Filozofija| Gradjanske inicijative| Moj grad

ilegalna borba u srbiji

Srđan Fuchs RSS / 04.10.2017. u 20:53

jedini način borbe protiv AV kleptokratije je ilegalna borba.

 irreversible-2002-16-g.jpg

 
šta znači to za vas?
 
na koji način se možete ostvariti kao ilegalni borci?
 
da li gun, pa da skidate smradove kao Džodi Foster, ili neka gluva noćna smena?
 
uzmite svoju sudbinu u svoje ruke. srbija, naša jedina majka bičerka nije AV-banda, zaštitite svoju porodicu kako znate i umete, kao razbiješnjeli Maks s onu stranu olujne kupole.
 
 

 



Komentari (230)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

tasadebeli tasadebeli 06:52 09.10.2017

Re: mislim

plausibel

Ava Gardner in "The Night of the Iguana" 1964






Е, то већ ја називам правом женом!










John (James) Huston (Joyce)




plausibel plausibel 07:32 09.10.2017

Re: mislim

Ostadoh razmišljajući o zadnjoj riječi.

I manijak kakav sam, provjerim:

"poslednji ili zadnji
Piše se i jedno i drugo.

"Zadnji u značenju poslednji nije pogrešno", kaže Ivan Klajn u Rečniku jezičkih nedoumica.
Prilog zadnji osim prostornog ima i vremensko značenje: zadnje sedište, zadnje noge ali i zadnja noć, zadnji čas i zadnje vreme.
"


Hm, ipak bih, od prve do poslednje riječi, korigovala samu sebe.

:)
tasadebeli tasadebeli 08:00 09.10.2017

Re: mislim

plausibel
Ostadoh razmišljajući o zadnjoj riječi.

I manijak kakav sam, provjerim:

"poslednji ili zadnji
Piše se i jedno i drugo.

"Zadnji u značenju poslednji nije pogrešno", kaže Ivan Klajn u Rečniku jezičkih nedoumica.
Prilog zadnji osim prostornog ima i vremensko značenje: zadnje sedište, zadnje noge ali i zadnja noć, zadnji čas i zadnje vreme.
"


Hm, ipak bih, od prve do poslednje riječi, korigovala samu sebe.

:)




Да је било која друга реч задња/последња, одговорио бих ти вероватно са: "Да, драга."


А овако...

Не могу.

Мени је та реч одувек била и остала предња/прва реч у том дугачком низу свих до сада изговорених/написаних речи на овој нашој планети, низу који се завршава тамо негде у свемиру, ако се уопште и завршава, и одјекује и одјекиваће еонима чак и када нас одавно више не буде било.
plausibel plausibel 08:08 09.10.2017

Re: mislim

Taso, ostade ti razmišljajući o Avi Gardner.

:)
bladerunner92 bladerunner92 13:36 09.10.2017

Re: mislim

omega68

Skini mi se više, ona je mene PRVA prozvala bez ikakve veze i samim tim ODGOVORNA za sve posle toga( a nisam joj naneo bilo kakvu ličnu uvredu.


Ok Omega smatram da sam ti duzna objasnjenje i to iz dva razloga -- prvi je sto koliko god se ja ne slagala sa tobom ja smatram, da si ti iskren u onome sto pises i da iskreno verujes u to sto citas i da, bez obzira sto si napisao neke strasne stvari, nisi pokvaren (sad, mozda i gresim ali za sada mislim tako) - a drugi razlog je sto ne zelim da se nerviras ili ispadnes kolateralna steta zato sto te neki drugi , a koji jesu pokvareni a na zalost i priglupi i ograniceni (ne pomazu tu ni fakulteti a bogme nekima ni putovanja ) - huskaju, gurkaju i sufliraju ti dok skriveni sede, cute , raduju se i lupaju preporuke.

Nisam ljuta na tebe ni malo bez obzira na sve uvrede koje si izneo o meni ali ti se necu izviniti "sto sam prva pocela" jer mi namera nije bila losa odnosno nije mi palo na pamet da se s tobom sprdam vec da se s tobom nasalim , jer u toj recenici gde se spominjes ti , ako se vratis i samo malo pazljivije procitas, sam spomenula mog sina i suze radosnice (kako ih on zove suze srecice)sto sigurno ne bih radila da sam zelela da te uvredim.

Pozdrav

alselone alselone 14:08 09.10.2017

Re: mislim

ne slagala


neslagala
tasadebeli tasadebeli 14:39 09.10.2017

Re: mislim

plausibel
Taso, ostade ti razmišljajući o Avi Gardner.

:)



Да ли притом грешим у нечему?






(Ово су негде те године... Да будемо вршњаци.)




tyson tyson 21:34 04.10.2017

Taktičko-pokazna vežba

Vidim ja da ćeš sa Kebom četvororučno da zasviraš klavir...





BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:38 04.10.2017

Re: Taktičko-pokazna vežba

Vidim ja da ćeš sa Kebom četvororučno da zasviraš klavir...

nsarski nsarski 21:41 04.10.2017

Re: Taktičko-pokazna vežba

Znači - tekila gerila?

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:49 04.10.2017

Re: Taktičko-pokazna vežba

Više tekila nego gerla, rekao bih.

Ipak, nisu tekila, a ni votka rakija, ali noćas udaraju:

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:09 05.10.2017

Re: Taktičko-pokazna vežba

הייתי אוהב לראות את ההתפתחות הזו.

Тајсоне.
pape92 pape92 22:19 04.10.2017

Situacija

Narod je spreman na najveće žrtve, ali se žrtve prave lude, neće ni da čuju.

©Radović

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:23 04.10.2017

Re: Situacija

Pape, jel si slušao Adama Baldycha? (ne znam kako mu se izgovara prezime)

pape92 pape92 22:40 04.10.2017

Re: Situacija

Nisam! Što je propust, pogotovo ako imam u vidu da sam pre nekoliko godina napisao (ne i objavio) blog koji veliča poljski džez. Mislim, džez iz Poljske. Hvala!
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:46 04.10.2017

Re: Situacija

pa objavi ga. :) i ja sam bila iznenađena koliko ima dobrih poljskih džezera, a ovaj adam, uopšte ne znam kako se našao na mom iPod-u (ok, ja sam ga tamo stavila) ali ne mogu da se setim kako sam došla do njega. opasno mi se dopada!

maksa83 maksa83 22:52 04.10.2017

Re: Situacija

Mislim, džez iz Poljske.

Kako bre, pa ste gledali Stormy Monday?

Tamo figuriše The Krakow Jazz Ensamble.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:08 04.10.2017

Re: Situacija

ako se ne varam pre nekoliko godina je bio Marcin Wasilewski trio, i karte su koštale bezobrazno mnogo (u odnosu na Hiromi pre dve godine, npr), pa nisam otišla. na ovog Adama bih otišta šta košta da košta. zvala bih ga na slavu da mi svira. pohovala bih mu tikvice ako voli. jbt, kako je do jaja ovaj "for zbiggy", obrćem u lupu, šota!
Stormy Monday


pape92 pape92 23:09 04.10.2017

Re: Situacija

Glavna fora sa The Krakow Jazz Ensamble-om je što oni zvuče kao da su stvarno The Krakow Jazz Ensamble. Dozvolite primer (možete da mi verujete i na reč).
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:16 04.10.2017

Re: Situacija

haha! sikstiz en' sevntiz. :)

nego, mi o vasilevskom, a on sa adamom, a ja nemam pojma o tome...baš me gađa u jazz-ukus, u sam centar.
pape92 pape92 23:19 04.10.2017

Re: Situacija

Baldycha? (ne znam kako mu se izgovara prezime)


Ko jednom savlada Berdych-a, već je prevalio je teži deo puta.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:26 04.10.2017

Re: Situacija

pa činilo mi se da je Baldih, ali nisam povezala uopšte sa Berdihom, za siguricu.
hvala za hint.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 00:13 05.10.2017

Re: Situacija

zvala bih ga na slavu da mi svira. pohovala bih mu tikvice ako voli.



Sad sam poslušao, moćni su, nema šta. Ja bih ovom kontrabasisti zbog ovog sola uradio logo, vizit kartu i portfolio free of charge
stefan.hauzer stefan.hauzer 09:45 05.10.2017

Re: Situacija

Ja bi njih sve ošišao do glave i poslao u vojsku. Kakvo je bre ovo sranje? Naravno da se zezam, ali ovo zvuči mnogo subverzivnije nego što izgleda.

Edit: i onda pogledam drugi snimak i vidim da su me poslušali i bez da im bilo šta dobacim. Taj rad i sad mi se već više dopada. Revolucija je u izgledu!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:59 05.10.2017

Re: Situacija

Ja bi njih sve ošišao do glave i poslao u vojsku. Kakvo je bre ovo sranje? Naravno da se zezam, ali ovo zvuči mnogo subverzivnije nego što izgleda.


Treba da se vrati askara, da ne zalazim sada u post- strukturalna zgražanja. Umesto da siluju gudru i izvlače utoke, klinci bi se, kroz smireno čišćenje đubreta po srpskim sredinama, učili disciplini, a postmodernisti, po ugledu na švajcarsku i izraelsku vojsku, bi se učili da čuvaju svoju decu i žene, i da rukuju naoružanjem, ako se, zlu ne trebalo, uspostavi nacizam ili neki oblik krimokratije u budućnosti. Naravno, uz aikido peglanje. Dnevnica - 3 crvene po čoveku/ženi.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:09 08.10.2017

Re: Situacija

hej, Pap, sada sam preslušao ziku, hvala na javljanju među ovim brložnicima i brloškinjama, exceptional strike of beautie, thanks wherever you are.
nask nask 22:27 04.10.2017

Ne, Ne i Ne

ilegalnoj borbi u Srbiji.

Ne!

U suprotnom su govna pobedila.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:14 05.10.2017

Re: Ne, Ne i Ne

Што су очеви и оци устали с токама на Швабу? Шта их је нагнало?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 22:33 04.10.2017

Nobel za književnost

Nego, dok se pripremamo za ilegalnu borbu, mogli bi legalno da prodiskutujemo koga je među živim piscima Nobelov komitet odabrao za ovogodišnji oreol.

Da sam ja (drug) član tog komiteta, glasao bih za Amosa Oza. Ako treba da obrazložim, obrazložiću.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:55 04.10.2017

Re: Nobel za književnost

Nego, dok se pripremamo za ilegalnu borbu, mogli bi legalno da prodiskutujemo koga je među živim piscima Nobelov komitet odabrao za ovogodišnji oreol.

tomas pinčon, konačno?
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:10 04.10.2017

Re: Nobel za književnost

Kako predviđaju književni krugovi, ovogodišnji će izbor, za razliku od prošlogodišnjeg koji je izazvao mnoge polemike, ipak biti "opšteprihvaćen".

"Akademija je zapravo vrlo diskretno društvo i ove godine ne treba očekivati senzaciju", tvrdi književni kritičar Svenska Dagbladeta Clemens Pelinger.

Lista mogućih dobitnika vrlo je dugačka, a i ove godine spominju se Amerikanac Don DeLilo, Kanađanka Margaret Atvud, Sirijac Adonis, Japanac Haruki Murakami i Kenijac Ngugi va Tiong'o.

Njima se mogu dodati i Kinez Jen Lienke, Izraelci Amos Oz i David Grosman, Italijan Klaudio Magris, Albanac Ismail Kadaré i Francuz Mišel Uelbek, ali laureat bi mogao biti i neko nepoznat širokoj javnosti.

Ovo poslednje što sam boldovao, čini se najverovatnijim. tako to oni rade - izaberu nekog za koga je malo ko čuo i koga niko nije čitao.. i ispadnu pametni.
4krofnica 4krofnica 09:09 05.10.2017

Re: Nobel za književnost

izaberu nekog za koga je malo ko čuo i koga niko nije čitao.. i ispadnu pametni.


pa za Dilana smo svi čuli ali uspeli su da iznenade.
što se mene tiče, a kad su kod muzičara, mogli su da daju i Kit Ričardsu za Life (mada ju je pisao zajedno sa nekim novinarom). fenomenalna knjiga.

Murakamija će da obiđe, po običaju, ali već se navikao. :)
Kad nije dobio kad je objavio 'What I talk about when I talk about running' ne mora ni kasnije. (taj naslov je najverovatnije maznuo od Rejmonda Karvera (What we talk about when we talk about love), čoveka za koga tvrdi da je imao najveći literarni uticaj na njega, iako im stilovi nisu ni slični. Ni Karver nije dobio nobela, pa ništa.)

(ovako Murakamijevi fanovi proslavljaju nominaciju)

:)

tyson tyson 15:51 05.10.2017

Re: Nobel za književnost

Nego, dok se pripremamo za ilegalnu borbu, mogli bi legalno da prodiskutujemo koga je među živim piscima Nobelov komitet odabrao za ovogodišnji oreol.

Ene ga, Išiguro.

Makar neki Japanac da dobije... oh wait.


plausibel plausibel 18:40 05.10.2017

Re: Nobel za književnost



Kenzaburō Ōe

_________________________

Neil Gaiman‏ @neilhimself

So very thrilled for Kazuo Ishiguro. A wonderful writer, a terrific person, and one of ours (whatever that means). #nobelprize literature

_________________________

Jel se javio muzičar Dylan Bob od prošle godine, uopšte?
Nešto razmišljam, al baš je napačen gejak.



Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:44 05.10.2017

Re: Nobel za književnost

tyson
Makar neki Japanac da dobije... oh wait.

Britanac japanskog porekla, piše na engleskom jeziku. Ne znamo na kome sanja i mašta, ukoliko to radi na japanskom, onda je i prevodilac.
tasadebeli tasadebeli 22:48 04.10.2017

Аутобандера

Тј. капиџик на аутопуту. Дера на аутобану. К'о мајка Србија.


А да ли би се у илегалну борбу рачунало и то када бих клинцима у школи за које ме је њихова учитељица информисала да су им родитељи у СНС (јер је то важан фактор у процесу њиховог даљег васпитавања) почео да дајем кечеве у дневнику?


Николо?



"Тамо има једна дера ди пролази кера..."



Срки, шта ти је? Вер из лав коју треба да прокламујемо свакога дана, брадер?







Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:18 04.10.2017

Re: Sagradiću šajku...

tasadebeli tasadebeli 23:27 04.10.2017

Re: Sagradiću šajku...

Vojislav Stojković



Кад-тад!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:00 05.10.2017

Re: Crven somot, a zelena svila...

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:22 05.10.2017

Re: Аутобандера

tasadebeli




Срки, шта ти је? Вер из лав коју треба да прокламујемо свакога дана, брадер?





Берђајеву је најкрупнија критика била што се никада, током фашистичке епохе, није огласио. Постоји прича да га је неко у политичким круговима фашистичког Париза штитио. Сам Николај је рекао: "Никада се нисам бавио Танатосом, само Еросом." Е, дош'о Срла који се бави Танатосом, и то хемијски прерађеним производом људске мржње.
tasadebeli tasadebeli 06:48 06.10.2017

Re: Аутобандера

Srđan Fuchs
tasadebeli




Срки, шта ти је? Вер из лав коју треба да прокламујемо свакога дана, брадер?





Берђајеву је најкрупнија критика била што се никада, током фашистичке епохе, није огласио. Постоји прича да га је неко у политичким круговима фашистичког Париза штитио. Сам Николај је рекао: "Никада се нисам бавио Танатосом, само Еросом." Е, дош'о Срла који се бави Танатосом, и то хемијски прерађеним производом људске мржње.



Аха, капирам.

Дакле оно, Борџије, ратови, тровање папа, инцестоидни наследници,... = Микеланђело, Да Винчи, ренесанса,... (деведесете?) VS. петсто година демократије, братска љубав, сат са кукавицом, чоколада са веселом кравицом на омоту,... (двехиљадите?).

Само, не занемаруј чињеницу да је и тај избор опет ствар слободне воље појединца. Свакога од нас.

А оно јес, у праву си, слажем се ја са тобом. Ваља се у животу увек Берђајев пресећи малкице Достојевским.

Само један мали штрц из сифона. Буде довољно...










EDIT:

П.С. - Лавеж стакла смирује нам натечене живце.







Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:30 06.10.2017

Re: Аутобандера

Šta je moć projekcije. Znači, Tasa, kada mu prete deci i ženi ćuti, i ne talasa, tražeći opravdanje sa svoju slabost u književnosti?
tasadebeli tasadebeli 10:00 06.10.2017

Re: Аутобандера

Srđan Fuchs
Šta je moć projekcije. Znači, Tasa, kada mu prete deci i ženi ćuti, i ne talasa, tražeći opravdanje sa svoju slabost u književnosti?



Па позвао си на илегалну борбу.

Ја за бољи начин не знам јер насиљу прибегавам само онда када ме други својим поступцима на то присиле.


Успут (Емси, пријатељу, свако мало помислим на тебе):


mislim
šta treba da se desi da smrdjivim govnima iz cg i srb udbe pokažete zube?



Заборавио си да у набрајању поменеш и хрватску удбу









као и ону некадашњу југословенску, тзв. савезну удбу, која је према свему овоме што видим око себе још увек врло живахна и активна иако јој се држава за коју је радила одавно упокојила.




looping looping 06:00 05.10.2017

1

jedini način borbe protiv AV kleptokratije je ilegalna borba.

Pa to nije ništa novo u državi Srbiji.
I protiv Djindjića je bila ilegalna borba. Koju je on izgubio.

PS.
Sad će neko da kaže: "Ali to je borba protiv kleptokratije".

Ali ako treba ilegalno onda tu pravila više nema.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:12 08.10.2017

Re: 1

AV nije ZĐ - ZĐ je privatno bio miran i porodičan čovek, dok AV ima eksplozije besa - što ukazuje da je njegov um indoktriniran, za razliku od Dačića, koji je prosta stara komunjara - važnija mu je partija od rođene porodice.
anonymous anonymous 07:16 05.10.2017

Vara te ...

...dupe , da izgubiš glavu.





NE DIRAJ MI .....
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:37 06.10.2017

Re: Vara te ...

Šta si hteo da kažeš, opet nešto iz malog mozga?
anonymous anonymous 17:19 06.10.2017

Re: Vara te ...

Srđan Fuchs
Šta si hteo da kažeš, opet nešto iz malog mozga?


Ma, zajebavam se ...iz srednjeg ...

Ovde više ništa ne shvatam ozbiljno.

Korčula - Republika !!!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:47 06.10.2017

Re: Vara te ...

Je l' ti variš opijum, matori, zaista teško je pohvatati nit tvojih somnabulnih reminiscencija katkad.

eloy eloy 16:06 05.10.2017

Lisac....




šta treba da se desi da smrdjivim govnima iz cg i srb udbe pokažete zube? gde postajete ličnost, a gde ste još jedan srpski lignjoslav?


Želiš da počnem osnovano da sumnjam da si na platnom spisku iste baš sad kad sam počeo da simpatišem tvoju multipolarnost.
Daj lisac možeš ti to bolje jebemmumišapiša.

P.S Treba da se desi Josip Broz ! Pa da Tasa može da položi vozački i kupi kola. Ostade čovek hendikepiran u 21. veku. Zaboga !
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:57 05.10.2017

Re: Lisac....

Želiš da počnem osnovano da sumnjam da si na platnom spisku iste baš sad kad sam počeo da simpatišem tvoju multipolarnost.


Pa, kada čitaš pinkove i sranja, pa ti je osnovna emocija sumlja i stra' a ne ljubav i mirnoća i coolness, just like that.

Edit: ti pripadaš duhom nama, što pokazuje i činjenica da se javljaš, iako te površni brejnvoš sklanja od nas. tvoja duša pripada meni, Betmenu Arabije, premda vidim da nije još svesna toga.

eloy eloy 04:18 06.10.2017

Re: Lisac....


Pa, kada čitaš pinkove i sranja, pa ti je osnovna emocija sumlja i stra' a ne ljubav i mirnoća i coolness, just like that.

Edit: ti pripadaš duhom nama, što pokazuje i činjenica da se javljaš, iako te površni brejnvoš sklanja od nas. tvoja duša pripada meni, Betmenu Arabije, premda vidim da nije još svesna toga



tasadebeli tasadebeli 08:11 06.10.2017

Re: Lisac....

eloy

P.S Treba da se desi Josip Broz ! Pa da Tasa može da položi vozački i kupi kola. Ostade čovek hendikepiran u 21. veku. Zaboga !




Знао сам да има неко ко увек мисли на мене!






eloy eloy 19:09 06.10.2017

Re: tasadebeli


Знао сам да има неко ко увек мисли на мене!


Ма јок, само да ти чујем глас.

Зипа риста ћирилица - цениш труд ?


tasadebeli tasadebeli 19:30 06.10.2017

Re: tasadebeli

eloy

Знао сам да има неко ко увек мисли на мене!


Ма јок, само да ти чујем глас.

Зипа риста ћирилица - цениш труд ?





Тоооо, лутко!




Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:27 08.10.2017

Re: tasadebeli

jedno pitanje samo za druga Eloja: zašto bi bio Novi Ćopavi, a ne Novi Mano Negra, recimo? Pokupimo sindikat murije i vojske u Srbopodemos, i propeglamo vas na vlasti, i stavimo nekog čestitog commie-ja za Prajma, a Kralja za Šefa diplomatije (taman da mogu i ja da šljakam za diplomatiju, u tom slučaju?) A Acu i tebe-tebeku u tvorza, malo da vidiš kako se moj deda osećao? Taman palim kod naših u USA i Berlin da napravim promo te ideje? A, nećemo te kinjiti mnogo u zatvoru, mislim, nećeš biti pretnji trpanja u guzu, imaš pristup biblioteci i netu u prve dve korektivne godine, a posle možeš da šljakaš i u zatvorskoj ambulanti - srediće ti drug Tebra (u svojstvu šefa diplomatske bezbednosne službe i punu lekarsku platu - pa da gradimo Novo Društvo zajedno?)



eloy eloy 14:23 09.10.2017

Re:lisac


jedno pitanje samo za druga Eloja




eloy eloy 16:50 05.10.2017

yo



Nema udarca bez Hammonda.
Lionsgate Lionsgate 19:11 05.10.2017

Ozbiljno

Ja sam ozbiljno zabrinut za Filipa Mladenovica, sudsko iseljenje u toku na Vracaru, ulicni protesti a njega nema da se oglasi. Da nije covek, puu-pu, bolestan?
nsarski nsarski 19:15 05.10.2017

Re: Ozbiljno

Ja sam ozbiljno zabrinut za Filipa Mladenovica, sudsko iseljenje u toku na Vracaru, ulicni protesti a njega nema da se oglasi.


Ma, ja sam zabrinut i za domaćina - izgleda da je otišao u ilegalu na svoju ruku. Nema ga da se oglasi već 24 sata.
Lionsgate Lionsgate 19:23 05.10.2017

Re: Ozbiljno

Ma, ja sam zabrinut i za domaćina - izgleda da je otišao u ilegalu na svoju ruku. Nema ga da se oglasi već 24 sata.

A to vec nisam pratio... ali domacin tako s vremena na vreme nestane na neki period. Plus sto ima zastitu ambasade pa moze subverzivno da pise protiv voljenog Gospodara.

No, Filip nije takav slucaj, on je bas slucaj, pa je mozda i opravdana moja zabrinutost za naseg proletera.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:49 05.10.2017

Re: Ozbiljno

nsarski
Ma, ja sam zabrinut i za domaćina - izgleda da je otišao u ilegalu na svoju ruku. Nema ga da se oglasi već 24 sata.

Da ga nije uhapsilo?
nsarski nsarski 19:56 05.10.2017

Re: Ozbiljno

Da ga nije uhapsilo.


SumLJam. Pre će biti da sedi na nekoj čuki s tandžarom u ruci, nagaravljenog lica i revolucionarnog imena Diego Nunjez. Gerila fajter iz Fuerzas Armadas Revolucionarias de Kovilj (FARK) i tamo cepa šljivu kad nema ruma.



Ali, ima tu i druge zabave, ne poričem.

Lionsgate Lionsgate 20:02 05.10.2017

Re: Ozbiljno

Kovilj i tamo cepa šljivu kad nema ruma.

A mozda je jos gore prosao, mozda ga uhvatio tast da cepa sljivu za rakiju.. ma, evo njega na blogu cim prodje ponoc kod vas, njegovo vreme je vampirsko.
nsarski nsarski 20:27 05.10.2017

Re: Ozbiljno

A možda...možda se šunjao negde oko Rume danas? Zna li neko da li naš domaćin ume da upravlja helikopterom?

Ima video:

Vučić: Gde ide, šta radi ovaj helikopter...
Lionsgate Lionsgate 21:00 05.10.2017

Re: Ozbiljno

možda se šunjao negde oko Rume danas? Zna li neko da li naš domaćin ume da upravlja helikopterom?

Sta se desava oko Rume? Mislim, ozbiljno, mrzi me da pratim vesti o Gospodaru..
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:27 05.10.2017

Re: Ozbiljno

nsarski


Ma, ja sam zabrinut i za domaćina - izgleda da je otišao u ilegalu na svoju ruku. Nema ga da se oglasi već 24 sata.


Шљакс у Палестајн, па ми се апдејтује софтвер на арапском, па наредно јутро на ивриту, па не могу пола дана да укључим фон да резервишем барку на језеру.
Lionsgate Lionsgate 21:33 05.10.2017

Re: Ozbiljno

Aaa, sine sad mi je jasno, sklonio si se u inostranstvo i onda pljuckas po Gospodaru Vucicu, koja si ti p*zda. I onda kad kazu da Filip nema jaja, on bre pljucka iz prvog reda.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:43 05.10.2017

Re: Ozbiljno

Ma nou, positive vamp, pun mesec je nad Arabijom, samo tada šljakamo.

Lionsgate Lionsgate 21:58 05.10.2017

Re: Ozbiljno

Sine, ti opasno poceo da talasas. Jel umes da plivas?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:30 06.10.2017

Re: Ozbiljno

Ćale, kapiraš ti do čega smo mi dovedeni: do apsolutnog i konačnog straha, ne sme niko ništa da preduzme, da se mirni ljudi sklanjaju na ulici i spuštaju pogled pred agresivnim klincima, jer su oni naoružani i moraš da im se skloniš s puta, jer su agresivni i polomiće ti sve kosti, jer rade državi prljave poslove pa su zaštićeni, i sve to još institucionalizovano u ličnostima političkih lidera? Bottom line: svi smo uplašeni da dignemo glas, dok oni mogu bukvalno sve, šta i kako im se prohte?
Lionsgate Lionsgate 06:58 06.10.2017

Re: Ozbiljno

Sine, preziveli smo mi tamo i 90-te i mislim to secanje je za mnoge od nas jos sveze, izgubis ovde 5 godina, onamo jos par, tamo jos 10 i pafff, ode 25. A sve te godine cekas da ce biti bolje, da ce i u jebenoj Srbiji svanuti sunce koje donosi red, rad, blagostanje, radost. Jbg, a kad se setim ta bolja vremena su se cekala ceo zivot, cekali smo ih mi, nasi roditelji, njihovi roditelji... nikad ih mi u Srbiji necemo docekati, budimo realni, dovoljno je par puta da ispadnes budala ali ceo zivot da zivis u nerealnim snovima je ipak bacanje tog zivota u vetar.

A imamo samo jedan zivot, zato se vredi potruditi da ga odzivis sto bolje, a i omoguciti svojoj deci da ne prolaze sve sto smo mi. Zasto bi ona prolazila sva razocarenja koja smo mi?

I onda imas par mogucnosti, ili da progutas sve sto se ne guta i pridruzis im se (jel to bese Krstic?) ili da gledas svoj zivot, zavuces se u svoj svet i iskljucis se za tamo nekog Gospodara Vucica, boris se na nacin kako ti kao iskusan gerilac sa Golanske visoravni savetujes ili zapalis u p. m., sto bi rekao onaj poludeli pesnik "daleko, sto dalje, gde ne trebaju pilule..".

Jbg, meni se nakupilo tih godina iscekivanja, podmladak podrastao i nemam vise vremena za tu ilegalu, gledam interese samo svojih najblizih ali vam dajem punu podrsku, izgazite govna.
nsarski nsarski 08:36 06.10.2017

Re: Ozbiljno

Шљакс у Палестајн, па ми се апдејтује софтвер на арапском, па наредно јутро на ивриту, па не могу пола дана да укључим фон да резервишем барку на језеру.


Znao sam da si na nekom važnom zadatku! Nego, za malo više od 1 sata dodeljuju Nobela za mir. Sredi taj telefon - možda te danas pozovu iz Stokholma. Mislim, ili ti ili Vladimir Vladimirovič - ja druge kandidate ne vidim.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:51 06.10.2017

Re: Ozbiljno

Lionsgate
Sine, preziveli smo mi tamo i 90-te i mislim to secanje je za mnoge od nas jos sveze, izgubis ovde 5 godina, onamo jos par, tamo jos 10 i pafff, ode 25. A sve te godine cekas da ce biti bolje, da ce i u jebenoj Srbiji svanuti sunce koje donosi red, rad, blagostanje, radost. Jbg, a kad se setim ta bolja vremena su se cekala ceo zivot, cekali smo ih mi, nasi roditelji, njihovi roditelji... nikad ih mi u Srbiji necemo docekati, budimo realni, dovoljno je par puta da ispadnes budala ali ceo zivot da zivis u nerealnim snovima je ipak bacanje tog zivota u vetar.

A imamo samo jedan zivot, zato se vredi potruditi da ga odzivis sto bolje, a i omoguciti svojoj deci da ne prolaze sve sto smo mi. Zasto bi ona prolazila sva razocarenja koja smo mi?

I onda imas par mogucnosti, ili da progutas sve sto se ne guta i pridruzis im se (jel to bese Krstic?) ili da gledas svoj zivot, zavuces se u svoj svet i iskljucis se za tamo nekog Gospodara Vucica, boris se na nacin kako ti kao iskusan gerilac sa Golanske visoravni savetujes ili zapalis u p. m., sto bi rekao onaj poludeli pesnik "daleko, sto dalje, gde ne trebaju pilule..".

Jbg, meni se nakupilo tih godina iscekivanja, podmladak podrastao i nemam vise vremena za tu ilegalu, gledam interese samo svojih najblizih ali vam dajem punu podrsku, izgazite govna.


Kapiram, rekao sam ti već da sam bio izrazito tužan kada ste supruga i ti zapalili. Bio je to težak udarac za IQ Prestonice, Atine i Мунзеконзаа.
Lionsgate Lionsgate 21:46 06.10.2017

Re: Ozbiljno

Kapiram, rekao sam ti već da sam bio izrazito tužan kada ste supruga i ti zapalili. Bio je to težak udarac za IQ Prestonice, Atine i Мунзеконзаа.


Ma nas odlazak ni za koga nije gubitak, sem za stare roditelje, nece se to ni primetiti u Srbiji skoro kao kad kap vode padne u Dunav. Koliko drzavu briga za nas toliko i nas za nju.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:52 06.10.2017

Re: Ozbiljno

Gubitak je za mene, i ja sam neka Srbija, kada čovek ođe, pametan čovek, i moje srce rušno je. Otišo nam je opšti IQ nacije sa stotke na sedamdeset. Kako god, Vaš odabir. Valjda ćemo se oporaviti, kao šuma posle požara.

alselone alselone 20:17 05.10.2017

Deste ljudi, deste Hercegovci

Sta je ovo, zamrlo sve? Dajte nekog dobrog trola, nesto sto uvek prolazi. Ko je sta jeo, ko je gde putovao, da ne idem dalje po vrapcevim nabrajanjima...
maksa83 maksa83 20:32 05.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

Ko je sta jeo

ako je trigger fish u pitanju, zavisi koga pitaš...
alselone alselone 20:45 05.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

ako je trigger fish u pitanju, zavisi koga pitaš...


aj da je prizovemo. ja imam osecaj da ona dodje na blog, uradi search na "ekonomija", tu se trigeruje i to je to.

Dakle, ma sta ovo kurac, ja mislim da je cena nafte nerealna, da dojce banka to diktira zbog rusa, a englezi guraju amerikance. uz sve to deep gov ne da trampu da srusi saudijce, a bitkoin kinezi majnuju u vijentamu zbog cene struje.
nsarski nsarski 20:45 05.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

maksa83
Ko je sta jeo

ako je trigger fish u pitanju, zavisi koga pitaš...


Don't even try to go there. Ne prizivaj, please.
I am outta here.
maksa83 maksa83 20:53 05.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

I am outta here.

Ček stani samo još nešto da ti kažem:

Lionsgate Lionsgate 20:57 05.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

Ja imam jedno pitanje, izvinjavam se sto sam se negde usput pogubio, jel su ona plausibel (ili kako vec) i tadejus ista osoba? I koja od njih je imala milion novih usera, mislim ona sto je kucala i od drugarice sa njenog naloga jer navodno nije ponela svoj lapetope ( ). Jbg, sta ces trepnes okom i bas u tom trenutku se desi tako sta..
maksa83 maksa83 20:59 05.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

Ja ima jedno pitanje, izvinjavam se sto sam se negde usput pogubio, jel ona plausibel (ili kako vec) i tadejus ista osoba? I koja od njih je imala milion novih usera, mislim ona sto je kucala i od drugarice sa njenog naloga jer navodno nije ponela svoj lapetope ( ). Jbg, sta ces trepnes okom i bas u tom trenutku se desi tako sta..

SVE si pomešao.

Nema veze, ova koNparacija je bitnija sada:

alselone alselone 21:01 05.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

Nisu. To su tri zene, potpuno razlicite. Jedna je knjizevnica, mozda ne po vokaciji, ali jeste po emociji, druga je ekonomistkinja, ili finansijerica (koji termin ima za ovo? sad kad se napali...) a treca je luda, i po vokaciji i po emociji.
Lionsgate Lionsgate 21:03 05.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

SVE si pomešao.

OK, a ipak koja je ta sto je zaboravila laptop... cisto da joj to natrljam na nos ako pocne nesto da mi sere po blogu.

Edit.
Auu, cak tri sam spojio u jednu. Sta sam ja propustio.
niccolo niccolo 21:04 05.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

OK, a ipak koja je ta sto je zaboravila laptop...

Pa kako je onda blogovala ako je zaboravila laptop?
alselone alselone 21:05 05.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

niccolo
OK, a ipak koja je ta sto je zaboravila laptop...

Pa kako je onda blogovala ako je zaboravila laptop?


Ima muz sa povredjenom rukom od drugarice koja nije tu. Pa kako ti nije jasno?
Lionsgate Lionsgate 21:06 05.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

Pa kako je onda blogovala ako je zaboravila laptop?

Pazi kad si neobavesten ko Kostunica... blogovala je sa drugaricinog naloga, njen je ostao na laptopu koga je zaboravila.
niccolo niccolo 21:07 05.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

Pa kako ti nije jasno?

Ma pusti ti to da li je meni jasno ili nije, šta će ona sa mužem od drugarice dok ova nije tu?
alselone alselone 21:14 05.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

šta će ona sa mužem od drugarice dok ova nije tu?


e, sad. mozda i u ludilu ima nekog sistema, ali ko ga moze biti svestan osim ludaka. tako se kaze.
Lionsgate Lionsgate 21:55 05.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

E smorili smo se izgleda i sa ovim...

Uzgred, prekjuce sam kuvao paprikas od salmona i bakalara, ispao je odlicno, bolji od onog sa saranom, somovinom i stukom. Isprobao sam i novu masinicu za testo, crvene ferari boje, secam se da ste jednom ovde nesto raspravljali koja valja a niko je nije spomenuo.

alselone alselone 22:00 05.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

Uzgred, prekjuce sam kuvao paprikas od salmona i bakalara, ispao je odlicno, bolji od onog sa saranom, somovinom i stukom


U redu je.
plausibel plausibel 07:12 06.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

Jedna je knjizevnica, mozda ne po vokaciji, ali jeste po emociji,

Ma da, kao more bez mornara.

Ali, fino od tebe.

:)
tadejus tadejus 09:19 06.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

nsarski
maksa83
Ko je sta jeo

ako je trigger fish u pitanju, zavisi koga pitaš...


Don't even try to go there. Ne prizivaj, please.
I am outta here.


bljah..
ovo je glupo čak i za tvoje standarde..
tadejus tadejus 09:22 06.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

Lionsgate
Ja imam jedno pitanje, izvinjavam se sto sam se negde usput pogubio, jel su ona plausibel (ili kako vec) i tadejus ista osoba? I koja od njih je imala milion novih usera, mislim ona sto je kucala i od drugarice sa njenog naloga jer navodno nije ponela svoj lapetope ( ). Jbg, sta ces trepnes okom i bas u tom trenutku se desi tako sta..


i onda kažu ma ko balkanac..
njemu su ladno sve žene iste..
tadejus tadejus 09:25 06.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

alselone

aj da je prizovemo. ja imam osecaj da ona dodje na blog, uradi search na "ekonomija", tu se trigeruje i to je to.


ma pusti, budala..
a ne ko ti, dođeš, izneseš neku duboku misao.. pa svi možemo obogaćeni u dan (pretekne i do noći tu i tamo)..
alselone alselone 09:25 06.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

njemu su ladno sve žene iste..


zaboravila si da dodas - kada se svetlo ugasi. jer dok sija ima i ruznih.
tadejus tadejus 09:31 06.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

alselone
njemu su ladno sve žene iste..


zaboravila si da dodas - kada se svetlo ugasi. jer dok sija ima i ruznih.


imam razumjevanja za ljude sa hiperaktivnim seksualnim nagonom, oni se prosto ne mogu kontrolisati pa ni posmatrati žene kao bilo šta drugo osim objekat za iposaljavanje.. znaš već..
ali ovde jebiga samo pričamo..
i on opet ne može da uopšte registruje ženski dio publike..
čak i kad su tako izražene razlike..
tuga
alselone alselone 09:53 06.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

i on opet ne može da uopšte registruje ženski dio publike..


Pa mozda igra za suprotan tim, mozda ga djevojcice uopste ni ne zanimaju. Nemoj da si ljubomorna.
plausibel plausibel 09:55 06.10.2017

Re: Deste ljudi, deste Hercegovci

Gospodinova (ili kako već) samouvjerenost i nemar tzv frajerisanje odaje veliku nepromišljenost i rizičnu naivnost - razmislila sam i odlučila da na to više ne reagujem..

Blagodarim.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana