Hronika| Mediji| Planeta| Politika| Putovanja

Kviskoteka

tasadebeli RSS / 06.12.2017. u 01:16

Sakašvili, Džugašvili, hop, hop, hop! 

 

 

 

Osoba A: Ja sam Mihail Sakašvili, bivši komsomolac izbačen iz partije zbog skandala sa pornografijom, čiji je deda bio KGB, pa sam samo zahvaljujući tome mogao ipak da upišem studije u SSSR, ali ne baš u Tbilisiju, nego sam studirao u Kijevu (hvala dedi).

A posle sam bio američki đak. Bio sam pomoćnik Ševardnadzeu u Gruziji, član parlamenta i ministar pravosuđa, pa sam zatim postao predsednik Gruzije svrgnuvši tog istog Ševardnadzea uz pomoć omladinskog pokreta "Dosta" napravljenog po ugledu na srpski "Otpor" i uz pomoć nevladinih organizacija.

Izazvao sam rat sa Rusijom oko Južne Osetije, a zatim sam u rodnoj zemlji optužen za korupciju.

Učestvovao sam u svrgavanju zakonito izabranog ukrajinskog predsednika Janukoviča u pobuni na Majdanu u Ukrajini (opet zajedno sa nekim Srbima), bio sam guverner Odese, dobio sam, pa mi je oduzeto državljanstvo Ukrajine. Zatim sam se bez pasoša šetkao po istočnoj Evropi, ušao nelegalno u Ukrajinu letos, pozivao opet na svrgavanje vlasti, sada Porošenka, organizovao opet demonstracije, na kraju se popeo na krov i pretio da ću da se ubijem.

 

Osoba B: Ja sam Mihail Sakašvili, bivši komsomolac izbačen iz partije zbog skandala sa pornografijom, čiji je deda bio KGB, pa sam samo zahvaljujući tome mogao ipak da upišem studije u SSSR, ali ne baš u Tbilisiju, nego sam studirao u Kijevu (hvala dedi).

A posle sam bio američki đak. Bio sam pomoćnik Ševardnadzeu u Gruziji, član parlamenta i ministar pravosuđa, pa sam zatim postao predsednik Gruzije svrgnuvši tog istog Ševardnadzea uz pomoć omladinskog pokreta "Dosta" napravljenog po ugledu na srpski "Otpor" i uz pomoć nevladinih organizacija.

Izazvao sam rat sa Rusijom oko Južne Osetije, a zatim sam u rodnoj zemlji optužen za korupciju.

Učestvovao sam u svrgavanju zakonito izabranog ukrajinskog predsednika Janukoviča u pobuni na Majdanu u Ukrajini (opet zajedno sa nekim Srbima), bio sam guverner Odese, dobio sam, pa mi je oduzeto državljanstvo Ukrajine. Zatim sam se bez pasoša šetkao po istočnoj Evropi, ušao nelegalno u Ukrajinu letos, pozivao opet na svrgavanje vlasti, sada Porošenka, organizovao opet demonstracije, na kraju se popeo na krov i pretio da ću da se ubijem.

 

Osoba C: A tko sam onda ja?

 

 

 


"Sakašvili oslobođen u neredima"

LINK 

"MISIJA: SPASITI SAKAŠVILIJA Brutalne scene na ulicama Kijeva: Borba s policijom, kamenice i oslobađanje vođe"

LINK

„Ko je uopšte Mihail Sakašvili, i kako je od fotelje predsednika Gruzije, preko guvernerske funkcije i planova da postane premijer Ukrajine stigao do statusa državnog neprijatelja?"

LINK

 

 

 

Da, stvarno, ko je uopšte Mihail Sakašvili?

 

 

Shape Of Things To Come (LINK)

 

Shape of the Things that Already Came (LINK)

 

 

8668ba5dfec82a57c718283ca71796a9.jpg&w=450&h=228 

 

 



Komentari (90)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tasadebeli tasadebeli 01:17 06.12.2017

Тастер

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 01:20 06.12.2017

a bre taso

sakas vilija?

tasadebeli tasadebeli 01:36 06.12.2017

Re: a bre taso

dogodinedragosevac
sakas vilija?




Ма јок, покушавам да погодим ко је тајанствена личност у Квискотеци.



eloy eloy 01:24 06.12.2017

No More Trouble









Koliko je lepše kad planeta pjeva !!
tasadebeli tasadebeli 01:38 06.12.2017

Re: No More Trouble

eloy



Koliko je lepše kad planeta pjeva !!



Их! Онолико лепше!















eloy eloy 09:33 06.12.2017

blogoteka

Primećujem

Kako vreme prolazi sve manje ima komentara i sve je manja čitanost tekstova na blogu. To važi za sve autore pa i za tebe - da mi opet ne nakačiš da se kačim samo za tebe. Ti još i dobro stojiš u odnosu na druge ( nemoj samo da kažeš kako te boli kurac jer se onda gubi smisao ovolikog truda i pisanija - a trud je evidentan.)

Da, kuda plovi ovaj brod ?

Jeste bilo u više navrata priča o blogu b92 na slične teme ali situacija se pogoršava evidentno.

Na kraju ostaje samo jedan . ,,horheakimov biciklom oko sveta na pasulju sa uličnim muzičarima....,, dok se sunce ne ugasi.



tasadebeli tasadebeli 10:19 06.12.2017

Re: blogoteka

eloy

Primećujem

Kako vreme prolazi sve manje ima komentara i sve je manja čitanost tekstova na blogu. To važi za sve autore pa i za tebe



Да. У праву си.

Нема разлога да се љутим. Што кажу у овом селу у Шумадији у које често одлазим:!"Што је истина, истина! Да се не лажемо!"

Da, kuda plovi ovaj brod ?


У мирну луку по имену Апатија. То је близу Опатије.

Jeste bilo u više navrata priča o blogu b92 na slične teme ali situacija se pogoršava evidentno.


Јесте и разумљиво је да они који су већ причали о томе више неће. А недостатак коментара само показује да нико нови овде одавно и не долази. Све једно те исти људи (да нас не заваравају ови нови никнејмови, стари су све то коментатори и аутори), и то не баш широк круг људи, који су се међусобно већ одавно добро упознали, па им је досадило да понављају све једно те исте приче.

Na kraju ostaje samo jedan . ,,horheakimov biciklom oko sveta na pasulju sa uličnim muzičarima....,, dok se sunce ne ugasi.



Па ћуј, стари...

Ако је читава стварност око нас постала естрада (погледај само ову трагикомичну оперету са Сакашвилијем и извештавање медија о њој), зашто би се Блог Б92 разликовао од тога?







П.С. - И шта кажеш, брате... "Интелектуални миље, крем де ла крем,..."?

Стварно си ме слатко насмејао.



eloy eloy 11:27 06.12.2017

Re: blogoteka

П.С. - И шта кажеш, брате... "Интелектуални миље, крем де ла крем,..."?

Стварно си ме слатко насмејао.


To i jeste bila poenta. Smeh ozdravljuje.

Aj da ne bi bio dežurni miner ,,Prsan,,( kapelski kresovi) da odgovorim na tvoje kviz pitanje.

Osoba C: A tko sam onda ja?


Bez rogova ajkula !



P.s Možda smo ideološki na suprotnim stranama ali nikada nisam osporavao tvoje intelektualne i spoznajne kvalitete za razliku od mnogih. Možda samo iritira količina bisera koje bacaš uzalud i na pogrešnom mestu. I da ne budem pogrešno protumačen - ima bisera raznih i crnih i belih. Al su biseri jebeš ih. Sve ostalo je stvar ukusa.

tasadebeli tasadebeli 16:19 06.12.2017

Re: blogoteka

eloy

Smeh ozdravljuje.






Možda smo ideološki na suprotnim stranama



А и то је велико питање... Ко зна до каквих бисмо закључака дошли после мало дужих разговора, без присуства публике, а не овако у коментарима на једном блогу који читају још неки...






ima bisera raznih i crnih i belih. Al su biseri jebeš ih. Sve ostalo je stvar ukusa.



Моја омиљена од оних Црних:








Моторок (ЛИНК)
tasadebeli tasadebeli 20:31 07.12.2017

Re: blogoteka Looney Tunes

Farm Frolics



vcucko vcucko 11:12 06.12.2017

švili cvili

A propos ovog Švilija

Pogled sve govori. Zenice. Lik je čist ludak, poslat od zna-se-koga da radi zna-se-šta.

Meni dve stvari na pameti. Prva, manja: sutra ovi moji (FKP/PFC) igraju u Kijevu. Nadam se da Po(t)rošenko ipak drži kakvu-takvu kontrolu i da neće da bude neko njesra.

Druga, veća: SP u fudbalu. Otvoreni rat koji U.S.A. vode protiv R.F. svim sredstvima sem (za sad) oružano. U takvoj situaciji sve opcije su na stolu, svaka nebuloza koju najbolesniji um može da smisli je sasvim realna. U jasnim ratnim uslovima, samo održavanje istog je, ako ćemo iskreno, nepametno (blaga formulacija). Ovo ja kad kažem, fudbalski fanatik u (mislim) pozitivnom smislu.
Sa ruskog stanovišta, imati potpuno vezane ruke mesec dana, sa stotinama hiljada navijača/turista na prostoru radijusa više hiljada km - to mi liči na neko crnilo u najavi. Još Ameri ne učestvuju (ubi koincidencija, jbt), bolesnim umovima široko polje.

A.D.2018. biće duga i za.ebana.
blogov_kolac blogov_kolac 16:25 06.12.2017

Re: švili cvili

Covek vec sada ima biografiju dostojnu visokobudzetnog holivudskog spektakla. Nas problem, kao i problem vecine drzava bivseg SSSR je sto se i dalje loze na bivse bezbojne partijske aparatcitke (je*o nas Sloba!) koji su nekada i samo sticajem bizarnih i srecnih okolnosti isplivali u prvi plan, kao i na bivse pijune tajne Sluzbe koji su dopuzali do zadnjeg reda i postali kraljice.

Veza ovog Sa***vilija sa Ukrajinom po TASSi i ostalim Sputnjik overdouz konzumentima je vidim krajnje jednostavna - poslala ga CIjA na novi zadatak.

U stvarnosti, radi se o tome da je covek sluzio vojsku u Ukrajini, a odmah potom nastavio studije u Kijevu, gde ga zatice raspad SSSR, ali i gde se upoznaje sa danasnjim ukrajinskim predsednikom Porosenkom. U tim studentskim danima nijedan nije imao politicke ambicije, ali par decenija kasnije jedan je bio tajkun sa velikim ambicijama da se upusti u politiku, i setio se svog starog prijatelja koji je tada bio profa na nekom americkom univerzitetu, a jos vaznije sa ogromnim politickim iskustvom kao bivsi predsednik jedne post-sovjetske republike. Prvo ga je Porosenko angazovao kao savetnika, a potom mu je poverio i visoku drzavnu funkciju kao guverner Odese. Dakle, ukrajinski predsednik ga je sam pozvao i doveo, zbog njihovog starog poznanstva, i njegovog velikog iskustva u upravljanju drzavom koja se nalazi u tranziciji i konfliktu sa Rusijom. Ovaj se odazvao, ali ocito ne da bi imao opet bilo kakvu vlast i funkciju, nego stvarno da pomogne Ukrajincima, i kada je procenio da je i sam Porosenko deo problema, smelo se pobunio.

Ukrajinska politicka scena je ocito poprilicno bizarna, koloritna, turbulentna i krajnje nestabilna - ali makar postoji! A ne kao u ostalim ex-SSSR KGB-istanima (ne racunam tu Balticke Republike koje su odmah veze sa Kremljom i SSSR unutrasnjom zaostavstinom svele na pravu minimalnu meru) gde postoji samo paravan politickog zivota i demokratije, a sve je ustvari pod kontrolom Velikog Vodje, Sluzbe, a uz spoljnu pomoc i nadzor ruskog Velikog Brata.

tasadebeli tasadebeli 16:25 06.12.2017

Re: švili cvili

vcucko

Pogled sve govori. Zenice. Lik je čist ludak, poslat od zna-se-koga da radi zna-se-šta.



И види шта све тај лудак направи за непуне две деценије...


Meni dve stvari na pameti. Prva, manja: sutra ovi moji (FKP/PFC) igraju u Kijevu. Nadam se da Po(t)rošenko ipak drži kakvu-takvu kontrolu i da neće da bude neko njesra.



Си видео да су јуче, прекјуче у Кијеву изрешетали мецима ауто неког фудбалера Динама?

Јес да се ради о гробарима ( ), ал' и мене мало зебе око срца док се момци не врате кући...


Druga, veća: SP u fudbalu. Otvoreni rat koji U.S.A. vode protiv R.F. svim sredstvima sem (za sad) oružano. U takvoj situaciji sve opcije su na stolu, svaka nebuloza koju najbolesniji um može da smisli je sasvim realna. U jasnim ratnim uslovima, samo održavanje istog je, ako ćemo iskreno, nepametno (blaga formulacija). Ovo ja kad kažem, fudbalski fanatik u (mislim) pozitivnom smislu.
Sa ruskog stanovišta, imati potpuno vezane ruke mesec dana, sa stotinama hiljada navijača/turista na prostoru radijusa više hiljada km - to mi liči na neko crnilo u najavi. Još Ameri ne učestvuju (ubi koincidencija, jbt), bolesnim umovima široko polje.

A.D.2018. biće duga i za.ebana.





Дуга, веома дуга и заХебана.
tasadebeli tasadebeli 16:44 06.12.2017

Re: švili cvili

blogov_kolac

Dakle, ukrajinski predsednik ga je sam pozvao i doveo, zbog njihovog starog poznanstva, i njegovog velikog iskustva u upravljanju drzavom koja se nalazi u tranziciji i konfliktu sa Rusijom.



И у корупцији?

ПоТрошенко сакао Вилија, што каже један коментатор, па се поџапали?

Што ли ти подржаваш ову Сакашвилијеву порњаву?

Заиста мислиш да ова твоја прича пије воду код оних који иоле прате ситуацију и при томе укључују мозак?
blogov_kolac blogov_kolac 17:08 06.12.2017

Re: švili cvili

tasadebeli
И види шта све тај лудак направи за непуне две деценије...

On je Cercil i De Gol (sto bi rekla Vesna Pesic) u odnosu na sve one postkomunisticke najvece sinove, velike bratove i oceve nacija koji su tvoji uzori i idoli. Mogao je i on da nastavi tim putem, i postane jos jedan kalif umesto kalifa, na izborima odmah po svrgavanju autokrate Sevarnadzea osvojio je preko 90% glasova i imao je u rukama svu mogucu vlast i poluge moci. Ali je poceo u zemlji da uvodi stvarni pluralizam, demokratiju i politicke slobode, tako da je na sledecim izborima pobedio sa 54%, a na sledecim nije ni ucestvovao jer je uveo i pridrzavao se ogranicenja o maksimalnih dva mandata. Vlast je predao mirnim putem, na izborima. U ekonomskom smislu, period njegove vladavine od 2004-2013 predstavlja deceniju najintezivnijeg ekonomskog razvoja u istoriji Gruzije, iskljucivo zahvaljujuci unutrasnjim ekonomskim reformama (bas u to vreme su veliki ekonomski uzlet imale i razne Venecuele, Rusije, Kazakhstani, Azerbejdzani, i neke druge drzave, ali samo zato jer su bile prebogate naftom i/ili gasom cije su cene bile na istorijskom maksimumu) - i sve to uprkos krajnje nepovoljnim spoljnim okolnostima jer je bas u tom periodu besnela velika svetska ekonomska kriza, a susedna Rusija osim sto je sve vreme pod indirektnom okupacijom drzala dva velika dela gruzijske teritorije, izvrsila je 2008 i oruzanu intervenciju nad Gruzijom.
tasadebeli
И у корупцији?
...
Заиста мислиш да ова твоја прича пије воду код оних који иоле прате ситуацију и при томе укључују мозак?
Da li ti znas da je Gruzija pod njim, covekom koji je svoje postdiplomske studije zavrsio na elitnim americkim univerzitetima, bila neka vrsta svetskog rekordera u borbi protiv korupcije? Nesto otprilike sa africke #150 pozicije u percepciji korupcije, zavrsili su u respektabilnih TOP50 (najbolji u ex-SSSR posle 3 pribalticke)! Dolaskom na vlast omogucio je svojim zemljacima maksimalne slobode, ali je zato u tri smene punio zatvore kriminalcima, korumpiranim funkcionerima, tajkunima... Korupcija je rak-rana danasnje Ukrajine, tako da je izmedju ostalog Porosenko njegovim angazovanjem kao svetski priznatog (bez ironije) borca protiv korupcije pobrao velike pluseve na Zapadu. Da je sam korumpiran, pa valjda bi mu funkcija guvernera najvece luke Odese pala kao sekira u med, i svakako ne bi talasao.

Ali za tebe je u praksi "ukljuciti mozak" isto sto i "ukljuciti Sputnjik"...
vcucko vcucko 17:18 06.12.2017

Re: švili cvili

tasadebeli


И види шта све тај лудак направи за непуне две деценије...


Šta god da je uradio, Vladimiru Vladimiroviču baš leglo k'o kec na deset. Faktor Švili je svojevremeno bio od neprocenjive koristi glede provere borbene gotovosti oružanih snaga.
A i Meda dočekao svojih pet minuta da malo komanduje juriš
vcucko vcucko 17:32 06.12.2017

Re: švili cvili

blogov_kolac


a susedna Rusija osim sto je sve vreme pod indirektnom okupacijom drzala dva velika dela gruzijske teritorije, izvrsila je 2008 i oruzanu intervenciju nad Gruzijom.


A siroti Švili ništa tu nije kriv? Samo su upali kroz Roki tunel i zapucali na sve što se mrda u Ćinvaliju. Kao Putin je u Pekingu, knjava na otvaranju Igara. Pa ih Meda za dan i po vratio na početna podešavanja (i još malo iza).

Živo me zanima jedna stvar: šta bi rekao, kako bi komentarisao i uopšte koliku bi ciku i vrisku do neba podigao izvesni domaći sektor, da je nekom u Vojsci Srbije pala na pamet potpuna ista avanturističko-suicidna ideja prema recimo južnoj Kos. Mitrovici. Sa u dlaku istim obrazloženjima koje si upravo naveo.
tasadebeli tasadebeli 17:47 06.12.2017

Re: švili cvili

blogov_kolac

On je Cercil i De Gol (sto bi rekla Vesna Pesic) u odnosu na sve one postkomunisticke najvece sinove, velike bratove i oceve nacija koji su tvoji uzori i idoli.



Veza ovog Sa***vilija sa Ukrajinom po TASSi i ostalim Sputnjik overdouz konzumentima je



Је л' тема овде Таса или Сакашвили?

Ја теби нисам запљунуо ниједну етикету овакве природе какву си ти мени у оба ова своја коментара сасуо.

Па сматрам да је основни ред и ствар домаћег васпитања да ни ти мени не лепиш етикете, него да изнесеш аргументе за оно што тврдиш.

Мислим да те такво лепљење етикета Таси, а не дискусија о Сакашвилију, поприлично дисквалификује за било какву комуникацију на овом посту, па зато немој да се изненадиш ако ти не одговорим на неки твој следећи коментар у којем лепиш етикете Таси уместо да се бавиш Сакашвилијем.




Узгред, поводом свих ових Сашвилијевих "заслуга" за предани рад на демократизацији Грузије и на њеном развоју које ти помињеш, само да те подсетим да Сакашвили не сме да крочи ногом у своју родну земљу јер је тамо оптужен за корупцију и злоупотребу власти.

А на власт у Грузији свакако није дошао демократским путем.



KO JE ČOVEK - Mihail Sakašvili, predsednik Gruzije
Američki đak


POČETAK: Rođen 21. decembra 1967. godine u Tbilisiju. Otac mu je lekar, a majka istoričar.
KARIJERA: Po okončanju Kijevskog instituta za međunarodne odnose kao stipendista Kongresa SAD odlazi na studije na Kolumbija univerzitet u NJujorku gde je i magistrirao prava. Doktorirao je na Univerzitetu ‘’Džordž Vašington’’. Bio je zaposlen u Norveškom institutu za ljudska prava u Oslu i u jednoj njujorškoj pravničkoj firmi. U Gruziju se vratio 1995. godine i posvetio političkoj karijeri. Bio je poslanik i ministar pravde u vladi bivšeg gruzijskog predsednika Eduarada Ševarnadzea. Na tom mestu optužio je čelne ljude tajne i javne policije i ministra ekonomije za korupciju, ali je posle bezuspešne borbe podneo ostavku: ‘’Nemoralno je ovde ostati. Korupcija je ušla u središte vlade’’ - rekao je tada. Bio je i gradonačelnik Tbilisija, da bi 2003. godine od blokova „Nacionalni pokret“ i „Burdžanadze-demokrati“ kandidovan za predsednika Gruzije. Na predsedničkim izborima, na koje je izašlo 83 odsto birača, osvojio je 95 odsto glasova. Izbori su održani u velikoj euforiji šest nedelja nakon što je bivši predsednik Ševarnadze bio prisiljen na ostavku zbog masovnih protesta opozicije posle krađe na parlamentarnim izborima. Još pre kraja prebrojavanja glasova Ševarnadze i njegove pristalice objavljuju da je njihova stranka odnela pobedu. Stvari se zatim odvijaju veoma brzo pod nazivom ‘’Revolucija ruža’’: Kmara (u prevodu znači ‘’Dosta’’, gruzijski varijanta Otpora, koje su i podučavali otporaši iz Beograda kako da nenasilno ruše diktatorske režime, pa su i preuzeli njihov simbol-pesnicu) organizuje proteste na trgu ispred zgrade Parlamenta u Tbilisiju. Ševarnadze ne odstupa. Tek posle juriša na parlament, 23. novembra, tačno u 19.51, smrknuti Ševarnadze objavljuje da se povlači sa položaja šefa države, posredstvom američkog ambasadora, što je u Moskvi izazvalo veliku sumnju. Od tada se politička i ekonomska situacija nije mnogo promenila. Prosečna mesečna zarada iznosi svega 40 evra. Otcepljene pokrajine Abhazija i Južna Osetija ostale su pobunjene. Vladina odluka da upotrebi silu protiv demonstranata, koji su protestovali optužujući vlast za korupciju i ubistva oponenata, ali i odluku o uvođenju vanrednog stanja i medijskih ograničenja, izazvale su oštre kritike u zemlji i inostranstvu (2007). U decembru podnosi ostavku i saziva prevremene izbore, kao kompromisno rešenje. Velikom većinom glasova reizabran je na mesto šefa države u januaru ove godine.

SKANDALI: Na granici Gruzije i republike Abhazije, koja tvrdi da je nezavisna država, a na čijoj su teritoriji ruski mirotvorci, u oktobru 2007, došlo je do incidenta, a zatim i verbalnog sukoba ruskih i gruzijskih vojnika. Na licu mesta pojavio se i predsednik Gruzije, i urlao na ruske vojnike koji su ćuteći gledali u pod!

ATENTATI: U maju 2005. tokom govora Džordža Buša na Trgu slobode u Tbilisiju, Gruzijac Vladimir Arutjunijan bacio je ručnu bombu na predsednika SAD i Sakašvilija. Bomba nije eksplodirala, a Arutjunijan je uhapšen u junu, i pri tom ubio jednog policajca. Osuđen na doživotnu robiju.

DRUGI O NJEMU: ‘’Stvarni predsednik Gruzije nije Mihail Sakašvili, već savetnik američke administracije za istočnu Evropu Brus Džekson. Upravo je Džekson rukovodio izradom i realizacijom planova tzv. plišanih revolucija, posebno „revolucije ruža“ u Gruziji (Šalva Natelašvili, lider opozicione gruzijske Laburističke partije)

BRAČNO STANJE: Oženjen Sandrom Roelofs, Holanđankom. Imaju sinove Eduarada i Nikoloza.
ZANIMLJIVOSTI: Ruska štampa tvrdila je da bi mogao postati Mihail Prvi, pošto je jedan od potomaka carske loze Bagrationovih. On je sam izjavio, navodno u šali, tokom rasprave o povratku ustavne monarhije: „Jedna od mojih prababa bila je od Bagrationovih“. Sakašvilijeva baba Leonida Georgijevna, istina, rođena je kao Bagration-Muhraneli, ali se grb Bagrationovih po ženskoj liniji ne prenosi, tvrdili su istoričari. Osim gruzijskog, tečno govori engleski, francuski, ruski i ukrajinski. Služi se španskim i osetijskim.



(ЛИНК)


Отприлике, дошао је на власт на исти начин као што је Динкић са калашњиковим упао у Народну банку Србије.


И какве везе, мајке ти, имају сада Руси са овом тренутном порнографском оперетом Сакашвилија?

Дај, објасни ми, леба ти...


E OVO JE VRH VRHOVA:

Američki agent Sakašvili sa Ukrajincima koji mrze Ruse, ruši američkog agenta Porošenka?

Ukrajinska anomalija kao da nema kraja: Ukrajince od američkog agenta uticaja Petra Porošenka spasava američki agent uticaja Mihail Sakašvili. Bivši predsednik Gruzije koji bi – čim bi prešao granicu svoje rodne zemlje – odmah bio uhapšen.

Sve u svemu, ludilo sa američkim i globalističkim smislom. I, upravo zahvaljujući njemu – Sakašvili danas u centru Kijeva, kao lider tamošnjeg opozicionog Ruha (pokreta) novih snaga predvodi demontracije koje je proglasio za „Marš za narodni impičment”.

Kolone učesnika marša krenule su od Parka Tarasa Ševčenka, koje su Sakašvili i njegovi pomagači – kao što je to radila zapadna opozicija u Srbiji do 5. oktobra – proglasili za Trg Slobode.

„Marševci” traže impičment Porošenka, a kao prvi korak ka njemu – hitno izglasavanje zakona o impičmentu.

Porošenkov režim se naziva „pupkom korupcije” i tajkunskim, a njegov državni kurs – pogrešnim.

Učesnici marša – njih oko 7.000 – stigli su do Evropskog trga u samom centru Kijeva, gde su započeli miting.

„Marševci” najčešće skandiraju „Im-pič-ment, im-pič-ment!” i „Dole gospoda!”.

I na mitingu dominiraju crno-crvene zastave ukrajinskih krajnjih desničara.

Da bi ukrajinsko ludilo bilo kompletno, Sakašvili se ukrajinskim nacionalistima-rusofobima obraća na ruskom jer drugi jezik – osim engleskog i svog maternjeg – ne zna. Odnosno: ne zna ukrajinski.

Tako je na ruskom – obrativši se političarima koji su u opoziciji Porošenku (Juliji Timošenko, Olegu Tjagniboku i Andreju Sadovomu) – izgovorio:

„Ovo je možda jedina šansa da mirno i na zakonit način zaustavimo upadanje Ukrajine u diktaturu i njeno pretvaranje u novu Ruinu”.



(ЛИНКЛИНКЛИНК)
tasadebeli tasadebeli 17:56 06.12.2017

Re: švili cvili

vcucko

И види шта све тај лудак направи за непуне две деценије...



Šta god da je uradio, Vladimiru Vladimiroviču baš leglo k'o kec na deset.






Ушао је Сакашвили у легенду у Србији.


Mihail Sakašvili

Gruzijski predsednik koji je postao sinonim za "grešku u proračunu". Kada je prošle godine napao Južnu Osetiju ceo svet se pitao na kakvim je drogama? Rusi naravno nisu čekali ništa, već u standardnom maniru "demonstracije sile" naterala je Sakašvilija da grize svoju kravatu (bukvalno). Da li je moguće da je stvarno mislio da je "vojna varijanta" rešenje krize? Na pregovaračkom stolu su podjednaki, ali na vojnom ,"da se svi u so pretvore, ne bi im ručak posolili". Da li se iko nadao da će EU ili NATO nešto rizikovati zbog Gruzije? Jad i očaj Sakašvilijeve politike koja je ovako samu sebe dovela pred svršen čin i tako jasno poručila da niti ima strpljenja, niti diplomatiju da pitanje Osetije reši. Inače, Gruzije je i ranije pokazivala sklonost ka "talambasanju", kada su se za vreme Staljina (koji je bio nji'ov čovek, Gruzin), pokušali odvojiti od SSSR-a, ali je simpatični brkajlija (sotona) pola tih "pametnih" pobio, a pola poslao u Gulage.


VUKAJLIJA (ЛИНК)


Не могу да верујем да ови неоконима из Стејтса дириговани транснационални сорошевци звани Канвас, Отпор и шта ти ја знам заиста и сада, после свега, озбиљно рачунају на једну такву будалу.

Можда то само говори колико је дубоко њихово очајање у овом тренутку?


"Иванка, слушај, ја сам решио да се убијем! Не зезам се, озбиљно ти кажем!"


Јбг, свако седам на попа има своје чучим на дами.
tasadebeli tasadebeli 18:09 06.12.2017

Re: švili cvili

blogov_kolac

Ali za tebe je u praksi "ukljuciti mozak" isto sto i "ukljuciti Sputnjik"...



А теби CNN?

Што рече неко на једном од прошлих блогова, да бог да да ти Кристијан Аманпур правила репортажу пред кућом.

(Последице арапског пролећа и истоваривања демократије из авиона у Либију...

Orphans of the Sahara ЛИНК)


А зашто не сме Сакашвили да се врати у Грузију ако је већ толико заслужан за њен развој?

Мислиш да су после њега на власт у Грузији дошле проруске снаге, па хоће да га хапсе јер ради за Амере?

Е, јбг...






OTKUD SAKAŠVILI U POLJSKOJ Gruzija traži izručenje bivšeg predsednika

Beta | 07. 08. 2017 - 15:50h
Vlasti Gruzije zatražile su zvanično od Poljske da utvrdi da li se na njenoj teritoriji nalazi bivši gruzijski predsednik Mihail Sakašvili za kojim je u Gruziji raspisana poternica, saopštilo je danas Okružno tužilaštvo u Varšavi.


"Vlasti Gruzija obratile su se Poljskoj da utvrdi da li bivši gruzijski predsednik Mihail Sakašvili boravi na njenoj teritoriji. U skladu sa procedurama predali smo zahtev Graničnoj straži i Policiji Poljske", kazao je danas poljskoj privatnoj televiziji Polsat portparol tužilaštva Lukaš Lapčinjski.

Zahtev je upućen nakon nekoliko intervjua Mihaila Sakašvilija poljskim medijima.

Portparol tužilaštva u Varšavi nije hteo da precizira da li je to istovremeno i zahtev da Poljska izruči Sakašvilija Gruziji ako se nalazi u toj zemlji.

Ministarka pravde Gruzije Tea Cukulijani kazala je 31. jula da je bivši predsednik Sakašvili pod istragom za četiri krivična dela u domovini, između ostalog za pronevere novca iz budžeta, i da će Gruzija zahtevati od zemalja u koje Sakašvili dođe da ga privedu i izruče u Tbilisi.

Sakašviliju oduzeto državljanstvo Ukrajine
Sakašviliju, koji je u sukob došao i s vlastima Ukrajine koja mu je dala državljanstvo i postavila za guvernera Odese, oduzeto je i ukrajinsko državljanstvo, tako da nije jasno sa kojim pasošem i kako se pojavio u Poljskoj, gde se u nedelju u Varšavi sreo s Ukrajincima koji žive i rade u poljskoj prestonici.

"Putin je dao dve milijarde dolara oligarhu Ivanišviliju koji je otišao u Gruziju i pobedio na parlamentarnim izborima. Putin je tada otvoreno govorio da Sakašviliju treba suditi i oligarh je to uradio zato što je za to dobio pare. Predsednik Poljske Leh Kačinjski bio je neprijatelj broj jedan Putina, ja broj dva", rekao je Sakašvili ovog vikenda u intervjuu poljskoj državnoj televiziji TVP.

Przypnij na PinterestPodziel się
Bivši predsednik Gruzije sukobio se s državnim vrhom Ukrajine, podneo ostavku na funkciju guvernera i osnovao je svoju političku partiju a predsednika Ukrajine Petra Porošenka optužio ga je da se ne bori protiv korupcije, posle čega su mu ukrajinske vlasti oduzele državljanstvo.

"Oduzimajući mi državljanstvo, Porošenko je priznao da sam njegov glavni protivnik. On pokušava da se ratosilja svog protivnika u stilu Sovjetskog Saveza. Poslednja 24 časa bile su duge kolone na ukrajinsko-poljskoj granici jer me traže svuda. I u prtljažnicima automobila", kazao je za TVP Sakašvili.

Bivši predsednik Gruzije je u intervjuu poljskoj državnoj televiziji podržao i teoriju sadašnjeg poljskog državnog vrha, u koju, međutim, nimalo ne veruje većina Poljaka, da je predsednik Rusije Putin naredio da se nad Smolenskom na zapadu Rusije 2010. obori avion s predsednikom Poljske Lehom Kačinjskim i visokom državnom delegacijom.

Zvanične istrage, i ruska i poljska, u čije zaključke po raznim anketama stabilno veruje većina Poljaka, nisu našle nikakve dokaze koje bi upućivale na atentat ili teroristički napad, već je glavni krivac za nesreću u kojoj je poginulo svih 96 ljudi u avionu to što se išlo na sletanje u nemogućim vremenskim uslovima, po gustoj magli, u žurbi da Kačinjski ne zakasni na važnu komemoraciju streljanim poljskim vojnim zarobljenicima, žrtvama masakra u Katinskoj šumi.




На крају крајева, ако ни због чега другог, онда би тог психијатријског пацијента Сакашвилија заиста требало стрпати у посебну установу због овога:


Sakašvili: Američkim oružjem možemo da osvojimo cijelu Rusiju
09/02/2016 19:00

Bivši gruzijski predsjednik smatra da je duh ukrajinskih vojnika najbolji u svijetu, i ako im se daju potrebna znanja, vještine i oružja, oni mogu i cijelu Rusiju osvojiti.

Sakašvili je kazao da je to procjena gruzijskih instruktora, koje su obučavali Amerikanci, naglasivši da oni znaju mnogo o borbenom duhu.

Bivši gruzijski predsjednik, koji je u svojoj zemlji optužen za zloupotrebu vlasti, smatra da je staro protivtenkovsko oružje jedino što sprječava Ukrajince da uspješno ratuju.

“Glavni problem Ukrajine je zastarjelo protivtenkovsko oružje. Ali novije imaju Sjedinjene Države, i ako ga pošalju, Ukrajina će dići u vazduh prvih 50 ruskih tenkova i sve će biti sasvim drugačije”, rekao je Sakašvili u intervjuu za ukrajinski televizijski kanal “24”.

On je uvjeren da je pružanje pomoći Ukrajini od strane Sjedinjenih Država u potpunosti moguće.

“Oni su vidjeli snažnu borbu ukrajinskog naroda. Vidjeli su da je Ukrajina spremna da brani demokratske vrijednosti, koje su za SAD glavne”, zaključio je Sakašvili.



Јеси ли ти свестан последица оваквих изјава тог великог демократе, реформисте и бившег комсомолца чији је деда био у КГБ?



vcucko vcucko 18:16 06.12.2017

Re: švili cvili

tasadebeli


Не могу да верујем да ови неоконима из Стејтса дириговани транснационални сорошевци звани Канвас, Отпор и шта ти ја знам заиста и сада, после свега, озбиљно рачунају на једну такву будалу.


Još jedno bih voleo da vidim: da bilo koji domaći poštovalac Canvasa (a da nije delegiran i samim tim zaštićen) provede jedan sat (60 minuta ili 3.600 sekundi) među ovima što jurišaju pod Švilijevom komandom. Al' da ne sme da beži nego mirno da prihvati svoju sudbu. Hoću da verujem (još uvek, ljudi smo) da pojma nemaju koga podržavaju.

Kad bolje razmislim, mnogo je i pola sata. Mno-go!
tasadebeli tasadebeli 18:36 06.12.2017

Re: švili cvili

vcucko
tasadebeli


Не могу да верујем да ови неоконима из Стејтса дириговани транснационални сорошевци звани Канвас, Отпор и шта ти ја знам заиста и сада, после свега, озбиљно рачунају на једну такву будалу.


Još jedno bih voleo da vidim: da bilo koji domaći poštovalac Canvasa (a da nije delegiran i samim tim zaštićen) provede jedan sat (60 minuta ili 3.600 sekundi) među ovima što jurišaju pod Švilijevom komandom. Al' da ne sme da beži nego mirno da prihvati svoju sudbu. Hoću da verujem (još uvek, ljudi smo) da pojma nemaju koga podržavaju.

Kad bolje razmislim, mnogo je i pola sata. Mno-go!






Лепо ја рекох:

Osoba C: A tko sam onda ja?




Popović: Niko iz "Otpora" nije čuo za Marka Ivkovića koji je proteran iz Ukrajine (ЛИНК)







Serbia | National Democratic Institute (ЛИНК)

blogov_kolac blogov_kolac 19:11 06.12.2017

Re: švili cvili

TASSo... uvodni tekst, a potom dalja trivijalizacija i banalizovanje diskusije, ti je otprilike na nivou agitprop materijala namenjenih najmladjim komsomolcima pre jedno 90 godina. A sada dobro poznatom metodom kilometarskih citata namerno gusis i ubijas svaku dalju diskusiju na temu i blogu koji si sam otvorio i inicirao cim se pojavila prva budala (u ovom slucaju ja) koja je pokusala da skrene paznju da su u pitanju mnogo slozeniji i kompleksniji problemi i njihova pozadina.
tasadebeli tasadebeli 19:18 06.12.2017

Re: švili cvili

blogov_kolac
TASSo... uvodni tekst, a potom dalja trivijalizacija i banalizovanje diskusije, ti je otprilike na nivou agitprop materijala namenjenih najmladjim komsomolcima pre jedno 90 godina. A sada dobro poznatom metodom kilometarskih citata namerno gusis i ubijas svaku dalju diskusiju na temu i blogu koji si sam otvorio i inicirao cim se pojavila prva budala (u ovom slucaju ja) koja je pokusala da skrene paznju da su u pitanju mnogo slozeniji i kompleksniji problemi i njihova pozadina.



Довиђења и пријатно.


EDIT: Наравно, нека то тебе не спречи у даљој дискусији и изношењу чврстих аргумената у прилог објашњавања тих "много сложенијих и комплекснијих* проблема.

Па макар у недостатку бољих доказа релативизовао тему и лепио и даље Таси етикете.

_____________________________________________________________________________

* - Плеоназмом "slozeniji i kompleksniji", тј. српска реч + страна реч са истим значењем у тој реченичној конструкцији, ти наглашаваш, у ствари, да су твоји аргументи о Сакашвилију много озбиљнији од мојих "комсомолских, агитпроповских од пре једно 90 година"?

Је л' то у питању?

Е, видиш, а ја сам из те моје лингвистике научио да се оваквом врстом комуникације (плеоназми са обавезном страном речи у циљу засењивања простоте) служе они који би да се баве мистификацијом теме о којој заправо и не знају много, али чврсто заступају своје мишљење произашло из тог незнања.

Јбг, извини...

У пропагандном брејнвошингу савремених медија језик је истовремено и циљ и средство манипулације.

Ова твоја реченица са "slozeniji i kompleksniji problemi i njihova pozadina" је сјајан пример за те покушаје манипулације у којима је језик истовремено и циљ и средство манипулације.

Подсећа ме на она стара добра времена наше бивше социјалистичке самоуправне домовине (а нити је била социјалистичка нити самоуправна) када ни за једно конкретно направљено срање у држави и друштву никада ниси могао да чујеш од надлежних и од медија конкретна имена криваца, него су увек за све били криви "субјективне слабости и објективне тешкоће".

Подсетио си ме сада на те старе партијске манипуланте које слушам читавог свог живота, откада знам за себе.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:53 06.12.2017

Re: švili cvili

Довиђења и пријатно.


Stvarno Taso,
I ja sam se malo iznenadio kad sam video šta je tema bloga.
Ne kažem da nije interesantna, ali te jadne Ukrajina mi nekako i žao.
Doveli su je do apsurda, pa bivši predsednik jedne države sad hoće da bude vlast i u njoj, može li apsurd da bude veći, i može li se takva država smatrati ozbiljnom, ma kolika da je?

Ova bizarnost da ga hapse na krovu kuće, s kog on kao hoće da skoči, a potom da ga od policije otimaju neki ljudi, čini mi se, tu temu definitivno izmešta iz sfere politike, i svrstava je u rubriku verovali ili ne.

Od nje je ozbiljnija čak i naša komšijska BiH, sa svom ovim današnjom javnom brukom dva člana njenog predsedništva u drugoj državi.

floki floki 19:56 06.12.2017

Re: švili cvili

:)) romansirana biografija morona sto zvace kravatu i pentra se po krovovima... autor blogov k....c

jbt :)
tasadebeli tasadebeli 19:57 06.12.2017

Re: švili cvili

blogov_kolac



Узгред, Блогов Коче, у свим тим силним указивањима на сложеност и комплексност проблема и њихове позадине ти ми уопште ниси одговорио на два моја врло конкретна питања.

1) Ако је Сакашвили већ толико заслужан за развој Грузије на свим пољима, политичком, економском итд, зашто онда њега у тој његовој рођеној Грузији терете за корупцију и злоупотребу власти и траже његово изручење од других земаља?

(Рецимо, од Пољске која, интересантно, одбија да га изручи, него га пушта да са њене територије насилно улази у Украјину иако му је Украјина забранила улаз.)


2) Какве везе Руси, Путинова Русија, конкретно имају са овом тренутном ситуацијом у Украјини и Сакашвилијевим понашањем тамо од летос?

Само ми немој рећи да је тај ПоТрошенко Путинов човек на власти у Украјини, па га сада велики демократа Сакашвили обара са власти да би и Украјини донео демократију, срећу и просперитет као што је то учинио у родној Грузији.

Такво објашњење ипак не могу да прогутам.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:01 06.12.2017

Re: švili cvili

romansirana biografija morona sto zvace kravatu




tasadebeli tasadebeli 20:10 06.12.2017

Re: švili cvili

hoochie coochie man

Ne kažem da nije interesantna, ali te jadne Ukrajina mi nekako i žao.
Doveli su je do apsurda,



И мени је жао Украјине. Отуд и тема...

Све оно што смо и сами осетили на својој кожи код нас у последњих 25 година, то сада раде њима.

С тим што Украјина има скоро два и по пута више становника од бивше СФРЈ. А исто тако има и православне и католике...

(Ови Бандерини, ( "срце Мајдана" ) су ти еквивалент хрватских усташа. Знам то поуздано, имао сам прилике да се са њима блиско сусрећем још пре 30 година... И сада када налетим негде ван Србије на њих, гледамо се узајамно подозриво, с неповерењем...)

Лепо каже онај текст који сам цитирао:

E OVO JE VRH VRHOVA:

Američki agent Sakašvili sa Ukrajincima koji mrze Ruse, ruši američkog agenta Porošenka?

Ukrajinska anomalija kao da nema kraja: Ukrajince od američkog agenta uticaja Petra Porošenka spasava američki agent uticaja Mihail Sakašvili. Bivši predsednik Gruzije koji bi – čim bi prešao granicu svoje rodne zemlje – odmah bio uhapšen.

Sve u svemu, ludilo sa američkim i globalističkim smislom. I, upravo zahvaljujući njemu – Sakašvili danas u centru Kijeva, kao lider tamošnjeg opozicionog Ruha (pokreta) novih snaga predvodi demontracije koje je proglasio za „Marš za narodni impičment”.



Ova bizarnost da ga hapse na krovu kuće, s kog on kao hoće da skoči, a potom da ga od policije otimaju neki ljudi, čini mi se, tu temu definitivno izmešta iz sfere politike, i svrstava je u rubriku verovali ili ne.



Фарса, бре! Надреална фарса!

Надајмо се само да неће бити много крви проливено...


Od nje je ozbiljnija čak i naša komšijska BiH, sa svom ovim današnjom javnom brukom dva člana njenog predsedništva u drugoj državi.



А замисли тек колико је била озбиљнија СФРЈ са осам чланова председништва!

И колико ја то тек онда срамота била када су сви тако ђутуре одлазили у иностранство водећи и своје таште, свастике...





floki floki 20:27 06.12.2017

Re: švili cvili

hoochie coochie man
romansirana biografija morona sto zvace kravatu





tasadebeli tasadebeli 20:33 06.12.2017

Re: švili cvili

floki
hoochie coochie man
romansirana biografija morona sto zvace kravatu





Али мени је најјаче оно да бежи на кров јер хоће да се убије!






Ц, ц, ц,... Јбт!!!




hoochie coochie man hoochie coochie man 20:39 06.12.2017

Re: švili cvili


Ma čist ludak.
Ko god da je njega instalirao u Ukrajini, Porošenko, CIA, BIA, snajka...ili ima neke veoma podle namere prema toj državi, ili je kreten veći od njega.

Čuj, čoveka koji prvo krene na Rusiju pa dobije po pič*i, (a šta drugo da očekuje?) a zatim kaže kako može da pobedi Rusiju, instalirati u neku visoku vlast...
milisav68 milisav68 20:51 06.12.2017

Re: švili cvili

blogov_kolac
TASSo... uvodni tekst, a potom dalja trivijalizacija i banalizovanje diskusije, ti je otprilike na nivou agitprop materijala namenjenih najmladjim komsomolcima pre jedno 90 godina.

Drugim rečima, pregazilo ga vreme, treba da se informiše na CNN-u, on je mlađi od 90 godina.
A sada dobro poznatom metodom kilometarskih citata



A komentara?
apostata apostata 21:11 06.12.2017

Re: švili cvili

vcucko vcucko 21:25 06.12.2017

Re: švili cvili

tasadebeli


С тим што Украјина има скоро два и по пута више становника од бивше СФРЈ. А исто тако има и православне и католике...

(Ови Бандерини, ( "срце Мајдана" ) су ти еквивалент хрватских усташа. Знам то поуздано, имао сам прилике да се са њима блиско сусрећем још пре 30 година... И сада када налетим негде ван Србије на њих, гледамо се узајамно подозриво, с неповерењем...)

А замисли тек колико је била озбиљнија СФРЈ са осам чланова председништва!


Ovo za katolike, nije baš toliko koliko se priča. Ima više tzv. unijata, neke mongrelske crkve istočnog obreda koja u svemu priznaje papu i jedina svrha postojanja joj je da bude protiv RPC. A najviše vernika ima frakcija UPC nepriznata od Moskovske Patrijaršije, nešto više od frakcije UPC koja priznaje Moskvu i oseća se delom RPC (opet ubi koincidencija, ko je rekao Miraš). A jezgro Banderovaca (i u onom ratu Petljurovaca) su bili upravo ovi iz nepriznate UPC i unijati, ne katolici; katolici, uglavnom poljskog porekla ili pravi Poljaci ili bar poljstvujušči su čak bili žrtve stravičnih pokolja koje su počinili što Banderovci i pogotovo SS-Galičnaja (koja je tek posebna priča) u Volynskom kraju i uopšte tamo gde je bilo Poljaka i naravno Rusa. Ovih drugih ipak manje, toliko su znali i narečeni da će ruska vojska jednom ponovo tuda proći pa se nisu baš isticali. Neke slike možda ne bi trebalo postovati, razmišljam se, ali ipak - čisto da se zna o čemu se ovde radi (poljska deca, okolina Volyna):

Za evropske prilike nesrazmerno velik komad zemlje bez mnogo smisla i bilo kakve zajedničke niti, a sa previše haosa i krvavog nasleđa, uglavnom vekovima guranog sa zapada. Naravno u cilju nastupanja prema Rusiji, i takođe naravno bez imalo obzira na žrtve lokalnog stanovništva (koga je na zapadu realno briga za neke bradate untermensch/lowlife/itakoto.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:11 06.12.2017

Re: švili cvili

apostata






I ostade medjed u kafezu.

A sto se jedaca kravata tice, ako ovi sa Sputnika nagovaraju gospodina Tassu da vjeruje da on sad rusi Porosenka zato sto je on zao onda to znaci da je Porosenko dobar. Ovaj zar Porosenko nije bio najgori sto onda cini kravatojedca dobrim, ovaj hmmm kajgod...

RT je makar bila relativno dobra televizija ali ovi sa Sputnjikom su rame uz rame sa Slobodnom Evropom i slicnima. Sto im je valjda i posao.

Meni zao gospodina Tasse sto ih uzima ozbiljno, sve njih.

tasadebeli tasadebeli 07:06 07.12.2017

Re: švili cvili

vcucko

(opet ubi koincidencija, ko je rekao Miraš)



И ко је рекао унијати у Далмацији и Хрватској у 19. и 20. веку.

Хвала ти на овој прецизној слици вероисповести у Украјини.

Са свим грозотама које она носи, истим или чак и горим него на нашим просторима.

(Миодраг Булатовић у Људи са четири пррста каже да су ти бандеровци у Другом светском рату певали "Сердце моје, сердењко" док су девојкама одсецали дојке. Мајко моја, нисам заборавио ту реченицу ево ни неколико деценија пошто сам је прочитао! Остала ми у памћењу исто као и оне сцене напада на индијанско село из оног филма "Плави војник"!)

Један занимљив податак да зачинимо.

Знаш ли да је у 17. веку Ватикан у циљу унијаћења становништва Украјине покушао да оживи глагољицу која је престала да се употребљава у словенском свету вековима пре тога?

(Ваљда им није успело на тим просторима са латиницом која је у употреби на нашим просторима тек од 15. века.)

Али им та пропагандна акција по питању глагољице није баш успела, па се одустало од тога.


Биће да та мала причица из историјата словенских писама објашњава и зашто у данашњој неовисној Хрватској нису никако алергични на савремену украјинску ћирилицу док се табле са натписима на српској ћирилици разбијају у Хрватској чим их поставе.

Ваљда та украјинска ћирилица не представља претњу по хрватску самобитност јербо је Украјина много далеко, а Бог високо.




(Bista otkrivena 21. svibnja 2015. u Zagrebu u čast Tarasa Ševčenika.)


(Бему миша, каква је то шизофренија, а?)
tasadebeli tasadebeli 07:29 07.12.2017

Re: švili cvili

korisnickoime-1

A sto se jedaca kravata tice, ako ovi sa Sputnika nagovaraju gospodina Tassu da vjeruje da on sad rusi Porosenka zato sto je on zao onda to znaci da je Porosenko dobar. Ovaj zar Porosenko nije bio najgori sto onda cini kravatojedca dobrim, ovaj hmmm kajgod...

RT je makar bila relativno dobra televizija ali ovi sa Sputnjikom su rame uz rame sa Slobodnom Evropom i slicnima. Sto im je valjda i posao.


Meni zao gospodina Tasse sto ih uzima ozbiljno, sve njih.




О, ево га још један који би радије да се овде прича о Таси и Спутњику, него о Сакашвилију и овој веселој маскаради последњих дана у Украјини.


Burn, baby, burn! (ЛИНК)



Obračun EU s "ruskom propagandom", "RT i Sputnjik kao ID"

Evropski parlament usvojio je neobavezujući Rezoluciju kojom se "EU poziva da se suprotstavi ratu informacijama koji vodi Rusija“.

IZVOR: B92 SREDA, 23.11.2016. | 14:50

Ruski mediji "Raša tudej" i "Sputnjik" navedeni su kao "najopasniji alat ruske propagande".

Za usvajanje Rezolucije glasalo je 304 poslanika, protiv je bilo 179, dok je 208 bilo uzdržano.

U Rezoluciji pod nazivom "Strateške komunikacije EU kao borba protiv propagande trećih strana“ navodi se da Rusija navodno pruža finansijsku podršku opozicionim političkim partijama i organizacijama u zemljama članicama EU, kao i da koristi faktor bilateralnih odnosa kako bi unosila razdor unutar evropskog društva.

Ruski mediji televizija RT, novinska agencija “Sputnjik”, agencija “Rosotrudničestvo i “Ruski mir” optuženi su da vode ”rat informacijama” i navedeni su kao najopasniji propagandni alat.

U Rezoluciji se rad ruskih medija poistovećuje sa aktivnostima terorističkih grupa, poput Islamske države.

Usvojena Rezolucija je savetodavnog karaktera.



















П.С. -

tasadebeli

17:47 06.12.2017

И какве везе, мајке ти, имају сада Руси са овом тренутном порнографском оперетом Сакашвилија?

Дај, објасни ми, леба ти...



tasadebeli

19:57 06.12.2017

2) Какве везе Руси, Путинова Русија, конкретно имају са овом тренутном ситуацијом у Украјини и Сакашвилијевим понашањем тамо од летос?

Само ми немој рећи да је тај ПоТрошенко Путинов човек на власти у Украјини, па га сада велики демократа Сакашвили обара са власти да би и Украјини донео демократију, срећу и просперитет као што је то учинио у родној Грузији.

Такво објашњење ипак не могу да прогутам.




И нико ми не одговори на ово питање, јебеш му матер.

Много тешка ова Квискотека, а?


Осим можда овога?



mlatisa

22:31 06.12.2017

Васпитне мере

Вероватно Порошенко не ради оно што је замишљено да ради. САД сигурно желе ескалацију и после Сирије чачкају на свим фронтовима па гледају где ће најбоље кренути ствари по њих. Занимљиво је да западни (САД) медији о Сакашвилију уопште не извештавају или бар није на првим странама.






(Успут, да напоменем само да је овај Млатишин коментар неко пријавио мени као модератору.

Сад... Можда је грешка... Можда је неко случајно притиснуо дугме "обавести модератора".

'Оће централа да погреши једном...

Слушајте, друже, можда сте добили погрешан број, али сте добили оног ког сте тражили...



4krofnica 4krofnica 08:37 07.12.2017

Re: švili cvili

(Успут, да напоменем само да је овај Млатишин коментар неко пријавио мени као модератору.


da se samoprijavim za prijavu ovog tvog komentara.
sad nije što tupiš (ni to ne mogu da tvrdim jer nisam ni pročitala) nego zbog pretrpljenog skrolovanja.



tasadebeli tasadebeli 16:36 07.12.2017

Re: švili cvili

4krofnica
(Успут, да напоменем само да је овај Млатишин коментар неко пријавио мени као модератору.


da se samoprijavim za prijavu ovog tvog komentara.
sad nije što tupiš (ni to ne mogu da tvrdim jer nisam ni pročitala) nego zbog pretrpljenog skrolovanja.







Хвала препоштена грађанко препоштене Србије! (Прве, Друге, Треће, које год Србије, јебе ми се.)

Онај који је пријавио Млатишин коментар и даље ћути као курва.

То се могло и очекивати од таквог људског шљама, вероватно васпитаваног и одраслог у породици цинкароша и друкара система из бивших времена који, ето, наставља и данас светле породичне традиције.
zilikaka zilikaka 19:15 07.12.2017

Re: švili cvili

Успут, да напоменем само да је овај Млатишин коментар неко пријавио мени као модератору.

Evo, ja listam blog i vec sam jedan komentar prijavila nehotice. Mozda je i tvoj.
Nezgodno postavljen link kad hoces da preletis.
tasadebeli tasadebeli 20:41 07.12.2017

Re: švili cvili tudej

vcucko


sutra ovi moji (FKP/PFC) igraju u Kijevu. Nadam se da Po(t)rošenko ipak drži kakvu-takvu kontrolu i da neće da bude neko njesra.








U Kijevu pretučeni članovi Partizanove delegacije!

Nekoliko sati uoči meča između Dinama i Partizana u Kijevu dogodio se incident u kojem su povređeni predstavnici srpskog kluba.

AKIZVOR: B92 ČETVRTAK, 7.12.2017. | 16:50

Kako je saopšteno iz kluba, ispred hotela su pretučeni kamerman i montažer TV Partizan N.P. i F.B.

Njih je napalo desetak huligana sa obeležjima Dinama i fantomkama na glavi, dok ekipa TV Partizan na sebi nije imala obeležja kluba, saopšteno je iz Partizana.

N.P. je razbijena arkada i pružena mu je lekarska pomoć, dok je F.B. dobio više udaraca, ali srećom nije ozbiljnije povređen. Huligani su čekali ispred hotela u kome su smešteni delegacija FK Partizan i predstavnici medija i napali ekipu TV Partizan pošto su čuli da govore srpski, dodaje se u saopštenju kluba.

Partizan se u Kijevu bori za prvo mesto u grupi i uslovno "lakšeg" rivala u nokaut fazi Lige šampiona. Utakmica počinje u 19 časova po našem vremenu.


LINK


Huligani su čekali ispred hotela u kome su smešteni delegacija FK Partizan i predstavnici medija i napali ekipu TV Partizan pošto su čuli da govore srpski, dodaje se u saopštenju kluba.



Ја мислим, Чучко, то мора да је то специјална делегација ФК Црвена звезда у посети браћи из Украјине...


То све иде преко Чукаричког као специјалног посредника још откако смо Динаму из Кијева продали Гавранчића и Нинковића, па зато сад имамо и специјалне односе са тим данашњим противником Партизана.
vcucko vcucko 08:36 08.12.2017

Re: švili cvili tudej

tasadebeli
[

Ја мислим, Чучко, то мора да је то специјална делегација ФК Црвена звезда у посети браћи из Украјине...


Ne znam šta da mislim o onome juče, ovako đuture.

Partizan je u napadu bio sasvim solidan, ne verujem da su i velikani u Kijevu imali - koliko već - 6/7 šuteva u okvir. Ali onaj deo tima koji se u normalnim klubovima zove odbrana, a što kod nas ne postoji
Brazilac, kao proslavio se dao dva gola, kampuje na našem petercu sam kao duh, niko ni da ga pogleda i konstatuje da je tamo
Neću ni da zamišljam kako će to da izgleda protiv ovih trećih iz LŠ, budibogsnama.

Zvezda valjda ukapirala da je jedino što je ikad dalo rezultat Milan N./Dimitrije Lj. taktika iz Barija i to teraju dok ide. Što može protiv ovih što su već na jesen ispali u cvajtu i igraju kao naši nekad (lepo barataju loptom na 3/4 terena, ali kako priđu 16ercu nemaju predstavu šta da rade).

Ne vidim koga bi mogli da izvuku i jedni i drugi da prođu i da stvarno dočekaju proleće u Jevropi (prvo kolo KO sistema se igra u februaru).
freehand freehand 09:58 08.12.2017

Re: švili cvili

blogov_kolac
TASSo... uvodni tekst, a potom dalja trivijalizacija i banalizovanje diskusije, ti je otprilike na nivou agitprop materijala namenjenih najmladjim komsomolcima pre jedno 90 godina. A sada dobro poznatom metodom kilometarskih citata namerno gusis i ubijas svaku dalju diskusiju na temu i blogu koji si sam otvorio i inicirao cim se pojavila prva budala (u ovom slucaju ja) koja je pokusala da skrene paznju da su u pitanju mnogo slozeniji i kompleksniji problemi i njihova pozadina.


Izvini, kolega, ali malo je neobično da neko ko inače ne učestvuje ni u kakvim diskusijama već po pravilu izdaje saopštenja tako sročena i plasirana da je na njih zbog količine propagandnih i faktičkih besmislica praktično i nemnoguće razložno odgovoriti postavlja upravo ovakav komentar.
No pajz ovo:

For now there's the constant fear of arrest. On Tuesday, while Mr Saakashvili was still inside a police van, Ukraine's Prosecutor General Yuriy Lutsenko held a press conference outlining the charges against him.
He claimed that the ex-Georgian was the front man for a "Russian spring", a Kremlin backed campaign to seize power in Ukraine.
A phone tap was played, allegedly of a phone call between Mr Saakashvili and a businessman called Sergei Kurchenko, who's known to be close to the Russia-leaning former President Viktor Yanukovych.


Nije Sputnjik, kolega.
BBC
tasadebeli tasadebeli 15:29 08.12.2017

Re: švili cvili tudej

vcucko

Ne vidim koga bi mogli da izvuku i jedni i drugi da prođu i da stvarno dočekaju proleće u Jevropi (prvo kolo KO sistema se igra u februaru).



О том потом...

Дај сада да уживамо у тренутку какав нисмо имали деценијама. Два српска клуба играју пролеће у Јевропи; претходних деценија смо им прижељкивали да се задржи макар један
макар до новембра, зар не?

Плус још репрезентација на СП у Русији...

Овакве ситуације су биле ретке и пре деведесетих, а камоли у последњих 25 година.

Zvezda valjda ukapirala da je jedino što je ikad dalo rezultat Milan N./Dimitrije Lj. taktika iz Barija i to teraju dok ide.



У групи Звезда две текме добила са по 1:0, две играла нерешено 0:0, једну 1:1 и једну изгубила са 0:1.

А шта ти ја рекох ономад?

Купови и првенства се освајају резултатом 1:0.

Звезда је тако 1979. и стигла до финала Купа УЕФА осим оног првог Динама из Дрездена.

А да ли треба да те подсећам на талијанске клубове и репрезентацију?


vcucko vcucko 22:48 08.12.2017

Re: švili cvili tudej

tasadebeli


Дај сада да уживамо у тренутку какав нисмо имали деценијама.

Купови и првенства се освајају резултатом 1:0.

А да ли треба да те подсећам на талијанске клубове и репрезентацију?


Stoji, ali nisi pravedan prema Azzurima. Kao i mnogi, po navici i paušalno, a neutemeljeno.

Mislim, Italija u grupi, ev. 1/8 finala igra na 1:0. Onda, u polufinalu ili finalu, kad porastu do neba, a mooda se vuku po travi i Scipionov šlem zablista na suncu
(Con elmo di Scipio
Se cinta la testa!
)
e onda nalupaju Nemce tako da se o tome priča decenijama.


nsarski nsarski 23:36 08.12.2017

Re: švili cvili tudej

Дај сада да уживамо у тренутку какав нисмо имали деценијама.


Hm, Azzuri


bojana dresovi
štos tiče boe
ja naivolem dima svig boica kona televizor
madase mislu
kase ogrnemo sas crvene mesto plave džoke
ima dai natakarimo sve sredom što igrau lopte i duzmemo i svecko prvenstvo
ima oni brazilci dužute od muke
nsarski nsarski 00:34 09.12.2017

Re: švili cvili

И какве везе, мајке ти, имају сада Руси са овом тренутном порнографском оперетом Сакашвилија?


Nego, vidim da je Sakašvilija opet uhapsilo - njegovi fanovi se skupljaju po ulicama.
Sakašvili ponovo uhapšen, pristalice se okupljaju

Majke mi, meni ovo sve deluje kao da čitam scenario za film Pitera Selersa iz šesdesetih.

tasadebeli tasadebeli 01:02 09.12.2017

Re: švili cvili

nsarski
И какве везе, мајке ти, имају сада Руси са овом тренутном порнографском оперетом Сакашвилија?


Nego, vidim da je Sakašvilija opet uhapsilo - njegovi fanovi se skupljaju po ulicama.
Sakašvili ponovo uhapšen, pristalice se okupljaju

Majke mi, meni ovo sve deluje kao da čitam scenario za film Pitera Selersa iz šesdesetih.









EDIT

А пази биланс полицијске акције, Шарски!


Demonstrant Igor Ognjov rekao je za AP da je policija upala u protestni kamp pre zore u sredu i da su policajci počeli da pendrecima tuku sve koje su zatekli.


Policija je saopštila da su u tadašnjim sukobima u Kijevu povređena dva demonstranta i 11 policajaca.






?


Мислим, шта?

Керови нису укапирали да не треба да туку и своје другаре у униформи када су им рекли да ударају по свима које затекну у кампу када упадну у њега?

Порнографкса оперета, бре. Сасвим достојна Сакашвилија и тинктенк екипе Канвасоваца.

Yet another false flag...

Burn, baby, burn!
mlatisa mlatisa 22:31 06.12.2017

Васпитне мере

Вероватно Порошенко не ради оно што је замишљено да ради. САД сигурно желе ескалацију и после Сирије чачкају на свим фронтовима па гледају где ће најбоље кренути ствари по њих. Занимљиво је да западни (САД) медији о Сакашвилију уопште не извештавају или бар није на првим странама.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:38 06.12.2017

Re: Васпитне мере

mlatisa
Вероватно Порошенко не ради оно што је замишљено да ради. САД сигурно желе ескалацију и после Сирије чачкају на свим фронтовима па гледају где ће најбоље кренути ствари по њих. Занимљиво је да западни (САД) медији о Сакашвилију уопште не извештавају или бар није на првим странама.


Pa cekaj, zar niste vi sputnjikovci navijali ko blesavi za Trampa jer je on izolacionista pa ce da ostavi svjet na miru da ga urede Rusi.

Pa on pobjedio I sad vam opet ne valja. Valjda nije kriv Tramp nego Deep Gov
apostata apostata 23:33 06.12.2017

Re: Васпитне мере

korisnickoime-1
I ostade medjed u kafezu.

A šta se drugo od The Independent-a moglo očekivati?
Morao je nekako da ga spusti.
mlatisa mlatisa 00:36 07.12.2017

Re: Васпитне мере

Pa cekaj, zar niste vi sputnjikovci navijali ko blesavi za Trampa jer je on izolacionista pa ce da ostavi svjet na miru da ga urede Rusi.

Pa on pobjedio I sad vam opet ne valja. Valjda nije kriv Tramp nego Deep Gov


Па чекај, зар нисте ви ВашингтонПостовци навијали ко блесави за Клинтонову, јер она није изолациониста па би уређивала Свет да га не уреде Руси?

Није ми јасно где си ти видео у коментару: Спутњик, Трампа, Русију и Deep Gov.

Мада би се могло причати о свим тим елементима.

Спутњик:
Не приметих да су морали да демантују нешто од онога што су написали. Велики медији у САД су толико били на страни Клинтонове да је то прелазило границу доброг укуса, и произвело је контраефекат. До 2016 сам редовно прагледао Гуглов Њуз али је то било толико пристрасно да сам престао уопште да то "прелиставам". Сада пратим шта ћеш ти да кажеш, то је једноставније него све то да читам.

Трамп:
Его манијак који је мислио да ће се питати за нешто. Чини ми се да је кренуо у контраофанзиву (Холивуд, Вајнштајн? а има неких преставника медија). Биће право чудо да доврши мандат. Вероватно зато признање Јерусалима као главног града.

Русија:
У дефакто рату са САД и окружена са свих страна. Не води се још експлицитно пошто би то била нуклеарна катастрофа неко преко прокси земаља и све ближе Москви. Рекао бих да дугорочно форсирано губи у случају да је друга страна рационална.

Deep Gov.
Дуго времена сам мислио да су "паранојисти" параноични, али то што су они параноични не значи да их нико не прати.
c_h.arlie c_h.arlie 12:53 07.12.2017

Re: Васпитне мере

korisnickoime-1
mlatisa
Вероватно Порошенко не ради оно што је замишљено да ради. САД сигурно желе ескалацију и после Сирије чачкају на свим фронтовима па гледају где ће најбоље кренути ствари по њих. Занимљиво је да западни (САД) медији о Сакашвилију уопште не извештавају или бар није на првим странама.


Pa cekaj, zar niste vi sputnjikovci navijali ko blesavi za Trampa jer je on izolacionista pa ce da ostavi svjet na miru da ga urede Rusi.

Pa on pobjedio I sad vam opet ne valja. Valjda nije kriv Tramp nego Deep Gov

Na ovo odgovor može da da jedino Milan Novković.
A možda i Tadejus - jer sam primetio da ona skoro sve zna najbolje.
eloy eloy 23:03 06.12.2017

Висарионович Џугашвили


Vratiće se brkovi u modu !


tasadebeli tasadebeli 06:49 07.12.2017

Re: Висарионович Џугашвили

eloy

Vratiće se brkovi u modu !






Швили, швили, хоп, хоп, хоп!

(Цигани лете у небо.)


EDIT: Рече неко на једном од недавних постова, "бркови у облику ћирилице."





nsarski nsarski 13:56 07.12.2017

Ko je ovde lud?

Tramp?
Sećate li se da je mogućnost njegove pobede na izborima značila neizbežni rat sa Kinom? Kad su izbori prošli, ratni brodovi oko onih ostrva u Južnom Kineskom moru su se povukli sa scene. Odigrali su svoju ulogu. Katastrofičari nisu posle nikako mogli da objasne ljubavnu feštu između njega i Hu Đinpinga.
E, onda je došla Severna Koreja. Narandžasti je govorio da bi mogao da bude "prijatelj" sa Raketašem, pa zatim pretio da će celo poluostrvo da uništi, opet pustio one brodove na scenu, pojeo suši u Japanu i vratio se kući zadovoljan. Raketaš i dalje ispaljuje svoje igračke.
Ko reče Sirija? Ispalio neke rakete (vredne nekoliko desetina miliona) na prethodno napušteni aerodrom, pa se pobednički povukao. (*Na ovo može da se primeni onaj komentar Vladimira Vladimiroviča o pregovaranju sa Obamom: pregovori sa Barakom su kao da igraš šah sa golubom - on sruši sve figure, pokenja se po tabli, i onda oko table šeta i paradira kao da je dobio partiju.)
Ah, i da ne zaboravimo da je obećao da će "pocepati" dil sa Iranom, pa se malo ućutao. Prosledio Kongresu da se oni bave cepanjem ako su baš zapeli.
Pa je čak pretio tetka NATI da će je naterati da više plaća ako očekuje njogovu zaštitu. Ali, NATA nije darežljiva kao što su neke tetke iz Kanade.
Do sada je jedino uradio dve stvari: Povukao se iz Pariskog dogovora (što braći Koh&kompaniji odlično leži) i proveo novi poreski zakon (što kompaniji&braći Koh takođe odlično leži). Aferim.

Ako je verovati onome što govori Orange beast, do sada je trebalo da rat bukti u Kini, Koreji, Rusiji, Iranu i NATO-stanu...ali ipak ništa od toga jer čovek je čovek virtuelnog sveta - ono što kaže i preti i ono što zaista radi su u fluidnom odnosu.
Nama, pilićima, za sada ostaje da sa sakupimo na nekoj ledini oko logorske vatre, uhvatimo za ruke, čekamo Trampokalipsu, i pevamo "kumbaya". A on će za to vreme da se smeje na putu do banke.


maksa83 maksa83 15:03 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

Raketaš i dalje ispaljuje svoje igračke.

Mogu samo da primetim - Severna Koreja je u stanju da lansira rakete preko Japana, a za to vreme Južna Koreja nije u stanju da lansira Android update za svoj rođeni telefon.

I ko je tu lud?
floki floki 15:20 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

onaj ko kupuje telefon iz juzne koreje (pazi kad i ja imam isto, doduse firmin, ali imamo jos ponesto iz drzave samsung)
c_h.arlie c_h.arlie 16:13 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

maksa83
Raketaš i dalje ispaljuje svoje igračke.

Mogu samo da primetim - Severna Koreja je u stanju da lansira rakete preko Japana, a za to vreme Južna Koreja nije u stanju da lansira Android update za svoj rođeni telefon

I ko je tu lud?

Istina - nekada raketa padne i ispred Japana.
nsarski nsarski 16:19 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

Mogu samo da primetim - Severna Koreja je u stanju da lansira rakete preko Japana, a za to vreme Južna Koreja nije u stanju da lansira Android update za svoj rođeni telefon


Meni nedavno uvalili telefon Samsung A5 (ili 5A, bemliga) kao paket. I juče zaboravim punjač u kancelariji, pa zamolim druga da mi pozajmi svoj jer i on ima neki Samsung. Ali, jbg! Nije isti kabl - ne pasuje. WTF?
floki floki 16:28 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

USB2 i USB3 imaju razlicite konektore... bice da je to u pitanju, najverovatnije
nisam siguran, mislim da je taj A5 prilicno nov telefon, pa verovatno ima USB3, dok drug ima neki stariji model sa USB2...
ili obrnuto, A5 mozda ima USB2, a drug ima novi S8 koji ima USB3
nsarski nsarski 16:34 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

USB2 i USB3 imaju razlicite konektore... bice da je to u pitanju, najverovatnije
nisam siguran, mislim da je taj A5 prilicno nov telefon, pa verovatno ima USB3, dok drug ima neki stariji model sa USB2...
ili obrnuto, A5 mozda ima USB2, a drug ima novi S8 koji ima USB3

Jbg, hvala, i meni je sada jasno, ali zašto bih ja to morao da znam? Zapravo, ja aktivno izbegavam da takve stvari naučim - za mene je daljinski na TV još uvek misteriozna sprava ako ima više od uklj/isklj, promeni kanal, pojačaj/smanji jačinu zvuka. Jednostavno, ne želim da znam.
floki floki 16:44 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

zašto bih ja to morao da znam?


jbm li ga... ne mora da se zna, u pravu si skroz, mogu ja i da obrisem komentar, samo je sad vec kasno :)
nsarski nsarski 17:02 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

jbm li ga... ne mora da se zna, u pravu si skroz, mogu ja i da obrisem komentar, samo je sad vec kasno :)


Ne, ne! Tebi hvala, nego razmišljam o tome da su mogli da uproste stvar i da naprave kabl istog oblika. A ne kao printeri gde svaki model istog proizvođača ima različite cartridges za mastilo - treba ti večnost da pronađeš šifru koja odgovara tvom modelu. I još da moliš boga da ga u radnji imaju. Na to sam mislio.
c_h.arlie c_h.arlie 17:20 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

nsarski
jbm li ga... ne mora da se zna, u pravu si skroz, mogu ja i da obrisem komentar, samo je sad vec kasno :)


Ne, ne! Tebi hvala, nego razmišljam o tome da su mogli da uproste stvar i da naprave kabl istog oblika. A ne kao printeri gde svaki model istog proizvođača ima različite cartridges za mastilo - treba ti večnost da pronađeš šifru koja odgovara tvom modelu. I još da moliš boga da ga u radnji imaju. Na to sam mislio.



alselone alselone 19:30 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

Profo, sta bi sa onim telefonom? Jesi ga popravio?
nsarski nsarski 20:03 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

alselone
Profo, sta bi sa onim telefonom? Jesi ga popravio?

Jesam - crkla mu baterija pa sam kupio novu i sada je odličan. A u servisu mi rekli da je baterija OK i da ima softverski problem. E, a u međuvremenu ja nabavio novi i sada imam dva. Jebo takav servis!
alselone alselone 20:08 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

i da ima softverski problem


Da, cinilo se i tad da je multi-bug. Srecno sa A5, i ja imam taj.
nsarski nsarski 20:19 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

Srecno sa A5, i ja imam taj.

Odlične slike pravi. Evo jedne koja će da privuče Tasu, slikane danas popodne. Hobotnica ispod sača:

tasadebeli tasadebeli 20:50 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud? - Noble quest

nsarski

Nama, pilićima, za sada ostaje da sa sakupimo na nekoj ledini oko logorske vatre, uhvatimo za ruke čekajući Trampokalipsu, i pevamo "kumbaya". A on će za to vreme da se smeje all the way to the bank.





...and God bless the united church!




zilikaka zilikaka 22:25 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

nsarski
alselone
Profo, sta bi sa onim telefonom? Jesi ga popravio?

Jesam - crkla mu baterija pa sam kupio novu i sada je odličan. A u servisu mi rekli da je baterija OK i da ima softverski problem. E, a u međuvremenu ja nabavio novi i sada imam dva. Jebo takav servis!

E, Taso, evo ja sad prijavila i Profin komentar.
Džaba da se pravdam da stvarno nemam debeli prsti kad brljam za sve novce.
Mada, pročitaću sad natenane, možda i ima elemenata za prijavu.
mirelarado mirelarado 22:45 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

zilikaka
nsarski
alselone
Profo, sta bi sa onim telefonom? Jesi ga popravio?

Jesam - crkla mu baterija pa sam kupio novu i sada je odličan. A u servisu mi rekli da je baterija OK i da ima softverski problem. E, a u međuvremenu ja nabavio novi i sada imam dva. Jebo takav servis!

E, Taso, evo ja sad prijavila i Profin komentar.
Džaba da se pravdam da stvarno nemam debeli prsti kad brljam za sve novce.
Mada, pročitaću sad natenane, možda i ima elemenata za prijavu.


Taj možda i nije za prijavu, ali ovaj:



Mislim, stvarno nije u redu i nije čovečanski da se poštenom svetu prave zazubice ovakvim fotkama. Hobotnica je, očito, bila prvoklasna, NŠarski!
nsarski nsarski 23:16 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

Hobotnica je, očito, bila prvoklasna, NŠarski!

Bila je. Mekana i ukusna. I nestala za tren. Gone in a second.
tasadebeli tasadebeli 23:45 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

nsarski
Hobotnica je, očito, bila prvoklasna, NŠarski!

Bila je. Mekana i ukusna. I nestala za tren. Gone in a second.



But without wind, као јела поменута на Зоркићевом посту.
nsarski nsarski 23:55 07.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

But without wind, као јела поменута на Зоркићевом посту.

Znam da gineš za tu umetnos' (sam si priznao). Imam jednu veliku, 2kg, Špansku (te su najbolje - ova je bila iz Indije), na ledu kod kuće u Bg. Nju sam odvojio za tebe kad se vratim iz tuđine. Strpi se do iza Sv. Save.
Pred polazak sam bio zauzet, navratio Alse on a short notice - i njemu dugujem nešto specijalno.
Moram, bre, da vas 'ranim, deco, pomrećete od gladi!
freehand freehand 09:39 08.12.2017

Re: Ko je ovde lud?

maksa83
Raketaš i dalje ispaljuje svoje igračke.

Mogu samo da primetim - Severna Koreja je u stanju da lansira rakete preko Japana, a za to vreme Južna Koreja nije u stanju da lansira Android update za svoj rođeni telefon.

I ko je tu lud?

Severna Koreja pravi rakete kojima, sad je izvesno a tome su i služile sve probe kojima smo svedočili preko medija, može da domaši američke snage na mnogo tačaka, a izgleda i u samoj SAD.
Njihove rakete i tehnologiju inače koriste i druge zemlje, poput Irana i Pakistana (američkog saveznika), a jedna od takvih preletela je preko Japana upravo dok je Tramp za večerom sedeo sa japanskim premijerom, važe za tehnološki odlične i pouzdane.
A jedna od takvih preletela je preko Japana upravo dok je Tramp za večerom sedeo sa japanskim premijerom, unukom japanskog generala osuđenog ratnog zločinca koga su amerikanci svojevremeno abolirali za svoje potrebe u Japanu pedesetih.
eloy eloy 23:13 09.12.2017

Taske


Daleko je Koreja nego imaš li primedbi na novi budžet ? Ovi tvoji putuju li putuju.



Budžet za putovanja jednog ministarstva jednak polovini novca predviđenog za sva ostala ZAJEDNO



tasadebeli tasadebeli 09:37 10.12.2017

Re: Taske

eloy

Ovi tvoji putuju li putuju.



Који моји?

Колико видим из приложеног, само си ти мој у овој нашој Србији.


П.С. - 'Ебала те хрватска морска музика!

Шта је пушташ, коју пичку лепу моју материну?

Да бих се ја осећао као да сам у шопингу у Идеи или Максију или у градском превозу?

Стварно умеш да ми упропастиш расположење... И то недељом изјутра... На Божји дан...
eloy eloy 13:42 10.12.2017

Re: Taske

П.С. - 'Ебала те хрватска морска музика!

Шта је пушташ, коју пичку лепу моју материну?


Nemoj tako jako. Svi smo mi naši.

Ti znaš da ja, - ali to smo već apsolvirali.



Nego rekoh da pitam iz prve ruke oće li i tebi da se štogođ prelije iz ovih putnih troškova. To je baš dobra vest na Božji dan, ako si još u prosveti.
tasadebeli tasadebeli 17:12 10.12.2017

Re: Taske

eloy

Nego rekoh da pitam iz prve ruke oće li i tebi da se štogođ prelije iz ovih putnih troškova. To je baš dobra vest na Božji dan, ako si još u prosveti.



Што то питаш кад већ знаш одговор?

Ми у просвети можемо да добијемо исто што и од краља... Знаш већ... шта.







eloy eloy 19:31 10.12.2017

Re: Taske

Што то питаш кад већ знаш одговор?


treba mi 50e do petka pa reko - možda, al vidim jbg, fulo sam.


tasadebeli tasadebeli 21:06 10.12.2017

Re: Taske

eloy
Што то питаш кад већ знаш одговор?


treba mi 50e do petka pa reko - možda, al vidim jbg, fulo sam.












Ја сам, бре, последњи пут видео 50 евра ономад када нам је у школу дошла једна госпоџа из ових тимова нашег образовног система за стручно усавршавање да нам држи неки семинар о ненасиљу и асертивној комуникацији, па нам махала том новчаницом испред носа да и ми, српски просветари, можемо да видимо како се то лепо живи у Европској унији.







Питај за тих 50 евра неког од ових наших блогодругара и блогодругарица, припадника круга модерације из сенке на Блогу Б92...

Можда неко од њих има да ти позајми.
eloy eloy 21:25 10.12.2017

re

Šalu na stranu , možda nije pitanje za tebe ali gde toliko putuju prosvetari i troše tolku lovu ? Logično bi mi bilo da MIP ima skuplje i veće putne troškove - ali prosveta - baš me iznenadio podatak.
tasadebeli tasadebeli 21:44 10.12.2017

Re: re

eloy
Šalu na stranu , možda nije pitanje za tebe ali gde toliko putuju prosvetari i troše tolku lovu ? Logično bi mi bilo da MIP ima skuplje i veće putne troškove - ali prosveta - baš me iznenadio podatak.



Немам појма. И ја гледам ову листу што си је окачио, па се чудим.

Можда ова интелектуална елита и крем де ла крем (што би ти рекао) српског система образовања (што ће рећи, службеници Министарства просвете и ова два Завода, за унапређење образовања и за вредновање квалитета образовања) путује на нека стручна усавршавања у иностранство*?

Како би онда после нама, непосредним извршиоцима у систему могли да држе толике високоумне семинаре и стручна усавршавања продајући нам маглу и муда за бубреге** ако и они сами не добију нека упутства у цивилизованом свету како се то ради?


Нисам ја за сребро ни за злато плако,
нити за Душанов сјај.
Не бих ја руком за царске дворе мако,
за онај блудницâ рај.

А шта је мени до тих мраморних двора
тучног поноћног сата,
што очима слепим одбијати мора,
сестри срамној од брата?

А шта је мени до велможа у свили,
са соколом на руци?
Отац ми је себар што на точку цвили,
а кћер ми глођу вуци.

Баш ништа ме за цркве душа боли,
за силнога цара дом.
За грчке иконе полегуша голих
у робовском храму мом.

Дао је њиној души опроштај
гуслара сељачки пој.
У њивама ми је сахрањен лелек тај,
у проклети вечан зној.

Нисам ја за сребро ни злато плако,
нити за Душанов сјај.
Не бих ја руком за царске дворе мако,
за онај блудница рај.




_________________________________________________________________________________

* - Сећаш ли се тзв. афере Брауновић из деведесетих када је цело Министарство просвете путовало на сајам образовања у Мексико и водили са собом жене, децу, таште, свастике,...?

Па на крају зглајзнуо само тај неки Брауновић, заменик тадашњег министра просвете, кога су одабрали да буде жртвено јагње у име свих...


** - Знаш, брате, када су почели да нам држе те семинаре, па да нас обучавају искључиво кроз тзв. "радионице" (workshops) о ненасиљу, инклузији, креативној учионици, па о управљању школом (то је онај семинар на којем смо бацали авиончиће од папира ако се сећаш афере из новина) тврдећи нам да је то најновији крик врискова педагошке науке који су и нама препоручивали за наше часове у школи, ја им рекао да сам ја те њихове "радионице", тај најновији хит у педагогији радио 20 година пре тога на Филолошком факултету у Београду још као студент.

А сви ти педагози и психолози што су се накрцали у систем (МИнистарство и Заводе) у последњих 15 година одговарали ми са:

"Немогуће!!! Не верујем вам!!!"



zilikaka zilikaka 22:00 10.12.2017

Re: re

то је онај семинар на којем смо бацали авиончиће од папира ако се сећаш афере из новина

A pa bacaju se ti aviončići i inače. Bacali i mi, ne mogu da se setim kad i zašto, al sigurno jesno bar jednom.
A i inače te radionice su priča za sebe.

Poseban utisak mi ostavljaju svi oni predavači, onako uspaljeni.
Imaš utisak da su pre ćasa izvukli crtu al nije fer što i polaznicima nisu obezbedili.
Doduše, ima ko se prirodno primi, na suvo, pa ako ih takvih bude dovoljno ume da se osećaš ko kad sediš u kafani gde svi satima loču i luduju a ti piješ jogurt i gledaš ih.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:05 10.12.2017

Re: re

A i inače te radionice su priča za sebe.


Nego ljudi, para li vama uši taj izraz, radionica, za takve stvari?
Odakle je to preuzeto, kad je to počelo da se koristi?
Meni baš smeta, jer, brate, zna se šta je radionica.
zilikaka zilikaka 22:23 10.12.2017

Re: re

Nego ljudi, para li vama uši taj izraz, radionica, za takve stvari?
Odakle je to preuzeto, kad je to počelo da se koristi?
Meni baš smeta, jer, brate, zna se šta je radionica.

MA cela priča, pa i ime nije naše nego je preuzeto.
Otuda workshop - radionica.
tasadebeli tasadebeli 22:59 10.12.2017

Re: re

zilikaka

Poseban utisak mi ostavljaju svi oni predavači, onako uspaljeni.
Imaš utisak da su pre ćasa izvukli crtu al nije fer što i polaznicima nisu obezbedili.
Doduše, ima ko se prirodno primi, na suvo, pa ako ih takvih bude dovoljno ume da se osećaš ko kad sediš u kafani gde svi satima loču i luduju a ti piješ jogurt i gledaš ih.




Требало је да видиш када су две госпође (психолошкиње , наравно) у мојој школи отпочеле свој семинар тако што су нам показале слику Супермена и рекле:

"Ево, ово данас мора да буде просветни радник!"

Ја погледам смркнута лица мојих колегиница и колега из школе помислим да ако ове две не буду испраћене из нашег малог миста намазане катраном и перјем, могу сматрати да су добро прошле.

А њих две када су виделе реакцију полазника свог семинара, одмах спустиле лопту и дрхтавим гласом рекле:

"Хтеле смо само мало да се нашалимо и да опустимо атмосферу..."









tasadebeli tasadebeli 23:02 10.12.2017

Re: re

zilikaka
Nego ljudi, para li vama uši taj izraz, radionica, za takve stvari?
Odakle je to preuzeto, kad je to počelo da se koristi?
Meni baš smeta, jer, brate, zna se šta je radionica.

MA cela priča, pa i ime nije naše nego je preuzeto.
Otuda workshop - radionica.







Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana