Gost autor

Vedrana Rudan

ivana23 RSS / 21.09.2017. u 21:04

"Ovo je koncentracijski logor za svakoga tko ima nešto u glavi"

Ovo se opet uznemirilo. Trg maršala Tita u Zagrebu preimenovat će se, pa će se zvati… Aleluja! Hvala bogu dragome! Mnogi od nas sjećaju se Tita. Oni koji se nisu rodili u Njegovo vrijeme pojma nemaju tko je Tito, a zašto bi i razmišljali o Titu kad su im neke druge teme mnogo bitnije. Kako pobjeći iz ovog s*anja sigurno je najvažnija. Dobro se snalaze, odlaze u hordama, napuštaju brod koji tone. Ipak, ima nešto čudno vezano za ovo. Brod tone, ljudi odlaze, a štakori ostaju.

....... dalje 

 http://www.b92.net/info/moj_ugao/index.php?yyyy=2017&nav_category=166&nav_id=1306142

 

Atačmenti

  • vd.JPG / 28.91 / KB image/jpeg
  • vd.JPG / 28.91 / KB image/jpeg


Komentari (332)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Lionsgate Lionsgate 21:32 21.09.2017

Brate

Oni jos nisu promenili naziv tog trga, uporniji su od nas u Srbiji. Doduse treba ih razumeti sto se toliko dugo nisu dali, marsal je bio najvise njihov.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:52 21.09.2017

Re: Brate

Lionsgate
Oni jos nisu promenili naziv tog trga, uporniji su od nas u Srbiji. Doduse treba ih razumeti sto se toliko dugo nisu dali, marsal je bio najvise njihov.


Nego, jesi video onu morončinu od ministra nazovi odbrane? Ja sad živ nisam jel postoji ta tetka u Kanadi (blogi?), i kako je on to iz dveasosam puta švercovao devize da ga ne uvate, a da bi skupio tu crkavicu za skroman stančić na periferiji Beograda, u Rakovici, Belim vodama? Jebote, kad se setim, mene su na carini na Surčinu tako istrkeljisali, da mi uzmu hiljadu i po dolara koje sam nosio u šlajpiku (doneo sa sobom od studentske crkavice, jer nisu radile kartice, neprijavio na carini, nisu nam kombi ni zaustavili, pa kako nisam potrošio, ja, reko, daj da vratim, oćeš kur, namirisala me ona carinica ko ništa, ajde ti mali vadi sve iz džepova, mamu ti jebem odakle tebi iljadu dolara, gde je potvrda da si uneo, saćetiuzmemo...ali dobro, ajde, ovaj put ti gledamo kroz prste, nemoj da se ponovi, ja živ nisam, reko, šta ću da jedem i od čega kiriju da platim u Ameriku, do plate, ako mi uzmu moje pare?). A Vulin, lepo, svežanj devica u unterciger, pa mic po mic preko carine, i tako dvaes osam puta, bez da ga uvate, a onoliku glavudžu i lopovsku njušku ima. Mislim, osećam nepravdu ovde, keve mi!

nsarski nsarski 22:02 21.09.2017

Re: Brate

A Vulin, lepo, svežanj devica u unterciger, pa mic po mic preko carine, i tako dvaes osam puta, bez da ga uvate, a onoliku glavudžu i lopovsku njušku ima.


Novčane transakcije "ispod radara", kada se suma nešto manja od $10,000 više puta prebacuje ili prenosi negde se zovu "structured deposits" i računaju se u ilegalnu aktivnost. To možda kod nas nije krivično delo, ali kod Kanađana i Amera svakako jeste.

Evo: Structuring
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:27 21.09.2017

Re: Brate

nsarski
A Vulin, lepo, svežanj devica u unterciger, pa mic po mic preko carine, i tako dvaes osam puta, bez da ga uvate, a onoliku glavudžu i lopovsku njušku ima.


Novčane transakcije "ispod radara", kada se suma nešto manja od $10,000 više puta prebacuje ili prenosi negde se zovu "structured deposits" i računaju se u ilegalnu aktivnost. To možda kod nas nije krivično delo, ali kod Kanađana i Amera svakako jeste.

Evo: Structuring


Znači, ako ta tetka stvarno postoji (kad bi se zezali), onda bi Kanada mogla da i nju i njega optuži za krivično delo, i uhapsi sledeći put kad ovaj krene po pare u tazbinu.
Lionsgate Lionsgate 22:27 21.09.2017

Re: Brate

Nego, jesi video onu morončinu od ministra nazovi odbrane? Ja sad živ nisam jel postoji ta tetka u Kanadi (blogi?), i kako je on to iz dveasosam puta švercovao devize da ga ne uvate


Ma to je samo fora za Agenciju protiv korupcije, funkcioneri na javnoj sluzbi moraju da prijave imovinsku kartu (kako to od mila zovu u Srbiji). Vec sam pisao pre 3 dana na Filipovom blogu o tome, pisao je i nsarski. Nikakve tetke u Kanadi nema, ako je i ima nije ona poslala ikakvu kintu. Novac je od nekih "poslova" koje je ministar obavio u Srbiji, nekome sredio neke dozvole ili neke poslove, nekome omogucio da izbegne porez, da ne plati kaznu, da ne ode na robiju... sta ti padne na pamet za korupcionu radnju mozes staviti ali novca neke tetke u Kanadi 100% nema.

Tolikom novcu se udje u trag, tetka iz Kanade ga nije mogla poslati nekom ko joj nije bliska porodica (dete, roditelji) a da nije sa tim nekim potpisala ugovor za nesto i da ga je kanadska banka uzela za ozbiljan dokument. Taj neko ko je u Srbiji potpisao takav ugovor (ministar ili njegova supruga) sa nekim iz inostranstva ako primi taj novac na racun onda mora da plati porez. A ako je novac unet na drugi nacin, unet je ilegalno jer ne postoji nacin da se u ovom slucaju zvanicno unese u keshu. Koliko je poznato ministar ili supruga mu nisu platili porez pa sledi da su ilegalno uneli novac. No ceo ovaj pasus o transkacijama je sarena laza, samo da nesto lupamo po blogu.

No posto se ne zakopcavamo na ledjima,znamo da je taj stan kupljen od novca koji ministar nije ni zaradio ni dobio od te imaginarne tetke u Kanadi. E sad da li je on iskersirao tu kintu negde napolju ili u Beogradu investitoru te zgrade ili mu ga je neko samo prepisao zbog izvrsenih usluga nas bas zabole. Bitno je da je ministar ucinio krivicno delo, pranje novca iz korupcionih kanala ili preprodaje narkotika to je na tuzilastvu da utvrdi. Ali ni od toga nema nista, kao bezbroj puta do sad, odbacena je tuzba, vrana vrani ne kopa oci.

U Hrvatskoj su bar jednom u istoriji ucinili taj mali korak i nekog zbog korupcije osudili na robiju, premijer Sanader je zaglavio par godina zbog korupcije, nije vazan razlog zasto su se na to odlucili ali su se odlucili. U Srbiji recimo njegovog kolegu Z.Zivkovica nisu ni zvanicno prozvali za tricavih 30ha vinograda koji mu je dao Kostic a o boraniji tipa ministra Vulina ne treba ni razmisljati, tih 200k eura je vrh vrha ledenog brega. Zato je Srbija tu gde jeste a Hrvatska je ipak u EU.

I koji se ti moj nerviras, zar nisi digao ruke od Srbije?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:32 21.09.2017

Re: Brate

I koji se ti moj nerviras, zar nisi digao ruke od Srbije?


Ma pusti, ja se uvek oko nečeg nerviram (Vulin mi je ostao posebna neuralgična tačka, da ne pominjem hemoroide, od onog zalivanja vodenim topovima u Brankovoj ulici, zima 1997).

Sad, ispada, jebote, da se od te Agencije toliko plaše da izmišljaju i tetke po Kanadama?

(zezam se, naravno, nema bre tetke, to se podrazumeva, a i da ima, odrekla bi se takvog člana porodice ko što je Vulin, sem ako nije nenormalna).
Lionsgate Lionsgate 22:43 21.09.2017

Re: Brate

Ma pusti, ja se uvek oko nečeg nerviram (Vulin mi je ostao posebna neuralgična tačka, da ne pominjem hemoroide, od onog zalivanja vodenim topovima u Brankovoj ulici, 1997).

Sad, ispada, jebote, da se od te Agencije toliko plaše da izmišljaju i tetke po Kanadama?

(zezam se, naravno, nema bre tetke, to se podrazumeva, a i da ima, odrekla bi se takvog člana porodice ko što je Vulin, sem ako nije nenormalna).

Jbg, sve sa vlastima u Srbiji ima samo guzne predznake. Nauk koji smo mi Srbi platili i tim hemoroidima

Ma ko se plasi te Agencije? Kome je ona doakala? Pomenuh gore Z.Zivkovica, na njemu su imali zicer ali ga nisu iskoristili jer kako ce trenutna vlast da istrazi i osudi prethodnu za korupciju ako nameravaju i oni da se ovajde? Pa da rizikuju da oni koji dodju posle njih isto urade njima, ne ide to sine Srle. Zato je i postignut precutni dogovor, ne diram - ne dirajte, pa dok izdrzimo, mislim mi, obicni gradjani Srbije. OK, ti si citizen, nisi gradjanin
nsarski nsarski 22:44 21.09.2017

Re: Brate

Znači, ako ta tetka stvarno postoji (kad bi se zezali), onda bi Kanada mogla da i nju u njega optuži za krivično delo, i uhapsi sledeći put kad ovaj krene po pare u tazbinu.


Ti stvarno živiš u La-la Land of Eternal Sunshine. Da li si nekada čuo za "Civil Asset Forfeiture"? To je poslednjih godina u USA postao biznis od više milijardi dolara.

Civil asset forfeiture is a legal tool that allows law enforcement officials to seize property that they assert has been involved in certain criminal activity. In fact, the owner of the property doesn’t even need to be guilty of a crime: Civil asset forfeiture proceedings charge the property itself with involvement in a crime. This means that police can seize your car, home, money, or valuables without ever having to charge you with a crime. There are many, many stories of innocent people being stripped of their money and property by law enforcement.

Drugim rečima (a dešavalo se često), pandur može da te zaustavi u Njujorku, pretrese te, nađe, recimo, $500 u gotovini, da mu to izgleda sumnjivo i da ti gotovinu oduzme jer sumnja da trguješ drogom - mada nema nikakvog dokaza da to radiš. Trebaju ti godine i grdni troškovi na advokate da ti se ta lova vrati (ako ti se vrati) i ljudi najčešće odustanu. Ima pravo Vedrana - koncentracioni logor.

Evo ti ovde ceo tekst:
Civil Asset Forfeiture: 7 Things You Should Know
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:52 21.09.2017

Re: Brate

OK, ti si citizen, nisi gradjanin


A, šta, ti nisi Kanađanin?

Ma ko se plasi te Agencije?


Pa što onda izmišlja tetke u Kanadi? Boji se od novinarki? Ili zato što je glup?

Lionsgate Lionsgate 22:58 21.09.2017

Re: Brate

A, šta, ti nisi Kanađanin?

Pored ostalog.

Pa što onda izmišlja tetke u Kanadi? Boji se od novinarki? Ili zato što je glup?


Zato sto je celom tom postupku prisao sa zajebantskom forom, napisacu u tu rubriku sta mi dune, ja sam bre ministar, ko ce mene da proverava. A na kraju kad su ti jadnici iz Agencije ipak istrajali onda su u tuzlastvu dobili nalog da nista ne rade, kao i bezbroj puta do sad.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:07 21.09.2017

Re: Brate

nsarski
Znači, ako ta tetka stvarno postoji (kad bi se zezali), onda bi Kanada mogla da i nju u njega optuži za krivično delo, i uhapsi sledeći put kad ovaj krene po pare u tazbinu.


Ti stvarno živiš u La-la Land of Eternal Sunshine. Da li si nekada čuo za "Civil Asset Forfeiture"? To je poslednjih godina u USA postao biznis od više milijardi dolara.

Civil asset forfeiture is a legal tool that allows law enforcement officials to seize property that they assert has been involved in certain criminal activity. In fact, the owner of the property doesn’t even need to be guilty of a crime: Civil asset forfeiture proceedings charge the property itself with involvement in a crime. This means that police can seize your car, home, money, or valuables without ever having to charge you with a crime. There are many, many stories of innocent people being stripped of their money and property by law enforcement.

Drugim rečima (a dešavalo se često), pandur može da te zaustavi u Njujorku, pretrese te, nađe, recimo, $500 u gotovini, da mu to izgleda sumnjivo i da ti gotovinu oduzme jer sumnja da trguješ drogom - mada nema nikakvog dokaza da to radiš. Trebaju ti godine i grdni troškovi na advokate da ti se ta lova vrati (ako ti se vrati) i ljudi najčešće odustanu. Ima pravo Vedrana - koncentracioni logor.

Evo ti ovde ceo tekst:
Civil Asset Forfeiture: 7 Things You Should Know


Ma znam, to je bulšit koji često čujem od mojih drugara desničara, kad brane argument zašto se treba naoružavati. A i NRA to obožava, pretpostavljaš. Nego me čudi da ti veruješ u to da će te pandur stvarno zaustaviti na 5. Aveniji, istrkeljisati i konfiskovati pare koje u njemu nosiš. Kao i u to da krimosi nose velike količine keša u džepovima.
nsarski nsarski 23:25 21.09.2017

Re: Brate

to je bulšit koji često čujem od mojih drugara desničara, kad brane argument zašto se treba naoružavati


Ne kažem da se treba naoružavati (naprotiv, intimno, ja sam protiv svakog oružja), ali ti misliš da je cela stvar izmišljena? Putinova propaganda?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:39 21.09.2017

Re: Brate

nsarski
to je bulšit koji često čujem od mojih drugara desničara, kad brane argument zašto se treba naoružavati


Ne kažem da se treba naoružavati (naprotiv, intimno, ja sam protiv svakog oružja), ali ti misliš da je cela stvar izmišljena? Putinova propaganda?


Nemoj Putina, čekaj, nisam se još oporavio od Vulina!

Stvar nije izmišljena, nego je po tim desničarskim vebsajtovima koje čitaš zloupotreba žestoko prenaduvana (nije da je nema), a sve sa ciljem da bi se ljudi primili na posedovanje i nošenje oružja (da se zaštite od zle vlade, razumeš?. ) i bili još veće patriote, jelte.

Ali jednu drugu stvar si u pravu - ja zaista živim u LaLa land-u: u mojoj palanci od 20 iljada stanovnika imamo celih 35 policajaca, to uključuje i one šalteruše, tetkice i domara u policijskoj stanici. I red održavaju tako što na ćošku parkiraju prazan pandurski auto, i odu negde, ostave ga tu par dana. To je sasvim dovoljno za odvraćanje kriminalaca. Ali Čikago ili LA su, bogami, druga priča, mada niko nikog ne tuče po ušima da živi u tim propastima od velegrada, jelte.

nsarski nsarski 23:46 21.09.2017

Re: Brate

nego je po tim desničarskim vebsajtovima

Ma, nikakvi desničarski vebsajtovi - ukucaj u gugl "Civil asset forfeiture" i biraj sajt - ima ih na hiljade.
nsarski nsarski 23:56 21.09.2017

Re: Brate

a zaista živim u LaLa land-u:


Pajitju, ti živiš u "kockastoj" državi, pa to ima uticaja. Think outside the box. Svet je kompleksniji od roštilja sa komšijama - koji su divni jer su Maori, na primer. I spremili super salatu.

srdjan.pajic srdjan.pajic 03:27 22.09.2017

Re: Brate

nsarski
a zaista živim u LaLa land-u:


Pajitju, ti živiš u "kockastoj" državi, pa to ima uticaja. Think outside the box. Svet je kompleksniji od roštilja sa komšijama - koji su divni jer su Maori, na primer. I spremili super salatu.



Eh, sad ćeš da me učiš o svetu u kome živim, nakon što si se nabokao ribljih glava sa Kalenić pijace, pa malo guglao posle ručka gluposti iz dosade.

Ne znam za ostatak sveta (Kenija, Bangladeš, Srbija), ali ovde je, po pitanju panduracije, dosta dobro, kao što sam pokušao ilustrovati gore, ono, gotovo ih ne vidiš. A taj narativ koji si izneo, kao, policija zaustavlja ljude iz čista mira i otima im pare (= konc logor) mi je poznat, rekao sam i odakle. Verovao ili ne, to se prosto ne dešava na ulicama, sasvim sigurno ne kao uobičajena praksa.

Inače, imam ja šuraka, murkana, onog najobičnijeg žderača krofni, tamo u King County-ju u Sijetlu, jel znaš ti koja je masivna papirologija potrebna da opravdaš u stanici milicije bilo šta što uradiš na ulici a da nije sedenje u kolima i žvakanje krofni? Pa i tih 50 dolara koje bi istrkeljisao nekom slučajnom prolazaniku jer ti se učinio "sumnjiv". I sad ćeš da spopadaš ljude po ulici, koji mogu vrlo verovatno da budu naoružani, i da nisu čuli za taj tvoj zakon, da rizikuješ pucnjavu oko siće. A nedaj bože da se zajebeš pa to uradiš nekom hipster advokatu, koji obično ne liči na bogzna šta kad ga vidiš na ulici, pa jebao si čvorka. Zato to niko živ i ne radi, nego lupetaju po tim tvojim desničarskim domaćinskim sajtovima, a ti se primaš, umesto da lepo variš te glave, i razmišljaš o penziji. To sam samo hteo da kažem.
anonymous anonymous 05:48 22.09.2017

Re: Brate

Eh, sad ćeš da me učiš o svetu u kome živim,


...a ne razumeš ništa o filozofiji američkih Mrčajevaca....


anonymous anonymous 05:58 22.09.2017

Re: Brate


nsarski
23:44 21.09.2017

Ima pravo Vedrana - koncentracioni logor.




....Određene velike periferije postindustrijskih gradova i gated communities Sjedinjenih Američkih Država počinju nas podsjećati u tom smislu na logore u kojima goli život i politički život ulaze, barem u određenim trenucima, u zonu apsolutne neodređenosti.....

Mnogo ozbiljnije o tome pisao je Agamben.

Evo o tome u Peščaniku.

bene_geserit bene_geserit 07:12 22.09.2017

Re: Brate

anonymous
Određene velike periferije postindustrijskih gradova i gated communities Sjedinjenih Američkih Država počinju nas podsjećati u tom smislu na logore u kojima goli život i politički život ulaze, barem u određenim trenucima, u zonu apsolutne neodređenosti.....

Sta li ti ovo znaci?
U suburbiji (gde su najcesce i gated communities) zivi srednja klasa, nema kriminala, skole su dobre, a nema (previse) ni droge. E sad ako mislis na Rust belt i gradove tipa Cleveland, Detroit, Buffalo, Pittsburgh i na ono sto zovu "Urban decay" - to se opet odnosi na gradska jezgra uglavnom i nikako ne na gated communities.
Ima gated communities i po centralnim delovima grada tu i tamo, ali ograda i obezbedjenje sluzi tome da drzi "nepozeljne" i kriminal daleko od elite, a deca ionako idu u privatne skole. Ta varijanta vec pocinje da lici na Mexico City.

Getoi su po gradskim jezgrima, ne na periferiji.
To je u USA (uglavnom) suprotno od Evrope.
bene_geserit bene_geserit 07:17 22.09.2017

Re: Brate

nsarski
Svet je kompleksniji od roštilja sa komšijama - koji su divni jer su Maori, na primer. I spremili super salatu.

Treba da budes prilicno hrabar da odes na rostilj sa Maorima.
Istina ne znam koliko ih ima u Koloradu.
tasadebeli tasadebeli 07:18 22.09.2017

Re: Brate

srdjan.pajic

Jebote, kad se setim, mene su na carini na Surčinu tako istrkeljisali, da mi uzmu hiljadu i po dolara koje sam nosio u šlajpiku (doneo sa sobom od studentske crkavice, jer nisu radile kartice, neprijavio na carini, nisu nam kombi ni zaustavili, pa kako nisam potrošio, ja, reko, daj da vratim, oćeš kur, namirisala me ona carinica ko ništa, ajde ti mali vadi sve iz džepova, mamu ti jebem odakle tebi iljadu dolara, gde je potvrda da si uneo, saćetiuzmemo...ali dobro, ajde, ovaj put ti gledamo kroz prste, nemoj da se ponovi, ja živ nisam, reko, šta ću da jedem i od čega kiriju da platim u Ameriku, do plate, ako mi uzmu moje pare?)




Дороти, ти си то све сањала. Како то не можеш да разумеш?







П.С. -
da ne pominjem hemoroide, od onog zalivanja vodenim topovima u Brankovoj ulici, zima 1997).





bene_geserit bene_geserit 07:22 22.09.2017

Re: Brate

srdjan.pajic
nsarski
[b]Civil Asset Forfeiture

Ma znam, to je bulšit koji često čujem od mojih drugara desničara, kad brane argument zašto se treba naoružavati. A i NRA to obožava, pretpostavljaš.

Kakve veze ima jedno sa drugim?
Civil Asset Forfeiture je nelegalna policijska praksa koja se zloupotrebljava i protiv koje se treba boriti.
Ali svakako ne naoruzavanjem. Ne mislis valjda da je neko dovoljno lud da misli da ako mu oduzmu kucu i dodju da ga isteraju da ce da se odbrani sa puskom?

Ne mogu da verujem da postoje korisni idioti kojima je moguce prodati represivnu drzavu uz spinovanje tipa - ma to prodaju ovi sa desnicarskih sajtova da promovisu naoruzavanje, nije to cesto/bitno i to rade samo kriminalcima.
anonymous anonymous 07:48 22.09.2017

Re: Brate


bene_geserit
08:12 22.09.20

Sta li ti ovo znaci?


Navedeni citat je Agambenov.

Delo - Homo sacer, a logor je metafora aktuelne situacije svetskog društva.

...a ponudio sam i link...


....možda je to preteška literatura...
zemljanin zemljanin 08:01 22.09.2017

Re: Brate

bene_geserit
nsarski
Svet je kompleksniji od roštilja sa komšijama - koji su divni jer su Maori, na primer. I spremili super salatu.

Treba da budes prilicno hrabar da odes na rostilj sa Maorima.
.

pretpostavljam da je to licno iskustvo ...
arcins arcins 08:11 22.09.2017

Re: Brate

srdjan.pajic
Lionsgate
Oni jos nisu promenili naziv tog trga, uporniji su od nas u Srbiji. Doduse treba ih razumeti sto se toliko dugo nisu dali, marsal je bio najvise njihov.


Nego, jesi video onu morončinu od ministra nazovi odbrane? Ja sad živ nisam jel postoji ta tetka u Kanadi (blogi?), i kako je on to iz dveasosam puta švercovao devize da ga ne uvate, a da bi skupio tu crkavicu za skroman stančić na periferiji Beograda, u Rakovici, Belim vodama? Jebote, kad se setim, mene su na carini na Surčinu tako istrkeljisali, da mi uzmu hiljadu i po dolara koje sam nosio u šlajpiku (doneo sa sobom od studentske crkavice, jer nisu radile kartice, neprijavio na carini, nisu nam kombi ni zaustavili, pa kako nisam potrošio, ja, reko, daj da vratim, oćeš kur, namirisala me ona carinica ko ništa, ajde ti mali vadi sve iz džepova, mamu ti jebem odakle tebi iljadu dolara, gde je potvrda da si uneo, saćetiuzmemo...ali dobro, ajde, ovaj put ti gledamo kroz prste, nemoj da se ponovi, ja živ nisam, reko, šta ću da jedem i od čega kiriju da platim u Ameriku, do plate, ako mi uzmu moje pare?). A Vulin, lepo, svežanj devica u unterciger, pa mic po mic preko carine, i tako dvaes osam puta, bez da ga uvate, a onoliku glavudžu i lopovsku njušku ima. Mislim, osećam nepravdu ovde, keve mi!



Jebigarodoljube, kada budes imao diplomatski pasos, sve ce to, nekako, lakse ici.
gedza.73 gedza.73 16:03 22.09.2017

Re: Brate

srdjan.pajic
Nemoj Putina, čekaj, nisam se još oporavio od Vulina!

'nači proš'o te Tramp?

palivatra.



srdjan.pajic srdjan.pajic 16:05 22.09.2017

Re: Brate

Izvuče se Vulin, jebote! Šarski mi je majstorski podmetnuo nogu i skrenuo temu, ko da je on Vulinova tetka iz Kanade. Alal vera.

Imam pitanje samo za Tasu. Taske, da nisi ženjen, jel bi opalio ti ovu Vedranu Rudan? Ili bar Žižek Slavoja, ako ona neće?

Aj', nema veze, ljudi, jeste petak, ali mora da se radi. Onda stiže vikend, dolaze nam neki Maori iz susedne suburbije na ručak, treba spremiti za njih, jedu ko mećava.







gedza.73 gedza.73 16:16 22.09.2017

Re: Brate

Izvuče se Vulin, jebote!

Ta ekipa se uvek izvuče.
A jedan momak, bloger, najebao kad je polazio iz Srbije. mislim da je ovde pominjao kako su mu naši oteli na granici sav novac (za koji je imao priznanice). I kako su se 'njini' čudili 'našima' pa ga prihvatili tako dekintiranog
posle silnih peripetija jedva uspeo da povrati celu sumu.

Inače u srpskom rođačkom panteonu tetka zadnjih godina drži ubedljivo prvo mesto.
Na njenom kauču se školovao Đelke, Ušketu kupila stan...

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:38 22.09.2017

Re: Brate

A jedan momak, bloger, najebao kad je polazio iz Srbije. mislim da je ovde pominjao kako su mu naši oteli na granici sav novac (za koji je imao priznanice). I kako su se 'njini' čudili 'našima' pa ga prihvatili tako dekintiranog
posle silnih peripetija jedva uspeo da povrati celu sumu.


Da, blogi, ako se ne varam, pisao je o tome, zato ga i pominjem gore.

Pričao sam i ja kako su našeg dobavljača (dok sam radio u IMTEL-u) opljačkali na carini, na foru fali ti jedan pečat. Zbog sankcija su se sredstva za rad kupovala u Austriji (zanimljivo, od distributera od kojih ja i dan danas kupujem, samo legalno), švercovalo u Srbiju, plaćalo kešom, ali se izneti keš uredno prijavljivao državi. I onda država oladila svoj deo. Zaboravio sam kolika je suma bila u pitanju, možda pedesetak soma maraka, nikad povraćenih. Ali dobro, to je bilo za vreme Slobe, Vulin je tad još bio Mirin pionir, sa dugačkom kosom i u farmerkama, bilo je za očekivati da će u ovakvog skromnog poštenjačinu i ozbiljnog funkcionera, kome je interes Srbije uvek na prvom mestu, da izraste.
tasadebeli tasadebeli 18:26 22.09.2017

Re: Brate

srdjan.pajic

Imam pitanje samo za Tasu. Taske, da nisi ženjen, jel bi opalio ti ovu Vedranu Rudan? Ili bar Žižek Slavoja, ako ona neće?



Бежиш са часова професора Фиће?

Па онда још и не питаш шта је било за домаћи?


Filip Mladenović

A o Titu je u svom poznatom stilu upravo napisala tekst i Vedrana Rudan. Iako je koleginica blogerka Ivana već objavila blog o tome, ne mogu da odolim ponovnom citiranju



tasadebeli


Vedrana Rudan


Ма, Тито је био...

Како да вам кажем...

Титo за све нас.






Не дај се, Дороти, не дај се годинама...



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:27 22.09.2017

Re: Brate

(Vulin mi je ostao posebna neuralgična tačka, da ne pominjem hemoroide, od onog zalivanja vodenim topovima u Brankovoj ulici, zima 1997).


blogovatelj blogovatelj 04:04 23.09.2017

Re: Brate

Jebote, kad se setim, mene su na carini na Surčinu tako istrkeljisali, da mi uzmu hiljadu i po dolara koje sam nosio u šlajpiku


Meni su uzeli 13.000 kanađana kad sam se selio, to je priča za roman, ne za blog.
Tada su bili drugi propisi, restriktivnijih od sadašnjih.
Za Kanadu su naravno propisi isti kao i pre mnogo godina. Iz Kanade u kešu smeš da izneseš kanadskih $10.000 i da te ne ispituju o poreklu novca. Od kada ja živim ovde, kurs kanadskog dolara prema evru varirao je od 1,28 do 1,68 u odnosu na evro. Možda sam pogrešio opseg u par procenata, mrzi me da proveravam.
Dakle, ako neko legalno iznosi 10 hiljada kanadskih dolara iz Kanade, vrednost tih para u proteklih 15 godina mogla je biti između 6 i 8 hiljada evra, zavisno od momenta iznošenja.
Hoću da kažem, Vulin nikako nije mogao da unosi po devet soma kešovine kako je rekao.
blogovatelj blogovatelj 04:21 23.09.2017

Re: Brate

A taj narativ koji si izneo, kao, policija zaustavlja ljude iz čista mira i otima im pare (= konc logor) mi je poznat, rekao sam i odakle.


U SAD sam bio jedno šes sedam puta do sada i uvek išao autom i uvek imao osećaj kao da ulazim u konclogor, sem poslednji put. Svaki, ali svaki put sem tog poslednjeg bilo je žešće propitivanje. Ko sam, gde idem, kod koga, koliko dugo, koliko para imam kod sebe i na karticama, jel unosim alkohol, jel unosim cigare, jel unosim hranu itd...
Za razliku od američkih drkadžija carinika Portugalci, Španci, Italijani, Francuzi su mi samo lupali pečat i nisu me pitali apsolutno ništa. Holanđani i Islanđani su me pitali kad izlazim iz EU, tj Šengen zone.
Jedine drkadžije u Evropi su bili Švajcarci i Austrijanci. Nemačka škola. Austrijsko govedo od carinika mi je tražilo kanadsku vozačku dozvolu, iako na to nema pravo. A Švajcarac mi skenirao šake nekim uređajem, nemam pojma čemu taj uređaj služi. Verovatno njuši drogu, šta li. A razlog skeniranja je bio taj što mi se u džepu zaturilo pet centi pa sam na detektoru zapištao.
Da, zaboravih da napomenem. Poslednji put kad sam ulazio u SAD i kada me vaši carinici nisu gnjavili, Tramp je bio predsednik. Samo da se zna. Doveo vam je carinu u red.
bauer. bauer. 04:25 23.09.2017

Re: Brate

Austrijsko govedo od carinika mi je tražilo kanadsku vozačku dozvolu, iako na to nema pravo.

Gde to piše da nema pravo da ti traži kanadsku vozačku dozvolu?
blogovatelj blogovatelj 04:26 23.09.2017

Re: Brate

A jedan momak, bloger, najebao kad je polazio iz Srbije. mislim da je ovde pominjao kako su mu naši oteli na granici sav novac (za koji je imao priznanice). I kako su se 'njini' čudili 'našima' pa ga prihvatili tako dekintiranog


Evo momka.
bauer. bauer. 04:32 23.09.2017

Re: Brate

A Švajcarac mi skenirao šake nekim uređajem, nemam pojma čemu taj uređaj služi. Verovatno njuši drogu, šta li.
Ok. Ništa neobično u današnje vreme.
blogovatelj blogovatelj 04:33 23.09.2017

Re: Brate

Gde to piše da nema pravo da ti traži kanadsku vozačku dozvolu?


Ne kanadsku, nego bilo koju. Nisam ja vozio auto. Tada bi imao pravo da traži. Ukrcavao sam se na bečkom aerodromu na avion koji je leteo iz Beča za Toronto.
Kad sam dobio kanadski pasoš, u koverti je stiglo i propratno pismo u kome je pisalo sledeće...
Pasoš dobijaš na upotrebu i nije tvoje vlasništvo. Država Kanada ima pravo i da ti ga oduzme ako nađe za shodno, tj ako se ne ponašaš kao što Bog i zakon zapovedaju. Lažem ovo za Boga.
Dalje, pisalo je da je pasoš jedini dokument koji mi je potreban bilo gde u inostranstvu. Druga dokumenta ne moram da pokazujem organima vlasti drugih država. Ako bude bilo nekih problema povodom toga, da onome ko mi traži drugi dokument saopštim da bih želeo da razgovaram sa nekim u najbližem kanadskom diplomatskom predstavništvu. Ako u toj državi takvog predstavništva nema, da onda tražim da razgovaram sa nekim iz britanskog konzularnog predstavništva.
bauer. bauer. 04:36 23.09.2017

Re: Brate

U SAD sam bio jedno šes sedam puta do sada i uvek išao autom i uvek imao osećaj kao da ulazim u konclogor, sem poslednji put. Svaki, ali svaki put sem tog poslednjeg bilo je žešće propitivanje. Ko sam, gde idem, kod koga, koliko dugo, koliko para imam kod sebe i na karticama, jel unosim alkohol, jel unosim cigare, jel unosim hranu itd...


blogovatelj
A jedan momak, bloger, najebao kad je polazio iz Srbije. mislim da je ovde pominjao kako su mu naši oteli na granici sav novac (za koji je imao priznanice). I kako su se 'njini' čudili 'našima' pa ga prihvatili tako dekintiranog


Evo momka.


Well... ovo su prilično unikatna iskustva. Kako se Šarskom nikada slično nije desilo. A on, sigurno putije 10 puta više od tebe i mene?
bauer. bauer. 04:40 23.09.2017

Re: Brate

Dalje, pisalo je da je pasoš jedini dokument koji mi je potreban bilo gde u inostranstvu. Druga dokumenta ne moram da pokazujem organima vlasti drugih država. Ako bude bilo nekih problema povodom toga, da onome ko mi traži drugi dokument saopštim da bih želeo da razgovaram sa nekim u najbližem kanadskom diplomatskom predstavništvu. Ako u toj državi takvog predstavništva nema, da onda tražim da razgovaram sa nekim iz britanskog konzularnog predstavništva.

Mislim da te tvoja bukvalna interpretacija navedenih prava dovodi u probleme sa vlastima drugih zemalja, koje bole qrac za ono što piše u kanadskom pasošu.
nsarski nsarski 06:37 23.09.2017

Re: Brate

Kako se Šarskom nikada slično nije desilo. A on, sigurno putije 10 puta više od tebe i mene?


Zaista nije. Nikada me nisu trkeljisali ili propitivali po aerodromima i graničnim prelazima. Samo jedno, davno, u Argentini, ali to je bila rutinska kontrola. Čak sam bio jako prijatno iznenađen kad sam ulazio u Amere letos preko JFK (tamo su uvek velike gužve). Uveli elektronsko skeniranje pasoša - prošao sam za 5 minuta. Godinu dana pre toga sam na JFK čekao u redu dva sata.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:52 23.09.2017

Re: Brate

U SAD sam bio jedno šes sedam puta do sada i uvek išao autom i uvek imao osećaj kao da ulazim u konclogor,


Ma dobro, ti imaš problem u svojoj glavi, ne u realnosti (a gotovo sam siguran da i ne znaš tačno kako izgleda ulazak u koncentracioni logor.)

Kad sam ono jedini put bio u Kanadi, turistički, sve ovo kako si pobrojao su me pitali na granici (išli kolima, žena i ja, iz Sijetla u Vankuver, pre jedno 5 ili 6 godina, da dočekamo novu godinu, mi bili jedini automobil u tom smeru, a na ovu drugu stranu otegao se red, miljama, krenuli mladi kanađani u USA, na doček nove godine, pošto je u Kanadi i to, kao i sve drugo, verovatno smor za mladog čoveka punog energije i želje za životom.

Još kad sam babi rekao da ne idemo nikodkoga, nego smo mislili da prosto uzmemo hotelče negde gde se nađemo, gledala nas je ko međunarodne teroriste, ili kao da smo Boni i Klajd, ispitivala sve u sitna crevca, iako sam ja imao uredno zelenu kartu, srpski pasoš, a žena je tu, lokalka, iz Sijetla, jelte. Tad sam rekao, u Kanadu više nikad!

A, znaš verovatno da kad se leti avionom za USA preko Kanade-Toronta, onda je američka imigraciona služba upravo tu kod vas, u Torontu, tu ti overe ulazak u USA, iako si, formalno, još uvek u Kanadi. Drugim rečima, vi ste naša mala isturena ispostava.

Inače, ne znam da li sam ti ispričao, moja svastika radi doktorat tu kod vas u Kanadi (UofT, geografija, dobila neku stipendiju), na temu imigracionih zakona, sa posebnim osvrtom na tretman ilegalnih imigranata, deportacije, detention centre, i sav taj džez. I koliko da znaš, vi tu nimalo ne zaostajete za nama, štaviše, tretman ilegalnih emigranata je praktično u dlaku isti, ako ne i gori, i generalno surov, ma koliko onaj vaš dendi predsenik vlade voleo da se pokazuje i slika za novine.

Doduše, ne verujem da je drugačije u bilo kojoj razvijenoj zemlji: ilegalni imgranti se generalno tretiraju kao niža bića. Sad je bila neka vest, krenuli ilegalci iz pravca NYC-a (nekoliko porodica dole iz Vencuele, Salvadora, odakle li beše, sa namerom da uđu u obećanu zemlju tu negde u tvom kraju (usrali se od Trampa, što me baš čudi), pa ih dočekali vaši imigracioni murkani na granici: ko Mađari, pokazali im pendrecima nalevokrug, i oterali ih nazad u USA, ko kerove, nisu ni stigli da kažu da hoće azil, jer se boje od Trampa.

srdjan.pajic srdjan.pajic 06:57 23.09.2017

Re: Brate

nsarski
Kako se Šarskom nikada slično nije desilo. A on, sigurno putije 10 puta više od tebe i mene?


Zaista nije. Nikada me nisu trkeljisali ili propitivali po aerodromima i graničnim prelazima. Samo jedno, davno, u Argentini, ali to je bila rutinska kontrola. Čak sam bio jako prijatno iznenađen kad sam ulazio u Amere letos preko JFK (tamo su uvek velike gužve). Uveli elektronsko skeniranje pasoša - prošao sam za 5 minuta. Godinu dana pre toga sam na JFK čekao u redu dva sata.


E, to su uveli i kod nas ove godine u Denveru, kad sam se vraćao iz Srbije prvi put sam video. Jedino što je sistem bio tek pušten u rad, pa smo mi uleteli u tu neku probnu fazu, i onda su nas posle tog elektronskog skeniranja pasoša opet ovi imigracioni službenici gnjavili. I uvek me pitaju u kojim sam zemljama bio, i šta nosim u koferu, ja im nabrojim pola Balkanskog poluostrva, i kažem - oko 5 litara rakije od kajsije, domaće, oni se nasmeju, welcome back, sir, i to je to. Tako da nemam pojma o čemu ovo blogi trabunja.
alselone alselone 08:59 23.09.2017

Re: Brate

Uveli elektronsko skeniranje pasoša - prošao sam za 5 minuta.


Ima i kod nas. Kada se spustis dole na pasosku, cetvrti ili peti salter je elektronska provera. I to cak i radi skoro godinu dana. Ja se tuda sjurim za 3 minuta.

Po pravilu nema nikog. Nasi ljudi radije cekaju pecat u redu, jer ko zna...

Sto se tice trkeljisanja i usluge na carini i pasoskoj kontroli, sto bi naglasaio da - US su najprofesionalniji. Doduse, ako te pogodi maler da par dzambo dzetova sleti u isto vreme, sto je na najvecim aerodromima pravilo, onda cekanje zna da ide do u nedogled. Ali sto se tice same usluge, profesionalnosti slubenika, brzine rada, itd. najbolji su.

Najvise su me zajebavali, kao i Blogija, smrdljivi nadmeni Svajcarci, a cak i nisam ulazio u Svajcarsku. Nikako im nije bilo jasno kako u jednom pravcu idem preko Ciriha a nazad preko Minhena. I onda su me jahali ko konja. I to neka baba naciskinja nadrkana, mislim da se ni detetu ne nasmeje.
niccolo niccolo 15:29 23.09.2017

Re: Brate

Nasi ljudi radije cekaju pecat u redu, jer ko zna...

Ima i toga, ali ima i onoga da pasoš mora da bude izdat posle nekog datuma da bi prošao tuda (ja sa pasošem iz jula 2009 ne mogu da prođem)...
Lionsgate Lionsgate 16:46 23.09.2017

Re: Brate


Najvise su me zajebavali, kao i Blogija, smrdljivi nadmeni Svajcarci, a cak i nisam ulazio u Svajcarsku

Ooo, ko se to nama(po)vratio
Mene su najvise zezali Slovenci, tada su jos trebale vize za srpske pasose, ja vozio kola BG tablica ali sa kanadskim pasosem. Slovenacko govedo u uniformi popizdelo, pretresli mi kola, te gde idem, te zasto. On na slovenacko-hrvatskom, ja na engleskom, pola sata tako, na kraju sam ga odjebao pretnjom intervencije ambasade.

Inace elektronska kontrola pasosa je odlicna stvar, protutnjis kroz aerodrom za 10min. Mi ovde napredniji u odnosu na bracu Amerikance, uveli ih pre 2 godine jos.

Inace sinoc sam prelazio granicu na mestu gde su Pajketa trkeljisali pre 5 godina, pesice. Parkiram se sa kanadske strane, predjem tih 400m, zacudjeno me pogledaju Ameri, skeniraju pasos i odem do centra vilidza Blaine koji je 400m dalje. Tamo inace imam postanski box, pokupim stvari iz njega i ponovo nazad suprotnim pravcem. Kanadski carinici te zagledaju kao da svercujes drogu, mislim manje bi te jebali zbog nje, ali si ipak za 15min u kolima i ides kuci. Sledeci put idem bajkom, brze je.
bauer. bauer. 17:03 23.09.2017

Re: Brate

Kad sam ono jedini put bio u Kanadi,

Da ne pričam, prošle godine na aerodromu u Torontu, u tranzitu iz Amerike, prolaziš pasošku kontrolu, da bi se vratio u tranzit. Pa onda nazad u krug do izlaza za sledeći let, preko celog aerodroma. Najgluplji aerodrom na svetu i žalosna usluga Air Kanade. Nikad više tamo ne idem.

Inače, možda sam se ja razmazio u Americi, ali ljudi po svetu, uključujući i Njemačku, su jako neljubazni. Čak mi je Srbija bila, nekako, prijatan izuzetak?
maksa83 maksa83 17:11 23.09.2017

Re: Brate

Inače, možda sam se ja razmazio u Americi, ali ljudi po svetu, uključujući i Njemačku, su jako neljubazni.

To znači da si definitivno poamerikanio, pošto je to najčešća pritužba Amerikanaca kada kroče negde van Amerike - "što su svi nadrkani". A zapravo je fora u tome što je painted smile i obaveza da se smeškaš nekome kome se inače ne bi smeškao čisto američka stvar, odn. što bi rekli "cultural assumption". U najvećem delu ostatka sveta će ti se neko nasmešiti samo ako si rekao nešto lepo/smešno.

Pazi, ovo nije nikakav value judgement, ne kažem da je jedno bolje od drugog, nego je prosto tako.
bauer. bauer. 17:27 23.09.2017

Re: Brate

painted smile

You can call it what you want. Prijatno je kad su ljudi ljubazni. Nije teško biti fin. I ne boli. Ni malo.

Gledaj...
bauer. bauer. 17:28 23.09.2017

Re: Brate

A, o Grcima da ne pričam...
maksa83 maksa83 17:46 23.09.2017

Re: Brate

You can call it what you want. Prijatno je kad su ljudi ljubazni. Nije teško biti fin. I ne boli. Ni malo.

Ne verujem baš da neko profesionalno lice prema tebi nije bilo fino (osim ako nije mađarski carinik, njih gaje u Mordoru, od njih niko ne očekuje bolje), nego da je tvoja definicija "fin" pomerena u skladu sa tvojim USA očekivanjima. Ne, ovde ti konobar nije najbolji ortak, niti prodavačicu uopšte imalo zanima "how are you todaaaay?".
Gledaj...

Kad se tako deli šakom i kapom onda kao i sve ostalo što se deli šakom i kapom i štanca neumereno - devalvira.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:50 23.09.2017

Re: Brate

. Čak mi je Srbija bila, nekako, prijatan izuzetak?


Ali, brate, one naše pandurače na imigracionoj kontroli, ko roboti, valjda zato i nisam primetio da ima aparat za skeniranje pasoša koji pominje alse, izgledaju i funkcionišu potpuno isto. Žalio se Bili ovde na blogu jednom, umro sam od smeha, ali stvarno je tako, ja kažem dobar dan, one - ništa, ili eventualno nešto promrmljaju namrgođeno, uz pitanje "gde je lice putovalo?". Jedino što sad otkad putujemo sa detetom, što izaziva salve oduševljenja i pucanje nabreklih ovarijuma, pa se čak i ove terminatorke nasmeše kad preko onog šaltera pogledaju šta se to plavokoso i plavooko migolji dole blizu zemlje. Mislim, volim i ja kad vidim da neko ozbiljno shvata svoj posao i uživi se u tome, ali, bre, jedan osmeh, makar i lažnjak, ne bi nikog ubio.

A maksa inače greši, taj osmeh koji Ameri zrače okolo je definitivno genuine, ljudi su ozbiljno i od malih nogu trenirani da budu ljubazni i uviđavni prema svojim kolegama ljudima, i tu nema zajebancije ni foliranja. I meni je trebalo određeni broj godina da to ukapiram i da prestanem da se rogušim, kao da sam usred Beograda. Umeju i oni da se iznerviraju, i osmeh iščezne, pa sevne očnjak, ali to mora da bude baš isprovocirano nekim vrlo neprijateljskim aktom. Tu jedino, koliko sam povatao, njujorčani štrče, tamo nema taj pojam ljubaznosti, i ako se nekom nedajbože nasmeješ na ulici, možeš da popiješ prezrivi pogled, psovku, ili nešto gore. Ja tu devijaciju pripisujem blizini Evrope, Evropljani su generalno nekulturni i nadrkani na sve i svakog. Naravno, ima izuzetaka.
bauer. bauer. 17:54 23.09.2017

Re: Brate

Kad se tako deli šakom i kapom onda kao i sve ostalo što se deli šakom i kapom i štanca neumereno - devalvira.

Griješiš, sinko. U pitanju je elementarna pristojnost. A kad je o službenim licima reč, iz mog iskustva, svuda su bili nadrkani, osim u Srbiji.
bauer. bauer. 17:57 23.09.2017

Re: Brate

Komšo
Nama bila pandurka ljubazna ove godine. Na carini nas nisu ni pogledali.
maksa83 maksa83 18:03 23.09.2017

Re: Brate

Griješiš, sinko. U pitanju je elementarna pristojnost. A kad je o službenim licima reč, iz mog iskustva, svuda su bili nadrkani, osim u Srbiji.

Ne, elementarna pristojnost je biti uljudan prema bilo kome i maksimalno profesionalan kada ti je posao da radiš sa ljudima. Ovde nije elementarna pristojnost razvući osmeh 4π oko glave nekome za koga te u najboljem slučaju realno boli qrac. Ono što ti odbijaš da shvatiš da je to tzv. American cultiural assumption i da je to tamo - tako, a da drugde eto - nije tako.

Kao što mi ovde ne nosimo čarape na sandale, razumeš, a negde je to skroz normalno.
bauer. bauer. 18:10 23.09.2017

Re: Brate

Ne,

Uzme vremena da se na to navikne, ali je ovde elementarna pristojnost da, kad ulaziš u samišku, na primer, a iz nje izlazi neko NN lice, jedno drugom, u najmanju ruku, klimnete glavom u znak pozdrava. Da ne pričam, kad ulaziš u Zavod za izgradnju grada, gde su svi rod rođeni.
bauer. bauer. 18:12 23.09.2017

Re: Brate

Kao što mi ovde ne nosimo čarape na sandale, razumeš, a negde je to skroz normalno.

Ni mi ne nosimo kravate na košulje sa kratkim rukavima. A prestali smo da nosimo bele čarape na crna odela.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:40 23.09.2017

Re: Brate

bauer.
Komšo
Nama bila pandurka ljubazna ove godine. Na carini nas nisu ni pogledali.

Ne, da ne bude zabune, ako koristimo evropsku metriku za ljubaznost, a to je kad sluzbeno lice ne uzme da te drka jer mu/joj se moze, mada osmeh i koju toplu ljudsku rec mozes samo da sanjas, dakle u tom referentnom sistemu nase pandurace su super nice, nikad nikakvih problema sa njima nismo imali. Ali, jebote, i onaj crnogorski murkan Brka u Tivtu pokazuje vise duse i srca od nasih sluzbenih tetki, mislim, trebalo bi razmotriti to da im se ugradi u softver, ako ne i u firmware, ipak se mi prodajemo za nekav topao narod, sa dusom, valja to i pokazati vec na ulazu, ne?



maksa83 maksa83 18:46 23.09.2017

Re: Brate

od nasih sluzbenih tetki,

Šta oćeš bre stavili smo cice pandurke na pasošku kontrolu na Nikoli Tesli, svaka može da bude, okej, možda ne manekenka, ali svakako oku skroz prijatan demonstrator džudoa.

Inače, mene niko nije drndao kao Japanac, on je bio, šta znam, tu između 2 i 3 miliMađara.
zovitemegrunf zovitemegrunf 19:34 23.09.2017

Re: Brate

maksa83
od nasih sluzbenih tetki,

Šta oćeš bre stavili smo cice pandurke na pasošku kontrolu na Nikoli Tesli, svaka može da bude, okej, možda ne manekenka, ali svakako oku skroz prijatan demonstrator džudoa.



U jeku migrantske krize, stižemo Grunfovica i ja iz Atine, a na izlazu iz fingera stoje dve cice, pištolji nisko, ko Džon Vejn, i po slobodnoj proceni rade prethodnu pasošku kontrolu. Ono, ko im se učini dovoljno sumnjiv, davaj pasoš. Bez dobar dan, izvinite, hvala i sličnih gluposti.

Neko mi je objašnjavao zašto je to dobro, da li je ilegalac tehnički napustio avion ili nije, ma, sve je bilo, nako, da se na prvom koraku podsetim da sam se vratio kući.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:34 23.09.2017

Re: Brate

maksa83
od nasih sluzbenih tetki,

Šta oćeš bre stavili smo cice pandurke na pasošku kontrolu na Nikoli Tesli, svaka može da bude, okej, možda ne manekenka, ali svakako oku skroz prijatan demonstrator džudoa.


E, što jeste - jeste, sve do jedne cice su bile lepojke, bez obzira na uniformu.



Inače, mene niko nije drndao kao Japanac, on je bio, šta znam, tu između 2 i 3 miliMađara.


Nisam testirao Japance, a za Mađare mogu samo do potvrdim sve što si napisao, oni su dno dna, zapravo jedini ikada zabeleženi ozbiljan carinski incident koji sam prežveo, mimo one naše carinice koju pomenuh, je bilo na Horgošu, na mađarskoj strani, kad smo švercovali neku speleološku opremu za klub, pa ovi uzeli da nas drkaju, pri tome do kraja uopšte nisu provalili da imamo puna kola užarije, karabinera, šlemova, acetilenskih lampi, svega, nego navalili da nas karaju iz čiste dosade i zlobe. Ali da ne davim sada, mislim da sam to već jednom opisao ovde.

Ali na drugoj strani spektra, na nekom od onog sada bivšeg karipskog ostrvlja, me neki carinik taaako udavio sa Novakom Đokovićem, jedva sam se izvukao, zamalo na hidroavion da zakasnim, što je najgore, čovek sve zna o Novaku, prati, kao da mu je čitav smisao života u tome, a mene, ko za inat, tenis ič ne interesuje, Novak još manje (da je carnik pomenuo Tita, ili Slobu, tu bih se već dosta bolje snašao), tako da mi je ostalo samo da se glupavo smeškam i foliram oduševljenje dobrih pola sata. Jedva se spasoh.

Nego, kad pomenu sandale sa čarapama, ovde kod nas kad vide nekog tako obuvenog, odma pretpostave da je ili Nemac, ili inženjer (da ne bude zabune, nije da ja nosim čarape na sandale, nedajbože, mada u birkenstok-sima provodim bar pola godine, to je tako jedna dobra sandala, da ne mogu dovoljno da je nahvalim).


blogovatelj blogovatelj 20:53 23.09.2017

Re: Brate

Mislim da te tvoja bukvalna interpretacija navedenih prava dovodi u probleme sa vlastima drugih zemalja, koje bole qrac za ono što piše u kanadskom pasošu.


Postoje međunarodni propisi. U kakve me probleme dovodi? Rekoh već, Italijani, Portugalci, Francuzi, Španci, Holanđani, Islanđani, Šveđani, Finci, Estonci, Bugari, Makedonci, Mađari... Sve ove granice sam prelazio sa kanadskim pasošem i nije bilo ama baš nikakvih problema. Ili nisu pitali ništa ili su eventualno pitali koliko dugo ću boraviti u EU. To su sva pitanja bila. Jedino sam Švajcarcu bio sumnjiv zbog pet centi u džepu na detektoru i Austrijancu.
blogovatelj blogovatelj 20:56 23.09.2017

Re: Brate

Ma dobro, ti imaš problem u svojoj glavi, ne u realnosti (a gotovo sam siguran da i ne znaš tačno kako izgleda ulazak u koncentracioni logor.)


Hiperbola, stilska figura, Paijiću.
blogovatelj blogovatelj 21:02 23.09.2017

Re: Brate

Pazi, ovo nije nikakav value judgement, ne kažem da je jedno bolje od drugog, nego je prosto tako.


Bravo. Za ceo komentar. Pizdim od osmeha koje je moguće skinuti jedino plastičnom operacijom. Imam u firmi u kafiteriji jednu koja radi na kasi i koja bukvalno cvrkuće i zapevava dok kuca račune, nervni slom dobijam od nje. Kad kog mogu da biram stajem u red u kome nije ona.
blogovatelj blogovatelj 21:04 23.09.2017

Re: Brate

niti prodavačicu uopšte imalo zanima "how are you todaaaay?".


Ludim i kad me pitaju "how was your dinner (lunch, meal)"
blogovatelj blogovatelj 21:08 23.09.2017

Re: Brate

Uzme vremena da se na to navikne


Take your time i ne prevodi bukvalno sa engleskog na srpski, zato i misliš da je plastičan osmeh nešto normalno.
Kaže se treba vremena. Vreme, fotografija, šetnja i tuširanje se ne uzimaju u srpskom jeziku.
blogovatelj blogovatelj 21:12 23.09.2017

Re: Brate

U jeku migrantske krize, stižemo Grunfovica i ja iz Atine, a na izlazu iz fingera stoje dve cice, pištolji nisko, ko Džon Vejn, i po slobodnoj proceni rade prethodnu pasošku kontrolu. Ono, ko im se učini dovoljno sumnjiv, davaj pasoš. Bez dobar dan, izvinite, hvala i sličnih gluposti.


To sam pre par meseci prvi put video i u Kanadi i izneverovao da ovde postoji. Ali kad vide kanadski, američki i pretpostavljam i EU pasoš samo ti pokažu da ideš dalje. Ali su zato neke Sike, umotane žene i turban tate uredno postrojili.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:51 23.09.2017

Re: Brate

Imam u firmi u kafiteriji jednu koja radi na kasi i koja bukvalno cvrkuće i zapevava dok kuca račune, nervni slom dobijam od nje. Kad kog mogu da biram stajem u red u kome nije ona.


Ludim i kad me pitaju "how was your dinner (lunch, meal)"


Take your time i ne prevodi bukvalno sa engleskog na srpski, zato i misliš da je plastičan osmeh nešto normalno.


Ti si, blogi, običan drkoš. Ali svejedno te volim, mislim, znaš već.
blogovatelj blogovatelj 01:15 24.09.2017

Re: Brate

Ti si, blogi, običan drkoš. Ali svejedno te volim, mislim, znaš već


Mislim da sam to svojim dosadašnjim radom zaslužio.

PS.

I ja znam da ti znaš da su SAD najlepše opisane u Alanu Fordu i u Simpsonovima, ali ipak voliš da klasično nadrkano srpski pišeš hvalospeve svojoj novoj otadžbini, a sve u cilju podizanja pritiska Predatoru, Milisavu i HCM-u.
vcucko vcucko 01:30 24.09.2017

Re: Brate

Lionsgate

Inace sinoc sam prelazio granicu na mestu gde su Pajketa trkeljisali pre 5 godina, pesice. Parkiram se sa kanadske strane, predjem tih 400m, zacudjeno me pogledaju Ameri, skeniraju pasos i odem do centra vilidza Blaine koji je 400m dalje. Tamo inace imam postanski box, pokupim stvari iz njega i ponovo nazad suprotnim pravcem. Kanadski carinici te zagledaju kao da svercujes drogu, mislim manje bi te jebali zbog nje, ali si ipak za 15min u kolima i ides kuci. Sledeci put idem bajkom, brze je.

Glupo pitanje, moguće, ali ipak: a zašto nisi kolima prešao tih 2x800m?
Radi rekreacije, ili ima neka skrivena poruka?
alselone alselone 04:19 24.09.2017

Re: Brate

Ooo, ko se to nama(po)vratio


I donija friske ribe. :)

Sto se tice "americkog osmeha" i ljubaznosti, i mene taj blazirani osmeh zivcira. Daj, ajde u q, otkucaj to sto imas i ne smaraj me kako smo jarani, bas te zanima i kako sam, i sta mi rade deca i kakav mi je dan. Mislim, samo jos fali "pozdravite vasu mamu". A najgluplje mi je kad se sretnu dva lika koja se pozdravljaju sa "kako si" (u razlicitim varijacijama). To mi je vrhunac blazirane ljubaznosti uz maksimalno boljenje kurca za mrvu sustine.

- Kako si?
- Kako si?

I prodju, nema odgovora, cak ni u naznaci, cak ni lakonskog, tipa 'nako sam.

Sa druge strane, iskrena ili "iskrena" ali sa dovoljnom simulacijom, ljubaznost se moze videti na ulici, neko ce ti zadrzati vrata iako si 10 sekundi iza njega, nece ti coktati za vratom ako zadrzis neki red itd, mrzi me da se secam primera. Najbolje bih to opisao na sledeci nacin: americki sistem je napravljen za idiota, pa kad na to dodas ljubazne ljude dobijes okruznje naivcina. Kada se tamo pojavi nekog iz Srbije koji je navikao da trazi rupe u sistemu kako bi dobio minimum usluge koji mu prirodno pripada, ili kako bi prejebao sistem koji njega pokusava da prejebe, on pronalazi gomulu rupa koje moze da koristi ako hoce.
alselone alselone 04:24 24.09.2017

Re: Brate

Ludim i kad me pitaju "how was your dinner (lunch, meal)"


Cek, a sto ovo? Ovo mi je jedno od normalnijih pitanja. Jer ako ti obrok nije bio dobar iz nekog razloga, nedovoljno peceno, nedovoljno slano, slatko (ovo je nemoguce), kremasto nemam pojma, ako dodjes ponovo kod istog konobara, velika je verovatnoca da ce se setiti i da ce se potruditi da taj put bude bolje.
alselone alselone 04:28 24.09.2017

Re: Brate

Rekoh već, Italijani, Portugalci, Francuzi, Španci, Holanđani, Islanđani, Šveđani, Finci, Estonci, Bugari, Makedonci, Mađari...


Meni je to sa vozackom potpuno nejasno. Sta ce njemu tvoja vozacka dozvola? To nikad u zivotu nisam doziveo a na tvoj spisak mogu da dodam jos 10ak zemanja, od Ekvadora (Galapagosa) pa na drugu stranu (onu duzu stranu ) do Malezije.
alselone alselone 04:42 24.09.2017

Re: Brate

A kad sam se vec raspisao u ove rane ili kasne sate, kako se uzme, dok ne mogu da spavam a suvise je ladno da vozim basj po Dunavu, da kazem jos po koju.

Meni najvise u US smeta Demoklov mac tuzbe. Znaci, jebena tuzba za bilo koje moguce i nemoguce sranje ti non stop visi nad vratom. Svi su u nekom strahu od tuzbe i to postaje komedija. Tu ce oni AI lawbots o kojima je blogoblazenopocivsi princi pricao tek da naprave opste ludilo. Ima da zivite(mo) u lawsuit driven okruzenju.

Jedan od zanimljivih primera iz neposrednog okruzenja, a internet je put smehotresnih situacija, je sledeci: kolega iz firme vozio auto. I, sad, izlazi sa parkinga soping centra i udari neku zenu. Isao je jako sporo tako da ona nije cak ni pala, nego se samo malo nagnula na auto. Nista, dosla murija, napravili zapisnik i svako svojim putem. Kad medjutim, kroz neko vreme stize njemu u NS tuzba na milion dolara (ni manje ni vise) od neke advokatske kuce. Ispostavja se da je ta zena ima skelet i strukturu faberzeovog jajeta, mozda cak i jos tananiju. Sve joj je unutra izlomljeno kao da je ona stjuardesa sto je ispala iz aviona na 10,000 metara. Da muci ne bude kraj, njeno psihicko stanje je gore od Chelsea Manning. Ona se bukvalno raspada po psihickim savovima posle te nemile scene, i pitanje je kako ce nastaviti uobicajeni zivot.

Na srecu mog kolege on je imao maksimalno i potpuno osiguranje od rent-a-car agencija, pa su je oni preuzeli na dalju obradu.

Sirota zena.
Lionsgate Lionsgate 05:45 24.09.2017

Re: Brate

Jedan od zanimljivih primera iz neposrednog okruzenja, a internet je put smehotresnih situacija, je sledeci: kolega iz firme vozio auto. I, sad, izlazi sa parkinga soping centra i udari neku zenu.

Sine, znam dva nasa coveka koji su se obezbedili do kraja zivota na foru tuzbe. Prvi u saobracaju, dobio milionsku odstetu jer ga izlomio na pesackom neki neoprezan vozac, posle se jos isfolirao da ima psihicke probleme (a fala bogu i ranije je bio opicen) i legla mu cifra sa kojom se pokupio i otisao u rodni Vrsac da zivi. Drugi se izlomio na gradilistu, propao neka 2-3 sprata, naravno sem lomova imao je i teske psihicke probleme (reda nije mogao da mu se vise dize rasplodni organ pa je ostao prikracen za potomstvo), mislim da je dobio milion i po tadasnjih dolloresa. Nisu se vratili u Valjevo nego su postali Dortjolci i tamo gaje decu koju su, gle, ipak dobili.

Da ne bude zabune, nisu ovdasnji nasi izmislili toplu vodu, i ostali bi doope dali da zive na racun necijeg osiguranja. Kinezi su tu tek fantomi, mozete videti bas neverovatan broj njih kako setaju sa "kragnom" za imobilizaciju vrata, jbt to kao da im je nacionalni modni detalj.
alselone alselone 05:57 24.09.2017

Re: Brate

Dortjolci

Dotraci?

Da, cifre su astronomske. I zbog toga su svi preplaseni. Voze ko sise. Kod nas brate opalis 50 na parkingu, polomis nekom noge, dodje kazna 30 hiljada, platis ko covek. Onda tebi njegov brat polomi noge. Tuzis ga. Parnica traje 20 godina, na kraju ti nesto plati, ti vec u penziji, das deci za ucesce za stan. Stan ne naprave, investitor se ubije. Zabava. :)

Aj jos da nakukam pola sata, sat, pa na pijacu po materijal. Treba kotlic kuvati, uvatiti jedan do poslednjih lepih vikenda.
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:13 24.09.2017

Re: Brate

Da, cifre su astronomske. I zbog toga su svi preplaseni. Voze ko sise. Kod nas brate opalis 50 na parkingu, polomis nekom noge, dodje kazna 30 hiljada, platis ko covek. Onda tebi njegov brat polomi noge. Tuzis ga. Parnica traje 20 godina, na kraju ti nesto plati, ti vec u penziji, das deci za ucesce za stan. Stan ne naprave, investitor se ubije. Zabava. :)




Odlično primećeno, i vrlo zabavno opisano, što posebno cenim! Alse, imaš 6-pack Paulaner Salvator, doppel bock, celog za sebe, kad mi opet dođeš u goste.

Nego, ako smo završili sa Vedranom Rudan, danas sam se istakao sa nekim krmenadlama, sa sve francuskom obradom, Braja bi bio ponosan na mene, a Krkar bi samo umereno gunđao. Sve mi pojedoše ovi Maori, majku im... Evo ovako otprilike izgleda, samo x 2:


Recept: LINK

To ti pravim kad dođeš.



anonymous anonymous 07:15 24.09.2017

Re: Brate

Kao što mi ovde ne nosimo čarape na sandale, razumeš, a negde je to skroz normalno.



Lionsgate Lionsgate 07:46 24.09.2017

Re: Brate

Glupo pitanje, moguće, ali ipak: a zašto nisi kolima prešao tih 2x800m?
Radi rekreacije, ili ima neka skrivena poruka?

Zato sto se u tom momentu cekalo 40min za prelazak iz Kanade u USA i 25min iz USA u Kanadu, znaci preko 1 sat u oba pravca. Ja sam sve obavio pesice za 30min lagane setnje uz okean.
Lionsgate Lionsgate 07:52 24.09.2017

Re: Brate

Dotraci

Tebi se Deneris prividja svuda
Dortjolci => Dorcolci , to zbog davanja na vaznosti, skoro kao Chuburci.

Ehh, kako ti zavidim na kotlicu, skoro da bi doope dao za jedan dobar alaski kotlic. Sad se setih i chorbice kod Ribike na Ribarcu, u krevet odoh bas neveseo..
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:08 24.09.2017

Re: Brate

To ti pravim kad dođeš.


Sad se setih i chorbice kod Ribike na Ribarcu, u krevet odoh bas neveseo..



poslaćemo Alsea da vas poseti, obiđe parohiju, i ukrepi vas sve bačkom ljubavlju, ne tuguj, stari Jedrenjače... inače gledao sam jednom, u Petkazanju kod Bore Otića, kako ludi Bačvani napeku ove krmenadle, pa onda uviju u foliju meso i krompir pa stave u duplo dno kotlića (koje inženjer specijalno isprojektuje tako da bude dovoljno udaljeno od vatre da se ne spali a odozgore zaptiju dobro da ne probija tečnost), pa kuvaju regularno na ovaj standardni način, a ispod imaš grilovano meso i krompir koji se dodatno ukuvaju u svojim sokovima, kao kotlić sa grilovanim mesom i kromirom, winwin situacija.



(nije taj recept, ali je ta emisija)
blogovatelj blogovatelj 08:24 24.09.2017

Re: Brate

Cek, a sto ovo? Ovo mi je jedno od normalnijih pitanja. Jer ako ti obrok nije bio dobar iz nekog razloga, nedovoljno peceno, nedovoljno slano, slatko (ovo je nemoguce), kremasto nemam pojma, ako dodjes ponovo kod istog konobara, velika je verovatnoca da ce se setiti i da ce se potruditi da taj put bude bolje.


U manjim restoranima moguće da si u pravu, ali u većim je poenta pitanja da oni okolo čuju kako si zadovoljan. Poenta je u pozitivizmu, to prodaje robu i toga Srblji nisu svesni. Da jesu, ne bi samo kukali, nego bi se neprekidno plastično smejali.
Neće te nikada to pitati ako si imao ma kakvu žalbu, nego samo u slučaju kada vide da si omazao tanjir.
blogovatelj blogovatelj 08:36 24.09.2017

Re: Brate

Meni je to sa vozackom potpuno nejasno. Sta ce njemu tvoja vozacka dozvola?


Verovatno šatro da proveri da li mi je pasoš falsifikovan. Mogu samo da nagađam. Računa ako imam falsifikovan pasoš, nisam i vozačku falsifikovao, nemam pojma.
Događaj ima i predradnju. Video je u pasošu da živim u Kičineru, pa me pitao ima li kod Kičinera i grad Vaterlo. Vaterlo i Kičiner su dve spojene opštine, tj jedan grad fizički, ali administrativno su dve jedinice. Kičiner su osnovali Nemci, zvao se Berlin do Prvog svetskog rata. Nije mi bilo čudno što to pita, mislio sam da ima familiju u mom kraju. Tj možda i ima, ko će ga znati. Pa ga još kao zanima imal Njemaca da žive Kičineru i Vaterlou. Sve sam mu po PS-u odgovorio, da ima Vaterlo i da ima i Njemaca i tako... Pa me posle pitao "a jel voziš kola tamo" i ja odgovorim da vozim.
Kad on traži dozvolu majstor!
milisav68 milisav68 09:00 24.09.2017

Re: Brate

I ja znam da ti znaš da su SAD najlepše opisane u Alanu Fordu i u Simpsonovima, ali ipak voliš da klasično nadrkano srpski pišeš hvalospeve svojoj novoj otadžbini, a sve u cilju podizanja pritiska Predatoru, Milisavu i HCM-u.

Samo se ti nadaj.

vcucko vcucko 09:07 24.09.2017

Re: Brate

alselone

Na srecu mog kolege on je imao maksimalno i potpuno osiguranje od rent-a-car agencija, pa su je oni preuzeli na dalju obradu.

A ima li i koliko to veze sa njegoviim daljim tretmanom od strane osiguravajućih kuća za bilo šta? Ono, imao sreću da ne zaglavi tjorku, ali mu je do daljeg osiguranje za auto toliko, za kuću toliko itd, a sve tipa toliko puta više?
Ozbiljno pitam, nemam predstavu, računam da su premije veće, ali me zanima koji je red veličina u pitanju.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:09 24.09.2017

Re: Brate

U jeku migrantske krize, stižemo Grunfovica i ja iz Atine, a na izlazu iz fingera stoje dve cice, pištolji nisko, ko Džon Vejn, i po slobodnoj proceni rade prethodnu pasošku kontrolu. Ono, ko im se učini dovoljno sumnjiv, davaj pasoš. Bez dobar dan, izvinite, hvala i sličnih gluposti.

Neko mi je objašnjavao zašto je to dobro, da li je ilegalac tehnički napustio avion ili nije, ma, sve je bilo, nako, da se na prvom koraku podsetim da sam se vratio kući.



vidis, i mene, na de golu u parizu isto tako proveravali na fingeru onomad po dolasku iz kinsase. naravno, posto su prethodno i francuski zandari i carininici na tarmaku u kinsasi vec procesuirali ceo avion.

i da, bas me podsetilo kako sam se vratio u francusku. iz kinsase.

alselone alselone 13:18 24.09.2017

Re: Brate

Evo ovako otprilike izgleda, samo x 2:


Ovo em izgleda veoma ukusno, em je ovo zaista umetnicka fotografije. Kao sa nekog sajta restorana. Svaka cast.

Ja sam zato u tvoje ime danas kupio American Pale Ale. Kad sam isao u nabavku, reko ded duzmem i par pivaca, kad ono stoji pomenuto. E, reko, ovo cu uzeti samo zbog mog prijatelja Pajketa americkog patriote. Jeste da je 200 dinara jedno pivo, al ne mari! I otvorim se za dva komada. :)

alselone alselone 13:19 24.09.2017

Re: Brate

Ehh, kako ti zavidim na kotlicu, skoro da bi doope dao za jedan dobar alaski kotlic.

Kuvali smo pileci na riblji nacin. Na ribi smo skoro bili u restoranu, pa reko da skuvamo malo razlicito, a i da ima za ceo dan. Riba ne ide da se podgreva, raspadne se, a i budes gladan posle sat vremena.

Pile bilo bombonica.
alselone alselone 13:22 24.09.2017

Re: Brate

A ima li i koliko to veze sa njegoviim daljim tretmanom od strane osiguravajućih kuća za bilo šta?


To je nas covek, iz Novog Sada, samo bio poslovno tamo. Ne znam da li se ponovo odvazio da uzme rent-a-car kad je isao na put. Bas cu pitati u firmi.
alselone alselone 13:29 24.09.2017

Re: Brate

U manjim restoranima moguće da si u pravu, ali u većim je poenta pitanja da oni okolo čuju kako si zadovoljan. Poenta je u pozitivizmu, to prodaje robu i toga Srblji nisu svesni. Da jesu, ne bi samo kukali, nego bi se neprekidno plastično smejali.
Neće te nikada to pitati ako si imao ma kakvu žalbu, nego samo u slučaju kada vide da si omazao tanjir.


Verovatno si u pravu. Ali, sa druge strane, jesam dozivljavao situacije da zapamte sta sam rekao i da me sledeci put usluze na takav nacin.

Nevezano usko gledano za ovu pricu, ali opet kuriozitet o mentalitetu novih ugostitelja. Nekada se znalo, svaka peta tura pica je gazde lokala. Cesto moze i u Americi dobiti pice gratis, pogotovo ako si redovan.

E, ima ovde kod nas neka kafanica gde moja ekipa sa faksa i ja idemo brat bratu 15 godina. Poceli smo kao studenti na mladjim godinama, svidelo nam se, pa je to postalo "nase mesto" i idemo i dan danas. Danas se to svede na dva ili tri odlaska godisnje, ali za vreme studija je bogme bilo mnogo ucestalije. Tu smo gledali svetska pevenstva, olimpijade, tu su zapocinjale momacke veceri, tu smo cekali vesti iz porodilista itd.

I onda shvatimo zimus da nam gazda, kog smo upozli naravno za sve to vreme, nije platio turu pica 15 godina.
vcucko vcucko 14:46 24.09.2017

Re: Brate

Lionsgate
Glupo pitanje, moguće, ali ipak: a zašto nisi kolima prešao tih 2x800m?
Radi rekreacije, ili ima neka skrivena poruka?

Zato sto se u tom momentu cekalo 40min za prelazak iz Kanade u USA i 25min iz USA u Kanadu, znaci preko 1 sat u oba pravca. Ja sam sve obavio pesice za 30min lagane setnje uz okean.

Zanimljivo je da to kod nas, koliko ja znam a ne tvrdim da znam, nemoguće. Tako kroz drumski prelaz možeš samo u vozilu, a ako hoćeš peške moraš na ove tzv. malogranične prelaze. Ili je tako bilo u SFRJ, a sad više nije? Nemam pojma i nije važno...
gedza.73 gedza.73 14:46 24.09.2017

Re: Brate

Lionsgate
Mene su najvise zezali Slovenci, tada su jos trebale vize za srpske pasose

Po vizu u Budimpeštu. Čatarka utca (tako nekako). Preko puta teniskog terena.
Mene stalno kontrolisali pasoš u to vreme. Dve srebrne alke u oba uha.
Redovno sam bio sumnjiv našim carinicima.
Jednom, za neke izbore, skoro sam siguran da je moj pasoš glasao za Slobu.

A Mađari? Nakupujem igračke za klinca (još nije napunio ni godinu). Pun auto ambalaže sa igračkama. Još povrh svega brat poslao njeovom sinu ogroman šleper koji je dokusurio tovarni prostor.

-Servus.
-Servus. Kuda pošli?
-Pošli kuća.
-Igračke?
-Igačke.
-Ja ima mali unuk kuća, voli igračke. Jedno daš.
-Ne mogu, sve su različite, kupovao sam sinu.
-Izvadite ovde sve, kontrola.

Krenem da iznosim igračke (a svako ko je putovao zna kako se teško vraća stvar jednom spakovana, treba ti bar duplo više prostora).
Smeju mi se njih dvojica i kad sam došao do pola
-U redu. Doviđenja.

Pednom naletim na radar. Tries marke. Posle dva, tri sata na granici Mađar, brka.
Po starom običaju deset marke u pasoš.
Čovek pogleda mene, pogleda ženu (a ženi zateg'o pojas preko stomaka).
-Koji mesec?
-Šesti.
Vrati mi deset maraka uz
-Ne treba ništa, srećan put.

prekjuče policajci sa nekom andrmoljom na struju (bla ih elektrika) obiđu crnce, Kineze, Pakistnce i pravo na mene
-Dobar dan. Dokumenta?
Nekoliko puta pokušava da uturi Srbina u električni notes
-Nismo mi gospodine još u EU teže nas nalazite.

Možda su me proveravali i zbog 'autfita'. Ošišan na dvojku a od pola čela do pola temena svež ožiljak sa pet kopči. Pola Frankeštajn, pola čovek.

Uopšteno nisam imao nekih grdnih problema po granicama.
Lionsgate Lionsgate 17:43 24.09.2017

Re: Brate


Zanimljivo je da to kod nas, koliko ja znam a ne tvrdim da znam, nemoguće. Tako kroz drumski prelaz možeš samo u vozilu, a ako hoćeš peške moraš na ove tzv. malogranične prelaze. Ili je tako bilo u SFRJ, a sad više nije? Nemam pojma i nije važno...

Jednom sam 91 presao pesice preko Horgosa, znam da su i Gradinu neki drugi prelazili.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:13 24.09.2017

Re: Brate

blogovatelj
Meni je to sa vozackom potpuno nejasno. Sta ce njemu tvoja vozacka dozvola?


Verovatno šatro da proveri da li mi je pasoš falsifikovan. Mogu samo da nagađam. Računa ako imam falsifikovan pasoš, nisam i vozačku falsifikovao, nemam pojma.
Događaj ima i predradnju. Video je u pasošu da živim u Kičineru, pa me pitao ima li kod Kičinera i grad Vaterlo. Vaterlo i Kičiner su dve spojene opštine, tj jedan grad fizički, ali administrativno su dve jedinice. Kičiner su osnovali Nemci, zvao se Berlin do Prvog svetskog rata. Nije mi bilo čudno što to pita, mislio sam da ima familiju u mom kraju. Tj možda i ima, ko će ga znati. Pa ga još kao zanima imal Njemaca da žive Kičineru i Vaterlou. Sve sam mu po PS-u odgovorio, da ima Vaterlo i da ima i Njemaca i tako... Pa me posle pitao "a jel voziš kola tamo" i ja odgovorim da vozim.
Kad on traži dozvolu majstor!


Au, taj bilmez se baš uživeo. Meni to liči na 100-% izdrkavanje, niti on može da proveri da li ti je vozačka lažnjak, niti to što imaš dozvolu znači da ti pasoš nije lažnjak, na stranu totalna glupost da on ne može tu na licu mesta da ustanovi lažni pasoš, pa jebote, to mu je suština postojanja, i glavna stavka u opisu radnog mesta. Moguće je da je gledao da te uvati u nekoj sitnoj laži, pa da onda može još više da drka, ili da ti prosto zabrani ulazak u zemlju, što, pogađeš, može lepo da te sjebe doživotno, čak i ako si sasvim legalan i pristojan momak po svakom parametru, a njemu da donese celovečernju erekciju.

Mada, ako si ti tamo nastupio kurčevito i nadrkano kao neka nadžak-baba, kao što i ovde nastupaš, zaboravivši da si na graničnom prelazu a ne na blogu ili u pivnici, možda je oficir uzeo da te malo spusti na zemlju i upristoji. Ali, vidiš, da si tu potegao onaj jedan naš lažnjak, osmeh od 4pi steradijana, garant bi prošao kao po loju.


srdjan.pajic srdjan.pajic 18:27 24.09.2017

Re: Brate

Ovo em izgleda veoma ukusno, em je ovo zaista umetnicka fotografije. Kao sa nekog sajta restorana. Svaka cast.


Nisam mislio da se kitim tuđim perjem, fotografija je stvarno umetnička, ali nije moja, to je sa ovog sajta koji sam linkovao, to jest iz tih novina. Nisam se setio da uslikam svoj proizvod, gladni gosti, naliveni pivom sa 8% alkohola, navalili da čereče, za minut nije ostalo ništa osim par grančica timijana, ali moš mi verovati na reč da je izgledalo ovako, samo sa četiri debele krmenadle u tiganju, umesto dve.

Ispalo je dosta dobro, ukusno, mada, ako bih da cepidlačim, krmenadle su mi, za moj ukus, bile malčice suve. Možda bi ovde bolje leglo neko tečnije meso, ne znam, ali recept je specificirao krmenadlu, i to odranu od svake trunčice masti. Mada sam pratio recept fanatično, plus se bojao da ne ostanu baš žive, merio temperaturu svaki minut, ali moguće da sam koji minut kraće kuvao, bile bi bolje. Ali ok, to je prvi put, dok ti dođeš, navežbaću!

Mmmm, kotlić...jebo patriotizam.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:33 24.09.2017

Re: Brate

Lionsgate

Zanimljivo je da to kod nas, koliko ja znam a ne tvrdim da znam, nemoguće. Tako kroz drumski prelaz možeš samo u vozilu, a ako hoćeš peške moraš na ove tzv. malogranične prelaze. Ili je tako bilo u SFRJ, a sad više nije? Nemam pojma i nije važno...

Jednom sam 91 presao pesice preko Horgosa, znam da su i Gradinu neki drugi prelazili.


I ja sam viđao lokalce tamo na Horgošu kako uredno prelaze pešaka tamo ovamo, noseći u torbama kobaje i sireve iz pravca mađarske, a ništa iz ovog našeg pravca, samo tužne poglede i izmučene izraze lica, savijeni u pojasu, valjda da izgledaju što jadnije da ih mađaroni ne bi mnogo drndali na prelazu. Ali dobro, to je bilo pre-EU ere.
alselone alselone 18:39 24.09.2017

Re: Brate

Nisam mislio da se kitim tuđim perjem, fotografija je stvarno umetnička, ali nije moja, to je sa ovog sajta koji sam linkovao, to jest iz tih novina.


A, OK, secam se da si pricao kako imas neki bolji aparat, al reko - ovo je bas odlicna fotka. Onda imamo dogovor, ti vezbaj a kad budemo radili sledeci posao sa NREL-om, eto mene verovatno ponovo u tvom kraju. I ovaj Top gun nam jos malo ulazi u test fazu, iz development. Bice veselja, waterboarding-a i rectal feeding-a za critical bug-ove.

Meni je super kad ovako ostave dugacku kost za krmenadle. Ko neka lizalica.
alselone alselone 18:42 24.09.2017

Re: Brate

I ja sam viđao lokalce tamo na Horgošu kako uredno prelaze pešaka tamo ovamo, noseći u torbama kobaje i sireve iz pravca mađarske, a ništa iz ovog našeg pravca, samo tužne poglede i izmučene izraze lica, savijeni u pojasu, valjda da izgledaju što jadnije da ih mađaroni ne bi mnogo drndali na prelazu. Ali dobro, to je bilo pre-EU ere.


Jeste. I sa HR mozes da predjes peske. Moze i na primer HR, BIH u Brckom da se isto predje peske.

Malodrzavni su, bar ja tako mislim, oni na kojima mogu da prelaze drzavljani samo te dve drzave, ne mogu gradjani, gradjanke i osobe nedefinisanog pola iz trecih drzava.
alselone alselone 18:43 24.09.2017

Re: Brate


Mmmm, kotlić...jebo patriotizam.


Je l' imas ti kotlic kod tebe? Mozda mozemo da overimo jednu turu uz te krmenadle, kao supicu, predjelo...
zovitemegrunf zovitemegrunf 19:56 24.09.2017

Re: Brate

Jeste. I sa HR mozes da predjes peske. Moze i na primer HR, BIH u Brckom da se isto predje peske


U davna vremena prelazio sam peške iz Nove Gorice u Goricu, i obratno, kao i na više prelaza prema Trstu. Bilo je najnormalnije, podrazumevalo se da može.
blogovatelj blogovatelj 20:09 24.09.2017

Re: Brate

Tako kroz drumski prelaz možeš samo u vozilu


U vreme Ante Markovića sam par puta prelazio na Horgošu peške. Tj. stopirao sam, ali oni koji su me vozili nisu hteli da zajedno prelazimo, jer nisu znali da li nešto švercujem, pa sam ja prelazio pešaka, oni autom, a onda bi me pokupili sa druge strane granice.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana