Sport| Umetnost| Zabava

NFL Playoff 2018

docsumann RSS / 10.01.2018. u 07:15

 

gost autor: odsutan zbog emotivne utučenosti

 

 maxresdefault.jpg

 

Ispadanje Rejvensa iz Baltimora, njegovog omiljeniog kluba, iz Play Offa, i to porazom u posljednjem kolu, preciznije u posljednjem napadu, od tima kojem ta pobijeda ništa nije značila (Sinsinati Bengalsa),  potpuno je demoralisala Stefa, tako da ću ovaj uvodnik biti primoran sam da napišem.

Znam,  fali će tu širine i dubine njegovog analitičkog pristupa, pogubiće se dosta detalja u predstavljanju taktičkih zamisli i opcionih varijanti, ali sve se to da nadoknaditi i u komentarima.

Elem, prvo kolo, u kojem su razigravali wild card učesnici POa  završeno je  i sada nam slijede polufinala po konferencijama.

U prognozi tih prvih rezultata  bio sam polovično uspješan.

Prvog dana sam kiksao u predvi]anju pobjednika u obje itakmice, drugog sam pak ubo oba.

Kanzas Čifsi, koji na blogu imaju dosta simpatizera, začudno su ispustili prednost 21:3 na domaćem terenu i izgubili za 1 poen od Tenesi Tajtansa. (25:26)

Mnogi taj kikls stavljaju na dušu njihovom treneru Endiju Ridu, koji ni sa sa Filadelfijom dugi niz godina nije uspjevao da postigne zapaženije rezulztate i pored sjajnjh igrača koje je imao u timu.

Nevjerovatno da u potonjem dijelu  tekme napadi uopšte nisu išli  preko njihovog najubojitijeg napadača, raning beka Karim Hanta, koji je kao ruki istračao najviše jardi ove sezone (svega 15-tak više od najboljeg rb-a današnjice moćnogn Toda Grlija iz Remsa).

A i Remsi su ostali kratkih rukava u duelu sa prošlogodnišnjim vicešampionima Atlanta Falkonsima (ko se sjeća nevjerovatnog preokreta u Super Bowlu 2017, zna koji su maleraši u pitanju).

Ipak Atlanta ponovo liči na tim iz prošle sezone. Kompletan i jak po svim šavovima, i sa ,ove godine, još kvalitetnijm sekunderijem ( to su vam korner bekovi i sejftiji, odnosno 4 igrača koje štite pozadinsko polje od  upada  protivničkih hvatača).

Atlanta i dalje ima pun arsenal napadačkih opcija. Met Rajan može da baca kao i svaki elitni qb današnjice.

Devonte Frimen je jednako dobar u n ošenju lopte. Jak, pouzdan, silovit.

Znaju da kontrolišu sat (vrijeme), posjed. Jaki na obje linije. I kroz vazduh i po zemlji. A u svojimk redovima  imaju i najvećeg fizikl frika u ligi - Hulio Džonsa.

Po nekom nepisanom zakonu, taj tim ima još ovu godinu fore da valorizuje nagomilani kvalitet u svojim redovima, a ako ne, slijedi im  naminovno pucanje kao SF49s-ima, prije nekoliko sezona.

E, to je tek bila ekipa snova, pa opet osta bez američkog sna.

U prvoj utakmici NFC wild card kola, Jaguarsi iz Džeksonvila, u derbiju dugogodišnjih plejof apstinenata, u teškoj i mučnoj utakmici dobili su 10:3 Bafalo Bilse (tim, koji se zahvaljujući pomenutim ispadanjem Baltimora kvalifikovao u PO, prvi put od 1999.).

Ove godine, ja sam uz Jaguarse (zna Stef). Ekipa koja je do posljednja 2 kola imala najbolju odbranu u NFL-u skoro po svim kriterijumima (trčanje, dodavanje, min. dozvoljeni poeni, jardi), a nakon potonje dvije očajno odigrane utakmice, završila u konačnici kao druga najbolja odbrana u ligi.

U timu imaju 5 ovogodišnjih Pro Bolera (nešto kao učesnika All Star susreta u NBA), naravno svi su iz odbrambenog tima. Posebno impresivna im je prva linija i seknderi, a i njihovi centralni lajnbekeri su najbrži u ligi (možda malo nauštrb mišićne mase, koja je na toj poziciji itekako potrebna).

Boje i Ramzi su ubjedljivo najbolji par korner bekova u ligi (Remsi je čudo prirode, korner sa ubjedljivo najboljim fizikalijama na toj poziciji ikad, + savršena tehnika hvatanja).

Ustvari njihova figuracija odbrane nikako ne odgovara Pitsburg Stilersima s kojim se susreću u polufinalu AFC-a.

Ipak, Stilersi itekako imaju svoju šansu,. Prijesvega radi se dinastičkom klubu (ne u smslu da njime upravlja neka od kralevskih kća, već što su već imali par sjajnih šampionskih  generacija, koje su do sad 6x osvajale SB. Tako da iskustvo pobjeđivanja u PO je svakako na njihovoj strani.

Takođe, Stilersi svoju šansu vide i u kilavom napadu Jaguarsa ( u kom samo ruki raning bek Fornet predstavlja opasnost sa klasom), ali i u svojim napadačkim vedetama Antonio Braun (uz Hulija Džonsa najboljem wr lige),  LeVonBelu (nakon Grlija možda najkvalitetnijem raning beku) i Big Ben Rotslsbergera, kvoter beka, koji i pored dva osvojena šampionata u cv-u, i dalje  itekako zna da ispaljuje dalekometne projektile sa laserskim navođenjem.

Stilersi su potpuno promjenili fizionomiju svog tima. Nekad čuvena „čelična zavjesa“ sada nije ni sjenka nekadašnje veličine i siline. Forsiranje čvrstre, fizičke igre (na silu šobiserklo kod nas) više nije zaštitni znak ove franšize.

Dinamičan, eksplozivni napad, oslonjen na Braunove izvarendne atletske i hvatačke sposobnosti, dinamici  jednomg mladog Džu Džu Šmita (wr) i Belovoj prodornosti, pod vođstvom iskusnog Big Bena, može svakom timu da izruči min. 25 poena.

No, pitanje je da li odbrana može da ostavi protivnika na koji poen manje.

Jedina svjetla tačka u njoj je  mlađi brat JJ Wata koji igra na mjestu spoljnjeg lajnbekera, ali i to je tek neki srednji nivo NFL-a, kvalitetan, alli ne  elitni. Jaguarsi su ih dobili u toku sezone, vrlo dominantno u Londonskoj utakmici. Vidjećemo da li će publika moći da ovog puta pogura Stilerse do pobijede.

Po svemu sudeći pobijednik tog meča igrati će sa vječito prisutnim Petsima, kojima Tajtensi ne bi trebali predstavljati ozbiljniju preprku, mada nfl krugovima uveliko kruže priče o nekim razmiricama na relaciji Beliček –Kraf (vlasnik kluba) –Brejdijev bivši trener-puštanje maldog supertalentovanog qb Garpula u Dan Franciso (na kojem su ovih odmah krenuli da formiraju tim za narednu sezonu). Možda je to samo još jeda podmetačina strateškog genija Beličeka u psihološkoj igri protiv svih drugih (koji nemaju Brejdija ;)

P petsima bi mogli koju riječ više u komentarima. Posebno zbog Gronka, koji je ovogodišnjim sezonom podebljao i pričvrstio svoju kandidaturu za najboljeg Tajt Enda sviju vremena zanavijek amin.

I da spomenem najbolji meč NFC wajld kard kola,  NJu Orleans Sejntsi protiv Karoline Pantersa.

Oba tima su imala skor 11-5 u regularnom dijelu sezone, s tim da su Sejnti pobijedili u oba ligaška susreta.

Veliki sitni Dru Briz još jednom je podsjetio na svoje igračke pikove kada je obarao ofanzivne rekorde sa Sejntima, osvajao SB, nagradu za MVPa. No ovoga je puta uz tradicionalno 4-5 hvatača koje razigrava tokom meča, pored sebe  imao i najubojiti par raning bekova Majkl Ingrama i rukija Kamaru. Sve to čini od Sejntsa najpolivalentniji i najefektniji napad u NFL-u.

Uz to podršku imaju u trenutno najboljoj O-liniji u PO-u, koja je dozvolila samo jedan sek.

Pantersi su pružili dobar otpor, uz ne baš najbolje izdanje njihovog najboljeg igrača ( ne, nije Kem Njutna, već Luk Kiklija, centralnog lajnbekera). Kem se trudio, dobijao dobre batine,  uspostavio  kakvu-takvu do solidnu  konekciju sa  svojim tajt endom Olsenom, ali je jednostavno seknderi Sejntsa bio za klasu ispred njegovih hvatača.

Ipak ova pobijeda je koštala Sejntse dvije ozbiljne povrijede koje će im u sledećoj utakmici protiv sjajnih Vikinga iz Minesote, oslabiti i D i O liniju. I to napadačku, baš na poziciji desnog tekla koji bi trebao da blokira monstruma Grifina (lik izbacuje 220kg 4x na benču, a eksplozivan je ko Kličko).

Uz to Minesota je kraj regularne sezone završila kao najbolja odbrana lige, smjenivši  na prvom mjestu spomenute Džegse.  

U svojim redovima imaju najboljeg strong sejftijas Harison Smita, najbolji par wajd risiver Adam Tilen I  Stefon Dogsa.

Ta tekma će da bude rokanje laserskim topovima i fotonskim torpedima. Sve ima da zuji i pršti. Pravi napadački spektakl i superherojske odbrane. 

I potonji meč polufinala NFC-a između ptica grabljivica - Falkona vs Iglsa, takođe će biti punokrvni okršaj ekipa nakrcanih močnim atletama.

Moćne D-linija na moćne O-linije, dinamični w.risiveri, sjajni korner bekovi Atlante protiv Tomasa, Coxa i ostalih surfera na Brizovim granatama.

S druge strane monstruozni frik of nejčr Hulio Džons u grotlu Vikinškog seknderija.

Dajem tek neznatnu prednost – Falkonsima, više zbog njihovog trenutnog momentuma, nego neke očigledne prednosti u kvalitetu.

e, iz sveg ovog mi mogli ta proisteknu sledeći parvovi finala po konferencijama.

Patrioti vs Stilers (?) --- AFC finale

Sejntsi vs. Falkonsi ---- NFC finale

 

Mada meni bi srce bilo puno kada bih u Super Bowlu gledao Jaguare protiv Vikinga.

Može li Blek Bortles (kvoter bek Jaguara) da ponovi bar jedan od nekoliko sasvim odličnih nastupa tokom regularne sene.

Može li nam se desiti repriza prošlogodišnjeg SB-a.

Sve je moguće, pa i zaustaviti Gronka...

 

03GRONK-master768.jpg
 

 

 

 


 



Komentari (294)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

NNN NNN 00:15 17.01.2018

Re: Steelersi i niko drugi!

Stilersi su ustvari usrali sezonu kod poništenog tačdauna protiv Petsa u poslednjim trenucima meča (i posle amaterskim pokušajem Big Bena, koji se pogubio).
Da su dobili, prvo bi pokazali sebi da mogu da pobede Petse, imali bi prednost domaćeg terena, a i izbegli bi Jaguare
narcis narcis 13:43 10.01.2018

trenutno

na fox muvi ide film o ovom fuzbalu
docsumann docsumann 13:52 10.01.2018

Re: trenutno

narcis
na fox muvi ide film o ovom fuzbalu


Every given Sunday? sa Al paćinom, ili onaj zatvorenički rimejk?
narcis narcis 16:45 10.01.2018

Re: trenutno

docsumann
narcis
na fox muvi ide film o ovom fuzbalu


Every given Sunday? sa Al paćinom, ili onaj zatvorenički rimejk?

ne sa bilybob valjda torntonom, to bila repriza od sinoć
ekad ono vatanje , gore što kačio stef, onda ni mene ovaj fuzbal teško će navata. mlogo pravila kilava publika.
docsumann docsumann 16:50 10.01.2018

Re: trenutno

narcis
docsumann
narcis
na fox muvi ide film o ovom fuzbalu


Every given Sunday? sa Al paćinom, ili onaj zatvorenički rimejk?

ne sa bilybob valjda torntonom, to bila repriza od sinoć
ekad ono vatanje , gore što kačio stef, onda ni mene ovaj fuzbal teško će navata. mlogo pravila kilava publika.


ma, to su izuzeci. specvifični momenti koji se veeeoma rijetko dešavaju, svega par puta ukupno u nekoliko sezona (sa sve plej ofom)

igra je u suštini vrlo jasna i gledljiva.
docsumann docsumann 16:53 10.01.2018

Re: trenutno

ne sa bilybob valjda torntonom,


mislim da je to rimejk ono zatvoreničkog filma, gdje u originalu igra Bart Rejnolds, veliki prijatelj sa Džim Braunom (koji je prije glume bio raning bek, i to jedan od najboljih svih vremena. drugi na vječnoj listi najboljih NFL igrača)

u ovom novom igra i nekoliko poznatih bivših asova, a pojavljuje se i Bob Sap...
narcis narcis 16:55 10.01.2018

Re: trenutno

igra je u suštini vrlo jasna i gledljiva.

da, kad bi ti i stevča mogli da se uključite u neki prenos i danamobjašnjavate , ko nekad na 3k, bilo bi interesantno.
mada.... staros lenjos, onomad sam kukao što ne mog da gledam američku košarku, sad mi ne pada na pamet da je pogledam.
ustvari ni shou jamping ne mogu da gledam duže od 3-4 jahača.
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 18:44 10.01.2018

Re: trenutno

Film je "Fridaz night light" o sezoni 1988 fudbalske ekipe "Permian High School". To sa Burt Rainoldsom je Zatvorski krug. Rimejk je sa Adam Sandlerom.
docsumann docsumann 20:27 10.01.2018

Re: trenutno

Rimejk je sa Adam Sandlerom.


da, The Longest Yard (2005)



stefan.hauzer stefan.hauzer 14:09 10.01.2018

*

Hulio Džons je po mom skromnom mišljenju najbolji igrač u ligi, već par godina, ne Aron Rodžers, ne Tom Brejdi, nego Hulio. Problem je što vajdresiver ipak ne utiče toliko na igru celog tima, koliko kvoterbek, ali Hulio, čoveče, that creep can roll, man. Da se igra može valorizovati kroz vajdresivera, Faklonsi bi još prošle godine osvojili Superbowl:


Hulioooooo



docsumann docsumann 14:55 10.01.2018

Re: *

po mome MVP za ovu goinu je - Tod Grli!



stefan.hauzer stefan.hauzer 15:16 10.01.2018

Re: *

Saglasan !
svarog svarog 16:25 10.01.2018

Re: *

A dobro su ga sačuvali ove godine, slično kao NE Gronka. Imao je valjda samo 3 TD za celu sezonu i onda opalio po Remsima. Tako i NE protiv Stilersa kad je trebalo samo na Gronka i niko mu ništa ne može, a čuvali ga celu sezonu.
Čini mi se da su Falkonsi favoriti za titulu NFC-a, mada je drugi par tako dobar. Tu se nadam najboljoj utakmici sezone
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:30 10.01.2018

Re: *

i onda opalio po Remsima.


i Baksima! Kad im je pobeda očajnički trebala, Hulio istupio:




(iako je Antonio Braun ove godine imao daleko bolju sezonu, Hulio mi je i dalje najbolji wr u ligi!)
docsumann docsumann 16:48 10.01.2018

Re: *


Gronk je žestoko platio danak svojoj nezadrživosti, pošto je protivničkim igračima preostalo samo da mu uleću pod koljena...mislim da je već imao par operacija, propustio prošlogodišnji SB.

pa je opet najbolji TE sviju vremena.

znam, znam i za onu ružnu epizodu sa Bilsima, al dešava se kad igrač prosvira.

a najbolji nesportski potez sezone su svi fanovi (sam Bengalovaca) burno pozdravili

dylam_dop dylam_dop 22:47 10.01.2018

Re: *

Uff! Ovo sam gledao en vivo i refleksno okrenuo glavu i podigao rame.
A koliko se sjećam komentatori na fox-u su bili u fazonu - well,it was about time...
docsumann docsumann 07:10 11.01.2018

Re: *

dylam_dop
Uff! Ovo sam gledao en vivo i refleksno okrenuo glavu i podigao rame.
A koliko se sjećam komentatori na fox-u su bili u fazonu - well,it was about time...


a da je samo malo spustio glavu (da izbjegne kontakt šlem o šlem) ne bi ni kaznu popio.

za one koji ne prate nokautirani lik je najprljaviji igrač u NFL-u. Vontaze Burfict. kad kažem prljav ne mislim na slabo korišćenje sredstava za ličnu higijenu.
NNN NNN 01:29 13.01.2018

Re: *

Hulio Džons je po mom skromnom mišljenju najbolji igrač u ligi, već par godina, ne Aron Rodžers, ne Tom Brejdi, nego Hulio.

Polako sa ovakvim ... izlivima.
Aron Rodžers je Medžik Džonson NFL-a!


a ovo hvatanje iz klipa je bilo vredno SB, jedino što oni slepci posle toga nisu trebali da rade ništa, samo da sačekaju vreme i probaju da uzmu Lombardija fild-golom
dylam_dop dylam_dop 16:52 13.01.2018

Re: *

NNN
Hulio Džons je po mom skromnom mišljenju najbolji igrač u ligi, već par godina, ne Aron Rodžers, ne Tom Brejdi, nego Hulio.

Polako sa ovakvim ... izlivima.
Aron Rodžers je Medžik Džonson NFL-a!


Ako si mislio Majkl Jordan NFL-a onda se slazemo :)
niccolo niccolo 20:11 13.01.2018

Re: *

Što se ne nađete na Majklu Džonsonu?
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:21 14.01.2018

Re: *


Polako sa ovakvim ... izlivima.
Aron Rodžers je Medžik Džonson NFL-a!


Julio je Kareem Abdul Jabbar
NNN NNN 01:44 14.01.2018

Re: *

Julio

i njemu može da prođe kroz ruke
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:43 14.01.2018

Re: *

i njemu može da prođe kroz ruke

Ceo stadion je znao koji napad će odigrati Atlanta, koji da se nije okliznuo, ali jeste, Hulio, bi verovatno bio iuspešan - no, zato je Džejlen Mils, koji je sinoć bio fenomenalan, odigrao još fenomenalniju odbranu, dok Met Rajan nije ni pomišljao na drugu opciju i nije se uopšte modifikovao napad (zato je Met Rajan na kraju dana samo Met Rajan).

+ to je ono zašto volimo NFL, zato što cela sezona stane u poslednjih dva minuta. Ovo je i razlog zašto uopšte nisam gledao utakmicu Patriota i Titana, nego sam odmah znao pobednika.
dylam_dop dylam_dop 15:39 10.01.2018

Đe ste braćo

Amerikanska!!



Pozdrav, čujemo se malo kasnije.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:12 10.01.2018

Re: Đe ste braćo

i pala braćo

chedimir chedimir 16:50 10.01.2018

Re: Đe ste braćo

...ono što je ispadanje gavranova za Štefa to je ispadanje morskih jastrebova iz Sijetla za mene,daklem the end of this season.Ipak, kratko bih se osvrnuo na wild card vikend,gde su poglavice na poluvremenu ostale bez svog glavnog hvatača i to se odrazilo na daljnji tok tekme,gde su billsi pokradeni pri kraju tekme (nisam gledao ali verovatno moš se nadje na netu) i gde je poslednji napad pantersa takodje isečen sumnjivom sudijskom odlukom ...
docsumann docsumann 16:55 10.01.2018

Re: Đe ste braćo

gde su billsi pokradeni pri kraju tekme (nisam gledao ali verovatno moš se nadje na netu) i gde je poslednji napad pantersa takodje isečen sumnjivom sudijskom odlukom ...


čedimire, nemoj da se ustežeš, obrazloži slučaj...

misliš za intenšional graiunding koji jke suđen Kemu?

a šta ono bješe kod Bilsa, ne mogu da se sjetim.

gledao sam obje tekme taj dan.
chedimir chedimir 17:23 10.01.2018

Re: Đe ste braćo

tačno,to što je sudjeno Kemu,nije obrazloženo Riveri, moš da nadješ kako on to govori na press conf. kod Bills a je isto sudjeno u poslednjem napadu i vraćeni su nazad i sat je vraćen za 10 sec.i to jepredhodilo interception u,mada sad kad sam pogledao zaista izgleda kao nameran grounding,nači to pravilo je takodje ostavljeno sudijama da procenjuju i direktno utiču na ishod
svarog svarog 17:38 10.01.2018

Re: Đe ste braćo

Ako je neko oštećen od sudija to su čifsi. Onaj fambl, pa udarac kelce-a nije ni suđen kao faul, pa što je mariota prešao liniju skrimidža kad je sam sebi bacio za TD i to je samo ono što sam ja gledao, preokret sam prespavao, a kažu da je i pred kraj bila još jedna sporna situacija. ima taj forwrd progress QB nisam ni znao šta je
NNN NNN 01:37 13.01.2018

Re: Đe ste braćo

ono što je ispadanje gavranova za Štefa to je ispadanje morskih jastrebova iz Sijetla za mene

Što se mene tiče, dobro* je što nisam gledao Čifse
(Docs, ispravi u tekstu, izgubili su 21:22 (0:19 u 2. poluvremenu)),
ali je sramota da izlazak jednog igrača (pa makar bio i Kelce) toliko obezglavi takav napad!

*navukao sam malog klinca na NFL i baš se založio za Kanzas Siti Čifse, pa bi verovatno i preplakao (vrlo emotivno doživljava mnoge sportske mečeve )
docsumann docsumann 08:43 13.01.2018

Re: Đe ste braćo

Docs, ispravi u tekstu, izgubili su 21:22 (0:19 u 2. poluvremenu)),


ma primjetio sam to isti dan, ali... nelka stoji blog u svoj svojoj nesavršenosti.

a i znao sam da će neko iveć reagovati
petargli petargli 22:26 10.01.2018

prognoza

patriots - steelers, pobednik patriots
vikings - hawks, pobednik vikings ... i naravno, osvaja new england u sred minesote

jebiga sta cu kad sam biased :)
docsumann docsumann 07:21 11.01.2018

Re: prognoza


meni nekako Sejntsi djeluju kao favorit No1.
znam da je Minesota statističko-analitički jača (na papiru), jedino povrijede desnog tekla iz meča sa Karolinom.
kažem ta pozicija će biti kritična jer s druge strane će se nalaziti monster, rili monster.



Petsi su uvijek tu, naročito sa Gronkom zdravim i spremnim.
docsumann docsumann 08:48 11.01.2018

Re: prognoza


a što se Telvin Smitha, ILB, tiče i njegove konstitucije - on je 191cm, 98kg

a Kem Čensler, strong sejfti Seahouksa, na istu visinu ima 105kg.

to je ta razlika koju bi po meni Smit morao da prevaziđe s nekoliko kvalitetnih kilograma + centralni, ili ubutrašnji lajnbeker (ovo nije ista stvart , no otom kasnije) je ključno mjesto u odbrambenoj poziciji (prije svega CLB) i taj igrač mora imati sjajan osjećaj za igru, pregled, anticipaciju, i uz to biti ekstremno eksplozivan, brz i naravno jak.
on mora zaustaviti raning beka ono što se kaže u mjestu.

a za to je masa neophodna. čista fizika, prvi Njutnov zakon...


na 1:53 je demonstrirano upravo to mo čemu pričam

dylam_dop dylam_dop 13:32 11.01.2018

Re: prognoza

Priznajem da sam počeo da pratim Nfl tek prije nekih 5 godina, preko DocSummana naravno. Međutim,kako sam na prinudnom odmoru od maja mjeseca, ovu sezonu sam ispratio dosta detaljno,svako kolo barem 3-4 tekme u fulu (hvala vladi crne gore i sport klubu). Počeo sam sasvim slučajno da navijam za Vikingse,koje sam najviše pratio uz Texanse i Seahawkse ali mislim da nekog favorita posebnog nema u ovom delu takmičenja. Nekako mi je ustvari revanš prošlog SB najlogičniji iako se nadam da će biti stillersi protiv vikingsa. Evo svi pričaju o Drew Breesu i Saintsima kao favoritima a 11 sekundi prije kraja tekme sa pantersima nisu znali da li prolaze dalje. Jedino što je izvesno,po meni, je pobjeda Atlante I Patriotsa u sledećem kolu.
U svakom slučaju,sezona je uživanje za pratiti.
docsumann docsumann 14:09 11.01.2018

Re: prognoza

Počeo sam sasvim slučajno da navijam za Vikingse,koje sam najviše pratio uz Texanse i Seahawkse


kad spomenu Teksašane, je li Votson ozbiljnije povrijeđen? nisam ga gledao na par zadnjih utakmica.
on bi mogao biti čudo od igrača. jedan od kvoterbekova na fonu Majk Vikove zaostavštine. m ožda najpribližniji Vikovim performansama.

bila je ovo sezona u kojoj je blijesnulo par novih lica.

Kamara je definitivno ruki godine.
Karim Hant je kao ruki istrčao najviše jardi (rekoh već tek 15-tak više od Grlija).
na kraju sezone Garapolo postaje hit (u SF-u) a sa njegovim bumom pokreće se i "afera" među Petsima. Beliček je bio protiv njegovog puštanja (pametan čovjek zba da Brejdi neće vječno trajati)

takođe Fornet je istrčao dobru sezonu (jedina ozbiljnija napadačka opcija u Jaguara)

e, da i onaj mlađani cb u Sejntsima - odličan
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:12 11.01.2018

Re: prognoza

edino što je izvesno,po meni, je pobjeda Atlante I Patriotsa u sledećem kolu.
U svakom slučaju,sezona je uživanje za pratiti.


I meni se čini da nas čeka repriza prošlogodišnjeg finala; s tim što sam najgori prognozer u društvu!

Opet, Nik Foles, nije truba qb i ume da odigra odlično. Plus, imali su nedelju dana više da uigraju određene akcije sa njim. I Iglsi imaju odbranu koja može da parira napadu Falkonsa; Ronald Darbi i Malkolm Dženkins su real deal u sekundariju + FLetcher Cox, Chris Long, Graham, Kendricks, Allen i ostatak su prilino podcenjen pasraš i bolji su nego što se čini ili zna. Iako je Atlanta favorit, ukoliko Nik Foles, odigra svoju verziju od pre tri godine, ne bih se baš kladio na poraz Iglsa. Zato i volim NFL, uvek ima to "ako".
svarog svarog 15:20 11.01.2018

Re: prognoza

Ja navijam za SB Pit-NO! Koji bi to napadački okršaj bio, run`n`gun samo američkofudbalski
NNN NNN 01:40 13.01.2018

Re: prognoza

a 11 sekundi prije kraja tekme sa pantersima nisu znali da li prolaze dalje
Bukvalno!
U tome je i draž NFL-a,
bili su vidno bolji od Pantera, ali da onaj hejl meri nije prošao kroz ruke, ladno bi ispali!
dylam_dop dylam_dop 17:05 13.01.2018

Re: prognoza

docsumann
Počeo sam sasvim slučajno da navijam za Vikingse,koje sam najviše pratio uz Texanse i Seahawkse


kad spomenu Teksašane, je li Votson ozbiljnije povrijeđen? nisam ga gledao na par zadnjih utakmica.
on bi mogao biti čudo od igrača. jedan od kvoterbekova na fonu Majk Vikove zaostavštine. m ožda najpribližniji Vikovim performansama.


Jes bogami. Odavno se znalo da se neće vratiti na teren do kraja sezone.
Oni su skapirali da su našli QB za duži period i nadaju se da ce detaljnim/sporim oporavkom se vratiti kao prije povrede. A bilo bi šteta da se ne vrati, stvarno je neosporan talenat.



Ovo mi je jedna od omiljenih tekmi ove sezone.

Ali Wilson me oduševljava i obozavam takve igrače (kad vec nisi Aron Rodgers onda trči brate:) koji trče i bacaju jednako dobro.

Ovo dok sam gledao skočio sam iz fotelje (sto stvarno nije lako iz moje fotelje):


dylam_dop dylam_dop 19:39 13.01.2018

Re: prognoza

Nedavno smo u kafani gledali surašnju reprizu jedne utakmice Sihoksa i tokom tekme je izletio podatak da je Wilson QB sa najviše jardi u ligi!
Ne sjećam se koliko ukupno, ali čini mi se da je u tom momentu imao 585 rushing yards!!
dylam_dop dylam_dop 19:47 13.01.2018

Re: prognoza

stefan.hauzer
edino što je izvesno,po meni, je pobjeda Atlante I Patriotsa u sledećem kolu.
U svakom slučaju,sezona je uživanje za pratiti.


I meni se čini da nas čeka repriza prošlogodišnjeg finala; s tim što sam najgori prognozer u društvu!

Opet, Nik Foles, nije truba qb i ume da odigra odlično. Plus, imali su nedelju dana više da uigraju određene akcije sa njim. I Iglsi imaju odbranu koja može da parira napadu Falkonsa; Ronald Darbi i Malkolm Dženkins su real deal u sekundariju + FLetcher Cox, Chris Long, Graham, Kendricks, Allen i ostatak su prilino podcenjen pasraš i bolji su nego što se čini ili zna. Iako je Atlanta favorit, ukoliko Nik Foles, odigra svoju verziju od pre tri godine, ne bih se baš kladio na poraz Iglsa. Zato i volim NFL, uvek ima to "ako".


Super bowl 2017 sam pogledao onako smirom, od početka do kraja, tek 2. ili 3.januara. Odatle moja simpatija/empatija prema Atlanti. A Filadelfija bez Wenza gubi dosta, mada priznajem, ne znam ništa o Folesu i vjerujem tebi kad kažeš da može biti neizvjesno. i nadam se da će biti tako. Neću moći večeras ali ujutro u 07:40 lagano ustajanje i repriza. Nekako mi lakše kad znam da se već dogodilo
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:30 13.01.2018

Re: prognoza

i nadam se da će biti tako.

Evo Fila vodi 6-3; i to na mišiće!

Nik Foles je pre koju godinu odigrao perfektnu sezonu za Iglse, ali i ostao je samo to oneyearwonder. Nakon toga je malo lutao po ligi, ali se vratio da bude backup Wentzu. Sad, napad File je ostao identičan, ne igrački, nego koncepcijski od vremena kada je Nik Foles bio QB. Tako da, ako ti se povredi startni QB, situacija ne može biti lakša od ove koju je zadesila Filu.

S druge strane, na ovoj utakmici će se videti pun potencijal prilično dooobre odbrane.
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:42 13.01.2018

Re: prognoza

ali se onda dogodi jedna glupost, koje njsera. Ovi korneri File su dinamit!!
libkonz libkonz 23:16 10.01.2018

Može jedno pitanje?

Počeo sam da pratim američki fudbal pre nekih mesec dana i super su mi ova tvoja pojašnjenja.
Šta se dešava kada lopta padne na zemlju (nekompletno dodavanje)?
docsumann docsumann 06:56 11.01.2018

Re: Može jedno pitanje?

libkonz
Počeo sam da pratim američki fudbal pre nekih mesec dana i super su mi ova tvoja pojašnjenja.
Šta se dešava kada lopta padne na zemlju (nekompletno dodavanje)?


kraj pokušaja. lopta je mrtva.
ide novi down.

ali ako je izbiju igraču iz ruka (fambl) onda je živa, i nastaje trka-strka-frka ko će prije da je uhvati (poklopi, stavi pod kontrolu)

ta sudaranja znaju da budu brutalna, niko tu nikoga više ne gleda svi skaču za loptom, koja se zbog svog oblika nepravilno odbija i kotura...na kraju dobiješ hrpu igrača na zemlji, loptu naravno niko ne vidi, a sudije prilaze da forenziraju slučaj, sklanjaju lejer po lejer igrača sa gomile, dok ne dožu do onog kukavca na dnu koji se skvrćio oko lopte i ne da je nikome


takođe ako se lopta kroz vazduh odbila od nečije ruke (pass deflection) sve dok leti iznad terena ona je živa (aktivna). neki odbrambeni igrači su se proslavili paradama gdje su hvatali loptu na par centimetara od tla.

a naš brat pravoslavac je bio jedan of najvećih na svojoj poziciji (strong safety) u istoriji NFL*a



to je ovao drugo hvatanje (interception) na klipu
c_h.arlie c_h.arlie 07:18 11.01.2018

Re: Može jedno pitanje?

docsumann
libkonz
Počeo sam da pratim američki fudbal pre nekih mesec dana i super su mi ova tvoja pojašnjenja.
Šta se dešava kada lopta padne na zemlju (nekompletno dodavanje)?


kraj pokušaja. lopta je mrtva.
ide novi down.

ali ako je izbiju igraču iz ruka (fambl) onda je živa, i nastaje trka-strka-frka ko će prije da je uhvati (poklopi, stavi pod kontrolu)

ta sudaranja znaju da budu brutalna, niko tu nikoga više ne gleda svi skaču za loptom, koja se zbog svog oblika nepravilno odbija i kotura...na kraju dobiješ hrpu igrača na zemlji, loptu naravno niko ne vidi, a sudije prilaze da forenziraju slučaj, sklanjaju lejer po lejer igrača sa gomile, dok ne dožu do onog kukavca na dnu koji se skvrćio oko lopte i ne da je nikome


takođe ako se lopta kroz vazduh odbila od nečije ruke (pass deflection) sve dok leti iznad terena ona je živa (aktivna). neki odbrambeni igrači su se proslavili paradama gdje su hvatali loptu na par centimetara od tla.

a naš brat pravoslavac je bio jedan of najvećih na svojoj poziciji (strong safety) u istoriji NFL*a



to je ovao drugo hvatanje (interception) na klipu

Sve, sve ... ali da se ova, nazovi, igra zove fudbal ... pa, jebote !
docsumann docsumann 08:31 11.01.2018

Re: Može jedno pitanje?

Sve, sve ... ali da se ova, nazovi, igra zove fudbal ... pa, jebote !


tjah, velika stvar. ma zovi je kako hoćeš. al' -gledaj je!


inače mnoge utakmice u NFL-u su rješavane upravo udarcem nogom



no, ti ko po pravilu ufatiš se za posve nebitnu stvar, pa je onda seciraš, razvlačiš, čudiš joj se u njenoj bedastoći.
ko kakva zla baba što s prozora grdi djeci koja se igraju u dvorištu.

srećom što je svce ovo virtuelno, mogo (mogla) bi nas i vrelom vodom zalit odozgo



c_h.arlie c_h.arlie 10:22 11.01.2018

Re: Može jedno pitanje?

docsumann
Sve, sve ... ali da se ova, nazovi, igra zove fudbal ... pa, jebote !


tjah, velika stvar. ma zovi je kako hoćeš. al' -gledaj je!


inače mnoge utakmice u NFL-u su rješavane upravo udarcem nogom



no, ti ko po pravilu ufatiš se za posve nebitnu stvar, pa je onda seciraš, razvlačiš, čudiš joj se u njenoj bedastoći.
ko kakva zla baba što s prozora grdi djeci koja se igraju u dvorištu.

srećom što je svce ovo virtuelno, mogo (mogla) bi nas i vrelom vodom zalit odozgo




Pa to koliko mi je taj tzv. sport bitan, ja utoliko i ističem ono što je meni zanimljivo.
Zamišljam kako bi bilo kada bi se neka vrsta piva nazivala 'vino to i to' --- logično, samorazumljivo, pa o alkoholu je reč.
docsumann docsumann 10:44 11.01.2018

Re: Može jedno pitanje?


ma lijepo od tebe što si se uopšte pojavio na blogu o nečem kaj ti nije nikaj bitno.
to je stvarno hvale vrijedna žrtva. izlagati se tolikoj količini neugode

a da te baš interesovalo pronašao bi i neki prihvatljivi odgovor za tvoju nazovi nedoumicu. ima toga kolko oš na internetu.


a to što ispucavanje lopte nogom u af-u uopće nije rijetkost, štaviše redovno se dešava i to više puta tokom meča.

šta ćeš, uživanje za vikend je namjenjeno nama koji volemo taj sport.
c_h.arlie c_h.arlie 12:16 11.01.2018

Re: Može jedno pitanje?

docsumann

ma lijepo o tebi što si se uopšte pojavio na blogu o nečem kaj ti nije nikaj bitno.
to je stvarno hvale vrijedna žrtva. izlagati se tolikoj količini neugode

a da te baš interesovalo pronašao bi i neki prihvatljivi odgovor za tvoju nazovi nedoumicu. ima toga kolko oš na internetu.


a to što ispucavanje lopte nogom u af-u uopće nije rijetkost, štaviše redovno se dešava i to više puta tokom meča.

šta ćeš, uživanje za vikend je namjenjeno nama koji volemo taj sport.

(Ma) To sam se javio zbog stefa i tebe - nije red da ne uzmem učešće na vama dragoj temi.
docsumann docsumann 12:46 11.01.2018

Re: Može jedno pitanje?


dobro, pošteno, a da ja uzvratim kontrapitanjem - što će kruna na srpskoj zastavi kad Srbija već poodavno nije monarhija?

e, otprile ti je ista stbar sa fudbalom, ragbijem i američkim fudbalom, koji korjene ima u tim dvoma evropskim sportovima.
maksa83 maksa83 12:59 11.01.2018

Re: Može jedno pitanje?

dobro, pošteno, a da ja uzvratim kontrapitanjem - što će kruna na srpskoj zastavi kad Srbija već poodavno nije monarhija?

Ti znaš šta ću sad ja tebe da pitam?
docsumann docsumann 13:14 11.01.2018

Re: Može jedno pitanje?

maksa83
dobro, pošteno, a da ja uzvratim kontrapitanjem - što će kruna na srpskoj zastavi kad Srbija već poodavno nije monarhija?

Ti znaš šta ću sad ja tebe da pitam?


to je već pitanje

a vjerovatno si mislio na laFa


EDIT:
a da nastavim sam za sebe (neupitan), paa, lav, orao, jednorog, štagodveć su heraldički simboli, opšta mjesta takoreći, koja simbolišu moć, državni autoritet, trp prt... ali kruna direktno upućuje na monarhističko uređenje. mnogo je konkretnija u svojoj simbolici.
maksa83 maksa83 13:33 11.01.2018

Re: Može jedno pitanje?

a vjerovatno si mislio na laFa

Da.

Zašto mrziš Lava i svoj narod?
docsumann docsumann 14:15 11.01.2018

Re: Može jedno pitanje?

maksa83
a vjerovatno si mislio na laFa

Da.

Zašto mrziš Lava i svoj narod?


kad kažeš lava, ko je najveći igrač Detroit Liopnsa sviju evera?
stefan.hauzer stefan.hauzer 14:22 11.01.2018

Re: Može jedno pitanje?

To sam se javio zbog stefa i tebe


zato što si ti jedna duša, velika! Nije mi samo jasno zašto se foliraš da si čovek sa metalnim srcetom, kad sam te odavno provalio:





Be true 'cause they'll lock you up
In a sad sad zoo

stefan.hauzer stefan.hauzer 14:23 11.01.2018

Re: Može jedno pitanje?

Zašto mrziš Lava i svoj narod?


zato što se pravi Srbin zove Vuk!
maksa83 maksa83 15:03 11.01.2018

Re: Može jedno pitanje?

zato što se pravi Srbin zove Vuk!

Tako je. Zato se tako zove moje manje dete.

Jer ja volim Srbiju i svoj narod.
docsumann docsumann 15:40 11.01.2018

Re: Može jedno pitanje?

maksa83
zato što se pravi Srbin zove Vuk!

Tako je. Zato se tako zove moje manje dete.

Jer ja volim Srbiju i svoj narod.


i ja volim svoga brata (rođenog)

i Srbiju

i NFL
c_h.arlie c_h.arlie 18:49 11.01.2018

Re: Može jedno pitanje?

maksa83
zato što se pravi Srbin zove Vuk!

Tako je. Zato se tako zove moje manje dete.

Jer ja volim Srbiju i svoj narod.

Tako je !
Živeo Vuk, njegov narod i Srbija !
libkonz libkonz 19:02 11.01.2018

Re: Može jedno pitanje?

Hvala.
Nisam dugo bio na blogu, vidim Čarli opet sa novim nickom. Pozdrav za sve!
c_h.arlie c_h.arlie 20:42 11.01.2018

Re: Može jedno pitanje?

libkonz
Hvala.
Nisam dugo bio na blogu, vidim Čarli opet sa novim nickom. Pozdrav za sve!

Izvini se !
Otpozdrav !
NNN NNN 01:46 13.01.2018

Re: Može jedno pitanje?

inače mnoge utakmice u NFL-u su rješavane upravo udarcem nogom

samo sam kliknuo na kraj da vidim da li je Vinatijeri na 1. mestu
chedimir chedimir 21:44 13.01.2018

Re: Može jedno pitanje?

this one ?
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 12:42 11.01.2018

TRIVIA

za sve koji ne prate baš NFL i sve oko njega:

Stilersi su prvi tim koji je uveo cheerleaders-ice i zvale su se STEELERETTES. Poslednji nastup su izvele 1969 i posle toga Pittsburgh Steelers-i nastupaju bez čirlidersica. Trenutno su jedini klub u ligi koji igra bez njihove podrške.
NNN NNN 02:15 13.01.2018

Re: TRIVIA

TRIVIA

Markus Mariota (24) vs Tom Brejdi (40) će biti najveća razlika u godinama između QB u plej-ofu u istoriji.
dylam_dop dylam_dop 19:19 13.01.2018

Re: TRIVIA

A ovo stizanje protiv KC Chiefs-a od 18 poena razlike (21-3) je druga najveća razlika (pre-stignuta) u plej-ofu .... ikad?!?
Nisam siguran od kada je na snazi ovaj sistem takmičenja, ali razlika od 20 poena je bila u plej-ofu 1957 godine kada su SF 49ersi vodili sa 27-7 u trećoj četvrtini protiv Detriot Lionsa i izgubili na kraju sa 31-27!?!
NNN NNN 20:29 14.01.2018

Re: TRIVIA

Trenutno
Points Scored in Jaguars-Steelers Games This Season:

Jaguars Offense – 38 points
Jaguars Defense – 20 points
Steelers Offense – 16 points
marco_de.manccini marco_de.manccini 17:34 12.01.2018

да Балтимору цркне гавран

Ispadanje Rejvensa iz Baltimora, njegovog omiljeniog kluba, iz Play Offa, i to porazom u posljednjem kolu, preciznije u posljednjem napadu, od tima kojem ta pobijeda ništa nije značila (Sinsinati Bengalsa)

Мени се ово веома допада и дешава се довољно често да мислим да се ради о "култури" -- екипе које играју "за ништа" гризу сваке недеље и одлучују плеј-оф.

ЕДИТ.

Ево примера из 2003, победа Аризоне 18:17 и елиминација Минесоте (с Кулпепером и Рендијем), последње коло, време истиче, четврти покушај и 25 јарди. Аризони је то тек четврта победа те сезоне.

NNN NNN 01:52 13.01.2018

Re: да Балтимору цркне гавран

ništa nije značila
Što se same sezone tiče da,
ali daaaleko od toga da divizijski derbi (dobro, dobro, nije baš Stilersi protiv Rejvensa) ne znači ništa, naprotiv, baš je veliko rivalstvo i prestiž u pitanju! ...i zamisli sad, ljutom protivniku sjebeš sezonu bukvalno u poslednjem napadu,
pa to verdi skoro pa više od samog sopstvenog plasmana u plej-of!
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:05 13.01.2018

Re: да Балтимору цркне гавран

ali daaaleko od toga da divizijski derbi (dobro, dobro, nije baš Stilersi protiv Rejvensa) ne znači ništa, naprotiv, baš je veliko rivalstvo i prestiž u pitanju!

У ствари, ривалство је баш жестоко, комшијско, оба тима су, историјски, из Охаја.
jedi-knight jedi-knight 22:49 12.01.2018

Sta kazete...

...za ovaj TD Markusa Mariote. Eto kako su Čifsi ispali posle 21-3.
Ne treba zaboraviti značaj field goal poena[u][/u]. Ko ne veruje, neka pita ove iz Karoline.
dylam_dop dylam_dop 22:57 12.01.2018

Re: Sta kazete...

Spektakl! iskreno sam uzivao dok sam gledao ovo.

Inace,da zanemarimo promaseni FG, Chiefsi imaju vrhunku statistiku u p
ay off utakmicama; ovo im je 6 uzastopni poraz u play-off utakmicama na domacem terenu i 10 u zadnjih 11 ukupno!!!
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:54 12.01.2018

Re: Sta kazete...

Čifsi su poznati po izgubljenim (a već dobijenim) utakmicama u playoff-u. U vreme kada je Endru Lak bio zdrav i moj omiljeni igrač u ligi (i još uvek je!) ovo je bio spektakularan TD. Čifsi su odigrali identičnu utakmicu, a pazite kakav TD je okrenuo čitav meč



(fumble pa TD - koji je inače poznat i kao Superman touchdown)



NNN NNN 02:14 13.01.2018

Konferencijska finala

Patrioti vs Stilers (?) --- AFC finale

Sejntsi vs. Falkonsi ---- NFC finale


2 gud 2 B tru

prvo Petsi sigurno prolaze presrećne Titane, pa makar Mariotu kenjalo duplo više, a takođe nije realno da Big Ben ponovi ubeeedljivo najgoru partiju u karijeri (kao onomad protiv Džegsa kada je bacao intersepšne toliko da nisam bio siguran da li baca svojim vajd risiverima ili gađa protivničke CBove), ali bi bar trebalo da bude zanimljivije.

Što se nacionalne konferencije tiče,
mislim da Falkonsi, mogu da dobiju u Filadelfiji (posle povrede Venca, to jednostavno nije isti tim), a naročito što deluje kao da najbolji napad iz prošle sezone ponovo sklapa kockice.

Jedino baš ne verujem da Sejntsi mogu da da pobede u Minesoti (kojima se otvara mogućnost da sve utakmice u PO odigraju na domaćem terenu!)
Ne znam u čemu je fora sa Minesotom, ali deluje kao da su poludeli, a zna se da kada je gusto, obično odbrana donosi prednost.
Međutim ono što mi daje neku nadu, što je prošlu utakmicu (od sredine sledeće sezone najbolji bacač u istoriji!*) Dru Bris bacao kao u najboljim danima! Kamara i Ingram, koji su cele sezone imali sumanutih 200 jardi kombinovano skoro svaku utakmicu, su skupili trčanjem jedva preko 60, a stari Dru je bacio skoro 400!

Inače, jedini koji bi mogao da prestigne Brisa po bačenim jardima bi mogao da bude Rajan, ako nastavi ovako i u narednih nekoliko godina, ali to je za sad na dalekom štapu. Pa bi bilo lepo videti ih u konferencijskom finalu.

*ali sad mi pao na pamet i scenario da se (prevremeno) penzioniše sa drugom titulom
NNN NNN 02:22 13.01.2018

Gronk

Posebno zbog Gronka, koji je ovogodišnjim sezonom podebljao i pričvrstio svoju kandidaturu za najboljeg Tajt Enda sviju vremena zanavijek amin

U poslednjem drajvu u utakmici sezone(!) bukvalno mi je palo na pamet, da bi možda njemu moglo da padne na pamet, da može da isuče kitu i da (pored svega) još pride pojebe kompletnu odbranu Stilersa!

Moguće da bi za to mogli da mu sude unsportsmanlike conduct,
pa da ga vrate nazad (pa da ih ponovo jebe dok ne istekne vreme i ne vrati se tetka iz Bosanske Krupe!)
marco_de.manccini marco_de.manccini 03:25 13.01.2018

Re: Gronk

Petsi ... Titane ... Džegsa ... Falkonsi ... Sejntsi ...

И после милион година овде, уопште не знам који су који, у ствари знам, али морам да размишљам. Много ми је лакше да се снађем с Њу Ингланд, Тенеси, Џексонвил, Атланта, ...

Чифси? Који су па ти? Ааааа, Канзас.

Иначе, бадава ложење на Минесоту, мрка капа, нису ни пре освојили ништа, а неће ни ове године.

И да, ако баш морам да прогнозирам, ево, у следеће коло иду

Тенеси (Брејди једног дана мора и да изгуби)
Џексонвил (Џексонвил једног дана мора и да победи)
Атланта (довиђења Минесота)
Њу Орлеанс

Дакле, Јужњаки 4, Северњаки 0.

(не би ме зачудило да све промашим, не пратим ове године уопште, само набадам напамет).
jedi-knight jedi-knight 08:33 13.01.2018

Re: Gronk

И да, ако баш морам да прогнозирам, ево, у следеће коло иду

Тенеси


Sta ti bi?
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:45 13.01.2018

Re: Gronk

Sta ti bi?

Ти мора да си нов овде, ја увек прогнозирам да ће Брејди да изгуби. Ја моје испуним, а он никако.
dylam_dop dylam_dop 20:03 13.01.2018

Re: Gronk

...znači snajperom iz neposredne blizine. mrzim ga. ali ne zato što je najbolji svih vremena. čini igru dosadnom. ako ne navijaš za patriote. ali to tek ...
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:37 13.01.2018

Re: Gronk

Ма, брига ме ћу да га мрзим, него је тако занимљивије кући, имам укућанке које навијају за њега, па тако за уз чипс и пиво ...
jedi-knight jedi-knight 01:37 14.01.2018

Re: Gronk

Ма, брига ме ћу да га мрзим, него је тако занимљивије кући, имам укућанке које навијају за њега, па тако за уз чипс и пиво ...


Svako ima svoje razloge da ga voli ili mrzi.
Malo sam ziveo u Bostonu, pa navijam za sve ekipe iz tog grada i, nekako, sve su u poslednjoj deceniji osvajale titule osim nesrecnih fuZbalera koji su dosli do finala plej ofa, ali ne dalje.
Seltiksi se vracaju polako na vrh, ali to nije sada tema.

Falkonsi imaju metar do pobede....

EDIT:
...imali

stefan.hauzer stefan.hauzer 01:48 14.01.2018

Re: Gronk

EDIT:
...imali


Odbrana Eaglesa je suvo zlato!
NNN NNN 02:23 13.01.2018

Opširnije sledeće večeri

marco_de.manccini marco_de.manccini 03:28 13.01.2018

знају, шипак, видео сам лани кол'ко знају

Atlanta ... Znaju da kontrolišu sat (vrijeme), posjed.
docsumann docsumann 08:48 13.01.2018

Re: знају, шипак, видео сам лани кол'ко знају

marco_de.manccini
Atlanta ... Znaju da kontrolišu sat (vrijeme), posjed.


da, ali valjda se na greškama uči.
wild card utakmicu su odigrali po PS-u. ko iz udžbenika prepisanu...
docsumann docsumann 15:16 13.01.2018

čekajući polufinala konferencija


za sve one koji ne znaju pravila američkog fudbala a željeli bi da probaju da prate, savršen filmić:



u 6 minuta sve bitno, uslikano, objašnjeno. stvarno super snimljeno.
docsumann docsumann 15:26 13.01.2018

Re: čekajući polufinala konferencija

a za upoznavanje sa pozicijama (uloigama) u timu





na snimku postoji jedna taktička greša. can you find it?
dylam_dop dylam_dop 19:28 13.01.2018

Re: čekajući polufinala konferencija

Meni je vrlo nejasno bilo,kad sam počeo da pratim ono nakon ispucavanja lopte,
zašto ovi trče do kraja terena kad je ovaj samo uhvatio loptu i dao sudiji, pa zašto se šire oko lopte i brane joj prilaz a neće niko da je dohvati, fer-keč i te fore..
Mislim skapirao sam pomalo ali evo čisto da načnem temu
docsumann docsumann 20:08 13.01.2018

Re: čekajući polufinala konferencija

kad počinje tekma po našem?
marco_de.manccini marco_de.manccini 20:34 13.01.2018

Re: čekajući polufinala konferencija

samo dodaš 6 sati.
docsumann docsumann 20:39 13.01.2018

Re: čekajući polufinala konferencija

nešto sam pospan noćas.
otpratiću one sutrašnje.
marco_de.manccini marco_de.manccini 21:15 13.01.2018

Re: čekajući polufinala konferencija

Danas (subota) po tvom vremenu

10:30 uveče, Atlanta -- Filadelfija
04:15 u gluvo doba, Tenesi -- Nju Ingland

Sutra (nedelja) po tvom vremenu

7:00 uveče, Džeksonvil -- Pitsburg
10:30 uveče, Nju Orleans -- Minesota

A sad, kad sam ih poređao ovako, vidim i da nisam samo "prognozirao" Južnjaki 4, Severnjaki 0, već i gosti 4, domaćini 0.
stefan.hauzer stefan.hauzer 01:50 14.01.2018

Re: čekajući polufinala konferencija

Već si na prvom paru pukao!
marco_de.manccini marco_de.manccini 04:20 14.01.2018

Re: čekajući polufinala konferencija

i na drugom, i na drugom!
docsumann docsumann 11:14 14.01.2018

Re: čekajući polufinala konferencija

kakva tekma!!

odgledao 16-o minutni hajlajts.

moj najjači utisak, O-linija File! pa onaj dupli blok u trku za Džaija. fe-no-ne-nal-yes

drugo, udvajanje defansivnog igrača (dabltim) se mora statistički verifikovati.
Fox je konstantno bio udvojen, a opet je imao sek.

u svakom slučaju evo sjajnog snimka, da polaznici kursa NFL ABCD dožive pravila u akciji



(na ekranu, na početku napada imate komp.garfiku - strijelicu na kojoj piše koji je down u pitanju i koliko im nedostaje do novog prvog down-a)
takođe, linija koju napadači moraju doseći za novi prvi down je predstavljena kao žuta linija paralelna sa linijama koje označavaju za desetine jarda (10, 20,30...) na samom terenu

a i stef je u pravu - sekndari u finišu odigrao brutalno!

kako su samo fizički igrali na Hulia.
to me podsjećalo na čuvanje Mšvemiradze od strane naših bekova (Lušić, Roje, Andrić...) u veterpolu 80-tih.

c_h.arlie c_h.arlie 12:42 14.01.2018

Re: čekajući polufinala konferencija

docsumann

...

us vakom slučaju evo sjajnog snimka, da polaznici kursa NFL ABCD dožive pravila u akciji
...


Gde ti je taj snimak ?
Pitam za druge.
docsumann docsumann 12:45 14.01.2018

Re: čekajući polufinala konferencija

c_h.arlie
docsumann

...

us vakom slučaju evo sjajnog snimka, da polaznici kursa NFL ABCD dožive pravila u akciji
...


Gde ti je taj snimak ?
Pitam za druge.


ti ne vidiš tjub?
stefan.hauzer stefan.hauzer 13:02 14.01.2018

Re: čekajući polufinala konferencija

a i stef je u pravu - sekndari u finišu odigrao brutalno!


Mislim da je to problem Eaglesa cele sezone, zato što je Wentz bio tooooliko dobar, da su ljudi zaboravili koliko je njihova odbrana fizička, granitna i jednom rečju brutalna. Ja sam sretnim okolnostima ovo primetio još prošle sezone, zato što mi je ta ekipa donela gomilu poena na fantaziju! Omiljeni krofnicin igrač Nigel Bradham - sinoć odigrao kao da nije sa ovog sveta:)

Drugi omiljeni krofnicin igrač Jason Kelce, broj 62!!, sinoć rukovodio nestvarno dobrom ofanzivnom liniju, što je dodatni uspeh, s obzirom da toj liniji fali njihov najbolji igrač levi tekl Jason Peters
(u najboljem timu godine allpro je i Lane Johnson desni tekl (koliko se dobrih stvari ovde krilo dok su svi gledali u Wentza:))

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana