Gost autor

Catherine Deneuve defends men

G.Cross RSS / 10.01.2018. u 22:01

Gost autor : BBC

 

_99535173_hi043937864.jpg 

 

French actress Catherine Deneuve has said that men should be "free to hit on" women.

She is one of 100 French women who wrote an open letter, warning about a new "puritanism" sparked by recent sexual harassment scandals.

It deplores a wave of "denunciations", following rape allegations made against US movie mogul Harvey Weinstein.

A group of French feminists condemned the letter, accusing the signatories of trivialising sexual violence.


 "Men have been punished summarily, forced out of their jobs when all they did was touch someone's knee or try to steal a kiss," it said.

 The other 99 women who signed the document include some well-known figures, such as actress Christine Boisson; conservative journalist Élisabeth Lévy; Brigitte Lahaie, a 1970s porn star who is now a talk-show host; Catherine Millet, a writer and magazine editor.

 She is not known as an activist star. However, last year the 74-year-old spoke out against social media campaigns shaming men accused of harassing women.

 -----------------------------------------

 

Meni je ovo vrlo interesantna vest .

Ja ? Ja licno ne bih zalio sekundu biti izbacen iz US Kongresa zbog par kolena koje sam dodirnuo.

 Moj zivot bi bio mnogo prazniji bez toga.

 

Isprika zbog bloga na stranom jeziku ali ovo je samo objavljivanje kao gosta mog prijatelja Mr. Bibisija

 

 



Komentari (749)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 23:58 12.01.2018

Re: Једно време...

maksa83
bacamo jedan džemsešn ti, svoj sin i ja - ali momci, vidi, pazi, gledaj, nema pacerskog sviranja stvari koje ja ne znam da sviram da se ne izblamiram

Bato, mi smo toliko miliona milja ispod tvog nivoa da ic not ivn fani. :)
(nema trunke ironije u ovome, da se razumemo)
Edit: možemo samo kao Krstić - da uzmemo zvečke i glumimo da doprinosimo. :)))



Heh, Makso ne budi na kraj srca, pa ja isto tako cijenim muziku od, ne tri, već DVA akorda. (Evo opet vidim Tajson misli da pripadam ljubiteljima prednovotalasne muzike kad sam lijepo već rekao da sam samo muzičar, da sam svirao i novotalasne pjesme kao i dan danas što ih sviram i cijenim - eno dokaza sa Ona se budi.)

Evo dokaza - uradio sam melodiju na stihove pjesme April Jovana Dučića i to samo sa dva akorda: Em i C dur - dakle prosto k'o ql^2/8 (Zili i Docs će sigurno znati o čemu pričam)



E sad, ko voli složeniji zvuk koji uključuje daleko više akorada i kompleksnija sviračka umjeća - evo te iste pjesme u demo verziji (precizna idejna postavka sa definisanim aranžmanom) u izvođenju grupe Maht.

https://www.dropbox.com/s/h4qq0vqvyut3hme/Maht%20-%20April%20%5Bdemo%5D.mp3?dl=0

Libor je osmislio ovaj gitarski uvod, koji ja ne znam da odsviram a ja sam uradio melodiju, gitarski rif koji ide kao podloga melodiji, refren i komponovao i odsvirao gitarski solo (dakle nije nikakva improvizacija već vrlo precizno osmišljen solo sa doslovno svakim tonom koji mi je, kao autoru, bitan jer je u pitanju melodija a ne tehnička virtuoznost).

Neki su muzičari tu kod vas u Beogradu čuli ovu demo verziju i oduševili se a budući da ju mi baš i ne planiramo snimati u skorije vrijeme, ako neko od tih ljudi bude zainteresovan da ju snimi i uvrsti u svoj repertoar drage volje ćemo ju prepustiti ali pod uslovom da se sve ispoštuje tako kako jeste - uvod, rif, melodija, kao i gitarski solo. Uopšte nam nisu bitni instrumenti koji će ih svirati ali da to budu zaista ti tonovi. Mogao bih i notalno da ju zapišem i pošaljem zainteresovanima ali vjerujem u njihov sluh.

Za mlade gitariste sviranje ovog rifa i istovremeno pjevanje melodije preko njega može da bude veoma dobra lekcija (kao Abid od ZP-a) - jer se radi o dobroj vježbi (naravno to sam u stanju da izvedem jer sam to izmislio).

Koja je bolja verzija? Pa meni su obje dobre i isto drage.
Bili Piton Bili Piton 03:03 13.01.2018

Re: Једно време...

BebaOdLonchara


ps. izvinjavam se drugu Biliju što če teže otvarati stranu bloga zbog yts.


Prisutan !

(jedem semenke i kucam jednim prstom, nije trenutak)
blogovatelj blogovatelj 05:38 13.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Kada se Vlatku ili RMT-u otkači gitara i rokne o pod, e pa u onom zvuku od tog udarca ima više muzike nego u svom opusu Idola.


U pesmama sem muzike postoje i tekstovi, aranžmani, produkcija muzike, ideje koje pesma nosi...
Tekstovi Smaka su idiotski. Čak mislim da je idiotski blaga reč. Da ne navodim sada primere, previše ih ima.

blogovatelj blogovatelj 05:49 13.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Tačno se vidi nepomirljiva razlika između ljubitelja sviračkih bendova i panka/novog talasa, koja traje još od tamo negde druge polovine 1970-ih


Mnogi ovde muziku poistovećuju sa virtuoznošću. To je velika greška.
blogovatelj blogovatelj 06:17 13.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Ja da se upiśem u ovu prvu. Mislim, razumem ja da se voli svašta al muzika je da se svira i/ili peva.


O, ne, nikako. Muzika se i sluša, pa se o njoj razmišlja.
blogovatelj blogovatelj 06:35 13.01.2018

Re: Једно време...

Ovdje je sve počelo


Ne, ovde je počelo.



Autor je hteo priču o muškoženskim odnosima, a dobio je Krla i raspravu Smak vs. Idoli. Što je opet neka vrsta pozitivnog pomaka, nigde priče o četnicima i Srebrenici.
zilikaka zilikaka 07:54 13.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

ne, nikako. Muzika se i sluša, pa se o njoj razmišlja.

Nakon ili u toku onog što je neko sviro il pevo.
Ovo tvoje moze i ne mora.
A sta sve jos moze uz muziku da se radi, i da bas bude kako treba...dugacak je spisak
hermine hermine 08:16 13.01.2018

Re: Једно време...

Samo bih u ime zajednica da kažem da je jedini sretan ishod koji prihvatamo onaj u kome ćete vas dvojica - pošto ste moderni senzibilni muškarci bez predrasuda - da se uzmete, inače ste se džaba mirili.

Miridba sve sa skelama Beograda na vodi.
hermine hermine 08:18 13.01.2018

Re: Једно време...

Autor je hteo priču o muškoženskim odnosima

Razumjela sam da Srpkinje nisu dovoljno šik kao što su npr francuske kokete..
c_h.arlie c_h.arlie 08:34 13.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

blogovatelj
Kada se Vlatku ili RMT-u otkači gitara i rokne o pod, e pa u onom zvuku od tog udarca ima više muzike nego u svom opusu Idola.


U pesmama sem muzike postoje i tekstovi, aranžmani, produkcija muzike, ideje koje pesma nosi...
Tekstovi Smaka su idiotski. Čak mislim da je idiotski blaga reč. Da ne navodim sada primere, previše ih ima.


Gluposti !
c_h.arlie c_h.arlie 08:35 13.01.2018

Re: Једно време...

Bili Piton
BebaOdLonchara


ps. izvinjavam se drugu Biliju što če teže otvarati stranu bloga zbog yts.


Prisutan !

(jedem semenke i kucam jednim prstom, nije trenutak)

Ako kucaš jednim, najbolje je da to bude srednji.
blogovatelj blogovatelj 08:37 13.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Gluposti !


Uživaj u poeziji.

"O kad ce doci dan
da sletim u Japan
da vidim suncev dom
i s gejsom cinim lom

Za ovaj dugi put
spremicu dukat zut
i njegov mio sjaj
dajem za ovaj raj

Zelim u Michigan
da vidim lady Ann
zelim u Hollywood
da vidim lady Wood

Da imam dukat zut
ja bih na ovaj put
i njegov mio sjaj
menjam za ovaj raj

Isto rade sigurno u Bombaju
isto rade mladi k'o ja"

docsumann docsumann 09:13 13.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik


i sad po školslom programu slijedi analiza pjesme - prvi izvod, drugi izvod, limes, Hi-Men(s) ...
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 09:49 13.01.2018

Egregor

U pesmama sem muzike postoje i tekstovi, aranžmani, produkcija muzike, ideje koje pesma nosi...
Tekstovi Smaka su idiotski. Čak mislim da je idiotski blaga reč. Da ne navodim sada primere, previše ih ima.



Evo još jednog muzičkog znalca koji dođe i na moj blog pa lupeta o flažoletima na bubnju ne bi li dokazao svoju tobožnju pamet i upućenost u muziku.

Drzak si za nekoga ko malo zna o muzici ili izvodi pogrešne zaključke na osnovu svog znanja o muzici.

Vidi ja ne sporim da su Smakovci imali neke veoma loše tekstove, međutim ovo što si ti rekao je, realno, mnogo dalje od istine nego tvrdnja da su tvoji ćaća i matera (uz dužno poštovanje prema njima) rodili idiota, uz dodatnu napomenu da "čak mislim da je idiot blaga reč". Uopšte nemam namjeru da te vrijeđam, vjeruj mi, već samo pravim slikovito poređenje.

Dakle, obavjesti se malo pretenciozna neznalice (opet nije vrijeđanje već fakat, po mom blagom sudu, na osnovu onoga što čitam šta pišeš o muzici na blogu) i u tom smislu ti skrećem pažnju, kao i dragim blogerima čije mišljenje cijenim, eto kao tople preporuke za slušanje i čitanje, na tekstove:

Zašto ne volim sneg
Nebeski splav
Plava pesma
Remizov valcer
The Pages of Our Time
(jedna prilično pristojna i solidna ljubavna pjesma o jednoj Ani - nažalost nije o Hani ali Ane bloga ako vas ima, eto jedna divna balada na engleskom za vas)
Ogledalo
Cigansko srce
Hirošima
(meni zbog poruke ne toliko zbog stihova divan "hipijevski" tekst o pravu na izbor u životu)
Kad spavaš sam
(recimo interesantna transpozicija sa stiha na muziku - dakle inverzna onomatopeja u dijelu "ko dođe da svira čuče tvoj ljutit glas: "('ljutit' gitarski rif)" )
Idi
Miris nje
Možda imam vremena

Pa hajde i (više zbog poetske slike - nego zbog ljepote stihova)

Nebo je samo drum bez dna
Ja volim tvoje grudi
(nemam neke zamjerke, pristojna romantično-sanjalačka pjesma sa čak erotskim elementima)
Na Balkanu
(okej, solidna, zbog opisa mentaliteta)
Organizam blues

Ljudi nije fer, meni ruku na srce nije neki baš toliko drag tekst u poetskom smislu, ali ja nisam mogao da sporim njegovu aktuelnost ("Čovek živi kao ker" ) kada sam zajedno sa 18.000 ljudi u Areni pjevao u glas stihove sa Borisom. Ko je tada bio tamo vrlo dobro zna o čemu pričam.

Dakle, blogovatelju prestani da se foliraš i lupetaš o stvarima o kojima nemaš pojma, moj drugarski dobronamjeran savjet. Grupa Smak će po svojim djelima, a i uticaju koji je izvršila na uspješne muzičare čak i na svjetskom nivou (vidi pod Zulfikarpašić, Đorđević a i Ana Popović, Točkova učenica - a i jedan japanski bend je uradio obradu pjesme Daire na šarmantnom "izgovolu" srpskog) koji imaju nesumnjivo poštovanje prema njihovom stvaralaštvu, ostati trajno upamćena u istoriji jugoslovenske pa i srpske muzike a ti si jedan u muzičkom smislu 1000% nebitan i netalentovan čovjek skromnih znanja koji će biti samo upamćen u krugu svoje porodice i bliskih prijatelja (što je takođe za svako poštovanje).

p.s.
Makso, gore sam već spominjao ali evo za sina, skrećem pažnju na Smakov album Egregor na kojem osim jedne pjesme "Padalica" numere uopšte nemaju tekstove, dakle u pitanju je prilično jedinstven rok album u muzici uopšte sa skat pjevanjem (koje je naravno poznato u džezu i Smak ga je i ranije koristio u pojedinim pjesmama) a ovdje je dio koncepta. Dakle u čisto muzičkom smislu topla preporuka jer je i glas iskorišten više kao instrument.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 10:16 13.01.2018

Fakabl

Mnogi ovde muziku poistovećuju sa virtuoznošću. To je velika greška.


Idiotski zaključak ne bi li ti se napravio pametan u društvu. Kompleksnost (koja uključuje rafiniranost i emotivnost) uopšte ne mora da ima bilo kakve veze sa tehničkom virtuoznošću sviranja instrumenta već u složenom spoju i kombinaciji vrlo jednostavnih muzičkih linija. Kažem ne foliraj se i pažljivo čitaj šta su i drugi rekli pa i ja šta sam napisao koji se amaterski bavim muzikom.

Nažalost ti nisi jedina pretenciozna muzička neznalica na ovom mjestu ima ih još. Recimo, "čuveni" Anbakalbl (Unfuckable - kojem sam jednom prilikom i rekao da to zapravo nije već vrlo Fuckable naravno u intelektualnom smislu zbog takođe ograničenog znanja s kojim ja nemam problem ukoliko neko sebi ne daje za pravo da na osnovu očiglednog vlasitog neznanja i iskompleksiranosti ide po blogovima i javno vrijeđa ljude i unižava rad istaknutih stvaralaca) - recimo tipa sramotno i bestidno "jebeni Darko Rundek" ili - ne da se stavljam u istu ravan sa kultnom figurom jugoslovenske i hrvatske muzike - kad je meni na lijepom i pristojnom In Memoriam blogu Borisu Aranđeloviću uputio isto tako nebulozan komentar vuglarno se poigravši sa imenom mog oca, što sam mu ja svakako oprostio kao i druge gluposti koje zaista svima opraštam bez puno ljutnje, rekoh već nisam sujetan, egoista, niti uvredljiv - ali nisam zaboravio)

Njegov najveći, kako S.J.Sutko kaže, "dobac" u muzičkom smislu je blog o Bijelom dugmetu u kojem je zapravo kompilirao razbacane parčadi po internetu teksta iz Janjatovićeve knjige. Da ne govorim o idolopoklonstvu prema Štuliću o kojem by the way daleko više znam od njega i zbog toga što smo kao tinejdžeri svirili mnogo stvari na koncertima. Dakle u muzičkom smislu radi se neznalici, nije da je bitno, ali o kojem uopšte ne znamo da li se profesionalno ostvario (Fakabl može biti u rasponu od beogradskog taksiste - naime privilegija koju ima po rođenju da je stanovnik prestonice uz dužno poštovanje prema profesiji taksista - do savjetnika predsjednika države zbog pristupa blogovanju). Dugo ga naravno nema, tu i tamo se pojavi i izroni poput Čudovišta iz Loh Nesa i po običaju potkači nekoga, često ove nove blog autore pomalo neiskusne i nenaviknute na "javno" pojavljivanje na blog platformi).

Nažalost svi vi ste dio jedne velike mase ljudi koji pišu gluposti po internetu ne iz tog razloga što ste glupi ili u intelektualnom smislu ograničeni ljudi (mada ni to nije isključeno) već što sebi dajete za pravo da umjesto da kritički polemišete o oblastima koje znate (jebem li ga valjda nešto radite i zarađujete u životu) pretenciozno i neargumentovano iznosite svoja (često) negativna mišljenja o ljudima koji možda to u nekom momentu i jesu zaslužili ali često bez potrebe, iz brižljivo njegovanog neznanja kako je to znao Ranko Radović reći,unižavate i potjecnjujete ljude koji su napravili i ostavili iza sebe djela istinskih vrijednosti koje su danas, u dobu u kojem medijski vladaju kvazipolitičari, estradne zvijezde šunda ("trovači duša" i rijalitija, zaista ugrožene.

Prosto to je jedna društvena anomalija koja je i razlog, ne jedini ne toliko značajan i bitan ali jeste, zašto je nama na Balkanu ovako kako nam je i zašto vrlo blisko u budućnosti neće biti bolje. Nema dužnog respekta ni prema kome a posebno prema ljudima koji rade hvale vrijedne stvari.

Tu negdje otprilike i leži i objašnjenje lično moje misterije kako je recimo jedan "Fakabl" u stanju da bude "zvijezda bloga B92" (kočim se od smijeha ali realno on jeste (bio) to). Dakle, udaraj i tuci po drugima i uspjećeš, ako slučajno hvališ ono što je hvale vrjedno - onda si "uvlakač" kako me je Fakabl takođe počastio. E pa jesam "druže" i posnosan sam na to!

P.S. Nažalost ne znam da li će pročitati ovo ali rekao sam mu i ranije - vrlo rado ću doći u Beograd da mu otvoreno kažem u lice. Mada, možda je bolje da on ipak meni dođe ovdje u Prnjavor na kafu koja će mu garant prisjesti
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 10:33 13.01.2018

Re: Једно време...

hermine
Samo bih u ime zajednica da kažem da je jedini sretan ishod koji prihvatamo onaj u kome ćete vas dvojica - pošto ste moderni senzibilni muškarci bez predrasuda - da se uzmete, inače ste se džaba mirili.

Miridba sve sa skelama Beograda na vodi.




Hehe, taj fazon sa "skelama" (nemoguće je mnogo toga zaboraviti sa faksa iako se ne bavim arhitekturom) sam prvi put upotrijebio u jednoj komičnoj jednočinki (više vježba nego nešto što zaslužuje da se javno prezentuje) ali drago mi je što se referišeš na njega.

Ne vidim ništa loše u onome što sam napisao Brajoviću kao zaključak, zaista tako mislim bez foliranja ili kurtoaznog finaliziranja diskusije - ali vidim da ti, kao i neki drugi ovdje, zapravo i nisi za diskusiju i fer dijalog pošto uopšte ne repliciraš na moje precizne i jasne odgovore koje se potrudim da ti dam (eno gore i pitanje sam ti postavio) već, onako komentarišeš na preskoke na šta ti je zanimljivo (nažalost primjećujem da su to nebitne i sporedne stvari kao npr. Tenin ten), ali okej, to je tvoj legitiman izbor i "modus operandi" blogovanja. Kažem čisto usput, jer opravdano se pitam da li uopšte ima potrebe da ti repliciram sledeći put kad mi se obratiš na blogu, iako volim dijalog i poštujem ovdje svakog sagovornika, ipak nema smisla da to bude jednostrana praksa.
hermine hermine 11:50 13.01.2018

Re: Једно време...

Kažem čisto usput, jer opravdano se pitam da li uopšte ima potrebe da ti repliciram sledeći put kad mi se obratiš na blogu, iako volim dijalog i poštujem ovdje svakog sagovornika, ipak nema smisla da to bude jednostrana praksa.

Ne znam, ovako: mislim, znam, al me mrzi da odgovaram. Svijet je mnogo ljepše, prirodnije i čistije mjesto kad čovjek (i žena kao ja) shvati da nije osuđen na sve moždane (i tome sličnih organa na k i p) izlučevine nas 8 milijardi na planeti koji bi ih, izlučevine iz smrtnih tijela, istresli ovako virtuelno, il u mašinu..

Šta mi se desi - prije par dan - neko reče kako Sharon Stone ima visok IQ, znamo svi, jel, čuli, i nastavim sama sa sobom razgovarati (čudo jedno koliko volim razmišljati) tj sjetim se da James Woods ima baš pfiju visok IQ (pročitala negdje nekad davno), odem sa bloga na Twitter, tamo mi sa strane ponude: znaš koga? Jodie Foster? Ne, Jodie, nego Woodsa..

Sjajno, ali vjerovatnoća 0,00003% (ako dodam još jednu 0 biće nevjerovatno erocki), hajde da sam pomislila na Ramu, druga mog, pa i nekako...

Itd.

Da skratim, nisi još uvijek prvi među glavicama kupusa što me ostave zatečenom tim izvorom budalaština koje im Bog dade da ga nađu, ali ako će sve tvoje neshvaćenosti (il kako se zvala ta talentovana anonimnost) riješiti jedna ženidba, želim ti (od srca, ljudska) da se oženiš u ovoj 2018..




c_h.arlie c_h.arlie 12:06 13.01.2018

Re: Једно време...

hermine

...

Da skratim, nisi još uvijek prvi među glavicama kupusa što me ostave zatečenom tim izvorom budalaština koje im Bog dade da ga nađu, ali ako će sve tvoje neshvaćenosti (il kako se zvala ta talentovana anonimnost) riješiti jedna ženidba, želim ti (od srca, ljudska) da se oženiš u ovoj 2018..


Sada si me baš zainteresovala.
Ko su te glavice kupusa na blogu - i ko ti je od njih prvi ?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:06 13.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

blogovatelj
Gluposti !


Uživaj u poeziji.

"O kad ce doci dan
da sletim u Japan
da vidim suncev dom
i s gejsom cinim lom

Za ovaj dugi put
spremicu dukat zut
i njegov mio sjaj
dajem za ovaj raj

Zelim u Michigan
da vidim lady Ann
zelim u Hollywood
da vidim lady Wood

Da imam dukat zut
ja bih na ovaj put
i njegov mio sjaj
menjam za ovaj raj

Isto rade sigurno u Bombaju
isto rade mladi k'o ja"


Одличан текст.
Без зезања.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:26 13.01.2018

Re: Једно време...

И, за крај, да пустим највећег живог гитаристу на свету, највећег јер он, као Зорн, може да буде све, а ту је вештина, то је доказ, кад умеш све -- од гитаристе класичара, преко џеза до метала и блуза. Лејдис и џентлменс, наступа Марк Рибот:


Rekoh već da se slažem, ne u potpunosti u pogledu tvog izbora najboljeg, ali definitivno u tome da je širina i sposobnost uspješnog sviranja mnogih muzičkih stilova i žanrova jedan važan aspekt "najboljosti".

U tom smislu je Točak takođe bez premca - uključujući tu i izvornu narodnu muziku, odličan poznavalac džeza i izvođač kako svojih tako i kompozicija drugih (pa i poznatih) džez autora. Dozvoli da ti skrenem samo pažnju na njegov noviji rad - hromatsko oro - koji je prilično jedinstven - u pitanju je oro (naravno zasnovano na tradicionalnim karakteristikama) ali odsvirano u džez maniru korišćenjem tonova hromatske ljestvice (vrlo karakterističnoj za džez) sastavljenje od svih 12 tonova (dakle u pitanju su polustepeni).

Neki vrhunski gitaristi koje ja volim i cijenim poput vrlo emotivnog zbog melodijskih (pjevljivih) sola ali i zavidne virtuoznosti Sleša - on otvoreno kaže da ne zna da svira džez kao i neke druge stilove - a tu je Vlatko koji naravno jeste svirao impresivno džez rok ali u ne džez u pravom smislu. (Moguće da zna ali nije, koliko znam, do sada pokazao a volio bih i to da čujem.)


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:39 13.01.2018

Re: Једно време...

Da skratim, nisi još uvijek prvi među glavicama kupusa što me ostave zatečenom tim izvorom budalaština koje im Bog dade da ga nađu, ali ako će sve tvoje neshvaćenosti (il kako se zvala ta talentovana anonimnost) riješiti jedna ženidba, želim ti (od srca, ljudska) da se oženiš u ovoj 2018..


Mislim da poslije ovog - potpuno neutemeljenog mišljenja jer vrlo precizno argumentovano redovno učestvujem u diskusijama na blogu - nema potrebe da te uvažim ikad više kao dostojnog sagovornika već kao notornu iskompleksiranu anonimnu nebitnu budalu koja ne može da slijedi zdravorazumsku logiku. U tom smislu svako dobro i veliki odzdrav (u smislu finalnog pozdrava i prijeko potrebnog liječenja u pogledu čitanja i razumijevanja napisanog).



"Nema ljutiš" što kaže Vasil.
hermine hermine 12:59 13.01.2018

Re: Једно време...

Panjčugo, razmetljiva, pazi šta si samo od jutros iz sebe izbacio:

Evo još jednog muzičkog znalca koji dođe i na moj blog pa lupeta

mnogo dalje od istine nego tvrdnja da su tvoji ćaća i matera (uz dužno poštovanje prema njima) rodili idiota, uz dodatnu napomenu da "čak mislim da je idiot blaga reč"

obavjesti se malo pretenciozna neznalice

prestani da se foliraš i lupetaš

a ti si jedan u muzičkom smislu 1000% nebitan i netalentovan čovjek skromnih znanja

Idiotski zaključak ne bi li ti se napravio pametan u društvu

naravno u intelektualnom smislu zbog takođe ograničenog znanja

rekoh već nisam sujetan, egoista, niti uvredljiv

radi se o neznalici

Fakabl može biti u rasponu od beogradskog taksiste

Nažalost svi vi ste dio jedne velike mase ljudi koji pišu gluposti po internetu ne iz tog razloga što ste glupi ili u intelektualnom smislu ograničeni ljudi


I, nakon:

iako volim dijalog i poštujem ovdje svakog sagovornika


Laća se panjčuga zdravorazumske logike, a čega bi drugog,

već kao notornu iskompleksiranu anonimnu nebitnu budalu koja ne može da slijedi zdravorazumsku logiku


Parrdon, elementarne zdravorazumske logike,

Propast.
hermine hermine 13:02 13.01.2018

Re: Једно време...

Ono, čim napiše da je nešto elementarno, znam da nije u vinklu..
docsumann docsumann 13:09 13.01.2018

Re: Једно време...

domaćine, izvini

a el imaš još vina u fridžieru
vcucko vcucko 13:18 13.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

zilikaka
Pa svaki uspešan poduhvat je nečiji projekat.

Mislim, mogli su Bitlsi da imaju frizure, zveckaju gitarama i viču je-je-je do sudnjeg dana. Da nije bilo Epštajna pitanje je da li bi dobacili i do Mančestera.

Il ce biti obrnuto.
Od "projektanta" zavisi popularnost. Ne kvalitet.
Ono što reše da probiju - uglavnom urade jar se na tome dobro zaradjuje.
Počni nečim da zasipaš sa svih strana i ako ništa, majmunski efekat će odraditi svoje.
Kvalitet nije za popularnost neophodan uslov.
Može i ne mora. Zavisi opet od projektanta, kako je zamislio stvar.

Da, pa nisam uopšte pomenuo kvalitet. Niti sam merodavan i stručan. Nego uspeh. U smislu fame, zarade, uticaja...

Takođe, konkretno "Odbrana" - ne valja reći najbolji album domaćeg rocka, jer najbolji je individualna kategorija. Meni je najbolji recimo "Pokvarena mašta...", ali to je meni. Prave reči su najvažniji, najuticajniji, u tim kategorijama je "Odbrana" svakako među prvima. Nipodaštavati to zbog ličnih animoziteta, što se ovde uveliko čini, ne ide.

A kvalitet ostavljam profesionalcima, neka to oni vide među sobom. Ovde se radi o kupovini ploče/CD-a, ne tuš-baterije za kadu, ako me razumeš
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 13:19 13.01.2018

Re: Једно време...

a el imaš još vina u fridžieru




Kakvo crno vino novljanski digitalno-fantazmagorički urbanisto, pitaj za psihotike - vidiš da su nekome prijeko potrebni lijekovi (nesposobnost doživljaja realnosti kao cjeline već kao haotično istrgnutih njenih elemenata i detalja - klasična odlika šizofrenije)



Kidam se od smijeha ali sam zapravo tužan i iskreno saosjećam. Zajebano.
vcucko vcucko 13:49 13.01.2018

Re: Egregor

bojan ljubomir jugovic
U pesmama sem muzike postoje i tekstovi, aranžmani, produkcija muzike, ideje koje pesma nosi...
Tekstovi Smaka su idiotski. Čak mislim da je idiotski blaga reč. Da ne navodim sada primere, previše ih ima.



Evo još jednog muzičkog znalca koji dođe i na moj blog pa lupeta o flažoletima na bubnju ne bi li dokazao svoju tobožnju pamet i upućenost u muziku.

Pošto se ponavljaju (skoro u dlaku) nedavni upisi po istoj temi, ponoviću se i ja.

Bez tekstova na papiru, nikad ne bih znao i razumeo šta Aranđelović u stvari peva. Uz svo uvažavanje "Smak"-ove muzike, njegovo pevanje "moj-glas-je-petiilivećkoji-instrument" zvučalo mi je ovako:
e-e iz a-i-e
u-u se a-i-e
e-se-e-o e-o
o-a-ze i-a-i
e-e iz a-i-e-e-eee...
Tako da je, sa moje tačke gledišta, mogao da peva i telefonski imenik. Isti bi efekat postigao. U isto vreme, kod njihovih arhi-rivala, imao si Bebeka. Koji prosečnog slušaoca prvom rečenicom koju otpeva zvizne pravo u vugla i uveri da je upravo on i niko drugi taj Bosanac, koji će da kupi top i potera konje. Neke stvari ne mogu da se porede.

Kvalitet stručnjacima i kolegama muzičarima, to neka oni reše među sobom. Tiraži, uspeh, uticaj su drugi par rukava.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 14:26 13.01.2018

Re: Egregor

Pošto se ponavljaju (skoro u dlaku) nedavni upisi po istoj temi, ponoviću se i ja.

Bez tekstova na papiru, nikad ne bih znao i razumeo šta Aranđelović u stvari peva. Uz svo uvažavanje "Smak"-ove muzike, njegovo pevanje "moj-glas-je-petiilivećkoji-instrument" zvučalo mi je ovako:
e-e iz a-i-e
u-u se a-i-e
e-se-e-o e-o
o-a-ze i-a-i
e-e iz a-i-e-e-eee...
Tako da je, sa moje tačke gledišta, mogao da peva i telefonski imenik. Isti bi efekat postigao. U isto vreme, kod njihovih arhi-rivala, imao si Bebeka. Koji prosečnog slušaoca prvom rečenicom koju otpeva zvizne pravo u vugla i uveri da je upravo on i niko drugi taj Bosanac, koji će da kupi top i potera konje. Neke stvari ne mogu da se porede.

Kvalitet stručnjacima i kolegama muzičarima, to neka oni reše među sobom. Tiraži, uspeh, uticaj su drugi par rukava.


Vidi Vcucko nigdje ne sporim ovo što si rekao - ali molim te čekiraj tekstove pjesama koje sam, s pravom, naveo pa donesi neki svoj zaključak u smislu njihovog poetskog kvaliteta ali fer i pošteno bez učitavanja.

Ovo što si naveo najviše se ogleda u pjesmi "Perle" za čiji tekst (u logičkom smislu prilično loš - da blogovatelj išta zna naveo bi sigurno njega ali ima još primjera) vjerujem niko živ osim članova grupe Smak nije znao kako glasi - toliko da ga je mnogo godina kasnije čak Točak priložio na svom kanalu upravo iz tog razloga

Naravno da imam i veliki respekt prema BD i veliki sam ljubitelj nekih njihovih pjesama (obećao sam Maksi jedan blog o "Gogiju" kako sam ga ja zvao kao dijete jer je on moj prvi muzički "heroj" što je ostao i do dan danas bez obzira na produkciju nekih stvari koje se meni nikako ne sviđaju - ali on je čovjek respektabilni autor pa i u svoje vrijeme veoma solidan gitarista, ali nažalost danas je veoma veoma mnogo zaboravio svoje sviračke vještine - što mu nikako ne zamjerim, prosto dešava se, radi drugačije stvari u kojima to nije uopšte presudan element).

Ovi vokali su upravo ono što sam spominjao gore - Smak je često koristio Borisov glas kao muzički instrument a ne kao medij preko čega bi se reklo nešto od velike pameti i važnosti - Tegoba recimo, upotreba skata u Alo, refren Satelita, pjesma Gore-dole itd. itd. što nije nikakva novina to je zastupljeno i u roku i sastavni dio džeza. Ipak, prema mojim saznanjima, ne mogu da pronađem u svijetu (što nikako ne znači da ga nema) čisto rok album poput Egregora koji je zasnovan na vokalizi tj. skat pjevanju koji je i u muzičkom smislu kompozitorski vrlo respektabilan materijal zbog upotrebe poliritmije i linearne (tonalne a ne klasične akordske) pratnje glasu koji pjeva melodiju (takođe linija).

Moram priznati da je Smak (pa i taj novi sa Najdom koji je veoma potcjenjen od strane novinara i muzičkih kritičara - posebno "jebenog Petra Lukovića" kojem to s pravom zamjerim i zbog drugih neznalačkih gafova) samo napravio Egregor imao bi moje duboko duboko poštovanje. Drago mi je ipak što Egregor prepoznaju mladi slušaoci (Makso ako se Egregor ne dopadne tvom klincu - ovdje me sjeci!) neoptrećeni Smakovom istorijom pa mislim da će i on imati solidnu publiku i poštovanje s vremenom.

Iz svih ovih navedenih razloga smatram da ta tema Egregor itekako zaslužuje poseban blog pa ću se potruditi i da ga napišem i skromno promovišem bar mojim malobrojnim čitaocima.
hermine hermine 14:43 13.01.2018

Re: Једно време...




Kakvo crno vino novljanski digitalno-fantazmagorički urbanisto, pitaj za psihotike - vidiš da su nekome prijeko potrebni lijekovi (nesposobnost doživljaja realnosti kao cjeline već kao haotično istrgnutih njenih elemenata i detalja - klasična odlika šizofrenije)




Kidam se od smijeha ali sam zapravo tužan i iskreno saosjećam. Zajebano.


Tup si ti da bi bio šizofren (na stranu što u tvom selu šizofrenija sramota kanda je sifilis u pitanju), no, ovako odoka, laički, bih rekla da uz tupost panjčuge paše i skribomanija i depresija, bogami, lako čovjek sveže, pa zato lagano, pazi na sebe ..

.. i, da, jesam nekakav socipat al mentalno sam planinski vijenac (liderski tip) i intuitivno osjetim kad je neko slabiji od mene ali razmetljiv, kao sad, te ga se manem,

toliko.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 15:26 13.01.2018

Preporuke na komentare notornoj budali

Btw, ljudi šta se dešava vidim da rijetko ko odgovara na precizne argumente i odgovore koje vam dajem a lupaju se slatko preporuke očigledno nerazumnim osobama koje nisu u stanju da izvode pravilne zaključke, evo i Docs bez da nekad bar kaže ono "okej" ili "u pravu si" što svima zasta odgovorim kad se slažem sa vama se dobro zajebava nenamjerno podržavajući "Pjančugo" karakterizacije - haha, mislim puca mi prsluk za tim, ne zamjerim nikome, to je vaš izbor i zabava uopšte se ne ljutim, bože sačuvaj, samo eto nažalost potvrđuje moje zapažanje o budalama na intrenetu!)

Okej, razumijem da nekada zapecka sujeta kod osoba koje s pravom misle da mnogo znaju o nekoj temi ili oblasti (ne uključujući tu nikako one koji očigledno po pitanju muzike ne znaju - tipa Fakabl, blogovatelj & co.) kada se pojavi neko ko argumentovano potvrdi da suštinski zna ipak malo više - ali to je prilika zaboga da se prošire saznanja kao što i sam radim kada komuniciram sa onima koji daleko bolje više znaju ili stvaraju daleko bolje stvari od mene).

Ponavljam nisam uopšte nikakav jebeni genijalac, bio uvijek prosječan đak, učenik, student - već su ovo neka moja čisto hobistička saznanja a postoji toliko veoma ozbiljnih oblasti o kojima ja nemam pojma tipa automobilizam, ekonomija, biljni i životinjski svijet, maksina struka - programiranje, teorijska fizika, pa i sport, ma ihahaj ima to ga dosta u kojima sam čisti duduk i ako me ikada igdje budete čuli i pročitali da pišem gluposti o tim temama o kojim ne znam puno ako se neko eventualno uvrijedio na argumentovanu i razložnu kritiku s moje strane - slobodno me nemilordno napušite i imate svi piće od mene ali ne vidim smisao da se podržavaju - šizofrene neopravdane i nepoštene uvrede na moj račun. Jebiga, valjda će bar neko od vas shvatiti na što vam ukazujem
docsumann docsumann 15:45 13.01.2018

Re: Preporuke na komentare notornoj budali

evo i Docs bez da nekad bar kaže ono "okej" ili "u pravu si"


možda si u pravu
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 15:49 13.01.2018

Re: Preporuke na komentare notornoj budali

možda si u pravu




docsumann docsumann 16:03 13.01.2018

Re: Preporuke na komentare notornoj budali

hermine hermine 16:33 13.01.2018

Re: Preporuke na komentare notornoj budali

a lupaju se slatko preporuke očigledno nerazumnim osobama koje nisu u stanju da izvode pravilne zaključke, evo i Docs bez da nekad bar kaže ono "okej" ili "u pravu si"

Hajde, hajde, polako, ne kamči i ne cmizdri, ako na ovaj naslov ne dobiješ barem 8 preporuka, odsvirao si svoje, jer ih ja minimum (i sigurno) toliko imam što me ne vole..

Za malo da ti i ja dam preporuku, sažalih se, al za malo, prevali mi ona predatorska strana, pomislih "maa, puši ga panjčugo"..
c_h.arlie c_h.arlie 16:53 13.01.2018

Re: Preporuke na komentare notornoj budali

hermine
a lupaju se slatko preporuke očigledno nerazumnim osobama koje nisu u stanju da izvode pravilne zaključke, evo i Docs bez da nekad bar kaže ono "okej" ili "u pravu si"

Hajde, hajde, polako, ne kamči i ne cmizdri, ako na ovaj naslov ne dobiješ barem 8 preporuka, odsvirao si svoje, jer ih ja minimum (i sigurno) toliko imam što me ne vole..

Za malo da ti i ja dam preporuku, sažalih se, al za malo, prevali mi ona predatorska strana, pomislih "maa, puši ga panjčugo"..

Ja sigurno nisam među onima koji te ne vole - naprotiv, ja te volim.
No, smatram da ne bi bilo loše da se Bojanu izviniš - kako zbog njega, tako i zbog sebe.
blogovatelj blogovatelj 18:09 13.01.2018

Re: Egregor

Dakle, blogovatelju prestani da se foliraš i lupetaš o stvarima o kojima nemaš pojma, moj drugarski dobronamjeran savjet. Grupa Smak će po svojim djelima, a i uticaju koji je izvršila na uspješne muzičare čak i na svjetskom nivou (vidi pod Zulfikarpašić, Đorđević a i Ana Popović, Točkova učenica - a i jedan japanski bend je uradio obradu pjesme Daire na šarmantnom "izgovolu" srpskog) koji imaju nesumnjivo poštovanje prema njihovom stvaralaštvu, ostati trajno upamćena u istoriji jugoslovenske pa i srpske muzike a ti si jedan u muzičkom smislu 1000% nebitan i netalentovan čovjek skromnih znanja koji će biti samo upamćen u krugu svoje porodice i bliskih prijatelja (što je takođe za svako poštovanje).


Znam više izuzetnih muzičara nego što si ih ti video u životu. Sviram po malo bas gitaru, ništa posebno, ali dovoljno da i u teoretskom smislu imam neka predznanja.
I da, Kragujevčanin sam, ako je to bitno glede priče o Smaku.
Sve si mi super ispričao i uz put me malo vređao, ali ni reč nisi progovorio o tekstovima Smaka. A ja ni reč nisam rekao o instrumentalnim vrednostima njihove muzike. Ti se kao svaki džiber glede muzike kačiš prvenstveno za Točka, koji, ponavljam, jeste svetska klasa gitariste, uporno zaboravljajući da pomeneš Kepu, Lazu, Zorana.
I da, ljudi sa kojima sam odrastao i život proveo do svoje 34. godine kod tebe u Banja Luku kad dođu prave ršum, kunete se u njih. Nađi njihov prvi album i pročitaj kome se zahvaljuju. Jedno od nabrojanih imena je i moj nadimak.
Hoću da kažem, znam ponešto o muzici, ali se ne nafuravam kao ti.



A ima i Omegin blog od pre sto godina...

Klik
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 20:31 13.01.2018

Re: Egregor


Znam više izuzetnih muzičara nego što si ih ti video u životu
. Sviram po malo bas gitaru, ništa posebno, ali dovoljno da i u teoretskom smislu imam neka predznanja.
I da, Kragujevčanin sam, ako je to bitno glede priče o Smaku.
Sve si mi super ispričao i uz put me malo vređao, ali ni reč nisi progovorio o tekstovima Smaka. A ja ni reč nisam rekao o instrumentalnim vrednostima njihove muzike. Ti se kao svaki džiber glede muzike kačiš prvenstveno za Točka, koji, ponavljam, jeste svetska klasa gitariste, uporno zaboravljajući da pomeneš Kepu, Lazu, Zorana.
I da, ljudi sa kojima sam odrastao i život proveo do svoje 34. godine kod tebe u Banja Luku kad dođu prave ršum, kunete se u njih. Nađi njihov prvi album i pročitaj kome se zahvaljuju. Jedno od nabrojanih imena je i moj nadimak.
Hoću da kažem, znam ponešto o muzici, ali se ne nafuravam kao ti.






Umiješ li ti uopšte da čitaš šefe? Dakle vrati se gore na moj komentar sa konkretnim pjesmama i konkretnim osvrtima na njih i ponovo ga pročitaj pa mi se vrati. Nisam imao namjeru uopšte da te vrijeđam kao što sam i napisao gore već pravio slikovito poređenje a ako si se uvrijedio to je tvoja stvar jer si lupetao i umjesto da priznaš grešku i kao iole pametan čovjek kažeš hvala nastavljaš da lupetaš i čak mene bezrazložno, neopravdano i neutemeljeno nazivaš "džiberom". I sve ostalo u ovom komentaru su beznačajne trivijalnosti - jer da si iole pročitao moje komentare na ovom blogu kao i iole čitao moje ranije tekstove o muzici ne bi mi pretenciozno spočitavao ove zaista gluposti dobri čovječe jer očigledno ne znaš o tome ništa. To što si iz Kragujevca izvini ne znači ama baš ništa - ponašaš se kao da si ti sam svirao u Smaku a ne bio tek njihov puki sugrađanin kao i Omega na čiji se blog referišeš kojih oni imaju cca 100.000. Dakako ti samo možeš biti ponosan na to - ali recimo za mene je potpuno neprihvatljiv i izlišan ponos na neke ljude ukoliko ih nisam konkretno pomogao i pridonio svojim radom njihovom uspjehu. Nisi valjda toliko glup da ne shvataš našto ti ukazujem. I odakle ti pravo da mi učitavaš na koga se ja "ložim", a da zanemarujem kvalitet drugih članova grupe Smak, gdje sam to ikada napisao, sram te bilo lažljivče (opet nije uvreda čovječe razumi me ti prosto sad besramno lažeš!) To što poznaješ pa i poznate muzičare kao i Brajović UOPŠTE NE ZNAČI da ti imaš tri čiste od muzici jer samo zaključujem na osnovu onoga što ti konkretno pišeš o muzici a pišeš gluposti. Kao kad bi mi rekao da ti je supruga profesionalni muzičar ti bi onda sigurno nešto znao ali ne i suštinski i pretjerano mnogo da bi mogao osporavati veličine i to bi ti pomagalo u razumjevanju suštine u onoj mjeri koliko Docsu pomaže što mu je mlađi rođak uspješan muzičar. Molim te navedi mi u kojim si bendovima svirao ako već sviraš, a ako budeš imao nešto da odsviraš na basu iole pristojno da podjeliš bez blama sa drugima OBAVEZNO mi pošalji da čujem jer me naravno zanima kako i ti sviraš ali oprosti do tada to je potpuno beznačajna informacija kao i ona da čuješ harmonike na bubnju.
Uzgred napuštam diskusiju ovdje jer sam napisao novi blog i naravno pozvan si da prokomentarišeš ali molim te ovaj put bar iole pametno.
blogovatelj blogovatelj 05:58 14.01.2018

Re: Da izjavim i ja nešto za Dnevnik

Одличан текст.
Без зезања.


Super.
G.Cross G.Cross 22:44 10.01.2018

Jel to ta Katrin ?

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:34 11.01.2018

Re: Jel to ta Katrin ?

Sada ti Đola opet nešto u nemilosti. Napisao je nešto protiv AV-režima, pa ga pljuje i pozicija, a i opozicija beogradska: "To nije oštro, to je nikakva muzika." Uglavnom, ne razumeju se Beograđani baš sa Novosađanima. Mislim, nama je emocionalno to nebitno što je Novosađanima veliko.

Nego, sada kada se dokopa Ketrin naš AFŽ - najebala je.
alselone alselone 11:36 11.01.2018

Re: Jel to ta Katrin ?

Sada ti Đola opet nešto u nemilosti. Napisao je nešto protiv AV-režima, pa ga pljuje i pozicija, a i opozicija beogradska: "To nije oštro, to je nikakva muzika."


Video sam i ja.

Pesma je OK.

Nije bas "Devedesete", ali je OK.

Ali pazi koji je Djole nivo kada su ljuti na njega sto nije napisao genijalnu pesmu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:31 11.01.2018

Re: Jel to ta Katrin ?

Ne vredi, mislim mene su uvek ovi iz Kruga Dva nervirali sa tim visokim standardima - postavljaju ih svima a ne mogu ni sami da ih dosegnu. Koliko puta i ovde po blogu sam vidjao oplitanja po tom NS-duhu? Patetika, tralala, ovako, onako, uvek Đola kriva, pa ustaljene Beogrado-centrične predrasude i nadmenosti o NS-u... Al' meni su prijali ti ambijenti o kojima on peva u NS još dok sam služio vojsku u Maršalci na Futoškoj: Salajka, Cvijićeva, Dositejeva, Lukijana Mušickog, vojska, neostvarena ljubav... Te pesme se razumeju i vole samo ako se razume, poznaje i voli NS. NS-duh meni jeste Српска Атина i dalje, šta god bezrazložno nafurani, a depresivni BG o tome mislio... Da ne govorimo o tome koliko je impresivan duh otaca vojvođanskog prisajedinjenja - kakva odmerenost rodoljubivog i demokratskog... Tako, da nisam možda uvek na liniji Đolovih emocija, ali ih razumem. A nekada, kada zabode, to je vrh!



eloy eloy 14:44 11.01.2018

Re: E moj druže novosadski....

BORA ĐORĐEVIĆ ŽESTOKO OPLEO PO BALAŠEVIĆU: Đole mu nije prećutao,




"Ne smem po njima da uriniram jer me oni neizmerno vole, u suprotnom draži će im biti Đole. A on od svoje Olivere niti piša, niti se.e", deo je nove pesme iz Borine zbirke.




"Moj nekadašnji kolega iz benda za Novu godinu nastupa kao predgrupa Aci Lukasu", rekao je Đole bez dlake na jeziku, aludirajući kako jedan proslavljeni roker nastupa kao predgrupa folk pevaču.



maksa83 maksa83 14:57 11.01.2018

Re: E moj druže novosadski....

"Ne smem po njima da uriniram jer me oni neizmerno vole, u suprotnom draži će im biti Đole. A on od svoje Olivere niti piša, niti se.e", deo je nove pesme iz Borine zbirke.

Tužno, tužno, tužno u šta se pretvorio neko ko je jednom napisao "Pobeći negde" i "Dobro jutro".

Inače, da se notira da su se i oni onomad upisali u listu onih koji su bez blama krali cele pesme. Doduše ZZ Top je ne-baš-sasvim-ali-onako-u-nemaloj-meri maznuo taj rif od Boogie Chillen Johnny Lee Hookera (zbog čega su se i izdavačke kuće sudile, i cela ta stvar je redefinisala autorska prava na rnr polju) tako da je u teroriji sevap ukrasti od lopova, ali u praksi je Sveti Naš Patrijarh Gibons Bili preveliki da bi ga neko zvao lopovom.



Edit: da, znam da nije jedina koju su celu verbatim maznuli, i da nisu jedini, i da je Bojan obećao blog o tome, pa da upiremo prstom u prave zvezde kao ljudi, a ne da se bavimo Zvečkom22.
mesan mesan 15:16 11.01.2018

Re: E moj druže novosadski....

maksa83
Sveti Naš Patrijarh Gibons Bili

Gosndruže Makso, pentatonika, kvarte i kvinte su za sve ljude i sva vremena, ali kad već toliko voleš baklave i tulumbe red bi bio da se baciš na prefinjenije note i adekvatne instrumente ;-)
maksa83 maksa83 15:38 11.01.2018

Re: E moj druže novosadski....

Gosndruže Makso, pentatonika, kvarte i kvinte su za sve ljude i sva vremena, ali kad već toliko voleš baklave i tulumbe red bi bio da se baciš na prefinjenije note i adekvatne instrumente ;-)

Adjustable microtonal guitar with moveable frets!

O majko Srbijo i očuhu Erdogane, šta sve neće drevni dušmani da smisle.

Sa jedne strane stari zulumćari kojima nije dosta nego mora 8 žica i 576 pragova (pokretnih!) a sa druge strane Ameri sa tri žice na lopatU sa nula pragovi... pa šta Srbin da radi, kako tu da preživi?



mesan mesan 16:04 11.01.2018

Re: E moj druže novosadski....

maksa83
Sa jedne strane stari zulumćari kojima nije dosta nego mora 576 pragova (pokretnih!) a sa druge strane Ameri sa tri žice na lopatU sa nula pragovi... pa šta Srbin da radi, kako tu da preživi?

:-D
Ma Ameri su uvek najjači, šta je fretless ako ne beskonačno mnogo pragova?

Da te ne davim, ali odlično je taj Turčin napravio slepi test za četiri sistema, razočaravajuće mi je standardni zapravo zvučao najlepše, a prirodni (Pitagorin sa intervalima kao razlomcima) najgore :-D Nisam ja kriv, pokvario me zapad :)
http://www.youtube.com/watch?v=kyQaSFgnVI8

Inače kako ti se dojmi stil Knopflera, pošto mu on dođe kao Hendriks ali izrođen iz folka?


Za kraj imam preporuku, slušao ih uživo i razbijaju (posle 3:50 poslušni i glas! a inače imaju i bendžo):
http://www.youtube.com/watch?v=uKcan9bGjnk
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:20 11.01.2018

Re: E moj druže novosadski....

Elojziju Stepincu:



I have failed you, Anakin, I have failed you...

Yours eternally, Luke
eloy eloy 20:38 11.01.2018

Re: Jel to ta Katrin ?


Pesma je OK.

Nije bas "Devedesete", ali je ----- 2000 te


apacherosepeacock apacherosepeacock 22:08 11.01.2018

Re: Jel to ta Katrin ?

Ne vredi, mislim mene su uvek ovi iz Kruga Dva nervirali sa tim visokim standardima


Zasto mrzis krug dvojke i krugdvojcani narod?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:22 12.01.2018

Re: Jel to ta Katrin ?

Ma, ne mrzim krugodvojchane, chuj, ljubio se s njima vasdan, rekao sam da me nerviraju. Nije isto mrzeti i nervirati.
blogovatelj blogovatelj 06:41 13.01.2018

Re: E moj druže novosadski....

Edit: da, znam da nije jedina koju su celu verbatim maznuli


Da dopunim tvrdnju primerom. Doduše, nisu je baš celu maznuli, ali rif jesu.



docsumann docsumann 09:15 13.01.2018

Re: E moj druže novosadski....


maznuto, prodato
horheakimov horheakimov 00:51 11.01.2018

čuvarke...

...patrijarhata.

[youtube]http://m.youtube.com/watch?v=Iedz_x6Hlhw[/youtube]
angie01 angie01 10:02 11.01.2018

Re: čuvarke...

čuvarke...
...patrijarhata.


ma neee, nego je izuzetno atraktivan momenat za suprotstavljanje i time dobiti na novom znacaju,..mislim, Ketrin, koja je svoj primeceni pocetak mogla da zahvali pigmalionu predatoru- kao i jos neke njene kolezinice,...mozda joj je to sve i ok.

....meni vise smeta generalizacija, posto ona svojim izravnavanjem svih sluajeva, prosto daje legitimitet i necemu sto je svakako harassment, jedan od najustaljenijih, najzastupljenijih i najodvratnijih.
narcis narcis 12:09 11.01.2018

Re: čuvarke...

....meni vise smeta generalizacija, posto ona svojim izravnavanjem svih sluajeva, prosto daje legitimitet i necemu sto je svakako harassment, jedan od najustaljenijih, najzastupljenijih i najodvratnijih.

a meni smeta što je ceo ovaj zadnji slučaj harasmenata bio u stilu suđenja vešticama iz salema, ouups, ovde i nije bilo suđenja,ovde su presudili vešcima bez suđenja. bilo je dovoljno samo da se 'žrtve' udruže i objave tužbu i da dželat naoštri sekiru i poseče glave optuženima,jebeš suđenje i utvrđivanje činjenica to je itako i tako komunističko debeovskokagebeovska zavera.
Milan Novković Milan Novković 12:16 11.01.2018

...

...
Milan Novković Milan Novković 12:19 11.01.2018

Re: čuvarke...

angie01
čuvarke...
...patrijarhata.


ma neee, nego je izuzetno atraktivan momenat za suprotstavljanje i time dobiti na novom znacaju,..mislim, Ketrin, koja je svoj primeceni pocetak mogla da zahvali pigmalionu predatoru- kao i jos neke njene kolezinice,...mozda joj je to sve i ok.

....meni vise smeta generalizacija, posto ona svojim izravnavanjem svih sluajeva, prosto daje legitimitet i necemu sto je svakako harassment, jedan od najustaljenijih, najzastupljenijih i najodvratnijih.

Ona ne radi to - naprotiv, radi suprotno - i ja sam pročitao članak juče i, osim ako ga nisu promenili kasnije, G.Cross ga nije preneo u celosti, nego reprezentativne delove, kao ...
...trivialising sexual violence...

Ona navodi i (nespretno) udvaranje, pa, sada moj "dodatak", sugeriše da ako ti nespretni udvarač dodirne koleno, a ti to nisi želela. nije isto kao korišćenje sile gde si jedva poblegla iz sobe u kojoj si se, igrom slulaja, zatekla sama sa "udvaračem".

Pa eno na mnogim mestima se najviše bune protiv trivijalizacije siledžijstva baš žene koje su bile žrtve čakblagog-pa-do-ozbiljnog nasilništva.

Istovremeno, i gledam na Googletu, posle tih nekoliko dana u Nov prošle godine svi zaboravili, ovde su politički protivnici maltretirali jednog velškog političara/tamo lokalnog ministra, pa se odjednom pojavile opšte vesti o njegovom lošem ponašanju nekad, dali mu otkaz bez da mu kažu za šta je optužen i on se ubio, ostavio iza sebe ženu i dvoje dece - u Dec 2017 i Jan ove godine ne mogu više da nađem neku vest o tome.

A ovo je, inače, "pricip":

- Prozor na radikalno je prozor koji nama brzo privlači nepodeljenu pažnju, i baš ga "volimo"

- A on je, u proseku, ne ko junk food, nego baš đubre mentalna hrana (ovo boldovano "u proseku" sugeriše da je radikalno ne ponekad nego često ok, pravi način)

EDIT: Pardon, ako neko nije znao, i žene muškarcima dodiruju kolena
c_h.arlie c_h.arlie 12:20 11.01.2018

Re: čuvarke...

Milan Novković

...

EDIT: Pardon, ako neko nije znao, i žene muškarcima dodiruju kolena

Gde to ima Milane ?!
Ima li, možda, na blogu ?
Milan Novković Milan Novković 12:23 11.01.2018

Re: čuvarke...

c_h.arlie
Milan Novković

...

EDIT: Pardon, ako neko nije znao, i žene muškarcima dodiruju kolena

Gde to ima Milane ?!
Ima li, možda, na blogu ?

Svuda oko nas Emsi, svuda - evo primera, meni žena dodirne koleno, isforsira gledanje u oči, i ovako kaže "Slušaj, Miško, to ti je 17ta krempita"
c_h.arlie c_h.arlie 12:26 11.01.2018

Re: čuvarke...

Milan Novković
c_h.arlie
Milan Novković

...

EDIT: Pardon, ako neko nije znao, i žene muškarcima dodiruju kolena

Gde to ima Milane ?!
Ima li, možda, na blogu ?

Svuda oko nas Emsi, svuda - evo primera, meni žena dodirne koleno, isforsira gledanje u oči, i ovako kaže "Slušaj, Miško, to ti je 17ta krempita"

Milane, pa ne mislim ja na to, nego ... kako da kažem ...
G.Cross G.Cross 12:48 11.01.2018

Re: čuvarke...

G.Cross ga nije preneo u celosti, nego reprezentativne delove


Vaistinu.

Nisam hteo da bude predugo.
angie01 angie01 14:01 11.01.2018

Re: čuvarke...

Ona ne radi to - naprotiv, radi suprotno -

Ona navodi i (nespretno) udvaranje


nisam procitala clanak i komentarisem ovo sto je dato kao size,...pri tome, skroz mi je bez veze da se licitira sa necim ni malo neozbiljnim a uobicajenim trendom na ovakav nacin, jer je potpuno jasno sta je udvaranje-makar i nespretno, flert i kako god nazvao desavanje izmedju dvoje ljudi, ako je to uzajamno, dobrovoljno i na bazi nekih normalnih razloga/poriva- ko bi tu trebalo da kaze bilo sta-niko,...isto kao sto samo zrtve onog ne bas prirodnog "nespretnog" udvaranja, jer se desava u neravnopravnim okolnostima trece vrste, mogu imati pravo da o tome kazu kako su se osecale, a ne neko sa strane da im kaze,...e halo, pa normalno je da te muskarac dodiruje...ili zena.
narcis narcis 14:11 11.01.2018

Re: čuvarke...

.e halo, pa normalno je da te dodiruje... zena.

ne samo da mi je normalno nego i volim
angie01 angie01 14:44 11.01.2018

Re: čuvarke...

ne samo da mi je normalno nego i volim


dobro, sad cete da se zezate, a jasno je da postoji razlika u tim momentima.

koja odvaja, s jedne strane lepotu i ljubav, a sa druge, uzas i mrznju.



narcis narcis 15:04 11.01.2018

Re: čuvarke...

angie01
ne samo da mi je normalno nego i volim


dobro, sad cete da se zezate, a jasno je da postoji razlika u tim momentima.

koja odvaja, s jedne strane lepotu i ljubav, a sa druge, uzas i mrznju.




pa posle ove zadnje racije na veštice ostalo nam je samo zezanje.
optužbe , zbog kojij je sečena glava su bile u tipu
' biala sam na žurku de su svi bili ili pijani ili nadrogirani i jebal se po ćoškovima . e on je onda seo domene i pipao me , a meni bilo neprijatno i osećala sam se iskorišćenom'
ajde begaj, a što si uopšte ostala na tu žurku kad si videla šta se dešava.
i još plus to se sve desilo pre 30 godine, ajde , baš da ti poverujem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:10 11.01.2018

Re: čuvarke...

jasno sta je udvaranje-makar i nespretno, flert i kako god nazvao desavanje izmedju dvoje ljudi,


Kome je jasno?
Nije jasno jer NE POSTOJI, dakle ne postoji, postupak, pogled, reč, pokret, bilo šta, što se ne može podvesti pod uznemiravanje, ako žena želi to tako da prikaže, a zakoni, ptravila, novouspostavljeni kodeksi joj to dopuštaju.

I, lepa si, lepo ti stoji suknja, sviđaš mi se, imaš lepe oči...i to može da se smatra uznemiravanjem, o kolenima i predlozima za seks ne treba ni govoriti.

Tako da, ovo što ove žene zastupaju je samo čuvanje zdrave pameti i razuma, odbijanje da se posvaku cenu i bez imalo kritičkog osvrta prihvate svakojake novotarije, jer je to, zaboga, moderno.
Glupst čista, a i štetna.

angie01 angie01 15:11 11.01.2018

Re: čuvarke...

zbog kojij je sečena glava su bile u tipu
' biala sam na žurku de su svi bili ili pijani ili nadrogirani i jebal se po ćoškovima


veoma se uzdrzavam da nesto uopsteno kazem, kao ti sada, o necemu o cemu pojma nemam- znaci, kao i ti imam neke info iz stampe, i drugih medija,...sto je nedovoljno da sebi dajem za pravo da ono bas znam sta se desila, kako i zasto,...
angie01 angie01 15:14 11.01.2018

Re: čuvarke...

Nije jasno jer NE POSTOJI,


verujem da ti znas, kada ti neko uzvraca naklonost, a kada ne...isto tako verujem da je svima koji primenjuju ucenjivacko agresivne metode, jasno, da tom nekokome nije bas do njihove naklonosti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:23 11.01.2018

Re: čuvarke...

verujem da ti znas, kada ti neko uzvraca naklonost,


Na sto načina je ovo pogrešno.

Prvo, da bi naklonost bila uzvraćena nepohodan je prvi korak, a taj prvi korak može da bude i krivično delo ako bi se sve ove budalaštine ozakonile, pa ko bi se onda ususdio da proverava da li će naklonost biti uzvraćena?

Drugo, zar je nemoguće i zar je greh neki postupak (pogled, osmeh, reč..)pogrešno protumačiti kao uzvraćanje naklonosti, pa krenuti korak dalje, a za to sledi robija, ako bi ove feministkinje izboksovale da se njihova frustracija proglasi opštim pravilom.

Treće, zar je neljudski istrajavati na ostvarenju svojih želja i kad se u početku doživi neuspeh?

Ima toga još
narcis narcis 15:33 11.01.2018

Re: čuvarke...

jasno, da tom nekokome nije bas do njihove naklonosti.

ne radi se ovde o njime već o onima koji stradaju zato što je neko iskoristio priliku da ih sjebe.
neko je nekoj nadrkanoj kokoški reko da joj dobro stoji ta aljina i u ona ga tužila za sexualno uznemiravanje i dobila ga na sud samo zato što su to stvaili u zakon, ne smeš to da kažeš ženskina poso.
ne smeš da imaš vezu na poslu jer će ostavljena strana da tuži i tebe i firmu i dobbijete po sili zakona , ne po sili dokazada je bilo nasilja, ucene ili šta već.
došli smo već do toga da ako pogledaš neko dete na ulicu i nasmeješ mu se blagonaklono bivaš optužen za manijaka.
pričao dragan, bez gorice u ovom slučaju, o njegovom iskustvu kad se nekom klincunasmejao tako pa mu se tatko uneo u lice.
a o tome da sam ja bezobrazan, manijak, sexualno ugrožen jer sam se usudio da gledam kalašturu koja se obukla kao porno glumica u pauzi između dve scene i takva izašla na ulicu u 12 pre podne.
stvarno ja sam neotesan a ne ona, ona je sveta marija bogorodica.
angie01 angie01 15:36 11.01.2018

Re: čuvarke...

Prvo, da bi naklonost bila uzvraćena nepohodan je prvi korak, a taj prvi korak može da bude i krivično delo ako bi se sve ovo budalaštine ozakonile, pa ko bi se onda ususdio da proverava da li će naklonost biti uzvraćena?


zar nije ovo malo prenaglaseno u tumecenju,...pa niko ne krene na onog drugog- da ne definisem- iz vedra neba- nego uvek postoji neki period inkubacije, ma koliki da je on,...ne vidim da su sitnice, tipa, pogled, osmeh, kompliment, sporni u bilo kom slucaju,...ovako se banaliziju vrlo ozbiljne stvari.


Treće, zar je neljudski istrajavati na ostvarenju svojih želja i kad se u početku doživi neuspeh?


kako da ti kazem, pa svaka radnja ima svoj prihvatljiv i neprihvatljiv oblik,...i ti, u bilo kom odnosu imas svoja merila i nesto ti je ok, a nesto nije- zasto bi pristajao-i verovatno to ne dopustas- da ti neko uporno radi nesto sto ti nije prijatno,...ovo u nekim krajnje obicnim okolnostima, a da nekazem u nekim, koje same po sebi nisu simpaticne, a u mnogo osetljivijem kontekstu.
mesan mesan 15:40 11.01.2018

Re: čuvarke...

hoochie coochie man
Treće, zar je neljudski istrajavati na ostvarenju svojih želja i kad se u početku doživi neuspeh?

Mnogi promašuju glavnu poentu --- problem je kad postoji nadmoć, npr. relacija najmoćnijeg režisera i glumice početnice --- onda su "prirodni" flert i "istrajavanje" vrlo pipavi.

Lažni je argument da se govori o zabrani flerta u svakoj situaciji.

Kompromis koji već i u praksi postoji je da se na radnom mestu zabranjuje otvoreno flertovanje, izvoli pitaj diskretno za kafu pa van dinamike kancelarije treniraj šarm i upornost.
Tako se smanjuje i mogućnost dramatičnog odbijanja od strane žene (samo kaže "ne bih kafu hvala" bez opravdanog trzanja, šamara, vike itd.) a time i šansa da će muškarac u kancelariji hteti da joj se sveti.
narcis narcis 15:44 11.01.2018

Re: čuvarke...

Lažni je argument da se govori o zabrani flerta u svakoj situaciji.

i sad neva veze što postoje zakoni po firmama o zabrani flerta-veze u bilo kom obliku među zaposlenima.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:45 11.01.2018

Re: čuvarke...

pa niko ne krene na onog drugog- da ne definisem- iz vedra neba


Ako može da krene, i ako se to kretanje ozakoni, zašto da ne krene?

A hiljadu razloga za kretanje može da ima, na poslu naročito.
Npr, neka nafrakana lenčuga pomisli da bi bilo super da avanzuje, a šef umesto nje postavi neku drugu.
Ona se naprasno seti da joj je šef nekad pohvalio fruzuru i kreće u ostvarivanje "svojih prava"
Ili, neka riba bude ostavljena pa iz osvete kreće.

ovako se banaliziju vrlo ozbiljne stvari.

Naravno, ali ih banalizuju ovi protiv kojih je Denev ustala, ne ona.


kako da ti kazem, pa svaka radnja ima svoj prihvatljiv i neprihvatljiv oblik,...i ti, u bilo kom odnosu imas svoja merila i nesto ti je ok, a nesto nije

Šta je ok ako i super izgledaš, baš si seksi, može da bude neok.

Sve i da se zabrani narodna mudrost o lepom i upornom :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:46 11.01.2018

Re: čuvarke...

Lažni je argument da se govori o zabrani flerta u svakoj situaciji.


U kojoj je dozvoljen?
angie01 angie01 15:48 11.01.2018

Re: čuvarke...

neko je nekoj nadrkanoj kokoški reko da joj dobro stoji ta aljina i u ona ga tužila za sexualno


pa evo, da skratimo ovo ubedjivanje,...normalni ljudi lako rese sve svoje odnose, opet sa normalnim ljudima,...lako se dogovore, ne zloupotrebljavaju...

...ceo slucaj je nastao zbog zloupotrebe nekih jakih ljudi na polozaju, a u odnosu na podredjene i slabije, gde im je od prvih, uzenjivacki nametana pozicija koju oni drugi nisu zeleli.
angie01 angie01 15:51 11.01.2018

Re: čuvarke...

Naravno, ali ih banalizuju ovi protiv kojih je Denev ustala, ne ona.


Ketrin je upravo sve spakovala u isti kofer- otkud ona zna sta se desilo i zbog cega, kojim pravom ona komentarise necije desavanje i necije iskustvo i dozivljaj tog iskustva- ovako kako ona kaza, skrece sa sustine- vec sam objasnila malo dole.
angie01 angie01 15:54 11.01.2018

Re: čuvarke...

i sad neva veze što postoje zakoni po firmama o zabrani flerta-veze u bilo kom obliku među zaposlenima.



he, he,...al se najvise veza upravo uspostavlja na poslu:).

zakon verovatno zeli da spreci probleme koji zbog tih veza mogu da nastanu i da uticu na sam posao, kao i zbog zlopuptreba nadredjenih u odnosu na podredjene.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:57 11.01.2018

Re: čuvarke...

Ketrin je upravo sve spakovala u isti kofer- otkud ona zna sta se desilo i zbog cega, kojim pravom ona komentarise necije desavanje i necije iskustvo i dozivljaj tog iskustva- ovako kako ona kaza, skrece sa sustine- vec sam objasnila malo dole.


Ne znam da li je spakovala, ono što sam ja čitao, a to nije samo ovaj tekst, ne pakuje nigde ništa, nego govori upravo o ovome o čemu pričamo, o slobodi udvaranja pa i kad je neuspešno.

Neka njena istomišljenica, glumica takođe (da ne guglam sad ime) je rekla otprilike ali dosta verno originalu: ja sam odrasla osoba, prirodno je da očekujem predloge za seks i onda kad ga ne želim, ali kao odrasla osoba uvek mogu da odbijem.
Ne znam da li je govorila o konkretnim slučajevima, ali ja sam razumeo da je govorila o pojavi, a pojava jeste besmislena.
angie01 angie01 16:02 11.01.2018

Re: čuvarke...

Ne znam da li je spakovala, ono što sam ja čitao, a to nije samo ovaj tekst, ne pakuje nigde ništa, nego govori upravo o ovome o čemu pričamo, o slobodi udvaranja pa i kad je neuspešno.


aj da ponovim,...pocetni problem, oko kog je nastala ova reakcija, se uopste ne bavi slobodom udvaranja, uspesnog, ili pak neuspesnog, nego seksualnim nasiljem i zloupotrebom.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:07 11.01.2018

Re: čuvarke...

aj da ponovim,...pocetni problem,


Problem nije počeo izjavama holivudskih glumica, on je odavno tu, pre njega su krenula pravila o "uznemiravanju", ove izjave su ga samo podvukle, tako da rekacija nije samo na holivud, već na mnogo širu pojavu.
mesan mesan 16:11 11.01.2018

Re: čuvarke...

hoochie coochie man
mesan
Lažni je argument da se govori o zabrani flerta u svakoj situaciji.

U kojoj je dozvoljen?

Pa u onoj u kojoj nije bitan, kao što rekoh, problem:
problem je kad postoji nadmoć, npr. relacija najmoćnijeg režisera i glumice početnice

Zato je ovo
hoochie coochie man
prirodno je da očekujem predloge za seks i onda kad ga ne želim, ali kao odrasla osoba uvek mogu da odbijem.

pomalo bulšit, jer kad te dominantni debil od koga ti zavisi posao spopadne, odbijanje ide uz ogromnu cenu, kao što smo i saznali konkretno od par žena koje su napustile glumu na osnovu prvog kontakta sa pičkicom smrdljivom Vajnstinskom.
angie01 angie01 16:12 11.01.2018

Re: čuvarke...

već na mnogo širu pojavu.


ali tu, koji sam definisala- koja blage veze nema sa udvaranjem, flertom, istagodocesutomsmislu....a koja je grozna.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:34 11.01.2018

Re: čuvarke...

Pa u onoj u kojoj nije bitan, kao što rekoh, problem:


Ne razumem, kad problem seksualnog uznemiravanja nije a kad jeste bitan?
Da li je u redu raditi šefici ono što nije u redu raditi podređenoj?
Sme li se šefici dodirnuti koleno, ili je i to uznemiravanje.
jer kad te dominantni debil od koga ti zavisi posao spopadne, odbijanje ide uz ogromnu cenu,


Aha, znači samo tad.
Što će reći, ako riba ni na koji način ne zavisi od vas onda su vam njena kolena legitimna meta, a može i malo iznad.

To što vi pokušavate ovde da učitate je mobing, toga van posla ili neke hijerarhijski organizovane grupe nema, a ovde je reč o seksualnom uznemiravanju koga ima i van posla i van hijerarhija.
Ma koliko to bilo slično ili se preplitalo to su ipak različite stvari.

Npr, da li je seksualno uznemiravanje ako neki muškarac startuje nepoznatu ženu u vozu, i pri tom bude baš uporan, nasrtljiv, a nije joj šef i ništa joj od njega ne zavisi?

maksa83 maksa83 16:39 11.01.2018

Re: čuvarke...

Npr, da li je seksualno uznemiravanje ako neki muškarac startuje nepoznatu ženu u vozu, i pri tom bude baš uporan, nasrtljiv, a nije joj šef i ništa joj od njega ne zavisi?

Definiši "nasrtljiv".
floki floki 16:43 11.01.2018

Re: čuvarke...

maksa83
Npr, da li je seksualno uznemiravanje ako neki muškarac startuje nepoznatu ženu u vozu, i pri tom bude baš uporan, nasrtljiv, a nije joj šef i ništa joj od njega ne zavisi?

Definiši "nasrtljiv".


"и мали човек постаје велики када стане на свој дебели новчаник" - џеј рамадановски
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:45 11.01.2018

Re: čuvarke...

Definiši "nasrtljiv".


Aha, znači od toga zavisi?
Dakle, mera je u pitanju.
I ja tako mislim, sve je stvar mere, a ovi puritanci koji i slučajan (da li baš?:) pogled na dekolte, ili nedajbože guzu, smatraju uznemiravanjem, eno im manastiri, mantije i ostale marame, pa nek uživaju u neseksualnom svetu.

maksa83 maksa83 16:51 11.01.2018

Re: čuvarke...

Aha, znači od toga zavisi?
Dakle, mera je u pitanju.

Naravno da je mera u pitanju, uvek je mera u pitanju, pošto ako isključiš meru dobiješ dve krajnosti: kameno-jebem-šta-dovatim-doba (ili što kaže precednik Trunpo - "kaci poznat kao ja možeš radiš šta oćeš, ja tako pravo za šišarku, sve može" ) i ćutiš-smrtdiš-ne-mrdaš-dok-ti-roditelji-ti-izaberu-partnera.

Ako ti neko da do znanja da nije zainteresovan a ti nastaviš sa čim god (pošto veruješ da "ne jebe ubav nego udav" ), onda si nasrtljiv i, realno, šut u jaja nije nešto što treba da te iznenadi i emotivno povredi.

Ali to nije sve, pošto - da - bitan je kontekst. Ako neko ko je u situaciji da utiče na kvalitet tvog života bude nasrtljiv onda si dodatno u problemu.
angie01 angie01 16:57 11.01.2018

Re: čuvarke...

Ne razumem,


razumes- ali se pravis, jer sam negde gore vec objasnila- iako nije potrebno,..a evo i maxa je isto objasnio, nesto sto svi znaju, ali neki bas ne zarezuju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 16:59 11.01.2018

Re: čuvarke...

Ako ti neko da do znanja da nije zainteresovan a ti nastaviš sa čim god (pošto veruješ da "ne jebe ubav nego udav" ), onda si nasrtljiv.


Svakako, ali trend ide u pravcu da ne smeš ni da proveravaš zainteresovanost, da sve i uvek, i prvi put, i skroz pažljivo, može da bude sankcionisano a ti proglašen nestrljivcem, skoro pa manijakom.

A to sa ovim glumicama, nije ni to sasvim jednostavno.
Hajd da rizikujem, kad već volim da ilustrujem mogućim situacijama.

Neki producent neke svoje pare sipa u film, i kaže glumici, izbor ti je ovakav, ili se kresneš sa mnom ili nema uloge.
Njen izbor je njena volja.

Sa moralne strane stvar je jasna, radi se o lošem karakteru, a da li to treba da bude kažnjivo?



hoochie coochie man hoochie coochie man 17:01 11.01.2018

Re: čuvarke...

a evo i maxa je isto objasnio,


:)
E ako je maksa objasnio njegova se ne poriče.

Nisam ga ja tako shvatio ali nema veze, simpatično mi samo ovo pozivanje na autoritet:)
Milan Novković Milan Novković 17:04 11.01.2018

Re: čuvarke...

maksa83
...ili što kaže precednik Trunpo - "kaci poznat kao ja možeš radiš šta oćeš, ...

Nagon za trolovanjem je neizdrživ, al ti si kriv ...

Posvađaše se naši, stvarno, šta ćemo sad ?!

Izgleda da i Bannon piše kjnigu i, sugerišu neki, ne srlja koliko mnogi misle!

Za koga navijamo?! Za Trampa bez Banona je nemoguće navijati, čini mi se, i nemoj sad cilemile nego lepo kaži

Tužna vest - si vido da se i drugi od trojice SecureDrop kolega ubio (deo WikiLeaks softvera) - nije im prosek 27 godina starosti još, ali nisu ni daleko, 31. Prvi, Reddit co-founder otišao sa 26.

Nisam konspiracioni "teoretičar" ovom prilikom, ali čim se ovako slučajno sjate oko WikiLeaks i sličnih meni neke iskre pred očima.
maksa83 maksa83 17:07 11.01.2018

Re: čuvarke...

Neki producent neke svoje pare sipa u film, i kaže glumici, izbor ti je ovakav, ili se kresneš sa mnom ili nema uloge.
Njen izbor je njena volja.

Sa moralne strane stvar je jasna, radi se o lošem karakteru, a da li to treba da bude kažnjivo?

Da, treba.

Ako ti ne misliš da to treba da bude kažnjivo (da l' pozitivnim zakonskim propisima, ili društvenom osudom koja rezultuje u npr. tome da te se izbaci iz esnafa i zabrani da produciraš išta osim sopstvnog pevanja u kupatilu) onda smo u tačCi kad neko ceni tuđ integritet više, a neko manje, i tu je kraj te priče.

Ali sve je to samo odraz tamošnjeg pravnog sistema koji je takav kakav je, i otud sve te "zavrzlame". Npr. (ovo verovatno pišem već peti put) mladi igrači na NBA draftu imaju mesec dana predavanja o tome kako će se život nekog iz geta promeniti kada ga s neba strefi nekoliko miliona dolara, i jedna od stvari koje ih uče je kako da prepoznaju "zamku silovanja" (pored prepoznavanja pušera/dilera, korišćenja kondoma, i osnovnog money managementa). To opet ne znači da neko od njih nije dovoljno glup mandov da šmrkne i stvarno proba nekog da siluje, ali znači i da je taj sistem predvideo da će doći u situaciju da neka riba proba da zaradi laku lovu, pošto se to očigledno dešavalo, kao što se i silovanje dešavalo.

maksa83 maksa83 17:11 11.01.2018

Re: čuvarke...

Izgleda da i Bannon piše kjnigu i, sugerišu neki, ne srlja koliko mnogi misle!

Ne mogu ja da se izjašnjavam po tom pitanju, pre 2 dana sam jedva pretekao iz nekog nazeba koji je bio tako zajeban da sam se u jednom trenutku pogledao u ogledalo i shvatio da izgledam kao Steve Banon on a bad day a osećam kao nešto što je on pojeo dan pre, i u tom periodu sam imao za njega puno razumevanje, i tragovi tog razumevanja stil linger on, verovatno dok god nosim sa sobom maramice...

Tužna vest - si vido da se i drugi od trojice SecureDrop kolega ubio (deo WikiLeaks softvera) - nije im prosek 27 godina starosti još, ali nisu ni daleko, 31. Prvi, Reddit co-founder otišao sa 26

Šta da ti kažem, i 4 porno zvezde otišle nasilnom smrću u poslednja 2 meseca (Olivia Nova, August Ames, Yuri Luv and Shyla Stylez).

Meni je to signal da je vreme da se okrenemo bitcoinu i Pravoslavlju.
not2old2rock not2old2rock 17:14 11.01.2018

Re: čuvarke...

mesan

hoochie coochie man
prirodno je da očekujem predloge za seks i onda kad ga ne želim, ali kao odrasla osoba uvek mogu da odbijem.

pomalo bulšit, jer kad te dominantni debil od koga ti zavisi posao spopadne, odbijanje ide uz ogromnu cenu, kao što smo i saznali konkretno od par žena koje su napustile glumu na osnovu prvog kontakta sa pičkicom smrdljivom Vajnstinskom.


Koliko te je to "dominantnih debila" spopalo, ti kao da iz prve ruke govoriš?
Nema normalnijeg odgovora od ovog. Svaka žena mora da zna da ELEGANTNO odbije udvaranje bilo kog tipa, problem je što je to muške feministkinje teško kapiraju

Sve te (potencijalne) zvezde i zvezdice Holivuda imaju pravo da biraju šta hoće da budu, pa i ako nalete na "predatora", bez Z (!) mogu da se ponašaju kao i svaka druga žena u potrazi za poslom. Ako negde ima filmskih agenata, ima ih u L.A. A mogu i da probaju kraćim putem



Jbt, ovde se neki bave uslovima života holivudskih glumica koje otresaju milione, dok kod nas imaš slučajeve da ti na poslu trebaju pelene, da ne smeš da sedneš... o tome da neki poslodavci traže..., ni reči?


hoochie coochie man hoochie coochie man 17:18 11.01.2018

Re: čuvarke...

Ako ti ne misliš da to treba da bude kažnjivo (da l' pozitivnim zakonskim propisima, ili društvenom osudom koja rezultuje u npr. tome da te se izbaci iz esnafa i zabrani da produciraš išta osim sopstvnog pevanja u kupatilu) onda smo u tačCi kad neko ceni tuđ integritet više, a neko manje, i tu je kraj te priče.


Tu su nam negde kantari.
Ono što (ipak, i pored dileme) mislim da nije u redu je kažnajvanje zakonom, jer su moguće i situacije da bi i producent išao na svoju štetu, tj i on bi učinio ustupak zbog tog seksa.

Recimo, postoje bolje glumice za tu ulogu ali, eto, on će svoje pare stucati na lošiji izbor jer baš ima ćef, a na njoj je da odluči.
Granična situacija je, postoje aduti i za i protiv, ali ipak bih prelomio za protiv zakonske kazne.
O moralnoj strani sam već napisao.



tyson tyson 17:18 11.01.2018

Re: čuvarke...

"Slušaj, Miško, to ti je 17ta krempita"

Gospođi da se pokloni Pravopis srpskog jezika za Božić.


angie01 angie01 17:21 11.01.2018

Re: čuvarke...

Nisam ga ja tako shvatio ali nema veze, simpatično mi samo ovo pozivanje na autoritet:)


shavtio si, kazem da nije ni potrebno objasnjavati- jer svi kapiraju, samo ti uvek i kada ti se objasni, nastavljas da insistiras na necemu sto zastupas,...nisam maxu pomenula kao autoritet- nego kao muskarca kaoji razume u cemu je stvar, a koga valjda kao takvog- s obzirom da uvek nastupa opusteno i sa humorom i opste je prihvacen-cete/ces, lakse razumeti:))- prihavatiti to sto je rekao...i mesan je jasno objasnio,...

...hocu reci, ne verujem da se ti, niti bilo ko, ko se ovde koprca u obrazlaganju slicnom kao u pocetom tekstu- ponasate drugacije od onoga sto sam objasnila ja i kolege blogeri, koji su rekli nesto slicno, u komkretnim situacijama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:27 11.01.2018

Re: čuvarke...


Samo da poređam, bez ljutnje molim

Ne razumem,

razumes

Nisam ga ja tako shvatio

shavtio si

svi kapiraju


:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana