Sport

Početak i svršetak

NNN RSS / 14.09.2017. u 18:37

Svaki početak ima svoj svršetak i svaki svršetak je novi početak itakoto.

Mi smo ovde gde smo i hteli da budemo i zbog čega smo i došli bez obzira na sve okolnosti - borba za košarkašku medalju

DJojlTQXcAA0zUO.jpg 

U petak u 20:30 Srbija igra protiv Rusije za finale EP

Naših 12 žigosanih se pretvara u 7 veličanstvenih :)

Sale voli da rotira igrače, ali je silom prilika najveći teret pao na leđa sedmorici igrača (Bogdanović, Jović, Mačvan, Lučić, Milosavljević, Kuzmić i Marjanović) i oni su to izneli do polufinala EP, ali i ostali momci čine tim, verujem da je najteže poveđenom Lebranku koji bi bio od dragocene pomoći protiv Šveda. Iskreno mislim da bi nas pristup kao protiv Italije vodio do pobede i protiv Rusa. Rusi su pristojno popunjeni na svim pozicijama, predvodi ih Šved, verovatno, uz Šredera, najbrži igrač na EP i u poslednjih par godina najplaćeniji igrač Evrope, ali verujem da možemo da ga izmorimo. Jedini NBA igrač trenutno im je Mozogov i, što reče neko, radi sve što bi centar trebalo da radi (sada nećemo imati onakav mis-meč u reketu kao protiv Italije, ali možemo da ga opteretimo), ostatak ekipe čine uglavnom iskusni evroligaški igrači: krilni centar Voroncevič odlično pogađa otvorene trojke (zatovriti ga), Kurbanov je klasičan gurač, Fridzon... ali ni oni nemaju nešto dugačku klupu, ne rotiraju mnogo, svi su već prebacili ili na pragu 30 (spoj iskustva i iskustva), dobro se poznajemo, igrali smo jednu pripremnu utakmicu, pa onda jednu potpuno različitu takmičarsku u grupi, ali sada je nok-aut faza, šta više polufinale, tako da je ova utakmica svet za sebe. Ono što nam daje realnu nadu je da ne bi trebalo da možemo da ponovimo onako loše izdanje kao u grupi. U potpunosti verujem u ove momke (i oni su do sada i opravdali poverenje) , u ekipu i Saleta... ovo je meč koji smo došli da dobijemo ovde.

Drugo polufinale je večeras Slovenija - Španija

Španci deluju pomalo zastrašujuće sa braćom Gasol, jbg. raspala se Jugoslavija (Španci su na ovom EP već odigrali 2 utakmice sa nekom od ex-yu ekipa, sada igraju sa 3. i postoji relana verovatnoća da odigraju i 4. meč...), raspao se SSSR, a Baskija i Katalonija još ništa i ne samo to nego daju razne Gasole, Inieste i ine. + ne što se ne raspadaju nego ni ne penzionišu. Pau je sada i zvanično najbolji strelac u istoriji EP (a nezvanično je i najbolji igrač), a Mark je toliko veliki da je u potpunisti izašao iz bratove senke. Španci imaju dva odlična bradata pleja, ali možda možda možda nisu tako "mesnati" kao pre (ono što im itekako ide na ruku što su drugi, čitaj mi, donekle oslabljeni). Slovenci žive san, možda su u istoriji imali i jače reprezantacije, ali nikako duznu medalju (jednom ih je Teo sprečio trojkom u poslednjoj sekundi) i mislim da bi sada konačno mogli to da dosanjaju, Dragić je ol-star kalibar, a Dončić možda i više od toga, Vidmar im je jedini dobar visok igrač i on ima nemoguću misiju u polufinalu, Prepelič izrasta u odličnog beka...

...a kreće i fuca i kao nikada do sad imamo dva predstavnika u Evropi!europa.png

Partizan gostuje švicarskim Mladim momcima u 19:00, a Zvezda dočekuje Bate Borisov u 21h

Zvezda je još u grupi sa "starim znancima" najskupljim Arsenalom i najomraženijim kelnom.

Partizan je u grupi sa kijevskim Dinamom i "bratskim" Skendarbegom

Ostalo opširnije u komentarima :)

 



Komentari (333)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 23:24 17.09.2017

Re: Najgori su likovi koji te bodre

U svakom slucaju, kada se hladne glave promisli, ipak bi bilo malo previse da uzmemo zlato


Realno gledajuci mi smo trebali da izgubimo od Spanaca u finalu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:13 18.09.2017

Re: Najgori su likovi koji te bodre

Pa jesu ih pocepali Donči i Dragec 20 razlike?

Čemu priča dalje, ako ekipa pocepa Španiju i Srbiju, na istom turniru, čisto je zlato kao suza.
Atomski mrav Atomski mrav 10:10 18.09.2017

Re: Najgori su likovi koji te bodre

Za mene su recimo iskompleksirani oni koji ne umeju (ili su cak alergicni na to) da se nasale na sopstveni racun, pa je iz tog ugla tvoja reakcija iskompleksiranija®© od moje.


Pun si štosova k'o... lopta ćoškova.
omega68 omega68 22:42 17.09.2017

he

Osecam se kao da me ostavila riba.
(Jopar, 17. septembar 2017 22:43)

# Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.


Srbi karantanci zlato.
Mi srebro.
Odlično
alselone alselone 22:57 17.09.2017

Re: he


Srbi karantanci zlato.


Ja procitao - kanarinci.
tasadebeli tasadebeli 07:54 18.09.2017

Баскет дан мрмота

Да пробам да оставим најсмрдљивији, што каже Алс, коментар овде...

Ма у реду је све то, момцима се заиста ништа не може замерити, одиграли су онолико колико су могли и умели уз суђење које је ишло на штету и једнима и другима због мењања критеријума и контрадикторних одлука судија (одавно ми неко није тако дигао живац са суђењем да стојим испред екрана и урлам и псујем као бесан пас због суђења осим када је у питању ватерполо чију сваку утакмицу проведем у таквом стању)...

И чињеница је да је недостајало и оно неколико грама спортске среће каква је, рецимо, срала Салета Ђорђевића током читаве његове играчке каријере (да је омануо оних неколико тројки у последњим секундама разних утакмица, нарочито оне са Хрватима, никада не би постао Сале Национале...)

Али мени, браћо (сестре нисам приметио на овом посту) мало некако досадио тај дан мрмота.

Вечити други још од 2002. године.

То је ипак 15 година, зар не?

Вечити други, па чак и онда када имаш ипак много бољу прилику да будеш први и узмеш злато него када играш финале са оним зверинама из НБА.

Отуд вероватно и мало горчине са којом се честита момцима и екипи око њих, али без осмеха и радовања.

Што кажу они мудри спортски коментатори, злато и бронза се освајају.

Сребро се добија.


П.С. - Успут, што би рекао Емси, поводом оног коментара у којем се помиње зезање из Хрватске како су нам они узели у ватерполу злато, Словенци у кошарци итд.

Мени, брате, мало досадило да гледам све те спортове с лоптом где вазда играмо са неким од тих бивших СФРЈ република. А они се искидају на терену и у базену јер им је просто питање части да победе Србију пошто-пото јер неће смети да се врате кући ако изгубе.

Досадно, брате... К'о да гледам Куп маршала Тита.

Што каже Јелица, наши и наши.

Занимљивије ми је ипак да гледам када играмо са Русима, Америма, Грцима, Мађарима,...

Ова првенства република и, за сада, једне покрајине покојне СФРЈ сам већ почео помалко да прескачем јер су ми ситуације предвидљиве и досадне. (EDIT: Вероватно зато што смо сви из исте школе, па све те спортове с лоптом играмо на исти начин, са истим стилом, иста школа... Досадно, бре, да стално играш против себе самог у огледалу.)

Срећом, те макар фудбалери нису у овој квалификационој групи са неким од тих наших бивших земљака мада су и они имали својих момената у ових четврт века како престадосмо да будемо земљаци.


Prvenstvo u fudbalu 1945.

Četvrtina finala

NR Srbija - NR Crna Gora 2 : 1

NR Hrvatska - NR Bosna i Hercegovina 6 : 1

Vojvodina - NR Makedonija 3 : 1

JA* - NR Slovenija 8 : 2


Polufinale

Srbija - Hrvatska 3 : 1

JA - Vojvodina 4 : 3

Finale

Srbija - JA 1 : 0


* JA je potonja JNA




Досадно, брате, до бола досадно...


Поготово када се потрефи да се те текме играју на Дан безбедности/сигурности бивше нам заједничке отаџбине/домовине...



alselone alselone 08:03 18.09.2017

Re: Баскет дан мрмота

Да пробам да оставим најсмрдљивији, што каже Алс, коментар овде...


Tvoj komentar nije najsmrdljiviji. :) Onaj je najsmrdljiviji jer nipodastava prethodne uspehe (ha, niste vi zapravo drugi! , iako smo igrali dva finala sa Amerima, kao da je jedva docekao) zbog jednog manjeg uspeha (samo djubrov moze ovo da zove neuspehom).

Tvoj komentar citam kao zal za zlatom. I ja ga imam. Zasluzili smo ga jos od indianapolisa. Ali seti se svega.

- Reprezentacija koja je po mentalitetu bila vise fudbalska nego kosarkaska
- Kradja u Turskoj
- Finala sa Amerima
- Poraz od Litvanije


Itd.
tasadebeli tasadebeli 08:35 18.09.2017

Re: Баскет дан мрмота

alselone

Ali seti se svega.

- Reprezentacija koja je po mentalitetu bila vise fudbalska nego kosarkaska
- Kradja u Turskoj
- Finala sa Amerima
- Poraz od Litvanije


Itd.



Ма знам...

Али не можемо од свих репрезентација и од сваке генерације очекивати да осим против противника играју и против судија, спортске несреће, лоших услова, очајне организације професионалних лезилебовића и ситношићарџијских интереса државних службеника по спортским савезима...

Сети шта је рекао Прлаиновић по завршетку олимпијског турнира...

И не ради се ту о неким челним политичарима који воде ову земљу. На њима је да покрену ствари.

Ради се о гомили јавности анонимних паразита у систему који опстају и свој ситни интерес остварују преко труда, талента и рада свих тих момака не радећи при томе ништа у корист тих момака.

Па сети се само колико година нисмо могли да изнедримо доброг репрезентативног плеја у баскету зато што смо гањали висину (Човићев кошаркашки ФМП колеџ у Железнику) да би се ти момци од по 2,20 продавали у НБА ик неко узимао лову за то.

Док смо се освестили... Прошло 15 година...


milisav68 milisav68 18:22 18.09.2017

Re: Баскет дан мрмота

tasadebeli

И чињеница је да је недостајало и оно неколико грама спортске среће каква је, рецимо, срала Салета Ђорђевића током читаве његове играчке каријере (да је омануо оних неколико тројки у последњим секундама разних утакмица, нарочито оне са Хрватима, никада не би постао Сале Национале...)

Eh, nije to sreća, to je vežba., dok se ne nauči napamet.


Ради се о гомили јавности анонимних паразита у систему који опстају и свој ситни интерес остварују преко труда, талента и рада свих тих момака не радећи при томе ништа у корист тих момака.

Nisu u pitanju sitni paraziti, nego menadžeri, i divlji kapitalizam u Srbiji (i ne samo u Srbiji), gde se dozvoljava da menadžer bude vlasnik kluba (Miško Ražnatović i Megaleks).
alselone alselone 08:00 18.09.2017

Ljudi su generalno budale

Bio sam siguran da cu na poslu zateci skoro pa festivalsku atmosferu. Osvojili smo srebro sa 2.5 timom, hej!

Ali, nes kolega.

Sedim u firmecem restoranu na dorucku, naravno masovno se prica o basketu i gomila ljudi ima neke zamerke, znaju kako je trebalo, srebro je neuspeh, zasluzili smo zlato samo ga nismo uzeli, pa cak ide dotle da se i prethodni uspesi nipoastavaju sa tipa - kenjalo nas je ranije na olimpijadi i svetskom prvenstvu, pitanje je kako cemo proci sledeci put sa Amerima itd. Bog te jebo.

Mislim da ljudi generalno, pored toga sto su budale, imaju i problem sa neispunjenim sopstvenim ocekivanjima i onda ih projektuju kroz ove divne momke.

HH!
tasadebeli tasadebeli 08:22 18.09.2017

Re: Ljudi su generalno budale

alselone

Bio sam siguran da cu na poslu zateci skoro pa festivalsku atmosferu. Osvojili smo srebro sa 2.5 timom, hej!

Ali, nes kolega.



То ти кажем...

Mislim da ljudi generalno, pored toga sto su budale, imaju i problem sa neispunjenim sopstvenim ocekivanjima i onda ih projektuju kroz ove divne momke.



Не, овде ниси у праву.

Нису сви око тебе будале.

Него неиспуњена очекивања ипак предуго трају. Барем за некога ко за себе тврди још увек да је једна од светских велесила у баскету као што се то медијски често презентира, помало и на силу.

Много боље је ово са фудбалерима где смо одавно схватили да смо у рангу Малте, Кипра и Лихтенштајна, па се онда искрено и истински одушевимо када добијемо једну Ирску.

И то у гостима.

Одбојкаши су најбољи пример колико је национална спортска организација у том спорту значајна и могли би да послуже као углед за остале.

Док у фудбалу смо ту где јесмо, са Лихтенштајном, захваљујући Фудбалском савезу Србије.

У кошарци смо вечити други захваљујући Кошаркашком савезу Србије.

Рукомет не желим ни да спомињем...

А у ватерполу се одржавамо само захваљујући срцу тих момака и Декију Савићу који има срце за све. (ЛИНК)

Хоћу да кажем, Алсе, у реду је све то... Таленти постоје у свим тим спортовима и ничу к'о печурке после кише.

Али када дође до надградње за тај таленат, танки смо да тањи не можемо бити.

Некаква организација која ће објединити све појединачне интересе у један заједнички интерес је ипак потребна да се не би био вечито други само на основу талената драгачевских трубача да би се политичарски башибозук затим сликао на балкону, зар не?




alselone alselone 08:24 18.09.2017

Re: Ljudi su generalno budale

Барем за некога ко за себе тврди још увек да је једна од светских велесила у баскету као што се то медијски често презентира, помало и на силу.


Pa nije da mi tvrdimo bez uporista, mi JESMO velesila. Drzimo tri srebra istovremeno, hej!
tasadebeli tasadebeli 08:38 18.09.2017

Re: Ljudi su generalno budale

alselone
Барем за некога ко за себе тврди још увек да је једна од светских велесила у баскету као што се то медијски често презентира, помало и на силу.


Pa nije da mi tvrdimo bez uporista, mi JESMO velesila. Drzimo tri srebra istovremeno, hej!



Јесте, тачно је то!

Али онај мали корак... Онај мали прц...

Знаш ону ситуацију када ти фали пола сантиметра да би стигао до лопте, али не успеш?

Имам стрпљења када се то догоди једном, два пута, три пута,...

Али када се претвори у правило...

Умео сам у таквим ситуацијама на терену да урлам на самог себе због немоћи.

Е, то сада исто радим гледајући све ово...

И уопште не кривим играче због тога.

Кривци за тај мали прц који нам фали седе у спортским савезима.


П.С - Шта се догађа са Нађом Хигл? Има ли икакву помоћ од оних који су је некада ковали у звезде?

Сетих се приче о једном усред каријере тешко оболелом фудбалеру којем нико ни из фудбалског савеза ни из државе Србије није хтео да помогне, па су на крају ови из репрезентације скупљали новац за његово лечење...
alselone alselone 08:40 18.09.2017

Re: Ljudi su generalno budale


Али онај мали корак... Онај мали прц...


Budi realan. Mali prc je bila kradja u Turskoj. Mali prc ne postoji protiv Amera. Mali prc juce nismo mogli ocekivati od klupe klupe.

Sve je meni jasno sto pricas, i ja se slicno osecam. Samo ne pustam da me blizina znatnog "prstena" ne pretvori u golum komentatora.

Salim se malo .
antioksidant antioksidant 08:42 18.09.2017

Re: Ljudi su generalno budale

pitanje je kako cemo proci sledeci put sa Amerima itd.

ono sto je ovo prvenstvo pokayalo je da mi imao najvise sansi da ponovo igramo sa amerima. naime, zbog novog sistema kvalifikacija, najbolji igraci nece biti slobodni kada su "prozori" za kvalifikacione utakmice. srbija sa II timom moze do finala evropskog prvenstva, a slovenija dragica i doncica nece moci da angazuje za kvalifikacione utakmice tako da na sledecem svetskom prvenstvu ocekujte finsku, rumuniju i madjarsku, uz srbiju naravno
tasadebeli tasadebeli 08:49 18.09.2017

Re: Ljudi su generalno budale

alselone

Budi realan. Mali prc je bila kradja u Turskoj. Mali prc ne postoji protiv Amera. Mali prc juce nismo mogli ocekivati od klupe klupe.



Све стоји.

Него ја само хтедох да мало видимо и какви смо ми, колики је наш део у томе, а не колико су нам други криви.


Sve je meni jasno sto pricas, i ja se slicno osecam. Samo ne pustam da me blizina znatnog "prstena" ne pretvori u golum komentatora.








Kazezoze Kazezoze 09:28 18.09.2017

Ljepota košarke

Ovo je prava slika ovog Evropskog Prvenstva

plausibel plausibel 11:29 18.09.2017

Re: Ljepota košarke

Bilo mi mnogo gore, praznije i šugavije, kad je Srbija izgubila od Amerikanaca. Pa do zadnje minute, stotinke stotinke, nisam odustajala od pobjede. Nikako da prelomim poraz, tri dana me držala ta stotinka stotinka u kojoj Srbija Amerikancima daje sve same prave srpske trojke... ovo sad nije strašno. Ma, ne.

Nego, nisam mislila o tome..
.. prvi dan škole mom visokom sinu priđe žena (oko 40 god, ispostaviće se da je prof fizičkog).

Pruži ruku, Dobar dan,

- ja sam ta i ta, kako ti je ime, jesi li iz ove škole?
- rekao ime, klimnuo glavom..
- igraš li košarku?
- da, pomalo..
- jesi li iz Srbije? - moj muž je košarkaš..
- Ne, iz Bosne.
- Dobro.. zapiši ovaj broj trenera i nazovi da igraš košarku, ako hoćeš.. mi se vidimo još. Sretan početak godine..

Okrenu se i ode.

Eto. Samo da vam kažem.. o dobrom glasu koji se daleko čuje.

I svim tim divnim ljudima oko nas..

:)

vcucko vcucko 12:19 18.09.2017

Re: Ljudi su generalno budale

alselone

Али онај мали корак... Онај мали прц...


Budi realan. Mali prc je bila kradja u Turskoj. Mali prc ne postoji protiv Amera. Mali prc juce nismo mogli ocekivati od klupe klupe.

Sve je meni jasno sto pricas, i ja se slicno osecam. Samo ne pustam da me blizina znatnog "prstena" ne pretvori u golum komentatora.

Salim se malo .

Da, ovo je naizgled komplikovano, ali u stvari veoma prosto: i dalje (a dokad ne znamo) imamo taj pobednički gen koji je upucavan u tkivo decenijama unazad. E sad, za taj odlučni korak do kraja treba i makar malo one "Božje čestice", šta god to bilo, koju imaju najveći. A u ovom našem timu najvećih nema. Te čestice, bar u tragovima, ima Teo, ali on nije bio ovde. Na stranu što ni on, ni u reprezentaciji ni u klubu (x puta išao na F4 sa CSKA kao glavni favorit pa dođe Spanulis i pokaki ih) nije tu česticu uvek ispoljavao, Samo ponekad.

U prevodu: imamo reprezentaciju sastavljenu velikom većinom od prosečnih igrača, koji su čistom pripadnošću sistemu u situaciji da imamo kontinuitet osvajanja medalja i - realno - fascinantnu činjenicu da smo na dve poslednje svetske smotre bili najbolji od naše vrste (NBA zverine su, košarkaški gledano, viši red primata i tu niko sa strane nema šta da traži).

A taj sistem je u našem slučaju najbolja struka van NBA. Ovaj put oličena u Saletu kome iza leđa u prvom redu sede Željko i Duda. Ili nekad, kad je Željko sa Partizanom osvajao Evropu, počivši prof. Nikolić koji je sedeo iza njega u Bolonji.

Slovenci, ovaj njihov tim, je talentovaniji od našeg, ali oni su tek na početku. Imaju šansu da steknu taj pobednički gen kroz koju deceniju. Do tad su ipak samo jako talentovani Indijanci. Zato narod tako i reaguje. Da su nas u finali oprljili Španci, ni po jada ne bi bilo. Ovako, guši žal da je moglo bolje. Samo jedna odbrana i jedan napad posle te odbrane...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:20 18.09.2017

Re: Ljepota košarke

Eto. Samo da vam kažem.. o dobrom glasu koji se daleko čuje.

I svim tim divnim ljudima oko nas..

:)



alselone alselone 12:41 18.09.2017

Re: Ljudi su generalno budale

Ovako, guši žal da je moglo bolje. Samo jedna odbrana i jedan napad posle te odbrane...


Slazem se potpuno sa tobom i dodao bih samo nesto oko Tasinog prca. Sudije su prilicno efektno suzbijale svaki moguci prc. Ako prebrojimo sta se desavalo u poslednjoj cetvrtini, mozemo naci sigurno 4, 5 problematicnih odluka koje su direktno sprecile da se razmasemo, koje su kvarile hemiju igre i sprecavale prc.

Naravno, da je ovde prava ekipa odrali bi mi i sudije zajedno sa Slovencija, ali posto nije i takvi "detalji" su itekako uticali na rezultat.
vcucko vcucko 13:26 18.09.2017

Re: Ljudi su generalno budale

alselone
[Sudije su prilicno efektno suzbijale svaki moguci prc. Ako prebrojimo sta se desavalo u poslednjoj cetvrtini, mozemo naci sigurno 4, 5 problematicnih odluka koje su direktno sprecile da se razmasemo, koje su kvarile hemiju igre i sprecavale prc.

Naravno, da je ovde prava ekipa odrali bi mi i sudije zajedno sa Slovencija, ali posto nije i takvi "detalji" su itekako uticali na rezultat.

Da. Pa su na kraju, kad je sve bilo rešeno, kao kompenzovali kroz par gluposti. Jel' beše Lučić naskočio na glavu Ameru i nije mu dao da zakuca, kad se čak i Šarenac tužno nasmejao, tipa "neću da komentarišem"...
alselone alselone 13:39 18.09.2017

Re: Ljudi su generalno budale

Sale je veoma odmeren covek i evo sta je rekao na tu temu:


Đorđević smatra da arbitri nisu imali ujednačen kriterijum suđenja u finalu, a posebno ke naglasio da to ne bi trebalo da se dešava svetskom i olimpijskom vicešampionu.

"Upravo to sam rekao momcima, niste dobili šansu da se na jednak način borite za medalju", naglasio je Đorđević.

Selektor je posebno izdvojio nekoliko situacija kada se "lomio" rezultat, poput faula koji nije sviran nad Lučićem, a gde je dobio tehničku zbog "flopinga".

"Napravili smo posle polufinala video u kom smo izvukli 18, 18 spornih situacija. Posle Rusije (grupna faza) sa sedam situacija za nameran faul pošto su nam veče pre toga stalno pričali za to. Bilo je situacija. Ako se svira Bobanu, zašto ne i Vidmaru", rekao je Đorđević.
svarog svarog 16:31 18.09.2017

Re: Ljudi su generalno budale

vcucko
alselone
[Sudije su prilicno efektno suzbijale svaki moguci prc. Ako prebrojimo sta se desavalo u poslednjoj cetvrtini, mozemo naci sigurno 4, 5 problematicnih odluka koje su direktno sprecile da se razmasemo, koje su kvarile hemiju igre i sprecavale prc.

Naravno, da je ovde prava ekipa odrali bi mi i sudije zajedno sa Slovencija, ali posto nije i takvi "detalji" su itekako uticali na rezultat.

Da. Pa su na kraju, kad je sve bilo rešeno, kao kompenzovali kroz par gluposti. Jel' beše Lučić naskočio na glavu Ameru i nije mu dao da zakuca, kad se čak i Šarenac tužno nasmejao, tipa "neću da komentarišem"...


Da, taj detalj baš pokazuje da su sudili katastrofalno i to uglavnom na našu štetu, pa onda taj nespretni pokušaj kompenzacije.

Našoj ovakvoj ekipi je ipak potrebno i malo sreće da bi dobili finale.Sreće kao što su oni imali u polufinalu kada dončić daje sa 10 metara trojku od tablu ili kada protiv nas prepelič pogađa trojku tako što se odbije lopta od prvog obruča i upadne u koš.
Uz to oni su bili energičniji jer su ničije lopte uglavnom bile njihove.
Uz to da se razumemo, Slovenija je bila favorit u ovoj utakmici, tako da su naši ipak odigrali sasvim dobro finale.
Moja jedina zamerka je poslednjih 1,5 minut gde su akcije išle da se na kapici uruči lopta Bogdanu, a on šta napravi. Previše je to tereta za njega posebno kad svi znaju da će on ići do kraja. Tu malo zameram Saletu što nije pokušao neku uigranu akciju da ih zavara. Kokoškov je izvođenjem Dragića izbegao tu zamku i pokazao muda. Da su izgubili bez Dragića na parketu verovatno bi ga pojela slovenačka javnost
niccolo niccolo 17:16 18.09.2017

Re: Ljudi su generalno budale

pitanje je kako cemo proci sledeci put sa Amerima

A i prošli put smo prošli ne znam kako dobro, pa sad kao strepimo za sledeći.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:17 18.09.2017

Re: Ljudi su generalno budale

ja mislim da ćemo ih pečiti, ako ne na Mundobasketu, onda u Tokiju.
milisav68 milisav68 18:25 18.09.2017

Re: Ljudi su generalno budale

antioksidant
pitanje je kako cemo proci sledeci put sa Amerima itd.

ono sto je ovo prvenstvo pokayalo je da mi imao najvise sansi da ponovo igramo sa amerima. naime, zbog novog sistema kvalifikacija, najbolji igraci nece biti slobodni kada su "prozori" za kvalifikacione utakmice. srbija sa II timom moze do finala evropskog prvenstva, a slovenija dragica i doncica nece moci da angazuje za kvalifikacione utakmice tako da na sledecem svetskom prvenstvu ocekujte finsku, rumuniju i madjarsku, uz srbiju naravno

Interesantan podatak je da je od 24 igrača finala, 20 prošlo kroz ABA ligu.
aureus aureus 19:28 18.09.2017

Re: Ljudi su generalno budale

milisav68

Interesantan podatak je da je od 24 igrača finala, 20 prošlo kroz ABA ligu.

Još interesantniji podatak je da već 5-6 godina konstantno slušamo da je ABA sve lošija i lošija. Kad ono - sve više igrača odlazi u NBA.

Dobro je što u sezoni 2017/2018 startuje i ABA 2.
aureus aureus 11:29 18.09.2017

NNN

ННН, браво за отварање три узастопна спортска блога са акцентом на кошарку.

Ми, које је Европско првенство у кошарци занимало, добили смо прилику и простор да коментаришемо утакмице, што уживо што накнадно, могли смо да правимо прогнозе, дискутујемо о разним стварима и да се шалимо.

Овом приликом опраштам Николу што ми не да да будем директор телевизије.
aureus aureus 22:11 18.09.2017

Re: NNN

Vlade Đurović je stigao danas da gostuje na dvije različite televizije iako večeras leti za Singapur.
omega68 omega68 06:58 19.09.2017

Pričajte šta hoćete

Ali je činjenica da mi zbog čika Bore i one lične Divca koja nije suđena ispaštamo još uvek.Evo kako je čovek objasnio:

Sigurno je da nismo imali isti tretman kao Slovenci. Da jesmo, poslednja 3-4 minuta bi igrao Bobi, ali ga Sale nije ubacio jer su mu sve vreme bila okačena 2 igrača, a kada bi i pokušao da primi loptu svirali su mu lične u napadu. Nikada neću razumeti 3 stvari:
1. Zasto je Bobiju sviran faul u napadu u prvom pol kada je hteo da primi lopti i samo podigao ruku?
2. Zasto je Lucicu svirana tehnička kada se odbio od bloka?
3. Zasto su Prepelic i Rendolf dobili po 3 bacanja?

Bez svega ovoga mi ulazimo u zavrsnicu sa 3-5 poena prednosti i resavamo. Bogdan ne bi morao da forsira jer smo jurili i priveli bi kraju sa slobodnih bacanja.
Đorđević je odličan reprezentativni trener, veliki motivator i voleo bih da ostane. Sam bog zna odakle je iskopao petorku Micic, Guduric, Bircevic, Lucic i Stimac koja je stigla prednost Slovenaca. Dragic je na kraju potpuno trokirao i Kokoskov ga je izveo zbog toga. Da je Lazic mogao da igra to bi se desilo vec u 3/4. Sto se tice povrede Doncica ne bih na to gledao kao veliki hendikep za Slovence, do povrede je bio potpuno zatvoren i imali su od njega vise stete nego koristi.
pozz svima
(Luka, 18. septembar 2017 09:05)

# Link komentara
Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.


Dakle, 2010., ovo pre neki dan...Očigledno je da naš savez mora da ćuti, mora da ćuti i čika Dejan, ćutao je i čika Vlade.
Pitanje je samo da li su im rekli - DOKLE?
milisav68 milisav68 19:20 19.09.2017

Re: Pričajte šta hoćete

omega68
Dakle, 2010., ovo pre neki dan...Očigledno je da naš savez mora da ćuti, mora da ćuti i čika Dejan, ćutao je i čika Vlade.
Pitanje je samo da li su im rekli - DOKLE?

Pa dok ne pošaljemo jači sastav.

Ovaj citat šo si okačio je onako, kako bih ti rekao - nestručan.

Utakmica se igra 40 minuta, i tu se dešava svašta nešto što utiče na konačan ishod.

E sad, šta je nas najviše sjebalo - povreda Jovića, koji nije mogao da igra na svom nivou, a igra se bazirala na njemu i kao pleju, i kao odbrambenom i graču.

Šta "dobijaš" njegovom povredom, škripi odbrana, škripi napad.

Onda se drugi igrači "troše" da to nadomeste, pa onda ne mogu da daju svoj maksimum.

Drugi problem, povreda Lazića, koji nije mogao da "prebije" nekog iz spoljne linije Slovenaca (kao što su njihovi "prebili" naše).

I sad ja mogu ovde da ti nabrajam gomilu primera, gde smo mi primali lake poene, za razliku od Slovenaca - i na tim lakim poenima se dobija utakmica, a ne kad juriš rezultat, pa recimo ne možeš da pogodiš slobodna bacanja u finišu utakmice.

Jednostavno, trenutno, nismo dorasli za zlato, i to je to.
milisav68 milisav68 19:20 19.09.2017

Re: Pričajte šta hoćete

omega68
Dakle, 2010., ovo pre neki dan...Očigledno je da naš savez mora da ćuti, mora da ćuti i čika Dejan, ćutao je i čika Vlade.
Pitanje je samo da li su im rekli - DOKLE?

Pa dok ne pošaljemo jači sastav.

Ovaj citat šo si okačio je onako, kako bih ti rekao - nestručan.

Utakmica se igra 40 minuta, i tu se dešava svašta nešto što utiče na konačan ishod.

E sad, šta je nas najviše sjebalo - povreda Jovića, koji nije mogao da igra na svom nivou, a igra se bazirala na njemu i kao pleju, i kao odbrambenom i graču.

Šta "dobijaš" njegovom povredom, škripi odbrana, škripi napad.

Onda se drugi igrači "troše" da to nadomeste, pa onda ne mogu da daju svoj maksimum.

Drugi problem, povreda Lazića, koji nije mogao da "prebije" nekog iz spoljne linije Slovenaca (kao što su njihovi "prebili" naše).

I sad ja mogu ovde da ti nabrajam gomilu primera, gde smo mi primali lake poene, za razliku od Slovenaca - i na tim lakim poenima se dobija utakmica, a ne kad juriš rezultat, pa recimo ne možeš da pogodiš slobodna bacanja u finišu utakmice.

Jednostavno, trenutno, nismo dorasli za zlato, i to je to.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana