Astronomija| Budućnost| Društvo| Literatura| Religija

Čiča i Lojzek

Srđan Fuchs RSS / 13.02.2018. u 20:21

Preuzvišenosti,

 Preplavivši Srbiju i druge srpske pokrajine,

 komunistički val zapljuskuje odnedavno i one pokrajine koje nastanjuje hrvatski narod, on se sve više širi i, naročito poslednjih dana, preti da preplavi  i te krajeve, onako isto kako je to bio slučaj sa srpskim krajevima minule godine. Prilikom prve audijencije, kojom ste donosiocu ovog pisma učinili čast, imao je on priliku da obavesti Vašu Preuzvišenost o svim nevoljama i patnjama, što ih je komunizam prouzrokovao srpskome narodu u toku nekoliko minulih meseci.

 

Osećajući potrebu u ovim časovima da, pored ostalih, i Vašoj Preuzvišenosti, kao duhovnome vođi hrvatskoga naroda, skrenem pažnju na sve strahote eventualnog komunističkog osvojanja hrvatskog prostora, meni je čast da u prilogu dostavim Vašoj Preuzvišenosti jedan memoar u kome su izložena moja gledišta na sadašnji vojni i politički događaj. Donosilac ovog pisma biće Vašoj Ekselenciji na raspolaganju za eventualna dalja obaveštenja. 

Bez obzira na sve one momente i okolnosti,  koji su nas ili koji bi nas mogli deliti, ja smatram za svoju dužnost, da zamolim Vašu Preuzvišenost, da uloži sav svoj uticaj i sve svoje napore u cilju aktiviranja svih nacionalnih snaga hrvatskog naroda u borbi protiv boljševizma. Upućujući Vam ovu molbu, ja želim da verujem da će Vaša Preuzvišenost, idući stopama svojih velikih prethodnika, odgovoriti svim onim istorijskim dužnostima i zadatcima, koji se pred Vašu Preuzvišenost stavljaju u ovim teškim vremenima.  Jer, od pravilnoga shvatanja tih dužnosti i zadataka, od strane Vaše Preuzvišenosti, zavisiće i mesto, što će ga istorija hrišćanstva a napose hrvatskoga naroda, Vašoj Preuzvišenosti dodeliti. 

 U tom verovanju i nadi,  ja preporučujem Vašoj blagonaklonoj pažnji donosioca ovog pisma, i molim Vašu Preuzvišenost da i ovom prilikom primi izraze moga osobitoga poštovanja. 

Vrhovna Komanda, 15. aprila 1945., 

Armijski general Dragoljub Mihailović,

Njegovoj Preuzvišenosti,

d-ru Alojziju Stepincu

 Nadbiskupu zagrebačkom i metropoliti hrvatskom.

 

 I mean, is it a hoax? Was he really able, after all, to write him such a letter? Was it, that they really hated communists so much that they even didn't mind all the murder that came to pass? Strange letter in deed.

 



Komentari (66)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

grof_brankovich grof_brankovich 20:41 13.02.2018

For the record

"Породице Савчић и Ацовић избачене су 17. априла 1941. из свих својих вила и станова и никада више нису ушли у њихов посед. Били су међу првих 100 талаца, углавном чланова породица угледних и богатих Срба (на пример породица Вељковић или Владе Илића) који су се нашли на Старом сајмишту, пре него што је постао Јеврејски логор Земун. Милош Савчић је преминуо прве ратне године."

https://www.vidovdan.org/%D0%B8%D0%BD%D1%84%D0%BE/vladimir-lesic-kuca-cveca-je-moja-a-tito-mi-ne-treba/
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:38 13.02.2018

.........

Ako je tačno onda je on bio prilično lud čovek.
April 45, slom na sve strane, ustaše beže preko granice, tu je Blajburg, njegovi četnici razbijeni na paramparčad, Stepinac će za koji dan biti uhapšen...čime Stepinac da se odupre komunistima?

Nije moguće da pukovnik toliko omaši u proceni.
grof_brankovich grof_brankovich 21:57 13.02.2018

Re: .........

Ако нацисти убијају српску буржоазију и конфискују њихову имовину 1941 године, што би исто учинили и комунистички револуционари, да ли то показује сарадњу комуниста (Тита) и нациста на дугорочном стратешком нивоу? Да ли су нацисти свесно утирали пут комунистима (Титу)?
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:02 13.02.2018

Re: .........

grof_brankovich
Ако нацисти убијају српску буржоазију и конфискују њихову имовину 1941 године, што би исто учинили и комунистички револуционари, да ли то показује сарадњу комуниста (Тита) и нациста на дугорочном стратешком нивоу? Да ли су нацисти свесно утирали пут комунистима (Титу)?


Neće biti, ipak.
Pre će biti da su imali iste protivnike, možda slična sredstava, ali ipak razlilčite ciljeve.
grof_brankovich grof_brankovich 22:16 13.02.2018

Re: .........

Ако Недић и Љотић учествују у нацистичком уништењу српске буржоазије да ли то значи да су Недић и Љотић хтели да униште сав српски народ и њихове интересе? Да ли то значи да Недић и Љотић нису били колаборатери већ су просто били НАЦИСТИ који су сарађивали са Усташама? Дакле Александер Константиновић је био у праву - нацизам су измислили Срби.

Хвала ти брате што си нам отворио очи. Живео Израел!
grof_brankovich grof_brankovich 22:41 13.02.2018

ОДГОВОР

Пошто је све јасно - Срби су фашисти и нацисти. Чему сва ова десетољетна блогерска опсесија Недићем и Михаиловићем води?

Думај, думај, думај,... и ево га!

Само-опредељења Војводина! Једино могуће решење загонетке.

Живео Опен сосајети!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:49 13.02.2018

Re: ОДГОВОР


Ovo stoji ispod mog komentara pa osećam neku potrebu da odgovorim, ali je problem što ne razumem.
Ko tvrdi da su Srbi nacisti i fašisti?
Kakve veze sa svim ovim imaju Nedić i Ljotić?

Ne znam da li to ime veze sa mojim komentarom gde kažem da nacisti nisu svesno utirali put komunistima?

Više je dokaza ili "dokaza", ali svakako se logičnije mogu povezati nacistički ciljevi i EU, nego nacistički i komunistički ciljevi.

Ne znam šta bih više rekao.
grof_brankovich grof_brankovich 21:39 13.02.2018

Девојчица Ахед Тамими лупа шамаре


Овој девојци која сада има 17 године, суде за тероризам пред затвореним судом у Израелу.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:50 13.02.2018

Re: Девојчица Ахмед Тамими лупа шамаре

grof_brankovich

Овој девојци која сада има 17 године, суде за тероризам пред затвореним судом у Израелу.


Mda, koji debili od ovih matorih pustaju decu da izigravaju cirkuske majmune (pred kamerama, naravno)..
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:16 13.02.2018

Re: Девојчица Ахмед Тамими лупа шамаре

Да, то је безвезе иживљавање над том девојчицом, али морао бих да призовем демона чесњејшег Филиповича еда бих ли пронашао везу између малене Тамими, мислим мимо четничко-усташко-палестинско-совјетске јудеофобије, с лахким британским touch-ем.
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:22 13.02.2018

Re: Девојчица Ахмед Тамими лупа шамаре

Да, то је безвезе иживљавање над том девојчицом


Da je mene zveknula ko tog vojaka, glavu bih joj odsrafila. Pred kamerama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:23 13.02.2018

Re: Девојчица Ахмед Тамими лупа шамаре

Da je mene zveknula ko tog vojaka, glavu bih joj odsrafila. Pred kamerama.


Što, vidi se da je lepo vaspitano dete.
apacherosepeacock apacherosepeacock 22:25 13.02.2018

Re: Девојчица Ахмед Тамими лупа шамаре

hoochie coochie man
Da je mene zveknula ko tog vojaka, glavu bih joj odsrafila. Pred kamerama.


Što, vidi se da je lepo vaspitano dete.



freehand freehand 22:40 13.02.2018

Re: Девојчица Ахмед Тамими лупа шамаре

Srđan Fuchs
Да, то је безвезе иживљавање над том девојчицом, али морао бих да призовем демона чесњејшег Филиповича еда бих ли пронашао везу између малене Тамими, мислим мимо четничко-усташко-палестинско-совјетске јудеофобије, с лахким британским touch-ем.

Evo da imaš šta da brišeš i koga da banuješ sad kad si se vratio pošto si zauvek otišao, i to sa još jednom besmislicom od "teksta".

.
freehand freehand 00:40 14.02.2018

Re: Девојчица Ахмед Тамими лупа шамаре

Evo još jedna, da bude šareniji album dok ne stigne metla

karabasbarabas karabasbarabas 08:55 14.02.2018

Re: Девојчица Ахмед Тамими лупа шамаре

apacherosepeacock
Да, то је безвезе иживљавање над том девојчицом


Da je mene zveknula ko tog vojaka, glavu bih joj odsrafila. Pred kamerama.


Mislim da je to i bio cilj.

Kakva vremena takvi heroji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:26 15.02.2018

Re: Девојчица Ахмед Тамими лупа шамаре

Ma jok, u zenu sam, Master Filipovich, ne brišem tvoje političke projekcije, samo lični hejt.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:44 15.02.2018

Re: Девојчица Ахмед Тамими лупа шамаре

Истини за вољу, Мастер Филипович, нејасно ми је како сте ви, српски скојевци, дошли до исте јудеофобије суштински као клерофашисти? На који начин вам се то омакло? Отупела чула од свињетине и ракије комунистима?
freehand freehand 13:54 15.02.2018

Re: Девојчица Ахмед Тамими лупа шамаре

Srđan Fuchs
Истини за вољу, Мастер Филипович, нејасно ми је како сте ви, српски скојевци, дошли до исте јудеофобије суштински као клерофашисти? На који начин вам се то омакло? Отупела чула од свињетине и ракије комунистима?

Koliko mogu da razumem ovde su se pomešala slovcatebi, mada ne znam od čega, pa se Frihendu obraćaš na čudan način.
Svejedno, i tako otupeloj drtini koja ponovo pominje skojevce u nameri da uvredi pa će posle da vrišti kako je vređana - da postavim pitanje: gde u mojim komentarima vidiš judeofobiju? U citiranju izraelskih rasista i fašista sa visokih državnih funkcija?
Ili u slikama koje pokazuju faktičko stanje na kojima su Palestinke i Amerikanke?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:24 15.02.2018

Re: Девојчица Ахмед Тамими лупа шамаре

Како није јудеофобија? Није старина Фриле никада била у Израиљу, никада са човјеком попричала, оно што Фриле види су наслаге југословенске комунистичке индоктринације, које везе са Израиљем немају. Дакле није реално искуство, већ искуство индоктринираности предрасудом и, просто, незнањем. Другим речима, управо као што је Арент писала - никаква разлика између комунизма и клерофашизма.
freehand freehand 17:29 15.02.2018

Re: Девојчица Ахмед Тамими лупа шамаре

Srđan Fuchs
Како није јудеофобија? Није старина Фриле никада била у Израиљу, никада са човјеком попричала, оно што Фриле види су наслаге југословенске комунистичке индоктринације, које везе са Израиљем немају. Дакле није реално искуство, већ искуство индоктринираности предрасудом и, просто, незнањем. Другим речима, управо као што је Арент писала - никаква разлика између комунизма и клерофашизма.

Ja nijednu reč nisam napisao o Izraelu. Citirao izraeslke ministre (nisam ja kriv što zvuče kao Hitlerovi ministri, stavovi su njihovi), Palestinke koje zbog takvih stavova ne mogu da se vrate u Jerusalim u kome su rođene i Jevrejke koje uvek mogu da dođu u Jerusalim iako u njemu nikad nisu bile.
Ako pod "jugoslovenskom indoktriniranošću" smatraš stav da su svi ljudi isti, pa čak i Arapi - u pravu si. I ja sam na to ponosan.
ali da te pitam nešto drugo: odakle si pokupio i šta treba da znači tekst koji si ovde okačio kao osnov bloga?
c_h.arlie c_h.arlie 18:32 15.02.2018

Re: Девојчица Ахмед Тамими лупа шамаре

Srđan Fuchs
Како није јудеофобија? Није старина Фриле никада била у Израиљу, никада са човјеком попричала, оно што Фриле види су наслаге југословенске комунистичке индоктринације, које везе са Израиљем немају. Дакле није реално искуство, већ искуство индоктринираности предрасудом и, просто, незнањем. Другим речима, управо као што је Арент писала - никаква разлика између комунизма и клерофашизма.

Da !
Jebote !
Sećam se dok sam bio mali za vreme Titizma da su u svakom dnevniku "zločesti Izraelci tamanili jadne Palestince" - i to ne malo, nego skoro 10 minuta u svakom dnevniku.
Stoga smo i mi deca mrzeli zle Izraelce više od Nemaca.
Komunjarska posla.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:02 15.02.2018

Re: Четврта Југа

freehand

Ako pod "jugoslovenskom indoktriniranošću" smatraš stav da su svi ljudi isti, pa čak i Arapi - u pravu si. I ja sam na to ponosan.
ali da te pitam nešto drugo: odakle si pokupio i šta treba da znači tekst koji si ovde okačio kao osnov bloga?


Рођени, строго технички, текст је из архива Југословенске израелске Комуне. Ја сам у њој мањина, исто као и овде, уосталом. Поставио сам питање - "људи моји, је ли је то могуче да је Чича упутио Лојзеку овакво писмо након све погибије српске, има ли иђе логике да му упути овакво писмо? Факсимил без печата на потпису Ђенерала? Шаље ли један ђенерал писмо једном митрополиту писано без личног печата?

Што се тиче титоистичког југословенства, оно није сматрало Арапе једнаким, већ је Израиљце сматрало нижим бићима - баш као што и ваша отровност и даље тако сматра, што каже Чаки - тако сте научени. Израиљ је нешто друго, веће и лепше.
freehand freehand 19:35 15.02.2018

Re: Четврта Југа

Рођени, строго технички, текст је из архива Југословенске израелске Комуне. Ја сам у њој мањина, исто као и овде, уосталом.

Nisam te pitao za te nejasne opise nego za tačan izvor i ako bi ikako bilo moguće - link. Da bi bilo moguće pogledati ko je autor i proceniti validnost tog izvora, jer ovako gledajući, najblaže rečeno, reč je o jeftinoj sprdnji.
A kačiti takve stvari samo uz pitanje "da li je moguće" urnebesno je po sebi.
Што се тиче титоистичког југословенства, оно није сматрало Арапе једнаким, већ је Израиљце сматрало нижим бићима - баш као што и ваша отровност и даље тако сматра, што каже Чаки - тако сте научени. Израиљ је нешто друго, веће и лепше.

Ovo je na nivou prethodnog. U "jugoslovenstvu" nije bilo nižih bića. Mada si mogao da kupiš knjige Efraima Kišona, koji za sebe u jednoj od priča kaže "... osećao sam se usamljenim poput Izraelca u zgradi Ujedinjenih nacija".
Da bi mogao da pojmiš sa čime se sprda valjalo bi pogledati spisak rezolucija UN protiv ponašanja te monstrum-države.
List of United Nations resolutions concerning Israel
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:25 16.02.2018

Re: Четврта Југа

Dobro daj, smor.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:28 16.02.2018

Re: Четврта Југа

freehand

Ovo je na nivou prethodnog. U "jugoslovenstvu" nije bilo nižih bića. Mada si mogao da kupiš knjige Efraima Kišona, koji za sebe u jednoj od priča kaže "... osećao sam se usamljenim pod...
List of United Nations resolutions concerning Israel


Sada pada Bibi i dolazi Efraimova ekipa na vlas', a ovo - UN, mo'š misliti, masonjerosi kenjaju nešto - who gives a f?

PS. Чек, нешто, турски муџоси ми кењају нешто овде по лобију, узели нама Србима светосавским столове за хас...

Елем, Југа и ти трипови, we don't play that sh.


freehand freehand 18:36 16.02.2018

Re: Четврта Југа

Sada pada Bibi i dolazi Efraimova ekipa na vlas'

Misliš - možda i pretekne neki Arapin dok ne svane. Preživeli su Mošuu i Goldu, Šarona i ostale Bibije.
a ovo - UN, mo'š misliti, masonjerosi kenjaju nešto - who gives a f?

Pa da, to ti kažem. Kao da čovek sluša Hitlera pred Glajvic ili Himlera pred Varšavom.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:48 16.02.2018

Re: Четврта Југа

Шта ми, као Химлер? Кењаш као банатски туљан.
Брате, disgrace си Панчева како лупеташ. Стани на лопту, не дозволи да те нетрпељ према мени одврати од разума. Георгијев демону, отпочини сада.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:56 16.02.2018

Re: Четврта Југа

Мистејк. Реформулиши.
vcucko vcucko 23:59 16.02.2018

Re: Четврта Југа

Srđan Fuchs


Sada pada Bibi i dolazi Efraimova ekipa na vlas', a ovo - UN, mo'š misliti, masonjerosi kenjaju nešto - who gives a f?


Koji su to Kišonovi?

Sećam se kad sam krenuo da čitam nešto kasnije njegovo (beše "Deva kroz ušicu igle", tako nešto?), pročitao par desetina strana pa odustao. To kao da nije bio isti čovek, ili je bio isti pa rešio da, što kažu, izađe iz ormana. Eto, ja sam vas sve decenijama vukao za nos, a u stvari sam bio visoko rangirani obaveštajac, operativac, mudo iz senke, šta god od toga. Lik koji je stekao slavu (i bogatstvo) lakim komadima o opštim porodičnim i sličnim temama, krenuo da politikantstvuje, brani masovno ubijanje u Vijetnamu, budibogsnama.

Koji su to pa njegovi?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:19 17.02.2018

Re: Четврта Југа

Iz rane faze novinarstva. Dobro, braćo Sovjeti, "branio ubijanja u Vijetnamu", kod vas se, uzev u obzir vaše autorstvo "Protokola", valja sve uzimati sa rezervom. Kako si ono rekao jednom, "podli cionista Trocki"?

Nije lak balast sovjetsko-jugoslovenski.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:52 17.02.2018

Re: Четврта Југа

A sada, ozbiljno - čitam ovo, kvalitetno razmišlja dečko, vidim, loži se na Mustafu G., za podržati. Međutim, ne vidim kako vam se može pomoći, kada ste puni naslaga i zaostavštine judeofobije ruskog tipa (dobro, Frile je Titoist type, al' ono, klasični, kao iz udžbenika)? Najozbiljnije... Mislim, volim ja vas, ali mi ovo prigušeno zlo deluje neizlečivo, kao neodstranjivi kancer na tkivu društvene misli. Paradoksalno je da se zapadna i istočna kultura, koliko god bile sukobljene, u tom aspektu dubokog duha judeofobije prepliću, u toj meri, bez obzira da li je ovaj uradak zaista Čičin ili podmetnut od strane YU-ohrane, ta dva duha se dodiruju u totalitarnosti. Sećam se kada sam došao ovde prvi put, pre 23 godine, da sam bio pun ovih istih strahova, budalaština i predrasuda, što Čaki kaže, što nam je godinama usađivano indoktrinacijom u podsvest, kad ono - superliberalno društvo, normalno, opušteno, komunikativno. Baš sam našao drugi dom ovde. Da nas nije Bog izmalerisao sa Išmailjcima, svemir bi nam bio limit.

vcucko vcucko 12:36 17.02.2018

Re: Четврта Југа

Srđan Fuchs

Dobro, braćo Sovjeti,
kod vas se, uzev u obzir vaše autorstvo "Protokola",

"podli cionista Trocki"?


Ako je neko krivotvorio protokole, to je bila caristička Ohrana; boljševici imaju i previše greha da bi im se i takvi poturali, ovo definitivno nema smisla

Trocki? Kakav je stvarno bio, zna samo Bog (i Mustafa). U svakom slučaju, ne volem: ovaj (Lenjin) je nemački čovek, ne diraj; ovaj drugi (Trocki) je Jevrejin, puj to; e ovaj treći je neki tamo Gruzin, pa još sjemeništarac, po njemu udri, on je za sve kriv.

I da, nije "Deva..." nego "Pomozi svetu na svoju štetu". Tu se zli dedak da prostiš is.o za sve pare.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:16 17.02.2018

Re: Четврта Југа

Da, da, Ohrana, ugrizao sam se odmah za tastaturu. A, vidiš kako zavisi od ugla posmatranja... Ja sam čitao o Leonu Bronštajnu ovde već. Mi ga tumačimo ovde kao pozitivan istorijski proces ( imamo dosta literature koju je ruska imigracija donela, tamo krajem XIX-početkom XX veka). Tako sam ruski svoj usavršio - odjednom sam se našao pred necenzurisanim tekstovima ruskog idealizma tog vremena, baš uživancija bila. Sada trenutno je zanimljiva jevrejska situacija u Rusiji - nevezana tema, baš su mi bili Srbi iz ruske imigracije, pa sam malo i njih propitao da li su u fazonu da otvorimo Srpsku Kuću u Jerusalimu, pa se oni zentaju, kao kako ćemo, mi volimo Rusiju a vi u Izraelu se ne slažete sa njom... Ali nije to baš tako crno-belo. Evo slikaću ti sutra sve ruske objekte po centru Prestonice.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:41 17.02.2018

Re: Четврта Југа

ne diraj; ovaj drugi (Trocki) je Jevrejin, puj to;

Vi Srbi ste izgleda neozbiljniji krelci od Rusa.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 18:30 17.02.2018

Re: Девојчица Ахед Тамими лупа шамаре

Je li, Чучков, a što je Mustafa roknuo Leona, i objasni mi iz kog razloga imaš tako nisko mišljenje o Bronštajnu.
vcucko vcucko 19:13 17.02.2018

Re: Девојчица Ахед Тамими лупа шамаре

Srđan Fuchs
Je li, Чучков, a što je Mustafa roknuo Leona, i objasni mi iz kog razloga imaš tako nisko mišljenje o Bronštajnu.



Mustafa je samo radio svoj posao, prvog Kobinog operativca za zagranjicu. Đavolski dobro radio

Trocki? Sve ukazuje da je bio tvrda antiruska struja, pristigla onim vagonom iz Njemaćke, zajedno sa manijakalnim mas-ubicom Uljanovim. Bar tako kažu, rekoh samo onaj gore zna punu istinu.
Napisao sam ovde već, mislim. Kad je đavo došao po svoje krajem '41., kod Kobe je ostalo dovoljno onog nesuđenog bogoslova da zaboravi na ideologiju i pozove i povede na sveti rat, призив к священной войне, za goli život i biološki opstanak. Za Uljanova i Trockog nisam siguran na koju stranu bi okrenuli. Koliko pre da bi udarili na svоје.
Ali to je samo moje mišljenje...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:56 18.02.2018

Re: Девојчица Ахед Тамими лупа шамаре

vcucko


Mustafa je samo radio svoj posao, prvog Kobinog operativca za zagranjicu. Đavolski dobro radio.

Trocki? Sve ukazuje da je bio tvrda antiruska struja, pristigla onim vagonom iz Njemaćke, zajedno sa manijakalnim mas-ubicom Uljanovim. Bar tako kažu, rekoh samo onaj gore zna punu istinu.

Napisao sam ovde već, mislim. Kad je đavo došao po svoje krajem '41., kod Kobe je ostalo dovoljno onog nesuđenog bogoslova da zaboravi na ideologiju i pozove i povede na sveti rat, призив к священной войне, za goli život i biološki opstanak. Za Uljanova i Trockog nisam siguran na koju stranu bi okrenuli. Koliko pre da bi udarili na svоје.
Ali to je samo moje mišljenje...


Da, Mustafa je bio verovatno veran, koliko to samo Srbi umeju biti kada se zanesu idealizmom, i zato je ubio čoveka, ne razmišljajući o posledicama svog čina.

Slično, na duhovnom planu, kao Velimirović, Ljotić i Nedić na drugom ekstremu, u svom zanosu nemačkim modelom...

Nisam siguran da je tako kao što govoriš. Tvrda anti-ruska struja... Ruski Jevreji, ovde u Izraelu su strašni patrioti, ali imaju jedan otklon koji ruski Sloveni nemaju - racionalan otklon. Mislim da vidim suštinu problema i razliku između pravoslavnog jevrejskog i pravoslavnog slovenskog duha - kod slovenskog je potreban taj centralni autoritet dok je kod jevrejskog univerzum potencijalni mogućni haos ali ujedno i harmonija. To se vidi u personalizaciji zla - kod jednih mora postojati zli protagonista, da li je to Đavo ili Antihrist sam, Amerika ili Nemačka; dok je kod drugih zlo samo haotičnost, nekontrolisanost kretanja, koje čim se preusmeri, u organizovan i miran tok, zlo gubi na svojoj snazi.
c_h.arlie c_h.arlie 10:49 18.02.2018

Re: Девојчица Ахед Тамими лупа шамаре

Srđan Fuchs
vcucko


Mustafa je samo radio svoj posao, prvog Kobinog operativca za zagranjicu. Đavolski dobro radio.

Trocki? Sve ukazuje da je bio tvrda antiruska struja, pristigla onim vagonom iz Njemaćke, zajedno sa manijakalnim mas-ubicom Uljanovim. Bar tako kažu, rekoh samo onaj gore zna punu istinu.

Napisao sam ovde već, mislim. Kad je đavo došao po svoje krajem '41., kod Kobe je ostalo dovoljno onog nesuđenog bogoslova da zaboravi na ideologiju i pozove i povede na sveti rat, призив к священной войне, za goli život i biološki opstanak. Za Uljanova i Trockog nisam siguran na koju stranu bi okrenuli. Koliko pre da bi udarili na svоје.
Ali to je samo moje mišljenje...


Da, Mustafa je bio verovatno veran, koliko to samo Srbi umeju biti kada se zanesu idealizmom, i zato je ubio čoveka, ne razmišljajući o posledicama svog čina.

Slično, na duhovnom planu, kao Velimirović, Ljotić i Nedić na drugom ekstremu, u svom zanosu nemačkim modelom...

Nisam siguran da je tako kao što govoriš. Tvrda anti-ruska struja... Ruski Jevreji, ovde u Izraelu su strašni patrioti, ali imaju jedan otklon koji ruski Sloveni nemaju - racionalan otklon. Mislim da vidim suštinu problema i razliku između pravoslavnog jevrejskog i pravoslavnog slovenskog duha - kod slovenskog je potreban taj centralni autoritet dok je kod jevrejskog univerzum potencijalni mogućni haos ali ujedno i harmonija. To se vidi u personalizaciji zla - kod jednih mora postojati zli protagonista, da li je to Đavo ili Antihrist sam, Amerika ili Nemačka; dok je kod drugih zlo samo haotičnost, nekontrolisanost kretanja, koje čim se preusmeri, u organizovan i miran tok, zlo gubi na svojoj snazi.

Hoćeš da kažeš da su pravoslavni tupaviji ili šta ?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:55 18.02.2018

Re: Девојчица Ахед Тамими лупа шамаре

Ne, to govore naslage judeofobije. Ja sam isto pravoslavan. Mislim da smo neskloniji riziku slobode. Lakše je da neko drugi odlučuje. Mustafa je u tome pravoslavni Srbin u potpunosti: on juri da zadovolji svog Cara, a ne promišlja o posledicama... Isto recimo kao što Ljotić i Nedić nisu promišljali o posledicama Hrista baziranog na mržnji? Da li ima mržnje u Hristu (dobro, pored proklinjanja smokve; da ne ulazimo sada da li je to interpolacija, jer je to čudo u duhu imaginacije znatno poznije gnose a ne pravoslavnog judejstva one ere)?
aureus aureus 21:51 13.02.2018

Dobre vijesti za Dražu

Armijski general Dragoljub Mihailović
komunistički val zapljuskuje odnedavno i one pokrajine koje nastanjuje hrvatski narod

Dražo,

komunistički val je na neki način (ali nemojmo sad biti bukvalisti) i krenuo iz Hrvatske, to kažem ne samo zbog Tita, nego i zbog činjenice da je zabranjena Komunistička partija i prije Drugog svjetskog rata bila jaka u Hrvatskoj; neki misle da je to zbog toga što je Hrvatska bila nešto više industrijalizovana i urbanizovana od Srbije, a neki zbog toga što je kontrola bila jača u Srbiji - kako god: od osam hiljada predratnih članova u cijeloj zemlji, četiri tisuće su bili članovi KPH, bilo je dosta i skojevaca (11 000), a komunističke drugarice su objavljivale list "Ženski svijet" koji je u ožujku 1941. tiskan u 17 000 primjeraka.

No, bio si u pravu. Komunistički val od kojeg si strepio je u decenijama nakon tvoje nasilne smrti do te mjere preplavio Hrvatsku da je Savez komunista Hrvatske 1981. godine dosegnuo 350 000 članova. Godinu posle prirodne Titove smrti.

Sad je, međutim, sve u redu. Nema više komunista u Hrvatskoj.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:00 13.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

neki misle da je to zbog toga što je Hrvatska bila nešto više industrijalizovana i urbanizovana od Srbije, a neki zbog toga što je kontrola bila jača u Srbiji -


A nema opcije da je to zbog toga što komunisti u Srbiji i nisu bili omiljena voćka? :)

Kako se objašnajva da do posle rata nije postojala komunistička partija Srbije nego je to bio neki ogranak, pokrajinski komitet, ili kako se zvalo, a postojala je komunistička partija Hrvatske, Slovenije....?
aureus aureus 23:08 13.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

hoochie coochie man
neki misle da je to zbog toga što je Hrvatska bila nešto više industrijalizovana i urbanizovana od Srbije, a neki zbog toga što je kontrola bila jača u Srbiji -


A nema opcije da je to zbog toga što komunisti u Srbiji i nisu bili omiljena voćka? :)

Hehe. Pitao sam se da li će neko postaviti to pitanje.

Ima, ima i ta opcija, samo ne znam koliko joj se možemo prikloniti.

Komunistička partija u Jugoslaviji je osnovana 1919. pod imenom Socijalistička radnička partija Jugoslavije na kongresu u Beogradu, a sekretar joj je bio Filip Filipović, rođeni Čačanin. Na kongresu je došlo do ujedinjenja radničkih, socijalističkih i socijaldemokratskih stranaka iz raznih krajeva novostvorene države, koje su zbirno imale preko 100 hiljada članova, a program nove organizacije je odmah bio prilično komunistički i revolucionaran. Brzo su promijenili ime u KPJ - već 1920, a na drugom kongresu je pored Filipa Filipovića za sekretara izabran i Sima Marković (Kragujevac). Nakon tog kongresa, Živko Topalović (Užice) koji je bio istaknuti igrač u prvom sazivu, nezadovoljan pobjedom tvrde, revolucionarne i komunističke struje, vrlo brzo će napustiti organizaciju. Ostaće socijalista, ali će postati borac protiv komunizma, a u Drugom svjetskom ratu i blizak saradnik Draže Mihailovića.
Vođen, dakle, Srbima, KPJ je na prvim izborima (za ustavotvornu skupštinu) 1920. osvojio 12,4 posto glasova i bio treća po snazi partija u državnom parlamentu. Imala je oko 60 hiljada članova.

No posebno zanimljiva epizoda, desila se nešto ranije iste godine kad su komunističke liste na lokalnim izborima odnijele pobjedu u mnogim gradovima. Lista pomenutog Filipa Filipovića je pobijedila u Beogradu i bila u prilici da formira gradsku vlast, ali je odbila da položi propisanu zakletvu. Ne znam šta je bilo sa ostalim gradovima, ali je u vezi Beograda morao da se upetlja ministar unutrašnjih djela. "Ministar unutrašnjih dela istog dana doneo je odluku kojom se poništava rešenje opštinskog odbora o prelasku opštine pod upravu komunista. Nakon te suspenzije, sporazumom između radikala i demokrata izabrana je privremena uprava na čelu sa radikalskim predstavnikom Đorđem Karajovanovićem". (Izvor "Blic".) Shvativši da su komunisti u naletu, kralj je 29. decembra 1920. godine objavio "Obznanu", i zabranio komunističko djelovanje do donošenja novog ustava. Nakon donošenja ustava, u avgustu 1921. donijet je i Zakon o zaštiti države kojim je KPJ zabranjen. Jedva dvije godine je bila legalna i odmah su je zabranili.

E, kad se partija zabrani, a njenim istaknutim ljudima svaki čas sudi...ljudstvo počinje da se rasipa.

Bila je, bila je popularna i u Srbiji ta KP.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:20 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

Bila je, bila je popularna i u Srbiji ta KP.


Možda malo, ali malo :)

Ne može se mnogo toga zaključiti po nacionalnosti nekoliko istaknutih vođa, mislim da je bolja linija razmišljanja ona koja prati organizaciju partije (logično je da partija ima jače ogranke onde gde ima više pristalica).

A što se Srbije tiče kolika je bila podrška jasno se vidi i iz toga kako je ta partija i njena vojska prošla na početku rata, dakle onda kad su se ljudi odlučivali po ličnom osećaju, a ne iz straha ili kalkulacija.

Da budemo iskreni, partizani su u Srbiji 41. doživeli katastrofu, i po pitanju borbi sa Nemcima i po pitanju odziva građana.

Ali nije to ono što me je navelo da pitam ima li li još opcija.
Ne znam da li su oni razlozi za jaču pordšku komunistima u Hrvatskoj (urbanizovanija i slabija diktatura) tvoje pretpostavke ili nekoga drugog, ali čije god da su apsolutno su pogrešne.

Pogrešne jer odudaraju od onoga što valjda svi treba da znaju, da su komunisti uspevali u manje urbanim sredinama i tamo gde je diktatura bila jača, (nisu uspeli u Americi nego u Rusiji, zaebo se Marks).

A ovde se pretpostavlja tačno suprotno, uspeli su u Hrvatskoj jer je urbanija :)

Ali ako namera nije ni bila da se traže stvarni razlozi za slab prijem komunizma među Šumadincima, nego da se Srbija malo spusti, a Hrvatska digne (urbana, buntovna i slobodna, tačno onakva kakva im je tradicija, tisućljetna :))) onda je pokušaj, iako neuspešan, razumnjiv.
aureus aureus 00:38 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

Ne može se mnogo toga zaključiti po nacionalnosti nekoliko istaknutih vođa

Tačno, i prihvatam to kao argument, ali previdio si 1) beogradske izbore gdje su imali najviše glasova već 1920. 2) činjenicu da su dvije decenije bili u ilegali, a to nije ista situacija kao kad na miru možeš da razvijaš svoju političku opciju.

Što se tiče urbanizovanosti - to te je možda nepotrebno trgnulo - ovdje to nema veze sa kulturom, već sa industrijom, radničkim pokretima, štrajkovima...
Seljaci su imali svoje stranke. U Srbiji su tradicionalno glasali za Pašićeve radikale (koji su prije ujedinjenja dobijali ohoho procenata), a najjača hrvatska stranka je bila Hrvatska (pučka) seljačka stranka Stjepana Radića.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:58 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

ovdje to nema veze sa kulturom, već sa industrijom, radničkim pokretima, štrajkovima...


Pa što kominizam nije uspeo u Mančesteru i Čikagu, tamo je bilo i više industrije i više štrajkova?
Ne stoji teza, zaista ne stoji, a stoji činjenica da se industrija, urbano, buntovno, povezuje sa naprednim pa i kulturnim, a ruralno, seljačko, poslušno pod diktaturom, sa nazadnim.
A ako stvarno pogledamo dve istorije jasno se vidi šta je šta i ko je gde, ako se već kreće u poređenje.

ali previdio si 1) beogradske izbore gdje su imali najviše glasova već 1920.


Jedni izbori su samo jedni izbori, izvoditi iz rezultata jednih izbora neke dalekosežne zaključke nije najsigurniji metod zaključivanja.
Primera za to je mnogo, mnogo je partija sa tim jednokratnim uspesima, ali bez kontinuiteta.

Izbori, rezultati na njima, su poslednja stvar na koje se komunisti mogu pozivati jer nigde na izborima nisu osvajali vlast, niti su, kad su bili uprilici, smeli da se upuste u avanturu provere.
Nije to bez veze, i mislim da ta činjenica više govori o podršci nego rezultati jednih izbora.
aureus aureus 01:17 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

hoochie coochie man
Pa što kominizam nije uspeo u Mančesteru i Čikagu, tamo je bilo i više industrije i više štrajkova?

E pa čekajmo malo. Valjda se svijet i razlikuje u ponečemu u svojim sastavnim dijelovima.
Šta znam zašto tamo komunizam nije uspio, možda zato što kao ideja i praksa nije ni bio oblikovan u odgovarajućem momentu. Englezi su industrijalizaciju imali ranije u odnosu na mnoge nacije. A Amerika je ekonomski postala najjača zemlja svijeta već 1870. godine; kad su u Rusiji komunisti preuzimali vlast, radnici su u Americi imali 3-4 puta veće plate od ruskih. Dodatno, kod njih je liberalna tradicija uvijek bila veoma jaka, a liberalno i komunističko ne ide baš dobro jedno s drugim.
hoochie coochie man
Jedni izbori su samo jedni izbori, izvoditi iz rezultata jednih izbora neke dalekosežne zaključke nije najsigurniji metod zaključivanja.
Primera za to je mnogo, mnogo je partija sa tim jednokratnim uspesima, ali bez kontinuiteta.

Možemo zaključiti da su komunisti odmah posle Prvog svjetskog rata svuda u SHS dobro krenuli, a onda su ih sasjekli zakonom i zabranama.
Možda će ti biti zanimljiva informacija da su komunisti na izborima za ustavotvornu skupštinu SHS u Hrvatskoj dobili oko 7,5 procenata, u Sloveniji 10, a u Srbiji oko 12,5 procenata.
freehand freehand 01:23 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

E pa čekajmo malo. Valjda se svijet i razlikuje u ponečemu u svojim sastavnim dijelovima.
Šta znam zašto tamo komunizam nije uspio, možda zato što kao ideja i praksa nije ni bio oblikovan u odgovarajućem momentu. Englezi su industrijalizaciju imali ranije u odnosu na mnoge nacije. A Amerika je ekonomski postala najjača zemlja svijeta već 1870. godine; kad su u Rusiji komunisti preuzimali vlast, radnici su u Americi imali 3-4 puta veće plate od ruskih. Dodatno, kod njih je liberalna tradicija uvijek bila veoma jaka, a liberalno i komunističko ne ide baš dobro jedno s drugim.

Ni Lionski tkači, ni Pariska komuna nisu dešavanja iz Rusije. Ni Gvozdena peta Džeka Londona. Samo je negde sistem jači i brutalna sila snažnija, a negde se jednostavno ne pogode svi sastojci.
Pa pogledati i Španiju tridesetih, i Grčku, i dešavanja sa KP Francuske i Italije u bližojh prošlosti i operaciju Gladio sa tim u vezi, i Čile i da ne nabrajam dalje.
Kakva crna demokratija, kakvi izbori kad se sistem i monopoli (kapital, eufemistički)osete ugroženim?
aureus aureus 01:33 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

freehand
E pa čekajmo malo. Valjda se svijet i razlikuje u ponečemu u svojim sastavnim dijelovima.
Šta znam zašto tamo komunizam nije uspio, možda zato što kao ideja i praksa nije ni bio oblikovan u odgovarajućem momentu. Englezi su industrijalizaciju imali ranije u odnosu na mnoge nacije. A Amerika je ekonomski postala najjača zemlja svijeta već 1870. godine; kad su u Rusiji komunisti preuzimali vlast, radnici su u Americi imali 3-4 puta veće plate od ruskih. Dodatno, kod njih je liberalna tradicija uvijek bila veoma jaka, a liberalno i komunističko ne ide baš dobro jedno s drugim.

Ni Lionski tkači, ni Pariska komuna nisu dešavanja iz Rusije. Ni Gvozdena peta Džeka Londona. Samo je negde sistem jači i brutalna sila snažnija, a negde se jednostavno ne pogode svi sastojci.
Pa pogledati i Španiju tridesetih, i Grčku, i dešavanja sa KP Francuske i Italije u bližojh prošlosti i operaciju Gladio sa tim u vezi, i Čile i da ne nabrajam dalje.
Kakva crna demokratija, kakvi izbori kad se sistem i monopoli (kapital, eufemistički)osete ugroženim?

Važni su i kvalitet života i radni odnosi. Što ti reče, potrebni su svi sastojci. Ako za sitniš radiš po čitav dan, onda džaba što si urbanizovan i industrijalizovan - vrlo je vjerovatno da ćeš skrenuti ili u komunizam ili u kakav fašizam. Umjerena demokratija slabo se prima kod čovjeka kome gule kožu s leđa.
hoochie coochie man hoochie coochie man 01:35 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

E pa čekajmo malo. Valjda se svijet i razlikuje u ponečemu u svojim sastavnim dijelovima.


Ako je tako, ako svet, iako je komunizam nadnacionalna ideja, nije referenca, šta jeste, tj na osnovu čega zaključujemo da su industrijalizovanost i urbanizovanost razlozi za lošiji prijem te ideje u Srbiji?

Zašto onda te razlogene bismo tražili u nekim drugim poljima, npr u činjenici da je srpska nacija dalje odmakla u nacionalnoj emancipaciji od hrvatske, pa da je za to bila manje sklona neizvesnim eksperimentima?

Možemo zaključiti da su komunisti odmah posle Prvog svjetskog rata svuda u SHS dobro krenuli, a onda su ih sasjekli zakonom i zabranama.
Možda će ti biti zanimljiva informacija da su komunisti na izborima za ustavotvornu skupštinu SHS u Hrvatskoj dobili oko 7,5 procenata, u Sloveniji 10, a u Srbiji oko 12,5 procenata.


Opet ista godina i opet isti odgovor, jedan uzlet, jedan jedini, nije nešto čime se može dokazivati podrška zasva vremena.
aureus aureus 01:46 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

Opet ista godina i opet isti odgovor, jedan uzlet, jedan jedini, nije nešto čime se može dokazivati podrška zasva vremena.

Ne može se ni obrnuto dokazivati ako izbora za komuniste nije bilo.
Ukinuti bili posle prvih izbora.
Zato ih je 1920. bilo 60 hiljada dok su im dozvoljavali da legalno postoje, a 1941. samo osam hiljada spremnih na ilegalu. E, tako spremnih na ilegalu bilo je dosta u Hrvatskoj.
vcucko vcucko 08:20 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

aureus
Opet ista godina i opet isti odgovor, jedan uzlet, jedan jedini, nije nešto čime se može dokazivati podrška zasva vremena.

Ne može se ni obrnuto dokazivati ako izbora za komuniste nije bilo.
Ukinuti bili posle prvih izbora.
Zato ih je 1920. bilo 60 hiljada dok su im dozvoljavali da legalno postoje, a 1941. samo osam hiljada spremnih na ilegalu. E, tako spremnih na ilegalu bilo je dosta u Hrvatskoj.

Srbi su (većina Srba, mogu sad da pričaju ovi ovo i oni ono) Jugoslaviju, upravo takvu kakva je stvorena, smatrali krajem puta i definitivnim rešenjem svog nacionalnog pitanja. Hrvati nisu (većina, mogu sad da pričaju ovi ovo i oni ono). A za ovu priču je nebitno tko ili ko je za šta kriv.
Shodno tome, normalno je da su među Hrvatima ekstremnije ideologije (koja ideologija, to u zavisnosti od nekih ličnih preferencijala), koje su predviđale radikalne rezove i raskide sa postojećim stanjem, da su dakle bile popularnije. 2+2=4. Ne vidim koji deo je ovde nejasan.
freehand freehand 09:03 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

A za ovu priču je nebitno tko ili ko je za šta kriv.
Shodno tome, normalno je da su među Hrvatima ekstremnije ideologije (koja ideologija, to u zavisnosti od nekih ličnih preferencijala), koje su predviđale radikalne rezove i raskide sa postojećim stanjem, da su dakle bile popularnije. 2+2=4. Ne vidim koji deo je ovde nejasan

Postoji li negde podatak o nacionalnom sastavu KP u Hrvatskoj između dva rata?
Bio bi interesantan u ovom kontekstu.
vcucko vcucko 09:19 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

freehand

Postoji li negde podatak o nacionalnom sastavu KP u Hrvatskoj između dva rata?
Bio bi interesantan u ovom kontekstu.


Iz Wiki hr (stanje posle Brozovog preuzimanja partije):

Osnivački kongres (»krnji kongres«)[1] održan je u noći između 1. i 2. kolovoza 1937. u Anindolu kraj Samobora...
Na kongresu je izabran i Centralni komitet (izvorno Glavni odbor Komunističke stranke Hrvatske) . U njega je ušlo 12 članova: Đuro Špoljarić – sekretar (hrv. tajnik),[3] Pavle Gregorić, Andrija Žaja, Josip Kraš, Božidar Adžija, Anka Butorac, Ivan Dujmić (jedini iz Hrvatskoga primorja), Marko Orešković, Drago Petrović, Vlado Janić Capo, Vicko Jelaska (PK KPJ za Dalmaciju) i Lovro Kurir. U samim počecima službeni je naziv stranke bio Komunistička stranka Hrvatske, no ubrzo je riječ „stranka“ zamijenjena riječju „partija.“

Delegati su bili: Božidar Adžija, Josip Broz, Anka Butorac, Ivan Dujmić, Pavle Gregorić Brzi, Vlado Janić Capo, Vicko Jelaska, Rade Končar, Josip Kraš, Lovro Kurir, Marko Orešković, Drago Petrović, Stevo Rukavina, Rudi Šimić i Andrija Žaja.


Ne bih da brojim krvna zrnca po imenima, ali ovde vidim samo Radeta Končara kao nesporno Srbina.
aureus aureus 15:21 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

KPJ je u godinama između dva rata, tokom kojih je, dakle, osim prve dvije godine, stalno bila u ilegali često mijenjala fokus svog djelovanja. Tako je primjerice nakon uvođenja kraljeve diktature 1929. pozvala ljude na oružanu revoluciju - građanski rat - i pravila je neko vrijeme incidente širom zemlje, uglavnom su njeni članovi napadali policiju - ali je narod ostao neizainteresovan za ideju da se diže na oružje. Shvativši to, već 1930. objavila je u nekim svojim novinama da ni slučajno ne treba djelovati oružjem i još je takav vid borbe nazvala terorizmom, a članak je napisao, ako se ne varam, Stjepan Cvijić Štefek - čovjek koji je, mislim, u Splitu prethodno ubio dva policajca, a u Zagrebu je jedne prilike takođe koristio oružje.

Ona KPJ koja je 1919-1921. tako žestoko krenula, 1929. je bila skoro u potpunosti razbijena - ostalo joj je samo nekoliko stotina članova, pa je tridesetih počeo njen lagani oporavak. Našavši se u ilegali ranih dvadesetih, mnogi istaknuti ljudi su otišli preko grane, a najviše kod Staljina. Staljin ih je primio i to iskoristio da preko Kominterne praktično u potpunosti zavlada komunistima Jugoslavije, postavljajući im sekretare. Staljin ih je fino primio, a onda ih posle nekog vremena - sve pobio. Ne mo'š vjerovati Staljinu. U čistkama 1938. i 1939. pobio je sve dotadašnje sekretare KPJ osim jednog koji se na vrijeme povukao iz politike. A počistio je i još neke viđenije ljude koji su se sklonili u SSSR, recimo upravo pomenutog Cvijića, zatim Vladimira Ćopića, čovjeka koji je u Španskom građanskom ratu dosegnuo do čina pukovnika, Petka Miletića - najvažnijeg crnogorskog komunistu... Tu se, možda slučajno možda namjerno, otvorio prostor za Broza da preuzme partiju: on se odrekao svih uhapšenih i pobijenih - isključio ih iz partije, a onda okružen novim ljudima - ustoličio sebe za sekretara KPJ.

Malo sam odužio.
Mislim da je gurnuvši komuniste u ilegalu kraljev režim proizveo neku vrstu prirodne selekcije - na sceni su ostali oni koji su bili najviše upravo protiv njega.
deset_slukom deset_slukom 20:30 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

hoochie coochie man
A nema opcije da je to zbog toga što komunisti u Srbiji i nisu bili omiljena voćka?


Meni sasvim bliska mogućnost da SNS i sateliti krenu sa forsiranjem državne (društvene) svojine, rusofilstvo nema ni potrebe da više forsiraju, do formalne zabrane ostalih partija deli ih samo korak, pravo i pravda više ne postoje, sve je već pod partijskom kontrolom - umetnost, prosveta, zdravstvo...

Razlika između "pravog" komunizma i ovog je u ideji vodilji - oni su bili vođeni idejom socijalne pravde, a ovi samo hoće da zgaze "žute", da u državnim firmama zaposle "svoje", da zarade sendvič i da se inate celom svetu.
freehand freehand 20:45 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

deset_slukom
hoochie coochie man
A nema opcije da je to zbog toga što komunisti u Srbiji i nisu bili omiljena voćka?


Meni sasvim bliska mogućnost da SNS i sateliti krenu sa forsiranjem državne (društvene) svojine, rusofilstvo nema ni potrebe da više forsiraju, do formalne zabrane ostalih partija deli ih samo korak, pravo i pravda više ne postoje, sve je već pod partijskom kontrolom - umetnost, prosveta, zdravstvo...

Razlika između "pravog" komunizma i ovog je u ideji vodilji - oni su bili vođeni idejom socijalne pravde, a ovi samo hoće da zgaze "žute", da u državnim firmama zaposle "svoje", da zarade sendvič i da se inate celom svetu.


SNS i sateliti su najveći fanovi predatorskog kapitalizma, a sve zajedno nema veze sa gaženjem žutih sem u fantaziranju o arhineprijatelju i nuđenju žrtve masi, niti sa bilo kakvom rusofilijom. Vučić je neznalica opšte prakse koja viri iz svake guzice na koju naleti - Merkelkine, Blerove, Klintonove, Bin Zjedove a najmanje Putinove.
Na stranu što Ruisja odavno nema veze sa komunizmom.
aureus aureus 21:12 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

freehand
Vučić je neznalica opšte prakse...

За сада зна како се добијају избори.
Што је ишао у Хрватску, којим поводом, због чега конкретно?
Изгледа да су га позвали да би му мало припомогли пред београдске изборе.
Ни о чему важном се тамо није причало иако је посјета била на највишем нивоу.
Међутим, он је још једном "преживио голготу", доживио нападе али "није устукнуо", био је пристојан иако је и он могао да узврати...
Како то глупирање прија неким бирачима...
deset_slukom deset_slukom 21:15 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

SNS i sateliti su najveći fanovi predatorskog kapitalizma


Verovatno misliš na vođstvo (preciznije - na vođu). Kada govorim o partiji, uvek mislim na glasačko telo. Glasači su itekako svesni da će samo poneko u društvu postati predator - kapitalista. Ideal im je da se uhlebe negde, a da ne mora da se radi. Ako se i radi, da ne bude za dvesta evra, nego makar za trista.

Na stranu što Ruisja odavno nema veze sa komunizmom.


Kada se priča o Srbiji, uvek je neophodna doza apstrakcije. Recimo: kada će Kosovo (opet) postati srpsko? Kada se situacija u svetu okrene. Kada će to biti? Kada Rusija (opet) stane na svoje noge. A kada će to biti? Kada Rusija (opet) postane komunistička.

Misliš da ovo nema veze sa realnošću? Samo se ti nadaj. Da i ne pričamo o tome koliko je trenutna situacija u Rusiji jasna prosečnom biraču.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:19 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

Што је ишао у Хрватску, којим поводом, због чега конкретно?


Mene to pitanje od početka muči.
Pozvala ga Kolinda, što, koji su njeni razlozi?
On oberučke i odmah prihvatio, šta je njemu bio razlog?
A tamo samo što se nisu povatali.
Sve mi se čini da je neki tata okrenuo i rekao, ajd dečice, dosta nestašluka, hoću da vidim kako se lepo igrate.
alselone alselone 21:24 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

Sve mi se čini da je neki tata okrenuo i rekao, ajd dečice, dosta nestašluka, hoću da vidim kako se lepo igrate.

Ili mama.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:27 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

alselone
Sve mi se čini da je neki tata okrenuo i rekao, ajd dečice, dosta nestašluka, hoću da vidim kako se lepo igrate.

Ili mama.


Pre će biti.
Žena zauzeta spremanjem po svojoj kući, nema vremena da se aka oko nestašne dečurlije, pa podviknula.
freehand freehand 21:31 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

Kada se priča o Srbiji, uvek je neophodna doza apstrakcije. Recimo: kada će Kosovo (opet) postati srpsko? Kada se situacija u svetu okrene. Kada će to biti? Kada Rusija (opet) stane na svoje noge. A kada će to biti? Kada Rusija (opet) postane komunistička.

Misliš da ovo nema veze sa realnošću? Samo se ti nadaj. Da i ne pričamo o tome koliko je trenutna situacija u Rusiji jasna prosečnom biraču.

Mislim da barataš stereotipovima koji nemaju veze sa realnošću.
Al je sasvim ok za ovakav bulšit od bloga.
freehand freehand 21:36 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

За сада зна како се добијају избори.

To uopšte nije problem, kad se ovako poogode zvezde, pa to odgovara svim međunarodnim faktorima - svakom iz svojih razloga - kad se pametni pokondire, dobri zaćute, a fukara se dokopa vlasti. Učiće nam deca, ako nas ne bude sramota da im to predočavamo, kakvo je ovo vreme bruke bilo. Čitaćemo jednom kako su izgledali ti sastanci na kojima su zemlju predstavljali Nikolić i njegov i šešeljev vanbračni politički sin i svi njihovi kadrovi.
Ja, realno, ne smem da zamislim šta o nama misle ozbiljni ljudi koji su sa tim bilmezima morali da se sreću i razgovaraju.
deset_slukom deset_slukom 21:59 14.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

Mislim da barataš stereotipovima koji nemaju veze sa realnošću.


OK, verovatno ti imaš neko suvo racionalno objašnjenje za ovdašnje rusofilstvo? Da nije, možda, čežnja za tajkunskim, predatorskim kapitalizmom?
Atomski mrav Atomski mrav 23:17 15.02.2018

Re: Dobre vijesti za Dražu

Učiće nam deca, ako nas ne bude sramota da im to predočavamo, kakvo je ovo vreme bruke bilo.

Unuci će nam pljuvati na slike, sinovi neće smeti jer ćemo još uvek biti živi...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana