Sex| Život

Da li je ovo najjadnija opozicija ikad?

alselone RSS / 10.02.2018. u 10:44

Koruptolomac! Ha ha! 

 

 

 NvGiRHV.jpg?1

 

 

DS-ovci koji nude iste ljude i posle 10 godina i protozoe koje su nastale egzogenim pupljenjem DS-a se pohvatali za guše na tviteru ko je koliko opelješio rođenu stranku i državu. 

 5wY6mnq.jpg?1

prTJVLB.jpg?1 

 

 eVeVJHF.png?1

 

Evo glasajte. 

6JGwk7O.jpg?1 

 

 Kukaju na medije, kukaju na EU, kukaju jedni na druge, kukaju na nas, kukaju na sve kompenzujuci svoju nesposobnost, dok za to vreme Vučić gazi poslednje tragove državnosti i demokratije uvodeći sporim korakom diktaturu srednjeazijskog tipa.  

 Jadni jadnici. 

 

v7seI6i.jpg?1

 

 



Komentari (228)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

grof_brankovich grof_brankovich 11:52 10.02.2018

Глас националног оптимизма

Као прво, имамо способне политичаре који још од од прошлог века пркосе западним и локалним непријатељима против којих смо ратовали ТРИ пута у новијој историји.

Као друго, Радуловић је виспрен, артиклулисан и паметан, Обрадовић је образован, ...

Као треће, док ово пишем ка Марсу лете имена Србина (Тесле), Енглеза (Боувија) и Јужно-Африканца Маска!

Да не спомињем да нам идуће године долази у посету највећа уметница планете Марина!

Take that you pessimists!

Не смем да помислим шта би било кад би волели своје живуће. Политика је прљава ствар и има потенцијал да упрља визуру. Како Енглези успевају да се увек осећају чисти и беспрекорни, а да притом експлоатишу, лажу и краду максимално? Каква бре диктатура средњеазијског типа кад имамо толико политичара у арени, будимо објективни...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 12:29 10.02.2018

Splavaruše protiv korupcije

mi izazivaju nostalgiju za vremenom kada je na izborima bio samo jedan Šećeroski.
jinks jinks 12:44 10.02.2018

...

Interesantno da niko (ili bar ja nisam video) ne postavlja pitanje šta je to uopšte stvarno i povezalo DJB i Dveri. Mislim, mora da nešto postoji ... a što sigurno prevazilazi objašnjenja koja su sami ponudili (kao mi se razlikujemo, ali nas je povezala principijelnost ili šta već).

Jer, sigurno se u nečemu i ne razlikuju i u ideološkom smislu, što ipak dobrano prevazilazi puku stvar principijelnosti (gde je pitanje i koliko i nje u stvari uopšte i ima).
alselone alselone 12:48 10.02.2018

Re: ...

Mislim, mora da nešto postoji

Briga za cenzusom. Ludi Radule je dovoljno oportun da je bojkotovao sve dogovore opozicije i na ovim izborima i na prethonih nekoliko jer je verovao da svi treba oko njega da se okupe i da je on lider. E, sad, posto su sjebali taj pokret za par godina, mora da nadje bar nekog kako bi produzio politicki zivot. Jedini dovoljno ludi su Dverani.
alselone alselone 12:49 10.02.2018

Re: ...

alselone alselone 12:52 10.02.2018

Re: ...

Nasa koleginica vračara je u DJB ozbiljan faktor. Sad, da li ni ona nije ovo znala pa je Ludi Radule sam dogovorio, ili je botovala u to vreme, nije ni bitno.

jinks jinks 12:53 10.02.2018

Re: ...

Da nije delom i ono "rajtvingeri svih zemalja, ujedinite se". Odnosno, da nije i to delom neki naš odgovor na rastuću plimu desnice po Evropi.

Mislim, da nam posle ne bude neko drugi kriv kada već bude kasno.

Jer, izgleda da na kraju, na primer, neke "ekonomske" desnice u stvari i nisu nešto preterano daleko od onih klasičnih (i da, izgleda, nikada kroz istoriju to nisu ni bile).
niccolo niccolo 13:05 10.02.2018

Re: ...

sigurno se u nečemu i ne razlikuju

Pa evo, izgleda da vole da se vozaju u čamcu...
eloy eloy 14:50 10.02.2018

Re: ...

Interesantno da niko (ili bar ja nisam video) ne postavlja pitanje šta je to uopšte stvarno i povezalo DJB i Dveri. Mislim, mora da nešto postoji ... a što sigurno prevazilazi objašnjenja koja su sami ponudili (kao mi se razlikujemo, ali nas je povezala principijelnost ili šta već).


Šališ se, mora da se šališ - nagovesti bilo čime da se zajebavaš.

U protivnom evo neizdrža:

,,Šta je to uopšte stvarno i povezalo DJB i Dveri pitanje je sad,, ?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:46 10.02.2018

Re: ...

Nasa koleginica vračara je u DJB ozbiljan faktor.

Наша се колегиница у том свом политичком раду и наступу показала као поприлично ОК, ако чак не и успешна. Ја сам је с почетка и apriori кудио, сада је време да јој се извиним.

Најстрашнија ствар: запитајте се коме бисте од целе опозиције најпре дали да вам чува новчаник, да код њега стоји? Ја, признајем, ДЈБу. Ех, сад иде цео низ оних других њихових лудости, рецимо да бисте се с њима посвађали већ на примопредаји новчаника.

Социјална интелигенција ДЈБа=-1.000.000
Медијски нaступ=-1.000.000^100.001

Наступ штребера и сморова из средње школе, који не беже са часова и све ураде за домаћи, а онда то свима набијају на нос, па стоје сами на одмору.
alselone alselone 15:49 10.02.2018

Re: ...

Социјална интелигенција ДЈБа=0
Медијски нaступ=-1.000.000^100.000

Наступ штребера и сморова из средње школе, који не беже са часова и све ураде за домаћи, а онда то свима набијају на нос, и стоје сами на одмору.



Најстрашнија ствар: запитајте се коме бисте од целе опозиције најпре дали да вам чува новчаник, да код њега стоји?

Nisam baš siguran. Ludi Radule je po svemu sudeći muno neki porez u Americi i zbrisao nazad u Srbiju da bude stečajni upravnik.

vrabac_onaj vrabac_onaj 15:57 10.02.2018

Re: ...

Медијски нaступ=-1.000.000^100.001


Ovo je pozitivan broj i to prilično velik.
Čini mi se da to nije bila namera.

Edit:
greška, ali čini mi se da je prvobitno pisalo 100.000
alselone alselone 15:58 10.02.2018

Re: ...

Наша се колегиница у том свом политичком раду и наступу показала као поприлично ОК, ако чак не и успешна.


Pa ne baš. Pogledaj ovaj nastup. Čovek joj lepo skrene pažnju sa kim su u koaliciji na šta ona okači 3 random Boškićeva tvita.

alselone alselone 15:59 10.02.2018

Re: ...

Ovo je pozitivan broj i to prilično velik.


Nije, stepen je neparan.
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:01 10.02.2018

Re: ...

alselone
Ovo je pozitivan broj i to prilično velik.


Nije, stepen je neparan.


Evo mi otvoren prvi tab, pre nego sam se ulogovao, tamo još stoji 100.000.

Oš skrinšot?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 16:05 10.02.2018

Re: ...

greška, ali čini mi se da je prvobitno pisalo 100.000

Јесте, али сам видео и изменио да ме не би без смисла дркали ;-)
alselone alselone 16:06 10.02.2018

Re: ...

Oš skrinšot?


Prosledi u Arhivu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:25 10.02.2018

Re: ...

alselone
Oš skrinšot?


Prosledi u Arhivu.


Ma ti skrinšotovi generalno nisu dokaz bilo čega, kao što i sam znaš možeš da napakuješ čoveku da je rekao bilo šta (na blogu, tviteru, fejsu...) bez ikakog fotošopa, dovoljan ti samo brauzer.
Ali šta ćeš, ljudi se i dalje lože na to, kao evo šta je rekao, postoji skrinšot...
alselone alselone 16:33 10.02.2018

Re: ...

MIsliš da nisam uslikao taj deo što si obrisao?

vrabac_onaj vrabac_onaj 16:48 10.02.2018

Re: ...

Ček bre što naknadno edituješ komentare?

alselone alselone 16:52 10.02.2018

Re: ...



Nisam do sada ovo radio, a već mi se javila 1001 ideja za koju niko ne bi posumnjao da su falsifikati.
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:55 10.02.2018

Re: ...

alselone


Nisam do sada ovo radio, a već mi se javila 1001 ideja za koju niko ne bi posumnjao da su falsifikati.


Ma da samo edituješ html element i napišeš šta ti volja.

Na primer Krle da psuje Vučića na pasja kola na tviteru
c_h.arlie c_h.arlie 17:08 10.02.2018

Re: ...

alselone


Nisam do sada ovo radio, a već mi se javila 1001 ideja za koju niko ne bi posumnjao da su falsifikati.

Ja se ne bojim - mene ne može niko editovati !
ecce-florian ecce-florian 17:09 10.02.2018

Re: ...

@als
Re: ...
MIsliš da nisam uslikao taj deo što si obrisao?

kupljeno
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:10 10.02.2018

Re: ...

c_h.arlie
alselone


Nisam do sada ovo radio, a već mi se javila 1001 ideja za koju niko ne bi posumnjao da su falsifikati.

Ja se ne bojim - mene ne može niko editovati !


non-editable charlie, yeah!
alselone alselone 17:12 10.02.2018

Re: ...

non-editable charlie, yeah!


Čali zeza te ovaj. Traži mu broj telefona.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:19 10.02.2018

Re: ...

alselone
non-editable charlie, yeah!


Čali zeza te ovaj. Traži mu broj telefona.


Ili možda immutable?

Šta je dobio kroz konstruktor, dobio je...

@Čarli
Nemoj da se ljutiš, malo drugarske zajebancije
alselone alselone 17:23 10.02.2018

Re: ...

Ili možda immutable?


Mislim da to nisam nikad koristio.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:27 10.02.2018

Re: ...

alselone
Ili možda immutable?


Mislim da to nisam nikad koristio.


Ma jesi sigurno, možda ga nisi napisao ali si garant koristio neke immutable klase.

Korisne su to stvari, naročito ako je thread safety nešto što ti je u datom trenutku bitno.
c_h.arlie c_h.arlie 17:35 10.02.2018

Re: ...

vrabac_onaj
alselone
non-editable charlie, yeah!


Čali zeza te ovaj. Traži mu broj telefona.


Ili možda immutable?

Šta je dobio kroz konstruktor, dobio je...

@Čarli
Nemoj da se ljutiš, malo drugarske zajebancije

Meni ni destruktor ne može ništa ?
Inače, ja se gotovo nikada ne ljutim, posebno na podjebavanje inteligentnih ljudi.
No, preduslov je da ti ljudi budu dobri - jer je dobrota, ipak, mnogo važnija od pameti.
No 2, ponekada mi zasmetaju šićardžije, ljudi sitnog duha, sitna ili krupnija đubrad.
Ti si se kvalifikovao da tovariš koliko god možeš, jer - si retko zanimljiv čovek, daleko premašujući ovo mesto.
Maksa ima dobre predispozicije da ide tvojim putem.
Eeee, da --- na jednom času u razredu mog drugog deteta, na pitanje profesora kako se zove ono suprotno od konstruktora što rilizuje alociranu memoriju, jedan učenih je odgovorio, pa kako drugačije nego struktor ... hehehe ...
blogovatelj blogovatelj 21:33 10.02.2018

Re: ...

Наступ штребера и сморова из средње школе, који не беже са часова и све ураде за домаћи, а онда то свима набијају на нос, па стоје сами на одмору.


Takvog jednog, baš takvog 100% znam da je u KG neko njihovo moodo, ili agitator, tako nešto.
Jukie Jukie 21:38 10.02.2018

Re: ...

alselone
Mislim, mora da nešto postoji

Briga za cenzusom. Ludi Radule je dovoljno oportun da je bojkotovao sve dogovore opozicije i na ovim izborima i na prethonih nekoliko jer je verovao da svi treba oko njega da se okupe i da je on lider. E, sad, posto su sjebali taj pokret za par godina, mora da nadje bar nekog kako bi produzio politicki zivot. Jedini dovoljno ludi su Dverani.

Ali ja mislim da će Dveri da IZGUBE mnogo glasova svog centralnog glasačkog tela (ne onih neodlučnih sa ćoškova) udruživanjem sa DJB. Dveri imaju mnogo glasača koji iskreno veruju u sve one ideale o tradicionalnom srpstvu, i sad se udruže sa apsolutnim protivnicima koji vole građansku opciju, gej paradu itd. Za te ljude to je praktično izdaja i oni će sa bolom u želucu da odu i glasaju za najdesniju stranku koja učestvuje na izborima. Isto tako će i DJB da izgube svoje najhardcore glasače i za jedne i za druge će glasati Del i Rodni muljatori i botovi
Jukie Jukie 21:41 10.02.2018

Re: ...

alselone

Најстрашнија ствар: запитајте се коме бисте од целе опозиције најпре дали да вам чува новчаник, да код њега стоји?

Nisam baš siguran. Ludi Radule je po svemu sudeći muno neki porez u Americi i zbrisao nazad u Srbiju da bude stečajni upravnik.

Pa Krugolina je sigurno poštena pa bi čuvala, ali ona je Lisa Simpson idealista
st.jepan st.jepan 22:14 10.02.2018

Re: ...

Ludi Radule je po svemu sudeći muno neki porez u Americi i zbrisao nazad u Srbiju

Ma daj, zar ne bi u tom slučaju ovde sleteo Apač pun bounty hunter-a?
Lakše bi se izvukao da je počinio seriju ubistava.
A u stvarnosti, jedno sranje jeste počinio - skenjo je sopstvenu stranku.
Ujedno i mnoge nadežde.
niccolo niccolo 22:20 10.02.2018

Re: ...

skenjo je sopstvenu stranku.

To je meni najveća misterija - kako je iko ko ga zna sa bloga mogao da ne pretpostavi da će tako da bude.
stefan.hauzer stefan.hauzer 22:20 10.02.2018

Re: ...

alselone


Nisam do sada ovo radio, a već mi se javila 1001 ideja za koju niko ne bi posumnjao da su falsifikati.


svi znamo da Vrabac sluša komunističke pesme i da misli da svi treba da mu se napušimo plajvaza :)






Пре 4 године
Hello comrades i from serbia and im communist viva all communists and viva revolusions
ОДГОВОРИ
65



maksa83 maksa83 22:59 10.02.2018

Re: ...

Ma jesi sigurno, možda ga nisi napisao ali si garant koristio neke immutable klase.

Koristio je sigurno. String je manje više svuda (Java, .NET, Python...) immutable osim u C++ (gde je immutable ako ga deklarišeš kao const).
st.jepan st.jepan 00:28 11.02.2018

Re: ...

niccolo
skenjo je sopstvenu stranku.

kako je iko ko ga zna sa bloga mogao da ne pretpostavi da će tako da bude.

Raduleta sa bloga znam slabo. Svratio sam kod njega dva-triput, on kod mene jedanput. Potrefilo se da smo mislili slično. A uživo, na nekim blogožurezama, ostavio mi je dobar utisak. Do duše, načuo sam da mu je milo banovati, pa i briskati, al jbg, nobody's perfect.

Mislim da je krenuo jako dobro, naročito u estetsko-marketinškom smislu - oni kratki klipovi, fokusirani na pojedine teme, bili su mu odlični.
Ubrzo, međutim, počeo je da pravi greške, neshvatljive i nepopravljive:
Blam za blamom, bruka za brukom.
Kao da ga je napustio neko ko ga je u početku savetovao "po zanatu".
Ili je pak tog nekog oterao on?
Ono pevanje u Skupštini, pa mahanje crtežima Pinokja, pa ovaj koruptolomac...
Više puta oblivao me stid, kao da sam te bedastoće smišljao ja.

Edit:
Iskustvo me uči da iza loše estetike skoro uvek čuči musava etika.
Quod Erat Demonstrandum ovom cenzus koalicijom.
vrabac_onaj vrabac_onaj 01:39 11.02.2018

Re: ...

stefan.hauzer


svi znamo da Vrabac sluša komunističke pesme



Zajebavaj se ti, ali ja se ozbiljno primim svaki put kada čujem ovo:



I znaš...kako da ti kažem...ja pronalzim u toj pesmi nešto, u samoj suštini veoma desničarsko.
Ali nemoj nikome da kažeš da sam ti ovo rekao.

maksa83

Koristio je sigurno. String je manje više svuda (Java, .NET, Python...) immutable osim u C++ (gde je immutable ako ga deklarišeš kao const).


pa da - to, mrzelo me da elaboriram.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:57 11.02.2018

Re: ...

pa da - to, mrzelo me da elaboriram.


Druže, jesi video ovaj filmski uradak? Došlo i do mene...Ne znam nikog ovde osim Duleta Brankovića, bio sam kod njega i Vučka u AS-u jedno godinu dana, 1995. ili 6.

[url=http://vimeo.com/249265172]
LINK[/url]
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:47 11.02.2018

Re: ...

Meni ovo fenomenalno, Majemi, švedski bend, bar na plaži i smrt fašizmu - sloboda narodu!


vrabac_onaj vrabac_onaj 12:33 11.02.2018

Re: ...

stefan.hauzer
bar na plaži i smrt fašizmu


koja si ti hipsterčina

srdjan.pajic
pa da - to, mrzelo me da elaboriram.


Druže, jesi video ovaj filmski uradak? Došlo i do mene...Ne znam nikog ovde osim Duleta Brankovića, bio sam kod njega i Vučka u AS-u jedno godinu dana, 1995. ili 6.

LINK


Nisam, lepa pričica.

Nego, evo ti nešto od prošle godine, Dobrilovina (kanjon Tare, Sinjajevina), naš zajednički drugar u jednoj od glavnih uloga.


c_h.arlie c_h.arlie 13:22 11.02.2018

Re: ...

vrabac_onaj
stefan.hauzer
bar na plaži i smrt fašizmu


koja si ti hipsterčina

...

Komunjara !
niccolo niccolo 14:07 11.02.2018

Re: ...

ali ja se ozbiljno primim svaki put kada čujem ovo

Vidi sad ovoga...pa naravo da se primiš kad je pesma o ribama i tzv. seksu (kao uostalom i sve italijanske pesme), a ne o političkom sistemu...
alselone alselone 17:52 11.02.2018

Re: ...

st.jepan
Ludi Radule je po svemu sudeći muno neki porez u Americi i zbrisao nazad u Srbiju

Ma daj, zar ne bi u tom slučaju ovde sleteo Apač pun bounty hunter-a?
Lakše bi se izvukao da je počinio seriju ubistava.
A u stvarnosti, jedno sranje jeste počinio - skenjo je sopstvenu stranku.
Ujedno i mnoge nadežde.

Ti bez zezanja verujes da amerikanci salju vojsku sirom sveta na ljude koji duguju porez?

Drugo, Ludi Radule je obecao i kontradokaze uli tuzbe pa nista.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:04 11.02.2018

Re: ...

Nego, evo ti nešto od prošle godine, Dobrilovina (kanjon Tare, Sinjajevina), naš zajednički drugar u jednoj od glavnih uloga.


Baš lepo, i smer i snimak, ovi dronovi stvarno doprinose kvalitetu. Drago mi je da Ivan gura i penjtra se. Jel stižeš ti nešto od odradiš?

Moj šura se sprema za Denale iduće godine, hoće da proba onaj Cassin Ridge, to će mu biti treći uspon na tu planinčinu. Srećom, nije uspeo da naloži ovu moju gopođu da mu se pridruži, mislim da bih presvisnuo...

A ova naša mala, vodila je keva u neki gym ovde u kraju pre nedelju dve (zakupili neki roditelji detetu za rođendan) pa je prvi put probala da se vere sa užetom i pojasom, i kaže moja gospođa - uzentala se, nije smela ni metar od zemlje. Mada je prošle godine uredno solirala ovde po parkiću dosta više, ali sada - frka. Ma, nema veze, trenutno radimo na osnovnim veštinama, plivanje i klizanje, da, naučila je da vozi bajs pre neki mesec, a skijanje nismo još probali, to ćemo dogodine.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:33 11.02.2018

Re: ...

srdjan.pajic
Jel stižeš ti nešto od odradiš?


Ma kakvi, totalno sam zarđao, vadim se kao da nemam vremena, što negde i jeste istina ali ima tu i dosta neke lenjosti i inercije.

Što se klinke tiče, samo polako i strpljivo, ne treba ih forsirati ako nešto neće ili im je frka.

Ova moja je ako se ne varam nešto starija (napunila 8 krajem decembra), evo baš večeras sam išao da je sačekam bila je na Kopu sa školom, školica skijanja.
Klizanje smo ove godine naučili, ali to joj išlo lako pošto već skoro tri godine vozi rolere. Isto i bajs od tog proleća 2015.
Sada već idemo od Dorćola do Ade ili od Brankovog do Zemuna (pa na kraju keja u Radetskog na riblju čorbu). Čuti, pala mi jesan sa bajsa, živ sam se isekao. Kad silaziš tamo u Zemunu na onaj niži nivo keja uz samu reku, tamo je neka kaldrma, onako strmo pa još prekriveno lišćem, klizavo, i ja se dileja (ono baš DILEJA) stuštim se niz to, ne razmišljaći da će ona da krene za mnom...
Baš se razbila, srećom ništa nije polomila, a i imala je šlem.

A što se tiče užeta, letos smo imali vatreno krštenje na Durmitoru (tj. dolina Grabovice, sa druge strane Komarnice, Nevidia i Boljskih greda). Ivan i ovi njegovi prave tradicionalno za 13. jul penjački kamp od par dana na nekoj od crnogosrkih čuka, pa smo im se mi onako porodično uvalili (a i bilo još dece, ima nas već dosta sa mladunčadijom, pre svega oni Ivanovi hajduci sa kojima se ona super druži od malih nogu). Elem, nađemo nas dvojica tu blizu kampa super parče stene od nekih 12-15 metara, taman za klince da se uče.
I mogu da ti kažem da me je baš iznenadila, onako još bez penjačica u gojzericama je ispela, mislio sam da će da bude mnogo smotanija, da će da traži da siđe, da kuka...
Jok bre, tvrdoglavo to, povuklo na kevu one nikoletinabursać bosansko-krajiške gene, pri prvom penjanju je više puta ispadala u detaljima, malo isekla šaku na stenu, al nema, ne odustaje dok ne popne.
Jedino je bila frka da je spustimo dole, tu se baš usrala prvi put, bilo je i suza. Znaš ono frka da se sedne u pojas, da se ne drži za uže. Al jebiga, to jeste pomalo neprirodan potez i matorima je frka kada treba prvi put to da urade.
(na slici je ona u crvenoj majici, Ivan je osigurava)



I kasnije u kampu sa ponosnim tatom...



...koji za razliku od nje, na penjačkom kampu nije ništa popeo sem što je hajkovao i lomatao se po okolnim čukama.

Jebiga, na mlađima svet ostaje
st.jepan st.jepan 20:57 11.02.2018

Re: ...

alselone
st.jepan
Ludi Radule je po svemu sudeći muno neki porez u Americi i zbrisao nazad u Srbiju

Ma daj, zar ne bi u tom slučaju ovde sleteo Apač pun bounty hunter-a?
Lakše bi se izvukao da je počinio seriju ubistava.
A u stvarnosti, jedno sranje jeste počinio - skenjo je sopstvenu stranku.
Ujedno i mnoge nadežde.

Ti bez zezanja verujes da amerikanci salju vojsku sirom sveta na ljude koji duguju porez?

A ti bez zezanja pomišljaš da ja u tako što možda verujem?
Iz nekog razloga meni nije dozvoljeno da se ovde našalim?
Čovek je u međuvremenu onamo putovao, najverovatnije pod svojim pravim imenom.
I..., je l' 'apšen?
A naravno, sasvim je verovatno, čak skoro izvesno da je brojke naštelavao - našuškavao ih i kresao, ali zar to i tamo ne rade svi? Armija knjigovođa te muljačine posprema i zakonski skockava, a najebavaju samo previše alavi.

tyson tyson 21:01 11.02.2018

Re: ...

srdjan.pajic
Nego, evo ti nešto od prošle godine, Dobrilovina (kanjon Tare, Sinjajevina), naš zajednički drugar u jednoj od glavnih uloga.


Baš lepo, i smer i snimak, ovi dronovi stvarno doprinose kvalitetu. Drago mi je da Ivan gura i penjtra se. Jel stižeš ti nešto od odradiš?

Moj šura se sprema za Denale iduće godine, hoće da proba onaj Cassin Ridge, to će mu biti treći uspon na tu planinčinu. Srećom, nije uspeo da naloži ovu moju gopođu da mu se pridruži, mislim da bih presvisnuo...

A ova naša mala, vodila je keva u neki gym ovde u kraju pre nedelju dve (zakupili neki roditelji detetu za rođendan) pa je prvi put probala da se vere sa užetom i pojasom, i kaže moja gospođa - uzentala se, nije smela ni metar od zemlje. Mada je prošle godine uredno solirala ovde po parkiću dosta više, ali sada - frka. Ma, nema veze, trenutno radimo na osnovnim veštinama, plivanje i klizanje, da, naučila je da vozi bajs pre neki mesec, a skijanje nismo još probali, to ćemo dogodine.

Ej jebote!

Otišla ti privatna poruka greškom kao komentar!

alselone alselone 23:15 11.02.2018

Re: ...

Čovek je u međuvremenu onamo putovao

Ja bih rekao da nije.
c_h.arlie c_h.arlie 06:09 12.02.2018

Re: ...

vrabac_onaj
srdjan.pajic
Jel stižeš ti nešto od odradiš?


Ma kakvi, totalno sam zarđao, vadim se kao da nemam vremena, što negde i jeste istina ali ima tu i dosta neke lenjosti i inercije.

Što se klinke tiče, samo polako i strpljivo, ne treba ih forsirati ako nešto neće ili im je frka.

Ova moja je ako se ne varam nešto starija (napunila 8 krajem decembra), evo baš večeras sam išao da je sačekam bila je na Kopu sa školom, školica skijanja.
Klizanje smo ove godine naučili, ali to joj išlo lako pošto već skoro tri godine vozi rolere. Isto i bajs od tog proleća 2015.
Sada već idemo od Dorćola do Ade ili od Brankovog do Zemuna (pa na kraju keja u Radetskog na riblju čorbu). Čuti, pala mi jesan sa bajsa, živ sam se isekao. Kad silaziš tamo u Zemunu na onaj niži nivo keja uz samu reku, tamo je neka kaldrma, onako strmo pa još prekriveno lišćem, klizavo, i ja se dileja (ono baš DILEJA) stuštim se niz to, ne razmišljaći da će ona da krene za mnom...
Baš se razbila, srećom ništa nije polomila, a i imala je šlem.

A što se tiče užeta, letos smo imali vatreno krštenje na Durmitoru (tj. dolina Grabovice, sa druge strane Komarnice, Nevidia i Boljskih greda). Ivan i ovi njegovi prave tradicionalno za 13. jul penjački kamp od par dana na nekoj od crnogosrkih čuka, pa smo im se mi onako porodično uvalili (a i bilo još dece, ima nas već dosta sa mladunčadijom, pre svega oni Ivanovi hajduci sa kojima se ona super druži od malih nogu). Elem, nađemo nas dvojica tu blizu kampa super parče stene od nekih 12-15 metara, taman za klince da se uče.
I mogu da ti kažem da me je baš iznenadila, onako još bez penjačica u gojzericama je ispela, mislio sam da će da bude mnogo smotanija, da će da traži da siđe, da kuka...
Jok bre, tvrdoglavo to, povuklo na kevu one nikoletinabursać bosansko-krajiške gene, pri prvom penjanju je više puta ispadala u detaljima, malo isekla šaku na stenu, al nema, ne odustaje dok ne popne.
Jedino je bila frka da je spustimo dole, tu se baš usrala prvi put, bilo je i suza. Znaš ono frka da se sedne u pojas, da se ne drži za uže. Al jebiga, to jeste pomalo neprirodan potez i matorima je frka kada treba prvi put to da urade.
(na slici je ona u crvenoj majici, Ivan je osigurava)



I kasnije u kampu sa ponosnim tatom...



...koji za razliku od nje, na penjačkom kampu nije ništa popeo sem što je hajkovao i lomatao se po okolnim čukama.

Jebiga, na mlađima svet ostaje

Bravo za tebe i decu !
Ponekada mi bude žao što su moja deca tako brzo odrasla.
st.jepan st.jepan 16:21 12.02.2018

Re: ...

alselone
Čovek je u međuvremenu onamo putovao

Ja bih rekao da nije.

Ma dobro, tako sam čuo.
OK, neka i nije, ali zar misliš da bi mu neka dokazana muljačina s porezom (nedokazane su "business as usual" ) prošla tek tako? Naravno da bi Ameri zahtevali izručenje, ili bi makar zatrpavali srpske vlasti kojekakvim dopisima. Da je samo jedan zvanični mejl o tome stigao ovamo, njegov faksimil bi već narednog jutra videli na svim naslovnicama. Pa mene su italijanske vlasti, a preko naših vlasti, godinama gnječile zbog neplaćene kazne za neki sitni prekršaj.
c_h.arlie c_h.arlie 17:04 12.02.2018

Re: ...

st.jepan
alselone
Čovek je u međuvremenu onamo putovao

Ja bih rekao da nije.

Ma dobro, tako sam čuo.
OK, neka i nije, ali zar misliš da bi mu neka dokazana muljačina s porezom (nedokazane su "business as usual" ) prošla tek tako? Naravno da bi Ameri zahtevali izručenje, ili bi makar zatrpavali srpske vlasti kojekakvim dopisima. Da je samo jedan zvanični mejl o tome stigao ovamo, njegov faksimil bi već narednog jutra videli na svim naslovnicama. Pa mene su italijanske vlasti, a preko naših vlasti, godinama gnječile zbog neplaćene kazne za neki sitni prekršaj.

Bogami - i ti se kvalifikuješ za bavljenje politikom.
jinks jinks 23:24 12.02.2018

Re: ...

st.jepan
Naravno da bi Ameri zahtevali izručenje

Interesantna tema ... evo i članka na Wikipediji na tu temu

https://en.wikipedia.org/wiki/Tax_exile[link]

a i rečenice koja se tiče izručenja koje pominjete:

In general, there is no extradition agreement between countries which covers extradition for outstanding tax liabilities.

Going into tax exile is a form of tax mitigation or avoidance. A tax exile normally cannot return to their home country without being subject to outstanding tax liabilities, which may prevent them from leaving the country until they have been paid.


Mada, u stvari je priča totalno bezveze, stajemo čoveku na muku.
jinks jinks 23:26 12.02.2018

Re: ...

.
st.jepan st.jepan 00:40 13.02.2018

Re: ...

Mada, u stvari je priča totalno bezveze, stajemo čoveku na muku.

Slažem se, bezvezna je, jer ne raspolažemo pouzdanim već samo rekla-kazala podacima (ja čuo da je u međuvremenu čovek u Ameriku odlazio, alselone da nije).
Sem toga, treba mu zamerati nešto mnogo izvesnije i značajnije: skenjavanje sopstene, činilo se pristojne i perspektivne stranke.
alselone alselone 03:59 13.02.2018

Re: ...

samo rekla-kazala

Ja citao u Dojce Vele o tome. Nije bas rekla kazala.

Ludi Radule obecao tuzbu pa se sada pravi mrtav.


Ima i jos nekih clanaka - 1

Ima i jos nekih clanaka - 2

I ne znam sto mu stajemo na muku. Covek je po svojim recima pionir Silicijumske doline, napravio je firmu koju je prodao Adobe-u, i onda se, takodje po svojim recima vratio kuci da mu deca uce srpski, i opet po svojim recima u prijavi imovine nema ni prebijenog dinara. Ko bre tu koga zajebava? I sto je njemu muka?
jinks jinks 09:32 13.02.2018

Re: ...

Možda delom i zato što ne bi trebalo samo blogeri, novinari ili ne znam ko mimo vlasti time da se bave.

Na primer, kada neki bloger o tome oplete, moglo bi da se doživi i kao baktanje po ličnoj osnovi (što naravno često i nije). Opet, kada neka vlast (US, CA, EU, SRB, ... ) to radi ipak ispada nekako sasvim drugačije.

p.s.

Zamislite, na primer, da je kao ministar čega već je bio morao po službenoj dužnosti da putuje u US ili Kanadu ... šta bi bilo.
highshalfbooze highshalfbooze 10:14 13.02.2018

Re: ...

Izgleda da vam je nekako promakao momenat da je tražio i dobio potvrdu da ne duguje porez.

Pisalo na američkoj televiziji.

Zapravo je pravo pitanje, kako je neko prošao bezbedonosnu proveru koju svaki ministar treba da prođe ako duguje milionski porez u SAD.
A to zaluđivanje da se proturaju kojejakve vesti da se narod zanima je stara pojava.
alselone alselone 14:15 13.02.2018

Re: ...

Izgleda da vam je nekako promakao momenat da je tražio i dobio potvrdu da ne duguje porez.

Pisalo na američkoj televiziji.



Nije mi promaklo nego je to suplja informacija. Bilo je tada dosta prepiske po netu.

Samo kratko.

- Zasenceno je Tracking number i ID number, bez toga je sve ovo nista
- accrued interest i penalty, ostavio je iznose ali je zacrnio datume, he, he, ala je domisljat
- datumi u zaglavlju jesu na 2000. i 2002. ali je audit radjen kasnije, kada je fajlovan lien, tako je on zacrneo datume u kojima bi se videla istorija i da je on tu cekao zastaru koja nastupa za 10 godina (2015. ili 2016.)
- papir je odsecen na pola. Ispod poslednjeg reda koji se vidi na slikama postoji jos polovina stranice sa istorijom, na kojoj bi se videlo da li je bilo duga, koliki je bio, da li je slat notice itd.

Znaci, ovo sto se vidi na ove pola strane je budalastina. Odprilike kao onaj ugovor sa Fijatom. Taman toliko da se nesto vidi, a taman toliko da to nije cela istina.
alselone alselone 14:17 13.02.2018

Re: ...

Zapravo je pravo pitanje, kako je neko prošao bezbedonosnu proveru koju svaki ministar treba da prođe ako duguje milionski porez u SAD.


Pa kako je Vulin prosao psihijatrijsku proveru?

Drugo, on ne duguje vise, zastara se desila.
highshalfbooze highshalfbooze 16:48 13.02.2018

Re: ...

Nije mi promaklo nego je to suplja informacija. Bilo je tada dosta prepiske po netu.


Izvinjavam se onda sećam se da je bilo reči o cenzurisanim delovima ali je čini mi se pravdano što se sprema tužba za DW, ali od te tužbe ništa do sada nije bilo.
I to me nervira, ako kažeš da ćeš da tužiš, onda tuži nemoj da pretiš samo da bi pretio.

Pa kako je Vulin prosao psihijatrijsku proveru?


Naravno da odgovorni treba da snose posledice, u tom smislu sam i rekao. Nisam mislio da se podrazumeva da su ministri ispravni. Nisam toliko lud
alselone alselone 19:11 13.02.2018

Re: ...

Izvinjavam se onda


Najmanji problem.
Ja uzivam da ih pljujem sve. Hvala tebi na slagvortu.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:09 13.02.2018

Re: ...

Drugo, on ne duguje vise, zastara se desila.

Imaju zastaru poreskog duga posle 10 godina?
alselone alselone 21:19 13.02.2018

Re: ...

Imaju zastaru poreskog duga posle 10 godina?

Valjda, ne mogu da tvrdim. Tako je neko pricao onomad kad je bila diskusija na tu temu.

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 21:22 13.02.2018

Re: ...

10. Pay Attention to the Expiration of the Statue of Limitations.

The IRS has 10 years from the date of assessment (usually close to the filing date) to collect all taxes, penalties and interest from you. An expert tax attorney, tax CPA or tax resolution specialist can help resolve your back taxes and IRS problems by just by advising and strategizing with you to wait out the 10 year expiration date.
This is a useful tool because you can file for a collection appeal to stop an IRS levy, lien, seizure or the denial or termination of an installment agreement. The collection appeal gives you the opportunity to explain how you think the situation could be solved without the IRS levy or seizure.


10 Ways to Settle Your IRS Tax Debts For Less Than What You Owe
alselone alselone 13:54 10.02.2018

Jankovic

Video sam da i on nešto patetiše ali nisam stigao i to da ispratim. Za njega zaista nemam živaca, onako je nekako ko kuvana patika, DB-ovski trojanski konj, lenčuga za pravljenje i vođenje stranke.
Ribozom Ribozom 15:01 10.02.2018

ako vam je dobro...

Vlastima SNS-u je lako da nas podele.
Secam se protesta 'Ne davimo Beograd' kada su vlasti uspesno razbili protest. Prvo su poslali neke da iscepaju postere ispred skupstine poginulih u bombardovanju, a zatim su pustili nekog sa zastavom 'Ne u NATO'. Time su prvo osuli 'patriote', a zatim 'evrofanatike'. Sad im je jos lakse, posto imaju sve medije, sitno rascepanu opoziciju i podrsku spolja.

Ja sam svoje zahteve prema opoziciji sveo na minimum i to je 'progresivni porez', jer ovo sveukupno zlo i ne moze da se sagleda zbog kompleksnosoti.

Dacu jedan primer:
Vlast se hvali da je smanjila zaduzenost zemlje sa 62% GDP-a. Na nekim sajtovima (kada ukucas 'Serbian debt'), iznosi i do 78% (Wiki), to mu dodje 28 milijardi evra. Nama dug raste 3-5 milijardi evra godisnje i to ovi nisu sposobni da zaustave. Zbog straha SNS-a od negativnih politickih poena pronasli su nacin kako da se zaduzenost drzave sakrije od javnosti, pa se u inostranstvu ne zaduzuje drzava vec privatna Batina firma. Koliko je ovo krupna stvar baca u plicak sve mane bilo koje opozicione stranke. Jos bolja je fora kada strane firme smanjuju cene uvezenog materijala u Srbiju, a povecavaju cene izvoznih proizvoda pa placaju porez na profit samo 20%, a ostatak na krokodilskim ostrvima (i oni i vucicev matrix da manje uvozimo su u dobitku).

Da li si cuo neki nagovestaj o ovom problemu, da li ga razumes i shvatas posledice?







Predrag Brajovic Predrag Brajovic 10:18 12.02.2018

Re: ako vam je dobro...

Dacu jedan primer:
Vlast se hvali da je smanjila zaduzenost zemlje sa 62% GDP-a. Na nekim sajtovima (kada ukucas 'Serbian debt'), iznosi i do 78% (Wiki), to mu dodje 28 milijardi evra. Nama dug raste 3-5 milijardi evra godisnje i to ovi nisu sposobni da zaustave. Zbog straha SNS-a od negativnih politickih poena pronasli su nacin kako da se zaduzenost drzave sakrije od javnosti, pa se u inostranstvu ne zaduzuje drzava vec privatna Batina firma. Koliko je ovo krupna stvar baca u plicak sve mane bilo koje opozicione stranke.

Боже, какво бунцање.
Све пише овде:

Добродошли на званичну интернет страницу Управе за јавни дуг
svarog svarog 16:11 10.02.2018

Losem q i dlaka smeta

Jest je opozicija nizašta ali ovakva relativizacija je smešna (doduše još su smešniji oni koji se krljaju između sebe za mrvice)
Npr:
Vidi ove debile, "koruptolomac" pa ha ha vs ruše ti zgradu, zoveš policiju oni kažu nismo nadležni = ma da svi su isti
ili
Vidi onog na šta liči, uopšte nije harizmatičan vs kidnapuju odbornike i vode u karantin na nepoznatu lokaciju da im ne bi uzeli vlast na lokalu = ma da sve ista govna
Vidi onog banuje na blogu vs otima poslove u bukvalno svim oblastima, ljudi prodaju firme strancima da im ih ne bi oteli - ma da ....
Vidi ih udružuju se da bi prešli cenzus vs na listi odbornika nijedan iz stranke i nijedan posle neće biti odbornik već neki ko zna kakvi anonimusi, kao na primer autolimar predsednik opštine Palilula ili "tehničar u oftalmologiji" koji laže da je lekar, direktor DZ Palilula
ili...

alselone alselone 16:16 10.02.2018

Re: Losem q i dlaka smeta

ali ovakva relativizacija je smešna


Ovo nije relativizacija i lepo sam napisao sta mislim o Vučiću. Ovo je blog o opoziciji i njihovoj jadnosti koja dopušta Vučiću da i dalje vlada.
karabasbarabas karabasbarabas 22:56 11.02.2018

Re: Losem q i dlaka smeta

kao na primer autolimar predsednik opštine Palilula ili "tehničar u oftalmologiji" koji laže da je lekar, direktor DZ Palilula


Kako plasira neistine ova opozicija...
Nije autolimar, nego samo limar. Sa kupljenom diplomom megableje friskom starom dve godine.
blogov_kolac blogov_kolac 18:22 10.02.2018

sraman blog!

"najjadnija opozicija"... a sta bi sa onom hriscanskom "O POKOJNIKU SVE NAJBOLJE!" ???

A uzgred budi receno, ako igde Vucic nije trenutno siguran to su upravo gradski izbori u Beogradu, a bas ovde sada vlada ovakav defetizam!? Poslednje istrazivanje javnog mnjenja kaze SNS 40% u Beogradu, a opozicija 47%! Medjutim, u tih 47% ne-SNS procenata se nalaze i neki koji nisu pomenuti na ovom blogu pod firmom "najjadnije opozicije", pa su valjda oni za razliku od svih gorepomenutih nejadna & "konstruktivna" opozicija... Pa ako i stoji da trenutno u Srbiji ne postoji prava opozicija, i ta neprava opozicija se razlikuje medju sobom, a ko nece da glasa za "manje zlo", to je njegov izbor.

Evo vam onda "nejadne" opozicije kao kredibilne SNS alternative, ali koja je toliko nejadna da ce vecina opet biti ukljucena u vlast, iako to SNS-u nije neophodno, ali ljudi su prosto neodoljivi, strucni, i pre svega patriJote.




alselone alselone 18:24 10.02.2018

Re: sraman blog!

Evo vam onda "nejadne" opozicije kao kredibilne SNS alternative, ali koja je toliko nejadna da ce vecina opet biti ukljucena u vlast, iako to SNS-u nije neophodno, ali ljudi su prosto neodoljivi, strucni, i pre svega patriJote.


Kolač, izvini, ali ti si definitivno funkcionalno nepismen. Ne bih ti odgovarao na ovo.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:25 10.02.2018

Re: sraman blog!

Poslednje istrazivanje javnog mnjenja kaze SNS 40%

Не купујем Време, је л' има неко при руци то истраживање?
niccolo niccolo 18:42 10.02.2018

Re: sraman blog!

Bez brige kolac, niko ovde nikoga nikad nije ubedio ni u šta, pa u tom smislu ne postoji bojazan da će neko ko bi glasao za opoziciju sada da odustane od glasanja zbog ovog bloga, ili da glasa za sns.

Što ne znači da ne treba drviti o ovome, jer ćemo u suprotnom zasigurno uvek imati istu (kvalitativno) ponudu...
blogov_kolac blogov_kolac 18:56 10.02.2018

Re: sraman blog!

Predrag Brajovic
Poslednje istrazivanje javnog mnjenja kaze SNS 40%

Не купујем Време, је л' има неко при руци то истраживање?

Ovo nije najnovije, ali je bilo najopseznije na ovu temu: novogodisnje istrazivanje

alselone
Evo vam onda "nejadne" opozicije kao kredibilne SNS alternative, ali koja je toliko nejadna da ce vecina opet biti ukljucena u vlast, iako to SNS-u nije neophodno, ali ljudi su prosto neodoljivi, strucni, i pre svega patriJote.


Kolač, izvini, ali ti si definitivno funkcionalno nepismen. Ne bih ti odgovarao na ovo.
Pa dobro, ako za nesto tvrdis da je najjadnije, a neko ti predoci da postoji i nesto sto je mnogo jadnije od toga, zasto odmah ides sa "necu vise da se igram sa tobom"?
alselone alselone 18:58 10.02.2018

Re: sraman blog!

zasto odmah ides sa "necu vise da se igram sa tobom"?


Pa ako neko ne razume igru, i uz to je konstantani smor, je l' mislis da mu treba sve objasnjavati iz pocetka, na primer do da niko normalan ne smatra Palmu, Vulina, Dacica i Seselja za opoziciju, ili prosto kazes - nemam sta da pricam sa tobom?
blogov_kolac blogov_kolac 20:18 10.02.2018

Re: sraman blog!

alselone
zasto odmah ides sa "necu vise da se igram sa tobom"?


Pa ako neko ne razume igru, i uz to je konstantani smor, je l' mislis da mu treba sve objasnjavati iz pocetka, na primer do da niko normalan ne smatra Palmu, Vulina, Dacica i Seselja za opoziciju, ili prosto kazes - nemam sta da pricam sa tobom?

Kako niko ne smatra? Pa u tome je i bila skrivena ironija pomenutog Faktor Plus istrazivanja, mislim objavljenog u Blicu kako SNS ima 40% a ostali 47%, pa ti onda naknadnim citanjem saznas da se medju ostalima nalazi i SPS, radikali, kao i neki koji nece preci cenzus.

A ako smo kod merenja "jadniteta" opozicije, po cemu je Nikolic, sedeci na stiroporu (platforma sa koje ce pobediti na sledecim izborima i osvojiti vlast) i prepucavajuci se paralelno i sa svojim dotadasnjim politickim saborcem Seseljem, ali i Dacicem, bio manje jadan nego sto su to sada Djilas, Jankovic, Jeremic, Sapic, Sutanovac, Radulovic++? Ko jos nije naucio da glasacki listic nije ulaznica za dovodjenje princa na belom konju, nego u praksi najbezbolniji alat da dovedes "manje zlo" Murtu da jase umesto vec previse ugojenog Kurte koji ti vec ugrozava kicmu - uvek ce nalaziti "svi su oni isti" opravdanja i relativizacije da na dan izbora ne uradi nista, i povuku jos nekoga za sobom u tom smeru.
alselone alselone 20:31 10.02.2018

Re: sraman blog!

Ko jos nije naucio da glasacki listic nije ulaznica za dovodjenje princa na belom konju, nego u praksi najbezbolniji alat da dovedes "manje zlo" Murtu da jase umesto vec previse ugojenog Kurte koji ti vec ugrozava kicmu - uvek ce nalaziti "svi su oni isti" opravdanja i relativizacije da na dan izbora ne uradi nista, i povuku jos nekoga za sobom u tom smeru.


Tako je brate. Zato se svi oni nisu potrudili da makar formalno ponude nove nove ljude nego iste one koji su nas zajebavali 10 godina. Smeju nam se u facu dok pricaju o korupciji, slobodi medija, besplatnim knjigama, vrticima, svemu besplatnom sto ce se desiti kada oni eto konacno dodju na vlast.
maksa83 maksa83 23:22 10.02.2018

Re: sraman blog!

Bez brige kolac, niko ovde nikoga nikad nije ubedio ni u šta, pa u tom smislu ne postoji bojazan da će neko ko bi glasao za opoziciju sada da odustane od glasanja zbog ovog bloga, ili da glasa za sns.

Zbog ovog bloga ne, ali ja ne mogu baš 100% da garantujem da neću da glasam za SNS. Moj plan je da kad krenu ovi predizborni štandovi kod Đerma dođem do njih i obećam im moj glas ako svi SNS aktivisti na tom štandu krenu zajedno na moje 3-4-sad da skandiraju "Vulin je moron". Nisam siguran da će mi izaći u susret, ali ako se to ipak desi moraću da ih ispoštujem. Ako ne, onda sledeći put dođem sa drugom adekvatnom ponudom, i tako dok neka ne upali ... ili ne upali. Da ne kaže posle niko da SNS-u nisam dao šansu.
c_h.arlie c_h.arlie 09:42 11.02.2018

Re: sraman blog!

maksa83
Bez brige kolac, niko ovde nikoga nikad nije ubedio ni u šta, pa u tom smislu ne postoji bojazan da će neko ko bi glasao za opoziciju sada da odustane od glasanja zbog ovog bloga, ili da glasa za sns.

Zbog ovog bloga ne, ali ja ne mogu baš 100% da garantujem da neću da glasam za SNS. Moj plan je da kad krenu ovi predizborni štandovi kod Đerma dođem do njih i obećam im moj glas ako svi SNS aktivisti na tom štandu krenu zajedno na moje 3-4-sad da skandiraju "Vulin je moron". Nisam siguran da će mi izaći u susret, ali ako se to ipak desi moraću da ih ispoštujem. Ako ne, onda sledeći put dođem sa drugom adekvatnom ponudom, i tako dok neka ne upali ... ili ne upali. Da ne kaže posle niko da SNS-u nisam dao šansu.

Pa da !
Bitno je sedeti na dve stolice !
Tztztz...
Strašno !
alselone alselone 18:23 10.02.2018

Prosecan bloger

narcis narcis 20:03 10.02.2018

Re: Prosecan bloger

alselone


džaba ja pustio bradu i maskirao se , de me nađe
cassiopeia cassiopeia 20:35 10.02.2018

Van teme

Alse, odeš li u Iran (ako se ne varam, naletela sam negde na tvoj komentar o mogućem putovanju) obavezno kupi sušeni limun, tačnije limeta. Ceo je plod osušen. Bolji čaj nisam još pila, ako si za citrusne ukuse.
Koriste ga i u kuvanju nekih tradicionalnih jela.
alselone alselone 21:01 10.02.2018

Re: Van teme

Super, hvala na savetu. Ako odemo, sigurno cu te poslusati.

Planiramo mozda kraj marta, ali nam je na precac, sumnjam da cemo se organizovati do tada, ali ko zna...
korisnickoime-1 korisnickoime-1 21:45 10.02.2018

Da li je ovo najjadnija opozicija ikad?

Da li je ovo najjadnija opozicija ikad?


Ta najjadnija opozicija je manje vise u istom sastavu bila vlast tolike godine. I narod ih glasao. E sad ili su se oni proglupili i prolopovisali otkad su u opozici ili kolektivni IQ naroda nije bio na nekom visokom nivou.

Ja se samo nadam da negdje postoji univerzitet UDBE gdje pripremaju potpuno novu generaciju politicara.

Jer sa ovima poslije 25 godina jedina sansa je da ce da izumru.

Mada moram da priznam da me je Vucic prijatno iznenadio. Mora da je zbog svih onih savjetnika koje placamo iz Budzeta.

Neka normalna raspodjela lopovluka je da Vlast maznjava 80% a ostavi i 20% opoziciji da maznjava jer onda ne bi bilo opozicije. I kakva je sad to demokratija bez opozicije.

Izgleda meni sada da je Vucic dao opoziciji da maznjava vise od 20% tako da izgleda da se opozicija svesrdno trudi da ne dobije izbore.

Toliko od mene.

Tako da je i Vlas i Opozicija sita i ovce ( narod ) na broju a i oni policajci iz EU mogu da kazu, evo ga demokrata srpski dobio na demokratskim izborima i jos oce da potpise.

Kuces bolje.
svarog svarog 23:32 10.02.2018

SPS

Meni bi najveci uspeh ovih i bilo kojih drugih sledecih izbora bilo guranje SPS-a pod cenzus a u narednim ciklusima i zatiranje te stetocinske partije. Da sam neka opozicija samo bih se na ovo skoncentrisao.
P.S.
Vucic je uradio dosta stvari koje DS prethodno nije pa bi mogao i ovu
nikvet pn nikvet pn 10:45 11.02.2018

Re: SPS

svarog
guranje SPS-a pod cenzus a u narednim ciklusima i zatiranje te stetocinske partije


И мене би то радовало. Они су крали од соц.привреде, банака а од грађана на удицу (Језда-Дафина-инфлација), дакле изокола. Ипак, напредњаци су их одавно превазишли бруталном отимачином јавне кинте у сваком виду. Ништа није за бацање, ништа им не промиче.
mlatisa mlatisa 12:03 11.02.2018

Није најгора

Ово је најбоља опозиција коју имамо.

Коме се не свиђа, нека засуче рукаве, обуче чизме и загази у политику. Ако је опозиција тако лоша, онда ће будући опозиционар имати лакши посао и постаће упамћен у историји Србије.

Што се тиче минулог рада, ево нпр. раст GDP (извор Светска банка)

2000 7.7
2002 7.1
2004 9
2006 4.9
2008 5.3
2009 -3.1
2010 0.6
2011 1.4
2012 -1
2013 2.5
2014 -1.8
2015 0.8
2016 2.7
2017 1.9

или рецимо задуженост:
Год. EUR Млрд проц. GDP
2000 14.17 201.2
2002 13.43 68.3
2004 11.02 52.6
2006 9.35 35.9
2008 8.78 28.3
2009 9.85 32.8
2010 12.16 41.8
2011 14.78 45.4
2012 17.72 56.2
2013 20.14 59.6
2014 22.76 70.4
2015 24.81 74.7
2016 24.71 71.9
2017 23.21 61.5

Ја овај блог доживљавам као "не излазите на изборе". То можда није била идеја аутора, али то јесте доминантна порука. А неизлазак на изборе највише одговара Малом Весићу. Друга доминантна порука је "ако баш морате да изађете на изборе, гласајте за беле листиће и сл." што такође највише одговара владајућој екипи. Ја мислим да је све јасно, а свако нека ради како мисли да је најбоље.

На крају, и најбоља опозиција да дође на власт бавиће се само оним питањима која им грађани наметну као битна.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:35 11.02.2018

Re: Није најгора

Ево, да унесем мало оптимизма:

Jukie Jukie 15:53 11.02.2018

Re: važnost bloga

Ja pred izbore dođem ovde na blog i iščitam razna pisanija o raznim kandidatima i koji je koliko zabavan i koji hoće ili neće da uradi nešto što mi baš puno smeta ili mi se jako sviđa, i onda obično glasam za najzabavnijeg u datom trenutku, pošto se stavovi o stvarima koje mi smetaju ili mi se sviđaju uglavnom ne pominju ili su isti kod svih kandidata.

Sada te diskusije baš i nema, a fejsbuk mi na srk iz slamčice daje ideje koji kandidati uopšte postoje. Za sada znam da postoje
-"Ne davimo Beograd"
-Đilas
-Djb-dzveri koalicija
Za ostale kandidate nisam deo target grupe niti ih moji prijatelji na fbu pominju niti lajkuju
karabasbarabas karabasbarabas 23:10 11.02.2018

Re: važnost bloga



Ја овај блог доживљавам као "не излазите на изборе"

Ma nije to, izaci cemo i glasacemo za nekoga a protiv Vucica. Nije to sporno.

Mislim da je poenta bloga da ne bi bilo lose da bar jedne izbore ne mora da se zapusi nos pre glasanja da ne povratis po listicu zbog stoke koju zaokruzujes.
alselone alselone 23:16 11.02.2018

Re: važnost bloga

karabasbarabas


Ја овај блог доживљавам као "не излазите на изборе"

Ma nije to, izaci cemo i glasacemo za nekoga a protiv Vucica. Nije to sporno.

Mislim da je poenta bloga da ne bi bilo lose da bar jedne izbore ne mora da se zapusi nos pre glasanja da ne povratis po listicu zbog stoke koju zaokruzujes.


Tako je, bravo.
alselone alselone 23:16 11.02.2018

Re: važnost bloga

karabasbarabas


Ја овај блог доживљавам као "не излазите на изборе"

Ma nije to, izaci cemo i glasacemo za nekoga a protiv Vucica. Nije to sporno.

Mislim da je poenta bloga da ne bi bilo lose da bar jedne izbore ne mora da se zapusi nos pre glasanja da ne povratis po listicu zbog stoke koju zaokruzujes.


Tako je, bravo.
gaga42 gaga42 12:39 11.02.2018

...

Jeste.
predatortz predatortz 18:15 11.02.2018

Da ponovim

Rekao sam na nekom drugom postu, ali ponoviću.
Ptedviđam da će Vučić glat dobiti (bar) dva naredna izborna ciklusa. Razlog tome je, između ostalih, što lideri opozicije imaju harizmu morskog krastavca.

Dakle braćo i sestre, drugarice i drugovi, dame i gospodo - najebali smo!
zilikaka zilikaka 18:26 11.02.2018

Re: Da ponovim

Znači, nama ostaje da im pišamo u čaj i čekamo da sami odumru.
predatortz predatortz 18:34 11.02.2018

Re: Da ponovim

zilikaka
Znači, nama ostaje da im pišamo u čaj i čekamo da sami odumru.


Tako nekako.
Ovi će se urušiti iznutra. Kad se lokalne kabadahije osile i počnu da podmeċu klipove u točak patetičaru. Još su poslušni, još su mu zahvalni, ali taj mentalni sklop će kad-tad kidisati na ruku koja ih hrani.

Ovi iz opozicije da ga pobede, to neće skoro da bidne.

Ili manguoi iz njegovih redova, ili ga miču gazde spolja. Ovi mediokriteti - teško!
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 18:35 11.02.2018

Re: Da ponovim

Znači, nama ostaje da im pišamo u čaj i čekamo da sami odumru.

Ne.
I mi ćemo s njima.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana