Kultura| Ljubav| Moj grad| Muzika| Nostalgija

The Bad Seeds Tribe

Srđan Fuchs RSS / 25.11.2017. u 19:13

We all need to love

And to be loved

 


 

 

 

 

Such feeling

That everything you have yearned for

Once you have believed that there's love in this world

Becomes evident

And so omnipotentitously present

Whence you feel like loving and hugging everyone present

And that they want to love and to be loved 



Komentari (63)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vrabac_onaj vrabac_onaj 19:46 25.11.2017

Šmeker

Mislio sam da više nikada neću ostaviti komentar na ovom vašljivom mestu (ovaj nalog sam otvorio samo da razmenim preko PP kontakte sa nekim ljudima posle banovanja), ali za ovo moram da se javim.

Elem, Kejv je sa tim koncertima u Izraelu još jednom pokazao koliki je šmeker, sa druge strane Voters me je baš razočarao u ulozi jezuitskog inkviztora ili komunjarskog komesara kako je kome volja.

Odličan Brendon O'Nil na tu temu:

Nick Cave vs the BDS bigots

P.S.
Moderatori, sećate se šta sam vam poručio prošli put?
E sad vam poručujem ponovo i to utrostručeno.
tasadebeli tasadebeli 20:07 25.11.2017

Re: Šmeker

vrabac_onaj

moram da se javim.









Moderatori, sećate se šta sam vam poručio prošli put?
E sad vam poručujem ponovo i to utrostručeno.






Не, не... Не желим да цитираш шта си то тада поручио...

Али сам замислио...
4krofnica 4krofnica 20:36 25.11.2017

Re: Šmeker

Odličan Brendon O'Nil na tu temu:

Nick Cave vs the BDS bigots


odličan tekst.
još jedan veliki bend je svirao pre nekoliko meseci u Izraelu i to su bili Radiohead. uprkos svim pritiscima, Ken Loach i Mike Leigh su pokušali da ih odgovore. a mislim da Kejva nije iznervirao Voters koliko Brajan Eno koji ga je davno pitao da potpiše taj vašljivi bojkot.

Kejv je veliki šmeker i muzičar. I dalje se klatim u ritmu magije koju su napravili u areni skoro, koncert koji se duboko urezao u meni.



Now the mercy seat is waiting
And I think my head is smoking
And in a way I'm hoping
To be done with all these looks of disbelief.
A eye for an eye
And a tooth for a tooth
And anyway I told the truth
And I'm not afraid to die.




c_h.arlie c_h.arlie 20:57 25.11.2017

Re: Šmeker

vrabac_onaj
Mislio sam da više nikada neću ostaviti komentar na ovom vašljivom mestu (ovaj nalog sam otvorio samo da razmenim preko PP kontakte sa nekim ljudima posle banovanja), ali za ovo moram da se javim.

Elem, Kejv je sa tim koncertima u Izraelu još jednom pokazao koliki je šmeker, sa druge strane Voters me je baš razočarao u ulozi jezuitskog inkviztora ili komunjarskog komesara kako je kome volja.

Odličan Brendon O'Nil na tu temu:

Nick Cave vs the BDS bigots

P.S.
Moderatori, sećate se šta sam vam poručio prošli put?
E sad vam poručujem ponovo i to utrostručeno.

Ako si ti onaj vrabac (dok sam samo čitao blog) - i ti bio banovan ... onda nemam reči.
Strašno.
Što se tiče teme - da, Kejv je OKejv.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:58 25.11.2017

Re: Šmeker

Brate! Ko te je banovao?! Zbog čega?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:22 25.11.2017

Re: Šmeker

tasadebeli



Не, не... Не желим да цитираш шта си то тада поручио...

Али сам замислио...


Шта је то било, Аљошке, шта му се догодило?

tasadebeli tasadebeli 21:33 25.11.2017

Re: Šmeker

Srđan Fuchs
tasadebeli



Не, не... Не желим да цитираш шта си то тада поручио...

Али сам замислио...


Шта је то било, Аљошке, шта му се догодило?




Уф... Срки...

Волим те, другар си ми, али није на мени да то испричам.

Ако Врабац буде хтео, нека ти каже.

Не би било у реду с моје стране да ја то радим без његове дозволе.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:41 25.11.2017

Re: Šmeker

Не могу да верујем да је било која дијабола бановала тако осећајно створење попут Брата Џивџанија. Довршавам овај топик и нећу се више јављати, из протеста, док се Врапцу не да ауторска опција. No him, no me.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:51 25.11.2017

Re: Šmeker

4krofnica

Kejv je veliki šmeker i muzičar. I dalje se klatim u ritmu magije koju su napravili u areni skoro, koncert koji se duboko urezao u meni.



Now the mercy seat is waiting
And I think my head is smoking
And in a way I'm hoping
To be done with all these looks of disbelief.
A eye for an eye
And a tooth for a tooth
And anyway I told the truth
And I'm not afraid to die.




Tebra, koje ludilo od izvjedbe! Zajebi matore britanske smarače - NeDoJeB.
c_h.arlie c_h.arlie 08:45 26.11.2017

Re: Šmeker

Srđan Fuchs
Не могу да верујем да је било која дијабола бановала тако осећајно створење попут Брата Џивџанија. Довршавам овај топик и нећу се више јављати, из протеста, док се Врапцу не да ауторска опција. No him, no me.

Taman posla !
Što da priređuješ nekome i to bonus zadovoljstvo.

alselone alselone 09:16 26.11.2017

Re: Šmeker

осећајно створење попут Брата Џивџанија


Sve, sve ali da je baš odisao osećajnošću, i nije. Vrabac je car, i ja sam voleo njegove komentare i njegove stavove, ali nije baš bio osećajna veverica ovde. Nosio je bele carape i ziveo za fajt.

I nije trebao da bude banovan. Pušite ga pederi.
gedza.73 gedza.73 09:26 26.11.2017

Re: Šmeker

I nije trebao da bude banovan.

Saglasan.
c_h.arlie c_h.arlie 09:56 26.11.2017

Re: Šmeker

alselone
осећајно створење попут Брата Џивџанија


Sve, sve ali da je baš odisao osećajnošću, i nije. Vrabac je car, i ja sam voleo njegove komentare i njegove stavove, ali nije baš bio osećajna veverica ovde. Nosio je bele carape i ziveo za fajt.

I nije trebao da bude banovan. Pušite ga pederi.

Saglasan !
Usputno --- šta kažu Tasa i Mirela ... da li je ovde umesto trebao trebalo da piše trebalo ?
Dodatno pitanje ... ako je trebalo, molim pojašnjenje zašto ljudi tako često prave greške po tom pitanju ? Ja u govoru pogrešim gotovo svaki puta. Pri pisanju nekako i mogu da kontrolišem stvar, no, pri govoru teško.
Zašto se onda, kada je već tako, ne prihvati da je i trebao koretno, nego se uporno iscrpljujemo jednom utanačenim pravilima ?
Zar jezik ne bi trebalo / trebao da ima svoju razvojnost ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:06 26.11.2017

Re: Šmeker

Jeste, prema meni, kada su se jednom svi okrenuli protiv mene. A šta se desilo, šta je uradio, rekao tako strašno?

Inače, pogledajte samo lica Votersa i Kejva - Voters je borac za ljudska prava - lice mu je deformisano od netrpeljivosti. Na Niku se vidi sve - gudra, satanizam (u ranoj mladosti), patnja, pokajanje, plemenitost, očajanje, ali i iskrenost.



PS. U životu ne bih mogao da budem na strani likova kao što je Voters, pa da mi plate milione. BDS ima neki viši interes, nema to veze sa Palestinom. Palestina im je oruđe samo. Da parafraziram Dostojevskog: "Kada bi postojao konflikt između istine i Izraela, ja bih uvek izabrao da ostanem na strani Izraela." Izrael im smeta zato što neguje čist, jak identitet. Nego, stvarno, u životu se nisam našao u objektu u kojem je bio toliki intenzitet čiste emocije. Absolutely Unbelievable!
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:20 26.11.2017

Re: Šmeker

U životu ne bih mogao da budem na strani likova kao što je Voters


Ja bih mogao, ne u ovom slučaju, ali imao je Waters svojih sjajnih momenata kada bih, bez obzira na sve, bio na njegovoj strani (čak i da su to bile samo gluposti):


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:25 26.11.2017

Re: Šmeker

Btw, pričao mi drugar da se njegova ćerka igra sa ćerkom lika koji je vodeći kulturni kritičar, te kada je Henri Rolins otkazao koncert ovog lika, novinara, pozove izraelski MIP. Počaste ga kintom i pošalju da se sretne lično sa Rolinsom. Znači, ništa, bez mešanja, vodeći izraelski art-novinar i Henri. Ispričaju se oni u Londonu tako, i Henri promeni odluku, i nastupi! Pričamo mi tako - i baš naiđe lik sa ćerom juče. Gotivac, opušten, cool, laf!

Ali i MIP-ovci su mi majstori, kako se bore za svoju zemlju, kako ne odustaju nikada! Lavovski za svoju zemlju! Imaju jednu izreku: "Budi ko jesi, i služi svojoj zemlji."
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:53 26.11.2017

Re: Šmeker

stefan.hauzer

Ja bih mogao, ne u ovom slučaju, ali imao je Waters svojih sjajnih momenata kada bih, bez obzira na sve, bio na njegovoj strani (čak i da su to bile samo gluposti)


Mislim, o ovom slučaju govorim. Lik je nedokazan. Drvi samo o toj strani, i brejnvoš - human rights, human rights. I za sve mu je Izrael kriv, a pritom se pravi blesav kada Palestina svojima uskraćuje prava. Mislim da je njemu stalo do Palestine koliko i do lanjskog snega i da je nešto sasvim drugo po sredi.
mirelarado mirelarado 17:06 26.11.2017

Re: Šmeker

Zašto se onda, kada je već tako, ne prihvati da je i trebao koretno, nego se uporno iscrpljujemo jednom utanačenim pravilima ?
Zar jezik ne bi trebalo / trebao da ima svoju razvojnost ?


Mislim da će to u budućnosti i biti priznato, samo su naši jezikoslovci em spori, em kruti. Stoga, Čarli, kad te neko ispravi da nije trebao nego trebalo, kaži mu da si ti vizionar zagledan u budućnost. :)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:48 26.11.2017

Re: Šmeker

odličan tekst.
još jedan veliki bend je svirao pre nekoliko meseci u Izraelu i to su bili Radiohead. uprkos svim pritiscima, Ken Loach i Mike Leigh su pokušali da ih odgovore. a mislim da Kejva nije iznervirao Voters koliko Brajan Eno koji ga je davno pitao da potpiše taj vašljivi bojkot.

Kejv je veliki šmeker i muzičar. I dalje se klatim u ritmu magije koju su napravili u areni skoro, koncert koji se duboko urezao u meni.


Ne razumem šta će im to - stavljaju svoj muzički autoritet u službu politike - ako uopšte politika, a ne nešto ozbiljnije i mučnije.
docsumann docsumann 07:54 27.11.2017

Re: Šmeker

gedza.73
I nije trebao da bude banovan.

Saglasan.


vrabac je HC lik

tasadebeli tasadebeli 08:23 27.11.2017

Re: Šmeker

c_h.arlie

Usputno --- šta kažu Tasa i Mirela ... da li je ovde umesto trebao trebalo da piše trebalo ?
Dodatno pitanje ... ako je trebalo, molim pojašnjenje zašto ljudi tako često prave greške po tom pitanju ? Ja u govoru pogrešim gotovo svaki puta. Pri pisanju nekako i mogu da kontrolišem stvar, no, pri govoru teško.
Zašto se onda, kada je već tako, ne prihvati da je i trebao koretno, nego se uporno iscrpljujemo jednom utanačenim pravilima ?
Zar jezik ne bi trebalo / trebao da ima svoju razvojnost ?



Сад смо, Чарли, у оном прелазном стадијуму, фази развоја, када од строге обезличености глагола требати прописане одозго идемо полако ка званичној легализацији његове употребе у различитим облицима по свим лицима једнине и множине.

Чека се само одлука надлежних органа да и званично признају постојеће стање.

То ти је, отприлике, исто као и оно да је прелазни стадијум између социјализма и комунизма алкохолизам.

Е, ми смо сад у том прелазном стању.

Мислим, по питању дозвољене/недозвољене употребе глагола требати.

А мени се свиђа и ова Мирелина загледаност у будућност...


П.С.- Успут, моји омиљени примери гледе глагола требати:

Требам радити, требаш радити, требамо радити, требате радити,...

Сунце ти жарко, звучи к'о немачки језик, а не српски!



apacherosepeacock apacherosepeacock 12:18 27.11.2017

Re: Šmeker

Kejv je veliki šmeker i muzičar


Apsolutno.


tasadebeli tasadebeli 20:32 25.11.2017

Der Himmel

The Bad Seeds Tribe

















Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:05 25.11.2017

Re: Der Himmel

На Никовом лицу је била приметна јако велика патња, одсуство било које врсте надмености, толико је било емоционално све време. Количина љубави коју је добио од људи - скоро свако с ким се додирнуо се загрлио и пољубио, у уста у образ. Ја сам се расплакао пар пута, значи, као најгора ђаница, сетио сам се изгубљеног буразера, ћалета, другара који су пали од гудре, девојака које су пале од лудила. Нисам никада био на концерту од 2:53 трајања на којем је од првог до последњег такта био толики емоционални набој и интензитет. Некако, када је рекао да нема више снаге да наступа, сви смо мислим, желели да у том трену будемо скупа однети у spacecraft-у, негде високо у небеса...

tasadebeli tasadebeli 21:07 25.11.2017

Re: Der Himmel

Srđan Fuchs



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:26 25.11.2017

Re: Der Himmel

JJ Beba JJ Beba 21:31 25.11.2017

Re: Der Himmel

dabltrabl
JJ Beba JJ Beba 21:32 25.11.2017

Re: Der Himmel

Ја сам се расплакао пар пута, значи, као најгора ђаница, сетио сам се изгубљеног буразера, ћалета, другара који су пали од гудре, девојака које су пале од лудила.
.

ja sam kukala posle dokumetarca 2 dana.
imam slično iskustvo s prijateljima
mnogo mi bolno

Nik je car
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:56 25.11.2017

Re: stand up, girl!

Шамар, лево-десно, пичкаматерина!

JJ Beba


ja sam kukala posle dokumetarca 2 dana.
imam slično iskustvo s prijateljima
mnogo mi bolno.


gedza.73 gedza.73 09:04 26.11.2017

Re: Der Himmel

другара који су пали од гудре




sami birali. Jedino za žaljenje je što upropaste i unište ljude oko sebe.

Poput majmuna sa snimka. pre ili kasnije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:46 26.11.2017

Re: Der Himmel

Da, birali su. I šta sada? Treba ih ostaviti kada žele da se vrate? Postoji pokajanje ljudskog bića. Nije sve jednosmerna linija.

gedza.73 gedza.73 15:10 26.11.2017

Re: Der Himmel

Da, birali su. I šta sada? Treba ih ostaviti kada žele da se vrate?

Ne znam. Valjda što to vraćanje se obično okrene na još jedno vraćanje.
Postoji pokajanje ljudskog bića. Nije sve jednosmerna linija.

Da li alkoholičar koji godina teroriše porodicu, uništava voju decu, tuče i njih i ženu, krade i poslednji dinar iz kuće za brlju treba da ima drugi tretman ili isti kao i narkoman?
ne mogu nikako da stavim u istu ravan 'jadnog, navučenog, zabludelog' šabana na rakiju-drogu i ljude koji su propatili zbog njegovog hira, slabosti, maloumnosti.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:33 26.11.2017

Re: Der Himmel

gedza.73

Ne znam. Valjda što to vraćanje se obično okrene na još jedno vraćanje.
Da li alkoholičar koji godina teroriše porodicu, uništava voju decu, tuče i njih i ženu, krade i poslednji dinar iz kuće za brlju treba da ima drugi tretman ili isti kao i narkoman?
ne mogu nikako da stavim u istu ravan 'jadnog, navučenog, zabludelog' šabana na rakiju-drogu i ljude koji su propatili zbog njegovog hira, slabosti, maloumnosti.


Ovisnici su veliki manipulatori emocijama bližnjih, no bilo koja osoba ako poželi da se vrati, kroz tu temeljitu promenu unutarnjeg odnosa prema svojoj palosti - meta noia, nad-um; treba joj dati šansu. Između ta dva ekstrema se kreće Nikova poezija: između anđelskog i paloanđelskog u čoveku. No, uvek je autentično humano. A ne kao ovi fićfirići što drve o humanosti, no samo onoj koja je ideološki podobna, dok se prema nepodobnoj presamite, lik transformiše borama-hejterkama od netrpeljivosti.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:41 26.11.2017

Re: Der Himmel

Nedavno sam video klince od 14-15 godina koji se, očito, cepaju spidovima i kokom. Moj kraj vrvi time, ubistva medju dilerima su postala učestala - naravno, svi su baš nekako u nekoj vezi s nekim iz policije, znaš onu čuvenu: "Poznat je organima gonjenja od ranije." Deca imaju i dalje detinjsta lica, koja su razorena tragovima upotrebe psihogenih i po um devastirajućih supstanci.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:11 26.11.2017

Re: Der Himmel

Kada smo kod klinaca od 14-15 i gutanja tripova, najvažnija je promena u Nikolasovom karakteru vezana za gubitak sina Artura Kejva. Dečak je sa drugarom, nakon što su se uradili tripovima, pao sa litice u ambis i preminuo.

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:55 26.11.2017

Re: Der Himmel

Deca imaju i dalje detinjsta lica, koja su razorena tragovima upotrebe psihogenih i po um devastirajućih supstanci.

gledala sam britanski dikumentarac o klincima koji puše one "legalne biljke", sintetik kanabis i sl. umiru po ulici, jbt. deca bukvalno. jezivo.

sami birali. Jedino za žaljenje je što upropaste i unište ljude oko sebe.

mislim da je ovde tema da se desi da volimo neke od tih izgubljenih duša, a kada nas napuste, dozvoljeno je da nam nedostaju. to što je neko sjebao svoj život i život bližnjih svojih, iz bilo kog razloga, nas ne sprečava da ih volimo, iako su slabi, najčešće krivicom drugih.
gedza.73 gedza.73 20:03 26.11.2017

Re: Der Himmel

mislim da je ovde tema da se desi da volimo neke od tih izgubljenih duša, a kada nas napuste, dozvoljeno je da nam nedostaju. to što je neko sjebao svoj život i život bližnjih svojih

Različite sudbine gledamo. Alkoholičar tuče ženu, gasi cigare po njoj, decu izbacuje na sneg... Danas ga se svi sećaju po lepom, kako je bio galantan, društven.

Ili žena čiji je sin narkoman, koji je sve slupao iz kuće, koja radi najniže poslove kako bi ga prehranila...

bem ga Bebo malo sam neosetljiv po ovom pitanju.

Pogledaj snimak onog ludaka sa autom. Ubije dete na pešačkom prelazu pa da nalazim opravdanje što je lud. Ako je lud, slab neka udara glavom u zid što ubija ljude oko sebe.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:10 26.11.2017

Re: Der Himmel

bem ga Bebo malo sam neosetljiv po ovom pitanju.

i ja sam, ali ako imaš 18, pa ti umre na rukama drugar od OD-a, onda ga se setiš na koncertu. ne kapiraš u tim godinama da je taj kevu uništio, o tome pričam.

i da, sećam se priče o nekoj profanki iz zrenjanina. kaže da su je generacije srednjoškolaca obožavale, ono, druga keva fazon. oboje njene dece su heroinski ovisnici (ako su živi danas uopšte??) i ne mogu da je smisle. meni tu nešto gadno ne štima s tom kevom. nisu oni na heroinu zbog komšije. to ti je ta druga strana medalje. kad odrasteš (a to nije onaj period iz početka komentara) onda imaš ili nemaš muda da se suočiš sa demonom. a to je neka druga priča, nije ova sa koncerta.
gedza.73 gedza.73 20:24 26.11.2017

Re: Der Himmel

a to je neka druga priča, nije ova sa koncerta.

Ma mene onaj majmuni the ludi vozač već nekoliko dana drži. ne mogu da verujem da takvih samodovoljnih i samozadovoljnih kretena ima na ovom šaru.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:30 26.11.2017

Re: Der Himmel


mislim da je ovde tema da se desi da volimo neke od tih izgubljenih duša, a kada nas napuste, dozvoljeno je da nam nedostaju. to što je neko sjebao svoj život i život bližnjih svojih, iz bilo kog razloga, nas ne sprečava da ih volimo, iako su slabi, najčešće krivicom drugih


lepa misao. ti sintetički kanabisi su gola smrt mozga. jednostavno treba legalizovati biljku. ja nikada nisam dirnuo ništa dalje od thc-a. imao sam neku vrstu sacred fear-a. a nije da nisam imao šansu po žurkama po BG-u, TLV-u i JR-u. ovo je tanano sa osećanjima. kada mi je brat preminuo, ja sam osetio, pored duboke tuge što je izgubio život u 39-oj, i neku vrstu radosti što neće više patiti. neki površni ljudi su videli da se smešim, a i onda su protumačili to da sam ja srećan što je on umro. a bio sam srećan što je njegova duša izbegla patnji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:46 26.11.2017

Re: Der Himmel

gedza.73

Ma mene onaj majmuni the ludi vozač već nekoliko dana drži. ne mogu da verujem da takvih samodovoljnih i samozadovoljnih kretena ima na ovom šaru.




Pa-a, to je sistemski, on može sebi sve da dopusti jer mu je neko iz okruženja možda načelnik resora drž. bezbednosti. Ta promena mora doći iznutar Srbije same. A ovo, da li je neko liberalan ili konzerva, to nema značaja. Treba mu dati orudja da bude slobodan, sada, ako neko bira da se i dalje mindframe-uje, to je njegova stvar. Recimo, ja bih mogao da imam koju god ribu hoću, ali ja biram da budem lojalan jednoj ženi (premda, moram da priznam da me kopkaju Avram, Izak, Jakov, David i Solomon koji su imali svi po par komata ).
gedza.73 gedza.73 20:49 26.11.2017

Re: Der Himmel

ja biram da budem lojalan jednoj ženi

ja nemam izbora. Plaši me.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:38 27.11.2017

Re: Der Himmel

Код вас у Шуми видим да се рокају из страсти, жена попизди - на спавању чакија и - цап! Одоше јајца!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:34 27.11.2017

Re: Der Himmel

Ono što hoću da kažem je da ne može da se seče tako oštro - ispod svih tih naslaga je ljudsko biće i ono možda hoće da pokuša da se vrati nazad iz rupe i bezdana... Treba mu dati šansu, a ovo da se seče oštro je prosto grubost, jer će taj koji seče sigurno biti jedared presečen životom, a onda neće biti nikoga da se sažali i pogleda... Ženska suptilnost, i muška čvrstina - to je tajna uspešnosti bića.
ecce-florian ecce-florian 11:38 29.11.2017

Re: Der Himmel

Srđan Fuchs
Nedavno sam video klince od 14-15 godina koji se, očito, cepaju spidovima i kokom.... Deca imaju i dalje detinjsta lica.....



ps
znaš li da na Novom groblju uNS Lisje nudi za ispraćaj da pusti Dženis ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:13 30.11.2017

Re: Der Himmel

А, то није лош трип, нисам размишљао о могућности да се са Ђенисом покопам!

Черевићан Черевићан 22:53 25.11.2017

животна прича о модерном Фаусту

као најгора ђаница, сетио сам се

музицират' г. Кејв …..богме уме,
ни писањац књига ,стран му ние,
Smrt (завирте Ви) Zekе Munroa
где поруку он …..оргазма крије,

компулзивним штивом ( охолошћу )
хорор богме ….маами хуманошћу


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:48 26.11.2017

Re: животна прича о модерном Фаусту

Черевићан
као најгора ђаница, сетио сам се

музицират' г. Кејв …..богме уме,
ни писањац књига ,стран му ние,
Smrt (завирте Ви) Zekе Munroa
где поруку он …..оргазма крије,

компулзивним штивом ( охолошћу )
хорор богме ….маами хуманошћу



eloy eloy 16:22 26.11.2017

We all need to love And to be loved

EKSKLUZIVNO! Hrvatska povlači priznanje Kosova, ali traži veliku uslugu od Srbije!
Kako otkriva naš izvor iz Nemanjine 11, hrvatske vlasti su se na ovaj krajnje neočekivan potez odlučile nakon neverovatnog poraza njihovih košarkaša od Holandije na početku kvalifikacija za Mondobasket. Zvanični Zagreb je diplomatskim kanalima tražio da u zamenu za povlačenje priznanja njihovu košarkašku selekciju u narednih pet godina preuzmu proslavljeni srpski treneri Dušan Ivković, Željko Obradović i Aleksandar Đorđević!

- U krajnje intimnoj diplomatskoj ispovesti rečeno nam je da su spremni i da, pored priče o Kosovu, prihvate povratak prognanih Srba bez ikakvih uslova, te da će i srcem i dušom lobirati za što brže članstvo Srbije u EU. Takođe su spremni da javno priznaju da su šljivovica i ajvar srpski brendovi, zabrane Tompsonu javne nastupe, kao i koriguju još neke do juče neprihvatljive stavove. Sada je na Dudi, Žocu i Saletu da odluče, a mi se nadamo najboljem rešenju za sve strane - otkriva naš izvor iz Nemanjine 11.
eloy eloy 16:28 26.11.2017

Re: We all need to love And to be loved

OVO JE IZMIŠLJENA VEST KOJA SLUŽI SAMO ZA ZABAVU!

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:43 26.11.2017

Re: We all need to love And to be loved

Šaljivko jedan. Nego, zamisli koja čast, pozvao me MIP Izrin na veliku konferenciju o legalnom statusu Jerusalima. Još ću za života da doživim da ti budem ambasador, a ti u trećoj kadenciji u MIP-u. Ono, fotelja do stote!



Edit: ne, stvarno, bez zezanja, treba da uči opozicija od Izraelaca kako se gradi dinamična, atraktivna, preduzimljiva, kreativna, inovativna diplomatija u post-vučićevskoj eri.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 19:59 26.11.2017

Re: We all need to love And to be loved

treba da uči opozicija od Izraelaca

treba. kada bi opozicija imala tolika leđa koja imaju izraelci. ne mogu da kažem da je razlika zanemarljiva.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:36 26.11.2017

Re: We all need to love And to be loved

BebaOdLonchara
treba da uči opozicija od Izraelaca

treba. kada bi opozicija imala tolika leđa koja imaju izraelci. ne mogu da kažem da je razlika zanemarljiva.


To je sve stvar tumačenja i priče. Obrati pažnju da dosta njih iz opozicije fura tu priču elitizma, kao ja sam iznad svega, ostali su glupi a ja sam iznad svega toga... na tome su GSS, LDP, DS, NeDeJeB , svi listom popadali. To što neko ima enteligenciju 160 il' 170 pojena, a ne ume da je komunicira, savršeno ništa ne znači. Treba da ima talenat da svoju pamet plasira onome što je 50-70 pojena.
eloy eloy 09:35 27.11.2017

Re: We all need to love And to be loved

Srđan Fuchs Edit: ne, stvarno, bez zezanja, treba da uči opozicija od Izraelaca kako se gradi dinamična, atraktivna, preduzimljiva, kreativna, inovativna diplomatija



Neki već naučili:

Kinezi izabrali: Slovenački aerodrom centar regije

Poslovne veze Slovenije i Kine doživele su značajan progres u proteklih nekoliko godina. Među zajedničkim projektima dve zemlje su i Pipistrel, 300 miliona dolara vredna fabrika aviona, kao i nedavna akvizicija slovenačke softver kompanije Autfit7 za zapanjujućih milijardu dolara. Samo nekoliko kilometara od centra Maribora nalazi se aerodrom koji je dugo bio potpuno zanemaren. međutim, to će se uskoro promeniti jer je kineska SHS grupa ovde stigla sa velikim planovima o proširenju.Planirano je da radovi na proširenju počnu u 2018. godini i da se kapacitet sa sadašnjih 600.000 putnika godišnje na tri miliona.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:05 27.11.2017

Re: We all need to love And to be loved

Причао ми је другар, дипломата, када су дошли у Кину пре 15-ак година, питају домаћине: "Да ли овде има антисемитизма?" Домаћини гледају и смешкају се: "Анти-what?" Никада чули. Израелци схвате да ови појма немају о феномену, да једноставно не постоји у њиховом систему идеја о томе. Зашто би били против Израела када Израел није никада ништа нажао Кини урадио?! Распаковаше опрему и ософтероваше им целу земљу. Онда само размишљаш одакле тај феномен - да га имају пост-хришћанске земље, па и атеистички системи на Западу, а Кина и Индија ништа?! Но, тамо где није било Цркве, нема ни антисемитизма. Иначе, како објаснити да кинески марксизам нема никакав појам о јудеофобији, док је југословенски или Пинк Флојдов пун презира, па деформисан готово?

Тако и Кејв, он воли Христа лично (не нужно и Цркву, чак је као отпадник од Цркве био у сатанистичким кружоцима као млад), а када волиш Христа лично, неминовно долазиш и до - што он каже, љубави према израелском народу и према Израелу самом. Што каже апостол Павле: "Хоће ли Бог удаљити благослове од свог народа?"; посланица Римљанима IX-XI. Прочитај то, и знаћеш шта ја захтевам од Србије и Срба овде на терену. Него, дај да се изљубимо, идем на Синај ујутро, па ако се не вратим, нервирао си ме , ал' сам те вољео као бураза.

eloy eloy 21:18 27.11.2017

Re: We all need to love And to be loved

па ако се не вратим, нервирао си ме , ал' сам те вољео као бураза.


Vratićeš se, da se ne ljubimo. Lisac si ti i to pustinjski !

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 22:10 28.11.2017

Re: We all need to love And to be loved

Зашто би били против Израела када Израел није никада ништа нажао Кини урадио?!

amtisemitizam nije baš anti-izrael. možeš biti antisemita i protiv izraela (logično) ali i da ne budeš antisemita (kao ja) i da (blago rečeno) ne simpatišeš izrael i njegovu politiku. užasno me nervira kada se neslaganje sa izraelskom politikom definiše kao antisemitizam. gomila jevreja po svetu se ne slaže sa tom politikom, btw.

c_h.arlie c_h.arlie 07:37 29.11.2017

Re: We all need to love And to be loved

BebaOdLonchara
Зашто би били против Израела када Израел није никада ништа нажао Кини урадио?!

amtisemitizam nije baš anti-izrael. možeš biti antisemita i protiv izraela (logično) ali i da ne budeš antisemita (kao ja) i da (blago rečeno) ne simpatišeš izrael i njegovu politiku. užasno me nervira kada se neslaganje sa izraelskom politikom definiše kao antisemitizam. gomila jevreja po svetu se ne slaže sa tom politikom, btw.


Ja se slažem sa politikom Izraela.
Politika koja pokazuje kako mala zemlja, okružena aposlutno neprijateljskim okruženjem, može da opstane.
Zemlja koja, kao matična zemlja Jevreja, dokazuje kako može da se vodi računa o svojim sunarodnicima svuda po svetu - a tih sunarodnika ima mnogo više nego u samoj matici.
Zemlja koja je rešila da joj se nikada više u istoriji ne dogodi holokaust (koji se nije dogodio samo jednom).
Nadam se da će Srbija jednom postati, makar delimično, zemlja kao Izrael.
Pa kom opanci, kom odbojci.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:22 01.12.2017

Re: We all need to love And to be loved

BebaOdLonchara

amtisemitizam nije baš anti-izrael. možeš biti antisemita i protiv izraela (logično) ali i da ne budeš antisemita (kao ja) i da (blago rečeno) ne simpatišeš izrael i njegovu politiku. užasno me nervira kada se neslaganje sa izraelskom politikom definiše kao antisemitizam. gomila jevreja po svetu se ne slaže sa tom politikom, btw.



Ма јок бре, Боки, сва иста историјска антисемитска говна су и даље анти-Израел. Није Израел Биби. Израел је много шири и дубљи од тога. Него, душанка, шта те нервира, реци да бата Срле истера демона?


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:46 01.12.2017

Re: We all need to love And to be loved

c_h.arlie

amtisemitizam nije baš anti-izrael. možeš biti antisemita i protiv izraela (logično) ali i da ne.

- a tih sunarodnika ima mnogo više nego u samoj matici.
Zemlja koja je rešila da joj se nikada više u istoriji ne dogodi holokaust (koji se nije dogodio samo jednom).
Nadam se da će Srbija jednom postati, makar delimično, zemlja kao Izrael.
Pa kom opanci, kom odbojci.


Радимо на томе. Иначе, прешишали смо званично број становника у земљи у односу на Дијаспору, први пут од Антике! Има нас сада 7.1 у Земљи наспрам 6.5 М у Дија Спорој - маса Аргентинаца и Француза се доселила! За љубљење по свачијем укусу! Ја сам копипејстовао неке Изрине радове са Дија Спором, па тако комбинујем сада групе из српске Дија Споре са запада са групама из домаје. Домаја сморена, а западњаци суперкул, на крају увек победи измеђ'народна љубовца.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:52 01.12.2017

Re: We all need to love And to be loved



NNN NNN 23:30 26.11.2017

Nisi bio u BG na koncertu?

Kejv otprilike svaki drugi dan održi isti (ODLIČAN!) koncert na ovoj turneji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:55 27.11.2017

Re: Nisi bio u BG na koncertu?

Нисам стигао од шљаке, тебра.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana