Društvo| Ljudska prava

Beogradski Prajd: Modna revija bez mode

Predrag Azdejković RSS / 12.09.2017. u 16:21

 19167.jpg

Kujen Slotmakers iz Ujedinjenog Kraljevstva u svojoj analizi Beogradskog Prajda „Lakmus test Prajda" kaže da „transformacija LGBT prava u 'standard civilizovanosti' nije bila bez posledica." On postavlja pitanje kako je Beogradski Prajd kao simbol evropejstva u procesu pridruživanju Evropskoj uniji transformisao LGBT politiku u Srbiji i analizira kako je taj proces oblikovao politiku Beogradskog Prajda. On smatra da korišćenje Prajda kao međunarodno prepoznatog simbola nije ni malo naivna praksa jer je isključio lokalnu politiku: „Dok je Beograd Prajd postojao politizovani lakmus test za pristupanje Evropskoj uniji, on se na lokalu pretvorio u apolitični ritualni događaj bez LGBT politike".
Delimično se slažem sa Slotmakersom da je Beogradski Prajd postao apolitični ritualni događaj bez LGBT politike, a to smo mogli da primetimo i u ovom sastančenju sa državnim službenicima koje organizatori Beogradskog Prajda organizuju svake godine, gde se ne postavljaju škakljiva pitanja, već to sastančenje ima samo revijalnu svrhu, da se slikaju i pokažu kako nešto rade. Sastanci sa državnim službenicima bez postavljanja pitanja kada će država ispuniti zahteve Beogradskog Prajda, zbog kojih se taj događaj kao organizuje su besmisleni. Ono gde se ne slažem sa Slotmakersom jeste da je to događaj bez LGBT politike, jer Beogradski Prajd i te kako vodi neku LGBT politiku, koja nije usmerena ka Vladi i državnim organima, već ka drugim LGBT organizacijama.

Ovogodišnji Beogradski Prajd organizuju zajedničkim snagama „Da se zna" mlada LGBT organizacija iz Beograda nastala na temelju sukoba unutar Labrisa, „Gayten LGBT" iz Beograda koja je fokusirana na trans* populaciju, „Izađi" LGBT organizacija iz Novog Sada i organizacije koje nisu LGBT kao što su „Inicijativa mladih", „Heartefact", „SRH Serbia" i švedska fondacija „Civil Rights Defenders". Interesantno da na sajtu Beogradskog Prajda u delu naš tim nema loga udruženja "Parada ponosa Beograd", čiji je predsednik još uvek Boban Stojanović, koji je dobio azil u Kanadi. Zajedničkim snagama ove organizacije šalju poruku drugim LGBT organizacijama da su im konkurencija i da će iskoristiti Prajd kao međunarodno prepoznat simbol i događaj koji dobija veliku medijsku i svaku drugu pažnju, da tu konkurenciju i uguše. Na to nam ukazuje program ovogodišnje Nedelje ponosa. Prethodnih godina Beogradski Prajd je formalno, mesec dana pre Prajda, slao poziv svim LGBT organizacijama da se priključe Nedelji ponosa i da predlože svoj program, od diskusija, do izložbi, projekcija... Ove godine, po prvi put, taj poziv nije poslat. Tako da imamo program u kome učestvuju samo organizacije koje organizuju Prajd, koje će predstaviti svoj rad i koje će se u određenim segmentima baviti i pitanjima kojima se bave druge organizacije! To je samo nastavak LGBT politike koju vodi Beogradski Prajd, jer svake godine pokupi rezultate drugih organizacija i njima se zakiti, jer svoje rezultate nema, jer su aktivni samo u periodu mesec dana pre Prajda!

Zahtevi Beogradskog Prajda su usvajanje Deklaracije protiv homofobije u Skupštini Srbije (nije ostvareno), pokretanje javne rasprave i usvajanje Zakona o registrovanim partnerstvima (nije ostvareno, iako je definisano Akcionim planom Vlade Republike Srbije za primenu Strategije za prevenciju i smanjenje diskriminacije), pokretanje javne rasprave i hitno usvajanje zakona koji bi rešio pravni status transeksualnih osoba (nije ostvareno, mada ovim zahtevom Beogradski Prajd diskriminiše transrodne osobe), dosledna primena postojećih zakona i ubrzavanje rada policije, tužilaštva i sudova u slučajevima kada su žrtve pripadnici LGBT zajednice i davanje prioriteta ovim slučajevima (nije ostvareno), dosledna primena odredbe Krivičnog zakonika koja se tiču zločina iz mržnje (nije ostvareno). Nijedan od zahteva nije ostvaren, jer se oni i ne mogu ostvariti tako što se okače na sajt ili odštampaju na zidu Prajd info centra. Za ostvarivanje potrebno je zagovaranje, celogodišnje zagovaranje uz podršku svih LGBT organizacija.

I tu nastaje problem. Ne postoji volja da se napravi zajednički LGBT front prema državi kako bi se ovi zahtevi ostvarili. Pokušavalo se više puta i svaki put se desio debakl. Dok se LGBT zajednica ne ujedini oko nekog minimuma i pokaže snagu ka državi, ništa se neće promeniti. Zato apelujem na LGBT aktiviste, ali i na LGBT populaciju da vrše pritisak na aktiviste da moraju da se udruže u ostvarivanju prava za LGBT zajednicu. LGBT organizacije rade ovako kako rade jer ih niko ne kontroliše, a to je posao LGBT populacije, jer populacija jedino ima pravo i obavezu da nadzire, zahteva, kritikuje i vrši pritisak na LGBT organizacije koje se zalažu za poboljšanje položaja te iste populacije.

Tekst je objavljen u prvom broju online magazina PROMAJA: http://czm.org.rs/promaja/

Atačmenti



Komentari (61)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

karabasbarabas karabasbarabas 16:54 12.09.2017

Au kakva bitka kao u Kumu

Nego, koji je cilj parade.
Koliko sam ja skapirao osim da se zaradi kinta i da se proguraju zakoni koji vas izdizu u rang nadljudi koji imaju prioritet nad ostalim ljudima , cilj bi bio i da non gej ljudi prihvate gej populaciju i prestane da ih smatra nekim maloumnim, perverznim i agresivnim ludacima.
Sto ce biti vrlo tesko ako na toj paradi obuces partneru kozne gace i vodas ga na kaisu po gradu.

Teske duse kazem, Ana Brnabic je vise uradila za prihvatanje gej ljudi nego sve vase parade i NGOovi.
Zato valjda i ljubite aleka u doope.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:16 13.09.2017

Re: Au kakva bitka kao u Kumu

koji brejnvoš, sine, u 4 pasusa 25 je pomenuto LGBT - što kaže jedna naša L prijateljica, reko': "'oćeš da ti organizujem kada je Prajd u Tel Avivu da naiđete (žena i ti)?" "ma kakvi, poštedi me tih šminkerskih foliranata, organizuj nam kada imaš vremena da nam ga posvetiš."
predatortz predatortz 17:04 12.09.2017

Pedžice

Ne budi peder! Pusti i drugu decu da se igraju svoje parade.
gedza.73 gedza.73 17:30 12.09.2017

Re: Pedžice

. Zajedničkim snagama ove organizacije šalju poruku drugim LGBT organizacijama da su im konkurencija

Ne postoji volja da se napravi zajednički LGBT front prema državi kako bi se ovi zahtevi ostvarili.


Države imaju liberalnu, konzervativnu, zelenu, demokratsku i još poneku stranku a mi sto i jednu.

Pa i LGBT pošle istim putem. Čim se neko naljuti on se digne i napravi novu GAYNEŠTO organizaciju.
i kol'ko vidim ima da ginete i da se delite do poslednjeg donatorskog evra.
kosta.babic kosta.babic 17:50 12.09.2017

Beogradski Prajd: Modna revija bez mode

Pažljivo sam pročitao tekst, i ništa ne razumem.Za šta se ti u stvari zalažeš? Nisam gej a nisam ni lezbo.Ne smetaju mi homoseksualci osim ako nisu napadni i pipkaju me za dupe.Otkad je ljudi postoji i raskorak u seksualnoj pripadnosti.Pomešaju se brate neki geni i hormoni i ja to razumem.Ta nećemo valjda u 21.veku spaljivati na lomači različite od nas.Uostalom kako razlučiti ko su pravi LGBT a ko su pozeri željni slave i jeftine samoreklame?Da li LGBT populacije očekuje par poslaničkih mesta u skupštini samo zato što su različiti?Uostalom šta znači gej parada?Meni to u prevodu znači "Glupi ste i ne razumete savremene trendove"
A gde su prava pastira koji su jebali koze u staroj Grčkoj,i oni su različiti.Pa gde su prava zlatnih ribica na bipolarizam.Pa gde su prava samooprašujućih biljaka?
Pozdravljam te sve u nadi da će svi oni dobiti bar nekoliko poslaničkih mesta.
noboole noboole 19:43 12.09.2017

.

Manje vise ovo politikarenje i spletkarenje, nego ovim blogerima pre mene: sto vama smeta parada? sto to uopste i pominjete? ako vas ne interesuje, pustite. na kraju krajeva kao i gomilu drugih dogadjaja koji se desavaju u gradu, pa nas boli uvo.
Черевићан Черевићан 20:12 12.09.2017

стандард цивилизованости

удилеми дал' Гeј или Стрејт смо
указ штампe, мам ликова знани,
кад Србијом економски вагнеш
претежно смо СВИ гологузани

looping looping 07:19 13.09.2017

1

Koliko sam razumeo, od Prajda do Prajda - slaba vajda.

Dok se LGBT zajednica ne ujedini oko nekog minimuma i pokaže snagu ka državi, ništa se neće promeniti.

Ako se svi bore da budu na vlasti (u okviru LGBT organizacija) onda im je to svima i minimum. Ali kako može neko oko toga da se ujedini?
Svako bi da se ujedini da bude jedini.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:35 13.09.2017

Re: 1

looping
Koliko sam razumeo, od Prajda do Prajda - slaba vajda.

Dok se LGBT zajednica ne ujedini oko nekog minimuma i pokaže snagu ka državi, ništa se neće promeniti.

Ako se svi bore da budu na vlasti (u okviru LGBT organizacija) onda im je to svima i minimum. Ali kako može neko oko toga da se ujedini?
Svako bi da se ujedini da bude jedini.


konkretan problem u srbiji je što je takav mentalitet da svi očekuju da im kinta padne s neba. koliko kapiram, ovde je šutka da se bude u vrhu da bi moglo parazitski da se živi od američke i EU sise. klasičan srbijanski sindrom: "lezi, 'lebe, da te jedem (b u ovom sektoru društva)."
narcis narcis 09:12 13.09.2017

glupi ste ko ...

u momentu kad vam se pruža prilika da ostvaritepravo da uopšte postojite , vi se tepate oko love i privilegija, a još vas tepaju po ulice i brane vam da postojite. tačno rušite mit o gej lobiju.
no i viste srbi pa i nije za čuđenje.

tasadebeli tasadebeli 05:56 14.09.2017

Re: glupi ste ko ...

narcis

u momentu kad vam se pruža prilika da ostvaritepravo da uopšte postojite , vi se tepate oko love i privilegija,

no i viste srbi pa i nije za čuđenje.






Исто к'о и масони у Србији!

И после кажу, не ваља систем у Србији, Србија као држава не ваља ништа...

А овамо се отимају чак и око тога ко ће да буде државни педер, што рече Кркиша ономад на прошлом Пеђином посту.



pikuc pikuc 09:14 13.09.2017

Zdravo

Zahtevi Beogradskog Prajda su usvajanje Deklaracije protiv homofobije u Skupštini Srbije (nije ostvareno), pokretanje javne rasprave i usvajanje Zakona o registrovanim partnerstvima (nije ostvareno, iako je definisano Akcionim planom Vlade Republike Srbije za primenu Strategije za prevenciju i smanjenje diskriminacije), pokretanje javne rasprave i hitno usvajanje zakona koji bi rešio pravni status transeksualnih osoba (nije ostvareno, mada ovim zahtevom Beogradski Prajd diskriminiše transrodne osobe), dosledna primena postojećih zakona i ubrzavanje rada policije, tužilaštva i sudova u slučajevima kada su žrtve pripadnici LGBT zajednice i davanje prioriteta ovim slučajevima (nije ostvareno), dosledna primena odredbe Krivičnog zakonika ćkoja se tiču zločina iz mržnje (nije ostvareno).


Šta znači rešavanje pravnog statusa transeksualnih osoba?
Šta se tu traži zapravo od drustva, evo pokrecem raspravu.
Ovo ostalo mi je razumljivo.
narcis narcis 09:23 13.09.2017

Re: Zdravo

Šta se tu traži zapravo od drustva,

pa pravo da postojje i da ih niko ne bije i psihički maltretira zato što su to što jesu, da ih se ne otpušta sa posla.
maksa83 maksa83 09:31 13.09.2017

Re: Zdravo

Šta znači rešavanje pravnog statusa transeksualnih osoba?

Pa valjda da se žene i ud-daju...
pikuc pikuc 09:57 13.09.2017

Re: Zdravo

I dodacu još ovo, obraćam se tebi Pedja.
Mislim da je potpuno pogrešno osvrtanje na aktivizam u drugim zemljama, kako to oni rade, kakve su parade i sl.
U većini slučajeva se nanosi samo šteta LGBT populaciji, pojedincima praveći od njih kroz te parade ljude "mecke na povodcu", te oni za društvo to i predstavljaju, ono što demonstriraju na ulici, tako su i prihvaceni, kao nekakvi napaljeni cirkusanti. To nije poštovanje.

Zar da bude cilj LGBT ljudi biti tako prihvaćen u društvu?
Ja nisam upoznat da u državama koje imaju te velike, cuvene gay parade postoje uticajni LGBT pojedinci u vrhu društva, države, politike, poštovani od zajednice.
Upravo takvim paradama i takvim predstavljanjem sebe oni sami sebe diskvalifikuju pozicija koje su važne za progres društva čijeg su deo. Oni sami sebe isključuju iz zajedništva.

Integracija LGBT populacije u društvo je moguća isključivo ako ta populacija to želi.
To je prvi korak.
LGBT pojedinac poštovanje stiče od društva onda kada društvo prepozna da je ono važno tom LGBT pojedincu.
To je integracija LGBT populacije i prihvatanje LGBT populacije od društva.
To znači biti ravnopravan i biti poštovan kao čovek i ljudsko biće.
Sve drugo je totalni promašaj i degradacija ljudskog bića, sebe samoga i traženje da te neko takvog poštuje.
Pošto neće da te poštuje takvoga onda hajde da tražimo da im nalikujemo da budemo kao oni da bi nas poštovali, pa brak,deca i sl.
Tada dolazi otpor društva jer ono hoće da odbrani pravo na svoju različitost!
Ne da na nju!

Dragi moj Pedja.
Ja bih voleo kada bi ti mene razumeo i ušao u istoriju kao prvi LGBT aktivista u svetu koji je poveo LGBT populaciju na mesto koje joj pripada u društvu.
Da zaista bude poštovan onaj koji je različit.

pikuc pikuc 10:03 13.09.2017

Re: Zdravo

narcis
Šta se tu traži zapravo od drustva,

pa pravo da postojje i da ih niko ne bije i psihički maltretira zato što su to što jesu, da ih se ne otpušta sa posla.

Dobro to bi trebalo da bude nekako univerzalno pravo, za sve ljude.
To se nekako podrazumeva.
Nego pomenut je pravni status.
Pretpostavljam da se mislilo na pravni status trans osobe u društvu. Zakon koji će obavezati društvo da prihvati taj pravni status.
Šta to znači, tj. koji status se traži.



AlexDunja AlexDunja 10:06 13.09.2017

Re: Zdravo

Šta to znači, tj. koji status se traži.


da mogu da promene lična dokumenta kad promene pol, na pr

maksa83 maksa83 10:12 13.09.2017

Re: Zdravo

Ja nisam upoznat da u državama koje imaju te velike, cuvene gay parade postoje uticajni LGBT pojedinci u vrhu društva, države, politike, poštovani od zajednice.

Samo CEO najbogatije firme i najvrednijeg brenda na svetu u američkoj državi u čijem se gradu održava najveća gej parada na svetu.
pikuc pikuc 10:26 13.09.2017

Re: Zdravo

AlexDunja
Šta to znači, tj. koji status se traži.


da mogu da promene lična dokumenta kad promene pol, na pr



Da li to znači ako čovek posle 30g kaže svom ocu ti mi nisi otac jer ja ne osećam da si mi ti otac već osećam da mi je otac Djura, može otići u opštinu i tražiti da mu se ispravi izvod iz matične knjige rodjenih i upiše Djura kao otac i tako u sve dokumente?

Postavlja se pitanje da li drugi ljudi imaju pravo da svoja osećanja koriste na isti način?

Jer koja je razlika?
Jedna osoba se ne oseća kao muško i hoće da se zavede kao žensko a druga osoba ne oseća da joj je otac otac.

Drugo, da li biti žena znači imati vaginu i grudi? Je li samo to razlikuje ženu od muškarca?
Da li je zapravo svodjenje, na biti zena, imati grudi i vaginu zapravo degradacija žene kao ljudskog bića, jer ljudsko biće je žena i muškarac. To to su uslovno rečeno dva bića koja se nazivaju ljudskim.
To nas čini ljudima.
pikuc pikuc 10:30 13.09.2017

Re: Zdravo

maksa83
Ja nisam upoznat da u državama koje imaju te velike, cuvene gay parade postoje uticajni LGBT pojedinci u vrhu društva, države, politike, poštovani od zajednice.

Samo CEO najbogatije firme i najvrednijeg brenda na svetu u američkoj državi u čijem se gradu održava najveća gej parada na svetu.

Nisam te razumeo , šta je CEO?
maksa83 maksa83 10:30 13.09.2017

Re: Zdravo

Nisam te razumeo , šta je CEO?

Chief Executive Orangutan.
narcis narcis 10:36 13.09.2017

Re: Zdravo

Postavlja se pitanje da li drugi ljudi imaju pravo da svoja osećanja koriste na isti način?

a koj bi to način bio? meni ne pada na pamet nijedan način sličan ovome.
Da li to znači ako čovek posle 30g kaže

a kad se dete usvoji, šta onda biva? biološki roditelj se potpuno isključuje iz porekla. dete dobija novog roditelja i novu identifikaciju.
Drugo, da li biti žena znači imati vaginu i grudi? Je li samo to razlikuje ženu od muškarca?
Da li je zapravo svodjenje, na biti zena, imati grudi i vaginu zapravo degradacija žene kao ljudskog bića, jer ljudsko biće je žena i muškarac. To to su uslovno rečeno dva bića koja se nazivaju ljudskim.

ovo je potpuno naopako
aj ovako, onaj ko se iznutra oseća kao žena, ili se ona oseća kao muškarac, pa onda želi da i fizički liči na ono što psihički oseća.
nsarski nsarski 10:39 13.09.2017

Re: Zdravo

maksa83
Nisam te razumeo , šta je CEO?

Chief Executive Orangutan.


Odlično objašnjenje za CEO! Do džadža.
maksa83 maksa83 10:47 13.09.2017

Re: Zdravo

Odlično objašnjenje za CEO! Do džadža.

Voleo bih da sam se ja setio fore ali nisam, bio jedan američki kolega koji je u jednom periodu u nekoj firmi bio CTO i sebe je zvao Chief Technology Orangutan.
pikuc pikuc 10:50 13.09.2017

Re: Zdravo

narcis
Postavlja se pitanje da li drugi ljudi imaju pravo da svoja osećanja koriste na isti način?

a koj bi to način bio? meni ne pada na pamet nijedan način sličan ovome.
Da li to znači ako čovek posle 30g kaže

a kad se dete usvoji, šta onda biva? biološki roditelj se potpuno isključuje iz porekla. dete dobija novog roditelja i novu identifikaciju.
Drugo, da li biti žena znači imati vaginu i grudi? Je li samo to razlikuje ženu od muškarca?
Da li je zapravo svodjenje, na biti zena, imati grudi i vaginu zapravo degradacija žene kao ljudskog bića, jer ljudsko biće je žena i muškarac. To to su uslovno rečeno dva bića koja se nazivaju ljudskim.

ovo je potpuno naopako
aj ovako, onaj ko se iznutra oseća kao žena, ili se ona oseća kao muškarac, pa onda želi da i fizički liči na ono što psihički oseća.


Naveo sam ti primer za oca. Eto palo mi je to na pamet. Zašto to ne bi moglo?

Za usvajanje dece ne znam kako ide, koja je procedura, meni je logično da se izvod iz matične knjige rodjenih ne može menjati, jer to je trenutno činjenično stanje kao i izvod iz matične knjige umrlih.
To je neki trag, istina dolaska na svet i odlaska čoveka iz sveta.
Ako ta dva počivaju na neistini kakvo će tek biti ono izmedju, život.
Ja smatram da svako dete mora da ima pravo na istinu o svome rodjenju. Da ta istina mora da bude sačuvana bez manipulacije.


Za ovo dalje,
Da, ali postavlja se pitanje šta ćemo sa osećanjima onoga koji ne oseća kao ženu transeksualnog muškarca?
A zakon ga obaveze da mora tako da ga oseća/doživi, zove i obraća mu se kao ženi?



maksa83 maksa83 10:52 13.09.2017

Re: Zdravo

Da, ali postavlja se pitanje šta ćemo sa osećanjima onoga koji ne oseća kao ženu transeksualnog muškarca?

Ja predlažem da se taj koji želi da ga zakon zaštiti od sopstvenih osećanja oko tuđih osećanja zadavi na vreći punoj kuraca.

nsarski nsarski 10:55 13.09.2017

Re: Zdravo

maksa83
Odlično objašnjenje za CEO! Do džadža.

Voleo bih da sam se ja setio fore ali nisam, bio jedan američki kolega koji je u jednom periodu u nekoj firmi bio CTO i sebe je zvao Chief Technology Orangutan.


Tvoja verzija je bolja. CTO nije do džadža, a CEO jeste.
pikuc pikuc 11:07 13.09.2017

Re: Zdravo

maksa83
Da, ali postavlja se pitanje šta ćemo sa osećanjima onoga koji ne oseća kao ženu transeksualnog muškarca?

Ja predlažem da se taj koji želi da ga zakon zaštiti od sopstvenih osećanja oko tuđih osećanja zadavi na vreći punoj kuraca.



Radi se o tome da moraš da nastupis pred nekim na način kako taj neko očekuje to tj. zakon nalaze da se tako nastupi prema njemu.
Ako to ne uradiš recimo možeš biti optužen od te osobe za nepoštovanje ili već kako bi se to tretiralo.

Zakon te obavezuje da dozivis transeksualnog muškarca kao ženu.
A šta sa onima koji to ne mogu?
Za koje je žena više od vagine i grudi?

Pokušavam da zamislim taj susret u nekim svakodnevnim ljudski situacijama.
maksa83 maksa83 11:13 13.09.2017

Re: Zdravo

A šta sa onima koji to ne mogu?

Da se ne ponavljam, napisaću u originalu - they can go choke on a bag full of dicks.
pikuc pikuc 11:19 13.09.2017

Re: Zdravo

maksa83
A šta sa onima koji to ne mogu?

Da se ne ponavljam, napisaću u originalu - they can go choke on a bag full of dicks.


Dakle,
Postavlja se pitanje šta je za današnjeg muškarca žena i šta je današnji muškarac za ženu.
Dakle,
Gde je nestao Romeo i gde je nestala Julija.
misha.m misha.m 12:42 13.09.2017

Re: Zdravo

pikuc
maksa83
A šta sa onima koji to ne mogu?

Da se ne ponavljam, napisaću u originalu - they can go choke on a bag full of dicks.


Dakle,
Postavlja se pitanje šta je za današnjeg muškarca žena i šta je današnji muškarac za ženu.
Dakle,
Gde je nestao Romeo i gde je nestala Julija.

Čitam ovaj blog, Vaše i druge komentare i jedino što mi pada na pamet je:

Šta god da uzimate, ja bih duplo!
maksa83 maksa83 12:44 13.09.2017

Re: Zdravo

Šta god da uzimate, ja bih duplo!

Dve vreće i 2 puta po 3000 dinara za gospodina.
Bili Piton Bili Piton 13:08 13.09.2017

Re: Zdravo

Stvarno treba da se uloži neka para u telefonski hotlajn, ono, govorni automat odgovara na 20 najtrivijalnijih, na-već-milion-puta-odgovorenih pitanja u vezi sa homoseksualnošću i pratećim neprijatnostima.

Dobar tekst o Brnabićki i tome koliko ništa nije uradila kako za gej populaciju tako ni za bilo koga drugog pod kapom nebeskom (sem, moguće, sopstvenih biznis partnera) može se pronaći u najnovijem Vremenu, iz oštrog pera Jovane Gligorijević.
misha.m misha.m 13:09 13.09.2017

Re: Zdravo

maksa83
Šta god da uzimate, ja bih duplo!

Dve vreće i 2 puta po 3000 dinara za gospodina.

Još je najjače to što je autor bloga "bacio kosku" među blogere i onda se povukao. Nema ga nigde da svoje stavove i ideje iznete u tekstu "odbrani" ili bar pojasni kolegama.

Stiče se utisak da je ovo uradio po zadatku, da bi pred kimgodigdetrebalo imao alibi da se zaista bori za neku ideju a ne za donacije i materijalnu podršku.
maksa83 maksa83 13:14 13.09.2017

Re: Zdravo

Dobar tekst o Brnabićki i tome koliko ništa nije uradila kako za gej populaciju tako ni za bilo koga drugog pod kapom nebeskom (sem, moguće, sopstvenih biznis partnera)

Naše IT selo je malo selo, a ima žena brata direktora Assecoa, i sad možeš jednom da pogađaš ko se bavi tom digitalizacijom o kojoj nije usta zatvarala na svojoj inoguraciji.
mesan mesan 13:49 13.09.2017

Re: Zdravo

pikuc
Zakon te obavezuje da dozivis transeksualnog muškarca kao ženu.
A šta sa onima koji to ne mogu?
Za koje je žena više od vagine i grudi?


A kome je to žena=polni organi, otkud ti ovo pitanje kojim banalizuješ osobe?
Pretpostavljaš li ti to da trans muškarac sebe doživljava kao ženu samo na osnovu svojih (novougrađenih) polnih organa?
Uostalom u predoperativnom životu te organe nije imao, dakle identitet mu definitivno ne proističe iz istih.
Znaš inače za hormonske terapije?

mesan mesan 14:13 13.09.2017

Re: Zdravo

pikuc
maksa83
Da, ali postavlja se pitanje šta ćemo sa osećanjima onoga koji ne oseća kao ženu transeksualnog muškarca?

Ja predlažem da se taj koji želi da ga zakon zaštiti od sopstvenih osećanja oko tuđih osećanja zadavi na vreći punoj kuraca.



Radi se o tome da moraš da nastupis pred nekim na način kako taj neko očekuje to tj. zakon nalaze da se tako nastupi prema njemu.
Ako to ne uradiš recimo možeš biti optužen od te osobe za nepoštovanje ili već kako bi se to tretiralo.


Nije čudo da se u Srbiji vode hoch-filozofske rasprave o transmetafizičkim gejevima jer smo trice i kučine poput diskriminacije pri zaposlenju i batina na ulici odavno rešili.


Za ozbiljnije ljude, štostiče slobode i zakona, nema boljeg učitelja od SAD.
Životno pitanje tamo je kako balansirati toleranciju naspram ideološke slobode privatnog poslodavca (pošto je doba batinjanja prošlo).

Imaš ovu skoru sudsku pobedu ozbiljnog građanskog udruženja protiv otpuštanja LGBT osoba.

Imaš i suprotne kontroverzne slučajeve, npr. odbrana religijske slobode glupandera koji je javno pljuvao po gejevima i zbog toga dobio otkaz; ili religijske ustanove koje su izuzete iz obaveze da ne diskriminišu LGBT osobe.

Ja imam nadu u naše zakone... ali lokalni tradicionalisti cene šovinizam, mizoginiju, aroganciju, jajarstvo i malodušnost (shodno tome nam "funkcionišu" i sudovi), dakle u totalu ništa puta nešto jednako ništa.
narcis narcis 14:17 13.09.2017

Re: Zdravo

Još je najjače to što je autor bloga "bacio kosku" među blogere i onda se povukao. Nema ga nigde da svoje stavove i ideje iznete u tekstu "odbrani" ili bar pojasni kolegama.

slušaj vamo, autor bloga je takav da si srećan što ga nema, on je slučaj za izbegavanje bio kakve komunikacije, snjim komuniciraj samo ovako i spasićeš živce.
on bi ovu našu malu raspravu totalno upropastio svojim komentarima i sveo na besmisao i sebe i text.
bolje što ga nema.
angie01 angie01 15:44 13.09.2017

Re: Zdravo

Mislim da je potpuno pogrešno osvrtanje na aktivizam u drugim zemljama, kako to oni rade, kakve su parade i sl.
U većini slučajeva se nanosi samo šteta LGBT populaciji, pojedincima praveći od njih kroz te parade ljude "mecke na povodcu", te oni za društvo to i predstavljaju, ono što demonstriraju na ulici, tako su i prihvaceni, kao nekakvi napaljeni cirkusanti. To nije poštovanje.


Gavrilo, em veze nemas, em lupetas najstrasnije,...kakva steta, leba ti,... u uredjenim zemljama gde vladavina prava funkcionise, LGBT populacija se vise za ista ne bori- kao sto je nekada morala, da bi danas u toj pobedi uzivala, a isto, izmedju ostalog kroz gej parade, koje su znacile prvo prestanak skrivanja i trazenje prihvatanja od drustva sa zagarantovanim svim pravima kao sto imaju strejteri-nego su Prajdovi simbolicna sveopsta festa njihove pobede i integrisanja koji imaju nevidjeni turisticki znacaj i za vreme njihovog trajanja se inkasira neverovatna lova,...rezrvacije za putovanje i smestaj su mesecima unapred bukirane....da ne razradjujem, kako u nekim segmetima gejevi imaju i veca prava od strejtera.

U Srbiji sve vec godinama tapka u mestu- na papiru stoji jedno u stvarnosti se nije bas puno maklo, al je zato puno farse i Potemkinovih sela, sa sve brnabickom, te je u tom smislu Prajd jos uvek u fazi pocetne bitke, bez obzira sto je eto, vec dva puta uspeo da se odrzi bez uobicajenog opsteg haos, krvi i razbijanja, sto samo govori o tome, ko je tim siledzijstvom orkestrirao.


sto se ovog i predhodnoh teksta tice- potpuno su impotentni u svakom smilslu i samo odradjuju neke druge potrebe,

Pedja je nekada pisao duhovite, pametne tekstove sa sublimiranom a dobro razradjenom problematikom, prepoznatim i targetiranim ucesnicima sa svake strane,...od kada je presao da podupire krleta u njegovom marketingu za vodju, pise ovakve brlje i jos gore, nad lesevima zverski ubijene zene i njenog deteta, lamentira naslovom- sama si ga birala,....zaboravljajuci da je njegova boraba ista takva,...ako je jos uvek.
pikuc pikuc 17:08 13.09.2017

Re: Zdravo

angie01
Mislim da je potpuno pogrešno osvrtanje na aktivizam u drugim zemljama, kako to oni rade, kakve su parade i sl.
U većini slučajeva se nanosi samo šteta LGBT populaciji, pojedincima praveći od njih kroz te parade ljude "mecke na povodcu", te oni za društvo to i predstavljaju, ono što demonstriraju na ulici, tako su i prihvaceni, kao nekakvi napaljeni cirkusanti. To nije poštovanje.


Gavrilo, em veze nemas, em lupetas najstrasnije,...kakva steta, leba ti,... u uredjenim zemljama gde vladavina prava funkcionise, LGBT populacija se vise za ista ne bori- kao sto je nekada morala, da bi danas u toj pobedi uzivala, a isto, izmedju ostalog kroz gej parade, koje su znacile prvo prestanak skrivanja i trazenje prihvatanja od drustva sa zagarantovanim svim pravima kao sto imaju strejteri-nego su Prajdovi simbolicna sveopsta festa njihove pobede i integrisanja koji imaju nevidjeni turisticki znacaj i za vreme njihovog trajanja se inkasira neverovatna lova,...rezrvacije za putovanje i smestaj su mesecima unapred bukirane....da ne razradjujem, kako u nekim segmetima gejevi imaju i veca prava od strejtera.

U Srbiji sve vec godinama tapka u mestu- na papiru stoji jedno u stvarnosti se nije bas puno maklo, al je zato puno farse i Potemkinovih sela, sa sve brnabickom, te je u tom smislu Prajd jos uvek u fazi pocetne bitke, bez obzira sto je eto, vec dva puta uspeo da se odrzi bez uobicajenog opsteg haos, krvi i razbijanja, sto samo govori o tome, ko je tim siledzijstvom orkestrirao.


sto se ovog i predhodnoh teksta tice- potpuno su impotentni u svakom smilslu i samo odradjuju neke druge potrebe,

Pedja je nekada pisao duhovite, pametne tekstove sa sublimiranom a dobro razradjenom problematikom, prepoznatim i targetiranim ucesnicima sa svake strane,...od kada je presao da podupire krleta u njegovom marketingu za vodju, pise ovakve brlje i jos gore, nad lesevima zverski ubijene zene i njenog deteta, lamentira naslovom- sama si ga birala,....zaboravljajuci da je njegova boraba ista takva,...ako je jos uvek.


Mani me se uredjenih zemalja, pogledaj našta svet liči od te uredjenosti.
Slika tog uredjenog sveta koji sve što treba je da uživa u toj uredjenosti, su ovi neuredjeni(ko im je kriv,fazon), rodili se na pogrešnom mestu.
Kažeš ne moraju se za ništa boriti više uredjeni?
Pa na kojoj planeti žive oni?
Ej!
Pa živimo na istoj!
230.000 ljudi je odneo cunami 2005 godine.
Irma je odnela manje od 100 života.
Znaš zašto je veća Irmina tragedija?
Zbog štete koju je nanela tom "uživanju".

Priznajem samo svet sa pravima i obavezama.
Ništa manje od toga.
Pa tako i u pogledu prava LGBT ljudi.
Priroda je dala mnogo dece onima što žive po supama ili vedrim nebom, nemaju obrazovanje ili svest da je obrazovanje važno.
Imaju li pravo oni znati to, biti naučeni važnosti toga?
Imaju!
I to je obaveza tih što žive u tim uredjenim zemljama na koje se pozivas što im ostalo samo da uživaju, kao da žive na nekoj drugoj planeti.
A kako mogu da im pomognu?
Da ih razviju, stvore uslove za razvoj takvih sredina kojih je pun svet, da ljudi prvo mogu da rade nešto, da zarade.
Da mogu imati egzistenciju svoje porodice i obrazovati decu, dati im šansu. Šansa njima je šansa celom svetu.

Jer Svet je važan, mi imamo pravo na njega ali i obavezu prema njemu.
Ono na čemu stojimo čuva se kroz one što stoje do nas!
Pre nego svaki zatraži neko svoje pravo neka mu ovo bude u glavi, ti drugi što stoje do njega.
Gde je njihovo pravo?!
maksa83 maksa83 17:13 13.09.2017

Re: Zdravo

Gde je njihovo pravo?!

U vreći gavrilo, u vreći...
pikuc pikuc 17:38 13.09.2017

Re: Zdravo

mesan
pikuc
Zakon te obavezuje da dozivis transeksualnog muškarca kao ženu.
A šta sa onima koji to ne mogu?
Za koje je žena više od vagine i grudi?


A kome je to žena=polni organi, otkud ti ovo pitanje kojim banalizuješ osobe?
Pretpostavljaš li ti to da trans muškarac sebe doživljava kao ženu samo na osnovu svojih (novougrađenih) polnih organa?
Uostalom u predoperativnom životu te organe nije imao, dakle identitet mu definitivno ne proističe iz istih.
Znaš inače za hormonske terapije?



Ja smatram da ženska cednost je i dalje ono najizazovnije nekom muškarcu.
Cedan se ne postaje hormonskom terapijom.
Isto tako smatram da hrabrost jednog muškarca i dalje je nesto najizazovnije nekoj ženi.
Oni i dalje za tim tragaju.

Koliko im je to važno i danas govore selfiji.
Žene puce usne jer žele ostaviti utisak cednosti na muškarca a muškarci svojom misicnom masom tela žele ostaviti utisak hrabrog i neustrasivog muškarca.




pikuc pikuc 17:44 13.09.2017

Re: Zdravo

maksa83
Gde je njihovo pravo?!

U vreći gavrilo, u vreći...

Pa evo istreso sam vreću.
maksa83 maksa83 17:53 13.09.2017

Re: Zdravo

Ja smatram da ženska cednost je i dalje ono najizazovnije nekom muškarcu.

Sigurno, zato su strptiz klubovi u kojima na podijumima na stolicama celo veče sede i u vrhove cipela gledaju žene obučene po običajima Amiša - prepuni. Pre-pu-ni. Ne moš parkirati u radijusu od 3km.

Iz istog razloga na reklamama za motorno ulje imaš manekeke u burkama, iste one koje smerno zakopčane do grla i zabrađene stoje pored BMW-a na sajmovima automobila.
pikuc pikuc 18:30 13.09.2017

Re: Zdravo

maksa83
Ja smatram da ženska cednost je i dalje ono najizazovnije nekom muškarcu.

Sigurno, zato su strptiz klubovi u kojima na podijumima na stolicama celo veče sede i u vrhove cipela gledaju žene obučene po običajima Amiša - prepuni. Pre-pu-ni. Ne moš parkirati u radijusu od 3km.

Iz istog razloga na reklamama za motorno ulje imaš manekeke u burkama, iste one koje smerno zakopčane do grla i zabrađene stoje pored BMW-a na sajmovima automobila.


Cedna žena može biti i gola.
Odeća ne čini da postaneš nešto.
Ili jesi ili nisi.
Kao što gospodin čovek može biti i go čovek.
Renesansna umetnost to prikazuje.

Kad tad ono što čovek jeste pokaže se.
Zato su današnje veze brze i kratke.

A to što si naveo kao primer,
Cedna žena je teze osvojiva, ona zahteva dokaz.
Za nju treba strpljenje, ona se mora osvojiti kao tvrdjava.

Napaljen muškarac nije strpljiv.
Primetio sam da je kod današnjeg muškarca izazov takozvani "cockold" da se pokazes na tudjoj ženi.
Drugi muškarac ti da svoju ženu na tacni.
I svašta još ima tu kod omladine.

I nije to samo po sebi problem, već što je to postalo merilo muževnosti. Time se hvali današnji muskarac, sopstvenim porazom.
I to je pogubno za muškarca.
Ali i za žene,

Cuo sam neki dan jednu rečenicu,
Kakav gospodin takva i gospodja.
I to je zaista tako.

angie01 angie01 18:33 13.09.2017

Re: Zdravo

bozemiliioprosto- sta si nakuc'o, ni sam ne znas,...ono, radis.
maksa83 maksa83 18:46 13.09.2017

Re: Zdravo

Za nju treba strpljenje, ona se mora osvojiti kao tvrdjava.

Verovatno ja ovako zvučim kada iznosim mišljenje o drugoj (a bogami i prvoj) italijanskoj fudbalskoj ligi.
martin_krpan martin_krpan 19:13 13.09.2017

Re: Zdravo

nsarski
maksa83
Odlično objašnjenje za CEO! Do džadža.

Voleo bih da sam se ja setio fore ali nisam, bio jedan američki kolega koji je u jednom periodu u nekoj firmi bio CTO i sebe je zvao Chief Technology Orangutan.


Tvoja verzija je bolja. CTO nije do džadža, a CEO jeste.


Jel zato što je izvršni maymun?
pikuc pikuc 19:19 13.09.2017

Re: Zdravo

misha.m
pikuc
maksa83
A šta sa onima koji to ne mogu?

Da se ne ponavljam, napisaću u originalu - they can go choke on a bag full of dicks.


Dakle,
Postavlja se pitanje šta je za današnjeg muškarca žena i šta je današnji muškarac za ženu.
Dakle,
Gde je nestao Romeo i gde je nestala Julija.

Čitam ovaj blog, Vaše i druge komentare i jedino što mi pada na pamet je:

Šta god da uzimate, ja bih duplo!


Sve je počelo kada sam se zapitao zašto je 2+2=4 uvek a nikada 5.
I čemu služi uopšte to 4.

Dakle ako je matematika tako apsolutno ozakonjena mora da je i ono odakle je došla takvo.
A ako je i ono takvo onda mora da bude sve takvo što je iz toga nastalo.
Apsolutno uredjeno i sa smislom, bez ijedne slučajnosti.
Sve zašto mora da ima zato i mora da ima svrhu u toj celini.
Kao kakva mašina.

Svaka posledica je nastala iz uzroka.
Zaključio sam da smrt čoveka je posledica uzroka, ceo život čoveka je posledica raznih uzroka.

Dakle logika.
Nju treba uzimati i otkrivati.
Sagledavanjem posledice tražimo uzrok i kada ga nadjemo razumemo ko 2+2=4.
Ako nam se posledica ne dopada mi sada imamo znanje kako da je u buduće sprečimo.
Ne činimo grešku iz uzroka.
Kao čovek koji nije znao šta je vatra i stavio ruku u nju. Opekao se i naučio. I tu moć vatre iskoristio da spremi večeru.
Dakle otkrivanje,

I tako u beskonačnost do savršene mašine, koju mi ljudi vozimo!
nsarski nsarski 19:31 13.09.2017

Re: Zdravo

Sve je počelo kada sam se zapitao zašto je 2+2=4 uvek a nikada 5.
I čemu služi uopšte to 4.

Dakle ako je matematika tako apsolutno ozakonjena mora da je i ono odakle je došla takvo.
A ako je i ono takvo onda mora da bude sve takvo što je iz toga nastalo.
Apsolutno uredjeno i sa smislom, bez ijedne slučajnosti.
Sve zašto mora da ima zato i mora da ima svrhu u toj celini.
Kao kakva mašina.

Svaka posledica je nastala iz uzroka.
Zaključio sam da smrt čoveka je posledica uzroka, ceo život čoveka je posledica raznih uzroka.

Dakle logika.
Nju treba uzimati i otkrivati.
Sagledavanjem posledice tražimo uzrok i kada ga nadjemo razumemo ko 2+2=4.
Ako nam se posledica ne dopada mi sada imamo znanje kako da je u buduće sprečimo.
Ne činimo grešku iz uzroka.
Kao čovek koji nije znao šta je vatra i stavio ruku u nju. Opekao se i naučio. I tu moć vatre iskoristio da spremi večeru.
Dakle otkrivanje,

I tako u beskonačnost do savršene mašine, koju mi ljudi vozimo!


Oho, polako, polako, you are giving us too much to think about!

Nego, Gavrilo, dušo bolna, ti još dečka na blogu nisi našao? A cvrkućeš li cvrkućeš.

Ej, na šta je gej zajednica spala kada ti sam samcit moraš da zastupaš njena prava ovde. Tužno, pretužno.

maksa83 maksa83 20:10 13.09.2017

Re: Zdravo

Nego, Gavrilo, dušo bolna, ti još dečka na blogu nisi našao? A cvrkućeš li cvrkućeš.

Definisao problem i rešenje muško-ženskih odnosa, ukratko postavio naprednu teoriju prirodnih brojeva, skrckao ontološke probleme, život, smrt, vanila, uzrok, posledica, čokolada, pljas-pljas, gotovo, idemo dalje...

Lakše mi je sad kad vidim da se i ti mučiš pošto je meni glava eksplodirala još kod hetero dejting advajsova.

pikuc pikuc 20:12 13.09.2017

Re: Zdravo

nsarski
Sve je počelo kada sam se zapitao zašto je 2+2=4 uvek a nikada 5.
I čemu služi uopšte to 4.

Dakle ako je matematika tako apsolutno ozakonjena mora da je i ono odakle je došla takvo.
A ako je i ono takvo onda mora da bude sve takvo što je iz toga nastalo.
Apsolutno uredjeno i sa smislom, bez ijedne slučajnosti.
Sve zašto mora da ima zato i mora da ima svrhu u toj celini.
Kao kakva mašina.

Svaka posledica je nastala iz uzroka.
Zaključio sam da smrt čoveka je posledica uzroka, ceo život čoveka je posledica raznih uzroka.

Dakle logika.
Nju treba uzimati i otkrivati.
Sagledavanjem posledice tražimo uzrok i kada ga nadjemo razumemo ko 2+2=4.
Ako nam se posledica ne dopada mi sada imamo znanje kako da je u buduće sprečimo.
Ne činimo grešku iz uzroka.
Kao čovek koji nije znao šta je vatra i stavio ruku u nju. Opekao se i naučio. I tu moć vatre iskoristio da spremi večeru.
Dakle otkrivanje,

I tako u beskonačnost do savršene mašine, koju mi ljudi vozimo!


Oho, polako, polako, you are giving us too much to think about!

Nego, Gavrilo, dušo bolna, ti još dečka na blogu nisi našao? A cvrkućeš li cvrkućeš.

Ej, našta je gej zajednica spala kada ti sam samcit moraš da zastupaš njena prava ovde. Tužno, pretužno.



Nisam došao na ovaj blog da nadjem dečka.
Zapravo na ovaj blog sam došao zbog Pedje.
Jedan njegov blog me doveo ovde, i otkrio sam i njegove druge blogove i pročitao ih i tek posle čitao druge blogere i sam se uključio na blog.
Ostali razvojni put je poznat.


I ne pišem ovo iz ugla da branim LGBT zajednicu u Srbiji već bih to ostavio Pedji da radi.
Da razmisli o gore napisanom i prihvati se toga zadatka koji nije lak, a ja verujem da on to moze uraditi i da će mu se pomoći.
Zapravo meni sada ne treba dečko već Pedja.
100% Srbin po ocu i majci.


nsarski nsarski 20:22 13.09.2017

Re: Zdravo

I ne pišem ovo iz ugla da branim LGBT zajednicu u Srbiji

Ma, jasno mi je...mogu samo da zamislim koliko si bio razočaran kad vas je Gospodar-Imam Pametnija Posla-Vučič onako odjebao juče za Paradu.
pikuc pikuc 20:43 13.09.2017

Re: Zdravo

nsarski
I ne pišem ovo iz ugla da branim LGBT zajednicu u Srbiji

Ma, jasno mi je...mogu samo da zamislim koliko si bio razočaran kad vas je Gospodar-Imam Pametnija Posla-Vučič onako odjebao juče za Paradu.


Pa nisam uopšte.
Ja sam za njega glasao da "šeta" za Srbiju.
Njegova odluka je njegovo lično pravo.
Isto kao što je pravo nečije da ne ide u "porodicnu šetnju".
Koliko ja znam Vučić nije šetao ni u tome.
A dodacu,
LGBT populacija je ipak došla iz nekih porodica kakvih takvih.
I važne su im njihove porodice.
Otac, majka, baka, deka...
Pa eto nema te populacije na porodičnoj šetnji.

P.s. prajd setnja jeste vazna za Srbiju.

riply riply 06:41 14.09.2017

Re: Zdravo

Njegova odluka je njegovo lično pravo.

Zdravo,

njegova odluka ne može da bude njegovo lično pravo. On je predsjednik-premijer-bogibatina, a ne civilno lice koje ima ovaj ili onaj stav o Paradi. Ima da nađe po ure svog vremena koje koristi za budalaštine na dnevnoj bazi i obraćanje medijima u terapijske svrhe i da prošeta taj dan na čelu kolone. Zna đe živi i kako bi to uticalo na svjest hejtera
pikuc pikuc 08:11 14.09.2017

Re: Zdravo

riply
Njegova odluka je njegovo lično pravo.

Zdravo,

njegova odluka ne može da bude njegovo lično pravo. On je predsjednik-premijer-bogibatina, a ne civilno lice koje ima ovaj ili onaj stav o Paradi. Ima da nađe po ure svog vremena koje koristi za budalaštine na dnevnoj bazi i obraćanje medijima u terapijskom cilju i da prošeta taj dan na čelu kolone. Zna đe živi i kako bi to uticalo na svjest hejtera


Naravno da može, jer pre svega on je čovek pa tek onda predsednik.
Zakon i ustav zemlje ga ne obavezuje da prisustvuje paradi.
Uostalom ni u svetu nije praksa da predsednik države ide na gej paradu.
Ja nemam podatak da i u jednoj evropskoj zemlji je neki predsednik države išao na gej paradu. Ako znaš slučaj ispravi me.
A opet on je podržao gay premijerku što je redak slučaj u svetu od 7 milijardi ljudi, toga nema ni u "gay meka" zemljama.
Da se i pojavi na paradi nekima opet ni to ne bi bilo dovoljno, zamerili bi mu mozda što se nije poljubio sa nekim. Prosto neki ljudi ga ne vole ma šta god uradio. Čak i taj izbor gay premijerke je dočekan sa malicioznoscu, čak i od dela same LGBT populacije.

Tako da mu ja to ne zameram, njegova odluka je njegova.
Ali jesam mu zamerio na izjavi "imam pametnija posla"
Jer i za tu paradu neki ljudi nešto rade, trude se da to organizuju.
Ako ništa drugo taj trud i rad treba poštovati.
I taj rad je važan za Srbiju, i ti ljudi su gradjani Srbije i on je i njihov predsednik.

nsarski nsarski 15:45 14.09.2017

Re: Zdravo

I taj rad je važan za Srbiju, i ti ljudi su gradjani Srbije i on je i njihov predsednik.


Ma, da se makar izbori da se na svim WC odajama u Skupštini i Ministarstvima postavi znak.



To bi bilo nešto!
karabasbarabas karabasbarabas 11:40 18.09.2017

Re: Zdravo

Bili Piton
Stvarno treba da se uloži neka para u telefonski hotlajn, ono, govorni automat odgovara na 20 najtrivijalnijih, na-već-milion-puta-odgovorenih pitanja u vezi sa homoseksualnošću i pratećim neprijatnostima.

Dobar tekst o Brnabićki i tome koliko ništa nije uradila kako za gej populaciju tako ni za bilo koga drugog pod kapom nebeskom (sem, moguće, sopstvenih biznis partnera) može se pronaći u najnovijem Vremenu, iz oštrog pera Jovane Gligorijević.


Ne znam za ostro pero dokone autorke ali cinjenica je da je Brnabicka samim svojim postojanjem i ponasanjem poslala fantasticnu poruku.
Bez zivcanluka, histerije, podvriskivanja i kukanja. Prica i ponasa se kao neko ko zna sta radi i ne trazi od drugih lazne osmehe i virtue signaling..
Iz perspektive obicnog gradjanina koji se obavestava na rts i zabavlja na pinku, i vica verse, ona je taj Ataturk koji je rekao "od danas su LGBT osobe ravne svima drugima"

Na stranu to sto ja smatram da je ona jedna obicna lopovcina koja je procvetala u lopovskom okruzenju. Sa aspekta prihvatanja LGBT ljudi ona je civilizacijski skok.
angie01 angie01 23:46 18.09.2017

Re: Zdravo

Sa aspekta prihvatanja LGBT ljudi ona je civilizacijski skok.


...replika je na ceo tvoj komentar,....

...ona je je idealan deo magline koja se prodaje kao napredna Srbija, podmetnut jer ispunjava one druge, skrivene a potrebne uslove za vodju- on je sa njom, jednim udarcem dobio par strikliranih polja na spisku koji mora da odradi od onih spolja.
stopalo stopalo 14:47 13.09.2017

kako ono bese?

dva geja, tri stranke

dzaba vam sve kad ste i dalje srbi

jos kad kinte ima, ihaaaaa
Jukie Jukie 10:29 15.09.2017

Pritisci

Samo da podelim sa vama da su se u našoj zgradi pojavili plakati sa slikom nekog momka i za njega se tvrdi da je došao iz Amerike, da je diler droge i organizator prajd parade. Na mom spratu su konkretno bila oblepljena dva plakata pored lifta i ubacivali su nam ih i u sandučiće.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana