Mediji| Zabava

[98] Misteriozni čaj Hane Adrović

bojan ljubomir jugovic RSS / 03.01.2018. u 20:38
- "Oćegajećaj?"
- "Molim?"
- "Ćaj, oćegaje?"

(dio razgovora prilikom doručka u restoranu jednog hotela u Neumu, 2001. godine)

Što bi rekao gos'n Sveta Черевићан - sastav na temu laganu:
MISTERIOZNI ČAJ HANE ADROVIĆ NA VASKOLIKOM SAJBERDUNJALUKU

19314.jpg     Ko je Hana Adrović, "dragi moj napaćeni narode", to znaju i cvrkutaju ptice na grani a bogami "cvrkutaju bijesnilom" poneki korisnici, kako Tvitera tako i drugih, socijalnih mreža širom regiona. (Hana recimo samo na Fejsbuku ima toliko kontakata da tehnički nije moguće da bilo koga više doda u listu "prijatelja" na svoj profil.) Budući da u slobodno vrijeme isključivo putem interneta (ne gledam televiziju) pomalo pratim uglavnom regionalnu umjetničku scenu i produkciju, a kako je Hana (bivši?) model, (bivši?) PR muzičkih festivala i koncerata stranih izvođača, novinarka, autorka i voditeljka emisije zabavnog karaktera, priznajem da uopšte nisam znao ko je ona do prije par sedmica kad sam slučajno naišao na njen profil na Instagramu [na koji sam se registrovao samo da "zapratim" svoju možda najomiljeniju kako radnicu u kulturi tako i (nažalost bivšu) B92 blogerku - pozorišnu rediteljku Jelenu Bogavac koja ne koristi nijednu drugu socijalnu mrežu]. I iz Usoraca se tada vidjelo da je u pitanju jedna od onih božanstvenih zanosnih ljepotica od čije ljepote odmah zastaje dah i od cca 670 fotografija na njenom profilu se zaista ne zna koja je bolja i ljepša od koje (bilo da su u pitanju selfiji ili profesionalne fotografije, mejkap ili prirodan izgled lica, stilizovana garderoba ili "kežual" odijevanje i slično) tako da sam joj skromno komplementirajući iskreno napisao da zaista nemam vremena da "izsviđam" sve njene fotke koje mi se dopadaju jer bi mi trebalo najmanje 15 minuta i više samo za tu prostu klik operaciju (praktično sve osim objavljene fotografije kriminalno friziranog, našminkanog i obučenog crnca, na što je Hana - u svom, otkriću kasnije, lucidnom stilu - odgovorila da je na toj fotki pretjerala sa solarijumom).

19315.png     E sad, druga strana medalje tog njenog zaista sjajnog izgleda i rada u audio-vizuelnim medijima jeste da je Hana kaotakva i veliki magnet za poneke još veće budale pa i psihopate koje komentarišu njene nastupe i objave na socijalnim mrežama /pričali smo već o tome u blogu [92] u koji sam integrisao sjajan tekst Tene Štivičić o tom globalnom fenomenu/ i sasvim svjesna toga, ona to podnosi vrlo elegantno, bez cenzure i sa spomenutim stilom zbijajući lucidne šale na njihov račun, objavljujući čak skrinšotove uvredljivih komentara sa svojim britkim osvrtom na njih u kratkotrajnoj objavi zvanoj stori (story) na Instagramu koji pratitelja poput mene ponekad navede na smijeh od srca. Većina su naravno divni pristojni komentari (doslovno) poput jednog kojeg prenosim ovdje (ironija) i koji, u svedenoj i cenzurisanoj formi, glasi:

"Koliko si lepa, voleo bih te iskreno, gledao te po ceo dan."

U originalu to je zapravo jedan od najluđih mogućih komentara koje nepoznat muškarac može da uputi (ne)poznatoj dami koji sam ikad pročitao na vaskolikom Sajberdunjaluku i koji se po svojoj eksplicitnosti opasno približio opisu neke od scena seksa iz onog, u svijetu zloglasnog (ali i poštovanog), nesrećno nazvanog "Srpskog filma" (Radivojević/Spasojević, 2010.) a zainteresovani mogu da ga nađu i pročitaju u potpunosti na Jutjubu ispod video klipa šestog izdanja Hanine emisije "Sasvim drugačije" (o kojoj, sto mu blogova, želim zapravo da pišem ovom prilikom ali, očito omađijan i nadlogilan, nikako da dođem do toga). [Oni koji komentar nađu i pročitaju uvjeriće se da smo mi blogeri B92 u komentarisanju prave Minje Subote i Oliveri Mlakari u poređenju sa onim što može da se nađe na vaskolikom Sajberdunjaluku. Inače, CyberDunjaluk je moja originalna kovanica koja se sada (provjereno) premijerno pojavljuje na čitavom internetu i samo da znate da je uredno registrovana i patentirana na moje ime u Državnom zavodu za intelektualno vlasništvo u Usorcima, opština Oštra Luka, kao i uostalom izrazi "Hepinjujir!" (jedna, naravno srpska, riječ), "Navrnderce!" (kada nekog srdačno pozivate 19321.pngda svrati na kafu), rečenica "Srećan ti n-ti (ili Novi) krug oko Sunca!" (kada nekome želite da čestitate n-ti rođendan ili Novu godinu) za koju zbog njene široke rasprostranjenosti opravdano sumnjam u prvenstvo svog autorstva, zatim zaključak "Ignorišeš me kao Stenli Kjubrik dvadeset i prvo poglavlje 'Paklene pomorandže'" (kada vam Jelena Bogavac ne samo da ne odgovori na komentar već ga ni ne "odsviđa"; mislim, stvarno, Bitefovko, nije u redu ;) ), egzaltirana eksklamacija "Dođe mi da zasviram Moravac, kada vidim sisterke Bogavac!" (kada se Jelena i Minja pojave zajedno na fotografiji), "Koala!", "Do Bardače" i "Sveminarski rad" (izraz zahvalnosti, večernji pozdrav i naziv kosmički uspješnog eseja, bestidno maznuti od Libora) i titula "Aksham Schule" (rezervisana uglavnom za brojne "akademske građane" u politici ili šampione negativne selekcije zaposlene po političkoj liniji sa diplomama osnovnih studija stečenim na privatnim fakultetima u njihovim kasnim tridesetim) koju sam, priznajem, davne dvijehiljadite preuzeo od drage pok. baka Dese Ekert kod koje sam jedno vrijeme stanovao tokom studiranja.] U to ime sam Hani (ako je iko uopšte u stanju da se sjeti o čemu sam pričao prije ove besramne samohvališuće digresije monumentalnih razmjera sve sa skelama crkve Sv. Petra u Rimu) poslao i jedan damski Budalimicin od 500 mg kojim može šarmantno da se odbrani od neumjesnih poruka, pa i od mene ukoliko počnem da joj idem na živce sa svojim komentarima:

 

19316.jpg


      Ali ostavimo sve to po strani i počnimo konačno da pričamo o pravim stvarima. Da li je Hanina emisija "Nešto drugačije" zaista nešto drugačije to ne bih mogao sa sigurnošću da tvrdim, to će upućeniji u ovu vrstu medijskog formata svakako bolje znati od mene, ali da je u pitanju vrlo zanimljiv tok šou sa interesantnim sagovornicima u to nema sumnje. Pogledavši jedne večeri jednu, prosto sam iduće MORAO da pogledam sve emisije koje su do ovog trenutka Hana i njena ekipa snimili i objavili na svom Jutjub kanalu i - iako nisu sve istog, recimo to tako, intenziteta, koji opet direktno zavisi od izbora gostiju - uživao sam gledajući ih (uz obaveznu napomenu da sam pojedina imena spomenuta u emisijama sa mahom političke, estradne i rijaliti scene, misaonom parcijalnom lobotomijom uspješno izbacio iz svog skromnog psihološkog sistema efektnom anahronom metodom "Na jedno uho ušlo - na drugo izašlo").

 

19317.jpgEmisija je prilično jednostavno struktuirana (naime, ima svoje zasebne tematske cjeline) i pitka je za gledanje tako da onih pola sata koliko traje proleti začas po principu "Hamo, Pipa i ostala ekipa i gotova emisija" [94]. Hana i njeni gosti opušteno sjede u svjesno lajt-kičasto dekorisanom enterijeru dnevnog boravka u kojem oko kamere hvata i brojne kemp detalje poput uramljenog goblena, zlatobojne plastične mačke čija se ručica pokreće, omanjeg logotipa emisije na zidu, minijaturne gipsane biste Josipa Broza Tita i obaveznog pribora za čaj sa (vjerovatno egzotičnim) Haninim čajem za koji niko, pa ni dosadašni gosti, ne zna od čega je, kojim ona poslužuje svoje sagovornike. Neki komentatori simpatično tvrde da Hana čajem zapravo dlogila svoje goste jer u nastupu ne liče na sebe ali ako ih i dlogila ona to čini svojom ljepotom, šarmom i lucidnošću i sasvim sigurno bih i ja sâm bio veoma high pored Hane (ni normalan ne bih bio u stanju da kažem nešto smisleno na njene izabrane naslove i citate iz dnevne štampe, jer to prosto nije "my cup of Hannah's mysterious tea", ali bih joj svakako kao Bambiju na uvce mogao otpjevati, pa i odsvirati ako treba, "Igra rokenrol cela Jugoslavija" od Električnog orgazma).

19318.pngDakle, prvi dio emisije odlazi na čitanje i komentarisanje izabranih naslova vijesti iz dnevne štampe (što sam ubijeđen da nije novina jer to i drugi voditelji rade) a zatim slijedi obavezno čitanje i komentarisanje "cvrkuta bijesnila" (ni to nije ništa novo), uglavnom zlobnih i malicioznih tvitova anonimnih korisnika Tvitera upućenih na račun gošće ili gosta emisije (mada ima i onih neobično komplementirajućih) koje odabira Hana a produkcija ih joj servira odštampane pojedinačno na zasebne listove A4 formata (c,c,c, kakvo arčenje papira "napaćeni moj narode"!) da bi u samom finalu emisije uslijedila neizostavna video porukica Bambija ("koji ne daje časove anatomije Bambija"), simpatičnog "mitskog bića" sa "ogromnom harizmom" obično našminkanog karminom boje "620: krv Bambijevih neprijatelja", snimljenog i kreiranog deformacijom i ukrašavanjem uz pomoć jedne od brojnih video aplikacijica na smartfončiću, "koji hrani svoj ogromni ego [...] u okeanu komplimenata koje dobija" i čiji kanalčić na Jutjubiću toplo preporučujem svima jer ga pratim kao i svi "dobri ljudi dobrog ukusa".

      Naravno da ja lično ne bih nikako mogao biti gost Hanine emisije (ni po zaslugama ni po upućenosti u dnevno-političke teme - prosto nije mi tamo mjesto nego ovdje) ali ukoliko bih kojim slučajem imao priliku da režiram jednu njenu emisiju vrlo rado bih učinio sledeće: pošto koriste tri nepokretne kamere prvo bih s njima snimio prazan enterijer dnevnog boravka sa mobilijarom i dekorom u trajanju od jedne minute. Zatim bih Hanu, gošću ili gosta i prateće predmete na stolu (uključujući novine, čajnik sa misterioznim čajem i šoljice) snimio onako kako oni to rade, samo bih prilikom montaže one prve snimke praznog enterijera postavio na odgovarajućim mjestima u prvi kanal kao osnovne i razvukao ih u ponavljajućem loop-u na 30 minuta koliko emisija traje, a preko njih bih u drugi kanal pustio te normalne snimke ali na 50% vidljivosti čime bih dobio transparentne i providne učesnike razgovora (što nikako ne znači da bi i njihov nastup trebao da bude transparentan i providan) koji izgledaju poput holograma ili ako bi se vidljivost/transparencija drugog snimka smanjila na 15% - poput duhova. Zaista ne znam niti me interesuje (što je slučaj sa svim mojim hobi "kreacijama" jer ih ne stvaram radi popularnosti ili novca) ko bi to bio voljan da gleda poluvidljivu ili jedva vidljivu Haninu ljepotu ali sasvim sam siguran da bi u tom slučaju emisija "Nešto drugačije" SIGURNO bila nešto drugačije jer to nikad niko nije uradio u tok šou (provjerio sam na Sajberdunjaluku, uz ogradu da je ipak moguće da je to već izvedeno u svijetu, samo trenutno nemam informaciju i dokaza o tome na mreži). 19319.pngIgra u tom smijeru može i da se nastavi da se vidljivost gosta u jednoj emisiji smanji na 0 % čime bi Hana praktično ugostila nevidljivog sagovornika (ukoliko postoji javna ili bilo koja druga ličnost koja bi na to pristala, nemojte samo to raditi ako ugostite Jelenu Bogavac k'o Boga vas molim) a u tom slučaju bi kadar kamere koja hvata ukupan enterijer morao biti odrezan na lijevu polovinu (sa Hanom) i precizno kombinovan sa desnom polovinom prve snimke praznog enterijera. Naravno, tada ne bi bilo moguće ljubljenje na srpski način, tri puta u obraz, kao sa anonimnim otimačem autobusa beogradskog GSP-a i poremećenim pornografskim rediteljem Vukmirom (koji ima "Hazarski rečnik" sa Cicijevom posvetom za što mu skidam kapu jer ja posjedujem potpisan roman "Predeo slikan čajem" [09] koji čuvam kao suvo zlato kao i autobiografiju "Smrt je neprovjerena glasina" sa posvetom Sebastijana Jašarevića Sutka) u poslednjoj sedmoj emisiji. Bambija bih naravno, umjesto vertikalno kao sada, snimao horizontalno u HD formatu 1.85:1 jer, budimo realni, zvijezda tog renomea i značaja zaslužuje - da linkujem gospodara misterije čika Dejvida Deju Linča - projekciju na bioskopskom platnu a ne na displeju telefona (a i da mu božanstvene uši ne izlaze iz vertikalnog uskog kadra).

      Ali da skratim čupri - jer već pomalo idem sam sebi na živce nastojeći da budem zabavan a u stvari ispadam blamantno pretenciozan - zainteresovanima za Han(k)inu emisiju "Nešto drugačije" ostavljam da sami otkriju ko su sve bili njeni dosadašnji gosti a ovom prilikom ću za čitaoce Bloga B92 izdvojiti treću po redu u kojoj je gostovala pjevačica Bojana Vunturišević u kojoj su obje, i "BoVu" i "ledi Zum" [jer Han(k)a voli da stalno nešto zumira kamericom svog telefona dok snima Instagram storije], prosto damski briljirale vrlo zabavnom pričom svih trideset minuta emisije. Dakle, "građani i građanke, seljaci i seljanke, malograđani i malograđanke, paori i paorke... Topčider!"

Bo,
licencirani raspirivač vatre (za roštilj) u (neformalnom) Udruženju proždirača kru'a, loža Prnjavor i bivši blagajnik Zajednice etažnih vlasnika jedne stambene zgrade u naselju Rosulje u Banjaluci

P.S.

Na e-mail sam dobio molbu da ovim putem svim zainteresovanima prenesem sledeću poruku:

"Hitno: Potrebna nam je vaša pomoć u zajedničkom cilju - da svakom srpskom detetu koje živi u enklavama na Kosmetu donesemo radost sa Božićnim paketićem. To je najmanje što možemo."

DONATE NOW:

PayPal: info@28jun.org
Credit Card: https://28jun.org/#donate

Donacije iz Srbije preko srpske banke:
Ime: 28. JUN
Dinarski račun broj: 265619031000037746
Raiffeisen banka Srbije

19324.png 

Atačmenti



Komentari (154)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 20:58 03.01.2018

Link

4krofnica 4krofnica 22:50 03.01.2018

Re: Link


Ti si se baš potrudio oko Hane :)
Ne znam šta ovde nalaziš zanimljivim, malo su dosadne ove cice (kako kaže ona narodna: smorila sam se kao Tom Jork u liftu*:))
Bojana ima dobar glas ali me ne dodiruju njene pesme.
Kažeš da je ona poznata, ali ja nemam pojma ko je Hana (što ne znači ništa, ja ne znam za mnoge ko su:) ali ovaj tekst mi liči na blagu upalu zvanu: Hajp Socijalnih Mreža. :)

*


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 23:03 03.01.2018

Re: Link

Bojana ima dobar glas ali me ne dodiruju njene pesme.


Isti slučaj, to sam baš i napisao Hani u poruci. Eto čak joj je i Minja Bogavac koju "gotivim" napisala tekst za jednu pjesmu ali uopšte nisam neki ljubitelj te zike. Bambi mi je baš legao k'o budali šamar - već sam vjerni fan, ono, u rangu Cicija, Linča, Sebastijana Jašarevića Sutka i ostalih, nestrpljivo čekam autobiografiju "Bambi on Bambi" u izdanju Faber & Faber, još kad bih dobio primjerak sa posvetom - odo' u oblake.
predatortz predatortz 09:50 04.01.2018

Re: Link

Ti si se baš potrudio oko Hane :)


Potrudio?
Ovakvom analizom na Megableji može da se doktorira!
c_h.arlie c_h.arlie 10:32 04.01.2018

Re: Link

Sajberdunjaluku. Inače, CyberDunjalu

Vidim da se na jednoj sličici u uvodnom tekstu sa Trifunovićem, Hani gotovo vidi guzica - i ne samo guzica.
Mislim, da me se ne shvati pogrešno, drago mi je da se vidi guzica - no, ja kada to vidim, to i pogledam nekoliko sekundi ... i završim sa gledanjem takve emisije ... pa makar i da pričala o elektronici.
predatortz predatortz 10:34 04.01.2018

Re: Link

Mislim, da me se ne shvati pogrešno, drago mi je da se vidi guzica - no, ja kada to vidim, to i pogledam nekoliko sekundi ... i završim sa gledanjem takve emisije ... pa makar i da pričala o elektronici.


Čarli - pederu!
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 10:50 04.01.2018

Re: Link

Ovakvom analizom na Megableji može da se doktorira!



E ako ima neka štela i ako je izvodivo (nažalos' hebe me to što nisam član niti jedne političke partije) ja bih vrlo rado doktorat beogradskog Megadeatha. Dječačka želja mi je oduvijek bila da budem kolega Dr Neletu Karajliću, Dr Arslanagiću, Dr Zgembi Handisliću i Dr Lafi Mamone, direktoru fabrike za proizvodnju "Ništa" - dio tako jednog prestižnog društva alumnija Univerziteta na Sokocu. A još doktorirati na Hani i Bambiju - to je ono vrh vrhova ekspertize. Nostrifikovaću, naravno, doktorski rad u Usorcima, opština Oštra Luka pored rijeke Sane, inače rodno mjesto oca banjalučkog arhitekte Zorića (onaj moj drugar sa petero djece).
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 10:56 04.01.2018

Re: Link

Bojana ima dobar glas ali me ne dodiruju njene pesme.


Mada nije tako crno. Moja bratanica Teodora koja je do juče bila beba:



a danas je pravi mali fakin, ona obožava da sluša Bojaninu "Kese, etikete", zna tekst napamet (uključujući i "kondome" - c,c,c Minja, vidiš li ti šta ti radiš od djece - okej, priznajem ti edukativnu notu).

Dobro se sjećam, njen tato i ja lagano otišli na 3D projekciju Avatara u Palas dok je mama bila na Paprikovcu pred porođajem. Vreme leti (bila zima, vreme leti - obično sunčano).
mlatisa mlatisa 11:17 04.01.2018

Re: Link

Mislim, da me se ne shvati pogrešno, drago mi je da se vidi guzica - no, ja kada to vidim, to i pogledam nekoliko sekundi ... i završim sa gledanjem takve emisije ... pa makar i da pričala o elektronici.


Понекад ме нервира вулгарно искориштавање својих природних особина. То може и са (много) више стила.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:19 04.01.2018

Re: Link

(kako kaže ona narodna: smorila sam se kao Tom Jork u liftu*:))


lijepa narodna...



meni ova Hana ima lijepa, kissable usta, ako je samo zbog toga, nije dosadno!

nego, zanimljivo ispod ovog certa:


Mike Cobretti

all the dislikes are from roger waters



Peter

NYC NY Listen Mr. "Expert". THEY AREN'T CODONING ANYTHING! They are playing their legendary music for their fans in Israel, they aren't fucking right-wing all of a sudden because they decided to play in Tel Aviv! Get your head together man!




Love Beastie Boys

A 'Palestine Freedom Concert' is LONG OVERDUE. 'Tibetan Freedom', has been monopolised by the liberal elite - the Tibetans themselves are not benefitting from such self-profitising endeavours. Enough already. And Thom Yorke, really should be ashamed of himself. While proselytising and evangelising about 'climate change', 'world freedom' (such a loose, wishy washy term) and 'world peace' (be more specific), he still chooses to perform in Apartheid Israel. Double standards, hypocritical, cherry picking from the liberal elite. And yes, Thom Yorke has now become a firm member of the liberal elite clan. Roger Waters, Pink Floyd - was right in shaming the twerp Thom Yorke. It was NOT acceptable to endorse Apartheid South Africa, and a full boycott including cultural boycott was well justified. So, what about a full, boycott on Israel? "Say what?" *gasps*. And I will continue to repeat and reiterate this for as long as it takes. The liberal tree-hugging elite, are more detrimental to any notion of 'world peace' - never mind 'freeing Tibetans'. How about Thom Yorke tries to 'free himself' of his own chains first? Might be a good starting point.

c_h.arlie c_h.arlie 13:27 04.01.2018

Re: Link

predatortz
Mislim, da me se ne shvati pogrešno, drago mi je da se vidi guzica - no, ja kada to vidim, to i pogledam nekoliko sekundi ... i završim sa gledanjem takve emisije ... pa makar i da pričala o elektronici.


Čarli - pederu!

Strašno !
narcis narcis 13:31 04.01.2018

Re: Link

Mislim, da me se ne shvati pogrešno, drago mi je da se vidi guzica -

ti si bre sexualno preopterećen kad si u ovako maloj i tamnoj slici uspeo da vidiš guzicu, koja se usput i ne vidi već se vidi samo gornji deo butine. da zbog tebe i tvoje preopterećnosti sam morao ponovo da pogledam fotografiju i analiziram, inače moj prvi pogled i zaključak sa te fotke - gle sergija kako sedi u kretenskoj pozi i ženska da tii je minić kraći vidlo bi ti se dupe.
c_h.arlie c_h.arlie 14:20 04.01.2018

Re: Link

narcis
Mislim, da me se ne shvati pogrešno, drago mi je da se vidi guzica -

ti si bre sexualno preopterećen kad si u ovako maloj i tamnoj slici uspeo da vidiš guzicu, koja se usput i ne vidi već se vidi samo gornji deo butine. da zbog tebe i tvoje preopterećnosti sam morao ponovo da pogledam fotografiju i analiziram, inače moj prvi pogled i zaključak sa te fotke - gle sergija kako sedi u kretenskoj pozi i ženska da tii je minić kraći vidlo bi ti se dupe.

Ko ti je rekao da nisam povećao sliku ?
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 14:46 04.01.2018

Re: Link

ti si bre sexualno preopterećen


Čarlivoje je pravi haremski evnuh i monah isposnik na Svetoj gori u poređenju sa komentatorima emisije na Jutjubu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:00 04.01.2018

Re: Link

bojan ljubomir jugovic
ti si bre sexualno preopterećen


Čarlivoje je pravi haremski evnuh i monah isposnik na Svetoj gori u poređenju sa komentatorima emisije na Jutjubu.


baš, taj internet je trebao da olakša komunikaciju i približi različite ljude jedne drugima a postao je kanal sasipanja ljudskih gadosti bez rezerve...

nego... počinju danas, jeee!


4krofnica 4krofnica 21:01 04.01.2018

Re: Link

a danas je pravi mali fakin, ona obožava da sluša Bojaninu "Kese, etikete", zna tekst napamet


verujem, potpuno je dečiji fazon nabrajanja, lako se pamti
pre bi mi leglo njeno pevanje u Svi na pod! i ova pesma npr.
(a ista je tematika)



bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 22:40 04.01.2018

Re: Link

Super im je spot, baš
grof_brankovich grof_brankovich 16:19 07.01.2018

Re: Link

Понекад ме нервира вулгарно искориштавање својих природних особина. То може и са (много) више стилa.


Гледајући ове две жене први пут и не знајући ишта, мислим да су водиле веома фину интелигентну конверзацију и на веома допадљив начин. Допали су ми се њени други интервјуи. Наравно уз ретро естетику све уз Тита је из 1970 - 1990 и као повод за политичку дискусију. Добро смишљено.

Најважније је што немају непријатну дикцију као многе.

ЛИНК
niccolo niccolo 21:13 03.01.2018

E odlično ti je ovo

sviđa mi se*


* Nisam baš pročitao od reči do reči, ali u globalu

p.s. Ima moj kolega autogram Muhameda Alija, drži uramljen u svojoj kancelariji na zidu. Mislim da je naletao na njega 70tih-80tih, u Amsterdamu ako se dobro sećam
alselone alselone 21:47 03.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

* Nisam baš pročitao od reči do reči, ali u globalu

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 21:55 03.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

E odlično ti je ovo sviđa mi se


Do Bardače, koala!

* Nisam baš pročitao od reči do reči, ali u globalu


Ma gdje ces, nisi izludio ali nema veze, evo nam vojvođanskog Srbina, sad će on!



maksa83 maksa83 22:04 03.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

Ma gdje ces, nisi izludio ali nema veze, evo nam vojvođanskog Srbina, sad će on!

Da ti kažem, ako niccolo nije pročitao od početka do kraja, to je onda nešto za sve praktične potrebe nepročitljivo. Cannot be done, što bi rekli. On je pro.
alselone alselone 22:07 03.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

evo nam vojvođanskog Srbina, sad će on!


Ja ne citam ni kad sam napisem.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 22:08 03.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

p.s. Ima moj kolega autogram Muhameda Alija, drži uramljen u svojoj kancelariji na zidu. Mislim da je naletao na njega 70tih-80tih, u Amsterdamu ako se dobro sećam


Svirali smo jednom prilikom kao predgrupa Yu grupi na nekoj motorijadi - i čika Seki, stari macak, bubnjar, se dosjeti, uzme mog skvajera i zamoli Dragog Jelića da se potpiše na gitaru markerom. Naravno poštujem ih (i svirali smo neke njihove stvari) ali zaista, ruku na srce, oni nisu nikad bili moji "heroji" tako da kad se vrlo brzo potpis izlizao (vjerovatno ga je trebalo nečim fiksirati) nisam puno brinuo o tome.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 22:09 03.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

Da ti kažem, ako niccolo nije pročitao od početka do kraja, to je onda nešto za sve praktične potrebe nepročitljivo. Cannot be done, što bi rekli. On je pro.


Ja sam jedva (!!!) jos jednom prosao sve recenice da provjerim da nema nekih gresaka, dovoljno od mene
alselone alselone 22:11 03.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

Svirali smo jednom prilikom

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 22:17 03.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

Ma slusao sam ga on-line jednom prilikom - okej respekt za izbor pjesme (EKV) - ali ne sjecam se najbolje (trazim sad da se prisjetim) tankosavo mi je to po svim aspektima bilo (ali ko zna, vidi '83, mozda je ranije svirao bolje, jer kad godinama ne sviras potpuno zardjas)
alselone alselone 22:21 03.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

(ali ko zna, vidi '83, mozda je ranije svirao bolje, jer kad godinama ne sviras potpuno zardjas)


Strepnja mi je jaca od nade.

Meni on deluje da bi '83. pre doziveo vrsnjacko nasilje na autobuskoj od Pajketovih drugara koji idu da gledaju Star Wars, nego sto bi svirao Kles.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 22:33 03.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

U tom slucaju ja bih prije cutao o tome nego javno pricao. Recimo trenirao sam odbojku jedno vrijeme - ali to je bilo takvo gubljenje vremena, nije dalo nikakve rezultate (bio na klupi) i, sto bi Pavic rekao, bilo tako davno da vise nije istina.
alselone alselone 22:40 03.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

I ja sam trenirao odbojku.

Zao mi je sto nista nisam napravio u tom sportu jer sam ga bas voleo.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 22:44 03.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

Ja sam jos klipan od dva metra - ono predispozicija ubila se za blokove na mrezi i smeceve ali samo sam pravio budalu od sebe u tome svemu jer nemam elementarnog talenta za sport. Slavisa, moj najbolji drug iz gimnazije kojeg sam spomenuo u prethodnom blogu, je dosta nizi od mene, bio je sjajan tehnicar, zavrsio dif i danas je medjunarodni odbojkaski sudija koji fura svuda po Evropi.
Atomski mrav Atomski mrav 22:46 03.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

Zao mi je sto nista nisam napravio u tom sportu jer sam ga bas voleo.


Odbojka je lep sport - meni se najviše sviđa to što je možda i najkolektivniji od svih kolektivnih sportova a i to što nema kontakta sa protivnikom (dobro, može da se desi ali vrlo retko). A ne kao rukomet, na primer...
alselone alselone 22:48 03.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

bojan ljubomir jugovic
Ja sam jos klipan od dva metra - ono predispozicija ubila se za blokove na mrezi i smeceve ali samo sam pravio budalu od sebe u tome svemu jer nemam elementarnog talenta za sport. Slavisa, moj najbolji drug iz gimnazije kojeg sam spomenuo u prethodnom blogu, je dosta nizi od mene, bio je sjajan tehnicar, zavrsio dif i danas je medjunarodni odbojkaski sudija koji fura svuda po Evropi.


Tu smo negde iste visine s tim da je meni odbojka isla, kao i sportovi generalno, nego sam ja bio neodgovoran sa treninzima i trudom i stalno sam menjao sportove koje treniram.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 23:34 03.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

Zbog visine, pokusao sam i sa kosarkom ali naravno isti slucaj blamaze. Od tih sportskih aktivnosti danas volim ponekad kod ujaka u Josiku da razbacim fuce na male (ujak iza kuce napravio teniski teren sa mrezom koji mijenja cesto ubacujuci male golove) sa Nidzom, Micom, Strujom, Kolarovim (vokal banjaluckog benda Voodoo Mojo) i recimo volim da plivam. Otprilike to je to.
maksa83 maksa83 23:38 03.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

i trudom i stalno sam menjao sportove koje treniram.

Tako to ide dok na kraju ne nađeš aerobik, kralja svih sportova. Može biti šta god hoćeš.
niccolo niccolo 23:46 03.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

Ja u principu batalio sportove sa loptom. Odem kad nađem vremena na snuker i kad nađem još više vremena i neko prihvatljivo vreme na hajking (kako smo se ono beše dogovorili da se ovo viče na srpskohrvatskom?).
maksa83 maksa83 00:22 04.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

i neko prihvatljivo vreme na hajking (kako smo se ono beše dogovorili da se ovo viče na srpskohrvatskom?).

Valjda хајкованије...
alselone alselone 09:39 04.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

Ja u principu batalio sportove sa loptom. Odem kad nađem vremena na snuker i kad nađem još više vremena i neko prihvatljivo vreme na hajking


Gej.
c_h.arlie c_h.arlie 11:36 04.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

alselone
I ja sam trenirao odbojku.

Zao mi je sto nista nisam napravio u tom sportu jer sam ga bas voleo.

Ja nisam trenirao odbojku ... ali baš volim da je gledam.
Žena ima razumevanja, pa mi sve donese sve što zatražim ... kafu, domaće kobasice ... i slično.
predatortz predatortz 11:37 04.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

alselone
Ja u principu batalio sportove sa loptom. Odem kad nađem vremena na snuker i kad nađem još više vremena i neko prihvatljivo vreme na hajking


Gej.


Reče čovek koji je trenirao odbojku...
c_h.arlie c_h.arlie 11:38 04.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

niccolo
Ja u principu batalio sportove sa loptom. Odem kad nađem vremena na snuker i kad nađem još više vremena i neko prihvatljivo vreme na hajking (kako smo se ono beše dogovorili da se ovo viče na srpskohrvatskom?).

Nismo se ništa dogovorili, osim što je Pajić pametovao nešto.
alselone alselone 11:44 04.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

Reče čovek koji je trenirao odbojku...


Odbojka nije gej sport.
docsumann docsumann 12:03 04.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

bojan ljubomir jugovic
Da ti kažem, ako niccolo nije pročitao od početka do kraja, to je onda nešto za sve praktične potrebe nepročitljivo. Cannot be done, što bi rekli. On je pro.


Ja sam jedva (!!!) jos jednom prosao sve recenice da provjerim da nema nekih gresaka, dovoljno od mene


jbg, ja svoje (mnogobrjione) griješke vidim tek u citatima kod drugih...a tad je već prekasno
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:05 04.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

jbg, ja svoje (mnogobrjione) griješke vidim tek u citatima kod drugih...a tad je već prekasno






Šta ti je blogerska slava i uticaj (znam da misliš na citate u diskusiji ali malo pumpam na citate tipa "Znakovi pored puta" ) - tačno moraš triputa odrezati, prije nego što javno presiječeš.
docsumann docsumann 12:08 04.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

Atomski mrav
Zao mi je sto nista nisam napravio u tom sportu jer sam ga bas voleo.


Odbojka je lep sport - meni se najviše sviđa to što je možda i najkolektivniji od svih kolektivnih sportova a i to što nema kontakta sa protivnikom (dobro, može da se desi ali vrlo retko). A ne kao rukomet, na primer...


kontakt je keva.

znaš kako je rekao LT... trenirao sam i košarku i bezbol i... ali samo mi je af obezbjeđivao dovoljno kontakta u igri. kontakt, čovječe



inače, u pravu si oko toga za odbojku...
predatortz predatortz 12:09 04.01.2018

Re: E odlično ti je ovo


jbg, ja svoje (mnogobrjione) griješke vidim tek u citatima kod drugih...a tad je već prekasno


Jes', a onda ih je teško prijebačiti na loše kuckanje. Zvuči k'o vađenje, a vađenje niko ne voli...
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:06 04.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

niccolo
Ja u principu batalio sportove sa loptom. Odem kad nađem vremena na snuker i kad nađem još više vremena i neko prihvatljivo vreme na hajking (kako smo se ono beše dogovorili da se ovo viče na srpskohrvatskom?).


hodanje
blogovatelj blogovatelj 01:04 06.01.2018

Re: E odlično ti je ovo

I ja sam trenirao odbojku.

Zao mi je sto nista nisam napravio u tom sportu jer sam ga bas voleo.


I ja. Prestao sam posle pola godine kada sam ukapirao da trener ubacuje u igru jednog dečka koji je bio lošiji od mene, ali mu dobro poznaje oca.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 00:03 04.01.2018

Cvrkut

Evo nastavljamo i sa cvrkutanjem nakon 10 godina. Dobili smo i autorsko pojačanje, Anđela (8 godina) nam je napisala tekst za prvu pjesmu novog materijala.

angie01 angie01 00:33 04.01.2018

necu da vas ometam oko Hane,

...al', ko je ono bese imao primJedbe oko Djanga?...malo pre sam ga odgledala ponovo- na zalost od pola-znaci, odlican, OD-LI-CAN!...svi su bez greske.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 00:36 04.01.2018

Re: necu da vas ometam oko Hane,

angie01
...al', ko je ono bese imao primJedbe oko Djanga?...malo pre sam ga odgledala ponovo- na zalost od pola-znaci, odlican, OD-LI-CAN!...svi su bez greske.


Ma Štef bre filosofira nadlogilan italijanskim Neorealizmom , film prva liga a tek što muzika otkida:

angie01 angie01 00:42 04.01.2018

Re: necu da vas ometam oko Hane,

Ma Štef


...je l vidis, a ja se kunem u stefa.
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:20 04.01.2018

Re: necu da vas ometam oko Hane,

Ma Štef bre filosofira nadlogilan italijanskim Neorealizmom

Živa istina! Ali i jedan je Đango

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 01:46 04.01.2018

Re: necu da vas ometam oko Hane,



Apsolutno Štef, legendarni Django, kojeg priznajem nisam baš mnogo slušao ali postoje brojne imitaacije poštovaoca njegovog stila svirke koji su oformljavali razne Hot Club-ove (recimo Hot Club Zagreb mi je svojevremeno bio opasno dobar, dugo ih nisam slušao, ne znam da li su još uopšte aktivni - proguglaću) koji čuvaju njegov muzički legat.
c_h.arlie c_h.arlie 11:39 04.01.2018

Re: necu da vas ometam oko Hane,

angie01
...al', ko je ono bese imao primJedbe oko Djanga?...malo pre sam ga odgledala ponovo- na zalost od pola-znaci, odlican, OD-LI-CAN!...svi su bez greske.

Ej, da !
Endži, srećna Nova godina !
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 11:41 04.01.2018

Re: necu da vas ometam oko Hane,

c_h.arlie
angie01
...al', ko je ono bese imao primJedbe oko Djanga?...malo pre sam ga odgledala ponovo- na zalost od pola-znaci, odlican, OD-LI-CAN!...svi su bez greske.

Ej, da !
Endži, srećna Nova godina !


Gos'n Čarlivoje, njegujmo srpski jezik, to se naime kaže: "Hepinjujir!" ili "Endži, srećan ti Novi krug oko Sunca!"
angie01 angie01 13:52 04.01.2018

Re: necu da vas ometam oko Hane,

Endži, srećna Nova godina !


Hvala Carli, i tebi- sve najbolje!
Черевићан Черевићан 01:39 04.01.2018

фотке гледам, а десницом немир

od cca 670 fotografija na njenom profilu od čije ljepote odmah zastaje dah

ликом Hanе ево сам затечен
позе праве ...(зна се знање),
богме маами недорек јој лица
фотке јесу мелем за гледање
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 01:42 04.01.2018

Re: фотке гледам, а десницом немир

Черевићан
od cca 670 fotografija na njenom profilu od čije ljepote odmah zastaje dah

ликом Hanе ево сам затечен
позе праве ...(зна се знање),
богме маами недорек јој лица
фотке јесу мелем за гледање


E, ovo se ubilo gos'n Sveta za Cvrkut bijesnila da "uglazbimo skladbu". Ako padne kojim slučajem solidna melodija na stihove (što ne mogu da sa sigurnošću obećam) - bićete uredno potpisani kao autor.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 02:04 04.01.2018

A evo i heroja

Sa kanala SmakInfo (3.1.2018. godine):

Na ovaj način informišemo o planiranom koncertu grupe Smak koji bi se desio u narednom periodu, čim se ispune odgovarajući uslovi, o čemu ćemo Vas onda obavestiti. Svima želimo samo najbolje Točak, Kepa, Zoran, Mikica, Najda, Dejan, Šomi, Deki, Filip, Ana, Trnda, Pera. (Snimci iz Kombank Arene, sa tonske probe, dan uoči koncerta 2012).


Spiridon Spiridon 08:46 04.01.2018

..

Naravno da ja lično ne bih nikako mogao biti gost Hanine emisije


Naprotiv. Ja mislim da bi to bas bio pravi covek na pravom mestu.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 11:11 04.01.2018

Re: ..

Naprotiv. Ja mislim da bi to bas bio pravi covek na pravom mestu.



Uf, joj, griješiš Spi, hvala ti na dobroj želji ali ja bih radije ostao iza kamere.

Ima tome godina, na faksu jedna asistentkinja koja je magistrirala u Italiji (danas je mislim doktor arhitekture i profesor na faksu) koja je ono sjajan enterijerista u Banjaluci i regiji odabere nas 10-tak sa godine da učestvujemo u kursu za dizajnere namještaja (što mi ne izučavamo na arhitektonskom) u organizaciji USAID iz Sarajeva (projekat osmislio i vodio pok. otac od Topalka, vođe banjalučkog Sopota - sjajan jedan čovjek, prva liga bio) u cilju da se domaća drvna industrija (koja postoji) poveže sa dizajnerima (kojih manjka) pa su nas pored predavanja odveli u sve te fabrike za preradu drveta u regiji (od Banjaluke, preko Novog Grada, Podgradaca kod Gradiške itd.) Uglavnom da skratim čupri, bilo je i medijski popraćeno, banjalučki ATV pravio reportažu i svi smo kratko intervjuisani - to mi je jedini (nadam se da će tako i ostati) intervju u životu. Ma bilo k(r)at(k)astrofa - sve sam ja znao o materiji (svi smo projektovali po jedan element mobilijara, ja radio stolicu) ali nisam mogao da kažem ništa. A tek zamisli ovo kod Hane o čemu nemam zaista pojma. Mada, možda bi tu po analogiji sve mogao da kažem
Spiridon Spiridon 11:24 04.01.2018

Re: ..

A tek zamisli ovo kod Hane o čemu nemam zaista pojma


pa ima i dosta stvari o kojima ona nema pojma i koje bi mogao da joj pojasnis =)

ali izgleda da patimo od iste boljke, da nismo prirodni pred lepim inteligentnim zenama (ili onima koje kucaju brze od 60 reci u minuti)
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 11:29 04.01.2018

Re: ..

ali izgleda da patimo od iste boljke, da nismo prirodni pred lepim inteligentnim zenama (ili onima koje kucaju brze od 60 reci u minuti)


To definitivno. Nisam nikad sreo Tenu Štivičić, mogu zamisliti kakav bi to bio pogub "kosmičkih razmera", ali kad mi je poklonila svoju poslednju dramu ono čitav dan sam bio u oblacima. (Skužila je da sam "očigledno ljubitelj ranih radova". "Moraćeš nadoknaditi " - odgovara.)
tyson tyson 15:31 04.01.2018

Fina cica

Baš s'se napallio, rekao bih.

što se tiče fenomena internet stalkera te kripto- i otvorenih psihopata, sama odluka da napišeš ovaj tekst o, realno, opskurnoj emisiji te njegova dužina bi makar mene malo zabrinuli po tom pitanju...


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 15:50 04.01.2018

Re: Fina cica



Baš s'se napallio, rekao bih.


Na Bambija definitivno. Otkidam na njegove božanstvene uške i premodulisani glas. Ako pristaje uzimamo se već danas to live happily ever after.

Poslije snimka onih odrubljenih glava vojnika na Ozrenu koje sam gledao kao tinejdžer i čovjeka koji je praktično pred nama slučajno ubio prijatelja pa pucao sebi u glavu - nemam nekog straha od straha. Vrlo sam dobroćudna osoba i čekam svakog na kafi na dobar razgovor i zezanciju. Kako volim ljude tako mi ni budale ne smetaju, nekad su mi simpatične - istina ništa čovjek od njih ne može pameetno ni korisno naučiti ali je uvijek u njihovom društvu zabavno. Što se tiče psihopata - nadam se da će sve biti u redu. Ako se ne javljam znate šta je

Ispratio si sigurno onu nedavnu priču kada se poznati meksički jutjuber u video klipu našalio na račun meksičkog narko bosa. To mu je bilo poslednje što je uradio u životu. Nadam se da su Hanini hard core fanovi dobroćudniji i da neće biti na kraj srca - ipak je meni na maturskom bila mentorka aktuelna premijerka Republike Srpske, uradio sam prvi transkript skeča TLN u istoriji a i, hbg, svirao sam u Cvrkutu bijesnila, što nije mala stvar. Praštajte ljudi k'o Boga vas molim.
zemljanin zemljanin 16:39 04.01.2018

Re: Fina cica



mozda, ako procitam jos jedared

EDIT: nisam odavno

karabasbarabas karabasbarabas 17:02 04.01.2018

Re: Fina cica

Vrlo sam dobroćudna osoba i čekam svakog na kafi na dobar razgovor i zezanciju. Kako volim ljude tako mi ni budale ne smetaju, nekad su mi simpatične - istina ništa čovjek od njih ne može pameetno ni korisno naučiti ali je uvijek u njihovom društvu zabavno.


Bas mi tako i zvuci. Nisam procitao blog, izgubio sam se kod "5K pratilaca na fejsu: ali delujes kao jako stalozen i pitom covek.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 17:06 04.01.2018

Re: Fina cica


izgubio sam se kod "5K pratilaca na fejsu


Ma znam o čemu pričaš, danas su zvijezde socijalnih mreža i putem tv ekrana većinom potpuno pogrešni ljudi jer živimo u vremenima kada je prostakluk i glupost veoma visoko cijenjen parametar ali Hana je izuzetak vjeruj mi na riječ (opet donekle i uz rezervu jer ju stvarno ne poznajem lično), naravno ljepota joj daje vjetar u krila no vrlo je britka i šarmantno talentovana osoba (e, sad je dosta - neću više obećavam)
martin_krpan martin_krpan 17:17 04.01.2018

Re: Fina cica

tyson
Baš s'se napallio, rekao bih.

što se tiče fenomena internet stalkera te kripto- i otvorenih psihopata, sama odluka da napišeš ovaj tekst o, realno, opskurnoj emisiji te njegova dužina bi makar mene malo zabrinuli po tom pitanju...






A iznad novi blog izvjesnog eugeničara i kvazi učitelja debelog sa slikama sa shutterstock logom.

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 17:20 04.01.2018

Re: Fina cica

A iznad novi blog izvjesnog eugeničara i kvazi učitelja debelog sa slikama sa shutterstock logom.


E, hbg, Krpane, zamolio bi te da ne vrijeđaš nikoga ovdje od drugih blogera - već ako imaš šta da kažeš idi i obrati se direktno čovjeku, to je fer i pošteno. I na pretprošlom blogu si to uradio, istina u blažoj formi.
martin_krpan martin_krpan 18:01 04.01.2018

Re: Fina cica

bojan ljubomir jugovic
A iznad novi blog izvjesnog eugeničara i kvazi učitelja debelog sa slikama sa shutterstock logom.


E, hbg, Krpane, zamolio bi te da ne vrijeđaš nikoga ovdje od drugih blogera - već ako imaš šta da kažeš idi i obrati se direktno čovjeku, to je fer i pošteno. I na pretprošlom blogu si to uradio, istina u blažoj formi.


Sori, neću više. Jbg, preklapate se u terminima objava, tj. debeli se preklapa sa svima.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 19:38 04.01.2018

Re: Fina cica

EDIT: nisam odavno


Zemljanine, ko je dotična dama, ako smije da se pita?
zemljanin zemljanin 21:12 04.01.2018

Re: Fina cica

bojan ljubomir jugovic
EDIT: nisam odavno


Zemljanine, ko je dotična dama, ako smije da se pita?

blasfemia a gledas je skoro svaki dan



a ako jos uvek ne prepoznajes

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 21:14 04.01.2018

Re: Fina cica

Budući da u slobodno vrijeme isključivo putem interneta (ne gledam televiziju) pomalo pratim uglavnom regionalnu umjetničku scenu i produkciju,


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 21:23 04.01.2018

Erin

Evo budući da i Spi i ja volimo lijepe pametne žene, poput naših blogerki ovdje, kačim video jedne svoje on-line prijateljice s kojom se povremeno čujem:



Erin je jedna divna duša, zaista, još uvijek je jako mlada, ima 24 godine, otuda taj mladalački pogled na život i svijet (vidi klip), dolazi iz Teksasa, živi u LA a budući da je model (prvo je bila taj takozvani "in beetween" model - to je prema tjelesnoj masi model između straight i plus size modela a onda zatim za godinu dana smršala značajno i postala straight) i to uspješan - radi svuda po svijetu. Meni je interesantna zbog toga što je završila umjetničku srednju školu, pjeva, pleše i piše pjesme koje mi šalje a ja joj pomognem tako što joj smontiram tu i tamo neki video. Divna osoba, "Erin Grady such a beautiful lady" - tako joj komplementiram.
niccolo niccolo 21:32 04.01.2018

Re: Erin

Ma gde nalaziš ti te ribe?
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 21:43 04.01.2018

Re: Erin

Ma gde nalaziš ti te ribe?




Isto sasvim slučajno. Budući da sam freelance - dakle radim on-line (pismena korespodencija, samo šibanje sa fajlovima, crtaj, šalji-primaj, prepravljaj itd. sa ljudima koje nikad vjerovatno neću ni vidjeti i sa kojima je čista poslovna svedena komunikacija) e onda putem neta uspostavljam kontakt sa uglavnom umjetnicima - evo Hana i Erin su zaista izuzeci jedini do sada ali i one imaju kreativne crte kako rekoh (umjetnici, pošto i sam amaterski stvaram - njih ima raznih, i nema nekog pravila u komunikaciji ali nešto se ponavlja što ne mogu da zanemarim: najčešće su oni ostvareni vrlo otvoreni i željni razmjene iskustava i znanja a oni iskompleksirani su ćutljivi, zatvoreni, glume veličine i sl. Ama nisu u stanju da pričaju o svojim radovima kad pokažeš iskreno interesovanje za to a kamoli da tebe pitaju za tvoja iskustva.) Mislim kojeg ćeš zapravo komarca na socijalnoj mreži ako ne želiš da vodiš dijalog?
niccolo niccolo 21:46 04.01.2018

Re: Erin

Mislim kojeg ćeš zapravo komarca na socijalnoj mreži ako ne želiš da vodiš dijalog?

Da bi vodio monolog
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 21:48 04.01.2018

Re: Erin



Pa onda na televiziju brate, tu im je mjesto.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:48 04.01.2018

Re: Erin

najčešće su oni ostvareni vrlo otvoreni i željni razmjene iskustava i znanja a oni iskompleksirani su ćutljivi, zatvoreni, glume veličine i sl.) Mislim kojeg ćeš zapravo komarca na socijalnoj mreži ako ne želiš da vodiš dijalog?

uh, ovo je vredno studije, umeju na mreži da budu super-lavovi a privatno povučeni, uplašeni, i obratno. nisam sigurna da je virtualni identitet neka mera realnog identiteta.



bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 21:58 04.01.2018

Re: Erin

Ne sporim - i toga ima - samo smo sada u nekom baš dobrano interaktivnom komunikacijskom dobu i po pitanju poslovanja i po pitanju razmjene hobističkih interesovanja.

Pamtim vrijeme početaka bloga - dobro se sjećam - tad si bio srećan ako ti neko odgovori na komentar i to pazi ne trol ili neku budalaštinu već komentar na napisano. Tek je Čerevićan (ne navodim ja njega bezveze s vremena na vrijeme) uveo svoj "modus operandi" blogovanja po kojem je svakom komentatoru pažljivo odgovorio - što sam i sam preuzeo kao obavezan manir. Ok, razumijem, ja sam zbog posla više nakačen na net od klasičnih poslova pa ljudi vjerovatno nemaju ni vremena da svima odgovore. Ali pazi ako te učtivo i konkretno pitam kad bi trebala da bude gotova i emitovana prva epizoda serijala u kojem glumiš ili koju si tehniku koristio za sliku itd. a ti ćutiš i ništa ne odgovaraš već objavljuješ drugi, treći post - dakle prisutan si on-line i svjestan mog pitanja - e to je onda stvarno malo bezobrazluk. I da me se pogrešno ne shvati, ja nisam nikakav egoista niti mi to posebno smeta, to je lično njihova stvar, samo mi je malo žao jer bi smo imali svašta da pričamo jer sam i slikao i projektovao i svirao i komponovao i pravio kratke filmove - doduše sve amaterski ali razumijem proces i interesuje me tuđi pristup (naravno da nikad nikoga neću upitati šta misli o onome što sam ja uradio već isključivo za njihov rad). Mislim samo to, ono više drugarsko ćakulanje kao sa Docsom ili Spirom, Štefom. Neka pozorišna glumica za koju je malo ko čuo neće ti odgovoriti na pitanje ali će Marko Đorđević jedan od najboljih bubnjara na svijetu rado odgovoriti na svako pitanje, ili Tena Štivičić jer su ljudi 100 posto u tome itd. Mislim pogledaj razine uspjeha i sve će ti biti jasno.

Na sledećem blogu dovodim jednog pravog mačka koji radi sa odanom grupom prijatelja a kad snima film - ekipa naraste kao da je u pitanju renomirani filmski autor. Sjajan tip - ne moram ni da kažem - nema niti jednog intervjua na mreži niti u bilo kojim medijima.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 00:22 05.01.2018

Re: Fina cica

što se tiče fenomena internet stalkera te kripto- i otvorenih psihopata, sama odluka da napišeš ovaj tekst o, realno, opskurnoj emisiji te njegova dužina bi makar mene malo zabrinuli po tom pitanju...


Sad vidim da te uopšte nisam ukapirao prvi put i da sam bio Duško Fuliš sa odgovorom

Opskurno je po meni stroga ocjena, ali okej, mislim iskreno da je emisija dobra i da će, i bez ovog teksta (koji je u suštini čista zabava - jer takav mi je i koncept sa Bambijem i čitava ova otkačena emisija sa Vunturiševićkom) njena gledanost rasti a nadam se i kvalitet. Naravno moglo se sve napisati u tri rečenice i dati link - ali vjeruj mi to mi ništa ne znači - možda bih dobio više preporuka ali to je za mene čisti gubitak vremena ako nije prošlo kroz moj filtar i moju percepciju - eno gore linka u tekstu na blog (09) koji sam napisao prije osam godina (hvala Grofu što mi je na prošlom blogu skrenuo pažnju na njega) - misliš da bi ga linkovao danas da sam ga napisao kao tri informativne (ne znam koliko mudre da su) rečenice?

Pisanje je za mene stvaranje i kao takvo jeste i treba da bude radost, i da funkcioniše kao čitanje bar nekoliko godina kad mu se vratim a ne da se stidim kao da čitam srednjoškolski pismeni - e sad hoće li se kome to dopasti - to je već nešto drugo, niti ja mogu imati puno veze s tim. Ako sam iskren i ne podilazim publici. I kao u svemu - nekad ide od ruke i soldino je, nekad uspješno a nekad malo manje, uopšte ne pa nekad i pravi fijasko - ali to je sve regularno, idemo dalje.
zemljanin zemljanin 01:27 05.01.2018

Re: Fina cica

evo odoh na Youtube sa zeljom da razjasnim nedoumice oko ovog bloga ... ali osim par klipova sa par hiljada pregleda i nesto lajkova i nekom, barem meni, neprepoznativoscu umetnickih visina autorke, jos uvek nisam napredovao od pocetnih nedoumica ... tako da je verovatno u pitanju ukus posmatraca a iskreno i nije mi bas neka dobra *cica* ... opet, o ukusima, nema potrebe raspravljati ...

medjutim, ako je zelja da se podrzi prijatelj/ica, to podrzavam ... jer iskreno nikad cuo a ne verujem i da cu zapamtiti ... sorry
c_h.arlie c_h.arlie 07:30 05.01.2018

Re: Fina cica

zemljanin
evo odoh na Youtube sa zeljom da razjasnim nedoumice oko ovog bloga ... ali osim par klipova sa par hiljada pregleda i nesto lajkova i nekom, barem meni, neprepoznativoscu umetnickih visina autorke, jos uvek nisam napredovao od pocetnih nedoumica ... tako da je verovatno u pitanju ukus posmatraca a iskreno i nije mi bas neka dobra *cica* ... opet, o ukusima, nema potrebe raspravljati ...

medjutim, ako je zelja da se podrzi prijatelj/ica, to podrzavam ... jer iskreno nikad cuo a ne verujem i da cu zapamtiti ... sorry

Rđavom i dlaka smeta.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:09 05.01.2018

Re: Fina cica

Rđavom i dlaka smeta.






Koji si erudita! Nagomilano iščitavanje narodnih umotvorina konačno se isplaćuje.
martin_krpan martin_krpan 11:22 05.01.2018

Re: Fina cica

stefan.hauzer
Rđavom i dlaka smeta.






Koji si erudita! Nagomilano iščitavanje narodnih umotvorina konačno se isplaćuje.


Hahahahahahahhahahah
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 11:34 05.01.2018

Re: Fina cica

evo odoh na Youtube sa zeljom da razjasnim nedoumice oko ovog bloga ... ali osim par klipova sa par hiljada pregleda i nesto lajkova i nekom, barem meni, neprepoznativoscu umetnickih visina autorke, jos uvek nisam napredovao od pocetnih nedoumica ... tako da je verovatno u pitanju ukus posmatraca a iskreno i nije mi bas neka dobra *cica*

Okej, fair enough Zemljanine. Vidim da je poslednja emisija sa Sergejom eksplodirala - broj pregleda značajno raste iz dana u dan.



Bogami gos'n Čer je napisao stihove na ovu ljepotu tako da mi ništa drugo ne ostaje nego da ih "uglazbim" u "skladbu" čim prije
predatortz predatortz 11:36 05.01.2018

Re: Fina cica

Bogami gos'n Čer je napisao stihove na ovu ljepotu


Dobro bre, zemo, jeste cura lepuškasta - al' nije baš Šantićeva Emina.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:11 05.01.2018

Re: Fina cica

predatortz
Bogami gos'n Čer je napisao stihove na ovu ljepotu


Dobro bre, zemo, jeste cura lepuškasta - al' nije baš Šantićeva Emina.




Nema šta Predo zeznut si igrač - odmah u startu namećeš teško dohvatljive kvalitete u pogledu teksta i melodije ali pokušaćemo svim snagama, naravno zaobilazeći Eminu i Ines u širokom luku, da dobacimo do Šejle i Selme

Opet što se tiče ljepote, mislim momcovi, ako vi optički ne registrujete estetska blaženstva u vašem vidokrugu to ne mora da znači da smo Spi, Mister Čer, Čarlivoje i ja slijepi kod očiju:

alselone alselone 12:12 05.01.2018

Re: Fina cica

Opet što se tiče ljepote, mislim momcovi, ako vi ne registrujete ne mora da znači da smo Spi, Mister Čer, Čarlivoje i ja slijepi kod očiju:


Mani lepotu, kako ona pravi kacamak?
predatortz predatortz 12:14 05.01.2018

Re: Fina cica

Nema šta Predo zazenut si igrač - odmah u startu namećeš teško dohvatljive kvalitete u pogledu teksta i melodije ali pokušaćemo svim snagama, naravno zaobilazeći Eminu i Ines u širokom luku, da dobacimo do Šejle i Selme


Ja se tu od Džonijeve Marine ne bih dalje upuštao...
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:21 05.01.2018

Re: Fina cica

naravno zaobilazeći Eminu i Ines u širokom luku, da dobacimo do Šejle i Selme


samo mojne da ispadne Suada!
predatortz predatortz 12:26 05.01.2018

Re: Fina cica

stefan.hauzer
naravno zaobilazeći Eminu i Ines u širokom luku, da dobacimo do Šejle i Selme


samo mojne da ispadne Suada!


Joj, kako je to bila dobra stvar za ofiranje džibera!
Skoka, moj drugar koji je pržio gitaru, krene u startu da svira "Suadu". Ribe koje se napale svrstavali smo u kategoriju "za jednokratnu upotrebu", a likove koji se zanesu u "svesti svaki kontakt na đe si šta ima".
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:41 05.01.2018

Re: Fina cica

samo mojne da ispadne Suada!




Ma de ba Štef ne može to, samo: (poetski) Hana



U hbt, sad se sjetio da i Spiro svira, da me ne preduhitri u komponovanju zike moram zaista da požurim.
zemljanin zemljanin 12:44 05.01.2018

Re: Fina cica

bojan ljubomir jugovic

Bogami gos'n Čer je napisao stihove na ovu ljepotu tako da mi ništa drugo ne ostaje nego da ih "uglazbim" u "skladbu" čim prije

ma OK je, sad je malo jasnije ... i ja povremeno okacim Ivonu, mada je to krenulo kao neko zezanje sa Hanselom pre X godina pa se drzim tradicije ... mislim zena ima lep osmeh i mnogo dobro izgleda obzirom da je blizu 50 ali ne bih mogao da zastupam njene domete (mada ih ima) ...

sa druge strane bas bih zapeo da podrzim ovu devojku jer to sto radi - radi mnogo dobro ... a to sam radio i kad je imala mnooogo manje pratilaca ... sad je na ~10M

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 13:09 05.01.2018

Re: Fina cica

Ja se tu od Džonijeve Marine ne bih dalje upuštao...


Bio bi fin i pristojan, što Sebastijan Jašarević Sutko kaže, "dobac" i do Fikrete ("U lošoj formi sam" ) od ZP
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 14:54 05.01.2018

Jelenaut

sa druge strane bas bih zapeo da podrzim ovu devojku jer to sto radi - radi mnogo dobro ... a to sam radio i kad je imala mnooogo manje pratilaca ... sad je na ~10M


Respekt! Ne mogu trenutno od buke da slušam klip ali ću preslušati kasnije kući.

Moram da "okačim" i Damu Zmaj kako ju zovem jer sam ju spomenuo u tekstu.



Često sam komentarisao na blogu Sestara Bogavac, čitao sam nešto njene poezije ali roman "Betmen nad Zvezdarom" i pored sve dobre volje (obišao sam svojevremeno tu u Beogradu sve značajnije knjižare pa čak išao i u onaj dio Beogradskog sajma knjige sa antikvarnim štandovima) nisam našao. Valjda je sve planulo a kasnije nisu štampali druga izdanja.

"Jelenautove" pojave u medijima ne propuštam a ovdje je tako u sred emisije pukla od smijeha da ništa slično nisam vidio ali opet vrlo šarmantno i ljupko:

zemljanin zemljanin 15:51 05.01.2018

Re: Fina cica

Lindzi je za nekoga ko je self-promotion i self-production ili sve sto radi radi bez produkcijskih kuca, mega studija i sl. - apsolutno je mega zvezda YouTube ... vecina njenih videa je sa desetinama miliona pregleda a ima ih i onih sa preko 100M pregleda ... izuzetno visprena mlada zena ...
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:10 05.01.2018

Re: Fina cica

Uzgred pričam, evo vidi Zemljanine - kad sam pisao tekst kanal Hanine emisije "Nešto drugačije" je imao cca 400 "pretplatnika" a emisija sa Dick Whistlerom (Trifunovićem) nekih 1000 pregleda i ja sam ostavio tamo prvi komentar. Sad kanal ima cca 1400 "pretplatnika", 33,142 pregleda i preko stotinu komentara (što nema nikakve veze sa mnom i šta ja mislim o emisiji već s njima koji ju realizuju). Nešto mi govori da će Hanina emisija biti pravi hit na internetu - što se tiče ex-yu prostora.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana