Život

ZASVIRAJ I ZA POJAS ZADENI

G.Cross RSS / 30.08.2017. u 01:13

Na sajt B92 sam počeo da dolazim devedesetih . Bio još jedan sajt ali se ne sećam imena koji sam pratio ali taj je imao samo vesti.

B92 je bio iz Doma omladine, gde sam kao student provodio mnogo vremena a da ne govorimo o kulturnim sedištima oko njega, Mornar, Bohinj , Bled.

Tako da mi je dok sam se logovao po aerodromima i hotelima ove nase lepe planete sve više bio prvi izbor da odem na B92.


E sad kako sam prvi put zalutao na Blog B92 ne sećam se , ali sam počeo da čitam i tekstove i komentare. I onda 2007. godine dok sam ziveo u UK u gradiću Gerrads Cross neko me je stvarno iznervirao I odlucio sam da se registrujem da mu nanu naninu.

I onda tako godine su prolazile. Zamolio sam Mikelea da mu budem gost, ne sećam se ni o čemu sam pisao, I bio sam gost jos nekoliko puta, znam da sam jednom pisao o svicima.

I onda mi ponudiše autorsku opciju, pa onda relativno brzo VIP.


U medjuvremenu sam sreo tri ovdasnja blogera i u stvari su u stvarnosti jos bolji nego blogeri.

Toliko o moći pisane reći.


To je deset godina , u tom vremenskom periodu ja sam ziveo u UK, USA, Poljskoj I Francuskoj.

Porše koji sam sebi kupio u to vreme za pedeseti rodjendan će uskoro da bude tinejdjer.


Došao sam ovde jer sam osećao da sam deo budućnosti Srbije.

Na žalost to više ovde ne osećam.


Kada sam postao Senior Vice President jedne američke firme sedeo sam sa CEO, Head of HR i jednim kosultantom koji je napravio moj 360° profil i postavili su pred mene moj dosije sa oko 500 strana i CEO mi je rekla “ ti si rizik, ako ti ne bude dobro, bez obzira na pare ti ces da odeš”. Ja sam se nasmejao i rekao “ Draga moja ja sam se tri puta zenio I svaki put sam voleo svoju zenu i nikada je nisam prevario, ali kada više nije bilo smisla biti zajedno sam otišao. Zašto bi bilo drugačije sa firmom”


Ja provedoh ovde 10 godina, sto je duže pojedinačno nego moja prva dva braka sa ženama koje sam voleo.


U deset godina ja sam se promenio, svet se promenio a kamoli da se ne promeni blog bB92.

Ljudi i u Srbiji su pametni i shvataju snagu “nežne” propagande.


Imam tužan osećaj da je ovo mesto moderisano sve više i više van samog bloga i ne u korist svih nas.

Tako da nakon 10 godina ja se još jednom razvodim .Ovaj put od svih vas što ne znači da ne možemo da ostanemo prijatelji.


Docs, zbog tebe sam ostao duze nego sto je trebalo

Angie

Brajovic

Predator

Expolicajac

Srdjan Fuchs

emsi

Tasa

krkar

antioksidant

cassiopela

Free

Unfack

nsarski

Novkovic


Ko bi sve nabrojao.


Have a nice life.

 

Toliko toga a toliko malo vremena. 

 

 




Komentari (479)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

emsiemsi emsiemsi 17:55 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

Lionsgate
...

Edit.
Malopre poslah e-mail adresu preko p.p. coveku sa kojim imam dugogodisnje "poznanstvo" na cyber prostorima ( skoro deceniju duze od bloga), jbg, nije to ipak za baciti.

Ееее, дао си идеју, па сам и ја послао своју мејл адресу једном блогеру.
tasadebeli tasadebeli 20:51 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

Lionsgate

OK, postoje i neka davna "poznanstva" na neki drugi nacin ( Tasivoje i princi),



Сунце му жарко, ма јесмо ли то тада били ми?

Или неки полипи, делфини што се окрећу и врте...





Извињавам се на овом малом поетском прекиду ламента над Блогом Б 92.

Нећу више, обећавам.
Milan Novković Milan Novković 21:04 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

tasadebeli
...Нећу више, обећавам.



Jel znaš ko je Ostrvljanin? (faca, btw, ko god da je, bar ovako na neviđeno)
tasadebeli tasadebeli 21:38 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

Milan Novković
tasadebeli
...Нећу више, обећавам.



Jel znaš ko je Ostrvljanin? (faca, btw, ko god da je, bar ovako na neviđeno)



Нисам разумео питање... Ни коментар...

Острвљанин? Велико О? Фаца? Ко год био? На невиђено?

Извини, Милане, али ништа нисам разумео...
Lionsgate Lionsgate 21:44 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

Ostrvljanin na blogu? Ima ih nekoliko ako mislis na blogere sa Ostrva.

Uzgred, G.Cross kuka kako je proveo ovde deceniju i kako je stari bloger a pazi ja njega dozivljavam kao dodjosa (sta tek da kazem za juniore Freeja, Tasu, Pajketa ili Alsija)... sta ti je osecaj stare kuke (dobro dosli u JNA) i gubljenje u vremenu.
Jukie Jukie 21:54 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

Lionsgate

Zato, dosta patetike, oni koji se medjusobno mirisu na blogu su verovatno vec u nekoj vezi preko drustvenih mreza, upoznali su se i uzivo i pretpostavljam da ce ta poznanstva gurati dok imaju interesa i zelje za tim.

Meni najviše frka zbog Tase, za njega znam da nema fejsbuk a što je moja jedina društvena mreža
a na utakmice Čukaričkog ne nameravam da idem da ga tamo stalkujem iza ćoškova
Milan Novković Milan Novković 22:02 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

tasadebeli
Milan Novković
tasadebeli
...Нећу више, обећавам.



Jel znaš ko je Ostrvljanin? (faca, btw, ko god da je, bar ovako na neviđeno)



Нисам разумео питање... Ни коментар...

Острвљанин? Велико О? Фаца? Ко год био? На невиђено?

Извини, Милане, али ништа нисам разумео...

Mislio sam na autora ovog YouTubeta, Ostrvo, sorry, ja mu dođem nešto kao link-junkie kad imam vremena, pa samo otišao do izuzetno lepe kolekcije poezije i muzike što je postavio Ostrvljanin, Ostrvo isto na SoundCloudu, odslušao 9, došao do desete, opet Crnjanski, Priča i Stevo Žigon, isekao vene, zašio, i došao evo opet ovde da vimim da li ima novih komentara

Ostrvo

Mogli bismo da maltretiramo G. Crossa dobrim prilozima, sa svih strana i nasumično, da ga sludimo i onda će zaboraviti odlazak.

Ja retko stavljam, npr, fotke ljudi "otpozadi", pardon my French, to me uvek podseća na tuđe odlaske

Ima nešto "tupo" u odlascima, ko tup alat


Milan Novković Milan Novković 22:05 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

Mislio sam na autora ovog YouTubeta, Ostrvo

Prvo sam pomislio da si ti Ostrvo, pošto si postavio clip, pa mi onda pau na pamet Urbana_gerila, da dovršim "započeti" komentar
Milan Novković Milan Novković 22:06 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

pau

Pao, PAU mi je bio prvi ham radio call sign, YU1PAU, super cool za telegrafiju
Milan Novković Milan Novković 22:10 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

Lionsgate
osecaj stare kuke



tasadebeli tasadebeli 22:13 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

Milan Novković

Mislio sam na autora ovog YouTubeta, Ostrvo,



Аха, схватам!

Па да, по обичају не обраћам пажњу на те детаље. Једаред ми Браја с правом натрљао нос због тога што нисам обратио пажњу ко качи клип на Јутјуб.

Шта ћу, нисам link-junkie.

Али сад си ме заинтригирао са овим "lepe kolekcije poezije i muzike".

Хвала!


Ima nešto "tupo" u odlascima, ko tup alat


Milan Novković Milan Novković 22:13 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

Milan Novković
Lionsgate
osecaj stare kuke


Mene krenulo, četiri komentara zaredom


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 22:17 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

Uzgred, G.Cross kuka kako je proveo ovde deceniju i kako je stari bloger a pazi ja njega dozivljavam kao dodjosa


Pa da . Evo gledam, prvi blog je napisao

30.03.2016.


Vjerovatno je pisao pod drugim nickom ili tako nešto...

Kratke priče kao komentare sam pisao na drupalu kod Tene Štivičić 2006, a počeo kao prvi gost autor kod mister Čera, Mitrovića, Šarskog, dracene i drugih 2007. Prvi post napisao 2008. u potpalublju Čitam evo, sa povremenim pauzama i naravno ne sve već pojedine autore (ali recimo i one koje ranije uopšte nisam - npr. sport baš nikad nisam pratio, danas pročitam pokoji blog i sl.), do danas. Bez obzira na dolaske novih, odlaske starih blogera - blog mi djeluje isti - itekako tu ima kvaliteta.
tasadebeli tasadebeli 22:21 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

Jukie
Lionsgate

Zato, dosta patetike, oni koji se medjusobno mirisu na blogu su verovatno vec u nekoj vezi preko drustvenih mreza, upoznali su se i uzivo i pretpostavljam da ce ta poznanstva gurati dok imaju interesa i zelje za tim.

Meni najviše frka zbog Tase, za njega znam da nema fejsbuk a što je moja jedina društvena mreža
a na utakmice Čukaričkog ne nameravam da idem da ga tamo stalkujem iza ćoškova






Лако би ме нашао пошто Чукарички обично на текмама има 100-200 гледалаца и сви се знамо...

То ти је на стадиону тамо отприлике усто као и овде нс Блогу.

Само питаш за Тасу... Или Профу...

Стиже мејл на ПП (за сваки случај). Није то никаква тајна, имају га многи са Блога...

(Пошто на фејсбук нећу сигурно доћи. Нећу и нећу и нећу... )
G.Cross G.Cross 22:22 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

Vjerovatno je pisao pod drugim nickom ili tako nešto...



Ne nisam, nisam ja imao vremena tada da pisem. Pravio sam pare.

Kao sto rekoh po aerodromima ili kasno navecer i cesto rano ujutru u hotelskim sobama sam citao postove i komentare i ponekad sam postavio komentar.
tasadebeli tasadebeli 22:29 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

Lionsgate

sta tek da kazem za juniore...Tasu,



Па да, увек то и ја наглашавам. Велика је разлика између 2007. и 2011. Јес да сам читао текстове и две-три године пре тога, али нисам се укључивао, па се само то пасивно читање, без интеракције, не рачуна..

Сад тек примећујем да је суноврат Блога, по жалопојкама староседелаца, започео откако сам се ја регистровао.

Да се млада за зелен бор 'ватим, и он би се сирома' осушио...
antioksidant antioksidant 22:31 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

Provizije ili pare?
Od ljudi koje zovem svojim najvise para ima jedan koji se provizija igra.

Trgovina je mozda lep zanat, ali se ne prepoznajem
A zelim ti da se vratis, bez povratka odlasci su tako bez smisla
Lionsgate Lionsgate 22:46 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

Па да, увек то и ја наглашавам. Велика је разлика између 2007. и 2011. Јес да сам читао текстове и две-три године пре тога, али нисам се укључивао, па се само то пасивно читање, без интеракције, не рачуна..

Сад тек примећујем да је суноврат Блога, по жалопојкама староседелаца, започео откако сам се ја регистровао.

Ala ste duribabe, odreda.
Naravno da se sve sjebalo od kad si ti ovde, tezak si baksuz

Ja ne kukam da se blog sjebao, da se sjebao ne bih bio ovde, uostalom meni su neki anonimni ljudi sa bloga jaci od Svilanovica, Srbljanovicke ili Trifunovica. Blog mi sluzi za neko lagano ispunjavanje vremena a ne za neku vodilju u zivotu, znaci dok mi je zabavno dolazicu ( ili dok nas ne ugase).
tasadebeli tasadebeli 23:00 30.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

Lionsgate

Ala ste duribabe, odreda. Ja ne kukam da se blog sjebao,


Ма знам, него ме ово изненадно откриће о повезаности и временском поклапању моје регистрације и почетка сјебавања Блога о којем неки причају баш онако...

Потресло.

tezak si baksuz



Јесам, брате, то ми сви кажу. А ја опет, као не верујем...
emsiemsi emsiemsi 08:06 31.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

bojan ljubomir jugovic
Uzgred, G.Cross kuka kako je proveo ovde deceniju i kako je stari bloger a pazi ja njega dozivljavam kao dodjosa


Pa da . Evo gledam, prvi blog je napisao

30.03.2016.


Vjerovatno je pisao pod drugim nickom ili tako nešto...

Kratke priče kao komentare sam pisao na drupalu kod Tene Štivičić 2006, a počeo kao prvi gost autor kod mister Čera, Mitrovića, Šarskog, dracene i drugih 2007. Prvi post napisao 2008. u potpalublju Čitam evo, sa povremenim pauzama i naravno ne sve već pojedine autore (ali recimo i one koje ranije uopšte nisam - npr. sport baš nikad nisam pratio, danas pročitam pokoji blog i sl.), do danas. Bez obzira na dolaske novih, odlaske starih blogera - blog mi djeluje isti - itekako tu ima kvaliteta.

Обрати пажњу на моје коментаре !
pnbb pnbb 21:21 31.08.2017

Re: Rastanak je tuzan...

od kad je postalo izvesno da ce se B92 zakatanciti

evo sad taman pred zatvaranje, mogu da vam dam recept za 5-6000 komentara..pa koga ne mrzi - ...
malo slocenija prosirena recenica, nista vise...
chitach chitach 17:40 30.08.2017

Pozdrav


jbg, nisi jedini koji to osjeca, sve se manje dobrog stiva moze procitati. lako cu ja za stivo, nadam se da to nije predznak nekih drugih, gorih promjena.
negdje davno si pomenuo mjesto prebivalista, nisi daleko, ako te put nanese kroz CH, svrati.
chitach chitach 17:42 30.08.2017

Re: Pozdrav


a i maksuz da svratis, ne bih se ljutio :)
cane cane 19:12 30.08.2017

proseracijo, brisi, brisi...

iskreno, bas me zabole za blog (nb: tvoj komentar je jedan od retko razumnih ovde). ja sam trajno banovan zbog neke benigne prepiske sa ministrom u pokusaju, a pre par meseci na sedam dana (cini mi se) sto sam ovog ovde prozivao sto gostuje na ijekavici iz beograda po nekim levim crnogorskim televizijama.

misleeeem, nek prica sta hoce i koristi koji hoce dijalekt, ali kad se dijalekt stavi u svrhu prodaje... onda je to ljigavo, u najmanju ruku, if u ask me...

e sve dok je ovaj majmun jedan od tako zasticenih od (nazovi)moderacije, 'ebe mi se za b(r)log...i za moderaciju (eh sto mi je zao sto cete sad na trziste rada), i za majmuna...

nek propadne sa sve novinarcicima, kojima je 'najnovija vest' pajz sad! kako se nedojebana majka zali sto se njen sedamnaestogodisnji klipan pokarabasio sa trenerom na tari...

za vama samo treba povuci vodu...

a sad me brisi i banuj trajno... dok jos postojite...
freehand freehand 19:17 30.08.2017

Re: proseracijo, brisi, brisi...

cane
iskreno, bas me zabole za blog (nb: tvoj komentar je jedan od retko razumnih ovde). ja sam trajno banovan zbog neke benigne prepiske sa ministrom u pokusaju, a pre par meseci na sedam dana (cini mi se) sto sam ovog ovde prozivao sto gostuje na ijekavici iz beograda po nekim levim crnogorskim televizijama.

misleeeem, nek prica sta hoce i koristi koji hoce dijalekt, ali kad se dijalekt stavi u svrhu prodaje... onda je to ljigavo, u najmanju ruku, if u ask me...

e sve dok je ovaj majmun jedan od tako zasticenih od (nazovi)moderacije, 'ebe mi se za b(r)log...i za moderaciju (eh sto mi je zao sto cete sad na trziste rada), i za majmuna...

nek propadne sa sve novinarcicima, kojima je 'najnovija vest' pajz sad! kako se nedojebana majka zali sto se njen sedamnaestogodisnji klipan pokarabasio sa trenerom na tari...

za vama samo treba povuci vodu...

a sad me brisi i banuj trajno... dok jos postojite...

Tebi je najteže.
cane cane 20:01 30.08.2017

Re: proseracijo, brisi, brisi...



G.Cross G.Cross 20:17 30.08.2017

Re: proseracijo, brisi, brisi...

cane
iskreno, bas me zabole za blog (nb: tvoj komentar je jedan od retko razumnih ovde). ja sam trajno banovan zbog neke benigne prepiske sa ministrom u pokusaju, a pre par meseci na sedam dana (cini mi se) sto sam ovog ovde prozivao sto gostuje na ijekavici iz beograda po nekim levim crnogorskim televizijama.

misleeeem, nek prica sta hoce i koristi koji hoce dijalekt, ali kad se dijalekt stavi u svrhu prodaje... onda je to ljigavo, u najmanju ruku, if u ask me...

e sve dok je ovaj majmun jedan od tako zasticenih od (nazovi)moderacije, 'ebe mi se za b(r)log...i za moderaciju (eh sto mi je zao sto cete sad na trziste rada), i za majmuna...

nek propadne sa sve novinarcicima, kojima je 'najnovija vest' pajz sad! kako se nedojebana majka zali sto se njen sedamnaestogodisnji klipan pokarabasio sa trenerom na tari...

za vama samo treba povuci vodu...

a sad me brisi i banuj trajno... dok jos postojite...



Ne moze Krkar da te banuje ali ja mogu.

Goran Vučković Goran Vučković 21:36 30.08.2017

Pozdrav

Hvala na druženju ovde (doduše u poslednje vreme slabo svraćam) - ako koristiš Facebook bila bi mi čast & zadovoljstvo da se povežemo tamo (link u mom profilu ovde).

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:49 31.08.2017

Re: Pozdrav

dabre, mojne dižete ruke od Srbije, ovo je faza samo, proći će, šta je par godina u soma i šesto, sedamsto godina? keep calm, and love thy neighbor.
alselone alselone 21:55 30.08.2017

Pajke je imao dobru opasku neki dan

Nekad su i najveci neistomisljenici imali odlican smisao za humor. Dodjes, procitas neko sranje sa kojim se uopste ne slazes, ali opet priznajes erudiciju, smisao za humor, lucidnost.

Danas, brate, 4/5 su nepismene i neoriginalne sociopate koji dolaze da se izlece, da izliju dnevnu dozu zuci ili prosto da se posvadjaju posto im je to jedina akcija u toku dana.

Da ne bih bio onaj lik iz crtaca kog sam okacio, koji zeli da pobegne sa ostrva ali nikako ne odlazi, pa ga Dusko zajebe da ipak ostane, odjavicu se na neko vreme. Mozda nije konacno, mozda i jeste, jebem li ga.

Пробуђен да је тако, чињаше му се каткад, из свога сна, из сна који му траје већ више од десетину година, из сна у коме је немоћан и узалудан, али јасно видан и схватљив самом себи.
predatortz predatortz 22:00 30.08.2017

Re: Pajke je imao dobru opasku neki dan

alselone
Nekad su i najveci neistomisljenici imali odlican smisao za humor. Dodjes, procitas neko sranje sa kojim se uopste ne slazes, ali opet priznajes erudiciju, smisao za humor, lucidnost.

Danas, brate, 4/5 su nepismene i neoriginalne sociopate koji dolaze da se izlece, da izliju dnevnu dozu zuci ili prosto da se posvadjaju posto im je to jedina akcija u toku dana.

Da ne bih bio onaj lik iz crtaca kog sam okacio, koji zeli da pobegne sa ostrva ali nikako ne odlazi, pa ga Dusko zajebe da ipak ostane, odjavicu se na neko vreme. Mozda nije konacno, mozda i jeste, jebem li ga.

Пробуђен да је тако, чињаше му се каткад, из свога сна, из сна који му траје већ више од десетину година, из сна у коме је немоћан и узалудан, али јасно видан и схватљив самом себи.


Koji vam je?
Ovo neki virus, 100%!
Lionsgate Lionsgate 22:06 30.08.2017

Re: Pajke je imao dobru opasku neki dan

Nekad su i najveci neistomisljenici imali odlican smisao za humor. Dodjes, procitas neko sranje sa kojim se uopste ne slazes, ali opet priznajes erudiciju, smisao za humor, lucidnost.

Gled tko se javio, dodjos
alselone alselone 22:11 30.08.2017

Re: Pajke je imao dobru opasku neki dan

Gled tko se javio, dodjos




eleganci, ekstavaganci
alselone alselone 22:21 30.08.2017

Re: Pajke je imao dobru opasku neki dan

Lionsgate Lionsgate 22:24 30.08.2017

Re: Pajke je imao dobru opasku neki dan

Sine, nisam ni sanjao da imas tako sirok repertoar

Bio ranije (jos u proslom milenijumu) neki momak u danasnjem predatorovom kraju, Joja, nabavljao on saniranu robu u Italiji i valjao je na bivsem zemunskom buvljaku. Probas kod njega jaknu ili duks i ganci odvali obavezno "sine, ala si eleganzzi, ribe ce da odvale na tebe". Meni i posle 35 godina kad cujem rec "eleganzzi" Joja i tezga na buvljaku u glavi
G.Cross G.Cross 22:46 30.08.2017

Re: Pajke je imao dobru opasku neki dan

predatortz

alselone
Nekad su i najveci neistomisljenici imali odlican smisao za humor. Dodjes, procitas neko sranje sa kojim se uopste ne slazes, ali opet priznajes erudiciju, smisao za humor, lucidnost.

Danas, brate, 4/5 su nepismene i neoriginalne sociopate koji dolaze da se izlece, da izliju dnevnu dozu zuci ili prosto da se posvadjaju posto im je to jedina akcija u toku dana.

Da ne bih bio onaj lik iz crtaca kog sam okacio, koji zeli da pobegne sa ostrva ali nikako ne odlazi, pa ga Dusko zajebe da ipak ostane, odjavicu se na neko vreme. Mozda nije konacno, mozda i jeste, jebem li ga.

Пробуђен да је тако, чињаше му се каткад, из свога сна, из сна који му траје већ више од десетину година, из сна у коме је немоћан и узалудан, али јасно видан и схватљив самом себи.




Koji vam je?
Ovo neki virus, 100%!

Kad me pitaju za koga sam za Cetnike ili Partizane ja im kazem da sam za Jugoslovensku vojsku ali da je ta vojska kapitulirala 17. Aprila 1941.


Ti si moj omiljeni cetnik, nemam nijednog omiljenog partizana.Zbog toga sto po svojim komentarima izgledas veoma racionalan i razuman covek.

Ali nacin na koji si govorio gore o Pajicu i njegovim precima koji ga ne bi voleli zbog onoga sta je on sada su stvari koje po mom skromnom misljenju izlaze iz zone koju ja smatram OK.

Virus ?

Ti si razuman covek.

Mora biti nesto drugo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:52 31.08.2017

Re: Pajke je imao dobru opasku neki dan

17. Aprila 1941.


ma, 11. 4. smo pukli već, operativni plan je bio da se povuku svi kućama, i da, ko želi, se priključi gerili. deda branio Šumadiju, pa znam.
G.Cross G.Cross 01:00 31.08.2017

Re: Pajke je imao dobru opasku neki dan

, operativni plan je bio da se povuku svi kućama,



Dobar plan. Otici kuci je uvek dobar plan.


i da, ko želi, se priključi gerili.


Isto tako dobar plan.

Ovo malo "ko zeli" mi bas ne izgleda ko plan ali dobro.

el ovo stvarno neko iz vrhovne komande odluco , jel ima neki link ?
predatortz predatortz 07:51 31.08.2017

Re: Pajke je imao dobru opasku neki dan


Ali nacin na koji si govorio gore o Pajicu i njegovim precima koji ga ne bi voleli zbog onoga sta je on sada su stvari koje po mom skromnom misljenju izlaze iz zone koju ja smatram OK.


Dočim je način na koji je Pajić govorio o našim precima ok? Ono, da su oni bruka i sramota, da mi treba da se stidimo toga što jesmo i slična fašistička sranja i zapišavanja mrtvih ljudi?
emsiemsi emsiemsi 08:12 31.08.2017

Re: Pajke je imao dobru opasku neki dan

alselone
Nekad su i najveci neistomisljenici imali odlican smisao za humor. Dodjes, procitas neko sranje sa kojim se uopste ne slazes, ali opet priznajes erudiciju, smisao za humor, lucidnost.

Danas, brate, 4/5 su nepismene i neoriginalne sociopate koji dolaze da se izlece, da izliju dnevnu dozu zuci ili prosto da se posvadjaju posto im je to jedina akcija u toku dana.

Da ne bih bio onaj lik iz crtaca kog sam okacio, koji zeli da pobegne sa ostrva ali nikako ne odlazi, pa ga Dusko zajebe da ipak ostane, odjavicu se na neko vreme. Mozda nije konacno, mozda i jeste, jebem li ga.
...

Не слажем се са првим болдованим, без обзира да ли припадам у тај подскуп неписмених и/или неоригиналних социопата. Није то тако.
Не слажем се нити са тиме да (и) ти одеш са блога. Напротив, блог може свакоме да помогне како би се лакше даунсајзовао на своју праву меру. Блог у томе служи као супститут, а понекад и адд реалних животних ситуација.
Према томе, браћо блогери - наши смо !
Успут --- кркаре, немој да будеш кркан ! Уљуди се мало, заличи на човека.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:03 31.08.2017

Re: Pajke je imao dobru opasku neki dan

kakav bolesnik, strašno. prijatelj Tsunade, njen Krkiša.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:05 31.08.2017

Re: Pajke je imao dobru opasku neki dan

G.Cross


el ovo stvarno neko iz vrhovne komande odluco , jel ima neki link ?



nema link, ima u dedinim memoarima, objaviću nekada pa ću ti poslati kopiju... ako budemo živi još.
Lionsgate Lionsgate 15:57 31.08.2017

Re: Pajke je imao dobru opasku neki dan

Cudite se zasto je blog "propao", imate svemirskog minhauzena i olosa koji godinama po blogu laje, sad je poceo i tudju decu da vredja. Dobro je sto nema nikakve reakcije na to, opste stanje svesti u Srbiji, mogu govna da ti smrde koliko hoce bez ikakve opasnosti da ih neko lopatom vrati u septicku jamu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:37 01.09.2017

Re: Pajke je imao dobru opasku neki dan

predatortz

Ali nacin na koji si govorio gore o Pajicu i njegovim precima koji ga ne bi voleli zbog onoga sta je on sada su stvari koje po mom skromnom misljenju izlaze iz zone koju ja smatram OK.


Dočim je način na koji je Pajić govorio o našim precima ok? Ono, da su oni bruka i sramota, da mi treba da se stidimo toga što jesmo i slična fašistička sranja i zapišavanja mrtvih ljudi?


Pa nisu predmet mog interesovanja bili nečiji preci, nego potomci. Preci su, bez tvoje ili moje krivice, bili to što su bili: partizani, znači antifašisti (kao moj deda, na primer, i dobar deo familije, hvala im), komunjare (niko u mojoj familiji, sem jedne strine), ili su bili četnici, koljači, izdajnici, saradnici okupatora (isto niko među mojima, dobro, možda se neko i provukao među gibaničarima, ne bih se mogao zakleti da nije). A neki su bili i bystander-i, nebitno. I nisam rekao da potomci treba da počnu da se stide svojih predaka, nego da baš zato što se verovatno stide, ne bi trebalo sad da menjaju istoriju, krive ove prve na listi za svakakva zlodela, i svoje sramotne pretke tako prepakuju u nešto vredno poštovanja. A još manje da idu njihovim neslavnim stopama i ističu se u kolektivnim koljačkim sportovima, protivu nejači druge nacionalnosti. Jer ih to onda čini poprličnim šljamom od ljudi.

Isto će tako i njihova/naša deca nositi teret onog što smo mi radili, ili nismo radili, a trebalo je, itd, pa ću se i ja možda naći na tapetu što nisam golim grudima jurišao na tomahavke, ili palio hotele u Sarajevu zapaljivom municijom, u cilju odbrane vaskolikog srpstva, nego se maskirao u žene u crnom i tu kao nešto protestvovao protivu rata i Slobe. I nosio sendviče izbeglicama iz Hrvatske (edit: kad je stigla direktiva iz centralnog komiteta, to jest od Ceca sa Pešačnika )

Mislim, čisto da ne bude zabune, ko je ovde kome prvi psov'o majku, i zbog čega.

nsarski nsarski 22:23 30.08.2017

Doyle

Prvo je bilo
Adventures of Sherlock Holmes
pa, na zahtev publike
Further Adventures of Sherlock Holmes
pa, najzad
His Last Bow
Tvoj avatar, u kombinaciji sa ovim postom, me je potsetio na naslovnu stranu ove poslednje kolekcije



Vaya con Dios, Mr. Cross. Blagodarim na pohvalama.

P.S. Načelno govoreći, sasvim je u redu da neko odluči da napusti ovo mesto, ali mislim da nije u redu da dupetom zatvori vrata za sobom. Ovo je, ipak, samo moje mišljenje.

I još nešto: imao sam nameru da napišem nešto duži komentar, ali mi se učinilo da ipak ulazimo u naš next stop - the TZ.


G.Cross G.Cross 22:27 30.08.2017

Re: Doyle

ali mislim da nije u redu da dupetom zatvori vrata za sobom.



Ne razumem zasto to kazes. Upravo iz postovanja prema skoro svim blogerima sam napisao post.


Sto bi rekao emsi Pojasni.
nsarski nsarski 22:34 30.08.2017

Re: Doyle

Ne razumem zasto to kazes.

Taj dodatak se uopšte ne odnosi na tebe!
Tvoj "poslednji naklon" je napravljen u stilu. Čak sam potražio u tvom tekstu šta je razlog tvojoj ostavci. I našao sam dva:

1.
Došao sam ovde jer sam osećao da sam deo budućnosti Srbije.

Na žalost to više ovde ne osećam.

i
2.
Imam tužan osećaj da je ovo mesto moderisano sve više i više van samog bloga i ne u korist svih nas.


O oba bi se lepo moglo diskutovati, ali, kao što rekoh, diskusija ovde velikom brzinom ulazi u TZ.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:34 30.08.2017

Re: Doyle


Upravo iz postovanja prema skoro svim blogerima sam napisao post.


Možda si malo pogrešio.
Moje mišljenje, naravno.
U redu je otići, u redu je i reći ljudima da se odlazi, ali ti blog, po mom sudu, zvuči previše konačno.
Nije morala ta nota da mu se daje.

Može to i da zasmeta, kao data reč koja obavezuje.
Možda se nekad poželiš ovog mesta, ili te neko opet isprovocira pa poželiš da mu nanu naninu, a data reč te kopka.
Ja bih, da sam na tvom mestu, to malo opuštenije uradio.
Ali tako bih ja.
G.Cross G.Cross 23:01 30.08.2017

Re: Doyle

Možda si malo pogrešio.
Moje mišljenje, naravno.
U redu je otići, u redu je i reći ljudima da se odlazi, ali ti blog, po mom sudu, zvuči previše konačno.
Nije morala ta nota da mu se daje.



Mozda.

Kad sam odlazio iz Energoprojekta zauvek 1992. godine otisao sam kod generalnog direktora i rekao mu da odlazim i trazio radnu knjizicu on mi je rekao " ne zuri , polako, uzmi godinu neplacenog pa ako hoces vrati se ". Vrlo mudro, zaista.


Ja sam mu rekao " ako mislim da imam sansu da se vratim nikada necu uspeti".

Deset godina na blogu je dosta.

Vi sa bloga malo pridajete previse vaznosti ovom mestu
Milan Novković Milan Novković 23:07 30.08.2017

Re: Doyle

G.Cross
Deset godina na blogu je dosta.



tasadebeli tasadebeli 23:08 30.08.2017

Re: Doyle

G.Cross

Vi sa bloga malo pridajete previse vaznosti ovom mestu



Е, ово сам ја, Кросе, чуо (тј. прочитао) од сваке блогерке и блогера са којим сам се дописивао било мејлом или на ПП.

(Не познајем никога лично са Блога сем Лава и Кркише, ал'то је од пре ко зна колико деценија, па не верујем ни да бисмо се на улици препознали.)

И онда опет видим све те људе овде...

И тако годинама.

Што каже Лав:

Blog mi sluzi za neko lagano ispunjavanje vremena a ne za neku vodilju u zivotu, znaci dok mi je zabavno dolazicu ( ili dok nas ne ugase).
freehand freehand 23:10 30.08.2017

Re: Doyle

Vi sa bloga malo pridajete previse vaznosti ovom mestu

Ovo ko ono kad mali Meksikanac prepliva Rio Grande, majka sa malom sestrom u naručju ga doziva jer se davi na sredini a on kaže - "Ko vas jebe, meksikanci!"
Milan Novković Milan Novković 23:14 30.08.2017

Re: Doyle

nsarski
..., ali, kao što rekoh, diskusija ovde velikom brzinom ulazi u TZ.


G.Cross G.Cross 23:15 30.08.2017

Re: Doyle

freehand
Vi sa bloga malo pridajete previse vaznosti ovom mestu

Ovo ko ono kad mali Meksikanac prepliva Rio Grande, majka sa malom sestrom u naručju ga doziva jer se davi na sredini a on kaže - "Ko vas jebe, meksikanci!"



Jes vala, nadam se da si primetio malu dozu šale.

Na svoj i na vas racun.
freehand freehand 23:19 30.08.2017

Re: Doyle

G.Cross
freehand
Vi sa bloga malo pridajete previse vaznosti ovom mestu

Ovo ko ono kad mali Meksikanac prepliva Rio Grande, majka sa malom sestrom u naručju ga doziva jer se davi na sredini a on kaže - "Ko vas jebe, meksikanci!"



Jes vala, nadam se da si primetio malu dozu šale.

Na svoj i na vas racun.

Sve je ok dok je ekavica.
G.Cross G.Cross 23:26 30.08.2017

Re: Doyle

freehand
G.Cross
freehand
Vi sa bloga malo pridajete previse vaznosti ovom mestu

Ovo ko ono kad mali Meksikanac prepliva Rio Grande, majka sa malom sestrom u naručju ga doziva jer se davi na sredini a on kaže - "Ko vas jebe, meksikanci!"



Jes vala, nadam se da si primetio malu dozu šale.

Na svoj i na vas racun.

Sve je ok dok je ekavica.


E sad o tome, ja kad odem u Mostar govorim ijekavicom.

Isto tako kad odem u majku moju Crnu Goru.

I u Engleskoj govorim Engleski i u Francuskoj govorim Francuski i u Rumuniji govorim Rumunski i mada mi je maternji jezik ijekavica kad govorim u Srbiji govorim ekavski.

Ja mislim da kad odes u stranu zemlju , Crna Gora je samostalna strana zemlja valjda su to javili , po meni je u redu kada si kod njih ako govoris taj jezik da govoris njihov jezik. To je lepo. I korisno.

Ja probao da govorim srpski sa indijskim taksi drajverom u Njujorku i nista me nije razumeo. Nije razumeo ni Engleski.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:27 30.08.2017

Re: Doyle

Vi sa bloga


freehand freehand 23:35 30.08.2017

Re: Doyle


Ja mislim da kad odes u stranu zemlju , Crna Gora je samostalna strana zemlja valjda su to javili , po meni je u redu kada si kod njih ako govoris taj jezik da govoris njihov jezik. To je lepo. I korisno.

Meni Crna Gora nikad neće biti strana zemlja, bez obzira što se ne mešam u njen političko-pravni status.
Što je manje bitno od činjenice da ti i ovde možeš da govoriš jezikom i dijalektom kojim god hoćeš, a sve zavisi samo od toga kome i kakvu poruku hoćeš da preneseš.
Ja sam letos počeo po malo da nabadam istrijanski, pa ako me je neko nedajbože čuo - eto i mene pred zoru u jendeku, u koprivama.
emsiemsi emsiemsi 08:04 31.08.2017

Re: Doyle

G.Cross
ali mislim da nije u redu da dupetom zatvori vrata za sobom.



Ne razumem zasto to kazes. Upravo iz postovanja prema skoro svim blogerima sam napisao post.


Sto bi rekao emsi Pojasni.

Без обзира на сву моју опште-познату толерантност, ја сам резолутно против твог одласка са блога.
narcis narcis 09:02 31.08.2017

Re: Doyle

E sad o tome, ja kad odem u Mostar govorim ijekavicom.

a kad dođeš uniš?

predatortz predatortz 09:14 31.08.2017

Re: Doyle

E sad o tome, ja kad odem u Mostar govorim ijekavicom.


Kod Srba je ekavica došla posle ijekavice. Kad se malo jezik osakatio.

Ja imam šizofrenu situaciju, priznajem. Pišem ekavicu još od srednje, po instrukciji profesora srpskog. Naime, nikad nisam ni rekao, ni napisao nedjelja, ponedjeljak, te niz drugih reči da ih sad ne nabrajam. Čovek mi reče da pišem ekavicu jer potičem iz kraja gde je sve to dosta izmiksano, a tako je i u pola Zapadne Srbije. Govorim ijekavski, iako sam već 21 godinu u Bg. Jbga, sam sebi zvučim izveštačeno kad govorim ekavski.

Međutim, zaista ne vidim razlog za prepirku oko toga ko govori koji izgovor srpskog jezika.
mirelarado mirelarado 17:28 31.08.2017

Re: Doyle

U redu je otići, u redu je i reći ljudima da se odlazi, ali ti blog, po mom sudu, zvuči previše konačno.
Nije morala ta nota da mu se daje.


Postoje i privremeni odlasci, rastanci, opraštanja. :)

Zato ću ja najsrdačnije pozdraviti G. Crossa i poželeti mu sve najbolje, u nadi da je baš takav (privremeni) odlazak u pitanju.


sweet64 sweet64 19:30 31.08.2017

Re: Doyle

G.Cross
ali mislim da nije u redu da dupetom zatvori vrata za sobom.



Ne razumem zasto to kazes. Upravo iz postovanja prema skoro svim blogerima sam napisao post.


Sto bi rekao emsi Pojasni.


S obzirom na ovakvu krljačinu na oproštajnom blogu mogao bi ladno ništa da ne objašnjavaš nikome , hmm, možda samo ono ko je vas poznavao ali samo kao šlagvort. O testamentu ne razmišljaj pu pu.


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:28 30.08.2017

dvesta

200, a ?
to se više ne lovi, a nekad...
:)
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:26 31.08.2017

И блогом против...

"У Панчеву има једна кула и то није Панчево на води и то нису емирати и шеици, јер емирати и шеици су у Бачкој где купују и отимају земљу. У Панчеву има једна кула на згради поште и овога лета је на тој кули нацртан један мурал, огроман, 10 са 12. На том муралу је један човек, један човек радник, и то је први пут да од јогурт револуције имамо у Војводини на муралу радника, а не ратника, не ратног злочинца, не ратног профитера, не ратног министра, не ратног лекара, него имамо радника. Тај радник је паметан био, способан, вредан, остварио је резултате, био је познат, постао је славан. Он је родом и одгојем Војвођанин, Михајло Пупин из Идвора.

Слободу нам нико поклонити неће, од породице до друштва. За слободу морамо да се боримо и можда је тај мурал у Панчеву неки весник, нека ласта која не чини пролеће, али може да наговести да је један циклус акинџијског живљења завршен, да почиње један циклус живота у коме су вредности оне којих је носилац и симбол био Михајло Пупин и слични њему.

Шта су акинџије? Акинџије су били људи без школе, заната и имања у Отоманском царству, који су били на границама Отоманског царства и који су служили за то да припреме ратове. Они су припремали тако што су, у нашем случају, прелазили Саву и Дунав, долазили у Војводину, пљачкали, палили, убијали и и страхом празнили територије кроз које је касније војска могла да прође. Тај акинџијски период ми данас живимо од јогурт револуције најмање. Како су акинџије живеле када није било ратова? Исто као и данас: од онога што су опљачкали, од продаје робља и живели су од шверца и неплаћања пореза. Тај ментални склоп је свуда око нас и ми смо њихови сужњи и таоци.

Зашто смо пристали на то, зашто се нисмо борили против тога? Зато што умемо да радимо, а не умемо са насиљем да пљачкамо и освајамо. Ми нисмо глупи, ми само нисмо могли да сањамо толику бруталност, окрутност и суровост, и толику глад. Никад доста станова, никад доста пара, никад доста ичега. Наше су руке уморне од пљачке, уморне су од давања, уморне су од незнања. Уморни смо од олигархијске елите, која једним потписом може све да уништи што су генерације стварале. Ми имамо право да на то не пристанемо и да се боримо. Ми се јесмо борили против рата: 200.000 људи, десет процената становништва, отишло је одавде зато што није пристало на рат. И ми нисмо то радили насиљем, ми смо ишли ненасилно, а данас смо доведени у стање да живимо у таквој беди. Ми смо хор просјака, ми сви што смо овде, ми смо хор просјака, они су све узели. Ненасилно, ми морамо да покажемо да имамо потенцијал, упркос страшним показатељима. Ми морамо да покажемо да имамо унутрашњу снагу, да се одбранимо и да не дамо то што је наше. Нисмо ми киндергарден, нисмо ми ничије обданиште из Београда или било чије обданиште. Ако знамо да радимо, ми морамо да научимо и да чувамо то што смо зарадили, а не неко да нам баца мрвице. Нама мрвице не требају, нама не треба ни пет ни седам посто, нама треба толико колико смо створили. И то не дамо.

Не смемо да допустимо да нас гурну у нове оружане сукобе, за шта су способни јер не знају ништа друго да раде. Морамо да се боримо да наш премијер има бар десет година радног стажа у струци, у успешној фирми, а не да буде без дана радног стажа. Морамо да се боримо да наш министар просвете буде образованији него што је просек становништва, морамо да се боримо да министар спољних послова говори два страна језика, а не да не говори ни свој како треба. Морамо да се боримо да у Електропривреди електроинжењери, монтери, техничари раде, зарађују, одржавају систем. Јер ако нам систем буду одржавале фризерке, манекенке и слични, тај ће систем да се сруши, неовисно коме ће формално да припада. Не смемо да дозволимо да, ако ми плаћамо Инфостан, да једна од високих позиција буде спремачица из бивше Агробанке. То не може да се ради. Ми морамо да се ослободимо страха. Ми немамо шта да изгубимо, погледајте око себе – и немамо! Ми морамо да дамо смисао том свом животу, чији ће циљ бити у облику Војводине Републике, да живимо као пристојни људи а не као варалице и убице."

Говор Јање Беч на “Шетњи за Војводину”, 5. октобра 2015.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:54 31.08.2017

Re: И блогом против...

moramo da se borimo i da ne bude ovakvo smeće po Srbiji, ne znam za BG, ali NS se davi u smeću. grozno.
Lionsgate Lionsgate 05:12 31.08.2017

Re: И блогом против...

Koji si ti smarac i dijabola Filipe, to se na "novinarskom" nebu Srbije ne radja više. No meni je daleko neverovatnija stvar da je neko tebe plaćao budžetskim novcima na nekom radnom mestu u javnom servisu, koje su tek to budale bile.

Uzgred, jedan od bonusa gašenja bloga je što će tebi trajno oduzeti bilo kakvu mogućnost lupetanja po javnim mestima.

eloy eloy 11:50 31.08.2017

ZBOGOM, SRBIJO!

http://www.kurir.rs/vesti/drustvo/2902933/zbogom-srbijo-brutalno-iskreno-pismo-beogradjanke-ovo-su-stvari-zbog-kojih-vas-napustam



tasadebeli tasadebeli 19:21 31.08.2017

Re: ZBOGOM, SRBIJO!

eloy
http://www.kurir.rs/vesti/drustvo/2902933/zbogom-srbijo-brutalno-iskreno-pismo-beogradjanke-ovo-su-stvari-zbog-kojih-vas-napustam






Је ли, Ћошко, а ова опроштајна писма објављује Родићев Курир, а?

Могу да се кладим да аутор/ка писма, можда се стварно и зове Татјана, Тиjана, Тихуана, Ема, Ела,... Ма елиминиши малу, седи још увек у редакцији Курира и смишља неко ново опроштајно писмо.






Јебеш га, сва та дирљива опроштајна писма тобож младих (а после се испостави да је самохрана мајка са двоје деце и да има минимум четири банке) у последње време по српским медијима су ти исто као и ова опраштања на Блогу...

Причају како ће да оду, опраштају се, љубе се, ако уграбе прилику, мало се и дрпну уживо да ублаже тугу због растанка, а онда на крају ништа...

Не оду...

Ето их опет на Блогу, спремни да наставе као и до сада што је било...

Па же тако да буде и са овом Родићевим Тихуаном.

Слутим да је Вучићевић већ заоштрио неку своју Цакану да пише у Информеру исто тако емотивни просеравајући одговор на Тихуанино просеравање из Курира.



eloy eloy 19:29 31.08.2017

Re: ZBOGOM, SRBIJO!

Јебеш га, сва та опроштајна писма по српским медијима су ти исто као и ова опрашtања на Блогу...


I Filip Višnjić je video. Ti izgleda nisi nikad bio u ćošku. Ej, nije loše tamo.
Nije Panta al je ,,Tasa rei,, -lat.

P.S pismo je samo maska poenta je kakve noge ima mala sa slike a boga mi ni tvoja ne zaostaje. svaka čast na izboru nogica Taso mačoru matori i pomalo bludni.
tasadebeli tasadebeli 19:57 31.08.2017

Re: ZBOGOM, SRBIJO!

eloy

P.S pismo je samo maska poenta je kakve noge ima mala sa slike a boga mi ni tvoja ne zaostaje. svaka čast na izboru nogica taso mačoru matori i pomalo bludni.




Извини, много си брз за мене... Рз Брзотрз из ћошка (кафане).

Не стигох на време да улепшам и дорадим претходни коментар.

Ма немаш ти појма о женама!

Нећу уопште више причам с тобом!






eloy eloy 20:15 31.08.2017

Re: ZBOGOM, SRBIJO!

Ма немаш ти појма о женама!

Нећу уопште више причам с тобом!



kukusigameni kukusigameni 08:31 01.09.2017

the end is near

Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 09:15 01.09.2017

Re: the end is near

Jah, to su ovdašnji StaroNacisti ☻

To je Kalajić, omiljeni Fašista ovdašnjih umivenih nacista, prodavao te fore o Južnjačkim (SAD) Vitezovima (sic!) kao uzoru. A (a)Kakije započeo škole kao Umetnik, pa nije ni čudo da mu je Kalajić (i njegovi Vitezovi) još kao mladom prirastao rasističkom (et all) srcu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:43 01.09.2017

Re: the end is nigh

kukusigameni

Феноменално!
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:50 01.09.2017

Re: the end is nigh

Dont Fear The Reaper
Kalajić (i njegovi Vitezovi)


Нешто овако?


tasadebeli tasadebeli 21:12 01.09.2017

Re: the end is near

Чекај, чекај, а зашто је крај близу ако је то започео још Драгош Калајић који је, да подсетим, преминуо још 2005?

И продавао те форе још пре 30 и више година?


Мис'им, "десница" к'о "десница". Као и свугде на овом свету и у свакој држави.

А "левица" к'о "левица".

И њих има свугде. У свакој држави на овом свету.

Чему одједном црне слутње?

Чуј, крај је близу!

То ти је к'о да кажеш: Крај је близу јер живот на Земљи зависи од Сунца које излази свако јутро. А оно ће једаред екплодирати. Не знамо баш кад, за коју милијарду година, али свакако нам се ближи крај.

Без везе.

Не волЕм ову политикантску блогерску "левичарску" мелодраматику.

Баш је онако... Па, фашистичка... То јој је најближа одредница...

У сваком случају је производ тоталитарних умова.

А да не причам што таквим пропагандним ратом наводне левице против наводне деснице, тој истој "десници" се пропагандно даје већи значај него што га она има.

Мо'ш мислити! Предавање!

Што нико не рече да се у Београду данас одржава и:


"Noć muzike" na Tašmajdanu: Koncert klasične muzike sluša 15.000 ljudi (ЛИНК)


Свакако је 15 000 људи много више од броја присутних на том предавању чијим се плакатом овде манипулише у циљу једноумља.

Баш бих волео да чујем од тих 15 000 присутних вечерас на концерту колико њих због оваквог плаката и предавања верује да је крај близу...

Него, морају ови блогерски наводни левичари ( "левичари" ), пластиканери, да се просеравају, па то ти је.

Не умеју другачије. Тако су их учили да то раде док су још пионири били.

А што каже Апостата, ви блогерски левичари, пластиканери, имате везе и са левицом и са марксизмом исто колико и ја са браманизмом.

Фуј!


Сад морам да пустим неку музику да се оперем од толиких политикантских гована која се по Блогу просеравају...



angie01 angie01 16:25 01.09.2017

eee, vidi sta sve ovde ispade....

....pa gde bi ti da odes, a da imas u cugu ceo mix za dz...
G.Cross G.Cross 21:24 02.09.2017

Re: eee, vidi sta sve ovde ispade....

Fajront, angie je to lepo rekla.

Pisite svoje blogove za svoje strasti.

Ja prikupio danas 1.1OO eura za bolesne starce.

Lep osecaj.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana