Život

The fragile generation

alselone RSS / 21.12.2017. u 09:20

Moj sin treba da krene u prvi razred naredne godine. Zbog toga počeli smo da se raspitujemo u školi koji učitelji i učiteljice primaju prvi razred naredne godine i sakupljali smo iskustva po komšiluku. Jedna od stvari koja mi je najviše zapala za oko je činjenica da svi roditelji iz ulice voze decu u školu iako do škole ima samo 400 metara (merio sam) i samo jedan prelaz puta ali sa semaforom. Raspitujući se dalje saznao sam da u našem naselju čak postoji i školski autobus koji kupi decu koja žive i na manje od kilometar do škole. To je 15 minuta dečijeg hoda.
Sve mi je to bilo veoma čudno ali sam u tom momentu procesiranje tih činjenica ostavio pozadinskim procesima u mozgu. Ali sam zatim sasvim slučajno na radiju uhvatio emisiju koja je pričala o Lomljivoj generaciji (ako je to dobar prevod za Fragile generation) i o Free range parenting. Tada su mi se kockice spojile i zaista sam se zamislio.

 

Koliko straha je danas ugradjeno u nas, kako posmatramo današnji svet i koliko zaista nemamo ili imamo poverenja u našu decu da će se snaći u njemu. Današnja deca se mahom uzgajaju kao teletina. Nadgledana i hranjena non stop. Nemaju šansu i poverenje da imaju samostalno nenadgledano vreme. Sve ređe imaju šansu da odu sami negde, samo izadju iz kuće i kažu „idem napolje". Livade i šume zamenjene su igraonicama obloženim sunđerima i strunjačama i nadgledane kamerama.
Pogotovo na zapadu, što znači da će biti i kod nas za samo par godina.
U Americi samo 13 posto đaka pešači samostalno do škole. Čak i oni koji idu autobusom imaju iza sebe roditelje kao telohranitelje koji stoje iza njih dok ne uđu u bus. Fudbal na livadi zamenjen je organizovanim i nadgledanim „sportićima" za decu.
Na primer, deca ispod 8 godina, pa čak i ispod 12 u Koloradu, ne smeju sami da idu u biblioteku jer ih tamo očekuju opasnosti kao što su stepenice, liftovi, električna oprema, i drugo.
Koliko god vam možda zvučalo neverovatno, ali u Floridi se desio slučaj u kom su roditelji optuženi za zanemarivanje jer se njihovo dete od 11 godina igralo nenadgledano u svom dvorištu tokom 90 minuta. U Floridi je jedna majka uhapšena jer je pustila dete da samo ode do parka da se igra.

Mi smo pustili našeg sina da ode do prodavnice samostalno sa 6 godina, letos. Otišao je biciklom da kupi sebi slatkiš. Pre neki dan otišao je prvi put peške, što mu je bilo malo strašnije ali je bio presrećan kad se vratio, jer je pobedio strah i jer je bio koristan mami i tati. Ali moram priznati da je strah ugrađen i u mene, da sam se dva puta sakrivao iza žbunja u dvorištu sa kog se može videti put niz ulicu, da li dolazi ili ne.

Ovo leto sam, mislim, prvi put video zreo ringlov (dženariku). Šta više, bilo ih je puno drvo, puno drveće. Niko se nije penjao da ih bere.

 



Komentari (215)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cassiopeia cassiopeia 09:50 21.12.2017

...

Koliko straha je danas ugradjeno u nas, kako posmatramo današnji svet i koliko zaista nemamo ili imamo poverenja u našu decu da će se snaći u njemu. Današnja deca se mahom uzgajaju kao teletina. Nadgledana i hranjena non stop. Nemaju šansu i poverenje da imaju samostalno nenadgledano vreme. Sve ređe imaju šansu da odu sami negde, samo izadju iz kuće i kažu „idem napolje". Livade i šume zamenjene su igraonicama obloženim sunđerima i strunjačama i nadgledane kamerama.


Znaš (a možda i ne znaš, nema veze) da sam ja u svoju sadašnju porodicu stigla kad mi je ćerka imala 7,5 godina. Meni je to bio jedan od najvećih šokova, da ne mogu da je pustim samu da se igra u parku. Valjda mi je u glavi bilo iskustvo moje sestre i moje, da smo slobodno bazale po bloku i kraj Save, bez nadgledanja. I onda je bilo pedofila, manijaka razne vrste, lokalnih baraba.

Imam utisak da to nadgledanje i nemanje poverenja u decu više proizilazi ne iz straha od spoljašnjeg sveta, već iz želje da ih zaštitimo do neprijatnih emocija, događaja, padova, grešaka... I sama gubim iz vida činjenicu da bi nešto naučio, bio siguran, moraš i grešiti, niko se ne nauči iz prve.
cassiopeia cassiopeia 10:20 21.12.2017

Re: ...

Sama sebi odgovaram, strašno ;-)


Moram još nešto. Pošto se i sama borim sa tim da svojoj ćerci, sad već 15-godišnjakinji, dajem više slobode, a da manje strahujem i brinem, i često razmišljam na temu koliko joj verujem da je sposobna za život i neke obaveze, u traženju rešenja, promišljanju, naletela sam na ovu sliku i ostala zapanjena





koliko sam je potcenjivala i štitila je onom klasičnom rečenicom "neka, ja ću" što sam često slušala u svojoj kući. Srećom, mama mi je bila trezvenija u tom smislu od tate, pa kad sam krenula na faks šokirala me činjenica koliko mojih kolega nije znalo da popuni običnu uplatnicu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:46 21.12.2017

Re: ...

cassiopeia
Sama sebi odgovaram, strašno ;-)



Odlepitis

Kapiram da su ljudi bezobzirniji danas nego kada smo bili klinci, mada opet, Stari Rimljani vele: "Vremena se menjaju, jedino su ljudi isti."

Znaš (a možda i ne znaš, nema veze) da sam ja u svoju sadašnju porodicu


Cassi, je l' se ti to reinkarniraš pa imaš i pređašnje porodice?
cassiopeia cassiopeia 11:00 21.12.2017

Re: ...

Kapiram da su ljudi bezobzirniji danas nego kada smo bili klinci, mada opet, Stari Rimljani vele: "Vremena se menjaju, jedino su ljudi isti."


Da znaš da sam htela nešto u tom smislu da dodam gore. Ja ne želim da verujem da su se ljudi toliko iskvarili.


Cassi, je l' se ti to reinkarniraš pa imaš i pređašnje porodice?


Pa, bre, Srki, imam onu prvu u kojoj sam odrasla, sad ovu drugu u kojoj rastem i dalje
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:32 21.12.2017

Re: ...

cassiopeia
Ja ne želim da verujem da su se ljudi toliko iskvarili.

Pa, bre, Srki, imam onu prvu u kojoj sam odrasla, sad ovu drugu u kojoj rastem i dalje.


Aaa, jebi ga, moje poreklo je iz BiH pa slabije pali traktor u vangli ,
znaš šta mene brine - ima droge puno prethodnih 30-40 godina, a droga menja svest, čini je monstruoznijom, druga stvar, jednom si mi slala knjigu kako internet menja hemiju dečjeg mozga - je l' sećaš beše tog naslova, slala si me u knjižaru Matice Srpske, mene odveo jebeni kapitalizam na drugu stranu i sada ne mogu da nadjem tu poruku? je l' se sećaš šta je to bilo, o kom delu je reč, nešto beše razvoj dečje svesti i internet tema? - i generalno, kada smo bili mali bilo je sigurno barem 4 puta manje automobila na ulicama, ljudi su nekako bili bolje ćudi, ne znam, možda tripujem. Ali, čini mi se da je raspad YU i vakuum nestvaranja novog društvenog okvira nekako izbacio na površinu najlošije...
cassiopeia cassiopeia 12:01 21.12.2017

Re: ...

jednom si mi slala knjigu kako internet menja hemiju dečjeg mozga - je l' sećaš beše tog naslova, slala si me u knjižaru Matice Srpske,




LINK _____Knjiga je Internet mozak: Kako digitalna civilizacija oblikuje mozgove naše dece

Psihopolis je izdavač, evo ti telefon 021 473 6664. Možeš da poručiš na kuću.
alselone alselone 12:46 21.12.2017

Re: ...

Imam utisak da to nadgledanje i nemanje poverenja u decu više proizilazi ne iz straha od spoljašnjeg sveta, već iz želje da ih zaštitimo do neprijatnih emocija, događaja, padova, grešaka... I sama gubim iz vida činjenicu da bi nešto naučio, bio siguran, moraš i grešiti, niko se ne nauči iz prve.


Da, mislim da je ovo poenta.
cassiopeia cassiopeia 13:01 21.12.2017

Re: ...

već iz želje da ih zaštitimo do neprijatnih emocija, događaja, padova, grešaka... I sama gubim iz vida činjenicu da bi nešto naučio, bio siguran, moraš i grešiti, niko se ne nauči iz prve.


Jedna anegdota. Ubedim muža da je pustimo u inostranstvo za zimski raspust, ide tetki u posetu, putuje prvi put sama avionom, kupimo kartu, vidim njega nervozan, ne smem ni da ga pitam šta mu se sve mota po glavi.

Ko za vraga sednemo da gledamo film Taken. Cela priča se vrti oko kidnapovanja tinejdžerke na prvom samostalnom putovanju u inostranstvo. Sreća pa je putovanje za mesec i po pa ćemo se unormaliti do tad, valjda

Ja sam već održala predavanje šta ako padne neki loodački sneg, zatvore dolazni aerodrom, prebace je na neki drugi i tako... ne manjka mi katastrofičnih scenarija
gedza.73 gedza.73 22:28 21.12.2017

Re: ...

Ubedim muža da je pustimo u inostranstvo

ne manjka mi katastrofičnih scenarija

Najbolja stvar koju smo žena i ja uradili.

jeste da smo to leto (negde pred kraj osnovne) crkli od straha po milion osnova ali dete se vratilo kao druga osoba.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:35 21.12.2017

Re: ...

ne manjka mi katastrofičnih scenarija


Baš me čudi :)

Ja sam i po blogu tražio rešenja
(doduše na pp, toliko sam ipak uspeo da se kontrolišem, hvala JJBebo, Margos....)
A još taj prokleti kaučsurfing, ide negde kod nekoga, pa ti vidi:)

Posle sve to bude simpatično i sami sebi se smejete.
Al mora kroz to da se prođe.
zilikaka zilikaka 22:56 21.12.2017

Re: ...

ne manjka mi katastrofičnih scenarija

Pre 2-3 godine otišo podmladak s folklorom u Slovačku. To bilo nešto na brzinu sklepana postava, dosta da nismo znali ni kako se tačno zove mesto gde su otišli
Sve je bilo dobro dok jednom nije prestao da se odaziva na SMS.
Pošaljemo, čekamo sat-dva odgovor - ništa. Hajde uključimo opciju potvrde prijema poruke - nema prijema.
Dobro, možda je trenutno isključen, možda spiskao limit. Uplatimo pa pozovemo - nedostupan.

Sve se dešava u subotu uveče, letnje doba, pri čemu sedimo u kujni i ja punim tikvice. (ovo će tek biti važno

Ja sumnjam da je ostao bez telefona na jedan od načina, možda i bez para, ali ima sve obezbeđeno skroz do povratka kući.
Jednog momenta druga strana već prezentuje katastrofičan scenario u kojem je on dospeo u bolnicu il nešto slično. Sam bez igde ikoga i mogućnosti da se javi kući.

Pokušavam da smirim situaciju prisećajući se kako sam i ja putovala poprilično i sličnim povodima i kako nije bilo ni načina da se javiš gde si i kako si a svi smo se vraćali živi i zdravi.

Ne vredi, napetost raste do momenta kad demonstrativno pakujem one tikvice u frižider, uzimam pasoše i kažem: "Dobro, ako si spreman, meni treba pola sata da se presvučem i krenem. Idem da pokušam da nađem gde su se u ovo doba organizovali festivali folklora. Bar da imamo opcije gde sve idemo."

Ipak pobedio razum.

Sutra ujutro uspemo da dođemo do nekog broja iz grupe i odmah zatim nam se javlja podmladak da je držao telefon u avionskom režimu da mu ne troši baterije tražeči mrežu, a treba mu za muziku i igrice.

...dobro iskustvo.

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:13 21.12.2017

Re: ...

Sve je bilo dobro dok jednom nije prestao da se odaziva na SMS.


Jedna od stvari zbog kojih sam zahvalan ćeri je što me istrenirala da kad se ne javi na telefon ne dižem frku.
A to se postiže isključivo upornošću (njenom)
U početku panika, crne slike pred očima, kasnije popušta, da bi se na kraju došlo do nirvane...
Dešava se sada da se javi i kaže, ej, vidim da si me zvao juče ujutru, jesi 'teo nešto?
Ma jok, 'nako :)
nikvet pn nikvet pn 09:19 22.12.2017

Re: ...

Почела ћера да излази ко и сви од 22... У неко доба панично ме буди госпоја: Где ти дееете!!! Прошла је поноћ! Па доћи ће забога... Не, зови је, оћу одмах да знам! И пошаљем поруку:

Где си шта радиш?
Забринути родитељи.

Стиже одговор:

Уживам са друштвом.
Безбрижно дете.

gedza.73 gedza.73 11:44 22.12.2017

Re: ...

Уживам са друштвом.
Безбрижно дете.

Kod Olje Bećković u emisiji bila tema nešto oko 'uzgoja' dece.

Ako sam dobro zapamtio reči psihologa (psihologiškinje?)

-Roditelj koji kaže da zna sve što mu dete radi bez njegovog nazora ili je lud ili laže sebe
-Meni su roditelji, kao i svi drugi, postavljali granice i ograničenja. Preko kojih sam ja išla. Ali nikad nisam prelazila svoje granice.

Veština je usaditi detetu neke opšte granice koje ono samo prihvati za svoje.
A ne pokušati da napravimo svoju starmalu kopiju od četres godina i da očekujemo kako dete u tinejdžerskom uzrastu treba da bude mi.

K'o da mi nismo grešili, pravili gluposti, nesrećno se zaljubljivali ili opijali.

Sve je bilo dobro dok jednom nije prestao da se odaziva na SMS.


Ista situacija i skoro isto rešenje
-NEMO DA TI JA DOĐEM TAMO!!!
blogovatelj blogovatelj 12:27 22.12.2017

Re: ...

Najbolja stvar koju smo žena i ja uradili.

jeste da smo to leto (negde pred kraj osnovne) crkli od straha po milion osnova ali dete se vratilo kao druga osoba.


Kad sam završio sedmi razred ispalio sam roditelje da me pošalju u letnju školu engleskog jezika, u Oksford. I vratio sam se kao druga osoba. Najveći benefit je bio da prelomim da pričam na engleskom, grešim u govoru neprestano, ali me za to svečano zabole. E to "svečano zabole" prilikom komunikacije na stranom jeziku, to je taj benefit.
Sad sam sa pet banke ekspert recimo za španski. Hablo espagnol, pero malo.
Pre par godina naletim na Ruse na trajektu i siti se ruski ispričamo. Pričam što znam na ruskom, kad ne znam, ubacim srpsku ili makedonsku reč, onako intuitivno. I svečano me zabole. Mne nužno jest, mne nužno pit, mne nužno posrat se. Znam ruski, brale, nema zezanja.
Evo malopre gledam nešto na turskom i ukapiram da sve znam. Sokak, češme, zejtin, bostan, bogaz, direk, buljuk. Rešio sam da odem u Stambol i usavršim turski.

PS.
A na poslu od pre par nedelja dobijem kolegu Njemca. Zigfrid, skraćeno Sid. Uči me nemački. Flaiš, kao englesko fleš, meso, jelte. A rinflajš je govedina. Rosa braten je rozbratna, a jake je jakna. Vindjake ne znam, ali naučiću.
Cigojneršnicel je šnicla prelivena satarašom, to sam isto naučio. Menjamo recepte intenzivno.
c_h.arlie c_h.arlie 12:39 22.12.2017

Re: ...

blogovatelj
Najbolja stvar koju smo žena i ja uradili.

jeste da smo to leto (negde pred kraj osnovne) crkli od straha po milion osnova ali dete se vratilo kao druga osoba.


Kad sam završio sedmi razred ispalio sam roditelje da me pošalju u letnju školu engleskog jezika, u Oksford. I vratio sam se kao druga osoba. Najveći benefit je bio da prelomim da pričam na engleskom, grešim u govoru neprestano, ali me za to svečano zabole. E to "svečano zabole" prilikom komunikacije na stranom jeziku, to je taj benefit.
Sad sam sa pet banke ekspert recimo za španski. Hablo espagnol, pero malo.
Pre par godina naletim na Ruse na trajektu i siti se ruski ispričamo. Pričam što znam na ruskom, kad ne znam, ubacim srpsku ili makedonsku reč, onako intuitivno. I svečano me zabole. Mne nužno jest, mne nužno pit, mne nužno posrat se. Znam ruski, brale, nema zezanja.
Evo malopre gledam nešto na turskom i ukapiram da sve znam. Sokak, češme, zejtin, bostan, bogaz, direk, buljuk. Rešio sam da odem u Stambol i usavršim turski.

Da.
Posmatrao sam neke ljude kako se muče prilikom komunikacije na stranom jeziku ... odnosno, kako imaju blokadu da izgovore elementarne rečenice.
Samo zbog toga što nisu prevazišli tu mentalnu branu 'kako će to da izgleda tome komu se obraćaju'.
zilikaka zilikaka 12:45 22.12.2017

Re: ...

Стиже одговор:

Уживам са друштвом.
Безбрижно дете.


Svaka joj čast.
A ne pokušati da napravimo svoju starmalu kopiju od četres godina i da očekujemo kako dete u tinejdžerskom uzrastu treba da bude mi.


Pa to.
I ne samo u tinejdžerskom.

Jednom pre sretnem na letovanju drugaricu iz detinjstva koja se odselila u NS pa izgubile kontakt. Odselila se kad je napunila 8 godina, znači rana faza.
Zapravo, ona mene nekako prepoznala pa tu krenulo posle silno oduševljenje i druženje.
Obe imale podmladak tada tih godina kao što smo mi bile u vreme druženja.
Dobra stvar je bila što smo imale jasnu vremensku odrednicu i sabirale uspomene.
Ispostavilo se da smo redovno odlazile na prugu, oko km od mesta stanovanja i presovale novčiće (staviš na šinu i čekaš da voz prodje. Ako imaš sreće i ne odleti u nepovrat, nadješ ga pored lepo presovanog).
Onda je samo neko pitao šta bi bilo da ovima našima slično padne na pamet.
milisav68 milisav68 21:31 22.12.2017

Re: ...

zilikaka

Ispostavilo se da smo redovno odlazile na prugu, oko km od mesta stanovanja i presovale novčiće (staviš na šinu i čekaš da voz prodje. Ako imaš sreće i ne odleti u nepovrat, nadješ ga pored lepo presovanog).

Mi, novcice i eksere (postanu mali mačevi).

Samo, to se dešavalo na stanici, gde je voz tek hvatao zalet, pa je sve ostajalo na šinama.
Onda je samo neko pitao šta bi bilo da ovima našima slično padne na pamet.

Ma to i nije strašno, mi smo se kačili za teretne vozove koji kreću iz stanice (i ubrzavaju), pa ko poslednji ostane - on je pobednik.

Srećom, niko nije nastradao.
narcis narcis 21:42 22.12.2017

Re: ...

mi smo kovali zatvarače od piva, pare bile skupe uto vreme, a mangupi su se vatali za vagon i klizali po šinama, oni stariji i baš mangupi.
skaknje od železnički mos u nišavu je bio vrhunac hrabrosti, plus što nišava tu nije baš duboka a mos visok baš.
gedza.73 gedza.73 13:36 23.12.2017

Re: ...

blogovatelj
Kad sam završio sedmi razred ispalio sam roditelje da me pošalju u letnju školu engleskog jezika, u Oksford. I vratio sam se kao druga osoba.



Igrao fudbal u parkiću sa Saudijcima, Italijanima, Englezima (neki klinac valjda najbolji šuter, stoper šta li pominjao mi neke ogromne para i kako ga kupio neki klub u podmladak).

Već shvatio da ima blanko račun za, skoro, bilo koje putovanje. Bilo gde. Sam, sa društvom, školom... Da što više prođe, što više vidi i što više uporedi. Da stekne samopouzdanje i širinu.

Prošle godine se iznenadio kad sam mu objasnio da je viljuškarista vlasnik svega (ohoho km2 pokrivenih) i da radi barabar sa radnicima.

Evo malopre gledam nešto na turskom i ukapiram da sve znam.

Moj otac, pored ostalih, se služi grčkim, turskim i mađarskim.
Poznavanje jezika je pravo bogatstvo.
st.jepan st.jepan 18:55 23.12.2017

...

Pouzdano znam, u vrtić, od stana udaljen barem kilometar, išao sam bez ikakve pratnje.
I kao "prvoškolac", samohodno sam furao u još udaljeniju školu.
Ne sećam se da je ikoga od mojih školskih drugara iko dovodio.
maksa83 maksa83 10:19 21.12.2017

kola

Znam da sam švaba tralala, ali ja manje dete (3. razred) vodim u školu koja je na nekih 8 min. brzog a 10 min. opuštenog hoda od kuće, iako sam ja u tim godinama već uveliko išao u školu sam peške na duplo dužoj relaciji.

Na tom kratkom putu ima da prepešači ulice u kojima na većim delovima degeni parkiraju tako da trotoara nema nego hodaš po kolovozu, a kao bonus nivo te sačeka Bul. Kralja Aleksandra sa sugrađanima u kolima a koji Jako Žure, love žuto na loše podešenim semaforima, taksistima koji gledaju brojeve na zgradama, dostavnim vozilima koja parkiraju kod pešačkog tako da ne vidiš šta ide od kola, i sa nezaobilaznim ženskama (*) koje drkaju telefon dok voze (jednu takvu koku drkaljku telefona u vožnji koja je kolima uz škripu zašla 3m u pešački sa gomilom dece što sa roditeljima što bez sam hteo da izvučem kroz prozor, što bih verovatno uradio da za ruku nisam držao dete i da nisam žurio - od tih stvari mi padne klapna i zapadam u afekat koji mogu da kontrolišem uz ekstemni napor volje).

Beogradski vozači su moja noćna mora.

(*) Da, znam da i muškarci to rade, ali u 8/10 slučajeva je to žensko, so shoot me.

Da sumiram - ako voziš i drkaš telefon, držiš ga na uhu jednom rukom ili onako nakrivljenom glavom ili kucaš poruke, želim ti da te strefe četiri side, 2 sifilisa, sedam kuga i dvanaest kolera. I da ne umreš od toga odmah nego da provedeš u tome ugodnih 20 godina, preferabli negde vezan i zaboravljen.
cassiopeia cassiopeia 10:25 21.12.2017

Re: kola

ali ja manje dete (3. razred) vodim u školu koja je na nekih 8 min. brzog a 10 min. opuštenog hoda od kuće, iako sam ja u tim godinama već uveliko išao u školu sam peške na duplo dužoj relaciji.


Bulevar je smrt za prelazak ulice. Baška što neki semafori drže cirka 20 sekundi zeleno, meni je frka da prelazim.

Mi smo klinku od 3. osnovne puštali da ide sama, tri semafora i ludilo na Krstu. Ja ne znam kako sam preživela... Išla sam za njom jedno tri nedelje tako da me ne vidi i krila se iza drveća. Blago komšiluku, verovatno su mislili da sam odlepila jer sam išla od drveta do drveta pokušavajući da se sakrijem. :))))
c_h.arlie c_h.arlie 10:36 21.12.2017

Re: kola

cassiopeia
ali ja manje dete (3. razred) vodim u školu koja je na nekih 8 min. brzog a 10 min. opuštenog hoda od kuće, iako sam ja u tim godinama već uveliko išao u školu sam peške na duplo dužoj relaciji.


Bulevar je smrt za prelazak ulice. Baška što neki semafori drže cirka 20 sekundi zeleno, meni je frka da prelazim.

Mi smo klinku od 3. osnovne puštali da ide sama, tri semafora i ludilo na Krstu. Ja ne znam kako sam preživela... Išla sam za njom jedno tri nedelje tako da me ne vidi i krila se iza drveća. Blago komšiluku, verovatno su mislili da sam odlepila jer sam išla od drveta do drveta pokušavajući da se sakrijem. :))))

Strašno !
No, razumem te.
maksa83 maksa83 10:41 21.12.2017

Re: kola

Bulevar je smrt za prelazak ulice. Baška što neki semafori drže cirka 20 sekundi zeleno, meni je frka da prelazim.

Ali znaš šta je dodatno ludilo - imaš ono dugmence (koje, ako imaš sreće, radi) i svaki taj automat je "moderan" u smislu da ima ono za slepe tak<pauza>tak<pauza>tak kada je crveno koje postane brzo tak-tak-tak-tak-tak kada je zeleno, da slepi znaju da mogu da pređu ulicu. E, ta stvar na bar tri semafora u mojoj neposrednoj okolini ne radi tj. nije podešena kako treba. Katastrofa. Obaška zeleno gde treba da pređeš dva puta po dve trake i dvoja tramvajskih šina između njih, a traje toliko da to možeš da izvedeš samo trčeći, što će neko odrastao da uradi, ali dete sa manjim korakom to može samo ozbilnim šprintom, što bi možda bilo moguće da nema na leđima torbu od 10kg + fizičko + likovno.

Debili...

c_h.arlie c_h.arlie 10:43 21.12.2017

Re: kola

maksa83
Bulevar je smrt za prelazak ulice. Baška što neki semafori drže cirka 20 sekundi zeleno, meni je frka da prelazim.

Ali znaš šta je dodatno ludilo - imaš ono dugmence (koje, ako imaš sreće, radi) i svaki taj automat je "moderan" u smislu da ima ono za slepe taktaktak kada je crveno koje postane brzo tak-tak-tak-tak-tak kada je zeleno, da slepi znaju da mogu da pređu ulicu. E, ta stvar na bar tri semafora u mojoj neposrednoj okolini ne radi tj. nije podešena kako treba. Katastrofa. Obaška zeleno gde treba da pređeš dva puta po dve trake i dvoja tramvajskih šina između njih, a traje toliko da to možeš da izvedeš samo trčeći, što će neko odrastao da uradi, ali dete sa manjim korakom to može samo ozbilnim šprintom, što bi možda bilo moguće da nema na leđima torbu od 10kg + fizičko + likovno.

Debili...


Budalčine !
4krofnica 4krofnica 10:53 21.12.2017

Re: kola



U saobraćaju najgori strah mi je od onih idiota koji pretiču na pešačkom (takvima doživotno oduzimanje dozvole i isto toliko prinudni rad u rudniku). Stalno klince opominjem da moraju da gvire iza svih kola koja su stala jer ne znaš kad će nekom bolidu skraćenog fitilja da padne na pamet da pretiče jer ga mrzi da staje iza nekog a pešački nije ni video.




cassiopeia cassiopeia 11:02 21.12.2017

Re: kola

U saobraćaju najgori strah mi je od onih idiota koji pretiču na pešačkom (takvima doživotno oduzimanje dozvole i isto toliko prinudni rad u rudniku).


Što mi sviđa ova tvoja kazna
cassiopeia cassiopeia 11:05 21.12.2017

Re: kola



Obaška zeleno gde treba da pređeš dva puta po dve trake i dvoja tramvajskih šina između njih, a traje toliko da to možeš da izvedeš samo trčeći, što će neko odrastao da uradi, ali dete sa manjim korakom to može samo ozbilnim šprintom, što bi možda bilo moguće da nema na leđima torbu od 10kg + fizičko + likovno.


Skoro sam jednu bakicu prevela preko ulice, semafor kod Pop Stojanove. I što je najgore vozači ne daju pet para što zeleno za pešake traje 20 sekundi, ladno su trubili, a neki se bogami i drali na nas.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:12 21.12.2017

Re: kola

Bulevar je smrt za prelazak ulice


Pa nisu parkovu da se deca u njima igraju, nego da se postavljaju biste svetCkih Diktatora! Zato se u parkove i ide, ne peške, nego crnim službenim kolima, znači - semafori su Uredno podešeni Kako Treba!

3. osnovne puštali da ide sama, tri semafora i ludilo na Krstu


Mene majka u prvom razredu - drugo polugođe ;> prvi dan u novoj škol (i novomd elu grada) dovela do škole i ostavila. Sam sam se vraćao kući tih 5-6 čoškova, i samo sam jedared zalutao ;> Drugi i naredne dane - sam u školu, sam iz škole.

I svi smo manje više tako, a debelo smo podjebavali drugara koji je stanovao ni 50 metara od škole, i kojeg je uvek (sve duboko do 5-6 razreda) čekala kućna pomoćnica da ga otprati kući ;>

Elem, to bilo nekad - da na ulici stradaš od kola, nije bilo šasne - nije bilo kola ;> A sada ne znaš da l ćeš pre da gekneš od idijota koji prestiču idijote, ili od smrada i zagađenog vazduha koji idijoti prave ;>

Doduše, Krst čist vazduh, milina - a u Centru i Okolini (Novi Beograd) kao da su došli Nemci s dušegubkama ☻

http://www.amskv.sepa.gov.rs/
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:15 21.12.2017

Re: kola

Beogradski vozači su moja noćna mora.


Znači, šta? Ne napuštaj kuću bez piksle! ☺
antioksidant antioksidant 11:17 21.12.2017

Re: kola

4krofnica


U saobraćaju najgori strah mi je od onih idiota koji pretiču na pešačkom (takvima doživotno oduzimanje dozvole i isto toliko prinudni rad u rudniku). Stalno klince opominjem da moraju da gvire iza svih kola koja su stala jer ne znaš kad će nekom bolidu skraćenog fitilja da padne na pamet da pretiče jer ga mrzi da staje iza nekog a pešački nije ni video.





poznanika mi, pre par godina, pocistio na pesackom lik koji je tako krenuo, malo brze, da zaobilazi taksi, koji je uredno, po propisima, stao ispred pesackog. dok je taj moj poynanik lezao u bolnici dosao taksista da ga poseti i da mu se izvini sto je stao i tako ga navukao da krene da prelazi ulicu na pesackom.
blogovatelj blogovatelj 11:18 21.12.2017

Re: kola

U saobraćaju najgori strah mi je od onih idiota koji pretiču na pešačkom (takvima doživotno oduzimanje dozvole i isto toliko prinudni rad u rudniku)


Moj drug je tako poginuo.
maksa83 maksa83 11:27 21.12.2017

Re: kola

Znači, šta? Ne napuštaj kuću bez piksle! ☺

Za bahato parkiranje sugrađane imam sasvim drugu opremu (primeti kako se zove )



koji mi je privezak za ključeve. Znači ima šta hoćeš, mala klješta, phillipshead šrafciger, pincetu (vadio njome žaoke), ono sečivance za otvaranje paketa i grebanje kola, makazice...

Jedan sam izgubio sa ključevima i osećao se k'o go dok nisam nabavio drugi isti takav.

Edit: nije bila piksla nego čaša! :) Aaaa, i ko je onda omatorio?
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:31 21.12.2017

Re: kola

Mi smo klinku od 3. osnovne puštali da ide sama, tri semafora i ludilo na Krstu.



E tu je jedan pijani idiot zgazio autom moju sestru na putu do skole, bas sam o tome napisala malopre tamo kod Spire na blogu..

Tu smo stanovali u blizini do moje 13 godine, tu smo sve tri isle u skolu.
Ja kada sam posla u prvi osnovne (pricala mi mama) dopustila sam da me odvedu u skolu prvi put pa sam rekla mami da od sada ja idem sama i da me ne prati. Pa je moja keva, posto sam bila skroz ozbiljna i odlucna rekla - u redu ali me je krisom pratila do skole i iz skole do kuce. Nedelju dana, pa me pustila samu.

Ranije, dok smo mi bili deca nekako su roditelji bili manje u panici od pedofila, saobracaja itd. tako da su nase generacije (plus/minus) bile slobodnije u kretanju jos od malih nogu.

Saobracaj je tada bio mnogo manji kosmar a pedofila i ekscesa je valjda uvek bilo u istom procentu samo je daleko manji publicitet bio.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 11:55 21.12.2017

Re: kola

Edit: nije bila piksla nego čaša! :) Aaaa, i ko je onda omatorio?


Piksla, piksla!

Ubr, a i da je bila čaša (a nije, naravno, zar se sumLjalo! ☻) pošto ja stalno vičem piksla(*) - što reče onaj iz Liberti Valansa... Piksla It Is!

ono sečivance za otvaranje paketa i grebanje kola


Fina stvarčica, baš fina - no "zar se sumLjalo! ☻"

Za greb-greb ja koristim bočicu napunjenu skidačem farbe - jedna tanka linijica podklobuči farbu u širini od 5-6 santima ;>

No, dobro, ne može da se nosi kao privezak za ključeve, što jest jest!

NM - a "pikslu za poneti", to sam mislio ne za parkirane idiJote, nego za idiJote u pokretu, pa kada ti tako uleti na pešački, ti pikslu - pa u šoferku ;> ili barem pikslu pa u far ☻

(*) He, he, eto čak bila i slična tema (manje manje - više ) "Svako može da bude (loš) roditelj" - Biljana 77
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:05 21.12.2017

Re: kola

Ranije, dok smo mi bili deca nekako su roditelji bili manje u panici od pedofila, saobracaja itd. tako da su nase generacije (plus/minus) bile slobodnije u kretanju jos od malih nogu.



Cela osnovna škola - ja kad ustanem majka odavno već otišla na posao (radila od 6!) a ćale il na poslu il u inostranstvu ;>

A igrali smo se po ulici non stop - kakvi vrtići, kome to treba ;> Doduše, kad sam imao 5-6 su me kiNDapovali ;> Vraća se majka s posla, vidi nema me međ decom ispred zgrade - pita gde sam - Aaaa, stao neki veliki auto i on ušao u njega ;> Kuku Lele! Kad ono ćale prolazio službenim kolima, išao na neki sastanak pa stao da pita hoću li u vožnju - naravno! ko ne bi!

NB - to igranje po ulicama i na otvorenom je dobra stvar i za imunitet. Sve što vidimo - čep od kokte, npr - pravo u usta! ;>>
alselone alselone 12:48 21.12.2017

Re: kola

degeni parkiraju tako da trotoara nema nego hodaš po kolovozu


I na ovo sam obratio paznju posto si ti pricao par puta. Generalno nije problem na ovom putu do skole, ali sam skontao dva, tri automobila parkirana tako da moras da predjes na kolovoz.

Ima li poente nekome pisati i traziti da se postave stubici?
maksa83 maksa83 12:51 21.12.2017

Re: kola

ali sam skontao dva, tri automobila parkirana tako da moras da predjes na kolovoz.

Dovoljan je jedan za sranje.
Ima li poente nekome pisati i traziti da se postave stubici?

Ovde kod mene su na jednom mestu dva puta postavljali stubiće i dva puta ih je baćko vlasnik kuće koji tu parkira sekao i čupao. Treći put nisu ni dolazili. Ako i postoji neka zakonska šema da mu se jebe mater nju niko ne sprovodi pošto sve odjednom upadne u Polje Tuđeg Problema.
alselone alselone 12:51 21.12.2017

Re: kola

U saobraćaju najgori strah mi je od onih idiota koji pretiču na pešačkom (takvima doživotno oduzimanje dozvole i isto toliko prinudni rad u rudniku). Stalno klince opominjem da moraju da gvire iza svih kola koja su stala jer ne znaš kad će nekom bolidu skraćenog fitilja da padne na pamet da pretiče jer ga mrzi da staje iza nekog a pešački nije ni video.


Meni se jednom desilo da sam isao levom trakom i zakocio tik ispred pesackog na kom je neko prelazio. Posle sam razmisljao zasto. Toliko degena parkira u desnoj traci sa sva cetiti zmigavca upaljena, da sam ja automatski pomislio da je to jos jedan takav, i nastavio napred, nevidevsi pesacki.

Usro sam se ko grlica. Od toga dana posebno pazim na to.
maksa83 maksa83 12:58 21.12.2017

Re: kola

Toliko degena parkira u desnoj traci sa sva cetiti zmigavca upaljena, da sam ja automatski pomislio da je to jos jedan takav, i nastavio napred, nevidevsi pesacki.

Da, to je problem sa Bulevarom Kralja Aleksandra - na jednom nemalom potezu u desnoj traci stoje parkirani majstori koji upale trepćuća "samo da nešto obave" (zapravo idu u šoping pošto je u toj ulici gomila radnji, ili do pekare, ili neštoveć). Pre Đilasove seče platana je bilo gore, ne što je time nešto pametno sređena ulica, nego su panduri dobili direktivu da prilježnije sklanjaju degene a što je samo učinilo da se ta traka više ne posmatra kao najnormalniji parking, ali ih nije potpuno odučilo od toga.
alselone alselone 13:10 21.12.2017

Re: kola

dva puta ih je baćko vlasnik kuće koji tu parkira sekao i čupao


Jebomamu, meni je ovo neverovatno.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:20 21.12.2017

Re: kola

4krofnica


U saobraćaju najgori strah mi je od onih idiota koji pretiču na pešačkom (takvima doživotno oduzimanje dozvole i isto toliko prinudni rad u rudniku). Stalno klince opominjem da moraju da gvire iza svih kola koja su stala jer ne znaš kad će nekom bolidu skraćenog fitilja da padne na pamet da pretiče jer ga mrzi da staje iza nekog a pešački nije ni video.



Dešava se i u autu. Mi juče vozimo Malenu u vrtić, histerija u 8 ujutro, i lik nas U RASKRSNICI, podvlačim u raskrsnici, pretiče sa desne strane, iz trake za obavezno skretanje u desno, s jedno 65 na sat. Ja krenem da ga pratim, kada ono i on staje ispred vrtića. Izlazi sa troje dece iz kola. Ja ga pogledam samrtno ozbiljno, on kao - "aj'e odjebi matori" stav. Prosto jedna nehajna maloumnost, gudra-mind, no other explanation. Danas isto tip, prosto kao da su ljudi besni što moraju na posao ujutro?!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:38 21.12.2017

Re: kola

alselone
dva puta ih je baćko vlasnik kuće koji tu parkira sekao i čupao


Jebomamu, meni je ovo neverovatno.


Ma daj, pa ako si "neko" - sve se može (počesto i kada nisi - takva nam država ;>

Moj komšija, tada još bio u mupu, isposlovao "invalidski" status (ima loše srce! ;> ) pa onda i ispred kuće pretvaranje "regularnog" u parking za Invalide, i to sa naznakom da je iskljućivo za - pa njegove registarske tablice ☻

I tako to stajalo dok se nije krenulo sa novim tablciama, - pa onda postalo "regularno" parking mesto za invalide.

Ubr, generalno - mimo traženja stubića, ko hoće da se aka, može stalno da zove pauka - obavezni su da uklanjaju takva vozila. Ali u swuštini niko neće da se aka i da troši vreme - većina samo gunđa i trpi. Dosta njih više ni ne gunđa - oguglali
maksa83 maksa83 13:38 21.12.2017

Re: kola

Jebomamu, meni je ovo neverovatno.

Dobrodošli na obode velegrada. :)

Nije baš k'o Pajićevo Mirijevo ali Zvezdara je spešl kajnd of plejs. Treba da vidiš "dvospratnu zgradu" (pošto po GUP-u sa te strane ulice ne sme da se pravi ništa veće od dvospratne kuće) koju prekoputa mene gradi tip. Dvospratnoj zgradi kota 0 počinje na oko 2m od zemlje (da, znam, nema smisla, ali tako je, video sam obeleženo to 0 na zidu susedne kuće na početku građenja), tj. ima "podrum" koji je ukopan u zemlju oko pola metra, onda ima prizemlje (koje počinje na 2m visine), pa dva sprata, pa jedan "uvučeni sprat" (fasada koja nije u ravni sa fasadom donjih spratova, pa se to ne računa kao sprat, ne pitaj, ni ja ne razumem), pa "potkrovlje" visine sprata i onda krov sa pravim potkrovljem. Da ne znaš da je dvospratna zakleo bi se da je petospratna. I sve će to da prođe.
maksa83 maksa83 13:41 21.12.2017

Re: kola

Ma daj, pa ako si "neko" - sve se može (počesto i kada nisi - takva nam država ;>

Apsolutno ne treba da budeš Neko (mada jeste poželjno), cela stvar koja se i pre klatila na granici bezakonja se defitivno vratila u vreme SPO-a (čaše!, ne piksle! ; ) kada je par 'iljada nečega nekome rešavalo sve probleme.
cassiopeia cassiopeia 13:41 21.12.2017

Re: kola


alselone
dva puta ih je baćko vlasnik kuće koji tu parkira sekao i čupao


Jebomamu, meni je ovo neverovatno.


Postavili mi ispred zgrade žardinjere da bi sprečili parkiranje na trotoaru i našla se budala koja je probala da pomeri jednu žardinjeru od betona, pa kad mu nije uspelo onda je iščupao sveže posađen neki zimzelen. Ima ljudi i neljudi.

A pre toga, dok nije bilo žardinjera, muž fasovao rasuto staklo od prozora na kolima pravo u lice, kad mu je sličan neki kreten razbio staklo jer mu nije dozvolio da se ovaj parkira ispred ulaza u našu garažu. Lik je ladno izjavio da nemamo pravo da branimo parkiranje ispred ulaza u garažu.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:50 21.12.2017

Re: kola

maksa83
Ma daj, pa ako si "neko" - sve se može (počesto i kada nisi - takva nam država ;>

Apsolutno ne treba da budeš Neko (mada jeste poželjno), cela stvar koja se i pre klatila na granici bezakonja se defitivno vratila u vreme SPO-a (čaše!, ne piksle! ; ) kada je par 'iljada nečega nekome rešavalo sve probleme.


Ma dok je par 'iljada, pa aje de ;> ali kada je dovoljno par stotina...

Ali nije da sve uvek prolazi. Barem kada je neko "niko" ;> Nego niko ;>>>>> neće da se aka i prijavljuje (*).

Doduše počesto , pogotovo kada je neko - Neko, džaba prijavljivanje - ali i bez Nekog, propisi i procedure su idiJotski. Pa tako beše koliko slučajeeva da su XY puta inspekcije "zatvarale" gradilišta - "regularna" ilid ogradnje, pa ništa, sutra baja nastavlja - ne briga se ni za sud ni za inspekcije.

(*) Neki put - i deluje. Ali onako mlakarovski - Da, ali nije bitno! ☻
4krofnica 4krofnica 14:27 21.12.2017

Re: kola

Lik je ladno izjavio da nemamo pravo da branimo parkiranje ispred ulaza u garažu.


Podsetila si me na jednog čiču koji to i naplaćuje :)
On ima neko dvorište u centru grada koje je proglasio garažom, kola nema a stavio je znak za garažu na kapiji. taj deo su parking servis preskočili da obeleže a ima mesta za dva vozila da stanu, on ima dogovor sa ljudima koji rade u okolini i naplaćuje im lepo to.


Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:07 21.12.2017

Re: kola

maksa83
Znam da sam švaba tralala, ali ja manje dete (3. razred) vodim u školu koja je na nekih 8 min. brzog a 10 min. opuštenog hoda od kuće, iako sam ja u tim godinama već uveliko išao u školu sam peške na duplo dužoj relaciji.

Na tom kratkom putu ima da prepešači ulice u kojima na većim delovima degeni parkiraju tako da trotoara nema nego hodaš po kolovozu, a kao bonus nivo te sačeka Bul. Kralja Aleksandra sa sugrađanima u kolima a koji Jako Žure, love žuto na loše podešenim semaforima, taksistima koji gledaju brojeve na zgradama, dostavnim vozilima koja parkiraju kod pešačkog tako da ne vidiš šta ide od kola, i sa nezaobilaznim ženskama (*) koje drkaju telefon dok voze (jednu takvu koku drkaljku telefona u vožnji koja je kolima uz škripu zašla 3m u pešački sa gomilom dece što sa roditeljima što bez sam hteo da izvučem kroz prozor, što bih verovatno uradio da za ruku nisam držao dete i da nisam žurio - od tih stvari mi padne klapna i zapadam u afekat koji mogu da kontrolišem uz ekstemni napor volje).

Beogradski vozači su moja noćna mora.

(*) Da, znam da i muškarci to rade, ali u 8/10 slučajeva je to žensko, so shoot me.

Da sumiram - ako voziš i drkaš telefon, držiš ga na uhu jednom rukom ili onako nakrivljenom glavom ili kucaš poruke, želim ti da te strefe četiri side, 2 sifilisa, sedam kuga i dvanaest kolera. I da ne umreš od toga odmah nego da provedeš u tome ugodnih 20 godina, preferabli negde vezan i zaboravljen.



alselone alselone 16:15 21.12.2017

Re: kola

Da ne znaš da je dvospratna zakleo bi se da je petospratna. I sve će to da prođe.


Kad sam se pre nekih mesec dana provozao Beogradom, bas sam se iznenadio sta je postao. Ja ga iskreno nikad nisam nesto posebno voleo, jer ga nisam poznavao, ali brate ono je postalo pravo ruglo od tih divljih zgrada.
c_h.arlie c_h.arlie 16:45 21.12.2017

Re: kola

maksa83
Toliko degena parkira u desnoj traci sa sva cetiti zmigavca upaljena, da sam ja automatski pomislio da je to jos jedan takav, i nastavio napred, nevidevsi pesacki.

Da, to je problem sa Bulevarom Kralja Aleksandra - na jednom nemalom potezu u desnoj traci stoje parkirani majstori koji upale trepćuća "samo da nešto obave" (zapravo idu u šoping pošto je u toj ulici gomila radnji, ili do pekare, ili neštoveć). Pre Đilasove seče platana je bilo gore, ne što je time nešto pametno sređena ulica, nego su panduri dobili direktivu da prilježnije sklanjaju degene a što je samo učinilo da se ta traka više ne posmatra kao najnormalniji parking, ali ih nije potpuno odučilo od toga.

Eeee, da !
Tako ja jednom stao da samo na brzaka trknem u Lolin neboder kod nekog tipa (tj. jednog od dirketora) koji mi dođe nešto - i vratim se ... i, naravno, pravac na 'pauk parking servis' na Slaviju.
Naravno, ja nisam degen, samo sam stao da na brzinu obavim to što sam u prethodno pasusu naveo.
maksa83 maksa83 17:06 21.12.2017

Re: kola

Tako ja jednom stao da samo na brzaka trknem u Lolin neboder kod nekog tipa (tj. jednog od dirketora) koji mi dođe nešto - i vratim se ... i, naravno, pravac na 'pauk parking servis' na Slaviju.

Blagoslovena neka je ruka tog čoveka koji je povlačio te poluge. Mislim da gube vreme, ja b' to sve bagerom odgurao u Savu i onda izvoli - ronjaj, traži, izvadi, ocedi.
c_h.arlie c_h.arlie 17:09 21.12.2017

Re: kola

maksa83
Tako ja jednom stao da samo na brzaka trknem u Lolin neboder kod nekog tipa (tj. jednog od dirketora) koji mi dođe nešto - i vratim se ... i, naravno, pravac na 'pauk parking servis' na Slaviju.

Blagoslovena neka je ruka tog čoveka koji je povlačio te poluge. Mislim da gube vreme, ja b' to sve bagerom odgurao u Savu i onda izvoli - ronjaj, traži, izvadi, ocedi.

Ma, to je bilo davno pre Đilasovog bulevara.
maksa83 maksa83 17:30 21.12.2017

Re: kola

Ma, to je bilo davno pre Đilasovog bulevara.

Pa verujem, tad je to bilo k'o dobar dan. Samo sam čekao da desnu traku proglase za 2. zonu i naplaćuju parking.
alselone alselone 17:35 21.12.2017

Re: kola

maksa83
Ma, to je bilo davno pre Đilasovog bulevara.

Pa verujem, tad je to bilo k'o dobar dan. Samo sam čekao da desnu traku proglase za 2. zonu i naplaćuju parking.

Neki dan taksista stao na pola raskrsnice, ukljucio sva cetiri i ceka stranku. Bio sam na ivici da izadjem i da se potucem.
c_h.arlie c_h.arlie 19:42 21.12.2017

Re: kola

maksa83
Ma, to je bilo davno pre Đilasovog bulevara.

Pa verujem, tad je to bilo k'o dobar dan. Samo sam čekao da desnu traku proglase za 2. zonu i naplaćuju parking.

Eee, da.
Nisam rekao sve ... ne samo da mi je auto odneo pauk, nego ni taj moj dužnik mi nije dao ni jedan kintić, a kamoli ceo dug.
Tako da sam imao korist od toga parkiranja 'samo za minut' onoliku.
maksa83 maksa83 20:13 21.12.2017

Re: kola

Tako da sam imao korist od toga parkiranja 'samo za minut' onoliku.

Zločin se ne isplati !
c_h.arlie c_h.arlie 20:25 21.12.2017

Re: kola

maksa83
Tako da sam imao korist od toga parkiranja 'samo za minut' onoliku.

Zločin se ne isplati !

Da.
No, tada sam se uverio u veliku ljubav svoje žene ... donela mi je keš na Slaviju da platim kaznu časkom - i nije mi rekla ni reč prekora.
zilikaka zilikaka 20:26 21.12.2017

Re: kola

Za bahato parkiranje sugrađane imam sasvim drugu opremu (primeti kako se zove )


Za greb-greb ja koristim bočicu napunjenu skidačem farbe - jedna tanka linijica podklobuči farbu u širini od 5-6 santima ;>


DRugari, kad smo svojevremeno ovde pričali o traktoristima siledžijama koji blokiraju puteve na ceo dan, Pajke se konsultovao sa svojom gospođom koja je preporučila neku mešavinu hidrogena i valjda sumporne kiseline. Probaću da nađem recept a možda se i Pajke sa gospojom pojavi.

Malo se poprska na gumu i...neeema gume.

P.S. Evo, nije mi mnogo trebalo da nađem. Još uspevam da upamtim korisne tehničke podatke.
[url=https://en.wikipedia.org/wiki/Piranha_solution]
PIRAHNA SOLUTION[/url]
iqiqiq iqiqiq 20:38 21.12.2017

Re: kola

što bi možda bilo moguće da nema na leđima torbu od 10kg + fizičko + likovno.

verovali ili ne, to je mom sinu u 4 osnovne spaslo glavu, on je prelazio ulicu ispred busa koji je stajao na stanici, a neki čikica nije imao živaca da sačeka da bus krene pa je preticao, udario mog sina prednjim delom auta, sin odskočio i nekako pri padu pao na svoj ranac nakljukan udžbenicima, to mu je ublažilo pad i prošao je samo sa modricama

nije nam ni odmah rekao, jer retko smo ga puštali samog da ide, daleko im je bila škola, a put loš, nema trotoara, predgrađe je raj za te koji vole da jurcaju, pošto je saobraćaj slabijeg inteziteta, oni se opuste, ne računaju da će odnekuda naići auto

ne znam do koje mere se smete opuštati, drugačije je vreme, treba decu osamostaljivati, ali umerenije i uz nužan oprez, što reče neka mama gore, pratite ih tako da ne znaju, da oni dobiju osećaj samostalnosti, ali da imate neke mere opreza
iqiqiq iqiqiq 20:38 21.12.2017

Re: kola

što bi možda bilo moguće da nema na leđima torbu od 10kg + fizičko + likovno.

verovali ili ne, to je mom sinu u 4 osnovne spaslo glavu, on je prelazio ulicu ispred busa koji je stajao na stanici, a neki čikica nije imao živaca da sačeka da bus krene pa je preticao, udario mog sina prednjim delom auta, sin odskočio i nekako pri padu pao na svoj ranac nakljukan udžbenicima, to mu je ublažilo pad i prošao je samo sa modricama

nije nam ni odmah rekao, jer retko smo ga puštali samog da ide, daleko im je bila škola, a put loš, nema trotoara, predgrađe je raj za te koji vole da jurcaju, pošto je saobraćaj slabijeg inteziteta, oni se opuste, ne računaju da će odnekuda naići auto

ne znam do koje mere se smete opuštati, drugačije je vreme, treba decu osamostaljivati, ali umerenije i uz nužan oprez, što reče neka mama gore, pratite ih tako da ne znaju, da oni dobiju osećaj samostalnosti, ali da imate neke mere opreza
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:50 21.12.2017

Re: kola

Jeste li vi ozbiljni sa tim kiselinama i drugom opremom za uništavanje?
Kriminalci jedni.
zilikaka zilikaka 21:07 21.12.2017

Re: kola

Jeste li vi ozbiljni sa tim kiselinama i drugom opremom za uništavanje?
Kriminalci jedni.


Ne, taman posla. Mi smo potpuno miran i pristojan svet koji opušteno priča o svemu i svačemu.
To što se tu i tamo razmeni neka tehnička informacija koja u nekim situacijama može biti korisna je sasvim usputna stvar.

Niko ne podstiče na to ali isto tako i ne postoji višak znanja.

EDIT: Aako bilo kome bilo šta bude padalo na pamet, neka to bude isključivo zadnji deo. Nije opasno po glavu al je neprijatno po sujetu i džep.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:03 21.12.2017

Re: kola



Bloody engineers!
gedza.73 gedza.73 22:21 21.12.2017

Re: kola

Jeste li vi ozbiljni sa tim kiselinama i drugom opremom za uništavanje?
Kriminalci jedni.

Ulje za kočnice u špric. Preko krova i haube. U širokom mlazu.

jednostavno a nemoguće za flekovanje.
zilikaka zilikaka 22:26 21.12.2017

Re: kola

Kako smo počeli još ćemo preko krompira u auspuh stići i do šećera u rezervoar.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:47 22.12.2017

Re: kola

blogovatelj
U saobraćaju najgori strah mi je od onih idiota koji pretiču na pešačkom (takvima doživotno oduzimanje dozvole i isto toliko prinudni rad u rudniku)


Moj drug je tako poginuo.


Mog burazera je tako na Zrenjanincu, kao klinca, na onom pešačkom prelazu prema školi, baja odneo kolima. Slomio mu nogu. Posle dolazio da se izvinjava, kao, nije ga video, pazi, na semaforu, sreća njegova da smo mi prilično miroljubiv svet pa nije ostao u senkrupu. I to je bilo pre 30+ godina...Na tom putu je svake godine ginulo po neko dete, dok nisu podigli semafor, pa i posle, upravo na tom semaforu.

Inače, i moj pokojni deda je poginuo na tom istom putu, udario ga auto kad se vraćao kući, ispred samog dvorišta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:02 22.12.2017

Re: kola

zilikaka
Kako smo počeli još ćemo preko krompira u auspuh stići i do šećera u rezervoar.


E, to sam gledao u Myth Busters-u, ne funkcioniše, sem ako ne natovariš džak šećera...Dobra fora je malo sira u one otvore za ventilaciju, brate, kad to zasmrdi, na mošeš da očistiš bez rasklapanja pola automobila...


I jeste, dobro se sećaš, prokleta pirana, znam kad je žena imala dane kad je na poslu morala da nešto radi sa tom piranom, pa se posebno psihički spremala, a ja bio pažljiv da je ne iznerviram.

Ima i ona druga gadost, HF, to jede i staklo, samo je opasno u pičku materinu za rukovanje, sećam se da sam morao da prođem neki specijalni trening dok sam radio u lokalnom cleanroomu na faksu da bih mogao da koristim to sranje (za ecovanje pri izradi čipova).

Ono što bih ja preporučio kao najmanje opasno je da mu rokneš malo epoksija u bravu na vratima. To može lako u prolazu da se obavi, i to je to, skot mora da razvaljuje da uđe u kola.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:01 22.12.2017

Re: kola

Ono što bih ja preporučio kao najmanje opasno je da mu rokneš malo epoksija u bravu na vratima. To može lako u prolazu da se obavi, i to je to, skot mora da razvaljuje da uđe u kola


Lako u prolazu? Netje baš motji Em kola imaju po dve brave (plus ako su 3ća/5ta vrata) pa to što si zalepio jednu nije problem. A i da ideš okolo pa lepiš msve (i rizikuješ da te baja koji sedi u obližnjem kafiću spazi) šta će mu ključ ako ima centralno.

Vidi se sve amateri - poečtnici ;> ista stvar i sa onim opasnim kiselinama - ko je pobogu lud da to nosa po džepsima!

zato i rekoh - najbolja stvar skidač farbe, em jeftin, em nema problema da će da sjebe ruke ili šta god. I najbolje - prođeš i nitša se ne vidi, dok počne da deluje, ti si odavno prošao
zilikaka zilikaka 17:29 22.12.2017

Re: kola

zato i rekoh - najbolja stvar skidač farbe, em jeftin, em nema problema da će da sjebe ruke ili šta god. I najbolje - prođeš i nitša se ne vidi, dok počne da deluje, ti si odavno prošao

Šta tačno podrazumevaš pod skidačem farbe?
Nitro razređivač il nešto drugo?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:11 22.12.2017

Re: kola

Šta tačno podrazumevaš pod skidačem farbe?


Ti se baš ozbiljno pripremaš :)

zilikaka zilikaka 18:12 22.12.2017

Re: kola

Ti se baš ozbiljno pripremaš :)


Jok, nego ne volim poluznanje.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 20:47 22.12.2017

Re: kola

zilikaka
zato i rekoh - najbolja stvar skidač farbe, em jeftin, em nema problema da će da sjebe ruke ili šta god. I najbolje - prođeš i nitša se ne vidi, dok počne da deluje, ti si odavno prošao

Šta tačno podrazumevaš pod skidačem farbe?
Nitro razređivač il nešto drugo?


Odeš u bilo koju farbaru i tražiš - dobiješ "konzervu" na kojoj piše Skidač Farbe i koja košta nekoliko stotina dinara. Ako imaš drvene prozore (ili metalnu ogradu) koje hoćeš da središ, prefarbaš, ostaviš i kroz neko vreme farba se potklobuči i lako se skdia (da,da, ima fen-alatka za to, ali Da, ali nije bitno!

Ja sam to jedared kupio baš za takvu namenu, pa malo nešto brljao s prozorima i odustao, a konzerva skoro puna ;> Pa mi jedared palo na pamet, a zašto ja da se pentram po haubama jer ne mogu ni da izađem iz kuće od kola koja se parkiraju ukoso pa sve do same zgrade, eventualno ostave desetak santima "prolaza" (*) nego, ajde da isprobam kako radi to na auto laku - a kad ono - nije uopšte hrdjavo ;>

A šta je unutri, ma nisam gledao, evo sad ću da odem da pogledam (**)

(*) To bilo još pre Zona, kada je ove na vlasti boleo - štagodaimjeizmeđnogu - za "red", sve doklen odjedared nisu otkrili način da se ugrade u cenu parkiranja, tj. otmu debelu proviziju - kupovinom aparata i softvera za kontrolu - a ista firma već to prodavala u Zagrebu, tako da je recept bio već utanačen.

(**) Od tada uvek imam jednu konzervu u kući, niakd se ne zna kada će da zatreba - a leba ne jede ;>

Elem, nema sastava osim načelnog - Skid Extra, za skidanje starih premaza, na bazi aditiva za brzo kvašenje i odgovarfajućih rastvarača - deluje za 2-5 minuta (za drvo i metal).
zilikaka zilikaka 20:59 22.12.2017

Re: kola

Ako imaš drvene prozore koje hoćeš da središ, prefarbaš, ostaviš i kroz neko vreme farba se potklobuči i lako se skdia (da,da, ima fen-alatka za to, ali Da, ali nije bitno!

A, znam o čemu pričaš. Nisam koristila i ne znam sastav al znam da pistoji.

Svakako ti je dobra ideja. Jutros nešto razmišljam kako već dugo nemam pravog hemičara u okolini, da mogu da pitam za onu Pajketovu Piranu, koliko je opasna, kako se čuva, koliko je efikasna.
Više nema ni da kupiš akumulatorsku kiselinu tek tako. Dobro, hidrohen ima ali i on jako rastvoren.

Zato tebi svaka čast za primenljivost ideje.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 21:03 22.12.2017

Re: kola

Više nema ni da kupiš akumulatorsku kiselinu tek tako.


Jeste, nekad bilo da se kupi kutija sa kiselinom i špricem - meračem sa kuglicom - "za osvežavanje akumulatora" (ja uspešno "osvežio" glanc nove somotske pantalone ☻) a baš dobro dođe za neke "naprednije" aktivnosti ;>
srdjan.pajic srdjan.pajic 07:45 23.12.2017

Re: kola

Lako u prolazu? Netje baš motji Em kola imaju po dve brave (plus ako su 3ća/5ta vrata) pa to što si zalepio jednu nije problem. A i da ideš okolo pa lepiš msve (i rizikuješ da te baja koji sedi u obližnjem kafiću spazi) šta će mu ključ ako ima centralno.


Ma dobro, u pravu si, ja dosta radim sa tim epoksijima na poslu pa ih nekako baš volim i imam i vešt sam sa njima, zato mi je to palo napamet. Oni su i osetljivi na temperaturu, vlagu, nečistoće, one dvokomponentne moraš i da doziraš i mešaš pre aplikacije, to je dosta mana. A svakako rizikuješ da te budala prebije dok mu farbaš kola rastvaračem ili lepiš bravu. Zato za te akcije nije loše imati neki bekap, kolegu sa pajserom, ljutog kera, ili bar dovoljno brze noge...Samo ni ti rastvarači neće baš tako lepo da rade sa ovim novim farbama na kolima, to bre nešto peku, pa na slojeve, pa onaj clear coat, čuda, baš ako ne nađeš neku dobru kiselinčugu neće ni to tako brzo da deluje, nego će da se osuši još pre nego što načne prokletu farbu, moraš da zalivaš...Ova pirana je keva, brate, to kad saspeš, još ako je pre toga malo zagreješ, seče ko ona kiselina što je iz žlezde ispod repa luči Alien...
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 12:56 23.12.2017

Re: kola

Ma dobro, u pravu si, ja dosta radim sa tim epoksijima na poslu pa ih nekako baš volim i imam i vešt sam sa njima, zato mi je to palo napamet.


Ja od "jakih" stvari bežim, jer čim uhvatim neki lepak, ili silikon ili pur penu, sav se izlepim, a tek kada krenem da radim sa Bitulitom (a to mi omiljena "alatka" ), potrošim dvadesetak pari "hirurških" i opet sam sav umazan, a po obićaju abrem jedared prospem sve na pod, pa ugacam u to ;>

A svakako rizikuješ da te budala prebije dok mu farbaš kola rastvaračem ili lepiš bravu.


A, trening i veština - prvo sipaš u neku malu bočicu sa "nosom", recimo ovako nešto



pa onda dok se provlačiš pored kola, samo jedan brzi pokret po haubi (ja sam to davno, kada sam bio "aktivan" ;> povlačio po liniji dokle je dozvoljeno-normalno parkiranje) niti se vidi da nešto radiš, niti ostane neki trag, ne vidi se ništa ni sa metar rastojanja - barem ne odmah

A itekako efikasan skidač farbe. Ako samo povučeš liniju, potklobučiće farbu, a ako recimo vatom razmažeš u krug, neće biti klobuka, ali će da ostane potpuno izbledeli krug - čak radi i po kiši ;>


.Ova pirana je keva, brate, to kad saspeš, još ako je pre toga malo zagreješ, seče ko ona kiselona što je iz žlezde ispod repa luči Alien...


Kako rekoh, to za mene nije, nastradao bih dibiduz

Ubr, e kad bih našao negde onu Buternu kiselinu (onu što foliranti iz Whale Wars bacaju po kitolovcima) e to bih rado koristio. Sipaš u otovore za ventilaciju na kolima, to je gore nego kada mačke zapišaju ;> ili pospeš oko klupe gde se pijanci okupljaju u gluvo doba noći da arlauču ☻
Milan Novković Milan Novković 12:01 21.12.2017

Tužno ...

...Ovo leto sam, mislim, prvi put video zreo ringlov (dženariku). Šta više, bilo ih je puno drvo, puno drveće. Niko se nije penjao da ih bere...

... al sreća pa nemate dud u dvorištu, inače bi sada plakao.

Aseksualizacija, preko hemije, parave i metaforičke, hormonalni putevi su poprilično parametrizovani, a parametri se pomerili, .... tehnologija, politička korektnost, i strahovlada loših iskustava i primera rade svoje.

Al ti sve kapiraš i prosto je - uči decu da se veru na drveće, napravite ponekad i sami ljuljašku na drvetu, i, stvarno je trivijalno, ranac na leđa pa poneki produženi vikend u planinu.

Pa "drži" R&R odvrnut do daske u kući
alselone alselone 12:58 21.12.2017

Re: Tužno ...

uči decu da se veru na drveće, napravite ponekad i sami ljuljašku na drvetu, i, stvarno je trivijalno, ranac na leđa pa poneki produženi vikend u planinu.


Ucio sam ga letos da se penje na drvo. :) Jako je bio srecan. Onda smo sadil parajz i paprike pa smo ih odrzavali, on je isao da bere pred rucak. I zbog toga je bio jako srecan.

Ali vidi ovo. Dok sam bio na putu napisao je "virus". Znaci, nasao je na YT primer i prekucao ga u VBS.

Onda je sakrio My computer ikonicu i ovoj skripti promenio ikonu u My Computer. Onda kad kliknes iskacu poruke.


X=MsgBox("Error while opening this computer! Do you want to fix it?",4+64,"Computer" )

X=MsgBox("Unable to fix this Error Do you want to scan your Computer",3+48,"Computer Scan" )

X=MsgBox("Alert! Virus has been detected. Do you want to delete this virus",3+16,"Alert!" )
X=MsgBox("Unable to fix this Error",3+16,"Alert!" )
X=MsgBox("Virus is copying your password....",3+16,"Alert!" )
X=MsgX=MsgBox("haha This was a prank ",3+61,"Fooled you" )
X=MsgX=MsgBox("tata mama <3 <3 ",1+64,"<3" )
X=MsgX=MsgBox("This was a Prank Error <3 <3 ",3+64,"123" )
X=MsgX=MsgBox("123 <3 <3 ",3+623,"" )
X=MsgX=MsgBox("baka <3 <3 ",1+9,"" )
X=MsgX=MsgBox("Computer my <3 <3 ",8+60,"fttv" )
X=MsgX=MsgBox("I LOVE YOU TATA <3 <3 ",8+60,"TATA MAMA DODA " )
X=MsgX=MsgBox("I LOVE YOU MAMA <3 <3 ",5+30,"12345" )
X=MsgX=MsgBox("I LOVE YOU DODA <3 <3 ",0+35,"123" )
X=MsgX=MsgBox("PRANK <3 <3 ",0+35,"TETE" )
X=MsgX=MsgBox("TATA <3 <3 ",0+35,"STST" )
X=MsgX=MsgBox("MAMA <3 <3 ",0+35,"ST12" )
X=MsgX=MsgBox("THE END PRANK COMPUTER <3 <3 ",0+35,"1235" )
X=MsgX=MsgBox("SAMSUNG Error <3 <3 ",9+11,"" )
cassiopeia cassiopeia 13:04 21.12.2017

Re: Tužno ...

Onda je sakrio My computer ikonicu i ovoj skripti promenio ikonu u My Computer. Onda kad kliknes iskacu poruke.


Pametna glavica

Alse, Alse, tebi neće manjkati zabave sa njim
alselone alselone 13:09 21.12.2017

Re: Tužno ...

Alse, Alse, tebi neće manjkati zabave sa njim



Jako voli racunare, ali ne samo da igra igrice, nego stalno nesto cacka drugo.

Evo bas danas dok smo se vozili do vrtica ispitivao me je koje su sve verzije Windowsa postojale i kako su se razlikovale. Nije bu bas bila najjasnija numeracija, 3 pa 95, pa 98, 2000, ...., 8, 10.
cassiopeia cassiopeia 13:13 21.12.2017

Re: Tužno ...

Jako voli racunare, ali ne samo da igra igrice, nego stalno nesto cacka drugo.


To je super! Kao što smo mi nekad čačkali kasetofone da vidimo kako rade, on čačka po kompu. A, pri tome, ima tebe koji se baviš njime na razne druge načine kao protivteža tehnologiji.
zemljanin zemljanin 13:53 21.12.2017

Re: Tužno ...

Evo bas danas dok smo se vozili do vrtica ispitivao me je koje su sve verzije Windowsa postojale i kako su se razlikovale. Nije bu bas bila najjasnija numeracija, 3 pa 95, pa 98, 2000, ...., 8, 10.

gde preskoci 1.0 ... iako mnogi vole da komentarisu *pusto ostrvo na kraju sveta sa urodjenicima* jedan od razloga sto smo se bas ovde ukotvili je upravo i sloboda zivljenja pre svega za decu ... to detinjstvo kojeg se sa setom prisecamo, ovde je realnost ... niko nije u frci, svi vode racuna o deci kao da su njihova i apsolutno imaju svu slobodu, bolje receno imali su je dok su bili ovde i bili mali ... sada unuci imaju taj kulturni sok prvih par dana a onda je kuknjava kad treba da krenu kucama u *zapadni svet* ... jbg. ne mogu da sve stavim na papir ali, barem za nas, nema boljeg mesta za zivot porodice ...

nema vrtica, nema ni mnogo automobila, sva deca su odmah napolju cim zavrse skolu a gde ce da zavrse to samo ona znaju
nikvet pn nikvet pn 13:55 21.12.2017

Re: Tužno ...

alselone

Ucio sam ga letos da se penje na drvo


Зато је викендица кева. Пустиш децу и псине, све науче сами и једва их наваташ за ручак.
maksa83 maksa83 13:59 21.12.2017

Re: Tužno ...

Jako voli racunare, ali ne samo da igra igrice, nego stalno nesto cacka drugo.

Evo bas danas dok smo se vozili do vrtica ispitivao me je koje su sve verzije Windowsa postojale i kako su se razlikovale. Nije bu bas bila najjasnija numeracija, 3 pa 95, pa 98, 2000, ...., 8, 10.

Sad je onda vreme za Raspberry Pi - imaš kuću, imaš bašču, ti ćeš biti taj jedan mitski Raspberry Pi vlasnik koji njime STVARNO kontroliše prskalice za zalivanje, umesto k'o svi 2-plave-2-crvene-kakav-sam-ja-haker! diode.

Najozbiljnije.
alselone alselone 14:01 21.12.2017

Re: Tužno ...

Sad je onda vreme za Raspberry Pi - imaš kuću, imaš bašču, ti ćeš biti taj jedan mitski Raspberry Pi vlasnik koji njime STVARNO kontroliše prkalice za zalivanje, umesto k'o svi 2-plave-2-crvene-kakav-sam-ja-haker! diode.


Da, to ti je dobra ideja.
Za sada programira Kozma pomocu Scratch-a.
alselone alselone 14:08 21.12.2017

Re: Tužno ...

A, pri tome, ima tebe koji se baviš njime na razne druge načine kao protivteža tehnologiji.


Jeste, plivanje i tenis, i forsiranje divljanja po dvoristu. Uz to jos i "dzukela".

A i kod dede ima kera. Zove se Lajka. Mali, debeli mesanac jazavicara.
maksa83 maksa83 14:12 21.12.2017

Re: Tužno ...

Da, to ti je dobra ideja.
Za sada programira Kozma pomocu Scratch-a.

Neće on to da radi, mali je, ti ćeš, a on će da ti pomaže i gleda tu stvar kako se rađa, ali ćeš da mu pokažeš kako "ovaj mali bezvezni kompjuter od 20 EUR automatski u određeno doba dana pali i gasi prskalice u bašti". Dodaš i neke temperaturne senzore, dokupiš official raspberry pi display (nemoj kineske, nego baš ovaj) i onda sa malo HTML/CSS-a imaš temperaturu, ili mogućnost da pipanjem ekrana pališ i gasiš te prskalice ručno, kontrolišeš svetla po kući sa jednog mesta...
Milan Novković Milan Novković 14:50 21.12.2017

Re: Tužno ...

alselone
...Ali vidi ovo. Dok sam bio na putu napisao je "virus". Znaci, nasao je na YT primer i prekucao ga u VBS.

Onda je sakrio My computer ikonicu i ovoj skripti promenio ikonu u My Computer. Onda kad kliknes iskacu poruke...

Bravo, svaka čast

Nači fearless

Šta to znači:

- Da mu amigdala nije hipertrofirana

- Da mu sinaptična plastičnost nije pokvarila puteve svega i svačega beyond repair

- Da mu nisu mučki podriveni putevi oksitocina, samo mu još to treba, koji prigušuje neke centre za strah.

- Da ne mora da čita The Three Body Problem da bi zbog straha doživljavano razne highs i kicks

- ... e sad idu razne tehnikalije pa da se ne foliram
maksa83 maksa83 14:55 21.12.2017

Re: Tužno ...

Da ne mora da čita The Three Body Problem

Obavestio moderatora.
alselone alselone 14:57 21.12.2017

Re: Tužno ...

*pusto ostrvo na kraju sveta sa urodjenicima*


Jednog dana...
Milan Novković Milan Novković 15:24 21.12.2017

Re: Tužno ...

maksa83
Da ne mora da čita The Three Body Problem

Obavestio moderatora.

2 l8, mi mladi i fearless drugačije funkcionišemo

c_h.arlie c_h.arlie 16:56 21.12.2017

Re: Tužno ...

alselone
Sad je onda vreme za Raspberry Pi - imaš kuću, imaš bašču, ti ćeš biti taj jedan mitski Raspberry Pi vlasnik koji njime STVARNO kontroliše prkalice za zalivanje, umesto k'o svi 2-plave-2-crvene-kakav-sam-ja-haker! diode.


Da, to ti je dobra ideja.
Za sada programira Kozma pomocu Scratch-a.

I ja znam da programiramu u Scratch-u.
alselone alselone 20:52 21.12.2017

Re: Tužno ...

Pa "drži" R&R odvrnut do daske u kući


Bog je bio pravedan pa im je podario dobar sluh. A onaj sto voli da spojluje filmove mi je pomogao da dobavim odlican Bose set za kucu. Tako da dobre mjuze ne manjka, strimuje se sa telefona, tableta, racunara, zaista odlicna spravica.

Ali ne voli RnR. :) Voli ovo sto bismo zvali MTV muzika, ove moderne hitove tipa rag n bone man i slicno, ali dobro, porasce. :)
alselone alselone 20:54 21.12.2017

Re: Tužno ...

Zemljanine, ti si onomad kacio neki sajt koji je zapravo agencija za nekretnine tamo "kod tebe". Secam se da sam se odusevio i odnosom cene i onoga sto dobijas.

Je l' mozes molim te ponovo da okacis?
nsarski nsarski 21:03 21.12.2017

Re: Tužno ...

Je l' mozes molim te ponovo da okacis?

Pridružujem se molbi.

(Mislim da se zove South Pacific real estate).
alselone alselone 21:04 21.12.2017

Re: Tužno ...

Meni zena kaze da cu kad omatorim da licim na onog dedu iz Svi vole Rejmonda, koji mrzi ceo svet. :) A i moram priznati da vec osetim korene te mrznje. :)

Pa reko da na vreme pocnem da trazim utociste daleko od ljudi.
zemljanin zemljanin 23:33 21.12.2017

Re: Tužno ...

nsarski
(Mislim da se zove South Pacific real estate).




LINK

i

LINK 1
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:36 22.12.2017

Re: Tužno ...

zemljan


A koliki je porez na nakretnine (ako ga ima, sećam se nešto da si se hvalio da kod vas nema poreza ni dažbina, ono upecaš ribu, ispečeš, pojedeš, posle se pokriješ listom od banane da odspavaš, ne treba ti infrastruktura)?

Baš juče išao da gledam neki prostor za firmu, mislim, da kupim, dokurčilo mi da plaćam kiriju, koja se stalno nešto povećava, i uvek neko podjebavanje. Lepo mestašce nađoh, na 7 minuta bajsom od kuće, iako je to tehnički susedna varošica, i taman iscimah brokera da vidimo za kredit, kad ono - qur moj, zoning violaton, samo lekari, zubari, agenti za osiguranje i drugi palamuderi (da, i internet security). Imaš lemilicu i CNC mašinu? Aha, izvoli ti dečko u industrijsku M1 zonu, pa tamo pravi buku i zagađuj okolinu i zrači sve okolo, ovde može samo gospoda... Tako da sam sad ceo dan nekako spuvan...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana