Društvo| Politika| Reč i slika| Sport

Nisu moja bratija

loader RSS / 30.01.2018. u 12:03

Pravo je pitanje – Hoće li neko krivično odgovarati? Pojedinci, grupa, organizatori, saradnici, direktni i indirektni pomagači i birokratski jataci ... Jeste da to pitanje zvuči naivno, jer je u ovoj državi pravo sistematski gaženo decenijama i stoga danas imamo jedan ovako snažan i uigran mehanizam, jednu antipravnu samohotku koju je vrlo teško zauzdati i u kojoj učestvuju, u određenoj srazmeri, svaki na svoj način, svi slojevi društva. No, ako se takvo, ili slično pitanje uopšte ne potegne, pa makar i uz punu svest o unapred izgubljenom okršaju, onda tek nema nade. Ako se to pitanje naširoko ne potegne, onda i svi oni slegači ramenima, koji postavljanju tog pitanja (pa makar i ćutke, u sebi) nisu baš skloni i misle da je to posao nekog drugog - moraju da budu svrstani u red saučesnika, u ovoj ili onoj meri.  

28203947699_7a079aee1f_b.jpg 

Da. Osim kao građanin, potkačen sam i kao Zvezdaš, jer, nakon one dubokosežno i svakovrsno štetne svinjarije na račun novog igrača u crveno-belom dresu, pomislio sam u jednom času - da me neko sad pita za koga navijam, u moj odgovor bi se ulepilo i ono specifično osećanje stida, iako ne spadam u „vatrene“ „bodrioce“ kluba dobrovoljno smeštene u kavez na severu sa ne baš svakome vidljivim rešetkama (naravno, ovim nipošto ne želim da vređam divlje životinje koje neki bezdušnici u kaveze širom sveta smeštaju protiv njihove volje i koje tamo umiru, prvo gaseći se emotivno, a onda i fizički). Jer, oni tamo, pomenuti, urliču i u moje, ili naše ime. Jeste većina na tribinama odbacila ovu raspomamljenu hordu koja kao nekakav dželat-čuvar-misionar prisvaja ime kluba, ali i naciju, moralna načela, religiju .., upućujući pored ostalog i svojevrsni prekor svima onima koji su, jelte, nedovoljno svesni značaja tih pojmova i previše mekani i neodlučni da te pojmove promovišu, održe i odbrane. Svaka čast tom velikom delu publike koja je odreagovala baš onako kako je i trebalo odreagovati, međutim – ostaje pitanje šta povodom tog slučaja radi država. I povodom svih prethodnih, srodnih slučajeva (da ih ovde ne nabrajamo). To pitanje se u ovim našim uslovima svodi na retoričko, iz razloga koji su već na početku ovog teksta navedeni. Praznoglavih, nabildovanih kriminalaca i osokoljenih destruktivaca u svakom društvu ima. Ali, ali - to nije razlog da se dopusti da oni budu „lice“ i glasnogovornik ovog društva. Naravno da se zna gde im je mesto. I naravno da država, kad bi htela i kad njeni „činovnici“ ne bi imali razne vrste interesa (ekonomske, rođačko-kumovske, političke) da se ne angažuju oko ovog posla, ta bratija bi brzo bila premeštena iz lože u podrum. Ovako, oni divljaju i dalje. Znaju da su zaštićeni. Zaštićeni su time što su sasvim prirodan deo ovdašnjeg mentaliteta i navika, a posebno onog sloja koji upravlja ovom zemljom, sloja koji je iste naravi, samo je upakovan u drukčije uloge uz koje ide i drukčija odeća.


Makar usput se osvrnimo na sličnost ovih destruktivnih grupa i učesnika „rijaliti“ projekata, kojima nam mediji svakodnevno bljuju u tanjir stvarnosti. Već u samo jednoj sekundi (dok traje prebacivanje s kanala na kanal) vidljivo je da tamo sede teške društvene i socijalne nakarade i sve vreme izvode orgije u kojima preovlađuju tupavilo, nevaspitanje, opskurnost, permanentna svađa, najniži oblici seksualnosti, i, sve u svemu, promocija skoro svega što jedan roditelj ne bi nipošto poželeo u navikama svog deteta. Pa, ako može to, onda mogu i tzv. navijači.

Da slučaj ne ostane samo na Zvezdi, ne zbog klubaštva i prebacivanja dela prljavštine i na stranu večitog rivala, već zbog ukazivanja na činjenicu da se ovde radi o sistematskom poremećaju funkcionisanja države – ukažimo na makar jedan od mnogih primera, kad je onaj sa tribine sišao, ušao na teren i skinuo kapitensku traku Partizanovom fudbaleru (čak mu je ovaj dao, svestan da to tako ovde ide, što je nama dopunska slika za celovitije shvatanje tragedije). I sve to javno - i nekažnjeno! To je potpuna katastrofa jedne države. Pretpostavljam da je relativno malo ljudi svesno toga.      

Duboka, višedecenijska, opštedruštvena devijacija sasvim je prikladan okvir za objašnjenje nastanka i opstanka ovih „navijačkih“ struktura. Ali to nekomplikovano objašnjenje je za mnoge istovremeno demotivišuć faktor da se uopšte pobune protiv gore pominjanih stvari, jer mnogi na ovaj ili onaj način vele –„ Ma, ionako je sve otišlo u ...., pa onda šta i sa tim navijačima ..! Uostalom, svuda su navijači isti...!“ – Ipak, uporno treba postavljati pitanje da li će neko krivično odgovarati posle svega. Tužioci i policija možda ne prate sportske događaje. Makar i da ih uopšte ne prate, čak i ono malo što su usput mogli da načuju u komentarima komšija ili da zakače u sportskim pregledima sasvim je dovoljno da se pokrenu prijave, istraga, postupak ... Znamo da neće. Jer postoji interes sticanja-čuvanja. Nezameranje, a kojegde i saradnja. Opet, bez obzira na sve to, u njih se mora upreti prstom i upitati - Hoće li neko krivično odgovarati? 

... ...

Vest da je EL zbog pomenutog delikta "navijača" pokrenula postupak protiv KK CZ nisam znao dok sam pisao blog, pa je stoga kačim naknadno. 

B92 - "Bravo "navijači" !  EL pokrenula postupak protiv Zvezde zbog Omića

Uprava Evrolige pokrenula je disciplinski postupak protiv Crvene zvezde zbog transparenta grupe njenih navijača upućenom igraču ..." 

 ....................

 Elem, mislim da ova reakcija EL, za koju smo  valjda zasigurno mogli da znamo da će se desiti, za nas i nije u prvom redu važnosti. Jer - postupak prvi moramo da pokrenemo mi, ovde, u "zemlji košarke i huliganije".  

 

 



Komentari (131)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

grof_brankovich grof_brankovich 12:24 30.01.2018

Решење

Без жеље да наметнем одговоре хтео бих да кажем да не можемо посматрати српску политичку сцену у изолацији од иностраног утицаја. По мом скромном мишљењу, Србија је изгубила свој суверенитет 2001 године и од тада су деловања српских политичара и странака под јаким утицајем страног елемента који намеће и подстиче данашње политичко и економско понашање.

По мени, једини начин да се промени ситуација је потпуна промена политичког система. Морамо тражити директну репрезентацију народа у скупштини, што значи свака општина мора имати свог представника изабраног на поштеним изборима. Скупштина мора представљати народ, ово данашње понашање већине скупштинских одборника је срамно.

loader loader 12:36 30.01.2018

Re: Решење

2001..? Hm ... Tzv. navijači su onda dobrodošli sa bakljama, tetovažama i transparentima, jer su raskrilili lik osuđenika, a taj nesumnjivo takođe smatra da je zlo počelo 2001. No, dobro, i u trolama se može demokratski voziti ... :)

Trol na blogu je skoro kao navijanje - dođete na tribine zvanično radi sporta, a onda radite nešto drugo što sa sportom baš i nema puno veze .. :)
grof_brankovich grof_brankovich 13:08 30.01.2018

Re: Решење

loader
2001..? Hm ... Tzv. navijači su onda dobrodošli sa bakljama, tetovažama i transparentima, jer su raskrilili lik osuđenika, a taj nesumnjivo takođe smatra da je zlo počelo 2001. No, dobro, i u trolama se može demokratski voziti ... :)

Trol je skoro kao navijanje - dođete na tribine zvanično radi sporta, a onda radite nešto drugo što sa sportom baš i nema puno veze .. :)


Што се тиче државног суверенитета то је та година, што не значи да се слажем са онима који су управљали до 2001. Поента коју ниси схватио је да губитак суверенитета значи да спољни утицаји утичу на одлуке српске државе и отуда је имбецилно анализирати политичко понашање српских партија и "политичара" као да нема никакве везе са центрима моћи који се налазе ван државе. То је све што сам хтео да кажем, а ти прими то како желиш.
gedza.73 gedza.73 13:09 30.01.2018

Re: Решење

grof_brankovich
не можемо посматрати српску политичку сцену у изолацији од иностраног утицаја

Grofe 'oćeš da kažeš kako 'inostrani uticaji' drže kriminalce na slobodi u Srbiji?

Pa kod nas više i ne postoje N.N. počinioci. Svi su 'odranije poznati policiji' i skoro su svi na slobodi (uslovnoj ili nekoj drugoj pravničkozavrzlamskoj)

Zgodni ti 'stranci'. Prljave ulice? Stranci. Kriminal? Stranci. Neopravdani? Nisam ja, mama, Stranci su.
narcis narcis 13:14 30.01.2018

Re: Решење

Zgodni ti 'stranci'. Prljave ulice? Stranci. Kriminal? Stranci. Neopravdani? Nisam ja, mama, Stranci su.

loader loader 13:23 30.01.2018

Re: Решење

То је све што сам хтео да кажем

Zahvaljujem. Poučno bejaše :)
A sad tema.
Tzv. navijači i njihovi pomagači, dakle.

loader loader 13:26 30.01.2018

Re: Решење

Zgodni ti 'stranci'.

Zgodni. Kako nisu. Evo, baš dođe jedna garnitura stranaca nekim besnim busom, koji ih sačeka, a oni ovamo pobacaše otpatke po travnjaku parka, pa se vratiše u svoj bus i pravo nazad preko granice .. I, eto, posle ovdašnji svet optužuju da baca smeće na svakom koraku
narcis narcis 13:28 30.01.2018

Re: Решење

loader
Zgodni ti 'stranci'.

Zgodni. Kako nisu. Evo, baš dođe jedna garnitura busom, koji ih sačeka, pobacaše otpatke po travnjaku parka, pa se vratiše u svoj bus i pravo nazad preko granice

to nisu naši stranci , to su brankovičevi stranci. postoje stranci i stranci.
loader loader 13:45 30.01.2018

Re: Решење

Pa, da - zastranili smo: čim za strance mislimo da su stranci, a za strance da su stranci. (da idemo Aureusovim sistemom definicija stvari i pojava)
narcis narcis 14:19 30.01.2018

Re: Решење

loader
Pa, da - zastranili smo: čim za strance mislimo da su stranci, a za strance da su stranci. (da idemo Aureusovim sistemom definicija stvari i pojava)

mene najviše raduje kad mi neko ko je stranac, ko ima strani pasoš i državljanstvo i živi u inostranstvu objašnjava kako stranci ne valjaju po mene .
angie01 angie01 14:22 30.01.2018

Re: Решење

mene najviše raduje kad mi neko ko je stranac, ko ima strani pasoš i državljanstvo i živi u inostranstvu objašnjava kako stranci ne valjaju po mene .



aureus aureus 14:35 30.01.2018

Re: Решење

loader
(da idemo Aureusovim sistemom definicija stvari i pojava)

Slažem se s tim da me treba slušati.
Mada vas sve zajedno nisam puno shvatio.
loader loader 14:41 30.01.2018

Re: Решење

Mada vas sve zajedno nisam puno shvatio.

Prvo bi trebalo "prihvatio" :)
A kasnije će doći i ono "shvatio"
aureus aureus 14:52 30.01.2018

Re: Решење

loader
Mada vas sve zajedno nisam puno shvatio.

Prvo bi trebalo "prihvatio" :)
A kasnije će doći i ono "shvatio"

Dobri domaćine, napravili ste gore u tekstu jednu sasvim simpatičnu grešku u kucanju.

Stoji: No, ako se takvo, ili slično pitanje uopšte ne potregne...

Tu sam bio potpuno blokirao jer nisam znao da li će pitanje da se potegne ili protegne - kao mačka iz bloga našeg drugara Marca de Manccinija.

Apelujem na Vas da ovu stvar razjasnite.
loader loader 14:59 30.01.2018

Re: Решење

:)
Potegne. Idem da ispravim. Hvala.
aureus aureus 13:22 30.01.2018

Postoje delije i delije i zvezdaši

Pitam jednog momka, inače "deliju" - "Je li, ovi tvoji su nešto protiv Omića?", a on k'o iz topa: "Ja sam za Omića! Ne podržavam to."
Dobar momak, sasvim pristojan, konobariše za život i skroz je pozitivan.
Ima "delija" i "delija"; ovi što su nosili transparent su neki makljaroši, a možda i plaćenici, no budale svakako.

Meni djeluje da je ovo jedan od postupaka kojim jedna druga bratija (kratak opis: visoki su, nose naočare, i petljaju se u sve živo) želi da destabilizuje klub i istjera Čovića napolje.
A ta bratija ima veze sa navijačkim grupama.

Što se tiče "delija", Zvezdi je išlo sasvim dobro i bez njih. Sedamdesetih godina FK Crvena zvezda je bio jedan od najgledanijih klubova na evropskoj sceni. Bilo je to vrijeme prije dolaska turskih konjanika na sjevernu tribinu. Stadion je bio krcat, dobro se navijalo, a dobro se i igralo. Zvezda je pravila rezultate, pravila asove i gradila ime.

Slika 01. - Krcat Stadion Crvene zvezde


Slika 02. - Prepun stadion. Ljudi došli zbog utakmice. Nijedne zastave, nijednog incidenta, navija se za klub i gleda se teren. Uzalud tražite bilo kakvog "deliju" ovdje. Mislim da je ovo protiv Ferencvaroša '75.


Onda su kriminalci organizovali navijačku grupu, neki mladi svijet ušao u nju, i sve je otišlo u Honduras. Navijačka grupa je postala previše moćna, i počesto joj je važnije da izgura nešto svoje (politička poruka ili neka odluka vezana za klub) nego to kako je klubovima sportskog društva Crvena zvezda.
Onih drugih navijača, koji dolaze neorganizovano, samostalno ili porodično i zbog utakmice, prirodno - nema kao nekoć.
Sve brljotine koje rade organizovani navijači nekako se prenose na njih. Zbog "delija" im je opao navijački ugled, često moraju da se stide a jednako često ne mogu čak ni da gledaju utakmicu jer je klub (fudbalski, košarkaški...) zbog "delija" popio suspenziju.

Za ovakvo stanje krivi su i sportski novinari koji već skoro tri decenije svakog navijača Zvezde navijaju "delijom". "Delije su ispunile Arenu do poslednjeg mesta", "Delije su pozdravile svog ljubimca Prosinečkog"...
- Prosinečkog? Hrvata?
- To je, naravno, budalaština. "Delije" su samo članovi organizovanih navijačkih grupa. Svi drugi simpatizeri i navijači su - zvezdaši. No pošto sam komentar počeo sa onim momkom što sebe smatra "delijom" i na utakmice ide sa sebi sličnima, a nije nikakva bitanga, završio bih ga sa ovim podsjećanjem - postoje "delije" i "delije", i zvezdaši.
- Postoje i partizanovci.
- U manjem broju.
loader loader 13:39 30.01.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

(kratak opis: visoki su, nose naočare, i petljaju se u sve živo)

Isti čović, samo što je on ne visok, već oniži
No, šalu na stranu, istine tu verovatno ima. Samo što skupina budaletina ne radi samo za jedne zaverenike ili strukturu, već za razne devijantne sekcije. Uostalom, znaju oni i sami da naprave štetu, bez tutora i gurača džeparca.
Prepun stadion. Ljudi došli zbog utakmice. Nijedne zastave, nijednog incidenta, navija se za klub i gleda se teren.

Da, nekada je bilo onako, navijački, a danas je nažalost ovako, delijski. Šačica ekstremista više "učini" nego deset puta više normalnih. Kad je to počelo? Komplikovano pitanje, jer je tu utkano mnogo raznoraznih procesa, i "dugotrajnih" i "kratkoročnih", pa je teško razmrsiti. No, rezultat se pojavio početkom 90-ih. Divljina je oslobodila prostor divljacima. Država koja je i sama delovala kao kriminalac upotrebila je kriminalce i svakojaki šljam i u okviru sporta. S obzirom da se struktura države (osim površinskih pretumbavanja) sve vreme nije promenila, nema razloga očekivati ni da će navijači biti drugačiji, odnosno ova problematična rulja koja se tako naziva.
aureus aureus 14:42 30.01.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

Naravno da slijedi i postupak protiv Zvezde od Evrolige.

Transparent koji je grupa "delija" postavila neprihvatljiv je po više osnova i klubovi se zbog ovakvih stvari rutinski kažnjavaju u raznim sportovima.

Mislim da je omanuo i organizator jer je dopustio da transparent uopšte uđe u dvoranu.
No možda je organizator taktički žrtvovao piona.
loader loader 14:48 30.01.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

Mislim da je omanuo i organizator jer je dopustio da transparent uopšte uđe u dvoranu.
Niko ne sme da pretresa "navijače". Autonomija fakulteta, autonomija "navijačke" grupe.

No možda je organizator taktički žrtvovao piona.

Ma, organizator je spopao funkcije u klubu, a na kraju zbog već pregoleme prašine udario u temelje vlasti. Ako je tako, eto provlačenja kroz blato na pinkoviziji i učenih komentara njenog vlasnika uz onu ljupku njegovu sliku.




aureus aureus 15:33 30.01.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

loader
Niko ne sme da pretresa "navijače".

Išao ja na košarkašku utakmicu i na ulazu me pretresa momak iz obezbjeđenja.
- Šta ti je ovo?
- Labelo*.
Samo ga je frljnuo niz stepenice, ništa me nije ni pitao.

Meni nađu labelo, a nekome ne nađu baklju i problematičan transparent.
Neće da može!

*) Nemojte se smijati, zimski period, usne ispucale, i tako to.
milisav68 milisav68 16:03 30.01.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

aureus

- Postoje i partizanovci.
- U manjem broju.

Što se tiče košarke, pa baš i ne.

I ovo nije navijačko prepucavanje, već zvanična statistika kaže da je Partizan bio najgledaniji u i ABA i u KLS ligi sve dok profesionalni navijači nisu par puta uleteli među obične navijače, što na tribini, što u kafiće oko Pionira, iako Partizan više nije dominirao, ali se sa tribina često čulo "Vučiću šećeru".

Raspravljalo se o tome i ovde na blogu, kada su igrači obukli majcu sa likom onog mutavog kriminalca, pa su se čuli zvižduci, pa su "navijači" uleteli među navijače.

Tako da - da, na tragu si, ovo je smišljeno da se naudi Čoviću, odnosno upravi kluba.E sad ko i zašto - čuće se.

Inače, Zvezda nije stabilizovana, već je gumicom izbrisano 16 miliona evra duga, a sada je napravljeno novih 12 miliona.

aureus aureus 16:16 30.01.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

Inače, Zvezda nije stabilizovana, već je gumicom izbrisano 16 miliona evra duga, a sada je napravljeno novih 12 miliona.

Čitao sam Zvezdin UPPR.
Nigdje se ne pominje 16 miliona već oko 12, od čega je 6-7 miliona i oni...pa meni djeluju kao fantomski milioni.
To za 15,5 miliona - to smo čuli samo od Čovića, valjda da bi on ispao što veći spasilac, a zna da ga nijedna bivših uprava neće ni smjeti da demantuje.
aureus aureus 16:30 30.01.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

loader
Ma, organizator je spopao funkcije u klubu, a na kraju zbog već pregoleme prašine udario u temelje vlasti. Ako je tako, eto provlačenja kroz blato na pinkoviziji i učenih komentara njenog vlasnika uz onu ljupku njegovu sliku.

E, ali...možda je potrebno da što više ljudi sazna ili nasluti da tog nižeg s naočarima neko ruši. Pa onda - puštaj da se rušioci obrukaju, neka svi vide i neka skontaju o čemu je riječ.

Čini mi se da Čović i ovu situaciju solidno hendluje.
Djeluje mi da je uspio da većini zvezdaša skrene pažnju na to da ga neko ruši i da im još nagovijesti ko ga to ruši. I to je uspio a da ništa od toga nije ni izgovorio.
milisav68 milisav68 16:52 30.01.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

aureus

Čitao sam Zvezdin UPPR.
Nigdje se ne pominje 16 miliona već oko 12, od čega je 6-7 miliona i oni...pa meni djeluju kao fantomski milioni.
To za 15,5 miliona - to smo čuli samo od Čovića, valjda da bi on ispao što veći spasilac, a zna da ga nijedna bivših uprava neće ni smjeti da demantuje.

Ih, nego nisi pažljivo čitao, a lepo sam napisao - obrisani gumicom.

Dizani su krediti kod domaćih banaka, pa su te banke posle zatvarane.Neki su bili prilično štetni, kao što Partizan vuče problem sa (sada nepostojećom) Marfin bankom.

Bilo je i sponzora, ali i "sponzora", zato ti deluju fantomski.

Uglavnom:

aureus aureus 17:25 30.01.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

milisav68

Ih, nego nisi pažljivo čitao, a lepo sam napisao - obrisani gumicom.

Imaš tri klase povjerilaca, a država je bila u prvoj i po UPPR-u dug joj je morao da bude vraćen u stoprocentnom iznosu, no on i nije bio veliki (100-200 hiljada, tako nešto). Isto je, čini mi se, važilo i za zaposlene u klubu i za jednog razlučnog povjerioca (300 hiljada evra).
Ko je izvisio - to je treća klasa povjerilaca (neosiguranih), a to su bivši igrači, dobavljači, razna privatna lica...oni su namireni sa 2,5 posto i to u roku od tri godine u ritmu 20%+40%+40%. Znači, ja sam igrač, ti si klub i duguješ mi 40 hiljada evra, i to iz 2007. a onda 2012. sud usvaja tvoj UPPR po kojem ćeš mi platiti hiljadu evra ukupno tokom 2014, 2015. i 2016 i smatraće se da je dug namiren?
- Da.

Ovo ne bi bilo moguće da je zakon o UPPR-u drugačiji u Srbiji. Po postojećem je dovoljno da se skupština povjerilaca većinom glasova složi sa programom otplate.
milisav68

Bilo je i sponzora, ali i "sponzora", zato ti deluju fantomski.

Meni fantomski djeluje da KK Crvena Zvezda Mali Kalemegdan 2, u momentu podnošenja UPPR-a sudu 2012. godine duguje 6-7 miliona KK Crvena zvezda Beograd, što je FMP preimenovan 2011. Toliki dug nije mogao biti stvoren u samo godinu dana po osnovu recimo plata igrača i trenera za sezonu 2011/2012. To mi je fantomski. Cifra se samo pojavljuje u tabeli, bez objašnjenja kako je nastala. Pa onda imaš u istoj tabeli to da Zvezda duguje Peri Antiću 36 hiljada evra iz 2007/08 (lijepo stoji i koliki mu je bio ugovor i u kojem procentu je isplaćen), ali nemaš nijedan jedini podatak kako je i po kojem osnovu došlo do duga UBJEDLJIVO NAJVEĆEM POVJERIOCU.

Inače, veliki broj ljudi to i ne zna - Zvezda je mogla da odradi UPPR bez ulaska u bilo kakvu šemu sa FMP-om. Bez bilo koga. Čović je tu zapetljanciju izveo vjerovatno jer je Zvezda 2011. izvisila za učešće u ABA ligi, a FMP je imao obezbijeđeno učešće. Pošto je Čović htio da refrešovana Zvezda odmah bude u igri za trofeje (bez gubitka jedne godine) smislio je tu stvar sa preimenovanjem, no na titulu je ipak morao da pričeka nekoliko godina.

I sad nas zbog te jedne godine partizanovci zezaju da smo FMP, a što je najgore te godine smo svakako bili bez trofeja (2011/2012).


P.S. E, da...Milisave, Milisave...zar intervju Gorana Vesića? Otkad je taj Žuti Preletačević neko kome se vjeruje?
milisav68 milisav68 19:04 30.01.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

aureus
.Inače, veliki broj ljudi to i ne zna - Zvezda je mogla da odradi UPPR bez ulaska u bilo kakvu šemu sa FMP-om.

Ma znam, bio tu i neki "ILR", i svašta nešto.

Mislim, još veći broj ljudi ne zna da naše domaće prvenstvo nije pod okriljem Košarkaškog Saveza Srbije, nego se skupili neki Čovićevi drugari, pa osnovali ligu.I tako...
P.S. E, da...Milisave, Milisave...zar intervju Gorana Vesića? Otkad je taj Žuti Preletačević neko kome se vjeruje?

Ma on je tu samo sažet i indikativan.

Ima po netu nekih zaludnih navijača, a bogami i poverioca koji su kačili razna dokumenta, tako da - verujem mu.

Hoću da kažem, ne bih kačio, da pre toga nisam to znao.
aureus aureus 21:33 30.01.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

milisav68

Tako da - da, na tragu si, ovo je smišljeno da se naudi Čoviću, odnosno upravi kluba.E sad ko i zašto - čuće se.

Ја би' да чујем - сада.
Говори, отклањај овај неиздрж.
Није у реду да идем на спавање без сазнања шта то Удба опет петља.
milisav68 milisav68 22:21 30.01.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

aureus
Ја би' да чујем - сада.

Ko ti prvi priđe, i ponudi pregovore - taj je izdajnik.
aureus aureus 22:28 30.01.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

milisav68
aureus
Ја би' да чујем - сада.

Ko ti prvi priđe, i ponudi pregovore - taj je izdajnik.

E šta sve nećemo smisliti samo da ne bismo objašnjavali zašto se vječiti derbi lagano gubi od protivnika kome fale dva važna igrača.



I kako to da naša dva centra naprave devet ličnih grešaka, a postignu ukupno dva poena - sa penala.
milisav68 milisav68 23:33 30.01.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

aureus
E šta sve nećemo smisliti samo da ne bismo objašnjavali zašto se vječiti derbi lagano gubi od protivnika kome fale dva važna igrača.

Pa, a sad malo ona.

To odavno nije derbi, već samo još jedna utakmica u nizu.

I to ne mislim samo sad, to sam mislio i pre 10-15 godina.
tasadebeli tasadebeli 20:52 31.01.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

aureus

dolaska turskih konjanika na sjevernu tribinu



После чега барем једног са ових слика крцатог стадиона Црвене звезде које си окачио више ниси могао да видиш на стадиону (а било нас је и више таквих који смо се повукли пред турском коњицом, знам то поуздано).

Звезду до Барија и Токија, па до Милвокија, пратио искључиво од куће из фотеље. Као данас што с мене па на уштап погледам Премијер лигу, Ла Лигу, Бундес лигу, Калчо,...

Лепо рече Урош Ђурић у једном интервјуу:"Па је л' ви мислите да је грађански рат у СФРЈ сасвим случајно почео баш на утакмици два клуба републичких безбедносних структура - Динама и Црвене звезде?"
aureus aureus 21:53 31.01.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

tasadebeli

Звезду до Барија и Токија, па до Милвокија, пратио искључиво од куће из фотеље.

Gledao sam prije koji mjesec snimak utakmica Zvezda-Bajern (i prvi i drugi meč). Kakav fudbal.
Zvezda je tad igrala ne samo kvalitetniji već i moderniji fudbal nego bilo koja domaća ekipa posle, uključujući i reprezentaciju. U Minhenu je pretrčala preko Bajerna baš kao što je to uradio PSG ove sezone: tap-tap, kontra, lopta u mreži. Samo je rezultat bio drugačiji, pošto su Bavarci imali sreće da prime jedan manje, a da daju jedan više.
A onda sam da bih malo osvježio memoriju, pogledao isječke sa svih evropskih utakmica iz tog perioda. I sad na nekom od mečeva, nisam više siguran na kojem, gori sjeverna tribina, baklje su upaljene i čuješ Milojka Pantića: "Ne treba to naši navijači da rade, pa UEFA je već upozorila da će kažnjavati..."

Tri decenije kasnije, mi i dalje govorimo "ne treba to naši navijači da rade". A UEFA kažnjava.

P.S.
Ne mogu sad da tražim snimak kad je to tačno rekao, ali evo kako je to izgledalo na početku meča Zvezda - Dinamo Drezden.



Naravno, Zvezdini navijači - pretpostavljam "delije", zapalile su i Bajernov stadion u polufinalu:



(0:31) "Evo sada sa tribina gde se nalaze navijači Crvene zvezde lete petarde, dimne bombe u teren...i to nije dobro."

I tako su ti frenetični i organizovani navijači, skloni paljevini i makljaži, ukrasili Zvezdin put ka najvrijednijem trofeju. Vrlo brzo je, međutim, fudbal propao, nestala je igra i nestali su asovi, ali su zato ostali ONI.
tasadebeli tasadebeli 22:50 31.01.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

aureus

Gledao sam prije koji mjesec snimak utakmica Zvezda-Bajern (i prvi i drugi meč). Kakav fudbal.
Zvezda je tad igrala ne samo kvalitetniji već i moderniji fudbal nego bilo koja domaća ekipa posle, uključujući i reprezentaciju.



Неоспорно.

Али фудбал као игра лоптом на терену није срж проблема о којем овде причамо.

Да је фудбал срж проблема, ја не бих сваког викенда ишао да гледам Чукарички.

Неке друге игре су ту срж проблема.
loader loader 08:31 01.02.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

Неке друге игре су ту срж проблема.

Da, najmanje su tu sportisti bitni ...
"Sportski radnici" su tu glavne baje
tasadebeli tasadebeli 09:21 01.02.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

loader
Неке друге игре су ту срж проблема.

Da, najmanje su tu sportisti bitni ...
"Sportski radnici" su tu glavne baje




Да, да заслужни спортски радници...


Са централом у иностранству


и филијалом у Србији.





(Клик на слик.)



(Клик на слик.)



Pini – gospodar srpskog fudbala rođen na Ostrvu


04/10/2013 Englezi Golovi i izveštaji 1


Kada je mlađano momče po imenu Hari Agombar sredinom aprila 2012. godine zakoračilo na beogradski aerodrom „Nikola Tesla“, prosečni „grobar“ počeo je da čupa kosu s glave i da se pita da li je tadašnji trener šampiona Srbije Avram Grant (poznatiji kao Grande u izvedbi čuvenog navijača crno-belih Miše Tumbasa) potpuno smetnuo s uma i rešio da vrati uspavanu lepoticu Crvenu zvezdu u borbu za titulu.

Piše: Emir Selmani


Navijači sa druge strane Topčiderskog brda odmah su počeli da se rugaju rivalu i njegovom pojačanju iz osme lige Engleske, ne znajući da je krak identičnog biznisa zahvatio i njihov klub. Nije, međutim, Grantova ideja bila da tadašnji fudbaler Vest Hema na pozajmici u Grejs Atletiku bude pojačanje Partizana.

Njegov dolazak u Beograd značio je samo jednu stvar – da suvereni gazda srpskog fudbala više ne želi da se krije i da je rešio da svima stavi do znanja koliko je uticajan. I to u ubedljivo najorganizovanijem klubu u zemlji.

Po Grantovim prethodnim „zamislima“ moglo je da se nasluti o čemu se radi. Navijači Partizana se sigurno sećaju priča da će njihov klub pojačati ni manje ni više nego Karlton Kol, pa Fredi Pikijon, dok je Tal Ben-Haim delovao kao najrealnija opcija i realna nada vlasnika srpskog fudbala da dokaže moć. Nije se desilo iz nepozantih razloga, a domaćoj javnosti je, po običaju, sve moralo da se crta. A ima li boljeg načina od dovođenja fudbalera iz osmog ranga engleskog fudbala? Preko Agombara Pini Zahavi je poručio da je tu.

Ramadani mu potrčko
Pre nego što započnemo priču o harizmatičnom Izraelcu, valja napomenuti da njegovim dolaskom kontroverzni menadžer Fali Ramadani nije izgubio pozicije u klubu. On ih zapravo nikada nije ni imao.

– Fali Ramadani i njegova agencija „LIAN sports“ imaju dosta klijenata, odnosno fudbalera sa prostora Srbije i bivšig zemalja SFRJ. Međutim, Ramadani je samo običan potrčko Pinija Zahavija, koji je jedan od najozbiljnijih agenata u svetu fudbala – tvrdi naš izvor koji je u jednom od premijerligaških klubova imao prilike da sarađuje i sa gazdom i sa potrčkom.

Zahavi je u poslednjoj deceniji najviše posla obavio u trouglu Vest Hem – Portsmut – Čelsi. Treba li uopšte pominjati da je Avram Grant bio zaposlen u svim tim klubovima, u nekima i na više radnih mesta.

fali ramadani
Fali Ramadani: Šta mu fali
Ipak, njegova karijera u Engleskoj počinje davne 1979. godine. Tada je obavio svoj prvi transfer prodavši Avija Koena iz Makabi Haife Liverpulu za 200.000 funti.

Zanimljivo je da je prve kontakte u svetu fudbala Zahavi stekao zahvaljujući tome što je radio kao novinar i izveštavao sa Svetskog prvenstva u Zapadnoj Nemačkoj 1974. godine. Tada je stekao prijateljstva sa legendama kluba sa „Enfilda“ Grejemom Sunesom i Kenijem Dalglišom. Oni su ga i povezali s ljudima sa Ostrva, gde je ubrzo postao veoma popularan i uspešan.

Pusto ostrvo
U analizi njegovog rada nećemo se baviti kontroverzama i kriminalnim radnjama koje nikada nisu dokazane ili su zataškane, već ćemo samo ukazati na neke poslove koje je obavio na volšeban način, narodski rečeno, prodajući Englezima muda za bubrege.

– U Engleskoj bi se uvek nešto pojavilo, nešto bi iskočilo. Postojala je gomila menadžera (trenera) koja nije znala ništa o fudbalerima iz Evrope. Niste mogli da nađete ni rezultate evropskih liga u novinama. Bila je to pusto ostrvo. Nikog nije zanimalo šta se dešava u Evropi i svetu. Uspeo sam da pomognem da se pogledi na to promene – rekao je jedan od pionira dovođenja stranih fudbalera u Englesku.

Odradivši transfer Ejala Berkovica iz Sautemptona u Vest Hem raširio je pipke i u londonskom klubu, a preko noći postao je menadžer ni manje ni više nego Rija Ferdinanda.

Istog prodaje najpre u Lids za 18 miliona funti, a dve godine kasnije u Mančester junajted za 30 miliona. Ugradio se 1,13 miliona funti u transfer sa „crvenim đavolima“. Postaje prijatelj i sa ser Aleksom Fergusonom, pa posreduje i u transferima Japa Stama (16,5 miliona funti) i Huana Sebastijana Verona (28,1 milion) iz Lacija na „Old Traford“. S druge strane priče, u transferu Argentinca je još jedan njegov prijatelj Sven Goran Erikson, koji ubrzo postaje selektor Engleske. Šuškalo se dosta o tome da je Zahavi kasnije imao ogromnog uticaja na Šveđanina prilikom sastavljanja tima Gordog Albiona, ali kao i ostale ozbiljne stvari u zemlji njenog kraljevskog visočanstva, i to je zataškano.

zahavi ferguson
Pini Zahavi i Aleks Ferguson
Romanov dolazak na „Stamford bridž“
Najveći posao u Engleskoj Pini Zahavi je obavio dovođenjem Romana Abramoviča u Čelsi. Ruskog milijardera upoznao je 1998. godine u Moskvi, a najzaslužniji je za to što Rus sada nije gazda Mančester junajteda ili Totenhema.

Poput filmskog junaka Foresta Gampa, koji je bio svedok brojnih momenata iz američke istorije, tako je i Izraelac bio umešan u gotovo svaki transfer „plavaca“ i priču koja je iza njega išla.

Uspeo je da nagovori Ešlija Kola da napusti Arsenal i pređe u redove najvećeg rivala, ali mu nije pošlo za rukom da na „Stamford bridž“ dovede i Rija Ferdinanda.

roman abramovic
Roman Abramovič: Najveće Pinijevo i Čelsijevo pojačanje
U prvom Abramovičem prelaznom roku zaradio je pet miliona funti! Ukupna vrednost svih transfera iznosila je 111 miliona.

Ipak, svu moć dokazuje transferom Jakubua Ajegbenija iz Portsmuta u Midlzbro. Njegovo vršljanje ostrvskim fudbalom nastavljeno je sa Pompejima, a bio je važan šraf u dovođenju kluba s juga Engleske na ivicu egzistencije.

Nigerijca uvaljuje klubu sa „Riversajda“ za osam i po miliona funti, a sebi u džep stavlja 3,64 miliona, što je apsolutni rekord u procentu od prodaje jednog igrača u tom trenutku.

Iskorenjena „treća strana“
Tada već postaje jasno da je Zahavi u svakoj čorbi mirođija, ali su Englezi ipak uspeli da mu stanu na put. Pre toga je mađioničarskim trikovima samo njemu znanim uspeo da iz Korintijansa u Vest Hem dovede Havijera Maskerana i Karlosa Teveza u jednom od najkontroverznijih transfera u istoriji fudbala.

tevez maskerano
Karlos Tevez i Havijer Maskerano: Otkud mi u Vest Hemu?
Dolazak argentinskog dvojca pod neverovatno čudnim i nemogućim okolnostima naterao je Engleze da mućnu glavom i zabrane prisustvo takozvane treće strane u realizaciji transfera igrača. To u bukvalnom prevodu znači da pri prelasku fudbalera iz jednog u drugi klub vlasnici njegovih prava (čitaj oni koji će zaraditi novac ili ga potrošiti) mogu da budu isključivo klubovi.

Srbijom i dalje vlada
Pogled na srpsku realnost kaže da je Fudbalski savez Srbije, uprkos izjavama predsednika u ostavci Tomislava Karadžića, nemoćan da spreči Zahavija, koji je glavni faktor na osiromašenoj domaćoj fudbalskoj pijaci.

O tome najbolje govori sudbina omladinaca koji su osvojili Evropsko prvenstvo u Litvaniji.

– Ova generacija je već u rukama menadžera. Mi tu malo šta možemo da uradimo. Siguran sam da većina njih ima menadžere. Gomila agenata je u Litvaniji, a mi ne možemo da zaustavimo zakone Evropske unije koji nalažu slobodan protok ljudi, robe i kapitala. FSS ne može da spreči da ova generacija sarađuje sa menadžerima, ali možemo da preispitamo koje sve menadžerske agencije sarađuju sa klubovima i pod kojim uslovima. Na taj način pomoći ćemo nekim budućim generacijama. FIFA i UEFA su već pokrenule inicijativu da vlasnici ugovora fudbalera mogu da budu isključivo klubovi i mi ćemo te preporuke usvojiti na narednoj sednici Izvršnog odbora – rekao je nedavno Karadžić za dnevni list Informer, ali njegova priča za sada nije ispunjena.

Na koji način stvari u Srbiji funkcionišu, najbolje odslikava slučaj kapitena omladinskog šampiona Evrope Marka Pavlovskog. Fudbaler OFK Beograda prodat je godinu i po dana ranije, februara 2012 godine, pre fenomenalnog uspeha u Litvaniji, fondu Pinija Zahavija za sumu od 1,4 miliona evra.

– Pavlovski je prodat Zahavijevom fondu još u februaru 2012. godine, za 1,4 miliona evra i igraće u Portu na pozajmici. OFK Beograd neće dobiti procente od njegove prodaje. Ukoliko Marko ne uspe da se izbori za minutažu, igraće za Portov B tim. Otišao je da nekome ne bi zauzimao mesto u timu OFK Beograda – rekao je predsednik OFK Beograda Zvezdan Terzić.

pavlovski
Marko Pavlovski: Prodat još 2012.
Zahavijev fond je najveći posao napravio kupovinom Lazara Markovića od Partizana za sedam miliona evra. Izraelac je sada vlasnik jednog od najtalentovanijih fudbalera Evrope i na njemu će moći da zaradi višestruko više novca kada popularni Markec preraste Benfiku i pojača neki od najboljih timova sveta. Niko se neće začuditi ako to bude Čelsi.

Prvi čovek “romantičara” pak zastupa tezu da je prisustvo “treće strane” neophodno srpskom fudbalu jer je to jedini način da klubovi, čiji realni vlasnici još nisu pravno definisani, prežive.

– Od 54 zemlje UEFA samo su Englezi uveli to pravilo da treće lice ne može da ima udela u vlasništvu fudbalera. Zašto bi neko zabranio, na primer, Partizanu da proda Lazara Markovića nekom fondu i zaradi sedam miliona evra ako mu je u tom trenutku potreban novac?

Klubovi nemaju ništa u svom vlasništvu osim igrača. Mi moramo da omogućimo zakonske uslove da se fudbaleri uvedu u knjige. Kad bih ja sad kao predsednik OFK Beograda tražio kredit u nekoj banci, pitali bi me šta imam da založim i čime da garantujem, a to su jedino fudbaleri. Zašto neka banka, kompanija, firma, fond ne bi mogao da otkupi igrača? Pa kada je Ronaldo prelazio iz Intera u Barselonu formiran je fond koji su činili “Pireli” i “Najki”, koji su finansirali njegov dolazak u klub. Ako bi neko u sličnim poslovima u Srbiji video nešto sumnjivo u vezi s tim, tu su nadležni organi da to ispitaju – smatra Terzić.



ЛИНК:





(Клик на слик.)


И после неки на овом Блогу Б92 мисле да ја ту нешто мрзим Енглезе...


П.С. - Да илуструјем најновијим примером како игра ван терена изгледа у пракси.



Čukarički ipak bez Mićina, Udineze ga poslao u Kjevo na pozajmicu

30 januar, 2018

Neposredno pred utakmicu sa Mladom Boleslavom, Petar Mićin saznao je da odmah mora u Italiju

Mićinov novi klub Udineze odlučio je da mladog reprezentativca Srbije pošalje na pozajmicu Kjevo Veroni do kraja sezone, iako je bilo reči da će ostati u Čukaričkom.

S obzirom da je u toku sezone već promenio dva kluba, Mićin nema pravo da igra za Udineze, ali može na pozajmicu u Kjevo Veronu. Čelnici Udinezea žele da izbliza prate razvoj Mićina.


Komentari (4)


CikaDaca · 30 januar, 2018 15:34

E moji klinci!!! Gde vam je pamet?


Radmilo BoškovićCikaDaca · 30 januar, 2018 17:16

Tačno 100 posto!


Не знам · 30 januar, 2018 18:38

Не бих ја рекао да је то још увек званично. Он је већ наступио за Војводину у првој овосезонској утакмици, а онда је фасовао суспензију. На крају, када су се страсти смириле, прешао је у Чукарички и ту одиграо већи део утакмица. Значи, то би му рачунајући и Удинезе, био четврти клуб у сезони, што је свакако нерегуларно. Можда то и може да се опегла у прописима, то већ не знам.


rocky · 31 januar, 2018 06:26

A koja je fora sa pozajmicom ? u svakom slucaju mu je treci klub u sezoni , ne vidim kako moze igrati za Kjevo a ne moze za Udineze ?


(ЛИНК)


Разлог је да клинац не буде "далеко од очију, далеко од срца" (у кинеском преводу invisible idiot) Удинезеу?

Е?







Успут, један од челних људи Чукаричког задужен за довођење и одвођење играча је кум са једном "естрадном" звездом која тренутно мардеља... Де пута мадре трафиканте и те муње...


Иначе дечко, Петар Мићин, није напунио још ни 20 година. (ЛИНК)

Фали му осам месеци дотле...


Клинце продају у робље.

И то сасвим легално, под уговором.

И финансирају своје приватне армије од незапослених младих слуђених и васпитно запуштених којима је јефтина гудро лако доступна на презасићеном српском тржишту једини начин живота за који знају, а које медији називају "навијачи", да би се онда велике газде међусобно обрачунавале.

И то не због политике него из пуког финансијског интереса.

Маскирајући то у политику.

А ми још треба да наседамо на те њихове медијске балоне и да расправљамо о "нацизму и фашизму у Србији" због тих медијских балона које нам пласирају којима се пажња скреће на сасвим друге теме, а не на срж проблема.
loader loader 10:14 01.02.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

Tasadebeli

... него из пуког финансијског интереса ..

Ajde

aureus aureus 14:21 01.02.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

loader
Aureus ovo nije napisao

... него из пуког финансијског интереса ..

Ajde



Dobri domaćine, citirali ste mene, a izgleda da je ovo gore napisao ipak Tasa.
Ovo je krajnje simpatična greška, ali mogla bi da brojno ljudstvo dovede u zbunjozu.

Apelujem na Vas da nešto učinite po ovom pitanju jer kad sam je vidio bio sam toliko zbunjen da neko vrijeme nisam znao šta da činim.


loader loader 15:00 01.02.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

15:01
Ok :)
Samo da se lestvama uspnem gore, na prethodne komentare ... :)
15:02
Sredjeno. Izvinjavam se zbog pogrešnog navoda imena autora komentara. Blogolapsus. Gledaću da se ta omanjivanja ne ponavljaju ...
aureus aureus 15:09 01.02.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

loader
Ok :)
Samo da se lestvama uspnem gore, na prethodne komentare ... :)

Bravo!
Sad niko više nije u zbunjozi i svima je jasno da je ovo stijena u moru.

tasadebeli tasadebeli 15:33 01.02.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

loader
Tasadebeli

... него из пуког финансијског интереса ..

Ajde




Јбг... Кад неко 20 година поштено ради за њихову кућу и излаже се опасности да га отерају на робију...
loader loader 09:36 02.02.2018

Re: Postoje delije i delije i zvezdaši

tasadebeli
loader
Tasadebeli

... него из пуког финансијског интереса ..

Ajde




Јбг... Кад неко 20 година поштено ради за њихову кућу и излаже се опасности да га отерају на робију...


Beneficirani staž to zaslužuje, dakle.
Boris Drenca Boris Drenca 14:03 30.01.2018

mediji

Ponašanje medija posle ovog užasa je samo dodatak. Slušao sam juče novinara koji najavljuje košarkašku utakmicu Crvena zvezda Partizan uz mucanje i očiglednu nelagodu izgovara da se nada da neće 'ponoviti neprimereneene i poruke sa tribina'

Drugi mediji sau dali prostora idiotima da objašnjavaju svoj stav i svoju mržnju.

I društvo i 'država' su priterani u ćošak. Sada mogu samo da prihvate idiotske poruke sa tribina kao zvaničnu stvar (uz sve manifestacije poslovnih poduhvata te bratije) ili da se sa njima obračunaju na najsuroviji zakonom dozvoljen način.
loader loader 14:09 30.01.2018

Re: mediji

Slušao sam juče novinara koji najavljuje košarkašku utakmicu Crvena zvezda Partizan uz mucanje i očiglednu...

Sportski komentatori su, uglavnom, egzotika ...

tasadebeli tasadebeli 09:55 01.02.2018

Re: mediji

Boris Drenca
Ponašanje medija posle ovog užasa je samo dodatak. Slušao sam juče novinara koji najavljuje košarkašku utakmicu Crvena zvezda Partizan uz mucanje i očiglednu nelagodu izgovara da se nada da neće 'ponoviti neprimereneene i poruke sa tribina'

Drugi mediji sau dali prostora idiotima da objašnjavaju svoj stav i svoju mržnju.

I društvo i 'država' su priterani u ćošak. Sada mogu samo da prihvate idiotske poruke sa tribina kao zvaničnu stvar (uz sve manifestacije poslovnih poduhvata te bratije) ili da se sa njima obračunaju na najsuroviji zakonom dozvoljen način.



А шта радити ако доносиоци одлука, као и извршиоци тих донесених одлука, у држави такође имају својих финансијских интереса у читавом том бизИнису?



loader loader 10:19 01.02.2018

Re: mediji

А шта радити ако доносиоци одлука, као и извршиоци тих донесених одлука, у држави такође имају својих финансијских интереса у читавом том бизИнису?

Upravo to, između ostalog, piše u postu. Što se mene tiče, to je neupitno. Upitno je samo postavljanje onog pitanja - Da li će neko krivično odgovarati? Pitanje mora da postavi javnost, a javnost pokreće većina. Ako većina misli i radi upravo ovako kako decenijama misli i radi - država i sve pojave u njoj su taman po meri celokupne zajednice. Čast izuzecima. Izuzeci i domaći izdajnici mogu samo da pišu blogove ili komentare.

<_<
tasadebeli tasadebeli 15:47 01.02.2018

Re: mediji

loader
А шта радити ако доносиоци одлука, као и извршиоци тих донесених одлука, у држави такође имају својих финансијских интереса у читавом том бизИнису?

Upravo to, između ostalog, piše u postu. Što se mene tiče, to je neupitno. Upitno je samo postavljanje onog pitanja - Da li će neko krivično odgovarati? Pitanje mora da postavi javnost, a javnost pokreće većina. Ako većina misli i radi upravo ovako kako decenijama misli i radi - država i sve pojave u njoj su taman po meri celokupne zajednice. Čast izuzecima. Izuzeci i domaći izdajnici mogu samo da pišu blogove ili komentare.

<_<



Da li će neko krivično odgovarati?



Неће.

Или ако и буде одговарао, то ће да буде неки чобанин будала жртвован за више интересе својих газда.

Зашто?

Зато што је та већина коју помињеш:

а) незаинтересована и апатична;
б) застрашена;
в) расправља о небитним стварима за решавање тог проблема;
г) подељена у међусобним сукобима око неважних појединости из медијских балона да се онда више и не може сматрати већином;
д) инструментализована у корист оних који би требало да одговарају за то што чине.

(Заокружити тачан одговор/тачне одговоре.)


loader loader 09:37 02.02.2018

Re: mediji

а) незаинтересована и апатична;
б) застрашена;
в) расправља о небитним стварима за решавање тог проблема;
г) подељена у међусобним сукобима око неважних појединости из медијских балона да се онда више и не може сматрати већином;
д) инструментализована у корист оних који би требало да одговарају за то што чине.

Sve važi.
S tim što tu ima još da se tera do kraja azbuke ...


aureus aureus 14:27 30.01.2018

Neko je nešto znao

Kad je došao u KK Crvena zvezda, Alen Omić je dao jednu dosta neobičnu izjavu:

"Narod u Srbiji doživljavam kao sebi blizak, uostalom imao sam još znatno ranije ideju da apliciram za srpski pasoš uz maternji slovenački. Ja kao Slovenac nisam što se vjere tiče neko koga to baš zanima, odmah i da dodam, ljude dijelim na one dobre i loše, trećeg nema. Ako baš nekoga i interesuje, ateista sam, pa neka bude da je Crvena zvezda moja nada i vjera, jer je meni košarka na prvom mjestu."

Prva misao mi je bila: "šta se šlihta ovaj novi, pa Elmedin Kikanović je tri sezone igrao u Zvezdi još prije deset godina."
Jednako čudno je bilo što je ta izjava bila (čini mi se premijerno) objavljena na Zvezdinom zvaničnom sajtu. O ljudi moji, pomislio sam.

Izgleda da je neko ne naslutio nego ZNAO šta će se desiti, pa je od svih mogućih pitanja Omiću (rođenom Tuzlaku) postavio baš ona u vezi vjere i nacionalnosti. I još ga možda posavjetovao šta da odgovori.


Na prvoj Omićevoj utakmici, protiv Olimpijakosa, grupa "delija" je postavila transparent "Šiptar, Hrvat, Balija, nisu moja bratija", a Omića su dekoncentrisali i poručili mu da ide.

Omić je u istorijskoj pobjedi dao važne poene - i to pred kraj meča, posle kojeg je izjavio da nije ništa ni čuo ni vidio.
Iste večeri pred spavanje, objavio je ovo na Instagramu:



Ono što sam ja vidio je - ogromna podrška za Omića od isto tako ogromne većine Zvezdinih navijača, prvo od onih u "Pioniru", a posle od raznih ljudi po medijima i društvenim mrežama. I to je dobro.

Onaj ko je sve ovo pokrenuo, izgleda da je pucao sebi u nogu.
Na ovom prolaznom vremenu.
loader loader 14:44 30.01.2018

Re: Neko je nešto znao

U nogu nam sada puca i EL, koja je pokrenula postupak. Protiv kluba, naravno. Postupka protiv pojedinaca koji su izvršili ovaj javni delikt i dalje nema.
aureus aureus 15:01 30.01.2018

Re: Neko je nešto znao

loader
U nogu nam sada puca i EL, koja je pokrenula postupak. Protiv kluba, naravno. Postupka protiv pojedinaca koji su izvršili ovaj javni delikt i dalje nema.

Znam samo šta bih ja radio da dođem na čelo tih klubova.
Postaviš HD kamere, onoliko koliko ih treba, navijači nešto zabrljave i klub popije kaznu. Platiš kaznu, pregledaš snimak, izgrednicima zabraniš dolazak u dvoranu ili stadion i još ih tužiš za naknadu štete. Jer ti kao klub kaznu moraš platiti, ali naravno da nisi spriječen da tužiš onoga (i da mu do kraja života naplaćuješ) zbog koga si je platio.
Uprava koja ovo bude uradila, ili bar nešto slično, imaće po prvi put moju podršku.
loader loader 15:15 30.01.2018

Re: Neko je nešto znao

Odlična ideja. Imao sam i ja neke, konkretne, ali bolje da sad ovde ne razbujavamo maštu u tom pravcu :) ... Dosta im je da odu u zatvor zbog onoga što su radili pre dolaska na sportske priredbe, a tu spada čitav spisak nedozvoljenih, kažnjivih radnji. I, u zatvoru im zabraniti da gledaju prenose utakmica. Samo koristan rad: da se uče da pletu džempere, da vezu, ...
tyson tyson 18:34 30.01.2018

Re: Neko je nešto znao

Postaviš HD kamere, onoliko koliko ih treba, navijači nešto zabrljave i klub popije kaznu. Platiš kaznu, pregledaš snimak, izgrednicima zabraniš dolazak u dvoranu ili stadion i još ih tužiš za naknadu štete.

Aha. U zemlji gde su kuće od čokolade, a prozori od marmelade.

A u Srbiji ti se desi ovo:




A jedan od te trojice je pri tom "telohranitelj" premijerovog/predsednikovog sina.

aureus aureus 19:28 30.01.2018

Re: Neko je nešto znao

tyson

Aha. U zemlji gde su kuće od čokolade, a prozori od marmelade.

A u Srbiji ti se desi ovo:

Mora ili tako kako sam opisao ili nešto slično, kakvi god da su prozori.
Inače se ne prihvataš vođenja kluba u zemlji Srbiji.

Piksi se prihvatio vođenja fudbalskog saveza (2001-2005), a u njegovom mandatu je ubijen generalni sekretar saveza Branko Bulatović. Posle je vodio Zvezdu i dobro je gurao, a onda...onda je samo nestao i otišao daleko od Srbije, nikad ne objasnivši javnosti šta mu bi. To ostavlja gorak ukus u ustima, ta nedorečenost. I ta nedorečenost postoji i u fudbalu i u košarci. Razni dolaze na razne pozicije u fudbalu i košarci, nekad su to bivši asovi, a nekad "uspješni" biznismeni, oni obećavaju i ovo i ono, ali ti znaš da niko ništa neće napraviti dok se ne povadi kamenje iz cipela.
Ovo što imamo već dugo vremena je pokušaj da se normalno hoda sa kamenjem u cipelama. Hodamo i jaučemo.
loader loader 23:53 30.01.2018

Re: Neko je nešto znao

dok se ne povadi kamenje iz cipela.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:48 31.01.2018

Re: Neko je nešto znao

tyson
Postaviš HD kamere, onoliko koliko ih treba, navijači nešto zabrljave i klub popije kaznu. Platiš kaznu, pregledaš snimak, izgrednicima zabraniš dolazak u dvoranu ili stadion i još ih tužiš za naknadu štete.

Aha. U zemlji gde su kuće od čokolade, a prozori od marmelade.

A u Srbiji ti se desi ovo:




A jedan od te trojice je pri tom "telohranitelj" premijerovog/predsednikovog sina.


sta ti je ovo Taye, Bog s tobom? gde je ovo, sta je ovo?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:52 31.01.2018

Re: Neko je nešto znao

Ono što sam ja vidio je - ogromna podrška za Omića od isto tako ogromne većine Zvezdinih navijača, prvo od onih u "Pioniru", a posle od raznih ljudi po medijima i društvenim mrežama. I to je dobro.

Onaj ko je sve ovo pokrenuo, izgleda da je pucao sebi u nogu.


а-а. а шта ће му се тачно десити? прекомандоваће му дилерај из Врбаса у Вршац, шта?
tyson tyson 23:15 31.01.2018

Re: Neko je nešto znao

sta ti je ovo Taye, Bog s tobom? gde je ovo, sta je ovo?

Ih bre. Pa napad na Partizanovog direktora Miloša Vazuru iz 2016. godine.


Kriminalna ekipa takozvanih navijača pokojnog Saleta Mutavog, posle čijeg ubistva je ceo vrh SNS na čelu sa Vučićem osetio potrebu da se potresno oglasi.

Isto društvo - baš taj Meda sa snimka gore - napravilo je kobnu grešku i isprebijalo, između ostalih, šefa kriminalnog klana "Amerika", Zorana Jakšića (matori, ćelavi, koji je prvi odleteo na pod) na "Fristajleru" pre tri godine. Greška, velika.




not2old2rock not2old2rock 11:10 01.02.2018

Re: Neko je nešto znao

loader
I, u zatvoru im zabraniti da gledaju prenose utakmica.


Uh, nemoj baš toliko strogo, to bi ih naročito pogodilo . Kao da ti klipani idu na tribine da bi uživali u fintama i bravurama, ionako utakmicu provedu leđima okrenutim terenu.
loader loader 12:46 01.02.2018

Re: Neko je nešto znao

ionako utakmicu provedu leđima okrenutim terenu.

Hm ... ... mudro, mudro zapažanje ...
Uneti u predlog plana rada
aureus aureus 22:56 01.02.2018

Re: Neko je nešto znao

Чудних ли дешавања. Ево, новинар Дејан Анђус који је тврдио да га је Небојша Човић напао и неколико пута ударио, и био се зарекао да ће то и судски истјерати до краја - ипак је одустао, тако преносе медији.

Не знам да ли су његове тврдње биле тачне, но ако којим случајем јесу, остаје само да се види хоће ли њему Човић опростити што га је тукао.

Prelazim na latinicu.

"Neću doći na suđenje, a kažite sudiji da sve opraštam Čoviću i odustajem od gonjenja. Takozvani sud neka radi šta hoće, a Čović sa svojom savešću, neka vidi šta je uradio i kakve je sve grubotine o meni izgovorio", rekao je Anđus, prenose "Večernje novosti".




Враћам се на ћирилицу.

Човић је те 2014. тврдио да никад никога није ударио први и да је Анђус изнио гомилу неистина.
loader loader 09:45 02.02.2018

Re: Neko je nešto znao

Чудних ли дешавања. ...


Tako je to u antipravnoj državi.

Ali ... Većina se rado prima na sitne privilegije koje nudi takav sistem. Sitan ćar neki, ulazak preko reda spomoću kuma ili partijskog pajtaša, sitna podmićivanja, rešavanje stvari ne po pravilima, već po poznanstvu i snalaženju ... Taj vid života decenijama je utiskivan od strane partije, kasnije vešto projektovan i na naš šatro-pluralizam, pa danas logično imamo svet koji nema skoro nikakvu predstavu o dobrobitima poštovanja nekih pravnih normi i moralnih načela ...
Dokle god je takva ta, ogromna većina, kvalitet i priroda "pravnog" sistema će biti ovakvi kakvi su sada. Implikacije smo, mnoge, pominjali već. Pored ostalog i "navijače".



aureus aureus 10:13 02.02.2018

Re: Neko je nešto znao

loader
Чудних ли дешавања. ...


Tako je to u antipravnoj državi.

Ali ... Većina se rado prima na sitne privilegije koje nudi takav sistem. Sitan ćar neki, ulazak preko reda spomoću kuma ili partijskog pajtaša, sitna podmićivanja, rešavanje stvari ne po pravilima, već po poznanstvu i snalaženju ... Taj vid života decenijama je utiskivan od strane partije, kasnije vešto projektovan i na naš šatro-pluralizam, pa danas logično imamo svet koji nema skoro nikakvu predstavu o dobrobitima poštovanja nekih pravnih normi i moralnih načela ...
Dokle god je takva ta, ogromna većina, kvalitet i priroda "pravnog" sistema će biti ovakvi kakvi su sada. Implikacije smo, mnoge, pominjali već. Pored ostalog i "navijače".

Што каже Миодраг Зец: "Ми Срби толико причамо о правној држави, сви причају о правној држави; да је толико желимо - већ бисмо је досад направили."
narcis narcis 10:19 02.02.2018

Re: Neko je nešto znao

loader
Чудних ли дешавања. ...


Tako je to u antipravnoj državi.

Ali ... Većina se rado prima na sitne privilegije koje nudi takav sistem. Sitan ćar neki, ulazak preko reda spomoću kuma ili partijskog pajtaša, sitna podmićivanja, rešavanje stvari ne po pravilima, već po poznanstvu i snalaženju ... Taj vid života decenijama je utiskivan od strane partije, kasnije vešto projektovan i na naš šatro-pluralizam, pa danas logično imamo svet koji nema skoro nikakvu predstavu o dobrobitima poštovanja nekih pravnih normi i moralnih načela ...
Dokle god je takva ta, ogromna većina, kvalitet i priroda "pravnog" sistema će biti ovakvi kakvi su sada. Implikacije smo, mnoge, pominjali već. Pored ostalog i "navijače".




koje partije?
ovo što si reko je ono što nam je poručivao radoje domanović još onomad dok je postojala samo srbija i nikakve jugoslvije nije bilo ni u ideji a kamol u tragovima.
haos , neznanje i koruptivna svest koja nadjačava sve se vidi još i u prvom i drugom ustanku i stvaranju države.
aureus aureus 10:41 02.02.2018

Re: Neko je nešto znao

Интересантан ми је глагол претучен/пребијен
Кад сам био мали кад би се рекло да је неко претучен/испребијан у мојој глави је била слика некога кога су добро излупали, чак толико да је тај пун масница, можда је било и крви и понеке сломљене коске.

Данас, међутим, знам да то новинари напишу и кад је неко добио шамар или лаки ударац у бутину и лице.
Чак један једини ударац.
narcis narcis 10:56 02.02.2018

Re: Neko je nešto znao

aureus
Интересантан ми је глагол претучен/пребијен
Кад сам био мали кад би се рекло да је неко претучен/испребијан у мојој глави је била слика некога кога су добро излупали, чак толико да је тај пун масница, можда је било и крви и понеке сломљене коске.

Данас, међутим, знам да то новинари напишу и кад је неко добио шамар или лаки ударац у бутину и лице.
Чак један једини ударац.

ja mislim da mi nemamo izraz za to.
a novinari i slomljeni ponos uvrštavaju u teške fizičke povrede.
loader loader 11:17 02.02.2018

Re: Neko je nešto znao

koje partije?
ovo što si reko je ono što nam je poručivao radoje domanović još onomad dok je postojala samo srbija i nikakve jugoslvije nije bilo ni u ideji a kamol u tragovima.
haos , neznanje i koruptivna svest koja nadjačava sve se vidi još i u prvom i drugom ustanku i stvaranju države.

Te partije, današnje, koja se samo rasporedila i na skoro sve ostale, a mentalitet je u svim ostalima (bez ovog skoro). Domanović, ili vreme ustanka ... Odlično bi to poređenje bilo da nije razlike u vremenu i tokovima civilizacije, razlike u brzini i prirodi procesa ... Elem, dok su se mnoga ostala društva permanentno poboljšavala u smislu uređenja države i naravno vladavine prava, kod nas se 5-6 decenija dešavalo "prividno pravo" kao priprema za ono što će pući kao čir i postati ovo što danas vidimo.
aureus aureus 11:25 02.02.2018

Re: Neko je nešto znao

narcis
aureus
Интересантан ми је глагол претучен/пребијен
Кад сам био мали кад би се рекло да је неко претучен/испребијан у мојој глави је била слика некога кога су добро излупали, чак толико да је тај пун масница, можда је било и крви и понеке сломљене коске.

Данас, међутим, знам да то новинари напишу и кад је неко добио шамар или лаки ударац у бутину и лице.
Чак један једини ударац.

ja mislim da mi nemamo izraz za to.
a novinari i slomljeni ponos uvrštavaju u teške fizičke povrede.

Е ту се сад дешава тај занимљиви парадокс, новинари су лаки на перу па било какав физички напад гдје је једна страна лошије прошла именују као "пребијање".
- А гдје је ту парадокс?
- Парадокс је у томе што полиција и медицинари чак и сломљен нос и пар поломљених ребара подводе као "лаке тјелесне повреде". Можда су и у праву, имајући у виду какве све повреде некога могу да снађу. Но кад сам био мали, сломљени нос и ребра - у мојој глави били су нешто страшно, нешто баш тешко. Дјеца кад се туку, углавном не могу да поломе једно другом ребра.
narcis narcis 11:26 02.02.2018

Re: Neko je nešto znao

kod nas se 5-6 decenija

pa ja ti uporno govorim da a ti uporno odbijaš da prihvatiš da tih 5-6 decenija nisu nikakav izuzetak već ono što je pravilo od osamstočetvrte do danas.
nikakav prekid kontinuiteta nema u tih 5-6 decenija, samo ravni tok nerazumevanja i neznanja šta je država i kako se to pravi.
gedza.73 gedza.73 12:05 02.02.2018

Re: Neko je nešto znao

Dragoljube promaklo ti Loaderovo

Odlično bi to poređenje bilo da nije razlike u vremenu i tokovima civilizacije, razlike u brzini i prirodi procesa ... Elem, dok su se mnoga ostala društva permanentno poboljšavala u smislu uređenja države i naravno vladavine prava, kod nas se 5-6 decenija dešavalo "prividno pravo" kao priprema za ono što će pući kao čir i postati ovo što danas vidimo.


Dragoljub
izuzetak već ono što je pravilo od osamstočetvrte do danas


I malecnim, polagackim koracima se suljkalo ka normalnom društvu.
Koja država je odmah postala pravna, demokratska, preduzetnička, normalna?

Mi nismo imali kontinuitet ka demokratskom društvu. Eno opravdano se stalo u odbranu novinarke Tamare. Ajde da vidim junačke sinove da su u vreme jedne partije stale i zaštitile novinara koji javno prozove vlast.

To su neke rđave osnove na koje se samo nadogradilo ovo danas.
aureus aureus 12:14 02.02.2018

Re: Neko je nešto znao

narcis
loader
Чудних ли дешавања. ...


Tako je to u antipravnoj državi.

Ali ... Većina se rado prima na sitne privilegije koje nudi takav sistem. Sitan ćar neki, ulazak preko reda spomoću kuma ili partijskog pajtaša, sitna podmićivanja, rešavanje stvari ne po pravilima, već po poznanstvu i snalaženju ... Taj vid života decenijama je utiskivan od strane partije, kasnije vešto projektovan i na naš šatro-pluralizam, pa danas logično imamo svet koji nema skoro nikakvu predstavu o dobrobitima poštovanja nekih pravnih normi i moralnih načela ...
Dokle god je takva ta, ogromna većina, kvalitet i priroda "pravnog" sistema će biti ovakvi kakvi su sada. Implikacije smo, mnoge, pominjali već. Pored ostalog i "navijače".

koje partije?
ovo što si reko je ono što nam je poručivao radoje domanović još onomad dok je postojala samo srbija i nikakve jugoslvije nije bilo ni u ideji a kamol u tragovima.
haos , neznanje i koruptivna svest koja nadjačava sve se vidi još i u prvom i drugom ustanku i stvaranju države.

U najnovijoj priči, Viktor Ivančić opet briljira.
Nakon što u kuću pusti dvije žene što šire "Rič Kristovu", porodica iz priče otkriva da su te dvije žene lažno se predstavljale i da su iz neke inspekcije u postupku utvrđivanja ko ne plaća TV pretplatu.
"Ne mogu virovat! Pa kakva je ovo država?"
"Prevarantska", reče jedna od dvije žene. "Prilagođena strukturi stanovništva."
narcis narcis 12:39 02.02.2018

Re: Neko je nešto znao

stvar je u tome što vas dvojica jednostavno nemate sposobnost da se odmaknete i sagledate širu sliku problema. onda bi vidieli, kad bi uspeli da se odmaknete, da je korupcijska svest mnogo jača i kontiunirano prisutna u svih dvesta i kusr godina državnosti a a antikorupciska svest samo sporadična i nejaka pojava.
da nije tragična ta vaša zaslepljenost antikomunizmom bi bila smešna.
vi ste spremni da pređete preko očigledno genosidnog karaktera nedićevog samo za to što je bio antikomunista, nema veze što je bio kolaboracionista i što je sprovodio genocid nad svojim narodom, i ti ne mislim samo na jevreje već i na porodice svojih političkih neprijatelja.
postoji ona anegdota sa pašiććem kad su raspisivali uslove za neko radno mesto ičovek ga pita - pa naš kandidat ne ispunjava te uslove koje si propisao, a ovaj odgovara, pa nije bvažno što naš ne ispunjava već što njihov ne može da ispuni. gde su tad bili komunisti, ili je i pašić bio komunista samomu niko nije reko.
a o disidenstvu, pa sam studio B i duško radović su dovojan primer da je moglo , deset godina je duško pričao i iizdavao knjige i boo oči komunista , okkej naleteo na na minu , al to se dešava i u u svim drugim društvima, malo malo pa neko i u ameriki zglajza i bude skinut sa programa kad pretera.
kako objašnjavaš postojanje disidentskog studiabB , da ne idem o dalje.
gedza.73 gedza.73 13:29 02.02.2018

Re: Neko je nešto znao

onda bi vidieli, kad bi uspeli da se odmaknete, da je korupcijska svest mnogo jača i kontiunirano prisutna u svih dvesta i kusr godina državnosti a a antikorupciska svest samo sporadična i nejaka pojava.

A ko to negira?

Ja samo upoređujem zemlje koje su u skoro istom periodu dobile državnost, skoro isto prošle put (sa daleko manje žrtava i razaranja) svetskih ratova i posleratno uređenje.

pa naš kandidat ne ispunjava te uslove koje si propisao, a ovaj odgovara, pa nije bvažno što naš ne ispunjava već što njihov ne može da ispuni. gde su tad bili komunisti,

mešaš grendmadrs and frogs.

Uporedi Pašića sa savremenicima, uporedi komuniste sa savremenicima.
Ponekad ispadne tragikomično kad upoređujemo posleratno opismenjavanje i predratno školstvo. Još bi blistavije izgledalo Šuvarevo usmereno ako ga uporedimo sa srednjevekovnim školama.

Aj da vidimo putnu i električnu mrežu u SFRJ i u Italiji, na primer, u periodu od šezdesete do osamdesete.
Pa ti Talijani, kad sam kod njih, smenili sto vlada dok smo se mi glupirali u suknjicama na sletovima i slavili besmrtnog vizionara.


a o disidenstvu, pa sam studio B i duško radović su dovojan primer da je moglo , deset godina je duško pričao i iizdavao knjige i boo oči komunista , okkej naleteo na na minu , al to se dešava i u u svim drugim društvima, malo malo pa neko i u ameriki zglajza i bude skinut sa programa kad pretera.

'nači potegli smo crnce?

vi ste spremni da pređete preko očigledno genosidnog karaktera nedićevog samo za to što je bio antikomunista

Drakče, aj da raščistimo ovo. Batali me više 'učitavanja' u nedićevce i ljotićevce. To što u 2D gledaš svakog antikomunistu kao domaćeg izdajnika, nedićevca i fašistu zato smo i imali jednopartijsku državu gde se Vođa breca na pudlice tokom sastanka (mislim na Tita ne na Vučića).

Men' samo čudi kako i kad se brani sloboda medija. Da li je u pitanju princip ili pare? Da li se Vođi gleda kroz prste kad svojom bogom danom sliom raspodeljuje sendviče (stanove, posao...) podobnima? I ukazom im to oduzima?

kako ti napisa?
stvar je u tome što vas dvojica jednostavno nemate sposobnost da se odmaknete i sagledate širu sliku problema
vcucko vcucko 14:51 02.02.2018

Re: Neko je nešto znao

loader
Чудних ли дешавања. ...


Tako je to u antipravnoj državi.


A što samo u takvoj?

Nagodili se ljudi, pala neka svotica sa stanovitim brojem nula. Možda i pomoć u drugom slučaju, koji je takođe u toku (protiv tužioca iz prvog slučaja). Jedan će da oprosti što je tukao, drugi što je tužio i svima lepo. Do novog šaketanja.
To je normalno u većini država.

A možda je i posredovao neko jači od obojice, to ne znamo. To bi već bila naša specifičnost. U stvari, da li bi bila? Lobiranje za opet stanovitu naknadu od strane onih koji su u mogućnosti (čitaj glavonja), i to su do sistema razradili neki drugi. Npr. prekomorski Anglosasi.

U prevodu: ima dovoljno (previše) materijala za kritiku vlasti, sistema, svega, da bi se hvatali za Čovića i Anđusa i njihovo preganjanje. Kontraproduktivno je.
aureus aureus 15:02 02.02.2018

Re: Neko je nešto znao

vcucko

U prevodu: ima dovoljno (previše) materijala za kritiku vlasti, sistema, svega, da bi se hvatali za Čovića i Anđusa i njihovo preganjanje. Kontraproduktivno je.

Dokačili smo ih usput, a i u okviru teme.
vcucko vcucko 15:12 02.02.2018

Re: Neko je nešto znao

aureus
vcucko

U prevodu: ima dovoljno (previše) materijala za kritiku vlasti, sistema, svega, da bi se hvatali za Čovića i Anđusa i njihovo preganjanje. Kontraproduktivno je.

Dokačili smo ih usput, a i u okviru teme.

Ama slažem se.
I uopšte ne mislim globalno, striktno ad hominem.
Jedan je bio Slobin gradonačelnik BG, pa prvoborac DOS, a i dalje je siva eminencija u zemlji. Moćan. Drugi je fijuk, verovatno sa dijagnozom (dovoljno pogledati jednu emisiju), ako hoće neka mi juri identitet i tuži, je mi se.
A jednako verovatno su zajedno do grla u nekim rabotama oko fudbala i koječega.
Ukratko, ne dirati, ne prljati tastaturu. Fuj to, ka-ka, o tome pričam.
loader loader 12:34 03.02.2018

Re: Neko je nešto znao

narcis
kod nas se 5-6 decenija

pa ja ti uporno govorim da a ti uporno odbijaš da prihvatiš da tih 5-6 decenija nisu nikakav izuzetak već ono što je pravilo od osamstočetvrte do danas.
nikakav prekid kontinuiteta nema u tih 5-6 decenija, samo ravni tok nerazumevanja i neznanja šta je država i kako se to pravi.


Ravni tok svakako nije. Srbija nije izuzetak po zaostalosti neke 1804. ili slabe razvijenosti oko 1900. ili kakvog takvog upostavljanja razvitka nakon I sv. rata (po Srbiju u biološkom i ekonomskom smislu potpuno razarajućeg)... Komparacija Srbije sa društvima tog doba, naročito između dva Svetska rata (u komparaciju naravno ne ulazi razvijeni deo Evrope) daće vam slične rezultate. -#- Diskontinuitet tog dugog i mučnog pokušaja procesa usvajanja civilizacijskih vrednosti i pokušaja razvoja počinje 1944. kada je u Srbiji nasilno postavljeno društveno uređenje privremenog karaktera, koje je skoro sve društvene procese stavilo u službu ideologije i okrenulo ih naopačke (stoga se to društvo tako lako stropoštalo, i - sve što ovih 2-3 decenije radimo jeste pokušaj izlaska iz tog društva, jer smo suštinski još u njemu, osim deklarativno). Da nije bilo komunističkog uređenja Srbija bi danas bila, otprilike, kao Češka. Ovako, na samom dnu smo Evrope, bez izgleda da se skorije pomaknemo, jer je prirodna struktura društva u ovih 5-7 decenija dubinski teško oštećena. Tu se dakle ne radi samo o faktoru koji se zove stepen razvoja (poređeno sa sličnim društvima istog doba), već i o faktoru koji se odnosi na narav komunističkog sistema, koji nema sklonost da se razvija (jer mu je prirodna struktura takva), već mu je maksimalni domet da se neko vreme održava, uz privid razvoja koji stvara propaganda, ali samo na kratki rok, jer na kraju mora da propadne, pošto je tako, protivprirodno ustrojen.

Stoga na kraju te socijalističke balade imamo ovakvo rastrojstvo, a tiče se i ovih tetoviranih formacija sa tribina.

Nego, ovo:
vi ste spremni da pređete preko očigledno genosidnog karaktera nedićevog


Bolje da na ovom blogu preskočimo Nedića i ostalo. To raspravu može da trazvije samo u smeru koji em sa blogom nema veze, em ta tema neće biti ni izbliza korektno postavljena, nego će u tim nužno brzinskim prepucavanjima samo ostaviti još veću konfuziju.


mlinarslavko mlinarslavko 15:44 30.01.2018

Ko?

Sigurno se zna ko je i zasto ovo uradio. Policija, kosarkasi, uprava, deo navijaca povezanih sa vodjama vodjama itd, sigurno znaju. Pitanje je samo kako su toliko ojacali da bukvalno imaju svoje armije i vojnike i u najmanjim gradovima Srbije. Negde od 2000. godine su krenuli naglo da se povezuju, bas se primetilo, zatim je drzava lose reagovala kad je ubijen 66 godisnji Pancevac bivsi bokser, samo zato sto je prisao da im kaze da ne maltretiraju jednog Kineza. Posle tog dogadjaja sam i potpuno prestao da pratim nas klubski sport, posto sam video samo kriminalne grupe koje rastu i nista vise. Sad su toliko jaki da je izuzetno tesko da se raskrsti sa njima, ako se i zeli uopste na pravi nacin. Mnogima oni pogoduju i obavljajau prljave poslove. Neko ih je zestoko gurao i pomagao videlo se dobro cemu to ide.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:54 31.01.2018

Re: Ko?

Sad su toliko jaki da je izuzetno tesko da se raskrsti sa njima, ako se i zeli uopste na pravi nacin


са овима ће се раскрштавати као Колумбија и Мексико што раскрштавају.
loader loader 08:38 01.02.2018

Re: Ko?

Srđan Fuchs
као Колумбија и Мексико

Da, to je ta dijagnoza, i lepo poređenje, samo što ovde nema ni toliko potencijala za nekakav obračun (beznadežan, ali kakav-takav) - ovde su to hife koje po dubini prožimaju čitav buđav hleb (iako se, samo, na površini vide neke zelene mrlje, dok su hife neuočljive), tako da je to pitanje celokupnog nutri-patriotizma ovdašnjeg

narcis narcis 00:02 31.01.2018

fuzbal i košarka

se treba zabranu. tačka.
aureus aureus 00:10 31.01.2018

Re: fuzbal i košarka

narcis
se treba zabranu. tačka.



Ovo već zahtijeva temeljno objašnjenje.
Bar dvije gusto kucane strane.
narcis narcis 00:21 31.01.2018

Re: fuzbal i košarka

aureus
narcis
se treba zabranu. tačka.



Ovo već zahtijeva temeljno objašnjenje.
Bar dvije gusto kucane strane.

ma jok, samo dodatak - zabraniti planetarno. tačka.
aureus aureus 00:24 31.01.2018

Re: fuzbal i košarka

narcis

ma jok, samo dodatak - zabraniti planetarno. tačka.

Sad si već stavio i drugu tačku.
Stvar je ozbiljna.
narcis narcis 00:29 31.01.2018

Re: fuzbal i košarka

aureus
narcis

ma jok, samo dodatak - zabraniti planetarno. tačka.

Sad si već stavio i drugu tačku.
Stvar je ozbiljna.

nema šta , fuzbal i košarku zabraniti navijače streljati . tačka.
narcis narcis 00:31 31.01.2018

Re: fuzbal i košarka

pazi kad sam ozbiljan, uopšte se ne zajebaam.
aureus aureus 00:36 31.01.2018

Re: fuzbal i košarka

narcis
pazi kad sam ozbiljan, uopšte se ne zajebaam.

Znao sam da si ozbiljan u vezi streljanja navijača, ali sam mislio da se zezaš sa tom zabranom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:10 31.01.2018

Re: fuzbal i košarka

па нисам ни ја сигуран да ће моћи ово другачије да се решава него оружано, без зезања, како се са овим Тајсоновима да се договориш рационално?
loader loader 10:21 01.02.2018

Re: fuzbal i košarka

pazi kad sam ozbiljan, uopšte se ne zajebaam.

Izjava koja prosto postaje armatura ovog bloga sa sve komentarima

mlatisa mlatisa 09:55 31.01.2018

Куцање на отворена врата

По ко зна који пут се покрећу питања инспирисана поводом који то заправо није.

- Што се тиче наведеног транспарента ја ту не видим елементе кривичног дела. Ружно, гадно али мислим да нема кривичног дела.

- Скандирање Бранкици Станковић мислим да ту има елемената кривичног дела.

Што се тиче "навијачких група" јасно је да су то криминалне организације контролисане из неких центара. Колико има тих центара и који су није ми баш јасно, али се да наслутити да је један део (можда чак и сви) везан за нашу "Deep state". Групације су јако згодне за обављање прљавих послова. Неко овде помену Човића као пример њихове употребе.

Онима који мисле да је то превише параноично, присетите се Парада поноса за време Тадића. Само што није избио грађански рат. Када је дошао Вучић, навијачке групе су постали борци за равноправност ЛГБТ популације. Мало карикирам, али је то отприлике то. Ова дешавања (нпр "навијач" Богданов у Италији, транспарент итд.) се не могу другачије објаснити. Држава може да буде ефикасна када жели (прођите кроз црвено ако ту има камера, казна аутоматски стиже), док неко може да прети, млати, краде итд. без проблема.

Кључни проблем је у томе што наша "Deep state" није изабрана, не знамо ко је чини и ником не одговара за своје резултате. Заправо не одговара грађанима и грађанкама Србије, већ рачуне полаже на другом месту где добија Србију на лизинг.

Коме год полагала рачуне са стране, Србија као уређена земља није од интереса. Било онима са Истока, било онима са Запада. Србија у којој се све може ако се подмаже је од највишег интереса свих са стране осим нас грађана и грађанки да цитирам Филипа.

Ево још једног примера који пролази незапажено. Народна банка Србије је АИК банци - Костићу - повукла дозволу за преузимање банке Gorenjska из Словеније. Кажем повукла, пошто је пре тога дозвола била издата. Са друге стране монополизација ИКТ области од стране ККР (тј. СББ) је сасвим у реду (рече Љајић). Очигледно да је Костић постао неподобан (или финансира опозицију или није платио рекет или нешто слично). И то је разлог што имамо најниже плате у Европи и што нам је привредни раст лошији од свих земаља у окружењу. Неће много времена проћи, и у односу на нас ће Албанија постати економска сила. Да поменем и да ми МК није нешто посебно симпатичан.

Оно што је до нас да где год можемо указујемо на повреду закона и да тражимо кажњавање незаконитог понашања. То не може нико други осим нас. Туђа рука свраб не чеше. Знам да личим на Филипа али није то без смисла. Једино треба изабрати битке које бијеш. Нпр. Филип је изборио још једног лежећег полицајца у околини неке школе и додатне знакове који обележавају близину школе. Мудро и упорно.
loader loader 08:44 01.02.2018

Re: Куцање на отворена врата

mlatisa
И то је разлог што имамо најниже плате у Европи и што нам је привредни раст лошији од свих земаља у окружењу.

Dnevnik partijski (naročito onaj u 19:30) kaže o standardu i rastu nešto drukčije

Da se ne bi raja mnogo bavila razlikom između stvarnosti i Dnevnika 2,
tu su dimne bombe sa tribina i službenici države sa tetovažama i transparentima.

bene_geserit bene_geserit 08:54 01.02.2018

Re: Куцање на отворена врата

mlatisa
што наша "Deep state" није изабрана, не знамо ко је чини и ником не одговара за своје резултате. Заправо не одговара грађанима и грађанкама Србије, већ рачуне полаже на другом месту где добија Србију на лизинг.

Коме год полагала рачуне са стране, Србија као уређена земља није од интереса. Било онима са Истока, било онима са Запада. Србија у којој се све може ако се подмаже је од највишег интереса свих са стране осим нас грађана и грађанки да цитирам Филипа.

Nijedna deep state bilo gde nije izabrana (niti izbori mogu da je promene) i uglavnom se ne zna ko je cini - zato se i zove deep state.
Ali generalno, mlatis manje nego obicno. Ovo je bilo prilicno razumno formulisano.
loader loader 10:22 01.02.2018

Re: Куцање на отворена врата

zato se i zove deep state



pape92 pape92 12:15 31.01.2018

paravojni "faktor mira i stabilnosti"

Nestanak navijača sa političke scene, i njihovo potiskivanje na marginu će se desiti kada i ako ljudi koji čine suštinsku vlast zaključe da navijači više nisu potrebni. Jedan, ali samo jedan i ne prvi po značaju elemenat za donošenje takve odluke od strane srpskog tzv deep state-a (neusaglašenog, neprekidno na oprezu prema konkurenciji i noževima u leđa) je javno mnenje. Da je javno mnenje u svim ovim decenijama žrtvovano u ime koristi koja se ima od navijačke paravojne formacije, jasno je. Navijače niko ne voli, to su besni psi, i prvi koji se sa njima bude obračunao postaće verovatno najpopularniji srpski vođa još od Kralja Petra. Ipak to se ne dešava, drugi su faktori u igri. Rekavši sve ovo, ne znači da se situacija na stolu neće jednog dana okrenuti na način da navijači postanu balast. Tada će, ako ne lako, a ono brzo biti razbijeni. Nažalost, ne pre. Pitanje je hoće li do promene "stola" ikada doći.
narcis narcis 12:37 31.01.2018

Re: paravojni "faktor mira i stabilnosti"

Pitanje je hoće li do promene "stola" ikada doći.

neće, i ne zato što zli stranci tako oće već zato što glupi mi tako oćemo.
mi imamo mentalitet južnoameričkih država.
michiganac michiganac 19:34 31.01.2018

Re: paravojni "faktor mira i stabilnosti"

narcis
Pitanje je hoće li do promene "stola" ikada doći.

neće, i ne zato što zli stranci tako oće već zato što glupi mi tako oćemo.
mi imamo mentalitet južnoameričkih država.


latinoameriChanski mentalitet - da li to podrazumijeva i "komesarsko obracunavanje sa svim protivnarodnim elementima"?!

Strijeljanja i zabrane(!) - poput onih Spancevih ("Tigrovih" ) iz Copicevog 'Gluvog Baruta'

Nego, jesi nekom prilikom bacio oko posljednjih godina na 'Endesu' - spansku nacionalnu kosarkasku ligu? Imo, najatraktivniju i najleprsaviju ligu nakon NBA.. Divota iz razloga da se vidi samo onolika masa ozarenih lica klinaca u pratnji svojih odgojitelja, porodicni stimung bez buljuka pretecih "navijackih" kreatura.

Najveci broj tih utakmica se odigrava nedjeljom oko podne - mene da pitas: idealan tajming! - ako vec nisi na tribinama sa nasljednikom pod rukom, onda da se isprati makar uz kaficu pored malih prijemnika nakon poduzeg sna od duge radne nedjelje..
A istovremeno vrijeme kada huligano-krimose nakon burno provedene (dilerske) vikend-noci u gradu prosto mrzi tako "rano" da krenu put sportskih hala. To bi, recimo, bio prvi mali trik kako ih za pocetak "odagnati" iz kosarke (i regionalne lige) makar.


Ali jes', potpuno si u pravu do prve tacke, ovaj narod nije i nece nikad nista nauciti.


"Navijaci" u srpskom miljeu su najeklatantniji primjer koliko je ovo drustvo sistematski lobotomizovano - sama njegova groteska & paradigma izvitoperenja. Cak i kad bi krenulo sistemski da se cisti sa tribina (i ulica dabome), kud bi potom sa svekolikom beskorisnom, tupom, amorfnom sivom masom?!
Ne bijase li i ona prica od ranije koliko su srpske bajbokane prepune?
Strijeljanje!?! (again! ) - ta, zar nam vec nije cilj dostici odredjene repere civilizovanosti i kupiti si kartu za buducnost??


A zabrana za fudbal i kosarku znacilo bi jedino prelivanje i metastazu na odbojku, vaterpolo, ili stagod je vec preteklo..

Sl. nekim pocecima proslog vijeka kad jedni (komesarski) namjerise da stave u zabran crkvu, pa se ubrzo samo reflektovalo u drugom ikono-pisaniju i -poklonstvu drugu Kobi i inim drugarima.



Naposljetku, nudim opkladu da su ovi Djordjevicevi (i Dudini) momci posljednja velika generacija srpske kosarke.

Ono sto preostaje je ubrzano odumiranje naroda koji je preduboko zabrazdio i zglajznuo.



(:
loader loader 08:46 01.02.2018

Re: paravojni "faktor mira i stabilnosti"

mi imamo mentalitet južnoameričkih država

Još gore. Mi imamo srpski mentalitet ...
milisav68 milisav68 09:51 01.02.2018

Re: paravojni "faktor mira i stabilnosti"

loader
mi imamo mentalitet južnoameričkih država

Još gore. Mi imamo srpski mentalitet ...

A kakav je to specifični srpski mentalitet?
loader loader 10:25 01.02.2018

Re: paravojni "faktor mira i stabilnosti"

"Navijaci" u srpskom miljeu su najeklatantniji primjer koliko je ovo drustvo sistematski lobotomizovano - sama njegova groteska & paradigma izvitoperenja. Cak i kad bi krenulo sistemski da se cisti sa tribina (i ulica dabome), kud bi potom sa svekolikom beskorisnom, tupom, amorfnom sivom masom?!
Ne bijase li i ona prica od ranije koliko su srpske bajbokane prepune?

Da se Kinezima poveri da na brzaka podignu gradove-kazamate, te da se sva rulja sa tribine izmesti u te banjske centre. Naravno, tamo jedna od vaspitnih mera mora da bude zabrana gledanja prenosa utakmica.


loader loader 10:29 01.02.2018

Re: paravojni "faktor mira i stabilnosti"

A kakav je to specifični srpski mentalitet?

Milisave, ovde se od kolevke vaspitavaju građani da im je deseterac kičma, a nebo tepih. Sad, sa ovim pitanjem, vi ozbiljno na sebe navlačite mogućnost gneva onih koji čuvaju srpsku posebnost od njenog negiranja od strane primalaca deviza za taj posao.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana