Društvo| In memoriam| Istorija

Čovek, grad, put

Boris Drenca RSS / 18.01.2018. u 19:31

ČOVEK

Kosovska-Mitrovica.jpg 

Ubijenog čoveka nisam poznavao. Upoznali smo se nekoliko puta. Nekoliko puta smo razgovarali, više puta govorili i slušali u istoj prostoriji (nije obavezno da je bila prostorija) sa još nekim ljudima. Generalno znao sam ga koliko i većina novinara koji su se 'bavili' Kosovom. Ali ga nisam poznavao. Neke kolege i dragi prijatelji su ga poznavali prilčno dobro.

Mene je podsećao na jednog drugog čovekaiz javnog života. Po izgledu i načinu govora. Mirno , bez padanja u vatru objašnjavanje.

Znam priču o prvim posleratnim mesecima u Mitrovici 1999. godine. Tačnije verujem u tu priču. Verovatno zbog toga što sam je čuo od nekoliko ljudi. Koji se možda poznaju , ali svakako nisu iz 'iste priče'.

Posle Savindana u Pećkoj patrijaršiji 2002. godine sam se novinarski sve više udaljavao od Kosova. O, pre neki dan ubijenom, čoveku sam slušao od kolega i zajedničkih poznanika. Nisam previše ulazio u priču. Kosovo mi je postajalo i ostajalo sve dalje.

Znao sam da ima ideje , drastično drugačije od ideja političara u Beogradu koji preko svojih ljudi vladaju Srbima na Kosovu. Znao sam da su mu sudili bez namere da ga osude. Nekome je to bilo dovoljno da mu presudi.

Razloge ne znam, možda nagađam, ali ima ljudi koji stvari prate i gledaju iz drugačijeg ugla nego što je moj tupi.

Deluje da će ovo ubistvo za početak ostaviti veliki trag u njegovom gradu a posle i u zemlji gde živim(o). I da će sve to najmanje veze imati sa samim Kosovom.

GRAD

U taj grad sam prvi put došao nekog marta 1998. godine. Pažljiviji hroničari će se setiti da je tog dana naoružani kosovski Albanac (mislim da nije bio jedan , nego jetaj jedan nađen) pucao na policajce na pijaci. I da su ga posle sat vremena našli mrtvog negde u podnožju onog solitera na južnoj strani grada (tamo je i pijaca bila). Posle me je , čudnim spletom okolnosti u taj grad put nanosio obično po nekim sivim i mokrim danima, čak i leti.

Kasnije, kada su ga, balkansko ludilo i glupost, podelili na dva grada išiao sam u sasvim nenovinarskoj ulozi . Za jedne sam bio izdajnik koji radi za okupatora dok sam za druge bio stranac iako su mi se obraćali na mom maternjem jeziku.

O tom gradu ne mislim ništa loše. Mislim loše o situaciji u kojoj žive ljudi kojima ime tog grada stoji na ličnim dokumentima. Sve što sam tamo viđao podseća me na reči ubijenog čoveka koje se danas besomučno dele po društvenim mrežama. Kriminal na sve strane, zakon kao misaona imenica, 'organizovana' ljudska naseobina samo spletom okolnosti... Loše mislim o tome što ni ne pokušavaju ništa da promene.

Kada sam bio tamo leta ili jeseni (nikada nisam pazio na datume) 2003. godine sedeo sam sa kolegom (Veljo ili Neša) i pio kafu u jednom kafiću sa pogledom na Most (taj). U tom i okolnim kafićima sedeli su neki 'opasni' momci koji su gledali u Most. Na stolovima su im stajali mobilni telefoni i motorole.

U jednom trenutku su se uzmuvali . Iz pravca mosta je naišlo blindirano vozilo KFOR policije. Prošlo je ulicom između kafića i stalo ispred jedne zgrade . 'Policijska stanica', rekao nam je konobar.' Popiju kafu tamo i okrenu se pa preko mosta. Nikada se ne zadržavaju ovde na severu. Plaše se.'

Okrenuo sam se ponovo ka mostu. Pored onog u kome smo sedeli bila su još bar tri kafića. Posmatrao sam velikog debelog pacova kako lenjo prelazi ulicu i nestaje ispod platforme drugog kafića.

'Hoćemo li da jedemo nešto?' pitao me je kolega . ' Ne mogu sada , hajde da jedemo u Prištini.'

Kada god pomislim na taj grad setim se tog pacova. Ne znam , ali ne verujem da će ikada ljudi u severnom delu grada ikada dići glas i reći da ne žele isto što i političari u Beogradu. Ne mislim loše o gradu i ljudima, samo mi je žao.

PUT

Pričao je jedan čovek da postoje 'oni koji znaju' i mi drugi. Na pitanje šta znaju odgovarao je 'kada bih znao ja bih bio Oni'.

Neverovatna je potreba ljudi koji žive na ovim prostorima da glorifikuju ne samo pokojnike već i njihove ideje. Cenim da je to zbog nedostatka svojih. A i lakše je zaklinjati se u imaginarne ideje koje kreator ne može da objasni i koje nikome nisu jasne nego probati da se razumeju i prilagode vremenu i okolnostima u kojima se živi.

Zbog toga će u zaklinjanje u ime i ideje ubijenih biti glasnije što ideje budu nejasnije. Voleli bi da su makar delić toga razumeli pa da mogu da se hvale da su 'Oni koji znaju' što ubijeni nikada nisu tvrdili. A ostaće samo prazna klepetala i uvreda kao takva.

Ubijeni ljudi to nisu zaslužili. A njihove porodice nisu zaslužile da se svaka budala hvali poznanstvom ili razumevanjem njihovih dragih.



Komentari (239)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:04 18.01.2018

nije grad kriv

O tom gradu ne mislim ništa loše.


Grad kao grad, kao Mostar, Sarajevo... mogao je biti lutka suživota a postao je leglo manipulacija nacionalnim sentimentima a, na samom delu, stecište najbizarnijeg mogućeg kriminala.

Pričao je jedan čovek da postoje 'oni koji znaju' i mi drugi. Na pitanje šta znaju odgovarao je 'kada bih znao ja bih bio Oni'.


sigurno da oni koje rade u jezgrima aparatusa znaju više od onih koji su izvan te priče.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 21:13 18.01.2018

Znakovi pored puta


Ribozom Ribozom 21:26 18.01.2018

VUCICU, OSTAVKA!!!

Dobro da si se upisao u drustvo albanskih botova i evrotrolova stavom da na severu sve go kriminalac, 60-70.000 kriminalaca.
Samo su gori od njih SNS botovi sto suze rone sendvicarske.

A na Tasinom blogu juce, ko na svakoj dobroj sahrani, pocela i muzika da se pusta, i vicevi da se pricaju.

A tesko vam je da pozovete nekoga i pitate gde su pobegle ubice nakon atentata, u koju od one dve ulice u severnoj mitrovici su se sakrili.
A srpski mediji spinuju vestima iz Pristine, jok, ce da kazu Pacoli je narucio ubistvo, brate Srbi su.

Nisu srbi govna, vec evropa sve sa svojim kolonijalnim upravnikom u srbiji i svojim trolovskim medijima.
predatortz predatortz 21:56 18.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

principessa_etrusca
Не могу да кажем да нисам разочарана да се није нашло неколико десетина хиљада људи да дођу на гробље и у Рузвелтову да одају пошту српском демократском политичару који је брутално убијен у атентату.


Meni je to dokaz da je vredeo. Da nije, vođa bi izdao naređenje da njegova pešadija ide u kolonama, plačući i obećavajući osvetu.

Ovako, otišao je onaj ko je osetio potrebu da ode. Tako je, uvek, najbolje.
Boris Drenca Boris Drenca 22:00 18.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Ribozom


Dobro da si se upisao u drustvo albanskih botova i evrotrolova stavom da na severu sve go kriminalac, 60-70.000 kriminalaca.


Gde? Gde?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:03 18.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Meni je to dokaz da je vredeo. Da nije, vođa bi izdao naređenje da njegova pešadija ide u kolonama, plačući i obećavajući osvetu.

Ovako, otišao je onaj ko je osetio potrebu da ode. Tako je, uvek, najbolje.


I meni je nekako ovako normlanije.
Da mi budemo objektivni ipak. Nije previše ljudi nešto ginulo za njim i njegovim idejama ovde. Kod "prve Srbije" se tretirao malo izdajnički, a kod "druge" malo mirisao na Slobu, a na drugom mestu ta "druga Srbija" se baš i nije previše zanimala šta se to dešava sa Kosovom, srspkim političarima na Kosovu.

Naknadna ljubav i razumevanje su malo bljutavi.

Ono u Mitrovici je slojevitije.
Prvi utisak je, pa kad ste ga toliko voleli što ne dobi ni jedan mandat?
A drugi je da je možda strah ogroman a da je ovakav čin ipak uspeo da pobedi taj strah.
predatortz predatortz 22:20 18.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Ono u Mitrovici je slojevitije.
Prvi utisak je, pa kad ste ga toliko voleli što ne dobi ni jedan mandat?
A drugi je da je možda strah ogroman a da je ovakav čin ipak uspeo da pobedi taj strah.


Drugo je to dole...
Ma koliko se ne slagali, vežu ih zajednička sudbina i zajednički strahovi.
Iz ovih cipela mi to ne možemo da razumemo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:32 18.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

principessa_etrusca
Не могу да кажем да нисам разочарана да се није нашло неколико десетина хиљада људи да дођу на гробље и у Рузвелтову да одају пошту српском демократском политичару који је брутално убијен у атентату.


došli su ljudi koji su ga voleli. 1000. to je današnjica srbije. sparta. ostalo je polivačina. vi koji ste vredeli ne živite više u ovoj zemlji.
niccolo niccolo 23:47 18.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

principessa_etrusca
Не могу да кажем да нисам разочарана да се није нашло неколико десетина хиљада људи да дођу на гробље и у Рузвелтову да одају пошту српском демократском политичару који је брутално убијен у атентату.


A ja sam više razočaran što se stalno tek uz sanduk setimo da je neki političar dobar za zemlju. I što za života većinski glasamo druge...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:56 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Prvi utisak je, pa kad ste ga toliko voleli što ne dobi ni jedan mandat?

jer su ljudi ucenjeni da glasaju za drugog kandidata. prećeno im je na sve načine, i dodavani su glasovi kasnije, u njihovo ime su glasali, falsifikovali su sve što su mogli, a njemu se stranka razbežala jer su SVI dobili pretnje da će izgubiti posao i oni i deca i žena i ko šta sve ne. kako nije jasno to do sad?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:02 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

niccolo


A ja sam više razočaran što se stalno tek uz sanduk setimo da je neki političar dobar za zemlju. I što za života većinski glasamo druge...


Ja se nisam setio uz sanduk, pisao sam o čoveku, ovde, jer sam smatrao da je čist. Tako da ja nisam u ovoj tvojoj množini. Smrt Olivera je sramota Vojske Srbije. SRAM VAS BILO, GOSPODO.
principessa_etrusca principessa_etrusca 03:56 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

predatortz
principessa_etrusca
Не могу да кажем да нисам разочарана да се није нашло неколико десетина хиљада људи да дођу на гробље и у Рузвелтову да одају пошту српском демократском политичару који је брутално убијен у атентату.


Meni je to dokaz da je vredeo. Da nije, vođa bi izdao naređenje da njegova pešadija ide u kolonama, plačući i obećavajući osvetu.

Ovako, otišao je onaj ko je osetio potrebu da ode. Tako je, uvek, najbolje.

Наравно да сам мислила на људе слободне воље, а не на зомбије који следе налоге власти.

Управо сам разочарана тиме што је толико мало људи осетило потребу да изађе и ода пошту (а) политичару Оливеру Ивановићу и (б) Оливеру Ивановићу као жртви политичког атентата.
principessa_etrusca principessa_etrusca 04:21 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Srđan Fuchs
principessa_etrusca
Не могу да кажем да нисам разочарана да се није нашло неколико десетина хиљада људи да дођу на гробље и у Рузвелтову да одају пошту српском демократском политичару који је брутално убијен у атентату.


došli su ljudi koji su ga voleli. 1000. to je današnjica srbije. sparta. ostalo je polivačina. vi koji ste vredeli ne živite više u ovoj zemlji.


Управо је очигледно да су дошли и људи који га "нису волели" (оличени у Марку Ђурићу који га је недавно најстрашније пљувао).

Питам се да ли Београђани мисле да је политичко убиство смрт као и свака друга. Или то важи за оне "тамо доле"? И каква је земља у којој је могуће да Председник државе изговори "Без обзира на политичке разлике, упућујем саучешће..."?
tasadebeli tasadebeli 06:37 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Ribozom

A na Tasinom blogu juce, ko na svakoj dobroj sahrani, pocela i muzika da se pusta, i vicevi da se pricaju.


А замисли шта ће тек бити када се буде давао парастос за 40 дана? Оно... За душу убијеног...

(Под условом да убиство Ивановића не падне у заборав што је сасвим извесно.)

Није то мој блог.

То је блог свих нас овде, блогера на Блогу Б92.

(Као неко огледало Блога Б92. Као што су то крштења, свадбе и сахране увек огледало друштва у којем се одвијају.)

То што изнад тог блога пише моје име као домаћина, то је само формалност до које је силом прилика дошло да се не би писали коментари о убиству Ивановића тамо где им никако није било место.

Да сам знао да ће било ко, па ето сада Борис, да отвори свој простор за коментарисање убиства Ивановића два дана касније, онај простор тамо о којем ти причаш не бих ни отварао. Него људи кренули одмах по пуштању информације у медије да коментаришу још пре два дана, па стварно нисам желео да то раде на другом мом, у том тренутку отвореном, посту под насловом који никако не приличи свему томе.

Али два дана је очоигледно било многима предуго да чекају да би рекли шта мисле, па отуд онај блог о којем говориш.
tasadebeli tasadebeli 06:54 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

predatortz

Ovako, otišao je onaj ko je osetio potrebu da ode. Tako je, uvek, najbolje.






hoochie coochie man

Naknadna ljubav i razumevanje su malo bljutavi.






principessa_etrusca


Питам се да ли Београђани мисле да је политичко убиство смрт као и свака друга. Или то важи за оне "тамо доле"? И каква је земља у којој је могуће да Председник државе изговори "Без обзира на политичке разлике, упућујем саучешће..."?





А једну земљу чине њени људи, а не зграде, путеви, мостови,...

Не бих ја то ограничавао само на подскуп Београђани (ма шта год то значило).

Али да из Београда то полази, то да. То је тачно.
principessa_etrusca principessa_etrusca 07:47 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

А једну земљу чине њени људи, а не зграде, путеви, мостови,...

Не бих ја то ограничавао само на подскуп Београђани (ма шта год то значило).

Али да из Београда то полази, то да. То је тачно.

Тачно, Тасо, земљу чине њени људи.

Тачно је и да све полази из Београда, али овога пута сам мислила на Београђане у једном практичном смислу, чак прецизније, на подскуп Београђана којима је Ново гробље на пола сата-сат хода од куће или посла. Њих изгледа да није ни шокирао, ни покренуо атентат на политичара, т.ј. "пуцањ у демократију" (како код то био излизан клише). Да ли човек заиста тако лако постаје блазиран и лако се навикава на све?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:46 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Видите, мени је ћале умро рано и ту, када је умро, сам преко ноћи постао свестан људског лицемерја, лажног и усиљеног понашања. Касније ми је и брат преминуо. Нисам никада волео извештаченост при сахранама, да се стоји уцвиљено и глумата бол. Када ми је тата преминуо и када ми је кућа била пуна лицемерних људи, ја сам отишао из стана код неких највећих мангупа тада у крају, и слушао њихово безазлено лупетање и пуштали смо Азру, и то ми је било лепше саосећање него сва она извештаченост горе на гајби...

Марка Ђурића није нико могао да спречи да на сахрану дође. Верујем да су мимо оних који су се нашли ту по задатку, највећи број окупљених био ту јер Оливера воли.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:58 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

principessa_etrusca

Да ли човек заиста тако лако постаје блазиран и лако се навикава на све?


БГ је највише окупиран АВ-пропагандом, тако да оно што је остало од kool БГ-а или савршено игнорише вучићевштину, или лаје овде по Мрежи, углавном без плода и без организације.
grof_brankovich grof_brankovich 13:33 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!



И Ана, оставка!!!
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:39 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

grof_brankovich


И Ана, оставка!!!

Да није ово нека прикривена хомофобија?
tyson tyson 14:11 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

BebaOdLonchara
Prvi utisak je, pa kad ste ga toliko voleli što ne dobi ni jedan mandat?

jer su ljudi ucenjeni da glasaju za drugog kandidata. prećeno im je na sve načine, i dodavani su glasovi kasnije, u njihovo ime su glasali, falsifikovali su sve što su mogli, a njemu se stranka razbežala jer su SVI dobili pretnje da će izgubiti posao i oni i deca i žena i ko šta sve ne. kako nije jasno to do sad?

Uprkos tome, Ivanović je već počeo ozbiljno da radi na formiranju stranke, i van Mitrovice, spremajući se za naredne izbore. To se, očigledno, nije smelo dopustiti.


gedza.73 gedza.73 14:28 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Smrt Olivera je sramota Vojske Srbije


i ubistvo dva momka u topčiderskoj kasarni.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:03 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Uprkos tome, Ivanović je već počeo ozbiljno da radi na formiranju stranke, i van Mitrovice, spremajući se za naredne izbore. To se, očigledno, nije smelo dopustiti.

da, ni naši, ni njihovi, a ni međunarodni faktor.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:13 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

BebaOdLonchara

da, ni naši, ni njihovi, a ni međunarodni faktor.


pa tko je onda?

Uprkos tome, Ivanović je već počeo ozbiljno da radi na formiranju stranke, i van Mitrovice, spremajući se za naredne izbore. To se, očigledno, nije smelo dopustiti.


neverovatno stvarno, da se čovek ubija u XXI veku zato što je želeo politički da se organizuje... šta smo mi to postali, apgrejdovana severna koreja?
tasadebeli tasadebeli 16:14 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

principessa_etrusca
А једну земљу чине њени људи, а не зграде, путеви, мостови,...

Не бих ја то ограничавао само на подскуп Београђани (ма шта год то значило).

Али да из Београда то полази, то да. То је тачно.

Тачно, Тасо, земљу чине њени људи.

Тачно је и да све полази из Београда, али овога пута сам мислила на Београђане у једном практичном смислу, чак прецизније, на подскуп Београђана којима је Ново гробље на пола сата-сат хода од куће или посла. Њих изгледа да није ни шокирао, ни покренуо атентат на политичара, т.ј. "пуцањ у демократију" (како код то био излизан клише). Да ли човек заиста тако лако постаје блазиран и лако се навикава на све?



Ух, одавно се у Србији огуглало на све и свашта.

То када погледаш ту медијску слику Србије.

Анестезија. И лоботомија. Медијска.

Ипак мислим, Принцезо, да је она реална слика Србије (и Срба) другачија од те виртуелне медијске циркуске представе која траје већ деценијама. Барем се надам и такве утиске слажем ван ових сокоћала, у животу око мене.

Можда ми та нада и није узалудна. Живи били, па видели.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:29 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

zezamo se ovde kod nas u j-opštini, 26. je velika globalna komemoracija Holokausta i NS je postao jedan od svetskih gradova gde se obeležava, sada, dolaze glavonje... a kao dežurni NS-rabini šljakamo jedan drugar, vođa vošinih navijača (drugar onog Zeke NS, antifa, raspad-ekipa) i ja(H) - ne znaš ko je veći raspadakis od nas dvojice - Red Firm Hooliganz il' Milja Rulz raspadaja... sada, taj drugar obično čita tu neku кадишу, pa on ne može pa ajd' ja. u principu je to blagiš za sve preminule svih vremena... zove mene naša tajnica ja reko': "jes' ti sigurna, sweetheart, da 'oćeš mene? ja ću napasti vučevića tamo i napraviti skandal."

"juu, srđane, nemoj molim te, pobogu!"



mali smo al' smo zaebani ljubavni igrači! I-grači! I !
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 16:30 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

neverovatno stvarno, da se čovek ubija u XXI veku zato što je želeo politički da se organizuje... šta smo mi to postali, upgrejdovana severna koreja?

nazovi me paranoikom, ali i đinđića je ubilo baš u vreme kada se zakačio na rešavanje kosovskog pitanja, i kako smo saznali, dogovorio je podelu kosova sa EU koja ni-ka-ko nije odgovarala amerima.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:23 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

taj drugar obično čita tu neku кадишу




tyson tyson 18:18 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Srđan Fuchs
Uprkos tome, Ivanović je već počeo ozbiljno da radi na formiranju stranke, i van Mitrovice, spremajući se za naredne izbore. To se, očigledno, nije smelo dopustiti.


neverovatno stvarno, da se čovek ubija u XXI veku zato što je želeo politički da se organizuje... šta smo mi to postali, upgrejdovana severna koreja?

Ni mogu da tvrdim da je zbog toga ubijen, jer ne znam; samo kažem na čemu je radio. Nije odustao od politike i političkog angažmana posle poslednjih lokalnih izbora na Kosovu.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:38 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

BebaOdLonchara
neverovatno stvarno, da se čovek ubija u XXI veku zato što je želeo politički da se organizuje... šta smo mi to postali, upgrejdovana severna koreja?

nazovi me paranoikom, ali i đinđića je ubilo baš u vreme kada se zakačio na rešavanje kosovskog pitanja, i kako smo saznali, dogovorio je podelu kosova sa EU koja ni-ka-ko nije odgovarala amerima.



Uuups, slučajno sam obavestio moda umesto lajka, Borise, mojne da brišeš odmah po inerciji!

BoLo, tebra , de si mene našla za procenu o paranoji - ja sam kao Marvin, Android Paranoid, u kriznim situacijama uvek želim da potrčim u 8 pravaca istovremeno. Ja sam odmah pomislio da je skinut zbog spec. suda, zbog kojeg su braća Albanci spremni da se dokače sa US of A. Moguće je da su skinuli Olija zbog toga. Ono što je pitanje - gde je Vojska, gde je diplomatska služba, je l' moguće da su Srbiji bitniji dzankiji od državnika?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:50 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

kako nije jasno to do sad?


Bem li ga, valjda nedostaju mentalni kapaciteti, šta bi drugo moglo da bude.

Nego, da samo to nije jasno lako bih, ali ima dosta toga što mi nije jasno.
Recimo, nije mi jasno kakav je osećaj kad ti je sve jasno, posebno kad jasnoća pukne pred očima za poslednja dva dana i posle nekoliko tekstića i emisijica.

Mora da je mnogo lep osećaj kad shvatiš da ti je sve jasno, da sve znaš, i da je jednina istina u celom tom kalamburu politilčkihi politikantskih, mentalnih i mentalitetskih, interesnih i inercionih, i ko zna kakvih još odnisa - ucena i strah.

Potrudiću se da shvatim, mada sumnjam da će ići tako lako jer me ebe što imam i neka lična iskustva, što i neka statistika i istorija glasanja u tom kraju sugerišu da tu ima i još po nešto osim straha i ucene.

Ali postaraću se ipak, jer verujem da je onaj osećaj sa početka prijatan.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:52 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Ribi, ali evrotrolovi!



Kol'ko god da prizivaju da smo propali ovo mesto ima taj neki humor koji nisam nigde drugde sreo.

Taye, sta kazes na ovo BoLino za Djidjija? Cek na cirilu da predjem.

Факинг Латина, српски апарат а нема дијакритике. Шта ти велиш на ове БоЛине сумње да је убијен због намере да мења трасу Пацификације, а не због криминала? Био си са њим тада.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:11 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

gedza.73
Smrt Olivera je sramota Vojske Srbije


i ubistvo dva momka u topčiderskoj kasarni.


Били баш неки IDF-ови официри код нас у НС, да виде Заједницу и прилике у Вошењки уопште и ћаскамо онако и они не могу да схвате тај однос официра према према обичној војсци, да се жртвују животи момака због неког генерала у цајтноту... Несхватљива реалност за њих - да нема тих момака у прашини, не би било ни Израела. А код нас - убиј гардисте, убиј пилоте и лекаре и бебу, остави Оливера на ветрометини. Не могу да схвате људи овакав однос државе према појединцу.
maksa83 maksa83 19:55 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Ali postaraću se ipak, jer verujem da je onaj osećaj sa početka prijatan.

Sad je možda red da ti kažem da si se zaleteo. Taj oko kog si se zaleteo će ti reći zašto si se zaleteo, ako bude hteo, tj. htela.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:15 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Dobro, ajd da sačekamo.
Valjda će taj kome je sve jasno, i ko se čudi kako nekome nije, objasni da su stvari sasvim proste, i da se sve radi samo o strahu i uceni.

Radovaću se ako mi ISTINA pukne pred očima.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:47 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

da je jednina istina u celom tom kalamburu politilčkihi politikantskih, mentalnih i mentalitetskih, interesnih i inercionih, i ko zna kakvih još odnisa - ucena i strah.

nije sve u uceni i strahu, ima nešto i u lovi. jbt, ubilo đinđića, šta je za njih oliver ivanović? sića.

evo malo rade trajković:



nego, ja iskreno mislim da je i heroin u pitanju. to donosi enormno velik kintu svim igračima na planeti, a najviše najjačim. kosovo je nešto kao kontrolni punkt transfera heroina na zapad, ili bar jedan od. evo prvi pasus poglavlja Rat za belu naftu (NulaNulaNula, Roberto Savijano) na temu kokaina i pomalo kristala:

"Sve je počelo u Meksiku. Našim svetom danas dominiraju Kina i Indija, ali tu je i Meksiko. Ko ne poznaje Meksiko, ne može da razume tokove bogatstva na našoj planeti. Ko izostavi Meksiko iz ove računice, neće nikada razumeti zašto se demokratska uređenja urušavaju pod uticajem tokova narko-trgovine...Meksiko, međutim, neprestano odigrava još jednu znanu istoriju, istoriju beskonačnog ratovanja, jer su gospodari rata jaki, a vlast koja treba da im stane na put korumpirana i slaba...Meksiko. Sada i ovde. Ovde gde rat ne prestaje. Ovde gde su gospodari rata gospodari najtraženije robe na svetu. To je rat za beli prah koji donosi ogromne sume novca, iznose koji ga čine suvrovijim od ratova za izvore nafte."


pa pazi nestabilno okruženje, makedonija, crna gora, srbija, kosovo, bugarska, albanija...
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 21:16 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Не могу да схвате људи овакав однос државе према појединцу.

pa "država" je kod nas zbir pojedinaca okupljenih samo i isključivo oko ličnih koristi, ne mislim samo na trenutnu vlast, nego na sve iz svih politika prošlih, sadašnjih i budućih. zato se i drže međusobno za muda, a ako neko bar u ideji pomisli ili krene u pokušaj da ih razbuca, zna se šta sleduje. još ako se umeša strani faktor...
s jedne strane mogu da razumem, jer je ovaj prostor (ne samo srbija) uvek bila jebena sa svih strana, pa je naučilo da ti niko neće dati nikakva prava, nećeš nikada biti jednak (jer su drugi jednakiji), da ćeš uvek moći da budeš meso za isterivanje nekih međunarodnih obračuna. naučiš da otimaš, jer izgleda ne može drugačije. zaista mislim da ne može, da nikada neće ni moći.
да мења трасу Пацификације, а не због криминала

mislim da ovo ne isključuje jedno drugo.

Radovaću se ako mi ISTINA pukne pred očima.

pitaj doksa ti preporuči neke prečurčice, kažu ljudi da je do jaja, dođeš do raznih spoznaja...btw, ti si poslednji s kim bih ulazila u polemiku, neviđen si smarež. da si mi komšija (daleko bilo) lepila bih ti žvake na bravu i puštala muziku u 3am tek da te prenem iz sna, čisto onako, iz ličnog zadovoljstva.
maksa83 maksa83 21:17 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Radovaću se ako mi ISTINA pukne pred očima.

Da te stvarno zanima pojurio bi svedočenja ljudi odande kako izgleda život u KM od kad je SNS došao na vlast ovde, a zatim i kako i na koji način je došao na vlast tamo. Nije da nije pomenuto ovde nekoliko puta šta se desilo sa Ivanovićevim kumom tačno 4 godine pre ovog ubistva kada je trebao da bude kandidat za gradonačelnika.

Da te podsetim, tvoje pitanje je bilo - kako je taj Oliver Ivanović tako prošao na ovim izborima kad ga toliko vole.
c_h.arlie c_h.arlie 21:18 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

BebaOdLonchara

...

Radovaću se ako mi ISTINA pukne pred očima.

pitaj doksa ti preporuči neke prečurčice, kažu ljudi da je do jaja, dođeš do raznih spoznaja...btw, ti si poslednji s kim bih ulazila u polemiku, neviđen si smarež. da si mi komšija (daleko bilo) lepila bih ti žvake na bravu i puštala muziku u 3am tek da te prenem iz sna, čisto onako, iz ličnog zadovoljstva.

Eeee, to, ipak, nije u redu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:32 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

nije sve u uceni i strahu, ima nešto i u lovi.


Ima, svega ima.
Malo mi je zasmetalo ono, kako to nije jasno, a radilo se o podršci SNSu a niskom rejtingu SDP.
Taj nizak rejting, koji odudara od onoga što se desilo nakon ubistva je, izgleda, posledica i nečeg drugog a ne samo ucena i straha (čega nije malo, očigledno).

Ne zameram ja nikome ništa, ne osuđujem nikoga, ali stoji činjenica da je većina glasača dole izrazito lojalna vlastima, ko god da je čini.
I to je primetno u skoro celoj južnoj Srbiji, sve ispod Niša se uglavnom tako ponaša.
Ne znam da li je Vladičin Han, Vranje, Vlasotince....ikad imalo vlast koja se razlikuje od republičke.
Takve situacije su se dešavale u Beogardu, Čačku, Valjevu, Novom Sadu, Kragujevcu....ali južno, ne sećam se.

Ta lojalnsot vlastima je, moguće, jedan od uzroka onog raskoraka između političke podrške i masovnosti ispraćaja.

Prvi put sam na to obratio pažnju dvehiljadite dok sam išao po Kosovu.
Posle debakla Miloševićeve politike, posle poraza i proterivanja, a pre njegovog pada, govoriti protiv njega dole je bilo svetogrđe i ne baš mudro.
Lino se uverio i to ne u jednom ili deset slučajeva.
Sećam se jednog jedinog momka iz Orahovca koji je bio protiv njegove politike i taj momak je bio, od strane komšija, tretiran kao izdajnik.

Onda na vlast dolazi Koštunica i on postaje sveta krava, sad je to Vučić.

Dole se lojalnost vlastima (oni to doživljavaju kao lojalnost državi) smatra skoro pa obaveznim, ili makar se smatra štetnim, pogrešnim, javno istupanje protiv vlasti.


Da ne dužim (previše) ima još momenata koji idu u tom smeru, ali suština je da nije samo strah naterao ljude da glasaju tako kako su glasali.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:34 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Da te podsetim, tvoje pitanje je bilo - kako je taj Oliver Ivanović tako prošao na ovim izborima kad ga toliko vole.


Da, to mi i jeste u fokusu.
A o ostalom ima nešto u ovom odgovoru Bebi.
grof_brankovich grof_brankovich 21:41 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

principessa_etrusca
grof_brankovich


И Ана, оставка!!!

Да није ово нека прикривена хомофобија?




Али стварно оставке треба да дају Љајић и Дачић, или да нам кажу куд плови овај брод? И кога води?

Људи као Иван Вејвода нас упућују на постојање организованог криминала.

Лазански пише да ЦИЈА све зна.

(Ми морамо да обновимо наше односе са Америком.)

Рада Трајковић са Косова је данас именовала човека за кога мисли да "управља" северним Косовом. Што је добра ствар. Рада Трајковић је решила да именује. Браво за њу.

(Сети се оне епизоде пре пар година о синовима управника зоолошког врта. Колико се сећам мајка је планирала да се освети.)

Али све то ипак није разлог за атентат на припадника мањине на Косову. Неко нас цинично зеза у здрав мозаг. Не треба подлећи притиску. Самопуздање највише страда када си последњи јастог у хијерархији.

Од оног Харандинаја треба тражити формирање српских општина јер тада можда не би било потребно присуство паралелних облика организовања безбедности. Политика је компромис.

Очигледно је да ћемо за наставак сачекати догодине кад Вилијам Волкер дође на обележавање америчко-албанског пријатељства у Рачак. Мада би ми вероватно требали да позовемо човека у Београд и да покушамо да исцелимо наше "америчко-срспке" односе. Изгувили смо четврти стуб у нашој дипломатији. Јевреји нам ништа не помажу у том смислу.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:43 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Da, to mi i jeste u fokusu.
A o ostalom ima nešto u ovom odgovoru Bebi.


A da nisam jedini koji o tome na taj način razmišlja evo šta je rekao njegov advokat

"Da je samo deset posto od ovih okupljenih danas glasalo za njega, on bi danas bio gradonačelnik i verovatno bi situacija bila drugačija, međutim to se nije desilo.

Jbg, baš upada u oči taj raskorak.
maksa83 maksa83 22:23 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Da, to mi i jeste u fokusu.

Ok, evo fokusiraj se onda još 5 min. na necenzurisanu Radu Trajković:

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:44 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

na necenzurisanu Radu Trajković:


Kad je pomenu...pogledaj malo njenu političku biografiju, možda i ona svedoči nešto o onome što sam pisao gore.
Ali, ok, evo pogledaću, mada verujem da ću čuti nešto što već jesam.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 23:31 19.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

necenzurisanu Radu Trajković

pa političar(ka) kao i svaki drugi, da je legla na rudu, danas ne bi ovo pričala, ostala bi na položaju i radila svoj posao. ovako, ne samo da je skinuta sa položaja, nego ne sme ni da se bavi svojim poslom. nema ona ništa manje putera na glavi od bilo kog političara koji je ikada bio na vlasti u srbiji, a pogotovo na kosovu. međutim, ovo sa kriminalom nije bilo ranije ovako jako, pogotovo međuetnički povezano. to je poraslo u ratovima 90tih i slušalo je slobu. posle toga nikoga više nije slušalo. ne sluša ni danas, samo je pronašlo zajednički interes.
a ljudi dole...pokušala sam sebi da objasnim kako izgledaju, kako komuniciraju, kako žive, kao da imaju neki karcinom koji nije metastazirao, a možda i jeste, možda sutra ostanu bez egzistencije, možda i bez glave, a možda i ne. nemaju pojma, ali žive dalje dok se nešto ne desi, s tim što nemaju pojma šta i kad i da li uopšte, i to je tako na dnevnom nivou. i onda se trude da ne misle na taj karcinom aktivno, ali je misao tu, tinja, nije im ispred očiju non-stop ali se oseća kao smog u vazduhu, kao neka senka ih prati, i oni znaju da nemaju kud. niko ne priča o politici, izborima, niko slobodno ne priča ni o čemu sem o farmi i parovima ili porodničnom blagu, i nemaju apsolutno NIKOM da se obrate, a svako može da ih zapiša kad god hoće. imaju vučića i tačija za predsednika, mafijaša koji postrojava i šamara predsednika opštine za vlasnika života&smrti, sličnog kriminalca i ratnog zločinca za defakto premijera koji ih je ganjao i ganja i dalje i zabole ga qrac za njih, imaju kfor koje TEK zabole qrac za bilo koga dole, osim da održavaju situaciju koja odgovara delu zapada. e, tu situaciju i imamo dole. oni glasaju kako moraju, uopšte sebi ne postavljaju pitanje. to je taj strah koji je daleko dublji, prožima ceo njihov život na svim nivoima, non-stop.

ni u srbiji nije baš mnogo bolje, ali klinci mogu da uzmu pasoš pa zapale napolje na neki master, tamo se udaju, nađu posao bilo kakav. deca sa kosova ne mogu da dobiju pasoš. mogu da putuju samo u srbiju i bosnu (ako se ne varam), a jako teško uspevaju da prebace papire sa kosova u srbiju i prijave samo privremeni boravak dole. omladina koja hoće da ode sa kosova upisuje fakultet u srbiji, s nadom da će naći posao. ima i onih, ne malo, koji upisuju dole fakultet jer nemaju drugog izbora.
cene u restoranima i kafićima su daleko niže nego u beogradu, a cene hrane i odeće su iste kao u beogradu. cene lekova po privatnim apotekama su za 20% više od lekova po privatnim apotekama u beogradu. u bolnici i domovima zdravlja po severu uglavnom nema lekova.

huči baš jako malo zna i mnogo sere, ili sasvim dovoljno zna, ali i dalje sere.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:18 20.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

huči baš jako malo zna i mnogo sere, ili sasvim dovoljno zna, ali i dalje sere.


Ovo što si ti napisala i nije neko znanje, pre opšta mesta, svima poznate stavri, koje si kao upakovala da strašno zvuče.

Šta time želiš da postigneš, bem li ga?

Ono na čemu ja insistiram, ako je to insistiranje, bi se možda moglo povezati sa ovim


imaju vučića i tačija za predsednika, mafijaša koji postrojava i šamara predsednika opštine za vlasnika života&smrti, sličnog kriminalca i ratnog zločinca za defakto premijera koji ih je ganjao i ganja i dalje i zabole ga qrac za njih, imaju kfor koje TEK zabole qrac za bilo koga dole,

Imali su i Ivanovića, sugrađanina, komšiju, čoveka koga su svi ili skoro svi i lično poznavali, a koji je imao i volje i znanja da to surovo stanje kako tako menja, i nisu hteli da ga podrže.
Ja se pitam zašto, a ti kažeš, pa kome to još nije jasno, zbog straha.
Prilično pojednostavljeno, banalizovano.

To da tamo kafedžija šamara svoje pione, neki polusvet koji je on postavio na neka mesta, da stvarnu vlast imaju kriminalci sa političkom zaleđinom, da u takvim uslovima ne može biti sreće za normlane, obične ljude, e to jeste svima jasno, i ne vidim da je potrebna neka posebna mudrost da se to shvati.

Ali ono što je malo komplikovanije od toga je što je u takvim uslovima opcija sa kakvimtakvim izgledima da to stanje promeni marginalna, a onda kad te opcije praktično nestane, e onda se žali za tim i liju gorke suze.
Onda se sete da je to bio spas i da je bio mnogo dobar.
Ne može se to samo strahom objasniti, a reć licemerje se mota po glavi.
10:0 mnogo, mora da je tu i još nešto osim straha.

Nije dole ni malo lako živeti, ali ne znam da je iko pobio tezu da niko nikom ne može doneti sreću, da se svako za svoju sreću i sam mora postarati.
Makar malo.

Ne volim što ovo zvući kao osuda tih ljudi dole, ne osuđujem ih, več pokušavam da razmišljam na temu kako stanje promeniti.
Ne verujem da će ga iko ikad iz Prištine ili Beogarda promeniti, ili makar neće tako brzo.




BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:30 20.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Ja se pitam zašto, a ti kažeš, pa kome to još nije jasno, zbog straha.
Prilično pojednostavljeno, banalizovano.

ponekad su najjednostavniji odgovori najtačniji.

koje si kao upakovala da strašno zvuče.

tebi zvuče strašno, ljudima dole jesu strašne.

a onda kad te opcije praktično nestane, e onda se žali za tim i liju gorke suze.

Ne može se to samo strahom objasniti, a reć licemerje se mota po glavi.
10:0 mnogo, mora da je tu i još nešto osim straha.

niko nikom ne može doneti sreću, da se svako za svoju sreću i sam mora postarati.

probalo je i u beogradu i u mitrovici, i ubilo ih obojicu, kapiraš? ubilo na mrtvo jer su pokušali da se postaraju da promene.
Ne volim što ovo zvući kao osuda tih ljudi dole, ne osuđujem ih, več pokušavam da razmišljam na temu kako stanje promeniti.


Ne verujem da će ga iko ikad iz Prištine ili Beogarda promeniti, ili makar neće tako brzo.


ti su glup, jbg. true. nisi ti kriv, nemoj da misliš da te osuđujem zbog toga.
narcis narcis 00:45 20.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Ne verujem da će ga iko ikad iz Prištine ili Beogarda promeniti, ili makar neće tako brzo.

zašto bi političari menjali bilo šta u prištini ili beogradu?
da bi se promenilo, kad bi postojala politička volja da se napravi funkcionalna država, moralo bi da prvo srpski političari pristanu da stvore validnu državu, nema šamse, pa da onda kao takva država počne validno da rešava problem kosova a sa tim i problem severnog kosova preševskom dolinom.
al zašto bi stvarali validnu državu kad bi onda izgubili moć da budu bogovi, vlasnici života i smrti .
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 01:24 20.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

zašto bi političari menjali bilo šta u prištini ili beogradu?
da bi se promenilo, kad bi postojala politička volja da se napravi funkcionalna država, moralo bi da prvo srpski političari pristanu da stvore validnu državu, nema šamse, pa da onda kao takva država počne validno da rešava problem kosova a sa tim i problem severnog kosova preševskom dolinom.
al zašto bi stvarali validnu državu kad bi onda izgubili moć da budu bogovi, vlasnici života i smrti



e sad još dodaj međunarodni faktor koji oće kaki neće kaki.
c_h.arlie c_h.arlie 06:49 20.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

BebaOdLonchara
necenzurisanu Radu Trajković

pa političar(ka) kao i svaki drugi, da je legla na rudu, danas ne bi ovo pričala, ostala bi na položaju i radila svoj posao. ovako, ne samo da je skinuta sa položaja, nego ne sme ni da se bavi svojim poslom. nema ona ništa manje putera na glavi od bilo kog političara koji je ikada bio na vlasti u srbiji, a pogotovo na kosovu. međutim, ovo sa kriminalom nije bilo ranije ovako jako, pogotovo međuetnički povezano. to je poraslo u ratovima 90tih i slušalo je slobu. posle toga nikoga više nije slušalo. ne sluša ni danas, samo je pronašlo zajednički interes.
a ljudi dole...pokušala sam sebi da objasnim kako izgledaju, kako komuniciraju, kako žive, kao da imaju neki karcinom koji nije metastazirao, a možda i jeste, možda sutra ostanu bez egzistencije, možda i bez glave, a možda i ne. nemaju pojma, ali žive dalje dok se nešto ne desi, s tim što nemaju pojma šta i kad i da li uopšte, i to je tako na dnevnom nivou. i onda se trude da ne misle na taj karcinom aktivno, ali je misao tu, tinja, nije im ispred očiju non-stop ali se oseća kao smog u vazduhu, kao neka senka ih prati, i oni znaju da nemaju kud. niko ne priča o politici, izborima, niko slobodno ne priča ni o čemu sem o farmi i parovima ili porodničnom blagu, i nemaju apsolutno NIKOM da se obrate, a svako može da ih zapiša kad god hoće. imaju vučića i tačija za predsednika, mafijaša koji postrojava i šamara predsednika opštine za vlasnika života&smrti, sličnog kriminalca i ratnog zločinca za defakto premijera koji ih je ganjao i ganja i dalje i zabole ga qrac za njih, imaju kfor koje TEK zabole qrac za bilo koga dole, osim da održavaju situaciju koja odgovara delu zapada. e, tu situaciju i imamo dole. oni glasaju kako moraju, uopšte sebi ne postavljaju pitanje. to je taj strah koji je daleko dublji, prožima ceo njihov život na svim nivoima, non-stop.

ni u srbiji nije baš mnogo bolje, ali klinci mogu da uzmu pasoš pa zapale napolje na neki master, tamo se udaju, nađu posao bilo kakav. deca sa kosova ne mogu da dobiju pasoš. mogu da putuju samo u srbiju i bosnu (ako se ne varam), a jako teško uspevaju da prebace papire sa kosova u srbiju i prijave samo privremeni boravak dole. omladina koja hoće da ode sa kosova upisuje fakultet u srbiji, s nadom da će naći posao. ima i onih, ne malo, koji upisuju dole fakultet jer nemaju drugog izbora.
cene u restoranima i kafićima su daleko niže nego u beogradu, a cene hrane i odeće su iste kao u beogradu. cene lekova po privatnim apotekama su za 20% više od lekova po privatnim apotekama u beogradu. u bolnici i domovima zdravlja po severu uglavnom nema lekova.

huči baš jako malo zna i mnogo sere, ili sasvim dovoljno zna, ali i dalje sere.

Više nego korektan prikaz !
Kada bih ja bio neko, ne bih dozvolio da se ti naši ljudi toliko muče.
Preselio bi ih kolektivno van Kosova - ima u ostatku Srbije i više nego dovoljno mesta.
Niko u današnjem vremenu ne zaslužuje da bude toliko mučen.
A posle ćemo da vidimo šta ćemo.
Kako mi, tako i naši neprijatelji.
milisav68 milisav68 07:33 20.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

BebaOdLonchara
deca sa kosova ne mogu da dobiju pasoš. mogu da putuju samo u srbiju i bosnu (ako se ne varam), a jako teško uspevaju da prebace papire sa kosova u srbiju i prijave samo privremeni boravak dole.

Ma mogu, samo to niko neće javno da ti kaže.

Kao i za mnoge druge stvari, kao što je šverc, neplaćanje komunalija, struje, poreza, dobijanje pomoći u novcu (koja nije neka, ali je dovoljna za preživljavanje), jer se tako "čuva" teritorija od iseljavanja.

E sad, nekome takav život dole nije odgovarao, pa se iselio/preselio negde drugde, a neki su ostali, jer im opet - tako odgovora.
cene u restoranima i kafićima su daleko niže nego u beogradu, a cene hrane i odeće su iste kao u beogradu. cene lekova po privatnim apotekama su za 20% više od lekova po privatnim apotekama u beogradu. u bolnici i domovima zdravlja po severu uglavnom nema lekova.

Ovako je manje više svuda po Srbiji.





c_h.arlie c_h.arlie 07:36 20.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

milisav68

...

E sad, nekome takav život dole nije odgovarao, pa se iselio/preselio negde drugde, a neki su ostali, jer im opet - tako odgovora.
...

Bogami - i ti možeš da odvališ glupost samo tako.
Alal vera, domaćine !
milisav68 milisav68 08:35 20.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

c_h.arlie

Bogami - i ti možeš da odvališ glupost samo tako.
Alal vera, domaćine !

Gluposti !
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:10 20.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

zašto bi političari menjali bilo šta u prištini ili beogradu?
da bi se promenilo, kad bi postojala politička volja da se napravi funkcionalna država, moralo bi da prvo srpski političari pristanu da stvore validnu državu, nema šamse, pa da onda kao takva država počne validno da rešava problem kosova a sa tim i problem severnog kosova preševskom dolinom.
al zašto bi stvarali validnu državu kad bi onda izgubili moć da budu bogovi, vlasnici života i smrti .


Dakle neće Priština, neće Beogad, neće kfor, pa ko mora?
Mora onaj kome je najteže, a to su građani severa.
Da učine makar onoliko koliko mogu, da makar malo pomere stvar, da se makar čuje za njihove muke.

Znaš, nije to baš tako plemenit odnos prema njima kad se kaže, jadni oni, neće niko da im reši problem.
Ta patetika ih zapravo posmatra kao maloumne, nesposobne, nedorasle, na koje neko treba da se sažali i da im rešava probleme bez obzira na njihov pogrešan izbor.
narcis narcis 17:17 20.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Dakle neće Priština, neće Beogad, neće kfor, pa ko mora?

nemora niko, plus što ovi gore navedeni neće da daju ovim dole navedenim da išta promene, zato je neko od gore navedenih ubio ivanovića
građani severa

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 17:56 20.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

nemora niko, plus što ovi gore navedeni neće da daju ovim dole navedenim da išta promene, zato je neko od gore navedenih ubio ivanovića

e sad ako nije hučiju jasnije, jbg.

Da učine makar onoliko koliko mogu, da makar malo pomere stvar, da se makar čuje za njihove muke.

Znaš, nije to baš tako plemenit odnos prema njima kad se kaže, jadni oni, neće niko da im reši problem.

čoveče, jel sabiraš ti 2 i 2?!

pa probali su: oliver se kandidovao za gradonačelinka, pa ga uhapsilo. onda se posle toga kandidivao njegov kum, pa ga ubilo. pa kad su 4 godine kasnije pustili olivera, on se opet kandidivao, pa mu digli auto u vazduh, upali u stan, maltretirali ženu i dete od 3 godine, ali se on ipak opet kandidovao. pretili su svim ljudima koji su bili na njegovoj listi otkazima, govorili "imate decu". šta bi ti uradio kad bi ti neko rekao "pazi se, imaš decu"? pa da li si toliki mentol, jbt, da ne može da skapiraš! i šta se desilo kada je rekao da neće da se povuče iz političke igre? ubilo ga. ti misliš da su oni svi glasali za njega da ga ne bi opet ubilo?! ne samo što bi ga ubil, nego bi sjebalo svakog ponaosob ko ne bi trešao u njihovu straku! pa mi smo se izborili protiv slobe, jebenno smo IZABRALI đinđića. jel ga to sačuvalo??

ajmo, jel vidiš dve jabuke? e sad ti ja dam još dve jabuke. koliko ih sad imaš?

postoje prostori na planeti zemlji gde nikada neće biti "normalno" jer mnogim igračima sa svih strana ne odgovara da se to tamo unormali. imaju interese da je nenormalno. i onda su oni koji tamo žive, a imaju moć uvezani sa svim tim koji imaju interes, i svako održava stanje u sranju, da bi mogao da profitira. nikada neće biti normalno ni u makedoniji, ni u albaniji, ni u srbiji, ni u bosni, ni na kosovu, ni u crnoj gori, bugarskoj...jer neće.

ne sećam se da sam nekome ovoliko crtala nešto. da vadim plastelin?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:15 20.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

pa da li si toliki mentol,


Stani bre, koji te đavo tera da nadugačko i naširoko pišeš, objašnajvaš, razjašnajvaš, ako sam mentol?

Šta je, humanost, požrtvovanje da mene mentola opemetiš?

Nemoj mi te budalaste fore porodavati, ili čitaj i razmišljaj, i uvažavaj ako već imaš potrebu da odgovaraš, a imaš je očigledno kad bržebolje odgovaraš, ili se mani ćorava posla da mentola opametiš.

Miliš da ja ne umem da napišem, Beba je debil?
Milsiš da ne bih mogao da skockam logičnu rečenicu kojom bih to pokazao?
Neću, ne zato što ne mogu već zato što mislim da nema smisla.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:10 20.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

BoLe, gruba si, ljubavi (drugarska, platonska - look, but don't touch).

BebaOdLonchara BebaOdLonchara 20:13 20.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

BoLe, gruba si, ljubavi (drugarska, platonska - look, but don't touch).

ljubav boli.
blogovatelj blogovatelj 20:21 20.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

kako smo saznali, dogovorio je podelu kosova sa EU


Ko ovo kaže? Za ovo prvi put sada čujem.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:31 20.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

gruba si


Ma nije problem kad je neko grub, nego kad je bedan.
Ali nije to bitno.

Gledam sad ovo po tv i onu sramotu od Vučića, ono Palmino, a koliko dece imate..
Pa onda traktor, jagnje, kako se kome zalomi.
I na to ne samo da se pristaje, to se smatra normalnim, i naravno ne glasa se Ivanović, jer od njega se ne može dobiti jagnje ili vaučer, a to je, jebiga, najvažnije.
Njega ćemo samo mrtvog ispratiti, toliko možemo.

I sad treba da razumem i odobrim, strah je, prete, opasno je, neko drugi treba instalira demokratiju i slobodu.
E pa ne ide to tako i takvo ponašanje ne mogu da odobrim pa neka su Srbi po sto puta.

Jel prete, prete, jel opasno, opasno je...ali postoji nešto što se zove građanska hrabrost, i to je neophodno ako se hoće bolje.
Ima li ta hrabrost cenu?
Pa jebiga ima je ali ona mora da se plati.
Druga mogućnost je da ti neko servira slobodu na tacni.

Kaže gore ta, gruba a ja mislim bedna, da su pokušali, Ivanović, ovaj, onaj, pa izgubiili glave, ja samo pitam koliko ih je njega podržalo, i da li bi izgubio glavu da je imao podršku makar polovine onih što su, jadni, u neslobodi, za njim suze gorke lili?
Pa ne bi, ali da su njega podržali ne bi mogli da se nadaju traktou, jagnjetu, vačeru i poslu za ćerku.
E ne može i jare i pare.

Ko ćuti slaže se, nije to bez veze i nije od juče.
martin_krpan martin_krpan 22:20 20.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

maksa83
Da, to mi i jeste u fokusu.

Ok, evo fokusiraj se onda još 5 min. na necenzurisanu Radu Trajković:



Napadnuta porodica???

Mislim, sve na stranu, ali da je meni porodica na taj način napadnuta u stanu (0,22), u tom ambijentu, israo bi se Mihailu Obrenoviću u po usta i radio bi u Kičeneru u Sabveju za 2$/h i bio sretan čovjek. Promjenio bi ime u Bela Naguzi.






dragosevacsutra dragosevacsutra 23:49 20.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

ni u srbiji nije baš mnogo bolje, ali klinci mogu da uzmu pasoš pa zapale napolje na neki master, tamo se udaju, nađu posao bilo kakav. deca sa kosova ne mogu da dobiju pasoš.


o cemu smo raspravljali na nekom proslom blogu (ne mislim na tebe). mislim mogu od sns botova da ocekujem takve stavove, ali na blogu imati stav da je sasvim normalno da se drzavljanima srbije ne izdaju pasosi na osnovu prebivalista me je porazio.

laku noc srbijo gde god da si.

hoochie coochie man hoochie coochie man 00:17 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

drzavljanima srbije ne izdaju pasosi na osnovu prebivalista me je porazio.


Pa ne pita se tu samo Srbija.
EU, kad je ukidala vize Srbiji, kaže, ukinućemo vam vize, ali da se to ne odnosi na građane sa Kosova, ma koliko ga vi smatrali svojom teritorijom.

Ako hoćete da ih ukinemo napravite neko rešenje koje će razdvojiti građane iz onoga što mi smatramo Srbijom od onoga što vi smatrate Srbijom.
I Srbija našla neko rešenje.

Ne znam kako je drugačije moglo.
dragosevacsutra dragosevacsutra 01:01 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Pa ne pita se tu samo Srbija.
EU, kad je ukidala vize Srbiji, kaže, ukinućemo vam vize, ali da se to ne odnosi na građane sa Kosova, ma koliko ga vi smatrali svojom teritorijom.


ne mogu da verujem da se usudjujes da nastavljas onu diskusiju sa istim stavom.

nego ko se pita?

ne znam sta je skandaloznije, tvoja konstatacija da se 'srbija tu nesto ne pita' ili prihvatanje, ako je tacno, da je to nesto normalno.

koja drzava na svetu 'se ne pita samo' kome sme da izdaje pasose, a kome ne? mislim da Sao Tome i Principe, na primer ne moraju nikog da pitaju kome ce izdati pasose ili ne. A Srbija, po tebi, mora?

Dao sam ti plastican primer da li bi mozda UK odbijala da izda pasose svojim drzavljanima koji imaju prebivaliste u severnoj Irskoj na zahtev neke strane drzave. O Foklandima da ne govorimo.

Pazi, Hrvatska je izdala pasose i primila u drzavljanstvo polovinu Bosne (pitam se zasto), a tebi je sasvim normalno da na zahtev EU mi ne izdajemo pasose drzavljanima Srbije?

Ako, braco Srbi, niste vi za bolje od SNS.


BebaOdLonchara BebaOdLonchara 02:30 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

ali na blogu imati stav da je sasvim normalno da se drzavljanima srbije ne izdaju pasosi na osnovu prebivalista me je porazio.

verujem da ti znaš, ali ajde da pojasnim: njima mogu ovi iz Kancelarije za Kim u Mitrovici ili već gde, da izdaju srpski pasoš sa prebivalištem na kosovu, koji niko u svetu ne priznaje. doduše, ne znam da li bi mogli da prelete do španije, ali svakako ti ljudi nemaju kintu za španiju. mogu da uzmu kosovski pasoš, što neki još uvek neće, i onda imaju ceo onaj džez sa vizama, jer nisu u belom šengenu, a pre toga moraju da izvade i kosovsku LK.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:17 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Ma nije problem kad je neko grub, nego kad je bedan.
Ali nije to bitno.

Gledam sad ovo po tv i onu sramotu od Vučića, ono Palmino, a koliko dece imate..
Pa onda traktor, jagnje, kako se kome zalomi.
I na to ne samo da se pristaje, to se smatra normalnim, i naravno ne glasa se Ivanović, jer od njega se ne može dobiti jagnje ili vaučer, a to je, jebiga, najvažnije.
Njega ćemo samo mrtvog ispratiti, toliko možemo.

I sad treba da razumem i odobrim, strah je, prete, opasno je, neko drugi treba instalira demokratiju i slobodu.
E pa ne ide to tako i takvo ponašanje ne mogu da odobrim pa neka su Srbi po sto puta.

Jel prete, prete, jel opasno, opasno je...ali postoji nešto što se zove građanska hrabrost, i to je neophodno ako se hoće bolje.
Ima li ta hrabrost cenu?
Pa jebiga ima je ali ona mora da se plati.
Druga mogućnost je da ti neko servira slobodu na tacni.

Kaže gore ta, gruba a ja mislim bedna, da su pokušali, Ivanović, ovaj, onaj, pa izgubiili glave, ja samo pitam koliko ih je njega podržalo, i da li bi izgubio glavu da je imao podršku makar polovine onih što su, jadni, u neslobodi, za njim suze gorke lili?
Pa ne bi, ali da su njega podržali ne bi mogli da se nadaju traktou, jagnjetu, vačeru i poslu za ćerku.
E ne može i jare i pare.

Ko ćuti slaže se, nije to bez veze i nije od juče.


dobro, društvo, ajde, nemojte da se peglate, ja mislim da ste oboje drugari i da je svako od vas voljiv na svoj način. idemo mal o Erosu da pišem, ubi ovaj Tanatos.
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 11:53 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

nemojte da se peglate

ma ne peglam, neverovatno mi je da neko posle onako koncizinih i preciznih-ko-nožem dragoljubovih komentara i dalje ne može da shvati/prihvati. verovatno očekujem previše. ok, obećavam da mu neću lepiti žvake na bravu spoljnih vrata.
ps. a lepo sam sebi rekla da neću s njim da ulećem u raspravu, uvek se ovako završi.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:05 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

i kako smo saznali, dogovorio je podelu kosova sa EU

Ко је сазнао?
Када?
Где је објављено, узабележено, анализирано, или само има оно уобичајено -- Па, зна се то...
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:39 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

verujem da ti znaš, ali ajde da pojasnim: njima mogu ovi iz Kancelarije za Kim u Mitrovici ili već gde, da izdaju srpski pasoš sa prebivalištem na kosovu, koji niko u svetu ne priznaje.


iskreno, ne znam detalje, mada sam cuo za tako nesto. sta to konkretno znaci; da li se takvi pasosi razlikuje od standardnih biometrijskih? da li je igde oznaceno da je prebivaliste na kosovu (nb: da li na primer onda i pasosi izdati u novom sadu imaju oznaku da su iz vojvodine?)

o (zabrabni) promene prebivalista da ne govorimo. nista ne sme drzavljanina srbije da prijavi prebivaliste gde god hoce (pa i haradinaja nista ne bi smelo da spreci da prijavi prebivaliste u beogradu, ako to zeli). da se ne vracamo na univerzalnu deklaraciju, ecthr da ne pominjemo...

jako bi bilo zanimljivo pratiti slucaj nekog albanca sa kosova koji bi hteo da prijavi prebivaliste u drugoj opstini u srbiji... vidim da je gedza kopao primere da placaju 5k evra za tako nesto... ali pretpostavljam da ni jukomu niti slicnima tako nesto ne bi bilo u interesu. daleko bilo.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:25 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

verujem da ti znaš, ali ajde da pojasnim: njima mogu ovi iz Kancelarije za Kim u Mitrovici ili već gde, da izdaju srpski pasoš sa prebivalištem na kosovu, koji niko u svetu ne priznaje.

Прерогатив сваке државе је да сматра држављанином кога хоће и изда му пасош, а страна земља не може да признаје једне, а да не признаје друге пасоше државе Србије.

Пребивалиште и држављанство су сасвим различите ствари, па губитак пребивалишта на територији Србије очигледно не значи губитак држављанства.

Сада Шпанија и Португалија дају држављанства Јеврејима чији су далеки преци тамо живели, а мноштво земаља има неку врсту програма држављанства-за-инвестиције, укључујући све европске (где се само разликује ниво потребних инвестицијa и брзина којом се долази до пасоша).

Чудим се да Србија, уместо што неморално продаје пасоше за 5К евра Албанцима које наводно сматра својим држављанима, не доводи имућније Кинезе у Србију да уложе 100-200К у неки развојни програм, да им српски пасош и омогући им да путују без виза по Шенген зони, баш као што раде многе државе на Карибима.
narcis narcis 14:50 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

dobro kad ste tolko pametni kažite nama glupima što kina ne zauzme tajvan, ona tvrdi , a verovatno je i njima upisan u ustav, da je to kineska teritorija?
a mogli bi d a proglasimo i ilinoj za srpsku teritoriju, tamo ima više srba nego na kosovo.
i onda zapucamo s lične karte pa da vidimo koj će ne zaustavi.
kad zabiješ glavu u pesak uopšte ne vidiš da ti dupe na izvolte.
a naročito mi je dobro to što palanački duh doživljava srbiju kao britaniju,
i naravno ov što zagovaraju srski pasoš van šengena imaju britanski pasoš i zabole njih za 6 meleona srba što ne bi mogli da putuju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:32 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

neverovatno mi je da neko posle onako koncizinih i preciznih-ko-nožem dragoljubovih komentara


Vidim, razumela si ih.
Al možda očekujem previše.

a lepo sam sebi rekla da neću s njim da ulećem u raspravu, uvek se ovako završi.


Meni je žao što se ovako završilo, a sa obzirom na to kako si počela nije ni čudno.
Ja sam pokušavao da to bude uljudnije, ali nije išlo.

nego ko se pita?

Pita se i onaj kod koga pasoš ostvaruje svoju svrhu postojanja, dakle druge države.
Srpski pasoš u Srbiji nema svrhu, može Srbija da ih štampa kome hoće i kako hoće, ali ako onaj ko treba to da uvaži kaže, e to ne važi, onda se i on pita.

Taj drugi "kosovskosrpski" pasoš, koji izdaje ta kancelarija za Kosovo u Beogradu, je ustanovljen, pogodi kad.
2009. onda kad su Srbiji ukinute vize za EU.
E to je momenat kad su ti drugi koji se pitaju rekli da mogu građani Srbije bez viza, ali ne mogu građani Kosova, a pošto je Kosovo druga država Srbija nema pravo da građanima te druge države izdaje pasoše.

I šta je Srbija mogla da uradi?
Da kaže, ne, Kosovo je deo Srbije, i mi ćemo izdavati pasoše svima.
A onda, logično, sledi, pa ebite se, onda ostaju vize i za vas.

Jel to bilo bolje rešenje, ili je to teško razumeti?
dragosevacsutra dragosevacsutra 16:59 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

hoochie, narcis


niste vi za bolju vlast od ove koju imate.

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:26 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

niste vi za bolju vlast od ove koju imate.


:)
Simpatično mi je ovo, najiskrenije.

Siguran da je posledica problema u koje si dopao pošto si danima telalio o tom pasošu, ne mogavši da skontaš da si lupao gluposti, i sad, kad si konačno ukapirao da ti je "sjajno zapažanje" zapravo budalaština, nemaš kud nego po ovim frazicama.

dragosevacsutra dragosevacsutra 17:40 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

hoochie coochie man
niste vi za bolju vlast od ove koju imate.


:)
Simpatično mi je ovo, najiskrenije.

Siguran da je posledica problema u koje si dopao pošto si danima telalio o tom pasošu, ne mogavši da skontaš da si lupao gluposti, i sad, kad si konačno ukapirao da ti je "sjajno zapažanje" zapravo budalaština, nemaš kud nego po ovim frazicama.



sjajno nego sta. pristajanje drzave da strane drzave odlucuju kome sme da izda pasos ili ne? vise nego sjajno. pitaj onog dragoljuba nesrecnog da li neko sme da zabrani kinezima da izdaju tajvanskim kinezima svoje pasose? kad je upotrebio taj nesrecan primer.

nisi nasao za shodno da prokomentarises kako hrvatska (pazi, manja zemlja od srbije) moze da da polovini bosne svoje pasose i da to niko ne vidi kao problem (a ne daj boze da im zameri), a srbija pristaje da joj neko sa strane zabrani da izdaje pasose svojim drzavljanima?

o izdavanju pasosa srbije drzavljanima republike srpske da ne govorimo.

i samo me zanima da je kojim slucajem rusija trazila da srbija ne izdaje pasose kako bi dragoljubi i ti gledali na to? mesanje u unutrasnje stvari drzave? ah zo...

simpatican si i ti meni, veruj mi.

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:57 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

da li neko sme da zabrani kinezima da izdaju tajvanskim kinezima svoje pasose?


A kad može Kina, što ne bi mogla Srbija.
Dobro je, očekivao sam teže pitanje.
Očekivao sam da kažeš kako Srbija nije nikakva država kad ne može da uđe na Kosovo a Rusija uzme Krim i niko joj ne može ništa.
Kad može Rusija onda može i Srbija, jel da? :)

nisi nasao za shodno da prokomentarises kako hrvatska (pazi, manja zemlja od srbije) moze da da polovini bosne svoje pasose i da to niko ne vidi kao problem (a ne daj boze da im zameri), a srbija pristaje da joj neko sa strane zabrani da izdaje pasose svojim drzavljanima?

o izdavanju pasosa srbije drzavljanima republike srpske da ne govorimo.


Ne znam detalje, ali mislim da je u pitanju dvojno državljanstvo.
Ako je to u pitanju, a najverovatnije jeste, takva situacija ovde nije moguća jer nije moguće da građani sa Kosova u Srbiji budu tretirani kao građani koji imaju i kosovsko državljanstvo, jer Srbija ne priznaje Kosovo.

Sa RS je to moguće jer Srbija priznaje BiH kao drugu suverenu državu.

Sve u svemu, upetljao si se bez veze, nemoj gurati dalje, ćuti, i biće ovo brzo zaboravljeno.

c_h.arlie c_h.arlie 18:27 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

hoochie coochie man
da li neko sme da zabrani kinezima da izdaju tajvanskim kinezima svoje pasose?


A kad može Kina, što ne bi mogla Srbija.
Dobro je, očekivao sam teže pitanje.
Očekivao sam da kažeš kako Srbija nije nikakva država kad ne može da uđe na Kosovo a Rusija uzme Krim i niko joj ne može ništa.
Kad može Rusija onda može i Srbija, jel da? :)

nisi nasao za shodno da prokomentarises kako hrvatska (pazi, manja zemlja od srbije) moze da da polovini bosne svoje pasose i da to niko ne vidi kao problem (a ne daj boze da im zameri), a srbija pristaje da joj neko sa strane zabrani da izdaje pasose svojim drzavljanima?

o izdavanju pasosa srbije drzavljanima republike srpske da ne govorimo.


Ne znam detalje, ali mislim da je u pitanju dvojno državljanstvo.
Ako je to u pitanju, a najverovatnije jeste, takva situacija ovde nije moguća jer nije moguće da građani sa Kosova u Srbiji budu tretirani kao građani koji imaju i kosovsko državljanstvo, jer Srbija ne priznaje Kosovo.

Sa RS je to moguće jer Srbija priznaje BiH kao drugu suverenu državu.

Sve u svemu, upetljao si se bez veze, nemoj gurati dalje, ćuti, i biće ovo brzo zaboravljeno.


Upetljao (se on) ili ne, pitao te je da mu odgovoriš (i) na primeru Hrvatske.
Muislim - znam da ćeš ga dobiti na upornost, stoga nedaj se.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:49 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Upetljao (se on) ili ne, pitao te je da mu odgovoriš (i) na primeru Hrvatske.


I ja odgovorio.
Evo prenosim za tebe
Ne znam detalje, ali mislim da je u pitanju dvojno državljanstvo.


Što ne paziš?
Red je da se izviniš.
c_h.arlie c_h.arlie 19:00 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

hoochie coochie man
Upetljao (se on) ili ne, pitao te je da mu odgovoriš (i) na primeru Hrvatske.


I ja odgovorio.
Evo prenosim za tebe
Ne znam detalje, ali mislim da je u pitanju dvojno državljanstvo.


Što ne paziš?
Red je da se izviniš.

Neću da se izvinim - jer šta ako je dvojno državljanstvo ?
Suština je u izdavanju pasoša.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:07 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Neću da se izvinim - jer šta ako je dvojno državljanstvo ?
Suština je u izdavanju pasoša.


Pa ako neko ima dvojno državljanstvo (BiH i Hrvatske npr) on može da ima i dva pasoša.

Hrvatu iz Mostara po tom osnovu Zagreb može da izda hrvatski pasoš (ili Beograd nekome iz Banja Luke) ali ne može Beograd da izda pasoš nekome iz Prištine jer ona nema dvojno državljanstvo(Kosova i Srbije)

Nego, jel ti to mene zezaš?

Ako da izvini se što me zezaš, ako ne, izvini se što ne čitaš pažljivo.
c_h.arlie c_h.arlie 19:12 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

hoochie coochie man
Neću da se izvinim - jer šta ako je dvojno državljanstvo ?
Suština je u izdavanju pasoša.


Pa ako neko ima dvojno državljanstvo (BiH i Hrvatske npr) on može da ima i dva pasoša.

Hrvatu iz Mostara po tom osnovu Zagreb može da izda hrvatski pasoš (ili Beograd nekome iz Banja Luke) ali ne može Beograd da izda pasoš nekome iz Prištine jer ona nema dvojno državljanstvo(Kosova i Srbije)

Nego, jel ti to mene zezaš?

Ako da izvini se što me zezaš, ako ne, izvini se što ne čitaš pažljivo.

Izvini, ja odustajem - ne mogu sa tobom na kondiciju.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:13 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Izvini, ja odustajem - ne mogu sa tobom na kondiciju.


Sad si me zbunio, stvarno.

Šta je sporno?
gedza.73 gedza.73 19:40 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

vidim da je gedza kopao primere da placaju 5k evra za tako nesto.

Nisam ja kopao, iskopala ih policija.

pa i haradinaja nista ne bi smelo da spreci da prijavi prebivaliste u beogradu, ako to zeli

ne bi. U pravu si. Da glasa u Beogradu. I on i milionče Albanaca. Sa sve referendumom o otcepljenju Niša.

i jedna mala sitnica. Bondstil na Kosovu, Ruski humanitarni centar u Nišu.

A to oko suverenosti države se svodi na isto kao i kad ti siledžija nalupa šamare i otme telefon na ulici. Pa se ti žali koliko god 'oćeš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:28 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

A to oko suverenosti države se svodi na isto kao i kad ti siledžija nalupa šamare i otme telefon na ulici. Pa se ti žali koliko god 'oćeš.


Otprilike.

Čudno je da priču koja je pre deset godina (skoro deset) ispričana sad neko vadi kao novu.

Sve to čega se ovde naprasno setiše, država odlučuje kome daje pasoše, nije važno prebivalište, trte mrte...sve, tačno tako, je Srbija govorila u pregovorima o viznoj liberalizaciji.

EU kaže, odjebite sa tim pričama, svako ko je sa Kosova, a ima vaš pasoš, se smatra ilegalnim emigrantom.
To je tako, uzmi ili ostavi, ako hoćete liberalizaciju onda tražite neko rešenje.
I Srbija smisli tu kancelariju, te druge pasoše.

A onda stižu dragoševac....čarli, ko još, i sete se da to nije lepo.
Pa šta bi bilo lepo?

Naravno da bi Haradinaj (dobro, ne baš on zbog poternice) ali neki Haradinaj dobio srpski pasoš ako bi se prijavio u Nišu, i takvih slučajeva ima na hiljade, a dragoševcu bi bilo jako zanimnjivo da prati jedan takav (jako bi bilo zanimljivo pratiti slucaj nekog albanca sa kosova koji bi hteo da prijavi prebivaliste u drugoj opstini u srbij)

I sve je to poznata stvar, i nije problem ako neko to nije pratio, ako ga nije zanimalo, ali je mnogo ružno kad insistira na nekom svom rezonu koji je dokazano propao.


dragosevacsutra dragosevacsutra 21:38 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!


A kad može Kina, što ne bi mogla Srbija.
Dobro je, očekivao sam teže pitanje.


ne kad moze kina, nego je prerogativ svake drzave na svetu da izdaje pasose svojim drzavljanima, kako ti je lepo principessa objasnila. Sem Srbije, it seems.. sto je dragoljubu i tebi sasvim normalno.

Ok, ne mora Kina, ne mora Rusija, ne mora UK - navedi mi jednu drzavu kojoj je neka strana drzava zabranila da izdaje pasose delu svojih drzavljana, sem Srbije? Moze i Sao Tome i Principe, samo mislim da ni oni nisu u takvoj situaciji. A u hipotetickoj situaciji da je iko to trazio od njih, pretpostavljam da znam kakav bi odgovor bio.

da upleo sam se, nego sta. Samo si elegantno izbegao da mi odgovoris da je na primer Rusija trazila isto to od Srbije, da li bi prihvatili ili bi to bilo mesanje u unutrasne poslove?



Ne znam detalje, ali mislim da je u pitanju dvojno državljanstvo.


ne znas detalje, ali mislis? nisi ginekolog, ali mozes da pogledas?

za pocetak, probaj da izguglas razliku izmedju dvostrukog i dvojnog drzavljanstva, pa se javi da nastavis diskusiju.

Ako je to u pitanju, a najverovatnije jeste, takva situacija ovde nije moguća jer nije moguće da građani sa Kosova u Srbiji budu tretirani kao građani koji imaju i kosovsko državljanstvo, jer Srbija ne priznaje Kosovo.




ne moronu, drzavljani srbije treba da budu tretirani kao drzavljani srbije od strane drzave srbije, a ne kao 'drzavljani kosova', malte, estonije, sao tome i principa, amerike, rusije, kine ili marsa.

pazi kad me sve vise uveseljavas i apsolutno razumem kako sns dobija sve izbore u srbiji.

Sve u svemu, upetljao si se bez veze, nemoj gurati dalje, ćuti, i biće ovo brzo zaboravljeno.


jesam, vidi se...

principessa_etrusca principessa_etrusca 21:42 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

a mogli bi d a proglasimo i ilinoj za srpsku teritoriju, tamo ima više srba nego na kosovo...


Свака држава, ако је држава, може да додели своје држављанство и да изда пасош коме год жели. Заборави на Британију, Кину, итд. Хрватска је одмах доделила своје држављанство Хрватима из емиграције, и свим Хрватима из БиХ. Није узео ко није хтео. Мађари дају пасоше Мађарима и Србима из Војводине, потребно је ипак проћи неки тест из мађарског.

То што поредиш КиМ и Илиној је толико бесмислено да то уопште нећу ни коментарисати.

Колико год Косово има елементе државности, оно није држава. Да не говорим да Косово не признају ни све земље ЕУ, па у ЕУ не постоји никакав јединствен став, ни јединствена политика поводом Косова. (То је баш добро објаснио Оливер Ивановић у једном од линкованих интервјуа.)

Срби који живе на Косову и Метохији нису кметови, предати у власништво влади Косова као властелину, већ грађани као ти и ја који могу бити држављани више земаља. Канцеларија за КиМ, ако ми не признајемо Косово као државу, требало би да свим тамошњим грађанима, и Србима, и Албанцима, обезбеди српске пасоше, па нека путује ко где жели.

Ако Србија одбија да им да пасоше (или их корумпирано продаје за 5К евра), онда их Србија не сматра својим држављанима, већ држављанима државе коју наводно не признаје.

(Осим тога, људи са КиМ не смеју бити таоци Београда и Приштине, поготову сада када визни режими и тако постају бесмислени јер милиони миграната улазе у европске земље без икаквих докумената.)
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:47 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

ne moronu,


Ne može bez ovoga?

Vidi, ne vređa mene to, samo je malo bez veze.
Lako bih ti ja vratio i jače i bolnije, ali bez veze je.

Znam da si pukao, znam da si mislio da si se strašno dobre ideje setio, pa sad kad si skapirao da lupetaš sujeta kenula da roka.
Ali obuzdaj se, glupo je da se vadiš na neke glupave cake o dvojnim i dvostrukim.

Pokrenuo si nešto što je odavno prežvakano, (vidi koj komentar gore) a to što je to za tebe novost govori samo koliko ti uopšte znaš o čemu pričaš.

Nego, jel bi stvarno voleo kad bi se desilo da nekim slučajem neki Albanac zatraži srpski pasoš tako što promeni adresu za neku opštinu u Srbiji, pa da pratiš :)





dragosevacsutra dragosevacsutra 21:48 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Pa ako neko ima dvojno državljanstvo (BiH i Hrvatske npr) on može da ima i dva pasoša.

Hrvatu iz Mostara po tom osnovu Zagreb može da izda hrvatski pasoš (ili Beograd nekome iz Banja Luke) ali ne može Beograd da izda pasoš nekome iz Prištine jer ona nema dvojno državljanstvo(Kosova i Srbije)




a hrvatu iz zagreba ne moze, jerbo nema bosansko?

ti si gluplji nego sto sam mislio.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:49 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Ne može


probao sam, ne moze.

jer nema odgovora ni na jedno moje pitanje. za pocetak, navedi jednu drzavu na svetu kojoj neka druga brani da izdaje pasose svojim drzavljanima.

hoochie coochie man hoochie coochie man 21:49 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Свака држава, ако је држава, може да додели своје држављанство и да изда пасош коме год жели.


Ne može.
Srbija zagrađane Kosova ne može.
Decidno rečeno.
Sad, da li je Srbija država, ne znam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:51 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

a hrvatu iz zagreba ne moze, jerbo nema bosansko?


Ti si stvarno zbunjen.
Kad neko ne podrazumeva da Hrvatska može da izda pasoš Hrvatu iz Zagreba, nego to mora da mu se naglasi, onda je on prilično zbunjen.
Da se blago izrazim.
dragosevacsutra dragosevacsutra 21:54 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Ti si stvarno zbunjen.
Kad neko ne podrazumeva da Hrvatska može da izda pasoš Hrvatu iz Zagreba, nego to mora da mu se naglasi, onda je on prilično zbunjen.
Da se blago izrazim.


odjebi, budalo.
principessa_etrusca principessa_etrusca 22:06 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

hoochie coochie man
Свака држава, ако је држава, може да додели своје држављанство и да изда пасош коме год жели.


Ne može.
Srbija zagrađane Kosova ne može.
Decidno rečeno.
Sad, da li je Srbija država, ne znam.


Биће онда да није.

Из тога што Србија не да српске пасоше грађанима са КиМ, она их сасвим експлицитно не сматра својим, већ неким страним држављанима. Можда држављанима оне државе коју наводно не признаје?

Очигледно, овде су на делу велике логичке вратоломије, а пад са тог трапеза ће свакако бити фаталан.
dragosevacsutra dragosevacsutra 22:10 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Очигледно, овде су на делу велике логичке вратоломије, а пад са тог трапеза ће свакако бити фаталан.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:14 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

odjebi, budalo.


:))
Jbg, ko ti je kriv.
Pazi sledeći put.
Из тога што Србија не да српске пасоше грађанима са КиМ,


Ali ima tu jedna caka.
Nije Srbija ta koja je to odlučila, Srbija je primorana da tako postupi.
EU pre svega ju je naterala jer je time uslovila viznu liberalizaciju.
Do tih pregovora (2009.) Srbija je izdavala pasoše svima (zvanično, formalno, da li je bilo kakvih igara oko toga, ne znam, verovatno da) a posle njih je krenula sa praksom izdavanja skoro bezvrednih pasoša za "svoje" građane sa KiM.


Primorana kao i na mnoge druge stvari što je primorana, kakve će posledice tih primoravanja biti videćemo.
maksa83 maksa83 22:24 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

Очигледно, овде су на делу велике логичке вратоломије, а пад са тог трапеза ће свакако бити фаталан.

Kad smo kod fatalnih vratolomija, ne znam da li je to bilo u novinama i na malim ekranima tv prijemnika tu kod vas, ali bio ovde neki rat...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:35 21.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

ali bio ovde neki rat...


Ali kad danas, evo, u ovom glupom svetu više nema ni pametnih ratova…
BebaOdLonchara BebaOdLonchara 00:22 22.01.2018

Re: VUCICU, OSTAVKA!!!

za pocetak, navedi jednu drzavu na svetu kojoj neka druga brani da izdaje pasose svojim drzavljanima.

ali niko ne brani srbiji da izdaje pasoše, samo što srpski pasoši izdati sa prebivalištem na kosovu nisu priznati od strane međunarodne zajednice, tačnije od zemalja koje su priznale kosovo kao nezavisnu državu. a srbija, da ne bi umanjila broj srba na kosovu, ne daje srbima sa kosova da se prijave na teritoriju uže srbije (albanci mogu za kintu, srbi retko mogu za kintu i debelu vezu). niko ne brani srbiji da daje te pasoše. ne znam ko je to rekao? možda sam napisala nedovoljno jasno, mrzi me da skrolujem i tražim.

poređenje srbije i kine je besmisleno. prosto, nisu sve države jednake po mnogo faktora. kada si jako veliki i jako bogat, ili imaš nuklearno oružje, ili sve to zajedno, možeš šta hoćeš. imamo primer jedne velike sile tamo između meksika i kanade, koja već 70 godina krši praktično sve međunarodne zakone, a poslenjih 20 godina vrlo otvoreno i bez ikakvog blama, i ubeđujete da je mleko crno na svaki jebeni način. srbija kada prekrši pola jednog međunarodnog zakona, ili ako se protumači da jeste (a nije) dobije packe, sankcije, bombardovanje i ostalo guženje na suvo.

probao sam, ne moze.

jel vidiš da ne može? jbg, i ja sam se trudila.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana