Društvo| Muzika| Politika

Ko je prvi doneo drogu u Jugoslaviju?

Spiridon RSS / 18.12.2017. u 15:35

Pricam danas (po ko zna koji put) sa kolegom argentincem o muzici. Jako potkovan i veliki fan Frenka Zape, Edvardo pokrece uvek nove teme i cesto tako dolazimo do fenomenalnih zakljucaka koji se zavrsavaju sa "give me five". Zeleo sam ovoga puta da mu skrenem paznju koliko se u ondasnjoj Jugi dobro sviralo pa sam mu kao ekstremni primer pustio kraljevacni bend "Bezimeni" koji je 1971 godine snimio Mastarenje sa Zoranom Milojcevicem, Kepom iz Smaka i Lazom Ristovskim. Sve je to bilo pod firmom "a zamisli tek sta se sviralo po Beogradu, Zagrebu, Skoplju ..."

Tu Edvardo iskusno pocinje da filozofira na temu kako R&R uvek nadje put, bolje od bilo kakve ideologije. On je mislio da je kod nas bila ta "celicna zavesa" tako da se cudi kako je svirka Bezimenih iz Kraljeva kvalitetna za to vreme i jedam gradic iz Srbiji. Kaze moj drugar ... izvini Jovane ali Marks, Lenjin, Cegevara, Malkom X ... sve je to sranje. R&R je prava stvar. Najbrze se siri, lako konzumira i jako je zarazan. Jedini pad mu je veza sa drogom, dodajem ja. Jeste, to je jedina politicka komponenta u celoj prici zvanoj R&D. Droga.

Ko je prvi doneo drogu u bivsu Jugu. Da li su prvi konzumenti bili deca privilegovanih politicara i generala koja su mogla da putuju i "vide svet" pa i da donesu ponesto odatle?

Prosle godine na skijanju u francuskim alpima, stojim sa drugarom koji se zabavljao sa Mirom Mijatovic. Nije hteo mnogo da prica o tome. Kaze ... pusti to u picku materinu. Tuzna prica. 

 

 

 

 

 



Komentari (439)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

principessa_etrusca principessa_etrusca 14:10 19.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

Ja verujem da to daje isključivanje iz realnosti i na drugi način.

Кључна је разлика између рекреативног коришћења које је ствар избора, и зависности где избора нема и где човек више није слободан.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:17 19.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

JJ Beba

Сервус!

Legalize It

Легализује и Канада 2018.
JJ Beba JJ Beba 14:38 19.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

Легализује и Канада 2018.

ja bih bila zadovoljna da se dekriminalizuje
martin_krpan martin_krpan 14:39 19.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

Verujem da droge daju kreativno-kognitivni boost, ali ga naravno ne garantuju. Inače ne bi toliki anonimusi završili nepoznati i overdozirani.


Droga je kao pasulj. Od nje ili praviš umjetnička djela ili samo prdiš.
Bregović
JJ Beba JJ Beba 14:44 19.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

Hendrixa i The Jimi Hendrix Experience

vrhunac su bili Fleetwood Mac, pogotovo Peter Green, koji još uvek nije izašao iz esid pika. Bio je neki dokumentarac gde Mick Fleetwood prića o tome. čoveče ko živ ko mrtav :)
martin_krpan martin_krpan 14:46 19.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

principessa_etrusca
Ja verujem da to daje isključivanje iz realnosti i na drugi način.

Кључна је разлика између рекреативног коришћења које је ствар избора, и зависности где избора нема и где човек више није слободан.


A cigarete, a alkohol,...? Poznato je da je alkohol pri samom vrhu po štetnosti, mrtvu trku vodi sa heroinom. Misliš da je slobodan izbor pušača da upadaju 150€ mjesečno na čisti otrov? Šta misliš o tome?
tasadebeli tasadebeli 14:52 19.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

grof_brankovich

експериментисање са дрогама је нормалан део одрастања

дроге треба легализовати, и опорезовати, као што је већ у Шпанији, Израелу итд.
Дакле у напредним демократијама!



Откада је то питање покренуто код нас. (У нади да ће легализацијом и друштвеном контролом бити откачена та веза криминала и дроге, па да ће се самим тим смањити и број криминалних дела везаних за тај миље.)






(Клик на линк.)


Предговор написао један сјајан човек, Драган Радуловић, Чомбе, бивши професор на катедри за андрагогију на Филозофском факултету који се у својим радовима бавио друштвеним маргинама попут проституције и наркоманије. Занимљива су била његова истраживања о могућностима друштвене контроле дрога у тадашњој Југославији...

(Нажалост, ни он више није међу живима, али не због дроге, него је преминуо после срчаног удара у САД где је боравио као члан делегације Србије 2003. године. ЛИНК)

Разговарајући са њим о томе, не као његов студент, него приватно јер сам га познавао, много тога сам чуо о тој теми коју помињеш... Обојица смо били заинтересовани највише због свих оних другара и другарица у крају Бгд. у којем смо се обојица родили и одрасли, он због своје генерације, ја због своје, а које смо обојица током осамдесетих изгубили јер су одлазећи на ту друштвену и криминализовану маргину отишли и из наших живота...



С тим што се он тиме бавио и кроз науку.

Зато ти и препоручујем ову литературу ако ниси читао.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:30 19.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

martin_krpan
principessa_etrusca
Ja verujem da to daje isključivanje iz realnosti i na drugi način.

Кључна је разлика између рекреативног коришћења које је ствар избора, и зависности где избора нема и где човек више није слободан.


A cigarete, a alkohol,...? Poznato je da je alkohol pri samom vrhu po štetnosti, mrtvu trku vodi sa heroinom. Misliš da je slobodan izbor pušača da upadaju 150€ mjesečno na čisti otrov? Šta misliš o tome?

Апсолутно си у праву. Неке легалне супстанце су доказано штетне и доказано стварају зависност.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:14 19.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

Dve grupe gradjana u Srbiji rade na ligalajz&dekriminalajz:

IRKA iz Beograda,

HUK iz Novog Sada.
angie01 angie01 19:29 19.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

ili samo prdiš.
Bregović


e, njemu je taj prdez neki fetis, gde god nesto hoce da isfilozofira, uvek to uradi s prdezom- stalno ga pominje.
martin_krpan martin_krpan 21:40 19.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

angie01
ili samo prdiš.
Bregović


e, njemu je taj prdez neki fetis, gde god nesto hoce da isfilozofira, uvek to uradi s prdezom- stalno ga pominje.




Vjerovatno voli da pomiriše sopstveni prdež, kao u ostalom i većina blogera.
freehand freehand 21:51 19.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

martin_krpan
angie01
ili samo prdiš.
Bregović


e, njemu je taj prdez neki fetis, gde god nesto hoce da isfilozofira, uvek to uradi s prdezom- stalno ga pominje.




Vjerovatno voli da pomiriše sopstveni prdež, kao u ostalom i većina blogera.

"Uostalom" je jedna reč-
grof_brankovich grof_brankovich 23:51 19.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

Таса:
(У нади да ће легализацијом и друштвеном контролом бити откачена та веза криминала и дроге, па да ће се самим тим смањити и број криминалних дела везаних за тај миље.)


Само ће се смањити веза са криминалом и конкретно канабисом. Криминалци ће се прешалтовати на друге ствари, они се не дају збунити.

Веза између људи и супстанци је сасвим природна, јер шта ми радимо на овој планети него што конзумирамо оно што нам је земља дала. Неке супстанце конзумирамо ради хранљивост а неке у медицинске сврхе а неке ради забаве. Углавном све је отровно када човек празноглаво конзумира.

Може се рећи да је над канабисом извршен канабицид и то тек у 20 веку, када су индустријалци најлона и савремена држава почели да се боре против природне компетиције. Да смо правили кесе за ђубре од платна уместо од пластике не би смо уништили морски свет у оној мери у којој је то урађено.


Ево једног решења за ПКБ: производити кесе за ђубре од канабиса. Како да стимулишемо државу?

И легализовати Јерусалем!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:50 20.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

Скај из зе лимит!

Прву кућу називамо Зајон Сербија.

principessa_etrusca principessa_etrusca 01:33 20.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

Да смо правили кесе за ђубре од платна уместо од пластике не би смо уништили морски свет у оној мери у којој је то урађено.

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 02:11 20.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

e, njemu je taj prdez neki fetis, gde god nesto hoce da isfilozofira, uvek to uradi s prdezom- stalno ga pominje.


, nije, nije. Ima samo par ali jedan je znamenit (parafraziram):

"Jugoslavija je bila poput sopstvenog prdeza: prdez je i smrdi ali je tvoj pa ti je nekako drag i mozes da ga podneses dok je svakom drugom ogavan."


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:57 20.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

А прве комшије Зајон Сербије - Етиопска духовна мисија!

tasadebeli tasadebeli 10:01 20.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

grof_brankovich

Криминалци ће се прешалтовати на друге ствари, они се не дају збунити.



Можда ће од тог другог бити мање штете и растурених живота... А и то друго ће можда опет под друштвену контролу...

Може се рећи да је над канабисом извршен канабицид и то тек у 20 веку, када су индустријалци најлона и савремена држава почели да се боре против природне компетиције.



Си читао о лобирању корпорације Дипон у Конгресу тридесетих година прошлога века?

Од тада је ваљада канабис нелегалан, па се забрањује узгајање... Остали у свету само пресликали ту одлуку Конгреса...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:30 20.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

tasadebeli

Можда ће од тог другог бити мање штете и растурених живота... А и то друго ће можда опет под друштвену контролу...



То само још наша крими-шабана је у фазону "Кнеле, утоке, прангијање, дивимо се у читуљи." Једноставно, од напудерисаног носа не виде два корака подаље.

Него, Учо, виђе ли епилог онога код мене? И то је екипа која је палила пекаре по кварту после дрона у БГ, због чега су цео НС и Србија стигматизовани. Да попиздиш. А све сама Милова оператива...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:32 20.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

Нема шта, мораће и кримоси да се реформишу.
martin_krpan martin_krpan 15:48 20.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

freehand
martin_krpan
angie01
ili samo prdiš.
Bregović


e, njemu je taj prdez neki fetis, gde god nesto hoce da isfilozofira, uvek to uradi s prdezom- stalno ga pominje.




Vjerovatno voli da pomiriše sopstveni prdež, kao u ostalom i većina blogera.

"Uostalom" je jedna reč-


Sori, bio sam okupiran rektalnim sfumatom.

Rečenica se ne završava znakom "-".
tasadebeli tasadebeli 19:58 20.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

Srđan Fuchs

Него, Учо, виђе ли епилог онога код мене? И то је екипа која је палила пекаре по кварту после дрона у БГ, због чега су цео НС и Србија стигматизовани. Да попиздиш. А све сама Милова оператива...



Како ти рече оно? Ја пас?

Шта пас... И горе од пас...





Нема шта, мораће и кримоси да се реформишу.


Имам утисак да већ јесу... Стално су корак испред нас...
blogovatelj blogovatelj 20:17 20.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

Легализује и Канада 2018.


Prvog jula, za Kanada Dej. Nejšnvajd. Čekamo...
Do četiri biljke legalno smeš kući da gajiš, do 30 grama da poseduješ.
Država će imati monopol na prodaju. Jedino neće biti legalna upotreba nigde sem po kućama.
Već sada postoje preteče kofi šopova, pod firmom dispanzera. Ima doktor, dođeš kažeš da si mnogo nervozan, ili reumatičan, ubace te u bazu i kupuj.
Nekog dilbera iz mog kraja uvatili sa travom, a ima dozvolu da je medicinski koristi. Pošto tu dozvolu nije imao sa sobom, oduzmu mu bong i vutra. Letos je stajao jednom nedeljno ispred kičinerskog suda i tražio da mu vrate bong.



Cela vest.
JJ Beba JJ Beba 22:37 20.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

Драган Радуловић, Чомбе,

ima tu knjigu
Radule je glumio u Bubašinteru
tasadebeli tasadebeli 00:38 21.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

JJ Beba
Драган Радуловић, Чомбе,

ima tu knjigu
Radule je glumio u Bubašinteru



Дивни људи.

(Што рече Мика у Блузу...)

И он и Мика...

Мику нисам познавао, али била ми је привилегија да будем у Радулетовом друштву. И данас је још увек он за мене један од тројице најпаметнијих, најмудријих боље рећи, људи које сам икада у свом животу упознао.
hermine hermine 09:53 21.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

e, njemu je taj prdez neki fetis, gde god nesto hoce da isfilozofira, uvek to uradi s prdezom- stalno ga pominje.


Angie, nisam čula za Bregovićevu fetis-filozofiju o prdezu, ali pošto si ti kraljica dobre bosanske šege, dajem ti prednost..


+ moderatoru/ki pozdrav*,

cmok. END.





*) da me ne banova, ne bih se konačno nakanila da - za života - naučim jedan programski jezik, npr Ruby.. e, pročitah - u proteklih sedam dana - dvije skripte Osnove programiranja.. i napravih plan tj bazu.. lagan uvod u ašikovanje sa, saa, AI-om..

:)
maksa83 maksa83 12:30 21.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

naučim jedan programski jezik, npr Ruby

Ruby je ljubav!!!

Samo japanac mormon može da napravi onakvo nešto.

Ruby je najlepša stvar koja je pogonila kompjuter da uradi nešto ikad, i-kad!

U nekom idealnom svemiru u kome naftne mrlje ne ubijaju kitove a Ed Sheeran ne vlada pop scenom - JavaScript ne postoji osim kao imaginarna noćna mora, nego umesto njega u svim brauzerima trči Ruby.

Ruby je takođe izrodio jednu od najlepših knjiga o programiranju i jednu od najromantičnijih i najmisterioznijih Internet pojava. Ne znam da li mi je više bilo žao kad je netragom nestao ili kada se posle otkrio njegov pravi identitet.
hermine hermine 13:26 21.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

Ozbiljna sam, samo zvuči kao pjesma, ljubavna.

Kad tamo u bašti u hladu jasmina,
S ibrikom u ruci stajaše Emina,
stajaše Ruby.

:)

Ovim redom: HTML/CSS, JavaScript, PHP, Python, Ruby ..

To samo zvuči neozbiljno, ali moju novu zanimaciju vidim kao filozofsko - antropološko - lingvistički izazov.. dobro, malo sam pod uticajem Mr.Robot-a.

I imam krucijalno iskustvo - kad rat počne prvo što čovjek shvati jeste koliko njegov život nema vrijednost i koliko je u ratu bespomoćan.. ja, ima od toga, shvatih da mi to što ne znam komunikaciju sa mašinom stvara neku vrstu bespomoćnosti.. i, ima od toga, pomislim "ček malo, a što ne bih naučila? vidjela šta se dešava? ej, interesuje me."

+ sam prirodno malo fijufić, npr ovo je meni kao muzika:

1. Укључити ринглу.
2. Сачекати док вода не прокључа.
3. Кад вода прокључа, скинути лонче и искључити ринглу.
4. Ставити кесицу чаја у лонче.
5. По жељи, додати кашику шећера, млеко или лимун.
6. Сипати чај у шољу.

:)


angie01 angie01 16:12 21.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

Angie, nisam čula za Bregovićevu fetis-filozofiju o prdezu, ali pošto si ti kraljica dobre bosanske šege, dajem ti prednost..


ne znam kako nisi, kad svako malo taj prdez spominje u objasnjavanju necega sto u tom momentu komentarise,... recimo,...sad sam vec zaboravila sta je bila tema- od silnih slicnih, a sa Mirjanom Bobic M, al Brega kaze,..pa to ti je bona, k'o prdez, tudji ti smrdi, a tvoj mirise...

...vidi, to za karljica bosanske sege- ja sam na spornom blogu taj kontekst upotrebila, ne bi li se spustila nepotrebna teznzija koju si, koliko sam sabrala, bez razloga nekim arogantnim nastupom napravila, a izmedju tebe i Bojana, mozda ti nije bila namera, al mi iskustvo s tobom govori, da ti je bio neki momenta, koji vec ne bih znala,...a Boki je tu nesto najozbiljnije poceo da dozivljava, ( ovo svakako nije najispravnije objasnjenje, a trenutno mi ne pada na pamet neko bolje),...no, verovala ili ne, ja rekoh, daj malo sege, a skroz bezazlene,...

...na sta si ti, bas ono najnerazumnije,...da ne dodajem epitete....


hermine hermine 17:24 21.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

...na sta si ti, bas ono najnerazumnije,

Dobro - iako bi u kružocima za šegu i narodne običaje moj odgovor bio visoko rangiran - hajde, izvini.

:)
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:43 21.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

a izmedju tebe i Bojana, mozda ti nije bila namera, al mi iskustvo s tobom govori, da ti je bio neki momenta, koji vec ne bih znala,...a Boki je tu nesto najozbiljnije poceo da dozivljava, ( ovo svakako nije najispravnije objasnjenje, a trenutno mi ne pada na pamet neko bolje)


Ma nema problema, nije stvarno bilo nikakvih tenzija, mene je baš teško štrecnuti - evo nedavno neki indijski menadžer koji je htio da me angažuje za (re)dizajn prezentacije njihove firme koja proizvodi kuhinje i tražio da mu unaprijed uradim par slajdova (što stvarno nikad ne radim jer ima portfolio, nema potrebe da dokazujem da znam da radim, al' 'ajde uradio sam i poslao mu) tip se uopšte ne javlja - ma nisam se uzbudio ni sekunde. Dakle samo standardna blogerska čapri
angie01 angie01 20:58 21.12.2017

Re: Шта је "дрога"?

iako bi u kružocima za šegu i narodne običaje moj odgovor bio visoko rangiran


hebiga, tes, tvoj najveci usud je sto ne kapiras da bljuzge tog tipa nisu kul, dapace,...a sto ima onih koji se takvom sranju- najblaze raceno-raduju i tapsu, ne pretvara ga u dobar fazon, naprotiv, samo pokazuje da na zalost postoji publika koja konzumira ono sto se obicno ne jede... jos ako je pocascen neko ko ne misli kao oni, u toliko je egzaltiranost veca,...to se zove psihilogija rulje.
nask nask 01:09 19.12.2017

Okica

Ajd malo vedrije anegdote.

Na početku drugog srednje krenusmo na školsku ekskurziju za Ohrid. Naš školski drugar M.S. (inicijali njegovog nadimka) poneo samo onu smb torbicu sa sobom, a u torbici dva para čistih gaća i dva napunjena šprica, jedan za njega i jedan za drugara S. (S. je inače bio rođeni sinovac jedne od najvećih pop zvezda tadašnje nam domovine). Elem, mi u busu, zezanje skakanje, kako te već bude u zadnjem delu autobusa, i odjednom vrisak. M.S. vrišti sav očajan i izvlači onu smb torbicu ispod dupeta L. na koju je ovaj seo. Na torbici jedna vlažna fleka. Jedan špric opalio u prazno. Gleda on onako očajan u onu torbicu, pa zagalami: e S. da znaš L. je seo na tvoj špric.

Pričao nam M.S. kako je jednom u toku noći krenuo da sprema punjenje za špric, to se zagrejavalo u kašici da se istopi. U međuvremenu probudi mu se ćale i bane u kuhinju i onako bunovan pita: šta radiš sine, a ovaj će: ma nešto ne mogu da spavam pa spremam neki čaj. Tek će ćale: uh ni ja ne mogu nešto da spavam daj napravi i meni jedan.

BTW M.S. nije ni na koji način zaglavio od tog svog eksperimentisanja.
myredneckself myredneckself 02:36 19.12.2017

Re: Okica

Spiridon Spiridon 09:14 19.12.2017

Re: Okica

nask
Ajd malo vedrije anegdote.

Na početku drugog srednje krenusmo na školsku ekskurziju za Ohrid. Naš školski drugar M.S. (inicijali njegovog nadimka) poneo samo onu smb torbicu sa sobom, a u torbici dva para čistih gaća i dva napunjena šprica, jedan za njega i jedan za drugara S. (S. je inače bio rođeni sinovac jedne od najvećih pop zvezda tadašnje nam domovine). Elem, mi u busu, zezanje skakanje, kako te već bude u zadnjem delu autobusa, i odjednom vrisak. M.S. vrišti sav očajan i izvlači onu smb torbicu ispod dupeta L. na koju je ovaj seo. Na torbici jedna vlažna fleka. Jedan špric opalio u prazno. Gleda on onako očajan u onu torbicu, pa zagalami: e S. da znaš L. je seo na tvoj špric.

Pričao nam M.S. kako je jednom u toku noći krenuo da sprema punjenje za špric, to se zagrejavalo u kašici da se istopi. U međuvremenu probudi mu se ćale i bane u kuhinju i onako bunovan pita: šta radiš sine, a ovaj će: ma nešto ne mogu da spavam pa spremam neki čaj. Tek će ćale: uh ni ja ne mogu nešto da spavam daj napravi i meni jedan.

BTW M.S. nije ni na koji način zaglavio od tog svog eksperimentisanja.


ova anegdota bas zraci vedrinom
docsumann docsumann 09:22 19.12.2017

Re: Okica

Ajd malo vedrije anegdote.


ma samo puštiš Prti Bee Gee

nask nask 22:03 19.12.2017

Re: Okica

ova anegdota bas zraci vedrinom


Pa na neki način zrači jer iz tog mog nekog šireg društva iz 62. bloka (ovo sam već kačio baš na tvom blogu) '70-'80-tih niko nije zaglavio zbog ilegalnog dopa. Valjda smo svi poticali iz dobrog gnezda. Možda imali i malo sreće.

A krenuti onako na ekskurziju je već za legendu.

tasadebeli tasadebeli 08:43 19.12.2017

А ко је први донео ову дрогу у Југославију

U filmu su rekonstruisani bitni detalji iz Koraćevog života, počev od ratnog zbega u Lici kada je bio mali dečak, preko prvih košarkaških koraka 50-ih godina, do susreta sa Titom i Andrićem, ali i druženja sa prijateljima. Studirao je elektrotehniku, voleo pozorište, a naročito muziku i sa utakmica u inostranstvu donosio prve rokenrol ploče u Beograd.



(ЛИНКЛИНКЛИНК)



и








и још неки тада млади људи.



Spiridon Spiridon 09:17 19.12.2017

Re: А ко је први донео ову дрогу у Југославију

U filmu su rekonstruisani bitni detalji iz Koraćevog života, počev od ratnog zbega u Lici kada je bio mali dečak, preko prvih košarkaških koraka 50-ih godina, do susreta sa Titom i Andrićem, ali i druženja sa prijateljima. Studirao je elektrotehniku, voleo pozorište, a naročito muziku i sa utakmica u inostranstvu donosio prve rokenrol ploče u Beograd.


super sto si spomenuo. Napisao sam ovo u glavnom tekstu ali sam ga iz nekog razloga izbrisao.
docsumann docsumann 09:17 19.12.2017

slušao sam na TV-u


osnivča NVO For Life, bivšeg ovisnika, koji sad, izliječen i sa iskustvom čovjeka koji je prošao sav taj pakao, pomaže današnjim ovisnicima da se izbore sa svojim demonima i što je najvažnije dobiju priliku da žive i rade kao sav normalan svijet.

dopoala mi se njegova priča koja je realna, pragmatična, koja akcentuje prave probleme i teškoće.

kako kaže, narkomanija je bolest i posljedica samog društva, koje svojim nebrojenim mehanizmima, polugama, odnosima gura ljude (koji su i onako prekrhka stvorenja, ujedno i prilično okrutna) u naručje narko biznisa, koji je opet tek jedan od fenomena čitave te društvene priče.
zato kaže on, društvo mora ponuditi i šansu za izliječenja ali i za resocijalizaciju ovuisnika.

a najveća zamka, i tačka sloma i vraćanja u staru priču, predstavlja to (ne)uključivanjer u zajednicu.
gomila predrasuda, teško dobijanje šanse za posao, izdržavanje porodice... vraća ljude natrag u pakao.

interesantno da je par poznatih privrednika između kojih i neki o kojima nisam imao baš lijepo mišljenje (too DPSy, za moj ukus) ušlo u program "druga šansa" il kako se već zove, i aktivno se uključilo, dajući onim koji su izliuječeni mogućnost da po izlasku uz zatvora imaju posao, početni smještaj i neku sića lovu dok ne počnu sami da zarađuju.

sve teške priče, al nekako sa zeru nade više...

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:28 19.12.2017

Re: slušao sam na TV-u

Главни јунак ОВЕ МОЈЕ ПРИЧЕ био је излечени наркоман, човек друге шансе.
Њен епилог?

Главни јунак је одлежао четири године у затвору, фирма у којој је радио платила је 20.000€ одштете пљачкашу, а адвокат који је водио спор против ње постао је њен адвокат.
zilikaka zilikaka 11:51 19.12.2017

Re: slušao sam na TV-u

interesantno da je par poznatih privrednika ušlo u program ...

Ima u Bg grupa "Samoodrživost", isto druga šansa, koja preuzima nameštaj i kućne stvari, prevozi, popravlja i prodaje.
Nedavno smo ih bili pozvali i sve su odradili perfektno i po dogovoru.
Zaslužuju svaku preporuku



principessa_etrusca principessa_etrusca 13:34 19.12.2017

Re: slušao sam na TV-u

zilikaka
interesantno da je par poznatih privrednika ušlo u program ...

Ima u Bg grupa "Samoodrživost", isto druga šansa, koja preuzima nameštaj i kućne stvari, prevozi, popravlja i prodaje.
Nedavno smo ih bili pozvali i sve su odradili perfektno i po dogovoru.
Zaslužuju svaku preporuku


То ми звучи слично као Рето центар из Ресника, retocentar.com, који бесплатно рехабилитује зависнике. Мислим да су они католичка организација која има мрежу и примењује исти модел у више земаља.

Донирану одећу и намештај скупљају по кућама, поправљају и намештај продају у њиховим радњама по околини Београда, у Реснику, Рипњу и Калуђерици, а одећу по пијацама. Осим тога, чисте куће, рашчишћавају подруме, пресељавају, разносе летке и сл. Донирала сам и користила њихове услуге током две последње године јер су зависници у Србији у великој мери препуштени себи.
JJ Beba JJ Beba 14:48 19.12.2017

Re: slušao sam na TV-u

Рето центар из Ресника,

ja sve njima dajem
telefoni 011 280 40425 i 062 8040425

u Resniku imaju prodajni prostor i može da se nadje svašta dobro

super su
c_h.arlie c_h.arlie 14:52 19.12.2017

Re: slušao sam na TV-u

JJ Beba
Рето центар из Ресника,

ja sve njima dajem

Koja je tu adresa ... jer ja uglavnom, kada napunim automobil garderobe i obuće, odvezem u Prihvatilište za odrasla lica kod "Soko Štarka".
zilikaka zilikaka 17:44 19.12.2017

Re: slušao sam na TV-u

То ми звучи слично као Рето центар из Ресника, retocentar.com, који бесплатно рехабилитује зависнике. Мислим да су они католичка организација која има мрежу и примењује исти модел у више земаља.


Jeste slično al nije to. Evo i njih
SAMOODRŽIVOST-IZLAZAK
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:47 19.12.2017

Re: slušao sam na TV-u

c_h.arlie
JJ Beba
Рето центар из Ресника,

ja sve njima dajem

Koja je tu adresa ... jer ja uglavnom, kada napunim automobil garderobe i obuće, odvezem u Prihvatilište za odrasla lica kod "Soko Štarka".

Немају сви времена, кола, новац за такси, не могу сви да носе тешке торбе итд. Прихватилиште нажалост нема волонтере који су расположени и могу да помогну.

Прошле године ми је умрла пријатељица у богатом Лондону и свака њена ствар је стигла до черитија коме ју је она наменила, просто су волонтери долазили у заказано време и носили кутије које су спаковане за њих.

У сиромашном Београду се ствари остављају код контејнера да их комерциjално рециклирају неки ликови који ту дежурају 24/7!
JJ Beba JJ Beba 17:52 19.12.2017

Re: slušao sam na TV-u

У сиромашном Београду се ствари остављају код контејнера да их комерционално рециклирају неки ликови који ту дежурају 24/7!

najbolja opcija za to je svratište za stara lica u Kumodraškoj, oni nemaju ništa. Potrebna im je i posteljina, i jastuci, i tanjiri i knjige, ništa nemaju.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:13 19.12.2017

Re: slušao sam na TV-u

JJ Beba
У сиромашном Београду се ствари остављају код контејнера да их комерционално рециклирају неки ликови који ту дежурају 24/7!

najbolja opcija za to je svratište za stara lica u Kumodraškoj, oni nemaju ništa. Potrebna im je i posteljina, i jastuci, i tanjiri i knjige, ništa nemaju.

Знам, и носили смо тамо. Али не могу сви да носе, из разних разлога. Нажалост, они немају волонтере који могу да покупе ствари од особа које желе да донирају и да тако олакшају целу ствар.
JJ Beba JJ Beba 18:18 19.12.2017

Re: slušao sam na TV-u

principessa_etrusca
JJ Beba
У сиромашном Београду се ствари остављају код контејнера да их комерционално рециклирају неки ликови који ту дежурају 24/7!

najbolja opcija za to je svratište za stara lica u Kumodraškoj, oni nemaju ništa. Potrebna im je i posteljina, i jastuci, i tanjiri i knjige, ništa nemaju.

Знам, и носили смо тамо. Али не могу сви да носе, из разних разлога. Нажалост, они немају волонтере који могу да покупе ствари од особа које желе да донирају и да тако олакшају целу ствар.

nemaju, mora se nadju kola i to...jbga
c_h.arlie c_h.arlie 21:39 19.12.2017

Re: slušao sam na TV-u

JJ Beba
У сиромашном Београду се ствари остављају код контејнера да их комерционално рециклирају неки ликови који ту дежурају 24/7!

najbolja opcija za to je svratište za stara lica u Kumodraškoj, oni nemaju ništa. Potrebna im je i posteljina, i jastuci, i tanjiri i knjige, ništa nemaju.

Da.
Ja odvezem tamo.
eloy eloy 09:33 19.12.2017

ko je srao van rupe


Pametnjakovići !

Napišite blog na temu KAKO DROGU IZBACITI IZ SRBIJE !

Kad ti govno smrdi na kućnom pragu najvažnije je kako govno počistiti !!!

Spiridon Spiridon 09:58 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Napišite blog na temu KAKO DROGU IZBACITI IZ SRBIJE !


pa evo, ako hoce da napises, be my guest

posalji mi tekst i ja ga objavljujem ... posle preuzmi diskusiju

mada ... evo citam ti profil

Bloger nema objavljenje tekstove ☹ Niti želi da ih ima. I nije bloger, samo usputni kibicer i dobacivač. Vozi Miško


kako hoces ...


Ribozom Ribozom 10:55 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

kako hoces ...


U linkovanom tekstu se kaze:
...Družila se sa dizajnerima, kostimografima i umetnicima u Sarajevu kada je modna scena Jugoslavije bila jaka i poštovana


80-ih je vec poceo sveopsti sverc robe iz inostranstva, kome su takodje utrli put upravo ova razmazena deca polusveta koji se domogao vlasti. Secate se tog sverca koji se proimenovao u 'shoping u Trst', pa kada su mogli da svercuju krpice, bunde i kafu, koji je problem bio prosvercovati paketic heroina. A carina je morala da zmuri na sve to, tako je u stvari izgledao taj komunisticki divni sistem. Tekstilna industrija radila na plejbek. U naslovu kazes' doneo' a ne 'donosio'.

A 'kreativnost' im je bila sto su kopirali 'zapadnu kulturu' posto jel' da samo su oni imali para za ploce, instrumente i setkaranje po Evropi. Nemam zivaca da pisem o gluposti zvanoj 'crni talas' koji su pokusali da provuku kao neki Yu brend. Pitajte nekog stranca u tim vodama, da li je cuo ista od Yu muzike, filmova iz tog perioda.

Pricam nekim klincima kako je u Srbiji propao rock 'n roll u smislu da beze od droge, i naravno obajasnim im da su deca bogatuna ta koja su stradala i oni mi kazu 'karma'. Pomislim kako je to preostro, ali sagledavsi da oni skorojevici sto su pretekli sada vladaju, onda mi ih i nije zao.





eloy eloy 11:00 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

mada ... evo citam ti profil


Onda ti je sve jasno.Posmatram elitu u kružnom toku.
I pored fontane sa muzikom i light show-ovima kružni tok je u funkciji saobraćaja a ne muzike i žurke.

Zahvaljujem na tvojoj ponudi želeći da verujem u dobronamernost.

U organizaciji i funkcionisanju bloga nisu još zaživeli elementarni civilizacijsko-demokratski principi ravnopravnog sučeljavanja mišljenja.
Za sada je sasvim dovoljno komentarima skrenuti pažnju da postoji i drugačije viđenje stvari.

Tvoj tekst kao uvod može da bude ok - onako informativnog karaktera- ne mogu da kažem i zabavnog- ali prosto visi u vazduhu prirodni nastavak priče :KAKO DROGU IZBACITI IZ SRBIJE ! Mislim da je to važnije pitanje.
Komentari su tu sasvim dovoljni da priča krene u dobrom pravcu. Ako treba da krene.
Ovako nisam u stanju da provalim šta su ključne reči tvog teksta a još manje namere i poenta.

Ko je doneo ? Koga boli danas patka ko je doneo ?

Jel gori ? Prvo gasi. Posle ćemo ko je zapalio.
Spiridon Spiridon 11:16 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Ko je doneo ? Koga boli danas patka ko je doneo ?


u pravu si
maksa83 maksa83 11:19 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Spiridon
Ko je doneo ? Koga boli danas patka ko je doneo ?


u pravu si

Ali nije u pravu. Treba da znamo ko je doneo, da ga - kad drogu isteramo - nađemo i sprečimo ga da je donese opet.

eloy eloy 11:30 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

u pravu si


Znam.

ЕВРИ НАЈТ ИН МАЈ ДРИМС,
АЈ СИ ЈУ АЈ ФИЛ ЈУ
ДЕТ ИЗ ХАУ АЈ НОУ ЈУ ГО ОН
ФАР АКРОС ТЕ ДИСТАНЦ
АН СПЕЈСЕС БИТВИН АС
ЈУ ХЕВ КАМ ТУ ШО ЈУ ГО ОН......



eloy eloy 11:46 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Ali nije u pravu. Treba da znamo ko je doneo, da ga - kad drogu isteramo - nađemo i sprečimo ga da je donese opet.


Ko nosi drogu – omča oko vrata ili metak u čelo

Autor: Beta

Skupština Filipina odobrila je danas zakon kojim se za prekršaje vezane za drogu ponovo uvodi smrtna kazna, uprkos protivljenju grupa za zaštitu ljudskih prava i uticajne katoličke crkve.


Vrlo jednostavno.
Spiridon Spiridon 11:56 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Vrlo jednostavno.


pre par leta, skupila se moja stara ekipa iz celog-belog sveta. Uglavnom doktori nauka ili uspesni privatnici. Nisu se videli godinama. Zapalili dzokavac i uzivali pored reke. Ja nisam bio to vece sa njima.

Kako se tu stvorila murija u civilu, pojma nemam, ali je palo obaranje na zemlju, uvrtanje ruke i privodjenje u stanicu.

Pita pandur jednog u stanici sta je po zanimanju i ovaj mu kaze ... Doktor Molekularne Biologije, radim u Berlinu na univerzitetskoj klinici, odeljenje za hematoligiju ...

kaze mu pandur ... jel si mene naso da drkas? nemoj da ti jebem mamu!

posle se sve smirilo nekako ... ali ostala im trauma. Taman tolika da im pomeram bulju kad mi dodje.

i td.



maksa83 maksa83 11:57 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Vrlo jednostavno.

A, dakle Jevanđelje po Miroljubu...

eloy eloy 12:05 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

A, dakle Jevanđelje po Miroljubu...



Šta te žulja oko metodologije ako na trenutak zaboravimo da je i Miroljub to rekao. Nije Miroljub to izmislio - bato. Stara je to priča - biblijska.

Šta kaže tvoje jevanđelje na tu temu ?

Pa da se nađemo na sredini !
eloy eloy 12:13 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe



skupila se moja stara ekipa iz celog-belog sveta Zapalili dzokavac i uzivali pored reke. Ja nisam bio to vece sa njima.


Ček, ček ako nije indiskretno čisto da vidimo sa kojih pozicija nastupamo. ,,Tvoja ekipa,, jel to znači da si i ti konzument ili samo prepričavaš ?

Pita pandur jednog u stanici sta je po zanimanju i ovaj mu kaze ... Doktor Molekularne Biologije, radim u Berlinu na univerzitetskoj klinici, odeljenje za hematoligiju ...


Da i ? Šta sad doktor molekularne - pa ? Poznata je činjenica da je najviše morfinomana bilo među zdravstvenim radnicima. Koga to abolira u ovoj priči ?

Imam opet problem sa ključnim rečima u tvojim mislima.
lepo reci srpski - jesi li ti ZA ili PROTIV da mogu lakše da te pratim.





maksa83 maksa83 12:13 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Stara je to priča - biblijska.
Šta kaže tvoje jevanđelje na tu temu ?

Nemam jevanđelje.

Biblija priznaje alkohol, koji je zapravo socijalno prihvatljiva droga a koja godišnje odnese nemali broj života, npr. kad domaćin samo malo popije pa sedne u auto, ili se opusti pa se seti kako mu se sve žena zamerila i da je možda to dobar trenutak da o tome popričaju.

Takođe, Biblija kaže i da je sve što je iz zemlje izraslo od Boga dato čoveku na korišćenje.

Pa da se nađemo na sredini !


Može, al' da isteramo rakiju i uvedemo toleranciju na alkohol od 0‰. Ti vidi koliko je pola od toga.
martin_krpan martin_krpan 12:22 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Ribozom
kako hoces ...


U linkovanom tekstu se kaze:
...Družila se sa dizajnerima, kostimografima i umetnicima u Sarajevu kada je modna scena Jugoslavije bila jaka i poštovana


80-ih je vec poceo sveopsti sverc robe iz inostranstva, kome su takodje utrli put upravo ova razmazena deca polusveta koji se domogao vlasti. Secate se tog sverca koji se proimenovao u 'shoping u Trst', pa kada su mogli da svercuju krpice, bunde i kafu, koji je problem bio prosvercovati paketic heroina. A carina je morala da zmuri na sve to, tako je u stvari izgledao taj komunisticki divni sistem. Tekstilna industrija radila na plejbek. U naslovu kazes' doneo' a ne 'donosio'.

A 'kreativnost' im je bila sto su kopirali 'zapadnu kulturu' posto jel' da samo su oni imali para za ploce, instrumente i setkaranje po Evropi. Nemam zivaca da pisem o gluposti zvanoj 'crni talas' koji su pokusali da provuku kao neki Yu brend. Pitajte nekog stranca u tim vodama, da li je cuo ista od Yu muzike, filmova iz tog perioda.

Pricam nekim klincima kako je u Srbiji propao rock 'n roll u smislu da beze od droge, i naravno obajasnim im da su deca bogatuna ta koja su stradala i oni mi kazu 'karma'. Pomislim kako je to preostro, ali sagledavsi da oni skorojevici sto su pretekli sada vladaju, onda mi ih i nije zao.








Ma ovo je ko zna koje po redu ozbiljno koprcanje u plitkoumnim kognitivnim disonancama u glavama kvazi ozbiljnih ljudi.

1) Drogu je neko donio. Dakle, nismo je MI donijeli već je NEKO NAMA to donio. Nismo mi uživali u heroinu već je neko to nama ubacio/donio/metnuo,... Tata, neko mi je ubacio drogu u piće

2) Ko je streljao zarobljenike u Srebrenici? Klinton je obećao Aliji intervenciju ako se ucmeka 5k jadnika. Dakle, nismo MI streljali već je nas navelo.

3) Ko je instalirao komunizam, DB i Vučića? U Rusiji znamo, Gruzijci. U Srbiji naravno BND i CIA u kombinaciji. Dakle, nismo mi uživaoci te politike i tog sistema već je neko nama to donio.

Kako je jadno i patetično živjeti kao posmatrač a ne kao učesnik i uz vruć Jelen od toga praviti neke jadne narative.



bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:22 19.12.2017

Gaf

Nemam zivaca da pisem o gluposti zvanoj 'crni talas' koji su pokusali da provuku kao neki Yu brend. Pitajte nekog stranca u tim vodama, da li je cuo ista od Yu muzike, filmova iz tog perioda.




Šteta, jer ovo je samo po sebi gaf epskih razmjera Fascinantno je da poslije toliko godina bloga B92, on se i dalje smatra kao neka kafana na ibarskoj magistrali u kojoj možeš doći pa nalupetati svašta a da ti niko ne ukaže na to da fundamentalno griješiš.(A ima primjera koliko god hoćeš, samo gdje bi čovjek stigao kad bi ispravljao sve te krive Drine.)

Da si kojim slučajem student Miše Nedeljkovića, prijatelja šarskog, koji je profesor filma u Oklahomi a ove godine radi kao predavač u Banjaluci na Akademiji umjetnosti - zavario bi ti vjerovatno petardu k'o kuću direktno u indeks (karikiram, Miša djeluje kao skroz fin i opušten čovjek). Simpatičan kuriozitet je da je tip koji je doktorirao na temu Crni talas zapravo Amer, crnac, bivši Nedeljkovićev student u USA koji se na školi zainteresovao za tu temu.

Žika Pavlović, istaknuti reditelj crnog talasa i književnik, bio je nagrađivan u Evropi i možda je jedini koji je pomalo uticao na Sutka (isti im je scenarista za "Kad budem mrtav i beo" (najpoznatije ostvarenje Crnog talasa) i "Dom za vešanje" praktično isti motiv ubistva u poljskom wc-u na kraju oba filma). Priča je fina i poduga zaslužuje blog ali sam ih već par obećao na drugu temu da bi i o ovome - bilo bi previše

Nema ljutiš, baš si lupio ono, monumentalno sve sa skelama rimske crkve Sv.Petra
eloy eloy 12:25 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

pa se seti kako mu se sve žena zamerila i da je možda to dobar trenutak da o tome popričaju.


Eto konačno prva prava ključna reč - ŽENE.

Naslućivao sam da tu leži zec. Haleluja !

Pusti Miroljuba i Miroljube. Ajde, ima on svoje mesto u rijalitiju. Ne pada sneg da pokrije breg, već da svaka zverka pokaže trag... recimo....

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:52 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Danijela Novaković


stefan.hauzer stefan.hauzer 13:12 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

po sebi gaf epskih razmjera

Mislim da je Ribozom pomešao filmski "crni talas" i muzički "novi val", tačnije nadam se da je ovde takav slučaj
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 13:16 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

stefan.hauzer
po sebi gaf epskih razmjera

Mislim da je Ribozom pomešao filmski "crni talas" i muzički "novi val", tačnije nadam se da to jeste ovde slučaj


Nije, nije - vidiš da spominje filmove (mada je dekada osamdesetih u pitanju kad su spomenute sestre u pitanju). Iako ja nisam uopšte veliki ljubitelj "novog vala" (sa par izuzetaka naravno) on jeste imao i svoj značajan proboj u Evropi u nekim slučajevima.

Inače Bogdan Tirnanić je napisao sjajnu knjigu Crni talas (davno sam ju čitao, mislim da je čak zbirka njegovih tekstova na tu temu u pitanju), ono, must-read, za filmofile.
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:26 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Nije, nije - vidiš da spominje filmove (mada je dekada osamdesetih u pitanju


Zato se i nadam da je pogrešio
maksa83 maksa83 13:27 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Mislim da je Ribozom pomešao filmski "crni talas" i muzički "novi val",

Hoće to kad je voda skupa a heroin loš i nikakav...

stefan.hauzer stefan.hauzer 13:34 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

zato sam ja straight edge


docsumann docsumann 14:00 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

eloy
Ali nije u pravu. Treba da znamo ko je doneo, da ga - kad drogu isteramo - nađemo i sprečimo ga da je donese opet.


Ko nosi drogu – omča oko vrata ili metak u čelo

Autor: Beta

Skupština Filipina odobrila je danas zakon kojim se za prekršaje vezane za drogu ponovo uvodi smrtna kazna, uprkos protivljenju grupa za zaštitu ljudskih prava i uticajne katoličke crkve.


Vrlo jednostavno.


da da, smrću protiv smrti.

ne bih lijen pa sam se malo uputio u to što se na Filipinima dešava,

klasičan teror i pogrom najsiromašnijih slojeva društva (koji će nam oni kurac, uopšte)
česte likvidacije na licvu mjesta, bez suđenja, dokaza, ubiju klinca pa mu stave pištolj u ruku i uslikaju ga tako da izgleda kao Džesi Džejmsa, lično.

već je viđen u Kolumbiji ili pak Meksiku... i jedini rezultati su mu enormno boigaćenje kartela, kao i političara i policijski8h službenilka koji us sa njima u dilu.
dušu dalo za korupciju, populističku demagogiju i suspenziju demokratije.

ima o tome sila božja materijala na netu.

što reče jedan kolumbijski političar, na svom piku karteli su bili (vojno) jaki kao Osama Bin Laden...

mislim da je daleko efikasnija, humanost da ni nje spominjem, strategija koju je odabrala Portugalija recimo



angie01 angie01 14:03 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Šteta, jer ovo je samo po sebi gaf epskih razmjera


recimo Makavejev,

Добитник је великог броја домаћих и страних награда: Октобарска награда Београда, Сребрни медвед у Берлину, Сребрна арена у Пули, Луис Буњуел у Кану, Сребрни Хуго у Чикагу, Златно доба Белгијске краљевске кинотеке, „Филмска легенда” коју додељује Фестивал филмова југоисточне Европе са седиштем у Паризу.


..videla sam ga prosle godine na promoci Sijanove knjige- odlicno se drzi.
JJ Beba JJ Beba 14:54 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Ali nije u pravu. Treba da znamo ko je doneo, da ga - kad drogu isteramo - nađemo i sprečimo ga da je donese opet.

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 15:18 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Ma lupio kao "bubnjooč" u podbinskoj memljivoj prostoriji soc-realističnog Doma kulture na prvoj probi tinejdžerskog wanna be benda nakon koje momentalno biva nogiran iz istog.

Skoro baš bila neka priča o Sweet movie, baš sam se pitao gdje je i kako živi.
JJ Beba JJ Beba 17:32 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe


i td.

kako su se izvukli bez otvaranja dosijea? po zakonu ako ti nađu dzokavac sledi krivična
eloy eloy 18:16 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

da da, smrću protiv smrti.


Mani spinovanja. Kaznenom politikom protiv trgovaca i dilera a konzumente na lečenje.

Prodaješ smrt - zaslužio si isto. Imaš nešto protiv ove ravnoteže ?
eloy eloy 18:17 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe


dupliro komentar
eloy eloy 18:17 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

tripliro
docsumann docsumann 18:28 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Mani patetično spinovanja. Kaznenom politikom protiv trgovaca i dilera a konzumente na lečenje.


je l' ti vičeš parole ili si se potrudio da stekneš predstavu kako to u zbilji izgleda?

10k mrtvih. šta misliš koliko je tu nevinih?
evo naslijepo - previše
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:40 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Prodaješ smrt - zaslužio si isto. Imaš nešto protiv ove ravnoteže ?


Ma da, preki sud je uvek bio najbolje rešenje.
maksa83 maksa83 18:53 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Mani spinovanja. Kaznenom politikom protiv trgovaca i dilera a konzumente na lečenje.

Prodaješ smrt - zaslužio si isto. Imaš nešto protiv ove ravnoteže ?

Ja imam, debilna je pošto implicitno podržava smrtnu kaznu.
Jukie Jukie 19:17 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Ribozom

80-ih je vec poceo sveopsti sverc robe iz inostranstva, kome su takodje utrli put upravo ova razmazena deca polusveta koji se domogao vlasti. Secate se tog sverca koji se proimenovao u 'shoping u Trst', pa kada su mogli da svercuju krpice, bunde i kafu, koji je problem bio prosvercovati paketic heroina. A carina je morala da zmuri na sve to, tako je u stvari izgledao taj komunisticki divni sistem. Tekstilna industrija radila na plejbek.

SOSA SA SATOM
SAMO SOSA SA SATOM
SOSINA SESTRA
SETILA SE SOSE U TRSTU
SAKRILA SAT U SEŽANI
SAD SE SOSA PONOSI SATOM
SAT SEKUNDIRA KAO SOSINO SRCE
SOSO SOSO
NOSI SAT SA SOBOM
SPAVAJ SA SATOM
SLIKAJ SE SA SATOM
SAD SI SOSO STO ODSTO SIGURNA
docsumann docsumann 19:24 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

maksa83
Mani spinovanja. Kaznenom politikom protiv trgovaca i dilera a konzumente na lečenje.

Prodaješ smrt - zaslužio si isto. Imaš nešto protiv ove ravnoteže ?

Ja imam, debilna je pošto implicitno podržava smrtnu kaznu.


daa, znate, i mi smo u principu protiv smrtne kazne, sem ako nije zaslužena
eloy eloy 19:37 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Ma da, preki sud je uvek bio najbolje rešenje.


Probaj tu polemiku sa recimo roditeljima dece koja su navučena na drogu. Oni će ti biti bolji sagovornici.
zilikaka zilikaka 19:42 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

SOSA SA SATOM
SAMO SOSA SA SATOM
SOSINA SESTRA
SETILA SE SOSE U TRSTU
SAKRILA SAT U SEŽANI
SAD SE SOSA PONOSI SATOM
SAT SEKUNDIRA KAO SOSINO SRCE
SOSO SOSO
NOSI SAT SA SOBOM
SPAVAJ SA SATOM
SLIKAJ SE SA SATOM
SAD SI SOSO STO ODSTO SIGURNA


E, sad si me vratio u mladost.

Konstantin Babić je svojevremeno komponovao tri kompozicije "Na slovo na slovo" i jedna je bila ova.
Interno je bila posvećena horu u kojem sam tada pevala, najverovatnije zbog prijateljstva sa dirigentom, a valjda i zbog Sose.
Ovo nije baš 100% to ali najbolje što se moglo naći.




zilikaka zilikaka 19:47 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

A kad smo već kod tog kompozitora, nabolje sam volela ovo, i to da obavezno i ja krekećem na kraju.



I ima još jedna o filokseri, mnogo dobra, al toga nema nigde da se nađe snimak.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:48 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Probaj tu polemiku sa recimo roditeljima dece koja su navučena na drogu. Oni će ti biti bolji sagovornici.


Mani se te patetike, ako ozbiljno razgovaramo.
Roditelji nečim ugrožene dece odlučuju više emocijama nego razumom, pa ne znam koliko su njihove emocije dobre da se po njima uređuje društvo.

Ako bi pitali njih, ili roditelje dece stradale u saobrađaju, ili roditelje dece žrtava bilo koga drugog, bilo bi mrtvih na svakom ćošku.

Ili smatraš da je to u redu?
docsumann docsumann 19:55 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

mislim da sam posložio klikere

eloy je Filip M. koji anonimno (pod navučenom kapuljačom od duksa) piše grafite po blogu

tasadebeli tasadebeli 20:20 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

eloy


Ko je doneo ? Koga boli danas patka ko je doneo ?

Jel gori ? Prvo gasi. Posle ćemo ko je zapalio.



Знам ја, знам ја!

Бугарин, Бугарин је донео!

'Ај сад мало да гасимо пошто нам клинци пишу по зидовима зграда поодавно:


"Хвала ти, ћамиле, за сретно детињство"

"Ко се ради, не боји се глади"

одмах поред онога

"Иза сваког угла вреба Драган Којић Кеба"










(Треба ли да ти кажем да ову у Србији називају књижевницом? Каче јој рекламе по Сајму књига и сл.)


Ко ће да почне гашење, камарад?

Ми или ови из владе и полиције?
eloy eloy 20:35 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

mislim da sam posložio klikere


duhovito, dobro je nikad na odmet. Mada nisi posložio.
Ali nemoj to da te obeshrabri - slaži dalje.
eloy eloy 20:40 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Ako bi pitali njih, ili roditelje dece stradale u saobrađaju, ili roditelje dece žrtava bilo koga drugog, bilo bi mrtvih na svakom ćošku.

Ili smatraš da je to u redu?


Vidi bratac, ja sam svojom stupidnom filozofijom, logikom i ispaljivanjem parola svoju decu sačuvao od tog zla. Meni dovoljno.

Vi ostali sačuvajte vašu i rešen problem.
eloy eloy 20:43 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Ко ће да почне гашење, камарад?

Ми или ови из владе и полиције?


Dok se većina lepo provodi na crveno slovo ja sam malo radio danas pa sam malo umoran. Zato te zamoljavam da mi ovo što si hteo da kažeš prevedeš malo na srpski - ne razbiram ti tok misli.
tasadebeli tasadebeli 21:15 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

eloy
Ко ће да почне гашење, камарад?

Ми или ови из владе и полиције?


Dok se većina lepo provodi na crveno slovo ja sam malo radio danas pa sam malo umoran. Zato te zamoljavam da mi ovo što si hteo da kažeš prevedeš malo na srpski - ne razbiram ti tok misli.



Ево, буквално, хтедох рећи да си у праву када си поставио то питање Ко је срао ван рупе.

А ако си читао шта сам претходно написао, претходне моје коментаре на овом Спирином посту, о томе како то изгледа практично гасити тај пожар који си поменуо, могао си да видиш да сам написао да можемо ми у школи да реагујемо, можемо у сарадњи са полицијом да пробамо да гасимо, али онда нас позове командир локалне станице полиције и каже нам да смо све џабе кречили јер и када он ухапси оног обичног дилера тротоарца који се врзма око школе, тај лик се појави на улици опет за три дана и смеје нам се свима у лице.

(Како ли тек изгледа када треба хапсити оне велике играче на том тржишту које ми и не видимо и тако пресећи, макар смањити доток, увоз робе?)

Отуд и моје питање на крају: Ко ће први да почне?

Ми или влада Србије и полиција Србије чији је то посао?

Ниси отварао линкове. И тебе ухватила ова општа фјака на Блогу као и у читавој Србији, па те све мрзи јер мислиш да све знаш и да нема ничега под капом небеском што би ти било ново?

(Сад ће опет да ме грде што морају да скролују...)


Objavljena "Crna knjiga" sa imenima lazarevačkih narko dilera!

05. februar 2016. 19:34 | Komentara: 23

"Sveti Sava" iz Lazarevca uporno nastavlja borbu protiv narkomanije. Ceo materijal objavljen na fejsbuk-profilu Udruženja

U GLUVO doba noći, između četvrtka i petka, Udruženje građana "Sveti Sava" podelilo je u Lazarevcu više od 700 primeraka nove, treće "crne knjige" sa imenima, fotografijama i podacima o 150 dilera droge koji "operišu" u ovoj beogradskoj opštini. U akciji je učestvovalo 30 članova Udruženja, čak su im pomogli i članovi porodica pojedinih dilera jer više ne žele da trpe pakao zbog onoga čime se njihovi najbliži bave.

Dileri su, saznajemo, čim su saznali da se na lazarevačkim ulicama odvija ova akcija, pokušali da što više primeraka "crne knjige" uklone iz poštanskih sandučića i sa parkiranih automobila. U "Svetom Savi" ističu da je to praktično nemoguće, jer je kompletna brošura objavljena i na fejsbuk-profilu Udruženja, koji ima više od 9.000 "lajkova".

- Odštampali smo 5.000 primeraka "crne knjige" koju ćemo deliti i u seoskim mesnim zajednicama, gde takođe dileri imaju svoje mušterije - kažu u "Svetom Savi". - U novoj, trećoj po redu brošuri u proteklih nekoliko godina, objavili smo ne samo imena lazarevačkih dilera, već i imena prodavaca droge iz Lajkovca i okoline.

Na fejsbuk-profilu Udruženja pojavio se i video-zapis narkomana, na parkingu u centru Lazarevca, kod takozvanog žutog solitera, preko puta Osnovne škole "Dule Karaklajić", koji su usred dana bili toliko pod dejstvom droge da su jedva ušli u automobil! Sve to dešavalo se preko puta najveće osnovne škole u Lazarevcu!


AKCIJA ZA PAMĆENjE

Lazarevčani još pamte našu poslednju akciju kada smo tokom noći po celom gradu izlepili 4.000 postera sa fotografijom i podacima jednog od najvećih dilera u gradu - kažu u "Svetom Savi".

- Naše udruženje nastalo je pre tri godine, kao posledica očaja i beznađa, ali i revolta, te zbog nezadovoljstva radom policije i pravosuđa na suzbijanju i sankcionisanju narkomanije - kažu u "Svetom Savi". - Odlučili smo da preduzmemo nešto, pa smo van institucija sistema pokrenuli borbu protiv dilera, njihovih pomagača i narkomanije, za spas dece u Lazarevcu i Srbiji. Rezultat toga je veliki broj uhapšenih i procesuiranih narko-dilera. Posle objavljivanja spiskova, izvestan broj narko-dilera prestao je da prodaje drogu, a pojedini su se iselili iz Lazarevca, čak i pobegli iz Srbije.




HAPŠENJE U LAZAREVCU Policija privela narko-dilera sa spiska Udruženja "Sveti Sava"

Blic | 18. 03. 2017 - 17:15h

Nemanja Ralić (35), poznat kao jedan od najvećih narko-dilera u Lazarevcu, uhapšen je danas u policijskoj akciji, zbog nedozvoljenog držanja oružja, saznaje nezvanično "Blic".

On je i na spisku Udruženja Sveti Sava i to kao jedan od ključnih ljudi koji se povezuju sa narkoticima u ovom gradu. Prema nezvaničnim informacijama, on ima nekoliko desetina krivičnih prijava, od trgovine narkoticima, preko krađa, razbojništava…

Kako nezvanično saznajemo, prilikom pretresa kod Nemanje je pronađen pištolj, zbog čega je uhapšen.

Sredinom 2013. godine počela je neobična borba Udruženja građana "Sveti Sava" iz Lazarevca protiv narkomanije kada su podelili tri Crne knjige sa imenima, fotografijama i podacima o 150 dilera droge u tom gradu.

U akciji je prošle godine učestvovalo 30 članova Udruženja, podeljeno je 700 primeraka knjige koja je građanima dostavljena u poštanske sandučiće, na parkirane automobile i lično.

Ljudi iz ove organizacije dobijali su razne pretnje od trgovaca drogom.




Види, да ти кажем, како је то било с клинцима кад смо их врбовали за екипу...


Пита ме моја жена шта да ради са својим учеником, друга година средње...

Самохрана мајка, дошла у школу и тражи помоћ од разредне јер су је ови из центра за социјално старање више пута одбијали...

Каже не зна шта ће са својим сином... Ухватио се са "навијачима", крене да излази у поноћ из куће на блејање са екипом, мајка стане на врата да га заустави, он је само одгурне (за две главе је виши од мајке) и оде...

У школи је јако слаб, углавном га и нема, али то је сада најмањи проблем.

Моја жена не сме тој очајној мајци још увек ни да спомене гудро... А сигурно је има ту где клинац излази у поноћ и код оних с којима се он тако лепо "дружи".

Много важније је како помоћи тој жени. И ко зна још колико таквих по Србији има.

Треба да видиш како изгледа, рецимо, раскрсница код Лоле у Железнику, код Понча који ради целу ноћ, у 2-3 ујутро. У то време ни полиција ту не залази. Гето, што каже Срђан.

Ето, то ти је буквално значење тог мог коментара.

А у праву си, ми можемо овде да наставимо и да серемо сви ван рупе сећајући се своје "дивне и безбедне младости" (јбт, колико их само знам у генерацији који су још осамдесетих помрли навучени на иглу) и све мислећи како то нама, односно нашој деци не може и неће се никада догодити.

П.С. - И ја сам данас радио... А тај умор који осећам због посла којим се бавим у овој и оваквој Србији, са овим и оваквим системом и друштвом у којем живимо, није од данас или јуче... Траје он годинама... Деценијама...
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:23 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Vidi bratac, ja sam svojom stupidnom filozofijom, logikom i ispaljivanjem parola svoju decu sačuvao od tog zla.


Baš si siguran da si je tim stavom sačuvao, da si neku drugu logiku primenjivao garant bi se drogirala, jer, poznato je, deca svih onih koji ne razmišljaju kao ti su ljute đankoze.

Mislim čemu ovo spuštanje na taj patetični nivo?

Taj rigidni stav, neću ništa o tome da znam, sve koji imaju veze sa tim treba pobiti, je em totalno pogrešan, a da se tako štite sopstvena deca od narkomanije je velika ne samo zabluda, nego i glupost.

Sticajem prilika poznajem nesrećnu porodicu čija su dva sina već dugo na heroinu, porodica se raspala, sve otišlo u tri lepe meterine, a roditelji im imaju baš taj tvoj rezon.
eloy eloy 21:57 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe


Отуд и моје питање на крају: Ко ће први да почне?





Jasno i meni i tebi da nam je ,,drekavac,, jebo kevu - el definitivo.

Još da mu aplaudiramo - pa ko ga jebe baš!
eloy eloy 22:06 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Sticajem prilika poznajem nesrećnu porodicu čija su dva sina već dugo na heroinu, porodica se raspala, sve otišlo u tri lepe meterine, a roditelji im imaju baš taj tvoj rezon.


Ti znaš par porodica a ja radim ceo život sa njima.

Dosta sranja van rupe - nije u redu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:42 19.12.2017

Re: ko je srao van rupe

Ti znaš par porodica a ja radim ceo život sa njima.


Radiš ceo život i kažeš da je stav, "sve to teba postreljati" ispravan stav?

To dvoje se debelo ne slaže, menjaj nešto.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana