Gost autor

Vedrana Rudan

ivana23 RSS / 21.09.2017. u 21:04

"Ovo je koncentracijski logor za svakoga tko ima nešto u glavi"

Ovo se opet uznemirilo. Trg maršala Tita u Zagrebu preimenovat će se, pa će se zvati… Aleluja! Hvala bogu dragome! Mnogi od nas sjećaju se Tita. Oni koji se nisu rodili u Njegovo vrijeme pojma nemaju tko je Tito, a zašto bi i razmišljali o Titu kad su im neke druge teme mnogo bitnije. Kako pobjeći iz ovog s*anja sigurno je najvažnija. Dobro se snalaze, odlaze u hordama, napuštaju brod koji tone. Ipak, ima nešto čudno vezano za ovo. Brod tone, ljudi odlaze, a štakori ostaju.

....... dalje 

 http://www.b92.net/info/moj_ugao/index.php?yyyy=2017&nav_category=166&nav_id=1306142

 

Atačmenti

  • vd.JPG / 28.91 / KB image/jpeg
  • vd.JPG / 28.91 / KB image/jpeg


Komentari (332)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:01 24.09.2017

Re: Brate

alselone

Mmmm, kotlić...jebo patriotizam.


Je l' imas ti kotlic kod tebe? Mozda mozemo da overimo jednu turu uz te krmenadle, kao supicu, predjelo...


Nemam, ali nabavićemo, znam gde ima da se kupi, jedino nisam siguran da li je dozvoljeno loženje otvorene vatre u dvorištu, to uvek nešto ovde zatežu, naročito leti, pravi konc-logor od države policajske.

Inače, u vezi sa prethodnim komentarom, verovatno znaš: i ovde ako imaš vozačku/ID iz Kalifornije ili Teksasa, granicu prelaziš bez problema (u oba pravca, važno je da naglasim!), peške, kolima, kako hoćeš, verovatno je jedino preplivavanje Rio Grande-a zabranjeno.

Nisam siguran za Kanadu, to Lav možda zna iako je on Kanadžanin, kad sam ja prelazio, tražili su sošku na uvid, moja vozačka ih nije impresionirala, nisu je ni tražili na uvid koliko se sećam, iako sam ja vozio, svoj auto. Ali sam tad imao srBski pasoš, plus, generalano delujem sumnjivo, ko blogi, možda je bilo zbog toga.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:04 24.09.2017

Re: Brate

Bice veselja, waterboarding-a i rectal feeding-a za critical bug-ove.


Ništa ne brini, zalečićemo sve rane, nema ništa preče do da, zajedničkim snagama, napravimo Amerku grejt egen, jel tako, tako je! A avioni će da padaju kao i uvek što rade, važno je samo široko se smeškati, naročito za vreme rektalnog hranjenja.

Imam ok aparat, nego sam, što zbog gužve, što zbog treme, prosto zaboravio da uslikam delo. Šejm on mi.

Nego, kad već ovako po dubini analiziramo slučaj Vedran R. i spornog teksta koji je napisala, moram da kažem i ovo: nameštaj iz Ikea-e može i dete od 4 godine da sastavi! Isprobao sam na rođenom detetu, i krevecu za bebu. Za to imam i slike, ali me sad malo mrzi da ih uploadujem, videćeš kad dođeš. Ja sam samo pomagao oko većih-težih delova, pridržavao, i okretao, ona je sve zašrafila, ima jako spretne ruke i prste, na tajka.

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:19 24.09.2017

Re: Brate

Meni je super kad ovako ostave dugacku kost za krmenadle. Ko neka lizalica.


Eh, sad, ovo bi ti Braja tako lepo objasnio da bi otišao srećan u krevet, čovek je erudita, i vrlo prijatan učitelj, bez obzira što se vi nekad ovde ne slažete za njim. Ali ta koska ima ne samo estetsku ulogu, nego kad pržiš meso u opening fazi recepta, pre nego što ode u rernu, onda zalivaš isceđenom vrelom mašću upravo tu kosku, i ništa drugo. Ima to i stručan naziv u kulinarskoj nauci, ali ne mogu da se setim, mislim da piše u receptu. Eto, i to sam radio, mada ne znam tačno zašto, ali bilo mi je skroz kul, kao neki satanistički ritual, mislim na LaVeyan Sataniste, razume se.
narcis narcis 21:42 24.09.2017

Re: Brate

napravimo Amerku grejt egen,

jel bre šta to trčka po tvoj komšiluk i grejtuje ameriku?
LINK
narcis narcis 21:46 24.09.2017

Re: Brate

blogovatelj
Tako kroz drumski prelaz možeš samo u vozilu


U vreme Ante Markovića sam par puta prelazio na Horgošu peške. Tj. stopirao sam, ali oni koji su me vozili nisu hteli da zajedno prelazimo, jer nisu znali da li nešto švercujem, pa sam ja prelazio pešaka, oni autom, a onda bi me pokupili sa druge strane granice.

prelazio ja blgarsku granicu natam i navam onomad ~2005.
jebala me braća blgari i na tam i navam
maksa83 maksa83 21:49 24.09.2017

Re: Brate

jebala me braća blgari i na tam i navam

To je zato što si sigurno nečim pokazao strah, makar feromonima.

Ne smeš bre, oseti životinja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:57 24.09.2017

Re: Brate

narcis
napravimo Amerku grejt egen,

jel bre šta to trčka po tvoj komšiluk i grejtuje ameriku?
LINK


U zdravom telu, zdrav duh! Džoging pospešuje peristaltiku creva, to je opštepoznata činjenica. Bate, jesi ti video nekad Košutnjak, kad samo malo zađeš sa trim staze? Minsko polje, dostojno ideje o Velikoj Srbiji. Nisu ni ovi seljaci Trampovi, iz Kolorado Springsa, mutavi.
narcis narcis 22:19 24.09.2017

Re: Brate

maksa83
jebala me braća blgari i na tam i navam

To je zato što si sigurno nečim pokazao strah, makar feromonima.

Ne smeš bre, oseti životinja.

ma jok bre koj stra, na ulazu drkala blgarka moju sestru što joj pokazala holandski pasoš, bate pola sata ju je jebala zbog pasoša, red se sttvorio do srbiju zbog nje. pazi da te carinik jebe zato što imaš strano državljanstvo a nisi i njegove zemlje, nego blgarska pamet.
na izlazu nas pustio da pola sata čekamo ispred praznog šaltera i onda nas pozvao da kod njega pređemo, to je bio najveći znak ljubaznosti koj sam doživeo za oba moja putovanja u blgariju.
prvi put kad sam bio reko sam sad ste me videli i nikad više, i da nisam morao zbog sestre da idem ne bi nikad.
a morao sam zato što je blgarskiot avtobus naprasno odlučio da neće da staje uniš nego da svi koji su kupili karte mora da se ukrcaju ispred granicu sa blgarske strane.
narcis narcis 22:26 24.09.2017

Re: Brate

Nisu ni ovi seljaci Trampovi, iz Kolorado Springsa, mutavi.

okod nas ljudi seru i pišaju po ulazi i ostali pravci zato što kod nas nema javni klozeti, a i tamo gde ima to il je poplavljeno il nema svetlo pa niki nesme da uniđe.
al kod vas bre klozeti čistiji neg kod nas otelske sobe.
mada, bez zezanja sag, ljudi su svud podjednako pakosni, tu nacija nema veze, ja sam i u olandiju video olanđane kako pišaju uza zid i kako im kučići zaseravaju liftove i stepeništa.
meni ovo simpatično , razbija monotoniju suburbie
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:51 24.09.2017

Re: Brate

narcis
Nisu ni ovi seljaci Trampovi, iz Kolorado Springsa, mutavi.

okod nas ljudi seru i pišaju po ulazi i ostali pravci zato što kod nas nema javni klozeti, a i tamo gde ima to il je poplavljeno il nema svetlo pa niki nesme da uniđe.
al kod vas bre klozeti čistiji neg kod nas otelske sobe.
mada, bez zezanja sag, ljudi su svud podjednako pakosni, tu nacija nema veze, ja sam i u olandiju video olanđane kako pišaju uza zid i kako im kučići zaseravaju liftove i stepeništa.
meni ovo simpatično , razbija monotoniju suburbie


Ma, da, i ja mislm da je ovo u pitanju bila neka lujka, piše da joj to nije bilo prvi put, ono, da kažeš, priteralo ženu, šta će, morala je da se snađe u nekom žbunu. Nego je ovo radila više puta, na više mesta, i to javno. A ti znaš kakvi smo ovde, puritanci, nama je javni moral uvek na prvom mestu!

E, jesam ispričao kad je ovde pre par godina, u mom Bolderu, centru i poslednjem uporištu liberalnog sveta koje još uvek odoleva najezdama Trampovih naci zombija, neka žena u Targetu (robna kuća) uzela da doji dete? Onako, bez mnogo blama i uloženog napora da pokrije svoju golotinju, nastavljajući sa šopingom. I onda joj je prišao neki naš balkanac (dobro, ovo sam izmislio, mada u Targetu radi dosta izbeglica iz ex yu) i prekorio je zbog nedoličnog ponašanja, zamolio da napusti objekat.

Sutradan se, brzom reakcijom preko socijalnih mreža, u tom istom Targetu stvorilo par stotina žena, dojilja, došle iz celog kauntija, sa sve gladnom odojčadi, ušle u radnu, raspojasale se do pupka i krenule da doje svoje mladunce. I šopinguju. Bilo u novinama i na televiziji, na kraju se menadžer javno izvinuo majkama, balkanac dobio nogu u dupe ili je premešten da radi na mokrom čvoru, i uprava je objavila da gospođe, od danas, mogu slobodno i bez ustručavanja da doje decu javno. Pa se ti sad zajebavaj sa majkama i liberalima.


maksa83 maksa83 22:57 24.09.2017

Re: Brate

Sutradan se, brzom reakcijom preko socijalnih mreža, u tom istom Targetu stvorilo par stotina žena, dojilja, došle iz celog kauntija, sa sve gladnom odojčadi, ušle u radnu, raspojasale se do pupka i krenule da doje svoje mladunce.

Eeeeh, gde je svet a gde smo mi...

Ne znam da li je tako svuda, ali bar u srpskom Ilinoju postoji propis da poslovni prostor mora da ima i prostoriju za dojenje. I desilo se tako da se tamo stvorio neki buljuk nas Dinarida, dovoljno da ne možemo da stanemo u miting rum u koji se obično uvalimo, nego dvojica morali da se smeste u tu sobu za dojenje.

Jasno ti je da sledećih 6 meseci nije prošao dan da ih ne pitamo ko je tu od njih dvojice koga dojio, kako je to tač-no funkcionisalo, i sve o tome.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:07 24.09.2017

Re: Brate

maksa83


Jasno ti je da sledećih 6 meseci nije prošao dan da ih ne pitamo ko je tu od njih dvojice koga dojio, kako je to tač-no funkcionisalo, i sve o tome.



narcis narcis 23:15 24.09.2017

Re: Brate

мени па то са дојењем ниткад није било јасно, можда зато што у доба мог одрастања, пре пубертета, да се не кезите, то био најнормалнија ствар,
онда одједноч читам као је то идибегајфуј.
као и што незнан одткад је то брука да се жемскама оцртавају брадавице и гаћице по гардероби, то ми је ван памети тек. па чак ни на бикинију, еј бре одакле се нагомилаше ти кретени.
мада се слажем са оним што је у свој ресторан забранио приступ родитељима са децом млађом од 7 , или тако нешто, година. докурчила човеку неваспитана деца. баш тако је образложио разлог.
narcis narcis 23:18 24.09.2017

Re: Brate

Ma, da, i ja mislm da je ovo u pitanju bila neka lujka,

па колико сам ја схватио на то већ месец и јаче малтретира околину.
не мог сад да нађем и видео где се нека лујка издрала на госта у ресторан зато што је увео куче, и она је гошћа, оно је па ненормално тек.
Lionsgate Lionsgate 00:57 25.09.2017

Re: Brate


Nisam siguran za Kanadu, to Lav možda zna iako je on Kanadžanin, kad sam ja prelazio, tražili su sošku na uvid, moja vozačka ih nije impresionirala, nisu je ni tražili na uvid koliko se sećam, iako sam ja vozio, svoj auto. Ali sam tad imao srBski pasoš, plus, generalano delujem sumnjivo, ko blogi, možda je bilo zbog toga.

Do 2001-ve i september-elevena, granica USA-Kanada se prelazila samo uz vozacku i citizenship karticu (drzavljanstvo), pasos nije trebao. Onda su amerikanci uveli zbog poznatih razloga i obavezu pokazivanja pasosa, kanadjani su odgovorlili reciprocitetom. Vozacku dozvolu ti nagranici niko ne trazi, ne trazi ti ni podatke o tome da iams novca, eventualno te pitaju gde ides i postave test pitanje, mene su jednom pitali gde idem u Seattle i kad sam rekao da idem u zoo vrt pitali su kako se zove.

Cek, tebi je sa srpskim pasosem trebala viza za Kanadu (treba i danas za srpski pasos) na koju foru si usao? Mislim, kanadskog pandura zabole sto si imao US green card..
nikvet pn nikvet pn 09:35 25.09.2017

Re: Brate

narcis

jebala me braća blgari i na tam i navam


Добро да те нису утепали Драгољубе кад си таква циција. Ко да не знаш како се прелази блгарска митница. Спремиш десет марака-евра, добијеш кез до ува и карај си братко.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:00 25.09.2017

Re: Brate

Cek, tebi je sa srpskim pasosem trebala viza za Kanadu (treba i danas za srpski pasos) na koju foru si usao? Mislim, kanadskog pandura zabole sto si imao US green card..


Green card otvara mnoga vrata, možda nisi znao, ali ako imaš GC, ulaziš u Kanadu bez vize, to jest, tako je bilo do pre neku godinu, ne znam da li se nešto promenilo u međuvremenu. Ali sam svejedno morao da pokažem pasoš, jedini koji sam imao tada.

Inače, i za Meksiko mi nije trebala viza, čak i pre green-card-a, ako ostaješ neki kraći period, to je tamo totalan raspad bilo kakvog sistema. Doduše, to su mi rekli ovde u Konzulatu, pazi, uđeš u meksički konzulat u Denveru, i niko, 0, nada, ne govori engleski, na kraju su iz kantine izukli neku pepuljugu koja jedva nabada engleski, ali ok, nema veze, sve je to deo ugođaja, dali mi samo neki papirić, a trebalo je da budem sumnjičav, jer kad sam prešao granicu tamo u Ciudad Akuna-i, službenik se predemislio, tražio vizu, onda me merkao značajno jedno 5 minuta u tišini, i mene i moj srBski pasoš, valjda u očekivanju da mu munem neki dolar, na kraju rekao, ajde, dobro, uđi, ali da se vratiš do 7 ujutro. Piš od zemlje, doduše, zavisi kako se gleda, možda su ljudi samo overly relaxed po pitanju prelazaka granice...

A, da, i za gotovo sva karipska ostrva ti ne treba viza ako imaš USA GC. Do tada, jebote, rađao sam mečke da nabavim vize kad idemo na jedrenje, tamo je svaka veća kamenčina u moru država za sebe, ono, krenem u Maju da šaljem pasoše po ambasadama, zaboravim do septembra gde je, a ne bih li do sledećeg februara skupio kolekciju viza, pola njih ne važi dok dobijem pasoš nazad, pa moram da se snalazim, da me švercuju drugari u makini ili potpalublju. Sa GC, prođeš svuda ko čovek.


Lionsgate Lionsgate 15:58 25.09.2017

Re: Brate

Green card otvara mnoga vrata, možda nisi znao, ali ako imaš GC, ulaziš u Kanadu bez vize, to jest, tako je bilo do pre neku godinu, ne znam da li se nešto promenilo u međuvremenu. Ali sam svejedno morao da pokažem pasoš, jedini koji sam imao tada.

Pazi kad ovo nisam znao, obrnuto ne vredi, sa srpskim pasosem i kanadskom imigracionom vizom (ekvivalent GC) moras da vadis US vizu. Doduse ja sam je vadio tako sto sam postom poslao srpski pasos u US konzulat sa chekom na 50$ i isto postom dobio srpski pasos sa US vizom na 10 godina. No to je bilo jos 1999-2000-te, posle sep.11-2001 se to promenilo, mora se i na intervju u u US konzulat, kao fora poostrili su proceduru. No sa kanadskim pasosem nemas nikakvu proceduru, samo ga pokazes i skeniraju ga, panduri su krajnje ljubazni, pogotovo kad vide nas plavooke i plavokose (sedokose) u gomili smedjih i crnpurastih.

Pisao sam na blogu nsarskog o septenbru-11 o tome kako mi je delovalo prelazenje US granice pre tog perioda, mogao ju je preci svako i sa bilo cime zeli, kakava svemocna americka sluzba koja stiti drzavu, kakava kontrola. Meni je u to vreme prelazak madjasrke granice iz Srbije delovao kao mnogo teza misija, sa mnogo strozim i odgovornijim pogranicnim pandurima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:10 25.09.2017

Re: Brate

Pazi kad ovo nisam znao


Evo sad sam proverio, to i dalje važi, mada su meni tražili da vide i pasoš:

Generally, if you're not a Canadian or U.S. citizen, you require a valid passport or visa to enter Canada. There are two exceptions: U.S. Lawful Permanent Residents may use their I-551 ("Green Card" -- instead of a passport -- for travel between Canada and the United States, by air, land, or sea.


(LINK)

E, ovog jednog od Maora što mi je bio u gostima, zaustavilo isto pre nekoliko godina na kanadskoj-usa granici kad je sa Aljaske vukao avion, mali, sportski, na šleperu, kupio ga tamo od nekog entuzijaste, pa ga vraćao kući putem, ne znam tačno zašto nije leteo nazad. Proterali ga kroz nekakav detektor, mislim, ceo kamion sa sve avionom na njemu, i snimili da ima izvor jonizujućeg zračenja u predelu kabine. Tu se malo digla frka razume se, mada su imigracioni oficiri bili sasvim kul, a i čovek se smeškao za sve pare (vidiš, blogi, uči!). Ispostavilo se da je detektor uhvatio valjda ono tanušno zračenje od tricijuma na kazaljkama u kabini, ako se dobro sećam. Pogledali papire, i pustili ga da uđe bez problema. Vidiš šta ljubaznost i malo osmeha učini.
Lionsgate Lionsgate 18:28 25.09.2017

Re: Brate

Evo sad sam proverio, to i dalje važi, mada su meni tražili da vide i pasoš:

Ma nisi morao da linkujes, samo nisam znao da mozes u Kanadu ako imas green card a nemas kanadsku vizu (za drzavljane zemalja kojima je potrebna viza za ulazak u Kanadu). A po navedenome ispada da Amerikanci i dalje mogu u Kanadu na vozacku dozvolu samo, bez pasossa. Mislio sam da su kanadske vlasti lupile reciprocitet. Jbt, preplavice nas ilegalni imigranti sa vase strane granice..
nikvet pn nikvet pn 18:39 25.09.2017

Re: Brate

Пре неку годину на грчко-бугарској граници фри-шоп. Моја госпоја не нађе ништа занимљиво али ја се забијем у вина и узмем десетак бутељки. Бугарско вино нема лоше, нема ни добро, има само врло добро, одлично и изванредно, за малу кинту. Пређемо на бугарску страну и после кратке и културне царине на трафици пише ВИНЕТКИ 8 евра. Пар аута испред мене... Кад моја госпоја распали: Опет вино, само вино гледаш, докле бре човече више, од тебе алкохоличар расте дудудудуду рафал калашњиков; предам се без речи, изађем из колоне и терај без вињете. Али негде иза Софије оп полиција. Винетка њама? Нема, вадим двадесет евра. Почеше се он: Какво сега, наказанија триста леви (сто педесет евра). Почешем се и ја па извадим педесет. Он ме погледа некако ладно европски па покаже: Осум километри Петрол, купи винетку, донеси сметку (рачун). Речено-учињено. Погледа па каже: Карај си братко (вози)... Стани, кажем, госн (прочитам на плочици) Мишов, ти си први бугарски полицајац који ме није зајебавао, није тражио нити узео паре. Хоћу да те частим што си испао културан човек. Свака част. Ево. И пружим двадесет евра. Он онако жалосно погледом покаже горе ... камера, видеонадзор.... БЕГАЈ! Сретан пут!

Тај кука за Тодором ко Енџи&Филип за Титом.
tyson tyson 19:45 25.09.2017

Re: Brate

Kao što mi ovde ne nosimo čarape na sandale, razumeš

Uh, čekaj bre, kako to misliš...?

bauer. bauer. 03:43 26.09.2017

Re: Brate

Kada se tamo pojavi nekog iz Srbije koji je navikao da trazi rupe u sistemu kako bi dobio minimum usluge koji mu prirodno pripada, ili kako bi prejebao sistem koji njega pokusava da prejebe, on pronalazi gomulu rupa koje moze da koristi ako hoce.

Alse, kada bi samo mogao da spoznaš u kakvoj si Žestokoj zabludi. I koliko je ovakav način razmišljanja razlog zašto srbalji ne mogu da se otmu okova osmanlijske provincije.
alselone alselone 07:30 26.09.2017

Re: Brate


Alse, kada bi samo mogao da spoznaš u kakvoj si Žestokoj zabludi. I koliko je ovakav način razmišljanja razlog zašto srbalji ne mogu da se otmu okova osmanlijske provincije.


Verovatno si u pravu. Ti to naravno bolje znas jer zivis tamo, ja sam samo relativno redovni, najvesce kratkotrajni posetilac. Ali, ja nisam rekao nista lose, mozda me nisi razumeo. Ja sam zeleo da kazem kako postoji fundamentalna razlika izmedju sistema u Americi i u Srbiji. U Americi je sistem postavljen tako da ima poverenje u tebe u startu (naravno dok god si belac i pozeljno je da nemas cecenski akcenat), pa mozes samo da ga izgubis ako koristis rupe. Dok u Srbiji sistem u startu ne veruje gradjaninu, u startu nema poverenja u njega pa ovaj siroma mora da se ubije dok ne dokaze kako nije kvaran, kako to sve sto govori nije laz, kako na sve to sto trazi ima pravo itd.
pnbb pnbb 16:57 26.09.2017

Re: Brate

Ti stvarno živiš u La-la Land of Eternal Sunshine. Da li si nekada čuo za "Civil Asset Forfeiture"? To je poslednjih godina u USA postao biznis od više milijardi dolara.

mislim da sam vec pisao o lokalnom slucaju od pr epar godina..naime neki operativci za gudru (znaci ne obican flatfoot) ,posle visemesecnog pracenja tamnoputog dilera, skontase ga jedan dan da izlazi iz kuce s korpusom deliktijem, te ga u zelji da pribave sto vise materijalnih dokaza , skleptase na prvom cosku pod isprikom prekoracenja brzine.
treba li reci da je gradjanin oslobodjen na sudu zbog nelegalnog zaustavljanja (nisu imali radar) , bez obzira sto je pronadjeno u gepeku gudra lova i oruzje. jos su morali da se izvinu gospodinu kriminalcu i dobili su ukor sto su proceduralno zajebali stvar.
kakav crni civil asset forfeiture...
doduse ako terba dase puca po ulici ,tu imaju odresene ruke. pa ako kojim slucajem i pogode zlotvora-dobro jeste.
btw, kad sam u nastupu gneva pricu predocio prijatelju advokatu, on rece - ma to je ok. kako bre ok? pa lepo, i would rather have criminals running loose, than cops. pa ti vidi.
pnbb pnbb 18:25 26.09.2017

Re: Brate

Inače, možda sam se ja razmazio u Americi, ali ljudi po svetu, uključujući i Njemačku, su jako neljubazni.

ovo nadam se da se ne odnosi na carinike/granicare, nego uopste, na ljude in general?
bauer. bauer. 03:44 27.09.2017

Re: Brate

U Americi je sistem postavljen tako da ima poverenje u tebe u startu (naravno dok god si belac i pozeljno je da nemas cecenski akcenat),

jbga, ne znam šta da ti kažem...
bauer. bauer. 03:56 27.09.2017

Re: Brate

ovo nadam se da se ne odnosi na carinike/granicare, nego uopste, na ljude in general?

Odnosi se na carinike, graničare, ljude u uslužnim delatnostima. Međutim, rekoh, gore, da sam bio prijatno iznenađen ponašanjem službenih i ugostiteljsko-prodajnih lica u Srbiji. Ne bih ja ovo tako lako rekao, da ne mislim tako. I da ne vezem dalje, bilo je tu nekih situacija sa starijim licima, gde su priskočili mladi ljudi, kelner Mića, hitna pomoć, urgentni centar... svi su bili maksimalno ljubazni, a profesionalci - profesionalni. Osim jedne blazirane, plavokose, korpulentne, doktorke u kardiološkoj ambulanti Urgentnog centra. Ali, to sam već zaboravio.
alselone alselone 08:29 27.09.2017

Re: Brate

jbga, ne znam šta da ti kažem...


pa mozes na primer reci gde sam pogresio, reci sta ti mislis o tome i objasniti mi stanje stvari. necu se ljutiti, obecavam, cak cu ti biti i zahvalan.
anonymous anonymous 21:55 21.09.2017

Carica ...

...



" U Titovo vrijeme u Vijetnamu je bio rat. Ameri su ubijali nedužne ljude u zemlji miljama daleko od Amerike. Bacali su na njih otrovne bombe, ubijali su boga u njima onako kako to rade i danas. U Titovo vrijeme Jugoslaveni su bili na cesti i protestirali protiv ubijanja Vijetnamaca. Danas mi s Amerima ubijamo vijetnamce tamo gdje nam gazda kaže. " ....


...Ovo nije Titovo vrijeme, a ovo je mala, prljava, američka vojna baza. Ovo je leglo mafijaša. Ovo je koncentracijski logor za svakoga tko ima nešto u glavi. Ovo je rupetina u kojoj se gladni, goli, ovršeni, dužni, bolesni, neškolovani dovijaju kako do kontejnera stići dovoljno brzo da bi u njemu našli plastičnu bocu ili truli ručak. " ..

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:53 23.09.2017

Re: Carica ...

Šta je tu carski, je l' umeš ti išta da objasniš, ili onako štreberski, da otvoriš neku stranicu pa prepišeš citat? Što ne ide u Severnu Koreju ili Venecuelu da živi ako joj je tako tesno, verovatno kod matoraca, u stanu? Folirantkinja, kao i ti uostalom.
nask nask 23:47 21.09.2017

Titostraat

U NL ga nisu skidali, i dalje je u vrlo uglednom društvu. Zato ovde ide tako dobro, valjda.



Slika sa gugl strit pa je tehnički malo izazovna, izvinjavam se.
narcis narcis 22:33 24.09.2017

Re: Titostraat

nask
U NL ga nisu skidali, i dalje je u vrlo uglednom društvu. Zato ovde ide tako dobro, valjda.



Slika sa gugl strit pa je tehnički malo izazovna, izvinjavam se.

u amersfoort-u stoji kamenčuga sa titovim potpisom i техтом на ћирилици da je to poklon kamenčuga jugoslavije amersfortu, a nisam mogo da saznam zašto su amersfoćani opsednuti kamenčugama, svud po grad vise kamenčuge po dvorišta i inače. a nitko nezna zašto. i to bate stenčuge od po par tona ne , ustvari mislim da nisam video manji od tone, tone i po.
bene_geserit bene_geserit 07:44 22.09.2017

ala sere Vedrana

Za vrijeme Tita radnici su imali pravo na stan. Danas pravo na vile i dvorce imaju samo razbojnici čije dugove plaća narod. U zagrebačkim vrtićima nekada se dobro jelo. Danas zagrebačko dijete ima pravo dnevno pojesti kuglicu i pol sladoleda. Za vrijeme Tita često nismo mogli jesti banane, nije ih bilo. Danas ih ima, uživamo u njima jer smo u međuvremenu postali majmuni. U Titovo vrijeme povremeno nije bilo struje. Čitavi kvartovi znali su biti u mraku subotom, a onda drugi dio grada nedjeljom. Danas svi imamo pravo na svjetlost, ako je možemo platiti. Ne možemo je platiti. Imamo pravo i na vodu, ako je možemo platiti. Ne možemo je platiti.
...
U Titovo vrijeme nismo znali što je droga. U Titovo vrijeme mogao si ulicama svoga grada opušteno šetati čak i u pola noći. Danas ne znaš kad će netko na tebe skočiti usred bijelog dana da bi od tebe oteo lovu koju će sebi sprašiti u žilu. U Titovo vrijeme na besplatan abortus imale su pravo sve žene. Danas na besplatan abortus imaju pravo samo časne sestre. Uskoro će se ukinuti pravo na abortus, osim za časne sestre.

U Titovo vrijeme ljudi su odlazili u crkve i molili Boga jer su to htjeli. U Titovo vrijeme Isus nije visio na zidu svake učionice. U Titovo vrijeme djeci učitelji nisu govorili da je žena nastala od rebra muškarca. U Titovo vrijeme žene su bile ljudska bića, a ne kurve. U Titovo vrijeme popovi nisu bili državni službenici. U Titovo vrijeme popovi nisu vozili džipove. U Titovo vrijeme ljudi nisu morali dizati kredit kad bi krstili dijete. U Titovo vrijeme većina popova bili su obrazovani ljudi koje su vjernici poštovali. U ovome popovi siluju djecu, pse, naplaćuju i ne izdaju račun, ne plaćaju porez, provaljuju u bolnice i od polumrtvih ljudi traže da im poklone kuću.

Jebiga kada sloboda stigne, tesko je onima koji su navikli da im drzava obezbedjuje stanove, poslove, ruckove, struju, vodu da se naviknu da to moraju da obezbede sami. Evo i Filip ocekuje od drzave da mu popravi krov na zgradi.
Istina u Titovo vreme stanove su dobili samo neki (mada prilicno veliki procenat blogera ovde), a i kvalitet i vrednost im je bio prilicno razlicita. A kriterijum na osnovu koga se biralo ko ce i sta da dobije je bio bas onako socijalisticki, eh gde su ta lepa stara vremena.

A "pravo" da ubijes nerodjeno dete, ma super.
Droge i kurvi je bilo i u Titovo vreme.
Ljudi su odlazili u crkve jer su to hteli i tada i danas.

Zbog cega ovakva trucanja ljudi kace kao nesto bitno?
sweet64 sweet64 09:52 22.09.2017

Re: ala sere Vedrana

Jebiga kada sloboda stigne, tesko je onima koji su navikli da im drzava obezbedjuje stanove, poslove, ruckove, struju, vodu da se naviknu da to moraju da obezbede sami. Evo i Filip ocekuje od drzave da mu popravi krov na zgradi.


Kao i obično hiperbolisanje na stranu na koju kakokojem blogeru najviše odgovara. Sa tom "slobodom" je u paketu stiglo raslojavanje na bogate (bogatije od svih jagnjećih brigada iz onog vremena) i na siromašne (po svim parametrima siromašnije od naših siromašnih očeva). Lahko je sam obezbediti bilo šta za život dostojan čoveka ako si normalan u normalnom okruženju i kad se zna ko kosi. Ako je to sloboda da radiš u fabrici za platu od 25 000 dinara, onda očekuješ da u okviru te slobode neko, ne znam ko popravi taj faking krov.
Hoće ljudi da se sećaju, da upoređuju. Ako ne znaju glave, znaju stomaci kad im je bilo bolje.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:26 22.09.2017

Re: ala sere Vedrana

Ekonomske činjenice su surove i neosporive: Srbiji će trebati oko 30 godina da dostigne nivo razvoja industrije iz 1989. godine, uz rast bruto domaćeg proizvoda (BDP) od najmanje 7,5 odsto godišnje.

Ili da citiram kolegu ekonomskog novinara Mišu Brkića: "Srbija nema šanse da ostvaruje godišnje stope privrednog rasta od minimum 10 odsto ili poželjnih 15 odsto. A sve ispod 10 odsto rasta BDP-a je pilićarenje i gubljenje vremena."
Milan Novković Milan Novković 12:05 22.09.2017

Re: ala sere Vedrana

Filip Mladenović
Ekonomske činjenice su surove i neosporive: Srbiji će trebati oko 30 godina da dostigne nivo razvoja industrije iz 1989. godine, uz rast bruto domaćeg proizvoda (BDP) od najmanje 7,5 odsto godišnje.

Ili da citiram kolegu ekonomskog novinara Mišu Brkića: "Srbija nema šanse da ostvaruje godišnje stope privrednog rasta od minimum 10 odsto ili poželjnih 15 odsto. A sve ispod 10 odsto rasta BDP-a je pilićarenje i gubljenje vremena."

Nemojte tako, kolega - dobro, nismo kolege pošto ja nisam novinar ali je simpa reč, i ja je volim

"Samo" 7% realnog rasta godišnje ti skoro pa duplira "nešto" posle 10 godina.

Zamisli da US imaju GDP $60K per capita, i Srbija $15K (PPP)

Ako smo 7% ispred njih, pa tako 10 godina, smanjili smo razliku u kupovnoj moći "pojedinca" dva puta, 60 vs 30. (zamisli da oni ne idu ni gore ni dole, tj da sad idu na dole, pa dok se oporave, ...)

I tako onda 30 godina, mi na $120K, oni na $60K, razbili smo ih, Srki P. se vraća kući, priroda očišćena, država plaća sve, uzimamo zlato u svemu, milina (ja se penzionisao i vratio u Srbiju ali kao pojedinac-nejavnalčičnost sam nebitan, samo kažem)

Polu-šala, nadam se da su polovine "jasne"

A zaozbiljno - jel može neko, sažeto ili opširno, da objasni nama što ne kapiramo zašto mnogi proto/pseudo-elitni ljudi ne gotive Vedranu?!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:43 22.09.2017

Re: ala sere Vedrana

Odnos prema Vedrani Rudan je sličan odnosu prema političaru Ivanu Pernaru: svojim javnim nastupima dehipnotišu i ohrabruju veliki broj gradjanki i gradjana, što gazdama ove pozorišne predstave u kojoj već decenijama statiramo uopšte ne odgovara.
gedza.73 gedza.73 15:38 22.09.2017

Re: ala sere Vedrana

Odnos prema Vedrani Rudan je sličan odnosu prema političaru Ivanu Pernaru: svojim javnim nastupima dehipnotišu i ohrabruju veliki broj gradjanki i gradjana

To se kaže 'svaka roba ima svog kupca'

neko 'kupi' Pernara i Rudan, neko Kusturicu...
Lionsgate Lionsgate 16:12 22.09.2017

Re: ala sere Vedrana

Ekonomske činjenice su surove i neosporive: Srbiji će trebati oko 30 godina da dostigne nivo razvoja industrije iz 1989. godine, uz rast bruto domaćeg proizvoda (BDP) od najmanje 7,5 odsto godišnje.

Filipe i ti si navodno zavrsio ekonomiju jbt, samo se pitam gde i na koju foru. Za tih tvojih 30 godina i 7.5% rasta ta industrijska proizvodnja se poveca za preko 8,70 puta, to je matematika iz osnovne skole a za ekonomski fakultet ti je trebalo vise znanja ipak. OK, taj podatak o rastu koji je iz nekog predavanja na PKS se odnosi na drustveni rast ali industrija je jedino sto u slucaju Srbije moze da generise veci rast. Uzgred stopa industrijske proizvodnje je danas na 42-43% one iz 1989.

Ili da citiram kolegu ekonomskog novinara Mišu Brkića: "Srbija nema šanse da ostvaruje godišnje stope privrednog rasta od minimum 10 odsto ili poželjnih 15 odsto. A sve ispod 10 odsto rasta BDP-a je pilićarenje i gubljenje vremena."

Kolege, po cemu? On pise u nekom nedeljniku, ti na blogu B92, po toj logici i Milanche mu je vise kolega jer je VIP bloger. A koliko je Brkic ozbiljan ekonomski novinar je to sto smatra sta je pilicarenje i gubljenje vremena, budala prve lige, ko jos ima rast od 15%? U kojoj stvarnosti se izgubio taj covek?



Filip Mladenović Filip Mladenović 00:51 23.09.2017

Re: ala sere Vedrana

Singapur i Kina su primeri država sa rastom BDP-a preko 10%,

A što se Srbije tiče, uz godišnji privredni rast od oko 5 odsto, potrebno je oko 10 godina da se dostigne prosečna zarada od 600 evra. Tada bi prosečna penzija mogla da bude oko 300 evra.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:58 23.09.2017

Re: ala sere Vedrana

Istina u Titovo vreme stanove su dobili samo neki (mada prilicno veliki procenat blogera ovde),


Davao je Drug Slobodan da se otkupljuju stanovi, kada mu je ponestalo keša za šorku sa braćom iz južne pokrajine.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:03 23.09.2017

Re: ala sere Vedrana

Filip Mladenović
Odnos prema Vedrani Rudan je sličan odnosu prema političaru Ivanu Pernaru: svojim javnim nastupima dehipnotišu i ohrabruju veliki broj gradjanki i gradjana, što gazdama ove pozorišne predstave u kojoj već decenijama statiramo uopšte ne odgovara.


Dehipnotišu deo Far Left-a, no to vam ne vredi mnogo pošto ćete naći već neki novi sadržaj potom za self-hypno...
Milan Novković Milan Novković 16:24 23.09.2017

Re: ala sere Vedrana

Filip Mladenović
Singapur i Kina su primeri država sa rastom BDP-a preko 10%,

A što se Srbije tiče, uz godišnji privredni rast od oko 5 odsto, potrebno je oko 10 godina da se dostigne prosečna zarada od 600 evra. Tada bi prosečna penzija mogla da bude oko 300 evra.

Singapur i Kina odavno nisu imali GDP rast preko 10%, recimo 6-7 godina, Singapur ga je imao samo jednom, recimo jednu godinu, u poslednjih 20-25 godina.

5% je jako brz rast, 7% bolji nego -2%, npr, da ne potežem sad previše alan-fordovskih fazona.

Fora sa svetom oko nas je ta što je većina strašno poludela, svi 'oće rast, pa ogroman.

Jel bi mogla Srbija da raste preko 10% N godina - naravno, mogao bi bilo ko, nego prosto put ka tome nije "očigledan", obično se krči kroz nekoliko "pretpostavki".
Milan Novković Milan Novković 16:29 23.09.2017

Re: ala sere Vedrana

svi 'oće rast, pa ogroman

Ček, nisam stavio dovoljno fazona u prehodni komentar, evo ti paralela: ako si štedeo 10 godina da bi kupio kola, i iskreno i pametno, pa vredno radio za to, pa u naletu besa zapalio ta kola to ne znači da sad postoji način da nova zaradiš za 2 godine.

Ako ih opet zaradiš za 10 godina svaka čast, za 7 - bravo, za 2 ... šalji CV Vučiću bez dangubljenja.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:44 22.09.2017

.

jebeš tetku u kanadi, nego kad smo kod amera, jel gledao neko razgovore s putinom, olivera stouna?
floki floki 14:57 22.09.2017

Re: .

ja poceo, pa mi nije bilo posebno zanimljivo... uglavnom mi delovalo kao prezvakanje svega od ranije poznatog...
maksa83 maksa83 14:59 22.09.2017

Re: .

ja poceo, pa mi nije bilo posebno zanimljivo... uglavnom mi delovalo kao prezvakanje svega od ranije poznatog...

I ja probao, dosadno da otekneš. Jesi pogledao Faudu? Sad se završava snimanje 2. sezone, valjda neće da zajebu.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:01 22.09.2017

Re: .

pa dobro, dikumentarac i nije pravljen za nas koji znamo, već za amere.
Lionsgate Lionsgate 18:01 22.09.2017

Re: .

I ja probao, dosadno da otekneš. Jesi pogledao Faudu? Sad se završava snimanje 2. sezone, valjda neće da zajeb

Jel ima da se negde skine subtitle na bilo kom jeziku za tu seriju? Skinuo sam sa torrenta par epizoda al' nema nikakvog subtitla, bas nikakvog sem za prve dve epizode a judis ne znajem. Mislim, postave na torrente seriju a da nije prevedena na egleski, koji amateri.
maksa83 maksa83 19:05 22.09.2017

Re: .

Jel ima da se negde skine subtitle na bilo kom jeziku za tu seriju? Skinuo sam sa torrenta par epizoda al' nema nikakvog subtitla, bas nikakvog sem za prve dve epizode a judis ne znajem. Mislim, postave na torrente seriju a da nije prevedena na egleski, koji amateri.

Ne znam, mi ovde u Srbiji ne krademo nego plaćamo Netflix.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:15 22.09.2017

Re: .

pa mi nije bilo posebno zanimljivo

I ja probao, dosadno da otekne


Šta li ste očekivali jbt? :)
Meni bilo sasvim u redu, i zanimnjivo, pride.
Recimo lep opis početka frke u Ukrajini.
Lionsgate Lionsgate 19:23 22.09.2017

Re: .

Ne znam, mi ovde u Srbiji ne krademo nego plaćamo Netflix.

Posten i imucan svet



maksa83 maksa83 19:52 22.09.2017

Re: .

Posten i imucan svet

Ma ne brate nego se za EUR 10 mesečno rešiš des' iljada muka, torenti, prajvt trekeri, ul/dl ratio, kopiraj ovde prebaci onde koji-je-sad-ovo-kodek ajoj-korejski-film-a-gde-sabtajtlovi i sl. pičkematerine + ovo radi odmah na SVIM spravama koje imam. Jedino što je ovde Netflix katastrofalno sirot spram onog u USA (ne znam za Kanadu, verovatno je tamo slično USA), mada se to popravlja, svakako ima više nego što stižem da gledam. Ako ništa one Netflix serije su odmah tu.

Ovo dalje tebe ne zanima, ali da kažem da je ovde sad moguće dobiti 100 Gb mobilnog Interneta za 1250 (hiljadudvestapedeset) RSD mesečno - Telenor Home

Ne mora samo za po kući, nego ko je i ovako kod Telenora može da veže taj paket za svoj mobilni broj i onda te stvarno baš briga šta koliko cuclaš, možeš komotno da gledaš i jućube i netflix i šta hoćeš gde god da se zatekneš.

(VIP je prvi uveo taj paket pa su teška srca morali i oni)
Lionsgate Lionsgate 20:29 22.09.2017

Re: .

Ma ne brate nego se za EUR 10 mesečno rešiš des' iljada muka, torenti, prajvt trekeri, ul/dl ratio, kopiraj ovde prebaci onde koji-je-sad-ovo-kodek ajoj-korejski-film-a-gde-sabtajtlovi i sl. pičkematerine + ovo radi odmah na SVIM spravama koje imam

Stos je sto mi Netflix ne treba ni za sta drugo sem za tu seriju, a vec placam neke druge mesecne pretplate (medju njima i VPN za 15-tak cad$). Online gledanje na telefonu ne dolazi u obzir, ovde je to papreno skupo u odnosu na Srbiju, paket sa 2Gb mobilnog intermneta je 50$+taxa. Postoji i ovde fora da vezes svoj kucni internet za mobilnu mrezu kopd istog provajdera ali ja niti sam sa kucnim internet paketom kod istog niti imam mobilni telefon u tom sistemu. Najbolja mi sadasnja situacija, unlimited kucni internet supersonicne brzine i VPN, pa download sa torrenta
floki floki 20:46 22.09.2017

Re: .

E bre, pa ko ziv danas jos torentuje pored kodija i covenant plugin-a?
Pa sve ima da se streamuje odmah, imas plugine za titlove, bista ne noras da skidas...
Ja imam neki svoj maleni ubuntu server na svajcarskoj teritoriji za sitne pare, pa mi na njemu trci proksi preko koga strimujem...
a svajcarce zabole sve dok ne sherujem nista...
Lionsgate Lionsgate 21:13 22.09.2017

Re: .

E bre, pa ko ziv danas jos torentuje pored kodija i covenant plugin-a?
Pa sve ima da se streamuje odmah, imas plugine za titlove, bista ne noras da skidas...
Ja imam neki svoj maleni ubuntu server na svajcarskoj teritoriji za sitne pare, pa mi na njemu trci proksi preko koga strimujem...

Dete mi tako gleda svoje omiljene serije na telefonu ali ja sam malo staromodan (i dalekovid - posle 45 sam poceo da nosim dzozluke za blizinu), skinem sa torrenta verziju sa najvecom rezolucijom (nista ispod 1080p) i gledam je na TV-u. Na 48" vidim sve zivo
floki floki 21:36 22.09.2017

Re: .

pa ja sam na fire tv stick instalirao kodi+plugins i lepo sve gledam full hd na tv-u slicnih dimenzija... torentujem prakticno samo kad se spremam da gledam serije u avionu...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:03 22.09.2017

Re: .

gledanje serija i filmova na telefonu je zločin protiv čovečnosti.

ja se razmišljam o tom netlfixu, ali je neko pričao/pisao da nema ni blizu izbora kao u usa.
maksa83 maksa83 22:31 22.09.2017

Re: .

ja se razmišljam o tom netlfixu, ali je neko pričao/pisao da nema ni blizu izbora kao u usa.

Nema ni blizu (proverio, pokrenuo ga tamo, preko IP adrese i geolokacije ti odredi 'asortiman', ono je nesagledivo), ali ima dovoljno, i ima sve više - Peaky Blinders, Dexter, The Expanse, Fauda, Narcos, Vikings, Marvel serije, sve Netflix serije koje izađu (House of Cards npr.), 100qraca..

Mislim da je probni mesec dž. pa možeš da vidiš sama.
floki floki 23:01 22.09.2017

Re: .

ja imam amazon prime (najvise zbog narudzbina preko amazona, jos klinci gledaju crtane) i par puta sam placao netflix, ali mi je nekako, ovako pokvarenom dzukcu, najbolja ova fora sa strimovanjem (kodi)... brate sve ima da se gleda...

inace, hbo - the deuce, za sada izgleda dobro, posle 2 epizode
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 11:57 24.09.2017

Re: .

Jedino što je ovde Netflix katastrofalno sirot spram onog u USA (ne znam za Kanadu, verovatno je tamo slično USA), mada se to popravlja, svakako ima više nego što stižem da gledam. Ako ništa one Netflix serije su odmah tu.


Ja se odusevio kad sam na svom nalogu u Srbiji na netflixu nasao House of Cards, petu sezonu. Rekoh, idioti konacno pustise. Kad ja ovde a ono medjutim - nema, njente, samo 4 sezone.

VPNovah se onda na neki srpski network, ali ne lezi vraze, prepoznaju da je VPN... a da se akam vise zbog HoC pa makar bila i peta sezona, necu. I otkazah im pretplatu. Do daljnjeg...
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:48 24.09.2017

Re: .

Online gledanje na telefonu ne dolazi u obzir, ovde je to papreno skupo u odnosu na Srbiju, paket sa 2Gb mobilnog intermneta je 50$+taxa.


to su i dalje sve bezobrazne cene i limiti. u evropi je polako ali sigurno poceo da zivi unlimited 4g.
maksa83 maksa83 14:34 24.09.2017

Re: .

VPNovah se onda na neki srpski network, ali ne lezi vraze, prepoznaju da je VPN..

Netflix su opasne njuške i njih (kao i PayPal) ne možeš da zajebeš VPN-om sad kad su se na to namerili. Jedina nada je ovo što ih EU pritiska da svuda imaš ujednačenu ponudu gdegod se zatekao, ali em ovo ovde nije EU, em nije jasno kako će i da li će taj pritisak nešto da uradi.
zovitemegrunf zovitemegrunf 15:58 24.09.2017

Re: .

Netflix su opasne njuške i njih (kao i PayPal) ne možeš da zajebeš VPN-om


Spremio se da pitam, kad sam otvorio Blog, vidim vi već odgovorili. Hvala obojici.
floki floki 18:21 24.09.2017

Re: .

zovitemegrunf
Netflix su opasne njuške i njih (kao i PayPal) ne možeš da zajebeš VPN-om


Spremio se da pitam, kad sam otvorio Blog, vidim vi već odgovorili. Hvala obojici.

Amazon je ista prica... Doduse, na njihovom fire tv sticku ni nemas mogucnost da podesis vpn, tako da bi morao u routeru (ako moze i ako imas pristup)...
I onda drkeljisu sa drugacijim sadrzajima za italiju i nemacku, konkretno..
zovitemegrunf zovitemegrunf 19:51 24.09.2017

Re: .

floki
zovitemegrunf
Netflix su opasne njuške i njih (kao i PayPal) ne možeš da zajebeš VPN-om


Spremio se da pitam, kad sam otvorio Blog, vidim vi već odgovorili. Hvala obojici.

Amazon je ista prica... Doduse, na njihovom fire tv sticku ni nemas mogucnost da podesis vpn, tako da bi morao u routeru (ako moze i ako imas pristup)...
I onda drkeljisu sa drugacijim sadrzajima za italiju i nemacku, konkretno..


Amazon mi nešto nije ni bio u fokusu, ali to je moj problem, moraću da proučim. Imam dobar router, ovih dana smo pazarili vpn po 330 RSD/mesec, sad gledamo sin i ja kako da izvučemo najviše iz toga što imamo.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 21:32 24.09.2017

Re: .

Netflix su opasne njuške i njih (kao i PayPal) ne možeš da zajebeš VPN-om sad kad su se na to namerili. Jedina nada je ovo što ih EU pritiska da svuda imaš ujednačenu ponudu gdegod se zatekao, ali em ovo ovde nije EU, em nije jasno kako će i da li će taj pritisak nešto da uradi.


misleeem, cisto kao clarification - ja na srpskom netflixu imam serije koje ovde nemam.
pnbb pnbb 17:02 26.09.2017

Re: .

E bre, pa ko ziv danas jos torentuje pored kodija i covenant plugin-a?

pe neki dan ispadoh glup u drustvu kad pomenuh da mi kodi nesto stuca..
kodi?
pa ko to jos koristi?
thats crap, rekose oni.
49 41 49 41 15:38 22.09.2017

Koliko u dzepu?

Posle mnogo god. sam via Balkanikus; odakle su nas proterali, sve popljackali-oteli ukljucujuci Ljubljansku, Jugo, Privrednu BANKU.

Sve procedure prosli cekamo u gejtu da se otvore vrata za ulazak.
Pojavise se njih 6 u policijkim uniformama (bar na tako lice), izdvojise nas 10-tak "sumnjivih".

Razgovaraju diskretno tiho-na rastojanju sa svakim od nas "odabranicima".

Koliko imas u dzepu, imas li vise od 10.000?

Imacu, ako mi ih ti tutnes u dzep sada. Pokazujem mu tiho-diskretno na dzep.
Covek se nasmeja, pozele mi sretan i udoban put.
Lionsgate Lionsgate 19:17 22.09.2017

Neupucen

Odakle odusevljenje Vedranom Rudan u Srbiji? Zbog toga sto prica lose o Hrvatskoj? Zato sto glorifikuje socijalizam?

Priznajem da nikad nista njeno nisam procitao, mislim kratak je zivot a cuh da nije bas knjizevna gromada pa resih da ne trosim vreme. Ako sam u zabludi slobodno me posipajte pepelom..
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:58 22.09.2017

Re: Neupucen

Odakle odusevljenje Vedranom Rudan u Srbiji? Zbog toga sto prica lose o Hrvatskoj? Zato sto glorifikuje socijalizam?


Odakle utisak da postoji masovno oduševljenje?
A toliko koliko ga ima je verovatno zbog svega toga što si napisao po malo, a i otud što je njena priča prilično plitka ali saldunjava, pitka, ko šećerna vodica, tabloidna što bi se reklo, a to prolazi.
Lionsgate Lionsgate 21:06 22.09.2017

Re: Neupucen

Odakle utisak da postoji masovno oduševljenje?
A toliko koliko ga ima je verovatno zbog svega toga što si napisao po malo, a i otud što je njena priča prilično plitka ali saldunjava, pitka, ko šećerna vodica, tabloidna što bi se reklo, a to prolazi.


Pa cesto je ima na nasim TV stanicama, na nasim web portalima, par puta su mi ljudi u zivom razgovoru rekli "jel si video sta kaze Vedrana", evo napisase i dva bloga za 1 sat o njoj... nekako se osecam kao da propustam nesto sto je vecini omiljeno, kao da sam negde izgubio nit.

Uzgred, vec sam pitao par ljudi da li su ista procitali od nje, niko nije nista. Pa se pitam sa kim sam ja u kontaktu, sve gubitnici kao ja.
nsarski nsarski 21:17 22.09.2017

Re: Neupucen

nekako se osecam kao da propustam nesto sto je vecini omiljeno, kao da sam negde izgubio nit.

Pa, nekima je omiljeno veličanje Titovog vremena. To je, čini mi se, nit.

Inače, ja sam gledao njenu dramu "Kurva" u pozorištu na Slaviji pre par godina. Pa, ne znam...i neka ostane na tome.

Inače, ona se ne ustručava da psuje i da koristu vulgarnosti, nešto kao hrvatski Pera Luković. Ej, možda je Pera mnogo čitniji u Hrvatskoj nego kod nas? Nisam proveravao.
Lionsgate Lionsgate 21:21 22.09.2017

Re: Neupucen

Inače, ona se ne ustručava da psuje i da koristu vulgarnosti, nešto kao hrvatski Pera Luković. Ej, možda je Pera mnogo čitniji u Hrvatskoj nego kod nas? Nisam proveravao.


Pera je takodje popularniji u Hrvatskoj nego u Srbiji, "kupio" ih je pljuvkom svega i svacega u Srbiji. A oboje su pisali za Feral, cinimi se.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:09 22.09.2017

Re: Neupucen

vedrana pljuje po muškarcima, katoličkoj crkvi i hrvatskim političarima, ali njena publika je uglavnom ženska (što ima daleko manje veze sa pljuvanjem kroata). vrlo plastično i brutalno objašnjava život žena in general. popularnija je u srbiji nego u hrvatskoj.
da, i ona i pera su pisali za feral.
plausibel plausibel 08:19 23.09.2017

Re: Neupucen


Vedrana je kao kaluđerica u amoku.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:28 23.09.2017

Re: Neupucen

Zato sto glorifikuje socijalizam?


Glorifikuje titoizam, a vole je valjda kao nostalgiju, žal za mlados', tugu za Ćopavim, kvazislobodarsko kauč-baljezganje, nesposobno da izađe iz roditeljskog stana i pokuša da napravi nešto od sebe i sveta, ili zaista bude mirotvorac na prvim linijama fronta. To ne može, ali može da lupeta o holokaustu o kom nema pojma, nit' je boli đana za to. Klasična Attention Seeking Tito-bičerka. However, za Hrvate je sjajna, pošto oni nisu nikada suočeni sa sopstvenim zverstvima, za razliku od nas, kojima Braja i Pajke kenjaju svaki put kada ih smori kolektivna depra, zađe Sunce, odu pume iz kraja...
tasadebeli tasadebeli 11:13 23.09.2017

Re: Neupucen

Srđan Fuchs
Zato sto glorifikuje socijalizam?


Glorifikuje titoizam, a vole je valjda kao nostalgiju, žal za mlados', tugu za Ćopavim, kvazislobodarsko kauč-baljezganje, nesposobno da izađe iz roditeljskog stana i pokuša da napravi nešto od sebe i sveta, ili zaista bude mirotvorac na prvim linijama fronta. To ne može, ali može da lupeta o holokaustu o kom nema pojma, nit' je boli đana za to. Klasična Attention Seeking Tito-bičerka. However, za Hrvate je sjajna, pošto oni nisu nikada suočeni sa sopstvenim zverstvima, za razliku od nas, kojima Braja i Pajke kenjaju svaki put kada ih smori kolektivna depra, zađe Sunce, odu pume iz kraja...








apostata apostata 14:38 23.09.2017

Re: Neupucen

Srđan Fuchs
Zato sto glorifikuje socijalizam?


Glorifikuje titoizam, a vole je valjda kao nostalgiju, žal za mlados', tugu za Ćopavim, kvazislobodarsko kauč-baljezganje, nesposobno da izađe iz roditeljskog stana i pokuša da napravi nešto od sebe i sveta, ili zaista bude mirotvorac na prvim linijama fronta. To ne može, ali može da lupeta o holokaustu o kom nema pojma, nit' je boli đana za to. Klasična Attention Seeking Tito-bičerka. However, za Hrvate je sjajna, pošto oni nisu nikada suočeni sa sopstvenim zverstvima, za razliku od nas, kojima Braja i Pajke kenjaju svaki put kada ih smori kolektivna depra, zađe Sunce, odu pume iz kraja...

Znao sam da je pravi razlog ipak njezin stav o holokaustu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 14:46 23.09.2017

Re: Neupucen

Glorifikuje titoizam, a vole je valjda kao nostalgiju, žal za mlados', tugu za Ćopavim, kvazislobodarsko kauč-baljezganje, nesposobno da izađe iz roditeljskog stana i pokuša da napravi nešto od sebe i sveta, ili zaista bude mirotvorac na prvim linijama fronta. To ne može, ali može da lupeta o holokaustu o kom nema pojma, nit' je boli đana za to. Klasična Attention Seeking Tito-bičerka. However, za Hrvate je sjajna, pošto oni nisu nikada suočeni sa sopstvenim zverstvima, za razliku od nas, kojima Braja i Pajke kenjaju svaki put kada ih smori kolektivna depra, zađe Sunce, odu pume iz kraja...

žena ima skoro 70 godina. malo je kasno za da izađe na prvu liniju. i ne bi bilo loše da malo upristojiš jezik, deluješ mi overdrogirano nekim nikad ranije isprobanim stimulansom (za razliku od pre, pa te puklo nekontrolisano), da ne pomislim da si tipična balkanska muška pička. pls.
a o hrvatskim zločinima (iz II i ovih ratova 90tih) jedino ona i piše od svih hrvata. zato je hrvati ne vole, vole je srbi.
smanj dozu, jbg, sav si se izbrljao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:07 23.09.2017

Ko tebe Balkanom...

Nah. Klasična commie podmetačina, kao ovi iz SNS-a KRIK-ovcima: "Vi ste svi narkosi." Kumrovec-varijanta spusta dostojna Službe u balkanskoj partokratiji, jb'te, ko kevu da sam ti pomenuo.

apostata

Znao sam da je pravi razlog ipak njezin stav o holokaustu.


Ma jok, dear one, nije to. Možda inicijalna kap'sla, ali nije suština. Suština je odnos prema lj-biću, taj novokomunizam nema nikakav odnos, robotičan je i drži se kulta umrlog čoveka k'o pijan plota. To je taj folirantizam - lj-biće služi ideologiji za poštapanje, ljudska dobrobit nije cilj po sebi, samim tim: robotizam, kult smrti; taj sustav je laž i, u krajnjoj meri, služi dehumanizaciji, dakle onom istom gospodaru protiv koga se naočigled bori. Tamo gde ideologija postane važnija od lj-bića ideologija prestaje da bude važna
Nego, zašto si ti izabrao naziv za svoju virtuelnu ličnost - apostata? Apostatizirao od koga, čega?
Lionsgate Lionsgate 23:48 23.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Znaci ni ovde je niko mije citao kao i medju onima koje sam pitao u stvarnom zivotu. Jebes pisca koji karijeru gradi na dugom jeziku i realityju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:05 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Baš ću da čitam nadžak-, kuracpičkagovnosisa-babu, pored toliko lepših stvari u životu. Kapiram da na nju mogu da se lože... Ma nou, sujeta zbori iz mene. Uzdržaću se.
tadejus tadejus 17:08 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Lionsgate
Znaci ni ovde je niko mije citao kao i medju onima koje sam pitao u stvarnom zivotu. Jebes pisca koji karijeru gradi na dugom jeziku i realityju.


de de šta si zapjenio..
čitala ja, Uho, grlo, nož.. bogme dobro upečatljivo štivo..
Dežulovićem Jebeš sad hiljadu dinara nije ni blizu..
možda je malo lijeno ispričano ali svejedno žena ja svakako pisac..
u rangu sa recimo Arsenijevićem, Hemonom (dobro on je vjerovatno ipak bolji), Kecmanovićem i ostalima..
e sad žena je alapača, klasična, a to ti se na Balkanu ne prašta..
ne žulja tebe to što drvi neku koumunjarsku priču nego što je alapača.. a od malena si učen da žena ima da je fina i umiljata..
ne shvataj lično, takvih vas je 99,9999%.. a onog jednog u milion još nisam srela al kapiram da mora ipak da postoji
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:25 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

e sad žena je alapača, klasična, a to ti se na Balkanu ne prašta..
ne žulja tebe to što drvi neku koumunjarsku priču nego što je alapača.. a od malena si učen da žena ima da je fina i umiljata..


ti očito ne poznaješ gnev bačke žene, kada se fino i umiljato pretvori u aždaju, pred kojom samo možeš pokunjeno i podvijenog repa da se ukloniš? zanimljiva je ova ženska stereotipija o muškarcima, pa onda još kada imaš neku istoriju neuspešnih odnosa sa muškarcima, najlakše je zalepiti etiketu - ti, Balkančino...

tadejus tadejus 17:41 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Srđan Fuchs

ti očito ne poznaješ gnev bačke žene, kada se fino i umiljato pretvori u aždaju, pred kojom samo možeš pokunjeno i podvijenog repa da se ukloniš? zanimljiva je ova ženska stereotipija o muškarcima, pa onda još kada imaš neku istoriju neuspešnih odnosa sa muškarcima, najlakše je zalepiti etiketu - ti, Balkančino...


a ne ne, to je takođe dio balkanskog mačo sindroma..
MOJA žena može da bude alapača, pa ona mi je žena..
to njeno pretvaranje u aždaju je upravo druga strana medalje..
kao dok je trajalo udvaranje onda je bila sva fina i umiljata, eventualno je kao bila malo tough, jer to baš sexy, uh mora da je opasna u krevetu kad je tako malo tough..
al ako nešto ozbiljnije isuče jezičinu to više nije sexy i to se onda, šta šta, ne praštaaaaaaaaaaa..
pa da..
a kad se oženiš..
e onda ti se žena pretvara u nadžak babu..
od slatka i umiljata, i eventualno tough, se pretvara u džangrizavu, al ti se džentlemnski ne obazireš na to, čak se malo i kao pošališ..
kao uh moja žena kad isuče oklagiju, hahaha al je smješno..
a zapravo ignorišeš je i služi ti kao služavka pa shodno tome i komunikaciju s njom svodiš na to da je kao baš super što ona povremeno na tebe pizdi..
kao to je normalno..
a kad tamo nije..
osim na Balkanu..
nit je normalno da ona pizdi i aždajiše po kući nit da ti to smatraš kao simpatičnim..
krajnje je poremećeno, i to što je dovodiš u situaciju da pizdi i to što je onda još i ignorišeš..
al ti to naravno ne kapiraš.. ne mereš.. jer si Balkanac..
jbg..
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:06 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Zapravo, opet stereotipija, dovodimo se međusobno u situaciju pižđenja, pa se smirimo, pa opet, pa tako u krug. Ovo tvoje mi deluje kao projekcija svog nekog minulog (trenutnog) odnosa. Ako je tebi bilo tako, ne mora da znači da je to zakon sa svim muškarcima - teza koju pokušavate da provučete ovde kao mehanizam. Što ste navrle s tim "Balkanac, pa Balkanac". Šta ja treba da projektujem sada, da bismo bili kvit sa vređanjima?
tadejus tadejus 18:19 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Srđan Fuchs
Zapravo, opet stereotipija, dovodimo se međusobno u situaciju pižđenja, pa se smirimo, pa opet, pa tako u krug. Ovo tvoje mi deluje kao projekcija svog nekog minulog (trenutnog) odnosa. Ako je tebi bilo tako, ne mora da znači da je to zakon sa svim muškarcima - teza koju pokušavate da provučete ovde kao mehanizam. Što ste navrle s tim "Balkanac, pa Balkanac". Šta ja treba da projektujem sada, da bismo bili kvit sa vređanjima?


pa ako ćeš pravo to si ti mene pokušao da uvrjediš (tvrdeći da ja sigurno imam neki nostvaren emotivni život).. ja tebe nigdje ne spomenuh.. sam si se prepoznao..
a da znaš..
žene koje trpe prave balkančine na to se ne žale..
žalimo se mi koje smo uspjele da ih izbjegnemo.. jer nam se posrećilo ili smo tako bile u prilici..
onih naših 80% jadnica što finansijski i emotivno zavisi od svog mužjaka se ne žali.. bar ne glasno.. eventualno malo prokuka sa drugaricama, koje su u istoj situaciji, i tjera dalje..
kako bi preživjela čitav život tog jada i bjede u kom ona kao pizdi a on je kao ignoriše, do 45-e eventualno pričaju na temu djece ili nekog njegovog (nikad njenog) vanbračnog izleta, poslije možda pomalo o parama i računima, iza 60-e više ne progovaraju.. niočemu..
istina, možda će joj se obratiti ali samo ako u njegovom prisustvu pokuša nemom drugom nešto reći.. ali tada sa "ženska glavo"..
jbt..
woman's head.. sinonim za glupost..
eh da..
ma pusti mene, to sam ja emotivno sakata pa naklapam gluposti
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:44 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Eto ti sad:

pa ako ćeš pravo to si ti mene pokušao da uvrjediš (tvrdeći da ja sigurno imam neki neostvaren emotivni život)


Rekao sam neodređeno, bezlično.
Apsolutno nemam prava nikakvog da ulazim drugome pod kožu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:51 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

onih naših 80% jadnica što finansijski i emotivno zavisi od svog mužjaka se ne žali..bar ne glasno.. eventualno malo prokuka sa drugaricama, koje su u istoj situaciji, i tjera dalje..
kako bi preživjela čitav život tog jada i bjede u kom ona kao pizdi a on je kao ignoriše, do 45-e eventualno pričaju na temu djece ili nekog njegovog (nikad njenog) vanbračnog izleta, poslije možda pomalo o parama i računima, iza 60-e više ne progovaraju.. niočemu..
istina, možda će joj se obratiti ali samo ako u njegovom prisustvu pokuša nemom drugom nešto reći.. ali tada sa "ženska glavo"..


Ti kad ga izgeneralizuješ, to sve pršti.
Čak i procente znaš :)

Čudno je da ja, koji živim u okruženju u kom bi se očekivao i veći procenat toga od prosečnog, teško da se setim nekog takvog primera.
A osamdeset posto, minimum, kažeš?
Debelo grešiš, ali debelo.
tadejus tadejus 19:03 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

hoochie coochie man

Ti kad ga izgeneralizuješ, to sve pršti.
Čak i procente znaš :)

Čudno je da ja, koji živim u okruženju u kom bi se očekivao i veći procenat toga od prosečnog, teško da se setim nekog takvog primera.
A osamdeset posto, minimum, kažeš?
Debelo grešiš, ali debelo.


e ovo ti je još jedan dodatak..
pride se Balkancu čini da se žene bezrazložno žale jer "gledaj molim te kakvo to gologuzo hoda okolo i kako samo drsko odgovara i pazi još se žali"
a ne shvata da je jbt to sve gologuzo i drsko muškarcima ne samo dozvoljeno nego se i oočekuje (dobro, oni malo češće idu bez košulje no bez gaća al ne mijenja na stvari)..
krunski dokaz sprskog domaćina protiv žena je to što ima i nekih koje (molim te lijepo) rade šta oće.. a njih nisu pitale..
eh da
alselone alselone 19:10 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

je l' tebi stitna proradila?
tadejus tadejus 19:16 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

alselone
je l' tebi stitna proradila?


uh al ti je ovo dobar fazon.. da rikneš od smjeha..
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:17 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

pride se Balkancu čini da se žene bezrazložno žale jer "gledaj molim te kakvo to gologuzo hoda okolo i kako samo drsko odgovara i pazi još se žali"
a ne shvata da je jbt to sve gologuzo i drsko muškarcima ne samo dozvoljeno nego se i oočekuje (dobro, oni malo češće idu bez košulje no bez gaća al ne mijenja na stvari)..
krunski dokaz sprskog domaćina protiv žena je to što ima i nekih koje (molim te lijepo) rade šta oće.. a njih nisu pitale..
eh da


Ma u redu je ako takve zoveš Balkancima, zovi ih kako hoćeš, ali nikako nisi u pravu što se onog procenta tiče.
Takvih, dakle onih koji ti zoveš Balkancima, je možda dva posto, i u izumiranju su kao vrsta.

Pokušavam upravo da moje komšije, seljake, a tu bi valjda trebalo da ih ima, zamislim u toj ulozi, i ne nalazim ni jednog koga mogu da zamislim u toj ulozi.


Gde li si ti pokupila te stereotipe bog sveti zna.
Milsim, niti imam šanse niti nameru da te razuverim, samo ti kažem, onako iz duga vremnena, da grešiš, i da, ako ti je do realnog pogleda stalo, preispitaš taj stav.
A ako ti je iz nekog razloga bolje da tako misliš, samo napred, meni ni iz džepa ni u džep.
alselone alselone 19:17 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

uh al ti je ovo dobar fazon.. da rikneš od smjeha..


Balkanski.
alselone alselone 19:18 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:21 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

ne shvataj lično, takvih vas je 99,9999%.. a onog jednog u milion još nisam srela al kapiram da mora ipak da postoji




P.S.
Није да се препоручујем, али... Тадејус је издекламовала, 'нако, по женски ;-) опасно зајебане ствари овде.
Хоћу да кажем --- све је како она каже.
tadejus tadejus 19:22 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

hoochie coochie man
samo ti kažem


prije nego što mi kažeš ne bi škodilo da pogledaš na šta se procenat odnosi..
a odnosi se ne žene koje su finansijski zavisne od svojih partnera (nekad i očeva)..
pa procjenih konzervativno na 80%..
a vjerovatno ih je više..
da ih je 2% onda bi se druga pjesma pjevala..
ne biste svi ovoliko zajunili da dokazujete kako em vi niste balkanci em balkanac i ne postoji (dobro možda ima neki tamo al taj izumire, i vi ga ne poznajete)..
ahaaaaaaaaaaaaa..
tadejus tadejus 19:26 24.09.2017

Re: Ko tebe Balkanom...

Predrag Brajovic
ne shvataj lično, takvih vas je 99,9999%.. a onog jednog u milion još nisam srela al kapiram da mora ipak da postoji



dobro predraže tebe nisam upoznala, budimo realni..
al for real.. moj mužjak je zaista toliko daleko od tog stereotipa koliko se može biti..
ali ne možeš da isključiš činjenicu da je odrastao među onima koji to nisu..
odrazi se..
i ispliva tu i tamo u nekom komentaru, pogledu, očekivanju, pa čak i ponekoj kruprnoj stvari..
prosto je nemoguće to suzbiti..
ali svakako planiram da moji dječaci tako ne odrastu i vjerujem da neće..

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana