Film| Mediji

Ne dao vam Bog da ste ovih dana Kevin Spejsi

Vojislav Stojković RSS / 09.11.2017. u 13:57

Vest sustiže jedna drugu: Scene sa Kevinom Spejsijem će biti isečene iz tek završenog filma Ridlija Skota, Media Rights Capital i Netflix, producenti serije „House of cards“, obustavili su snimanje šeste sezone serije, nakon optužbi za zlostavljanje upućenih Kevinu Spejsiju.  Međunarodna akademija je objavila, da u svetlu najnovijih dešavanja, neće nagraditi Kevina Spejsija Emi nagradom za 2017, kratko su naveli u saopštenju koje prenosi Skaj (Sky). 

Sve je počelo kad je glumac Entoni Rep optužio Kevina Spejsija za seksualno zlostavljanje koje se navodno dogodilo 1986. godine. Upoznali su se dok su obojica radili na brodvejskim predstavama, a Spejsi je jedne večeri pozvao mlađeg kolegu na žurku u svom stanu. Na kraju zabave, kako Rep tvrdi, legao je na njega pokušavajući da ostvari seksualni odnos.U to vreme Spejsi je imao 26 godina, a Rep samo 14 godima. Rep, koji sada ima 46 godina, nikome dosad nije pričao o tom iskustvu. Kako je Spejsi postajao sve veća zvezda, Repova ogorčenost je rasla…

Javili su se i druge, navodne  žrtve, sve od reda mlađe od trideset, a ne starije od dvadeset godina. Njima je, kako tvrde, Kevin zavlačio ruke u šlic pantalona i činio druge seksualne nepodobnosti. Javili su se i članovi porodice, a pre svih stariji brat Rendal. On kaže da im je otac bio nacista koji je zlostavljao celu porodicu, zbog čega su ga zvali čudovište. Otkrio je kako je njihova majka znala sve o zlostavljanju i ćutala je o tome i oca nikada nije prijavila.

Nemajući kud, oglasio se i Kevin Spejsi:

“Prestravljen sam nakon što sam čuo njegovu priču. Iskreno se ne sećam susreta koji se dogodio pre 30 godine. Ako sam se ponašao onako kako on opisuje, dugujem mu izvinjenje za ono što bi bilo zaista neprikladno pijano ponašanje i žao mi je zbog osećaja s kojima je živeo svih ovih godina. Ta priča podstakla me je da rešim druge stvari u svom životu. Znam da postoje priče o meni i da ih je podstakla činjenica da sam jako zaštitnički nastrojen oko svoje privatnosti. Kao što moji najbliži znaju, imao sam veze i sa ženama i s muškarcima. Voleo sam muškarce celog života, a sad odlučujem da otvoreno živim kao gej muškarac. Želim se s tim nositi iskreno i otvoreno, a to počinje tako što ću preispitati svoje ponašanje".

I na kraju Kevinov PR objavio je da Spejsi ide na  lečenje.

U šumi ovakvih vest vrlo se teško snaći, ali mogu se postaviti pitanja:

1.- Ako je Kevin Spejsi biseksualac, u čemu je problem?

2.- Ako je Kevin Spejsi homoseksualac, u čemu je problem?

3.- Ako homoseksualnost i biseksualnost nisu bolesti, od čega će se lečiti?

4.- Zašto su, navodne žrtve, sve od reda muškarci, čekale 30 godina da optuže sada slavnog glumca?

5.- Zašto Spejsiju uskratiti pravo na rad (glumu) ili nagrade koje je za taj rad taslužio?

6. Zašto mešati lik i delo bilo kog umetnika - pisca, slikara, muzičara ili glumca? 

Tagovi



Komentari (390)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:04 09.11.2017

Kolaž

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:40 10.11.2017

Re: Kolaž

The Shipping News, Margin Call su preskocili..
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:37 11.11.2017

Re: Kolaž

Margin Call


Kakva filmčina
predatortz predatortz 14:12 09.11.2017

Kad sad ne umreh...

...živeću 100 godina!

Ja sam ovaj deo, zbog razmaka koji si napravio, tretirao kao tvoje reči:

Ta priča podstakla me je da rešim druge stvari u svom životu. Znam da postoje priče o meni i da ih je podstakla činjenica da sam jako zaštitnički nastrojen oko svoje privatnosti. Kao što moji najbliži znaju, imao sam veze i sa ženama i s muškarcima. Voleo sam muškarce celog života, a sad odlučujem da otvoreno živim kao gej muškarac.

Rek'o, sunce ti tvoje! A bio je tako kul lik...
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:20 09.11.2017

Re: Kad sad ne umreh...

predatortz
Ja sam ovaj deo, zbog razmaka koji si napravio, tretirao kao tvoje reči:

Ukinuo sam razmak., da ne bude još zabuna.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:13 09.11.2017

1000 zašto

Beli luk : 40-50 komad
Blitva : 30 veza
Boranija : 120 kg
Brokoli : 50-80 komad
Bundeva : 80 kg
Celer : 50-100 komad
Cherry paradajz : 160 kg
Crni luk : 40-50 kg
Cvekla : 60 kg
Grašak : - kg
Karfiol : 40-50 kg
Keleraba : 50-60 komad
Kelj : 140 kg
Kornišoni : 60 kg
Krastavac : 60-70 kg
Krompir : 40-50 kg
Kukuruz : 30-40 komad
Kupus : 40-50 kg
Ljuta papričica : 5-10 komad
Mladi krompir : - kg
Mladi luk : 40 veza
Paprika : 40-85 kg
Paradajz : 50-90 kg
Pasulj : 220-330 kg
Patlidžan : 60-70 kg
Praziluk : 150 kg
Prokelj : 400 kg
Rotkvice : 40-50 veza
Šampinjoni : 180-200 kg
Šargarepa : 60 kg
Spanać : 100 kg
Sremuš : - veza
Tikvice : 40-50 kg
Zelen : 50-60 veza
Zelena salata : 40 komad


уупс, погрешан куот,

5.- Zašto Spejsiju uskratiti pravo na rad (glumu) ili nagrade koje je za taj rad taslužio?


зато што је опасан по околину када му се дигне дики?
Spiridon Spiridon 14:25 09.11.2017

Re: 1000 zašto

зато што је опасан по околину када му се дигне дики?


kratko i jasno ...
predatortz predatortz 14:26 09.11.2017

Re: 1000 zašto

Spiridon
зато што је опасан по околину када му се дигне дики?


kratko i jasno ...


Ma sve je to ok, ali red bi, valjda, bio da sankcija ide nakon dokazane krivice.

Ovako, opasno liči na linč.
Spiridon Spiridon 14:33 09.11.2017

Re: 1000 zašto

Ma sve je to ok, ali red bi, valjda, bio da sankcija ide nakon dokazane krivice.


predlazem da ga ostavimo sa tobom u sobi i da mu pustimo neki provokativni film (tipa "poslednja oaza" i da vidimo da li ona stara izreka "gde ima dima ima i vatre" pije vodu =))
predatortz predatortz 14:36 09.11.2017

Re: 1000 zašto

Spiridon
Ma sve je to ok, ali red bi, valjda, bio da sankcija ide nakon dokazane krivice.


predlazem da ga ostavimo sa tobom u sobi i da mu pustimo neki provokativni film (tipa "poslednja oaza" i da vidimo da li ona stara izreka "gde ima dima ima i vatre" pije vodu =))


a ja predlažem da preskočimo trivije tipa suđenja, iznošenja dokaza, odbrane, veštačenja i da sudimo po kratkom postupku.

samo, pazi! uvek neko može da kažeČ trpao mi spira ruke u gaće!
Atomski mrav Atomski mrav 14:42 09.11.2017

Re: 1000 zašto

Ovako, opasno liči na linč.


Medijski linč, ne onaj pravi. Jer je sve još uvek u domenu medija, koliko sam ispratio tu priču, protiv Spejsija još uvek niko nije podneo krivičnu prijavu (ili kako se već to zove u SAD)?
predatortz predatortz 14:48 09.11.2017

Re: 1000 zašto

Atomski mrav
Ovako, opasno liči na linč.


Medijski linč, ne onaj pravi. Jer je sve još uvek u domenu medija, koliko sam ispratio tu priču, protiv Spejsija još uvek niko nije podneo krivičnu prijavu (ili kako se već to zove u SAD)?


Da, na medijski sam i mislio.

Stvar je jednostavna, ako je čovek pedofil - treba da odgovara. Koliko je uspešan u svom poslu, to ne bi trebalo da ima bilo kakvog značaja.

No, to se utvrđuje na sudu a ne u gostovanjima po raznim tv.

Verujem da postoje veštaci koji mogu prilično pouzdano da utvrde da li je neko bio žrtva seksualnog zlostavljanja ili nije.
Znam da je silovanje/polno uznemiravanje čin koji je najteže dokazati na sudu, da žrtva često bude izložena razvlačenju od strane branilaca...
No, uprkos svemu tome, to je stvar suda. A nakon njega, svakako treba da usledi sankcija. I kaznena i sud javnosti.
Atomski mrav Atomski mrav 15:01 09.11.2017

Re: 1000 zašto

No, to se utvrđuje na sudu a ne u gostovanjima po raznim tv.

Apsolutno.
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:24 09.11.2017

Re: 1000 zašto

No, uprkos svemu tome, to je stvar suda. A nakon njega, svakako treba da usledi sankcija. I kaznena i sud javnosti.


Kog suda? Čijeg suda? I sud javnosti je nekakav sud. Kao što suđenje ne garantuje i da će krivac biti i osuđen ili nedužan okrivljen, tako i javnost ima pravo na sud. On može biti pogrešan, s toga je onaj film Jagten neverovatan i dobar i šta god da se dopiše neće biti dovoljno dobro da opiše oduševljenje, ali isto tako ima i ona rečenica, koju Karađoz potpisuje kao testament svakog čoveka u zatvoru; Ovde nema nedužnih! Kevin Spejsi je sad osuđen od javnosti. S druge strane, ove stvari su prolazile zato što u Holivudu trpe takvo ponašanje ako si genije. Svi prećutkuju. I za Vajnštajna se znalo, ima onaj sjajan savet Kortni Lov kada kaže mladim devojkama da se čuvaju Vajnštajna. Svi su željni slave, svi se boje, svi su ugroženi, svi ćute... svi su krivi. Uostalom, čak i Kevin Spejsi ne poriče tu činjenicu, ali njegovo opravdanje, moralno dno, bio sam pijan, ne sećam se, ali sada vam priznajem da sam gej; odoh da preispitam sebe.



zato: Ne dao vam Bog da ste zgodni mladić, kada se Kevinu Spejsiju digne pajšla. Ovo je poprilično poltički nekorektan fazon sa moje strane, ali sam spreman da otrpim kritiku neslanosti svoje šale, s obzirom da se i Kevinu Spejsiju oprašta u ovom tekstu na osnovu njegove genijalnosti kao glumca.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:56 09.11.2017

Re: 1000 zašto

stefan.hauzer
s obzirom da se i Kevinu Spejsiju oprašta u ovom tekstu na osnovu njegove genijalnosti kao glumca.

Šta mu se oprašta? To što je gej ili to što je pokušao seksualni kontakt sa osobom istog pola znatno mlađom od sebe?
Godine seksualne saglasnosti se razlikuju od države do države. U Srbiji je to 14 godina, pretpostavljam za oba pola.

Ono na šta sam pokušao da ukažem u postu je upravo to da se mora odvojiti njegova maestralna gluma od njegove ličnosti, koliko god ta ličnost bila problematična.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:21 09.11.2017

Re: 1000 zašto

Ono na šta sam pokušao da ukažem u postu je upravo to da se mora odvojiti njegova maestralna gluma od njegove ličnosti, koliko god ta ličnost bila problematična.


Meni je, primer, Chinatown (od Romana Polanskog) najbolji film koji sam odgledao. Sve je savršeno u tom filmu. I Kevin Spejsi mi je strašan glumac, odličan, maestralan, dopiši šta god želiš... imam osećaj da se ovo trebalo napisati. S druge strane, da se Kevin Spejsi nije stideo svoje seksualnosti i devijantnog ponašanja, koje je prećutkivao kada mu je karijera išla ka gore, sada ne bi imao problem ni sa ovim navodnim optužbama. Sada je prilično licemerno potegnuti svoje seksualno opredeljenje kada kola idu nizbrdo, ono ga ne opravdava, kao što ga i maestralna gluma ne opravdava od činjenice da trpi ozbiljne optužbe i da prvo mora da reši te optužbe da bi uopšte radio. Kao što je sakrivao te činjenice kada je hteo da radi, isto tako sada mora i da trpi posledice istih tih činjenica i ja nemam problem sa tim. Samo interesantno kako ga se Holivud tako lako odrekao.



+ obožavam i Vudija Alena.
Atomski mrav Atomski mrav 16:24 09.11.2017

Re: 1000 zašto

Godine seksualne saglasnosti se razlikuju od države do države. U Srbiji je to 14 godina, pretpostavljam za oba pola.


Pritom je Rap izjavio da je Spejsi to uradio bez njegove saglasnosti. Kao i ovi što su bili stariji. Ne razumem šta ti nije jasno?

Ono na šta sam pokušao da ukažem u postu je upravo to da se mora odvojiti njegova maestralna gluma od njegove ličnosti, koliko god ta ličnost bila problematična.


Pa eto, ako je već takva hajka na njega u Americi, neka dođe u Srbiju. Može da drži predavanja na FDU.
Atomski mrav Atomski mrav 16:27 09.11.2017

Re: 1000 zašto

Samo interesantno kako ga se Holivud tako lako odrekao.

On je sad big liability a Holivud je nemilosrdan.

+ obožavam i Vudija Alena.

Koji je kanda rame uz rame sa Polanskim...
docsumann docsumann 16:27 09.11.2017

Re: 1000 zašto

"gde ima dima ima i vatre"


gdje ima dima ima i vutre
Atomski mrav Atomski mrav 16:30 09.11.2017

Re: 1000 zašto

gdje ima dima ima i vutre



bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 16:32 09.11.2017

Re: 1000 zašto

Atomski mrav


Pa eto, ako je već takva hajka na njega u Americi, neka dođe u Srbiju. Može da drži predavanja na FDU.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:42 09.11.2017

Re: 1000 zašto

Atomski mrav
gdje ima dima ima i vutre





Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:53 09.11.2017

Re: 1000 zašto

Ono na šta sam pokušao da ukažem u postu je upravo to da se mora odvojiti njegova maestralna gluma od njegove ličnosti, koliko god ta ličnost bila problematična.



koja šizofrenija, ćale, pa njegova ličnost i jeste njegova maestralna gluma. inače ja mu verujem da je imao fejdaut svesnosti kada je silovao klinca, liči na miks koke, žestine i adrenalina, kada tvoja ličnost postane zver, izgubljena u požudi, sodomiji, čemu god... i uništi sve genijalno, art, ljudsko u tebi. jeb'ga, ljudi smo, nismo bogovi.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:25 09.11.2017

Re: 1000 zašto

Srđan Fuchs
kada je silovao klinca

Koliko sam ja uspeo da shvatim, nije silovao ni tog klinca, a ni one uveliko odrasle koji se javljaju, vapeći za reflektorima popularnosti pod kojima je Spejsi decenijam.
Atomski mrav Atomski mrav 20:37 09.11.2017

Re: 1000 zašto

Koliko sam ja uspeo da shvatim, nije silovao ni tog klinca, a ni one uveliko odrasle koji se javljaju, vapeći za reflektorima popularnosti pod kojima je Spejsi decenijam.


Baš mi je drago što si nepristrasan.
Interesuje me šta misliš dokle bi Spejsi mogao da ide u svojim nastranostima a da mu se to toleriše zarad njegove slave, popularnosti i maestralne glume?
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:04 09.11.2017

Re: 1000 zašto

Atomski mrav
Koliko sam ja uspeo da shvatim, nije silovao ni tog klinca, a ni one uveliko odrasle koji se javljaju, vapeći za reflektorima popularnosti pod kojima je Spejsi decenijam.


Baš mi je drago što si nepristrasan.
Interesuje me šta misliš dokle bi Spejsi mogao da ide u svojim nastranostima a da mu se to toleriše zarad njegove slave, popularnosti i maestralne glume?



Samo da se potpišem ispod ovoga.
tyson tyson 23:38 09.11.2017

Re: Pravda za Kevina!

dokle bi Spejsi mogao da ide u svojim nastranostima a da mu se to toleriše

Ko uopšte određuje šta je "nastranost" a šta prihvatljivo (dozvoljeno?)...?

Da li je "nastranost" prihvatljiva i dozvoljena u četiri zida, ili ni to ne treba da se toleriše?

Šta koga, generalno, boli stojko šta ko, s kim i kako voli ili radi u krevetu*?

Puritanizam se vraća na velika vrata, ponekada u na izgled neverovatnim pojavnim oblicima; na primer, zavijen u formi ljudskih prava, sloboda, i političke korektnosti koje agresivno zastupaju samoproklamovani liberali i levičari.





* Ovo "u krevetu" figurativno; nastrani i ne rade to u krevetu jer su, jelda, nastrani.


stefan.hauzer stefan.hauzer 00:32 10.11.2017

Re: Pravda za Kevina!

Šta koga, generalno, boli stojko šta ko, s kim i kako voli ili radi u krevetu*?


dok god je uz obostrani, ili koliko već učestvuje u tome što voli, pristanak. Ovde se valjda priča da je Kevin Spejsi radio te stvari bez pristanka ili na silu ili je možda i postojao pristanak; ali mi sad i ne znamo to.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:53 10.11.2017

Re: Pravda za Kevina!

Koliko sam shvatio do bilo kakvog seksa nije ni došlo. Rep je ispričao kako ga je, na toj žurci, u jednom trenu Spejsi našao u sobi, dok je gledao TV, prišao krevetu i legao preko njega, ali je napustio Spejsijev stan neozleđen. Svi ostali u svojim izjavama navode samo Spejsijeve pokušaje (zavlačenje ruke u šlic, dodirivanje i sl.).

Naravno, sve navedeno je preko granice prihvatljivog, ali i prema najstrožim merilima može biti reč samo o seksualnom uznemiravanju, a ne i silovanju.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:58 10.11.2017

Re: Pravda za Kevina!

tyson
Puritanizam se vraća na velika vrata, ponekada u na izgled neverovatnim pojavnim oblicima; na primer, zavijen u formi ljdskih prava, sloboda, i političke korektnosti koje agresivno zastupaju samoproklamovani liberali i levičari.

Iza čega stoji nastojanje države da kontroliše baš sve, pa i seks, da se ljudima zavuče u krevet ili gde god da to rade.
tyson tyson 14:36 10.11.2017

Re: Pravda za Kevina!

Ovde se valjda priča da je Kevin Spejsi radio te stvari bez pristanka ili na silu ili je možda i postojao pristanak; ali mi sad i ne znamo to.

Agresivno startovao muškarce, moš' misliti...



BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:30 10.11.2017

Re: 1000 zašto

To što je gej ili to što je pokušao seksualni kontakt sa osobom istog pola znatno mlađom od sebe?

to što je gej, to je njegova stvar. to što je pedofil nije samo njegova stvar. u americi je 16 godina i on je to radio u americi a ne u srbiji, što ga sasvim jasno svrstava u pedofile. to se krivično goni.
S druge strane, da se Kevin Spejsi nije stideo svoje seksualnosti i devijantnog ponašanja, koje je prećutkivao kada mu je karijera išla ka gore, sada ne bi imao problem ni sa ovim navodnim optužbama.

prvo, spejsi se nije stideo, to se dogovoriš/potpišeš da te stvari ne idu u javnost, jer da su otišle, ne bi bio ono što je danas. da se stideo, onda bi bio svestan da ima problem pa bi se možda još onda obratio za pomoć. pošto nije, on je danas matori, prljavi gmaz koji siluje decu i zabole ga tuki zbog toga. nije samo on prećutkivao, prećutkivali su svi producenti, filmske kuće, partneri u filmovima i serijama, ceo jebeni holivudski pohlepni, bolesni konglomerat.

takođe, brat bena afleka, kejsi aflek (koji brata šije ne samo u glumi, ali who cares any more?!) je ove godine dobio oskara glavnu/sporednu mušku ulogu, iako je u to vreme imao dve prijave za zlostavljanje koje su već u procesu.
iako su razna ženska udruženja u holivudu i šire tražila da ga se izostavi sa liste nominovanih, tim istim holivudskim govnima nije im smetalo ne samo da ga nominuju, već i da ga pozlate.

i da proširim malo, meni je i modna industrija potpuno (i to otvoreno!) devijantna. kada devojčicu od 12 godina našminkaš i teraš je da te zavodljivo gleda dok je slikaš poluobnaženu ili u garderobi za odrasle žene, kako je to različito od onih pedofilnih amaterskih slika kada ujak slika svoju našminkanu sestričinu od 12 godina u vešu za odrasle žene?? ili kako su te ujakove fotografije različite od onih bjuti pedžna našminkanih i nafriziranih 3-godišnjih i 5-godišnjih devojčica? ko su jebeni roditelji koji kažu "yes"?

evo još jedno govedo za koje su svi znali, čak su i prijavljivali, ali jbg, mnogo im je zarađivao. ko jebe decu.

https://en.wikipedia.org/wiki/Jimmy_Savile_sexual_abuse_scandal



u prevodu, boli me kurac za kevina spejsija i njegove fenomenalne filmove. nije prvi genije koji će završiti u zatvoru (nadam se).
JJ Beba JJ Beba 22:47 10.11.2017

Re: 1000 zašto

Ono na šta sam pokušao da ukažem u postu je upravo to da se mora odvojiti njegova maestralna gluma od njegove ličnosti, koliko god ta ličnost bila problematična.

jel ti to ozbiljno?

koja je razlika da li dobro mesi leba i jebe klince ili je genijalan glumac i jebe klince?
da li bi tako reagovao da je neki poznati glumac pipkao tvog sina kad je bio mlad?
ili unuka?
JJ Beba JJ Beba 22:55 10.11.2017

Re: 1000 zašto


Pa eto, ako je već takva hajka na njega u Americi, neka dođe u Srbiju. Može da drži predavanja na FDU.


vala baš

ovde mož da jebeš koga hoćeš ako si poznat i bogat. čak će ga i brane
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:05 10.11.2017

Re: 1000 zašto

da li bi tako reagovao da je neki poznati glumac pipkao tvog sina kad je bio mlad?
ili unuka?

mene zanima zašto jeremija nije napisao blog o genijalnom glumcu kevinu spejsiju pre dva ili tri meseca? tada bi ta priča imala smisla. danas - nema. sve što se treba reći danas o spejsiju je da je pedofil i da treba da izdržava kaznu zatvora. da li je glumac ili mmesar, potpuno je nebitno. treba da ga obeleže kao pedofila u ID-ju, da mu nalepe na vrata, kao što to rade ostalim pedofilima koji nisu "genijalni glumci".

da neko tamo stvarno želi nešto da uradi po tom pitanju, priveli bi SVE koji su o tome nešto znali, a nisu prijavili. ja bi im jebala sve majke gramzive!
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:11 10.11.2017

Re: 1000 zašto

JJ Beba
da li bi tako reagovao da je neki poznati glumac pipkao tvog sina kad je bio mlad?ili unuka?

Sigurno ne bih čekao 30 godina da reagujem. A kako bih reagovao? Ukoliko bi to bilo ko uradio pred mojim očima na jedan način (ne bih da opisujem), a ukoliko bih saznao naknadno istog trena bih ga prijavio policiji.

Da je izvesno (dokazano na sudu) da je Spejsi jebao klince, kako kažeš, ne bih ni pisao o njemu.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:18 10.11.2017

Re: 1000 zašto

BebaOdLonchara
sve što se treba reći danas o spejsiju je da je pedofil i da treba da izdržava kaznu zatvora.

Naravno, samo to treba da kaže sud i da mu sud odredi kaznu.
Uostalom, ne pišem o Spejsiju, već o pojavi da se sudi bez suda.

JJ Beba JJ Beba 23:29 10.11.2017

Re: 1000 zašto


Uostalom, ne pišem o Spejsiju, već o pojavi da se sudi bez suda.

baš si uzeo srećan primer

kod nas imaš kolko hoćeš primera pravne predikcije. Dovoljno je da Vućić iznese stav i da pravosuđe tako postupi, a o javnosti da ne prićam. mogao si odatle da crpiš primera kolko hoćeš za tu pojavu
a ti baš uzeo Kevina Spejsija, genijalnig glumca.
JJ Beba JJ Beba 23:33 10.11.2017

Re: 1000 zašto

Sigurno ne bih čekao 30 godina da reagujem.

ti bre pojma nemaš kako se oseća žrtva kada je zlostavljana, bilo fižićki bilo psihološki bilo emotivno i kako je teško izaći sa tim u javnost.
i kako se osećaš grozno i radje bi u zemlju propao, blam te je da o tome prićaš i rađe ćutiš. treba da se desi nešto, da se ohrabriš, osnažiš pa da o tim iskustvima počneš da pićaš
zato tako i govoriš
važno da ste muški solidarni - te neka sud presudi, te ne zna se te ovo te ono
fuj
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:43 10.11.2017

Re: 1000 zašto

JJ Beba
baš si uzeo srećan primer

Primer možda i nije najbolji, ali pokazuje da nema velike razlike između medijskog linča preko bare i ovde kod nas.

Sećaš li se naslova "Ćuruvija dočekao bombe" ili novijih "Saša Janković - ubica"? Zar nije slično sa "Kevin Spejsi - pedofil"? A i reakcije javnosti su slične.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:47 10.11.2017

Re: 1000 zašto

JJ Beba
važno da ste muški solidarni - te neka sud presudi, te ne zna se te ovo te ono fuj

A ko treba da sudi? Mediji, društvene mreže, tviteraši?
JJ Beba JJ Beba 23:54 10.11.2017

Re: 1000 zašto

Vojislav Stojković
JJ Beba
važno da ste muški solidarni - te neka sud presudi, te ne zna se te ovo te ono fuj

A ko treba da sudi? Mediji, društvene mreže, tviteraši?

samo kažem kako muški solidarno relativizujete
JJ Beba JJ Beba 23:55 10.11.2017

Re: 1000 zašto

Vojislav Stojković
JJ Beba
baš si uzeo srećan primer

Primer možda i nije najbolji, ali pokazuje da nema velike razlike između medijskog linča preko bare i ovde kod nas.

Sećaš li se naslova "Ćuruvija dočekao bombe" ili novijih "Saša Janković - ubica"? Zar nije slično sa "Kevin Spejsi - pedofil"? A i reakcije javnosti su slične.

pa piši o tome
ne da braniš slavne i bogate pedofile
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 23:58 10.11.2017

Re: 1000 zašto

JJ Beba
Vojislav Stojković
JJ Beba
važno da ste muški solidarni - te neka sud presudi, te ne zna se te ovo te ono fuj

A ko treba da sudi? Mediji, društvene mreže, tviteraši?

samo kažem kako muški solidarno relativizujete


Pa, ako baš ideš u sitna crevca - da je reč o onom producentu - predatoru, koji je jurio (i stizao) mlade glumice, moglo bi se govoriti o muškoj solidarnosti, ali ako je reč o geju i pedofilu, teško.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 00:01 11.11.2017

Re: 1000 zašto

JJ Beba
Vojislav Stojković
JJ Beba
baš si uzeo srećan primer

Primer možda i nije najbolji, ali pokazuje da nema velike razlike između medijskog linča preko bare i ovde kod nas.

Sećaš li se naslova "Ćuruvija dočekao bombe" ili novijih "Saša Janković - ubica"? Zar nije slično sa "Kevin Spejsi - pedofil"? A i reakcije javnosti su slične.

pa piši o tome
ne da braniš slavne i bogate pedofile


Kao što rekoh, upoređujem medijski linč, a ne branim pedofile.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:03 11.11.2017

Re: 1000 zašto

Koliko sam ja uspeo da shvatim, nije silovao ni tog klinca, a ni one uveliko odrasle koji se javljaju, vapeći za reflektorima popularnosti pod kojima je Spejsi decenijam.

Da li je "nastranost" prihvatljiva i dozvoljena u četiri zida, ili ni to ne treba da se toleriše?


jel ste vi normalni?!

ajde sada svi vi muškarci koji relativizujete to da je jedan čovek optužio kevina spejsija da je probao da ga siluje kada je imao 14 godina, da zamislite svog sina (u ovom slučaju, mada je ok i ako zamislite kćerku) da je vaše 14togodišnje dete otišlo na rođendan kod druga i da mu je u wc upao drugarov ćale koji ga je uhvatio za polni organ, bez da je vaše dete to želelo ili dozvolilo. jel ste zamislili? i kada izbezumljeni dođete da se obračunate sa tim ocem on vam kaže "da je bio pijan, da se ne seća i evo, sad će da vam kaže da je gej i da se preispituje". i vi kažete - aha, dobro. onda je ok. jel tako?

ili vam dete to kaže nakon 20 godina. a vi ste super drugar s tim ćaletom koji je inače i odličan mesar koji vam uvek ostavi najbolje parče. kako se osećate? jel kažete detetu "znaš, on je odličan mesar, jbg". i nastavite da uzimate meso...da?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:18 11.11.2017

Re: 1000 zašto

i nastavite da uzimate meso...da?

Јбг. Месо је месо, пилетина, телетина, рамстек...
docsumann docsumann 11:18 11.11.2017

Re: 1000 zašto

iako osjećam hejVi intuitivno gađanje spram pedofila, ne mogu a da ne porazmislim i o tom da je tim ljudima to njihov biološka datost.
kleptomanija, piromanija, homofobija, klaustrofobija... sve ani do anija i bobi do bobija.

koliko smo mi zapravo slobodni mentalni entiteti, a koliko tek epifenomeni jedne šire drame?

ne opravdavam, tek pokušavam da razumjevam, pa čak i silovatelje i najmonstruoznije likove.

mi, (nazovi) normalni, imamo taj komfor i sreću da naš majndset dobro naleže na opšti moral i etiku, bar u svom većem dijelu.
jer su ga i napravili oni slični(ji) nama.
šta je sa manjinama, onim rođenim "s falinku", onim koji nisu sociopozitivni?

slobodna volja, je l' to zapravo pleonazam?
sukcesivni pleonazam, što reče jedan šaljivdžija.
Milan Novković Milan Novković 11:34 11.11.2017

Re: 1000 zašto

docsumann
...mi, (nazovi) normalni...

U knjizi The Idiot Brain: A Neuroscientist Explains What Your Head Is Really Up To, autor, sa odličnim smislom za humor, daje mnogo lepih primera.

Jedan od prvih je motion sickness, muka kod nekih ljudi na brodu (u brodu je još gore), autobusu, ...

Kaže on - dok se naši "viši" nivoi svesti zajebavaju na temu sex, celulit, kremenadle (pardon), ... naš "reptile" brain (pogodi zašto sam se setio kjnige pri tvom komentaru), potpalublje, ovako, i vrlo ozbiljno "razmišlja":

"Ovo" od signala što dobijam od očiju, kinetik čula (udovi i ostali delovi tela tamovamo), balans čula (šifra "uvo" nije u "historijskoj", evolutivnoj ravnoteži - ergo, ovaj human kojeg pokušavam da iskontrolišem jeste bagovit donekle, ovako bizarno čula mogu da mu rade samo ako se otrovao, pad daj da se povrati sve što je poJo

Pa onda ide more drugih lepih primera zašto smo "idiJoti"
docsumann docsumann 11:53 11.11.2017

Re: 1000 zašto

nije vijest da vjetar duva, već da je na igli
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:07 11.11.2017

Re: 1000 zašto

spejsi se nije stideo,


Sakrivao? Bolje tako? Ako zamenimo te dve reči, ispada da smo isto napisali, ali dobro,nema veze, idemo dalje.

tyson

Agresivno startovao muškarce, moš' misliti...


Ovo čak i nisam video.

Sjajno, zamisli sad da tebe na poslu neki pretpostavljeni agresivno startuje kad god mu se digne pajšla i ti, s obzirom da je on glavni baja, moraš da daš otkaz, jer više ne možeš da trpiš torturu. Ne, naravno, ti kao Tajson, ti bi ga odalamio, tužio, jes' vala, kao i sve potentne muškarčine, kao što bi i mene sad odalamio dok čitaš ovo, i da, kao nadri levičar i kvazi liberal, imam problem sa tim agresivnim startovanjem onih koji su u poziciji da ispunjavaju svoje skrivene seksualne ambicije, koje ugrožavaju mene ili tebe i tako dalje, s obzirom na to što im to omogućuje struktura vlasti (moć!), ali naravno, to mene predstavlja kao puritanca, dokoličara i licemera.


I koja relativizacija onoga što navodno radi Kevin Spejsi (i svi Kevini Spejsiji ovoga sveta), eto užasavam se njegovih seksualnih poriva. Koga boli kurac za njegove seksualne porive, the Chinaman is not the issue here, Dude, način na koji on to navodno radi, to je problem. Vidiš, da pred svaki sastanak za Kevinom Spejsijem (i svim Kevinima Spejsijima ovoga sveta) osoba zna, da ukoliko se njemu digne pajšla tu se neće pričati o filmu, nego će on agresivno startovati na tebe, baš me zanima da li bi ti otišao kod njega, da popričaš o filmu, naravno? Jasno, ti kao potentna muškarčina bi otišao, jer nemaš problem sa tim. Ja kao purtinac i licemer i dokoličar i nadri levičar, ne bih.


Nego, makar je jasno zašto je Kevin Spejsi sakrivao svoj privatni život. Bilo je tu puno čega da se sakrije, ako je već agresivna muškarčina, što se sakrivao, što je plaćao ogromnu mašineriju da ga pokrije, gde je tad bila ta agresivna muškarčina? Sa tim stvarima imam problem, ne mislim na Kevina Spejsija samo u ovom slučaju, mislim na sve Kevine Spejsije ovoga sveta, bez zagrade.


+ u moru optužbi ima zaista i onih nejasnih i koje bih sproveo pod agresivnim startovanje, ako obojica mislimo na istu stvar, ali pazi ono na početku, moru optužbi, bilo je i ozbiljnih, zakonski kažnjivih. Agresivno startovanje osoba ispod šesnaest godina se po zakonu u US tretira kao pedofilija, to nisu male optužbe, čak i da nisu istinite, na takve optužbe se mora odgovoriti mnogo bolje od onog "što bi zaista nilo neprikladno pijano ponašanje", pijano ili ne, činjenica je da se Kevin Spejsi sada nalazi na nekakvom lečenju, kao i da mu je šoubiz zatvorio vrata. To su činjenice, kao i da je sada Kevin Spejsi javno osuđen, u medijskoj histeriji, i to je činjenica. Nijedna mi se ne dopada. Ni način na koji se sprovodi suđenje, a ni optužbe nisu neke minorne, minorne kao kazna za parking, nego moralne prirode, iako je moral samo stvar za Sudnji dan, i ja imam neku granicu preko koje ne prelazim.
(Izgleda da je moja granica niža od tvoje!)

I pitanje koje nije postavljeno u inicijalnom tekstu, jeste i razlog zašto sam uopšte i komentarisao na ovom blogu:

0. Ako je Kevin Spejsi zaista kriv, kako to da se tek sada saznaje i kako to da je sve ovo vreme bio na slobodi?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:19 11.11.2017

Re: 1000 zašto

docsumann
iako osjećam hejVi intuitivno gađanje spram pedofila, ne mogu a da ne porazmislim i o tom da je tim ljudima to njihov biološka datost.
kleptomanija, piromanija, homofobija, klaustrofobija... sve ani do anija i bobi do bobija.

koliko smo mi zapravo slobodni mentalni entiteti, a koliko tek epifenomeni jedne šire drame?

ne opravdavam, tek pokušavam da razumjevam, pa čak i silovatelje i najmonstruoznije likove.

mi, (nazovi) normalni, imamo taj komfor i sreću da naš majndset dobro naleže na opšti moral i etiku, bar u svom većem dijelu.
jer su ga i napravili oni slični(ji) nama.
šta je sa manjinama, onim rođenim "s falinku", onim koji nisu sociopozitivni?

slobodna volja, je l' to zapravo pleonazam?
sukcesivni pleonazam, što reče jedan šaljivdžija.

Нисам имао воље-снаге, Доцо, да овако нешто напишем, хвала ти.
Углавном, ми смо страшне датости, а то и не примећујемо нити знамо.
Обећао сам текст о Роберту Саполском, који тврди да слободна воља и не постоји, тек условно, али ме предухитрио један други текст, управо завршен -- о Кости Куманудију.
Чека ме писање приказа једне књиге, наставак писања прича из Градова, и наставак писања романа.
Углавном, има шта да се ради. И још притом да се кува.

Milan Novković Milan Novković 12:25 11.11.2017

Re: 1000 zašto

docsumann
nije vijest da vjetar duva, već da je na igli

A zamisli, recimo, kolika je igla prema 200 elektrona ...
... tj, ako ignorišemo "scientific rigor", mirovanja, kretanja, ... elektron je

0.000000000000000000000000000001 Kilograma (29 nula, tu i tamo, mrzi me da sad guglujem "ko čovek"

Nemam pojma kjoliko je teška igla, zamisli da je gram, pa je igla teška kao

5,000,000,000,000,000,000,000,000 grupa od po 200 elektrona

A svaki dotični tim od po 200 elektrona može da simulira ne samo svet kako ga mi vidimo, nego kako ga mi zamišljamo (u klasičnom smislu, ajd), u kvantnom kompjuteru ...

... neko nas je, izgleda, definitivo, iskoristio za zezanje sa smislom za metrike, veličine, topologije i dinamike
docsumann docsumann 12:31 11.11.2017

Re: 1000 zašto

Nemam pojma kjoliko je teška igla


i koliko anđela ili demona staje na njen vrh
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:41 11.11.2017

Re: 1000 zašto

šta je sa manjinama, onim rođenim "s falinku", onim koji nisu sociopozitivni?


Da, ali šta je sa onima koji koriste svoju poziciju u društvu (moć!) da bi ostvarili svoje "falinke"? Iskreno, u ovom slučaju, meni je to pitanje svih pitanja. Ostala pitanja su nekako samonametnuta, da li profit, genijalna gluma ili slava mogu opravdati te stvari? Imam osećaj kao da se ovo pitanje i ne postavlja i svi su sebe podredili ostalim "ani do anija, bobi do bobija".

Nije to užasavnje nad "stranostima", to je užasavanje nad tome, šta smo spremni da tolerišemo zarad (u ovom slučaju) maestralne glume? Nije to podvojenost. Delo i autor su dve različite stvari, Bart i Fuko su odavno proglasili smrt autora, ovde se ne procenjuje nečije delo, nego autor sam. Tek nakon toga dolazi naš stav o "onim koji nisu sociopozitivni". Ovo je moja pozicija. Svi mi imamo "falinke", svi mi imamo perverzije i nastranosti i svako od nas nije ni približno moralan koliko misli i svako od nas treba da ima razumevanje, ali kada prestaje ta granica? Možeš li sebi odrediti tu granicu, a da ne ugrožiš sebe ili nečiji drugi "slobodni mentalni identitet"? I da li razumevanje može da ide pod ruku sa osudom nečijeg ponašanja: rekao bih da može?
docsumann docsumann 12:55 11.11.2017

Re: 1000 zašto

Da, ali šta je sa onima koji koriste svoju poziciju u društvu (moć!) da bi ostvarili svoje "falinke"?


nije li to tek stari "dobri" oportunizam u proaktivnom obliku?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:06 11.11.2017

Re: 1000 zašto

docsumann
Da, ali šta je sa onima koji koriste svoju poziciju u društvu (moć!) da bi ostvarili svoje "falinke"?


nije li to tek stari "dobri" oportunizam u proaktivnom obliku?


Je li to samo to?
Da li "oportunizam" dozvoljava i ponašanje onih koji ga omogućavaju? Zar to onda ne potpada pod onaj užasni "sam si birao"? Je li baš toliko jednostavno? Ili jednobrazno? Istina radi, ako ima istina, i "falinke" se koriste od "oportunista"; ali da li jedne aboliraju druge ili prve?

Možeš li da podvučeš granicu: kojom si zadovoljan ili je granica nužno nezadovoljstvo i ugrožavanje "slobodnog mentalnog identiteta"?

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 13:09 11.11.2017

Re: 1000 zašto

BebaOdLonchara
jel ste vi normalni?!ajde sada svi vi muškarci koji relativizujete to da je jedan čovek optužio kevina spejsija da je probao da ga siluje kada je imao 14 godina,

Gde ga je optužio, u policiji, tužilaštvu, sudu? Kada ga je optužio, istu noć, narednog dana ili posle 30 godina?

Ko je u svemu tome noramalan, ko zbunjen, a ko lud, teško je reći. Jedno je, ipak, sigurno ne treba donositi zaključke naprečac.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:16 11.11.2017

Re: 1000 zašto

i da, skoro sam ponovo čitao Barta i Zadovoljstvo u Tekstu i tamo ima odlična stvar, koja opisuje onome čemu prisustvujemo: "Novo nije moda: ono je vrednost osnova svake kritike: naše vrednovanje sveta ne zavisi više, bar ne neposredno, kao kod Ničea, od opozicije plemenitog i niskog, nego od opozicije Starog i Novog". Možda nam se ne sviđa, ali ovde jeste sukob starih i novih pogleda na sekusalne agresije.
docsumann docsumann 13:23 11.11.2017

Re: 1000 zašto

Je li to samo to?


ništa nije samo (to)

Možeš li da podvučeš granicu: kojom si zadovoljan ili je granica nužno nezadovoljstvo i ugrožavanje "slobodnog mentalnog identiteta"?


odavno već živim unutar grenica svog nezadovoljstva.
navikao sam da živim s tim.

takođe, usput sam naučio i da dramim u sebi
zemljanin zemljanin 13:34 11.11.2017

Re: 1000 zašto

docsumann

takođe, usput sam naučio i da dramim u sebi

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:50 11.11.2017

Re: 1000 zašto

takođe, usput sam naučio i da dramim u sebi


svaka čast, ja sam miljama daleko od toga. Nemam zen, ali iskren da budem, i ne želim ga. Želim da umrem vrištajući:


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:08 11.11.2017

Re: 1000 zašto

Gde ga je optužio, u policiji, tužilaštvu, sudu? Kada ga je optužio, istu noć, narednog dana ili posle 30 godina?

ti baš ništa ne znaš, jbt. evo ti u novinama devojčica od 7 godina je pretučena u školi, mesec dana su roditelji pokušavali iz nje da izvuku zašto je razbila kolena. i tek kad im je rekla, onda su posle saznali da to nije prvi put! jel ti znaš koliko je teško žrtvi da kaže šta joj se desilo, koliko su ponižene, pogotovo kad imaju malo godina? i kad imaju više je teško. ovo je tipična situacija "ne znam ništa o tome, ali ću ipak da kažem svoje mišljenje".
docsumann docsumann 15:30 11.11.2017

Re: 1000 zašto

Želim da umrem vrištajući:


that's ok. samo nemoj da umreš od vrištanja

nevezano za samu temu ovog bloga.
posljednjih dana se družim s klincem koji je bio u komi 5-6 mjeseci.
pijan zaspao na nekom mostiću i u snu pao na beton s 5-6 m visine (gle numeričke koincidencije).
doktori kažu da su ga od smrti spasili derdovi koje je tad imao...

usput mi prepričava svoja iskustva s one strane. o lutanju međ ljudima u obliku čiste energije.

što je najčudnije skoro sam i sam imao jedno veoma traumatuično ali upečatljivo psihonautičko iskustvo koje prilično naleže na ta njegova .

pokušavam da preokrenem svoj život postaknut tim dešavanjima. na bolje, nadam se...


4krofnica 4krofnica 16:02 11.11.2017

Re: 1000 zašto

pokušavam da preokrenem svoj život postaknut tim dešavanjima. na bolje, nadam se...







NNN NNN 18:03 11.11.2017

Re: 1000 zašto

prljavi gmaz koji siluje decu

kako se tačno došlo do ovoga?

Za sada samo imamo tvrdnju jedne osobe da ga je kao 14-ogodišnjaka Spejsi, šta beše, uzeo u naručje, krenuo nešto da se priljubljuje ()
ovaj se izmigoljio...
(ne možemo da tvrdimo da ne bi da nije bilo otpora, kao što i ne znamo da jeste uradio išta nalik gornjoj tvrdnji)

Šta je sledeće, da vučić zakaže konferenciju i se založi da se ovom glumcu zabrani ulaz u Srbiju jer on ne dozvoljava da se siluju srpska deca i sve će uraditi da ih zaštiti (deca su najveća svetinja)?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:13 11.11.2017

Re: 1000 zašto

kako se tačno došlo do ovoga?

Уобичајени virtue signalling.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:16 11.11.2017

Re: 1000 zašto

posljednjih dana se družim s klincem koji je bio u komi 5-6 mjeseci.

Skijaš teško povređen na Kopaoniku, prebačen helikopterom

Ово је син мог друга. Надам се да ће да се извуче. Показао је неке знаке изласка из коме. Ево га, од фебруара до данас, сада самостално дише.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 18:27 11.11.2017

Re: 1000 zašto

kakav vučić te sad spopao, džizs?!

nije samo taj lik, izlaze svakodevno nove optužbe. jedna žena ga tuži da je njenog 18-godišnjaka napao tako što mu je stavio ruku u gaće i uhvatio za kurac, pre toga ga je napio. takođe, oglasio se i sin ričarda drajfusa da je njega, sa 18, uhvatio a sve dok mu je ćale bio u blizini, pokazujući da može, i da mu niko ništa ne može s tim u vezi...

takođe, još 2008. godine je britanska policija istraživala sexual assault claim, ali "nije ništa dokazano". to za one što pitaju zašto nisu odmah reagovali. izgleda da mnogi jesu, ali tada niko nije imao interes da kevin spejsi prestane da glumi.

"Spacey said on Thursday that he is seeking treatment after facing allegations of sexual misconduct from a string of men."
da nije izašlo u javnost, ne bi tražio "treatment". povraća mi se. a i povraća mi se od ovog bloga i muškaraca kojima sve treba da se crta u boji, jbg. odvratni ste. sem onih par koji razumeju (štef, atomski, i spira )
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:39 11.11.2017

Re: 1000 zašto

jbg. odvratni ste.

Ето.
А после ми криви...
JJ Beba JJ Beba 18:48 11.11.2017

Re: 1000 zašto

(štef, atomski, i spira )

NNN NNN 23:27 11.11.2017

Re: 1000 zašto

nije samo taj lik, izlaze svakodevno nove optužbe. jedna žena ga tuži da je njenog 18-godišnjaka napao tako što mu je stavio ruku u gaće i uhvatio za kurac, pre toga ga je napio. takođe, oglasio se i sin ričarda drajfusa da je njega, sa 18, uhvatio a sve dok mu je ćale bio u blizini, pokazujući da može, i da mu niko ništa ne može s tim u vezi...

takođe, još 2008. godine je britanska policija istraživala sexual assault claim, ali "nije ništa dokazano". to za one što pitaju zašto nisu odmah reagovali. izgleda da mnogi jesu, ali tada niko nije imao interes da kevin spejsi prestane da glumi.

"Spacey said on Thursday that he is seeking treatment after facing allegations of sexual misconduct from a string of men."
da nije izašlo u javnost, ne bi tražio "treatment".




ovo nisam znao


(ispada da je u American Beauty zapravo igrao samog sebe (samo zamišljao dečaka umesto Mine Suvari) )
Atomski mrav Atomski mrav 01:09 12.11.2017

Re: 1000 zašto

ovde mož da jebeš koga hoćeš ako si poznat i bogat. čak će ga i brane


Možeš i da pregaziš čoveka i prođeš nekažnjeno. A možeš da budeš osuđen za ratne zločine pa da predaješ na Vojnoj akademiji.
riply riply 09:49 12.11.2017

Re: 1000 zašto

usput mi prepričava svoja iskustva s one strane. o lutanju međ ljudima u obliku čiste energije.


a kad se vratio u "realnost" samo smo na engleskom mogli da komuniciramo.

Ne sjećam se svih detalja(testirala sam ga neuropsihološki) ali pamtim neke detalje kojima je zaslužio da se nađe u Oliver Sacksovoj "The man who mistook his wife with hat"

Pamtim da voli poeziju Bukovskog. Slatkiša od djeteta
predatortz predatortz 10:17 12.11.2017

Re: 1000 zašto

Atomski mrav
ovde mož da jebeš koga hoćeš ako si poznat i bogat. čak će ga i brane


Možeš i da pregaziš čoveka i prođeš nekažnjeno. A možeš da budeš osuđen za ratne zločine pa da predaješ na Vojnoj akademiji.


Jok, ti treba da predaješ na Vojnoj akademiji!
Nikako čovek koji je komandovao jedinicama koje su izložene najžešćem bombardovanju u novijoj istoriji. Komandovao tako sa su se NATO generali, nakon prolaska tih jedinica po potpisanom miru, pitali koga su oni uopšte bombardovali.

Čovek je svoje odležao, ako je uopšte trebao da leži, i ima sva prava koja imamo ti,ja ili bilo ko.

A što se morala tiče, kad mogu zlikovci sa suprotstavljene strane da budu to što jesu, može i on.
JJ Beba JJ Beba 11:59 12.11.2017

Re: 1000 zašto



Možeš i da pregaziš čoveka i prođeš nekažnjeno. A možeš da budeš osuđen za ratne zločine pa da predaješ na Vojnoj akademiji.
Preporuči / Pr

tako je
JJ Beba JJ Beba 12:00 12.11.2017

Re: 1000 zašto

Čovek je svoje odležao, ako je uopšte trebao da leži, i ima sva prava koja imamo ti,ja ili bilo ko.

odležao je i kao takav treba da bude lustriran a ne da se javno eksponira od strane vlasti

moj drug doČolac Kiza, koji je odležao svoje za pljačku banke u Engleskoj, posle povratka u srbiju i posle rehabilitacije nikada nije mogao da se zaposli u banci, a bogami niti bilo gde.
Misliš da ratni zloćin blaži zločin?
Kiza nikog nije ubio, dapače, bio voljen jer engleskoj banci, zulumćarskoj organizaciji, odneo milion funti i nikad ne bi pao da ga nije odao kolega.
Atomski mrav Atomski mrav 13:19 12.11.2017

Re: 1000 zašto

Čovek je svoje odležao, ako je uopšte trebao da leži, i ima sva prava koja imamo ti,ja ili bilo ko.


Pa nije baš tako. Nekoga ko je osuđen za proneveru nećeš zaposliti kao blagajnika bez obzira što je "odležao" i "okajao grehe". Isto tako ne bi trebalo da osuđeni za ratne zločine predaju na Vojnoj akademiji.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:37 12.11.2017

Re: 1000 zašto

stefan.hauzer
Ono na šta sam pokušao da ukažem u postu je upravo to da se mora odvojiti njegova maestralna gluma od njegove ličnosti, koliko god ta ličnost bila problematična.


Meni je, primer, Chinatown (od Romana Polanskog) najbolji film koji sam odgledao. Sve je savršeno u tom filmu. I Kevin Spejsi mi je strašan glumac, odličan, maestralan, dopiši šta god želiš... imam osećaj da se ovo trebalo napisati. S druge strane, da se Kevin Spejsi..

+ obožavam i Vudija Alena.


Licni dozivljaj i odvajanje.

Definitivno u ono vreme ratova kod nas (jedan prost primer) zestoko su mi isli na zivce zbog svog angazmana Ricard Gir, Bono Vox..

Neposterdno posle toga gledam film Looking for Mister Goodbar, American Gigolo, Internal Affairs, cujem Sunday Bloody Sunday, One, With Or Without You..
instinktivna reakcija je da se persona izgubila ostalo je samo delo.

Umernost Vudi Alena obozavam, Polanskog isto, Kevina Spejsija i mnogih drugih, gledacu ih i dalje dok mi je u isto vreme vrlo zao za saznanje (za mnoge i nikad nece dobaciti do javnosti) da su neki u isto vreme pored svoje genijalnosti (neki mozda, neki sigurno) i stoka u RL.

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:07 12.11.2017

Re: 1000 zašto

predatortz
Jok, ti treba da predaješ na Vojnoj akademiji!
Nikako čovek koji je komandovao jedinicama koje su izložene najžešćem bombardovanju u novijoj istoriji. Komandovao tako sa su se NATO generali, nakon prolaska tih jedinica po potpisanom miru, pitali koga su oni uopšte bombardovali.

Nije nikakva vojna tajna, da se doktrina suprotstavljanja Vojske Jugoslavije NATO agresiji, a posebno taktika Prištinskog korpusa, u do sada nezabeleženom odnosu snaga i premoći iz vazduha i sa velike distance, analiziraju i izučavaju na najvišim nivoima vojnog školovanjau u svim armijama sveta, čak i u zemljama NATO saveza, posebno u njima. Oni to rade koristeći fragmentarne podatke prikupljene obaveštajnim radom i iz sličnih posrednih izvora.
Ne mogu ni da zamislim koje bi budale mi bili da ne iskoristimo iskustvo jednog generala Lazarevića, koji je veštim komandovanjem i taktičkim rešenjima uspeo prvo da sačuva jedinice Prištinskog korpusa, pre svega vojnike, od uništenja u borbi protiv najmoćnije vojne sile u istoriji, a zatim i teritoriju KiM od prodora UČK i albanske vojske iz Albanije.

Većina vojnih škola u svetu platila bi suvim zlatom svako njegovo predavanje.

Krajnje licemerna je izjava ambasadora Skata kada kaže da je nezamislivo da na američkim vojnima akademijama predaje poručnik Keli, koji je komandovao vodom u Mi Laju. Činjenice, naravno, govore drugačije: Poručnik Vilijam Keli, komandir voda, koji je naredio streljanje, uzimao je puške iz ruku onih vojnika koji su odbili da pucaju i sam iz njih ubijao civile. Ubijeno je oko 500 žena, dece i staraca. Njegov vod (a ni njegovu zemlju) niko nije napao, već je on "junački" napao selo Mi Laj i to U Južnom Vijetnamu, na teritoriji koju su držale i kontrolisale snage US Army. Dakle o čemu bi Keli mogao da predaje? Uzgred, poručnik Keli, iako osuđen na doživotnu robiju, već posle 3 godine je oslobođen.

Tačno je, u zoni odgovornosti Prištinskog korpusa, dogodili su se ratni zločini. Ko god makar malo zna o ratovima kroz istoriju, dobro zna da nema rata bez ratnih zločina, a pogotovo savremenog rata, te da sve zaraćene strane čine ratne zločine. Isto tako je dobro poznato da se za ista (ne)dela generali pobedničke vojske proglašavaju herojima, a poražene ratnim zločincima.

General Lazarević je osuđen u Hagu po komandnoj odgovornosti za ratne zločine u zoni odgovornosti korpusa kojim je komandovao. Kakav je Haški tribunal sud, ne treba trošiti reči. Međutim, ne žale SAD i NATO za nevinim žrtvama, niti su Lazarevića osudili zbog albanskih žrtava, već kao primer svim drugim vojskama i njihovim komandantima kako će proći u budućim ratovima ukoliko se tako uspešno i hrabro budu borili protiv njihove vojske.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 17:20 12.11.2017

Re: 1000 zašto

JJ Beba
moj drug doČolac Kiza, koji je odležao svoje za pljačku banke u Engleskoj, posle povratka u srbiju i posle rehabilitacije nikada nije mogao da se zaposli u banci, a bogami niti bilo gde.


Tvoja komparacija bi bila uverljivija da je, recimo, narečena engleska banka napala tvog druga Kizu dok je on sa društvom cirkao pivo u ladovini letnje bašte na Dorćolu.

predatortz predatortz 17:46 12.11.2017

Re: 1000 zašto

Vojislav Stojković
JJ Beba
moj drug doČolac Kiza, koji je odležao svoje za pljačku banke u Engleskoj, posle povratka u srbiju i posle rehabilitacije nikada nije mogao da se zaposli u banci, a bogami niti bilo gde.


Tvoja komparacija bi bila uverljivija da je, recimo, narečena engleska banka napala tvog druga Kizu dok je on sa društvom cirkao pivo u ladovini letnje bašte na Dorćolu.



Generala Lazarevića je za komandnu odgovornost osudio sud koji je utvrdio da jr u Hrvatskoj bilo evidentnih ratnih zločina nad srpskim civilima, ali da se ne može pouzdano utvrditi ko stoji iza tih zločina.

Onaj ko priznaje presude takvog suda je:

1. Saglasan sa tim da pravda ne treba da bude jednaka za sve, jer pripada strani na čije zločine se žmuri.
2. Pokvaren, pa to toleriše iz interesa.
3. Glup, pa popuši takve priče.
JJ Beba JJ Beba 18:02 12.11.2017

Re: 1000 zašto


Tvoja komparacija bi bila uverljivija da je, recimo, narečena engleska banka napala tvog druga Kizu dok je on sa društvom cirkao pivo u ladovini letnje bašte na Dorćolu.

sve banke ovog sveta su derikože i kao takve nije neka tuga oplajčkati milion funti engleskoj banci. mnogi su gledali na taj događaj kao veliki podvig :)
(Kiza je naravno pao posle pola godine kad ga je neki sasvim sporedni lik, arapin, drukno)
i da. Kiza nije odgovoran za masovna ubijanja

enivej

po tvojoj analogiji za tebe bi bilo normalno i da Gebles, kao slobodan čovek, predaje psihologuju odmah ćim odleži svoje
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 18:18 12.11.2017

Re: 1000 zašto

JJ Beba
po tvojoj anologiji za tebe bi bilo normalno i da Gebles, kao slobodan čovek, predaje psihologuju odmah ćim odleži svoje

Verujem da ima dosta psihologa u kabinetima državnika moćnih država, poput SAD; UK i dr, koji bi rado slušali njegova predavanja (i ne samo slušali već i koristili u propagane svrhe radi ostvarenja političkih i ratnih ciljeva svojih vlada), ali ni ta ti, JJ, analogija ne pije vodu.

Da je Gebels branio Bavarsku (u kojoj su većina stanovništva doseljeni Albanci) od napada saveza 19 najjačih vojski onog vremena i da je odnos snaga bio 1 prema 1000 i više u korist napadača, a da je pritom uspeo da sačuva živote svojih vojnika, uz minimalne gubitke, kao i ratnu tehniku, te da je sprečio prodor Terorističkih jedinica sa juga (koji nadiru sa Balkana) i, naravno, da je bio pravi vojni komandant, a ne kreatura nacional-socijalističke partije, onda bi mogli govoriti o izvesnoj analogiji.
JJ Beba JJ Beba 18:29 12.11.2017

Re: 1000 zašto


Verujem da ima dosta psihologa u kabinetima državnika moćnih država, poput SAD; UK i dr, koji bi rado slušali njegova predavanja (i ne samo slušali već i koristili u propagane svrhe radi ostvarenja političkih i ratnih ciljeva svojih vlada), ali ni ta ti, JJ, analogija ne pije vodu.

njegova delovanja se izučavaju na mnogim univerzitetima, ali nikada ne bi mogao da ih predaje on lično

jedno je kad se delovanje ratnih zločinaca izučava, a drugo kada o svojim delovanjima predaju osuđeni ratni zloćinci lićno. mada mene ne čudi što ne vidiš razliku s obzirom kakav imaš stav prema žrtvama (bilo zlostavljnja bilo prema žrtvama ratnih zloćina)
Atomski mrav Atomski mrav 19:42 12.11.2017

Re: 1000 zašto

Ko god makar malo zna o ratovima kroz istoriju, dobro zna da nema rata bez ratnih zločina, a pogotovo savremenog rata, te da sve zaraćene strane čine ratne zločine.

To što su ratni zločini uobičajena pojava u ratu ih ne opravdava.

Isto tako je dobro poznato da se za ista (ne)dela generali pobedničke vojske proglašavaju herojima, a poražene ratnim zločincima.


Eto to nas jebe - što nismo pobedili NATO... sitnica.

Kakav je Haški tribunal sud, ne treba trošiti reči.

Ne treba, ali Srbija priznaje taj sud i mora da prihvati sve njegove odluke. Sorry but jebi ga.


Atomski mrav Atomski mrav 19:47 12.11.2017

Re: 1000 zašto

Većina vojnih škola u svetu platila bi suvim zlatom svako njegovo predavanje.


Ovo moram da izdvojim - kao prvo, nije reč o stručnosti generala Lazarevića već o tome da je osuđen zbog komandne odgovornosti za ratne zločine; kao drugo - džaba da dovedu i Sun Cua, Patona, Žukova i Mišića da predaju na Vojnoj akademiji dok se za ministre odbrane postavljaju keramičari i likovi koji su luđi od veverice na LSD-u (što neko reče).
Atomski mrav Atomski mrav 19:50 12.11.2017

Re: 1000 zašto

Generala Lazarevića je za komandnu odgovornost osudio sud koji je utvrdio da jr u Hrvatskoj bilo evidentnih ratnih zločina nad srpskim civilima, ali da se ne može pouzdano utvrditi ko stoji iza tih zločina.

Onaj ko priznaje presude takvog suda je:

1. Saglasan sa tim da pravda ne treba da bude jednaka za sve, jer pripada strani na čije zločine se žmuri.
2. Pokvaren, pa to toleriše iz interesa.
3. Glup, pa popuši takve priče.


Slažem se ja sa ovim, ali imam jedno pitanje - kako onda možeš da se zalažeš za to da se Srbija priključi NATO-u, dakle onom istom vojnom paktu koji nas je bombardovao, protiv koga se borio general Lazarević i koji upravlja i Haškim sudom?

Ako moramo da zapušimo nos na sve to i oprostimo Đuri što nas je tukao, onda ne možemo da dozvolimo da general Lazarević drži predavanje na Vojnoj akademiji.
predatortz predatortz 20:01 12.11.2017

Re: 1000 zašto

Atomski mrav
Generala Lazarevića je za komandnu odgovornost osudio sud koji je utvrdio da jr u Hrvatskoj bilo evidentnih ratnih zločina nad srpskim civilima, ali da se ne može pouzdano utvrditi ko stoji iza tih zločina.

Onaj ko priznaje presude takvog suda je:

1. Saglasan sa tim da pravda ne treba da bude jednaka za sve, jer pripada strani na čije zločine se žmuri.
2. Pokvaren, pa to toleriše iz interesa.
3. Glup, pa popuši takve priče.


Slažem se ja sa ovim, ali imam jedno pitanje - kako onda možeš da se zalažeš za to da se Srbija priključi NATO-u, dakle onom istom vojnom paktu koji nas je bombardovao, protiv koga se borio general Lazarević i koji upravlja i Haškim sudom?

Ako moramo da zapušimo nos na sve to i oprostimo Đuri što nas je tukao, onda ne možemo da dozvolimo da general Lazarević drži predavanje na Vojnoj akademiji.


Ja se ne zalažem, zalaganje podrazumeva aktivno učešće.
Mislim da bi Srbi van NATO bili iscepkani, pa i prilično ugroženi. I u Srbiji, naročito oni van nje.
Atomski mrav Atomski mrav 20:13 12.11.2017

Re: 1000 zašto

Mislim da bi Srbi van NATO bili iscepkani, pa i prilično ugroženi. I u Srbiji, naročito oni van nje.


OK, tvoj rezon ima smisla i logike. Ali onda ne može Lazarević na Vojnoj akademiji, jbg.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:15 12.11.2017

Re: 1000 zašto

JJ Beba
njegova delovanja se izučavaju na mnogim univerzitetima, ali nikada ne bi mogao da ih predaje on lično jedno je kad se delovanje ratnih zločinaca izučava, a drugo kada o svojim delovanjima predaju osuđeni ratni zloćinci lićno. mene ne čudi što ne vidiš razliku s obzirom kakav imaš stav prema žrtvama (bilo zlostavljnja bilo

Izučavanje operatinih i taktičkih rešenja komandanta prištinskog korpusa u borbenoj situaciji na KiM tokom NATO agresije je značajno kao iskustvo i, to, se neovisno od stava prema njemu kao čoveku osuđenom u Hagu, čini u vojnim školama drugih država. To ne znači da da oni koji to predaju, pa i oni koji izučavaju, ne poštuju žrtve.

Mene čudi da ti gen. Lazarevića vidiš samo kao ratnog zločinca. O tome šta je učinio da zaštiti živote svojih vojnika, trebala bi porazgovarati sa njima. Da je umesto gen. Lazarevića bio manje sposban komandant na hiljade njih bio ostavilo kosti na Kosovu. I ne samo onih na Kosovu.

Cilj NATO agresije je bio da uz podršku iz vazduha jedinice UČK, ojačane albanskom vojskom, slome otpor prištinskog korpusa na kopnu i da "oslobode" Kosovo, a zaustavili bi se negde oko Niša. A zatim bi bio potpisana kapitulacija i pregovori gde će biti granica nove države Kosovo.



JJ Beba JJ Beba 20:26 12.11.2017

Re: 1000 zašto


Mene čudi da ti gen. Lazarevića vidiš samo kao ratnog zločinca. O tome šta je učinio da zaštiti živote svojih vojnika, trebala bi porazgovarati sa njima

ja sam pacifista, nisam bacala cveće na tenkove, i od prvih ratnih dana sam bila na ulici kao aktivna učesnica slabašnog, ali ipak postojećeg antiratnog pokreta. Boli me tuki za generale.
jedini general srpske vojske koji zaslužuje moje poštovanje je general Vladimir Trifunović koji je odbranio živote svojih vojnika u Hrvtaskoj i osuđen i od strane Hrvtske i Slovenije i Srbije.
ostali fuck off
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:32 12.11.2017

Re: 1000 zašto

Atomski mrav
Većina vojnih škola u svetu platila bi suvim zlatom svako njegovo predavanje.


Ovo moram da izdvojim - kao prvo, nije reč o stručnosti generala Lazarevića već o tome da je osuđen zbog komandne odgovornosti za ratne zločine; kao drugo - džaba da dovedu i Sun Cua, Patona, Žukova i Mišića da predaju na Vojnoj akademiji dok se za ministre odbrane postavljaju keramičari i likovi koji su luđi od veverice na LSD-u (što neko reče).


Vidiš, ja sam do sada mislio isključivo na stručnost gen. Lazarevića, ali možemo i o tome zašto je došlo do ratnih zločina, pa i zašto je osuđen.
Do početka NATO intervenvije zločini su bili sporadični i podjednako su ih činile obe strane. S početkom NATO agresije situacija se radikalizovala i počeo je otvoreni rat UČK protiv matične države. U sukube na KIM uključila se i VJ.
Jedince UČK napadale su iz naseljenih mesta. Vojne jedinice nisu imale druge mogućnosti već da odgovore onako kako jedino mogu, svojim oružjem i oruđem. Time što napadaju iz naseljenih mesta ta mesta postaju legitimni vojni cilj. To važi za sve vojske i sve ratove. Kada bi neko pitao vojne komandante i pilote savezničke avijacije zašto su 1944.g. onako žestoko bombardovali Beograd i pominjali hiljade mrtvih, oni bi odgovorili: "Žao nam je, ali Beograd je bio za nas legitimni vojni cilj, jer su u njemu bile i dejstvovale jedinice Vermahta". Kada se vodi oružana borba iz i oko naseljenih mesta, broj civilnih žrtava enormno raste. Zbog tih civilnih žrtava u zoni odgovornosti Prištinskog korpusa suđeno je Lazareviću u Hagu. Zbog civilnih žrtava koje je počinio NATO, nije i neće biti suđeno nikome.


predatortz predatortz 20:33 12.11.2017

Re: 1000 zašto

Atomski mrav
Mislim da bi Srbi van NATO bili iscepkani, pa i prilično ugroženi. I u Srbiji, naročito oni van nje.


OK, tvoj rezon ima smisla i logike. Ali onda ne može Lazarević na Vojnoj akademiji, jbg.


E, tu grešiš.
Utorak će NATO da vežba sa Dikovićem. Vojnici su mnogo razumniji ljudi od raznih civilnih mrsomuda.
Atomski mrav Atomski mrav 20:36 12.11.2017

Re: 1000 zašto

E, tu grešiš.
Utorak će NATO da vežba sa Dikovićem. Vojnici su mnogo razumniji ljudi od raznih civilnih mrsomuda.


Ne grešim. Je li Diković osuđen za ratne zločine?
Atomski mrav Atomski mrav 20:37 12.11.2017

Re: 1000 zašto

ali možemo i o tome zašto je došlo do ratnih zločina, pa i zašto je osuđen.


OK, ako hoćeš da živiš u bajkama, ti samo izvoli.
angie01 angie01 20:39 12.11.2017

Re: 1000 zašto

Mene čudi da ti gen. Lazarevića vidiš samo kao ratnog zločinca. O tome šta je učinio da zaštiti živote svojih vojnika, trebala bi porazgovarati sa njima. Da je umesto gen. Lazarevića bio manje sposban komandant na hiljade njih bio ostavilo kosti na Kosovu. I ne samo onih na Kosovu.


vec duze vreme preskacem resprave ovog tipa,...eal..general lazarevic je optuzen i sluzio je kaznu za ratne zlocine nad civilima,...sto izgleda ne smeta nikome ko podrzava njegovo postavljanje za predavaca na vojnoj akademiji,...iako je pokazao kako bi izgledao njegov rad na terenu....koje nije bas bio catstan,...moj saradnik, koji je bio regrutovan u redove vojske koje su bile pod njegovom komandom, vratio se posle 3 meseca sprzen i siv, zatvorio je vrata redakcije, zakljucao ih, i pricao nam par sati sta se tamo desavalo.

sramotno,...kao i docek i govor clanova vlade Srbije posle njegovog izlaska iz zatvora, narocito govor ministra pravde, selakovica, sto sve skupa salje jasnu poruku izrazeno radikalske provinijencije.
angie01 angie01 20:45 12.11.2017

Re: 1000 zašto

ja sam pacifista, nisam bacala cveće na tenkove, i od prvih ratnih dana sam bila na ulici kao aktivna učesnica slabašnog, ali ipak postojećeg antiratnog pokreta. Boli me tuki za generale.
jedini general srpske vojske koji zaslužuje moje poštovanje je general Vladimir Trifunović koji je odbranio živote svojih vojnika u Hrvtaskoj i osuđen i od strane Hrvtske i Slovenije i Srbije.
ostali fuck off

JJ Beba JJ Beba 20:48 12.11.2017

Re: 1000 zašto

ali možemo i o tome zašto je došlo do ratnih zločina, pa i zašto je osuđen.


mnogo smešno, troluješ sopetveni blog
predatortz predatortz 20:49 12.11.2017

Re: 1000 zašto

Atomski mrav
E, tu grešiš.
Utorak će NATO da vežba sa Dikovićem. Vojnici su mnogo razumniji ljudi od raznih civilnih mrsomuda.


Ne grešim. Je li Diković osuđen za ratne zločine?


Nije, ali nije da nije bilo pokušaja raznih ekspozitura.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana