Astrologija| Život

Srećna Nova godina!

alselone RSS / 01.01.2018. u 10:20

Prostor za čestitke, želje i pozdrave. Da se ne smucate sa siročić-komentarima po drugim blogovima. :)

 

Ovaj je samo za to. 


Sve najbolje svima. I Mireli VIP.  

 

 Meni je utisak godine Kesićeva emisija. Ja zaista ne pratim vesti, blokirao sam Blici i druge sajtove na kompu, hajdovao prijatelje sto pričaju o politici, od TV kanala vrtim samo favorites i to češće premotavam nego što gledam u realnom vremenu itd. Napravio sam štit protiv dnevne politike. 

 Priznajem da mi je počesto bilo čudno kada pričate o politici ovde na blogu pa bude "mi smo gotovi" apokaliptičnih scenarija. Ali pošto ne pratim, nisam se dublje upuštao u komentarisanje. 

 

Do juče. Kada sam pogledao pregled godine sa Kesićem (kog baš nešto i ne volim) shvatio sam dubinu naše propasti. 

 

Mi zaista jesmo najebali. I to je lajtmotiv naredne generacije.  



Komentari (257)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

narcis narcis 10:21 01.01.2018

srećna nova

alselone alselone 10:42 01.01.2018

Re: srećna nova

Je l' bilo bugarskih turista u Nis juce?
narcis narcis 10:48 01.01.2018

Re: srećna nova

alselone
Je l' bilo bugarskih turista u Nis juce?

pakakobi niš bez braću blgari, nebivato
alselone alselone 10:57 01.01.2018

Re: srećna nova

pakakobi niš bez braću blgari, nebivato

Dobro je dok dolaze goloruki.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:38 01.01.2018

Re: srećna nova

Je l' bilo bugarskih turista u Nis juce?

Не знам за Ниш, али их је у Београду било... замало. Просмуцао сам у поноћ градом, и не видех нешто странаца. Можда стога што их Аца Лукас не интересује?

Све похвала организацији, бар оно што сам ја видео, полиција била супер ефикасна, Аца је дудук, ватромет је био супер. После сам купио кокице, тзв. Пећина fortune кокице, и добио доњу пословицу. Мислим да она говори како је са сексом за мене готово. Или можда нешто друго?



alselone alselone 13:26 01.01.2018

Re: srećna nova

Можда стога што их Аца Лукас не интересује?


Je l' istina da ga je platilo 50,000 evra?
maksa83 maksa83 13:35 01.01.2018

Re: srećna nova

alselone
Можда стога што их Аца Лукас не интересује?


Je l' istina da ga je platilo 50,000 evra?

Da, jeftiniji od jelke. Skroz se sjebo zbog toga.
alselone alselone 13:44 01.01.2018

Re: srećna nova

Da, jeftiniji od jelke. Skroz se sjebo zbog toga.


Koji je to nivo kradje covece. Kao drumski razbojnici.

Mada su skoro pisali po tw, gde sam se skoro registrovao, kako je i Djitler imao neke avanture sa desetinama hiljada evra kojima je placao neke reklame, nagrade, budalastine...

Ne, nivo nase propasti je dublji nego sto se i moze pomisliti.
maksa83 maksa83 13:48 01.01.2018

Re: srećna nova

Mada su skoro pisali po tw, gde sam se skoro registrovao, kako je i Djitler imao neke avanture sa desetinama hiljada evra kojima je placao neke reklame, nagrade, budalastine...

Pa cela ona furtutma sa ekološkim bilbordom od 400000 EUR na Belgrade Open (zbog čega su napušavali Dulića, koji je imao sasvim druge grehove - firmu koja je prodavala računare državi) je njegovo maslo, tj. ne samo njegovo nego njega i Srđana Đokovića (koji je, za razliku od Novaka, jedno od većih i smrdljivijih govana koje se ovde promovisalo).
alselone alselone 13:52 01.01.2018

Re: srećna nova

Pa cela ona furtutma sa ekološkim bilbordom od 400000 EUR na Belgrade Open (zbog čega su napušavali Dulića, koji je imao sasvim druge grehove - firmu koja je prodavala računare državi) je njegovo maslo, tj. ne samo njegovo nego njega i Srđana Đokovića (koji je, za razliku od Novaka, jedno od većih i smrdljivijih govana koje se ovde promovisalo).


Ja sam klasican Srbin, pilece pamcenje. Ja bih sad glaso za njega.

Doduse, ne sto mislim da je sjajan, nego opet "manje zlo".
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 13:57 01.01.2018

Re: srećna nova

maksa83
Mada su skoro pisali po tw, gde sam se skoro registrovao, kako je i Djitler imao neke avanture sa desetinama hiljada evra kojima je placao neke reklame, nagrade, budalastine...

Pa cela ona furtutma sa ekološkim bilbordom od 400000 EUR na Belgrade Open (zbog čega su napušavali Dulića, koji je imao sasvim druge grehove - firmu koja je prodavala računare državi) je njegovo maslo, tj. ne samo njegovo nego njega i Srđana Đokovića (koji je, za razliku od Novaka, jedno od većih i smrdljivijih govana koje se ovde promovisalo).


Da samo budemo precizni (ovo poslednje je besprekorno, preciznije i konciznije nije moglo), bilo je pola milijuna eura, i nije bio nikakakv "Bilbord" nego najobičnije čaršavće, sa sloganom Očistimo Srbiju.



E da, a niko nikad nije saznao koliko je para (*) utrošeno iz Opštinskog i Gradskog budžeta da bi se ti tereni sredili, napravile bine i restoran (koji je uručen isto takođe i dapače gorepomenutom na ubiranje profita) i tako to i tako dalje.

(*) Onih pola milijuna je ušlo u "turnirski prihod", plaćeno da onaj gore pomenuti i Porodica, ne bi imali manjak na turniru - tu nije bilo ništa "ostaće to posle Beogradu"
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 14:34 01.01.2018

Re: srećna nova

Doduse, ne sto mislim da je sjajan, nego opet "manje zlo".

Да. Не туче жену. Пуно.
Само таста.

EKSKLUZIVNO SVEDOČENJE ĐILASOVE BIVŠE ŽENE: Tukao mi oca, a mene trudnu mučio!
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:56 01.01.2018

Re: srećna nova

Predrag Brajovic
Doduse, ne sto mislim da je sjajan, nego opet "manje zlo".

Да. Не туче жену. Пуно.
Само таста.

EKSKLUZIVNO SVEDOČENJE ĐILASOVE BIVŠE ŽENE: Tukao mi oca, a mene trudnu mučio!


AUTOR: Ekipa Srpskog telegrafa, subota, 30. 12. 2017

Moraćeš malo više da poradiš na sličnim "akcijama" e da bi ti posle izbora legao neki UO.

NM - Čuj - "malo", ma Mnogo, jerbo daleko si ti od Kreleta (u svakom pogledu ☻)


st.jepan st.jepan 14:56 01.01.2018

Re: srećna nova

alselone
Pa cela ona furtutma sa ekološkim bilbordom od 400000 EUR na Belgrade Open


Ja sam klasican Srbin, pilece pamcenje. Ja bih sad glaso za njega.

Doduse, ne sto mislim da je sjajan, nego opet "manje zlo".


Manje?
Nakon petogodišnjeg apstiniranja i kriziranja?
I nakon petoljetke koja je dokazala da nitkovluk može i potpuno razgaćeno, neprikriveno?
niccolo niccolo 15:10 01.01.2018

Re: srećna nova

AUTOR

Ja se zalažem da se uvede pravilo da komentatori moraju da stave napomenu kada linkuju fejknjuz portale i propagandna glasila tipa Informer, Pink, Blic, ti srpski telegrafi i pičke materine...da odmah znamo da možemo da preskočimo taj komentar bez čitanja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:13 01.01.2018

Re: srećna nova

niccolo
AUTOR

Ja se zalažem da se uvede pravilo da komentatori moraju da stave napomenu kada linkuju fejknjuz portale i propagandna glasila tipa Informer, Pink, Blic, ti srpski telegrafi i pičke materine...da odmah znamo da možemo da preskočimo taj komentar bez čitanja.


Nemoj Sputnik da mi zaboravljaš i onu Putinovu profuknjaču, kokainku, od koje mudrost i informacije crpi pola bloga (to su oni što se ovde kunu da ne znaju ko je dotična osoba).

Svejedno:

Srećna svima nova godina, koliko god da vas je preostalo na blogu. Meni je drago da se krkarove mračne slutnje nisu obistinile, a čak je i Urketa pokrio sneg, iako je ovde pričao o nekim pregovorima koji će zapečatiti sudbinu bloga. Ustvari, možda su pregovori urodili plodom, samo nije hteo da se hvali.




hoochie coochie man hoochie coochie man 18:24 01.01.2018

Re: srećna nova

fejknjuz portale i propagandna glasila tipa Informer, Pink, Blic, ti srpski telegrafi i pičke materine


A pa ne može tako.
Ako je neki portal, televizija, novine, nešto, glavni kakal kojim se predsednik države obraća građanima, ako se na njemu pojavljuje najčešće i najduže, ako najvažnije odluke preko njega saopštava, onda to nije fejknjuz.

A tako je, kojekakvi krasni pinkovi i informeri su postali baš to, osnovni kanal komunikacije vlasti sa građanima.

niccolo niccolo 18:30 01.01.2018

Re: srećna nova

Nemoj Sputnik da mi zaboravljaš i onu Putinovu profuknjaču, kokainku, od koje mudrost i informacije crpi pola bloga (to su oni što se ovde kunu da ne znaju ko je dotična osoba).

To su pičke materine

kojim se predsednik države obraća građanima

fejknjuz

Pa to ti kažem, čoveče...
blogovatelj blogovatelj 19:35 01.01.2018

Re: srećna nova

onu Putinovu profuknjaču, kokainku




Kako bre ti, planinar iz Denvera, znaš da je ona profuknjača i kokainka.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:00 01.01.2018

Re: srećna nova

Kako bre ti, planinar iz Denvera, znaš da je ona profuknjača i kokainka.


Ma mizoginija čista.
Ne zna šta će od muke što je žena onako pametna, lepa, elokventna, uspešna... pa izmišlja.
:)
gedza.73 gedza.73 20:15 01.01.2018

Re: srećna nova




Припев:
Ойся, ты ойся,
Ты меня не бойся,
Я тебя не трону,
А ты не беспокойся.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:00 01.01.2018

Re: srećna nova

Ja se zalažem da se uvede pravilo da komentatori moraju da stave napomenu kada linkuju fejknjuz portale i propagandna glasila tipa Informer, Pink, Blic, ti srpski telegrafi i pičke materine...da odmah znamo da možemo da preskočimo taj komentar bez čitanja.

Да, ево то исто у Блицу.
Đilas se žestoko posvađao sa bivšim tastom, slučaj prijavljen policiji

Ево и у Куриру.
KRATAK FITILJ: Ðilas pretukao tasta pred ćerkom!

Ево и у Републици.
EKSKLUZIVNO SVEDOČENJE ĐILASOVE BIVŠE ŽENE: Tukao mi oca, a mene trudnu mučio!

Ево и... но, да не смарам, вест се појављује на још десетак места.
Да ли то значи да ће Драган Ђилас да се обогати, кад све ове лажљивце оптужи за лажне извештаје?
Неће.
Јер их никад неће тужити.
Зашто?
Па, рецимо... може бити због тога што не лажу. што се описано стварно догодило.
Како се то зна?
Па, рецимо... тако што је полиција правила записник:





Па, потом јер је тужилаштво било узело тај предмет у разматрање.



Да се није десило оно што је изречено, Ђилас би за надокнаду штету могао да тужи барем десетак медијских портала и компанија. То је можда 50.000€ одштете, за њега. И повраћен углед у друштву.
А није тужио.
Шта то говори?
Паметном довољно.

УПОЗОРЕЊЕ ЗА ОНЕ СА ОСЕТЉИВИМ ДУШОМ: "Ако већ мислите да гласате или навијате за Ђиласа, мораћете се помирити с тим да је за њега полицијски било утврђено да је учествовао у наведеном инциденту који се водио као насиље у породици, где су његов таст и други тврдили да је физички напао своју тадашњу супругу и самог таста. Ако вам то не смета, гласајте за њега, али немојте зато оптуживати друге да износе неистине о њему."
alselone alselone 21:18 01.01.2018

Re: srećna nova

kokainku

Pajke, za nju ne znamo da li je ili nije kokainka. A da li znas za koga pouzdano znamo da jeste?
alselone alselone 21:20 01.01.2018

Re: srećna nova

Djitler je po svemu sudeci tezak kreten ako je mogao da fizicki napadne trudnu zenu i tuce matorog coveka.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:22 01.01.2018

Re: srećna nova

Ако вам то не смета, гласајте за њега, али немојте зато оптуживати друге да износе неистине о њему.


Ne glasam tamo pa ne moram da se opredeljujem, a kad bih morao...pa ne bi mi to bio neki posebno bitan podatak.

Pofrkisali se u porodici, ko je koga tu napao, ko je bio bezobrazan, teško je, jel da, Brajo, presuditi.
Iz nekih neobjašnjivih razloga se po inerciji jedna strana smatra apsolutno krivom a druga apsolutno nevinom.

A šta ovde vidimo, on se svađa sa ženom, neko mu prilazi sa leđa i hvata ga, (da li samo to?) kako bi ti u toj situaciji postupio?
Svađaš se s nekim a neko drugi ti skače na leđa.

Komplikovanije je to mnogo od one slike koja se u kampanji predstavlja.
alselone alselone 21:29 01.01.2018

Re: srećna nova


Manje?
Nakon petogodišnjeg apstiniranja i kriziranja?
I nakon petoljetke koja je dokazala da nitkovluk može i potpuno razgaćeno i neprikriveno?


Jebiga, nemam pojma. Em nisam iz BG, pa ga nisam detaljno pratio, em posvetih blog tome kako detaljno ne pratim, em kazem i da sam pozaboravljao.

Dobro, da se sve to obnoviti pred izbore, pa bih onda verovatno ponovo odlucio da belolisticujem.
narcis narcis 21:42 01.01.2018

Re: srećna nova

ja kolko vidim i z izjave tasta ovde je đilas napadnut i to fizički od strane tasta i ćerke :'... kako je odguruje rukama od sebe...' kad nekog napadaš fizički ti ga ne odguruješ od sebe nego ga , ili privlačiš sebi ili udaraš, a od sebe odguruješ onog ko te napada, uslučaju ženskog napada najčešće je upitanju grebanje i kopanje očiju pa je odguravanje najčešći oblik odbrane.
drugo '...prišao sam Draganu sa leđa obgrlio ga rukama sa leđa i povukao nazad..' šta je ovo nego napad, kukavički s leđa, nači Dragan se iznenadžen takvim napadom : ' ...oslobodio,okrenuo ka meni,navukao moju majicu ( a čiju bi) meni preko glave, oborio na pod i udario me...'naravno , iznenađen čovek se brani
daklem ovo je klasična podmetaljka mužu od strane žene i ženine familije.
napali zeta pa ga još tužili da je on napao njih računajući da su brojčano jači u svedočenju.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:42 01.01.2018

Re: srećna nova

A šta ovde vidimo, on se svađa sa ženom, neko mu prilazi sa leđa i hvata ga, (da li samo to?) kako bi ti u toj situaciji postupio?

Лепо пише, за оног ко хоће да чита, а не учитава (у записницима): ћерка се умешала између Ђиласа и мајке, па агресија се преусмерила на ћерку, коју је отац онда кренуо да заштити.

Еееј, физички угрожаваш своје до јуче најближе??? (У ствари, било кога, да физички угрожаваш.) Тај ПРИМИТИВИЗАМ, ТУ БАХАТОСТ може онај ко воли да је прашта. Ја то нисам дужан, а особито не да будем проглашен подметачем лажних информација.
niccolo niccolo 21:45 01.01.2018

Re: srećna nova

али немојте зато оптуживати друге да износе неистине о њему

Ne razumem zbog čega si citirao moj komentar da bi napisao ovo? Ja, ako sam komentar nije bio dovoljno precizan, ne o Đilasu već o zalaganju da se posebno označavaju fejknjuz portali i propagandna glasila.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:48 01.01.2018

Re: srećna nova

Ne razumem zbog čega si citirao moj komentar da bi napisao ovo? Ja, ako sam komentar nije bio dovoljno precizan, ne o Đilasu već o zalaganju da se posebno označavaju fejknjuz portali i propagandna glasila.

Зато што је твој коментар у контексту овог блога пао тако да значи како преносим неистине о Ђиласу.
niccolo niccolo 21:50 01.01.2018

Re: srećna nova

Зато што је твој коментар у контексту овог блога пао тако да значи како преносим неистине о Ђиласу.

Ne, Riperov komentar je bio o tome. Ja sam citirao samo reč AUTORI i nadovezao se na to. Dakle, ako može ponovo da mi se ukaže na vezu između moje inicijative i Đilasa...
narcis narcis 21:54 01.01.2018

Re: srećna nova

Лепо пише, за оног ко хоће да чита, а не учитава (у записницима)

moglo bi se reći da ti učitavaš napadna žene, evo ja i huči smo nezavisno došli do zaključka da su žene i tast napali dragančeta.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:08 01.01.2018

Re: srećna nova

Ne, Riperov komentar je bio o tome. Ja sam citirao samo reč AUTORI i nadovezao se na to. Dakle, ako može ponovo da mi se ukaže na vezu između moje inicijative i Đilasa...

Мислиш, онај мој аддендум, за осетљиве душе.
Па он се не односи на тебе.
Не знам одакле ти та идеја?

Мислим, важно ми је:
1) није све што напишу таблоиди неистина;
2) Ђилас заиста јесте бахати насилник, што ова епизода, из моје и фактографске перспективе, то и потврђује. (Јок, биће да му је помахнитали-полулуди таст без основа скочио на леђа, а њега, сиротог, пре тога напале ташта и жена.... све с мрмотом, који завија чоколадицу.)

Но, рекох све што имам.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:16 01.01.2018

Re: srećna nova

Лепо пише,


Piše, piše, svašta piše, a kako se ti opredeljuješ kome veruješ?

Milsiš da je od slova do slova tačno ono gde piše "moja mama mu samo rekla da nema smisla, a on nasrnuo na nju"
To Brajo govori jedna strana, što joj bespogovorno veruješ?
Preti joj.
Kako, čime, da će joj NA SUDU oduzeti decu.
Pa šta ako joj je to i rekao?
Ima li otac pravo da na sudu dobije decu?

Ja ne znam šta se tu dešavalo, i baš zato što ne znam ne mogu da zauzmem starnu, a neću sebi da dopustim da mi stvarima o kojima ne znam detalje mišljenja formiraju kojekakve kampanje i manipulacije.

Еееј, физички угрожаваш своје до јуче најближе

Milsiš njegov tast fizčiki ugrožava oca svoje unuke?
Ili je to dopušteno ugrožavanje?

Kako hoćeš, ali meni se čini da si ti previše olako presudio u toj stvari.
niccolo niccolo 22:20 01.01.2018

Re: srećna nova

Не знам одакле ти та идеја?

Pa jesi citirao moj komentar.

Inače, principijelno nisam saglasan sa
није све што напишу таблоиди неистина

Pristup mora da bude jednostavan - sve što napišu tabloidi je neistina, čak i kada nije neistina. U suprotnom dozvoljavamo da tabloidi ne moraju po definiciji da budu najgore smeće, što nije u interesu današnjeg srpskog društva. Dakle, sve što tabloidi napišu je po definiciji neistina.
maksa83 maksa83 22:24 01.01.2018

Re: srećna nova

Pristup mora da bude jednostavan - sve što napišu tabloidi je neistina, čak i kada nije neistina.

Takoe. Zato srpski reddit zabranjuje linkovanje tabloidnih naslova. Ne puštaš govna u kuću.

narcis narcis 22:27 01.01.2018

Re: srećna nova

2) Ђилас заиста јесте бахати насилник, што ова епизода, из моје и фактографске перспективе, то и потврђује.

ti znači uopšte ne pokušavaš da objektivno pročitaš svedočenje već u istom samo tražiš ono što će da potvrdi tvoj sud. to se obično i nazivaučitavanje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:32 01.01.2018

Re: srećna nova

evo ja i huči smo nezavisno došli do zaključka da su žene i tast napali dragančeta.


Pa ne znam baš, ali da je moguće, jeste, sasvim.
Pokušavam da oživim tu scenu, i sve je moguće, stvarno. Opredeliti se definitivno znači da te istina i ne zanima previše, važnija od toga ti je strana.

A, pravo da ti kažem, ako neko traži milionče mesečno za alimentaciju, nekako mi i ne odaje poziciju žrtve.
Možda su moja merila prevaziđena, ali od nasilnika se uglavnom ne pokušava ušićariti, pre se traži spas i mir.
alselone alselone 22:37 01.01.2018

Re: srećna nova

A, pravo da ti kažem, ako neko traži milionče mesečno za alimentaciju, nekako mi i ne odaje poziciju žrtve.


I treba da trazi. Alimentacije ide proporcionalno primanjima, onim primanjima koje su zajedno izgradili u braku. Ako je on u braku izgradio biznis da zaradjuje milione, ima i milionsku alimentaciju da placa.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:43 01.01.2018

Re: srećna nova

I treba da trazi.


Ma neka traži, neka se sude, meni ni iz džepa ni u džep, samo mi se to ne uklapa u situaciju koja se ovde pokušava predstaviti, on nasilan i bahat, ona jadna bespomoćna žrtva.

Ja samo pokušavam da dešifrujem njihov odnos, da li je to odnos nasilnika i žrtve, ili je sve malo kompleksnije od te crnobele slike.
narcis narcis 22:50 01.01.2018

Re: srećna nova

Pa ne znam baš, ali da je moguće, jeste, sasvim.
Pokušavam da oživim tu scenu, i sve je moguće, stvarno. Opredeliti se definitivno znači da te istina i ne zanima previše, važnija od toga ti je strana.

upravo sam to i ja radio čitajući svedočenje a na osnovu životnog iskustva kako izgleda napad a kako odbrana i plus što o dilasu nemam nikakvo mišljenje kao čoveku, ono što sam video na teveju ga ne definiše jer se tu glumi, glumi se i agresivnost i dobroćudnost, kako već zahteva savetnik za odnose s javnošću.
drugo mi uopšte ne znamo kako je svađa počela, to se ne navodi u izjavi svedoka, ppo izjavi , kako je napisana i preneta ovde, ili fali početak ili je svedok počeo od onog mesta koje njemu odgovara.
treće nema izja ve optuženog, a tu , da je ima moglo bi da se vidi da li su tačne izjave tasta, jer bi optuženi i nesvesno mogo da pojasni ko je prvi počeo i šta se desilo.
mada po brajeviću dovoljne su samo izjave jedne strane, tata i ćeerke da donese zaključak pošto on unapred zna da je dilas đubre od čoveka i nasilan karakter pa mu ustvari sagledavanje događaja iz više suoprotstavljenih izvora nije ni potrebno.
tok događaja po meni je to da je đilas iznerviran traženjem 8 tisuća evara počeo da prigovara, žena da odgovara, reč po eč digo se glas, obeju strana, počela vika umešala se tašta, đilas počeo da viče i na taštu ćerka krenula na njega on je odgurnuo naišo tast i skočio sleđa i dalje istorija.
šta se tačno desilo znaju samo oni .

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 22:50 01.01.2018

Re: srećna nova

maksa83
Pristup mora da bude jednostavan - sve što napišu tabloidi je neistina, čak i kada nije neistina.

Takoe. Zato srpski reddit zabranjuje linkovanje tabloidnih naslova. Ne puštaš govna u kuću.

Занимљиво.
Има логике.
Проблем: шта и ко није таблоид?
Блиц?
Политика? (Која је имала неке од најгорих таблоидних испада.)
maksa83 maksa83 22:55 01.01.2018

Re: srećna nova

Проблем: шта и ко није таблоид?

Nije problem. Tj. problem je koliko i erotika vs pornografija, zaplešćeš se ako kreneš da objašnjavaš ali ćeš tačno znati razliku kad vidiš.
narcis narcis 22:57 01.01.2018

Re: srećna nova

I treba da trazi.

i treba , ali ni ja ni ti ne možemo da kažemo da li je suma od 8000€ optimalna suma i da li je prdhodna suma optimalna, po čemu ona ne pokušava da otme više nego što joj pripada.
malo mi imamo znanja o toku razvoda, po pitanju alimentacije, da li je neko instruisao ženu da je mala ta alimentacija i da treba da traži više od dobijenog, ili je stvarno mala, ne znamo, nemamo nikakav podatak.
averovati novinarima je tek glupost, i stvarati sliku događaja na osnovu i samo novinskog članka.
niccolo niccolo 23:02 01.01.2018

Re: srećna nova

erotika vs pornografija

Imao sam ja pre sto godina blog na tu temu. Mislim da nismo ništa zaključili...



Edit: Izvinjavam se, Antioksidant je objasnio: "Sad bi ti Vasa rekao "erotika to je ldp, pornografija to je zdrav srpski nacionalizam"."
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:24 01.01.2018

Re: srećna nova

Predrag Brajovic
Ne razumem zbog čega si citirao moj komentar da bi napisao ovo? Ja, ako sam komentar nije bio dovoljno precizan, ne o Đilasu već o zalaganju da se posebno označavaju fejknjuz portali i propagandna glasila.

Зато што је твој коментар у контексту овог блога пао тако да значи како преносим неистине о Ђиласу.


Ne prenosiš ti "neistine" o Đilasu, ti samo radiš ono što ti Mali i Vučić plaćaju.

Šta? Ne plaćaju te? A da, ti radiš po principu Ako te se sete za neki UO, sete, ako ne, radićeš i dalje dok te se ipak ne sete.

NB - Ma znam da ne radiš zaista s nadom za neki UO, čak i ti duboku tamo negde znaš da nema šanse, nis ti kadar za UO, ti naprosto radiš za "slavu". Kao Lucky Edi koji ide da skuplja strele plezeći se na neprijatelja, pa kada ga pohvale krene da skuplja kamenje iz katapulta ☻
alselone alselone 23:25 01.01.2018

Re: srećna nova

o dilasu nemam nikakvo mišljenje kao čoveku


Ja imam. Bio nam je gost-predavac na nekom seminaru koji smo imali kod Presjednika, dok mu je jos bio direktor kancelarije. Pazi kad mi se u startu nije svideo. Kad mi u startu nije mirisao. Nekako mi je bio odbojan od prve reci koju je progovorio. A, pazi, ja sam bio ta opcija, zato sam na kraju krajeva i bio tu, tako da nije bilo politicki nego cisto licno, covecanski.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:37 01.01.2018

Re: srećna nova

Да се није десило оно што је изречено, Ђилас би за надокнаду штету могао да тужи барем десетак медијских портала и компанија. То је можда 50.000€ одштете, за њега. И повраћен углед у друштву.


Aman ja bih na tvom emsti isključio taj faks na koji ti šalju šapirografske raze i folskule, ostavi to za tvoj "I ja bih jedan UO" Tviter nalog ;>

PS - bejah ja po sudovima - što da slušam, što kao oštećeni, pričaju ljudi u izjavama svašta. Poduče ih advokati kako da kažu - ja mu prišao i zavalio šamarčinu, kao - u koškanju pokušao sam rukom da sprečim da mi se unosi u lice, možda je bilo nekog blagog kontakta, ne sećam se.

Ili umesto - ja vozio u sred leta u 4 izjutra, pa proleteo kroz crveno i poslao u bolnicu nekoliko ljudi, kao Ja ustao u Junu u 3 sata da krenem da Stanem u Red za Ugalj! i evo felne kao dokaz, da iako svedoci tvrde da sam prošao kroz crveno - nisam!

A to na sudovima gde ne smeju da lažu (kao) - a izjave policiji i tužilaštvu, ih! tu mogu da kažu umesto - ja mu zalepio šamarčinu, kao - ja sedeo u kafiću, kad me neko udario od pozadi, bez ikakvog povoda!

NB - naravno, tvoj plitki provincijalni mentalitet ti ne da da pomisliš da nikome (barem ovdi) nije ni zericu do Đilasa (čak dapače), ali raditi prljav posao raznih smradova - obaška Vučića (*) to je samo za pa... smardove, naravno, pa kada DB krene 30.12 u Akciju sa "A lej se vi sećate da je bilo navlačenja majcie tastu pre 4 godine, ha!), eto odmah malog Dajte Meni jedan UO, jedva dočeka da se ISstakne - Vidi te Mene, eto ja sam odmah to proširio dalje - i to na više od traženih 5 Adresa, nisam prekidao lanac, nemojte da me Zaboravite ;>

A ti nastavi, pristaje ti očigledno.

(*) ček, ček, a da, pa dok se nisi psovađao sa Kreletom jer je njemu "krenulo", držao si mu tercu na sve hvale i izvrtanja u korist Vučića. Dok si valdja mislio "Setiće vas se obojice". A kada te Krele otkačio za Zajednički Put ka UO Tviter, odna si malo oladio. A sada, šta - predizborni kampanjski rad? Tcccc, ne ide to tako, Vučić nagrađuje samo neprekdini višegodišnji trud.


narcis narcis 23:42 01.01.2018

Re: srećna nova

alselone
o dilasu nemam nikakvo mišljenje kao čoveku


Ja imam. Bio nam je gost-predavac na nekom seminaru koji smo imali kod Presjednika, dok mu je jos bio direktor kancelarije. Pazi kad mi se u startu nije svideo. Kad mi u startu nije mirisao. Nekako mi je bio odbojan od prve reci koju je progovorio. A, pazi, ja sam bio ta opcija, zato sam na kraju krajeva i bio tu, tako da nije bilo politicki nego cisto licno, covecanski.

ma to sam reko da ne bi neko mislio da podržavam đitlera, mada o njemu imam vrlo loše mišljenje , ono đubre od čoveka i te munje, al političar.
no , verovatno si imao iskustvo da nekog čoveka smatraš za nasilnika i đubre od čoveka, ono sve loše a da kad dođe kući bude sasvim drugi čovek , dobrica, kad je upitanju podmladak i žena, familija i te munje.
zato zagovaram neutralni stav, ako prosuđuješ po izgledu i svojim percepcijama dotičnog, obično si na putu da zaklučuješ na osnovu predrasuda, o možeš u ličnom životu ali kao sudija i presuditelj ...?! nemaš pravo.
brajović je đitleru presudio i pre nego što je pročitao naslov a kamoli text.
alselone alselone 23:43 01.01.2018

Re: srećna nova

no , verovatno si imao iskustvo da nekog čoveka smatraš za nasilnika i đubre od čoveka, ono sve loše a da kad dođe kući bude sasvim drugi čovek , dobrica, kad je upitanju podmladak i žena, familija i te munje.
zato zagovaram neutralni stav, ako prosuđuješ po izgledu i svojim percepcijama dotičnog, obično si na putu da zaklučuješ na osnovu predrasuda, o možeš u ličnom životu ali kao sudija i presuditelj ...?! nemaš pravo.


Jeste, malo sam se zaleteo sa osudama samo spram clanka u novinama. Doduse, clanak je isti u svim, sto bi trebalo da lici na istinu, ali bez obzira.
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 23:54 01.01.2018

Re: srećna nova

maksa83
Проблем: шта и ко није таблоид?

Nije problem. Tj. problem je koliko i erotika vs pornografija, zaplešćeš se ako kreneš da objašnjavaš ali ćeš tačno znati razliku kad vidiš.


Pa neće baš svi ;>

To ti isto kao šta je Kemp zezancija u filmu, a šta puki treš, Kič. Gledanje ne pomaže uvek i svukud - nekima je Kemp, nekima je Kič treš ;>

narcis narcis 00:00 02.01.2018

Re: srećna nova

Jeste, malo sam se zaleteo sa osudama samo spram clanka u novinama.

ma nisi se zaleteo, i ja ga ne smatram nevinim, ali znam i da je članak napisan tendencionalno da on bude osramoćen
a ovo
Doduse, clanak je isti u svim, sto bi trebalo da lici na istinu, ali bez obzira.

ne bi se ja pouzdavao u tačnost novinskih članaka, tu primeniti prvo srpsko pravilo sagledavanja sveta, a glasi
sve je to judeokatoličkomasonskoamerička zavera, pa tek onda probati da uključiš ostale opcije.
zemljanin zemljanin 00:19 02.01.2018

Re: srećna nova

УПОЗОРЕЊЕ ЗА ОНЕ СА ОСЕТЉИВИМ ДУШОМ: "Ако већ мислите да гласате или навијате за Ђиласа, мораћете се помирити с тим да је за њега полицијски било утврђено да је учествовао у наведеном инциденту које се водио као насиље у породици, где су његов таст и други тврдили да је физички напао своју тадашњу супругу и самог таста. Ако вам то не смета, гласајте за њега, али немојте зато оптуживати друге да износе неистине о њему."

policijski izvestaj (bez sudske presude) nema nikakvu vrednost i verodostojnost u pravnoj drzavi ... tako da

PS. i da svim blogerima i blogerkama pozelim opustenu novu 2018u
c_h.arlie c_h.arlie 10:39 01.01.2018

SNG ...

Srećna Nova godina svima koji slave !
alselone alselone 10:45 01.01.2018

Re: SNG ...

Sve najbolje Carli. Zelim ti da ti 2018. konacno bude godina u kojoj ces povaliti nesto.
c_h.arlie c_h.arlie 11:35 01.01.2018

Re: SNG ...

alselone
Sve najbolje Carli. Zelim ti da ti 2018. konacno bude godina u kojoj ces povaliti nesto.

Već sam ja to odradio - kao dobar domaćin.
Pretpostavljam da si pod 'nešto' mislio na nešto drugo.
vcucko vcucko 13:13 01.01.2018

Re: SNG ...

c_h.arlie
alselone
Sve najbolje Carli. Zelim ti da ti 2018. konacno bude godina u kojoj ces povaliti nesto.

Već sam ja to odradio - kao dobar domaćin.
Pretpostavljam da si pod 'nešto' mislio na nešto drugo.

Kaže se nešto tuđe, ne nešto drugo

Srećna Nova 2018. godina!


alselone alselone 13:27 01.01.2018

Re: SNG ...

Pretpostavljam da si pod 'nešto' mislio na nešto drugo.


Mislio sam stagod...
narcis narcis 21:46 01.01.2018

Re: SNG ...

Kaže se nešto tuđe, ne nešto drugo

'nešto drugo' je eufemizam za tuđo u ovom upotrebnom obliku, kad ne želiš da bude explicitno.
vcucko vcucko 13:46 02.01.2018

Re: SNG ...

narcis
Kaže se nešto tuđe, ne nešto drugo

'nešto drugo' je eufemizam za tuđo u ovom upotrebnom obliku, kad ne želiš da bude explicitno.

Pri trenutno važećoj etabliranoj svesti, "nešto drugo" može da znači npr. osobu istog pola, svež leš, možda neku živinu. Vanzemaljca/vanzemljakinju. Drvo

Lumpendemokratija zahteva preciznost pri izražavanju. Zbog moguće istrage, sudskog veštačenja itdalje itbliže...
nsarski nsarski 21:12 02.01.2018

Re: SNG ...

Vanzemaljca/vanzemljakinju. Drvo



Bem ti sunce, nemoj da me podsećaš, upravo sam se vratio sa teniskog turnira. Gledao Krajinovića, pa posle Troickog. E, jbg! Zaista su mogli bolje...
gedza.73 gedza.73 21:36 02.01.2018

Re: SNG ...



alselone alselone 21:39 02.01.2018

Re: SNG ...

Nole pocinje ozbiljno da je' govna sa ovim Avatar forama.
Atomski mrav Atomski mrav 21:43 02.01.2018

Re: SNG ...

Nole pocinje ozbiljno da je' govna sa ovim Avatar forama.


Dok je hasao ćevape po Parizu kao prava Srbenda, bio je kralj tenisa. Sada kad je svetski čo'ek, vegan (ili šta već) - truba.
gedza.73 gedza.73 22:02 02.01.2018

Re: SNG ...

prava Srbenda

pre mogu da odgledam kurling nego tenis tako da se u tematiku ič ne razumem.

Momak je bio prvi na svetu, alal vera, samo ne znam koji mu andrak trebalo da se 'umiljava' širokim narodnim masama. Ako nije zbog sponzora, novca i reklama onda mi ide na nerve sa onim 'al sam dobar badi sa ljudima dobre volje'.

A da sam na njegovom mestu baš bi me bolelo za Srbiju, srpstvo i naciju.



narcis narcis 22:35 02.01.2018

Re: SNG ...

alselone
Nole pocinje ozbiljno da je' govna sa ovim Avatar forama.

nažalost , izgleda da ni nole nije izbego sudbinu tih planetarnih zvezdi, da odlepi. aj da ne prepričavam ovde sudbine zvezdi koje su izgubile osećaj za stvarnost i odgegale u mistiku i svašta nešto.
ne krivim ga za to, jednostavno okolina tu igra veću ulogu nego ličnost.
tko razme svatiče ko ne razume đabe i čaršaf da napišem.
niccolo niccolo 11:16 01.01.2018

Srećna

i tebi, kolega.

I da iskoristim priliku da poželim dugu i bolnu smrt svima koji koriste petarde i ostala pirotehnička sredstva...
alselone alselone 11:20 01.01.2018

Re: Srećna


I da iskoristim priliku da poželim dugu i bolnu smrt svima koji koriste petarde i ostala pirotehnička sredstva...



Mi smo ispalili vatromet sinoć. U odbranu mogu samo reći da se ne čuje. Samo malo zviždi dok leti.
niccolo niccolo 11:27 01.01.2018

Re: Srećna

da se ne čuje

Teško je reći šta sve psi i ostali čuju, a šta ne čuju. Doduše, čini mi se da je vatromet među manje problematičnim. Ali ima nešto što je meni tu zanimljivo s kulturološke strane (a ima veze s tvojom konstatacijom o propasti) - još je Tukidid u Peloponeskom ratu govorio da se Grci razlikuju od varvara zato što su prestali da nose oružije. Pa nekako vezujem ljubav prema petardama s tom Tukididovom pričom o civilizaciji i varvarima...
alselone alselone 11:30 01.01.2018

Re: Srećna

Pa nekako vezujem ljubav prema petardama s tom Tukididovom pričom o civilizaciji i varvarima...

Mislim da pregrubo sudis. Petarde bacaju deca. Deca vole da prave buku.

Skoro svaki decak bi voleo da baca petarde samo ako bi mu dozvolili, pa i oni iz Svajcarske ili Danske, ili Grcke.

Tako da je pitanje petardi zapravo pitanje postovanja propisa.
niccolo niccolo 11:35 01.01.2018

Re: Srećna

Skoro svaki decak bi voleo da

pojede dve kile bombona. Samo ako bi mu dozvolili.

Tako da je pitanje petardi pitanje roditelja i ostalih odraslih.



p.s. A i nije primedba primarno lokalizovana na Srbiju
alselone alselone 11:41 01.01.2018

Re: Srećna

Tako da je pitanje petardi pitanje roditelja i ostalih odraslih.


Pa to ti kazem. Postovanje propisa.
niccolo niccolo 11:44 01.01.2018

Re: Srećna

Postovanje propisa

Dakle, ipak civilizacija-varvari priča.
alselone alselone 11:47 01.01.2018

Re: Srećna

Dakle, ipak civilizacija-varvari priča.


Pa ne, jer tvoja prica potencira kako se petarde vole zbog slicnosti sa oruzjem, a ja ti kazem da prosto pitanje buke u pitanju. Deca vole da lupaju i u serpe ako im dozvolis, a ne samo da bacaju petarde.
niccolo niccolo 12:26 01.01.2018

Re: Srećna

Ipak sam pogrešio za vatromet - Poljska.
alselone alselone 12:31 01.01.2018

Re: Srećna

Ipak sam pogrešio za vatromet - Poljska.


Hvala na razgovoru.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:36 01.01.2018

Re: Srećna

niccolo
- Poljska.


imaš neku manje desnu opciju za uzor?
zilikaka zilikaka 12:52 01.01.2018

Re: Srećna

I ja potpuno podržavam Brata Advokata. Da samo vidite kako psi kućni psi reaguju na pucanje pa da vam sve bude jasno.
A s obzirom da se na Tari namnožilo medveda, mogu misliti kako će tamo provesti zimski san, skroz do pola januara.


vcucko vcucko 14:08 01.01.2018

Re: Srećna

alselone

Skoro svaki decak bi voleo da baca petarde samo ako bi mu dozvolili, pa i oni iz Svajcarske ili Danske, ili Grcke.

Dečak?
Dont Fear The Reaper Dont Fear The Reaper 14:12 01.01.2018

Re: Srećna

alselone
Dakle, ipak civilizacija-varvari priča.


Pa ne, jer tvoja prica potencira kako se petarde vole zbog slicnosti sa oruzjem, a ja ti kazem da prosto pitanje buke u pitanju. Deca vole da lupaju i u serpe ako im dozvolis, a ne samo da bacaju petarde.


Tjah, sinoć gledam "bandu" od jedno tridesetak devojčica od maks 14-15 godina (možda dva-tri dečaka u grupi) kako bacaju ne petarde, nego polutopovske udare ☻ plus one dimne baklje u bojama, i to svaka imala barem 10 do 20 komata. Pravi mali rat. čak šta više i bio je - Međ dve vatre, ali sa granatama ;>

Onda su otrčale gdegod da je u gradu bila tezga sa "bojivom" pa su kroz pola sata ponovile "događaj".

Da nisi video ko to radi mislio bi da je neka grupa gangsta navijača Rada ;>
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:24 01.01.2018

Re: Srećna

niccolo

I da iskoristim priliku da poželim dugu i bolnu smrt svima koji koriste petarde i ostala pirotehnička sredstva...


Amen!

narcis narcis 15:32 01.01.2018

Re: Srećna

apacherosepeacock
niccolo

I da iskoristim priliku da poželim dugu i bolnu smrt svima koji koriste petarde i ostala pirotehnička sredstva...


Amen!


pa vidim pretekla si novogodišnju dvosatnu kanonadu u olandiji
srećna ti nova godina uz prikladnu rezoluciju brez ikakve insinuacije
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:42 01.01.2018

Re: Srećna


narcis
apacherosepeacock
niccolo

I da iskoristim priliku da poželim dugu i bolnu smrt svima koji koriste petarde i ostala pirotehnička sredstva...


Amen!


pa vidim pretekla si novogodišnju dvosatnu kanonadu u olandiji
srećna ti nova godina uz prikladnu rezoluciju brez ikakve insinuacije


Pa drzim se, zilava sam ja, ne moze mi nista ni raketLa a kamo li one prskalice.. (da je samo 2 sata ni po muke)

Macketine mi jesu elegantno popunjene a podamnom jos uvek ne puca pod i namestaj - fala, molim :)

PS. E da, srecna i tebi i svima blogokolegama/koleginicama nova godina, umalo da zaboravim.


narcis narcis 15:46 01.01.2018

Re: Srećna

(da je samo 2 sata ni po muke)

pa neznan kako je kod vas u amsterdamu, kod 'nas' u amersfortu tačno dva sata u minut.
michiganac michiganac 15:56 01.01.2018

a u rukama Srbalja..

..i svaki Tesla bio bi ubojit


evo, objavljeno je zvanično, ni manje ni više nego gazda vatrometa povređen.


"Vic" veli, da su (kojom zlohudom srecom) iznasli atomku, bacili bi je na Bozic. Stoga, da se ipak saceka jos nekoliko dana da se i velike dece u(zg)redno isprangijaju.

Mi zaista jesmo najebali.


Jedno je, mislim, posve izvjesno - da ce da otidu uz urnebes i prasak u pomrcinu istorijske pozornice.





Edit - da ne zaboravim: pravda za medvjede!


(PS: i Beljaricu!)

michiganac michiganac 15:57 01.01.2018

Re: a u rukama Srbalja..

apacherosepeacock apacherosepeacock 16:02 01.01.2018

Re: Srećna

narcis
(da je samo 2 sata ni po muke)

pa neznan kako je kod vas u amsterdamu, kod 'nas' u amersfortu tačno dva sata u minut.


E amsterdamska banda najgora. A tek pre xx godina krece se danima pre NG pa zavrsi negde do proleca.. (tu negde i uspeju da pociste červeno more od otpadaka).

Ima tome godina da su zabranili prodaju (i dovlacenje minobacaca iz Belgije) do dan pre NG pa se samim tim i divljanje malo ogranicilo. E sad jos da zabrane potpuno (bilo bi fino) ali sumnjam da hoce i pored peticija gradjana.

narcis narcis 16:07 01.01.2018

Re: Srećna

Ima tome godina da su zabranili prodaju (i dovlacenje minobacaca iz Belgije)

mene su samo dve nove g. zatekle tamo to prva neke 77 na 78 i tada je naveća opasnost bila izbacivanje nameštaja kroz prozor i paljenje automobilskih guma, pored mog fleta istopili asfalt.
i onomad kad su dva sata divljali ali pre i posle samo pojedinačni excesi, par u toku dana pre i dana posle.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:15 01.01.2018

Re: Srećna

izbacivanje nameštaja kroz prozor i paljenje automobilskih guma



Pitomi Holandjani.

Za to znam samo iz price.. (daleko pre mene tamo)


narcis narcis 16:21 01.01.2018

Re: Srećna

apacherosepeacock
izbacivanje nameštaja kroz prozor i paljenje automobilskih guma



Pitomi Holandjani.

Za to znam samo iz price.. (daleko pre mene tamo)



u kod tebe u a-damubilo gadno tad, mogo mogo prnan(r) da te zalepi za ciglu očas.
ja neznam kad su sa guma prešli na bonbe.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:28 01.01.2018

Re: Srećna

u kod tebe u a-damubilo gadno tad, mogo mogo prnan(r) da te zalepi za ciglu očas.
ja neznam kad su sa guma prešli na bonbe.


Jbg. progresiralo ravnicarsko ludilo to ocas posla. (plus fjakast vetar ovde ga ne manjka)
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:21 01.01.2018

Re: Srećna

alselone
Dakle, ipak civilizacija-varvari priča.


Pa ne, jer tvoja prica potencira kako se petarde vole zbog slicnosti sa oruzjem, a ja ti kazem da prosto pitanje buke u pitanju. Deca vole da lupaju i u serpe ako im dozvolis, a ne samo da bacaju petarde.


Mislim da si u pravu, evo, ovde kod mene su svi, kao što je poznato, do zuba naoružani, ali sinoć sam ja jedini u celom širem komšiluku bacio dve crne mace, hteo sam i raketu iz boce da lansiram, ali pazi kad nisam mogao da nađem praznu flašu u kući! Da ne poveruješ. Sve mi pune potrošenog ulja, ili sam ih reciklirao par dana ranije kad su odnosili tu vrstu đubreta, totalno sam zaboravio da će mi trebati kao lansirna rampa. Na kraju sam odustao, jer mi centar za improvizaciju nije uopšte radio u taj kasni sat.

Hoću reći: ja sam neiživljeno dete u telu pedesetogodišnjaka, a ne neki pištolj-freak. Za druge ne znam.
gedza.73 gedza.73 19:41 01.01.2018

Re: Srećna

sinoć sam ja jedini u celom širem komšiluku bacio dve crne mace

SRLE SRBINE!!! SRLE SRBINE!!!

(© Marko Đurić)
c_h.arlie c_h.arlie 19:50 01.01.2018

Re: Srećna

gedza.73
sinoć sam ja jedini u celom širem komšiluku bacio dve crne mace

SRLE SRBINE!!! SRLE SRBINE!!!

(© Marko Đurić)

Jednom Srbin, uvek Srbin !
bocvena bocvena 19:58 01.01.2018

Re: Srećna

Skoro svaki decak bi voleo da baca petarde samo ako bi mu dozvolili

šta dozvolili! dali u ruke da ih sam baca! u rukavicama:) ne znam, izgleda je to neki čin inicijacije u muškost, po mirijevu:)))
mi ženske mašemo prskalicama i onim puć-puć raketama, a dečaci bacaju petarde i ispaljuju rakete u dvorištu. i vrištimo! otkud znam, to ispade neka tradicija. jbg, ateisti nemaju slave, pa se odaju tim varvarskim običajima...

meni će 2018. da bude užasna, ali ću da preživim i budem i srećna povremeno.

drugari, sve najbolje!
blogovatelj blogovatelj 19:58 01.01.2018

Re: Srećna

hteo sam i raketu iz boce da lansiram


Sa ekipom sam kao petnaestogodišnjak ubacio praznu bocu dezodoransa u vatru. Kakav je to doživljaj! Da je nekog pukla u čelo, ubila bi ga.
Aj nek ste živi i zdravi svi i da se što više krljamo po blogovima.
blogovatelj blogovatelj 20:00 01.01.2018

Re: Srećna

SRLE SRBINE!!! SRLE SRBINE!!!


Srbenda je on žešća, samo vešto skriva. A šta su crne mace?
gedza.73 gedza.73 20:02 01.01.2018

Re: Srećna

Jednom Srbin, uvek Srbin !

lakše će da nauči ruski



Srbenda je on žešća, samo vešto skriva. A šta su crne mace?




viš da kaže kako su sve crnce proterali iz komšiluka.
Milan Novković Milan Novković 21:13 01.01.2018

Re: Srećna

gedza.73
sinoć sam ja jedini u celom širem komšiluku bacio dve crne mace

SRLE SRBINE!!! SRLE SRBINE!!!

(© Marko Đurić)

Srki rulz, to stoji

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:18 01.01.2018

Re: Srećna

blogovatelj
SRLE SRBINE!!! SRLE SRBINE!!!


Srbenda je on žešća


Drugosrbenda, ako ćemo pošteno.

Crna maca (Black Cat) je ime poznatog proizvođača petardi i raznih drugih vatrenih sredstava, i jedna vrsta petardi, onih sa fitiljem, se po njima zove.

Jesam kačio ovo?





Ovako Srbin ide u nabavku vatrometa, u susedni Vajoming, pošto je u Koloradu zabranjena prodaja. Ovo je bilo za 4. Jul, pa je preteklo džebane do Nove godine, a biće i za Srpsku.


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana