Društvo| Istorija| Literatura| Na današnji dan| Politika

Честитам вам Дан Републике*

tasadebeli RSS / 29.11.2017. u 07:22

0172.svinjska-glava.png_2D00_550x0.png

 

 

 

FILOSOFIJA-PALANKE-Radomir-Konstantinovic_slika_O_1306520-500x571.jpg 

 

 

 


p034922c0.jpg

 

 


 

 

____________________________________________________________

* - Од латинског израза res publica. (ЛИНК)

 

 

 

 



Komentari (387)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 07:25 29.11.2017

Тастер

Неке блогоколегинице и неке блогоколеге ми у последње време стално пребројавају карактере и стално ми пребацују да остављам превише карактера у својим ауторским постовима на Блогу Б92.

Да бих њима олакшао тај тешки посао пребројавања карактера и, можда, избегао да ме опет гуде и крде због скрибоманије, решио сам да овај свој пост ослободим евентуалног вишка свих карактера (и карактера), те да оставим само оно најнеопходније.

И креши, креши, креши,...

На крају је од претходно написаног текста остао само један клип, три сличице и 23 карактера у наслову (без фусноте, њу не рачунам јер фусноте ионако ретко ко чита исто као што ретко ко отвара линкове) што, надам се, није тешко пребројати нити прочитати.

Све то наравно не треба све нас да спречи да у коментарима испод овог поста остављамо своје карактере. И карактере.

Хвала.



c_h.arlie c_h.arlie 07:32 29.11.2017

Re: Тастер

tasadebeli
Неке блогоколегинице и неке блогоколеге ми у последње време стално пребројавају карактере и стално ми пребацују да остављам превише карактера у својим ауторским постовима на Блогу Б92.

Да бих њима олакшао тај тешки посао пребројавања карактера и, можда, избегао да ме опет гуде и крде због скрибоманије, решио сам да овај свој пост ослободим евентуалног вишка свих карактера (и карактера), те да оставим само оно најнеопходније.

И креши, креши, креши,...

На крају је од претходно написаног текста остао само један клип, три сличице и 23 карактера у наслову (без фусноте, њу не рачунам јер фусноте ионако ретко ко чита исто као што ретко ко отвара линкове) што, надам се, није тешко пребројати нити прочитати.

Све то наравно не треба све нас да спречи да у коментарима испод овог поста остављамо своје карактере. И карактере.

Хвала.




S obzirom na boldovano, postoji jedna izreka ... rđavom/rđavoj i dlaka smeta. (ili tako nekako).
Prema tome, udri po svome (pri tome ne mislim, što bi Maksa pomislio, na masturbaciju), pa dokle - dotle.
Da, da dodam --- svinje su nekada mrzele ovaj datum. Ja ga ne volim ni sada.
vcucko vcucko 07:41 29.11.2017

Re: Тастер

c_h.arlie


Da, da dodam --- svinje su nekada mrzele ovaj datum. Ja ga ne volim ni sada.


Ne verujem da je u svinjskoj populaciji postojala omraza sproću današnjeg datuma. Jednostavno, nije bilo preživelih i samim tim nije imao ko da širi strašnu legendu.

Možda(?) je među prasićima bila fama - ovi su dorasli da se voze kamionom, vau
docsumann docsumann 08:10 29.11.2017

Re: Тастер

Ne verujem da je u svinjskoj populaciji postojala omraza sproću današnjeg datuma.


čovjek je čovjeku svinjokolj






maksa83 maksa83 08:28 29.11.2017

Re: Тастер

Да бих њима олакшао тај тешки посао пребројавања карактера и, можда, избегао да ме опет гуде и крде због скрибоманије, решио сам да овај свој пост ослободим евентуалног вишка свих карактера (и карактера), те да оставим само оно најнеопходније.

Taso - tviterašu!
maksa83 maksa83 10:51 29.11.2017

Re: Тастер

Da, da dodam --- svinje su nekada mrzele ovaj datum. Ja ga ne volim ni sada.

Sad ti je jasno i zašto su se svinje najviše radovale raspadu Jugoslavije.
alselone alselone 10:53 29.11.2017

Re: Тастер

Sad ti je jasno i zašto su se svinje najviše radovale raspadu Jugoslavije.

I zašto ih najviše ima u Bosni.



narcis narcis 11:08 29.11.2017

Re: Тастер

alselone
Sad ti je jasno i zašto su se svinje najviše radovale raspadu Jugoslavije.

I zašto ih najviše ima u Bosni.




što baš u bosnu?
narcis narcis 11:09 29.11.2017

Re: Тастер

maksa83
Da, da dodam --- svinje su nekada mrzele ovaj datum. Ja ga ne volim ni sada.

Sad ti je jasno i zašto su se svinje najviše radovale raspadu Jugoslavije.

prejako
c_h.arlie c_h.arlie 11:12 29.11.2017

Re: Тастер

maksa83
Da, da dodam --- svinje su nekada mrzele ovaj datum. Ja ga ne volim ni sada.

Sad ti je jasno i zašto su se svinje najviše radovale raspadu Jugoslavije.

Da.
No, još mi nije jasno zašto neki tuguju.
Kazezoze Kazezoze 11:19 29.11.2017

Re: Тастер

Taso - tviterašu!

Baš jutros pročitah tvit, možda je Tasin: Pravoslavci su u Titino vreme 29. novembar slavili krišom dve nedelje kasnije.
tasadebeli tasadebeli 11:28 29.11.2017

Re: Тастер

c_h.arlie
maksa83
Da, da dodam --- svinje su nekada mrzele ovaj datum. Ja ga ne volim ni sada.

Sad ti je jasno i zašto su se svinje najviše radovale raspadu Jugoslavije.

Da.
No, još mi nije jasno zašto neki tuguju.







Да није





??????
maksa83 maksa83 12:12 29.11.2017

Re: Тастер

I zašto ih najviše ima u Bosni.

Moj kolega izbosne (onaj što je junački zgutao ghost pepper) sa kojim sam u prethodnoj firmi delio kancelariju a sada delimo sprat (tj. prizemlje) svakog 29.11. glasno pusti ovo:



Pa tako i danas. Pošto su njemu zvučnici na Dellu slabiji kaže "e, pusti mi pesmu!", i ja mu pustim.

I meni je super kako ovi Srbi iz Srbije znaju da je njemu u toj Jugoslaviji bilo loše, a eto što su se svi oni međusobno onako poklali, jbg., bitno da je u procesu zver zatučena i zakopana. E sad što je malo zalivena krvlju svih tih Bosanaca tamo, jbg. mora tako, da ovi što qrcem nisu mrdnuli i što im dlaka s glave ne fali budu konačno mirni i da mogu da slave. Tuđim qrcem gloginje omlatilo pa se raduje.
gedza.73 gedza.73 12:32 29.11.2017

Re: Тастер

Sad ti je jasno i zašto su se svinje najviše radovale raspadu Jugoslavije.

ima i ona da se svinje najviše tove pred klanje.
tasadebeli tasadebeli 12:41 29.11.2017

Re: Тастер

maksa83

e, pusti mi pesmu!", i ja mu pustim.

I meni je super kako ovi Srbi iz Srbije znaju da je njemu u toj Jugoslaviji bilo loše,



Не бих ја баш тако површно третирао Србе из Србије. Нису они баш толико глупи, па макар их називали геџованима са шајкачом и у опанцима међу шљивама.

Хоћу да кажем, мислим да Срби из Србије добро знају како је то било и у Србији и у БиХ и у свим осталим републикама те некадашње СФРЈ, па баш зато што добро то знају, неће да верују у шарене лаже данашњих продаваца магле.

Уосталом, видиш да је та пјесма и код мене на посту окачена већ у тастеру, а и окачили је на насловној страни сајта Б92.

Она заиста и јесте најбоља илустрација како је било у тој БиХ у тој СФРЈ. Само треба пажљиво слушати текст пјесме.


bitno da je u procesu zver zatučena i zakopana.



Хмммм... Да ли је? (ЛИНК)


E sad što je malo zalivena krvlju svih tih Bosanaca tamo, jbg. mora tako, da ovi što qrcem nisu mrdnuli i što im dlaka s glave ne fali budu konačno mirni i da mogu da slave. Tuđim qrcem gloginje omlatilo pa se raduje.



Мало је оних који се томе радују. Па чак и међу Србима у Србији.

Пре се ради о томе да неке ствари не треба заборавити, треба их памтити, али при томе треба јасно разграничити шта је прошлост, шта је садашњост, а шта будућност, а не живети у прошлости чекајући неку бољу будућност док садашњости нема уопште као и да нисмо живи.
maksa83 maksa83 12:55 29.11.2017

Re: Тастер

Не бих ја баш тако површно третирао Србе из Србије. Нису они баш толико глупи, па макар их називали геџованима са шајкачом и у опанцима.

Ne znam čemu ovo izmišljanje da Srbe iz Srbije neko proglašava glupim i naziva ih gedžovanima sa šajkačama u opancima, niđe ničeg sličnog, ovo si spakovao onako zarad efekta i diskreditacije sagovornika. (Čisto da ne misliš da nisam primetio.)

Uopšte ne pričam o nekim fiktivnim glupim Srbima sa šajkačama, nego o ovim ovde vrlo konkretnim koji seire nad lešom SFRJ.

Уосталом, видиш да је та пјесма и код мене на посту окачена већ у тастеру, а и окачили је на насловној страни сајта Б92.

Da, vidim, i ono što mi prvo upada u oči je da tebi - koji si svo to vreme proveo ovde - ona simbolizuje nešto loše, a mom kolegi koji je odrastao tamo (a pazi, Srbin, nije ni Musliman ni lillyass libtard kao ja) predstavlja nešto dobro. Ne znam da li možeš da razumeš da ja nekako njegovo viđenje množim sa 0.997 a tvoje sa 0.003, a i to samo da ne bi bilo 1.0. Uzgred, imam još bar 2 takva. Oni nemaju nikakvu dilemu oko toga da li je bilo bolje sedeti u onoj i onakvoj SFRJ ili proći kroz sve ono kroz šta je taj narod tamo prošao.
c_h.arlie c_h.arlie 13:25 29.11.2017

Re: Тастер

maksa83
...
Da, vidim, i ono što mi prvo upada u oči je da tebi - koji si svo to vreme proveo ovde - ona simbolizuje nešto loše, a mom kolegi koji je odrastao tamo (a pazi, Srbin, nije ni Musliman ni lillyass libtard kao ja) predstavlja nešto dobro. Ne znam da li možeš da razumeš da ja nekako njegovo viđenje množim sa 0.997 a tvoje sa 0.003, a i to samo da ne bi bilo 1.0. Uzgred, imam još bar 2 takva. Oni nemaju nikakvu dilemu oko toga da li je bilo bolje sedeti u onoj i onakvoj SFRJ ili proći kroz sve ono kroz šta je taj narod tamo prošao.

Nepotrebno favorizuješ mišljenje tvoga drugara, koliko god to mišljenje bilo legitimno.
On, kao i ostala dvojica, koje si pomenuo, imaju apsolutno (bezuslovno) pravo na svoje takvo mišljenje.
Ono što bi ti morao da imaš u vidu je sledeće --- da li je ovo (krv i sve kroz što je narod prošao) prethodilo onome ili je, pak, ono prethodilo ovome.
Kada daš sebi odgovore na to, onda ćeš ostalima koji ne misle kao ti tvoji drugari, podići iznos koliko toliko. (Tasi ako i nećeš).
freehand freehand 13:30 29.11.2017

Re: Тастер

Ne znam da li možeš da razumeš da ja nekako njegovo viđenje množim sa 0.997 a tvoje sa 0.003, a i to samo da ne bi bilo 1.0. Uzgred, imam još bar 2 takva. Oni nemaju nikakvu dilemu oko toga da li je bilo bolje sedeti u onoj i onakvoj SFRJ ili proći kroz sve ono kroz šta je taj narod tamo prošao.

Ne bih mogao da tvrdim koliki je procenat u pitanju, ali 90% bi bilo vrlo blizu mom poimanju - kad je reč o Srbima iz Srbije koji su krajem osamdesetih i devedesetih pratili Miloševića i/ili učestvovali u ratovima da bi branili i sačuvali SFRJ.
Sem nešto Šešeljevih čobana i drugih na razne načine problematičnih spodoba, ja, u stvari, znam svega nekolicinu onih koji su imali na umu ideju nekakve samostalne Srbije.
tasadebeli tasadebeli 13:40 29.11.2017

Re: Тастер

maksa83

Ne znam čemu ovo izmišljanje da Srbe iz Srbije neko proglašava glupim



Па сам си написао:

I meni je super kako ovi Srbi iz Srbije znaju da je njemu u toj Jugoslaviji bilo loše,


И инсистираш на пословици о свом и туђем споловилу, то јест којим је споловилом лако глогиње млатити.

А ја мислим да нам је споловило заједничко. И онима из Босне и нама из Србије.

Зато нас је све толико и болело.

Uopšte ne pričam o nekim fiktivnim glupim Srbima sa šajkačama, nego o ovim ovde vrlo konkretnim koji seire nad lešom SFRJ.



Па онда наведи њихова имена, никнејмове, шта год већ што је лично, а немој говорити уопштено Срби.

Отуд и овај неспоразум.


Da, vidim, i ono što mi prvo upada u oči je da tebi - koji si svo to vreme proveo ovde



Откуд ти знаш где сам ја провео "сво то време"?

(Узгред, није "сво", него све време. Не замери, још једна професионална деформација.)




ona simbolizuje nešto loše,


Учитаваш.

Тај текст песме свако вероватно тумачи према сопственом искуству које носи из те Републике СФРЈ (с великим Р), односно Србије, Босне етц.

Нигде ја нисам рекао да она симболизује нешто лоше. То си ти тако закључио мислећи да си толико паметан и препаметан, па да знаш све о мени.

Ова песма симболизује Републику. Са великим Р. Такву какву смо имали у СФРЈ. Ни бољу ни гору, него баш такву каква је у песми. Рекох да треба пажљивије слушати тај текст.

А такву исту Републику (опет с великим Р) имамо и данас, у држави Србији иако СФРЈ одавно нема.


Видим ја да си ти пошто-пото увртео да сам ја некакви окорели шовинистички џибер најниже врсте и онда ми приписујеш много тога ружнога из поста у пост већ дуже време.

И после се питаш зашто ти свашта кажем.

Па зато што немам стрпљења више за површне људе који не укључују свој мозак док нешто слушају или читају, него своју реакцију заснивају на унапред изграђеном конструкту о некоме не упуштајући се ни секунде у право значење онога што неко напише.

Боље речено, имам стрпљења за такве које је природа (Бог, како ко хоће) осудио да читавог живота буду такви.

Али за људе који су као ти и који имају мозга, али га не укључују, више стрпљења немам.

За тебе (и још понеке на Блогу), Емси (Чарли) је глупан. А Емси је вероватно и паметнији и образованији и начитанији од многих који га називају глупаном на Блогу Б92. Само што није сујетан да би се тиме курчио као они који га називају глупаном.

Коста је неписмена будала, је л' да? Тако се коментарише по његовим постовима.

Таса је шовиниста, је л' те, да не пролазимо сада опет кроз то. (Узгред, погледати и провежбати разлике између натукница шовиниста и националиста у речницима.)

И после се чудиш када дођемо до увреда на крају те приче где ти твоја површност и твоја сујета не дозвољавају да сагледаш људе онаквима какви заиста они јесу по ономе по чему пишу, садржају њиховог писања, а не по ономе каквим си их ти исконструисао у својој глави.

Извини, Максо, али за мене нема ничег горег него када човек има мозга, али га не користи.

Као онај Пољак који званично има највиши измерени коефицијент интелигенције на свету од преко 180, али тренутно робија 20 година због оружане пљачке. (Фрихенд зна његово име, ја увек заборавим иако ми га је рекао пар пута.)

Џаба му онда таква интелигенција. Пољаку, не Фрихенду.

Шта ће му мерцедес да би ишао на пијацу.
gedza.73 gedza.73 13:43 29.11.2017

Re: Тастер

da li je ovo (krv i sve kroz što je narod prošao) prethodilo onome ili je, pak, ono prethodilo ovome

Samo ponovljeno. I otvoreni stari zakopani 'dugovi'.

A kad krene 'krv za krv' to se lako ne zaustavlja.

Ne znam čemu ovo izmišljanje da Srbe iz Srbije neko proglašava glupim

Па сам си написао:

I meni je super kako ovi Srbi iz Srbije znaju da je njemu u toj Jugoslaviji bilo loše,

znam da me niko nije vukao za jezik al' ja nisam ovako shvatio. Drugačije gledaju oni koji su prošli kroz rat u Bosni i mi koje je rat okrznuo.

Bosanac, taj Maksin, poredi život u SFRJ i rat devedesetih. jbg, ne može on baš puno da se dvoumi

maksa83 maksa83 13:49 29.11.2017

Re: Тастер

Видим ја да си ти пошто-пото увртео да сам ја некакви окорели шовинистички џибер најниже врсте и онда ми приписујеш много тога ружнога из поста у пост већ дуже време.

И после се питаш зашто ти свашта кажем.

Па зато што немам стрпљења више за површне људе који не укључују свој мозак док нешто слушају или читају, него своју реакцију заснивају на унапред изграђеном конструкту о некоме не упуштајући се ни секунде у право значење онога што неко напише.

Боље речено, имам стрпљења за такве које је природа (Бог, како ко хоће) осудио да читавог живота буду такви.

Али за људе који су као ти и који имају мозга, али га не укључују, више стрпљења немам.

За тебе (и још понеке на Блогу), Емси (Чарли) је глупан. А Емси је вероватно и паметнији и образованији и начитанији од многих који га називају глупаном на Блогу Б92. Само што није сујетан да би се тиме курчио као они који га називају глупаном.

Коста је неписмена будала, је л' да? Тако се коментарише по његовим постовима.

Таса је шовиниста, је л' те, да не пролазимо сада опет кроз то. (Узгред, погледати и провежбати разлике између натукница шовиниста и националиста у речницима.)

И после се чудиш када дођемо до увреда на крају те приче где ти твоја површност и твоја сујета не дозвољавају да сагледаш људе онаквима какви заиста они јесу по ономе по чему пишу, садржају њиховог писања, а не по ономе каквим си их ти исконструисао у својој глави.

Извини, Максо, али за мене нема ничег горег него када човек има мозга, али га не користи.

Као онај Пољак који званично има највиши измерени коефицијент интелигенције на свету од преко 180, али тренутно робија 20 година због оружане пљачке.

Џаба му онда таква интелигенција.

Шта ће му мерцедес да би ишао на пијацу.


Toliko o tvojoj twitter karijeri. :(

Samo bih npr. izdvojio ovo:

Коста је неписмена будала, је л' да? Тако се коментарише по његовим постовима.


Molim te da nađeš išta što sam napisao a što bi iz najveće daljine impliciralo ovako nešto. Ja sam čak eksplicitno hvalio Kostine priče.

Kako te bre nije sramota da izmisliš ovakvu gomilu gluposti?
tasadebeli tasadebeli 13:53 29.11.2017

Re: Тастер

gedza.73

Bosanac, taj Maksin, poredi život u SFRJ i rat devedesetih. jbg, ne može on baš puno da se dvoumi



А треба имати у виду и број година неке особе када уопште и говоримо о томе.

(Не причам о Максином Босанцу из фирме, него уопштено, о тој југоносталгичарској причи.)

Имати 10, 15, 20, 25, 50, 70,... година те 1991, када је распад те СФРЈ почео, то су све различите приче јер су те године старости уједно наметнуле и врсту искустава која су се збирала пре и после распада и током ратова.

Као што је сасвим различито искуство и када те приче чујеш од некога другога јер си се родио после тога или си био сувише мали да би било шта памтио.

К'о мој вероучитељ из школе. Бивши. Сад се запопио. Дечко има 30 година. Пренели га као бепца у Србију када је имао 2 године 1989. Овде у Србији јако лепо живе и богато, са некретнинама и у Србији и у Босни и у Црној Гори.

И онда он мени прича о носталгији за БиХ и некадашњом СФРЈ.

'Ајде бре! Немој да ме зезаш!

Па више ја знам о тој Босни него он коме су још увек мењали пелене када су га однели из Босне као бебу.
maksa83 maksa83 13:55 29.11.2017

Re: Тастер

Па више ја знам о тој Боснуи него он коме су још увек мењали пелене када су га однели из Босне као бебу.

Moje kolege su kada su ih "odneli iz Bosne kao bebu" imali između 18 i 20 godina.
tasadebeli tasadebeli 13:59 29.11.2017

Re: Тастер

maksa83
Па више ја знам о тој Боснуи него он коме су још увек мењали пелене када су га однели из Босне као бебу.

Moje kolege su kada su ih "odneli iz Bosne kao bebu" imali između 18 i 20 godina.



Рекох, не причам о твом колеги него уопштено.

А и у том случају (18-20 година) мислиш да је тај твој колега боље познавао Босну и живот у Босни шездесетих, седамдесетих, осамдесетих од мог комшије, бившег Сарајлије који сада има 75 година старости? (Само да поменем, ћерке комшије су удате за по једног Србина, муслимана, Хрвата и, званично, Југословена. И сваког лета фамилија на окупу код комшије. Али он не лаже да му је у тој Босни било предивно.

Него је било онако како је било. Или, боље, што би он рекао, како је морало бит'.)
niccolo niccolo 14:02 29.11.2017

Re: Тастер

ћерке комшије су удате за по једног Србина, муслимана, Хрвата и, звамнично, Југословена.

Jao ima jedan francuski film na tu foru, nije loša komedija. Samo što nisu Srbin, musliman, Hrvat i Jugosloven, nego Jevrejin, Alžirac i crnac.
maksa83 maksa83 14:05 29.11.2017

Re: Тастер

Jao ima jedan francuski film na tu foru, nije loša komedija. Samo što nisu Srbin, musliman, Hrvat i Jugosloven, nego Jevrejin, Alžirac i crnac.

Ima jedan engleski film koji treba pogledati - Four Lions.
tasadebeli tasadebeli 14:10 29.11.2017

Re: Тастер

maksa83

Molim te da nađeš išta što sam napisao a što bi iz najveće daljine impliciralo ovako nešto. Ja sam čak eksplicitno hvalio Kostine priče.

Kako te bre nije sramota da izmisliš ovakvu gomilu gluposti?



Ма не ти, Максо. За Косту ниси ти.

То су радили Кркар и још неки. (Алсе, дочекао сам прилику, срам те било!)

Тако су понеки пут дочекивали и Једнуреч.

А ти онда преузео тај принцип функционисања.

Мислим, ако вам се нешто не свиђа, онда или дискутујте с реалним замеркама на то што вам се не свиђа, али пристојно јер сте уверен сам у то васпитани људи, а не да стартујете из неких својих унапред утврђених ровова да би се расправљали користећи гомиле увреда и дисквалификација.

А поготово ме изнервира када се и не чита шта тај неко пише, него се региструје само његов никнејм, па удри сине до зоре.


Toliko o tvojoj twitter karijeri. :(



У праву си.

Нећу више.

"Недјеља кад је отишао Хасе..." Имате ви остали још много важних утакмица.

Само напред, нећу вас више ометати овим мојим чаршафима.
gedza.73 gedza.73 14:17 29.11.2017

Re: Тастер

онда он мени прича о носталгији за БиХ и некадашњом СФРЈ.

Što se tiče SFRJ ništa mi nije dala, ništa joj ne dugujem. Za razliku od nekih drugih zemalja koje i danas postoje.

Bio nekad otkup ispred zadruge telića. Otac izmeri tele, natovari u prikolicu, pođe sa dedom (mojim pradedom) da preda.
Ispred zadruge puno ljudi. Dođe i očev red. Na vagi tele kaliralo oko 50 kila.
Počne rasprava, pičkaranje, lik ispred zadruge (i partije) počne da preti... Otac vrati tele u prikolicu dok mu je sve vreme pradeda dobacivao
-Ćuti sine, ćuti.

A što se tiče Bosne i pomenutih gloginja. Zanima me kakav stav ima Makisn kolega po pitanju atentata u Sarajevu. Mis'im tad je Srbija najebala, delom i od jedinica sa tih prostora zato što se nekom digla patka da se odcepljuje.

alselone alselone 14:21 29.11.2017

Re: Тастер

(Алсе, дочекао сам прилику, срам те било!)


I ju! Al si me najedio!
narcis narcis 14:27 29.11.2017

Re: Тастер

Što se tiče SFRJ ništa mi nije dala, ništa joj ne dugujem.

dala ti je obrazovanje, malolije?
drugo u toj vojski koja je divljala po srbiji bilo je i srba regrutovanih a stoji negde zapis da nijedan zarobljeni srbin nije prebbegu u srpsku vojsku posle zarobljavanja, za razliku od nekih za koje postoje zapisi da jesu.
maksa83 maksa83 14:29 29.11.2017

Re: Тастер

Мислим, ако вам се нешто не свиђа, онда или дискутујте с реалним замеркама на то што вам се не свиђа, али пристојно јер сте уверен сам у то васпитани људи, а не да стартујете из неких својих унапред утврђених ровова да би се расправљали користећи гомиле увреда и дисквалификација.

Čekaj bre.

Da nisam lenj (jbg., jesam) sad bih zašao unazad i skupio šta si ti sve napisao samo o meni u poslednjih des' dana, i onda možemo to da stavimo na gomilu sa onim što sam ja napisao o tebi. I nikad nećeš pogoditi koja će gomila biti veća i punija uvreda, sudova o ličnosti i vrlo eksplicitnih (dis)kvalifikacija.
А поготово ме изнервира када се и не чита шта тај неко пише, него се региструје само његов никнејм, па удри сине до зоре.

Ti ne moraš da mi veruješ, ali ne možeš da zamisliš u kojoj se ja meri ne vezujem za niknejm, nego samo za ono što u datom trenutku napiše. Tako da mogu sa tobom da se slažem oko bluza i sirotišta i onog tužnog filma i verovatno i koječega drugog, ali ne mogu da se složim sa svim paušalnim opaučivanjima koje izbaciš zato što te žulja nešto što je neko negde jednom napisao, ili ima neki drugi vrlo jasan stav koji se kosi sa tvojim. Isto tako mogu sa Čarlivojem da se slažem i klikćem mu preporuke kad se ispolji pametno ili bude zabavan, ali mi nije problem da ga zezam kad ode iz okiša u okiš. I tako sa bilo kim drugim. Rođena majka da mi dođe ovde i krene da sipa gluposti napisao bih joj "e, mama ... aj' smanji životati".

Svi mi imamo iks dimenzija i ne prija nam nužno svaka nečija dimenzija, negde ćemo da se poklopimo, negde nećemo, takav je život.
maksa83 maksa83 14:31 29.11.2017

Re: Тастер

A što se tiče Bosne i pomenutih gloginja. Zanima me kakav stav ima Makisn kolega po pitanju atentata u Sarajevu. Mis'im tad je Srbija najebala, delom i od jedinica sa tih prostora zato što se nekom digla patka da se odcepljuje.

Znajući njega odgovor će biti nešto tipa "nemam pojma, tad sam imao -58 godina".
alselone alselone 14:35 29.11.2017

Re: Тастер

što baš u bosnu?


Pa tamo ih deo populacije (gradjanki i gradjana) pusta da prezive.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 14:37 29.11.2017

Re: Тастер

Moj kolega izbosne (onaj što je junački zgutao ghost pepper) sa kojim sam u prethodnoj firmi delio kancelariju a sada delimo sprat (tj. prizemlje) svakog 29.11. glasno pusti ovo:


Uf, kod nas nezaobilazna prilikom druženja uz roštilj - kao i "Kako je Velika Britanija postala probušeni dolar", "Dobri jarani", "Murga drot" i "Poslednja oaza" iako su druge pjesme sa tog albuma 'itovi. Inače, Sutko na toj ploči svira bas.

gedza.73 gedza.73 14:54 29.11.2017

Re: Тастер

narcis
dala ti je obrazovanje, malolije?

ono što je bilo džabe? jel' postoji neka normalna zemlja koja ne nudi osnovno obrazovanje svojim građanima?

drugo u toj vojski koja je divljala po srbiji bilo je i srba regrutovanih a stoji negde zapis da nijedan zarobljeni srbin nije prebbegu u srpsku vojsku posle zarobljavanja

Sve mi se nešto manta po glavi da se 'čuveni' ubica dece po Mačvi zvao Dragiša ali ne mogu da se zakunem.

U Kragujevcu postoji Češko-Slovačko groblje. Pobunili se Slovaci i Česi koji su bili u redovima KuK. Svi su streljani.



Ja sam, na primer, ubeđen da su nas osvojili AMerikanci a ne Rusi da bi 2/3 SUBNOR-ovaca bili ili prva generacija ili potomci četničkih vojvoda, jataka, pletilja vunenih čarapa.... Tako je posle svakog rata. Svi su na pobedničkoj strani. Ona koja je pravedna, poštena, koja se borila za slobodu, pravdu... A kad se desi da ta strana izgubi...

Maksa
Znajući njega odgovor će biti nešto tipa "nemam pojma, tad sam imao -58 godina

Odgovor može da si prizna ako kaže 'nemam pojma o SFRJ, tad sam imao -5 godina'
minus je minus.
freehand freehand 14:59 29.11.2017

Re: Тастер

Ispred zadruge puno ljudi. Dođe i očev red. Na vagi tele kaliralo oko 50 kila.
Počne rasprava, pičkaranje, lik ispred zadruge (i partije) počne da preti... Otac vrati tele u prikolicu dok mu je sve vreme pradeda dobacivao
-Ćuti sine, ćuti.

Kad je to bilo?
I šta se u stvari desilo?
Komunisti preko zadruge organizopvano krali na vagi a niko nije smeo da se buni iz straha od odmazde, ako sam dobro razumeo?
c_h.arlie c_h.arlie 15:04 29.11.2017

Re: Тастер

maksa83
Мислим, ако вам се нешто не свиђа, онда или дискутујте с реалним замеркама на то што вам се не свиђа, али пристојно јер сте уверен сам у то васпитани људи, а не да стартујете из неких својих унапред утврђених ровова да би се расправљали користећи гомиле увреда и дисквалификација.

Čekaj bre.

Da nisam lenj (jbg., jesam) sad bih zašao unazad i skupio šta si ti sve napisao samo o meni u poslednjih des' dana, i onda možemo to da stavimo na gomilu sa onim što sam ja napisao o tebi. I nikad nećeš pogoditi koja će gomila biti veća i punija uvreda, sudova o ličnosti i vrlo eksplicitnih (dis)kvalifikacija.
А поготово ме изнервира када се и не чита шта тај неко пише, него се региструје само његов никнејм, па удри сине до зоре.

Ti ne moraš da mi veruješ, ali ne možeš da zamisliš u kojoj se ja meri ne vezujem za niknejm, nego samo za ono što u datom trenutku napiše. Tako da mogu sa tobom da se slažem oko bluza i sirotišta i onog tužnog filma i verovatno i koječega drugog, ali ne mogu da se složim sa svim paušalnim opaučivanjima koje izbaciš zato što te žulja nešto što je neko negde jednom napisao, ili ima neki drugi vrlo jasan stav koji se kosi sa tvojim. Isto tako mogu sa Čarlivojem da se slažem i klikćem mu preporuke kad se ispolji pametno ili bude zabavan, ali mi nije problem da ga zezam kad ode iz okiša u okiš. I tako sa bilo kim drugim. Rođena majka da mi dođe ovde i krene da sipa gluposti napisao bih joj "e, mama ... aj' smanji životati".

Svi mi imamo iks dimenzija i ne prija nam nužno svaka nečija dimenzija, negde ćemo da se poklopimo, negde nećemo, takav je život.

Da, jebote !
A dao si mi i link za Visual Studio free version.
A sada moram to isto i za MathLab ... jebote, šta mi je trebalo da se ponovno bakćem sa tim.
No, pored svega --- Taso, drži se. Maksa će ti ionako oprostiti. A oprosti i ti njemu što te uvredio da na twitteru nemaš šanse (a i zbog ostaloga, nisam pratio tačno čega - ali mora da ima još nešto).
maksa83 maksa83 15:12 29.11.2017

Re: Тастер

Odgovor može da si prizna ako kaže 'nemam pojma o SFRJ, tad sam imao -5 godina'
minus je minus.

Ali nije imao -5 godina.
maksa83 maksa83 15:14 29.11.2017

Re: Тастер

A sada moram to isto i za MathLab ..

E za to ti ne mogu pomoći.

Dž. zamena za Matlab je GNU Octave - https://www.gnu.org/software/octave/

Kažu da je uglavnom sintaksno kompatibilan sa Matlabom.
maksa83 maksa83 15:16 29.11.2017

Re: Тастер

Ja sam, na primer, ubeđen da su nas osvojili AMerikanci a ne Rusi da bi 2/3 SUBNOR-ovaca bili ili prva generacija ili potomci četničkih vojvoda, jataka, pletilja vunenih čarapa.... Tako je posle svakog rata. Svi su na pobedničkoj strani.

A pa bio i tada vic:

Q: Šta će biti sa Savom i Dunavom ako Rusi krenu na nas?
A: Biće crveni od naše krvi, pošto ćemo se braniti do poslednjeg.
Q: Šta će biti sa Savom i Dunavom ako Amerikanci krenu na nas?
A: Biće crveni ... od partijskih knjižica.
alselone alselone 15:16 29.11.2017

Re: Тастер

Ne postoji free Matlab, ali postoji Academic koja je free, ali moras da radis na faksu ili na institutu.

Tako da Carlika, zaposli se na insitut, sigurno imas preko Kostunice prodju, pa se kvalifikuj za besplatnu verziju. A mozes i da ostanes tamo, ili se preselis u Belanovicu, pa vas dvojica, letnji dan do podne polako u divan.
alselone alselone 15:18 29.11.2017

Re: Тастер

Kažu da je uglavnom sintaksno kompatibilan sa Matlabom.


Sintaksno mozda, ali je snaga matlaba u bibliotekama. Bez toga je Matlab yet another programski jezik, malo optimizovan za rad sa matricama.
gedza.73 gedza.73 15:23 29.11.2017

Re: Тастер

freehand
Komunisti preko zadruge organizopvano krali na vagi

'Dobar, uzoran komunista al' govno od čoveka'
Nemoj, molim te, da me pitaš za generalije osobe koja je ovo izjavila, unapred da ti kažem kako ne znam.

'Vučić (Tadić, Milošević, Tito) je dobar i pošten, on se trudi ali ovi oko njega su lopovi, nije on kriv'

sad 'de se utura komandna odgovornost od zadruge do vrha partije nisam pametan.

Maksa
Ali nije imao -5 godina.

Daj ti njemu da pročita Isakovu 'Zadužbinu'. Će dukapira društvene odnose. -+ 500 godina

A pa bio i tada vic:

Do-bar. Aj uzvratni
Dragoljubov zemljak
-Dobar d'n. To li je opština?
-jeste. Izvolite?
-A b'e zovem da mi ispričate neki vic.
-B'e, dečko, ovo je opština, ovde se radi, nema se vremena za vicevi.
-Aaaa, dobar, dobar.
anonymous anonymous 15:23 29.11.2017

Re: Тастер


tasadebeli
07:25 29.11.201


И креши, креши, креши,...


Сигурно.

Боље него .....пуши .....пуши ....пуши ....

Мислим да си ти једини разумео моју... нешто ранију интервенцију.

freehand freehand 15:26 29.11.2017

Re: Тастер

'Dobar, uzoran komunista al' govno od čoveka'
Nemoj, molim te, da me pitaš za generalije osobe koja je ovo izjavila, unapred da ti kažem kako ne znam.

'Vučić (Tadić, Milošević, Tito) je dobar i pošten, on se trudi ali ovi oko njega su lopovi, nije on kriv'

sad 'de se utura komandna odgovornost od zadruge do vrha partije nisam pametan.

Nema veze, ja tebe ipak smatram inteligentnim čovekom.
docsumann docsumann 15:33 29.11.2017

Re: Тастер


pokojna Jugoslavija, bog das joj dušu Oprosti, nepogrešiv je lakmus papir za levo-desne podijele.

za mog život ja u boljoj tamnici naroda nisam živio, a promjenio sam ih 4
stefan.hauzer stefan.hauzer 15:50 29.11.2017

Re: Тастер

kod nas nezaobilazna prilikom druženja




Znam jednog koji se minimum triput vadio na to što mu je sam đavo dao brzinu eskivaže i razoran udarac desnom. Teška životna priča, video sam je dvaput, a čuo sam i da je bilo još situacija, samo ne znam da li su mi prepričavali događaje i kojima sam prisustvovao ili su to neki drugi:)
maksa83 maksa83 15:51 29.11.2017

Re: Тастер

Sintaksno mozda, ali je snaga matlaba u bibliotekama.

Ne brini, bibloteke će žena da mu napravi.
Bili Piton Bili Piton 16:11 29.11.2017

Re: Тастер

tasadebeli


Коста је неписмена будала, је л' да?


S ovim je vrlo teško ne složiti se, kad već pokrećeš to pitanje.
gedza.73 gedza.73 16:22 29.11.2017

Re: Тастер

za mog život ja u boljoj tamnici naroda nisam živio

ja jesam.

pokojna Jugoslavija, bog das joj dušu Oprosti, nepogrešiv je lakmus papir za levo-desne podijele

Pa i nije. Obično su desni tradicionalisti, verni starim vrednostima i precima, levi za progres, napredak, slobodu...

Ja ne mogu nikako da se uklavirim u te levo-desno podele.
Non stop ševrdam s jedne na drugu stranu
c_h.arlie c_h.arlie 17:20 29.11.2017

Re: Тастер

alselone
Ne postoji free Matlab, ali postoji Academic koja je free, ali moras da radis na faksu ili na institutu.

Tako da Carlika, zaposli se na insitut, sigurno imas preko Kostunice prodju, pa se kvalifikuj za besplatnu verziju. A mozes i da ostanes tamo, ili se preselis u Belanovicu, pa vas dvojica, letnji dan do podne polako u divan.

M'da !
Kada sam ja radio na Institutu (za fiziku - ne za društvenu istoriju ili za istorijsko društvo ... ili tako nekako), ti si verovatno vukao šerpicu po prašini ili kakao u pelene - ili oboje. No, to sada nije važno, jer si ti porastao.
Rad na fakultetu me nikada nije zanimao.
No, nebitno je to.
Podseti me na Koštunicu, pa da priupitam one koji malo bolje prate te stvari --- šta je sa Tunjavim, gde je taj čovek ? Neki kažu da šeta psa i da mu ljubitelji mačaka ne mogu to nikako da oproste.
c_h.arlie c_h.arlie 17:21 29.11.2017

Re: Тастер

maksa83
Sintaksno mozda, ali je snaga matlaba u bibliotekama.

Ne brini, bibloteke će žena da mu napravi.

Ma, žena je, da prosti zilikaka i docsuman - mašinac.
Šta da se radi, nisam ni ja savršen.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:49 29.11.2017

Re: Тастер

Oni nemaju nikakvu dilemu oko toga da li je bilo bolje sedeti u onoj i onakvoj SFRJ ili proći kroz sve ono kroz šta je taj narod tamo prošao.


Čudo jedno, Makso, kako ti uspevaš da nađeš poređenje u kom obavezno dobija tvoja kombinacija.
Ali poblem je što su poređenja uglavnom pogrešna.

Ti se ovde, otprilike, pitaš, ako ste u pogrešnom vozu, da li je bolje ostati u tom vozu, jer je toplo a i ne idete peške, ili sići sa njega i peške kroz sneg i blato izaći na pravi put.
Jeste lepše sedeti u toplom, ali taj voz nema smisla.
maksa83 maksa83 17:57 29.11.2017

Re: Тастер

Jeste lepše sedeti u toplom, ali taj voz nema smisla.

Da, verujem da tebi koji se nisi probudio jednog jutra i shvatio da se od danas nišaniš sa onima sa kojima si išao u školu taj voz nema smisla.

maksa83 maksa83 17:58 29.11.2017

Re: Тастер

Ma, žena je, da prosti zilikaka i docsuman - mašinac.

To je blagoslov, pošto samo žena mašinac može da shvati kako funkcionišeš Čarlivoje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:06 29.11.2017

Re: Тастер

Da, verujem da tebi koji se nisi probudio jednog jutra i shvatio da se od danas nišaniš sa onima sa kojima si išao u školu taj voz nema smisla.


Pa pokazalo se da velika većina taj voz smatra besmislenim.
Koliko bi se, otprilike, po tvojoj proceni, ljudi ponovo popeli na voz zvani Jugoslavija?

Naravno da mogu da pretpostavim koliko je bilo užasno preživeti u uslovima o kojima pričaš, ali bolje od tog rešenja nije bilo, ćuti, trpi, bolje i Juggoslavija nego rat, rešenje je bilo, hajde da rasurimo Jugoslaviju bez rata.
docsumann docsumann 18:12 29.11.2017

Re: Тастер

Ma, žena je, da prosti zilikaka i docsuman - mašinac.


nači, znaš da znam da znaš da pojma nemam o čemu pričaš
docsumann docsumann 18:15 29.11.2017

Re: Тастер

gedza.73
za mog život ja u boljoj tamnici naroda nisam živio

ja jesam.

pokojna Jugoslavija, bog das joj dušu Oprosti, nepogrešiv je lakmus papir za levo-desne podijele

Pa i nije. Obično su desni tradicionalisti, verni starim vrednostima i precima, levi za progres, napredak, slobodu...

Ja ne mogu nikako da se uklavirim u te levo-desno podele.
Non stop ševrdam s jedne na drugu stranu


naravno, niko nije dužan da prihvati rezultate testa.
pa zato smo se valjda borili
maksa83 maksa83 18:15 29.11.2017

Re: Тастер

Koliko bi se, otprilike, po tvojoj proceni, ljudi ponovo popeli na voz zvani Jugoslavija?

Pa posle poslednje epizode ugasili-smo-svetlo-u-krčmi-Balkan, slabo iko, tako da stvarno ne znam zašto Tasa toliko strepi i treperi oko toga.
Naravno da mogu da pretpostavim koliko je bilo užasno preživeti u uslovima o kojima pričaš, ali bolje od tog rešenja nije bilo, ćuti, trpi, bolje i Juggoslavija nego rat, rešenje je bilo, hajde da rasurimo Jugoslaviju bez rata.

Ovo poslednje nije bila opcija, pošto sui Hrvatska i Srbija htele da prigrabe sebi što veći deo leša.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:31 29.11.2017

Re: Тастер

Pa posle poslednje epizode ugasili-smo-svetlo-u-krčmi-Balkan, slabo iko, tako da stvarno ne znam zašto Tasa toliko strepi i treperi oko toga.


Valjda ono o vrelom mleku i duvanju u jogurt :)
A bilo je i ranije epizoda posle kojih se videlo da tu svetla ne može biti.
Ovo poslednje nije bila opcija, pošto sui Hrvatska i Srbija htele da prigrabe sebi što veći deo leša.


E tu treba tražiti krivca, pa time i bolje rešenje, i u samoj ideji Jugoslavije, a, ćuti i trpi, može i gore od ovoga, nikada ne može biti rešenje, jer to nikad ne može večno da traje.
narcis narcis 20:01 29.11.2017

Re: Тастер

ono što je bilo džabe? jel' postoji neka normalna zemlja koja ne nudi osnovno obrazovanje svojim građanima?

ti si znači završio samo osnovnu?
tasadebeli tasadebeli 23:37 29.11.2017

Re: Тастер

alselone
(Алсе, дочекао сам прилику, срам те било!)


I ju! Al si me najedio!



Боље си прошао од Максе, њега сам НАЈЕО, и од Пупана, њега сам... Ма није важно шта сам њега...




Davie Davie 23:41 29.11.2017

Re: Тастер

Брате, макса има 10-15 отворених налога на блогу Б9 па му га даје до јаја, самопрепоруке не да лете, на 15 различитих коментатора који су писали на овом блогу има 13 препорука. Зајебао је и Пајића.

Сад вам је ваљда јасно како неко нагура 20 и више позитивних коментара, макса и Пајић се размашу и ето га.
marco_de.manccini marco_de.manccini 23:48 29.11.2017

Re: Тастер

Бу-ху.
tasadebeli tasadebeli 00:08 30.11.2017

Re: Тастер

maksa83

Da nisam lenj (jbg., jesam) sad bih zašao unazad i skupio



Узрок-последица-узрок-последица-узрок-последица... Тумор!!!

Заморна и бесмислена игра у којој се беспотребно троши снага. Уједно и најнижи облик живљења, најгори могући начин да се проводи време сопственог живота. Исто као и рат.

Кad се двојица потуку у школи, уопште не питам ко је крив. Обојица добију укоре. Боли ме уво ко је крив јер сваки од њих двојице мисли да је онај други крив.



Svi mi imamo iks dimenzija i ne prija nam nužno svaka nečija dimenzija, negde ćemo da se poklopimo, negde nećemo, takav je život.




Ма то никада није ни било спорно.

Спорни буду малициозност, лицемерје, дисквалификације и увреде с којима се неслагање демонстрира.

И онда се још очекује да на такве малициозне, лицемерне и увредљиве омаловажавајуће речи не буде узвраћено на исти начин.

То њет можно.

Па не могу сви да буду Кркар на Блогу Б92. Довољан је један Кркар. Понеки пут чак је превише и тај један.
tasadebeli tasadebeli 01:28 30.11.2017

Re: Тастер

Davie
Брате, макса има 10-15 отворених налога на блогу Б9 па му га даје до јаја, самопрепоруке не да лете, на 15 различитих коментатора који су писали на овом блогу има 13 препорука. Зајебао је и Пајића.

Сад вам је ваљда јасно како неко нагура 20 и више позитивних коментара, макса и Пајић се размашу и ето га.





Чекај, чекај, па зар нам не рекоше ови што су блиски круговима модерације да чим се открије да неко има дупли никнејм (а лако се открива, кажу), онда се тај банује због кршења дисклејмера?

Како је могуће онда да ови са толико налога опстају тако дуго на Блогу и нико их не дира?

Је л' да им је добра фора?

Нико се никада не би тога досетио колико је то мудро...



maksa83 maksa83 01:31 30.11.2017

Re: Тастер

Брате, макса има 10-15 отворених налога на блогу Б9 па му га даје до јаја,

Bilo je 80 u jednom trenutku ali sam morao da smanjim, inače bi svi provalili.

Ovako samo Đems Bond kao što si ti.
tasadebeli tasadebeli 01:46 30.11.2017

Re: Тастер

gedza.73
za mog život ja u boljoj tamnici naroda nisam živio

ja jesam.

pokojna Jugoslavija, bog das joj dušu Oprosti, nepogrešiv je lakmus papir za levo-desne podijele

Pa i nije. Obično su desni tradicionalisti, verni starim vrednostima i precima, levi za progres, napredak, slobodu...

Ja ne mogu nikako da se uklavirim u te levo-desno podele.
Non stop ševrdam s jedne na drugu stranu



Зато што су те поделе у 2017. потпуно бесмислене јер су изокренуте наопачке. К'о распеће на сатанистичким сеансама. Леви су заузели место десних, десни су заузели место левих, а при томе и једни и други се представљају онако како су се представљали у неким ранијим епохама рачунајући на површност збуњених људи.

Види, рецимо, под "левичарски" Шарли Ебдо који подстиче мржњу према муслиманима подржавајући из све снаге војно-индустријске комплексе НАТО земаља, или "десничарске" партије на разним европским изборима чији су социјални програми били њихов најјачи адут за изборе.

Прави постмодернистички миш-маш.

Па зато ти постмодернистички шеврдаш с једне на другу страну.

Ко би се ту уопште и снашао.
zemljanin zemljanin 01:51 30.11.2017

Re: Тастер

Чекај, чекај, па зар нам не рекоше ови што су блиски круговима модерације да чим се открије да неко има дупли никнејм (а лако се открива, кажу), онда се тај банује због кршења дисклејмера?

ma sve se moze kad se hoce ali je to veliko cimanje i za par naloga, a za nesto vise od toga moras biti nadaren ... mogu ladno da pristupam preko naloga iz tri drzave ukljucujuci I ovaj koji je po IP iz Srbije bez da ista podesavam ... e sad kad bi placali preporuke po soma $$$ vredelo bi razmotriti

PS a to I da ne palim TOR

EDIT. cisto sumnjam da se time neko bavi ovde, barem od osoba koje su aktivne ... Maksu ne mogu ni da zamislim u tom fazonu
tasadebeli tasadebeli 01:54 30.11.2017

Re: Тастер

anonymous

tasadebeli
07:25 29.11.201


И креши, креши, креши,...


Сигурно.

Боље него .....пуши .....пуши ....пуши ....

Мислим да си ти једини разумео моју... нешто ранију интервенцију.







Што сам ја некада волео оне рекламе за Марлборо!





Али нема их сад нигде. Изабрано је здравље.



maksa83 maksa83 02:14 30.11.2017

Re: Тастер

ma sve se moze kad se hoce ali je to veliko cimanje i za par naloga,

Da, sad sam razmislio kako bi to išlo, i moguće je, samo je cimanje koje zahteva da se baš upreš - em održavaš iks naloga, em im non stop menjaš IP adrese, + arihtektura sajta ne podržava više sesija odjednom ni za tog jednog juzera kog imaš, recidiv iz one briljantne session.b92.net ekvilibristike kada su napravili onaj b92.fm i svima nam nakalemili ove brojeve. Ova poslednja stvar sa session serverom koji te baca levo desno čini i bilo kakvo automatizovanje iz nekog headless brauzera netrivijalnim drndanjem u koje bih se upustio, eventualno za neke pare. Sreća je što nas delimično ta šašava arhitektura odvojenog session servera koji te baca tamo vamo nehotice štiti i od SNS botova i njihovog softvera za automatsko glasanje ako bi im ikad palo na pamet da se ovde pojave.

EDIT. cisto sumnjam da se time neko bavi ovde, barem od osoba koje su aktivne ... Maksu ne mogu ni da zamislim u tom fazonu

Mene samo zanima je l' to ovaj Davie ozbiljno veruje, ili loži sirotog Tasu iz razonode.

Drugo pitanje bi bilo - da li Tasa zaista u to veruje? Pitao sam ovo već jednom ali ostalo bez odgovora, evo vidim opet mu se povampirila ta ideja pa da okušam sreću.

Ono, eksplicitno - da/ne, bez novog desetkilobajtnog mršenja. (Znam, muke.)
Bili Piton Bili Piton 02:21 30.11.2017

Re: Тастер

Ovo me podseti na OET - osrednji erotski triler - žanr koji baš nedostaje poslednjih decenija



Al zato, na blogu...

Makso, Boldvine.

maksa83 maksa83 02:21 30.11.2017

Re: Тастер

Makso, Boldvine.

Uvek Boldrik, nikad Boldvin!
tasadebeli tasadebeli 02:22 30.11.2017

Re: Тастер

zemljanin

Maksu ne mogu ni da zamislim u tom fazonu



Ја не могу никога да замислим у том фазону. Ни сиротог Максу...

Зар нисмо сви ми овде honourable men као што су то били Брут и Касије?
maksa83 maksa83 02:35 30.11.2017

Re: Тастер

а не могу никога да замислим у том фазону. Ни сиротог Максу...

Da li ovo znači da si odustao od ideje da je neko napravio 15 naloga samo da tebe najedi?

Tj., hoćeš da kažeš da Davie fantazira, ili te zajebava?

[_] Da
[_] Ne

Stavite iksić u kutijicu sa tačnim odgovorom.
zemljanin zemljanin 02:46 30.11.2017

Re: Тастер

maksa83

ma ja imam kompjutere u razlicitim drzavama tako da mi sesije nisu problem ali ponovo cemu to ... I meni je zamorna ta organizacija zarad posla/para a kamoli nesto drugo ... I to mi je recidiv ali sam lenj za promene pa guram tako do nekog dana koji je uvek planiran za posle NG
c_h.arlie c_h.arlie 05:23 30.11.2017

Re: Тастер

maksa83
а не могу никога да замислим у том фазону. Ни сиротог Максу...

Da li ovo znači da si odustao od ideje da je neko napravio 15 naloga samo da tebe najedi?

Tj., hoćeš da kažeš da Davie fantazira, ili te zajebava?

[_] Da
[_] Ne

Stavite iksić u kutijicu sa tačnim odgovorom.

Mislim da je Tasa samo hteo da kaže da je Maksa sirotan.
Davie Davie 07:29 30.11.2017

Re: Тастер

Синоћ у поноћ кад сам оставио коментар било је 568 читања овог блога, макса је у међувремену , сат и по по поноћи оставио коментар који јутрос има 5 препорука а бројач блога је на 589 читања. На 21 читање добио је 5 препорука, невероватно омиљен и паметан коментатор, људи се ноћу буде и логују да би се сложили са његовим умотворинама и духовитостима.
Смањи мало доживљај ботчино.
c_h.arlie c_h.arlie 07:35 30.11.2017

Re: Тастер

Davie
Синоћ у поноћ кад сам оставио коментар било је 568 читања овог блога, макса је у међувремену , сат и по по поноћи оставио коментар који јутрос има 5 препорука а бројач блога је на 589 читања. На 21 читање добио је 5 препорука, невероватно омиљен и паметан коментатор, људи се ноћу буде и логују да би се сложили са његовим умотворинама и духовитостима.
Смањи мало доживљај ботчино.

Ne znam da li je maksa bot, ali ja njemu dam preporuku za svaki njegov komentar.
Po meni je maksa veoma lucidan komentaor, no, kao i kod svakoga od nas, tako i kod njega ima određene nekoherentnosti, pa određene pojave ne analizira u njihovoj celovitosti, odnosno, kontekstualno, ali, to i nije neki problem - ima potencijal pa će vremenom da nauči.
Ono što mene čudi kod tih preporuka, čudi me u mom slučaju --- jer su svi moji komentari esencijalni, a blogeri to brojem preporuka ne validiraju.
No, dobro.
maksa83 maksa83 07:56 30.11.2017

Re: Тастер

Синоћ у поноћ кад сам оставио коментар било је 568 читања овог блога, макса је у међувремену , сат и по по поноћи оставио коментар који јутрос има 5 препорука а бројач блога је на 589 читања. На 21 читање добио је 5 препорука, невероватно омиљен и паметан коментатор, људи се ноћу буде и логују да би се сложили са његовим умотворинама и духовитостима.
Смањи мало доживљај ботчино.

Hehehe. Mićo, stvarno si opasan štih - 11 (jedanaest) godina si ovde i nisi ukapirao kako ovde funkcioniše batch obrada na serveru. Tamo se ništa ne dešava u realnom vremenu, nego se skuplja skuplja skuplja i onda periodično par puta dnevno pretvori u agregirani broj.
c_h.arlie c_h.arlie 08:19 30.11.2017

Re: Тастер

maksa83
Синоћ у поноћ кад сам оставио коментар било је 568 читања овог блога, макса је у међувремену , сат и по по поноћи оставио коментар који јутрос има 5 препорука а бројач блога је на 589 читања. На 21 читање добио је 5 препорука, невероватно омиљен и паметан коментатор, људи се ноћу буде и логују да би се сложили са његовим умотворинама и духовитостима.
Смањи мало доживљај ботчино.

Hehehe. Mićo, stvarno si opasan štih - 11 (jedanaest) godina si ovde i nisi ukapirao kako ovde funkcioniše batch obrada na serveru. Tamo se ništa ne dešava u realnom vremenu, nego se skuplja skuplja skuplja i onda periodično par puta dnevno pretvori u agregirani broj.

Aaaaaaa, tako do, dakle, funkcioniše.
Usput, pošto vidim da si informisan --- kada će preporuke za moje komentare da budu agregirane i iskazane ispod komentara - kako ne bih morao svako malo da proveravam ?
maksa83 maksa83 08:25 30.11.2017

Re: Тастер

Usput, pošto vidim da si informisan --- kada će preporuke za moje komentare da budu agregirane i iskazane ispod komentara - kako ne bih morao svako malo da proveravam ?

Pravo niz hodnik pa levo pre stepeništa, pa niz taj hodnik, tu nađeš kancelariju na kojoj piše Davie, on tamo sedi s mastiljavu olovku i broji, piše, računa, izveštava, vidi da te ubaci na spisak.
gedza.73 gedza.73 08:41 30.11.2017

Re: Тастер

narcis
ono što je bilo džabe? jel' postoji neka normalna zemlja koja ne nudi osnovno obrazovanje svojim građanima?

ti si znači završio samo osnovnu?

A-ha.
Za srednju i fakultet nisam imao pare. potrošio na kupovinu knjiga za osnovnu.

Dragoljube, hvala ti što si mi otvorio oči.

tek sad vidim da je taj srpski ego trip doveo Srbiju taman tamo gde joj je mesto.
Pogubljena van vremena i prostora.

Mi što smo imali obrazovanje, armiju, ORA, posao, traktore, fakultete, puteve, ekonomiju, oslobodilačke ratove, poreklo, istoriju, umetnost to niko na svetu nije imao.


a na tužnom kraju preklinjemo, pa psujemo ako nas odbiju, EU zemlje da nam daju vize i radne dozvole, klečimo i molimo za kredite...

4krofnica 4krofnica 08:44 30.11.2017

Re: Тастер


daj davie, saberi se, kakva gomila naloga, za to si i mene optužio, na šta su se verovatno slatko nasmejali svi koji prate šta ja pišem/mrmljam (njih dvoje-troje). većina ovde je tu deceniju i više, koga bre briga za preporuke i prebrojavanje.. i kad sam kod prebrojavanja: taso, nije bitna niti problematična veličina (trust me on this) teksta već sadržaj.


gedza.73 gedza.73 08:48 30.11.2017

Re: Тастер

kakva gomila naloga

i ja čisto sumnjam da većina normalnih blogera ima više od jednog naloga

maksa83 maksa83 08:55 30.11.2017

Re: Тастер

i ja čisto sumnjam da većina normalnih blogera ima više od jednog naloga

Normalnih nema, ali ona dvojica koji se ne slažu sa tobom - hiljade naloga, hiljade sklekova...
gedza.73 gedza.73 08:58 30.11.2017

Re: Тастер

ormalnih nema, ali onih koji se ne slažu sa tobom - hiljade naloga

ma to što se ne slaže može da kaže i sa jednog naloga. Kol'ko čovek treba da bude lud pa da misli kako će kakofonijom naloga da 'izdominira' u diskusiji kad može ovako lepo ko ja da zaguši blog komentarima
maksa83 maksa83 09:02 30.11.2017

Re: Тастер

ma to što se ne slaže može da kaže i sa jednog naloga. Kol'ko čovek treba da bude lud pa da misli kako će kakofonijom naloga da 'izdominira' u diskusiji kad može ovako lepo ko ja da zaguši blog komentarima

Meni diže obrvu i koliko čovek treba da bude ... zanimljiv, pa da se oseti toliko važnim da pomisli da neko zbog njega troši enormne resurse da bi ... šta, povećao neki brojač negde na nekom zaboravljenom mestu na Internetu? O majko...
tasadebeli tasadebeli 09:34 30.11.2017

Re: Тастер

maksa83
а не могу никога да замислим у том фазону. Ни сиротог Максу...

Da li ovo znači da si odustao od ideje da je neko napravio 15 naloga samo da tebe najedi?

Tj., hoćeš da kažeš da Davie fantazira, ili te zajebava?

[_] Da
[_] Ne

Stavite iksić u kutijicu sa tačnim odgovorom.





Па нисам ти ја Алс, па да се једим због свега и свачега.

Ја не спадам у оне што стављају иксиће. Само крстиће.

Нећемо ваљда да производимо баш толику порнографију на Блогу Б92. Ипак је то угледан Блог у целом "региону" ( ).



Davie


Синоћ у поноћ кад сам оставио коментар








c_h.arlie

Mislim da je Tasa samo hteo da kaže







Сиротан Макса и сироти Таса - добар наслов за сапуницу из Боливуда.

(Да не качим овде оно Рамо, Рамо, друже мој... Нема потребе, сви то знамо напамет.)


jer su svi moji komentari esencijalni, a blogeri to brojem preporuka ne validiraju.
No, dobro.



Aaaaaaa, tako do, dakle, funkcioniše.
Usput, pošto vidim da si informisan --- kada će preporuke za moje komentare da budu agregirane i iskazane ispod komentara - kako ne bih morao svako malo da proveravam ?



Pravo niz hodnik pa levo pre stepeništa, pa niz taj hodnik, tu nađeš kancelariju








Чарли, и немој да заборавиш да ти ударе печат где треба!


Знаш и сам каква нам је Република, ниједан пос'о не можеш да завршиш без печата и потписа овлашћеног лица.



c_h.arlie c_h.arlie 09:59 30.11.2017

Re: Тастер

gedza.73
narcis
ono što je bilo džabe? jel' postoji neka normalna zemlja koja ne nudi osnovno obrazovanje svojim građanima?

ti si znači završio samo osnovnu?

A-ha.
Za srednju i fakultet nisam imao pare. potrošio na kupovinu knjiga za osnovnu.

Dragoljube, hvala ti što si mi otvorio oči.

tek sad vidim da je taj srpski ego trip doveo Srbiju taman tamo gde joj je mesto.
Pogubljena van vremena i prostora.

Mi što smo imali obrazovanje, armiju, ORA, posao, traktore, fakultete, puteve, ekonomiju, oslobodilačke ratove, poreklo, istoriju, umetnost to niko na svetu nije imao.


a na tužnom kraju preklinjemo, pa psujemo ako nas odbiju, EU zemlje da nam daju vize i radne dozvole, klečimo i molimo za kredite...


Auuu, Gedžo, baš si okrutan.
c_h.arlie c_h.arlie 10:00 30.11.2017

Re: Тастер

4krofnica

daj davie, saberi se, kakva gomila naloga, za to si i mene optužio, na šta su se verovatno slatko nasmejali svi koji prate šta ja pišem/mrmljam (njih dvoje-troje). većina ovde je tu deceniju i više, koga bre briga za preporuke i prebrojavanje.. i kad sam kod prebrojavanja: taso, nije bitna niti problematična veličina (trust me on this) teksta već sadržaj.



Mene je briga.
Ja baš volim kada neki moj komentar ima preporuke.
freehand freehand 10:06 30.11.2017

Re: Тастер

Bilo je 80 u jednom trenutku ali sam morao da smanjim, inače bi svi provalili.

Ako sad apstrahujemo međusobno loženje Đemsa i Bonda, do sada su i neki drugi ljudi u nevezanom kontekstu a ozbiljnim tonom pominjali paralelne karaktere istih blogera. I imenovali blogere ali nikad te duple ni(t)kove.
E sad, nove naloge posle banovanja nije problem prepoznati, pa mi je utoliko neverovatnije da postoji neko ko je u stanju da funkcioniše u tim paralelnim ličnostima a da ne bude prepoznat.
Postoje li, zaista, takvi majstori?
tasadebeli tasadebeli 10:25 30.11.2017

Re: Тастер

freehand

Postoje li, zaista, takvi majstori?



Па ја мислим, Фри, само они блиски редакцији.

Непотизам нас је у Србији одржао, њему фала.

Иначе, не одговорих ти за онај твој коментар да је 90% Срба са Милошевићем веровало почетком деведесетих да се бори за Југославију (опет, као и почетком 20. века, у Великом рату, што су гинули за ту неку будућу заједничку државу).

Да, у праву си. Потпуно се слажем с тим. Ево, и мене ту рачунај.


На жалост, то је била држава која очигледно није имала ингеренције на целој својој територији, па онда војсци те државе, коју су слали да спречи отцепљење поједниних територија, нису давали муницију за оружје јер је по званичној владајућој доктрини и друштвеном уређењу покојне нам домовине коју су изнедрили њени идеолози и творци тада важећег Устава, ионако важила максима да држава треба да одумре једног дана. Сама од себе. И онда су највиши кругови наших тадашњих политичких и војних руководилаца помислили да је тај дан дошао...

Само, по свим дотадашњим примерима из историја, ниједна држава није одумрла баш сама од себе, него су увек текли потоци крви.






EDIT ( ):


Тек касније, после свега што се догађало у том грађанском рату, неким Србима се, а ја се надам данас већини и то не само из Србије, смучило да их више зајебавају са том Југославијом и да на свако мало гину због ње како је већ то текло у последњих сто година.

Шта да ти кажем, историја није никако фриз фрејм. Као и филм, и историја има својих 24 сличице у секунди. И зато се то зове покретне слике.

Па се тако и став људи после неких доживљених искустава промени.


EDIT EDIT ( ): Конкретно, Фри, мој отпор према било каквој новој Југославији, новом утрпавању Србије и Срба уопште са онима са којима су већ два пута били у истој државној заједници и због тога платили веома скупуи цену за један мали народ у милионима мртвих, родио се тек деведесетих, а никако пре.

Ето, чисто да више не буде неспоразума и да не мислиш да самја неки мрзитељ те Југославије. Већ сам ти рекао да је она као идеја што се мене тиче изузетно племенита јер се ради о уједињавању малих народа у борби за слободу и против тираније империја.

А нисам ја крив што је та племенита идеја добила своје ружне облике оваплоћења у Краљославији и Титославији.

Када сам ти то реко први пут, ти си се смејао ( Таса "љотићевац" ).

Добро. Ако си. Али циљ ми није да те насмејем, већ да ти кажем шта мислим о томе.


Исто то стално понављам и мом камараду Елојици на којег никада не могу да се наљутим, па макар ме намазао и говнима. Стално покушавам (не знам да ли је схватио) да му кажем да сам ја ту Југославију волео, био спреман да је браним, желео да једнога дана када моје време дође, ту Југославију учиним бољом него што је била. Макар за мрвицу. Онолико колико знам и умем.

Али нисам стигао. Скотови су је растурили (плаћенички домаћи скотови, који раде за рачун иностраних обавештајних служби) пре него сам ја дошао до година када бих могао да учиним нешто добро за ту Југославију.

И онда ми је преостало, као и теби уосталом јер смо ту негде по годинама, само да ратујем.

Најнижи облик живљења, начина на који може човек да проведе свој живот.

Па да не би тај мој живот био узалудан, једнога дана током деведесетих сам себи рекао:

Југославијја је мртва. Живела Србија. Идемо даље!

И наставио да живим у Србији сматрајући да је свако помињање неке нове Југославије у оваквој ситуацији какву имамо на Балкану у последњих скоро 30 година, не само лицемерно, него још једна нова замка која би народ којем припадам докусурила.

После свега у Краљославији и Титославији, не треба ми "регион". Доста је било зезања.

Ако ми ни после свега овде реченога не верујеш и мислиш да су то булажњења једног "љотићевца", рећи ћу ти само да мени из мобилног телефона иде ова песма када ме неко позове. (До сада је то знао само Урбана герила. Сада сам, ето, то обнародовао и шире. )



tasadebeli tasadebeli 10:42 30.11.2017

Re: Тастер

4krofnica

daj davie, saberi se, kakva gomila naloga, za to si i mene optužio, na šta su se verovatno slatko nasmejali svi koji prate šta ja pišem/mrmljam (njih dvoje-troje). većina ovde je tu deceniju i više, koga bre briga za preporuke i prebrojavanje.. i kad sam kod prebrojavanja: taso, nije bitna niti problematična veličina (trust me on this) teksta već sadržaj.





Свеједно, Крофнице. Окачио ја текст са 20 000 карактера или текст са 20 карактера, опет се појединци попут Максе, Пајкета, Николоа, и сличних, па ето и тебе, не баве садржајем, него мојим карактером. (Из својих унапред ископаних дубоких идеолошких, политичких и осталих ровова.

Као и на оном посту о свим србљановићкама српског свемира (не о Биљани Србљановић, него псеудоелити српског друштва данас), тако ево видиш и овде на првој страни поста има десетина и десетина коментара који се баве Тасом, а не оним шта је он окачио на Блогу.

Користим ову прилику да се уједно и свима онима који су се и на претходном посту и на овом посту бавили темом а не Тасом, заиста захвалим.

Теши ме што су та два последња поста за мене и моје искуство на Блогу нека врста решета које сам протресао и на крају видео ко је у њему остао, а ко је пропао кроз оне рупице.

Ко каже да у нечему лошем нема понечег и доброг. Нису Кинези блесави.







А ако је, Крофнице, циљ тога о чему ти овде говорим да се Таса отера са Блога као досадан, глуп, незанимљив, политички или морално неподобан, кваритељ Блога и атмосфере на њему са својим дисонантним тоновима и слично

(бановање је очигледно теже извести јер у суштини разлога и повода за трајно бановање кроз које су Омега, Емси, Шугарбејби, Врабац,... прошли заправо код мене и нема),

није никакав проблем.

Могли су да ме само лепо замоле да одем, а не да се толико труде протурајући ме кроз топле зецове из поста у пост.

Лакше би било и мени и њима.

А ја сам пристојан и разуман човек. Разумео бих сасвим ту молбу. И пошто су ми интереси заједнице увек некако испред сопствених интереса, сигурно бих и услишио ту молбу.
maksa83 maksa83 11:09 30.11.2017

Re: Тастер

Свеједно, Крофнице. Окачио ја текст са 20 000 карактера или текст са 20 карактера, опет се појединци попут Максе, Пајкета, Николоа, и сличних, па ето и тебе, не баве садржајем, него мојим карактером

Ali opet fantaziraš i lažeš. Moj komentar na tvoj prethodni blog je bio da je tekst tupljenje. Kao što i jeste, pošto je širokom četkom zamalao po "skoro svim" intelektualcima koji se groze ovoga i onoga zato što neštonešto, što nema veze sa životom. Moraš da naučiš da koristiš manju kičicu da ti se takve stvari ne bi dešavale.

Moraš da prestaneš i da primedbe na tvoja izlaganja pretvaraš u atak na tebe ("na koji se NAČIN oni meni obraćaju!", dva dana pošto si nekog proglasio za govnara, ali znanznamznam - ti si za to imao jako dobro opravdanje, nema veze što tebi niko ništa slično nije rekao) inače ćeš stalno da gaziš na jedne iste grabulje, i sad, kao u onom vicu kad Muja skače na Fatu sa ormana pa promašuje ceo krevet - jebeš ti taj seks kad samo ti uživaš, prvih par puta, važi, ali posle nekog vremena to dosadi i blogu i ljudima.

Da li ti znaš za neki drugi ritam?

(бановање је очигледно теже извести јер у суштини разлога и повода за трајно бановање кроз које су Омега, Емси, Шугарбејби, Врабац,... прошли заправо код мене и нема),

E, i to glumljenje žrtve koju samo što nisu streljali je smorilo za medalju. Smorila je i tvoja paranoja da neka organizovana grupa u saradnji sa moderacijom radi na tome da suzbije istinu i tvoje istinodejstvovanje. Taman se to smirilo a onda se pojavi ova beslovesna zunzara Davie i potpali te, i onda opet kreće tradicionalno "Drugovi, primećene su na ovom blogu pojave da...", "mesto ovog bloga na medijskoj sceni je očigledno <pa neki mambodžambo>", pa onda opet "dadadadada drugovi, SAD se vidi ko je ko na ovom blogu, i ovaj moj tekst je isfiltrirao neštoneštoneštotandarabroć".

Kako ti ne dosadi čoveče? Jedan isti bulšit u krug.
blogovatelj blogovatelj 11:14 30.11.2017

Re: Тастер

То су радили Кркар и још неки. (Алсе, дочекао сам прилику, срам те било!)


I ja. I iza svake svoje reči stojim. Kosta ne ume da razume iole kompleksniji tekst koji pročita.
I Čarli je magarac, onako generalno, mada voli da se ponosno pravi većim magarcem nego što realno jeste.
tasadebeli tasadebeli 11:21 30.11.2017

Re: Тастер

blogovatelj
То су радили Кркар и још неки. (Алсе, дочекао сам прилику, срам те било!)


I ja. I iza svake svoje reči stojim. Kosta ne ume da razume iole kompleksniji tekst koji pročita.
I Čarli je magarac, onako generalno, mada voli da se ponosno pravi većim magarcem nego što realno jeste.






И стално чујеш неке чудне шумове, је л' да?
blogovatelj blogovatelj 11:21 30.11.2017

Re: Тастер

Znam jednog koji se minimum triput vadio na to što mu je sam đavo dao brzinu eskivaže i razoran udarac desnom


Najbolja pesma koju je Pušenje ikada napravilo. To i Gospođa Brams.


tasadebeli tasadebeli 11:29 30.11.2017

Re: Тастер

maksa83
Свеједно, Крофнице. Окачио ја текст са 20 000 карактера или текст са 20 карактера, опет се појединци попут Максе, Пајкета, Николоа, и сличних, па ето и тебе, не баве садржајем, него мојим карактером

Ali opet fantaziraš i lažeš. Moj komentar na tvoj prethodni blog je bio da je tekst tupljenje. Kao što i jeste, pošto je širokom četkom zamalao po "skoro svim" intelektualcima koji se groze ovoga i onoga zato što neštonešto, što nema veze sa životom. Moraš da naučiš da koristiš manju kičicu da ti se takve stvari ne bi dešavale.

Moraš da prestaneš i da primedbe na tvoja izlaganja pretvaraš u atak na tebe ("na koji se NAČIN oni meni obraćaju!", dva dana pošto si nekog proglasio za govnara, ali znanznamznam - ti si za to imao jako dobro opravdanje, nema veze što tebi niko ništa slično nije rekao) inače ćeš stalno da gaziš na jedne iste grabulje, i sad, kao u onom vicu kad Muja skače na Fatu sa ormana pa promašuje ceo krevet - jebeš ti taj seks kad samo ti uživaš, prvih par puta, važi, ali posle nekog vremena to dosadi i blogu i ljudima.

Da li ti znaš za neki drugi ritam?

(бановање је очигледно теже извести јер у суштини разлога и повода за трајно бановање кроз које су Омега, Емси, Шугарбејби, Врабац,... прошли заправо код мене и нема),

E, i to glumljenje žrtve koju samo što nisu streljali je smorilo za medalju. Smorila je i tvoja paranoja da neka organizovana grupa u saradnji sa moderacijom radi na tome da suzbije istinu i tvoje istinodejstvovanje. Taman se to smirilo a onda se pojavi ova beslovesna zunzara Davie i potpali te, i onda opet kreće tradicionalno "Drugovi, primećene su na ovom blogu pojave da...", "mesto ovog bloga na medijskoj sceni je očigledno ", pa onda opet "dadadadada drugovi, SAD se vidi ko je ko na ovom blogu, i ovaj moj tekst je isfiltrirao neštoneštoneštotandarabroć".

Kako ti ne dosadi čoveče? Jedan isti bulšit u krug.




Заборавио си шта си ми препоручио на неким мојим ранијим постовима?

Није потребно толико карактера, Максо.

Довољно је само једно Молим те.


А што се тиче булшита?

Па куд ћеш већи булшит од овог твог просеравања о колеги с посла, Босанцу, на овом мом посту.

Мада имаш ти тога много... На разним постовима. Примера по коментарима колико хоћеш.


Frankfurt determines that bullshit is speech intended to persuade (a.k.a. rhetoric), without regard for truth. The liar cares about the truth and attempts to hide it; the bullshitter doesn't care if what they say is true or false, but rather only cares whether or not their listener is persuaded.



Е, сад, колико разумем твоје опсервације, ти би да ја булшитујем попут тебе, са мало разноврснијом тематиком, да бих се уклопио у друштво?

Не знам да ли је то изводљиво... Питаћу надлежне.

П.С. - Некада си барем био много духовитији у тим својим булшитерским коментарима, па сам се барем слатко смејао, а сада си досадан за читање до бола.

Где нестаде те твоје духовитости и врцавог духа?

Годинице сустигле?

Или си се стварно изнервирао?
blogovatelj blogovatelj 11:34 30.11.2017

Re: Тастер

И стално чујеш неке чудне шумове, је л' да?


Ne. Stalno lajkujem Maksine komentare. Jedino su možda Vučko i Unf imali procentualno više mojih lajkova od Makse. A možda i nisu. Tu su negde, mrtva trka.
Da se zna.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana