Život

Srećni praznici!

Filip Mladenović RSS / 24.12.2017. u 02:18

Protiv pilećeg pamćenja
Protiv pilećeg pamćenja
Vladimir Majakovski
Vladimir Majakovski
Pesnik Vladimir Majakovski (1893-1930) daleke 1909. godine bacio je u lice svojim sugrađankama i sugrađanima 10 poruka o revoluciji. Zbog tih 10 poruka proveo je 10 meseci na robiji:

1. Revolucija počinje - kada ljudi više ne prihvataju nezadovoljstvo kao normalno stanje, a vi ćutite, građanke i građani!
2. Revolucija počinje - kada se bes gladnih ne može kupiti novcem sitih, a vi ste gladni, građanke i građani!
3. Revolucija počinje - kad radnici odbiju da budu robovi i otmu ono što im pripada, a vi ćutite, građanke i građani!
4. Revolucija počinje - kad moralni zakon ne postoji, a pisani zakoni se primenjuju samo na sirotinji, a vi ste sirotinja, građanke i građani!
5. Revolucija počinje - kad država ponižava stare, a hapsi ili proteruje mlade, a vi ćutite, građanke i građani!
6. Revolucija počinje - kad narod služi vlastima, a ne vlast narodu, a vi služite, građanke i građani!
7. Revolucija počinje - kad umetnici prestanu da budu kukavice i progovore na sav glas, dok vi ćutite, građanke i građani!
8. Revolucija počinje - kad su zabranjeni slobodna reč i slobodna misao, a vi ste zabranjeni, građanke i građani!
9. Revolucija počinje - kad posla i hleba ima samo za one koji cara slave i hvale, a vi ćutite, građanke i građani!
10. Revolucija počinje - kad policija, vojska i službe bezbednosti nisu čuvari slobode, već okupatori sopstvenog naroda, a vi ste okupirani građanke i građani!

Želim svima da nas u Novoj 2018. NE pobedi brutalna stvarnost, a još više da nas NE porazi odustajanje od želje za utopijom!

Drugačiji svet je, ipak, moguć!

SREĆNA NOVA 1968, PARDON, 2018! 

P.S. Detalji čestitke na https://pistaljka.rs/ 

 

Atačmenti



Komentari (212)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 05:42 24.12.2017

Ova zima došla pa mi sve na kosti

Možemo li da sačekamo proljeće za tu revoluciju, kao i prošle godine kad su bile one šetnje?

Nezgodno je revoluciju sprovoditi po hladnoći. Napolju zima, treba dobra jakna, obuća.
Ili bi protivnika trebalo udariti mučki, baš zato što je zima, jer se ne nada?
blogovatelj blogovatelj 08:00 24.12.2017

Koji bre fakin građanke i građani?

Majakovski baš rekao "građanke i građani"?
Prs'o si ko licna, građanine. Ali skroz si prs'o.
Još jedan glupirity show u izvođenju Filipa M.
aureus aureus 08:57 24.12.2017

Re: Koji bre fakin građanke i građani?

blogovatelj
Majakovski baš rekao "građanke i građani"?.

Руку на срце, можда би ту језичку родну равноправност ваљало примјењивати мало досљедније.
Рецимо, овако:

Устајте, грађанке и грађани!
Устајте да смијенимо ову наопаку власт, ове кретенуше и кретене, ове злотворке и злотворе што нам пију крв, ове лоповуше и лопове што нам не дају живјети!
Устајте да их смијенимо заједно са њиховим директоркама и директорима, предсједницама и предсједницима управних одбора!
Грађанке и грађани, доста је било свих тих лезбејки и педера у влади!
Устајте сад, грађанке и Београђанке, грађани и Београђани, пред вама је јасан избор: још четири године манипулаторки и манипулатора, упропаститељки и упропаститеља или прилика за нормалан и достојанствен живот жена и мушкараца, и то свих узраста, од пензионерки и пензионера, студенткиња и студената до дјевојчица и дјечака који још ни у пубертет нису ушли!
Грађанке, јесте спремни?
- И грађани.
- И грађани, јесте спремни?
- За шта, бре, спремни?
- А још нисте спремни? Е па, спрем'те се, спрем'те...

- Прекидај скеч, постаје блесаво.
hermine hermine 09:25 24.12.2017

..

- Прекидај скеч, постаје блесаво.

Blijesavo.
hermine hermine 09:33 24.12.2017

..

+ u Bangladešu živi 163 miliona ljudi, u Rusiji 142 miliona. Interesantno.
aureus aureus 09:57 24.12.2017

Re: ..

hermine
+ u Bangladešu živi 163 miliona ljudi, u Rusiji 142 miliona. Interesantno.

Видиш.
Снага је у људству, а не у територији и наоружању.
163 милиона...кол'ко ли ти људи могу да направе кошуља, мајко моја! Баш баш доста. Не вриједи се с њима такмичити.

Него, како се каже становник Бангладеша?
hermine hermine 09:59 24.12.2017

Re: ..

Снага је у људству,

У љу'ству.

:)
aureus aureus 10:21 24.12.2017

Re: ..

hermine
Снага је у људству,

У љу'ству.

:)

Интересантно је и да је Њемачка 1940-41 имала 71 милион, а данас тек 82,5 милиона (а и то захваљујући имиграцији, иначе би досад пали на ниво с почетка 20. вијека). Занимљиво је и да је на почетку Другог свјетског рата Француска имала 40 милиона становника, а и Италија тако нешто. Заправо, највеће европске нације су биле високо пласиране по броју становника; Кина је, наравно, била прва, па Индија, а Совјетски Савез је имао чак 170 милиона и био бројнији од САД (140 милиона) којима опет није било баш свеједно што морају ратовати против земље од 75 милиона становника (против Јапана), дакле - прилично достојног противника. Занимљиво је да су Југославија, Румунија и Турска те године биле бројчано упоредиве земље (од 13,8 до 17,3 милиона).

Но, да не губим нит...земље које данас држимо многољуднима и које су по својој бројности бациле у други план ове највеће европске нације: Индонезија, Бразил, Мексико, Нигерија па и Бангладеш...до Другог свјетског рата су биле далеко иза...све су порасле по неколико пута за 70-80 година, док су ове највеће европске порасле максимално за 50 посто.
vcucko vcucko 10:22 24.12.2017

Re: Koji bre fakin građanke i građani?

blogovatelj
Majakovski baš rekao "građanke i građani"?
Prs'o si ko licna, građanine. Ali skroz si prs'o.
Još jedan glupirity show u izvođenju Filipa M.

Rekao je Гражданин, što znači:
Лицо, принадлежащее к постоянному населению данного государства, пользующееся всеми правами, обеспеченными конституцией, и исполняющее все установленные конституцией обязанности.
Ili:
Лице које припада сталном становништву неке државе која ужива сва права осигурана Уставом и испуњава све обавезе утврђене Уставом.
Najpravilniji prevod bio bi "državljani, državljanke".
Znači nije u pitanju odrednica na koju prvo pomisliš kad se kaže na građansko-srpskom, napose beogradskom (građanin/ljakse). Još manje je bitno koga je prvo naveo. Budući su u državi koja je nastala posle revolucije žene dobile apsolutno svako pravo da budu umetnice svake vrste, nuklearne fizičarke ili traktoristkinje.
freehand freehand 10:27 24.12.2017

Re: Koji bre fakin građanke i građani?

vcucko
blogovatelj
Majakovski baš rekao "građanke i građani"?
Prs'o si ko licna, građanine. Ali skroz si prs'o.
Još jedan glupirity show u izvođenju Filipa M.

Rekao je Гражданин, što znači:
Лицо, принадлежащее к постоянному населению данного государства, пользующееся всеми правами, обеспеченными конституцией, и исполняющее все установленные конституцией обязанности.
Ili:
Лице које припада сталном становништву неке државе која ужива сва права осигурана Уставом и испуњава све обавезе утврђене Уставом.
Najpravilniji prevod bio bi "državljani, državljanke".
Znači nije u pitanju odrednica na koju prvo pomisliš kad se kaže na građansko-srpskom, napose beogradskom (građanin/ljakse). Još manje je bitno koga je prvo naveo. Budući su u državi koja je nastala posle revolucije žene dobile apsolutno svako pravo da budu umetnice svake vrste, nuklearne fizičarke ili traktoristkinje.

I inače je u SSSR do II svetskog rata, bar po literaturi, zvanično obraćanje bilo sa "građanine" i "građanko".
aureus aureus 11:10 24.12.2017

Re: Koji bre fakin građanke i građani?

Иначе, управо ово од Мајаковског је рецитовао Кокан Младеновић у емисији "Нови дан" на Н1 телевизији 29. новембра ове године.



Почев од 15:06.

eloy eloy 12:53 24.12.2017

Re: ..

+ u Bangladešu živi 163 miliona ljudi, u Rusiji 142 miliona. Interesantno


Bangladešani se izgleda više prcaju ili manje koriste zaštitu od Rusa.

Jesi na to htijela skrenuti pažnju draga ili je nešto treće u pitanju - nešto nedokučivo za priprosto pučanstvo.

Štovanog Aureusa draškaju košulje a šta je sa železnicom dragi zlatousti ? Tamo su kondukteri najebali a njih niko ne spominje.




Него, како се каже становник Бангладеша?


Bengalac a može i Bengalski tigar.
hermine hermine 16:39 24.12.2017

Re: ..

Bangladešani se izgleda više prcaju ili manje koriste zaštitu od Rusa.

Jesi na to htijela skrenuti pažnju draga ili je nešto treće u pitanju - nešto nedokučivo za priprosto pučanstvo.

Štovanog Aureusa draškaju košulje a šta je sa železnicom dragi zlatousti ? Tamo su kondukteri najebali a njih niko ne spominje.

Zcckk, zcck, pošandrc..

Zato što on, štovani Aureus, ima u malom prstu informaciju o čemu ti god poželiš pod milim Bogom i dalje..

Jesi vidio pedanteriju kad piše o košarci? - c, cci..

I ovaj ijekavski kao da je kad je bio mali (5-6 god u vr' glave) slušao Prvi i Drugi program Radio Sarajeva, učio strani jezik,
egzotiku, iz Beograda, 'vatao prijem s Avale,
i bilježio, preperfektan ijekavski, npr.:

- Zapjevala sojka ptica, Safet Sajo Isović (?), (proveriti gde je rođen, ima i fudbaler Safet, dalje, sojka jel to isto što i sojčica devojčica? meraklija i sevdah već zna šta znači, mama mu je skrenula pažnju da ih ne koristi u javnosti, te strane reči).

- Djevojka je sokolu zulum učinila, (dj se ne čita kao đ, zulum podeblja za poslije da pita Gospodina Petrovića rodom iz Glamoča, inače komšiju sa osmog sprata, ili Gospođu Šefkiju, rođenu Mostarku, čuva njegovog drugara Milana von Jakovljevića, šta znači zulum, o sokolu je čitao u enciklopediji za osnovce), itd..

Pazi ako nije kartu Bangladeša već jutros razmotao i sve onim ekserčićima u bojama bocnuo gdje je šta..

Hajde se kladimo da skuplja leptire, sortira..

:)

Ne, dečko je Bogu mio, pazi šta sam ti rekla.

:)
c_h.arlie c_h.arlie 16:46 24.12.2017

Re: ..

hermine

...

Zato što on, štovani Aureus, ima u malom prst informaciju o čemu ti god poželiš pod milim Bogom i dalje..

Jesi vidio pedanteriju kad piše o košarci? - c, cci..
...


Ja Aureusa uošte ne čitam.
Uredno preskočim svaki njegov post.
Ako me pitaš zašto - nemam pojma.
Takav odgovor sam dao i kada sam isto pitanje postavio (i sam) sebi.
hermine hermine 16:52 24.12.2017

Re: ..

Ja Aureusa uošte ne čitam.

Vidiš da ja čitam.

:)
eloy eloy 17:17 24.12.2017

Re: ..

Zato što on, štovani Aureus, ima u malom prstu informaciju o čemu ti god poželiš pod milim Bogom i dalje..


Poželeo bih prvih 7 brojeva na lotou sledeće izvlačenje - delimo dobit.
hermine hermine 17:27 24.12.2017

Re: ..

delimo dobit.

Na tri dela, cela.
I Aureusu deo.

:)
eloy eloy 17:57 24.12.2017

Re: ..

Na tri dela, cela.
I Aureusu deo.
:)


Se razme, mada ja moram od svog dela Tasi i Fuschu da dodam - jarani su mi.
aureus aureus 21:22 24.12.2017

Re: ..

Zato što on, štovani Aureus, ima u malom prstu informaciju o čemu ti god poželiš pod milim Bogom i dalje..

U školi sam išao na takmičenja iz geografije. Uvijek sam volio geografiju.
Takođe, lako pamtim veliki broj podataka iz geografije (pa i istorije za one dijelove za koje sam zainteresovan). Nekako lakše razmišljam kad znam godine, brojeve stanovnika itd. A i prosto je zanimljivo kad znaš da je 1900. London već imao 4 miliona, Pariz 2,5, a Tokio 1,5 miliona.
Ili recimo, zanimalo me je koliko su stanovnika imale Engleska i njena američka kolonija kad su zaratovale krajem XVIII vijeka. Što bi ti rekla, interesantno mi je bilo kad sam pročitao da su imale 7,5 i 2,5 miliona stanovnika. To k'o da su ratovale današnja Srbija i Makedonija (Makedoniji fali pola miliona).

Jesi vidio pedanteriju kad piše o košarci? - c, cci..

Pratim i košarku, tačno.

Pazi ako nije kartu Bangladeša već jutros razmotao i sve onim ekserčićima u bojama bocnuo gdje je šta..

Imam kartu svijeta na zidu. Odavno znam gdje je Bangladeš.
Hajde se kladimo da skuplja leptire, sortira..

Svašta od tebe, ne skupljam, čak mi nikad nije ni palo na pamet da skupljam leptirove.
hermine hermine 23:23 24.12.2017

Re: ..

Svašta od tebe, ne skupljam, čak mi nikad nije ni palo na pamet da skupljam leptirove.

Leptire il leptirove?

Ispravno je oboje.
Po osjećaju, konjove. Il?

Kako u Bangladešu kažu? Lijeptirove, rekla bih.
aureus aureus 00:04 25.12.2017

Re: ..

hermine

Leptire il leptirove?

Ispravno je oboje.

Znaš i ti nešto.
Još samo da ne cjepidlačiš oko ženskih frizura i oblika nosa - i to će biti dobar napredak.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:44 25.12.2017

Re: ..

eloy
Na tri dela, cela.
I Aureusu deo.
:)


Se razme, mada ja moram od svog dela Tasi i Fuschu da dodam - jarani su mi.


ne moraš meni, Jaro, povečalo nam plaču u asoc'jaciji vodića, evo ćak i Babo oče ostavit svoj poso da bi radijo kod nas u asoc'jaciji, uzmi od mog dijela pa pazari neke spektakule za ćitanja ibrua.

meri iksmas!


hermine hermine 09:30 25.12.2017

Re: ..

Znaš i ti nešto.

Prejako.
Još samo da ne cjepidlačiš oko ženskih frizura i oblika nosa - i to će biti dobar napredak

Na damu za bludničenje zaboravih, oprostićeš.
tasadebeli tasadebeli 10:29 25.12.2017

Re: Koji bre fakin građanke i građani?

aureus
Иначе, управо ово од Мајаковског је рецитовао Кокан Младеновић у емисији "Нови дан" на Н1 телевизији 29. новембра ове године.



Почев од 15:06.







А мени баш занимљиво да је Филип прво окачио ову слику против пилећег памћења:





па онда исписао исто оно што једна кокица изговара у неком јутарњем програму за домаћице и пензионере.


Јеботе, па ми живимо у чистом Носорогу! Док брод плови...



hermine hermine 12:06 25.12.2017

Re: Koji bre fakin građanke i građani?

..

Žan: Ta šta kažete, moral! Dosta mi je tog morala, lep mi je to moral! Treba da prerastemo taj moral.

Beranže: A čime biste ga zamenili?

Žan: Prirodom!

Beranže: Prirodom?

Žan: Priroda ima svoje zakone. Moral je antiprirodan.

Beranže: Ako dobro shvatam hoćete da zamenite zakone morala zakonom džungle!

Žan: I tamo bih živeo, i tamo bih živeo!

..
tasadebeli tasadebeli 12:53 25.12.2017

Re: Koji bre fakin građanke i građani?

hermine
..

Žan: Ta šta kažete, moral! Dosta mi je tog morala, lep mi je to moral! Treba da prerastemo taj moral.

Beranže: A čime biste ga zamenili?

Žan: Prirodom!

Beranže: Prirodom?

Žan: Priroda ima svoje zakone. Moral je antiprirodan.

Beranže: Ako dobro shvatam hoćete da zamenite zakone morala zakonom džungle!

Žan: I tamo bih živeo, i tamo bih živeo!

..






То!

И потпитање:

А КАКО би живео, а КАКО би живео?

Као ЧОВЕК?

Све је то тако театрално једноставно да, у ствари, и не заслужује много више пажње од дијагоналног читања на интернету.

Од дискретног шарма буржоазије преко фантома слободе и мрачног предмета званог жеља све до, на крају, 2 + 2 = 5.












За сада смо стигли до фантома слободе и мрачног предмета званог жеља.

Чекамо Ново доба под називом 2+2=5.



Пи-пи-пи еС:


tasadebeli tasadebeli 13:05 25.12.2017

Re: ..

eloy
Na tri dela, cela.
I Aureusu deo.
:)


Se razme, mada ja moram od svog dela Tasi i Fuschu da dodam - jarani su mi.



Узмите ти и Срки и мој део, па поделите на равне части. Само немојте више да се свађате, молим вас.

То сам исто рекао и мојој фамилији када смо делили на 7526 једнаких делова наследства ону нашу дедовину што нам је преостала.

Ред је да овде дам Филипу и препоруку за овај пост и придружим се свеопштим честитањима.

Дакле:

Срећни вам свима сви предстојећи празници и наступајућа 7527. нова година.



hermine hermine 13:09 25.12.2017

Re: Koji bre fakin građanke i građani?

То!

Ti si se dobro sjetio, moram priznati, ali baš Jonesko.

:)

Juče Sioran, danas Jonesko. Fino.
eloy eloy 14:53 25.12.2017

Re: moj drug Tasa !


Дакле:

Срећни вам свима сви предстојећи празници и наступајућа 7527. нова година.





Sadržaj ovog komentara je isključivo u funkciji šale i svaka sličnost i insinuacija su isključeni.
tyson tyson 16:44 25.12.2017

Re: Sanitarna revolucija

+ u Bangladešu živi 163 miliona ljudi,

I svi oni, faktički, seru i pišaju pravo u reku Gang; 163 miliona ljudskih govana dospe u reku dnevno, milijardu i 630 miliona govana u samo deset dana, 4 milijarde 890 miliona ljudskih govana se izruči u Gang samo iz Bangladeša u toku mesec dana.

Kada se na google earth baci pogled na Bengalski zaliv, uočljivo je da je ceo severni deo zaliva braon, a ne plave boje. Pitam se zašto.


tyson tyson 16:47 25.12.2017

Re: ..

Интересантно је и да је Њемачка 1940-41 имала 71 милион

Doduše, to je Nemačka sa sve anektiranim i okupiranim delovima ne-Nemačke.


hermine hermine 17:21 25.12.2017

Re: Sanitarna revolucija

I svi oni, faktički, seru i pišaju pravo u reku Gang; 163 miliona ljudskih govana dospe u reku dnevno, milijardu i 630 miliona govana u samo deset dana, 4 milijarde 890 miliona ljudskih govana se izruči u Gang samo iz Bangladeša u toku mesec dana.

Kada se na google earth baci pogled na Bengalski zaliv, uočljivo je da je ceo severni deo zaliva braon, a ne plave boje. Pitam se zašto.

Fascinantno. Ozbiljno.

Bilo je o tome riječi prije tačno 6 mjeseci, na blogu doktora Princija,

Zelene revolucije

I jedan moj komentar,

Der kampf um den stillen Ort

Nisam pročitala tekst, nemam vremena (ništa drugo), tj samo dirljiv civilizovan uvod (nisam razumjela da li je tekst prekucavan il je Martin diktirao), i kraj o Indiji.

Prije neki dan u Philosophie Magazin-u čitam o bio-politici u Indiji. Prvi problem su imali kako izgraditi wc za pola milijarde ljudi kojima je priroda wc. A kad su krenuli sa realizacijom i nabavili prvih 24 miliona wecea (od planiranih 130 miliona do 2019.), za privatne kuće, naišli su na drugi problem i nazivaju ga "kulturna građevina" (gradnja wecea je samo građevina)..
Indija je postala experimentalno polje za biopolitičku strategiju, tj kako milione individua promjeniti i primorati (naučiti), da koriste wc. Razmatraju, i filozofski, kako čovjeka naučiti na wc kao na sve životne procese od rođenja, produkcije, bolesti do smrti..

Kaže jedan Indijac, 87 god, "cijeli život idem u prirodu", i da ga tih nekoliko kilometara pješačenja - svaki dan - održava u formi, zdravije je.. Elem, "kulturna građevina" definiše taj problem (ima razumjevanje) kao "kulturna veza Indijca sa prirodom".

.. itd.

Reko', kad smo kod Zelene revolucije, podatak o pola milijarde Indijaca koji kenjaju u prirodi (i oko kuće) ne znam da li je za Holivud, ali i Bolivud o tome ne kaže skoro ništa ili vrlo malo..

Tj. sjetih se: vidjela sam da se Cerski (Carski?) bavio tim kulturno-filozofskim, za njega vjerovatno revolucionarnim problemom tj vezom Indijaca s prirodom i kako ih otrgnuti od nje i prirodnih potreba, prije nekoliko godina na Google-u.. Respekt, šta ti je čovjek savremenik.
tyson tyson 17:30 25.12.2017

Re: Sanitarna revolucija

hermine
I svi oni, faktički, seru i pišaju pravo u reku Gang; 163 miliona ljudskih govana dospe u reku dnevno, milijardu i 630 miliona govana u samo deset dana, 4 milijarde 890 miliona ljudskih govana se izruči u Gang samo iz Bangladeša u toku mesec dana.

Kada se na google earth baci pogled na Bengalski zaliv, uočljivo je da je ceo severni deo zaliva braon, a ne plave boje. Pitam se zašto.

Fascinantno. Ozbiljno.

Ponudilo meni svojevremeno posao sa nameštenjem u Daki, Bangladeš. Za Daku sam znao da je godinama najgori na svetu grad za život a na skali The Economist magazina, al' rekoh, daj da vidim na šta taj Bangladeš liči, ima li makar neka plaža* za vikend iskejp. Bacio pogled na google earth, sabrao 2 i 2, i zahvalio se na ponudi.





* OK, ima Cox's Bazar, ali opet, ta braon voda...


hermine hermine 17:36 25.12.2017

Re: Sanitarna revolucija

Tražim riječ kojom bih opisala šta tačno mislim o tome, tim faktima, i nemam je.

:)
tyson tyson 17:37 25.12.2017

Re: Sanitarna revolucija

Prije neki dan u Philosophie Magazin-u čitam o bio-politici u Indiji. Prvi problem su imali kako izgraditi wc za pola milijarde ljudi kojima je priroda wc. A kad su krenuli sa realizacijom i nabavili prvih 24 miliona wecea (od planiranih 130 miliona do 2019.), za privatne kuće, naišli su na drugi problem i nazivaju ga "kulturna građevina" (gradnja wecea je samo građevina)..
Indija je postala experimentalno polje za biopolitičku strategiju, tj kako milione individua promjeniti i primorati (naučiti), da koriste wc. Razmatraju, i filozofski, kako čovjeka naučiti na wc kao na sve životne procese od rođenja, produkcije, bolesti do smrti..
(...)
Reko', kad smo kod Zelene revolucije, podatak o pola milijarde Indijaca koji kenjaju u prirodi (i oko kuće) ne znam da li je za Holivud, ali i Bolivud o tome ne kaže skoro ništa ili vrlo malo..

U Indiji je sve igra velikih brojeva.

Na primer, jedan od konstantnih ekoloških problema decenijama u Indiji je 'oblak' gigantskih razmera koji konstantno lebdi nad potkontinentom, a koji je nastao i održava se masovnim (remember, veliki brojevi) korišćenjem suve kravlje balege kao goriva u pećima/šporetima/ognjištima.

Pa hajde sad ti omogući da pola milijarde ljudi pređe na neko drugo gorivo, koje im je fizički i materijalno dostupno, sa sve skalamerijom za korišćenje, održavanjem, infrastrukturom...


hermine hermine 17:45 25.12.2017

Re: Sanitarna revolucija

I ovo je interesantno.

:)
c_h.arlie c_h.arlie 18:53 25.12.2017

Re: Sanitarna revolucija

tyson
+ u Bangladešu živi 163 miliona ljudi,

I svi oni, faktički, seru i pišaju pravo u reku Gang; 163 miliona ljudskih govana dospe u reku dnevno, milijardu i 630 miliona govana u samo deset dana, 4 milijarde 890 miliona ljudskih govana se izruči u Gang samo iz Bangladeša u toku mesec dana.

Kada se na google earth baci pogled na Bengalski zaliv, uočljivo je da je ceo severni deo zaliva braon, a ne plave boje. Pitam se zašto.



Valjda zato što su govna najčešće braon boje ?
hermine hermine 19:17 25.12.2017

Re: Sanitarna revolucija

“The most essential gift for a good writer is a built-in, shockproof, shit detector.”

Ernest Hemingway
eloy eloy 19:50 25.12.2017

Re: Hermy

Principessa, ja sam vegan, Elojče živi od ljubavi.


eloy eloy 19:50 25.12.2017

Re: Hermy

Tražim riječ kojom bih opisala šta tačno mislim o tome, tim faktima, i nemam je.


Draga, to je uobičajena posledica veganske ishrane, to što je nemaš. Deficit proteina koji su osnovna gradivna jedinica moždane ćelije i engramizacije. Osnovne i jedine aminokiseline koje ulaze u gradivni metabolizam proteina dobijaju se isključivo mesožderstvom u ishrani za šta smo bogom dani. Sve ostalo je circulus vitiosus - uzročno posledično.

Sažeto - udri sestro po prasetini , jagnjetini a boga mi i kokošetini i eto tebi ,,riječi koje tražiš,,.

I veruj mi,sve je ovo iz ljubavi.

tasadebeli tasadebeli 20:43 25.12.2017

Re: moj drug Tasa !

eloy



Што рекосмо на једном од претходних постова, јебо ти ЈА ПАС...

Не, не, шалим се.

Пусти ти те сличности и инсинуације.

Таса и ја, бре, личимо. И овако, мислим, по лепоти, а и имамо исту филозофију фудбала.

(Не знам зашто сви ми Тасе морамо увек да играмо тог задњег везног који квари противничку игру, а истовремено мора да повезује редове своје екипе? Има то везе сигурно и са карактером, не само са интелегенцијом... )

Видим да су овде кренули са источњачким мудростима (ипак је ово Филипов пост), па да допринесем и ја...


hermine hermine 20:51 25.12.2017

Re: Hermy

Draga, to je uobičajena posledica veganske ishrane, to što je nemaš. Deficit proteina

Ček, šta si ti meni sad rekao?

Da je tome - što nemam jednu riječ da opišem šta mislim što njih 160 miliona u Bangladešu i 600 miliona u Indiji kenja u svetu rijeku (života i očišćenja) Gang - uzrok (deficitu, ne kenjanju) to što ne jedem prasetinu?


Fino. Šampion si, baćo.
eloy eloy 21:54 25.12.2017

Re: Hermy

to što ne jedem prasetinu?



Ogradio sam se zbog mogućih verskih implikacija pa sam spomenuo i janjetinu a boga mi i kokošetinu.

Da je tome - što nemam jednu riječ da opišem šta mislim što njih 160 miliona u Bangladešu i 600 miliona u Indiji kenja u svetu rijeku


760 miliona zaslužuje više od jedne reči.
hermine hermine 22:27 25.12.2017

Re: Hermy

Ogradio sam se zbog mogućih verskih implikacija pa sam spomenuo i janjetinu a boga mi i kokošetinu. 

Da, i mene je mrzilo nabrajati, zašto ne riba, dimljeni losos? - Omega 3 za mozak, srce, oči - od ulja algi i lana.

760 miliona zaslužuje više od jedne reči.

Dobro, dok ti aminuješ ja sam razmislila,

Veličanstveno, ta jedna riječ bi bila sasvim dovoljna u XXI stoljeću za tih 760 miliona.. nađoh je.
eloy eloy 22:28 25.12.2017

Re: Hermy

Fino. Šampion si, baćo.


Ma jok, samo sam učio na svojim i tuđim greškama.
Sad grešim bez greške.

,,Hermy prolaziš kroz moje srce ko zečica kroz kukuruz,,.

P.S u originalu je ,,ko krava kroz kukuruz,, ali se bojim da bih bio pogrešno shvaćen i proglašen neotesanim pa sam improvizovao sa zečicom.
Ipak je ovo veličanstveni 21 vek u kome samo par miliona pučanstva sere a boga mi i piša u svetu reku Savu.

nađoh je i ja.
hermine hermine 22:39 25.12.2017

Re: Hermy


P.S u originalu je ,,ko krava kroz kukuruz,, ali se bojim da bih bio pogrešno shvaćen i proglašen neotesanim pa sam improvizovao sa zečicom.

Sa zečicom bolje prođeš, krava u kukuruzu pravi veću štetu.
freehand freehand 22:48 25.12.2017

Re: Sanitarna revolucija

163 miliona ljudskih govana dospe u reku dnevno

Interesantna rečenica, na svaki mogući način.
blogovatelj blogovatelj 22:49 25.12.2017

Re: Sanitarna revolucija

Valjda zato što su govna najčešće braon boje ?


Za svaku je pohvalu tvoje logičko rasuđivanje. Što voliš da se praviš većim majmunom nego što stvarno jesi?
freehand freehand 22:51 25.12.2017

Re: Hermy

Sa zečicom bolje prođeš, krava u kukuruzu pravi veću štetu.

A i riba i zečica svakako intelektualnoj dodaju i tu bezobraznu iritirajuću erocku konotaciju
eloy eloy 22:59 25.12.2017

Re: Hermy

iritirajuću erocku konotaciju


Rekoh u Savu, Tamiš niko nije spominjao - kolko istine radi.
hermine hermine 23:01 25.12.2017

Re: Hermy

A i riba

Omega 3 kapsule od ribljeg ulja, nisam dalje dobacila - ovde ionako svako malo borba za goli život..

Zečica i krava stigoše naknadno, pa kako ko voli.. da sobali.

aureus aureus 23:07 25.12.2017

Re: ..

tyson
Интересантно је и да је Њемачка 1940-41 имала 71 милион

Doduše, to je Nemačka sa sve anektiranim i okupiranim delovima ne-Nemačke.

Sa okupiranim i anektiranim imala je i svih 80 miliona.
Austrija je imala nešto manje od 7 miliona stanovnika u vrijeme aneksije.
Doduše, teško je ući u trag podacima koliko je Njemačka imala u današnjim granicama jer su se njemačke granice previše mijenjale do njenog sloma 1945.
Imao si Njemačko carstvo koje je izgledalo ovako:



Pa onda Vajmarsku republiku koja je u vrijeme dolaska nacista na vlast izgledala ovako:


Tad (1933) je imala 65 miliona stanovnika.

E onda se Hitler počeo širiti pa je ono što je bila Njemačka pred Drugi svjetski rat izašlo na 79 miliona, što je okreni-obrni strašna cifra za zemlju sa onolikim naoružanjem i spremnošću za rat, pogotovo u usporedbi sa miševima od nekoliko miliona stanovnika koje je kukasti krst mogao da pozobe za doručak.
Sreća pa je Staljin imao dovoljno ljudstva za žrtvu, a i Amerikanci su naposlijetku bili voljni da uđu u rat. Sile osovine nisu bile nimalo naivne. Čak ni populaciono.

aureus aureus 23:13 25.12.2017

Re: Hermy

eloy
,,Hermy prolaziš kroz moje srce ko zečica kroz kukuruz,,.

P.S u originalu je ,,ko krava kroz kukuruz,, ali se bojim da bih bio pogrešno shvaćen i proglašen neotesanim pa sam improvizovao sa zečicom.

Ne, ne, sve je u redu.
Improvizuj slobodno.

freehand freehand 23:15 25.12.2017

Re: ..

Sreća pa je Staljin imao dovoljno ljudstva za žrtvu,

Šta ovo tačno znači, nadajući se da nije reč o floskuli baziranoj na klasičnom stereotipu zasnovanom ni na čemu sem ideološkoj mržnji?
aureus aureus 23:20 25.12.2017

Re: ..

freehand
Sreća pa je Staljin imao dovoljno ljudstva za žrtvu,

Šta ovo tačno znači, nadajući se da nije reč o floskuli baziranoj na klasičnom stereotipu zasnovanom ni na čemu sem ideološkoj mržnji?

E, ovoga puta ću te ostaviti da sam mozgaš.
eloy eloy 23:25 25.12.2017

Re: Hermy


A i riba

Omega 3 kapsule od ribljeg ulja, nisam dalje dobacila - ovde ionako svako malo borba za goli život..


Šta se pravdaš, to je naš free, sve je ok.



eloy eloy 23:29 25.12.2017

Re: Hermy

Ne, ne, sve je u redu.
Improvizuj slobodno.


Nije u redu ubacuješ ,,lisca,, u igru, i to već nije slučajno.
hermine hermine 07:33 27.12.2017

Re: Hermy

Ne, ne, sve je u redu.

Da, interesantan je i omjer Njemačka - Ukrajina,

Površina, 357 : 603
Stanovnika, 81 : 42

Prije 2-3 god sjedimo nekom zgodom nas tri, Ruskinja iz Moskve, Ukrajinka iz Kijeva, i ja, nije vic. Ispostaviće se poslije da je Ruskinja Jevrejka a Ukrajinka katolkinja.. da pogodimo ko se najviše blamirao.. Tačno me sramota ispričati.

Improvizuj slobodno.




hermine hermine 07:36 27.12.2017

Re: Hermy

Šta se pravdaš, to je naš free, sve je ok.

Nisam mislio na to, EKV

hermine hermine 07:40 27.12.2017

..

I kad smo kod Bangladeša i intelektualne čistote, što još uvijek nije isto što i intelektualna nezavisnost, jel,


Junaci idealni za manipulaciju

Rumunski dramaturg je težio, kako je sam objašnjavao, da stvori čistu dramu, bez teme i bez ideologije. Njegov cilj bio je teatar u kojem se istražuje skriveni smisao ljudskog postojanja. Joneskovi junaci su zatočenici birokratije, potrošačke kulture, malograđanštine. Oni su idealni za manipulaciju i kao takvi spremni da postanu „nosorozi“. „Nacizam je bio, u velikoj meri, između dva rata izum pomodnih intelektualaca, ideologa ili pomodnih poluintelektualaca, koji su ga propagirali. Bili su nosorozi. U njih je, više no u gomili, mentalitet gomile. Oni ne misle, već recituju intelektualne parole“, zapisao je Jonesko.

Situacije, karakteri i dijalozi u Joneskovim dramama podsećaju na prizore iz snova. Njegovi ljudi-lutke govore jezikom prepunim uopštenih fraza i besmislica. Francuski filozof Žan Pol Sartr nazvao je Joneskov teatar „snom o jeziku“. „Rođen izvan Francuske, Jonesko posmatra naš jezik bukvalno s distance. On pronalazi u njemu opšta mesta, rutinu. Ako nešto proizilazi iz ’Ćelave pevačice’ onda je to vrlo oštra predstava o apsurdnosti jezika, toliko da više nema potrebe za razgovorom. Njegovi likovi ne razgovaraju nego imitiraju u grotesknom ključu mehanizam žargona, Jonesko ’iznutra’ uništava francuski jezik, ostavljajući samo uzvike, rečce, kletve“, primetio je Sartr.

..

Klasika avangarde, Valentina Bulatović


aureus aureus 09:03 27.12.2017

Re: Hermy

hermine

Prije 2-3 god sjedimo nekom zgodom nas tri, Ruskinja iz Moskve, Ukrajinka iz Kijeva, i ja, nije vic. Ispostaviće se poslije da je Ruskinja Jevrejka a Ukrajinka katolkinja.. da pogodimo ko se najviše blamirao..

Описни превид.
Једино ти у читавој причи немаш ни националност ни пребивалиште ни вјеру.
hermine hermine 09:22 27.12.2017

..

Описни превид.
Једино ти у читавој причи немаш ни националност ни пребивалиште ни вјеру.




+ Ruskinja je advokatica, živi u Moskvi, Ukrajinka maklerka, živi u Kijevu, i ručak je bio negdje u ovo doba, oko Božića, u Beču.

+ što bi rekla Maya Angelou, "Ljudi će zaboraviti šta ste rekli, zaboraviće i šta ste učinili, ali nikad neće zaboraviti kako su se osjećali zbog vas."
c_h.arlie c_h.arlie 09:09 24.12.2017

M'da !

Lepo je ovo Filip izložio.
freehand freehand 10:18 24.12.2017

Pitanje

Strašan je Majakovski u svojoj poeziji, i tako bolno tačan u konstatovanju društveniuh odnosa kad se društvo ubuđa i zaglibi u sirovoj, na zakonima zasnovanoj moći i sistemom ovekovečenoj bogatih i na gladi, zavisti i strahu sazdanoj apatiji tlačenih.
Ali, šta je to Revolucija u XXI veku?
aureus aureus 10:23 24.12.2017

Re: Pitanje

freehand

Ali, šta je to Revolucija u XXI veku?

Провала на веб-сајт скупштине?
freehand freehand 10:30 24.12.2017

Re: Pitanje

aureus
freehand

Ali, šta je to Revolucija u XXI veku?

Провала на веб-сајт скупштине?

Nisam razumeo, no dobro.
Svejedno, pojmovi sa razvojem društva menjaju i prilagođavaju sadržaj. Tako je sa "socijalizmom", "kapitalizmom", "ratom" i svim drugim odrednicama.
Utoliko ni "revolucija" nije i ne može biti ono što je bila u tri prethodna veka.
O tome sam hteo da potaknem raspravu, ako je nekokme interesantno.
Ne mora biti akademska i visokoumna, al ne mora baš ni skroz jeftina.
aureus aureus 10:39 24.12.2017

Re: Pitanje

Па и није јевтина.

5. октобра смо провалили у праву скупштину, а пошто смо се временом скоро сви преселили на интернет, претпостављам да бисмо наредни пут могли да провалимо на веб-сајт скупштине.
Мада, питање је да ли је и оно била икаква револуција. Вјероватно није. Свега десетак година раније Румуни су се друкчије обрачунали са својом злотворком.
- И злотвором.
- Добро, ајде...
freehand freehand 10:48 24.12.2017

Re: Pitanje

aureus
Па и није јевтина.

5. октобра смо провалили у праву скупштину, а пошто смо се временом скоро сви преселили на интернет, претпостављам да бисмо наредни пут могли да провалимо на веб-сајт скупштине.
Мада, питање је да ли је и оно била икаква револуција. Вјероватно није. Свега десетак година раније Румуни су се друкчије обрачунали са својом злотворком.
- И злотвором.
- Добро, ајде...

Kad se ta granica između virtuelnog i realnog još malo pomeri i kad virtuelno zaista bude ravnopravno ili preovlađujuće možda će i tako biti.
Sad bi, još uvek, hakovanje Godlman Saksa, centralnih banki ili svetskih berzi bilo bliže tom činu i redistribuciji moći no hakerski napad na institucije političkih sistema
vcucko vcucko 11:05 24.12.2017

Re: Pitanje

freehand
Strašan je Majakovski u svojoj poeziji, i tako bolno tačan u konstatovanju društveniuh odnosa kad se društvo ubuđa i zaglibi u sirovoj, na zakonima zasnovanoj moći i sistemom ovekovečenoj bogatih i na gladi, zavisti i strahu sazdanoj apatiji tlačenih.

U neku ruku, bio je više angažovani (ekstremno levi) intelekt nego pesnik u nekom klasičnom smislu.
Čuveni su njegovi sukobi sa Jesenjinom. Koji je u suštini bio za revoluciju, ali je svojim zdravo-krestjanskim umom mogao da predvidi i sve ćorsokake.
aureus aureus 11:15 24.12.2017

Re: Pitanje

vcucko

Čuveni su njegovi sukobi sa Jesenjinom.

Та двојица су укупно поживјела 67 година.
Један се убио, а други...није баш сигурно како је скончао свој живот.
Али 67 година на два човјека...
vcucko vcucko 11:52 24.12.2017

Re: Pitanje

aureus
vcucko

Čuveni su njegovi sukobi sa Jesenjinom.

Та двојица су укупно поживјела 67 година.
Један се убио, а други...није баш сигурно како је скончао свој живот.
Али 67 година на два човјека...

Biološki da, samo je pitanje šta računaš kao život čoveka.
Budući obojica (Jesenjin pogotovo, neka mi bude dopušteno da primetim) žive i dalje i živeće dok god reč, izgovorena ili napisana, bude od ikakvog značaja ljudskoj vrsti.
Znaš kako kažu, ne može i jare i pare.
c_h.arlie c_h.arlie 12:04 24.12.2017

Re: Pitanje

freehand
Strašan je Majakovski u svojoj poeziji, i tako bolno tačan u konstatovanju društveniuh odnosa kad se društvo ubuđa i zaglibi u sirovoj, na zakonima zasnovanoj moći i sistemom ovekovečenoj bogatih i na gladi, zavisti i strahu sazdanoj apatiji tlačenih.
Ali, šta je to Revolucija u XXI veku?

Ne može komunac bez revolucije, pa to ti je.
aureus aureus 12:05 24.12.2017

Re: Pitanje

vcucko

Biološki da, samo je pitanje šta računaš kao život čoveka.
Budući obojica (Jesenjin pogotovo, neka mi bude dopušteno da primetim) žive i dalje i živeće dok god reč, izgovorena ili napisana, bude od ikakvog značaja ljudskoj vrsti.
Znaš kako kažu, ne može i jare i pare.

Ja bih ipak da umrem u dubokoj starosti.
Rubinštajn bi dodao: u stodvadesetoj dok bježim od bijesnog muža mlade ljubavnice.

Pazi ovako, ta dvojica su imala sreće da ponešto napišu prije smrti pa su ostali poznati i čak postali - legende.
Ali zamisli, na primjer, da je Aristotel zaginuo u 37. godini. Niko za njega uopšte ne bi znao, jer je on tada još vrijedno skupljao razna znanja i razmišljao o koječemu. Tek sa 48 je počeo da piše. I pisao je narednih 13-14 godina. Da ga je neko skratio za glavu prije 48. ili da je umro od neke boleštine, mi danas ne bismo o njemu govorili kao o jednom od najvećih filozofa.
Isto tako, da je Dik Brauni umro prije 56. mi danas ne bismo imali Hogara Strašnog.
Prema tome, isplati se dugo živjeti.
eloy eloy 13:09 24.12.2017

Re: Pitanje

Ali zamisli, na primjer, da je Aristotel zaginuo u 37. godini. Niko za njega uopšte ne bi znao


e svaka ti je zlatna štovani.

Nadam se da mislimo na istog Aristotela ne onog Kenedijevog naslednika tajkuna Onasisa.

Nagradno pitanje ( sad je to ,,in,, na blogu - mislim nagradna pitanja i kvizovi )

dakle nagradno pitanje za dragu Herminicu

Šta misliš mila koliko je od onih 163 000 000 Bangladešana čulo za Aristotela ? Prihvatamo i odgovor u procentima.

freehand freehand 13:09 24.12.2017

Re: Pitanje

U neku ruku, bio je više angažovani (ekstremno levi) intelekt nego pesnik u nekom klasičnom smislu.
Čuveni su njegovi sukobi sa Jesenjinom. Koji je u suštini bio za revoluciju, ali je svojim zdravo-krestjanskim umom mogao da predvidi i sve ćorsokake.

Ne bih zalazio u pitanje da li je Majakovski bio (više) pesnik ili angažovani intelekt, ali neke od njegovih pesama i poema učine da se smrznem. Kao kad grmi "Levi marš". Meni je on kao Lorka, samo sve suprotno. :)
Koji je u suštini bio za revoluciju, ali je svojim zdravo-krestjanskim umom mogao da predvidi i sve ćorsokake.

Ježim se od tih što "predviđaju ćorsokake". Od onih što unapred znaju da će biti teško, da su ljudi loši, da će biti problema, da se neće uspeti. I ako takvima negde nema mesta - a nema im ni u kakvom poduhvatu, bilo političkom, bilo poslovnom - onda im mesta nema u velikom društvenom prevratu.
freehand freehand 13:11 24.12.2017

Re: Pitanje

c_h.arlie
freehand
Strašan je Majakovski u svojoj poeziji, i tako bolno tačan u konstatovanju društveniuh odnosa kad se društvo ubuđa i zaglibi u sirovoj, na zakonima zasnovanoj moći i sistemom ovekovečenoj bogatih i na gladi, zavisti i strahu sazdanoj apatiji tlačenih.
Ali, šta je to Revolucija u XXI veku?

Ne može komunac bez revolucije, pa to ti je.

Taman otkucam jedno "Mrš" a onda se setim da je to samo Čarli...
Koji čeka da mu žena donese banana šejk koji je on jutros tražio.
Pa obrišem, šta ću.
eloy eloy 13:20 24.12.2017

Re: Pitanje

5. октобра смо провалили у праву скупштину,


Neki ste provalili a neki boga mi i nismo!

S indignacijom odbijam insinuacije štovanog Aureusa i ograđujem se od ovakvih paušalnih izjava koje nas sve trpaju u isti koš.

Da prostiš izvini.

eloy eloy 13:28 24.12.2017

Re: aj sad ,,iš,,


Utoliko ni "revolucija" nije i ne može biti ono što je bila u tri prethodna veka.O tome sam hteo da potaknem raspravu, ako je nekokme interesantno.



vcucko vcucko 16:10 24.12.2017

Re: Pitanje

aureus

Prema tome, isplati se dugo živjeti.

Zavisi od delatnosti.

Svaki iz svojih razloga, i Pele i Maradona bi za mit o sebi više učinili, da su otišli u recimo tridesetpetoj, max. četrdesetoj. El Pibe ne bi stigao da se toliko vošti sa belim i da pravi porodične skandale (čuj tuži se sa ćerom oko para?!). Pele ne bi postao zli dedak koji ide okolo i viče "ja sam najveći" i da ruži El Pibea.

I Sergej Aleksandrovič i Vladimir Vladimirovič su, za to malo proleća na Zemlji, dosegli neke visine. Koje možda smrtnicima i nisu namenjene i koje svakako ostavljaju traga na smrtnom telu. I koje su svakako uticale na njihov biološki vek. U prevodu, ne verujem da bi duža žiznj njihova donela bitno veće ili jače delo njihovo.

A to šta bi ti i ja želeli, ne ide brate u isti post sa ovim divovima. Nejde...
freehand freehand 16:40 24.12.2017

Re: aj sad ,,iš,,

eloy

Utoliko ni "revolucija" nije i ne može biti ono što je bila u tri prethodna veka.O tome sam hteo da potaknem raspravu, ako je nekokme interesantno.




Iš.
eloy eloy 17:24 24.12.2017

Re: aj sad ,,iš,,

Iš.


Dobro je - ipak nije ,,mrš,, a to mi vrlo znači i imponuje.



Kako god sve najbolje u novoj godini - da smo mi živi i zdravi!
bene_geserit bene_geserit 19:39 24.12.2017

Re: Pitanje

freehand
aureus
5. октобра смо провалили у праву скупштину, а пошто смо се временом скоро сви преселили на интернет, претпостављам да бисмо наредни пут могли да провалимо на веб-сајт скупштине.

Kad se ta granica između virtuelnog i realnog još malo pomeri i kad virtuelno zaista bude ravnopravno ili preovlađujuće možda će i tako biti.
Sad bi, još uvek, hakovanje Godlman Saksa, centralnih banki ili svetskih berzi bilo bliže tom činu i redistribuciji moći no hakerski napad na institucije političkih sistema

Evo bas radimo nesto za virtual reality, pa ko velim, da napravimo stogod za Filipa i drugare, da izvode virtuelne revolucije. Da svima bude dobro. Ko u Matriksu.

A jel ima neki od tih sto hakuju centralne banke i svetske berze sto radi to zarad redistribucije moci i bogatstva a ne da bi se sam nakrao?
freehand freehand 21:07 24.12.2017

Re: Pitanje

A jel ima neki od tih sto hakuju centralne banke i svetske berze sto radi to zarad redistribucije moci i bogatstva a ne da bi se sam nakrao?

Ima.
A čuo sam da i kod vas na čajanci ima nekih koji nas crnce, indijance, Kineze, siromašne i komuniste ne bi baš pobili nego mrze razumno i dostojanstveno, u granicama normalnog.
aureus aureus 00:57 25.12.2017

Re: Pitanje

eloy

Da prostiš izvini.


Prihvata se, prihvata se.


bene_geserit bene_geserit 03:19 25.12.2017

Re: Pitanje

freehand
A čuo sam da i kod vas na čajanci ima nekih koji nas crnce, indijance, Kineze, siromašne i komuniste ne bi baš pobili nego mrze razumno i dostojanstveno, u granicama normalnog.

Ti brate imas neke cudne ideje.
Bogatase siromasni (a ni vi indijanci, crnci i kinezi, nisam siguran koji si ti tacno) pre svega ne zanimaju, niti ih primecuju. Da muvaju se okolo neki sto im ciste bazene, kuvaju ruckove i cuvaju decu, oni im daju neke dodatne pare za Bozic i to je to.
A ne zele da placaju poreze zato sto su pohlepni, a ne zato sto mrze siromasne.

Jedini koje stvarno mrze su komunisti. Istina ta mrznja je opravdana (ovi bi da ih pobiju i popljackaju) i obostrana.
freehand freehand 06:49 25.12.2017

Re: Pitanje

Ti brate imas neke cudne ideje.
Bogatase siromasni (a ni vi indijanci, crnci i kinezi, nisam siguran koji si ti tacno) pre svega ne zanimaju, niti ih primecuju.

Ko je pomenuo bogataše?
bene_geserit bene_geserit 10:13 25.12.2017

Re: Pitanje

Pa rekao si cajanka pa ko velim mislis na "Tea Party movement", sa sve Koch-ovima kao finansijerima.

A rekao si i siromasne, dakle pricas o nekome ko nije siromasan (mada je i samo-mrznja moguca, evo kod nas kol'ko hoces srba sto mrze svoj narod).
Ako si mislio na visu srednju klasu, kod njih opet kao kod bogatasa, ne primecuju ove druge sem kad im sisaju travu u dvoristu i kad su na kasi u Whole Foods-u.
Ako si mislio na nizu srednju klasu, prilicno je besmisleno, jedan gubitak posla su udaljeni od siromastva, a poticu cesto iz siromasnih porodica.
Ako si mislio na belce koji su glasali za Trampa (dakle gotovo sve belce), to ukljucuje i vecinu siromasnih.

Tako da mnogo bre neprecizno pricas, a posle se bunis pogresno te shvatili.
eloy eloy 14:13 25.12.2017

Re: Aureus

Prihvata se, prihvata se.




Prema svijetcu i čajnik !

Cenim štovani iluštrisimus vaš prefinjeni smisao za šegu i u svakom slučaju sve najbolje te zdravo i veselo u novom anno domini MMXVIII
eloy eloy 10:52 24.12.2017

Мада,


питање је да ли је и оно била икаква revolucija.


Aj sad lepo da zamrznemo ovu raspravu pa nastavljamo posle praznika.

hermine hermine 11:54 24.12.2017

Re: Мада,

Aj sad lepo da zamrznemo ovu raspravu pa nastavljamo posle praznika.

Ma kakvu raspravu, zamrznimo cirkusku šatru i sve majmune, klovnove, slonove, žirafe, mađioničare, dame, lavove, posebno njih, fakin lavove..

Razlog?

Skrnavljenje.. iznad glave Vladimira Majakovskog napisati Samo vas gledam!, i sa desne strane postaviti odžačarku sa živinom u ruci,

Bože sačuvaj. I sakloni.

Vladimiru nek' je laka crna zemlja.

Spuštaj zavjesu.

Do proljeća.


c_h.arlie c_h.arlie 12:06 24.12.2017

Re: Мада,

hermine
Aj sad lepo da zamrznemo ovu raspravu pa nastavljamo posle praznika.

Ma kakvu raspravu, zamrznimo cirkusku šatru i sve majmune, klovnove, slonove, žirafe, mađioničare, dame, lavove, posebno njih, fakin lavove..

Razlog?

Skrnavljenje.. iznad glave Vladimira Majakovskog napisati Samo vas gledam!, i sa desne strane postaviti odžačarku sa živinom u ruci,

Bože sačuvaj. I sakloni.

Vladimiru nek' je laka crna zemlja.

Spuštaj zavjesu.

Do proljeća.



Pa dobro.
No, ja sam siguran da bi ti, kada bi ti se dalo, našla i pozitivnu konotaciju u datom prikazu.
I tebi srećna nova godina i svi sveci !
eloy eloy 12:18 24.12.2017

Re: haj Gerry

Bože sačuvaj. I sakloni.Spuštaj zavjesu.


hermine hermine 12:19 24.12.2017

Re: Мада,

I tebi srećna nova godina i svi sveci !

:)
principessa_etrusca principessa_etrusca 21:12 24.12.2017

Re: Мада,

Aj sad lepo da zamrznemo ovu raspravu pa nastavljamo posle praznika.


Него, у Кркаревом одсуству, зна ли неко где се у Србији набавља органско месо (али не где ви набаљате преко кумова, шурака и других веза, него где би могле да купе новајлије)?
hermine hermine 12:27 25.12.2017

Re: Мада,

Него, у Кркаревом одсуству


c_h.arlie c_h.arlie 14:18 25.12.2017

Re: Мада,

principessa_etrusca
Aj sad lepo da zamrznemo ovu raspravu pa nastavljamo posle praznika.


Него, у Кркаревом одсуству, зна ли неко где се у Србији набавља органско месо (али не где ви набаљате преко кумова, шурака и других веза, него где би могле да купе новајлије)?

Ko je to 'Krkar' ?
eloy eloy 14:20 25.12.2017

Re: Hermy


Papa was a rolling stone


principessa_etrusca principessa_etrusca 16:02 25.12.2017

Re: Мада,

Ko je to 'Krkar' ?

Један блогер, кувар, који је подучавао о добрим шерпама и првокласним састојцима.

Штета да нико не одговара на моје питање о месу. Заиста, производи ли ико сертификовано органско?
mirelarado mirelarado 16:31 25.12.2017

Re: Мада,

Штета да нико не одговара на моје питање о месу. Заиста, производи ли ико сертификовано органско?


Трговински ланци (велики супермаркети) имају органско месо, али не знам ко издаје сертификате домаћим произвођачима, а ако је месо увезено, ко гарантује тачност података на етикети, итд... Ово је награђени произвођач.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:04 25.12.2017

Re: Мада,

Ово је награђени произвођач



Чуружани, нека биофарма, преплављен је НС-њиховим производима, мало су скупљи за СРБ стандарде, ал' капирам да је трипут јефтиније од УК.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana