Životinjski svet

Sluge i čankolizi

alselone RSS / 03.02.2018. u 10:13

Ovo je članak od pre dve godine na koji sam tek juče naleteo na TW. Pisan je na sedamdesetpetogodišnjicu staljingradske bitke.  

 

Na večno pitanje, ko je gori - Staljin ili Hitler, može se reći da su to bila dva kremena, koja su, kresnuvši jedan o drugi, izrodili požar Drugog svetskog rata. Njih dvojica ne bi mogli ništa da zapale jedan bez drugog. No, Staljin se prvi pretvorio u vodeći kremen, čineći sve da bi Hitler došao na vlast, pa posledično, i da povede rat.

 

Ovo je samo jedan deo. Članak je pun, krcat, relativizacijama i ponižavanjem par excellence. Komotno može da se kaže da je to jedna slaboprikrivena nacistička propaganda. Revizionizam novog doba. 

 

Rusija je mogla biti lak plen. Dovoljno je bilo da joj se da, uslovno govoreći, podnošljiv režim sa elementima nacionalne državnosti. Ali Hitler je merio Slovene rasističkim merilima, pa je i propao zbog te rasističke gluposti. 

 

Zaista ne znam da li je neko u stanju da toliko sere po sebi kao mi ili Rusi. 

 

Meni na ovakve članke proradi žila glupača, pa ako još neko hoće da započne vikend tako što će se iznervirati, slobodno pročitajte.  

 

 



Komentari (323)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

alselone alselone 11:27 03.02.2018

Re: pro kontra

Hitler i jest doživio fijasko zbog glupšosti koje je počinio uslijed svog maničnog hiper ega.
da je više slušao svoje generale, vodio racionalniju ekspanzionističku politiku...


Osetis ton recenice? Rasizam se naziva "gluposcu"? Rasizam koji je osmislio holokaust, genocide, narode koji nemaju pravo na postojanje (na primer nas) itd. je GLUPOST?


Ceo ton koji govori "da je bio samo malo pametniji, sjebo bi ih Hica"?
docsumann docsumann 11:34 03.02.2018

Re: pro kontra

Ceo ton koji govori "da je bio samo malo pametniji, sjebo bi ih Hica"?


nije li istu (bar jedared) posmislio svako od nas?
alselone alselone 11:38 03.02.2018

Re: pro kontra

nije li istu (bar jedared) posmislio svako od nas?


Ja nisam, stvarno.

A druga stvar, ponovo te pitam, ne osetis stil kojim odise taj pasus?
docsumann docsumann 11:48 03.02.2018

Re: pro kontra

A druga stvar, ponovo te pitam, ne osetis stil kojim odise taj pasus?


možda sam pod predrasudoma izgrađenim čitanjem dviju njegovih zbirki priča, par intervjua i poznavanja biografskih činjenica, onesposobljen da isti detektujem.

c_h.arlie c_h.arlie 11:55 03.02.2018

Re: pro kontra

docsumann
Rusija je mogla biti lak plen. Dovoljno je bilo da joj se da, uslovno govoreći, podnošljiv režim sa elementima nacionalne državnosti. Ali Hitler je merio Slovene rasističkim merilima, pa je i propao zbog te rasističke gluposti.


možda je bilo bolje napisati i ( i zbog te rasističke gluposti)
Hitler i jest doživio fijasko zbog glupšosti koje je počinio uslijed svog maničnog hiper ega.
da je više slušao svoje generale, vodio racionalniju ekspanzionističku politiku...

naravno, čitav niz ovih "ako" (da je...) podrazumjevaju jednu uravnoteženiju ličnost, pa je pitanje da li bi neki drugi lik bio uopšte moguć u ulozi svemoćnog firera.

Hitler je doživeo fjasko zato što je đubre i gamad --- jednako onoj đubradi i gamadi iz nemačkog naroda koja ga je sledila.
Đubre i gamad koja je pomislila da je u stanju da zbriše sve Jevreje sa lica zemlje - kao i sve Slovene.
Da nije krenuo na Ruse, kao i neki drugi pre njega, mnogo štošta od paklenih namera bi mu uspelo - u potpunosti. Međutim, tu se zajebao - onoliko.
Negovi generali su najobičnija đubrad - vojnici bez ikakve časti i morala. Jer da su imali imalo morala - pobili bi one svoje koji su im naređivali da vrše te strašne zločine.
Nemački narod može da zahvali samo Bogu što još uvek postoji --- bez obzira na dobre pojedince u svojim redovima (za one tananih dušica ...).
docsumann docsumann 11:58 03.02.2018

Re: pro kontra

Hitler je doživeo fjasko zato što je đubre i gamad


a đubrad i gamad po difoltu doživljavaju najstrašniji fijasko, što nas, i život i bajke, uče na svakom koraku...
docsumann docsumann 12:00 03.02.2018

Re: pro kontra

alselone
nije li istu (bar jedared) posmislio svako od nas?


Ja nisam, stvarno.



mislim, da se razumjemo, nikad za Hitlera nisam koristio izraz Hića
narcis narcis 12:01 03.02.2018

Re: pro kontra

c_h.arlie
docsumann
Rusija je mogla biti lak plen. Dovoljno je bilo da joj se da, uslovno govoreći, podnošljiv režim sa elementima nacionalne državnosti. Ali Hitler je merio Slovene rasističkim merilima, pa je i propao zbog te rasističke gluposti.


možda je bilo bolje napisati i ( i zbog te rasističke gluposti)
Hitler i jest doživio fijasko zbog glupšosti koje je počinio uslijed svog maničnog hiper ega.
da je više slušao svoje generale, vodio racionalniju ekspanzionističku politiku...

naravno, čitav niz ovih "ako" (da je...) podrazumjevaju jednu uravnoteženiju ličnost, pa je pitanje da li bi neki drugi lik bio uopšte moguć u ulozi svemoćnog firera.

Hitler je doživeo fjasko zato što je đubre i gamad --- jednako onoj đubradi i gamadi iz nemačkog naroda koja ga je sledila.
Đubre i gamad koja je pomislila da je u stanju da zbriše sve Jevreje sa lica zemlje - kao i sve Slovene.
Da nije krenuo na Ruse, kao i neki drugi pre njega, mnogo štošta od paklenih namera bi mu uspelo - u potpunosti. Međutim, tu se zajebao - onoliko.
Negovi generali su najobičnija đubrad - vojnici bez ikakve časti i morala. Jer da su imali imalo morala - pobili bi one svoje koji su im naređivali da vrše te strašne zločine.
Nemački narod može da zahvali samo Bogu što još uvek postoji --- bez obzira na dobre pojedince u svojim redovima (za one tananih dušica ...).

najzad si otkrio svoju pravu prirodu
progovorio SKOJevac iz tebe, nisi uspeo da ga sakriješ.
alselone alselone 12:03 03.02.2018

Re: pro kontra

mislim, da se razumjemo, nikad za Hitlera nisam koristio izraz Hića


Nisi ni direktno nazvao rasizam i holokaust gluposcu, ali si rekao da nije pogresno tako reci.
docsumann docsumann 12:08 03.02.2018

Re: pro kontra

alselone
mislim, da se razumjemo, nikad za Hitlera nisam koristio izraz Hića


Nisi ni direktno nazvao rasizam i holokaust gluposcu, ali si rekao da nije pogresno tako reci.


izvini, al meni ovo baš vuče na PC nebjeđivanje.
alselone alselone 12:11 03.02.2018

Re: pro kontra

Uopste nije tako. Nego je ta rec namerno iskoriscena. Ne bi valjda pomislio da tako kvalitetan pisak bira reci slucajno?

Glupost je kad ne gledas, pa zapnes pa padnes, glupost je kad ne saberes dobro na kraju zadatka pa ne dobijes sve bodove, ali rasizam i holokaust nisu gluposti. To su najstrasniji zlocini u istoriji.
stefan.hauzer stefan.hauzer 12:33 03.02.2018

Re: pro kontra

da je više slušao svoje generale,


ono kao kada je kajzer Vilhelm slušao Moltkea mlađeg?
alselone alselone 12:11 03.02.2018

Tvit od juce

tyson tyson 12:50 03.02.2018

Stručnjaci

Najbolje da se spakuje jedan autobus zajapurenih, sveznajućih Srba i da se pošalje put Rusije, da im objasne šta je bilo u njihovoj zemlji, ko je šta radio i ko je za šta kriv, te najvažnije - kako treba da misle


narcis narcis 12:56 03.02.2018

Re: Stručnjaci

tyson
Najbolje da se spakuje jedan autobus zajapurenih, sveznajućih Srba i da se pošalje put Rusije, da im objasne šta je bilo u njihovoj zemlji, ko je šta radio i ko je za šta kriv, te najvažnije - kako treba da misle



zašto se ograničavati samo na rusiju?
tyson tyson 13:02 03.02.2018

Re: Stručnjaci

narcis
tyson
Najbolje da se spakuje jedan autobus zajapurenih, sveznajućih Srba i da se pošalje put Rusije, da im objasne šta je bilo u njihovoj zemlji, ko je šta radio i ko je za šta kriv, te najvažnije - kako treba da misle



zašto se ograničavati samo na rusiju?

First we take Manhattan, then we take Berlin.




docsumann docsumann 13:25 03.02.2018

Re: Stručnjaci


alselone alselone 18:08 03.02.2018

Re: Stručnjaci

narcis
tyson
Najbolje da se spakuje jedan autobus zajapurenih, sveznajućih Srba i da se pošalje put Rusije, da im objasne šta je bilo u njihovoj zemlji, ko je šta radio i ko je za šta kriv, te najvažnije - kako treba da misle



zašto se ograničavati samo na rusiju?



Sta je ovo Dragoljube?!
narcis narcis 23:30 03.02.2018

Re: Stručnjaci

alselone
narcis
tyson
Najbolje da se spakuje jedan autobus zajapurenih, sveznajućih Srba i da se pošalje put Rusije, da im objasne šta je bilo u njihovoj zemlji, ko je šta radio i ko je za šta kriv, te najvažnije - kako treba da misle



zašto se ograničavati samo na rusiju?



Sta je ovo Dragoljube?!

najlakše da kažem lud konj i nesposoban jahač.
neki konji umeju to da rade iz ludosti-tvrdoglavosti, a može da vude i greška jahača.
kratak je snimak da bih tačno znao. da li je to učestala pojava kod ovog konja, da li se oduvek odupire jahaču, dal je tek najahan konj. da li je jahač početnik ili je uzet u rad da bi se to ispravilo.
sve u svemu to je opasan konj i neuračunljiv konj. najverovatnije ima neke psihičke probleme, al kakve , verovatno nije stručno najahan i ima otpor prema jahaču.
sve u svemu njegov konjski život zavisi od spremnosti jahača da mu posveti vreme da se greška ispravi, a treba dosta vremena i upornosti.
tasadebeli tasadebeli 23:31 03.02.2018

Re: Stručnjaci

alselone
narcis
tyson
Najbolje da se spakuje jedan autobus zajapurenih, sveznajućih Srba i da se pošalje put Rusije, da im objasne šta je bilo u njihovoj zemlji, ko je šta radio i ko je za šta kriv, te najvažnije - kako treba da misle



zašto se ograničavati samo na rusiju?



Sta je ovo Dragoljube?!



Дај бре, Алсе, стварно ниси нормалан!

Најежио сам се...

Цео живот живим поред Хиподрома и провео сам много времена тамо и нагледао сам се падова са коња и разних повреда, што човека, што животиње, али од овога сам се баш стресао.

Ако будем ово сањао ноћас, прогонићу те из поста у пост са овим клипом:





А јеси ти приметио једну занимљиву појаву на овом твом посту?

Исти они који обавезно оспу жестоку паљбу по сваком српском ревизионисти историје и покушају сагледавања Другог светског рата на тлу Југославије из другачијег угла од оне вишедеценијске партизанске истине, овде на овом твом посту стају на страну Јерофејева или барем покушавају да релативизују мишљење да је Јерофејев један обичан ревизиониста званичне историје.

Интересантно како је то променљива величина у зависности од тога ко је ревизиониста.

Тј. није важно ШТА је рекао, већ КО је рекао.





Шалим се, шалим се, немојте одмах за гушу да ме 'ватате!


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:37 03.02.2018

Re: Stručnjaci

али од овога сам се баш стресао.


Da te utešim :)

Pogledaj malo bolje, ja sam ga nekoliko puta pogledao, izgleda da nije tako strašno kako se na prvi pogled čini, izgleda da konj nije pao na devojčicu već pored nje, samo se iz ovog ugla odakle je snimano ne vidi najbolje.
narcis narcis 23:54 03.02.2018

Re: Stručnjaci

hoochie coochie man
али од овога сам се баш стресао.


Da te utešim :)

Pogledaj malo bolje, ja sam ga nekoliko puta pogledao, izgleda da nije tako strašno kako se na prvi pogled čini, izgleda da konj nije pao na devojčicu već pored nje, samo se iz ovog ugla odakle je snimano ne vidi najbolje.

grešiš huči, ovo je vrlo opasna situacija i samo je sreća spasila jahača.
takvi konji obično završe na klanicu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:57 03.02.2018

Re: Stručnjaci

ovo je vrlo opasna situacija i samo je sreća spasila jahača.


Ali je spasila, o tome sam pričao.
Jahač je eventualno povređen, možda noga, a kad je krenuo da pada zaista je izgledalo strašno.
Da je situacija opasna vidi se.

narcis narcis 23:57 03.02.2018

Re: Stručnjaci

Исти они који обавезно оспу жестоку паљбу по сваком српском ревизионисти историје и покушају сагледавања Другог светског рата на тлу Југославије из другачијег угла од оне вишедеценијске партизанске истине, овде на овом твом посту стају на страну Јерофејева или барем покушавају да релативизују мишљење да је Јерофејев један обичан ревизиониста званичне историје.

ja ne, ja ostajem verni komunista i ovog soma smatram samo za soma i ništa više.
tip se nalupetao za sve pare kao i svi ljotićevci i nedićevci i čičinci ovde.
narcis narcis 00:32 04.02.2018

Re: Stručnjaci

hoochie coochie man
ovo je vrlo opasna situacija i samo je sreća spasila jahača.


Ali je spasila, o tome sam pričao.
Jahač je eventualno povređen, možda noga, a kad je krenuo da pada zaista je izgledalo strašno.
Da je situacija opasna vidi se.


šta da ti kažem sem onoga što su i meni ekli kad sam počinjao- povrede u jahanju su malobrojnije nego u tenisu , ali su posledice mnogo teže nego u tenisu.
zato i vrlo mali broj početnika dočeka prvu godinu, to se odustaje na angro što zbog kukavičluka što zbog fizičkog napora.
alselone alselone 06:35 04.02.2018

Re: Stručnjaci

sve u svemu to je opasan konj i neuračunljiv konj. najverovatnije ima neke psihičke probleme, al kakve , verovatno nije stručno najahan i ima otpor prema jahaču.
sve u svemu njegov konjski život zavisi od spremnosti jahača da mu posveti vreme da se greška ispravi, a treba dosta vremena i upornosti.


Meni je ovo prvo neverovatno da konj uopste fizicki moze ovo da uradi, zatim njegova zelja da to uradi kao i predanost. To sto kazes, ovo je ocigledno lud konj, kako je uopste opstao u ergeli, osim ako je bas u ovom momentu poludeo.

Ja sam imao zelju da naucim da jasem, i nasao sam i klub ovde, pa sam planirao jedno leto kad se malo smiri situacija da odvojim neko vreme, ali brate, gle ovo ludilo, verovatno cu preskociti ideju.
alselone alselone 07:24 04.02.2018

Re: Stručnjaci

Исти они који обавезно оспу жестоку паљбу по сваком српском ревизионисти историје и покушају сагледавања Другог светског рата на тлу Југославије из другачијег угла од оне вишедеценијске партизанске истине, овде на овом твом посту стају на страну Јерофејева или барем покушавају да релативизују мишљење да је Јерофејев један обичан ревизиониста званичне историје.


Jeste, ali necu o njima, mrzi me. Nekada sam isto tako ulazio u svadje i rasprave po blogu sa svakom susom i pokusavao da pokazem nelogicnost razmisljanja. I onda sam shvatio uludost toga. Oni me bukvalno zatrpavaju telima, ne mogu da stignem sa svima da se raspravim.
docsumann docsumann 08:43 04.02.2018

Re: Stručnjaci

takvi konji obično završe na klanicu.


u zečju paštetu
tasadebeli tasadebeli 11:18 04.02.2018

Re: Stručnjaci

hoochie coochie man
ovo je vrlo opasna situacija i samo je sreća spasila jahača.


Ali je spasila, o tome sam pričao.
Jahač je eventualno povređen, možda noga, a kad je krenuo da pada zaista je izgledalo strašno.
Da je situacija opasna vidi se.



narcis



Хвала, Хучи, утешио си ме. Из овог угла одакле је снимано изгледа грозно.

Драгољуб помену кланицу... Нисам вам то никада причао. Био сам присутан када су убили на стази Кариоку, великог фаворита галоперских трка с краја седамдесетих и почетка осамдесетих, јер је усред трке у пуном галопу, испред циљне равнине за финиш, поломила обе предње ноге на оној једној од оне три "кривине" стазе Хиподрома, тада најоштријој кривини, оној која је најближа Топчидерској реци и некадашњој рампи код Цареве ћуприје.

После су радовима на Хиподрому ту кривину мало ублажили, исправили колико се могло, па више није долазило до таквих несрећа, али док то нису урадили, неколико коња завршило живот и галоперску каријеру као Кариока. У кланици.

То ми остало као једна од трауматичних слика из ране младости...




(Погледајте, рецимо, на овој фотки угао у којем су коњи и џокеји у кривини стазе... )
narcis narcis 14:50 04.02.2018

Re: Stručnjaci

После су радовима на Хиподрому ту кривину мало ублажили, исправили колико се могло, па више није долазило до таквих несрећа, али док то нису урадили, неколико коња завршило живот и галоперску каријеру као Кариока. У кланици.

devedesetih, biliže 2000. se isto desilo, jahač-vlasnik je bio u nesvesti i nisu smeli da ubiju konja dok se nije osvestio, tragedija i užas za one kojisu bili tamo.
i sad ako ti kažem , povodom ovog ugla, da sam odjahao pod mnogo oštrijim uglom, naime dok sam galopirao s ragu po bedem pored nišave idioti koji su šetali džukelu nisu ni obratili pažnju na men i džukela se razlaje i krene na ragu, raga da izbegne krene niz bedem , ja budala u magnovanju udarim kontru i vraćam je na bedem, i tako odgalopirasmo nekih 20ak metara u neverovatnom uglu, vido sam noge i kopita skoro u istor ravni sa mojom glavom. kako je raga ostala na noge i uspela da se vrati na bedem i što je ja budala nisam pustio da siđe sa bedema, jebemliga. to je trenutak kad reaguješ mahinalno , posle je lako biti general. kao i u ovom blogu. čista je sreća da se nismo tumbali niz padinu bedema.
narcis narcis 14:52 04.02.2018

Re: Stručnjaci

docsumann
takvi konji obično završe na klanicu.


u zečju paštetu

narcis narcis 15:12 04.02.2018

Re: Stručnjaci

Ja sam imao zelju da naucim da jasem, i nasao sam i klub ovde, pa sam planirao jedno leto kad se malo smiri situacija da odvojim neko vreme, ali brate, gle ovo ludilo, verovatno cu preskociti ideju.

prvo i zadnje, ti nikad nećeš da dobiješ ovakvog konja da jašeš, to nije konj za početnika- amatera. tako da nemoj se plaši, tebi će daju neku ragu 'tri dana pred smrt' koja jedva vuče noge. u školu jahanja obično idu stari i isluženi a dobrodušne rage. a na problematične rage se penjujahači sa znanjem i sposobnošću da rade sa takvim konjima.
Meni je ovo prvo neverovatno da konj uopste fizicki moze ovo da uradi

šta raga može da uradito ovek ne može da predvidi, ja sam jedno vreme dobijao samo nervozne konje da jašem, jebiga imam strpljenje i upornost, i tako krenemo mi iz klub na hipodrom i put nas vidi pored stari vulkan i nišavu, nišava je tu jedno 2-4 metra niže od pta i odvojena bedemom od metar visine, raga je tela da skoči u nišavu da bi pobegla od automobila. pa nije da sam se usro nego sam u magnovenju prešo ceo put do hipodroma, 16 života sam potrošio dok smo stigli, a tamo tek me dotepala.
To sto kazes, ovo je ocigledno lud konj, kako je uopste opstao u ergeli, osim ako je bas u ovom momentu poludeo.

pa znaš kako, recimo da ta raga ima neku vrednu krv i onda je šteta da se šalje na klanicu, onda se pokušava da se popravi to što ne valja. imaš među jahačima ljude koji ne pristaju da se neki konj tek tako otpiše i spremni su da ulože veliki napor da od pokarenog konja naprave ponovo dobrog.
i da, ovde može da bude i loše sedlanje u pitanju, jednostavno nešto konju smeta, ne ume da kaže i dođe do ovakve scene. zato se unapred i unazad ograđujem da kažem šta je stvarni uzrok ovakbvog ponašanja jer je suviše malo materijala na snimku da bi se videlo.

probaj to sa jahanjem, i jedan savet nemoj da sediš u sedlu ko na stolicu, prava kičma, ramena unazad, telo blago nagnuto unapred i sediš na tkzv. sedne kosti ne celim dupetom. e sad ako ne znaaš de se nalaze sedne kosti , saznaćeš kad te zabole, a kad zabole znači da pravilno sediš u sedlu.
pisao sam već da sam svojevremeno dok sam mao radio ko berajter proveravao dal sedim dobro u sedlu na taj način što kad skinem gaće da se okupam obaveszno okrenem zadnju stranu i gledam gde je krvavo, ako sam ogulio kožu tamo gde dolaze sedn kosti znači dobro sa m jahao taj dan, ako je krvavo van tih tačaka znači glumio sam vreću korompira, em konju smetao em sebe umarao.
jaanje je lepo al tk kadse osposobiš da možeš da kontrolišeš ragu u galopu. kad čuješ zvižduk vetra između raginih ušiju i drveće u magli kad proleće .
tasadebeli tasadebeli 16:27 04.02.2018

Re: Stručnjaci

narcis

vido sam noge i kopita skoro u istor ravni sa mojom glavom. kako je raga ostala na noge i uspela da se vrati na bedem i što je ja budala nisam pustio da siđe sa bedema, jebemliga. to je trenutak kad reaguješ mahinalno , posle je lako biti general. kao i u ovom blogu. čista je sreća da se nismo tumbali niz padinu bedema.



Драгољубе, на тај дан сваке године да одеш у цркву и да упалиш свећу. Јес чуо?

(Што би рекли неки шталски момци које сам некада познавао, усрало те, брате. Не значи да тако то буде сваки пут...)
alselone alselone 17:48 04.02.2018

Re: Stručnjaci

narcis narcis 20:44 04.02.2018

Re: Stručnjaci

tasadebeli
narcis

vido sam noge i kopita skoro u istor ravni sa mojom glavom. kako je raga ostala na noge i uspela da se vrati na bedem i što je ja budala nisam pustio da siđe sa bedema, jebemliga. to je trenutak kad reaguješ mahinalno , posle je lako biti general. kao i u ovom blogu. čista je sreća da se nismo tumbali niz padinu bedema.



Драгољубе, на тај дан сваке године да одеш у цркву и да упалиш свећу. Јес чуо?

(Што би рекли неки шталски момци које сам некада познавао, усрало те, брате. Не значи да тако то буде сваки пут...)

ma jok , to je bilo lakše prirode, imao sam dva slučaja kad je kopito promašilo moju glavu za 2-3 cm. to je bilo za sveću, mada ni ovo nij ešala ali , kažem ne gine se tako lako. sve je to deo jahanja.
tasadebeli tasadebeli 21:54 04.02.2018

Re: Stručnjaci

narcis
tasadebeli
narcis

vido sam noge i kopita skoro u istor ravni sa mojom glavom. kako je raga ostala na noge i uspela da se vrati na bedem i što je ja budala nisam pustio da siđe sa bedema, jebemliga. to je trenutak kad reaguješ mahinalno , posle je lako biti general. kao i u ovom blogu. čista je sreća da se nismo tumbali niz padinu bedema.



Драгољубе, на тај дан сваке године да одеш у цркву и да упалиш свећу. Јес чуо?

(Што би рекли неки шталски момци које сам некада познавао, усрало те, брате. Не значи да тако то буде сваки пут...)

ma jok , to je bilo lakše prirode, imao sam dva slučaja kad je kopito promašilo moju glavu za 2-3 cm. to je bilo za sveću, mada ni ovo nij ešala ali , kažem ne gine se tako lako. sve je to deo jahanja.






Сад се си ме подсетио, Драгољубе!

Кад већ причамо о томе...

Нови пост!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:05 04.02.2018

Re: Stručnjaci

Сад се си ме подсетио, Драгољубе!

Кад већ причамо о томе...

Нови пост!


Dragoljube, šta ti je ovo trebalo?

:)
narcis narcis 22:53 04.02.2018

Re: Stručnjaci

hoochie coochie man
Сад се си ме подсетио, Драгољубе!

Кад већ причамо о томе...

Нови пост!


Dragoljube, šta ti je ovo trebalo?

:)

sad se i sam pitam, al kasno
tasadebeli tasadebeli 23:07 04.02.2018

Re: Stručnjaci

narcis
hoochie coochie man
Сад се си ме подсетио, Драгољубе!

Кад већ причамо о томе...

Нови пост!


Dragoljube, šta ti je ovo trebalo?

:)

sad se i sam pitam, al kasno






Ма нисте ви криви, тај пост је требало још пре месец дана да се качи, него ја заборавио шта сам обећао... И тако...
narcis narcis 23:09 04.02.2018

Re: Stručnjaci

tasadebeli
narcis
hoochie coochie man
Сад се си ме подсетио, Драгољубе!

Кад већ причамо о томе...

Нови пост!


Dragoljube, šta ti je ovo trebalo?

:)

sad se i sam pitam, al kasno


za sve je kriv als, da nije potego ruse sad ne bi raspravljali o hipodromu.




Ма нисте ви криви, тај пост је требало још пре месец дана да се качи, него ја заборавио шта сам обећао... И тако...

apacherosepeacock apacherosepeacock 02:32 05.02.2018

Re: Stručnjaci

, tebi će daju neku ragu 'tri dana pred smrt' koja jedva vuče noge. u školu jahanja obično idu stari i isluženi a dobrodušne rage. a na problematične rage


Ja sam u skoli jahanja (sa svojih 12 godina) bila dobila 6 godina staru kobilu - preponasicu. (kao sto znas uvek se jase jedan isti konj u skoli jahanja - sistem - znas konja konj zna tebe:)

E sad, 6 godina preponasi su jos uvek aktivni na takmicenjima, a ova moja jeste bila dobrica.

Pored beogradskog Hipodroma je bila fabrika melase i tuda su stalno zujale kamioncine vamo - tamo..

A ova moja kad god prolaze strize usima i uznemiri se (dobila sam bila od pocetka instrukcije da je moj konj osetljiv na zvuk i da je pomazim po vratu kad se uplasi). Jednom je kamiondzija legao na sirenu i sta - konj se momentalno unezverio i pre nego sto sam uspela da reagujem - zagalopirao i preskocio ogradu manjeza.

To je bilo negde na mom 5 - 6 casu. Kako sam ja ostala u sedlu posle preskocene ograde - pitaj boga. (sta ti je talenat:)

Elem, ocu da kazem da nikad ne znas sta konjina moze da uradi

E da, jedan klinac koji je u isto vreme bio u skoli jahanja sa mnom je dobio najlenjeg konja koga sam u zivotu videla. Taj se ukopa posle 2 kruga i to na sred manjeza i odmara, nisi ga mogao naterati da hoda dalje osim da ga petom malo ubodes u slabine, sto je inace uobicajen znak za pokret, ali ako to uradis kad on stane da odmori, naljuti se sto je prekinut u konjosanju pa krene da djipa i propinje se..

Jbg
narcis narcis 13:05 05.02.2018

Re: Stručnjaci

apacherosepeacock

tek sad vido ovo tvoje.
postoje dve vrste škole jahanja,
ona za rekreativce i ona za potencijalne takmičare.
po onome što kažeš ti si upala u one za takmičare.
nekim klubovima je to dodatni novac pa se trude da imaju konje samo za školu jahanja i to su uglavnom stari i isluženi konji.
najbolje je kad čovek ima pare pa si kupi konja i trenera, al to je ....
ja naravno ovde pričam samo o preponašima, to mao znam, a galoperi-džokeji su druga priča.
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:38 05.02.2018

Re: Stručnjaci

Драгољуб помену кланицу... Нисам вам то никада причао. Био сам присутан када су убили на стази Кариоку, великог фаворита галоперских трка с краја седамдесетих и почетка осамдесетих, јер је усред трке у пуном галопу, испред циљне равнине за финиш, поломила обе предње ноге на оној једној од оне три "кривине" стазе Хиподрома, тада најоштријој кривини, оној која је најближа Топчидерској реци и некадашњој рампи код Цареве ћуприје.


jebote taso pa po tebi snimise zimzelena!

tasadebeli tasadebeli 02:38 06.02.2018

Re: Stručnjaci

dragosevacsutra
Драгољуб помену кланицу... Нисам вам то никада причао. Био сам присутан када су убили на стази Кариоку, великог фаворита галоперских трка с краја седамдесетих и почетка осамдесетих, јер је усред трке у пуном галопу, испред циљне равнине за финиш, поломила обе предње ноге на оној једној од оне три "кривине" стазе Хиподрома, тада најоштријој кривини, оној која је најближа Топчидерској реци и некадашњој рампи код Цареве ћуприје.


jebote taso pa po tebi snimise zimzelena!



Ма пусти, проведох детињство и добар део младости тамо.

Дедин рођени брат са којим сам становао у истом дворишту и делили смо прадедину кућу на пола, често ме водио, још и пре него сам пошао у школу, на Хиподром јер је он тамо био, иако у пензији већ, нека врста добровољног хаузмајстора, тј. фарбао дрвене оградице и ону дрвену трибину која је после изгорела (запалили је 2000. године случајно клинци из моје улице док су се играли на њој; знам све те клинце) и сецкао живу ограду, косио траву, поправљао клупе, успут бринуо о коњима итд.

Па онда са њим по цео дан доле на Хиподрому. И недељом на трке. А становао сам на 50 м од Хиподрома...
dragosevacsutra dragosevacsutra 11:35 06.02.2018

Re: Stručnjaci

Па онда са њим по цео дан доле на Хиподрому. И недељом на трке. А становао сам на 50 м од Хиподрома...


alselone alselone 16:15 03.02.2018

Iran

Zena i ja aktivno razmatramo mogucnost da ove godine posetimo Iran. Ako bismo hteli da se malo bolje upoznamo sa persijskom kulturom, da li bi iko imao neku knjigu da preporuci?

hermine hermine 17:22 03.02.2018

Re: Iran

To je već izazov, pozdravljam..

:)
tyson tyson 17:31 03.02.2018

Re: Iran

alselone
Zena i ja aktivno razmatramo mogucnost da ove godine posetimo Iran. Ako bismo hteli da se malo bolje upoznamo sa persijskom kulturom, da li bi iko imao neku knjigu da preporuci?


The Cambridge History of Iran, pa biraj koji te period zanima; ima 7 tomova.

Nešto manje zahtevno (finansijski, vremenski i intelektualno):

William R. Polk, Understanding Iran: Everything You Need to Know, From Persia to the Islamic Republic, From Cyrus to Khamenei

Michael Axworthy, A History of Iran: Empire of the Mind


alselone alselone 17:50 03.02.2018

Re: Iran

To je već izazov, pozdravljam..


Iranci potpisali ugovor sa aerodromom, treba uskoro da imamo direktne letove. Ocekujem i da cena bude niza.

Sa Turcima je oko 300 povrtatna. Posto ce biti manje taksi, nadam se da bi to moglo jos 20, 25 posto da ide dole ako je jedan let.

Karta je zapravo jedini pravi trosak. Hoteli nisu skupi, sam zivot tamo takodje. Tako su mi pricali.
alselone alselone 17:50 03.02.2018

Re: Iran

The Cambridge History of Iran, pa biraj koji te period zanima; ima 7 tomova.

Nešto manje zahtevno (finansijski, vremenski i intelektualno):

William R. Polk, Understanding Iran: Everything You Need to Know, From Persia to the Islamic Republic, From Cyrus to Khamenei

Michael Axworthy, A History of Iran: Empire of the Mind


Hvala T.
stefan.hauzer stefan.hauzer 18:29 03.02.2018

Re: Iran

tyson
alseloneZena i ja aktivno razmatramo mogucnost da ove godine posetimo Iran. Ako bismo hteli da se malo bolje upoznamo sa persijskom kulturom, da li bi iko imao neku knjigu da preporuci?


The Cambridge History of Iran, pa biraj koji te period zanima; ima 7 tomova.

Nešto manje zahtevno (finansijski, vremenski i intelektualno):

William R. Polk, Understanding Iran: Everything You Need to Know, From Persia to the Islamic Republic, From Cyrus to Khamenei

Michael Axworthy, A History of Iran: Empire of the Mind





Ima nešto od nekog iranskog autora?

Ja s druge strane preporučujem neke filmove od Asghara Farhadija, bilo koji, ali i dalje me je najviše dojmio i njegov najpoznatiji Razvod. Može i neki Abbas Kiarostami, ali njega sam nekako više vezivao za francusku, iako je Iranac ili veliki Dariush Mehrjui ovaj film :)
kick68 kick68 19:18 03.02.2018

Re: Iran

Može i neki Abbas Kiarostami,

Panahi?
Crimson Gold
tyson tyson 19:34 03.02.2018

Re: Iran

stefan.hauzer
Ima nešto od nekog iranskog autora?

Oni su posljednjih desetljeća skloni istorijskom revizionizmu


alselone alselone 06:37 04.02.2018

Re: Iran

Hvala ljudi.

Iran Air pocinje da leti iz BGD 3.3.
Taman za Nowruz 20. 3.
hermine hermine 10:46 04.02.2018

Re: Iran

Iranci potpisali ugovor sa aerodromom, treba uskoro da imamo direktne letove. Ocekujem i da cena bude niza.

Sa Turcima je oko 300 povrtatna. Posto ce biti manje taksi, nadam se da bi to moglo jos 20, 25 posto da ide dole ako je jedan let.

Karta je zapravo jedini pravi trosak. Hoteli nisu skupi, sam zivot tamo takodje. Tako su mi pricali.

Cijenim da će mi vaša iskustva dobro doći..

:)
alselone alselone 11:04 04.02.2018

Re: Iran

Cijenim da će mi vaša iskustva dobro doći..


Cujemo se u aprilu. :)

Razmatramo da posetimo taj festival proslave nove godine i dolaska proleca. Malo nam je na precac, samo za mesec i po dana. Ali ako tad ne odemo, mozda jos april razmatramo, a kasnije ne vredi, bude pretoplo, mora se cekati jesen.
hermine hermine 12:08 04.02.2018

Re: Iran

Cujemo se u aprilu. :)

Hajde, dobro.

I jesi zaboravio da je Krkar bio u Iranu. A ko bi drugi ..

:)
alselone alselone 12:20 04.02.2018

Re: Iran

I jesi zaboravio da je Krkar bio u Iranu. A ko bi drugi ..


Nisam, on mi je i rekao kada pocinje Air Iran da leti i da postoji nesto sto se zove Nowruz.
hermine hermine 12:29 04.02.2018

Re: Iran

Ma ja reko'..

:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:39 09.02.2018

Re: Iran

Michael Axworthy, A History of Iran: Empire of the Mind



Jebote, ladno sam našao ovu knjigu na Kupindu. Zipa link :))
Onda sam dalje našao i na ovu knjigu, koje nema u ponuđenim, ali iranska autorka, prevedena kod nas.

Nego, ova knjiga me zanima, valjda Tyson gleda i dalje ove komentare - vredi li ova knjiga? Video je danas u knjižari, i to sasvim slučajno, za ovako voluminoznu knjigu nije puno 1600 rsd, ali da čujem i da li i vredi utrošiti vreme na prelistavanje - Istorija kulture i civilizacije Irana i islama.

Jel podleže istorijskom revizionizmu ili ne?
blogovatelj blogovatelj 08:24 04.02.2018

Super smo mi na Blogu

Evo ih u Rusiji se cepaju na temu Staljina. Rat još traje...
Cepačina počinje na 52:20.



Za to vreme mi se ne ubijamo, bar za sada. Jedino recimo Srdža F. obriše više od pola svog bloga-umrlice živom čoveku, baš kako mu je desetak ljudi i savetovalo, ali obriše i njihove komentare, da slučajno ne ostane zabeleženo kako on nije bio u pravu.
A meni konstantno nabacuje da sam sujetan. Jakako. Ja jesam, on uopšte nije.
cassiopeia cassiopeia 11:01 04.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

Hej, Blogi, nezgodno mi na mob da skrolam i tražim tvoj komentar gde spominješ da učiš kineski.
Super ti je ta odluka.
I moja klinka krenula na kineski i evo stigla do pisanja sastava do 300 reči.

Kineska vlada sponzoriše te časove u njenoj školi, a pre neki dan saznam da imaju isti program i u Hrvatskoj. Rođaka krenula na kineski u Dubrovniku.
apostata apostata 13:06 04.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

@blogovatelj

Svanidze je istoričar, no od '90. je cijelo vrijeme na TV i radiju i u razno-raznim organizacijama.

Po djedu (višem partijskom funkcioneru) je u rodu sa prvom ženom Staljina Ekaterinom Svanidze.
tasadebeli tasadebeli 16:28 04.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

cassiopeia
Hej, Blogi, nezgodno mi na mob da skrolam i tražim tvoj komentar gde spominješ da učiš kineski.
Super ti je ta odluka.
I moja klinka krenula na kineski i evo stigla do pisanja sastava do 300 reči.

Kineska vlada sponzoriše te časove u njenoj školi, a pre neki dan saznam da imaju isti program i u Hrvatskoj. Rođaka krenula na kineski u Dubrovniku.



И у мојој школи такође кинеска амбасада спонзорише часове.

Баш су Кинези активни.
blogovatelj blogovatelj 18:50 04.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

Hej, Blogi, nezgodno mi na mob da skrolam i tražim tvoj komentar gde spominješ da učiš kineski.
Super ti je ta odluka.
I moja klinka krenula na kineski i evo stigla do pisanja sastava do 300 reči.


Mnogo je jednostavnije nego što sam ikad mogao da pomislim. Imam tri mesta za učenje.

1. Duolingo
2. Grupe za učenje kineskog na Fejsu
3. Najvažnije mesto - Wechat aplikacija. Wechat je softver koji koristi cela Kina, njihov ekvivalent Fejsbuk Mesindžera. Koriste ga svi i za sve. Ima automatski prevod na sve moguće jezike. Neko ti kuca na kineskom, ti markiraš komentar i tu je opcija za prevod. Onda na osnovu prevoda učim simbole. Do sada provereno znam da ima automatske prevode i sa tajlandskog, filipinskog i portugalskog.
tasadebeli tasadebeli 10:51 05.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

apostata
@blogovatelj

Svanidze je istoričar, no od '90. je cijelo vrijeme na TV i radiju i u razno-raznim organizacijama.

Po djedu (višem partijskom funkcioneru) je u rodu sa prvom ženom Staljina Ekaterinom Svanidze.



Шевченко и Сванидзе?

Украјинац и Грузијац се цепају у Русији и Москви око Стаљина?

Питам јер не знам.

А прва асоцијација ми била: Много ме то подсећа на Београд и Србију данас...

Са све нашим Челичним који је Стаљину рекао НЕ!




narcis narcis 12:14 05.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

Са све нашим Челичним који је Стаљину рекао НЕ!

i ? šta bi trebalo da znači ova tvoja doskočica?
nije mu reko ne?
nije trebao da mu rekne ne?
to je samo njegova i staljinova ujdurma da pobiju i pozatvaraju srbe, pošto znamo da su samo srbi bili zatvarani na golom otoku, haxa, ostali nisu , opšte poznata činjenica.
ja mislim, pošto si ti u duši staljinista, da nikako ne možeš da oprostiš titi što nije dozvolio staljinu da napravi baze u srbiji-yugoslaviji.ti i grupa oko tebe nikako titi ne možete da oprostite to što nije bio staljinista, to što nije ubijao svoje disidente, što vas tečinjenice uopće ne ometaju da pričate kako jeste bio staljinista i kako je ubijao disidente.
samo on ih je ubijao tako što je pravio neke logore zvane instituti i tu ih zapošljavao i davao im platu da ne pomru od gladi.
e taso , crni taso, mator čovek a lupa gluposti.
tasadebeli tasadebeli 12:52 05.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

narcis

ti i grupa oko tebe




Која група, мајке ти?


'Олади мало са паранојом, Драгољубе.

i ? šta bi trebalo da znači ova tvoja doskočica?


Ништа.

Само сам рекао да ме ситуација у којој се један Украјинац и један Грузијац усред Москве и усред Русије данас шибају око Стаљинове историјске улоге много подсећа на Београд и Србију данас када поменеш Тита.

Што те је то толико погодило?

e taso , crni taso, mator čovek a lupa gluposti.


Дај бре, Драгољубе, ово траје већ скоро две године! (ЛИНК)

Јебо те Кркиша и остатак те "модераторске" староседелачке екипе са Блога Б92!

Мисли мало својом главом.

Што би рек'о Фића, мућни јеботе!

Има ту шта да се промућка, није то празна сасушена тиква којој други треба да говоре шта да мисли и шта да каже.
ecce-florian ecce-florian 18:22 05.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

@tasa
Само сам рекао да ме ситуација у којој се један Украјинац и један Грузијац усред Москве и усред Русије данас шибају око Стаљинове историјске улоге много подсећа на Београд и Србију данас када поменеш Тита.


Дај бре, Драгољубе, ово траје већ скоро две године! (ЛИНК)


Ajd' molim te, ako može, jer imam nešto lošiju kartu pa mi izgleda izmiće , pojasni malo ovo.
tasadebeli tasadebeli 19:22 05.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

ecce-florian
@tasa
Само сам рекао да ме ситуација у којој се један Украјинац и један Грузијац усред Москве и усред Русије данас шибају око Стаљинове историјске улоге много подсећа на Београд и Србију данас када поменеш Тита.


Дај бре, Драгољубе, ово траје већ скоро две године! (ЛИНК)


Ajd' molim te, ako može, jer imam nešto lošiju kartu pa mi izgleda izmiće , pojasni malo ovo.




Довољно првих неколико коментара са тог мог другог по реду ауторског поста и првог на којем сам некога угостио?

(Линковао сам пост овде.)


narcis

13:26 10.04.2016

crni taso



feliks.krul
feliks.krul
13:57 10.04.2016
Re: crni taso
narcis


Zdravo Narcise, povodom naše pređašnje razmene: eno i Mikele ima profil.

Nego da li si pročitao Filosofiju palanke?




Dont Fear The Reaper
Dont Fear The Reaper

14:02 10.04.2016

Re: crni taso



A što crni tasa, a ne crni suludi bolid? Misliš kao Tasa misli nešto (mnogo) drugačije od ovog naci suludoida? Tjah, ne čini mi se baš; eventualno povremeno i eventualno malčice (drugačije), inače - tu su je ☻

NB - a i mimo toga, a što pa da ne otvori svoja vrata: lepo je videti, da suludoidna logoreja nije nestala s nestankom Šešeljeve Velike Birtije (ili kako li su mu se već zvale one "novine" )


feliks.krul

feliks.krul

14:08 10.04.2016

Re: crni taso
Dont Fear The Reaper
narcis


A što crni tasa, a ne crni suludi bolid? Misliš kao Tasa misli nešto (mnogo) drugačije od ovog naci suludoida? Tjah, ne čini mi se baš; eventualno povremeno i eventualno malčice (drugačije), inače - tu su je ☻

NB - a i mimo toga, a što pa da ne otvori svoja vrata: lepo je videti, da suludoidna logoreja nije nestala s nestankom Šešeljeve Velike Birtije (ili kako li su mu se već zvale one "novine" )


I dont fear the reaper.

Nego da li si ti pročitao Filosofiju palanke?


Dont Fear The Reaper
Dont Fear The Reaper
14:14 10.04.2016
Re: crni taso
Ubr, mnogo bre priučenih pacera u ovim logoreičnim naci vodama. Evo vam malo štiva, da se učite od naci majstora - nepatvoreni luđak, ali visokih dometa ;>

Драгош Калајић
МАПА (АНТИ)УТОПИЈА

Оглед једне морфологије кризе културе модерног Запада
(„Замак културе”, Врњачка Бања, 1978)


https://drive.google.com/file/d/0Bz0dpY5llRGTSlNpQ2VfVHdudWM/view?pref=2&pli=1

(barem onima kojima nije mrska latinica - samom Dragošu pa i nije - uostalom, njegovi uzori, pogotovo oni s Juga Amerike, su pisali njome ☻ )


feliks.krul
feliks.krul
14:19 10.04.2016
Re: crni taso
hvala reaper, potrudiću se da pogledam tvoje linkove, ali nije o zapadu reč

priučen sigurno nisam, učen sam previše na moju žalost. više bih voleo da sam ostao samo dete ili srna.

za sada samo pitam da li si pročitao Filosofiju palanke?





tasadebeli
tasadebeli
15:10 10.04.2016
Re: crni taso
Црно-црвени Тасо?

Цитираћу ти изјаву једног великог Србина, Србенде:

"Ја нисам ни црн, ни жут, ни бео! Ја сам само ћовек!" (ЛИНК)


Него, да искористим прилику овде на почетку и да замолим све коментаторе да се уздрже од олако изречених, а тешких квалификација, које зовемо политикантске етикете, на било чији рачун да не бих морао да бришем поједине коментаре. Рачунам да на то имам права у своме дворишту.

Да банујем нећу. Тиме се баве неки други.



krkar
krkar
15:23 10.04.2016
Crni Tasa i još crnji gost
да замолим све коментаторе да се уздрже од олако изречених, а тешких квалификација



Što se mene tiče kvalifikacije uvek po zaslugama.

No, pošto si lepo zamolio, a i zato što te volim kakisidasi (naši smo), evo da izjavim na zapisnik: nit imam šta da dodam ni da oduzmem onome što sam već rekao - nit se sa takvima diskutuje. Tako da sam ovim učešće kod tvog gosta završio.

Milosti ne tražim niti bih vam je dao!


И тако даље и тако даље и тако даље...

Било је ту још неких коментара са епитетима типа "фашистичка џукела" итд. који су побрисани.

И тако две године то траје са тим црни Тасо.


Права демократска атмосфера Блога Б92.
zilikaka zilikaka 19:35 05.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

И тако две године то траје са тим црни Тасо.

E, al moraš priznati da si i ti, ko svaki pravi Srbin, vrlo brzo zauzeo stav "svima uskurac".
tasadebeli tasadebeli 23:15 05.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

zilikaka
И тако две године то траје са тим црни Тасо.

E, al moraš priznati da si i ti, ko svaki pravi Srbin, vrlo brzo zauzeo stav "svima uskurac".



Не баш свима... Будимо реални.

Па ћујте, госпа Зили, можда то са некима и не би так било да заслужује овакав епитет (који је сасвим оправдан, не спорим) да неки од ђилкоша испред продавнице, што каже Алс, нису у својим неистомишљеничким иступима прелазили све границе доброг укуса и у свом проповедничком жару ме острашћено вређали као да смо на неком монтираном процесу из 1945.

Таквима јесам ишао ускурац. Њима одувек, откада знам за себе.

Јер су стока неваспитана и лицемерна која се само сакрива иза некаквих принципа демократског дијалога и дискусије, а овамо је у ствари то онај исти комесарски дух, и то од оних најгорих, дражевићевско-капичићевског склопа, знаш оних који и данас мисле да нас нису поубијали довољан број не би ли њима и њиховој деци било још лепше.

Волим да нервирам такву стоку и да јој идем ускурац. Одувек сам то волео.

Другима, који су ми се обраћали пристојно и уважавали ме, разговарали са мном пристојно без обзира колико се не слагали са мном, враћао сам одувек истом мером.

Ти си, рецимо, добар пример за то. Знам да се у 100% онога што ја мислим о политици ти не слажеш са мном. Али ме никада ниси вређала.

И зато моја комуникација са тобом и теби сличнима, ма колико год се разликовали у мишљењима (Мирела, Микеле, Коста, Једнареч, Размишљалица, Хансел, Манћини, Шарски, Новковић, В. Петровић, Елис, Цветићанин, Дали, Нурудин, Папе, Амика,...ју нејм ит), а свакако се разликујемо, то се види, није добијала тај облик какав има она моја комуникација намењена обрачуну са ђилкошима испред продавнице.

Једном речју, Зили, (ово објашњење се ионако отегло као и сваки мој други коментар) ту се не ради о садржају те комуникације, јер се у мишљењима свакако разликујемо, него се ради о начину на који се та разлика у мишљењу саопштава.

Ово црни Тасо које ме прати већ две године (а Драгољуб само понавља оно што је чуо од других) као централни епитет неистомишљеникове комуникације са мном само ми говори с ким то имам посла.

Погледај овај случај овде одакле је почело и реци ми, молим те, чиме сам то заслужио од Драгољуба? (Њега ни у једном моменту у оном коментару у којем пева Франци Блашковић нисам поменуо.)

И ја њему ни један једини пут, ни сада, нисам замерио што он воли Тита и разумем да му је у Титово доба било лепо (био је и млађи, додуше) и све ја то поштујем. Не слажем се са њим, али га не вређам због тога. Поштујем његово мишљење о томе.

Али то што поштујем шта он мисли о томе неће ме спречити да ја кажем шта ја мислим о томе.

На шта се он одмах изнервирао и кренуо са неким оптужбама као да сам фирер химселф, јбт! (Што ме ипак вређа јер је то сасвим површно гледање на оно што пишем по Блогу ево већ неких 7 година коментаторских и сада 2 ауторске године, па ето и у том коментару који је толико изнервирао Драгољуба.)

И пај сада!

Он има права да воли Тита и да то гласно каже, а ја немам права да гласно кажем шта мислим о Титу и његовој историјској улози, него морам да ћутим да то њега не би повредило.

Е, јбг!

Сви они који на прву лопту пре две године напљуваше Феликса/Грофа Бранковића/... на најгори могући начин, онако баш комесарски као она разјарена руља на политичким монтираним процесима зато што је написао шта мисли о Радомиру Константиновићу и о Философији паланке међу Србима имају права да се диве до имбецилности лику и делу Радомировом, али Феликс нема права да каже шта он мисли о томе.

Си приметила да нико тамо на том посту није Феликсу одговорио на питање да ли су читали Философију паланке? Пљували су Феликса, а изгледа много њих није ни прочитало то због чега су пљували по човеку, него су то радили онако... Као чопор. Јер је угрожено дело и лик њихове прокламоване иконе.

А за разлику од већине њих тамо који су пљували по Феликсу и који мене већ две године од тада називају црним Тасом, фашистом, љотићевцем, расистом, мизогиним кретеном итд, Феликс/Гроф Бранковић/... и ја јесмо (јесмо!) прочитали Философију паланке. Зато и мислим да имамо много више права да о тој књизи говоримо него они који је нису читали, али су зато они спремно и са жаром ушли у тај идеолошки прогон политичког неистомишљеника.

А овамо се све време јавно заклињу у принципе демократског дијалога прогањајући истовремено политичког неистомишљеника и идеолошког опонента као они најгори партијски комесари из једноумних времена?

Па где је ту правда, Зили, мајку му?


zilikaka zilikaka 23:55 05.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

Па где је ту правда, Зили, мајку му?


E, moj Taso, porasto si onoliki a još veruješ u Dada Mraza i juriš neku pravdu.

I šta je to uopšte pravda, gde to ima da se nabavi? I kad bi se poštom naručivalo kako bi je opisao svako od nas?

Nije dobro kad čovek unese previše energije i emocija u jalov poso, al opet sve nas nekad nešto povuče da budemo neracionalni u trošenju svojih resursa.

A da ti kažem, i to uskurac ume da donese neko posebno zadovoljstvo, da se ne lažemo.

Što bi reko kolega Čarli, naši smo.


tasadebeli tasadebeli 02:00 06.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

zilikaka

E, moj Taso, porasto si onoliki a još veruješ u Dada Mraza i juriš neku pravdu.



Шта ћу... Неки од нас и одрастете, а неки од нас и не одрастемо никада.

Ваљда то оно, с ким си такав си.

Nije dobro kad čovek unese previše energije i emocija u jalov poso,


Ма јок, Зили, ни енергије ни емоција.

Само вишка слободног времена. (Распуст је, мајку му...)

Što bi reko kolega Čarli, naši smo.




Увек били и остали.

Ја чак волим и Драгољуба, на пример, иако он вероватно због тог његовог/мог Тита мисли да га ја сада нешто ту мрзим јербо ме испљува онолико.

А ја само био искрен, ништа друго.

Ено, нека пита Елојицу (њему једино не опраштам Балашевића) ако мени не верује за то...





Јбт, какав му је почетак пјесме, к'о музика из Ноћ вештица.

И он исто (опет, по ко зна који пут! ) 'вата прикључак, што би ти рекла.
narcis narcis 03:27 06.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

Ово црни Тасо које ме прати већ две године (а Драгољуб само понавља оно што је чуо од других)

potpuno si promašio, nemam pojma ko te ovde nazivao crni tasa i zašto.
a čudi me da ti tolko načitan i vešt sa rečima nisi prepoznao onu dobronameran roditeljski prekor koji smo svi dobijali nekad ono ' crni ti(neki)'
tolko o tome ,
ovo trtmrt voli titunevolititu to je trabunjanje.
tita i socijalizam u kome smo ja i ti i pola blogarođeni je samo istorijska datost i to se nitvolinitnevoli, to se privata kao činjenica i živi sa tim,
ja nemam u sebi ni malo romantike niti me ikad obuzima melanholija za prošlim vremenima, nisam sentimentalan što bi rekli.
na titu i socijalizam bih potpuno zaboravio da nije tebe i ostalih revizionista na blogu, vi bre ni ulicu numete da pređete a da za to ne krivite titu, i za to što pišate ukrivo tita vam je kriv.
e zato te zajebavam i uvek ću,meni ne smeta što ga mrziš, tvoja stvar smeta mi što podmuklo uvaljuješ neistinu ili samo , ko šešeljeto, ispričaš poluistinu.
i da zajebavaću te i za to što držiš političku obuku klincima, ( kako se vaše ono u vojski) tvoje je da daviš decu tačkama izarezima i ' šta je pisac teo da kaže' a ne da ih politički indoktriniraš.
i još jednom crni taso to je samo zezanje na naše roditelje , ništa više i ništa manje.
a ti ako ukapiraš šta je pisac teo da kaže dobro ako ne opet dobro.
edit
viš kolko si me nasekirao da sam zaboravio na niški da ti odgovorim, nije mi pao na mozak, niški mislim.
tasadebeli tasadebeli 09:47 06.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

narcis


Чекај, бре (б'е) Драгољубе! Полако! 'Ајмо редом...

potpuno si promašio, nemam pojma ko te ovde nazivao crni tasa i zašto.potpuno si promašio, nemam pojma ko te ovde nazivao crni tasa i zašto.


Па ти. И то по ко зна који пут у последње две године. Од тога је ово дописивање и почело.

tita i socijalizam u kome smo ja i ti i pola blogarođeni je samo istorijska datost i to se nitvolinitnevoli, to se privata kao činjenica i živi sa tim,


Тачно, живи се са тим. Само што се не слажем да нит' се воли, нит'се не воли, него свако од нас има своје мишљење о томе. Као и (надам се) право да то мишљење каже јасно и гласно.

,meni ne smeta što ga mrziš,tvoja stvar


То ти кажем! Тако и треба!

na titu i socijalizam bih potpuno zaboravio da nije tebe i ostalih revizionista na blogu, vi bre ni ulicu numete da pređete a da za to ne krivite titu, i za to što pišate ukrivo tita vam je kriv.
e zato te zajebavam i uvek ću,


Ето ти га сад! Па ово ти се баш и не слаже једно с другим.

smeta mi što podmuklo uvaljuješ neistinu ili samo ,


Коме, бре, уваљујем неиистину? Коме? Кажем оно што мислим. Ко 'оће да поверује, нека верује, ко неће, не мора. А много више бих волео када би свакога то што кажем натерало не да ми верује, него да сам сопственом главом, без медијског и образовног и културног и уметничког испирања мозга о Титу и његовом (не)делу међу Србима, верује одмах на прву лопту све што му се каже.

Не треба мени нико да верује. Само нека мисли мало својом главом, а не туђом понављајући као папагај неке мантре.

То сам и од тебе тражио овде. Нисам ти тражио да мени верујеш, него да мало мућнеш главом,. Сећаш се?

ko šešeljeto, ispričaš poluistinu.


Е, видиш, а мене ово нервира. Сад би ја као одговор на ово подмукло и ниско (подмукло и ниско, Драгољубе!) политикантско етикетирање неистомишљеника требало да ти одговорим на исти начин да си ти једно обично партијско комесарско ђубре каквих смо се нагледали у Србији од 1945. на овамо.

Али ја не мислим то о теби. Заиста не мислим.

i da zajebavaću te i za to što držiš političku obuku klincima, ( kako se vaše ono u vojski) tvoje je da daviš decu tačkama izarezima i ' šta je pisac teo da kaže' a ne da ih politički indoktriniraš.



Е, видиш, и ово ме нервира.

Откуд ти знаш шта ја причам клинцима у школи? Био си присутан? Озвучили сте учионицу? Имаш доказе за ово што кажеш?

Наравно да немаш, него учитаваш нешто што би ти волео тако да буде, али нећеш то да доживиш. Мени клинци ушколи нису полигон за политикантска просеравања као што је ово што ти радиш сада овде са овим учитавањима.

Ја клинцима не испирам мозак. Ставим испред њих све што знам о било чему или ако не знам потрудим се да клинцима кажем где да пронађу и пустим их да варе сами то што виде испред себе и да сами изграде свој став и своје мишљење.

И на часу о политици или о Јожићу кјер су га запрли не говорим скоро никада осим када ми на час дође неки клиња којем је деда код куће исти такав као ти, па му испирао мозак, и каже ми на сред часа да је Тито био највећи син српског народа икада.

Онда одговорим клинцу тако да се сам потруди да закључи да ли је деда у праву. Не тражим од њега да мени верује. Само нека размисли мало боље када се буде мало шире обавестио и прикупио мало више информација о томе него што их има у дедином просеравању папагајским медијским флоскулама и мантрама.

Исто оно што сам и теби овде препоручио.

Али, ти волиш да се просераваш. То ти је, на жалост, начин комуникације који си усвојио гледајући још неке булшитере на Блогу Б 92 како то раде.

А просеравање и булшитере не трпим у својој близини. То је тачно.

Чак све чешће у последње време увиђам да булшитери, људи којима до истине није ни стало него им је само битно да својим просеравањем постигну одређени политички, политикантски или неки други циљ (К'о трговачки путници, јбт!Они што продају амвеј, кирби усисиваче, орифлам итд. од куће до куће!) нису, у ствари, ни вредни било какве комуникације.

Чисто губљење времена.

Чак и када имам вишка слободног времена као сада на распусту.


П.С - Јбт, Драгољубе, ти си моја блогерска муза! Не крава музара, него инспирација за нове постове!

Сад док сам ти писао све ово, сетих се о чему би могао бити мој нови пост...
tyson tyson 10:48 06.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

tasadebeli
zilikaka
И тако две године то траје са тим црни Тасо.

E, al moraš priznati da si i ti, ko svaki pravi Srbin, vrlo brzo zauzeo stav "svima uskurac".



Не баш свима... Будимо реални.

Па ћујте, госпа Зили, можда то са некима и не би так било да заслужује овакав епитет (који је сасвим оправдан, не спорим) да неки од ђилкоша испред продавнице, што каже Алс, нису у својим неистомишљеничким иступима прелазили све границе доброг укуса и у свом проповедничком жару ме острашћено вређали као да смо на неком монтираном процесу из 1945.

Таквима јесам ишао ускурац. Њима одувек, откада знам за себе.

Јер су стока неваспитана и лицемерна која се само сакрива иза некаквих принципа демократског дијалога и дискусије, а овамо је у ствари то онај исти комесарски дух, и то од оних најгорих, дражевићевско-капичићевског склопа, знаш оних који и данас мисле да нас нису поубијали довољан број не би ли њима и њиховој деци било још лепше.

Волим да нервирам такву стоку и да јој идем ускурац. Одувек сам то волео.

Другима, који су ми се обраћали пристојно и уважавали ме, разговарали са мном пристојно без обзира колико се не слагали са мном, враћао сам одувек истом мером.

Ти си, рецимо, добар пример за то. Знам да се у 100% онога што ја мислим о политици ти не слажеш са мном. Али ме никада ниси вређала.

И зато моја комуникација са тобом и теби сличнима, ма колико год се разликовали у мишљењима (Мирела, Микеле, Коста, Једнареч, Размишљалица, Хансел, Манћини, Шарски, Новковић, В. Петровић, Елис, Цветићанин, Дали, Нурудин, Папе, Амика,...ју нејм ит), а свакако се разликујемо, то се види, није добијала тај облик какав има она моја комуникација намењена обрачуну са ђилкошима испред продавнице.

Једном речју, Зили, (ово објашњење се ионако отегло као и сваки мој други коментар) ту се не ради о садржају те комуникације, јер се у мишљењима свакако разликујемо, него се ради о начину на који се та разлика у мишљењу саопштава.

Ово црни Тасо које ме прати већ две године (а Драгољуб само понавља оно што је чуо од других) као централни епитет неистомишљеникове комуникације са мном само ми говори с ким то имам посла.

Погледај овај случај овде одакле је почело и реци ми, молим те, чиме сам то заслужио од Драгољуба? (Њега ни у једном моменту у оном коментару у којем пева Франци Блашковић нисам поменуо.)

И ја њему ни један једини пут, ни сада, нисам замерио што он воли Тита и разумем да му је у Титово доба било лепо (био је и млађи, додуше) и све ја то поштујем. Не слажем се са њим, али га не вређам због тога. Поштујем његово мишљење о томе.

Али то што поштујем шта он мисли о томе неће ме спречити да ја кажем шта ја мислим о томе.

На шта се он одмах изнервирао и кренуо са неким оптужбама као да сам фирер химселф, јбт! (Што ме ипак вређа јер је то сасвим површно гледање на оно што пишем по Блогу ево већ неких 7 година коментаторских и сада 2 ауторске године, па ето и у том коментару који је толико изнервирао Драгољуба.)

И пај сада!

Он има права да воли Тита и да то гласно каже, а ја немам права да гласно кажем шта мислим о Титу и његовој историјској улози, него морам да ћутим да то њега не би повредило.

Е, јбг!

Сви они који на прву лопту пре две године напљуваше Феликса/Грофа Бранковића/... на најгори могући начин, онако баш комесарски као она разјарена руља на политичким монтираним процесима зато што је написао шта мисли о Радомиру Константиновићу и о Философији паланке међу Србима имају права да се диве до имбецилности лику и делу Радомировом, али Феликс нема права да каже шта он мисли о томе.

Си приметила да нико тамо на том посту није Феликсу одговорио на питање да ли су читали Философију паланке? Пљували су Феликса, а изгледа много њих није ни прочитало то због чега су пљували по човеку, него су то радили онако... Као чопор. Јер је угрожено дело и лик њихове прокламоване иконе.

А за разлику од већине њих тамо који су пљували по Феликсу и који мене већ две године од тада називају црним Тасом, фашистом, љотићевцем, расистом, мизогиним кретеном итд, Феликс/Гроф Бранковић/... и ја јесмо (јесмо!) прочитали Философију паланке. Зато и мислим да имамо много више права да о тој књизи говоримо него они који је нису читали, али су зато они спремно и са жаром ушли у тај идеолошки прогон политичког неистомишљеника.

А овамо се све време јавно заклињу у принципе демократског дијалога прогањајући истовремено политичког неистомишљеника и идеолошког опонента као они најгори партијски комесари из једноумних времена?

Па где је ту правда, Зили, мајку му?




Jebote, kako te ne mrzi?! Što bi rekao Mladenović, Get a life!


tasadebeli tasadebeli 11:17 06.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

tyson

Jebote, kako te ne mrzi?! Što bi rekao Mladenović, Get a life!






П.С. - Је ли, богати, озбиљно да те питам...

Јеси оно на мом посту са петицијом за Хиподром стварно ти писао или си копипејстовао текст из неког СНС партијског билтена?

Или дао Гаврилу да пише под твојим ником?
ecce-florian ecce-florian 14:31 06.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

@taso
au bre ( leb te jebo sto bi se odskora reklo na blogu b92) stani malo.

Nisi razum'o pitanje. Da ponovim

усред Русије данас шибају око Стаљинове историјске улоге много подсећа на Београд и Србију данас када поменеш Тита.

dakle pitanje je: koje sličnosti vidiš oko "šibanja oko Staljinove istorijske uloga u Moskvi i Rusiji i Titove u Beogradu i Srbiji.

To me je interesovalo

Ovo drugo me ne interesuje, nisam ni tada, a ni sad aželeo da učestvujem u raspravi. Ali budući da je diferencijacija ajd da ne bude ope čaršav da odma odgovorim na pitanja

1.
feliks.krul
feliks.krul
......
Nego da li si pročitao Filosofiju palanke?

da ( više puta)

2. oko
"...suludoidna logoreja..."


nisam isključiv. Blliže mi je rezumevanje Branka Vučićevića

"Ako je naš čovek netrpeljiv prema knjizi, onda je najzad dosegao svetske standarde", kaže Branko Vučićević i dodaje:"Međutim, Srbi imaju vrlo prijemčiv stav prema pisanju, pa je svaki drugi pismeni, a i nepismeni Srbin, takoreći, napisao i objavio knjigu."
mart 2014.

3.

feliks.krul
feliks.krul

priučen sigurno nisam, učen sam previše na moju žalost.


ovo mora da je čudan osećaj, al' ne mogu o njemu da sudim jer mi je nepoznat

4.

Феликс/Гроф Бранковић/... и ја јесмо (јесмо!) прочитали Философију паланке. Зато и мислим да имамо много више права да о тој књизи говоримо него они који је нису читали, али су зато они спремно и са жаром ушли у тај идеолошки прогон политичког неистомишљеника.


nejasna mi je veza između "govorimo o Filosofiji palanke" i "politički neistomišljenici". Razlike između čitanja mogu ali i ne moraju nužno biti političke
*
usput u inicajalnom tekstu se više raspravlja o jednom drugom tekstu objavljenom nakon smrti Tita ( objavljenom dakle 11 godina kasnije)no o Filosofiji palanke ( vas dvojica ste čitali pa ne moram da vam objašnjavam, činim to zbog ovih koji nisu a na osnovu inicijalnog posta i komentara može nešto da im se učini)
**
da stvar bude interesantnija upravo u ovom tekstu Konstantinović govori o Titu i Staljinu ( pretpostavljam da si ga pročitao kao i Filosofiju palanke) pa mi je bilo logično da na njega misliš kada si u svom komentu govorio o te dve istorijske ličnosti

5.

Јер су стока неваспитана и лицемерна која се само сакрива иза некаквих принципа демократског дијалога и дискусије, а овамо је у ствари то онај исти комесарски дух, и то од оних најгорих, дражевићевско-капичићевског склопа, знаш оних који и данас мисле да нас нису поубијали довољан број не би ли њима и њиховој деци било још лепше.

Ovo vrsta demokratičnosti Taso liči na onu razliku između

"demokratski nacionalist ili nacionalistički demokrata" ( R. Konstantinović o razlici između S.Miloševića i V.Koštunice nakon iznuđenog glasanja za drugog.Inače sam izraz "demokratski nacionalista" se u njegovim spisima javlja ranije kao strahovanje da je to put neminovni sled razvoja političke situacije u zemlji)

6.
А за разлику од већине њих тамо који су пљували по Феликсу и који мене већ две године од тада називају црним Тасом, фашистом, љотићевцем, расистом, мизогиним кретеном итд, Феликс/Гроф Бранковић/... и ја јесмо (јесмо!) прочитали Философију паланке.


jedno drugo ne isključuje Taso ( mođeš pročitati Filozofiju palanke i biti fašista,.....)
Inače jedan od razloga zbog kojih nisam učestvovao u raspravi je i deo uvodnog posta koji glasi

Otac: Mihailo Konstantinović pravnik. Tvorac srpskog obligacionog prava. Građanin sandžačkog porekla, rođen u Čačku 1897. godine, roditelji zemljoradnici, nepismeni.


Ovo ne moraš da mi objašnjavaš Taso, meni je jasno ko kada i zašto ima ovakav pristup određenoj knjizi-eseju-....... preko babinog teritorijalnog ( plemenskog ) porekla *

*
Cvetićanin u Hronici navodi izjavu Ćosića (citiram po sećanju) "Sve smo mogli da ti oprostimo ,ali ne i da si išao na noge balijama". Liči na navode iz inicijalnog posta "Iljf i Petrova"
Prve tri rečenice u uvod za knjigu "Filosofija palanke" (1966) koju neki učitelji koriste u Bosni i Hercegovini kao nastavno sredstvo,


7.

Чак све чешће у последње време увиђам да булшитери, људи којима до истине није ни стало него им је само битно да својим просеравањем постигну одређени политички, политикантски или неки други циљ


ovaj vokabular carlija-emsija mogao si da prepustiš njemu . interesantno je da nastupate u parovima ( feliks-grof brankovic....)

Od onih koji tvrde da su čitali, pa su o istom i pisali, najinteresantnije je jedno starije pisanje Leona Kojena ( ovdašnjeg)o Konstantinoviću, kada je ( o ironije) Milo Lompar ustao u odbranu Konstantinovića uporedjujući obim i značaj opusa stvaralaštva jednog i drugog) Ovo govorim u kontekstu postignuća političkih-politikantskih ciljeva od položaja savetnika Tadića do kandidata za ministra spoljnih poslova Vučića, trenutno rastrzanog u davanju izjava Sputnjiku o Kosovu i držanja referata 22. januara ove godine kod Mira Vuksanovića u Matici sa temom "Smisao srpske kulture danas".

8.
Што ме ипак вређа јер је то сасвим површно гледање на оно што пишем по Блогу ево већ неких 7 година коментаторских и сада 2 ауторске године


Taso dužina trajanja stvaralačkih napona, kao ni obim dela, ne moraju nužno da korespondiraju sa kvalitetom ( ovo nije lična primedba no generalno pravilo )

nego ono Staljin-Moskva i Tito-Beograd mi i dalje nije jasno


narcis narcis 14:44 06.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

Сад док сам ти писао све ово, сетих се о чему би могао бити мој нови пост...

ecce-florian ecce-florian 16:28 06.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu



vizuelno



i normalno


tasadebeli tasadebeli 18:17 06.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

narcis
Сад док сам ти писао све ово, сетих се о чему би могао бити мој нови пост...



Не бре, Драгољупче, не о њима.

О њима ћете већ и ви блоговски партијски комесари рећи све што треба, па не бих да понављам речено.

Мислио сам на нешто друго...
tasadebeli tasadebeli 18:35 06.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

ecce-florian

ajd da ne bude ope čaršav da odma odgovorim na pitanja


Па нисам ја тебе питао, него си ти мене питао.

Извини што нисам разумео на који део коментара се односи твоје питање пошто си цитирао и оно са црни Тасо.

ovaj vokabular carlija-emsija mogao si da prepustiš njemu


Није то вокабулар Емсија.

Него Харија Франкфурта.


nejasna mi je veza između "govorimo o Filosofiji palanke" i "politički neistomišljenici". Razlike između čitanja mogu ali i ne moraju nužno biti političke


Као што видиш, код ових блоговских комесара који ми већ две године овде на Блогу Б92 упорно лепе политикантске етикете типа фашиста, нациста, недићевац, мизогини кретен, расиста и слично, ма о чему год ја писао, све је политички.

Боље речено, политикантски. И то онако баш кафански политикантски.

nego ono Staljin-Moskva i Tito-Beograd mi i dalje nije jasno


Питај Драгољуба, Рипера (Dont Fear The Reaper), Кркара и остале блоговске партијске комесаре и модераторе из сенке Блога Б92.

Они ће боље знати да ти објасне шта сам ја то мислио и рекао него што ћу ти ја то објаснити.
niccolo niccolo 22:09 06.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

Мирела, Микеле, Коста, Једнареч, Размишљалица, Хансел, Манћини, Шарски, Новковић, В. Петровић, Елис, Цветићанин, Дали, Нурудин, Папе, Амика,...ју нејм ит)

Propustio si da mene staviš prilikom nabrajanja.

tasadebeli tasadebeli 01:24 07.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

niccolo
Мирела, Микеле, Коста, Једнареч, Размишљалица, Хансел, Манћини, Шарски, Новковић, В. Петровић, Елис, Цветићанин, Дали, Нурудин, Папе, Амика,...ју нејм ит)

Propustio si da mene staviš prilikom nabrajanja.



Извини.

И Николо.

Зато не волим да набрајам имена људи на некаквим листама и, уопште, да правим листе.

Увек неког изоставим...
niccolo niccolo 07:21 07.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu

ecce-florian ecce-florian 14:25 07.02.2018

Re: Super smo mi na Blogu


@niccolo
Propustio si da mene staviš prilikom nabrajanja.


Dragi kolega, pažljivo sa ovim samookrivljavanjem, može biti pogubno.

Ranije teorije( psihološke) polazile su od toga da isto dovodi do anksioznosti i depresije kojaopet, pak , dovodi do npr nesanice, gubitka apetita, povlačenja u sebe...

Medjutim, savremena nauka je otkrila daje osnov fizički poremećaj, naime loša komunikacije izmedju (prekid ) i to cit:
....subgenual cingulated cortex and its adjacent septal region, a region deep in the brain that has been linked to feelings of guilt....

Kako se to kaže u reklamama , jedna fotografija vredi više... dakleM to je ovo



U skladu sa navedenim , raniji pristup lečenja istog ( samookrivljavanja i vraćanaj samopouzdanja)kognitivno-bihevioralnim tretmanom odnosno lekovima sada se zamenjuje drugim pristupima koje VAspostavljaju ove prekinute veze.

Interesantno je da nesanica i gubitak apetita nisu više posledica depresije no činjenice da usled ovih prekinutih veza dolazi do prekida veza izmedju amigdale, odnosno slabijeg prenosa serotonina, tako da se isto javlja kao uzrok a ne kao posledica

DakleM, ovde dr.Protić ne pomaže

Više sunca kolega, više sunca.

Marakes (a ne squash) je trenutno dz

alselone alselone 17:33 05.02.2018

Nesto razmisljam danas

Zasto sam ja ovoliko emotivan u ovoj prici i zasto joj pridajem znacaj. Meni je to toliko ocigledno da sam mislio kako je svima ocigledno.

Isti proces koji se desava kod nas, ova sramna revizionisticka ujdurma sa Nedicem, koju sa jedne strane guraju isrekni fasisti, sa druge strane napaljeni klinci i sa trece stane Vucic kako bi po vec proverenom fazonu svih prethodnih vlada pokazao sebe kao jedinog normalnog, je deo istog miljea kao i ova revizionisticka ujudurma sa promenom istorije Великая Отечественная война.

Ako dozvolimo ovaj proces na kraju ce ceo WWII biti jedna velika supa krivaca, gde ce sve biti isto, i zrtve i agresori, i zlocinci i oslobodioci. Sve ce to biti jedan "besmislen pokolj" u kom su svi jednako krivi. I kod nas, i globalno.

Nisu. Nemojte to zaboraviti.

A znate makar iz price sta se desava onima koji zaborave svoju istoriju...
c_h.arlie c_h.arlie 17:40 05.02.2018

Re: Nesto razmisljam danas

alselone
Zasto sam ja ovoliko emotivan u ovoj prici i zasto joj pridajem znacaj. Meni je to toliko ocigledno da sam mislio kako je svima ocigledno.

Isti proces koji se desava kod nas, ova sramna revizionisticka ujdurma sa Nedicem, koju sa jedne strane guraju isrekni fasisti, sa druge strane napaljeni klinci i sa trece stane Vucic kako bi po vec proverenom fazonu svih prethodnih vlada pokazao sebe kao jedinog normalnog, je deo istog miljea kao i ova revizionisticka ujudurma sa promenom istorije Великая Отечественная война.

Ako dozvolimo ovaj proces na kraju ce ceo WWII biti jedna velika supa krivaca, gde ce sve biti isto, i zrtve i agresori, i zlocinci i oslobodioci. Sve ce to biti jedan "besmislen pokolj" u kom su svi jednako krivi.

Nisu. Nemojte to zaboraviti.

A znate makar iz price sta se desava onima koji zaborave svoju istoriju...

Šta ima veze što si emotivan ?!
Kako da ne bude emotivan normalan čovek na bilo koji pokušaj relativizacije Hitlera, zločinca nad zločincima, i njegove nemačke nacističke SS ekipe - govna nad govnima ?
Ja neću niti da se izjasnim šta mislim o tim koji saučestvuju u takvoj relativizaciji.
alselone alselone 17:44 05.02.2018

Re: Nesto razmisljam danas

Šta ima veze što si emotivan ?!


Pa trosim emocije na nebitne stvari. "Internet" se nikad ne moze opametiti, sve je ovo samo pisanje uz vetar.

Zamisli da stanes ispred prodavnice i ubedjues tri lokalna djilkosa u nesto, oni nece da ukapiraju a ti popizdis? Ne vredi, je l' tako...

Prakticno je isto ovde ali jos i teze, jer su u pitanju pametni ljudi koji su samim tim ubedjeniji u svoj stav.

c_h.arlie c_h.arlie 17:59 05.02.2018

Re: Nesto razmisljam danas

alselone
Šta ima veze što si emotivan ?!


Pa trosim emocije na nebitne stvari. "Internet" se nikad ne moze opametiti, sve je ovo samo pisanje uz vetar.

Zamisli da stanes ispred prodavnice i ubedjues tri lokalna djilkosa u nesto, oni nece da ukapiraju a ti popizdis? Ne vredi, je l' tako...

Prakticno je isto ovde ali jos i teze, jer su u pitanju pametni ljudi koji su samim tim ubedjeniji u svoj stav.


Emocije se tako ne troše - nego se, naprotiv, tek 'trošenjem' razvijaju.
Usput --- meni je otac umro na rukama, u bolnici. Doktor me je potom pitao hoću li nešto za smirenje ?
Rekoh - zašto ?
On nešto odgovori, onako standardno, a ja njemu na to ... takav događaj je moguć samo jedanput u životu - i ja ga, stoga, hoću da doživim na najjačoj mogućoj emocionalnoj skali.
Ko nije emotivan, može odmah da se samoubije - jer živeti bez emocija je bolje ne živeti.
narcis narcis 19:23 05.02.2018

Re: Nesto razmisljam danas

Zamisli da stanes ispred prodavnice i ubedjues tri lokalna djilkosa u nesto, oni nece da ukapiraju a ti popizdis? Ne vredi, je l' tako...

lako je tebi da ubeđuješ lokalne đilkoše kad si visok metar i 250 cm. i 100+ kila težak, ja se ne bi usudio sa svojih 60+kila i 170+petšescm. nije dobro po moje zdravlje
tasadebeli tasadebeli 19:33 05.02.2018

Re: Nesto razmisljam danas

alselone
Zasto sam ja ovoliko emotivan u ovoj prici i zasto joj pridajem znacaj. Meni je to toliko ocigledno da sam mislio kako je svima ocigledno.

Isti proces koji se desava kod nas, ova sramna revizionisticka ujdurma sa Nedicem, koju sa jedne strane guraju isrekni fasisti, sa druge strane napaljeni klinci i sa trece stane Vucic kako bi po vec proverenom fazonu svih prethodnih vlada pokazao sebe kao jedinog normalnog, je deo istog miljea kao i ova revizionisticka ujudurma sa promenom istorije Великая Отечественная война.

Ako dozvolimo ovaj proces na kraju ce ceo WWII biti jedna velika supa krivaca, gde ce sve biti isto, i zrtve i agresori, i zlocinci i oslobodioci. Sve ce to biti jedan "besmislen pokolj" u kom su svi jednako krivi. I kod nas, i globalno.

Nisu. Nemojte to zaboraviti.

A znate makar iz price sta se desava onima koji zaborave svoju istoriju...









Сергеј Георгијевич Кара-Мурза> МАНИПУЛАЦИЈА СВЕШЋУ (ЛИНК)


П.С. -

Kakvi su nam mediji potrebni? (ЛИНК)
alselone alselone 20:01 05.02.2018

Re: Nesto razmisljam danas

lako je tebi da ubeđuješ lokalne đilkoše kad si visok metar i 250 cm. i 100+ kila težak, ja se ne bi usudio sa svojih 60+kila i 170+petšescm. nije dobro po moje zdravlje

Ja sam pre svega miroljubiv.
predatortz predatortz 19:43 05.02.2018

Šta znam...

Ja bih ovo čitao kao tezu po kojoj je slovenski, ruski narod, bio između čekića i nakovnja. Između Hitlera i Staljina, a ni jedan od njih ga nije baš štedeo.

Usput, ne bih prozivao vaš sve one koji ne simpatišu SSSR za to da ne vole Rusiju.
Rusija je jedno, SSSR nešto sasvim drugo. Nešto kao Srbija i SFRJ.
alselone alselone 20:00 05.02.2018

Re: Šta znam...

ne vole


Zabole mene za ljubav, ja se borim protiv nepostovanja, ne protiv neljubavi.
narcis narcis 20:00 05.02.2018

Re: Šta znam...

predatortz
Ja bih ovo čitao kao tezu po kojoj je slovenski, ruski narod, bio između čekića i nakovnja. Između Hitlera i Staljina, a ni jedan od njih ga nije baš štedeo.

Usput, ne bih prozivao vaš sve one koji ne simpatišu SSSR za to da ne vole Rusiju.
Rusija je jedno, SSSR nešto sasvim drugo. Nešto kao Srbija i SFRJ.

ja nikad nisam simpatisao sssr a ne simpatišem ni rusiju, pa ipak kritukujem amere kad god seru po rusiji. a ne simpatišem ni ameriku time što je poštujem kao super silu, koja to jeste u svakom pogledu za razliku od rusije koja je super sila samo u naoružanju i vonoj sili,u ostalim apektima kaska za amerikom.
predatortz predatortz 20:05 05.02.2018

Re: Šta znam...

alselone
ne vole


Zabole mene za ljubav, ja se borim protiv nepostovanja, ne protiv neljubavi.


I ja. Protiv nepoštovanja života običnog ruskog čoveka. Oslobodilački rat se može voditi i na način da te boli patka za broj žrtava u tvojim redovima. Mislim da je Tita bolela patka koliko će da padne srpskih, a Staljina ruskih glava.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:10 05.02.2018

Re: Šta znam...

Usput, ne bih prozivao vaš sve one koji ne simpatišu SSSR za to da ne vole Rusiju.


Ali ne radi se ovde o nesimpatisanju Staljina, nego o simpatisanju Hitlera.
Da je on samo razmatrao neku drugačiju, manje bolnu, varijantu odbrane bilo bi to ok, ali on to ne radi, on Staljina okrivljuje za dolazak Hitlera na vlast, za izazivanje drugog svetskog rata, za većeg krivca od Hitlera.
Ma koliko nesimpatisao Staljina ovo je ipak previše.
alselone alselone 20:14 05.02.2018

Re: Šta znam...

Mislim da je Tita bolela patka koliko će da padne srpskih, a Staljina ruskih glava.


Da, i ja mislim. Cak mislim i nesto gore za Tita.

Ali, tu ima jedno veliko ALI. Treba biti jako pazljiv sa tim tvrdnjama kako ne bih relativizovao njihove uspehe i umanjio zrtvu obicnih ljudi koji su hrabro i nesebicno ginuli.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana