Ekonomija| Politika

Iz kornera

jinks RSS / 01.10.2017. u 10:58

korn1.jpg

Zamislite da ste, na primer, septembra 1987. godine bili u prilici da se opkladite na to da će Piksi Stojković u 81. derbiju dati gol Partizanu iz kornera. Svi bi vam se smejali i rekli da bi bolje bilo da ste pare i zapalili, jer biste se, ako ništa drugo, bar malo ogrejali. Sledećeg dana bi ozbiljno bili bogatiji, koliko god da ste uložili. Ruku na srce, blog uopšte i nije o sportskim opkladama (gde su, priznajem, liste najpoznatijih prilično interesantne) već o nekim drugima, između ostalog i u politici i ekonomiji. Jer i one se, neretko, igraju slučajnostima i rizicima, ljudima i državama, njihovim opstankom i životima.

Ili, šta da ste u Nemačkoj pred početak II sv. rata imali priliku da odete na šalter i stavite koju marku na to da Hitler u stvari i neće užuvati u čarima Ermitaža, već da će završiti kao gomila pepela ispred razrušenog bunkera u centru Berlina. Jeste da biste neko vreme imali priličnih problema, ali bi posle 1945. sve nekako, ipak, došlo na svoje mesto. Opet, zamislite da ste mogli da uložite zlatnik ili dva na to da će, u zenitu moći nakon pobede kod Austerlica 1805, tamo neke 1815. Napolen, u stvari, do nogu biti poražen (doduše bilo je i takvih „opklada", među kojima je najviše od Napoleonovog poraza kod Vaterloa profitirao čuveni Rotšild, ali to je već neka druga priča).

korn2.jpg 

Sad, za razliku od svega pomenutog, zamislite nešto još neverovantnije - da imate priliku da se kladite na to da će čitava vaša zemlja doživeti totalni kolaps, odnosno, da će se sav njen ekonomski i politički sistem razrušiti u trenu, i povući gomile drugih za sobom. Na primer, da ste, ne znam, već pomenutog septembra 1987, gledajući tamo neku Petu ili Osmu sednicu na televiziji, osetili priliku i otišli do državne ili neke druge lutrije i igrali iz keca u dvojku na misterioznog druga sa ekrana. Koliko znam, tako se nešto ovde tada nije ni moglo, što je u redu, naravno. Ali, zamislite - u SAD je i tako nešto moguće, što upravo i jeste tema bloga.

Naime, svi ste naravno čuli za ekonomsku krizu iz 2008, izazvanu pucanjem balona tržišta nekretnina u SAD. Sad, prebacite se u 2005, u kojoj pomama za subprajm kreditima još uveliko traje (što u prevodu znači da čak iako ste, ne znam, godinama nezaposleni heroinski zavisnik možete na poklon, ups, kredit dobiti vilu u predgrađu Orlanda i LA-a). Krediti se gomilaju do nebesa, njihove promenljive kamate takođe (doduše nešto sporije, ali ništa manje dostižnije). Dok sve vreme finansijski magovi Vol Strita, od pripravnika pa sve do vrha piramide, ne broje desetine miliona dolara godišnjih bonusa.

Ipak, u svemu se tome nalaze i četiri finansijska stručnjaka koji se, neretko i ne znajući jedan za drugog, klade (dobro, u bankarskom žargonu se to zove drugačije - kupuju derivative) na to da će čitav bankarski sistem SAD propasti, upravo zbog situacije na tržištu kredita nekretnina. To bi jednako bilo kao i kada bi novac uložili u to da će neke od narednih godina meteor srušiti most u San Francisku.

korn3.jpg 

Prvi kome je to palo na pamet bio je genijalni čudak (doduše, to što je genijalan bilo je dovoljno za mesto čelnog analitičara jednog od jačih hedž fondova) Majkl Buri, gde ga je u potpuno odvojenim pričama i drugačijim okolnostima u svemu pratilo još njih troje. Da ne komplikujem, zamislite Majklovu situaciju - 2005. ulažete milijardu dolara u suštini u to da će se finansijski sistem SAD raspasti u narednih nekoliko godina. I da za to još bankama svakog meseca plaćate premiju od blizu deset miliona dolara, ukoliko se tako nešto ne desi. Neverovatno. I čekate da dođe kraj sveta u kome živite. Naravno da je imao ogromnih problema, ali je 2008. ipak nekako došla, kao i profit njegovog fonda od 500%. Slična je priča i sa preostalih troje - neki bi rekli „jahača apokalipse Vol Strita", mada bi ipak poštenije bilo tu ulogu dodeliti nekom drugom.

Na kraju, kada su jednog od četiri junaka bloga, direktora FrontPoint hedž fonda Stiva Ajzmena, pitali da li u čitavoj priči o ekonomskoj krizi iz 2008. ima ikave logike, rekao je da je iza beskonačnog niza basnoslovno skupih oblakodera Menhentna i najprestižnijih ekonomskih univerziteta i titula, kao i ideja koje su se tamo izrodile, nije stajalo ništa drugo do gomila neznanja i gluposti. A možda i prethodno saznanje o tome da se iz svega može izaći nekažnjeno.

korn5.jpg

Opet, kada je Ajzmen (ko sebe u čitavoj priči smatra isključivo realistom) naknadno državi i ponudio da objasni kako je u stvari i znao da će finansijski sektor kalirati 3-4 godine pre nego što se to desilo, udario je u zid ćutanja. Iste one koja za krizu na kraju nikoga nije optužila, i koja je propalim bankama i hipotekarnim fondovima, kako bi ih spasila, poklonila 800 milijardi dolara kako poreskih, tako i raznih drugih obveznika.

Što neko reče: „Na kraju će za sve biti krivi sirotinja i stranci". Čemu po svoj prilici upravo danas i prisustvujemo. A, možda, izgleda i oduvek.



Komentari (172)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nsarski nsarski 11:30 03.10.2017

Re: triggerfish

Hvala, ali ipak.

These fish are carnivores and they spend their days eating crabs, shrimp, sea urchins, worms and other invertebrates. They will also pick at clams and other animals attached to corals, which makes it look like they are eating from the coral. You may also see triggerfish eating other smaller fish.

Most are solitary and diurnal. They feed on hard-shelled invertebrates, a few feed on large zooplankton or algae. Market Description: Triggerfish are “excellent” eating, with firm white flesh that is almost sweet in flavor - closer to crab than fish.
gedza.73 gedza.73 11:38 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

docsumann
snimak poslije šeruješ, dok je lični utisak nepraktičan za aplodovanje.

kao da više ne postoji ako ga ne vide svi iz 'grupe'.
možda će uskoro ljudi tražiti da im se na nadgrobnoj ploči vrti mali k(l)ip sastavljen od najboljih/najznačajnih scena iz života...

vrlo verovatno. Pričao mi grobar, nešto se razgalamilo par nnas sa prodavcem hidraulike, kako na hiljadu sanduka dobiju dva, tri zahteva za pet zvezdica smeštaj. Sa bežičnim internetom.

A drugar, kamenorezac, mi pokazivao sliku spomenika gde je čovek uradio triptih spomen. S leve strane za ženu (sahranjena skroz na drugoj strani groblja), u sredini za sebe, a levo za švalerku.

Crnjak je u tome što je na horizontalnoj ploči slika švalerke u prirodnoj velični sa cipelima na štiklu gola ko od majke rođena.

mirelarado
Takvi mobilne ionako non-stop drže u ruci i snimaju apsolutno sve. Mnogo više zabrinjava što u SAD, posle svakog sličnog pokolja, građani u još većem broju pohrle da kupuju vatreno oružje, jer se boje.

Pa ako sam dobro zakačio vesti kažu za ubicu da je bio fin, ljubazan, uvek spreman da pomogne, nedeljni roštilj, srednja klasa, imao smao malo više komada oružja na stanju. Za odbranu.

tadejus
a još je to sve fino i moderno društvo, prosvjećeno i tako to..
baš je bilo tužno..

Mrzim, znam i da se posvađam, kad neko kaže kako deca ništa ne valjaju, kako je strašno vreme, kako se ne cene prave vrednosti ali priznajem kako u nekim segmentima života danas ljudi idu pogrešnim putem.
tadejus tadejus 11:51 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

gedza.73

tadejus
a još je to sve fino i moderno društvo, prosvjećeno i tako to..
baš je bilo tužno..

Mrzim, znam i da se posvađam, kad neko kaže kako deca ništa ne valjaju, kako je strašno vreme, kako se ne cene prave vrednosti ali priznajem kako u nekim segmentima života danas ljudi idu pogrešnim putem.


ma nisu bila djeca, starije društvo.. ja sam sa svojih 40 bila tu neka baš mrtva sredina, možda čak i malo ispod prosjeka..
jako mladih nije bilo.. (inače smo gledali njemački film Victoria, nije za neku posebnu preporuku osim što će biti zanimljiv ljubiteljima Berlinskog uličnog dijalekta..
tadejus tadejus 11:52 03.10.2017

Re: triggerfish

nsarski
Hvala, ali ipak.

These fish are carnivores and they spend their days eating crabs, shrimp, sea urchins, worms and other invertebrates. They will also pick at clams and other animals attached to corals, which makes it look like they are eating from the coral. You may also see triggerfish eating other smaller fish.

Most are solitary and diurnal. They feed on hard-shelled invertebrates, a few feed on large zooplankton or algae. Market Description: Triggerfish are “excellent” eating, with firm white flesh that is almost sweet in flavor - closer to crab than fish.


ali ipak šta?

sad mijenjaš priču iz hrane se planktonom u mesožderi su (što je jasno nakon jednog pogleda na zube)..
nisi našao izvor koji kaže da jedu i saplemenike.. ali one to ipak rade..
i sad žeš još istrajavati na tupljenju?
aman
nsarski nsarski 12:02 03.10.2017

Re: triggerfish

ali ipak šta?

Ipak da prokomentarišem, mada mi je smorno. To znači "ipak".

sad mijenjaš priču iz hrane se planktonom u mesožderi su (što je jasno nakon jednog pogleda na zube)..


Obična laž. U mom prvom komentaru sam napisao:


hrane se uglavnom planktonom, račićima, koralima i, vrlo retko, manjim ribama. Umeju da ugrizu ronioce jer su veoma teritorial.


Dakle, laž.

Basta, nema više.
tadejus tadejus 12:13 03.10.2017

Re: triggerfish

nsarski

Dakle, laž.
Basta, nema više.


čega nema više? pameti?
slažem se, ova razmjena je od početka ekstremno glupa..
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:35 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

ali je baš bio očigledan momenat kad je svima palo na pamet da nešto nije u redu ali su i dalje slikali..


Zato je dobar savet, uz sarkazam naravno, da ces pre dozvati nekog u pomoc ako viknes vatra/pozar..

Vece su sanse da neko reaguje na vapaj (misleci da mozda i njemu gori pod nogama).
nsarski nsarski 12:47 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

fin, ljubazan, uvek spreman da pomogne, nedeljni roštilj, srednja klasa, imao smao malo više komada oružja na stanju. Za odbranu.

Pa, jbt!, ovo kao da si opisao našeg druga Pajketa: on pravi roštilj sa komšijama Maorima, šeta mačke, hrani pume, sređuje baštu, svima naziva dobro jutro - ukratko, uzoran otac i divan suprug - a u garaži pravi dronove za ubijanje avganistanske dece.
maksa83 maksa83 13:08 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu


Udaljili smo se od teme, te ribe, jesu vegani, kanibali, šta su?

Mimo toga - dating horror.
nsarski nsarski 13:16 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Udaljili smo se od teme, te ribe, jesu vegani, kanibali, šta su?

Maksimoviću, čitaj između redova! Jedu i alge i koralne polipe i račiće i mekušce i manje ribice - sve to, ali nisu zli kanibali što je bila osnovna fascinacija plasirana ovde.

Inače, da li si primetio da, ako na engleskom pišeš brojeve od jedan pa nadalje tek ćeš kod broja 1000 prvi put koristiti slovo "a". A tek kod biliona slovo "b".
maksa83 maksa83 13:23 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Maksimoviću, čitaj između redova! Jedu i alge i koralne polipe i račiće i mekušce i manje ribice - sve to, ali nisu zli kanibali što je bila osnovna fascinacija plasirana ovde.

Ok, ok!

Kad smo kod zlih kanibala, ste znali da postoji vrsta pauka gde mama izleže jajašca i onda hrani paukiće nekim kapljicama, dok ima, a kad kapi nestane nabaci paukiće na sebe, i oni počnu da je jedu i tako im se aktivira killer instikt. Majčinska žrtva level 11.


svarog svarog 13:33 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

1 keva=1 porod. To baš nije neki primer efikasnosti u održanju vrste
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:35 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

ste znali da postoji


Pa kad tigrica moze prasicima da bude majka, tj. maceha i to bas dobra..

3 body problem, apokrifi, apostili, apoitakodalje, da ne ispadne da se ne drzim teme.
maksa83 maksa83 13:39 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

1 keva=1 porod. To baš nije neki primer efikasnosti u održanju vrste

Ne, 1 keva = gomila paukića, množina.
svarog svarog 13:44 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Pa jes, al zamisli to isto samo svaka dva-tri meseca
Ok, ako im je to jedini mačin da prežive onda bolje i to nego ništa
mirelarado mirelarado 13:45 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

svarog
1 keva=1 porod. To baš nije neki primer efikasnosti u održanju vrste


Ćut' samo, dobro je. Da nije tako, nebo bi premrežili. :)
svarog svarog 14:07 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

našao bi se neko već ko bi popapao višak
gedza.73 gedza.73 14:12 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

ne znam odakle mi da se ovo čudo nije menjalo milionima godina.

ako postoji izvorni vanzemaljac ja verujem da su to osice kojima se pokvario matični brod na Zemlji pa su ostale ovde zarobljene.

tadejus tadejus 14:50 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

nsarski
Udaljili smo se od teme, te ribe, jesu vegani, kanibali, šta su?

Maksimoviću, čitaj između redova! Jedu i alge i koralne polipe i račiće i mekušce i manje ribice - sve to, ali nisu zli kanibali što je bila osnovna fascinacija plasirana ovde.


again..
ne samo da jesu nego je stvar i dokumentovana a ja navedoh i u kom se popularnom dokumentarnom filmu dokaz može i vidjeti..
e sad ako bi ti da insistraš na tome da više treba vjerovati tvojim roštiljskim iskustvima no vlastitim očima.. pa dobro.. možda su to stvarno takva iskustva da ponišavaju svaki drugi mogući dokaz.. a možda pak nisu..
tadejus tadejus 14:55 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

maksa83
Maksimoviću, čitaj između redova! Jedu i alge i koralne polipe i račiće i mekušce i manje ribice - sve to, ali nisu zli kanibali što je bila osnovna fascinacija plasirana ovde.

Ok, ok!
Kad smo kod zlih kanibala, ste znali da postoji vrsta pauka gde mama izleže jajašca i onda hrani paukiće nekim kapljicama, dok ima, a kad kapi nestane nabaci paukiće na sebe, i oni počnu da je jedu i tako im se aktivira killer instikt. Majčinska žrtva level 11.


jel se to sad vadiš za svoje ma nema diskriminacije prema ženama stavove?
de, de, nemoj odma da se ljutiš..
al ova ovde prepiska sa nsarskim je tipičan primjer toga što žene moraju da trpe na radnom mjestu..
dođe kreten (pardon my french) i pokušava na čiste mišiće da nametne svoj ničim potkrepljen stav i da pride diskredituje žensku sagovornicu..
kad to više kretena uradi više puta (a uvijek urade) onda je sagovornica diskreditovaan čistom logikom - a što baš nju diskreituju, ima tu nečega..
ako pak uzvrati,onda je zna se, alapača..
pa ti izdrži godine nadgornjavanja sa agresivnim kretenima koji svoje stvove potkrepljuju isključivo vlasitom arogancijom..
maksa83 maksa83 15:02 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

jel se to sad vadiš za svoje ma nema diskriminacije prema ženama stavove?




maksa83 maksa83 15:07 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

ako postoji izvorni vanzemaljac ja verujem da su to osice kojima se pokvario matični brod na Zemlji pa su ostale ovde zarobljene.

Stršljen, brate, stršljen. Ono je ... ne znam.

Pre nekoliko nedelja sam boravio van Beograda nedelju dana, i roknuo sam 2 komada koji su mi uleteli u kuću (pred jesen su u scavenging fazi, to sam posle pročitao), to je bila epska borba koja je uključivala jednu vreću hrane za pse (kojom sam zveknuo prvog kada je greškom sleteo na moj teren, tj. počeo da mili po podu), a za drugog mleko za sunčanje faktor 30 (ona pss-psss prskalica, to je sve što sam imao, da ga imobilišem), i pakovanje od 8 flaša vode koje sam spustio na njega potom, ne zajebavam se uopšte. Normalan insekt bi posle svega toga bio u 2D, kao za herbarijum, ovaj jebotebog, ništa, ceo, samo mrtav, i onda možeš na miru da pogledaš kakva je to ogromna zla zajebana zver.
jinks jinks 15:17 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

ako postoji izvorni vanzemaljac ja verujem da su to osice kojima se pokvario matični brod na Zemlji pa su ostale ovde zarobljene.

Stršljen, brate, stršljen. Ono je ... ne znam.


Čini mi se da bi se gro ljudi više uplašilo susreta sa stršljenom nego sa belom ajkulom.

Mada, kada preturiš prvi, posle više i ne deluju toliko dramatično. Ne znam da li je isti slučaj i sa belim ajkulama :)
maksa83 maksa83 15:22 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Čini mi se da bi se gro ljudi više uplašili pri susretu sa stršljenom nego sa belom ajkulom.

Mada, kada preturiš prvi, posle i ne deluju toliko dramatično.

Desilo se da me istog tog dana prepodne u Beogradu ubola pčela, bi mi je žao, sletela mi na ranac i ja je nisam video i stavio ruku preko nje i ona se uspaničila i - paf, izginula zađaba. Popodne me sačekali tamo ti stršljenovi, i posle toga ose nisam ni primećivao, samo ono bežibre ma'nem rukom k'o na muve...

Da uživamo dok i nama ne dođu oni azijski stršljenovi, to je tek monstrum.
gedza.73 gedza.73 15:50 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Stršljen, brate, stršljen.


Stršljen, osa meni sve to isto plaši.

to je bila epska borba



Normalan insekt bi posle svega toga bio u 2D, kao za herbarijum, ovaj jebotebog, ništa, ceo, samo mrtav, i onda možeš na miru da pogledaš kakva je to ogromna zla zajebana zver.

ne znam šta ima unutra, to krcka kao da je skelet od titanijuma.

Mada, kada preturiš prvi, posle više i ne deluju toliko dramatično. Ne znam da li je isti slučaj i sa belim ajkulama :)

još nijednu belu ajkulu nisam video uživo.
myredneckself myredneckself 16:24 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

arp
Zato je dobar savet, uz sarkazam naravno, da ces pre dozvati nekog u pomoc ako viknes vatra/pozar..

Ovo mene, u neku ruku, podseća na internet i Cunningham's law.
W. Cunninghamu se pripisuje izjava, the best way to get the right answer on the Internet is not to ask a question, it's to post the wrong answer. link

Ljudi na internetu nemaju baš veliku motivaciju da nekom ko je postavio neko pitanje, rado daju odgovor, objašnjenje, i imaju ostale petljancije u vezi s tim. Lakše je da se neko drugi petlja s tim.
Međutim, ako neko da pogrešan odgovor na neko pitanje, ljudi se utrkuju i takmiče ko će pre da ispravi grešku, to improve the state of the humankind with your humble act. (Ovo poslednje sam pročitala u jednom dobrom članku na ovu temu, haha, onda krene ukazivanje na onog ko je pogrešio, a tek na onog ko je najpametniji u tom delu svemira...)
U ovom smislu govori i onaj sada već klasik od xkcd someone is wrong on the internet.

Tako da, propovedaj laž, da saznaš istinu, ili plasiraj dezinformaciju da izmamiš pravi odgovor, što je odlično radio i Šerlok Holms.





jinks jinks 16:30 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Tako da, propovedaj laž, da saznaš istinu, ili plasiraj dezinformaciju da izmamiš pravi odgovor, što je odlično radio i Šerlok Holms.

Mislim da je M. Novković imao blog na ovu temu ... o šupljinama koje se kreću kroz virtuelni ali i realni svet.
myredneckself myredneckself 17:21 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

jinks
Tako da, propovedaj laž, da saznaš istinu, ili plasiraj dezinformaciju da izmamiš pravi odgovor, što je odlično radio i Šerlok Holms.

Mislim da je M. Novković imao blog na ovu temu ... o šupljinama koje se kreću kroz virtuelni ali i realni svet.


Hvala Jinks, sigurno sam ga propustila. Jel znaš možda naslov, baš bih volela da ga pročitam?
tadejus tadejus 17:45 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

myredneckself
Cunningham's law.

Prije će biti Daning Kruger..
Pojeo sam jednom ribu na roštilju i saće objasnim internetu prehrambene a bogme i socijalne navike te ribe..
Još ću da budem i extra drčan pride
niccolo niccolo 17:48 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Kad smo kod zlih kanibala, ste znali da postoji vrsta pauka gde mama izleže jajašca i onda hrani paukiće nekim kapljicama, dok ima, a kad kapi nestane nabaci paukiće na sebe, i oni počnu da je jedu i tako im se aktivira killer instikt. Majčinska žrtva level 11.


To si video u onoj emisiji na Net Geo Wild?

Ima i ono da mama hobotnica ne jede mislim 6 meseci dok leži na jajima i kada se male hobotnice izlegu mama umire od gladi...A slično i tata, on ostari posle razmnožavanja i umre posle nekoliko nedelja.
maksa83 maksa83 18:09 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Pojeo sam jednom ribu na roštilju i saće objasnim internetu prehrambene a bogme i socijalne navike te ribe..

Ja bih se na tvom mestu osvetio nsarskom za sve što su ti ti zlikovci priredili.

Just an idea...
tadejus tadejus 18:21 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

maksa83
Pojeo sam jednom ribu na roštilju i saće objasnim internetu prehrambene a bogme i socijalne navike te ribe..

Ja bih se na tvom mestu osvetio nsarskom za sve što su ti ti zlikovci prirdedili.

Just an idea...


Bogami not..
On je počeo sa just to set the record straight poštovana, ekstremno drsko i bez povoda i mastavio sa agresivmim napadima a da pri tom uopšte nije u pravu..
Do kraja će još ispasti da ja njemu treba da se izvinim..
Podsjeća veoma na muški manir u poslu..
Al tome se svetim vrlo efikasno na licu mjesta.. Thank you very much..
maksa83 maksa83 18:52 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Ma svaka tebi čast na samokontroli, meni da je protivrečio oko tih ribica... ne znam. Ma znam ustvari, našao bi ga i obe bi mu noge polomio, jer ok da se zezamo oko ovoga i onoga ali prehrambene navike trigger ribice su mesto gde povlačim crtu.
tadejus tadejus 19:02 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

maksa83
Ma svaka tebi čast na samokontroli, meni da je protivrečio oko tih ribica... ne znam. Ma znam ustvari, našao bi ga i obe bi mu noge polomio, jer ok da se zezamo oko ovoga i onoga ali prehrambene navike trigger ribice su mesto gde povlačim crtu.


Pa sad ne znam dal ti stvarno me kapiraš da se ne radi o ribicama nego o long term resentmanu (dal je to uopšte riječ) i staroj dobroj saće ja tebi objasnim ženska glavo, a nisam ni u pravu..
Sad ono jest da sam mogla i da otćutim..
On je na to kanda navikao..
Al eto ja baš neću..
No ću da primjetim da ćeš ti meni reći a što ne otćutiš a njemu nećeš e ajd prikoči, možda nisi u pravu..
A ni to mi nije ništa novo
jinks jinks 19:23 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Myredneckself
Jel znaš možda naslov, baš bih volela da ga pročitam?

Prošao sam kroz Milanove blogove, ali po naslovima ne mogu baš da odredim koji bi mogao da bude.

Potka je bila baš o tome, kako se šupljine (u znanju, čemu god) kreću kroz društvo, sisteme uopšte, i na koje sve načine to može da bude bitno.

p.s.

Verovatno sam ovu priču zapamtio i zbog prve lekcije na ETF-u iz Cajine Elektronike, o čuvenim šupljinama koje predstavljaju, u nekakvoj ekvivalentnoj predstavi, nosioce pozitivnog naelektrisanja.

A čitava elektronika, tranzistori, diode, ... svet oko nas, preko njih, tih šupljina, i funkcionišu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:29 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Pa sad ne znam dal ti stvarno me kapiraš da se ne radi o ribicama nego o long term resentmanu (dal je to uopšte riječ) i staroj dobroj saće ja tebi objasnim ženska glavo, a nisam ni u pravu..
Sad ono jest da sam mogla i da otćutim..
On je na to kanda navikao..
Al eto ja baš neću..
No ću da primjetim da ćeš ti meni reći a što ne otćutiš a njemu nećeš e ajd prikoči, možda nisi u pravu..
A ni to mi nije ništa novo

Ništa, bre, ovde ne razumem?!
Ko je, bre, ovde sada siledžija, i jesu li one ribice zle ili nisu, kako Maksa nevino pita?

Da ne znam ko je u ovoj raspravi muško a ko žensko, sve bih ovde naopako shvatio???
tadejus tadejus 22:39 03.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Predrag Brajovic
Ništa, bre, ovde ne razumem?!
Ko je, bre, ovde sada siledžija, i jesu li one ribice zle ili nisu, kako Maksa nevino pita?

Da ne znam ko je u ovoj raspravi muško a ko žensko, sve bih ovde naopako shvatio???


onaj koji raspravu otvara ovako
Poštovana, ovo je samo to set the record straight. Ostali komentari me ne zanimaju. Hvala.

a pri tom nije u pravu..
(možda eventualno nekog jakog naivnog ovo "poštovana" može da navede da se on to meni s poštovanjem obraća, no držim da ti nisi baš tako naivan čak i ako si propustio njegova ranija obraćanja na moj račun)..
myredneckself myredneckself 01:53 04.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

jinks
Myredneckself
Jel znaš možda naslov, baš bih volela da ga pročitam?

Prošao sam kroz Milanove blogove, ali po naslovima ne mogu baš da odredim koji bi mogao da bude.

Potka je bila baš o tome, kako se šupljine (u znanju, čemu god) kreću kroz društvo, sisteme uopšte, i na koje sve načine to može da bude bitno.

p.s.

Verovatno sam ovu priču zapamtio i zbog prve lekcije na ETF-u iz Cajine Elektronike, o čuvenim šupljinama koje predstavljaju, u nekakvoj ekvivalentnoj predstavi, nosioce pozitivnog naelektrisanja.

A čitava elektronika, tranzistori, diode, ... svet oko nas, preko njih, tih šupljina, i funkcionišu.

Hvala ti što si se trudio.

bauer. bauer. 04:07 04.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Pa, jbt!, ovo kao da si opisao našeg druga Pajketa: on pravi roštilj sa komšijama Maorima, šeta mačke, hrani pume, sređuje baštu, svima naziva dobro jutro - ukratko, uzoran otac i divan suprug - a u garaži pravi dronove za ubijanje avganistanske dece.

Ako te ne mrzi, da ovo malo elaboriraš?
alselone alselone 04:32 04.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Ako te ne mrzi, da ovo malo elaboriraš?


E, desi Bauere, zatvori se onaj blog na kom sam te zamolio isto - da elaboriras gde sam bio u krivu umesto "Gluposti !" komentara. Ako te ne mrzi, bio bih ti zahvalan.
bauer. bauer. 04:43 04.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

E, desi Bauere, zatvori se onaj blog na kom sam te zamolio isto - da elaboriras gde sam bio u krivu umesto "Gluposti !" komentara. Ako te ne mrzi, bio bih ti zahvalan.

Ako se dobro sećam, bilo je reči o elementarnoj pristojnosti, koja proističe iz kućnog vaspitanja, hvala lepo, molim lepo, i te fore. Tebi je to izgledalo nesuvislo, i tražio si od mene dodatna objašnjenja. Ja, za to, stvarno nemam vremena. Ako te mama i tata nisu naučili pristojnosti... imaš Internet na raspolaganju.

Edit: Ovo "Glupost": nigde nisam pomenuo. Pomešao si me sa nekim ko nije više ovde.
alselone alselone 04:48 04.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Ako se dobro sećam


Ne secas se dobro. Naprotiv, potpuno si stekao krivu sliku, sto me cudi.

Ovo "Glupost": nigde nisam pomenu

Figurativno receno.
bauer. bauer. 05:07 04.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

alselone
Ako se dobro sećam


Ne secas se dobro. Naprotiv, potpuno si stekao krivu sliku, sto me cudi.

Ovo "Glupost": nigde nisam pomenu

Figurativno receno.

Let's get back to the drawing board. Ne sećam se na kom postu je to bilo, ali me je napadalo da sam suviše fin, zato što mi se dopada kada mi se američke kasirke osmehuju. Tu si se i ti negde našao.

Najsimpatičnije iskustvo, na benzinskoj pumpi u ruralnoj Nevadi...
' Hey, there, handsome!
' Hey, gorgeous!

Ima tome, dekada i više. Ali, ponavljam, nije teško biti fin.

alselone alselone 05:23 04.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Tu si se i ti negde našao.


Da, spomenuo sam konobare, tj. vestacke blazirane osmehe, ali sam rekao i jos nesto.

Da ne kopam po arhivi, ali se vrlo dobro secam kako sam pricao kako su Ameri prilicno ljubazni i druzeljubivi, kako ce te sacekati (ovaj primer sam dao) drzeci ulazna vrata od zgrade, hodnika, bilo cega, neko vreme (za tren duze da osetis ljubaznost).

Ali sam pricao i o sistemu, pricao sam o tome kako mi se cini da je americki sistem okrenut gradjaniu i da mu daje poverenje (na sta sam dobio, figurativno receno, "gluposti" komentar bez objasnjenja).
bauer. bauer. 05:32 04.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Da, spomenuo sam konobare, tj. vestacke blazirane osmehe, ali sam rekao i jos nesto.

Da ne kopam po arhivi, ali se vrlo dobro secam kako sam pricao kako su Ameri prilicno ljubazni i druzeljubivi, kako ce te sacekati (ovaj primer sam dao) drzeci ulazna vrata od zgrade, hodnika, bilo cega, neko vreme (za tren duze da osetis ljubaznost).

Anyway, ja sam se danas uključio jer mi je bilo simpatično da naš uvaženi profesor (i tvoj mentor, ako se ne varam) optužuje tvog, i mog, prijatelja (koga si ti lično upoznao, u Koloradu, opet, ako se ne varam), da pravi dronove koji ubijaju avganistansku decu. Baš bi mi bilo interesantno da čujem malo više o tome.
alselone alselone 07:44 04.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

i tvoj mentor, ako se ne varam

Nije, ali bi mi bila cast da jeste. Doduse, ako mislis na blogomentorstvo onda jeste.

koga si ti lično upoznao, u Koloradu

I macke sam mu upoznao. Evo dogovaramo i sledeci susret trece vrste.
Kazezoze Kazezoze 07:55 04.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

bauer.
Da, spomenuo sam konobare, tj. vestacke blazirane osmehe, ali sam rekao i jos nesto.

Da ne kopam po arhivi, ali se vrlo dobro secam kako sam pricao kako su Ameri prilicno ljubazni i druzeljubivi, kako ce te sacekati (ovaj primer sam dao) drzeci ulazna vrata od zgrade, hodnika, bilo cega, neko vreme (za tren duze da osetis ljubaznost).

Anyway, ja sam se danas uključio jer mi je bilo simpatično da naš uvaženi profesor (i tvoj mentor, ako se ne varam) optužuje tvog, i mog, prijatelja (koga si ti lično upoznao, u Koloradu, opet, ako se ne varam), da pravi dronove koji ubijaju avganistansku decu. Baš bi mi bilo interesantno da čujem malo više o tome.

U pravu si, Pajke uopšte nije svestan da dronovi koje on pravi služe za ubijanje dece u Avganistanu.
A pošto mu je to izvor zarade, onda i kad čuje da se takvo nešto dešava u svetu, ne smatra da on na bilo koji način učestvuje u tome.
Obično se u takvim slučajevima nedostatak svesnosti kod čoveka poklapa sa nedostatkom savesti.
Nije on ni jedini takav, niti je neki izuzetak u svetu, pa ga ne treba ni kriviti jer većina je najčešće nesvesna sebe i svojih delanja u globalnim razmerama.
nsarski nsarski 09:03 04.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

bauer.
Pa, jbt!, ovo kao da si opisao našeg druga Pajketa: on pravi roštilj sa komšijama Maorima, šeta mačke, hrani pume, sređuje baštu, svima naziva dobro jutro - ukratko, uzoran otac i divan suprug - a u garaži pravi dronove za ubijanje avganistanske dece.

Ako te ne mrzi, da ovo malo elaboriraš?

Ne mrzi me.
Prvo, lepo je znati da si preživeo ono šenlučenje u LV onomad.
Neka si ti nama živ, zdrav i veseo.

A ovo za Pajketa je sitno zezanje. On ne propušta priliku da ošine na najstrašniji način po svakome ko je na bilo koji način bio deo poslednjih ratova. Ili da svakoga ko nije fanatik ujka Sema prozove da drži Putinovu ikonu na zidu. Ali, jbg, on je digitalac, on misli u crno-beloj tehnici. Pa, rekoh, neka i on proba malo od te svoje medEcine. Tako, razumeće to Pajke - ima on smisla za humor.
Za dronove, šta da kažem? On je sam pričao da pravi neke elektronike koje se i u te svrhe koriste. Sećaš se, nadam se, onog zezanja oko američkog drona koji su Iranci hakovali i spustili ga - nežno - na svoju livadu. Pajke je bio osupnut jer je na dronu pisalo Made in Colorado.
tyson tyson 14:12 04.10.2017

Argumentum ad hitlerum

al ova ovde prepiska sa nsarskim je tipičan primjer toga što žene moraju da trpe na radnom mjestu..
dođe kreten (pardon my french) i pokušava na čiste mišiće da nametne svoj ničim potkrepljen stav i da pride diskredituje žensku sagovornicu..
kad to više kretena uradi više puta (a uvijek urade) onda je sagovornica diskreditovaan čistom logikom - a što baš nju diskreituju, ima tu nečega..
ako pak uzvrati,onda je zna se, alapača..
pa ti izdrži godine nadgornjavanja sa agresivnim kretenima koji svoje stvove potkrepljuju isključivo vlasitom arogancijom..

Ma nacista bre, da skratimo priču.

Ili, da kontekstualizujemo i upotrebimo trenutno omiljenu lokalnu dangu, ljotićevac.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:07 04.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

koga si ti lično upoznao, u Koloradu, opet, ako se ne varam)


Pa jeste me upoznao alse, ali nije imao dovoljan security clearance da mu pokažem i garažu.





tadejus tadejus 16:21 04.10.2017

Re: Argumentum ad hitlerum

tyson

Ma nacista bre, da skratimo priču.


Ma žentmen..
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:16 05.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Lakše je da se neko drugi petlja s tim.


Tu je poenta na raznim nivoima. Primeceno u ovom slucaju koji sam navela da je reakcija takva (nema reakcije) po principu neko drugi ce, ne moram ja. Zato je verovatno pozar (opasnost od, strah od) najefikasniji podsticaj za hvatanje za telefon gde neces da cekas onog famoznog nekog drugog..
blogovatelj blogovatelj 10:20 05.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

ali nije imao dovoljan security clearance da mu pokažem i garažu




Kako čovek da ga ne obožava, pa makar bio i najgori drugostrbijanac i nerd?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:51 05.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

blogovatelj
ali nije imao dovoljan security clearance da mu pokažem i garažu




Kako čovek da ga ne obožava, pa makar bio i najgori drugostrbijanac i nerd?


Blogi, uvatiš me za drona!

(e, super je ovo zezanje na blogu, pazi kad su ljudi utripovali da stvarno pravim dronove, za malu decu avganistansku i druge nemani, i još me zasipaju drugarskim kritikama i jeftinom filoSofijom, džabe sam ja pisao čime se ustvari bavim, ali žao mi da kvarim ovu legendu o sebi. Doduše, znam ko pravi dobre mašine, izvanrede za špijuniranje golih komšinica koje se sunčaju na krovovima, cenim da bi šarski bio zaintersovan, da mu osim arogancije i konstantne ozlojeđenosti, kroz vene prostruje i neki drugi životni sokovi. To je, cenim, dobro i protiv staračke senilnosti).

nsarski nsarski 19:10 05.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

cenim da bi šarski bio zaintersovan, da mu osim arogancije i konstantne ozlojeđenosti, kroz vene prostruje i neki drugi životni sokovi.



Imaš neki katalog tih komšinica?
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:15 05.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

nsarski
cenim da bi šarski bio zaintersovan, da mu osim arogancije i konstantne ozlojeđenosti, kroz vene prostruje i neki drugi životni sokovi.



Imaš neki katalog tih komšinica?


Šaljem pouzećem, momentalno!


nsarski nsarski 19:21 05.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Šaljem pouzećem, momentalno!


Hvala ti ko bratu rođenom, ali nemoj da su neke kalafonke ili retardirane. Ili, ne daj Bože, opinionated overweight bitches with attitude.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:39 05.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

nsarski
Šaljem pouzećem, momentalno!


Hvala ti ko bratu rođenom, ali nemoj da su neke kalafonke ili retardirane. Ili, ne daj Bože, opinionated overweight bitches with attitude.


Starče, mislim da nisi u poziciji da biraš baš toliko.
nsarski nsarski 19:44 05.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Starče, mislim da nisi u poziciji da biraš baš toliko.


Hehe, svašta ti misliš, ali nije dato svima da znaju. Live long and prosper.
bauer. bauer. 04:23 06.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Ne mrzi me.
Prvo, lepo je znati da si preživeo ono šenlučenje u LV onomad.
Neka si ti nama živ, zdrav i veseo.

A ovo za Pajketa je sitno zezanje. On ne propušta priliku da ošine na najstrašniji način po svakome ko je na bilo koji način bio deo poslednjih ratova. Ili da svakoga ko nije fanatik ujka Sema prozove da drži Putinovu ikonu na zidu. Ali, jbg, on je digitalac, on misli u crno-beloj tehnici. Pa, rekoh, neka i on proba malo od te svoje medEcine. Tako, razumeće to Pajke - ima on smisla za humor.
Za dronove, šta da kažem? On je sam pričao da pravi neke elektronike koje se i u te svrhe koriste. Sećaš se, nadam se, onog zezanja oko američkog drona koji su Iranci hakovali i spustili ga - nežno - na svoju livadu. Pajke je bio osupnut jer je na dronu pisalo Made in Colorado.

Hvala na brizi, dobro smo svi. Ali, u vezi Pajketa, on tebe Putinovom ikonom, ti njega pobijenom avganistanskom decom. Malo mi je to disproporcijalno. Ako pričamo o dronovima koji ubijaju decu, onda si i ti za to kriv. Jer plaćaš porez ovoj zemlji čiji lebac jedeš. Ako se nešto nije promenilo?

Čak, štaviše, mislim da ti nisi preboleo, ne samo onaj životni izbor koji si gore naveo, nego i neke druge, posle njega. Decisions, decisions, decisions... a ni grožđe nema svuda isti ukus.
bauer. bauer. 05:00 06.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

u globalnim razmerama.

Kaze,

Kad smo već kod globalnih razmera, ti sigurno znaš da je kod mene, u Nevadi, legalizovana gandža. Ja nagovaram ovu moju da i to probamo. Ali mi je blam, kad uđem u prodavnicu, ne znam šta da tražim? Pomoć prijatelja? Ali, da zvuči kao da znam o čemu pričam?
Atomski mrav Atomski mrav 09:38 06.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

džabe sam ja pisao čime se ustvari bavim

Dođeš mu k'o Čendler iz Prijatelja, niko u stvari ne zna čime se bavi
maksa83 maksa83 09:47 06.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Ali mi je blam, kad uđem u prodavnicu, ne znam šta da tražim? Pomoć prijatelja? Ali, da zvuči kao da znam o čemu pričam?

Koliko vidim cene, u Nevadi ne možeš mnogo da biraš, i tu je najskuplja.

Ako možeš da biraš traži indoor grown.

Nisam ekspert, samo sticajem okolnosti mogu da pratim cene toga u svim državama, i indoor grown je najskuplja i najbolja zato što je najtimarenija, pa zatim ona iz plastenika, pa field grown.
alselone alselone 09:52 06.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Nisam ekspert, samo sticajem okolnosti mogu da pratim cene toga u svim državama, i indoor grown je najskuplja i najbolja zato što je najtimarenija, pa zatim ona iz plastenika, pa field grown.


Covek ne moze vise ni da se drogira bez predznanja. Isti problem sam i ja imao u Amsterdamu. Hocu - necu, reko - aj da vidim, al ne znam kako se trazi, sta se uzima, koliko. I onda se smorio i digo ruke.
Kazezoze Kazezoze 10:56 06.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

maksa83
Ali mi je blam, kad uđem u prodavnicu, ne znam šta da tražim? Pomoć prijatelja? Ali, da zvuči kao da znam o čemu pričam?

Koliko vidim cene, u Nevadi ne možeš mnogo da biraš, i tu je najskuplja.

Ako možeš da biraš traži indoor grown.

Nisam ekspert, samo sticajem okolnosti mogu da pratim cene toga u svim državama, i indoor grown je najskuplja i najbolja zato što je najtimarenija, pa zatim ona iz plastenika, pa field grown.


Tako nekako, za poČetnike koji žele da se odvale, indor grown je najbolji. Ona ima najviše hemije u sebi i što više smrdi, više udara...skunk, recimo.
Oni iskusniji, koji žele da uživaju, da se dobro nasmeju (samom sebi), prirodna trava (field grown) je najbolja.
maksa83 maksa83 11:46 06.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Covek ne moze vise ni da se drogira bez predznanja.

Znaš kako kaže Intel CTO - "data is the new source code".

Tako i sa gandžom...
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:18 06.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

Atomski mrav
džabe sam ja pisao čime se ustvari bavim

Dođeš mu k'o Čendler iz Prijatelja, niko u stvari ne zna čime se bavi


Da, palamuder. Ili radim za CIJU. Mada jedno ne iskljucuje drugo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:29 06.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu

alselone
Nisam ekspert, samo sticajem okolnosti mogu da pratim cene toga u svim državama, i indoor grown je najskuplja i najbolja zato što je najtimarenija, pa zatim ona iz plastenika, pa field grown.


Covek ne moze vise ni da se drogira bez predznanja. Isti problem sam i ja imao u Amsterdamu. Hocu - necu, reko - aj da vidim, al ne znam kako se trazi, sta se uzima, koliko. I onda se smorio i digo ruke.


Znam gde cu da te vodim kad dodjes sledeci put. Pravo kod hipajdera, tu na cosku, tamo ce sve da ti objasne, nacrtaju ako treba, daju i dzabe semplove ako se ne varam. Znas i sam kako je ovde, easy going, nema blama, niko te ne ocenjuje i gleda sa visine, pretpostavljajuci ovo ili ono, i pri tome ti se ljubazno osmehuju, od sveg srca lazno. Pa se razvaljuj, iu domacinskoj atmosferi, samo nemoj da diras macke, ili da pises blogove, ko neki ovde kad se urade.
alselone alselone 17:31 06.10.2017

Re: Đavo je (opet) odneo šalu


Znam gde cu da te vodim kad dodjes sledeci put. Pravo kod hipajdera, tu na cosku, tamo ce sve da ti objasne, nacrtaju ako treba, daju i dzabe semplove ako se ne varam. Znas i sam kako je ovde, easy going, nema blama, niko te ne ocenjuje i gleda sa visine, pretpostavljajuci ovo ili ono, i pri tome ti se ljubazno osmehuju, od sveg srca lazno. Pa se razvaljuj, iu domacinskoj atmosferi, samo nemoj da diras macke, ili da pises blogove, ko neki ovde kad se urade.

narcis narcis 23:47 02.10.2017

neko reče

kako je u titino vreme samo tupa radna snaga išla u gastarbajt po nemcije a danas odlazi uglavnom enteližencija
pa gospodo germanske statistike vas demantuju
'...Prema saznanjima Instituta za istraživanje tržišta rada i zapošljavanja (IAB), sa Zapadnog Balkana uglavnom dolaze nekvalifikovani (47 odsto) i polukvalifikovani radnici (49,6 odsto), dok udeo fakultetski obrazovanih radnika i drugih stručnjaka iznosi svega 3,4 odsto.'

LINK na celu vest
blogovatelj blogovatelj 18:45 03.10.2017

Ja se kladio iz kornera

Na Trampa, Donalda. Odrao Pajića za $100.
Nespretan je, jer je mlad.
Atomski mrav Atomski mrav 22:09 03.10.2017

Re: Ja se kladio iz kornera

Ja sam se za vreme EP u fudbalu 2004. godine kladio na sledeći način:
Francuska - Engleska: 2-1 (1. kolo grupne faze takmičenja)
Italija - Bugarska: 2-1 (3. kolo grupne faze takmičenja)

I dobio. Kvota 900. Bile su to lepe pare.

Koji je rezon bio iza ovog tiketa?

Prvo sam odabrao ovaj drugi par, žabari protiv Blgara. To realno nije bila neka umetnost pogoditi, Bugari su imali sjajnu reprezentaciju ali pošto nisu baš imali nekog iskustva na velikim takmičenjima, cenio sam da neće proći grupu u kojoj su bili još i Švedska i Danska. Kontao sam da će u trećem kolu igrati neopterećeno, za svoju dušu i za navijače dok će žabari poslovično da taktiziraju u prva dva kola, trebaće im pobeda u trećem ali će nadahnuti Bugari da povedu u prvom poluvremenu i onda će žabari da se vade u drugom. Tako je i bilo, Bugari su poveli iz penala krajem prvog poluvremena ako se ne varam a Italijani su se posle baš mučili da pobede, Kasano je dao gol u sudijskoj nadoknadi i zatim plakao umesto da se raduje jer su Šveđani i Danci bratski odigrali 2:2 (rezultat koji je za obe reprezentacije značio prolaz u sledeću fazu takmičenja).

Za drugi par sam se malo mučio ali sam na kraju odabrao utakmicu Francuska - Engleska jer sam (pravilno) procenio da su Englezi u boljoj formi ali igraju kukavički - povedu 1:0 i onda brane rezultat, tako su vazda igrali dok je selektor bio Sven Joran Erikson - a da su Francuzi dovoljno iskusni da to kazne. Čini mi se da je Zidan postigao dva gola u drugom poluvremenu, jedan iz slobodnog udarca.

Isplatu sam morao malo da pričekam, gomila ljudi je odigrala tačan rezultat 2:2 za utakmicu Švedska - Danska ili neke kombinacija (X i GG - oba tima postižu pogodak, 3+ gola i slično) pa je kladionica morala da isplati poprilično mnogo para...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana