Film| Mediji

Ne dao vam Bog da ste ovih dana Kevin Spejsi

Vojislav Stojković RSS / 09.11.2017. u 13:57

Vest sustiže jedna drugu: Scene sa Kevinom Spejsijem će biti isečene iz tek završenog filma Ridlija Skota, Media Rights Capital i Netflix, producenti serije „House of cards“, obustavili su snimanje šeste sezone serije, nakon optužbi za zlostavljanje upućenih Kevinu Spejsiju.  Međunarodna akademija je objavila, da u svetlu najnovijih dešavanja, neće nagraditi Kevina Spejsija Emi nagradom za 2017, kratko su naveli u saopštenju koje prenosi Skaj (Sky). 

Sve je počelo kad je glumac Entoni Rep optužio Kevina Spejsija za seksualno zlostavljanje koje se navodno dogodilo 1986. godine. Upoznali su se dok su obojica radili na brodvejskim predstavama, a Spejsi je jedne večeri pozvao mlađeg kolegu na žurku u svom stanu. Na kraju zabave, kako Rep tvrdi, legao je na njega pokušavajući da ostvari seksualni odnos.U to vreme Spejsi je imao 26 godina, a Rep samo 14 godima. Rep, koji sada ima 46 godina, nikome dosad nije pričao o tom iskustvu. Kako je Spejsi postajao sve veća zvezda, Repova ogorčenost je rasla…

Javili su se i druge, navodne  žrtve, sve od reda mlađe od trideset, a ne starije od dvadeset godina. Njima je, kako tvrde, Kevin zavlačio ruke u šlic pantalona i činio druge seksualne nepodobnosti. Javili su se i članovi porodice, a pre svih stariji brat Rendal. On kaže da im je otac bio nacista koji je zlostavljao celu porodicu, zbog čega su ga zvali čudovište. Otkrio je kako je njihova majka znala sve o zlostavljanju i ćutala je o tome i oca nikada nije prijavila.

Nemajući kud, oglasio se i Kevin Spejsi:

“Prestravljen sam nakon što sam čuo njegovu priču. Iskreno se ne sećam susreta koji se dogodio pre 30 godine. Ako sam se ponašao onako kako on opisuje, dugujem mu izvinjenje za ono što bi bilo zaista neprikladno pijano ponašanje i žao mi je zbog osećaja s kojima je živeo svih ovih godina. Ta priča podstakla me je da rešim druge stvari u svom životu. Znam da postoje priče o meni i da ih je podstakla činjenica da sam jako zaštitnički nastrojen oko svoje privatnosti. Kao što moji najbliži znaju, imao sam veze i sa ženama i s muškarcima. Voleo sam muškarce celog života, a sad odlučujem da otvoreno živim kao gej muškarac. Želim se s tim nositi iskreno i otvoreno, a to počinje tako što ću preispitati svoje ponašanje".

I na kraju Kevinov PR objavio je da Spejsi ide na  lečenje.

U šumi ovakvih vest vrlo se teško snaći, ali mogu se postaviti pitanja:

1.- Ako je Kevin Spejsi biseksualac, u čemu je problem?

2.- Ako je Kevin Spejsi homoseksualac, u čemu je problem?

3.- Ako homoseksualnost i biseksualnost nisu bolesti, od čega će se lečiti?

4.- Zašto su, navodne žrtve, sve od reda muškarci, čekale 30 godina da optuže sada slavnog glumca?

5.- Zašto Spejsiju uskratiti pravo na rad (glumu) ili nagrade koje je za taj rad taslužio?

6. Zašto mešati lik i delo bilo kog umetnika - pisca, slikara, muzičara ili glumca? 

Tagovi



Komentari (390)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 19:49 10.11.2017

Re: mislim da je na ovo

I tako, as time goes by ...


Setio sam te se danas. Pricao sa nekim tipovima koji valjaju neki bankarski sw, a imaju problema sa SQL injection. Reko - jbt, kako ste uopste i napravili sw a da niste o tome vodili racuna. Nego su se toga setili kad je klijent platio neki IBM tool koji analizira source na security probleme.

Sto se kaze - Poeziju će svi pisati.
gedza.73 gedza.73 20:45 10.11.2017

Re: mislim da je na ovo

Kuda ide ovaj dokoni svet...

Idem u kurac, druže,


A pazi novu devojku Mik Džegera. Čukunuče.



ja bre nisam ni znao ko je taj Entoni Rep.
kad on navigator iz Startrek-a.



Al' nešto mi nije jasno. Jel' on bio gej kad je bio sa Spejsijem, ovim momkom sa slike ili sa doktorom iz serije?



A najvažnija pomenuta stvar na blogu je 'vožnja u pijanom stanju'.

Sine tu sam za nultu toleranciju. Šerijatski zakon. Od struka na dole. Ne mogu da razumem da neko bude toliki skot i toliki debil da sedne pijan za volan.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 00:14 11.11.2017

Re: mislim da je na ovo

ja bre nisam ni znao ko je taj Entoni Rep.
kad on navigator iz Startrek-a.


Ma hebo ih izbor glumaca. Ne to što su gejovi ili debele, ali dajte idite trenirajte tu "Inkluzivnost" "nije bitno kako ko izgleda" na nekoj seriji koju neću ni poželeti da gledam ☻

Ovako, ovaj plavi, zrikav ili škilji, štagoddaje, iritantno.

U UK su odavno veoma lepo uklopili buce u svoje serije, i to tako da ne možeš ni da zamisliš mršavu Roz Tajler (Dr Who) ili Annie (Life on Mars) (mada su obe nakon tih serija udarile dijete, pa dijete ☻) ali ova buca iz Discovery - aman ne mereš da pratiš fabulu radnje (*) kada je na ekranu, onih desetak kojekakvih izraslina po licu baš odvraćaju pažnju ;> da je makar serija vredna pet minuta gledanja, pa ajde, ali za šablonski treš bez ukusa i mririsa, mora da se umota makar malo u šljokice i trakice ;>>

fabulu radnje (*) - koje ni nema, barem ne neke vredne trošenja vremena. Sve gore i gore iz epizode u epizodu, sve banalnije i klišeiziranije - što je naravno bilo i za očekivati jer su original Fullerove samo prve 3 (dobre) epizode - nakon toga digo ruke kada su umesto njegove ideje, ovi krenuli da prave Beverli Hills 90210 in Space!

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:28 11.11.2017

Re: mislim da je na ovo

reddit je to znao pre 5 meseci ali tipu nisu verovali.

"So that's why he did the role in horrible bosses so well. It almost feels like that was actually how he was in real life..."

true.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:38 11.11.2017

Re: mislim da je na ovo

Idem u kurac, druže, eto gde idem.

odavno smo svi mi u kurcu, nema se gde dalje. doduše, ima bulja...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:42 11.11.2017

Re: mislim da je na ovo

A pazi novu devojku Mik Džegera. Čukunuče.

pa ako devojka ima više od 16 i pristala je na taj odnos, onda je ok.
ja bre nisam ni znao ko je taj Entoni Rep.

a to je presudno za kejs?
gedza.73 gedza.73 09:48 11.11.2017

Re: mislim da je na ovo

BebaOdLonchara
A pazi novu devojku Mik Džegera. Čukunuče.


pa ako devojka ima više od 16 i pristala je na taj odnos, onda je ok.
ja bre nisam ni znao ko je taj Entoni Rep.

a to je presudno za kejs?

Malo je friki. Koliko ima Džeger? Sedamdeset? A ova mala nekih dvadesetak.
Jeste straija od 16 ali je opet bolesno.

Nije presudno. Entoni je bio klinac. Tu je početak i kraj priče. Da li je on flertovao sa Spejsijem, 'što je tek sad progovorio?', (kažem nisam pratio najnoviju pahomije aferu) je nebitno za priču.
Jedan rek'o, drugi potvrdio, jedan dete, drugi već čovek...
Mada mi nešto korz sećanje provejava kad je, čini mi se posle Američke lepote, Kevin S. priznao da je gej kako su sa svih strana krenuli da ga hvale kako je hrabar, stabilna ličnost, odličan glumac, umetnička duša... kad ono pedofil.

DFTR
što je naravno bilo i za očekivati jer su original Fullerove samo prve 3 (dobre) epizode


mene početak baš držao. Al' i dalje se ne dam.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:24 11.11.2017

Re: mislim da je na ovo

Jeste straija od 16 ali je opet bolesno.

jeste, ali danas je bar pita da li hoće. simonidu u 6toj godini života niko nije pitao da li hoće da se uda za matorca od 45, koji je pritom i siluje sa 8 godina. da pomenem i to da je otac "udao" u tim godinama.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:28 11.11.2017

Re: mislim da je na ovo

što je tek sad progovorio?

žrtvi zlostavljanja, pogotovo seksualnog, je užasno teško da o tome priča i da prijavi. čitajte malo o tome, bre, može da se desi nekome od vaših najmilijih pa da ne prepoznate o čemu se radi. ne verujem da je većina vas roditelj i da o tome ne znate ništa!
gedza.73 gedza.73 19:39 11.11.2017

Re: mislim da je na ovo

ne verujem da je većina vas roditelj i da o tome ne znate ništa!

Sinoć me nešto podsetila priča o nasilju na dva slučaja. Jedan iz Kragujevcqa gde je lokalni siledžija, koji je inače prevremeno pušten na slobodu iako je sekirom napao školskog policajca, bejzbol palicom pretukao tinejdžera.
Dečko je jedva preživeo. Danas uči da hoda, uči da govori.

Drugi je iz Beograda kad su izbacivači (neki od splavova) ubili dečka koji je hteo da spreči tuču.

Zadnji dinar. Celu užu porodicu sa sve kučetom. bez razmišljanja. i na kraju 'zaslužne'. Ali njima samo teški invaliditet.

Sve što lupam po blogu je ubijanje vremena (od politike do palačinki). Najbitnija stvar u ovoj pišljivoj zemlji je da se ne osećaš siguran. Za mene me baš i briga ali sistem je doveo da kriminalci budu ljudi od ugleda, uzor za omladinu.
Kako nekog osakatiti, opljačkati, ubiti. Da bi im se digo qrac, da bi se neka kurvetina zakačila za njih i da bi im se jedno veče divili drugi bezmozgaši u nekoj turbofolk prčvarnici.

Razmišljaš da li će dete da ti se vrati neozlđeno iz grada. Jebo ja ovakvu zemlju.

edit
u'vatila me prasa posle onih iživljavanja po školama.
milisav68 milisav68 21:47 11.11.2017

Re: mislim da je na ovo

gedza.73
Razmišljaš da li će dete da ti se vrati neozlđeno iz grada. Jebo ja ovakvu zemlju.

u'vatila me prasa posle onih iživljavanja po školama.

Ej, jeste neprijatan osećaj, ali nije to samo kod nas.

Kako ujutru "otvoriš novine", tako imaš neki podnaslov - auto/kombi/kamion uleteo među pešake ili neli ludak pobio/iseko prolaznike (u bilo kom delu sveta).

Imam utisak da se ta spirala zla prilično zavrtela, i da jedni "hrane" druge, odnosno - što je više zla - više vesti, i što je više takvih vesti - ima više tog zla.

A vlast trlja ruke, jer ne mora dodatno da plaća policiju i vojsku da joj čuva dupe.

gedza.73 gedza.73 09:32 12.11.2017

Re: mislim da je na ovo

milisav68
Ej, jeste neprijatan osećaj, ali nije to samo kod nas.

Kako ujutru "otvoriš novine", tako imaš neki podnaslov - auto/kombi/kamion uleteo među pešake ili neli ludak pobio/iseko prolaznike (u bilo kom delu sveta).


To je nešto drugo. Kod nas žandar u kružnom toku puca iz pištolja na ženu jer smatra da sporo vozi.

Onda se proces razvlači (ovo samo nagađam) do besvesti, prestupnik dobije po običaju uslovnu kaznu.

Jedan dan čekam ženu na parkingu. zevam po ulici (sedim pored par kafića i restorančića).
Preko ulice prelaue i sedaju za sto bukvalno do mene nekoliko muškaraca. Odranije poznatih organima gonjena.
Radni doručak.

Znaš koliko je dečkića prišlo da im se javi i pozdravi se sa njima?

Kad pogledaš sa strane vidiš lepo obučene ljude, odmorne, došli na jutarnju kafu, doručak, rasterećeni, dobri automobili... Dobri sa policijom (ili im policija ne može ništa), niko ne sme mrko da ih pogleda.

A s druge strane vidiš polupolomljene i preumorne seljake koji rintaju od jutra do sutra.
Nije baš teško deci da odaberu lakši put.

Zamisli da teroristu iz kombija puste na uslovnu slobodu. Pa onda ne mogu da ga nađu jer je promenio prebivalište, pa ima grip... On u međuvremenu nabavi nov kombi i izgazi još par ljudi. Pa najebo bi i sudija i advokati i policija... svi komplet.

Kod nas se vade mačete zbog parking mesta, prebijaju se deca, starlete i dileri se regrutuju skoro iz osnovne škole.

A na tv-u teče med i mleko. kazna za pojas 10 000 (el toliko?) a pijani političar zgazio dete i nikom ništa?

Totalno rasulo.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:20 12.11.2017

Re: mislim da je na ovo

Al' nešto mi nije jasno. Jel' on bio gej kad je bio sa Spejsijem, ovim momkom sa slike ili sa doktorom iz serije?

imao je 14 godina. možda i nije znao sasvim, možda su mu se sviđali i dečaci i devojčice. možda i jeste bio, ali je imao 14 godina. to je jedino bitno.
Atomski mrav Atomski mrav 16:39 12.11.2017

Re: mislim da je na ovo

ali je imao 14 godina. to je jedino bitno.

Bitno je i da li je pristao da bude intiman sa Spejsijem ili ne.
49 41 49 41 19:46 10.11.2017

Ne pije vodu

"mala" koju je obljubio R. Polanski je porekla zasta ga je optuzila. Sve je lagala i priznala da da je ona insistirala na sexy s njim.
Sud jos uvek ne odustaje on njegovog progonstva; posle toliko godina.

Isto kao primer velikana svetskog saha. Zabranili mu da ode na turnir u shahu na Sv. Stefan.
Ganjali ga kao zivotinju u ime pravde planetom od Japana, Norveske, Islanda - do smrti.

FBI je uhvatio poruke i slike decije pornografije koje su slale sudije visokog ranga medju sobom dugo vremena.

Ide u javnost ili pod tepih?!?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:49 11.11.2017

.

evo još jednog seksualnog manijaka.
Luj C.K. priznao optužbe za seksualno uznemiravanje
Kazezoze Kazezoze 13:29 11.11.2017

Re: .

BebaOdLonchara
evo još jednog seksualnog manijaka.
Luj C.K. priznao optužbe za seksualno uznemiravanje


On je to redovno priznavao u svojim nastupima kao stendap komičar, samo što je to ovima što se sada zgražavaju tada bilo smešno, jbg.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:47 11.11.2017

Re: .

Luj C.K. priznao optužbe za seksualno uznemiravanje

I iskoristio je pozornicu da ga otrese još jednom za put, samo u pisanoj formi.

alselone alselone 12:31 11.11.2017

Meni je cela ova prica suluda

- Prvo se lik javio sa 30 godina zakasnjenja i kao "legao je na mene pre 30 godina, jeste da nije bilo nista ali ipak se javljam 30 godina kasnije, verujte mi jer ja nemam razloga da lazem"
- Onda ovaj manijak se javlja sa "Jebaji ga druze, bio sam janpi, ako sam te malo zlostavljao izvini, ali ja sam gej (gde je kuglica, gde je kuglica, gde je kuglica fazon)"
- Onda se javlja kolektivna svest naroda "to sve mora da je istina, jeste da nema nikakvih dokaza, ali optuzba je dovoljna jer zaboga zasto bi on lagao, opste je poznato da je Spejsi manijak, kao sto je opste poznato da je Ricard Gir pusto hrcka u gujzicu, hajde da ga izopstimo iz civilizacije do sudjenja jer kome to ionako treba"

Ne znam da li je drustvo zaista toliko bolesno ili je postala moda pricati o zlostavljanjima. Jebo kevu ako danas svaki drugi gradjanin Amerike nije zlostavljan. Eno i Karleusa se javila u novinama juce kako su je zlostavljali pre 20 i kusur godina.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 12:55 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

Biti zlostavljan danas je vrlo in i u trendu. Ko nije zlostavljan, ne vredi ni po lule baguša na javnoj sceni.
docsumann docsumann 13:07 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda


zloupotreba zla.

nemam ništa pametno kažem na datu nemu... jbg, mene K.Spejsi i njegov lični život i avanture intrigira taman koliko i anonimni navijač fenerbahčea... about the zero.

svak se krije i brani onim što ima.
neko fizičkom silom, neo političkom moći, neko popularnošću... mnogi nemaju s čim. oni najviše najebu.


alselone alselone 13:11 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

zloupotreba zla.


Veoma opasan presedan se pravi ovde. Dozvoljava se apsolutno verovanje na rec nekom coveku protiv drugog coveka o dogadjaju pre 30 godina.

To moze da zvekne bilo koga, ako se dozvoli da naraste.
zemljanin zemljanin 13:39 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

alselone
zloupotreba zla.


Veoma opasan presedan se pravi ovde. Dozvoljava se apsolutno verovanje na rec nekom coveku protiv drugog coveka o dogadjaju pre 30 godina.

To moze da zvekne bilo koga, ako se dozvoli da naraste.

I u prisutnim komentarima provejava taj deo o maltene *bio sam prisutan* I sve je istina

ljudi stvarno vole rijalitije
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 14:07 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

alselone
To moze da zvekne bilo koga, ako se dozvoli da naraste.

Naraslo je to odavno i zveknulo mnoge - od činodejstvovanja svete inkvizicije u Evropi i spaljivanja veštuca u Salemu, spaljivanja Iraka zbog Sadamovog oružja za masovno uništavanje koje nikad nije pronađeno, Milosrdna pomoć Srbiji iz vazduha da se reši svog tiranina i da joj se usput uzme dobar deo teritorije, a naslovi "Kevin Spejsi - pedofil" potsećaju na "Ćuruvija je dočekao bombe" i "Saša Janković - ubica".
JJ Beba JJ Beba 14:30 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

Vojislav Stojković
Biti zlostavljan danas je vrlo in i u trendu. Ko nije zlostavljan, ne vredi ni po lule baguša na javnoj sceni.

jedete govna svi!

sram te bilo jeremija, to je in
pojma nemaš o čemu pričaš
ne znaaš kako se oseća žrtva i koji se procesi događaju untar ličnosti.

nemate pojma kako je biti zlostavlhjan na bilo koji način (seksualno, psihološki, emotivno), NEMATE POJAMA

meni je trebalo 30 godina da o tome progovorim prijateljima posle dvogodišnje terapije i sloma života

jebem vam mater svima koji na bilo koji način branite ili relativizujete bilo koji vid zlostvaljnja
alselone alselone 14:45 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

JJ Beba JJ Beba 15:05 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

za Stefa
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:31 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

Biti zlostavljan danas je vrlo in i u trendu. Ko nije zlostavljan, ne vredi ni po lule baguša na javnoj sceni.

ti si jeremija zaista kompletan idiot.

alse, ti bi stvarno morao da se informišeš malo o tome koliko je (pogotovo deci) teško da kažu da ih je neko nedolično dirao. deca obično promene ponašanje, a ti ne zaš zašto, jer ne ume da prepoznaš. imaš decu, jbt! alo!
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 15:36 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

docsumann

zloupotreba zla.

nemam ništa pametno kažem na datu nemu... jbg, mene K.Spejsi i njegov lični život i avanture intrigira taman koliko i anonimni navijač fenerbahčea... about the zero.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:41 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

jedete govna svi!

sram te bilo jeremija, to je in
pojma nemaš o čemu pričaš
ne znaaš kako se oseća žrtva i koji se procesi događaju untar ličnosti.

nemate pojma kako je biti zlostavlhjan na bilo koji način (seksualno, psihološki, emotivno), NEMATE POJAMA

meni je trebalo 30 godina da o tome progovorim prijateljima posle dvogodišnje terapije i sloma života

jebem vam mater svima koji na bilo koji način branite ili relativizujete bilo koji vid zlostvaljnja


samo da podvučem ovo što je JJ napisala, da se ne previdi. jbt, kolike ste neznalice, nadam se da su vam bar supruge uoućene u materiju. ne biste uspeli ni da prepoznate promenu raspoloženja kod deteta kome se nešto desilo, pustili biste da vam se dete sjebe za ceo život jer ste jebene neznalice i glupaci! jel čitate vi nešto sem SF-a i Nin-a??

alse, samo se ti krsti, ali te molim da svoju decu ne ostavljaš komšiji na čuvanje, a ni ujaku, a ni svom rođenom bratu ni kumu - za svaki slučaj, jer vidim da se kužiš materiju u pm.
alselone alselone 15:47 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

imaš decu, jbt! alo!


Pa jebem mu kruv. Ne branim ja ovde zlostavljaca, ne znam kako ti to nije jasno.

ne biste uspeli ni da prepoznate promenu raspoloženja kod deteta kome se nešto desilo, pustili biste da vam se dete sjebe za ceo život jer ste jebene neznalice i glupaci! jel čitate vi nešto sem SF-a i Nin-a??alse, samo se ti krsti, ali te molim da svoju decu ne ostavljaš komšiji na čuvanje, a ni ujaku, a ni svom rođenom bratu ni kumu - za svaki slučaj, jer vidim da se kužiš materiju u pm.

Ajde iskuliraj. Ne prebacuj na licni nivo. Nemas pojma o tome kako ja posmatram svoju decu, koliko primecujem a koliko ne.

A krstim se iz drugog razloga. Jer je u napadu pravednickog gneva ispalo da se brani silovatelj. Jebiga. Meni je to debilizam.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 15:50 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

JJ Beba
jedete govna svi!
jebem vam mater svima koji na bilo koji način branite ili relativizujete bilo koji vid zlostvaljnja

BebaOdLonchara
ti si jeremija zaista kompletan idiot.

Spustite loptu malo, uopšte ne govorimo o stvarnim žrtvama, već o onima koji izmišljaju zlostavljanje zarad pažnje javnosti. Zbog takvih i prave žrtve trpe.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:54 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

A krstim se iz drugog razloga. Jer je u napadu pravednickog gneva ispalo da se brani silovatelj. Jebiga. Meni je to debilizam.

izvini, šta znači ovo?

Dozvoljava se apsolutno verovanje na rec nekom coveku protiv drugog coveka o dogadjaju pre 30 godina.

To moze da zvekne bilo koga, ako se dozvoli da naraste.
alselone alselone 15:55 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

izvini, šta znači ovo?


Upravo to sto i pise. Da li ja branim silovatelja?
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 15:57 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

Spustite loptu malo, uopšte ne govorimo o stvarnim žrtvama, već o onima koji izmišljaju zlostavljanje zarad pažnje javnosti.

ti na blogu o vrlo konkretnom primeru zlostavljanja pominješ "tamo neke koji nisu". jel znaš primer ili onako, čini ti se da je moguće? ti i ne vidiš koliko ne znaš.
i da, naravno, čim se spusti na lični nivo, odmah "iskulirajte, spustite loptu". nemate pojma o životu, bre.
alselone alselone 16:01 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

i da, naravno, čim se spusti na lični nivo, odmah "iskulirajte, spustite loptu". nemate pojma o životu, bre.


Pa to iskulirajte je bilo zbog tebe, ne zbog mene. Ne smeta meni licni nivo, nisam ja ni silovatelj a ni debil, pa da ce licni nivo da me raskrinka, nego ti ispadas budala jer hoces da se svadjas sa mnom na tako prizemnom nivou spominjuci moju decu.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:02 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

Upravo to sto i pise. Da li ja branim silovatelja?


ajmo još jednom:

Dozvoljava se apsolutno verovanje na rec nekom coveku protiv drugog coveka o dogadjaju pre 30 godina.

jedan čovek u ovoj situaciji ima 27-28 godina, a drugi "čovek" je u momentu događaja dete od 14 godina. i ti dovodiš u pitanje to u pitanje.
nemam šta više da te pitam. izvini na uznemiravanju.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:05 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

BebaOdLonchara

ti na blogu o vrlo konkretnom primeru zlostavljanja pominješ "tamo neke koji nisu". jel znaš primer ili onako, čini ti se da je moguće?



"Kit Harvard (59) je osuđen da je ušao u kuću u luci Njuport Njuz, ubio muža metalnom polugom i silovao ženu, dok su njihovo troje dece spavali.

Stručnjaci su zaključili da se trag ujeda na ženi poklapa sa otiskom Harvardovih zuba i on je osuđen na doživotnu zatvorsku kaznu.

Tri decenije kasnije, analizom DNK dokazano je da je za ubistvo i silovanje kriv drugi mornar, koji je u međuvremenu umro u zatvoru, tokom izdržavanja kazne za drugi zločin.

Vrhovni sud savezne države Virdžinija saopštio je da "priznaje nevinost Harvarda i poništava osude za ubistvo, silovanje, sodomiju i pljačku", naredivši da odmah bude oslobođen.

SAD su tokom 2015. oslobodile 149 ljudi koji su bili osuđeni nevini. Svaki od njih je u proseku izdržao 14 i po godina kazne zatvora."

Primera je koliko hoćeš i kada ih sud osudi, a kamoli mediji i društvene mreže.
alselone alselone 16:07 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

jedan čovek u ovoj situaciji ima 27-28 godina, a drugi "čovek" je u momentu događaja dete od 14 godina. i ti dovodiš u pitanje to u pitanje.

Pa nije tako. U ovoj situaciji jedan ima 60 a drugi 45.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:16 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda


Pa nije tako. U ovoj situaciji jedan ima 60 a drugi 45.

u ovoj situaciji je nekom trebalo 30 godina da progovori o tome, i to što je soze narastao u megalomansku holivudsku zvezdu ovome nikako nije išlo u prolog da ga podseti šta mu je uradio pre 30 godina. to je ono što ni ti i jeremija ne razumete, a o tome pričam i JJ i ja. sasvim je DRUGO pitanje ko i šta ga je ohrabrilo da sve to iznese u javnost. to su politika, novac i ostala sranja koja sada koriste žrtve da se obračunaju sa nekim moćnicima iz holivuda, pod zastavom "ljudskih prava".
masa dece o tome nikada ništa ne kažu. hej, nikada. ni roditeljima. i sam spejsi je zajedno sa svojim bratom bio sistematski silovan od strane svog oca i nikada ništa o tome nije rekao, niti je zatražio pomoć s tim u vezi, jer je jako jebeno teško. i onda se to izvitor+peri u šta se izvitoperilo kod njega. neki drugi se ubiju, pre ili kasnije, jer ne mogu s tim da žive.
JJ Beba JJ Beba 16:18 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

Spustite loptu malo

pazi šta pišeš, vređaš žrtve

već o onima koji izmišljaju

a kako znaš da izmišljaju? Majkemi nisam, zakleo se Kevin i veruješ mu jer ima kintu, jer je uticajan, slavan i genijalan glumac.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:19 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda


Primera je koliko hoćeš i kada ih sud osudi, a kamoli mediji i društvene mreže.

da spejsi nije reagovao tvitom kako je reagovao (nisam znao, bio sam pijan, izvinjavam se, ne sećam se, ali evo - ja sam gej; spinčina!) možda bi bilo elemenata za sumnju, ili bar za ono "nije kriv dok sud ne dokaže". to što je sada na nekom "lečenju" govori još više u prilog tome da jeste manijak.
alselone alselone 16:23 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda


u ovoj situaciji je nekom trebalo 30 godina da progovori o tome, i to što je soze narastao u megalomansku holivudsku zvezdu ovome nikako nije išlo u prolog da ga podseti šta mu je uradio pre 30 godina. to je ono što ni ti i jeremija ne razumete, a o tome pričam i JJ i ja. sasvim je DRUGO pitanje ko i šta ga je ohrabrilo da sve to iznese u javnost. to su politika, novac i ostala sranja koja sada koriste žrtve da se obračunaju sa nekim moćnicima iz holivuda, pod zastavom "ljudskih prava".


Razumem, zaista razumem. Iskreno saosecam sa ljudima koji su prosli zlostavljanje i razumem kako je tesko izgovoriti tako nesto, pogotovo ako je zlostavljac poznata i uticajna licnost.

Je l' mozes, molim te, reci kako ti vidis situaciju i sta bi trebalo da se radi sa KS u ovom slucaju, danas?
JJ Beba JJ Beba 16:23 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

. i sam spejsi je zajedno sa svojim bratom bio sistematski silovan od strane svog oca i nikada ništa o tome nije rekao, niti je zatražio pomoć s tim u vezi, jer je jako jebeno teško.

i onda tako razvijaš ponašanje, odbranbene mehanizme, trpiš i izrsataš u npr psihopatu
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 16:31 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

JJ Beba

a kako znaš da izmišljaju

Razumem tvoju saosećajnost sa žrtvama zlostavljanja, ali dozvolićeš da ima i slučajeva da se iz osvete i ko zna kojih drugih razloga optuže nevini ljudi. Nisu ni njihove patnje za potcenjivanje.

Primer iz štampe:"U teškom sam psihičkom stanju. Idem kod ljekara, život mi je uništen, izjavio je za Kurir Lazar L. (20) iz Zaječara, koji je završio u pritvoru nakon što ga je bivša djevojka A. L. (19) lažno prijavila za silovanje i nanošenje brutalnih povreda.

Mladić, čiji je život preko noći upropašćen zbog lažnih optužbi, više nije želio da govori o zlu koje ga je snašlo. Srećom, da situacija ne bude još gora po njega, lažljivu djevojku su ubrzo raskrinkali ljekarski nalazi, koji su potvrdili da nije bila silovana, a nakon što joj je tužilac predočio dokaze, A. L. je priznala da je podnijela lažnu prijavu.

– Ona je pod pritiskom ispričala da je patološki zaljubljena u Lazara i da nije mogla da podnese to što je on ignoriše. Zbog toga je sama sebi nanijela brojne povrede po tijelu, a onda porodici rekla da ju je Lazar silovao – kaže izvor"

Ponavljam: U konkretnom sluačaju Kevina Spejsija ili bilo kom drugom slučaju nisu dovoljne izjave u medijima ili na društvenoim mrežama da je bilo seksualnog uznemiravanja ili silovanja. To su isuoviše ozbiljnje optužbe da bi se bilo kome poverovalo na reč.
Ne znam šta tu nije jasno i zašto se to tumači kao odbrana silovatelja.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:51 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

sta bi trebalo da se radi sa KS u ovom slucaju, danas?

da mu se sudi kao bilo kom drugom manijaku. isto kao kada voziš u pijanom stanju ili pokupiš ravu na ulici, ili ukradeš banane iz prodavnice, ili sipaš benzin i ne platiš, ili ubiješ nekoga. primeniš zakon, jednostavno.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:11 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

Ne znam šta tu nije jasno i zašto se to tumači kao odbrana silovatelja.

nije "odbrana silovatelja". ti jeremija kroz tekst i komentare imaš sumanute izjave i pitanja, pa čovek ne zna da li si samo glup ili si i glup. jbt, IN je reći da si slostavljan. sine, pa aman!
ali evo, da krenemo od početka:


1.- Ako je Kevin Spejsi biseksualac, u čemu je problem?

ko je rekao da je to problem??

2.- Ako je Kevin Spejsi homoseksualac, u čemu je problem?

isti odgovor.

3.- Ako homoseksualnost i biseksualnost nisu bolesti, od čega će se lečiti?

od pedofilije i nasilničkog ponašanja. zašto nisi postavio pitanje "ako je kevin spejsi pedofil?", seksualno nasrnuti na dete od 14 godina u americi je pedofilija. to pitanje ne postavljaš. zašto? šta misliš, kako se to čita izmešu redova?

4.- Zašto su, navodne žrtve, sve od reda muškarci, čekale 30 godina da optuže sada slavnog glumca?

jer je jebeno teško da priznaš da si zlostavljan, a pogotovo kada te taj koji te zlostavljao porastao u grandioznog glumca koji mnogima zarašuje jako jebeno mnogo. a to što su svi "od reda muškarci", pa zato što je čovek gej i ne napada žene, jbt, zar nije očigledno??

5.- Zašto Spejsiju uskratiti pravo na rad (glumu) ili nagrade koje je za taj rad taslužio?

zato što je snimanje filmova i gluma "javni posao" i dozvoliti mu da se time bavi i dalje je krajnje nemoralno i neetički. i kako da mu, posle svega, veruješ da je on taj neki lik u filmu, koji npr brani svoje dete od nekog napasnika? ništa mu više ne veruješ. on je za sve od danas pedofil i nasilnik. nema više uloga za njega. glumac mora da te ubedi da je on taj lik iz filma.

6. Zašto mešati lik i delo bilo kog umetnika - pisca, slikara, muzičara ili glumca?

jer njegova umetnost ide iz tog čoveka koji on jeste. ako je samo namćor, neprijatan sa novinarima, alkos, narkoman...dokle god ne ugrožava nikoga drugoga, sve je ok. kad to počne da se odražava na zaradu, onda ga producenti sklone, ali ako se otkrije da je pedofil - taj nema šta da traži u "javnom poslu".

evo, sad možeš i da zatvoriš blog za komentare, sve sam ti objasnila.

JJ Beba JJ Beba 17:30 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

amene zanima šta znaći naslov Ne dao vam Bog da ste ovih dana Kevin Spejsi

kao jadan on? svi protiv njega jadnog mogućeg pedofila
alselone alselone 18:11 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

da mu se sudi kao bilo kom drugom manijaku. isto kao kada voziš u pijanom stanju ili pokupiš ravu na ulici, ili ukradeš banane iz prodavnice, ili sipaš benzin i ne platiš, ili ubiješ nekoga. primeniš zakon, jednostavno.


Onda uopste ne moramo da se raspravljamo. Ja mislim potpuno jednako.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:50 11.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

BebaOdLonchara, JJ Beba

Očito da nisam dovoljno rečit da vam objasnim šta znači masovna histerija u slučajevima optužbi za pedofiliju, seksualno zlostavljanje ili silovanje i šta sam pokušao postom (K.Spejsi je samo povod, a pitanja su postavljena radi diskusije i ništa nisam posebno želeo da sugerišem). Možda če vam biti jasnije ako pogledate film "LOV", a ako ste ga gledali onda da vas samo podsetim na njega.

Jasno je u čemu se razlikujemo. Ja zastupam stav da ničija izjava nije dovoljna da se neko proglasi pedofilom, jer zato postoje sudovi, a vama je to dovoljno.



apacherosepeacock apacherosepeacock 12:01 12.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

Možda če vam biti jasnije ako pogledate film "LOV", a ako ste ga gledali onda da vas samo podsetim na njega.


Nedavno sam i ja kacila trejler za ovaj film. Obavezno pogledati.

Jedan odlican pregled od gledaoca:

from Dublin, Ireland
19 December 2012

This film comes right after the hysteria generated by the Jimmy Saville abuse scandals and the revelations about pedophilia within the Catholic Church.

Suffice to say it is refreshing and pertinent to see a story about the damage that can be caused to an innocent man, by a false report.

This film demonstrates the danger that comes from that hysteria and reminds us all that children, for whatever reason, do not always tell the truth. The consequences are brutal and made all the more realistic by a stellar cast of actors. I give props to the young actress playing Klara, the girl who makes the false accusation, she was fantastic.

Distressing, highly emotional, but unlike an American movie, never over-bearing in its sentimentality. It makes you empathize with all the characters, not just the protagonist and really makes you think about what you would do if you found yourself, or someone you loved, in that situation.

PS. Odlican primer u tekstu sa aferom Jimmy Saville kao dve strane ogledala - Saville case vs tema filma Lov.



Jos jedan odlican film (actual event) o medijskom lincu u GB povodom policijskog hapsenja (bez ikakvih dokaza) i saslusanja penzionisanog profesora (ekscentrika) osumnjicenog za ubistvo.

The Lost Honour of Christopher Jefferies

http://www.imdb.com/title/tt3429354/]



Atomski mrav Atomski mrav 13:26 12.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

Jasno je u čemu se razlikujemo. Ja zastupam stav da ničija izjava nije dovoljna da se neko proglasi pedofilom, jer zato postoje sudovi, a vama je to dovoljno.

Ne, ti zastupaš stav da su Spejsiju smestili, takođe bez ikakvih dokaza. Ali se konstantno praviš naivan kao francuska sobarica. Sramota.
Atomski mrav Atomski mrav 13:27 12.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

Onda uopste ne moramo da se raspravljamo. Ja mislim potpuno jednako.

Ali što se čudiš onda što je neko progovorio posle 30 godina? Je li to dokaz da laže?
dolazel dolazel 23:54 14.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

jebem vam mater svima koji na bilo koji način branite ili relativizujete bilo koji vid zlostvaljnja


Bravo - i to je jedina poruka retardima ovde na blogu koji vole da relativizuju zlocine (seksualne, ratne, lopovluk svejedno). Ali to je tako tipicno za nazadni deo populacije Balkana - ne postoji nista ako se MENI nije desilo i JA nisam LICNO video/iskusio. Ja, ja i samo JA, bre. Sta da radis JJ, retardi, tu ne vredi logicna rasprava.
dolazel dolazel 00:08 15.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

Jasno je u čemu se razlikujemo. Ja zastupam stav da ničija izjava nije dovoljna da se neko proglasi pedofilom, jer zato postoje sudovi, a vama je to dovoljno.

Naravno. Problem je sto postoji vec 15 ljudi koje terete Spejsija za seksualno uznemiravanje i zlostavljanje. U tih 15 postoji vec nekoliko njih koji ga optuzuju da ih je spopadao u decjem uzrastu.
Sam Spejsi nije negirao nista od ovoga vec se prijavio na kliniku za odvikavanje od seksa u Arizoni (koja btw kosta oko 39000$ mesecno). To vec dosta govori o svemu.

A uzgred, odgovor koji je Spejsi dao na optuzbe E. Repa a koji se svodi na "izvini sto sam hteo da te *ebem dok si bio dete, sta mogu, popio sam 2 piva" - je sam po sebi bruka i sramota.

predatortz predatortz 09:48 15.11.2017

Re: Meni je cela ova prica suluda

jebem vam mater svima koji na bilo koji način branite ili relativizujete bilo koji vid zlostvaljnja


To što si nekad bila žrtva zlostavljanja, ne daje ti za pravo da budeš prosta, vređaš i donosiš naopake vrednosne sudove o nama.

Ni tebi, ni ovima koji su potrčali da te podrže.

Ko zna da čita, ne mislim na poznavanje slova nego na funkcionalnu pismenost, lako će zaključiti da se ja zalažem za suđenje. Sudovi su mesta, ma kako nekad neefikasni bili, ili prljavi kao onah haški, na kojima se odlučuje o krivici ili nevinosti.

Ni jednom nisam rekao da je bilo ko nevin, ali mi nečija izjava ne daje pravo ni da tvrdim da je kriv.

Rekao sam još, ko ume da čita, da sam duboko svestan toga da se silovanje/seksualno uznemiravanje jako teško dokazuje na sudu, da žrtva bude čerečena od strane advokata odbrane, veštaka, pa i same javnosti (malo proširujem tezu). No, uprkos svemu tome - sud je jedino mesto koje može da utvrđuje krivicu.

Dakle, gde je u mojim rečima odbrana ili relativizacija?
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 15:57 11.11.2017

Ja sam

vrlo sklon mišljenjima Vojislava i Alsa i razumijem o čemu ljudi pričaju, ali u ovom konkretnom slučaju Kevina Spejsija sudeći prema svemu onome što se dalo iščitati o tome ovih dana u medijima izgleda da najvjerovatnije čovjek jeste imao problem sam sa sobom i da zbog toga jeste, nažalost, pravio probleme drugim ljudima posebno mlađim muškarcima na setu koji su u toj filmskoj/TV hijerarhiji bili na mnogo nižoj poziciji od njega.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:07 11.11.2017

Re: Ja sam

izvini bojane, ali si jako kontradiktoran u ovome što razumeš i sklon si mišljenju, ali ipak si svestan da je spejsi manijak?? retko te ne razumem, ali eto...
alselone alselone 16:20 11.11.2017

Re: Ja sam

izgleda da najvjerovatnije

A zamisli da nije. Zamisli da mu je ovo Tramp namestio, kao osvetu za aktivno agitovanje protiv njega. Zamisli da mu je ovo namestio neko drugi, neki studio, reziser, neko. Zamisli da su mu karijeru unistili samo pomocu par traceva. Zamisli da on jeste malo slobodniji sa ljudima ali da nikad nikog nije zlostavljao, i da je kao takav podlozan samo malo slobodnijoj interpretaciji dogadjaja. Svako od nas ima neki detalj koji moze da se prosiri na krivicno delo - jednom su te slikali kako igras karte, kockar si, mora da si opljackao nesto zbog duga, prica se kako duvas travu, narkoman si koji prenosi ljudima HIV iglom, volis brzo da vozis kola, mora da si onda ti odgovoran za ubistvo coveka, sigurno je bilo crveno na semaforu itd. itd.

Da, i meni ovde zaista deluje da on jeste kriv.

JJ Beba JJ Beba 16:30 11.11.2017

Re: Ja sam


A zamisli da nije. Zamisli da mu je ovo Tramp namestio,

nek mu je namestio bilo ko

žrtve treba da pretstanu da trpe i da ćute, treba ih motivisati da pričaju
treba da prestanu da ih bude blam i da krive sebe za to šta im se događa

uvek je bilo zlostavljnja, ali ne mora da se trpi i ćuti
mi imamo onu odvratnu izreku "trpljen spašen", mrzim je. i to je matrica.
alselone alselone 16:31 11.11.2017

Re: Ja sam


žrtve treba da pretsanu da trpe i da ćute, treba ih motivisati da pričaju
treba da prestanu da ih bude blam i da krive sebe za to šta im se događa

uvek je bilo zlostavljnja, ali ne mora da se trpi i ćuti
mi imamo onu odvratnu izreku "trpljen spašen", mrzim je. i to je matrica.


Slazem se potpuno.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 16:32 11.11.2017

Re: Ja sam

Bebo, samo u smislu jačine reakcija javnosti (koje mogu biti opasne) u slučajevima kada postoje optužbe u medijima koje nisu dovoljno istražene, dokazane ili procesuirane, ali kao što rekoh to izgleda nije slučaj sa Spejsijem. (Gardijan piše da je policija pokrenula istragu o tome) Pogledaj ovdje ko je sve optužen za seksualno uznemiravanje - pored vrlo ozbiljnih optužbi (i ozbiljnih prestupa) tu su i neka, možda griješim, manje važna prisjećanja ko je sad kome poslao cvijeće prije deset godina i rekao što nije, umjesto sa momkom, došla sama na sastanak (slučaj Oliver Stone - Patriša Arkuet) jer mediji rade punom parom. Ali, sasvim okej razumijem da se sada, uglavnom žene, time trude da skrenu pažnju na, izgleda veoma prisutan problem i poboljšaju svoj položaj u industriji i ja sam na njihovoj strani. Recimo Tarantino koji je sve svoje filmove uradio sa Vajnštajnom, nešto je i znao ali nije uradio ništa već je i dalje radio s njim. Eto, kao, šteta što nisam uradio nešto po tom pitanju, mogao sam i evo sad traži drugog producenta za novi film. Dok se recimo Kevin Smit odrekao profita za sve filmove koje je uradio sa Vajnštanom i preusmjerio ta sredstva udruženju žena.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:32 11.11.2017

Re: Ja sam

Da, i meni ovde zaista deluje da on jeste kriv.

pa posle onog njegovog tvita nema šta da se sumnja. i da, mislim da je neko vrlo moćan i bogat odlučio da počisti taj prodemokratski holivud, i mislim da svi znamo ko je to, ali to ne abolira sve ove zbog kojih su mnogi prošli ko bos po trnju. zbog politike i osvete smo konačno čuli, i žrtve su se konačno oglasile, ali ajde da ne mešamo babe i žabe.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:48 11.11.2017

Re: Ja sam

tarantino je slina, oduvek bio.

iskreno, ovo za olivera stouna mi deluje kao klasično udvaranje. da joj je poslao cveće, a da je htela nešto s njim, ovo ne bi bilo "uznemiravanje", već deo "udvaranja". kako reći odrasloj ženi da hoćeš da spavaš s njom, a da to ne bude protumačeno kao uznemiravanje ili zlostavljanje ili već?

da, ono što je dobro u celoj ovoj buci je i to što se govori o položaju žena u šoubiznisu. samo, veliki sam pesimista da će se išta promeniti. uvek ćeš imati moćnog i perverznog producenta, i mladu glumicu želju slave po svaku cenu. treba mnooogo godina, vekova, da se to iskoreni.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:58 11.11.2017

Re: Ja sam

vrlo sklon mišljenjima Vojislava


U svom inicijalnom tekstu Vojislav piše ovo:
Kako je Spejsi postajao sve veća zvezda, Repova ogorčenost je rasla…


Ovo je prilično jasan stav, nedvojben. Ako je ovo objektivnost i nepristrasnost, onda ne znam, izgleda da ne razumem. Jedna rečenica koja prilično jasno ukazuje na to, koga Vojislav smatra krivcem u ovoj priči.

Uopšte, imam osećaj da se užasno ponavljam, ali this is not 'Nam, this is bowling. There are rules. Ukoliko je Kevin Spejsi to što tvrde, zar nije jednaka medijska mašinerija štitila to, kao što ga sada i ista ta mašinerija lomi? Zar on onda ne strada od istog plašta pod kojim se skrivao? Onda mu ovo dođe kao nekakva kosmička pravda.

On u ovom trenutku i jeste kriv i nije kriv, sada, on polaže račun lažnoj slici koju je stvorio o sebi (a jeste, čak i da ovo sve spada pod agresivno startovanje, to jeste drugačija slika od one kojom se Kevin Spejsi predstavljao) i kao što rekoh, nemam problem sa tim.
stefan.hauzer stefan.hauzer 20:15 11.11.2017

Re: Ja sam

hajde da proširim svoj komentar. Ovo, nema veze sa tobom Boki, , ako neko opet želi da uleti i nalepi etiketu licemer, dokoličar ili pseudo levičar. Kevin Spejsi, javna ličnost koja sudeluje u medijskoj histeriji protiv Donalda Trampa:



: u međuvremenu, danas je Kevin Spejsi i sam žrtva iste te medijske histerije. Iz današnje perspektive, ne znam, kako deluje ova izjava Kevina Spejsija? Ne učestvuje li on, prilično komforno, u jednoj medijskoj histeriji? Ne čini li ga to i samim podložnim medijskom linču? Ostavimo po strani šta mislimo o Trampu ili o Spejsiju, sada govorimo o tome da li Kevin Spejsi prolazi kroz tretman koji je smatrao primerenim? Isto tako, između ostalog, i Tramp je proglašen za "seksualnog predatora", tako da mu ovo dođe kao prilično dobar primer.

Kada sud javnosti postaje poželjan, a kada ne?

Ovo je između ostalog i ono o čemu sam sve vreme pisao, ali ovde prvo mora da se nekom nalepi etiketa, a onda valjda iz jedne superiorne pozicije se relativizuje nečije mišljenje.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 20:59 11.11.2017

Re: Ja sam

stefan.hauzer

U svom inicijalnom tekstu Vojislav piše ovo:
Kako je Spejsi postajao sve veća zvezda, Repova ogorčenost je rasla…


Ovo je prilično jasan stav, nedvojben. Ako je ovo objektivnost i nepristrasnost, onda ne znam, izgleda da ne razumem. Jedna rečenica koja prilično jasno ukazuje na to, koga Vojislav smatra krivcem u ovoj priči.


Ne smatram nikog krivcem, niti imam pravo da sudim, a čak i da jesam sudija na osnovu natpisa i izjava iz medija i društvenih mreža ne bih sudio. U tom je poenta.

Inače, rečenica je preuzeta iz teksta u kojoj je citirana izjava Entoni Repa.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 21:04 11.11.2017

Re: Ja sam

alselone

žrtve treba da pretsanu da trpe i da ćute, treba ih motivisati da pričaju
treba da prestanu da ih bude blam i da krive sebe za to šta im se događa

uvek je bilo zlostavljnja, ali ne mora da se trpi i ćuti
mi imamo onu odvratnu izreku "trpljen spašen", mrzim je. i to je matrica.


Slazem se potpuno.



I ja se, naravno, slažem. Uz napomenu da počionici moraju da odgovaraju isključivo pred sudom i da takvima sud, po mom mišljenju, uvek mora odrezati maksimalne kazne.
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:26 11.11.2017

Re: Ja sam

Inače, rečenica je preuzeta iz teksta u kojoj je citirana izjava Entoni Repa.


Izvinjavam se, nisam znao da je ovo citiran tekst. Ne stoje navodnici, a ne postoji ukazatelj da je tekst preuzet.

(ali zašto je baš ta rečenica ostavljena - zar ona ne formira mišljenje na koje je mene uputilo?)

EDIT: Na osnovu ove rečenice:
Koliko sam ja uspeo da shvatim, nije silovao ni tog klinca, a ni one uveliko odrasle koji se javljaju, vapeći za reflektorima popularnosti pod kojima je Spejsi decenijam.

: stekao sam utisak i da je rečenica iz inicijalnog teksta tvoja, ali evo, ova neka se umetne umesto one iz prethodnog komentara i ostaje isti zaključak.
docsumann docsumann 21:38 11.11.2017

Re: Ja sam

Kada sud javnosti postaje poželjan, a kada ne?


ovdje si malo iskliznuo u retoričnost

za pojedinca to zavisi od stepena poklapanja njegovog stava sa tim sudom.
za samu javnost, sud javnosti je uvijek poželjna stvar.
docsumann docsumann 21:48 11.11.2017

Re: Ja sam

mi imamo onu odvratnu izreku "trpljen spašen"


eh, da je jedina...



pametniji popušta


ćutanje je zlato


ko s djecom spava...
stefan.hauzer stefan.hauzer 21:56 11.11.2017

Re: Ja sam

docsumann
Kada sud javnosti postaje poželjan, a kada ne?


ovdje si malo iskliznuo u retoričnost

za pojedinca to zavisi od stepena poklapanja njegovog stava sa tim sudom.
za samu javnost, sud javnosti je uvijek poželjna stvar.




Da, možda je nespretna rečenica, ali si razumeo. To je pitanje za pojedinca, da li on ima problem sa medijskom histerijom kao takvom ili samo sa onom medijskom histerijom sa kojom se ne slaže?
docsumann docsumann 22:12 11.11.2017

Re: Ja sam

ma, no frks et ol, malo i ja mudrijašim...a i sama javnost je jako interesantna riječ.

javnost



a snovitost?
predatortz predatortz 22:20 11.11.2017

Re: Ja sam

javnost


Javnost je glupa, inertna i ne voli da razmišlja.
milisav68 milisav68 22:20 11.11.2017

Re: Ja sam

docsumann
ma, no frks et ol, malo i ja mudrijašim...a i sama javnost je jako interesantna riječ.

javnost



a snovitost?

Među javom i međ snom.

Mada, ipak je ovde u pitanju javno i privatno.
JJ Beba JJ Beba 22:25 11.11.2017

Re: Ja sam

počionici moraju da odgovaraju isključivo pred sudom i da takvima sud, po mom mišljenju, uvek mora odrezati maksimalne kazne.

ma kakav bre sud. život ne možeš da pokupiš
JJ Beba JJ Beba 22:28 11.11.2017

Re: Ja sam

docsumann
mi imamo onu odvratnu izreku "trpljen spašen"


eh, da je jedina...



pametniji popušta


ćutanje je zlato


ko s djecom spava...


da, al trpljen spasen dirktno poučava da trpljnje donosi spas
docsumann docsumann 22:35 11.11.2017

Re: Ja sam

da, al trpljen spasen dirktno poučava da trpljnje donosi spas


pazi kad sam oduvijek mislio da se tu radi o strpljenju (pejšntu, što bi rekli Englezi), a ne o trpljenju (izdržavanju, podnošenju)

strpljen, sa "S"

strpljen spašen



mada sam često te poslovice i izreke doživljavao na potpuno pogrešen način... no, da ne smaram.

JJ Beba JJ Beba 22:51 11.11.2017

Re: Ja sam


pazi kad sam oduvijek mislio da se tu radi o strpljenju (pejšntu, što bi rekli Englezi), a ne o trpljenju (izdržavanju, podnošenju)

tu dilemu mi je davno odagnao Dušan Kovačević u jednom intervjuju koji je dao povodom vladavine Slobodana Miloševića i baš je govorio o tome kako je u našu nacionalnu matrici utkano trpljenje (ne strpljenje) kao spas i u tome videojedan od razloga tako duge i po narod destruktivne vladavine SM
docsumann docsumann 23:05 11.11.2017

Re: Ja sam


potako me ovaj tvoj komentar na guglanje...ono što nađoh (baš sve) govori da se ipak tu radi o strpljenju

JJ Beba JJ Beba 23:10 11.11.2017

Re: Ja sam

jbga ne menja stvar u vezi sa trpljenjem i zlostavljanjem

zlostavljanje osobe radje trpe zlostavljanje nego da o tome pričaju ili zatraže pomoć
docsumann docsumann 23:27 11.11.2017

Re: Ja sam

zlostavljanje osobe radje trpe zlostavljanje nego da o tome pričaju ili zatraže pomoć


u potonjih deset godina, dvije scene iz književnosti, koje su mi se najdublje (i najgrublje) urezale u mozak su
scena pedofilskog zlostavljanja brata glavne junakinje iz "Boga Malih Stvari" i ona iz Kormakovog "Puta", kad čovjek i dječak nailaze na kuću u čijem podrumu stanari drže žive i osakaćene ljude kao zalihe mesa...
Milan Novković Milan Novković 00:18 12.11.2017

Re: Ja sam

stefan.hauzer
...
Kada sud javnosti postaje poželjan, a kada ne?
...

Povrh nemogućnosti da se da dobar odgovor na to pitanje, čak i kad je opširan i od znalca, sedi dosta nadvremenskog razmišljanja, sistema vrednosti, pa i današnjih problema sa manipulisanjem ljudi i političke korektnosti.

Primer, Kevina S. je prijavilo toliko ljudi da je on, skroro siguran, poprilično kriv, do kriminalan. U sistemu gde može jeftino da se provuče pošto ima novac, poznanstava i moć uopšte sud javnosti je poželjan - javnost je skoro sigurno u pravu, a on je skoro sigurno kriv.

Pa onda idu teži primeri - ovde se jedan političar iz Velsa ubio pre neki dan. Isto je opružen od nekoliko žena, ne za silovanje nego nepristojno ponašanje, iako ne pratim priču, preko njegovog šefa u Velsu, šef mu nije tačno rekao za šta je optužen, dao mu otkaz i ovaj se ubio. Dosta je čudno ponašanje njegovog šefa i niej isključeno da je vesti iskoristio za politički obračun.

I jedan UK ministar ode, on je ljigav i ja ga posebno ne podnostim, ali nije ga žena optužila, kaže stavljanje šake na koleno nije bio nešto što je njoj ostalo u posebno neprijatnom sećanju, to su, u ovim sada uslovima, iskoristili njegovi politički protivnici.

I ova dva poslednja slučaja već pomalo donose probleme i u sudovima pojedinaca, dok u javnosti bodrimo jedni druge, zanesemo se, pa umemo ozbiljnije da grešimo na ovim problemima.

Glavni problemi nastaju kad oni vrhovni zlikovci počnu da zloupotrebljavaju ove "case-studies".

Danas javno mnjenje uglavnom može da se kupi, i kupuje se - urednici, novinari, tvorci javnog mnjenja imaju problem da se odupru, u većini, što ucenama, što velikim novčanim nagradama, platama, ...

NYT, WP, ... imaju na upravnim odborima ljude pod palcem velikih interesnih grupa, ili velikih komapnija, konglomerata iz tih interesnih grupa.

Cija drži kurseve gde uči agente novinarskom poslu.

Silne NGOs, fondacije (ne sve, naravno) su alat ne baš dobronamernih.

Vidi ovo: The CIA and the Media: 50 Facts the World Needs to Know

A sve ovo je tek na površini, skoro pa sitnice koje se vide, silni talenti nisu dobili šansu, i mi to ne vidimo, profesori, režisteri, glumci, naučnici, laobratorije, zbog maliciozne manipulacije javnog mnjenja - postoji u trgovini pojam "selling into the strength" gde treba da se ratosiljaš previše nečega, recimo u mnogim milijardama, pa da ne bi pomerio markets prodajom pa prodao po značajno umanjenoj prosečnoj ceni ti čekaš dobru vest, i ona je protiv-teža tvojoj naglašenoj prodaji, ne "dozvoljava" ceni da previše opadne.

Isto tako, kad čvrsto držiš u ruci javno mnjenje ti, bez opasnosti od nekog opasnog buntas, možeš kroz vreme da provučeš mnoge nemoralne ili kriminalne poteze.

US izbori su bili fascvinantni, ali, kažu, iako to više nisam pratio, da su francuski bili fascinantniji iz ove perspektive - brzina i uniformnost medijske podrške Makronu - neki nagađaju da samo NATO ima potencijal da tako brzo, precizno i moćno vuče poteze, tj ne postoje druge, slične, pontencijalne strukture.

Ali to sve polako gubi rat, iako neke uspešne bitke idu dalje, kako je u svetu gubi lažna levica sa lažnim progresivizmom, Killari je sada dobar primer koliko tim ljudima "svest o neuništivosti" udari u glavu, eno i WP skoro pa zbunjen, iako su Bezos i Amazon donekle piramidna šema i sa njima je lakše malo manipulisati, pripretiti im i naglo im promeniti kurs, nego CNNom, npr.

Nazad ka javnosti - piči javnost, sve pametnija, uz značajan šum, naravno, oni najpošteniji reaguju insinktivno i najčešće tačno, i njima je "lako", što kaže Isaiah Berlin - poštuješ razlike i ne trčiš da se biješ ako ne moraš, sa ljudima koji su isto pošteni ali iz druge perspektive imaju stavove nekompatibilne sa tovjim, pa ako nešto i ne znaš pritrčaće neko da te nauči
alselone alselone 08:09 12.11.2017

Re: Ja sam

Javnost je glupa, inertna i ne voli da razmišlja.

I voli da se vodi emocijama. Voli da se vodi "pravednickom" agresijom. Nista se mnogo u sustini nije promenilo od vremena kad je pucina grdna uzivala na trgovima gledajuci giljotiranje.


To me je potaklo da napisem blog na tu temu.
Vojislav Stojković Vojislav Stojković 08:36 12.11.2017

Re: Ja sam

Kad je Gistav Le Bon krajem 19.veka u svojoj "Psihologiji gomila " pisao da se u gomili pojedinci stapaju u prosek i zbog toga ona nikada nije u stanju da pristupi delima koja zahtevaju visoke intelektualne napore, te da je gomila impulsivna, podložna sugestiji, nepouzdana, sklona vređanju i preterivanju, kao i lažnim osećanjima, netolerantna i diktatorski raspoložena, mislio je na gomile okupljene na trgovim.
Danas nije nužno fizičko okupljanje na ulicama i trgovima, dovoljno se sa bezbednog mesta ulogovati na društvene mreže i portale. Psihologija ponašanje takve gomile je, naravno, ostala ista.
docsumann docsumann 10:33 12.11.2017

Re: Ja sam

Milan Novković


Milane, iako ova analiza stilsko-jezički ne liči na tebe - odlična je!

sliku svijeta koju zapravo dobijamao iz desete (prerpodavačke) ruke, profiltriranu svim mogućima interesnim sferama i moćima, i izderformisanu medijskim sočivom, olako prihvatamo kao regularan "proizvod"

to je otprilike na nivou nonsensa da viršle proglašavaš zdravom hranom i kvalitetnim izvorom proteina.

no, da se ne rasplinem u apstraktnoj fenomenologiji.


nije li sud, jed, javnosti ujedno i društveni ventil za frustracije ljudi koji vide da bogati, moćni i slavni ostaju neokrznuti pravdom, sve dok ne nalete na nekog moćnijeg i uticajnijeg.
misim, "pravda" koju iscjeđuju i kristališu skupi advokati??
što si bogatiji to si (presumpciono) neviniji.

ko jebe HP-a, on živi od popularnosti i javnog mjenja, nek od njega i pati.
čuvajte se manijaka iz vašeg sokaka.



stefan.hauzer stefan.hauzer 12:02 12.11.2017

Re: Ja sam

predatortz
javnost


Javnost je glupa, inertna i ne voli da razmišlja.

zašto se Javnost meša sa ruljom?

Sud javnosti je u nekim slučajevima jedini merodavan i jedini poželjan. U slučaju Vulin i tetka iz Kenjade, na primer, ovde je sud javnosti jedini merodavan iz objektivnih razloga u kojima živimo. Isto tako, iz ove masovne histerije oko Kevina Spejsija možemo da uočimo koju snagu ima sud javnosti u USA i koliko je snažan i realan i uticajan faktor i primeniti ga ovde, kod nas, gde strukture političke vlasti, ignorišu i relativizuju isti taj sud, kao što i vi sada to radite, podvodeći ga isključivo pod masovnu histeriju. Iako on to i jeste, nekad je poželjan, a nekad ne. Nekad je on pokretač istorijske promene (dobre ili loše). Na nama je ovo što je tako lepo napisao Novković:

Nazad ka javnosti - piči javnost, sve pametnija, uz značajan šum, naravno, oni najpošteniji reaguju insinktivno i najčešće tačno, i njima je "lako", što kaže Isaiah Berlin - poštuješ razlike i ne trčiš da se biješ ako ne moraš, sa ljudima koji su isto pošteni ali iz druge perspektive imaju stavove nekompatibilne sa tovjim, pa ako nešto i ne znaš pritrčaće neko da te nauči

niccolo niccolo 12:43 12.11.2017

Re: Ja sam

Hauzer je u pravu.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 22:23 11.11.2017

Sve hoću nešto da kažem

al' ne uspevam da sročim nešto što nije psovka.

E, blogeri, smatrajte da su vam obraz odbranili ovi što vam se suprotstavljaju.
NNN NNN 23:59 11.11.2017

Evo nešto iz "sporta"

Jelana Dokić: Otac me vređao i tukao dok se ne bih onesvestila

Često su ovde na našim portalima komentari najblaže rečeno jezivi kada je u pitanju neko zlostavljanje,
ali na ovu vest su iznenađujuće ohrabrujući!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana