CANDY STORE (KRAGUJEVAC)

dracena RSS / 14.04.2008. u 22:23

(Autor teksta: Nikola Svilar)

n1112714589_30076927_8140.jpg

Pre par nedelja zazvoni telefon, javim se i Glas iz slušalice mi lepo i razgovetno kaže:

- Ti si fan Candy Store-a!

- Mislim da ste pogrešili broj - odgovorim.

Glas mi nepoznat, nikad čuo za Candy Store niti znam uopšte šta je, a kamoli da budem fan.

- Priznaj da jesi! - uzvraća nepoznati.

- Ne... nisam. - prosto me zbunio.

- Jesi, jesi... samo se pretvaraš! - uporan je Glas.

- Nisam bre, pogrešili ste broj. - priberem se.

- Jesi, jesi i tačka! - Glas podiže glas.

- Dođavola, ko je to?! - izgubih i ja strpljenje.

- Candy Store? - učtivo pita nepoznati.

- Ma, ne bre čoveče, ko ste Vi? Šta hoćete?

- Potraži, klikni pa ćeš videti!

- Šta da vidim... Koga da potražim, o čemu Vi? -
pitam ali on u tom trenutku prekida vezu.

***

Otprilike tako je tekao razgovor i ja sam taj događaj naravno zaboravio ali tek jutros, proveravajući poštu, setim se cele te uvrnute priče, ukucam u Google "Candy Store" i tako pronađem ovaj video.

"Frozen Blues"

Zaista ne znam ko je Glas iz slušalice,
niti šta je hteo, ali ko god da je, bio je u pravu.

Izgleda da ja ipak jesam fan Candy Store-a.

:)


Svaka čast momcima iz Kragujevca.
Hvala na lepoj muzici.

 

Dracenine "Mrvice"



Komentari (39)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

Mozaik Mozaik 22:31 14.04.2008

preporuka

da li je taj poziv bio odlican marketinski potez ?
nikola svilar nikola svilar 22:36 14.04.2008

:)

:) ha ha, mozaik - kako sam u toku dana pogledao -
ovi sjajni momci svirali su na poslednjem smakovom koncertu.
jos uvek ne znam ko je ekipa - ali "raspitacu" se jos na netu.
ko zna vise neka napise koju...

preslusao sam (odavno) vec "Novu srpsku scenu", "Goribor" iz Bora...
iako je "klasicni rok" u pitanju ovo mi zvuci za klasu bolje...
Jelica Greganović Jelica Greganović 22:49 14.04.2008

Re: :)

Dobra fora :)))
mariopan mariopan 22:54 14.04.2008

Re: :)

Stvarno nije tesko biti njhov fan, svidelo mi se a i tamo ima lepih komentara:)
Lepo si se setio Nikola :)
nikola svilar nikola svilar 22:56 14.04.2008

Re: :)

Dobra fora :)))


Tvoji zemljaci, a?
nikola svilar nikola svilar 22:57 14.04.2008

Re: :)

Stvarno nije tesko biti njhov fan, svidelo mi se a i tamo ima lepih komentara:)
Lepo si se setio Nikola :)


A tek kad sam video Fićolina u spotu, sjajno :)
mariopan mariopan 11:51 15.04.2008

Re: :)

Ajd fica ali mene je ono dete na klupi sto spava daleko vise kosnulo, to jeste sve ono nase sto ne treba zaboraviti ali smo ga negde zabacili u secanju, zatrpali kao stid od nas samih a sada mi se sve vratilo...nismo mi nista dalje odmakli od tog fice ni od dece koja spavaju po klupama,sahtovima, podrumima....

A muziku uvek vezujem za neka lepa secanja iz zivota, mozda svi mi tako radimo, pa mi je uvek drago cuti.
nikola svilar nikola svilar 21:24 15.04.2008

Re: :)

klupi sto spava daleko vise kosnulo


da, mariopan, surova realnost, bas tuzno izgleda,
i oni visoki dimnjaci iz kojih kulja gusti dim... sam
video je dosta dobar, ako smem da primetim

vlada, clan benda s kojim sam u medjuvremenu stupio u kontakt
(niko od momaka iz benda nije zvao, u to je potpuno siguran)
kaze da ce jos dva spota ce biti ucitana na you tube sto me

kao fana njihove muzike veseli!

samo napred!
dragoljub dragoljub 23:37 14.04.2008

ценим

твој труд поводом афирмацијеове групе
али ја сам мишљења д дозволимоROCK&ROLLu da umre dostojanstveno a ne d se vuče unaokolo kao nedotepano štaveć
da ne citiram na kog sz me sve podsetile prve minute ovog snimka,sve što se rodi mora jednom i da se ugasi.okrutno ali jedino moguće.
nism zlonameran samo je to moje mišljenje povodom ove vrste muzike koja mi mnogo znači
nikola svilar nikola svilar 00:22 15.04.2008

oket

slazem se donekle s tobom dragoljube, ali retro sound ce uvek postajati.
uvek ce biti prisutna ta neka neo- struja, obnova necega. roku kao zanru,
subkulturi predvidjam mnogo duze trajanje, mozda gresim, ali uz fuziju sa
ostalim stilovima nema mu "kraja". slazem se da ukoliko slusamo gore
postiranu pesmu - zaista nismo u mogucnosti pravilno da datujemo numeru,
imamo problem - u vecini slucajeva reci cemo sedamdesete kad ono dvehiljadita.

(kao i ogroman broj zgrada, posebno jednoporodicnih kuca,
koje se danas prave kod nas - za 20 godina necemo onako odokativno,
"in situ", moci reci kada su izgradjene, mada i tu se stanje popravlja,
bio sma nedavno na 30. salonu arhitekture, oseca se mnogo bolja produkcija
u odnosu na pre par godina)

ovde je ocigledan uticaj (to momci i isticu, sad sam nasao njihov my space profil)
henrix-a, q of tsa, audioslave-a (audioslave je palio i zario, zar ne?)
elem, poenta jeste da bend ima potencijal (sviracki, zanimljiva promena ritmova,
donekle kontrapunkt , istovetan pentatonski riff ciju liniju sviraju dosledno
svi instrumenti itd.), bitno ga je podrzati a on ako dozivi "Karijeru" mozda ce se
i usavrsavati. ovakav mlad duh pun energije (pa bila ona i retro i neinventivna)
barem za mene predstavlja - veoma veoma dobru vest!

samo brate neka se "ne laje", i neka sto vise toga oponira onom turobnom turbo turbo-u :)
a i "slab sam" bre na sumadiju, kragujevcane. taj grad je iznedrio smak... :)
margos margos 00:45 15.04.2008

Re: oket

samo brate neka se "ne laje", i neka sto vise toga oponira onom turobnom turbo turbo-u :)

... i samo da je to, dovoljno je.
A nije.
:)))
dragoljub dragoljub 01:36 15.04.2008

Re: oket

samo brate neka se "ne laje", i neka sto vise toga oponira onom turobnom turbo turbo-u :)
a i "slab sam" bre na sumadiju, kragujevcane. taj grad je iznedrio smak... :)


штагод то значило
ali retro sound ce


свака уметност је производ тренутка у коме настаје.рок је имао своје време и своје идеје.видимо докле је довео.инсистирање на њему је за мене исто као што раде и"наши"".клинци треба да пронађу своју музику..коју? није на мени да процењујем.али инсистирање на правим вредностима,како то познато звучи.
мом сензибилитету је стран Tehno,Rejv и слични правци али мислим да су они одраз тренутка у коме живе ови клинци.они морају да нађу свој израз али никако прошлост.
ак се Rock изводи као што се изводи Jazz,само као музички правац без идеологије ОКЕТ.ja ga već danas slušam kao deo istorije da ne kažem MANIRIZAM.
без идеологије је SUPER,са идеологијом је NIŠTA
ЈА ОВАКО А ВИ КАКО ХОЋЕТЕ
shure shure 14:40 15.04.2008

Re: ценим

али ја сам мишљења д дозволимоROCK&ROLLu da umre dostojanstveno

Volim da verujem,da nisi u pravu(mada me mediji uglavnom demantuju).
Jedno vreme sam ziveo u zemlji gde rock and roll-a nije nikad ni bilo,pa zive ljudi.
Mada,ako ja sa pedeset ga i dalje slusam,a i moja cerka sa 24,takodje,ja ga bas ne bih pustao da umre!Preziveo je on svu ovu turbo folk golgotu i mislim da je definitivno,obezbedio sebi besmrtnost(ili bar metuzalemsku dugovecnost)
nikola svilar nikola svilar 21:50 15.04.2008

SMAK, šefe, SMAK!

штагод то значило


pa sta bi drugo dragoljube znacilo nego grupa

onaj ko prati karte, zna o cemu se radi

btw, ono sto me posebno veseli jeste revalorizacija dugogodisnjeg rada i muzickih rezultata te grupe...
u knjizi novinara mirka jakovljevica o slobodanu stojanovicu kepi mozete da procitate sve zanimljivosti
vezane za smak kao i kritike renomiranih strucnjaka i uglednih muzicara ex-yu prostora o ovom izuzetno nadarenom i sposobnom (da ne kazem "neprevazidjenom" bubnjaru...
knjizica se zove "nevidljive terazije" i dozivljava vec, mislim, cetvrto izdanje...

мом сензибилитету је стран Tehno,Rejv и слични правци али мислим да су они одраз тренутка у коме живе ови клинци.они морају да нађу свој израз али никако прошлост.


pa ako ih sasecemo u korenu, kako ce da nadju svoj izraz. zar ne, dragoljube?
oduvek sam mislio i mislicu, tu me ne moze niko razuveriti - da je kvalitetno muziciranje
(dakle vladanje muzickim instrumentima) dobar oslonac za svako istrazivanje...
a ovi momci imaju upravo to sto treba. nema foliranja.
bez tog vladanja su tanki (kratkotrajni) rezultati... (naravno uvek
postoje izuzetci...)

recimo, po meni je bas tragedija sto su neki zanrovi - "omogucili" ljubiteljima muzike (ovde mislim iskljucivo na one nedovoljno talentovane koji ne poseduju osecaj za harmoniju, ritam, vokalizu - pevanje itd.) dakle
ne-muzicarima da se "bave muzikom"... takvi ljudi ranije mogli su da posecuju koncerte, skupljaju ploce,
prate zbivanja, ali sama scena - ona im je bila opravdano nedostupna i daleka jer je bila rezervisana za upravo one ljude koji "vladaju materijom" :) nazalost, ponavljam, nazalost danas i takvi "pale i zare" sto je u isto vreme jadno i smesno...

o novim izrazima mogao bih pricati kroz pojave u oblasti
eksperimentalne muzike (nekoliko japanskih autora)
koje mi se cine interesantnim ali druga tema...
dragoljub dragoljub 11:21 16.04.2008

Re: SMAK, šefe, SMAK!

malo smo se mimoišli.ja sam samo protiv toga da rock bude postavljen kao glavni i jedini muzički pravac.mislim da on treba da pređe u na ono mesto gde je jazz i blues.što po meni znači da ga sviraju i slušaju ljudi koji vole tu vrstu muzičkog izraza,a da neka druga muzika bude odraz društvene situacije i pokretač kao što je to bio rock svojevremeno.
ovo što govoriš o poznavanju zanata si potpuno u pravu i meni smeta što da parafraziram jednog muzičara,,izađu ljudi na scenu i pola sata ne mogu da ukapiraju koj instrument sviraju a kamo li nešto drugo".to je porazno ali i to je odraz nečega.meni smeta kad čujem i vidim da mladi slušaju sve i cecu i flojde i štati jaznam sve zbutano,gde je tu ukus stav?nema ga.
lupio sam ono sa rejvom i tehnom jer ja i neznam šta se trnutno sluša na svetskoj sceni jer nisam odavno zainteresovan .to prepuštam mladima nije meni niko birao šta ču da slušam pa ne želim ni ja da se mešam drugima.
nadam se da sam sad bio malo jasniji
poz
Jaril Jaril 12:42 16.04.2008

Re: SMAK, šefe, SMAK!

meni smeta kad čujem i vidim da mladi slušaju sve i cecu i flojde i štati jaznam sve zbutano,gde je tu ukus stav?
Не треба да смета, то је управо одраз нашег постмодернистичког времена

Укус и став и јесу у томе да се може бирати било шта из било чега, ако то одговара тренутном угођају (можда треба нагласити, тренутном).

И то није продукт популарне музике. У уметничкој музици је 70их година развијена полистилистика, која би била некако то. У једној симфонији се нађу и класицизам, и романтизам, и валцер, и џез, и авангарда, и барок и то не нужно у чистим формама, већ све измешано и помешано (неретко се јављају у истовременом звучању различити стилови, жанрови). Полистилика се не сматра нечим где нема ни укуса ни става, већ напротив. Из ње избија јак став односа према прошлости и садашњости и односа према свему (ништа није апсолутно лоше да се не може искористити за нешто добро). Да не кажем да су и Цеца и Флојд иста производња, само је нешто финија тканина, а нешто ни за проћи поред тога.
dracena dracena 13:10 16.04.2008

Re: SMAK, šefe, SMAK!

Jaril
Да не кажем да су и Цеца и Флојд иста производња, само је нешто финија тканина, а нешто ни за проћи поред тога.

Ote mi reč iz usta.
Samo još da malo zaokružim:

Cecu ne opterećuju samo silikoni, već i gomila gluposti, laži, prevara, osionosti i bezobrazluka, kvazipolitičkih i kvazipatriotskih stavova, što sa Flojdom nije slučaj. Oni su ono što jesu. Kome se dopada njihova muzika sluša ih, kome se ne dopadaju, nikom ništa. Čist biznis, čista industrija. Nasuprot njima, Ceca je godinama bila nametana od političke, DB-ovske i "biznis"-elite kao etalon za muziku. Nažalost, sa spektakularnim rezultatima: čitave generacije osnovaca su slušale njenu muziku, u početku ravnodušno i bez svoje volje, ali postepeno sa sve većim oduševljenjem, a zatim počeli i da se dive njoj kao "umetnici" i na kraju počeli i sami da se ugledaju na nju i da je oponašaju.

Ceterum censeo, turbofolk treba zabraniti na svim javnim mestima.
(A usput, kad smo već tu, o jednom trošku rasformirati i DB).

Interesantna obrada za dobar dan. :))
dragoljub dragoljub 13:23 16.04.2008

Re: SMAK, šefe, SMAK!

opet sam se loše odrazio da ne kažem izrazio.smeta mi nekritički odnos prema vrsti muzike to što je njima sve isto vredno e to ne može.ovo o čemu jaril piše je tačno to rade oni koji imaju ukus pa stave malo ovog ili onog ali sa merom,a ovi o kojima ja govorim natrpaju sve zajedno u istim količinama pa sad stvarno treba da budeš operisan od ukusa da sve to svariš
Jaril Jaril 23:57 14.04.2008

Ја збуњен

ел те стварно неко звао, или си измислио за потребе маркетиншке кампање?!?
nikola svilar nikola svilar 00:25 15.04.2008

Re: Ја збуњен

Ја збуњен ел те стварно неко звао, или си измислио за потребе маркетиншке кампање?!?


tita m' :)

sta ti bre radis u ova gluva doba, covece? :)

p.s.
pssst, nemoj nikome da kazes, ovde ja ustvari besramno promovisem odlicnu
knjigu kolumni "odbrojavanje" tene stivicic u izdanju profil international...
preporucujem, procita se pred spavanje a lepo stivo
shure shure 07:45 15.04.2008

Dobra fora...

..sto rece Jelica,ali momci odlicno sviraju!
Hvala Nikola
nikola svilar nikola svilar 21:55 15.04.2008

dobar fazon :) (fore i fazoni)

sto rece Jelica,ali momci odlicno sviraju!


apsolutno se slazem po pitanju kvaliteta svirke - verujem u momke
da ce napraviti jako dobru karijeru, iskreni su, cvrsti, beskompromisni.
prvom prilikom idem na njihov koncert u beograd!

Hvala Nikola


nema na cemu shure, uvek ste mi drag gost :)
dracena dracena 09:35 15.04.2008

Izvin'te

jel' mogu malo ja da poturim malo moje muzike, ko kukavica jaje? :)))
Baš kapriciozno od mene!!! :)))

dracena dracena 09:52 15.04.2008

Re: Izvin'te

dracena dracena 10:16 15.04.2008

Molim goste

da se i dalje lepo ponašaju.
Ovo je pristojan blog. Na njemu nema ovoga:


Joook! Samo ovako nešto:

ili ovako:

:)))))
nikola svilar nikola svilar 22:01 15.04.2008

Re: Izvin'te

jel' mogu malo ja da poturim malo moje muzike, ko kukavica jaje? :)))
Baš kapriciozno od mene!!! :)))


ha ha dracena, ja sam ocekivao cak AUTORSKU ilustraciju kakvoj si sklona, ne? :)

evo, ovakvi "klasicni" linkovi kako ovde tako i na g. svetinom blogu podsecaju me
na one jarilove sjajne tekstove protiv turbo folka i zakljucima koji su
tamo doneti u poslednjem od njih - a sve naravski, u tvojoj reziji i
pod tvojim pokroviteljstvom :)


Spiridon Spiridon 15:30 15.04.2008

NBG - Slogirani testisi

nikola svilar nikola svilar 22:07 15.04.2008

Re: NBG - Slogirani testisi

na svu srecu ne! :) sve sto sam od njih cuo i slusacu jeste
ovih prvih 15 do 30 sekiundi pesme koji si postirao :)

salim se, naravno da ovo nema veze sa pricom o razlicitim ukusima.
da se razumemo ja volim pank, samo ovde ne vidim poseban talenat,
znanje i sve sto prati ozbiljne muzicare. okej, cenim trud i publiku.
hvala na liku
Spiridon Spiridon 08:09 16.04.2008

Re: NBG - Slogirani testisi

nikola svilar
na svu srecu ne! :) sve sto sam od njih cuo i slusacu jeste
ovih prvih 15 do 30 sekiundi pesme koji si postirao :)

salim se, naravno da ovo nema veze sa pricom o razlicitim ukusima.
da se razumemo ja volim pank, samo ovde ne vidim poseban talenat,
znanje i sve sto prati ozbiljne muzicare. okej, cenim trud i publiku.
hvala na liku


sve je ovo tacno ali to nije ono sto cini legende, no nema veze da smo mi zivi i zdravi =]
nikola svilar nikola svilar 11:17 16.04.2008

"čobani, budale..." (balkanski špijun)

sve je ovo tacno ali to nije ono sto cini legende, no nema veze da smo mi zivi i zdravi =]

potpunosti se slazem samo mi spiri konkretno kazi sta pomenutu gospodu NBG cini legendama?! :)

ako stvari svedemo na prostore ex-yu, na rock i sve zanrove u vezi s njim
desetine bendova bi mogli da nazovemo legendarnim
(korni grupa, time, smak, indexi, leb i sol, yu grupa, ekatarina velika, bijelo dugme, skloniste, itd.)
(vreme ko je pred nama ce jos pokazati, "iscistiti listu", ciji doprinos i rad je zaista legendaran,
itekako se racunaju uticaji koje bendovi izvrse na druge muzicare - primera radi ne postoji
koncert nevernih beba da 10 minuta tog showa nije posveceno grupi smak)

dakle, treba vrlo pazljivo upotrebljavati taj termin "legendaran"

ovi momci, da se ne lazemo, nemaju bas mnogo dodirnih tacaka s tim izrazom.
no nema veze da smo mi zivi i zdravi =]

tako je :)
ziveli
medjutim medjutim 08:26 16.04.2008

dobro je ovo, skroz...

.. ali i dalje mi omiljeni kragujevacka grupa ostaje Propaganda117 :)



(nazalost, najbolje pesme koje imaju ne postoje na jutubu)
nikola svilar nikola svilar 11:25 16.04.2008

No medjutim :)

medjutim (ha, ha sjajan nick :),
hvala na prilogu. nisam imao prilike da ih slusam
obraticu malo vecu paznju cim pre...
vidim da ima dosta snimaka na you tube-u.

hvala

dracena dracena 13:43 16.04.2008

Proleće je, a mi živimo u Srbiji

dracena dracena 22:33 16.04.2008

Jao, Nikola,

pa mi se načisto obrukasmo. Goste nismo poslužili ni ladnom vodom.
A vidi koliko je sad sati. Za večeru smo skroz zakasnili.
Sad šta je tu je, 'ajde da poslužimo bar malo voća.

Pa, dragi gosti, izvolite za stolom!
(Sva sreća pa ima titlovan prevod, inače ne bismo razumeli ni reči.:)))
Черевићан Черевићан 09:39 17.04.2008

е, тосам чекао

ја вегетеријанац , дасе малко приватим сногу па да скромног прилога понудим омиљеними гђи драцени а посебно аутору овог састава г свиралу.
елем
о сценском наступу извођача овде неће бити коментара а свака је музика . . . музика за неког. једна нађе поклонике одмах, друга понекад и након векова исчекивања. стога краткорочнисмо ми да суд прави о музици актуелној тренутно доносимо имајући у виду да лично мишљење нам нико небрани да га јавно исказујемо, тјст у одабраној, уху пријатној мелодији, уживамо , но вазда треба на уму имати . . .тко пјева . . зло немисли , штоби каазо народ,а ународ се ипак МОРА несумњати.

п.с. књига гђе Штивичић се појавила. олала . . . .
dracena dracena 11:39 17.04.2008

Re: е, тосам чекао

Dobrodošli, prijatelju. Znala sam da će vama ovo lako posluženje prijati.
Moram da kažem da se uglavnom slažem sa vama, mada sam svesna da ovom izjavom povećavam rizik da nas Jaril uskoro sve zajedno ovde umlati. On se ubi pišući o umetničkoj muzici, a mi sve izrelativizovasmo. Jedino ne mogu da prihvatim da je turbofolk uopšte pevanje. Ali vi to niste ni tvrdili, pa...

Jedan Mendelson kao pozdrav svim gusarima i onima koji se tako osećaju. :)))
milosib milosib 21:14 18.04.2008

Malčice sam zakasnio

Umoran ko pas odmah se oraspoložio. Kako do sada nisam čuo ove ljude, a tako odskaču u moru ovih pop pesmica i bar meni besmislenog tehno zvuka?

Preporuka Nikola, kako za muziku tako i za tekst.
Candricks Candricks 16:10 19.04.2008

evo i nas.

Dakle, nov sam ovde tako da sam se prvi put zeznuo te je moj odgovor nestao ili otisao nekom privatno, a sad pisem isto to po drugi put!

Zvanicno obavestenje u ime benda Candy Store:

Nikad nikoga nismo uznemiravali telefonom!
Nasi fanovi, mozda!
Prijavicemo sve neprijatnosti u miliciju.
Hvala vam svima nezimerno na komentarima, a posebno Nikoli!
Ne cudi me sto za nas jos niko ne zna, a i kako bi?
Prvi EP nam se i zove RADIOPASSIVE jer smo znali da to niko nece da pusta u etar.
Zemlja glupaka i kretena.
Uploadovali smo jos dva spota na youtube: SUNSHINE i DOWN & OUT.
Sve najbolje, ljudi!!!

Vlada

www.myspace.com/candystoreband
nikola svilar nikola svilar 21:26 19.04.2008

dobro nam došao vlado na blog B92!

drago mi je da si tu. evo čekaj tren da
te pribeležim u VIP listu. dakle...ček da vidim
Cand(y store)ricks kao hendrix...
e, taaako(c)!
:)

ha, ha hvala pal na komentaru i zvaničnom
obaveštenju u ime sjajnog benda!
samo tako nastavite momci,
eno imaš na you tube-u i predlog za intervju.


Zemlja glupaka i kretena.


nemoj tako oštro, vlado, biće bolje,
menjaćemo zajedničkim snagama.

svako dobro drugari!
n.

milosib nema na cemu milose,
moramo bar malo i kvalitetne stvari ponekad promovisati
drago mi je da vam se muzika dopala, hvala na komentaru, citamo se...

ha, ha senjor sveta pravi sam sviralo kako kazete... volim od malih nogu,
pesmice svakojake kroz instrumenat mi i malo duse uz to ponuditi... hvala na prilogu!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana