Eksperimenti u blogovanju| Reč i slika| Roditeljstvo| Satira| Život

Trick or Treat!

srdjan.pajic RSS / 01.11.2017. u 03:02

Rd-ca2jIkxgC0CQ1h8p4TKq7GEPwaF2fZQ-jREHp7julHfgurJM0zeCMASmEIaMvJzA30dwOVTng0JHClW5VmZsZJBBZXWO493RDvDyarb9zY5wMiN7AVq-N79x1lQARBihrHeVfG5KpyhXk50EHkD5TgfgTCc0h9pFuZMHSJEjdcdzYr_f1ycOJYDviMJ7PtIa-KKBmL8QvOT4Oq6KLOesZqyk6qAmHy6EMFrSJbQNDWTt6WTbzCXmW4XRZptStdfd8n_H55ywBdZnn01gAaLGaBlhjIk4jGbN-tNNkjjJ-R2fxKWp6furC1AZuCMQtyeBcHXsalfUxELEJv2kDFGSjCFwparwdh4yIIvMd-Y__huemHUiF7K1LmfOtSRxzwOWg8JCvKma6DYI5AVCB3ztBKI-mkolg4b8SGcUMrm_mgALND1tK-6KEt2pkrY3TbqKmAquicukPiEiUu85kAluN14qOfAMKMqXe2uoeA8hEraajP5pH8SiQ-drQNJs2Zrtyb3Id6cnquSPTtvOpqhm_cNWJiP02DFxMM72m5NiqZzyHOXqnnGkJLmQOSqh8QbwviW_NGdD99N7hOi-6UqrqcL6zl-XvhIZAKhDh3pU=w780-h519-no

Svima koji slave Sv. Luku, ili Noć veštica, ili oboje, čestitam! 

Blog je otvoren za polemisanje, razmenu iskustava i recepata i slika kućnih ljubimaca, političko i geostrateško delovanje, Rusi protiv Amera, četnici i Nemci protiv partizana, sport protiv rekreacije, ma, šta god nađete za shodno, nemoj samo da pravite previše sranja, jel važi, da ne crvenim kod moderacije zbog vas. Neću nikog da brišem ni da banujem, čak ni debelog tasu. ;)

 

 



Komentari (427)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

c_h.arlie c_h.arlie 05:18 01.11.2017

Da.

Смешне ми ове будалаштине у вези тзв. Ноћи вештица у Србији.
niccolo niccolo 08:00 01.11.2017

Re: Da.

Noć veštica je stari srpski pravoslavni praznik, još iz vremena kad su se Kelti družili sa nama u i oko Singidunuma...
nsarski nsarski 08:11 01.11.2017

Re: Da.

Noć veštica je stari srpski pravoslavni praznik, još iz vremena kad su se Kelti družili sa nama u i oko Singidunuma...

Pa smo onda mi tu foru prodali Meksikancima i oni sada slave





P.S. Eh, deco, deco! Kad sam ja studirao u slobodnoj Americi koju svi znamo i volimo, i koja nije ni nalik ovome današnjem Pajketovom čudu, za Halloween night se studentarija maskira, ponapija, i u kasne sate krene "noćni zivot u školskoj sezoni", "vreme bluda i kala" (kako bi rekao pesnik), po haustorima, dvorištima, neosvetljenim delovima parkinga, back alleys...ma svugde...ah, those were the days!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:33 01.11.2017

Re: Da.

Ne znam za ovu američku paganiju, al' evo baš šljakam sa The Book of Luke, Luka se vidi da je bio učeniji od ostalih učenika, lekar i slikar...
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:19 01.11.2017

Re: Da.

niccolo
Noć veštica je stari srpski pravoslavni praznik, još iz vremena kad su se Kelti družili sa nama u i oko Singidunuma...


posle zle duše starih Kelta uhode u kolibama duboko skrivenim u šumama na Avali


blogovatelj blogovatelj 19:51 01.11.2017

Re: Da.

Kad sam ja studirao u slobodnoj Americi koju svi znamo i volimo, i koja nije ni nalik ovome današnjem Pajketovom čudu, za Halloween night se studentarija maskira, ponapija, i u kasne sate krene "noćni zivot u školskoj sezoni",


Danas su u modi turban kostimi, dobro prepadaju pošten svet po denverskim i inim suburbijama.



Šta je bilo u modi u tvoje vreme? Jeste se maskirali u crnce? Ovde cela pomama bila da sklone indijanske kostime iz prodaje.
nsarski nsarski 20:35 01.11.2017

Re: Da.

Šta je bilo u modi u tvoje vreme?

Ma, ko je šta stigao. Naškrabaš malo lice i to je to. Mada je bilo ženskih koje su izigravale veštice ili imale neki drugi elaborate outfits. Za muškarce, na primer, Frankenštajn. Ali ne crnce, koliko se sećam. Jbg, na kampusu bilo jako malo crnaca. Uglavnom home made. To se sve na kraju zanemari.
maksa83 maksa83 20:38 01.11.2017

Re: Da.

Jbg, na kampusu bilo jako malo crnaca. Uglavnom home made.

Kampus je proizvodio sopstvene crnce?!

Far out dude...
nsarski nsarski 21:27 01.11.2017

Re: Da.

maksa83
Jbg, na kampusu bilo jako malo crnaca. Uglavnom home made.

Kampus je proizvodio sopstvene crnce?!

Far out dude...

Milan Novković Milan Novković 21:46 01.11.2017

Re: Da.

nsarski
Šta je bilo u modi u tvoje vreme?

Mada je bilo ženskih koje su izigravale veštice ili imale neki drugi elaborate outfits.

Kod nas krv do kolena ovog puta - moja mlađa ćerka i najbolja joj drugarica, prva kuća do nas, nisu štedele
Milan Novković Milan Novković 22:11 01.11.2017

Re: Da.

blogovatelj
Danas su u modi turban kostimi, dobro prepadaju pošten svet po denverskim i inim suburbijama.

Samo da nisu iz Barselone

Atomski mrav Atomski mrav 22:18 01.11.2017

Re: Da.

Kampus je proizvodio sopstvene crnce?!

Far out dude...


Uleće crnac u javni WC u poslednjem sekundu, pritrčava pisoaru otkopčavajući istovremeno pantalone i uz blaženi osmeh kaže belcu koji stoji za susednim pisoarom:
- I made it!
Belac pogleda malo naniže pa pita crnca:
- Can you make one for me?

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:45 02.11.2017

Re: Da.

blogovatelj
Kad sam ja studirao u slobodnoj Americi koju svi znamo i volimo, i koja nije ni nalik ovome današnjem Pajketovom čudu, za Halloween night se studentarija maskira, ponapija, i u kasne sate krene "noćni zivot u školskoj sezoni",


Danas su u modi turban kostimi, dobro prepadaju pošten svet po denverskim i inim suburbijama.



Šta je bilo u modi u tvoje vreme? Jeste se maskirali u crnce? Ovde cela pomama bila da sklone indijanske kostime iz prodaje.


ovderadiocacka ovderadiocacka 06:23 01.11.2017

prvi put sa ocem na (jutrenje) noc vestica

svezi imigrant u zemlju kanadu, iz istocne evrope doveo sitno dete prvi dan u skolu i to bas 31 oktobra. cela skola ukljucijuci i direktora bila je adkevtno obucena; vestice, skeleti, raznorazne ubice i sl. jos ne mogu da zaboravim njegov izraz lica...
floki floki 08:11 01.11.2017

коринђање

ти се то каже на пречанском српском...

мислим да тај обичај није практикован у османлијском делу србије, него само на бившим КундК територијама...

ми клинци се маскирали па ишли за бадње вече и рекетирали комшилук...
gedza.73 gedza.73 08:28 01.11.2017

Re: коринђање

мислим да тај обичај није практикован у османлијском делу србије

за бадње вече и рекетирали комшилук...

Poklade.
A zanimljivo je kako jedan izrazito mračan običaj mogu ljudi da prihvate samo kad im se lepo upakuje i proda.
I da im isti takav običaj, sa ruralnim 'autfitom' bude zaostao i 'bljak'.

floki floki 08:37 01.11.2017

Re: коринђање

poklade su druga stvar, ako se dobro sećam, time se "tera zima" praktično... poklade valjda prethode uskršnjem postu ili tako nešto, nisam siguran...

a za ovo što ti kažeš se slažem skroz... to ti je kad na "opanku nikne štikla"...

edit: sad kad si postavio ovu sliku... kod nas na selu je bio običaj da se za lazarevu subotu (iliti vrbice) isto upali ovako vatra, pa smo mi kao klinci isto uvek ovako vatru preskakali...
gedza.73 gedza.73 08:46 01.11.2017

Re: коринђање

poklade su druga stvar, ako se dobro sećam, time se "tera zima" praktično... poklade valjda prethode uskršnjem postu ili tako nešto, nisam siguran...

u pravu si.
ali je u osnovi manje-više slično. Čudo bre ne na'vataju nekog etnologa za autora na blogu. Imamo četnike, partizane, Linuksovce i prozordžije a bilo bi zanimljivo čitati ljude koji znaju veze između ovakvih praznika.

kaže da su arhi Rusi nosili minđuše u ušima kako bi bolje čuli. A opet su gusari smatrali da im minđuše poboljšavaju vid.

Tako su verovatno Poklade i Noć veštica nastale kao igra 'gluvih telefona'.
Milan Novković Milan Novković 08:55 01.11.2017

Re: коринђање

floki
ми клинци се маскирали па ишли за бадње вече и рекетирали комшилук...

Dok mi muškarci iz kuće stariji od 6 godina i 3 meseca ne rizikujemo nikakve trikove, nego "tretiramo" i dečurliju iz celog zapadnog Londona i same sebe, vrlo darežljivo, may I say, bonbonima i čekuladicama.

(ženske iz kuće nam se ne tretiraju, one su se učlanile u neku sektu i non-stop su na nekim dijetama)
floki floki 09:11 01.11.2017

Re: коринђање

hehe, i kod je sinoc bilo bezbroj napada komsijske decurlije, a i nasa smizla je bila u pohodu, pa sam se i ja grebao o ratni plen kad se vratila kuci...

vcucko vcucko 10:37 01.11.2017

Re: коринђање

floki
poklade su druga stvar, ako se dobro sećam, time se "tera zima" praktično... poklade valjda prethode uskršnjem postu ili tako nešto, nisam siguran...


Da, potpuno druga stvar.

Ako se zanemari komercijalizacija i nešto što su Mleci prodali svetu pod nazivom "karneval", ostaje upravo ta suština. Posebnost gornjeg Jadrana su zvončari, najčuveniji su oni kastavski/halubajski. Bili su i u Bg, davno, kad je Rijeka igrala finale kupa protiv Hajduka. Po Knezu su prepadali narod

Bučni su do bola, idu u velikim grupama i skaču sa sve klepetušama, ali još pre ih osetiš po vinskom zadahu. Zanimljivo u svakom slučaju.

Dan mrtvih 1. novembar je takođe poseban i nema veze sa Noći veštica. Na taj dan se u katoličkom svetu živi sećaju svojih mrtvih, obilaze se groblja koja su lepo ukrašena i osvetljena, lepo koliko groblje to može da bude. Pandan našim zadušnicama. Mehikanci kao potomci krvlju opsednutih Asteka to samo rade na svoj uvrnuti način.
gedza.73 gedza.73 11:02 01.11.2017

Re: коринђање

nešto što su Mleci prodali svetu pod nazivom "karneval",

Dan mrtvih 1. novembar je takođe poseban i nema veze sa Noći veštica.

Suština je da igraš, veseliš se jer si živ.


Kaže Čajkanović da je 'kod svih indoevropskih naroda (Bele i Božićne poklade) period kad su duše u pokretu'

A ako se ne varam za Noć veštica svako stavi kamen u vatru i čiji kamičak duše pomere u toku noći ne dočeka sledeću godinu

Bučni su do bola, idu u velikim grupama i skaču sa sve klepetušama

teraju se zli duhovi bukom. Otud petade, pucanja, karbitna burad...

Dan mrtvih 1. novembar je takođe poseban i nema veze sa Noći veštica. Na taj dan se u katoličkom svetu živi sećaju svojih mrtvih, obilaze se groblja koja su lepo ukrašena i osvetljena, lepo koliko groblje to može da bude. Pandan našim zadušnicama.

Skoro pa sam ubeđen da je to izvorno bio neki paganski običaj koji su 'hrišćani' usvojili i dali mu malo drugačiji oblik
maksa83 maksa83 11:55 01.11.2017

Re: коринђање

kaže da su arhi Rusi nosili minđuše u ušima kako bi bolje čuli. A opet su gusari smatrali da im minđuše poboljšavaju vid.

Ja znam dve stvari oko toga, prva je (bar u Vojvodini, možda i ne samo tamo) da je minđuša značila da si jedinac, pa da te ne ubiju ako te zarobe pošto će tako da ti zatru lozu. Ne znam kakva je etika tada vladala i da li je to ikome pomoglo. Druga je da mornari nose minđuše da im ona u slučaju brodoloma "plati sahranu". Dakle ako ga nađeš na obali mrtvog, sahraniš ga i zadržiš minđušu za svoj trud.
floki floki 12:15 01.11.2017

Re: коринђање

maksa83
kaže da su arhi Rusi nosili minđuše u ušima kako bi bolje čuli. A opet su gusari smatrali da im minđuše poboljšavaju vid.

Ja znam dve stvari oko toga, prva je (bar u Vojvodini, možda i ne samo tamo) da je minđuša značila da si jedinac, pa da te ne ubiju ako te zarobe pošto će tako da ti zatru lozu. Ne znam kakva je etika tada vladala i da li je to ikome pomoglo. Druga je da mornari nose minđuše da im ona u slučaju brodoloma "plati sahranu". Dakle ako ga nađeš na obali mrtvog, sahraniš ga i zadržiš minđušu za svoj trud.


eto za ovo i ja znam...
samo, "za svoga vakta" u vojvodini sam samo jednom video jednog cigančića (na kraju moje ulice je naša seoska cigan-mala) koji je nosio minđušu jer je jedinac...

a drugar mi je bio u izraelu i tamo služio vojsku - pošto je on jedinac, njega nisu nikad slali tamo gde je opasno, nego uvek pozadina i tako... bar je tako on pričao, nemam razloga da mu ne verujem
zilikaka zilikaka 13:24 01.11.2017

Re: коринђање

коринђање
ти се то каже на пречанском српском...

kod je sinoc bilo bezbroj napada komsijske decurlije, a i nasa smizla je bila u pohodu, pa sam se i ja grebao o ratni plen kad se vratila kuci...

E, ovde još to živi na Badnje veče. Moj prwrastao pa neće više da ide al dok je išao...
Prvo on probere šta hoće pa od ostatka ima i za nasonoliko.
Ja obavezno posle Božića na poso donosila bombone jerbo kod kuće to preskačemo a na poslu bi se pojela i masna krpa.
maksa83 maksa83 13:31 01.11.2017

Re: коринђање

eto za ovo i ja znam...
samo, "za svoga vakta" u vojvodini sam samo jednom video jednog cigančića (na kraju moje ulice je naša seoska cigan-mala) koji je nosio minđušu jer je jedinac...

Nevezano, vidi šta me u pon. sačekalo na stolu. Prvo sam posumnjao na kolegu koji je pola-Rus pola Lala (pošto je došao i pizdeo na Hojta koji je tu došao da nama nešto vamonamo, pa smo imali raspravu), ali se ispostavilo da mi je ustvari na Sajmu kupio mlađi kolega rodom izbosne (ako to treba reći) koji je takođe prisustvovao raspravi:




Hoće čovek da mi pomogne. :)))))
4krofnica 4krofnica 13:40 01.11.2017

Re: коринђање


jerbo kod kuće to preskačemo a na poslu bi se pojela i masna krpa.


univerzalna istina, ne postoji dovoljno odbojna (jestiva) stvar koja se u očajanju neće pojesti na poslu.

(volela bih da ova formula može da se primeni u školi, ovi moji neće da ponesu ništa homemade jer-blam)



floki floki 13:56 01.11.2017

Re: коринђање

maksa83
eto za ovo i ja znam...
samo, "za svoga vakta" u vojvodini sam samo jednom video jednog cigančića (na kraju moje ulice je naša seoska cigan-mala) koji je nosio minđušu jer je jedinac...

Nevezano, vidi šta me u pon. sačekalo na stolu. Prvo sam posumnjao na kolegu koji je pola-Rus pola Lala (pošto je došao i pizdeo na Hojta koji je tu došao da nama nešto vamonamo, pa smo imali raspravu), ali se ispostavilo da mi je ustvari na Sajmu kupio mlađi kolega rodom izbosne (ako to treba reći) koji je takođe prisustvovao raspravi:




Hoće čovek da mi pomogne. :)))))


hehe, pa mogao si brate i ti tako nekakvu knjigu da nažvrljaš (samo sve postove sa bloga skupiš na jedno mesto i cap, gotovo), pa bi i pala neka kinta...
a i red bi bio da ti se za three body problem isplati neki procenat, koliko si izreklamirao :)

nego, kakve su ti to sluške na stolu?

edit: izbosne je ispravno
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:04 01.11.2017

Re: коринђање

sačekalo na stolu


Cistog li radnog stola..
maksa83 maksa83 14:14 01.11.2017

Re: коринђање

hehe, pa mogao si brate i ti tako nekakvu knjigu da nažvrljaš

Teško da sam mogao ovakvu, jer pazi ovaj komadić iz sinopsisa sa poleđine:

"...Uporedo sa invazijom spolja, rusofobija se dramatično širila unutar same Rusije, pre svega u jednom delu vladajuće intelektualne elite koja se, nedovoljno svesna takve uloge i danas nalazi na izdajničkom zadatku konačnog uništenja ruskog naroda... Čeka se trenutak da Vladimir Putin 'obori pogled' kako bi se krvožedne hijene rata uverile u nemoć žrtve."


Dakle i Volodju jebe ta neka zla izdajnička intelektualna elita, kao i Aleka. Velikomučenici.

nego, kakve su ti to sluške na stolu?

Neke AKG K77 Perception uzete pre otpr. 4 godine. Nisam ekstremni audiofil pa da umem da ti kažem zašto tačno baš te, računao sam verovatno AKG je ok firma, delovale su kao nešto što će poštedeti okolinu ako ja pustim neki ciguligu malo jače. Kući imam neke Audio Technica MTH30 za opštu namenu, i neke bežične Sehnheiser RS 160 koje se koriste za TV ponekad kad se neko seti da postoje i ako su napunjene.
maksa83 maksa83 14:15 01.11.2017

Re: коринђање

Cistog li radnog stola..

Vidiš da sam jedva našao prazan prostor za slikanje.
floki floki 14:27 01.11.2017

Re: коринђање

hehe, ja mislim da je volodja taj koji vrši gorepomenutu radnju nad gorepomenutom ekipom, ali dobro...

ja lično tu knjigu ne bih čitao, ne dopadaju se meni te fraze tipa "konačno uništenje i bla bla..."

a glede slušalica, meni dadoše neke Jabra Evolve 75, nije fokus slušanje muzike, nego telefoniranje i noise cancellation, sve je super, BT povezan sa kompom i mobilnim, a i za muziku je skroz ok...

ja za tv koristim isto neke bežične jer sam em malo nagluv pa moram da pojačam kad gledam serije, a to ne volim, em su zvučnici na LED televizorima uglavnom popriličan krš...
maksa83 maksa83 15:49 01.11.2017

Re: коринђање

ja lično tu knjigu ne bih čitao, ne dopadaju se meni te fraze tipa "konačno uništenje i bla bla..."

Ovde je sad megahit serija Senke nad Balkanom koja nije loša uopšte (iako je Bjelogrlićeva), muzika je pogotovo dobra, zamisli Beograd između dva rata i Raj Kuderovsku uau-uau-uauuuu gitaru sa western prizvukom dok inspektor (kog igra Bjelogrlić) hoda kroz blatnjavu Jatagan-Malu. Figurišu i Rusi. Ne umem da ti kažem odakle da je skineš pošto Bjelogrlić vrlo pomno čuva svoje intelektualno vlasništvo, ja sam te prve dve epizode (pošto apsolutno nema šanse da se namestim pred TV-om u određeno vreme) odgledao sa nekog supertoksičnog sajta (filmotopia.com valjda) na kome su iskakali popapi levo i desno i nudilo koješta i verovatno pokušavalo da mi zabode u procesu ko zna kakav malware, ali sam izdržao, međutim i tog sajta je izgleda odnelo.

floki floki 15:58 01.11.2017

Re: коринђање

hehe, pazi, gledam to :)
i to zajedno, žena i ja...

pošto me je malo mrzelo da bunarim neke torente, onda sam se registrovao kod nettv-a ili kako se zovu, oni što strimuju sve naše tv kanale valjda ili kako...
prvi mesec je dž, posle se plaća nešto, ali je kvalitet skroz ok, ide na rts hd, i strimuje sasvim dobro, ništa ne kašlje...

i ok je serija, malo me jatagan mala podseća na peaky blinders, ali sve sasvim pristojno... ne pamtim jbt kad sam neku našu seriju gledao, pa eto

edit: e ono što je dobro kod tih nettv ili kako već je mogučnost da gledaš kasnije, valjda par dana... a mi taman kad nedeljom klince u krevet poteramo i sve se smiri negde oko 21:00, onda pustimo
freehand freehand 16:18 01.11.2017

Re: коринђање

Posebnost gornjeg Jadrana su zvončari, najčuveniji su oni kastavski/halubajski. Bili su i u Bg, davno, kad je Rijeka igrala finale kupa protiv Hajduka. Po Knezu su prepadali narod

Svake godine su u Pančevu na karnevalu.
angie01 angie01 17:18 01.11.2017

Re: коринђање

(volela bih da ova formula može da se primeni u školi, ovi moji neće da ponesu ništa homemade jer-blam)


...ako ce ti biti lakse...

...mesto radnje- Kanada, ...gde je hrana, nabudzena na sve moguce zamislive nacine, sem kod Kineza, Japanaca, Koreanaca i kod Amisa, ( a i tu su se pojavile neke glasine)...a obicaj je da se nosi klopa u onim malim kofercicima, sto znaci da tog nekog blama ne bi trebalo da bude,...i moje ti mladje dete je, sa velikim uspehom uspalo da odignorise sve sto sam mu domacinski- a sa neobicnom mukom, s obzirom na uslove pronalazenja ok sastojaka- pravila razne papice, kako bi pojeo nesto posteno,...znaci ono, domaci hleb- koji je sam po sebi tamo kuriozitet i specijalitet skoro pa nedostizan-domaci namazi-da ne obajsnjavam sad predugacko, veruj mi na rec- piletina od Amisa, salatice, prilozi,....znaci vrati tu takvu hranu neotpakovanu, al ce zato do poslednje mrvice da pojede bilo koji popularni obrok iz bilo kog lanca brze hrane, koji su tamo na svakom cosku, al im je zato- iako pod fransizom- kavlitet nigde gori...

....da dodam i slatkise, koje tamo za rodjendane, deca bukvalno traze one pravljene od mase, koja se nekim cudom naduva cima joj dodas malo vode, punoj secera i svih nezdravih sranja koja su izmiljena...uz obavezne fluorescentne prelive,...znaci, odseces li im parce domaceg kolaca, koje su tamo mnoge nase zene pravile, prosto ga ostave, neprepoznaju ukus- ono, kakav je ovo bljak.



gedza.73 gedza.73 17:46 01.11.2017

Re: коринђање

Ja znam dve stvari oko toga, prva je (bar u Vojvodini, možda i ne samo tamo) da je minđuša značila da si jedinac

I kod mene je bilo da jedinac nosi minđušu. Pri tom na tačno određenoj strani glave. levo ili desno, u smeru kretanja:)

Druga je da mornari nose minđuše da im ona u slučaju brodoloma "plati sahranu".

i ja i ti smo (ili nismo uopšte) u pravu (gogole je čudo). Nosili su minđuše zbog plaćanja sahrane (ako ga doguraju do obale a ne istovare u more) od zlata ili srebra, zbog morskih bolesti i poboljšanja vida (ovo verovatno gusari).

A za stare Ruse pojma nemam de sam zakačio ali se sećam (jer mi se upalila lampica za gusare) da su nosili naušnicu zbog boljeg sluha.

Deluje mi da se neki mornar ušikao, prečuo i nije razumeo Kineza oko akupunkture i ušiju, od luke do luke i svim gusarima pune uši gvozdenih alki.
niccolo niccolo 17:56 01.11.2017

Re: коринђање

Skoro pa sam ubeđen da je to izvorno bio neki paganski običaj koji su 'hrišćani' usvojili i dali mu malo drugačiji oblik

Pa naravno da je paganski, uopšte su oni bili opušteniji kada je u pitanju smrt od hrišćana. Hrišćani se oko smrti umuse ko beba kad se ukaki...
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:18 01.11.2017

Re: коринђање

Hrišćani se oko smrti umuse ko beba kad se ukaki...

Није, него има оно кад Смрт дође по деду, а деда се сакрије међу децом, и види га Смрт, па га пита:
-- Је ли, деда, шта то радиш?!
-- Руцам.
-- Руцај, руцај, па идемо па-па...
4krofnica 4krofnica 18:22 01.11.2017

Re: коринђање

angie01



vrate i moji sve što spremim (ne kapiram kako se ne sete da bace, ne bih provalila a bilo bi mi makar lakše:))
ne znam kojim čudom ali stariji klinac ne voli ništa od dzank fuda, on bi jeo neko dizano testo do izbezumljenja (na kevu) i šarena pakovanja ga ne zanimaju. mlađi pada na bilo kakvu reklamu i šta god njegovi jutjub ljubimci jedu i on će se latiti toga (ovom prilikom bih se zahvalila onom kreštavom Stampiju koji je britanac pa se zbog njega mali navukao na čaj:) one užasne kvazi pekare u školama zabraniti zakonom, nema goreg mesta da pojedeš nešto.

slatkiše slabo jedu, ja im sve otmem. brža sam.


angie01 angie01 18:34 01.11.2017

Re: коринђање

brža sam.


iskustvo je keva.


niccolo niccolo 19:20 01.11.2017

Re: коринђање

Руцај, руцај, па идемо па-па...

Hehehehe (što bi rekao Homer, smešno je jer ga ne poznajem)
maksa83 maksa83 19:25 01.11.2017

Re: коринђање

one užasne kvazi pekare u školama zabraniti zakonom, nema goreg mesta da pojedeš nešto.

Crkotina u čamovini i strugotini.
c_h.arlie c_h.arlie 19:34 01.11.2017

Re: коринђање

maksa83
eto za ovo i ja znam...
samo, "za svoga vakta" u vojvodini sam samo jednom video jednog cigančića (na kraju moje ulice je naša seoska cigan-mala) koji je nosio minđušu jer je jedinac...

Nevezano, vidi šta me u pon. sačekalo na stolu. Prvo sam posumnjao na kolegu koji je pola-Rus pola Lala (pošto je došao i pizdeo na Hojta koji je tu došao da nama nešto vamonamo, pa smo imali raspravu), ali se ispostavilo da mi je ustvari na Sajmu kupio mlađi kolega rodom izbosne (ako to treba reći) koji je takođe prisustvovao raspravi:




Hoće čovek da mi pomogne. :)))))

Da li ti je pomoglo ?
c_h.arlie c_h.arlie 19:38 01.11.2017

Re: коринђање

floki
maksa83
eto za ovo i ja znam...
samo, "za svoga vakta" u vojvodini sam samo jednom video jednog cigančića (na kraju moje ulice je naša seoska cigan-mala) koji je nosio minđušu jer je jedinac...

Nevezano, vidi šta me u pon. sačekalo na stolu. Prvo sam posumnjao na kolegu koji je pola-Rus pola Lala (pošto je došao i pizdeo na Hojta koji je tu došao da nama nešto vamonamo, pa smo imali raspravu), ali se ispostavilo da mi je ustvari na Sajmu kupio mlađi kolega rodom izbosne (ako to treba reći) koji je takođe prisustvovao raspravi:




Hoće čovek da mi pomogne. :)))))


hehe, pa mogao si brate i ti tako nekakvu knjigu da nažvrljaš (samo sve postove sa bloga skupiš na jedno mesto i cap, gotovo), pa bi i pala neka kinta...
a i red bi bio da ti se za three body problem isplati neki procenat, koliko si izreklamirao :)

nego, kakve su ti to sluške na stolu?

edit: izbosne je ispravno

Ja mislim da je pravilno 'iz Bosne'.
Za ovaj izraz koji si proglasio ispravnim, mislim da je podrugljiv.
freehand freehand 19:41 01.11.2017

Re: коринђање

maksa83
one užasne kvazi pekare u školama zabraniti zakonom, nema goreg mesta da pojedeš nešto.

Crkotina u čamovini i strugotini.

Ja glasam za onog uvaženog člana i funkcionera lokalnog odbora SNS beše iz Obrenovca što je u pljeskavicama deci prodavao mrtve krave što je vadio iz reke.
Mislim - mrtva i ovako i onako, samo je ova umrla bez svedoka, jebiga. A oni dgili dževu.
(uopšte nisam siguran da taj sad potšo je bio godinu bez funkcije i okajao grehe nije visoki dužnosnik udbe ili u nekoj radnoj grupi za pristupanje EU, ličilo bi na modus operandi)
maksa83 maksa83 19:50 01.11.2017

Re: коринђање

Da li ti je pomoglo ?

Da, otrč'o sam u Knez i kupio majicu sa Putinom i trčao u njoj bez ičeg drugog na sebi i urlao Kaljinku i kazačokovao oko spomenika Knezu Mihajlu.

Sad sam na naslovnoj Sputnjika, a od one Žoharove ne mogu da živim.
maksa83 maksa83 19:51 01.11.2017

Re: коринђање

Mislim - mrtva i ovako i onako, samo je ova umrla bez svedoka, jebiga.

I imala je rašta i umrijeti, nije bilo zađabe, lanac ishrane u prirodi se samo malo brže okrenuo.
maksa83 maksa83 19:55 01.11.2017

Re: коринђање

Za ovaj izraz koji si proglasio ispravnim, mislim da je podrugljiv.

Čarlivoje ti k'o Gandalf, odnela te zver u provaliu, mi mislili gotovo, a ti se vratio još belji i jači i politički korektniji.
niccolo niccolo 19:56 01.11.2017

Re: коринђање

Čarlivoje ti k'o Gandalf, odnela te zver u provaliu, mi mislili gotovo, a ti se vratio još belji i jači i politički korektniji.

Nije lako biti Srbin !
blogovatelj blogovatelj 20:06 01.11.2017

Re: коринђање

Sad sam na naslovnoj Sputnjika, a od one Žoharove ne mogu da živim.


A sada, da zgrozim Pajića i još neke.
Lajkovao sam na Fejsu Russia Today i Sputnik.
I uopšte me ne nerviraju njihovi postovi, čak često kažem "alal vera momci"
Za razliku od fakin N1 kog sam ukinuo posle nedelju dana.
maksa83 maksa83 20:20 01.11.2017

Re: коринђање

niccolo
Čarlivoje ti k'o Gandalf, odnela te zver u provaliu, mi mislili gotovo, a ti se vratio još belji i jači i politički korektniji.

Nije lako biti Srbin !


maksa83 maksa83 20:21 01.11.2017

Re: коринђање

Lajkovao sam na Fejsu Russia Today i Sputnik.
I uopšte me ne nerviraju njihovi postovi, čak često kažem "alal vera momci"
Za razliku od fakin N1 kog sam ukinuo posle nedelju dana.

Što bi rekla ova omladina danas - "obrnuo si igricu".
floki floki 20:26 01.11.2017

Re: коринђање

c_h.arlie


у реду је чарли, не дави

ја сам дођош избосне
freehand freehand 20:30 01.11.2017

Re: коринђање

floki
c_h.arlie


ја сам дођош избосне

I umene žena.
floki floki 20:30 01.11.2017

Re: коринђање

maksa83

Što bi rekla ova omladina danas - "obrnuo si igricu".


или се примио на милф којој боље име да не помињемо
c_h.arlie c_h.arlie 20:43 01.11.2017

Re: коринђање

floki
c_h.arlie


у реду је чарли, не дави

ја сам дођош избосне

Pa dobro.
omega68 omega68 20:48 01.11.2017

Re: коринђање

(volela bih da ova formula može da se primeni u školi, ovi moji neće da ponesu ništa homemade jer-blam)

хехе, можда нисам радио у складу са европејским стандардима и прокламованим дечјим правима али моји клинци су НАВИКЛИ да их није блам кад су СТАЛНО носили ужину од здраве хране.Најважнији је став да је то здравије и да ћеш стално бити гладан ако те је блам.Па ти размаженко изабери.
Сад, у Гимназији, сви СНОБОВИ и нови ЗЛАТНИ ПАПАГАЈИ купују само он поносно извади своју ужину и тера уз рацку
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:35 01.11.2017

Re: коринђање

4krofnica
angie01



vrate i moji sve što spremim (ne kapiram kako se ne sete da bace, ne bih provalila a bilo bi mi makar lakše:))
ne znam kojim čudom ali stariji klinac ne voli ništa od dzank fuda, on bi jeo neko dizano testo do izbezumljenja (na kevu) i šarena pakovanja ga ne zanimaju. mlađi pada na bilo kakvu reklamu i šta god njegovi jutjub ljubimci jedu i on će se latiti toga (ovom prilikom bih se zahvalila onom kreštavom Stampiju koji je britanac pa se zbog njega mali navukao na čaj:) one užasne kvazi pekare u školama zabraniti zakonom, nema goreg mesta da pojedeš nešto.

slatkiše slabo jedu, ja im sve otmem. brža sam.



E, moja ova (starija ) je ista takva. Ona skuplja slatkiše, ali ih ne jede. Tako da kad kriziram, znam gde uvek ima da se opljačka. Jedino pojede sladoled, za to imamo dan u nedelji, a i samo jednu kuglu, kaže, dosta joj je. Što reče Maksa, morao bih da proverim DNK, da vidim da li je stvarno moja.

milisav68 milisav68 22:58 01.11.2017

Re: коринђање

freehand
Ja glasam za onog uvaženog člana i funkcionera lokalnog odbora SNS beše iz Obrenovca što je u pljeskavicama deci prodavao mrtve krave što je vadio iz reke.

Fun fucts.

Nije Obrenovac, već Velika Plana, i nije nikakav uvaženi član i funkcioner lokalnog odbora, već kandidat SNS za savet treće mesne zajednice sela Bresje.

A bili su umešani i kandidati DS, DSS, SPS (sličnog renomea), tako da...
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:47 01.11.2017

Re: коринђање

omega68
(volela bih da ova formula može da se primeni u školi, ovi moji neće da ponesu ništa homemade jer-blam)

хехе, можда нисам радио у складу са европејским стандардима и прокламованим дечјим правима али моји клинци су НАВИКЛИ да их није блам кад су СТАЛНО носили ужину од здраве хране.Најважнији је став да је то здравије и да ћеш стално бити гладан ако те је блам.Па ти размаженко изабери.
Сад, у Гимназији, сви СНОБОВИ и нови ЗЛАТНИ ПАПАГАЈИ купују само он поносно извади своју ужину и тера уз рацку


E, a mene su kao klinca stalno podjebavali jer sam jedini u razredu nosio pravu užinu, u kesi, obično neki dobar sendvič koji mi je pravio uvek matori (jer je keva išla dosta ranije na posao), i onaj jogurt u tetrapaku (mada je, preciznije, u pitanju bio tetrahedron-pak, ali nema veze). Mada se na odmoru nisu libili da traže griz. Najgore mi je bilo kad slučajno sednem na tu kesu, pa pukne jogurt, i sjebe komplet užinu.

I ja sad kuvam za ovo starije dete, to ona nosi u školu pošto tamo nemaju kuhinju, nego deci podgreju to što se pošalje sa njima. I par puta smo dobili pohvalu od učiteljice da nam se dete ubedljivo najbolje od sve dece hrani. Ono, otvore kutijicu, a unutra musaka, grašak, ili punjene tikvice, domaće, ili pire krompir sa pečurkama, ili ćuftama. Pa sveže voće u drugoj kutijici, kriška hleba (koji isto sami pravimo, dobro, žena, ne ja), i na kraju, jogurt, onaj punomasni (to je ustvari naše kiselo mleko).

freehand freehand 23:58 01.11.2017

Re: коринђање

i na kraju, jogurt, onaj punomasni (to je ustvari naše kiselo mleko).

Na ćošku ulica JNA i Narodnog fronta (ne priznajem promenu naziva) bio je PIK-ov mlečni restoran. Možda dve ili tri vrste sendviča, paštete sa čvarcima, pogačice sa sirom i možda još nešto, ne sećam se baš. Ali pravo domaće pecivo, ništa zamrzavano i trte-mrte, u sendvičima mortadela i parizer. Ali i tu ništa falš i ne mlevene reciklirane kineske traktorske gume koje su devedesetih postale parizer.
I jogurt. Ali jogurt iz ogromnih manjerki koje su tetke sipale kutlačom u one vojničke plastične šolje od 3 dl (to je bio mali) ili staklenu kriglu od pola litra.
E to je bio doručak.
A koliko se sećam od kuće sam nosio samo pečene kokoške i kuvana jaja, kad se krene na ekskurziju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:55 02.11.2017

Re: коринђање

A koliko se sećam od kuće sam nosio samo pečene kokoške i kuvana jaja, kad se krene na ekskurziju.


Za eksurzije, meni su uvek sledovale one smrdljive čajne kobasice, to je, ni sam ne znam zašto, ćale baš forsirao (da, bio je neki razlog, da se ne može da se pokvari, nema veze što je to sve bilo umeljano u pola litre tomi majoneza, sir i sve ostalo kvarljivo, jogurt takođe.

Nego, sad se setih, tamo negde prema Rtnju, bila je naka kafana gde si mogao da dobiješ kiselo mleko. Ali ono gusto, serviraju ti ga tako što dođe konobar i preko celog astala zarola šolju punu kiselog prema tebe (nema dršku, razume se). Tu smo redovno svraćali sa pećinarskih poslova po istočnoj Srbiji, onako gladni, da im pojedemo sve što su spremili za goste, plus eto to prokleto dobro kiselo (zna to i pomenuti Milančetov kum, Guza, mislim da sam par putao bio sa njim tamo, kad smo rondali one neke duboke jame oko Bora i Majdanpeka, to jedno od nekoliko kultnih svratišta speleologa).
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:50 02.11.2017

Re: коринђање

srdjan.pajic srdjan.pajic 03:24 02.11.2017

Re: коринђање

angie01
brža sam.


iskustvo je keva.




LINK
c_h.arlie c_h.arlie 05:13 02.11.2017

Re: коринђање

srdjan.pajic
omega68
(volela bih da ova formula može da se primeni u školi, ovi moji neće da ponesu ništa homemade jer-blam)

хехе, можда нисам радио у складу са европејским стандардима и прокламованим дечјим правима али моји клинци су НАВИКЛИ да их није блам кад су СТАЛНО носили ужину од здраве хране.Најважнији је став да је то здравије и да ћеш стално бити гладан ако те је блам.Па ти размаженко изабери.
Сад, у Гимназији, сви СНОБОВИ и нови ЗЛАТНИ ПАПАГАЈИ купују само он поносно извади своју ужину и тера уз рацку


E, a mene su kao klinca stalno podjebavali jer sam jedini u razredu nosio pravu užinu, u kesi, obično neki dobar sendvič koji mi je pravio uvek matori (jer je keva išla dosta ranije na posao), i onaj jogurt u tetrapaku (mada je, preciznije, u pitanju bio tetrahedron-pak, ali nema veze). Mada se na odmoru nisu libili da traže griz. Najgore mi je bilo kad slučajno sednem na tu kesu, pa pukne jogurt, i sjebe komplet užinu.

I ja sad kuvam za ovo starije dete, to ona nosi u školu pošto tamo nemaju kuhinju, nego deci podgreju to što se pošalje sa njima. I par puta smo dobili pohvalu od učiteljice da nam se dete ubedljivo najbolje od sve dece hrani. Ono, otvore kutijicu, a unutra musaka, grašak, ili punjene tikvice, domaće, ili pire krompir sa pečurkama, ili ćuftama. Pa sveže voće u drugoj kutijici, kriška hleba (koji isto sami pravimo, dobro, žena, ne ja), i na kraju, jogurt, onaj punomasni (to je ustvari naše kiselo mleko).


Ja nosim hranu od kuće na posao - svako jutro mi žena skuva koješta.
Bitno je da bude kuvanoga i salate, a ono između mi je nebitno - šta god bilo.
Preko zime ima i dodatna olakšica - umesto salate mogu uvek da ponesem ajvar.
freehand freehand 07:40 02.11.2017

Re: коринђање

Nego, sad se setih, tamo negde prema Rtnju, bila je naka kafana gde si mogao da dobiješ kiselo mleko. Ali ono gusto, serviraju ti ga tako što dođe konobar i preko celog astala zarola šolju punu kiselog prema tebe (nema dršku, razume se). Tu smo redovno svraćali sa pećinarskih poslova po istočnoj Srbiji, onako gladni, da im pojedemo sve što su spremili za goste, plus eto to prokleto dobro kiselo (zna to i pomenuti Milančetov kum, Guza, mislim da sam par putao bio sa njim tamo, kad smo rondali one neke duboke jame oko Bora i Majdanpeka, to jedno od nekoliko kultnih svratišta speleologa).

Rekoh da je jogurt o kome sam govorio sipan iz manjerki, dakle to jutro donet iz proizvodnje. Gust, sa gromuljicama, nenadmašnog ukusa.
Godinama kasnije radili smo za STari Tamiš, možda najbolji deo nekadašnjeg kombinata, preživeo privatizaciju u dobrom stanju i prodat za ozbiljan novac. E direktor Starog Tamiša goste je služio upravo jogurtom i kiselim mlekom, svežim kad ih na radni doručak ili ručak odvede menzu svog kolektiva. I u menzi klopa ista za traktoristu, bravara i diretkora a malo reći odlična.
nikvet pn nikvet pn 09:53 02.11.2017

Re: коринђање

srdjan.pajic
negde prema Rtnju, bila je naka kafana gde si mogao da dobiješ kiselo mleko. Ali ono gusto, serviraju ti ga tako što dođe konobar i preko celog astala zarola šolju


Мотел Ртањ код Бољевца је био старосоцијалистичка шоферска биртија са два бисера: овчије кисело млеко (сервирано наопако, преврнута шоља без дршке) и четничка гибаница. Онда је то купио неки Балашевић, дебело реновирао али бисере је сачувао; свака част, ено и сад то функционише.
gedza.73 gedza.73 10:42 02.11.2017

Re: коринђање

omega68
Сад, у Гимназији, сви СНОБОВИ и нови ЗЛАТНИ ПАПАГАЈИ купују само он поносно извади своју ужину и тера уз рацку

Niko ne traži da deca idu u opancima i vunenim čarapama u školu ali taj snobizam (ne znam kako je po drugim mestima ali u Kragujevcu cveta) će da rasturi i ono malo normalnosti što smo imali.
Naduveno, podignutog nosa, 'nafurano', šuplje a kvazi pametno...
Ne znaš ponekad dal da se smeješ ili da plačeš.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:40 03.11.2017

Re: коринђање

sendvičima mortadela i parizer

pa to su reciklirane (domaće) traktorske gume.

Možda dve ili tri vrste sendviča, paštete sa čvarcima, pogačice sa sirom i možda još nešto

mekike.
to se više nigde ne pravi, to divno, masno, slatkasto-slano, žilavo, prženo testo.
(ono kod kuće se ne važi, obično uspe, bude vazdušasto punjeno sirom ili pekmezom; te "državne" su bile žilave)
c_h.arlie c_h.arlie 18:42 03.11.2017

Re: коринђање

BebaOdLonchara
sendvičima mortadela i parizer

pa to su reciklirane (domaće) traktorske gume.

Možda dve ili tri vrste sendviča, paštete sa čvarcima, pogačice sa sirom i možda još nešto

mekike.
to se više nigde ne pravi, to divno, masno, slatkasto-slano, žilavo, prženo testo.
(ono kod kuće se ne važi, obično uspe, bude vazdušasto punjeno sirom ili pekmezom; te "državne" su bile žilave)

Pravi se - ja sam nedavno jeo negde u gradu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:50 03.11.2017

Re: коринђање

Pravi se - ja sam nedavno jeo negde u gradu.

čarli, ajde seti se gde, ljubim te.
c_h.arlie c_h.arlie 19:36 03.11.2017

Re: коринђање

BebaOdLonchara
Pravi se - ja sam nedavno jeo negde u gradu.

čarli, ajde seti se gde, ljubim te.

Ne mogu - jer je mesto potpuno benigno ... neki tržni centar ili slično. Toliko bezlično mesto tako da nisam ni zapamtio.
freehand freehand 19:42 03.11.2017

Re: коринђање

pa to su reciklirane (domaće) traktorske gume.

Pardon!
Kao što je viršla u nekim drugim vremenima bila ovde a na nekim drugim mestima je i sad jestiva, čak ukusna i od hranljivih sastojaka spravljena prerađevina - isto je bilo i sa parizerom i mortadelom.
Inače, "viršla" je posrbljeno "vurštl", što bi, opet, bilo kobasičica.
To je ono što u Beču zovu "frankfurter" (frankfurtska) a u Frankfurtu "vinerle" (bečka).
maksa83 maksa83 19:50 03.11.2017

Re: коринђање

to se više nigde ne pravi, to divno, masno, slatkasto-slano, žilavo, prženo testo.

Ođe - pekara Kuvani Đevrek.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:30 03.11.2017

Re: коринђање

To je ono što u Beču zovu "frankfurter" (frankfurtska) a u Frankfurtu "vinerle" (bečka).

meni su sve te "čuvene" nemačke kobaje kao viršle. jela sam neku čuvenu belu kobasicu u študgartu, meni je sve to isto sranje. jedino nije loše kada ti preliju onim MSG kari ljutkastim sosom na sred ulice, ali i to mi je kao tzv roštilj kobasica, sa onim belim okriglastim žilavim objektima kao delom hranljivih sastojaka.
nego, ko se seća, meni pričala starija drugarica, bila je neka prva pljeskarnica u gradu, jbg sad...kod vuka?? enivej, imali su dil sa bim slavija koji su im radili to mleveno gde je bukvalno bilo svakojakog đubreta, i čini mi se da su im uvaljivali i mokri mleveni karton. treba li reći koliko je red bio za te pljeske? ne.
btw, mađari kažu "viršli".

Ođe - pekara Kuvani Đevrek.

pekara treba da se zove Kraj sveta...
maksa83 maksa83 20:46 03.11.2017

Re: коринђање

pekara treba da se zove Kraj sveta...

Ne, Kraj Sveta je kod Cvetka.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:03 03.11.2017

Re: коринђање

jel ta pekara ona što ima napolju đevrek prečnika 1,5m?

ps. hehe, da li je Prva oborila sve rekorde gledanosti? preCednik nam se fino ofarbao, odličan mu je preliv.
mletackibanderas mletackibanderas 22:50 03.11.2017

Re: коринђање

Dan mrtvih 1. novembar je takođe poseban i nema veze sa Noći veštica. Na taj dan se u katoličkom svetu živi sećaju svojih mrtvih,

[url=http://www.tportal.hr/lifestyle/clanak/znate-li-razliku-izmedu-blagdana-svih-svetih-i-dusnog-dana-foto-20171030] 1. je SVI SVETI, dušni dan ( dan mrtvih) je 2.novembar
[/url]
Atomski mrav Atomski mrav 23:03 03.11.2017

Re: коринђање

preCednik nam se fino ofarbao, odličan mu je preliv.


Što slučilos?
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:07 03.11.2017

Re: коринђање

Što slučilos?


Vučić kod Brankice Stanković na Prvoj televiziji.
Jbg, nije se baš proslavila, nije uspela da ga koči, verglao je šta je hteo, uglavnom.
freehand freehand 23:12 03.11.2017

Re: коринђање

maksa83
pekara treba da se zove Kraj sveta...

Ne, Kraj Sveta je kod Cvetka.

Kralj Svega je na Prvoj
maksa83 maksa83 23:19 03.11.2017

Re: коринђање

jel ta pekara ona što ima napolju đevrek prečnika 1,5m?

Da, plus minus metar dva.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:15 04.11.2017

Re: коринђање

Jbg, nije se baš proslavila, nije uspela da ga koči,

da, propuštena prilika. verovatno je zato i pristao na intervju jer je znao protivnicu. ona je inače retko koga i uspela da iznervira ili obezreči, uglavnom preseca novim pitanjima, vrlo nevešto a agresivno. bzvz.
freehand freehand 00:22 04.11.2017

Re: коринђање

BebaOdLonchara
Jbg, nije se baš proslavila, nije uspela da ga koči,

da, propuštena prilika. verovatno je zato i pristao na intervju jer je znao protivnicu. ona je inače retko koga i uspela da iznervira ili obezreči, uglavnom preseca novim pitanjima, vrlo nevešto a agresivno. bzvz.

Primer izvikane veličine.
c_h.arlie c_h.arlie 05:09 04.11.2017

Re: коринђање

BebaOdLonchara
jel ta pekara ona što ima napolju đevrek prečnika 1,5m?

ps. hehe, da li je Prva oborila sve rekorde gledanosti? preCednik nam se fino ofarbao, odličan mu je preliv.

Da.
Ne mogu da verujem da to iko, osim profesionalnih političara i botova, gleda.
gedza.73 gedza.73 09:36 04.11.2017

Re: коринђање

c_h.arlie
BebaOdLonchara


ps. hehe, da li je Prva oborila sve rekorde gledanosti?

Da.
Ne mogu da verujem da to iko, osim profesionalnih političara i botova, gleda.

'de se bre ne gleda. Čini mi se da je ovih dana tuča u Skupštini oborila sve rekorde gledanosti rijalitija u nekoliko poslednjih godina i opravdano bacila konkurentske cirkuse u drugi plan.
Videćeš kako skače rejting prenosa zasedanja u narednom periodu u iščekivanju novih ljubavi, tuča, praljvog veša, zanimljivih gostiju...
Milan Novković Milan Novković 09:10 01.11.2017

Znao sam ...

...Rusi protiv Amera...

... samo sam se pitao u kakvu ćeš oblandu da uviješ neizdrž da saznaš šta se dešava u svetu geopolitike

A s druge strane, ako je suditi po mojoj 21 godina starijoj mlađoj ćerci, možda si i ti išao, u krvi do kolena, po komšiluku i pretio Maorima i ostalima ako ti ne daju bombonice

Vrlo je prosto, inače, Soros gnjavi Kataloniju, Ameri su uvideli (i pre izbora, u stvari) da moraju da menjaju put, Trump dosta glumata, iako je talenat i ne radi to 100%, ali se drži spoljne politike proklamovane pre izbora do poslednjeg slova, sa Bannonom je u dilu, ne podržava cepkanja raznih Katalonija, Kenija, Iraka i ostalih srpskih teritorija na slovo 'K', pa tako onda ni Evropa, ratuje i dalje sa deep gov fragmentima - malo gubi, malo dobija, JFK i Killari maltretiranje su deo tog rata, pretnje, uvrtanja ruku, ... velikim delom protiv CIAe, itd.

Nagađa se dosta, naravno, pogotovo mi što nemamo pristup CNN-u

Izgubilo se dosta vremena, Kina i Rusija odoše, Turska i Nemačka izmiču kontroli, al moćna je US, kad se još malo smire unutrašnje borbe, pa malo pripreti ljutim protivnicima ekonomskog nacionalizma (nemoš omašiti sa "doktrinom" ekonomskog nacionalizma kako pređeš kritičan prag underpriviledged), dovuku neki kvadrilioni parkirani po svetu, stave pravi Srbi na prava mesta, pojeftine kondenzatori ... ima dosta sitnih koraka
floki floki 09:13 01.11.2017

Re: Znao sam ...

nego, kad smo vec na tom terenu, jel banuo iko kod pajica maskiran u zaharovu?
mislim, bas bi bilo okrutno jbt :)
Milan Novković Milan Novković 09:18 01.11.2017

Re: Znao sam ...

floki
nego, kad smo vec na tom terenu, jel banuo iko kod pajica maskiran u zaharovu?
mislim, bas bi bilo okrutno jbt :)

To je lako proveriti - samo mu pogledaš brkove, ako su posedeli banuo je, ako nisu - nije
Milan Novković Milan Novković 09:22 01.11.2017

Re: Znao sam ...

brkove

Pojašnjenje o tim brkovima koje ja često potežem - Srki i moj kum su ljuti pećinari, koleze, ono, hard-core, svaki drugi prvi korak u novu pećinu im se završi u naduvenoj, polu-truloj kravi što su autohtoni građani te okoline bacili u pećinu, ali to ne samo da ne može da ih zaustavi, nego ne može ni da ih pokoleba, i taj naš zajednički prijatelj je jako nestašan, non-stop priča brezobrazne i mastne viceve, i svakoga zove "brko"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:27 01.11.2017

Re: Znao sam ...

Kod nas ludilo koliko Rusa dolazi, mojim ruskim kolegama svima pala kašika u med, svi cepaju po 10-15 soma dolara mesečno u tom sektoru! Super smo profitirali od nekačenja s Rujama u poslednjih par godina!
vcucko vcucko 11:43 01.11.2017

Re: Znao sam ...

floki
nego, kad smo vec na tom terenu, jel banuo iko kod pajica maskiran u zaharovu?
mislim, bas bi bilo okrutno jbt :)

To bi možda i pretek'o, ali kompletnu koreografiju teško. Ovako nešto
maksa83 maksa83 11:57 01.11.2017

Re: Znao sam ...

ne podržava cepkanja raznih Katalonija, Kenija, Iraka i ostalih srpskih teritorija na slovo 'K'

A što je onda došao onaj Brus Li da nam nervira Aleksandra?
arianna arianna 12:35 01.11.2017

Re: Znao sam ...

Nevezano za sve ove inostrane zveri i akrepe koji nam defiluju po državi ovih dana i vaspitno nas vuku za uši, slikaju se za dnevnik, pitala bih:

Kako je moguće da su naši sami sebi pucali u mesto gde bi trebao da bude mozak, aktuelizujući priču sa generalom Lazarevićem? Jel moramo sve da prostremo pred akrepe tipa: gde su i šta nam rade ljudi koji su SLOBODNI gradjani?
Koja je to SLOBODA ako ne možeš pošteno da radiš i da se slobodno krećeš po teritoriji svoje države, a svaki korak moraš da pravdaš?

Te koji se interesuju ko su nam predavači i šta se predaje na našoj VA, darivati ih paketom slatkiša i oterati u 3LpM.



Nekad je postojalo nešto što se zvalo državna i vojna tajna, unutrašnje pitanje, sad... NIŠTA!!! Ovo NIŠTA velikim slovima zbog one pomenute oktave, kao odgovor.
maksa83 maksa83 12:46 01.11.2017

Re: Znao sam ...

Te koji se interesuju ko su nam predavači i šta se predaje na našoj VA, darivati ih paketom slatkiša i oterati u 3LpM.
...
Ovo NIŠTA velikim slovima zbog one pomenute oktave, kao odgovor.

You made a simple man very happy.

angie01 angie01 12:54 01.11.2017

Re: Znao sam ...

Koja je to SLOBODA ako ne možeš pošteno da radiš i da se slobodno krećeš po teritoriji svoje države, a svaki korak moraš da pravdaš?


pa ako si osudjen za ratne zlocine nad civilima, nije bas normalno- bez obzira sta kazu drugi, a od kojih btw zavisis, upravo zbog svog sranja u kojem si ucestvovao devdesetih-da predajes na vojnoj akademiji, jer si pokazao sta bi i kako ti radio u slucaju, nedjaboze rata...kao sto nije normalno da to predlozi vulin,( kao sto nije normalno da bude na takvoj funkciji), covek koji je u to vreme bio perjanica jula, stranke koja je bila aktivni organizator svog haosa u kome su ljudi stradali,....
niccolo niccolo 17:58 01.11.2017

Re: Znao sam ...

po mojoj 21 godina starijoj mlađoj ćerci

Ne razumem, od koga je starija 21 godinu?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:51 01.11.2017

Re: Znao sam ...

Dolaze i u SRB: danas mi zakazalo, St. Petersburg, i Atina, preko srpske Atine, hoće da im alter-kompanije urade inland, neće velike kompanije! Stravistički!
Milan Novković Milan Novković 21:40 01.11.2017

Re: Znao sam ...

maksa83
ne podržava cepkanja raznih Katalonija, Kenija, Iraka i ostalih srpskih teritorija na slovo 'K'

A što je onda došao onaj Brus Li da nam nervira Aleksandra?

¿Qué?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana