Astrologija| Život

Srećna Nova godina!

alselone RSS / 01.01.2018. u 10:20

Prostor za čestitke, želje i pozdrave. Da se ne smucate sa siročić-komentarima po drugim blogovima. :)

 

Ovaj je samo za to. 


Sve najbolje svima. I Mireli VIP.  

 

 Meni je utisak godine Kesićeva emisija. Ja zaista ne pratim vesti, blokirao sam Blici i druge sajtove na kompu, hajdovao prijatelje sto pričaju o politici, od TV kanala vrtim samo favorites i to češće premotavam nego što gledam u realnom vremenu itd. Napravio sam štit protiv dnevne politike. 

 Priznajem da mi je počesto bilo čudno kada pričate o politici ovde na blogu pa bude "mi smo gotovi" apokaliptičnih scenarija. Ali pošto ne pratim, nisam se dublje upuštao u komentarisanje. 

 

Do juče. Kada sam pogledao pregled godine sa Kesićem (kog baš nešto i ne volim) shvatio sam dubinu naše propasti. 

 

Mi zaista jesmo najebali. I to je lajtmotiv naredne generacije.  



Komentari (257)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

st.jepan st.jepan 00:45 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

zilikaka
mislm pilećina je za decu i bolesni a ne za ljudovi, kako kažu stara koka ...

Ma jasno. Od pileće je bolesničkija samo golupčija, ako si to ikad probao.

U mojim (OK, očevim) Mimicama, svaka je supa "likarija".
Kad je domačica iznese na sto, strogi lokalni bon-ton nalaže da se uzvikne "liči pliuritu!"*
A nakon prvog srka, obavezno je dodati "i ostale plućne bolesti*".

*pliurita - upala pluća.
Atomski mrav Atomski mrav 01:33 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

Sa sirom mislim da nikad nisam jeo, mislim da nije bilo kod nas. Kod nas je bilo dve, sa orasima (to se apsolutno vise ne pravi) i sa makom (to je hipsteraj danas).


Jeo sam ja i to slanu verziju, pravila moja baba, čistokrvna Bosanka. Ne sećam se da je ijedan recept preuzela od "meštana" tako da će biti da je to donela sa sobom iz Bosanske Krajine. Druga baba, koja je rodom od Kupresa, to nikad nije pravila ali je pravila štrudlu i od maka i od orasa (ona je uvek pričala da su joj komšinice Slovakinje, Nemice i Mađarice puno toga pokazale kad je reč o kujni...
Atomski mrav Atomski mrav 01:36 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

Programmet ikke vises i utlandet.


@alselone
Zao mi je sto ne moze da se vidi kod vas, mozda ima negde na netu.


He, he, a ja taman pomislio da je alselone počeo da uči norveški...
blogovatelj blogovatelj 04:12 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

Supica od fazana u Lovačkom raju na Bukulji, savršeno. Kao u ostalom i sve drugo na tom mestu


Najmanje od deset ljudi sa različitih strana sam čuo za tu kafanu. Moraću da odem prvi put kad dođem u Srbiju.
alselone alselone 08:36 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

rodom od Kupresa


Cypress, Texas?

Slusa Cypress Hill?


c_h.arlie c_h.arlie 09:22 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

zilikaka
nisam, ja i nisam nikakav gurman, samo tražim da jelo bude ozbiljno i ukusno, a ne ofrlje,

Nije to ništa posebno nego se ljudi dovijali i sve se koristilo. Koristili se golupčići pre nego polete. Svaki tavan imao po koje gnezdo za te potrebe.
Od živine jedino ne ide ćurka u supu. Ne znam zašto al nikad čula da je neko probao.
Patka je odlična nego je teško naći i preskupa je a nekad tog bilo po dvorištima pa se koristilo.
Jedino morka, za nju važi da je najbolja al nisam je nikad spremala.
To baš nikako ne možeš naći.

Bljak !
Atomski mrav Atomski mrav 09:25 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

milisav68 milisav68 09:50 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

zilikaka
Al suština je da se supa pristavi ujutro, čim ustaneš, da bude taman gotova za ručak. I da lagano vri, da ostane bistra.

Supa se zamuti ako se ne izvade pluća ili nešto drugo od iznutrica.

Inače, teško je naći pile koje je "trčalo po dvorištu", kad naletiš na tako nešto, onda ne treba puno mudrosti za dobru supu, kao i za (posle) pečeno pile na krompiru.
nikvet pn nikvet pn 10:19 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

Срећна Нова свима
колико нас овде има!

Супа, да.

Моја госпоја из Баната генетски је донела супост у јужније крајеве и ту налетела на чорбост. У Србији се бистра супа (и чај) служе углавном болесницима. Снашла се могу рећи одлично. Ево редом.

Пилећу супу-чорбу одмах прецртати, то нема а ако има то не ваља. И псине је једу под морање. Постоји кокошија супа-чорба, и то ваља, нарочито ако та живина спава по авлији на дрвећу или моткама.

Гуска-пловка-мутава шотка дају много бољу супу или чорбу. Од ћурке буде тања (шија, крилца, ноге) али уопште није хрђава.

Од фазана је већ одлична.

Од морке супу у кући нисам имао прилике али на северу Бачке да; изванредно, јача од фазанске. Изнад морке замало (лични утисак, дискусија допуштена) смештам грлицу и дивљег голуба.

Од свих поменутих изразито боља и јача је супа или чорба од јаребице.

И најзад, далеко изнад сваке конкуренције налази се - препелица. То већ не вреди описивати, нема поређења, то тера авион. У срећно време док их је било да се лове кева је од четири комада правила страобалан недељни ручак.

Milan Novković Milan Novković 10:29 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

nikvet pn
...И најзад, далеко изнад сваке конкуренције налази се - препелица. ...

Kako se paunovi "kotiraju"

Šala, upravo sam na Fejsu prelistao Snežanine nove fotke iz Kine gde je bila u poseti nesiromašnim roditeljima jedne učenice, koji imaju i farmu "fazana", iako sam ja na fotkama primetio samo paunove
tasadebeli tasadebeli 10:48 02.01.2018

Re: А мени је гастрономски утисак...

nikvet pn

Срећна Нова свима
колико нас овде има!



32. До сада.

Са све домаћином и са мном.

Бројао ја...

Додаш још два пута толико (апроксимативно) оних који се не јављају коментарима и то је то.

Већа гужва овде код мене у крају, на ћошку, у угоститељском објекту (са телевизором ) код Гангуле.

И то у преподневним часовима радним данима.


zilikaka zilikaka 11:07 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

И најзад, далеко изнад сваке конкуренције налази се - препелица. То већ не вреди описивати, нема поређења, то тера авион. У срећно време док их је било да се лове кева је од четири комада правила страобалан недељни ручак.

Čekaj, ima sad da se kupe jaja od prepelice pa valjda i te prepelice šti ih gaje imaju rok trajanja. Ne čekaju da uginu od starosti.

Al to samo za supu, drugo me ne zanima.
Prepelice (recimo na žaru) ne možeš navivati.
Nek je fensi kolko hoćeš, to meni samo za kučiće i te takve što vole da glabaju kosti. Sav se umažeš a ostaneš gladan.
alselone alselone 11:10 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

Čekaj, ima sad da se kupe jaja od prepelice pa valjda i te prepelice šti ih gaje imaju rok trajanja.


Ja mislim da to nisu iste prepelice. Jaja su od japanske prepelice koja se gaji, a nik ovde prica o divljoj prepelici, nasoj domacoj.
zilikaka zilikaka 11:25 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

Ja mislim da to nisu iste prepelice. Jaja su od japanske prepelice koja se gaji, a nik ovde prica o divljoj prepelici, nasoj domacoj.


Aaa, vidiš, to sam smetnula s uma.
Slabo se doznajem u tu živinu.
nikvet pn nikvet pn 11:26 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine


Нису исте никако, јапанске су у кавезу и једу шта им даш; кад се изнесу иду у супу која и није нека, месо заборави. Наша дивља препелица је сасвим друго, уме да буде баш жута дебела (канта мас'), месо је густо, јако и сито; за червиш, паприкаш...
alselone alselone 11:32 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

Je l' moze mozda prepelica da se kupi u lovackim drustvima?
Sad je gotovo, primio sam se, dok je sad ne probam, necu da se smirim.

A sto Zili spomenu - morka.I nikad da probam. Par puta sam pokusao da nadjem i nisam uspeo.
nikvet pn nikvet pn 11:32 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

zilikaka
Prepelice (recimo na žaru) ne možeš


Дивљач на жару не бива, зато ми смешни ови на Тевеју што преживљавају па се почастили ујее...
alselone alselone 11:33 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

Дивљач на жару не бива


Pa da. Za žar meso mora da bude softano. A divljač je presuva i ovako.
zovitemegrunf zovitemegrunf 11:40 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

narcis
Džaba vinil, ako pojačalo nije lampaš.

Svejedno, kad odem u pemziju, skockaću 2 lampaša, za sina i sebe. Ćera je digitalno dete, ič je ne interesuje antika .

el si čuo da se pravu i sidejevi sa lampama umesto trandži? izrazito vrlo skupi, al aj kad praviš ta dva nabaci i još jedan za mene, ništa jako 4-5W po canalu. skrono a ubitačno.

edit
mada je i to lampašenje izvestan hipsteraj



Da potražiš ti po Niš, da nađeš nekog magacionera iz Elektronsku što je dužio lampe, bog da nas vidi
nikvet pn nikvet pn 11:55 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

alselone
Je l' moze mozda prepelica da se kupi u lovackim drustvima?


Писао је Албицила, препелица је у остатку Европе забрањена за лов, много опао број, угрожена. Преостали дивљаци смо ми и Малта, плус арапачке северноафричке. Сада се у нас лове крајње неспортски, вабилицом. Изнесу разглас ноћу у поље и дозивају их у сеоби да слете. Онда ујутро русвај. Па продај жабарима.

Него ти нађи неког старог ловца мераклију па чекај август.
alselone alselone 12:02 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

Писао је Албицила, препелица је у остатку Европе забрањена за лов, много опао број, угрожена. Преостали дивљаци смо ми и Малта, плус арапачке северноафричке. Сада се у нас лове крајње неспортски, вабилицом. Изнесу разглас ноћу у поље и дозивају их у сеоби да слете. Онда ујутро русвај.


NIsam to znao.

Onda cu se zadrzati na fazanima. :)
c_h.arlie c_h.arlie 14:16 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

nikvet pn
alselone
Je l' moze mozda prepelica da se kupi u lovackim drustvima?


Писао је Албицила, препелица је у остатку Европе забрањена за лов, много опао број, угрожена. Преостали дивљаци смо ми и Малта, плус арапачке северноафричке. Сада се у нас лове крајње неспортски, вабилицом. Изнесу разглас ноћу у поље и дозивају их у сеоби да слете. Онда ујутро русвај. Па продај жабарима.

Него ти нађи неког старог ловца мераклију па чекај август.

Čim se Nenad Čanak zalaže za slobodan lov prepelica, onda može da se zna koliko je sati.
narcis narcis 21:47 02.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

zovitemegrunf
narcis
Džaba vinil, ako pojačalo nije lampaš.

Svejedno, kad odem u pemziju, skockaću 2 lampaša, za sina i sebe. Ćera je digitalno dete, ič je ne interesuje antika .

el si čuo da se pravu i sidejevi sa lampama umesto trandži? izrazito vrlo skupi, al aj kad praviš ta dva nabaci i još jedan za mene, ništa jako 4-5W po canalu. skrono a ubitačno.

edit
mada je i to lampašenje izvestan hipsteraj



Da potražiš ti po Niš, da nađeš nekog magacionera iz Elektronsku što je dužio lampe, bog da nas vidi

teško bate, znaju oni kolko to vredi, a kako i nebi kad su pravili cevke za one sa povelikim imenom. mada ćupitam bivšeg komšiju koji je radio u cevke , možda neka i zapala u ćoše pa zvrji džabe.
ja se jedno vreme zanosio da nađem onaj suprafon i da izbacim gramofon ubacim samo selektor za aux i tuner i bog dame vidi. 4W po canalu više nego dosta za starca, al nemagi više nigde da se nađu.
zovitemegrunf zovitemegrunf 07:53 03.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

eško bate, znaju oni kolko to vredi, a kako i nebi kad su pravili cevke za one sa povelikim imenom. mada ćupitam bivšeg komšiju koji je radio u cevke , možda neka i zapala u ćoše pa zvrji džabe.
ja se jedno vreme zanosio da nađem onaj suprafon


Vidoh pre desetak godina, neka firma iz Niš je prodavala cevke, sve je ličilo na one od nekad. Dal' su pokušavali da obnove proizvodnju ili su samo praznili neki magacin, bemliga.

A za Suprafon ću se raspitam.
narcis narcis 12:16 03.01.2018

Re: Meni je gastronomski utisak godine

zovitemegrunf
eško bate, znaju oni kolko to vredi, a kako i nebi kad su pravili cevke za one sa povelikim imenom. mada ćupitam bivšeg komšiju koji je radio u cevke , možda neka i zapala u ćoše pa zvrji džabe.
ja se jedno vreme zanosio da nađem onaj suprafon


Vidoh pre desetak godina, neka firma iz Niš je prodavala cevke, sve je ličilo na one od nekad. Dal' su pokušavali da obnove proizvodnju ili su samo praznili neki magacin, bemliga.

A za Suprafon ću se raspitam.

mislim da je bilo nekog pokušaja da se obnovi proizvodnja cevki, ali i verovatno da su zakasnilijer su firme pronašle druge proizvođače, verovatno kineze.
čak mi se čini da su na kraju i proizvodili samo cevke za hajfi i specijalne- valjda vojne naručioce. mada mislim da su injih kinezi sjebali damping cenama, koje se iz nekog razlika kinezima tolerišu a ostalima ne.
easpitaću se , i akosretnem bivšeg komšiju sigurno ću da ga pitam.
grof_brankovich grof_brankovich 13:02 01.01.2018

Желим вам умну Нову годину!

Mi zaista jesmo najebali. I to je lajtmotiv naredne generacije.


Emir Kusturica za “Novosti”: Srbe vekovima šiba latinska nepravda
Nikola JANKOVIĆ | 31. decembar 2017. 22:02 | Komentara: 5

SRODNE VESTI

EMIR KUSTURICA: Pomno gajimo ljubav prema mržnji



Santjago klicao Kusti

Kusturica: Neophodan osećaj za naciju

Odbačen zahtev Bošnjaka: Kusturica ostaje predavač u Ženevi

MODERNU dramu Srbije, latinsku nepravdu prema nama, započeo je još Napoleon. Od njegovog vremena do danas, neguju se na Balkanu, bez prekida, južnoslovenski "nacionalizmi sudnjeg dana", svi zasnovani na ideji da moramo živeti zavađeni. Svetske imperije su u kontinuitetu sejale sindrom razjedinjavanja među Slovenima, a na ovim prostorima jedini su profitirali Albanci ujedinjujući teritorije pod svojim jezikom.



U Mećavniku, usred opšteg prazničnog zatišja, Emir Kusturica govori, za "Novosti", gde smo danas među silama Istoka i Zapada, o svetu koji se užurbano naoružava do zuba, "bregzitu" i Kataloniji, o mladima i pametnima koji će jednog dana ostvarenje ipak naći u sopstvenoj državi...

- Napoleona spominjem jer je francuska buržoaska revolucija uticala na Prvi srpski ustanak, na našu prvu revoluciju. Srbi su poverovali da su pravda i politika jedno. Tako je u Napoleonovo vreme "pao" prvi čin naše moderne drame sa nepromenjenim naslovom - Latinska nepravda prema Srbima. Da bi privukao katoličku Austrougarsku, Napoleon je praktično odredio poziciju zapadnih sila prema srpskom pitanju. Uveo je trend koji i danas traje, a to je potreba Zapada da nas razjedinjuje. U njegovom vremenu, živela je ideja da je jedan narod povezan jednim jezikom. To niko, pa čak ni Nemci koji su ovo viđenje naučno patentirali, nije uspeo da ostvari, da teritorije "pod svojim jezikom" potpuno objedini. Što nisu mogli Nemci, na Balkanu su mogli Albanci.




* Kako su to uspeli?

- Oni se, za razliku od Srba, nikada nisu mogli nametnuti u kulturi, nauci ili makar u fudbalu, nisu postigli nešto što bi prema merilima racionalističkih civilizacija bilo pozitivno. Ali im je prvo činjeno, da Rusi ne bi stavili prst na obalu Dunava. Zatim su favorizovani kao destabilizujući faktor Južnim Slovenima. Tako je i danas. Teorija nemačkih lingvista koji su pronašli da je jezik unutrašnja veza nacije, na Slovene nije mogla biti primenjena. Tokom formiranja južnog dela Habzburškog carstva, podgajan je interes o razjedinjenju. U takvom stanju, koje i danas traje, gotovo je nemoguće delovati kulturološki. A ja ipak investiram u kulturu, jer to znam da radim.

* Srbi su i u ovako lošim istorijskim okolnostima opstali, ali su postali rasadnik naroda i nekih novih jezika...

- Setimo se Fukujame, harvardskog đaka za koga sam devedesetih jasno rekao da je običan idiot. Taj Fukujama, doktor političkih nauka, imao je tezu "da je došao kraj istorije". To je, ne tako davno, bila krunska intelektualna priča u koju je trebalo da poverujemo. Mnogi nisu bili glupi, ali naši mondijalisti jesu. Ili su skopčani u interesne sfere, pa su to progutali radeći na opštem zaglupljivanju. Šta njih briga za naučnu ili istorijsku istinu. Zato volim da podsetim da se naš narod vekovima, od nestanka sa lica zemlje, duhovno skrivao u manastirima, odatle "regrutujući" plemstvo. Oni su održali srpski mit. U seobama su nosili mošti kneza Lazara, baš kao što su Jevreji činili sa zavetnim kovčegom. U govornoj kulturi pod Osmanlijama su imali političku svest o sebi. Nema drugog naroda kome je bilo potrebno da napamet zna više pesama da bi opstao. Zamislite to vežbanje mozga u Srba! Da bi postojao, treba da znaš pesme i predanja svog roda napamet. Pukne zima, tu je ognjište, kreće poezija. Zašto smo u potonjim vekovima bili u stanju da svetu damo najveće sinove i kćeri, u nauci i umetnosti? Jer smo imali u tom kršu đedove koji su držali banku i znali kako se govori, apostrofira, ukrašava.




* To nas je zapravo i održalo u svim istorijskim lomovima...

- Kultura je realan osnov postojanja naroda. Pitanje opstanka male zemlje leži u kulturnom delovanju. Danas se, po onoj Fukujaminoj, sve može odrediti politički. Na primer, da staroslovenski jezik nikada nije postojao. Da ni Slovena nema, jer su nas u jednom istorijskom momentu podvodili pod Ilire. Možda je radije, umesto srpskog, nekada postojao npr. crnski jezik, ili gorski, mislim da je i to neko izmislio. To političko pravo da se laže niko ne može da zaustavi. Pošto ljudi zaneseni svakodnevicom najčešće ne znaju o čemu se ovde radi, neka makar imaju svest da napori za njihovo razjedinjavanje i stalno sukobljavanje postoje i da dugo traje...
alselone alselone 13:45 01.01.2018

Re: Желим вам умну Нову годину!

Iako volim poneke njegove filmove i cenim jos deo njih, politicki - od njega dobijam razredjenje stolice.

U poslednje vreme.
narcis narcis 15:54 01.01.2018

Re: Желим вам умну Нову годину!

alselone
Iako volim poneke njegove filmove i cenim jos deo njih, politicki - od njega dobijam razredjenje stolice.

U poslednje vreme.

umetnicima treba zabraniti da daju političke izjave, onda pokazuju da su i pored talenta obične budale, ato je štetno za njihov lik i delo.
narcis narcis 16:15 01.01.2018

Re: Желим вам умну Нову годину!

grof_brankovich

dobro bre brankoviću zar i u ovaj pozni čas nemaš druga posla nego da nas nateraš da se svađamo
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:35 02.01.2018

Re: Желим вам умну Нову годину!

Iako volim poneke njegove filmove i cenim jos deo njih, politicki - od njega dobijam razredjenje stolice.

U poslednje vreme.

Тотално фијукнуо.
Наступа к'о мало интелигентнији Лав Пајкић Бјелица.
c_h.arlie c_h.arlie 14:17 02.01.2018

Re: Желим вам умну Нову годину!

alselone
Iako volim poneke njegove filmove i cenim jos deo njih, politicki - od njega dobijam razredjenje stolice.

U poslednje vreme.

Kusturica je retko pametan čovek.
vera.nolan2 vera.nolan2 13:54 01.01.2018

Dobra muzika

za dobar početak ...

4krofnica 4krofnica 15:18 01.01.2018

Re: Dobra muzika

vera.nolan2
za dobar početak ...



ova mala ima dobar glas



(krosover Florence Welch i Roisín Murphy)



michiganac michiganac 16:11 01.01.2018

Re: Dobra muzika

ili Marion (sur l'eau) kao "reinkarnacija" Sonje Savic u paralelnom univerzumu, daleko od sve prostote duha, bizuterije, fancy-varvarizma,.. fontana na Slavijama, Skadarlijama, BG on H2O...

gedza.73 gedza.73 19:54 01.01.2018

Re: Dobra muzika

Vanesa.

narcis narcis 16:30 01.01.2018

evo

i prigodne novogodišnje pesne od meni najdraže yugoslovenske grupe

c_h.arlie c_h.arlie 17:53 01.01.2018

Re: evo

narcis
i prigodne novogodišnje pesne od meni najdraže yugoslovenske grupe


Svaku Jugoslaviju u mutnu Maricu !
jinks jinks 20:04 01.01.2018

...

Sve najbolje.
Milan Novković Milan Novković 21:10 01.01.2018

Srećna Nova Godina

I kažem što da petljam tražeći fotke, kad su razne Prigrevačke najbolje - pa evo jednog slobodnog ko tica negde na putu između Prigrevice i Slovačke (u ženidbama dobacio do Slovačke pa sad komutira).

Isto, bio je naš lokalni rekorder u odnosu visine skakanja u vodu i dubine vode - ja i meni slični smo već sa pola njegovih visina u istoj vodi ovlaš orali po dnu (čelom i nosom, al bez dugotrajnih ožiljaka).

I tako ja svim blogerima želim punu slobodu u 2018., skakanja sa velikih visina i u plitke vode i u duboke vode, bez povreda, i prave drugare ne samo po okolini i do Slovačke, nego sve do Kolorada, i dalje

bene_geserit bene_geserit 23:13 01.01.2018

Srecna Nova Godina

Svim blogerima i blogerkama (omaz Filipu).
Blogeri da skapiraju da 2018-te ovim svetom vladaju zene i da se u skladu sa tim ponasaju.
Blogerke da budu milostive prema nama muskarcima, nije nam lako ovih dana. Evo meni zena i cerka pre par dana bili na nekom Kursu za samoodbranu za zene po imenu (ne zajebavam se) Nutcracker - ime u skladu sa novodisnjom atmosferom (moz' misliti koju su glavnu odbrambenu vestinu tamo ucili).
niccolo niccolo 23:15 01.01.2018

Re: Srecna Nova Godina

Blogeri da skapiraju da 2018-te ovim svetom vladaju zene i da se u skladu sa tim ponasaju.

Fight the power!
narcis narcis 23:17 01.01.2018

Re: Srecna Nova Godina

Nutcracker - ime u skladu sa novodisnjom atmosferom (moz' misliti koju su glavnu odbrambenu vestinu tamo ucili).

ovu
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:22 01.01.2018

Re: Srecna Nova Godina

šta, aikido, nego rokanje upotrebom snage hejta napadača?!





maksa83 maksa83 23:34 01.01.2018

Re: Srecna Nova Godina

Evo meni zena i cerka pre par dana bili na nekom Kursu za samoodbranu za zene po imenu (ne zajebavam se) Nutcracker - ime u skladu sa novodisnjom atmosferom (moz' misliti koju su glavnu odbrambenu vestinu tamo ucili).

Izaberi mudobran pa se qrči do mile volje: Martial Arts Groin Protectors

Tebi u Novoj Gorini želim što manje H1B Karam Prasada a mom drugu Paji da se ratosilja predsednika koji je, realno, gora budala čak i od našeg (što je stvarno, STVARNO, STVARNO jako teško, ali nije džabe Amerika land of opportunity u kojoj je sve moguće).

Te moje želje za vas su malo u koliziji, ali vidite nekako, dogovorite se, ljudi ste, Srbi ste (opet kolizija...).
bene_geserit bene_geserit 23:57 01.01.2018

Re: Srecna Nova Godina

maksa83
Izaberi mudobran pa se qrči do mile volje

Dobar predlog.
Ono zena spava i meni bude slatka pa je poljubim kad ono popijem koleno tamo gde boli uz komentrar "nisam potpisala waiver" - sa mudobranom je to puno lakse podneti.
maksa83 maksa83 00:07 02.01.2018

Re: Srecna Nova Godina

Ono zena spava i meni bude slatka pa je poljubim kad ono popijem koleno tamo gde boli uz komentrar "nisam potpisala waiver" - sa mudobranom je to puno lakse podneti.

Bio je neki reddit TIFU gde je tip spričao "Today I Fucked Up tako što sam se ošišao". Tip je neki DEA ili tako nešto, pošto je bio neko vreme undercover sve onako sa bradom i dugom kosom, i taj undercover angažman prošao i reklo mu "ok, sad više nisi undercover a i unapređen si pa bi mogao da se ošišaš i obriješ", i on posluša. I tako kao sasvim nov čovek dođe kući, uđe i priđe sopstvenoj devojci (koja je sedela na kauču) s leđa i poljubi je u vrat. Ona osetila nepoznatog muškarca, i - kaže tip - tad sam zažalio zbog tog kursa samoodbrane na koji sam je poslao - povuče ga za ruku preko kauča i onako zblanutog ga sve tako u letu oddddddvali nogom u jaja. Sve to vreme njihov pas zbunjen gleda i ne zna šta da radi (pošto psa ne možeš da zajebeš tako što se ošišaš). Tek kad je uzela neki ćup i krenula da ga razlupa njemu o glavu sve tako skvrčenom na podu ukapira i počne da vriiišti od smeha.
tyson tyson 01:13 02.01.2018

Re: Srecna Nova Godina

a mom drugu Paji da se ratosilja predsednika koji je, realno, gora budala čak i od našeg

Grešiš, za našeg.


maksa83 maksa83 01:53 02.01.2018

Re: Srecna Nova Godina

Grešiš, za našeg.

Znam, al' mi malo lakše da tako razmišljam.
bene_geserit bene_geserit 03:19 02.01.2018

Re: Srecna Nova Godina

maksa83
Tebi u Novoj Gorini želim što manje H1B Karam Prasada a mom drugu Paji da se ratosilja predsednika koji je, realno, gora budala čak i od našeg (što je stvarno, STVARNO, STVARNO jako teško, ali nije džabe Amerika land of opportunity u kojoj je sve moguće).

Imas onu teoriju da je Tramp "demolition president" a da ovo sto gledas (ukljucujuci njegovo twitterisanje je pozoriste ciji je jedini cilj da skrene paznju sa onoga sto se dogadja iza kulisa).
blogovatelj blogovatelj 04:17 02.01.2018

Re: Srecna Nova Godina

Karam Prasada


Karam Prasad stigao i na Tviter. Na Fejsu je već godinama.
c_h.arlie c_h.arlie 09:20 02.01.2018

Re: Srecna Nova Godina

maksa83
Evo meni zena i cerka pre par dana bili na nekom Kursu za samoodbranu za zene po imenu (ne zajebavam se) Nutcracker - ime u skladu sa novodisnjom atmosferom (moz' misliti koju su glavnu odbrambenu vestinu tamo ucili).

Izaberi mudobran pa se qrči do mile volje: Martial Arts Groin Protectors

Tebi u Novoj Gorini želim što manje H1B Karam Prasada a mom drugu Paji da se ratosilja predsednika koji je, realno, gora budala čak i od našeg (što je stvarno, STVARNO, STVARNO jako teško, ali nije džabe Amerika land of opportunity u kojoj je sve moguće).

Te moje želje za vas su malo u koliziji, ali vidite nekako, dogovorite se, ljudi ste, Srbi ste (opet kolizija...).

Najvažnije je da smo se babe rešili.
alselone alselone 11:54 03.01.2018

Re: Srecna Nova Godina

Tebi u Novoj Gorini želim što manje H1B Karam Prasada


LINK
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:41 03.01.2018

Re: Srecna Nova Godina

i što bi rekao Volter Šobšak: "and good day to you, sir" i sad makar znamo kako izgleda kada se za predsednika izabere random lik sa twittera.
blogovatelj blogovatelj 04:39 02.01.2018

200.

Čitah ovaj blog, pa mi petarde u glavi, onda odoh na Fejs, gde sam u PP dobio nešto predivno, pa povezah dva i dva.
Buka koju ljudi prave petardama i pričinjava im zadovoljstvo u stvari je evolucioni proizvod. Plaši kučiće, ali plaši i medvede, vukove, leoparde, tera ih daleko od nas.
Zato Indijanci svuda sa sobom nose nekakve zvečke, znaju mede i losovi da i zvečarka zveči, pa ne bi da proveravaju izvor zvuka.
Sledi magija ritma, koja između ostalog tera i naše prirodne neprijatelje od nas.

mirelarado mirelarado 19:22 04.01.2018

Re: 200.

magija ritma


Srećni praznici, dragi blogeri!

Malo laganog ritma, da nas ponese kao vetar lišće:


c_h.arlie c_h.arlie 20:26 04.01.2018

Re: 200.

mirelarado
magija ritma


Srećni praznici, dragi blogeri!

Malo laganog ritma, da nas ponese kao vetar lišće:



Hvala draga blogerko !
I tebi !
tyson tyson 12:54 06.01.2018

Re: 200.

mirelarado
magija ritma


Srećni praznici, dragi blogeri!

Malo laganog ritma, da nas ponese kao vetar lišće:



Nikola Konte je o.d.l.i.č.a.n.

Samo da primetim.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana