Kultura| Ljubav| Muzika| Umetnost

[99] Tekstovi pjesama grupe Smak

bojan ljubomir jugovic RSS / 13.01.2018. u 18:15

Egregor.19330.jpeg

 "Tekstovi Smaka su idiotski. Čak mislim da je idiotski blaga reč. Da ne navodim sada primere, previše ih ima."

Diskusija na jednom blogu potakla me je da napišem par riječi i na ovu temu jer sam sasvim svjestan da među ljubiteljima i slušaocima (jugoslovenske) muzike postoji taj jedan, moram priznati, ruku na srce, dosta nepravedan i prenapuhan "mit o glupim tekstovima Smakovih pjesama" i potaknut jednim bestidnim komentarom (uvodni citat) jedne pretenciozne muzičke neznalice koja će, za razliku od Smaka - po svojim muzičkim djelima i uticaju na brojne pa i na svjetskom nivou značajne muzičare [poput Bojana Zulfikarpašića koji je kao pijanista dao možda najbriljantniji tribjut zvuku Točkove gitare i muzici Smaka na svom albumu "Xenophonia" (Label Bleu, 2006.)  u kompoziciji "Wheels" svirajući klavijaturama, potpomognutim gitarskim efektom distorzije, temu malo poznate ali među vrsnim muzičarima itekako poštovane i znamenite Smakove kompozicije "Maht-Pustinja" sa albuma Zašto ne volim sneg (PGP RTS, 1981)] trajno biti zabilježena u istoriji jugoslovenske i srpske muzike - ostati u muzičkom smislu upamćena samo u okviru svoje porodice i bliskih prijatelja (što je naravno za svako poštovanje ali nije opravdanje da se ostavljaju krajnje pretjerani, zlonamjerni komentari na račun radova zaista legendarne grupe). Naravno, srdačno ga pozdravljam i zahvaljujem mu što me je "inspirisao" da napišem ovaj tekst i nadam se da će, ukoliko ga bude čitao, proširiti svoja skromna znanja na tom planu.

19333.jpg      Taj nažalost široko rasprostranjeni i duboko ukorijenjen mit proizveden od strane muzičkih kritičara i prihvaćen od strane neupućenih slušalaca nije naravno potpuno neutemeljen i ne može se u potpunosti opovrgnuti, ne samo zbog činjenice što je zaista grupa Smak napravila nekoliko pjesama sa stvarno lošim tekstovima u poetskom, tematskom i značenjskom smislu ili zbog toga što je ponekad alt glas legendarnog nažalost pok. Smakovog pjevača Borisa Aranđelovića (1948-2015) zvučao zaista nerazumljivo (najbolji primjer je pjesma "Perle" koja otvara Smakov debitantski album istoimenog naziva iz 1975. godine čije je poprilično loše stihove mnogo godina kasnije s razlogom kompozitor, gitarista i lider grupe Radomir Mihailović Točak "obistinio" na Jutjub kanalu "SmakInfo" jer vjerovatno niko živ osim članova grupe i onog koji ih je napisao nije znao kako glase) već iz razloga što su Smakovci vrlo često koristili Borisov glas kao sofisticirani "muzički instrument" ("Tegoba") a ne kao medij preko kojeg bi se poslala bog zna kakva politički-društveno angažovana ili istorijski značajna poruka (no ipak ne smijemo zaboraviti vrlo solidne poetske slike, opise atmosfera koje savršeno idu uz zvuk u maniru istinskog art-roka i divne ljubavne stihove) često upotrebljavajući vokalizu tzv. skat pjevanje karakteristično za džez muziku upotrebom pojmova, apstraktnih riječi, slogova ili vokala ("Alo", refreni pjesama "Satelit" i "Gore-dole" itd.)

      Upotreba vokalize u Smakovoj muzici je kulminirala dosta kasnije, u umjetničkom smislu, smjelim i beskompromisnim albumom "Egregor" (PGP RTS, 1999.) na kojem osim jedne pjesme sa tekstom ("Padalica") ostale numere uopšte nemaju tekstove, i prema mojim skromnim saznanjima u pitanju je prilično jedinstven rok album sa skat pjevanjem u istoriji muzike (uz važnu napomenu da ne mora uopšte da znači da negdje u svijetu ne postoji nešto slično već samo da ja trenutno nemam nikakvu informaciju o tome) koji je i u muzičkom smislu vrlo respektabilan materijal zbog upotrebe poliritmije (dva bubnja sa različitim precizno definisanim aranžmanima) i gitarističke linearne (tonalne a ne klasične akordske) pratnje glasu koji pjeva skat melodiju. Moram priznati da je Smak (pa i ta nova postava grupe, sa pjevačem Dejanom Najdanovićem Najdom, čija je muzika veoma potcjenjena od strane novinara i muzičkih kritičara) samo napravio "Egregor" imao bi moje duboko poštovanje a drago mi je ipak što "Egregor" prepoznaju neki mlađi slušaoci potpuno "neoptrećeni" Smakovom bogatom muzičkom diskografijom kao i lošim ocjenama kritičara [primjera radi novinar, pisac i bubnjar Ivan Ivačković u svojoj zaista dobroj knjizi "Kako smo propevali - Jugoslavija i njena muzika" (Laguna, 2013) na moje duboko razočaranje ipak tvrdi sledeće: "I to je, međutim, bilo bolje od verzije Smaka koju su 1994. napravili Točak i Kepa; u toj podmlađenoj postavi, sa pevačem Dejanom Najdanovićem Najdom, basistom Vladom Samardžićem, gitaristom Milanom Milosavljevićem i Kepinim sinom Dejanom za drugim kompletom bubnjeva, kroz strašno arčenje stare slave objavili su u svakom pogledu neuspešne diskove Bioskop Fox (1995), Live Without Audience (1997) i Egregor (1999)."]  i mislim da će možda i taj beskompromisni i u muzičkom smislu veoma značajan album imati solidnu publiku i doživjeti veće poštovanje u vremenu koje je pred nama.

 19332.jpg     Dakle ja se djelimično slažem sa svim prethodno navedenim ocjenama koje su se svojevremeno pojavljivale u uticajnim regionalnim muzičkim časopisima (ne baš pametni tekstovi i nerazgovijetno pjevanje riječi u njima) ali bih ovom prilikom skrenuo pažnju i na dobre, solidne pa i prelijepe tekstove pjesama grupe Smak i opravdano stavio fokus na njih, ne da bih pretenciozno rušio spomenuti mit ili postavljao i dokazivao suprotnu tezu, već samo da bih ih podijelio sa dragim blogerima i čitaocima bloga kao neke, pa i u poetskom smislu - ako ne baš velikih umjetničkih dometa a ono bar kao - zanimljive radove. Dakle prenosim ih ovdje u potpunosti bez nekog posebno organizovanog reda u hronološkom ili tematskom smislu, već sasvim spontano po vlastitom sjećanju: "Zašto ne volim sneg", "The Pages of Our Time" (jedna prilično pristojna i solidna ljubavna pjesma o jednoj Ani - nažalost nije o božanstvenoj ljepotici Hani [98] ali sve Ane Bloga B92 ako vas ima, eto jedna divna balada na engleskom za vas), "Ogledalo", "Cigansko srce", "Hirošima" (meni zbog poruke, ne toliko zbog stihova, sjajan "hipijevski" tekst o pravu na izbor u životu), "Kad spavaš sam" [sa vrlo interesantnom i kreativnom korelacijom poslednjeg stiha refrena i muzike - dakle, recimo to tako,  "inverznom onomatopejom" u dijelu "Ko dođe da svira čuće tvoj ljutit glas: "('ljutit' gitarski rif)"], "Idi", "Miris nje", "Možda imam vremena", "Nebo je samo drum bez dna", "Ja volim tvoje grudi" (pristojna romantično-sanjalačka pjesma sa doziranom 19334.jpgerotikom), "Na Balkanu" (dosta dobar opis našeg mentaliteta), "Organizam blues", "El Dumo", "Strašilo" (sjajan prikaz mračnih nesrećnih devedesetih) i "Ljudi, nije fer" koja meni, ruku na srce, nije neka baš toliko draga pjesma, iako smo je naravno svirali u repertoaru grupe Maht (Vukojičić/Segić/Boček/Jugović), ali ja nisam mogao nikako da sporim aktuelnost njenih stihova (posebno "Čovek živi kao ker") kada sam 2012. godine zajedno sa cca 18.000 ljudi u beogradskoj Areni, uključujući mog veoma dragog prijatelja gitaristu Voju iz Mirijeva koji je tada vrlo hrabro nastupio sa svojim bendom Hipnagoga slike (Dragojlović/Dragoj/Đurić) kao predgrupa pred tolikim auditorijumom, pjevao u glas stihove te pjesme sa Borisom. Ko je tada bio tamo - vrlo dobro zna o čemu pričam. Navodim sada uz imena tekstopisaca tekstove svih izabranih pjesama (uz napomenu da ih svakako ima još dobrih ali je ovo neki moj nasumičan izbor po sjećanju) a muziku na njih sve, osim pjesme El Dumo koja je zapravo obrada istoimene numere engleskog muzičara Stiva Elisa (Steve Ellis), napisao je Radomir Mihailović Točak.

Radovan Šarenac
ZAŠTO NE VOLIM SNEG

Bela noć
Jek i razvejan glas
Zašto ne volim sneg

Noćas smrznut bol
Diže snežni hram
Jeca sve što znam
Svuda leden sjaj
Beli šum i kraj

Bela noć
Jek i razvejan glas
Zašto ne volim sneg

Beli se kroz noć
Moja snežna laž
Kao budan san
Diže leden raj
Beli hum i kraj
Zašto ne volim sneg

Mirko Glišić
PLAVA PESMA

Kako je drag tvoj lik
Nežan i plav buket
Upijaš moju moć
I ja sam tako slab

Vežeš mi oči
I telo mi lomiš
Ljubav je zločin
Jer ne znam ni ko si
Muči me ko si ti
Šeboj il' žut leptir
Zaželim krila, let
Al' tonem jako slab

Očajan ćutim
I gledam u prazno
Ljubav je zločin
Jer ne znam ni ko si

Veče, uzdah, šapat, zov
Gubim se u bolu svom

Radovan Šarenac
NEBESKI SPLAV

Slep je Bog za jad
Što tebi međi svod
Dalek je on
A zvezde su mu zar

Pomiluj sudbinu zlu
Bojom neba za sve
Znaj, ti si tren
Za bol i sne
Već čuješ zov
Dubine neba
Šumi ponor plav


Zaludan trud
K'o smrtnik gradiš
Ti nebeski splav

Zaludan trud
U nebo padaš
Nosiš samo strah
Samo strah

Zoran Amar
REMIZOV VALCER

Noć kao talas dodirnula je svet
Zemaljski lik prekrila tama
Zaspale zgrade, zatvorske kule
Crkve i dvorci, svuda je mir

Neće čuti otkucaj srca mog
Zvono ćuti niko ne čuje bol
A sudbina već kopa grobove
Kolevke sprema, prosipa zlatni prah

A meni je ovde strašno i hladno
Nevidljivo vidim carstvo i čam
Srce ne može, bolno se otima
Nečujno je prošla i noć

Prolaze ljudi povijeni u strahu
Bacam se u senku da li čuješ
Ti čuvas moj lik, strašni lik i glas
U poljupcu, da li ga čuvaš

THE PAGES OF OUR TIME

Ana, how I long to see you again
Ana, since you gone my life seem so gray
Since you gone I can't face another day

How do I need you to come and be with me
How do I need you to love and care for me

Girl, I still see your eyes
See your smile, chalenging the sun
You were shy, you were young
So gentle on my mind...

How do I need you to come and be with me
To come and be with me
How do I need you to love and care for me
Ana I need you to spend your life with me

I still can see you dance
Single songs I'll never hear again
O, could I change autumn back
The pages of our time

Then my heart will burst with love
And my soul will fill with joy
For you

OGLEDALO

Sav izgubljen od nekog staračkog straha i tuge
Pred ogledalom sam optužujem sebe i druge

Kao bolesnik pod punom narkozom
Ja tonem u neki teški mrak
Kao pod nekom dubokom hipnozom
Vidim da klonem da nisam jak

Ogledalo se brzo krivi
I slutim svoj pregažen lik
I više mi se baš ne živi
Ranjeni lav ispušta krik

Sve jeseni ko da kucaju kišom na vrata
I stežu me nekom ledenom omčom oko vrata

Bliži se kraju propala drama
Zavesa pada poslednji čin
Glumac će sići sa reklama
U nekoj rupi ljuštiće džin

Ogledalo se brzo krivi
I slutim svoj pregažen lik
I više mi se baš ne živi
Ranjeni lav ispušta krik

Ni ispovest nema mesta da bude i stane
Sve govori samo noć može meni da svane

Hej režiseri te moje zle sreće
Ja honorara se odričem svog
Više mi ništa pomoći neće
Ni psihijatar ni lažni bog

CIGANSKO SRCE

Neko u meni pljačka spokojstvo i mir
Vatrenim kopljem bode, muti zlatan vir
Traži u miru biser moju pesmu vrag
Kida iz duše cveće pravi crni trag

O, Zemljo, tužna mati patim svaki dan
Zelena polja tvoja kriju čudan san
Hteo bih, ah, da mogu da razrušim zid
Da svojom pesmom nekom slepom vratim vid

Cigansko srce moje
Ukradi dugi boje

Pokaži se ko si
I đavo nek' nosi
Pesme moje

Moj život kao Mesec vrti se u krug
Ne brini majko Zemljo vratiću ti dug
Zelena polja tvoja kriju čudan san
Neko će jednom doći da ukrade dan

Marina Tucaković
HIROŠIMA

Moj svet je izvan kancelarija
I nemam cilj da budem šef
Presit sam ustaljenih arija
Za mene to je jeftin blef

Prljavi novac me ne zanima
Po meri idealan kroj
Otrcan vući ću se danima
Ali će Svemir biti moj
Dovoljno sam lud
Da i ja svoj imam sud
I da imam neki stav
Bio kriv ili prav
Jer, dovoljno sam lud
Da i ja svoj imam sud
I da pobegnem kad tad

U svet u kom sam sad

Ne gnjavite me sa diplomama
Smeta li nekom što sam prost
Nedeljnim ručkom i aromama
Kao pas ću rađe golu kost

Svet ima pravo da me prezire
U oku da im budem trn
Al' ne dam ove svoje nemire
Nek' uzmu beo, ja ću crn

KAD SPAVAŠ SAM

Jastuci su tvrdi kad spavaš sam
Dušeci su uski kad spavaš sam
Jorgani su kratki kad spavaš sam
Kreveti su strmi kad spavaš sam

Pokušaj da spavaš u klaviru
Poklopcem se pokri umesto jorganom
Stavi neke note pod glavu
Ko dođe da svira čuće tvoj ljutit glas:

['ljutit' gitarski rif]

Noge su tako hladne kad spavaš sam
Često piješ vodu kad spavaš sam
Leziš na stomaku kad spavaš sam
Nebulozno sanjaš kad spavaš sam

Sve te nešto svrbi kad spavaš sam
Nokti su ti grubi kad spavaš sam
Iz česme voda kaplje kad spavaš sam
Komarac se uvek čuje kad spavaš sam

Radomir Mihailović Točak
MIRIS NJE

Ko dodir svile šumi glas
Plav i nežan miris nje

Rumen njenih obraza
Miris njenih ramena
Kao iz nemih filmova
Milog toplog pogleda

Smeštene čari u dečji lik
Večni simbol na grudima
To je za oči pojava
Lep trenutak prisustva

Sitan pomer bokova
S one strane razuma
Ako je dodir moguć tad
Srce žudi bez razloga

Igra kratkih pogleda
Slike u masti prave trag
Sve sto čini lepo je
Sve što ćuti tačno je

Radomir Mihailović Točak
IDI

Idi da sanjam
Idi da budem sam
Idi i nešto kupi
Kupuj po ceo dan

Idi po svetu
Idi u Novi Sad
Idi i piši
Piši po ceo dan

Idi u krevet
Idi, san je lek
Idi i sanjaj lepo
Prespavaj ceo vek

JA VOLIM TVOJE GRUDI

Znas da nekad čitam brigu sa obraza tvog
Mozda slutiš, lažem te

Potpuno se slažem s tobom
Glumim da nisam kriv
I ćutim sa razlogom

Ja volim tvoje grudi
Ja ćutim u tvojoj kosi
Bez uvrede, ja maštam te

Vodiću te u Indiju
Da razgledaš svet
Možda bi isto shvatili

Postoji način da neki svet imaš kao svoj
Sve u cilju da mi veruješ


NEBO JE SAMO DRUM BEZ DNA

Daljina je san koji sanjam tu
Sija čudan dan na mom jastuku
Čudan dan s jastuka mi sja
Dan u kom te najzad videh ja
Kažu ne, nemoj lađom sna
Nebo je samo drum bez dna
Vratićeš se pre ali dosta star
Onda ti za sve život gubi čar

Kažu ne, nemoj lađom sna
Nebo je samo drum bez dna
Kažu da je ono isto svud
Mada još nisu prošli tu

Čekaj jedan tren
Ja ću odmah doć'
Samo s čela snen
Da obrišem noć

Dado Topić / Marina Tucaković
NA BALKANU

U nama na Balkanu struji ista krv
Sve nas često grize jedan isti crv
Na Balkanu

U nama na Balkanu tinja isti žar
Zalogaj, piće, žene važna su nam stvar
Važna stvar

Mi smo na Balkanu jasni kao dan
Optimizam pravi Nikom od nas nije stran
Nije stran

Mi smo na Balkanu zdravi kao dren
Uvek samo svoji nikad tuđi plen
Na Balkanu

EL DUMO

Danas mi smo sami tu
Haj'mo mi u vis
Da Suncu skinem oreol
Da nebo shvati moju bol

Ti čekaj, sad ću odmah
Ti čekaj, sad ću odmah ja
Pa gde si bila ti?

Kazuj gde put je taj
Pesma i smrt sad tu su znam
Gde trepti moje mašte val
I beo ljiljan krasi bal

Plačem sam, ne skrivam bol
Oči su mi krv
Zbog tebe jer te nema, znaj
Zbog pege tvoje režim ja
A kažeš mi ti

Radomir Mihailović Točak
STRAŠILO

Strašilo u nama pregaženi lik
Siva stvarnost otuđeni mi
Strašilo je simbol ovog vremena
Glad za skidanjem teškog bremena

Strašilo je stanje utabani trag
Istine i laži niskog uma prag
Strašilo u glavi da ne leti vid
Svetlost u duši da izgori stid

Kroz vazduh svetli prah
Da ljudima otera strah
Da usmeri zrak
Da izgori mrak

Strašilo u nama pregaženi lik
Telo slama nacrtani krik
Strašilo je život neki lažni raj
Čak ni pesma ne donosi sjaj

Strašilo je moda utabani trag
Istine i laži odneo je vrag
Strašilo u glavi da ne leti vid
Svetlost u duši da izgori stid

Kroz vazduh svetli prah
Da ljudima otera strah
Da usmeri zrak
Da izgori mrak

Strašilo u krvi opstanak i štit
Sve je postalo samo jedan mit
Strašilo je mora i potpuni jad
Čovek veruje samo dok je mlad

Kroz vazduh svetli prah
Da ljudima otera strah
Da usmeri zrak
Da izgori mrak

Mirko Glišić
LJUDI, NIJE FER

Ljudi nije fer
Čovek živi kao ker
Misli na sve
Brani svoga tela greh
Uvek plaća drugom ceh
Ludom glavom ruši zid
Vrlo kratak ima vid

Sad je čas beži od zla
Ja sam pas ti si kao ja

Svako nosi žig
Večno teče gorak med
Ti si k'o ja
Voliš pesmu majski dan
Citas Balzakov roman
Voliš dobar modni film
Elegantan tvoj je stil

Ljudi nije fer
Čovek živi kao ker
Misli na sve
Samo život nije laž
Nosi neku čudnu draž
Vino, ljubav, so i greh
Život to je plač i smeh

I na kraju ovog teksta u kojem pokazujem kako grupa Smak iza sebe ima očigledno popriličan broj  pjesama koje imaju tekstove koji uopše nisu glupi već solidno napisani, želim svim ljubiteljima legendarne grupe Smak, sigurno jedne od najuticajnijih grupa u istoriji jugoslovenske pop rok muzike, da sa velikim zadovoljstvom prenesem sledeće obavještenje sa njihovog zvaničnog Jutjub kanala "SmakInfo" objavljeno 3.1.2018. godine:

"Na ovaj način informišemo o planiranom koncertu grupe Smak koji bi se desio u narednom periodu, čim se ispune odgovarajući uslovi, o čemu ćemo vas onda obavestiti. Svima želimo samo najbolje Točak, Kepa, Zoran, Mikica, Najda, Dejan, Šomi, Deki, Filip, Ana, Trnda, Pera. (Snimci iz Kombank Arene, sa tonske probe, dan uoči koncerta 2012)."

 

 Hvala Spiri za pomoć oko postavljanja video klipa u tekst editor bloga i Maksi, dakle još jednom, za Ivačkovićevu knjigu iz koje citiram rečenicu o poslednja tri albuma grupe Smak s kojom se duboko ne slažem eto kao jedan istinski provincijski marginalac (provincijski jer živim u provinciji a marginalac zato što većina ljudi koji danas žive u mom gradu u kojem sam se rodio uopšte ne znaju ko sam i čime se bavim).  

Atačmenti



Komentari (217)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 18:48 15.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

... te u to ime za Maksu i veselo društvo !

Evo jedna i za tebe (biografska lirika) i za docsa (zvučna epika).



bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:58 15.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

Naravno, Boki, tvoje je apsolutno pravo da isteraš do kraja, ono što želiš da isteraš do kraja. Ja sam samo ti natuknuo, kao i krofnica, da je muzika, i umetnost uopšte, stvar ličnog senzibiliteta, i da kritika dolazi i odlazi i da je i "pljuvanje" kakva takva kritika i da se ne treba oko toga uzrujavati, nego stvarati:


Naravno sve se slažem Štef i nije sporno ali već sam ti rekao da ja nisam nikakav suludi utopista ili idealista da umislim da ću promijeniti svijet već se prosto fokusiram na (više ili manje) uticajne ljude u medijima koji to rade i zaslužno želim da svima koji me čitaju (nadam se s dobrim razlogom) stavim do znanja (pa i njima nadam se) da odlično znam kakvu đavolju rabotu rade i da ću ih pošteno javno na ovim stranicama "napušiti" i izblamirati da ostali vide kakve su to neznalice (jer naravno to radim uvijek sa preciznim argumentima).

Hehe, Boki mi nikad nije bio nadimak (ko me zna u RL - visoki dvometraš bradonja) i ljudi me ovdje s razlogom zovu Bo, evo sad počinjem i jedan video projekat sa prnjavorskim mladim snagama (zato sam se i vratio u rodni grad) a neki od njih me zovu čika Bo

Ali okej rekoh prihvatam a i simpatična mi je zamisao da će jedan Boki doooobro napušiti "Jebenog Peru Lukovića" kao notornu muzičku neznalicu, naravno u komentaru - nikako u osnovnom tekstu - za ovih 10 godina nisam napravio niti jedan "gaf" i promovisao kroz blog ljude koje ne cijenim (kvazipolitičari, turbo-folkeri, zabludjeli crkveni "velikodostojnici", zvijezde rijalitija, popularne budale iz neozbiljnih video klipova na YouTube, kriminalci, zločinci itd).
c_h.arlie c_h.arlie 19:00 15.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

maksa83
... te u to ime za Maksu i veselo društvo !

Evo jedna i za tebe (biografska lirika) i za docsa (zvučna epika).




Eeee, fala ti za ovo !
Od mene samo ovako nešto !


narcis narcis 19:08 15.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

maksa83
Vidiš, Monaliza postoji kao univerzalna umetnost (velika) jer iza nje stoji institucionalan autoritet**,

Al' znaš šta je tu zanimljivo... Mona Liza nije bila najposećeniji eksponat u Luvru, ok, bila je prepoznata od strane autoriteta, ali nije postojao hajp Mona Lize kao danas (to je zapravo jedina stvar izložena u Luvru koju svako ume da navede, mislim, poljupce je čak iz Luvra slala Šapcu ... razumešštahoćudakažem), ni blizu, bila je naravno priznat primer jakog renesansnog slikarstva, ali ne globalni opšte poznat sinonim za nesvakidašnje remek delo ... dok je Brana jednog dana gumom nije izbrisao.

Ustvari nije je izbrisao nego je ukradena 1911 i nekoliko godina kasnije nađena. Medijsko ludilo koje je nastalo kad je ukradena, pa nađena, je napravilo sve ovo danas.


kao što je i van gog bio potpuno zaboravljen dok onaj amer nije napisao knjigu i onaj napisao pesmu o njemu, tamo negde početkom 60.
danas ne bi znali za van goga.knjga se valjda zove žudnja za životom? a pesma vinsent.
narcis narcis 19:11 15.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

utopista ili idealista

niko to ne tvrdi , ti si tehnokrata i sve ovo što si napisao je suština tehnokratije.
Milan Novković Milan Novković 19:12 15.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

c_h.arlie
stefan.hauzer
Jedino što sam zapamtio nakon obilaska Luvra je Mona Liza.


Kad si zujao i umesto da se usredsrediš na umetnost, ti odmeravao cice okolo.

Ma nisam.
Čak sam se i trudio da nešto zapamtim.
To je ono što se prepliće između tebe i Bojana.
A da ti kažem da sam od sve umetnosti u kući Salvadora Dalija jedino zapamtio kadu za kupanje koja visi na plafonu i automobil pun vode koji emulira akvarijum ... rekao bi, što reče Bojan, da sam seljačina.
I da znaš - ne bi mnogo pogrešio.

Da znaš da bi mnogo pogrešio, seljačine mnogo zapamte posle odlazaka u muzeje i galerije

E sad, ovo nije doskočica kojom pokušavam da te spusim ispod nivoa tvoje definicije seljačine, nego više prekor ljudi koje nit interesuju muzeji i galerije, nit nešto zapamte od odlazaka tamo, nit mnogo znaju o umetnbosti, a odlaze, pa koriste reč "seljačina"
narcis narcis 19:12 15.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

c_h.arlie
maksa83
Vidiš, Monaliza postoji kao univerzalna umetnost (velika) jer iza nje stoji institucionalan autoritet**,

Al' znaš šta je tu zanimljivo... Mona Liza nije bila najposećeniji eksponat u Luvru, ok, bila je hvaljena od strane autoriteta, ali nije postojao hajp Mona Lize kao danas (to je zapravo jedina stvar izložena u Luvru koju svako ume da navede, mislim, poljupce je čak iz Luvra slala Šapcu ... razumešštahoćudakažem), ni blizu, bila je naravno priznat primer jakog renesansnog slikarstva, ali ne globalni opšte poznat sinonim za nesvakidašnje remek delo ... dok je Brana jednog dana gumom nije izbrisao.

Ustvari nije je izbrisao nego je ukradena 1911 i nekoliko godina kasnije nađena. Medijsko ludilo koje je nastalo kad je ukradena, pa nađena, je napravilo sve ovo danas.

Pa da !
Jedino što sam zapamtio nakon obilaska Luvra je Mona Liza.
Od Notr Dama sam zapamtio jedino da nema završene tornjeve.
I da su mi se najviše svideli slikari na mostu pored.

čarli u pariz
šarlo iz pariza
c_h.arlie c_h.arlie 19:15 15.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

narcis
c_h.arlie
maksa83
Vidiš, Monaliza postoji kao univerzalna umetnost (velika) jer iza nje stoji institucionalan autoritet**,

Al' znaš šta je tu zanimljivo... Mona Liza nije bila najposećeniji eksponat u Luvru, ok, bila je hvaljena od strane autoriteta, ali nije postojao hajp Mona Lize kao danas (to je zapravo jedina stvar izložena u Luvru koju svako ume da navede, mislim, poljupce je čak iz Luvra slala Šapcu ... razumešštahoćudakažem), ni blizu, bila je naravno priznat primer jakog renesansnog slikarstva, ali ne globalni opšte poznat sinonim za nesvakidašnje remek delo ... dok je Brana jednog dana gumom nije izbrisao.

Ustvari nije je izbrisao nego je ukradena 1911 i nekoliko godina kasnije nađena. Medijsko ludilo koje je nastalo kad je ukradena, pa nađena, je napravilo sve ovo danas.

Pa da !
Jedino što sam zapamtio nakon obilaska Luvra je Mona Liza.
Od Notr Dama sam zapamtio jedino da nema završene tornjeve.
I da su mi se najviše svideli slikari na mostu pored.

čarli u pariz
šarlo iz pariza

Nikad !
Čarli od prvog razreda gimnazije ... pa dokle doguram.
Milan Novković Milan Novković 19:19 15.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

c_h.arlie
... pa dokle doguram.

Do počasnog doktorata što će ti dati seljaci iz Prigrevice kad zapamtiš, naučiš nešto i staviš u osnovnu "matricu" bar 300 eksponata iz Luvra, ... možda
c_h.arlie c_h.arlie 19:22 15.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

Milan Novković
c_h.arlie
... pa dokle doguram.

Do počasnog doktorata što će ti dati seljaci iz Prigrevice kad zapamtiš, naučiš nešto i staviš u osnovnu "matricu" bar 300 eksponata iz Luvra, ... možda

Respekt za Prigrevicu !
c_h.arlie c_h.arlie 19:30 15.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

maksa83
Ne znam, mislio sam da se ta stvar van Šapca, sluša samo na nekim mestima kao što je bircuz Pero u Temerinskoj ulici

Verujem da se u Skadarliji u sezoni odsvira bar 10 puta za veče...

Ne bih više smarao ... još samo nešto od braće SrboMadžara ... teško da ima bolje


c_h.arlie c_h.arlie 20:22 15.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

stefan.hauzer
Ne razumem, zašto ne bih znao tu stvar? Ozbiljno.


Ne znam, mislio sam da se ta stvar van Šapca, sluša samo na nekim mestima kao što je bircuz Pero u Temerinskoj ulici; ali sad vidim koliko sam ograničen (pun predrasuda). Za tebe Čarli sam znao da ti znaš tu pesmu, kao i ovu:



(sad su pale sve maske!!)

Pravo da ti kažem Stef, možda će te da te začudi - ja nisam pristalica 'čistog' zvuka ... te u to ime više volim amatere slično onima što izvode iz Bingula Rada.
Ili pak - iz svetskog tamburaškog centra - iz Deronja.
Te stoga samo jedna kratka crtica ...



c_h.arlie c_h.arlie 20:25 15.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

bojan ljubomir jugovic
A da ti kažem da sam od sve umetnosti u kući Salvadora Dalija jedino zapamtio kadu za kupanje koja visi na plafonu i automobil pun vode koji emulira akvarijum ... rekao bi, što reče Bojan, da sam seljačina.


Čekaj bre Čarli sad uopšte nisi fer - nađi mi gdje sam ti to rekao?

...

Ma, pogrešio sam u interpretaciji ... slično onome kada se maksa ruga (ili sprda) mojoj želji da se svi koji su otišli u dijasporu jednom vrate.
maksa83 maksa83 20:30 15.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

Ma, pogrešio sam u interpretaciji ... slično onome kada se maksa ruga (ili sprda) mojoj želji da se svi koji su otišli u dijasporu jednom vrate.

"Zajebava" je termin koji bih upotrebio.
c_h.arlie c_h.arlie 20:34 15.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

maksa83
Ma, pogrešio sam u interpretaciji ... slično onome kada se maksa ruga (ili sprda) mojoj želji da se svi koji su otišli u dijasporu jednom vrate.

"Zajebava" je termin koji bih upotrebio.

Votevr.
blogovatelj blogovatelj 20:37 15.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

za razliku od blogovatelja notorne budaale



Ovo tek sad videh, red je da odgovorim.

Puši mi kurac, majmune.
c_h.arlie c_h.arlie 21:01 15.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

blogovatelj
za razliku od blogovatelja notorne budaale



Ovo tek sad videh, red je da odgovorim.

Puši mi kurac, majmune.

Strašno !
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 21:26 15.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

c_h.arlie
blogovatelj
za razliku od blogovatelja notorne budaale



Ovo tek sad videh, red je da odgovorim.

Puši mi kurac, majmune.

Strašno !


Haha, ma nije Čarlivoje to je upravo onaj đavo o kojem pričam (Vrag ne spava - Tena Štivičić - samo se referišem na naslov zbirke a linčijanska slika je naravno moja) koji nemilorsdno jebe ljude u mozak, srce i silujući im dušu pumpajući im sujetu i ego toksičnim sumporom i pomračujući im um a nesrećnici ne mogu da ga se riješe.


Naravno da ne moram da posebno objašnjavam dragim blogerima sa kojima sam u kontaktu i preko fejsbuka da oni koji ovakvog (ne)čovjeka imaju u svojoj listi prijatelja, ruku na srce, ne mogu biti moji prijatelji jer ovakve (ne)ljude ja opravdano s jasno obrazloženim razlozima smatram svojim (on-line) neprijateljima. Dakle (on-line) prijatelji mojih (on-line) neprijatelja nisu moji (on-line) prijatelji a ja ću se potruditi da tako i bude. Imam njegov beznačajan identitet jer mi se predstavio u pp pa ću se obavijestiti da li je slučajno u kontaktu sa mojim (on-line) prijateljima i ukoliko jeste ljubazno ću ih sa argumentima zamoliti da dotičnog (ne)čovjeka skinu sa svoje liste prijatelja jer on pripada onoj mračnoj i zloj strani našeg naroda (fokusiran sam na svoj srpski narod a za ostale neka se pobrinu moji dobri prijatelji Hrvati i Bošnjaci i ostali ako hoće ili za to osjećaju potrebu) koji je ionako veoma ocrnjen u svijetu (ima naravno sjajnih Srba i svih drugih građana Srbije, Bosne i Crne Gore koji tu sliku popravljaju) čijih se pripadnika ja iskreno stidim što sam Srbin ali zbog mnogobrojnih drugih koji rade hvale vrijedne stvari se ponosim.


Kod nas u Prnjavoru u "Moki" na trgu kod Ljubiše ili u "Pet lampi" kod Branka ovakvi tipovi ne mogu uopšte da uđu u kafeteriju ili pab a kamoli da sjednu za naš sto ili nekoga vrijeđaju. Ipak se tu okuplja neki fin i pristojan svijet, okej, sa izuzecima ali nema govora o vrijeđanju. Bar neargumentovanom. Kad kažem "notorna budala" to je precizan prikaz isključivo na osnovu svega što je osoba izrekla i nakon zaista drugarskog i fer ljubaznog upozorenja da te stvari ne čini - ipak slušajući đavla radila po svom a onda, ne kažu ljudi džaba, "vrag odnio šalu".
alselone alselone 19:40 16.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

"hvala ti što si mi objasnio, nisam to znao/znala", hehe, izuzev Alsa koji čak časti pićem - popićemo druže!


Dogovoreno.

Ja stvarno ne volim da se raspravljam o umetnosti. Em tu zaista nemam ni obrazovanje, a ni znanje, imam samo "dusu", pa sve sto mogu da kazem je "svidja/ne svidja".

Ti si mi pokazao da Smak nema samo glupe tekstove. Ja sam ih znao po tome. Meni je na primer tekst za Satelit bas banalan, da budem blag, (eno vidim da se Pedji svidja, a on em ima formalno obrazovanje, em pise pesme koje se meni svidjaju). I jos par nekih drugih pesama, i onda sam prosto prestao da ih slusam.

Ja sam znao da prestanem da slusam neki bend koji mi se svidjao na godinu, dve, posto sam cuo neki jako glup stih ili pesmu. Prosto mi toliko padnu u ocima da ne mogu vise da ih slusam. Onda malo zaboravim pa im se vratim, ali "senka" ostane.

Jedini izuzetak je EKV. Njihovi tekstovi su mi glupi i nerviraju me, ali su mi opet nekako sarmantni.
JJ Beba JJ Beba 20:27 16.01.2018

Re: Smak

Svako ima svoj ukus. Meni je Smak najbolja naša grupa svih vremena.

definiši naša? ex YU?
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 20:40 16.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"


Ja stvarno ne volim da se raspravljam o umetnosti. Em tu zaista nemam ni obrazovanje, a ni znanje, imam samo "dusu", pa sve sto mogu da kazem je "svidja/ne svidja".

Ti si mi pokazao da Smak nema samo glupe tekstove. Ja sam ih znao po tome. Meni je na primer tekst za Satelit bas banalan, da budem blag, (eno vidim da se Pedji svidja, a on em ima formalno obrazovanje, em pise pesme koje se meni svidjaju). I jos par nekih drugih pesama, i onda sam prosto prestao da ih slusam.


Zato što si fer i razuman čovo Als, da se slikovito izrazim kao i u slučaju Štefa - bliži Bogu, dobroti i svjetlosti i tome težiš za razliku od, ovdje vidimo kojih, koji teže đavolu, zlu i mraku.

Pa i meni je Satelit moram da priznam jedan od njihovih zaista loših tekstova ali sa zadovoljstvom uvažavam Brajovićevo mišljenje da je dobar.

Samo još da dodam da sam dokazao argumentima grupa Smak ima u literarno poetskom i logičkom smislu solidne pa čak i posebno lijepe i dobre pjesme. A loših ima zaista tek nekoliko znači više dobrih nego loših. Sruših veliki mit! Bysted!

A sad mi kaži kao stručnjak valjajul' čemu ona dva mala programčića što sam ih kodirao u Basicu za Commodore 64 - da ih patentiram u Državnom zavodu za intelektualnu svojinu u Usorcima, opština Oštra Luka i steknem zavidnu slavu i na tom tvom polju

Hahaha, šta kažeš "kolega", a
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 20:42 16.01.2018

Re: Smak

definiši naša? ex YU?



Haha, ma ne bre Bebo, kragujevačka, najbolja naša kragujevačka grupa realno bolja od Osvajača ali u Beogradu ipak Idoli sa Odbranom za 3 koplja bolji u svakom smislu
alselone alselone 20:52 16.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

A sad mi kaži kao stručnjak valjajul' čemu ona dva mala programčića što sam ih kodirao u Basicu za Commodore 64 - da ih patentiram u Državnom zavodu za intelektualnu svojinu u Usorcima, opština Oštra Luka i steknem zavidnu slavu i na tom tvom polju


Nije lose, nije lose, vidi se potencijal.
JJ Beba JJ Beba 21:37 16.01.2018

Re: Smak

bojan ljubomir jugovic
definiši naša? ex YU?



Haha, ma ne bre Bebo, kragujevačka, najbolja naša kragujevačka grupa realno bolja od Osvajača ali u Beogradu ipak Idoli sa Odbranom za 3 koplja bolji u svakom smislu

pitala sam gazda Milutina

ja se nešto nisam palila na domaći rock, mada sam sve znala, naravno. Al Time sam volela baš.
80tih Haustor je bio moja mera baš zbog stihova. I danas volim Rundeka i idem na njegove koncerte
Beogradska scena 80tih se naravno ne računa, sa mnogima sam se družila, partijala, snimala im spotove, tako da tu nisam objektivna :)
i jedna trivija, komletnu new wave scenu na ex yu prostoru Prele je nazivao ponavljačima jer, po njemu, nisu bili nikakvi muzičari i nisu znali da sviraju

ps od Osvajaća nije teško biti bolji
c_h.arlie c_h.arlie 21:41 16.01.2018

Re: Smak

JJ Beba
bojan ljubomir jugovic
definiši naša? ex YU?



Haha, ma ne bre Bebo, kragujevačka, najbolja naša kragujevačka grupa realno bolja od Osvajača ali u Beogradu ipak Idoli sa Odbranom za 3 koplja bolji u svakom smislu

pitala sam gazda Milutina

ja se nešto nisam palila na domaći rock, mada sam sve znala, naravno. Al Time sam volela baš.
80tih Haustor je bio moja mera baš zbog stihova. I danas volim Rundeka i idem na njegove koncerte
Beogradska scena 80tih se naravno ne računa, sa mnogima sam se družila, partijala, snimala im spotove, tako da tu nisam objektivna :)
i jedna trivija, komletnu new wave scenu na ex yu prostoru Prele je nazivao ponavljačima jer, po njemu, nisu bili nikakvi muzičari i nisu znali da sviraju

ps od Osvajaća nije teško biti bolji

Sećam se Preletovog koncerta u Domu Omladine ... mislim '77. godine --- povratnički (jer se vraćao odnekuda).
docsumann docsumann 22:00 16.01.2018

Re: Smak


stefu bih mogao, mirne duše, da ostavim šifru i nalog na ovom blogu

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 23:32 16.01.2018

Re: Smak

ps od Osvajaća nije teško biti bolji




Pitaj to "blogovatelja" koji se ponosi činjenicom da je potpisan na nekom njihovom albumu. U našoj privatnoj prepisci koju OČIGLEDNO NEMA MUDA NA OBJAVI LAŽOVČINA JEDNA BESTIDNA KRAGUJEVAČKA JER BI SVI BLOGERI KOJI ČITAJU OVAJ BLOG VIDJELI KOLIKA JE "BLOGOVATELJ" BESTIDNA LAŽOVČINA KRAGUJEVAČKA sam mu rekao da na njihov koncert ne bih otišao ni kad bi mi platitili (uz dužno poštovanje prema svemu što su napravili) jer mi se njihova muzika "ne sviđa"
JJ Beba JJ Beba 23:41 16.01.2018

Re: Smak



Pitaj to "blogovatelja



pa ok, voli čovek
blogovatelj blogovatelj 01:22 17.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"


Zato što si fer i razuman čovo Als, da se slikovito izrazim kao i u slučaju Štefa - bliži Bogu, dobroti i svjetlosti i tome težiš za razliku od, ovdje vidimo kojih, koji teže đavolu, zlu i mraku.


I sad ja kao njemu nešto treba da objašnjavam da je stih "hej, imaš lepa kola stranče, sigurno si srećan ti" glup?!
blogovatelj blogovatelj 02:17 17.01.2018

Re: Smak

Pitaj to "blogovatelja" koji se ponosi činjenicom da je potpisan na nekom njihovom albumu. U našoj privatnoj prepisci koju OČIGLEDNO NEMA MUDA NA OBJAVI LAŽOVČINA JEDNA BESTIDNA KRAGUJEVAČKA JER BI SVI BLOGERI KOJI ČITAJU OVAJ BLOG VIDJELI KOLIKA JE "BLOGOVATELJ" BESTIDNA LAŽOVČINA KRAGUJEVAČKA


Majmune, od mene si dobio dozvolu za objavu. Nego si sad video da ti i mnogi drugi kazu isto sto i ja, samo manje direktno, pa ti frka da objavis.
Mene nije sramota Osvajaca, to su mi drugovi sa kojima sam odrastao. Sa njima sam bio drug i pre nego sto su poceli muzikom da se bave. I njima za njihovu muziku, tekstove, aranzmane, produkciju, za sve, kazem kao i tebi za Smakove tekstove, zato me i cene.
blogovatelj blogovatelj 02:30 17.01.2018

Re: Smak

pa ok, voli čovek


Bebo, bukvalno sam odrastao sa njima. Za njihovu muziku znam da moze da bude stotinama puta bolja i to sam im i pricao kad god sam mislio da treba.
Nego dzukela trazi beg iz palanke, makar mentalni, ako nije u stanju fizicki, pa dodje ovde da leci komplekse. Pazi koliki kompleksas treba da budes pa da pises Vremenu i da sa njima dogovaras objavu svojih izdrkotina?!
Njemu B92 I Vreme iz tog njegovog Prnjavora (pazi i ime mesta, kako obecava da te mentalno otera u kurac krasni) zvuci kao Njujork Tajms ili CNN. Mogu da zamislim kakva je lokalna velicina u kasabi.
Rekao sam mu vec, ali on je pglu, pa da dam detalje. Dilanova pesma Ballad of a thin man, Krlezina pripovetka Vjetrovi nad provincijalnim gradom i Bata Stojkovic u Ko to tamo peva, to su opisi njegovog mentalnog stanja.
Zamisli kad me u privatnim pismima pita gde sam ja svirao i kakve pesme pisao, jer po njegovom misljenju samo u tom slucaju imam pravo da dajem sud.
Zaboravih kretenu da kazem da sam prepevavao Dilana i da to ima dokumentovano na Blogu B92. Eto Boki, probaj ti da prepevas ma sta sa ma kojeg jezika. A ja ti obecavam da cu samo tebi u cast prepevati Ballad of a thin man.
c_h.arlie c_h.arlie 06:22 17.01.2018

Re: Bloger B92 pod pseudonimom "blogovatelj"

blogovatelj

Zato što si fer i razuman čovo Als, da se slikovito izrazim kao i u slučaju Štefa - bliži Bogu, dobroti i svjetlosti i tome težiš za razliku od, ovdje vidimo kojih, koji teže đavolu, zlu i mraku.


I sad ja kao njemu nešto treba da objašnjavam da je stih "hej, imaš lepa kola stranče, sigurno si srećan ti" glup?!

Obožavam ovaj stih.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:58 15.01.2018

Referenca

Pošto je u jednoj diskusiji od strane jednog prestoničkog književnika i urednika dovedeno u pitanje lično moje mišljenje ali i vrlo razložno uvjerenje da neki od mojih tekstova mogu biti slobodno štampani u vrlo uglednim beogradskim medijima dakle onim koje i ja cijenim zbog visokih kriterijuma u pogledu kvaliteta napisanog - kontaktirao sam redakciju časopisa "Vreme" i ponudio im da, samo iz tog "simpatičnog" razloga u pogledu skupljanja (i tih "bitnih" stručnih) referenci koje poštujem kod drugih ali za koje meni lično puca prsluk kada sam ja u pitanju jer NE pišem radi novca i priznanja već isključivo iz hobija i ljubavi, štampaju jedan moj tekst sa bloga. Javila se, naravno, gospođa Sonja Ćirić i ljubazno me i učtivo obavijestila da oni ne publikuju tekstove koji su već negdje objavljeni (kao u mom slučaju na Blogu B92) ali sam itekako pozvan da svoj novi tekst objavim u Vremenu jer je letimično pogledala moje tekstove i utvrdila da i u pogledu tema i u pogledu kvaliteta zadovoljavaju njihove kriterijume. Dakle, čitamo se sledeći put u Vremenu! (Čisto da skinemo s dnevnog reda i te hebene stručne reference - od osnovne, dakle diplome arhitekte, meni zaista ne treba druga a stojim iza nje s ponosom jer sam se itekako namučio dok ju poštenim radom i učenjem nisam stekao. S tim u vezi mogao bih vrlo stručno da pišem o brojnim temama koje su u vezi sa /pravom/arhitekturom pa i o prednapregnutom betonu, ali naravno da neću baš o tome u "Vremenu".)
Gospodja Klara Gospodja Klara 09:14 16.01.2018

Re: Referenca

Pošto je u jednoj diskusiji od strane jednog prestoničkog književnika i urednika dovedeno u pitanje lično moje mišljenje ali i vrlo razložno uvjerenje da neki od mojih tekstova mogu biti slobodno štampani u vrlo uglednim beogradskim medijima dakle onim koje i ja cijenim zbog visokih kriterijuma u pogledu kvaliteta napisanog - kontaktirao sam redakciju časopisa "Vreme" i ponudio im da, samo iz tog "simpatičnog" razloga u pogledu skupljanja (i tih "bitnih" stručnih) referenci koje poštujem kod drugih ali za koje meni lično puca prsluk kada sam ja u pitanju jer NE pišem radi novca i priznanja već isključivo iz hobija i ljubavi, štampaju jedan moj tekst sa bloga. Javila se, naravno, gospođa Sonja Ćirić i ljubazno me i učtivo obavijestila da oni ne publikuju tekstove koji su već negdje objavljeni (kao u mom slučaju na Blogu B92) ali sam itekako pozvan da svoj novi tekst objavim u Vremenu jer je letimično pogledala moje tekstove i utvrdila da i u pogledu tema i u pogledu kvaliteta zadovoljavaju njihove kriterijume. Dakle, čitamo se sledeći put u Vremenu! (Čisto da skinemo s dnevnog reda i te hebene stručne reference - od osnovne, dakle diplome arhitekte, meni zaista ne treba druga a stojim iza nje s ponosom jer sam se itekako namučio dok ju poštenim radom i učenjem nisam stekao. S tim u vezi mogao bih vrlo stručno da pišem o brojnim temama koje su u vezi sa /pravom/arhitekturom pa i o prednapregnutom betonu, ali naravno da neću baš o tome u "Vremenu".)


Eto još jednog čeda b92bloga koje je uspelo u životu...
Gde nestade ona tvoja odmerenost i ljubaznost? Oće V/vreme da udari u glavu, pa onda neselektivno krenu šljage po raznim potiljcima.

(Konstatacija može da se primeni na sada već pozamašan broj blogera koji su se iz blogblata lansirali na nivo bar Proxime Centauri, ako ne i u deep space, a pitanje je retoričko, na tragu onog ''gde će vam duša?''. Ego je zajebana stvar, ako ga ne držiš u kavezu, ume da se otkine sa lanca i da krene da jede komšijske mačke, pa i komšije ponekad.)

Ebem ti poligon za merenje piša (od ovce) koji se zove blog. To sve treba skratiti na pravu meru (uključujući Tasine stolnjake). Ja se nadam da ćete svi uspeti u životu pa da ovde ostanu samo oni koji staju pod onu šljivu.

Muzički prilog:



Živeli anonimni klinci svih muzičkih provenijencija, uključujući moju malu ćerku koja peva u kupatilu bez publike.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 10:43 16.01.2018

Re: Referenca

Eto još jednog čeda b92bloga koje je uspelo u životu...
Gde nestade ona tvoja odmerenost i ljubaznost? Oće V/vreme da udari u glavu, pa onda neselektivno krenu šljage po raznim potiljcima.

(Konstatacija može da se primeni na sada već pozamašan broj blogera koji su se iz blogblata lansirali na nivo bar Proxime Centauri, ako ne i u deep space, a pitanje je retoričko, na tragu onog ''gde će vam duša?''. Ego je zajebana stvar, ako ga ne držiš u kavezu, ume da se otkine sa lanca i da krene da jede komšijske mačke, pa i komšije ponekad.)

Ebem ti poligon za merenje piša (od ovce) koji se zove blog. To sve treba skratiti na pravu meru (uključujući Tasine stolnjake). Ja se nadam da ćete svi uspeti u životu pa da ovde ostanu samo oni koji staju pod onu šljivu.

Muzički prilog:


Klaro ja ti se iskreno zahvaljujem na komentaru ali se uopšte ne slažem baš nimalo sa niti jednom rečenicom koju si napisala. Nemam namjeru da ti objašnjavam zašto, mislim da je to svima onima jasno koji su me svih ovih godina koliko sam sa vama čitali sa razumjevanjem a ne onima koji su čitali ono što pišem dok ih je đavo nemilosrdno jebao u mozak, srce i trujući im dušu toksičnim sumporom pumpao njihovu sujetu i ego i mračio im um.

Iskreno vjerujem da ipak postoje neki dobri, pametni i dragi ljudi na ovom blogu sa kojima imam čast i zadovoljstvo da komuniciram i razmjenjujem ideje, mišljenja, iskustva, video klipove, tople preporuke za knjige, muziku, filmove i kulturne događaje itd. koji se takođe uopšte ne slažu s tobom po ovom pitanju.

Ovo je upravo ona vrlo, vrlo, vrlo...(bar od prnjavorskog Jošika do banjalučkih Rosulja) psihološki zajebana tačka o kojoj sam pisao gore dobrom Štefu u komentaru i iskreno ti se zahvaljujem na tvom (bez imalo ironije i uz dužno poštovanje prema tebi) jer vidim da ta tema s pravom zaslužuje poseban blog koji ću uskoro i napisati. Hvala i pozdrav!



blogovatelj blogovatelj 11:13 16.01.2018

Re: Referenca

a ne onima koji su čitali ono što pišem dok ih je đavo nemilosrdno jebao u mozak, srce i trujući im dušu toksičnim sumporom pumpao njihovu sujetu i ego i mračio im um.


Brale, ti si odlepio potpuno. Ne da ti kasabalijski mentalitet mira, upao si u istovetan trip kao Bata Stojković u Ko to tamo peva. sam si sebi dodelio ulogu spasioca kulture srpskog naroda.
Da ovde dodam još nešto, time bih završio.
Ljudi, ludak me progoni danima privatnim porukama iz samo jednog jedinog razloga, a to je što mislim da Smak ima idiotske tekstove. Pokušao sam ignorisanje, pokušao sam fino objašnjavanje, pa zatim i manje fino. I ništa nije urodilo plodom.
U jednom od skribomanskih uradaka bio je i gornji citat. Upao je u fazon đaola i sumpora, rešio da spažava ugroženo srpstvo i kulturu mu.
Pazi ovako, Bojane. Više me nećeš videti na svojim blogovima, a na tuđim ću da te progonim dok ne počneš da me pozdravljaš ko majmun toljagu.
c_h.arlie c_h.arlie 11:24 16.01.2018

Re: Referenca

blogovatelj
a ne onima koji su čitali ono što pišem dok ih je đavo nemilosrdno jebao u mozak, srce i trujući im dušu toksičnim sumporom pumpao njihovu sujetu i ego i mračio im um.


Brale, ti si odlepio potpuno. Ne da ti kasabalijski mentalitet mira, upao si u istovetan trip kao Bata Stojković u Ko to tamo peva. sam si sebi dodelio ulogu spasioca kulture srpskog naroda.
Da ovde dodam još nešto, time bih završio.
Ljudi, ludak me progoni danima privatnim porukama iz samo jednog jedinog razloga, a to je što mislim da Smak ima idiotske tekstove. Pokušao sam ignorisanje, pokušao sam fino objašnjavanje, pa zatim i manje fino. I ništa nije urodilo plodom.
U jednom od skribomanskih uradaka bio je i gornji citat. Upao je u fazon đaola i sumpora, rešio da spažava ugroženo srpstvo i kulturu mu.
Pazi ovako, Bojane. Više me nećeš videti na svojim blogovima, a na tuđim ću da te progonim dok ne počneš da me pozdravljaš ko majmun toljagu.

Strašno !
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 11:33 16.01.2018

Re: Referenca

blogovatelj
a ne onima koji su čitali ono što pišem dok ih je đavo nemilosrdno jebao u mozak, srce i trujući im dušu toksičnim sumporom pumpao njihovu sujetu i ego i mračio im um.


Brale, ti si odlepio potpuno. Ne da ti kasabalijski mentalitet mira, upao si u istovetan trip kao Bata Stojković u Ko to tamo peva. sam si sebi dodelio ulogu spasioca kulture srpskog naroda.
Da ovde dodam još nešto, time bih završio.
Ljudi, ludak me progoni danima privatnim porukama iz samo jednog jedinog razloga, a to je što mislim da Smak ima idiotske tekstove. Pokušao sam ignorisanje, pokušao sam fino objašnjavanje, pa zatim i manje fino. I ništa nije urodilo plodom.
U jednom od skribomanskih uradaka bio je i gornji citat. Upao je u fazon đaola i sumpora, rešio da spažava ugroženo srpstvo i kulturu mu.
Pazi ovako, Bojane. Više me nećeš videti na svojim blogovima, a na tuđim ću da te progonim dok ne počneš da me pozdravljaš ko majmun toljagu.





Gore sam već rekao da si mi pomogao da napišem mali rad (nisam uopšte imao tu namjeru)

Vidi i tebi hvala što si se javio. Nažalost moram svima da kažem da lažeš i pozivam te da napraviš skrinšot naše privatne prepiske i objaviš ga ovdje kod mene u komentaru slobodno uz moju saglasnost samo da bih imao dokaz da lažeš. Jesam ti pisao i ljubazno te upozorio ali UOPŠTE NE OVAKO KAKO TI KAŽEŠ (velika slova samo da potcrtam istinu ne da vičem, bože sačuvaj ) već time besramno lažeš. Na isti način - ljubaznom porukom sam se obratio i Unfuckable i ako se bude pojavio mislim da će on ipak prije, pošto znam da je daleko pametniji čovjek od tebe, potvrditi da je to isto kao i u tvom slučaju tako i kod njega u pitanju ljubazna drugarska molba a ne kao što ti besramno LAŽEŠ.

Vidi ako ti to ne učiniš učiniću sigurno ja.

Evo nudim ti drugarsku i fer opciju (ne moraš da mi se uopšte izvinjavaš za sadržinu ovog svog komentara jer kažem nisam uopšte sujetan niti se ljutim na bilo čije uvrede pa pogotovo ne tvoje jer sam već par puta, nažalost, morao da na ovom blogu kažem šta mislim o tebi a bio si ljubazno drugarski fer upozoren da se tako ne ponašaš) da samo kažeš, evo ljudski te molim od srca, da ovo što si upravo rekao kažeš da nije istina i da povlačiš svoju riječ.(ali pazi molim te - samo to, dakle nema "ali" niti drugih, ah hajde da ne kažem laži, pošto sam se zaista dobri moj čovječe 100% uvjerio da ti zaista imaš problema sa čitanjem onog što je napisano i razumjevanjem istog, već "ličnih interpretacija i doživljaja realnosti" )

Naravno, ukoliko to ne učiniš sam ću objaviti skrinšot naše privatne prepiske

Dakle "nema ljutiš" što kaže Vasil.
blogovatelj blogovatelj 12:03 16.01.2018

Re: Referenca

Strašno !


Ti, govedo, prekini da glumiš kretena većeg nego što stvarno jesi.
blogovatelj blogovatelj 12:06 16.01.2018

Re: Referenca

Nažalost moram svima da kažem da lažeš i pozivam te da napraviš skrinšot naše privatne prepiske i objaviš ga ovdje kod mene u komentaru slobodno uz moju saglasnost samo da bih imao dokaz da lažeš. Jesam ti pisao i ljubazno te upozorio ali UOPŠTE NE OVAKO KAKO TI KAŽEŠ


Sve ti napisah na svom blogu. Super ekipa se okupila kao i obično i svi izvozali tvoj "cijenjeni" pseudonim u naslovu svojih replika i niko ništa ne spori niti te brani što, priznaćeš, dosta govori o važnosti tvog mišljenja i pristustva na ovom portalu. :))) Lijepo sam te drugarski i fer upozorio a ti Mirko hoćeš pa hoćeš i dalje da slušaš đavla koji te nemilosrdno jebe u mozak, srce i silujući ti dušu pumpa tvoju sujetu i ego toksičnim sumporom


Mrčo, ti si toliko glup da nisi ukapirao da te jedno njih petoro ovde drka na finjaka. Nisu svi kao ja takvi da ti direktno kažu, ne bi li bolje razumeo.
Rekoh ti u već u prepisci da ne umeš da razumeš pročitano.

PS. Iskopirao sam, nisam stavio skrinšot. Nemoj samo da tvrdiš da mi nisi napisao ovako, od slova do slova.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:08 16.01.2018

Re: Referenca

c_h.arlie
blogovatelj

Pazi ovako, Bojane. Više me nećeš videti na svojim blogovima, a na tuđim ću da te progonim dok ne počneš da me pozdravljaš ko majmun toljagu.

Strašno !




Haha, ma nije Čarlivoje to je upravo onaj đavo o kojem pričam (Vrag ne spava - Tena Štivičić - samo se referišem na naslov zbirke a linčijanska slika je naravno moja) koji nemilorsdno jebe ljude u mozak, srce i silujući im dušu pumpajući im sujetu i ego toksičnim sumporom i pomračujući im um a nesrećnici ne mogu da ga se riješe.

Dakle Čarlivoje, još jednom hvala pravi si laf. Molim sve ostale koji čitaju da naravno vrlo ozbiljno shvate ove moje optužbe kojim tvrdim da "blogovatelj" 100% besramno laže ali ih pozivam da se malo i zabave u ovom "blog performansu" i "blog rijalitiju" koji je pred vama kako kažem đavo je vrlo zajeban i moćan kada je u nekome i hajde da vidimo, prosto iz eksperimenta u blogovanju i iz zajebancije da vidimo dokle je u stanju da ide Naravno molim vas da niko bez potrebe se ne javlja niti kritikuje "blogovatelja" i staje na moju stranu jer želim da nazovem ovaj "performans":

"Čarlivoje, čika Bo i Đavo na Blogu B92"
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:12 16.01.2018

Re: Referenca


Mrčo, ti si toliko glup da nisi ukapirao da te jedno njih petoro ovde drka na finjaka. Nisu svi kao ja takvi da ti direktno kažu, ne bi li bolje razumeo.
Rekoh ti u već u prepisci da ne umeš da razumeš pročitano.


Heh, opet lažeš brate. Nisam tražio da mi kopiraš moju poslednju poruku kojom završavam našu privatnu prepisku (u kojoj ja govorim čistu istinu, zar ne?)već da uslikaš skrinšotom čitavu prepisku što je priznaćeš drugi par opanaka, adidas patika i cvički.

Dakle, molim te budi fer - učini to, ako već nećeš da povučeš riječ, ili ću kažem ja to učiniti.

Dakle ništa ne sporim u ovoj poslednoj mojoj pp poruci koju si kopirao i stojim iza tih riječi 100% jer su istinite.

Sve ti napisah na svom blogu. Super ekipa se okupila kao i obično i svi izvozali tvoj "cijenjeni" pseudonim u naslovu svojih replika i niko ništa ne spori niti te brani što, priznaćeš, dosta govori o važnosti tvog mišljenja i pristustva na ovom portalu. :))) Lijepo sam te drugarski i fer upozorio a ti Mirko hoćeš pa hoćeš i dalje da slušaš đavla koji te nemilosrdno jebe u mozak, srce i silujući ti dušu pumpa tvoju sujetu i ego toksičnim sumporom



blogovatelj blogovatelj 12:16 16.01.2018

Re: Referenca

Gore sam već rekao da si mi pomogao da napišem mali rad


Najsmešnije mi je od svega ovo glumljenje intelektualca. Padaju mi na pamet radovi Dilana, Krleže i Dušana Kovačevića u kojima si lepo i detaljno opisan.
Koji ti rad pišeš, nesretniče? Dal si lud?
blogovatelj blogovatelj 12:17 16.01.2018

Re: Referenca

Dakle, molim te budi fer - učini to, ako već nećeš da povučeš riječ, ili ću kažem ja to učiniti.


Uradi bre, kretenu.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 12:29 16.01.2018

Re: Referenca


Uradi bre, kretenu.


Naravno da hoću i hvala ti na tome

Nažalost, ostaćeš upamćen kao neko ko javno besramno laže, ali kako kažem ja ti tu zaista ne mogu pomoći (i uopšte ti ne zamjerim zbog toga, niti mi je drago, niti osjećam veliko zadovoljstvo zbog toga, već upravo suprotno iskrenu tugu dobri moj čovječe pogotovo što će neki tvoji bivši sugrađani koji te lično poznaju (jer se radi o Kragujevcu a tekst je o Smaku) vidjeti ovdje kako se ponašaš na 99-tom tekstu o kulturi i umjetnosti na B92 ali kao što sam već ranije rekao - ovo je kao u šahu "taknuto-maknuto" nema nazad, kao što sam već rekao da bih se rado odrekao projekta Cvrkut bijesnila o kojem sam pisao i u kojem sam učestvovao kao tinejdžer i volio da ga "oduradim" ako bi to bilo moguće ali nije i on je po mene blamantan u svakom smislu. Ali je bio veeeelika lekcija da se više nikada ne ponašam tako u autorskom smislu površno i nezrelo. Ono, što mogu jeste da popravim utisak - kao na memorijalnom koncertu za našeg dragog nažalost pok. prijatelja 2008-e tako i sad sa novim projektom 2018. godine u kojem su mi se odazvali cca 30 umjetnika iz Srbije, Crne Gore i Bosne čiji rad neizmjerno cijenim i evo sad imam i priliku da pozovem i legendarnog Aleksandra Zografa da nam se pridruži što će mi biti velika čast i nadam se svim srcem da će pristati da učestvuje.
c_h.arlie c_h.arlie 12:47 16.01.2018

Re: Referenca

blogovatelj
Strašno !


Ti, govedo, prekini da glumiš kretena većeg nego što stvarno jesi.

Užas !
Molim te da se odmah izviniš.
nikvet pn nikvet pn 13:23 16.01.2018

Re: Referenca

Уффф.... Момци, да нисте мало претерали?

Писао сам овде давно о концерту Смака негде седамдесетих у мојој вукојебини. Концерт крајње необичан, непрофесионалан, откачен; сео човек на појачало, почео да свира и пет стотина људи одвео у музичку галаксију. Чиста чаролија четири сата без трептаја греје душу ево четири деценије; чаробњак. Купио ме за сва времена.

Али то није разлог да не приметим да су текстови Смака безвезни.

Дакле, слажем се са домаћиновим ставом о том музицирању тачно колико се слажем и са Блоговатељевим ставом о пратећим текстовима. Свако има право на свој став према уметности али није лепо омаловажавати туђ. И то ad hominem.

Разговор о узвишеној култури понесен ниским страстима уме да потоне у дубоку некултуру. Штета.

(Госпођа Клари изразита захвалност на прелепом музичком прилогу)
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 14:17 16.01.2018

Re: Referenca

Pozdrav nikvet pn hvala na komentaru,

Vidi ja iskreno mislim da ti ovim svojim komentarom ništa nisi loše rekao i hvala ti za opis koncerta stvarno ti zavidim, ali isto tako mislim da fundamentalno griješiš u svom očito fer i drugarskom pristupu (na kojem ti ja kao čovjek koji to zaista cijeni iskreno čestitam) sa pomirljivim tonom "win-win" situacije ili "niko nije kriv" i "obje strane su u pravu" jer to prosto nije logički tačan zaključak iz svega šta sam napisao na ovom blogu i dakle nije istina što me stavlja u pomalo neprijatnu situaciju da se dovodim u istu "u pravu" ili "u krivu" ravan sa "blogovateljem" i zaista te iskreno molim, ako ti je stalo do fer i korektnog ljuskog razgovora sa mnom (koji ja tebi bezrezervno pružam u svako doba dana i noći kao osobi koja razmišlja o pročitanom i daje svoju ocjenu ili sud na osnovu toga), da samo ponovo pročitaš ono što sam napisao jer vidim očigedno da nisi najbolje razumio (što ti ja iskreno ne zamjerim jer se to svakome dešava).

Dakle ja sam argumentovano i precizno jasno dokazao ovim blogom da tekstovi Smaka uopšte nisu nikako ni najmanje ni u snu ni u ludilu ni u DMT tripu (naravno asocijacija na našeg novljanskog fantazmagoričkog digitalnog urbanistu) "idiotski." a pogotovo ne: "Čak mislim da je idiotski blaga reč. Da ne navodim sada primere, previše ih ima." - niti da ih uopšte ima "previše" već iskučivo dokazano vrlo malo, nekoliko pa čak i par što niko osim "blogovatelja" na ovom postu nije sporio (jer su sve to zaista pametni ljudi koje ja cijenim Maksa, Milan Novković, Štef, Dragoljub, Krofnica, Bili, Čarlivoje, Milutin koji još na ovih mojih 15 Smakovih pjesama /pročitaj im molim stihove/ donosi 16-tu i ja pridodajem "Daire" i "Profesora" kao sumu od ukupno 18/ i drugi blogeri od kojih ja učim i njihov sam đak u stvarima koje oni znaju bolje od mene kada komuniciram s njima na ovim stranicama) i naravno sad tebe koji tvrdiš (bezrazložno) da su "bezvezni" jer očito nisi dovoljno upućen i ja ti za to ne zamjerim osim naravno ono što ističem kao jednu od poenti ovih diskusija ovdje - što ipak smjelo iznosiš svoj pretenciozni sud utemeljen "brižljivo njegovanim neznanjem" (copyright by Ranko Radović) javno i tako unižavaš tuđi rad koji je i u literarno/poetskom i kompozitorsko/izvođačkom smislu ako ne vrijedan (javne) hvale ali onda bar dužnog respekta koji uopšte ne mora biti (javno) izrečen sa tvoje ili bilo čije strane već je sasvim dovoljno i legitimno prosto ćutati o tome.

Dakle fundamentalno griješiš i ja ti ljudski i ljubazno skrećem samo pažnju na to gdje grešiš (pomalo i dušu, što kaže naš narod, po mom dubokom uvjerenju)

Još samo da dodam da ja nisam zaslužan za to što se "razgovor o uzvišenoj kulturi ponesen niskim strastima ume da potone u duboku nekulturu" što je ovdje evidentno slučaj samo sa jedne strane - dakle ja sam čist 99% i prljav u tome 1% a "blogovatelj" čist 1% a prljav 99% (spominjem postotke jer duboko vjerujem da i u dobrim ljudima ima zla isto kao i u zlim ljudima ima dobra) što je jasno svakome ko umije da pročita ono što je tačno napisano i da na osnovu zdravog razuma izvodi logične zaključke, što vidim da je, nažalost, nekima Mission: Impossible 7.

Nadam se da sad vidiš jasnije na šta ti ukazujem.
JJ Beba JJ Beba 17:01 16.01.2018

Re: Referenca

Али то није разлог да не приметим да су текстови Смака безвезни.

apropo
meni se nije dopao ponovno okupljanje Smaka onomad u Areni. (blogovali smo o tome) Da nije bilo publike, koja je bila fenomenalna, bio bi to koncert ipsod svakog nivoa. Pokojni Boris je čitao tekstove!! jbte. jedini pomak su bili ženski prateći voklai, koje je lično doveo (i platio) Boris, da mu pokrivaju loše pevanje.

jbga. tako je bilo
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 17:13 16.01.2018

Re: Referenca

apropo
meni se nije dopao ponovno okupljanje Smaka onomad u Areni. (blogovali smo o tome) Da nije bilo publike, koja je bila fenomenalna, bio bi to koncert ipsod svakog nivoa. Pokojni Boris je čitao tekstove!! jbte. jedini pomak su bili ženski prateći voklai, koje je lično doveo (i platio) Boris, da mu pokrivaju loše pevanje.

jbga. tako je bilo


Nisam ni sumnjao Bebs pošto znam da itekako znaš mnogo o muzici da ćemo se složiti po tom pitanju - zvuk i u Areni i na Ušću nije ni meni zvučao poput grupa na svjetskom nivou ali je itekako bilo energije i muzika je prosto u zaista mnogo momenata tokom Smakovog koncerta dirala cca 18.000 ljudi u publici u dušu.

Oni su taj lošiji zvuk itekako popravili na audio miksu (mislim da ga je upravo po svom starom, široko poznatom među upućenima i obavještenima beskompromisnom, pristupu upravo radio Tole i to mi je zaista bilo sjajno kad sam ga slušao gledajući video snimku koncerta na RTS-u i zaista nemam zamjerke.

E sad ako se i ti slažeš sa (suludim) ocjenama da su tekstovi Smaka "idiotski" i "bezvezni" onda jeb'ga ali duboko sam uvjeren da ti to, kao STVARNI znalac kakvu te pozanajem, uopšte ne misliš.
maksa83 maksa83 17:41 16.01.2018

Re: Referenca

E sad ako se i ti slažeš sa (suludim) ocjenama da su tekstovi Smaka "idiotski" i "bezvezni" onda jeb'ga ali duboko sam uvjeren da ti to, kao STVARNI znalac kakvu te pozanajem, uopšte ne misliš.

Ali što si toliko zapeo čoveče? Meni su, odmah da ti kažem, ako baš hoću da budem nežan ti tekstovi, pa naivni i banalni (to sam ja sad fini da ne krene opet sumpor tamjan toksin anatema). Ali koga briga? Meni je jedan od naglupljih tekstova "1000 Godina" od Partibrejkersa pa ću svejedno tu pesmu da volim i sledećih 30 godina koliko već postoji.

Jasno je da imaš svoje Smak fetiš, i to je ok, ali moraš da prihvatiš da nekome tvoja krava nije sveta.

Ne postoji "dokaz" da su Smak tekstovi dobri, ne postoji autoritet kojim ćeš ti svoju fascinaciju da usadiš nekom drugom tako da mu se primi kao sopstverna. Ako ovo ne prihvatiš uletaćeš u ovakve konflikte, blogove, kontrablogove, mazanje govnima sa neznancima sa Interneta, a to je sve glupo i nedostojno.
c_h.arlie c_h.arlie 17:47 16.01.2018

Re: Referenca

JJ Beba
Али то није разлог да не приметим да су текстови Смака безвезни.

apropo
meni se nije dopao ponovno okupljanje Smaka onomad u Areni. (blogovali smo o tome) Da nije bilo publike, koja je bila fenomenalna, bio bi to koncert ipsod svakog nivoa. Pokojni Boris je čitao tekstove!! jbte. jedini pomak su bili ženski prateći voklai, koje je lično doveo (i platio) Boris, da mu pokrivaju loše pevanje.

jbga. tako je bilo

Ma dobro to.
To je ionako bilo da se okupimo.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 17:50 16.01.2018

Re: Referenca

Jasno je da imaš svoje Smak fetiš, i to je ok, ali moraš da prihvatiš da nekome tvoja krava nije sveta.


Čekaj Makso, ma nije to NIKAKO u pitanju (dajem ti svoju časnu riječ provincijalnog marginalca več isključivo ovo dole što spominjem i u odgovoru Bebi oko klinca (a iskreno tu računam i na tvog sina ne kao sljedbenika bilo kakve sekte bože sačuvaj več čisto kao bistrog klinca koji bi to lako mogao ukopčati i usvojiti kao svoj kritički "modus operandi" a ako se to desi biću zaista beskrajno srećan čovjek, jeb'ga kao što sam i ja realno tvoj đak - ne samo zbog tog što si mi drugarski poklonio Ivačkovićevu knjigu u kojoj sam saznao ihahaj stvari koje nisam znao već i - po drugim pitanjima kao što sam već i rekao) a što ćeš 100% ukapirati+skontati+skužiti ako pažljivo i sa razumjevanjem (koje nipošto ne dovodim u pitanje) pročitaš sve moje komentare a pogotovo diskusiju sa Štefom.

Inače, ja sam agnostik dakle, samo "slikovito" upotrebljavam te opštepoznate termine u toj linčijanskoj rečenici koju sa ogromnim zadovoljstvom ponavljam
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 17:52 16.01.2018

Re: Referenca

To je ionako bilo da se okupimo.


Si bio kao i legendarni Željko Obradović koji se oduševio?



Nema šta, senjor Čarlivoje, pravi si Srbin, kapa dole majstore

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:00 16.01.2018

Re: Referenca

naivni i banalni


Fair enough druže ali sam ubijeđen da bi ti ipak upotrijebio bar malo svoj zavidno jak mentalni procesor da obrazložiš precizno zašto tako misliš i ja bih iskreno volio sad da čujem, recimo na ovim gore citiranim tekstovima.

maksa83 maksa83 18:08 16.01.2018

Re: Referenca

Čekaj Makso, ma nije to NIKAKO u pitanju

Ok, ja ti kažem kako to izgleda sa strane, neko ti je srušio sneška i tebi je pao mrak na oči, koliko god ti pričao da si miran apsolutno ne odaješ takav utisak. Kako bih ti rekao, ja to kapiram (imam i ja svoje muzičke fetiše) ali takva eskalacija da je neko ovakav i onakav zato što su mu tekstovi Smaka idiotski, to ne ide...

Što se tiče Bebe, ja bih njoj sve verovao. (Nadam se da mi ona neće zameriti zbog ovoga što sledi).

Elem, Kevin Bacon ti je jedan u nizu holivudskih glumaca koji je zaražen gitarom (pored njega su to od poznatih npr. Richard Gere sa nekom nesagledivom kolekcijom, zatim The Dude himself - Jeff Bridges kog ćeš lako da nađeš kako grli svog Gretch Country Genetlemana), i dakle rešio Kevin Bacon da snimi film o tome, i mučio se, i nekako su skupili pare da ga izmontiraju i izašao je konačno prošle godine (ja kupio DVD prvi put u životu).

I sad, imaš na jućubu komade filma, i komad sa Anom Popović, i ako premotaš ovo dole na 00:27 videćeš zoom na jednu crvenokosu cicu koja najblaže rečeno baš, baš, pleni. Sad ti pogađaj ko je to.

maksa83 maksa83 18:10 16.01.2018

Re: Referenca

Fair enough druže ali sam ubijeđen da bi ti ipak upotrijebio bar malo svoj zavidno jak mentalni procesor da obrazložiš precizno zašto tako misliš i ja bih iskreno volio sad da čujem, recimo na ovim gore citiranim tekstovima.

Aomajko, ti stvarno ne razumeš. Ne postoji način da se taj osećaj prenese, ne postoji način da ti nekome objasniš da to treba da mu se sviđa kao što se tebi sviđa, i da ne treba da mu se ne sviđa. To je ludilo - pravljenje polica za knjige od krompir pirea. Ne umem to da kažem nikako drugačije.


bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:11 16.01.2018

Re: Referenca


Ok, ja ti kažem kako to izgleda sa strane, neko ti je srušio sneška i tebi je pao mrak na oči, koliko god ti pričao da si miran apsolutno ne odaješ takav utisak. Kako bih ti rekao, ja to kapiram (imam i ja svoje muzičke fetiše) ali takva eskalacija da je neko ovakav i onakav zato što su mu tekstovi Smaka idiotski, to ne ide...


Opet ponavljam zaista nije to u pitanju prijatelju.

Što se tiče Bebe, ja bih njoj sve verovao. (Nadam se da mi ona neće zameriti zbog ovoga što sledi).


Heh, pa ja ne bih baš sve ali tu smo negdje u mišljenjima i itekako tvoje podržavam.
JJ Beba JJ Beba 18:19 16.01.2018

Re: Referenca

zvuk i u Areni i na Ušću nije ni meni zvučao poput grupa na svjetskom nivou ali je itekako bilo energije

ne radi se samo o zvuku, loša je bila svirka a Boris je, blgorečeno, bio katastrofa.
rekoh jedini pomak su bili prateći, dali su nov zvuk bendu

a energije je bilo zahvaljujući publici koja je pevala od prve do poslednje pesme. nisu morali ni da sviraju

o Smaku bi mogli da divanimo mnogo, o Točku pogotovo, znamo se preko 30 godina, ali to nije moj fazon.
Neke pesme Smaka volim....
tekstovi su im daleko od poezije, koja je meni merilo dobrog teksta. Potpuno mi glupo da o tekstovima pričam na ovaj način. oni su lična Točkova stvar. ako on tako vidi stvari i svet oko sebe onda ja tu ne mogu ništa.

sećam se, jednom prilikom u našem društvu se našao Kepa (stariji) i pita ga neko da li su završili snimanje albuma i kako se zove. A kaže Kepa bukvalno citiram "Pitaj Točka, ne da ne znam šta znači nego ne umem ni da izgovOrim"
radilo se o albumu Egregor
JJ Beba JJ Beba 18:21 16.01.2018

Re: Referenca

I sad, imaš na jućubu komad filmae, i komad sa Anom Popović, i ako premotaš ovo dole na 00:27 videćeš zoom na jednu crvenokosu cicu koja najblaže rečeno baš, baš, pleni. Sad ti pogađaj ko je to.



bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:26 16.01.2018

Re: Referenca


Aomajko, ti stvarno ne razumeš. Ne postoji način da se taj osećaj prenese, ne postoji način da ti nekome objasniš da to treba da mu se sviđa kao što se tebi sviđa, i da ne treba da mu se ne sviđa. To je ludilo - pravljenje polica za knjige od krompir pirea. Ne umem to da kažem nikako drugačije.


Vidi ja uopšte ne pričam o nikakvom sviđanju ili ne sviđanju na što svako ljudsko biće ima 100% legitimno pravo kao i na izbor profesije, bračnog supružnika, lokaliteta gdje želi da živi, religijskog uvjerenja, političkog opredjeljenja, seksualne orijentacije i isto bi svakog ovako kritički samo slikovito "razapinjao" da bilo kom ljudskom biću to pravo spori već samo o dužnom respektu (koje može biti i prosto ćutanje) prema nečijem evidentno zdravorazumski repektabilnom djelu (ma nije u pitanju uopšte Smak već bilo ko ko je to i takvo djelo u stanju da stvori) u pogledu kvaliteta o kojem sam, opet ponavljam gore kod Štefa argumentovano precizno objasnio.

Dakle ako je već nešto "banalno" i "naivno" (ma bilo šta pričamo generalno a ne o Smakovim tekstovima) volio bi da taj neko koji to tvrdi jasno, precizno, argumentovano i objasni zašto donosi takav sud jer ja, recimo u nekom tom hipotetičkom primjeru, mislim upravo suprotno - i zaista bih volio da znam zbog čega čisto zbog "nabaždarene" i kvalitetne polemike i dijaloga u kojem bi se trudio da svojim zaista skromnim mentalnim kapacitetima precizno dokažem svojim argumentima da griješi i da nije u pravu (naravno ako je to slučaj, sasvim je takođe moguće da je on u pravu ali ja sam toliko minimalno normalan u smislu logičkog rasuđivanja da bih MOMENTALNO prihvatio njegovo mišljenje jer jasno vidim iz onoga što je poentirao da je u pravu i ja bih promijenio svoj, ma koliko da je bio prije toga "nabeđen" sud i nastavio dalje zaista pametniji nego prije naše diskusije. U suprotnom nikako ne bih. E samo se o tome radi Ni manje ni više, pod uslovom da sam savladao onu psihološki vrlo jebenu tačku o kojoj sam pričao da se ne ponavljam vidi gore.
c_h.arlie c_h.arlie 18:28 16.01.2018

Re: Referenca

maksa83
Fair enough druže ali sam ubijeđen da bi ti ipak upotrijebio bar malo svoj zavidno jak mentalni procesor da obrazložiš precizno zašto tako misliš i ja bih iskreno volio sad da čujem, recimo na ovim gore citiranim tekstovima.

Aomajko, ti stvarno ne razumeš. Ne postoji način da se taj osećaj prenese, ne postoji način da ti nekome objasniš da to treba da mu se sviđa kao što se tebi sviđa, i da ne treba da mu se ne sviđa. To je ludilo - pravljenje polica za knjige od krompir pirea. Ne umem to da kažem nikako drugačije.



Bojan nije akcentirao to o čemu ti govoriš.
maksa83 maksa83 18:33 16.01.2018

Re: Referenca

Bojan nije akcentirao to o čemu ti govoriš.

Gluposti !

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:34 16.01.2018

Re: Referenca


ne radi se samo o zvuku, loša je bila svirka a Boris je, blgorečeno, bio katastrofa.
rekoh jedini pomak su bili prateći, dali su nov zvuk bendu


I tu se slažemo ali djelimično jer sam osjetio gafove nije da nisam ali eto toplo preporučujem postproduciranu RTS snimku koncerta, zaista nemam zamjerke.

Slažemo se jer vjerovatno znaš da svaka grupa pa i svjetska koja krene da duge turneje ima velikih problema upravo u početnoj fazi tj. baš u tim prvim koncertima a nakon par se vrlo precizno uhodavaju da daleko bolje, sigurnije i impresivnije zvuče ma koliko se oni spremali za prvi koncert a Smak, realno, nije svirao zajedno prije Arene ihahahahaj godinama i to si ti kao i ja odlično primjetila u kvalitetu izvođenja.


ećam se, jednom prilikom u našem društvu se našao Kepa (stariji) i pita ga neko da li su završili snimanje albuma i kako se zove. A kaže Kepa bukvalno citiram "Pitaj Točka, ne da ne znam šta znači nego ne umem ni da izgovOrim"
radilo se o albumu Egregor


Hahahaha, vjerujem Bebo. Ni mi ovdje nismo nikako znali - mada je on svoje viđenje te riječi jasno napisao na omotu CD-a a sad samo skrećem pažnju, samo zainteresovanima naravno, da se od te davne 1999. kad je album izdat pojavilo poprilično zanimljivo, barem meni, objašnjenje na engleskoj wiki.
maksa83 maksa83 18:38 16.01.2018

Re: Referenca

Dakle ako je već nešto "banalno" i "naivno" (ma bilo šta pričamo generalno a ne o Smakovim tekstovima) volio bi da taj neko koji to tvrdi jasno, precizno, argumentovano i objasni zašto donosi takav sud jer ja, recimo u nekom tom hipotetičkom primjeru, mislim upravo suprotno - i zaista bih volio da znam zbog čega čisto zbog "nabaždarene" i kvalitetne polemike i dijaloga u kojem bi se trudio da svojim zaista skromnim mentalnim kapacitetima precizno dokažem svojim argumentima da griješi i da nije u pravu

N-ti put - ne postoji način da nekome dokažeš da je neka poetika "kvalitetna", pogotovo na tom lyrics uz muziku nivou. To zavisi od njegovog referentnog sistema, senzibiliteta - nj-e-g-a. Sve te stvari su što bi rekao agresor acquired taste.

Mogu da te nateram šmajserom da probaš sushi, ali ne mogu da te nateram da ti se sviđa, i ne smem da se naljutim ako kažeš "izvini, ovo je sranje". Samo znam da više ne treba da ti nudim sushi.

Ne verujem da mogu išta više da napišem da ti približim moj stav o tome pa ću samo da ostavim jedinu upotrebljivu definiciju "kvaliteta". Kvalitet je vrednost nečega, nekome. Ako to prihvatiš sve ostalo možeš sam da izvedeš, a dobro dođe i kad imaš posla sa ljudima kojima treba nešto da uradiš za pare.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 18:40 16.01.2018

Re: Referenca

maksa83
Bojan nije akcentirao to o čemu ti govoriš.

Gluposti !





Makso druže, ne diraj mi Čarlivoja branio me jedini tamo na onom blogu, nije zaista da mi je bilo čija pomoć potrebna, sve ja to mogu sam ali mi je značilo, itekako, jer uopšte nije morao da to uradi ali kad već jeste ja ne mogu da ga ne častim pićem kad budem dolazio u Beograd, kao i mister Tajsona (vidi prethodni blog), naravno pod uslovom ako obojica budu u mogućnosti da nađu i izdvoje malo svog vremena za mene što bih itekako cijenio da razbacimo drugarsku čupri uz pićence a nije isključeno i da se napijemo bez obzira na moj zaista mamautski mamurluk koji imam kad sasvim malo više popijem.
JJ Beba JJ Beba 18:43 16.01.2018

Re: Referenca


Slažemo se jer vjerovatno znaš da svaka grupa pa i svjetska koja krene da duge turneje ima velikih problema upravo u početnoj fazi tj. baš u tim prvim koncertima a nakon par se vrlo precizno uhodavaju da daleko bolje, sigurnije i impresivnije zvuče ma koliko se oni spremali za prvi koncert a Smak, realno, nije svirao zajedno prije Arene ihahahahaj godinama i to si ti kao i ja odlično primjetila u kvalitetu izvođenja.

ma vežbali su onoliko. nisu bili spremni. al kinta....
4krofnica 4krofnica 18:44 16.01.2018

Re: Referenca

JJ Beba
I sad, imaš na jućubu komad filmae, i komad sa Anom Popović, i ako premotaš ovo dole na 00:27 videćeš zoom na jednu crvenokosu cicu koja najblaže rečeno baš, baš, pleni. Sad ti pogađaj ko je to.






cicatzarica


c_h.arlie c_h.arlie 18:45 16.01.2018

Re: Referenca

maksa83
Dakle ako je već nešto "banalno" i "naivno" (ma bilo šta pričamo generalno a ne o Smakovim tekstovima) volio bi da taj neko koji to tvrdi jasno, precizno, argumentovano i objasni zašto donosi takav sud jer ja, recimo u nekom tom hipotetičkom primjeru, mislim upravo suprotno - i zaista bih volio da znam zbog čega čisto zbog "nabaždarene" i kvalitetne polemike i dijaloga u kojem bi se trudio da svojim zaista skromnim mentalnim kapacitetima precizno dokažem svojim argumentima da griješi i da nije u pravu

N-ti put - ne postoji način da nekome dokažeš da je neka poetika "kvalitetna", pogotovo na tom lyrics uz muziku nivou. To zavisi od njegovog referentnog sistema, senzibiliteta - nj-e-g-a. Sve te stvari su što bi rekao agresor acquired taste.

Mogu da te nateram šmajserom da probaš sushi, ali ne mogu da te nateram da ti se sviđa, i ne smem da se naljutim ako kažeš "izvini, ovo je sranje". Samo znam da više ne treba da ti nudim sushi.

Ne verujem da mogu išta više da napišem da ti približim moj stav o tome pa ću samo da ostavim jedinu upotrebljivu definiciju "kvaliteta". Kvalitet je vrednost nečega, nekome. Ako to prihvatiš sve ostalo možeš sam da izvedeš, a dobro dođe i kad imaš posla sa ljudima kojima treba nešto da uradiš za pare.

Izvini Makso, ne verujem da si u pravu po definiciji kvaliteta.
Pretpostavka dobre definicije kvaliteta je upravo na suprotnom kraju od nekome.
Upravo je bitna agregirana, kumulativna koliličina tih nekih, kao bi kvalitet, tj., njegova definicija postala validna ... a da bi taj isti kvalitet, potom, postao mera po sebi, gotovo nezavisna od tog nekoga.
maksa83 maksa83 18:46 16.01.2018

Re: Referenca

Makso druže, ne diraj mi Čarlivoja

Ne obraćaj pažnju, moja odluka je da u razgovore sa Čarlivojem ulažem istu količinu mentalne energije kao i on u razgovore sa nama, dakle mahom samo jednosložno, kategorično i ne mnogo smisleno. (I spremno po jedno izvinjenje u svakom džepu.)
c_h.arlie c_h.arlie 18:47 16.01.2018

Re: Referenca

bojan ljubomir jugovic
maksa83
Bojan nije akcentirao to o čemu ti govoriš.

Gluposti !





Makso druže, ne diraj mi Čarlivoja branio me jedini tamo na onom blogu, nije zaista da mi je bilo čija pomoć potrebna, sve ja to mogu sam ali mi je značilo, itekako, jer uopšte nije morao da to uradi ali kad već jeste ja ne mogu da ga ne častim pićem kad budem dolazio u Beograd, kao i mister Tajsona (vidi prethodni blog), naravno pod uslovom ako obojica budu u mogućnosti da nađu i izdvoje malo svog vremena za mene što bih itekako cijenio da razbacimo drugarsku čupri uz pićence a nije isključeno i da se napijemo bez obzira na moj zaista mamautski mamurluk koji imam kad sasvim malo više popijem.

Hvala na pozivu, no, ja sam atipičan Srbin - to jest, alkohol ne pijem.
Nema veze, popiću čaj od šipka, a ukoliko nema onda od nane - a može i od kamilice.
JJ Beba JJ Beba 18:48 16.01.2018

Re: Referenca



cicatzarica

maksa83 maksa83 18:51 16.01.2018

Re: Referenca

Izvini Makso, ne verujem da si u pravu po definiciji kvaliteta.

Ne treba meni da veruješ, treba da veruješ Geraldu M. Weinbergu koji se time uspešno bavi poslednjih 60 godina. Imaš konsultante, a on je konsultant konsultanata. Ja bih voleo da sam se sam setio te definicije, ali nisam. To je jedina definicija koja radi kad zatreba. Sve ostalo je mršenje.
marco_de.manccini marco_de.manccini 19:00 16.01.2018

Re: Referenca

Ne treba meni da veruješ, treba da veruješ Geraldu M. Weinbergu

Ау, а 'тедох рећи да ме стил подсећа на ону дефиницију проблема -- разлика између жељеног и перцепираног -- кад оно ...
maksa83 maksa83 19:01 16.01.2018

Re: Referenca

Ау, а 'тедох рећи да ме стил подсећа на ону дефиницију проблема -- разлика између жељеног и перцепираног -- кад оно ...

Hendrix na nebu i deda Gerald na zemlji.

Neka bude volja njhova.


Edit: Weinbergov kanon je nešto najpametnije i najkorisnije što sam ikad pročitao.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 19:03 16.01.2018

Re: Referenca

N-ti put - ne postoji način da nekome dokažeš da je neka poetika "kvalitetna", pogotovo na tom lyrics uz muziku nivou. To zavisi od njegovog referentnog sistema, senzibiliteta - nj-e-g-a. Sve te stvari su što bi rekao agresor acquired taste.

Mogu da te nateram šmajserom da probaš sushi, ali ne mogu da te nateram da ti se sviđa, i ne smem da se naljutim ako kažeš "izvini, ovo je sranje". Samo znam da više ne treba da ti nudim sushi.

Ne verujem da mogu išta više da napišem da ti približim moj stav o tome pa ću samo da ostavim jedinu upotrebljivu definiciju "kvaliteta". Kvalitet je vrednost nečega, nekome. Ako to prihvatiš sve ostalo možeš sam da izvedeš, a dobro dođe i kad imaš posla sa ljudima kojima treba nešto da uradiš za pare.


Vidi šefe ja se nikako ne slažem s tobom jer vrlo sam precizno gore kod štefa razdvojio senzibilitet i sviđanje (kao odliku koja zavisi od čisto idejne postavke djela) a kvalitet (o kojem ti pričaš) isključivo od lične kvalitativne skale koju svi mi kao ljudska bića nesporno imamo jer imamo čula - oči i uši (pa i miris jer spominješ hranu a neka art djela izložena u muzejima npr. ga i imaju kao svoju odliku ali to je beznačajno jer je diferencionalno mali element koji teži nuli u poređenju sa ogromnom većinom umjetničkih djela koji ga uopšte nemaju kao svoju odliku) i možemo sasvim jasno da uočimo šta je bolje ili lošije u tom pogledu od čega (što sam gore takođe precizno objasnio i dokazao spominjući brojne primjere iz različitih umjetničkih disciplina).

I da ti slikovito poentiram u tvom super poređenju sa hranom (jer realno često čujemo izraz konzumenti muzike, filma, slikarstva itd.) potpuno se slažem da ako mi se sushi ne sviđa ja ne mogu nikako da tvrdim da mi se sviđa jer to nije istina i ne volim da lažem i sigurno da bi se tu stvar završila (ili bih ćutke to odbio da jedem poslije par zalogaja) ali nikako ne bih rekao da je sranje (naravno pod uslovom da sam savladao uspješno onu psihološki vrlo zajebanu tačku koju svi mi kao ljudska bića imamo) ako je zaista kuhar vrsni majstor svog zanata što bi svako osjetio zbog profi recepture, kvaliteta pripreme i kuhanja ali ako bi to bila nemarna splačina nekog neostvarenog i wannabe spravljača hrane pa i wannabe kuhara imao bih potpuno pravo da kažem da je njesra. U suprotnom ne bih, rekao bih mu hbg druže uz dužno poštovanje prema tvojoj profi vještini, jest da ja nisam nikakav gurman niti sam u stanju sebi da napravim jaje na oko, ali meni se ovo iskreno ne sviđa, šta da ti radim, ne mogu da te lažem da mi se sviđa kada me svaki zalogaj viljuškom tjera na povraćanje.

I on bi mi rekao (ako pretpostavimo da je normalan čovjek a ne neki ego manijalkalni psihopata narcisoidno zaljubljen u svoj rad koji od svakoga očekuje da mu njegovo jelo bude upravo ona "sveta krava" ili "fetiš" što meni Smak u nekoj mjeri priznajem jeste ali ZAISTA nije u potpunosti): Okej, napraviću ti šefe nekom drugom prilikom nešto drugo što će ti se možda više dopasti.

I kraj priče.



Dakle bez obzira što očigledno ne možemo da se razumijemo u ovoj diskusiji iako bi zaista trebalo jer sam sasvim logičan i precizan (heh volio bih zaista da ovo sve i Docs čita da čujem njegovo mišljenje bez obzira da li se slaže sa mnom ii ne) veliko ti hvala na drugarskoj i fer diskusiji jer me navodiš i inpirišeš da pravim ovakva slikovita poređenja koja dobro ilustruju i potvrđuju moju "tezu" koju nije isključeno i da sjednem i napišem kompilirajući sve ovo što sam većini odgovarao i thx again mate! kapa dole

I što se tiče kvaliteta lirike tekstova čisto sumnjam da Brajović ne bi mogao lako da te ubjedi da griješiš po tom pitanju, s obzirom da je stvarno stručnjak u tom polju. Možda griješim, ali iskreno mislim da bi mogao.
blogovatelj blogovatelj 19:16 16.01.2018

Re: Referenca

Али то није разлог да не приметим да су текстови Смака безвезни.


Aman, pa u ovome i jeste cela poenta. Ludak se ostrvio na mene samo zbog toga. I ja sam odrastao uz Smak. Uz koga bih drugo i mogao u Kragujevcu u svojim formativnim godinama? Nigde nikada nisam rekao da su loša grupa, ali od prve sekunde tvrdim da imaju idiotske tekstove, a to je dilei bilo sasvim dovoljno.
maksa83 maksa83 19:18 16.01.2018

Re: Referenca

Uz koga bih drugo i mogao u Kragujevcu u svojim formativnim godinama?


narcis narcis 19:42 16.01.2018

Re: Referenca

Hendrix na nebu .

HA, ja tateta nisam dugo smatrao za nešto vredno pažnje, davili me ovi moji tate ovo tate ono, puste onu maglu , onu lisicu , ništa davež.
e jednog dana neki iskopa neke snimke sa wudstoka, daklem kad sam čuo himnu pa potom kalašnjikova njegovog, ostao sam bez texta. nisam mogo da dođem sebi ko kad me onaj kreten rembrant opalio sciglu u glavu, divljak mogo da mi udari čvrgu il šamar a ne da mi slomi glavu sciglu.
ottad sam postao vernik na tateta, al idalje samo na svirke uživo, studijske stvari me idalje čine ladnim, ono jes sag gi malo bolje čujem al mi idalje nije o to,sve do to ima bilo kakvu harmoniju-kompoziciju-kakose već to stručno zove meni nije al kad se raspadne i počne da cedi suvu drenovinuonda mi nešto lepo oko srca.
a sag ko ćega znae što.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:49 16.01.2018

Re: Referenca

ako premotaš ovo dole na 00:27 videćeš zoom na jednu crvenokosu cicu koja najblaže rečeno baš, baš, pleni. Sad ti pogađaj ko je to.




Gde ja grešim?

Milsim da kapiram, ali se nešto ne poklapa.
bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 19:49 16.01.2018

Re: Referenca


blogovatelj

Aman, pa u ovome i jeste cela poenta. Ludak se ostrvio na mene samo zbog toga. I ja sam odrastao uz Smak. Uz koga bih drugo i mogao u Kragujevcu u svojim formativnim godinama? Nigde nikada nisam rekao da su loša grupa, ali od prve sekunde tvrdim da imaju idiotske tekstove, a to je dilei bilo sasvim dovoljno.



Okej sad si se konačno urazumio i smirio pa da ti odgovorim. Nisam uopšte "ludak" što sam se s pravom ostrvio na tebe na onom blogu i ustvrdio da si pretenciozna muzička neznalica (za razliku od Bebe i Makse) jer ja sam to
vjeruj mi druže daaaavno ukapirao po tvojim komentarima o muzici i uopšte ti nigdje nisam tvrdio da ti sporiš da je Smak u čisto u muzičkom smislu odlična grupa jer sam dovoljno normalan da vidim da ti to uopšte ne radiš ali sam ti s razlogom
sporio da jesi pretenciozan, nabjeđen i umišljen da o muzici nešto znaš kad je
očigledno iz aviona vidim da ne znaš i to ti argumentovano pokazujem u s moje strane fer i drugarskoj privatnoj prepisci s tobom jer iza tog svog mišljenja stojim 200% sa svojim NEOBORIVIM argumentima a ti sve gori i gori i gori i gori i gori (bar od prnjavorskog Jošika do banjalučkih Rosulja) samo zato što si nažalost sujetan čovjek i nisi savladao onu psihološki vrlo zajebanu tačku koju svi imamo jer umjesto da ju savladaš i prihvatiš moju fer pažnju koju ti dajem u privatnoj prepisci i uvažiš da daaaaaaaaleko više znam o tome od tebe i pristaneš da nešto i naučiš od mene - ti ipak zbog sujete kulminiraš sa ličnim prostačkim uvredama i javno lažeš o meni (što uzgred u ovih 10 godina koliko sam na blogu NIKO NIKADA NIJE URADIO jer zaista i nema razloga pošto to niko i nije imao razloga da u mom sasvim časnom životu, vjeruj mi, to radi a ja sam u svojim kasnim tridesetim i nekih cca 24 godine se bavim ipak KONKRETNIM radom i muzikom u šta se možeš uvjeriti na internetu i treba da te bude sram, lažovčino jedna kragujevačka i treba da te se stide tvoji bivši sugrađani kao što se ja s pravom stidim svojih prnjavorčana koji to otvoreno javno rade jer ipak predstavljaju moj rodni grad koji ja beskrajno volim u veoma ružnom svjetlu. (ovaj put sorry sasvim namjeran bold jer 100% zaslužuješ da ti se kaže ne bi li konačno i sam shvatio kakav si zapravo )

Izvoli budi čovjek, kao što sam se uvjerio 100% da nisi jer ne možeš da kontrolišeš svoju monumentalnu sujetu (btw, znamo iz religijske literature s pravom "naveći smrtni grijeh" ) i kao što sam rekao kopiraj honološki i objavi kompletnu našu prepisku iza koje stojim kao pravedan, pristojan i časan čovjek 100% i svima ovdje pokaži da sam u pravu jer govorim istinu da besramno lažeš i unižavaš me kao čovjeka, što ti upšte ne zamjerim, shvati me čovječe jer moji mnogobrojni prijatelji i ja odlično znamo ko sam i nisam to što ti tvrdiš da jesam samo zato što si kažem, nažalost, sujetan čovjek.

Dakle pobjedi sujetu i izvoli budi čovek i kopiraj svu, hronološki od početka do kraja našu prepisku.

Nema ljutiš šefe, što kaže Hadžimanov.


JJ Beba JJ Beba 19:50 16.01.2018

Re: Referenca

ali od prve sekunde tvrdim da imaju idiotske tekstove, a to je dilei bilo sasvim dovoljno.

skuliraj bre, imaš bre pravo da ti se ne opada, skroz je legitimno
maksa83 maksa83 19:52 16.01.2018

Re: Referenca

Gde ja grešim?

Milsim da kapiram, ali se nešto ne poklapa.

Ne grešiš, odande treba da pustiš, pa sačekaš par sekundi, to je tačka od koje kreću fotke.

maksa83 maksa83 19:53 16.01.2018

Re: Referenca

Nisam uopšte "ludak" što sam se s pravom ostrvio na tebe na onom blogu i ustvrdio da si pretenciozna muzička neznalica (za razliku od Bebe i Makse) jer ja sam to
vjeruj mi druže daaaavno ukapirao po tvojim komentarima i uopšte ti nigdje
nisam sporio da ti sporiš da je Smak u čisto u muzičkom smislu loša grupa jer sam dovoljno normalan da vidim da ti to uopšte ne radiš ali sam ti s razlogom
sporio da jesi pretenciozan, nabjeđen i umišljen da o muzici nešto znaš kad je
očigledno iz aviona vidim da ne znaš i to ti argumentovano pokazujem u s moje strane fer i drugarskoj privatnoj prepisci s tobom jer iza tog svog mišljenja stojim 200% sa svojim NEOBORIVIM argumentima a ti sve gori i gori i gori i gori i gori (bar od prnjavorskog Jošika do banjalučkih Rosulja) samo zato što si nažalost sujetan čovjek i nisi savladao onu psihološki vrlo zajebanu tačku koju svi imamo jer umjesto da ju savladaš i prihvatiš moju fer pažnju koju ti dajem u privatnoj prepisci i uvažiš da daaaaaaaaleko više znam o tome od tebe i pristaneš da nešto i naučiš od mene - ti ipak zbog sujete kulminiraš sa ličnim prostačkim uvredama i javno lažeš o meni (što uzgred u ovih 10 godina koliko sam na blogu NIKO NIKADA NIJE URADIO jer zaista i nema razloga pošto to niko i nije imao razloga da u mom sasvim časnom životu, vjeruj mi, to radi a ja sam u svojim kasnim tridesetim i nekih cca 24 godine se bavim ipak KONKRETNIM radom i muzikom u šta se možeš uvjeriti na internetu i treba da te bude sram, lažovčino jedna kragujevačka i treba da te se stide tvoji bivši sugrađani kao što se ja s pravom stidim svojih prnjavnjavorčana koji to otvoreno javno rade jer ipak predstavljaju moj rodni grad koji ja beskrajno volim u veoma ružnom svjetlu.


Oficijelno si napisao najdužu rečenicu na ovom blogu, i-kad.
JJ Beba JJ Beba 19:56 16.01.2018

Re: Referenca

Oficijelno si napisao najdužu rečenicu na ovom blogu, i-kad.

sve jedna? ajd da probam da pročitam

edit
stvarno jedna
c_h.arlie c_h.arlie 19:56 16.01.2018

Re: Referenca

maksa83
Izvini Makso, ne verujem da si u pravu po definiciji kvaliteta.

Ne treba meni da veruješ, treba da veruješ Geraldu M. Weinbergu koji se time uspešno bavi poslednjih 60 godina. Imaš konsultante, a on je konsultant konsultanata. Ja bih voleo da sam se sam setio te definicije, ali nisam. To je jedina definicija koja radi kad zatreba. Sve ostalo je mršenje.

Meni je, ipak, lakše da verujem tebi - jer sam tebe pročitao, a toga nisam.
Svejedno - meni je moja definicija valjanija.
c_h.arlie c_h.arlie 19:57 16.01.2018

Re: Referenca

maksa83
Nisam uopšte "ludak" što sam se s pravom ostrvio na tebe na onom blogu i ustvrdio da si pretenciozna muzička neznalica (za razliku od Bebe i Makse) jer ja sam to
vjeruj mi druže daaaavno ukapirao po tvojim komentarima i uopšte ti nigdje
nisam sporio da ti sporiš da je Smak u čisto u muzičkom smislu loša grupa jer sam dovoljno normalan da vidim da ti to uopšte ne radiš ali sam ti s razlogom
sporio da jesi pretenciozan, nabjeđen i umišljen da o muzici nešto znaš kad je
očigledno iz aviona vidim da ne znaš i to ti argumentovano pokazujem u s moje strane fer i drugarskoj privatnoj prepisci s tobom jer iza tog svog mišljenja stojim 200% sa svojim NEOBORIVIM argumentima a ti sve gori i gori i gori i gori i gori (bar od prnjavorskog Jošika do banjalučkih Rosulja) samo zato što si nažalost sujetan čovjek i nisi savladao onu psihološki vrlo zajebanu tačku koju svi imamo jer umjesto da ju savladaš i prihvatiš moju fer pažnju koju ti dajem u privatnoj prepisci i uvažiš da daaaaaaaaleko više znam o tome od tebe i pristaneš da nešto i naučiš od mene - ti ipak zbog sujete kulminiraš sa ličnim prostačkim uvredama i javno lažeš o meni (što uzgred u ovih 10 godina koliko sam na blogu NIKO NIKADA NIJE URADIO jer zaista i nema razloga pošto to niko i nije imao razloga da u mom sasvim časnom životu, vjeruj mi, to radi a ja sam u svojim kasnim tridesetim i nekih cca 24 godine se bavim ipak KONKRETNIM radom i muzikom u šta se možeš uvjeriti na internetu i treba da te bude sram, lažovčino jedna kragujevačka i treba da te se stide tvoji bivši sugrađani kao što se ja s pravom stidim svojih prnjavnjavorčana koji to otvoreno javno rade jer ipak predstavljaju moj rodni grad koji ja beskrajno volim u veoma ružnom svjetlu.


Oficijelno si napisao najdužu rečenicu na ovom blogu, i-kad.

Da je prešišao Milana Novkovića, Tasu i koca ?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:58 16.01.2018

Re: Referenca

Ne grešiš, odande treba da pustiš, pa sačekaš par sekundi, to je tačka od koje kreću fotke.


A to, onda je ok, sad se slaže.

bojan ljubomir jugovic bojan ljubomir jugovic 19:59 16.01.2018

Re: Referenca

Oficijelno si napisao najdužu rečenicu na ovom blogu, i-kad.




Hahaha, created by Bojan Ljubomir/inspired by "blogovatelj"
c_h.arlie c_h.arlie 20:01 16.01.2018

Re: Referenca

maksa83
Makso druže, ne diraj mi Čarlivoja

Ne obraćaj pažnju, moja odluka je da u razgovore sa Čarlivojem ulažem istu količinu mentalne energije kao i on u razgovore sa nama, dakle mahom samo jednosložno, kategorično i ne mnogo smisleno. (I spremno po jedno izvinjenje u svakom džepu.)

Nisi u pravu !
Eeee, da - ne moraš da se izvinjavaš.
Ja svakom (svom, tvom, ...) komentaru poklonim dostojnu pažnju.
To što neko misli da se zezam ... ne znam šta da kažem.
JJ Beba JJ Beba 20:26 16.01.2018

Re: Referenca

Gde ja grešim?

Milsim da kapiram, ali se nešto ne poklapa.


tata Mića
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:36 16.01.2018

Re: Referenca


Ćao Bejbi :))))
Gospodja Klara Gospodja Klara 21:35 16.01.2018

Re: Referenca

I sad, imaš na jućubu komad filmae, i komad sa Anom Popović, i ako premotaš ovo dole na 00:27 videćeš zoom na jednu crvenokosu cicu koja najblaže rečeno baš, baš, pleni. Sad ti pogađaj ko je to.





oko 00:30

Za cicu
JJ Beba JJ Beba 21:39 16.01.2018

Re: Referenca


Za cicu

JJ Beba JJ Beba 21:40 16.01.2018

Re: Referenca

hoochie coochie man

Ćao Bejbi :))))

Čao bre
docsumann docsumann 22:11 16.01.2018

Re: Referenca

c_h.arlie


čarli, da li bi mogao da mi se izvineš?
misim onako, ništa posebno.

dopada mi se fazon. skroz je hot.
c_h.arlie c_h.arlie 22:27 16.01.2018

Re: Referenca

docsumann
c_h.arlie


čarli, da li bi mogao da mi se izvineš?
misim onako, ništa posebno.

dopada mi se fazon. skroz je hot.

Izvinjavam se !
Ovo samo tebi - akontativno.
... jer si dobar čovek.
docsumann docsumann 22:30 16.01.2018

Re: Referenca


narcis narcis 22:39 16.01.2018

Re: Referenca

c_h.arlie
docsumann
c_h.arlie


čarli, da li bi mogao da mi se izvineš?
misim onako, ništa posebno.

dopada mi se fazon. skroz je hot.

Izvinjavam se !
Ovo samo tebi - akontativno.
... jer si dobar čovek.

pojasni ovo, svojim rečima
blogovatelj blogovatelj 02:35 17.01.2018

Re: Referenca

Nema šta, senjor Čarlivoje, pravi si Srbin, kapa dole majstore


Evo, to je ta sorta, znam takvih ihahaj. Sorta koja voli Smak ne jer razvaljuju kako sviraju, nego jer su Srbi. I takvi uvek, ali uvek, poistovecuju Smak sa Tockom. Njima su ostali clanovi benda tu uglavnom dekoracija.

PS.

A najponosniji su kad cuju Mars na Drinu. Tad im dziberizam najjace proradi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana