Društvo

Albanci-jedan baš fin svet

kosta.babic RSS / 20.08.2017. u 18:43

Moram da pomenem G.Crosa jer nam je bacio kosku i zaključao blog.

 

Bože kako su fini i miroljubivi njegovi prijatelji Albanci sa kosova.Oni bi eto svoje Kosovo naravno bez Srba. 

Samo treba da zaboravimo zverstva OVK i da nikog ne tužimo.

Dobro bi bilo da zaboravimo spaljenu Bogorodicu Ljevišku i sve spaljene crkve i manastire na kosovu.

Bilo bi sasvim demokratski da zaboravimo otete i prognane.

Takođe i "Žutu kuću" i trgovinu Srpskim ljudskim organima. 

Srpsku decu pokošenu rafalima bezumnika a verujemo gospodinu Vokeru.

 

 https://www.youtube.com/watch?v=-5lyKJ7DTWQ&t=14s

Pa kog ne mrzi neka pogleda

Često sam bivao po Kosovu.Upoznao mnogo ljudi i Albanaca i Srba i niko nije tvrdio Kosovo je samo naše.

Pominjali su do duše strah u Srpskim enklavama.

 http://blog.b92.net/text/27187/Suvenir-sa-Koritnika/

 Taj strah Albanski živalj nikad nije pominjao.

Mislim da bi trebalo kao pristojni ljudi da zaboravimo da je posle drugog sv.rata Josip Broz zvani TITO zabranio povratak Srbima koji su pobegli od šiptarskog terora a njihove kuće naselio ljudima iz Albanije.

Dobro bi bilo da  pošteni Amerikanci  zaborave da njihovu decu snabdeva drogom šiptarska mafija čiji su deo i aktuelni kosovski političari. 

Suviše se mafijaških interesa steklo na Kosovu.Sa obe strane.

A moglo bi bolje. 



Komentari (250)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 09:52 22.08.2017

Re: И још мало из архиве на исту тему

tetkino

Hvala ti Taso na podsećanju na Anu i linkovima na ove retko viđene filmove.



Захвалност сви дугујемо Кости.
pikuc pikuc 09:54 22.08.2017

G Gros blog


Pišem ovaj post kao moj doprinos unutrašnjem dijalogu na koga je pozvao Predsednik Vucić,

Kad je pozivao na unutrašnji dijalog Predsednik Vucic je rekao “ Da bismo postigli dobar dogovor svako mora nesto da izgubi”.

Mislim da je to totalno pogrešno, da bismo dobili dobar dogovor svako nešto mora da dobije.

Zadržavanjem sadašnjeg stanja ljudi sa obe strane stalno gube.

Osim bandi vucibatina sa obe strane koje se basnoslovno bogate sa svakim danom koji prolazi.



Da bi Srbi nešto dobili Albanci mora da izgube nešto jer Srbima je uzeto sve gospodine Gros.
Zar nije tako?
Šta mislite da ste vi to rekli vašem prijatelju Albancu dok ste jeli pitu, da li bi pita imali drugačiji ukus, i da li bi druženje sa tim Albancem bilo drugačije?
Ja bih vas da pitam šta vi mislite da Srbi treba da dobiju?
Da li uopšte treba nešto da dobiju?


Jedenje pite sa Albancem nije nikakav doprinos unutrašnjem dijalogu, to je posao i druženje sa Albancem na obostrano zadovoljstvo, što nije loše.
Ali to onda tako treba nazvati.

Jeo sam pitu sa Albancem u Prištini i bila mi ukusna.






Boris Drenca Boris Drenca 10:24 22.08.2017

1389 i ostali mitovi

2002.godina prostorije Koordinacionog centra za Kosovo i Metohiju u Beogradu. Delegacija jedne od službi UN sa Kosova rezgovara sa predstavnikom MUP-a Božidarom Prelevićem advokatom. Tema je nekoliko stanova (pretvorenih u restoran) u 'YU programu' u Prištini za koje se 'pretpostavljalo' da su kontakt tačka 'službi' iz Beograda. Potrebna je tehnička pomoć MUPa da bi ti stanovi zadržali restoransku funkciju.

Pošto su predstavnici UN obrazložili slučaj , reč je preuzeo predstavnik države. Posle uopštenog uvoda (bez ikakve veze sa slučajem zbog koga smo svi bili u istoj prostoriji) počeo je 'problemi na Kosovu počelui su još kada je komunistička vlast JB Tita zabranila povratak Srba na Kosovo i Metohiju....(itakaodaljeiutomsmislu)
Predstavnik UN je odgovorio : 1389 bitka na Kosovu je bila bez pobednika ali su zvona u Parizu proslavljala Hrišćansku pobedu....znam tu priču, nego možemo li da rešimo problem ili ne ....potreban nam je jedan dokument koji može da nabavi MUP....

Posle ponovnog istorijskog predavanja predstavnika države predstavnik UN je ustao i završio sastanak . Da nije naišao Nebojša Čović (u oblaku dima) dokument ne bi stigao da kancelarije UN.

Ovaj primer (kao i Vaš tekst) pokazuje da u Srbiji ima malo spremnih na realno razmišljaje o Kosovu. Uglavnom se sve svodi na mitove iz prošlosti i usvojene 'istine' o zločinima i patnjama....Nema racionalnog sagledavanja.

Da li je bilo zločina ? Da. Na obe strane. I to je sasvim drugačija priča od priče o 'Kosovskom problemu'. Koji je isključivo unutrašnjepolitička, biznis, priča u Srbiji. Na Kosovu tog problema nema.

Mitovi se mogu izučavati ali ne mogu nikako biti osnov racionalnog delovanja u stvarnom svetu.


pikuc pikuc 10:51 22.08.2017

Re: 1389 i ostali mitovi

Boris Drenca
2002.godina prostorije Koordinacionog centra za Kosovo i Metohiju u Beogradu. Delegacija jedne od službi UN sa Kosova rezgovara sa predstavnikom MUP-a Božidarom Prelevićem advokatom. Tema je nekoliko stanova (pretvorenih u restoran) u 'YU programu' u Prištini za koje se 'pretpostavljalo' da su kontakt tačka 'službi' iz Beograda. Potrebna je tehnička pomoć MUPa da bi ti stanovi zadržali restoransku funkciju.

Pošto su predstavnici UN obrazložili slučaj , reč je preuzeo predstavnik države. Posle uopštenog uvoda (bez ikakve veze sa slučajem zbog koga smo svi bili u istoj prostoriji) počeo je 'problemi na Kosovu počelui su još kada je komunistička vlast JB Tita zabranila povratak Srba na Kosovo i Metohiju....(itakaodaljeiutomsmislu)
Predstavnik UN je odgovorio : 1389 bitka na Kosovu je bila bez pobednika ali su zvona u Parizu proslavljala Hrišćansku pobedu....znam tu priču, nego možemo li da rešimo problem ili ne ....potreban nam je jedan dokument koji može da nabavi MUP....

Posle ponovnog istorijskog predavanja predstavnika države predstavnik UN je ustao i završio sastanak . Da nije naišao Nebojša Čović (u oblaku dima) dokument ne bi stigao da kancelarije UN.

Ovaj primer (kao i Vaš tekst) pokazuje da u Srbiji ima malo spremnih na realno razmišljaje o Kosovu. Uglavnom se sve svodi na mitove iz prošlosti i usvojene 'istine' o zločinima i patnjama....Nema racionalnog sagledavanja.

Da li je bilo zločina ? Da. Na obe strane. I to je sasvim drugačija priča od priče o 'Kosovskom problemu'. Koji je isključivo unutrašnjepolitička, biznis, priča u Srbiji. Na Kosovu tog problema nema.

Mitovi se mogu izučavati ali ne mogu nikako biti osnov racionalnog delovanja u stvarnom svetu.




Da li je etničko čišćenje Srba sa KiM mit?
Šta je realnost toga?
Da li je realnost toga život Srba koji su ostali?
Kako to Albanci žive sa njima?
Jesu li bezbedni Srbi tamo?
Šta znači biti bezbedan i ravnopravan?
Ko to garantuje Srbima na KiM?
Je li uspeo u tome?
Koji su rezultati?

Da li su za Srbiju jednako važni ugroženi Srbi u Tunisu i Egiptu na letovanju po koje šalje avion sa onima na KiM?


tasadebeli tasadebeli 11:33 22.08.2017

Re: 1389 i ostali mitovi

Boris Drenca

Mitovi se mogu izučavati ali ne mogu nikako biti osnov racionalnog delovanja u stvarnom svetu.



За тебе су спаљене куће, порушене цркве и манастири, уништена гробља, протерани људи, отети људи ради бизниса са продајом људских органа, деца која се у школу возе у блиндираним возилима,... мит?

Само да те подсетим, то све се није догађало 1389. него се догађало и догађа се још увек на Косову и Метохији.

А да, сада видим да си написао и усвојене "истине" о злочинима и патњама тако што си именицу истина ставио под наводнике.

Извини, ништа онда...

Лепо каже milanb:

Једног дана, Срби ће све ово заборавити.
eloy eloy 11:45 22.08.2017

Re: 1389 i ostali mitovi


Лепо каже milanb:

Једног дана, Срби ће све ово заборавити



Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:26 22.08.2017

Дубина

За тебе су спаљене куће, порушене цркве и манастири, уништена гробља, протерани људи, отети људи ради бизниса са продајом људских органа, деца која се у школу возе у блиндираним возилима,... мит?

БАТАЈНИЦА гробница



Policajci su žrtve utovarili u kamionsku prikolicu. U vozilu su se zajedno sa telima mrtvih našli i Šireta Beriša, Vjolca Beriša i njen maloletni sin Gramos. Dok se kamion kretao ka Prizrenu, njih troje su iskočili iz prikolice, iako su bili teško ranjeni.

Kada je kamion stigao u Prizren, neidentifikovani radnici SUP-a Prizren i Komunalnog preduzeća "Higijena" iz tog grada zakopali su tela u masovnu grobnicu na vojnom strelištu kod sela Ljubižde i Koruše. Sedam dana kasnije, po naređenju generala Đorđevića, ova grobnica je otkopana, a posmrtne ostatke žrtava iz Suve Reke preuzeli su nepoznati pripadnici SAJ-a, utovarili ih u dve hladnjače i prebacili u Batajnicu.

Poligon SAJ-a nadomak Beograda predstavlja "sabirni centar" zločina na Kosovu. Od 836 tela Albanaca ekshumiranih u Srbiji, 709 je iskopano upravo u masovnim grobnicama u Batajnici, dok je ostatak nađen u Petrovom Selu i jezeru "Perućac". Javnost je za ove grobnice prvi put čula u maju 2001. godine, kada je počela ekshumacija u Batajnici. Utvrđeno je da je reč o Albancima stradalim u različitim događajima širom Kosmeta tokom operacije "čišćenja terena" koju je, kako se veruje, tadašnjem vrhu srpske policije naredio Slobodan Milošević.


КЛАДОВО хладњача

RONILAČKA PRIČA: Događaj o kome je dve godine brujalo Kladovo verovatno nikada ne bi prevazišao lokalne okvire da nije bilo Dragana Vitomirovića, penzionisanog službenika Resora državne bezbednosti koji se dao u novinare, i njegovog lista "Timočka krimi revija." Vitomirović je u toj reviji na pet strana objavio priču zasnovanu na svedočenju Živojina Đorđevića, profesionalnog ronioca iz Kladova. Đorđević je detaljno opisao kako je 6. aprila 1999, tokom NATO bombardovanja, bio angažovan pri izvlačenju hladnjače sa dna Dunava kod mesta Tekija, nedaleko od Kladova. Hladnjaču su u vreme niskog vodostaja primetili ribolovci, i o tome obavestili lokalnu policiju, koja je, pretpostavljajući da je reč o saobraćajnoj nesreći, preuzela rutinske mere i obavestila okružno javno tužilaštvo. Đorđevićev zadatak bio je da za kamion zakači sajlu kako bi dizalica mogla da ga izvuče na suvo. Ubrzo se, međutim, ispostavilo da u ovom poslu nije bilo ničeg rutinskog.


U Srbiji pronađeno ukupno šest masovnih grobnica sa stotinama tela ubijenih kosovskih Albanaca ubijenih tokom rata na Kosovu, a najveće su u Batajnici, Petrovom Selu i u Perućcu.

U Batajnici je pronađeno 744 tela, u policijskom centru u Petrovom Selu 75 tela, a u Perućcu 84 tela.

Srpski policijski general, osuđen pred Haškim tribunalom na 18 godina zbog ratnih zločina, priznao je da je znao za masovne grobnice, a pretpostavlja se da je on davao instrukcije za prebacivanje tela u masovne grobnice.

Hladnjača sa mrtvim telima isplivala je i u aprilu 1999. godine u Dunavu kod Tekije, a tajna operacija prebacivanja leševa nazvana je "Dubina 2".




Da li je bilo zločina? Da. Na obe strane. I to je sasvim drugačija priča od priče o 'Kosovskom problemu'.
milisav68 milisav68 22:54 22.08.2017

Re: 1389 i ostali mitovi

Boris Drenca
Da nije naišao Nebojša Čović



Strašno.
milisav68 milisav68 22:57 22.08.2017

Re: Дубина

Predrag Brajovic

Ovo je tipična revitalizacija zločina.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:39 23.08.2017

Re: Дубина

Ovo je tipična revitalizacija zločina.

Заиста, не уме ни да наслутим логику која изношење судски потврђених чињеница проглашава релативизацијом злочина. Стога је и бесмислено да с тобом о томе било шта даље прозборим.
milisav68 milisav68 17:08 23.08.2017

Re: Дубина

Predrag Brajovic
Заиста, не уме ни да наслутим логику која изношење судски потврђених чињеница проглашава релативизацијом злочина. Стога је и бесмислено да с тобом о томе било шта даље прозборим.

Nije besmisleno dokle god se ponavlja.

Dakle, pričamo o albanskim zločinima i zločincima - koji nisu (ili jesu samo formalno) sudski procesuirani, a ti na to postavljaš srpske, koji skoro svi do jedan (a bilo je i izmišljenih) prošli kroz sudske instance, i gde je skoro kompletno srpsko rukovodstvo (sa obe strane Drine) završilo u zatvoru.

I sad ti glumiš Mileta rentabubrega, kao ne znaš koliko može da razvije.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:07 23.08.2017

Re: Дубина

Znaš, ovo je glupo.
To je neka primitivna logika, kao kod dece, ili u šumama Amazona, među onim zaboravljenim plemenima.
Glupo je to, ta vera da će tvoji zločini postati manji ili nestati zato što zločini nekog drugog nisu dostojno kažnjeni.
Bez svrhe je raspravljati.
tasadebeli tasadebeli 23:16 23.08.2017

Re: Дубина

Predrag Brajovic
Znaš, ovo je glupo.
To je neka primitivna logika, kao kod dece, ili u šumama Amazona, među onim zaboravljenim plemenima.
Glupo je to, ta vera da će tvoji zločini postati manji ili nestati zato što zločini nekog drugog nisu dostojno kažnjeni.
Bez svrhe je raspravljati.




Не, него је глупо твоје замењивање теза.

Прво је Борис окачио коментар под насловом "1389. и остали митови" у којем је страдање Срба на Косову и Метохији дословце назвао "усвојеним" истинама и то страдање тих људи сврстао у српске митове. да, баш тако, под наводницима "истине" као да се страдање, паљење и рушење није никада ни догодило или се само можда догодило јер то то значи када кажеш "мит".

Uglavnom se sve svodi na mitove iz prošlosti i usvojene 'istine' o zločinima i patnjama...


А онда сам ја Бориса питао да ли су за њега мит они Срби који су страдали на КиМ, "Жута кућа", отмице Срба зарад трговине људским органима, 3000 несталих (да те подсетим, за 8000 убијених муслимана у Сребреници је и званично усвојен атрибут геноцид; а 3000 несталих Срба на КиМ је само мит?), порушене и спаљене куће, манастири, цркве, гробља, протерани,...

А ти си из тог мог коментара цитирао једну реченицу и окачио слике масовне гробнице Албанаца у Батајници које нико и не пориче.

Али се зато свако помињање српских жртава у том грађанском рату у бившој СФРЈ (јер све је то био, у ствари, један и то грађански рат, а у грађанском рату не постоје спољни агресори) одмах сматра порицањем злочина које су Срби радили.

То се, Брајо, простим народним језиком зове замена теза.

И то је оно што је глупо у твом коментару.

А пошто ти ниси глуп човек, онда сматрам да је то што радиш крајње лицемерно, малициозно, безобразно и неваспитано. И бескрупулозно.

(Не улазим у разлоге зашто то радиш. То вероватно ти најбоље знаш.)

Уосталом, идите на скупове Срба чији су чланови фамилија нестали на КиМ (подсећам још једном, њих 3000) и ти и Борис, па им реците да је то што су њихови најближи нестали само мит.

Баш ме занима како ћете се провести.

А ја сам међу својим ученицима у основној школи у последњих 15 година имао барем њих десетак чији су очеви нестали на КиМ.

Јесам ли ти причао о девојчици која је по свим записима из школске архиве моје школе до сада имала убедљиво највиши измерени коефицијент интелигенције (око 145) при упису у школу?

Знаш како је доспела до моје школе у предграђу Београда?

Отац и мајка су јој били у браку. Срби. На Косову. Градска средина, али на Косову. И дуго нису имали деце. Па су се под притиском и њене и његове фамилије развели (знаш већ како то може да буде у тој средини).

А пошто су се волели, они наставе потајно да се виђају и после развода. И жена остане у другом стању. (Очигледно је онај притисак средине док су били у браку био највећи проблем.)

Уочи бомбардовања 1999. роди здраву девојчицу. Њега мобилишу у резервни састав милиције и, ево, 18 година касније он се још увек води као нестало лице на КиМ.

По завршетку бомбардовања, девојчицу, бебу од 6 месеци, са мајком сакрије комшија Турчин у свој подрум да их не би убили. И крио их је и хранио и чувао тако пола године. А онда, када се ситуација малкице смирила, уз пратњу италијанских војника спроведе је комшија на аутобуску станицу одакле су полазили аутобуси за Београд и Србију.

Аутопревозник из Ваљева, Србин, узео јој је последњих 500 марака ондашњих из џепа за тај превоз на, за њу и њено дете, безбедно подручје.

Истовари је тај возач аутобуса, понављам Србин, Ваљевац, у Београду на аутобуској станици.

Држи она бебу у наручју, окреће се , обрће се, нема појма куда да крене, никада није била у Бгд, без пребијене паре у џепу. Зна само да има неку даљу фамилију негде у Бгд у насељу којем зна само име, али не зна ни где је то, нити како да стигне... Нико јој на питања не одговара, сви само журе... 1999/2000. у Србији и Бгд. Вероватно се и ти сећаш тог општег лудила тада.

На крају је угледа један таксиста, сажали се, пита у чему је проблем и када је чуо, стрпа њу и бебу у ауто и довезе је у насеље у којем је школа у којој ја радим. И помогне јој идући од куће до куће док нису пронашли ту даљу фамилију да би је сместили.

И тако најинтелигентније дете по мерењима на упису у моју основну школу буде мој ђак на крају приче.

Ти такав роман или приповетку не би никада умео да напишеш... То што су оне преживеле и проживеле. Зато што никада ниједно књижевно дело не може да има ту снагу као стварни живот.

Данас та девојчица има 18 година. Баш бих волео да јој у лице кажете да је њен нестали отац чијег се лика она и не сећа него га зна само са пар фотографија, само један "мит" и лажна "усвојена" истина.


Е, зато ти кажем, Брајо, да си у овом случају лицемеран и малициозан.

А не брини се, помињањем српских жртава свакако нећемо умањити нити заборавити и туђе жртве.

И знам да је сасвим сигурно много оваквих прича и међу Албанцима и међу Хрватима и муслиманима,...

Али то не значи да се исто то што се догађало и Србима не може и не треба помињати.


П.С. - Па толико сте овде цмиздрили по Блогу Б92 око несрећне судбине миграната са Средњег и Блиског Истока... И не кажем, и ја сам са вама јер су све то људи као и ми али са много тежим судбинама и животним причама.

Али зашто Срби са таквим судбинама никада не заслужују ни једну једину сузу? Сузицу, макар?

Настрадали Срби у грађанском рату у бившој СФРЈ нису људи?

Они су само мит? Измишљене, бајкиовите приче и легенде које Срби распредају међу собом од досаде?
anonymous anonymous 23:26 23.08.2017

Re: Дубина


tasadebeli
00:16 24.08.2017 /



Али зашто Срби са таквим судбинама никада не заслужују ни једну једину сузу? Сузицу, макар?


milisav68 milisav68 03:56 24.08.2017

Re: Дубина

Predrag Brajovic
Znaš, ovo je glupo.
To je neka primitivna logika, kao kod dece, ili u šumama Amazona, među onim zaboravljenim plemenima.
Glupo je to, ta vera da će tvoji zločini postati manji ili nestati zato što zločini nekog drugog nisu dostojno kažnjeni.
Bez svrhe je raspravljati.

Pa da, kada ponestanu argumenti, onda kreće omalovažavanje samog sagovornika.

Ok, može i tako, samo u tom blatu nećeš mene da vidiš.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:33 24.08.2017

Re: Дубина

(Очигледно је онај притисак средине док су били у браку био највећи проблем.)

Докторе Тасо, свака част. Може ли и мени дијагноза да на даљину? Нешто ме жига испод десне мишке. Шта би то могло бити, и како да се лечим?

На остало не бих да се осврћем, пошто благе нема везе са оним што сам ја написао/изнео, него објшњава како ја нисам добар.
emsiemsi emsiemsi 08:43 24.08.2017

Re: Дубина

Predrag Brajovic
Znaš, ovo je glupo.
To je neka primitivna logika, kao kod dece, ili u šumama Amazona, među onim zaboravljenim plemenima.
Glupo je to, ta vera da će tvoji zločini postati manji ili nestati zato što zločini nekog drugog nisu dostojno kažnjeni.
Bez svrhe je raspravljati.

Глупа је (и примитивна) твоја (и теби сличних) логика.
Уколико се сви злочини не анализирају (и, како је сада популарно, процесирају) у потпуном контексту, права мера злочина никада неће бити спозната.
Чији злочин ће бити већи, сазнаћемо само ако све жртве буду једнако третиране.
Овако како се до сада радило, радило се увек на штету српских жртава.
Свесно игноришући српске жртве, увећавале су се туђе жртве.
Тебе, и теби сличне, не сврставам у те свесне, нити вам замерам - јер ваш мозак није у стању да процесира нити ове (нај)елементарније чињенице.
Правда за српске жртве !
На жалост, без икакве жеље да игноришем туђе жртве, ја нисам у стању да их жалим једнако као жртве мога народа.
Но, оно што могу је - да се осећам саодговорним за сваку невину жртву коју је припадник мога народа нанео припадницима других народа.
tyson tyson 12:04 24.08.2017

Re: Дубина

Али зашто Срби са таквим судбинама никада не заслужују ни једну једину сузу? Сузицу, макар?

Настрадали Срби у грађанском рату у бившој СФРЈ нису људи?

Na osnovu čega zaključuješ da Srbi sa takvim sudbinama nikada ne zaslužuju jednu jedinu suzu, suzicu makar?

Na osnovu čega zaključuješ da je preovlađujuće mišljenje (?), doživljavanje (?), stav u medijima (?), ili na šta god da si mislio, da Srbi u građanskom ratu u SFRJ nisu ljudi?

Način na koji si konstatovao citirano sugeriše da bi trebalo da te tvrdnje prihvatimo kao činjenice. Molim te ako ti nije teško da obrazložiš, pojačaš svoje tvrdnje dodatnom argumentacijom.

Hvala!


a_olmos a_olmos 12:28 24.08.2017

Re: Дубина

Neverovatno je koliko ste svi isti! Oni koji najviše vrište i bune se kada se na pominjanje, recimo, zločina u Srebrenici pominju srpske žrtve u tom ratu, sada rade potpuno isto. A oni koji im to zameraju jesu baš ti isti koji se u prvom slučaju identično ponašaju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:47 24.08.2017

Re: Дубина

Predrag Brajovic

Докторе Тасо, свака част. Може ли и мени дијагноза да на даљину? Нешто ме жига испод десне мишке. Шта би то могло бити, и како да се лечим?




najverovatnije, džiga, u opasnim si godinama, pažljivija ishrana, manje alkohola, oćeš kupiš vutru?
anonymous anonymous 12:53 24.08.2017

Re: Дубина

Srđan Fuchs
Predrag Brajovic

Докторе Тасо, свака част. Може ли и мени дијагноза да на даљину? Нешто ме жига испод десне мишке. Шта би то могло бити, и како да се лечим?




najverovatnije, džiga, u opasnim si godinama, pažljivija ishrana, manje alkohola, oćeš kupiš vutru?


kosta.babic kosta.babic 13:00 24.08.2017

Re: Дубина

Srđan Fuchs
Predrag Brajovic

Докторе Тасо, свака част. Може ли и мени дијагноза да на даљину? Нешто ме жига испод десне мишке. Шта би то могло бити, и како да се лечим?




najverovatnije, džiga, u opasnim si godinama, pažljivija ishrana, manje alkohola, oćeš kupiš vutru?

tasadebeli tasadebeli 14:18 24.08.2017

Re: Дубина

tyson
Али зашто Срби са таквим судбинама никада не заслужују ни једну једину сузу? Сузицу, макар?

Настрадали Срби у грађанском рату у бившој СФРЈ нису људи?

Na osnovu čega zaključuješ da Srbi sa takvim sudbinama nikada ne zaslužuju jednu jedinu suzu, suzicu makar?

Na osnovu čega zaključuješ da je preovlađujuće mišljenje (?), doživljavanje (?), stav u medijima (?), ili na šta god da si mislio, da Srbi u građanskom ratu u SFRJ nisu ljudi?

Način na koji si konstatovao citirano sugeriše da bi trebalo da te tvrdnje prihvatimo kao činjenice. Molim te ako ti nije teško da obrazložiš, pojačaš svoje tvrdnje dodatnom argumentacijom.

Hvala!





Све то што ме питаш и за шта тражиш појашњење, већ пише у том коментару за који ти кажеш да ти није јасан.

Зашто ти није јасан, то не знам.

А не знам ни шта бих могао да додам или да одузмем од тог коментара да би теби било јасније.


Узгред, једно питање...

Већ си покушао ово исто и са Костиним уводним текстом (није ми јасно, молим појашњење, хвала).

Зар не мислиш да ти се начин на који ово радиш мало офуцао од употребе и да је потребно да ипак будеш мало инвентивнији?
tyson tyson 14:58 24.08.2017

Re: Дубина

Зар не мислиш да ти се начин на који ово радиш мало офуцао од употребе и да је потребно да ипак будеш мало инвентивнији?

Pojasni.

Optužuješ me da lažem kada kažem da mi nešto nije jasno? Da nisam iskren kada tražim dodatne argumente za tvrdnje?

Eto, opet se umesto preciznog i jasnog izražavanja ljudi ovde kriju iza nekih uvijenih, maglovitih rečeničnih konstrukcija. I posle đavo kriv kad se traži pojašnjenje.


tyson tyson 15:04 24.08.2017

Re: Дубина

3000 несталих (да те подсетим, за 8000 убијених муслимана у Сребреници је и званично усвојен атрибут геноцид; а 3000 несталих Срба на КиМ је само мит?)

Izgleda da jeste mit, jer je na zvaničnom sajtu Vlade Srbije spisak od 1128 ljudi.

Beogradski Fond za humanitarno pravo je takođe kompilirao spisak nestalih ne-Albanaca, ali za period od 23. marta 1999. godine, pa je spisak kraći. No, svaki pojedniačni slučaj je u njihovoj studiji obrađen detaljnije nego na spisku Vlade.

(Da, tako od realnog problema ili ljudske tragedije nastaje "mit" koji onda zapravo služi nipodaštavanju tog istog problema jer insistira na neistini)

tyson tyson 15:14 24.08.2017

Re: Дубина

Све то што ме питаш и за шта тражиш појашњење, већ пише у том коментару за који ти кажеш да ти није јасан.

Зашто ти није јасан, то не знам.

Evo, pročitao sam opet, ovog puta pažljivije. Nije mi jasno jer tamo to i ne piše.

Ti tvrdiš da zla sudbina Srba iz ratova 1990-ih nikada ne zaslužuje "ni suzu, suzicu".

I sugerišeš da se nastradali Srbi ne doživljavaju/prikazuju kao ljudi.

To su ozbiljne tvrdnje, i lepo sam te pitao da ih potkrepiš dodatnim argumentima, za koje pretpostavljm da ih imaš jer kao ozbiljni ljudi ne bi trebalo da iznosimo takve tvrdnje bez jakih argumenata.


blogovatelj blogovatelj 23:35 24.08.2017

Re: Дубина

Заиста, не уме ни да наслутим логику која изношење судски потврђених чињеница проглашава релативизацијом злочина.


Nije rekao relativizacija, nego revitalizacija. A šta je mislio, to moraš njega da pitaš.
49 41 49 41 14:26 22.08.2017

Psi Rata

haraju svetom.

Izgradjeno 1896...
Krstahu me tu. Vodjase me za ruku ka njoj, bese mi 3,4,...5
Na putu ka njoj iskakahu deca pred nas, cupava, slinava. prljava...
Drzahu se za kosu iskezeni pred nama, vikahu Pop baksuz, Pop baksuz...
Kao mnogo puta tu ostavi me samog...
Idem da im drzim sastanak, ne znam koliko ce to trajati.
Ti mozes hodati svuda,... pred oltarom; ali nemoj sa one strane oltara.
Ne valja se.

http://gradjanskastrana.kossev.info/strana/arhiva/u_hramu_svetog_save_u_juznoj_mitrovici_ponovo_se_sluzi_liturgija/6309

Manastir Sokolica
iz XV veka.
Iako u Penziji, bese zaduzen za to; do smrti. Odlazase 1,2... puta godisnje.
Malom, cinila mi se vecnost do njegovog povratka.

http://www.kosovo.net/esokolica.html

Na dan poslednjeg "ispracaja" dodjose Vladike Nishki, Prizrenski, Rashki...?!?
Sjatise se sve Hodze, svih nivoa na ispracaj.
Behu na ispracaju Albanci,Srbi,Turci, Cigani...

Govorahu, ulica je totalno zakrcena. Zakrcili su i glavnu raskrsnicu.
Cekahu da krene sprovod.
P.S.
Na poslu, mnogo puta mi rekose.
Ti to ne znas?!?
Jel' ti znas ko ti je uopste bio Deda?

Neko mi ugradio chip with memory card u gangliju.
Da mu mater.


principessa_etrusca principessa_etrusca 14:44 22.08.2017

Re: Psi Rata

49 41 49 41 17:15 22.08.2017

Re: Psi Rata

principessa_etrusca
Manastir Sokolica
iz XV veka.


Mати Макарија: Опрост је лек за сваку рану


Postoje dve Sokolice!
Ova na slici, isli kao klinci; obilazili, napijali se hladne vode na izvoru pored.
Drug iz osn. mi tada rece.
Na ovom izvoru mi umre ujak.
Igrao fudbal ovde, kao mi danas. Vruch, znojav... dotrchao i napio se ove ledene vode.
Tu, zavrshio na tom izvoru.
Mi takodje pregrejani; moradosmo da sedimo 1/2 sata, da ne bi zavrshili kao njegov ujak.

U nase dechacko vreme, bilo sve zapusteno, ruinirano, zaraslo u Korov.
U pozadini Makarije, uramljena slika Dede, sa srebrnim krstom 1.5 kg cistog srebra dobivenog (1936 ?1?) od Kralja za zasluge za narod.
"Braca" Bugari, kao Juzno krilo "Crvene Armije", "oslobodioci" sve popljackali; krst naravno-prvo.

Manastir Devic(h) - Sokolica, kod Peci
https://youtu.be/koZ7P9lemsM
Koji je posle preuzelo "zensko bratstvo"... Makarija.

Nekada, Deda "bio Chuvar" sa svim obavezama, njega.

Makarija ga "sachuvala" pred najezdom paljivacha; j... sam mu mater sto je uspela da ga sachuva, pored tolikih "mirotvoraca" (piecekeepera).
Ima more slika o Devichu, i nashem - Titovom bratsvu-jebinstvu.

principessa_etrusca principessa_etrusca 17:33 22.08.2017

Re: Psi Rata

Manastir Devic(h) - Sokolica, kod Peci ....Koji je posle preuzelo "zensko bratstvo"... Makarija.

Манастир Девич (XV век) је у Метохији и тешко је страдао много пута у историји, и у новије време и 1999, и 2004. Игуманија је Мати Анастасија.

Соколица (XIV или XV век), где је Мати Макарија, је код Звечана на Косову.

kosta.babic kosta.babic 18:02 22.08.2017

Re: principessa

principessa_etrusca
Manastir Devic(h) - Sokolica, kod Peci ....Koji je posle preuzelo "zensko bratstvo"... Makarija.

Манастир Девич (XV век) је у Метохији и тешко је страдао много пута у историји, и у новије време и 1999, и 2004. Игуманија је Мати Анастасија.

Соколица (XIV или XV век), где је Мати Макарија, је код Звечана на Косову.


U pravu si.
kosta.babic kosta.babic 14:56 22.08.2017

Za kraj

Pre nego i ja zaključam ovaj blog.

Verovatno će se sve zaboraviti. Nasilje nad Srbima će polako prekriti magla istorije. Žuta kuća nije nikad procesuirana niti postojala.Vađenja organa nikad nije ni bilo. Američki plaćenik koji je savetovao gospođi Redžić iz Štrpca ,čiji je muž nestao bez traga, da ne talasa verovatno nije ni postojao.
Albanci koji su joj rekli –Nastavnice ako vam bilo šta kažem pobiće mi celu porodicu takođe su izmišljeni. Možda je sve to izmislio Kosta Babić.

I nije to bio cilj ovog bloga.
Znam. Pripadnost jednoj naciji je pitanje ličnog izbora. Ja sam Srbin i ponosim se time. A ko se ne oseća tako širok mu put.

I jedna kontra pesma:

Ne ostajte ovdje... Sunce tuđeg neba
Grejat će vas bolje no što ovo greje
Slatki su tamo zalogaji hljeba
Gde svoga nema i gde brata nije.


Od svoje majke ko će naći bolju?!
A majka vaša zemlja vam je ona;
Bacite pogled po kršu i polju,
Svuda su groblja vaših pustih snova…

Poštovana gospodo.
Vi koji pristajete na kolektivnu krivicu Srba ,
Stavite prst na čelo ili u dupe i zapitajte se:
Zašto sa pasošem republike Srbije čekamo na granicama po par sati a Arapi sa evropskim pasošem istu prelaze za par minuta?
To je zato što smo mi po vama genocidan narod a to je mnogo ozbiljnija optužba nego terorizam.
Iskreno Vaš
Kosta Babić



docsumann docsumann 15:45 22.08.2017

Re: Za kraj

Poštovana gospodo.
Vi koji pristajete na kolektivnu krivicu Srba ...


uzalud ti riječi

mogao si nasloviti i sa Gospodo Marsovci.
na netačnu adresu pismo neće stići.
49 41 49 41 17:29 22.08.2017

Re: Za kraj

I jedna kontra pesma:

Ne ostajte ovdje... Sunce tuđeg neba
Grejat će vas bolje no što ovo greje
Slatki su tamo zalogaji hljeba
Gde svoga nema i gde brata nije.


Zato je A... unuk, morao da zgrabi, njegovu praunuku, ostavi sve iza sebe; da bi je sachuvao.

To mu je bila duznost, trasferisani genetski kod; or whatever...
49 41 49 41 17:44 22.08.2017

Re: Za kraj

docsumann
Poštovana gospodo.
Vi koji pristajete na kolektivnu krivicu Srba ...


uzalud ti riječi

mogao si nasloviti i sa Gospodo Marsovci.
na netačnu adresu pismo neće stići.


Kad dodjem uskoro na Balkan, reci svom drugaru; smederevskom lekaru...
Vozi me dole preko do nekog prelaza (?!?)
Peuzece nas Jusuf "Jeepom"; obechao je samo da dodjemo...
Vozicu vas gde god hocete... uzduz i popreko.

Reci cu Jusufu: Prvo na Bajgoru, posle na II plitvichka jezera sakrivena od ichijih ochiju; pa tako dalje.

Ne, stigoh moj Jusufe; u kom redu osn. sedesmo u klupi na II spratu.
Bese treci ili cetvri od prozora s desna?!?
tyson tyson 12:53 23.08.2017

Re: Za kraj

kosta.babic
Pre nego i ja zaključam ovaj blog.

Verovatno će se sve zaboraviti. Nasilje nad Srbima će polako prekriti magla istorije. Žuta kuća nije nikad procesuirana niti postojala.Vađenja organa nikad nije ni bilo. Američki plaćenik koji je savetovao gospođi Redžić iz Štrpca ,čiji je muž nestao bez traga, da ne talasa verovatno nije ni postojao.
Albanci koji su joj rekli –Nastavnice ako vam bilo šta kažem pobiće mi celu porodicu takođe su izmišljeni. Možda je sve to izmislio Kosta Babić.

I nije to bio cilj ovog bloga.
Znam. Pripadnost jednoj naciji je pitanje ličnog izbora. Ja sam Srbin i ponosim se time. A ko se ne oseća tako širok mu put.

I jedna kontra pesma:

Ne ostajte ovdje... Sunce tuđeg neba
Grejat će vas bolje no što ovo greje
Slatki su tamo zalogaji hljeba
Gde svoga nema i gde brata nije.


Od svoje majke ko će naći bolju?!
A majka vaša zemlja vam je ona;
Bacite pogled po kršu i polju,
Svuda su groblja vaših pustih snova…

Poštovana gospodo.
Vi koji pristajete na kolektivnu krivicu Srba ,
Stavite prst na čelo ili u dupe i zapitajte se:
Zašto sa pasošem republike Srbije čekamo na granicama po par sati a Arapi sa evropskim pasošem istu prelaze za par minuta?
To je zato što smo mi po vama genocidan narod a to je mnogo ozbiljnija optužba nego terorizam.
Iskreno Vaš
Kosta Babić

Ti se kroz ceo sopstveni blog svađaš sa samim sobom i zamišljenim sagovornicima, protivnicima.


49 41 49 41 21:20 22.08.2017

Princezi

Manastir DEVICH, Srbica, udaljena 20 km od Pechi an istochnoj strani pre dolaska u Pec.

http://www.kosovo.net/edevic.html

Najozlogalasenije mesto Balista tokom i posle II Sv. rata.
Sadasnji "vam predsednik" rodjen tu.

To mi prichali zivi ljudi - ochevici; svoje iz familija ne bih mesao.
Medju mnogima, prvi komandant I proleterske brigade.

... Poginuse mi najbolji drugovi saborci, koji su samnom preziveli sve ofanzive.
Peko Dapchevich nam je tada komandant.
Od Ushca ispod Kraljeva, smo formirali odbrane slova P (cirilica); da bi zastitili bokove jedinica i prednji deo.
To nismo cinili ni u jednoj ofanzivi, sem dotada.

Borbe su se vodile i '47., '48.

Drugo najozloglasenije mesto kod Decana. Onaj drugi, sto ga nedavno pustishe iz Frnacuske.

Njihove Dede bile poznate nekada, sad su unuci, praunuci svetski poznati "borci multietichnosti, demokratichnosti, medjunarodnog prava...
49 41 49 41 00:20 23.08.2017

Sve nam "Pokradoste" i odvukoste za BG

kao roblje, da se zagadjuju high level polution
Nije im bilo dovoljno u njihovom mestu porekla?!?
napr. ovoga/njegove zene; iz moje gimnazije

https://youtu.be/agPHOhyY6vQ

Djokovice nam oteste!
Nemate po Srbiji od NS, NI, KV, LE, KG...
vec nam i ovo dete oteste sa 17. god.

prof. na Faksu sa nekim najtezim predmetima.
Evo, napr ovaj ce jednog dana..
Koj ti je k... medju nas 30 na odseku; ti se meni "navalio na kosti?!? Teh. direktor JAT-a.
On video u Indexu odakle sam, ja nisam smeo da njemu to ucinim.
Ministar Saobracaja, bivshi direktor Nikole Tesle (12 god.), Glavni inspektor SUCKLA; sva bulumenta bila vam u BG

Sta vam to znachi Beogradzani i Beogradzanke?!?
Ove druge sam narocito zaobilazio u sirokom luku, one mi se kacile za vrat.
eloy eloy 08:45 23.08.2017

Re: Sve nam "Pokradoste" i odvukoste za BG


Sta vam to znachi Beogradzani i Beogradzanke?!?


Rako ti li si ?


49 41 49 41 14:45 24.08.2017

Re: Sve nam "Pokradoste" i odvukoste za BG

eloy

Sta vam to znachi Beogradzani i Beogradzanke?!?


Rako ti li si ?



Ovi s naocarama su cuveni Zemunci, sa Dorcola, Brace Jerkovic il' najnovija Generacija PinkPanterovci?!?
freehand freehand 14:46 24.08.2017

Suština vaseljene

Jedan na osnovu kratkog razgovora uz neku pitu zaključi kako zašto svi ljudi na svetu ne bi baš kao sva deca na svetu, al mora hitno da pali, pa da zaključa za svaki slučaj - s pravom, bezbeli.
A onda drugi koji je toliko toga novog i nerečenog imao da mu saopšti u brk odluči da u tu svrhu otvori sopstvenu mrzionicu i spomenar kletvi i predrasuda, da sa drugarima razmeni najnovije ideje na tu temu...
Bajdvej - Kosta, onaj Tompson što si ga gore pomenuo - pozdravio te i rekao da si mu brat rođeni. Ne može, kaže, da ti se načudi što nisi u naslovu napisao šiptari nego Albanci.
Kud ide ovaj svet kad su i pošteni, iskreni šovinisti počeli da se stide i foliraju?!
anonymous anonymous 15:06 24.08.2017

Re: Suština vaseljene

freehand
Jedan na osnovu kratkog razgovora uz neku pitu zaključi kako zašto svi ljudi na svetu ne bi baš kao sva deca na svetu, al mora hitno da pali, pa da zaključa za svaki slučaj - s pravom, bezbeli.
A onda drugi koji je toliko toga novog i nerečenog imao da mu saopšti u brk odluči da u tu svrhu otvori sopstvenu mrzionicu i spomenar kletvi i predrasuda, da sa drugarima razmeni najnovije ideje na tu temu...
Bajdvej - Kosta, onaj Tompson što si ga gore pomenuo - pozdravio te i rekao da si mu barat rođeni. Ne može, kaže, da ti se načudi što nisi u naslovu napisao šiptari nego Albanci.
Kud ide ovaj svet kad su i pošteni, iskreni šovinisti počeli da se stide i foliraju?!


Slažem se Free...da vidljive i nevidljive niti povezuju dva sporna teksta.

Pretpostavljajući da će se komentarisanje razvijati u uobičajenom maniru, ja sam svojim prvim postom, pokušao da istaknem ono što sam smatrao da je pozitivno u oba ......i od čega je moglo da se podje u razvijanju dalje diskusije o kosovskom problemu.

Nažalost, neki drugi su nametnuli drugačiji ton...

Ono što hoću da kažem je .... da svako vidi ono što želi da vidi.

Usput

Da ovom prilikom podvučem još jedno mesto saglašavanja oba autora.

Suviše se mafijaških interesa steklo na Kosovu.Sa obe strane.
A moglo bi bolje.


Zadržavanjem sadašnjeg stanja ljudi sa obe strane stalno gube.

Osim bandi vucibatina sa obe strane koje se basnoslovno bogate sa svakim danom koji prolazi.
freehand freehand 15:42 24.08.2017

Re: Suština vaseljene

Nažalost, neki drugi su nametnuli drugačiji ton...

Dabre!
"Šta radite?"
"Eo puštamo suze...
Ali ravnomerno, čovečanski, srpski i graždanski!"
anonymous anonymous 16:00 24.08.2017

Re: Suština vaseljene

freehand
Nažalost, neki drugi su nametnuli drugačiji ton...

Dabre!
"Šta radite?"
"Eo puštamo suze...
Ali ravnomerno, čovečanski, srpski i graždanski!"


Moje argumente nije teško proveriti - jednostavnim hronološkim čitanjem postova.
I ti si dovoljno inteligentan da razumeš da sam mislio na Blogovatelja.

Svi ostali su dozvolili sebi da krenu za njim ....

Previdjajući da je Kosta u svom tekstu napisao, a ja i istakao i sledeću rečenicu

Često sam bivao po Kosovu.Upoznao mnogo ljudi i Albanaca i Srba i niko nije tvrdio Kosovo je samo naše.


.... što nikako ne liči na osudu svih Albanaca ....za svašta.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:03 24.08.2017

Re: Suština vaseljene

Jedan na osnovu kratkog razgovora uz neku pitu zaključi kako zašto svi ljudi na svetu ne bi baš kao sva deca na svetu, al mora hitno da pali, pa da zaključa za svaki slučaj - s pravom, bezbeli.
A onda drugi koji je toliko toga novog i nerečenog imao da mu saopšti u brk odluči da u tu svrhu otvori sopstvenu mrzionicu i spomenar kletvi i predrasuda, da sa drugarima razmeni najnovije ideje na tu temu...

Коста се у првој реченици, скоро извињавајући се, осврнуо на Кросов блог ('бацио коску и закључао') и Костин блог јесте у великој мери директна реакција на оно што је Крос објавио.

Наравно, свако има право на мишљење, али Кросово мишљење је неинформисано, а пост написан након разговора са једним косовским Албанцем, и то пословним парнером или клијентом, након боравка у Приштини између два авиона, уз евентуално ноћење, највероватније у луксузном Swiss Diamond Hotel-у.

Крос није стигао до енклаве у Грачаници која је такорећи приштинско предграђе, а камоли до енклаве у Новом Брду (на 30-ак километара од Приштине), где је народна кухиња од које зависи скоро 500 људи међу којима су и стотине деце и где се не једе Елбасан тава, луксузно месно јело, него пасуљ и качамак).

Крос признаје одсуство "локалног знања" (Брезовица), а опис метохијског, ораховачког (Ораховац/Реховци) Stone Castle вина као косовског, раван је опису мостарске жилавке као босанског вина.

Са друге стране, Крос, "неоптерећен локалним знањем", и може да поручи "људи сте, договорите се".

Јасно је да Косово и Метохија које је Крос видео нису они исти које је видео Коста и ја разумем Костину емотивну реакцију. Нажалост, неколицина је Костин пост дочекала дисквалификујућим "шта си хтео да кажеш", а и директним вређањем.

А уз све разлике у приступу, ја видим заједнички, Кросов и Костин, закључак и поруку:
Zadržavanjem sadašnjeg stanja ljudi sa obe strane stalno gube.
freehand freehand 18:26 24.08.2017

Re: Suština vaseljene

Наравно, свако има право на мишљење, али Кросово мишљење је неинформисано, а пост написан након разговора са једним косовским Албанцем, и то пословним парнером или клијентом, након боравка у Приштини између два авиона, уз евентуално ноћење, највероватније у луксузном Swiss Diamond Hotel-у.

Крос није стигао до енклаве у Грачаници која је такорећи приштинско предграђе, а камоли до енклаве у Новом Брду (на 30-ак километара од Приштине), где је народна кухиња од које зависи скоро 500 људи међу којима су и стотине деце и где се не једе Елбасан тава, луксузно месно јело, него пасуљ и качамак).

Крос признаје одсуство "локалног знања" (Брезовица), а опис метохијског, ораховачког (Ораховац/Реховци) Stone Castle вина као косовског, раван је опису мостарске жилавке као босанског вина.

Са друге стране, Крос, "неоптерећен локалним знањем", и може да поручи "људи сте, договорите се".

Јасно је да Косово и Метохија које је Крос видео нису они исти које је видео Коста и ја разумем Костину емотивну реакцију. Нажалост, неколицина је Костин пост дочекала дисквалификујућим "шта си хтео да кажеш", а и директним вређањем.

А уз све разлике у приступу, ја видим заједнички, Кросов и Костин, закључак и поруку:

Kros nije tu i ne učestvuje u raspravi. Svejedno dozvoliću sebi da kažem da je njegov "blog" potpuno isprazan, kao da ga je pisao Novozelanđanin u protrčavanju koji se pre puta frtalj sata zabavio sa nekoliko stavki iz bedekera "Beopterećujući fakti o Kosovu za prolaznike".
I to sam, čini mi se - mada baš ne tako direktno - i rekao.
A Kosta... Kosta je uspeo da sublimira nakarade i predrasude od kojih bi, da je inpiracije začas mogla da se sklepa Šovinistička farsa 3, samo što bi umesto doktora Draha imali nekog Agima kome bi doktor Mihajlovič sasuo u lice sve "činjenice".
Naravno da bi priskočio i Brajović sa "istinama" poput one o troje teško ranjenih koji iz kamiona u pokretu skaču i beže. No ovo je, ipak, mesto za puštanje naših suza nad nama.
Jebiga, remeti nas nekolicina, tek toliko da nije strvoderska idila.
anonymous anonymous 19:21 24.08.2017

Re: Suština vaseljene


freehand
19:26 24.08.2017

Kros nije tu i ne učestvuje u raspravi. Svejedno dozvoliću sebi da kažem da je njegov "blog" potpuno isprazan,


Potpuno se slažem sa tobom.

Upravo to je ono što je isprovociralo.

Ta površnost i nekoliko nabaca rečenica, medju kojima i ona prijatelja Albanca.

Mi ne možemo bez celovitog Kosova, ...uzećemo ga celog, ako ne možemo da se dogovorimo.

...pa dobro , dogovarajte se...

A mi kao da smo neki Marsovci , a ne druga zainteresovana strana.


Toliko o tome.

Ono što je medjutim poražavajuće je da su već duže vreme retki dobri blogovi, pa onda i ovakvi budu tema.
freehand freehand 23:16 24.08.2017

Re: Suština vaseljene

Upravo to je ono što je isprovociralo.

Gluposti i prostakluku ne treba provokacija.
49 41 49 41 01:17 25.08.2017

Trol u ime

pozitivnosti i nade.

https://youtu.be/mr68_s6DPp4

i akademske expanzije.
Davno, davno me vozio sluzbenim autom jedan Albanac u drugi deo tadasnje firme.
Dok je vozio, pricao, pricao kao navijen o "tradiciji" zhuganki (pogrdni naziv za albanke).
Zamolio sam ga tokom voznje na prestane, jer su me trbusni mishici totalno zaboleli od smejanja.
Ne ferma on moje molbe; dok me nije dovezao.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana