Budućnost| Na današnji dan

e, jbg...

zilikaka RSS / 04.03.2018. u 22:04

Al opet, ko zna zašto je to dobro.



Komentari (460)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

narcis narcis 22:08 04.03.2018

ko zna zna

mi ostali će saznamo
aureus aureus 22:23 04.03.2018

Re: ko zna zna

Jeste SNS opet dobio izbore, ali ćete bar od sutra moći da gledate Jovanu i Srđana u jutarnjem programu.
anonymous anonymous 23:51 04.03.2018

Re: ko zna zna

aureus
Jeste SNS opet dobio izbore, ali ćete bar od sutra moći da gledate Jovanu i Srđana u jutarnjem programu.


Postirao sam ti





....evo ti i nešto lepše .



...ko ne poludi , taj nije normalan.
aureus aureus 22:21 04.03.2018

Ne, nije dobro

Ovaj Boris Tadić je stvarno baksuz.
Pridruži se DS-u da ih malo pojača, a oni ostanu ispod cenzusa.
karabasbarabas karabasbarabas 22:29 04.03.2018

Re: Ne, nije dobro

aureus
Ovaj Boris Tadić je stvarno baksuz.
Pridruži se DS-u da ih malo pojača, a oni ostanu ispod cenzusa.

Neka pocivaju u miru.
Ne volim sto moram da kazem ali evo
'ESAM REKO.
Sad kad smo njih smirili mozda u sledecih par decenija dodje neko novi da se nakrade posle ovih crveno crnih.
aureus aureus 22:36 04.03.2018

Re: Ne, nije dobro

'ESAM REKO.

Meni djeluje da im je samo oduzeo glasove, ozbiljno.
Mislim na Borisa Tadića.
Čovjek bi nekako morao da shvati da ga ljudi više ne žele.
On je vjerovatno jedini bivši dvostruki predsjednik države na svijetu koji se ponižava na ovaj način.
freehand freehand 23:58 04.03.2018

Re: Ne, nije dobro

aureus
Ovaj Boris Tadić je stvarno baksuz.
Pridruži se DS-u da ih malo pojača, a oni ostanu ispod cenzusa.

Boris Tadić je večeras održao najbolji kratki poolitički govor u Srbiji u poslednjih pet godina.
DS je izgubio od Đilasa i sopstvene težine: stranka nije mogla da se politički ponizi i stane kao druga liga iza bivšeg predsednika sa kojim se istovremeno imovinski spori i sudi, a koji jedini ima ozbiljnu prepoznatljivost kod građana i upravo njenih birača. Sigurno je da bi ga u skupštini grada podržali da su ušli.
Inače, zastrašujuće je nerazumevanje da ovde ne gubi DS, nego Srbija i društvo čiji je ona prirodan predstavnik, a još je gora spoznaja koliko u mesecima i godinama srozavanja i propadanja svi zajedno gubimo svakim danom na vlasti ove bulumente besprizornika.
aureus aureus 00:15 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

freehand
Inače, zastrašujuće je nerazumevanje da ovde ne gubi DS, nego Srbija i društvo čiji je ona prirodan predstavnik, a još je gora spoznaja koliko u mesecima i godinama srozavanja i propadanja svi zajedno gubimo svakim danom na vlasti ove bulumente besprizornika.

Pa čuješ li da na svakom koraku se ljudi žale da nisu imali za koga da glasaju?
Slažem se da čitava Srbija gubi sa daljim ostankom "ove bulumente besprizornika".
DS je izgubio od Đilasa i sopstvene težine: stranka nije mogla da se politički ponizi i stane kao druga liga iza bivšeg predsednika sa kojim se istovremeno imovinski spori i sudi, a koji jedini ima ozbiljnu prepoznatljivost kod građana i upravo njenih birača.

Mogla je. Prošle godine su stali iza Jankovića, i to je bila ispravna odluka koja im je pomogla da se konsoliduju. Ove godine je mogla stati iza Đilasa i to bi joj dodatno pomoglo. Šutanovac je (po meni) zaustavio pad DS-a i donio nekoliko dobrih odluka, a sad je napravio onu kobnu. Ne samo da nije podržao najjačeg opozicionog kandidata nego se osmjelio da istakne sebe kao kandidata za gradonačelnika iako mu je, iz nekog razloga, lična popularnost u biračkom tijelu vrlo mala.
freehand freehand 00:22 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

Pa čuješ li da na svakom koraku se ljudi žale da nisu imali za koga da glasaju?

Na sitnu buraniju i pokondirene kvaziintelektualce ne obraćam pažnju. To su samo opiljci ostataka političkog ludizma belih listića. Kapriciozni kompleksaši.
Mogla je. Prošle godine su stali iza Jankovića, i to je bila ispravna odluka koja im je pomogla da se konsoliduju. Ove godine je mogla stati iza Đilasa i to bi joj dodatno pomoglo. Šutanovac je (po meni) zaustavio pad DS-a i donio nekoliko dobrih odluka, a sad je napravio onu kobnu. Ne samo da nije podržao najjačeg opozicionog kandidata nego se osmjelio da istakne sebe kao kandidata za gradonačelnika iako mu je, iz nekog razloga, lična popularnost u biračkom tijelu vrlo mala.

Da sam na Šutanovčevom mestu ja to ne bih uradio, na stranu što ne znamo šta se dešavalo iza kulisa. Mnogo je tu neraščišćenih računa, političkih, ličnih a bogami i finansijskih.
A Šutanovcu svaka čast na hrabrosti, to je bio potez kamikaze, al nije ni imao neki izbor. Jebiga, očigledno niko nije ni pomišljao da će se ovaj debakl ovako dogoditi.
Ali evo potencijalne političke kroisti: da ode šef izbornog štaba.
narcis narcis 00:25 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

Ali evo potencijalne političke kroisti: da ode šef izbornog štaba.

a šutanovac da ostane?!?!
pa na sledeće izbore će da osvojite 0,02 glasa
aureus aureus 00:47 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

Da sam na Šutanovčevom mestu ja to ne bih uradio, na stranu što ne znamo šta se dešavalo iza kulisa. Mnogo je tu neraščišćenih računa, političkih, ličnih a bogami i finansijskih.

Jedino što to obične birače nimalo ne interesuje. Oni žele da ih neko izbavi iz ove situacije, a ne da taj neko više vodi računa o partiji nego o njima. Djeluje okrutno prema partiji, ali je tako.

Za dobar dio birača to su ionako - sve ljudi iz iste stranke, Demokratske stranke.
Pa i jesu. Bojan Pajtić je bivši predsjednik DS-a, ali je još uvijek član stranke, a ipak je podržao ne ovog sadašnjeg predsjednika nego drugog bivšeg predsjednika (Đilasa).
Treći bivši predsjednik (Tadić) je podržao sadašnjeg, a neki birači mogu da misle da je to zbog toga što je sadašnji predsjednik jedan od njegovih pulena (prilično tačno) a da Đilasa neće da podrži jer ga je ovaj naslijedio u stranci (praktično smijenio).

Tu, dakle, imaš situaciju da jedna strana (DS i Šutanovac, SDS i Tadić) izgleda kao da vodi računa o stranačkim interesima jer neće da stane uz: 1) drugoplasiranog na predsjedničkim izborima koga su podržali prošle godine, 2) četvrtoplasiranog na predsjedničkim izborima (inače njihove bivše stranačke vedete) i najjačeg opozicionog kandidata - i bivšeg gradonačelnika i predsjednika te stranke!
To tako kad se posloži već sluti na - izborni poraz. On se i desio, mada ga nisam očekivao ovako ubjedljivo.

Žao mi je što su nastradali kvalitetni ljudi na toj listi. Oni se večeras osjećaju maksimalno jadno. Starlete i lažovi 45 posto, a oni 2,5 posto.

I sad će svi da tvrde da je ovo kraj DS-a iako oni i dalje imaju više članova nego svi ti pokreti, strančice, grančice, pojedinci i klinci.
A Vučić će da trlja ruke. Njegov najveći rival kojeg je godinama mljeo, sad je stvarno na koljenima.
freehand freehand 00:56 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

Jedino što to obične birače nimalo ne interesuje. Oni žele da ih neko izbavi iz ove situacije, a ne da taj neko više vodi računa o partiji nego o njima. Djeluje okrutno prema partiji, ali je tako.

Za dobar dio birača to su ionako - sve ljudi iz iste stranke, Demokratske stranke.
Pa i jesu. Bojan Pajtić je bivši predsjednik DS-a, ali je još uvijek član stranke, a ipak je podržao ne ovog sadašnjeg predsjednika nego drugog bivšeg predsjednika (Đilasa).
Treći bivši predsjednik (Tadić) je podržao sadašnjeg, a neki birači mogu da misle da je to zbog toga što je sadašnji predsjednik jedan od njegovih pulena (prilično tačno) a da Đilasa neće da podrži jer ga je ovaj naslijedio u stranci (praktično smijenio).

Tu, dakle, imaš situaciju da jedna strana (DS i Šutanovac, SDS i Tadić) izgleda kao da vodi računa o stranačkim interesima jer neće da stane uz: 1) drugoplasiranog na predsjedničkim izborima koga su podržali prošle godine, 2) četvrtoplasiranog na predsjedničkim izborima (inače njihove bivše stranačke vedete) i najjačeg opozicionog kandidata - i bivšeg gradonačelnika i predsjednika te stranke!
To tako kad se posloži već sluti na - izborni poraz. On se i desio, mada ga nisam očekivao ovako ubjedljivo.

Prekombinovao si, mrzi me da se uplićem u to vrzino kolo.
Inače, običan birač voli da ga lažu, voli da dobije dva litra zejtina, paštetu od Vučića i dve hiljade i da mu obećaju posao za decu i šurnjaju.
E tu je isti qratz Šutanovac, Đilas, Tadić, Pajtić ili Jeremić. Pa i Janković. Oni to da mu nude ne mogu, a kad bi mu ponudili na taj način možda bi dobili pet odsto takvih ali bi izjednačavajući se sa Vučićem izgubili duplo onih normalnih koji misle i drže do istine i etike.
Jukie Jukie 01:12 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

freehand

Inače, običan birač voli da ga lažu, voli da dobije dva litra zejtina, paštetu od Vučića i dve hiljade i da mu obećaju posao za decu i šurnjaju.

I da mu dete bude vukovac
aureus aureus 01:22 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

Na ovim izborima Šutanovac je u odnosu na Đilasa prošao kao Šarlot Pereli (Švedska) u odnosu na Ani Lorak (Ukrajina) 2008. godine na Evroviziji.
Šarlot je imala solidnu pjesmu, ali je obukla skoro istu haljinu kao Ani Lorak ( ). Ani Lorak je, međutim, imala još dopadljiviju pjesmu, a publiku je omađijala i svojim zgodnim tijelom. S druge strane, Šarlot Pereli nije shvatila da su joj najbolje godine prošle pa se potpuno pogrešno obukla (a imala je i one plastične operacije) i naravno da je loše prošla; te godine je bilo nekoliko zgodnih riba, a jedna od njih je čak nosila skoro istu haljinu i samo je potcrtala razliku. Obje su se nadale pobjedi, međutim, dok je Ani Lorak zauzela prihvatljivo drugo mjesto, Šarlot nije mogla da se načudi što je završila na osamnaestom.

Ko ovo razumije, dobiće...
Neće dobiti ništa, šampanjac sam svakako popio.

Drugim riječima, sad se malo igram: poredeći Šutanovca i Đilasa, birači naklonjeni toj strani listom su se opredijelili za Đilasa, ostavljajući Šutanovcu zaista veliku knedlu u grlu.
blogovatelj blogovatelj 04:55 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

a šutanovac da ostane?!?!
pa na sledeće izbore će da osvojite 0,02 glasa



Баш тако. Чеда освојио 0,2%. Пуно ми срце.

Пази ово...

više od stranke Čedomira Jovanovića imaju npr. jedna Ruska stranka, Marko Bastać, Zelena stranka i Pokret obnove kraljevine Srbije, a "daleko" od njih se nalaze Zavetnici sa 0,7 odsto


Нису Србљи луди...

Хајде да поновим по ко зна који пут... Нико није луд да поново гласа за доказане лопове. Партије које такве елиминишу из свог врха имају веће шансе у будућности. Што пре то ураде, боље за њих саме.
aureus aureus 05:16 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

blogovatelj
Баш тако. Чеда освојио 0,2%. Пуно ми срце.

Hmm...
Prije nekoliko dana sjedili su zajedno u studiju Čeda, Šutanovac, Đilas i Vesić.

Na izborima je Šutanovac imao deset puta više glasova od Čede, a Đilas skoro deset puta više od Šutanovca. Đilas je imao, dakle, skoro sto puta više glasova od Čede.

Naravno, Vesić je uzeo oko dva i po puta više glasova od Đilasa.
aureus aureus 05:26 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

Šta rade ovi iz NDMBGD?
Nadam se da ovo ludiranje nije noćas snimljeno.

A Dobrica Veselinović kaže: Hvala svima!
Srce mi je puno, a osećaj iz stomaka kaže - pobeda!




Šta konzumira ova ekipa da mi je znati...

c_h.arlie c_h.arlie 07:06 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

freehand
aureus
Ovaj Boris Tadić je stvarno baksuz.
Pridruži se DS-u da ih malo pojača, a oni ostanu ispod cenzusa.

Boris Tadić je večeras održao najbolji kratki poolitički govor u Srbiji u poslednjih pet godina.
DS je izgubio od Đilasa i sopstvene težine: stranka nije mogla da se politički ponizi i stane kao druga liga iza bivšeg predsednika sa kojim se istovremeno imovinski spori i sudi, a koji jedini ima ozbiljnu prepoznatljivost kod građana i upravo njenih birača. Sigurno je da bi ga u skupštini grada podržali da su ušli.
Inače, zastrašujuće je nerazumevanje da ovde ne gubi DS, nego Srbija i društvo čiji je ona prirodan predstavnik, a još je gora spoznaja koliko u mesecima i godinama srozavanja i propadanja svi zajedno gubimo svakim danom na vlasti ove bulumente besprizornika.

Jok - mi ništa ne razumemo, pa ćeš to ti da nam objasniš !?
Usput - jebem takvo preduzeće !
c_h.arlie c_h.arlie 07:09 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

freehand
Jedino što to obične birače nimalo ne interesuje. Oni žele da ih neko izbavi iz ove situacije, a ne da taj neko više vodi računa o partiji nego o njima. Djeluje okrutno prema partiji, ali je tako.

Za dobar dio birača to su ionako - sve ljudi iz iste stranke, Demokratske stranke.
Pa i jesu. Bojan Pajtić je bivši predsjednik DS-a, ali je još uvijek član stranke, a ipak je podržao ne ovog sadašnjeg predsjednika nego drugog bivšeg predsjednika (Đilasa).
Treći bivši predsjednik (Tadić) je podržao sadašnjeg, a neki birači mogu da misle da je to zbog toga što je sadašnji predsjednik jedan od njegovih pulena (prilično tačno) a da Đilasa neće da podrži jer ga je ovaj naslijedio u stranci (praktično smijenio).

Tu, dakle, imaš situaciju da jedna strana (DS i Šutanovac, SDS i Tadić) izgleda kao da vodi računa o stranačkim interesima jer neće da stane uz: 1) drugoplasiranog na predsjedničkim izborima koga su podržali prošle godine, 2) četvrtoplasiranog na predsjedničkim izborima (inače njihove bivše stranačke vedete) i najjačeg opozicionog kandidata - i bivšeg gradonačelnika i predsjednika te stranke!
To tako kad se posloži već sluti na - izborni poraz. On se i desio, mada ga nisam očekivao ovako ubjedljivo.

Prekombinovao si, mrzi me da se uplićem u to vrzino kolo.
Inače, običan birač voli da ga lažu, voli da dobije dva litra zejtina, paštetu od Vučića i dve hiljade i da mu obećaju posao za decu i šurnjaju.
E tu je isti qratz Šutanovac, Đilas, Tadić, Pajtić ili Jeremić. Pa i Janković. Oni to da mu nude ne mogu, a kad bi mu ponudili na taj način možda bi dobili pet odsto takvih ali bi izjednačavajući se sa Vučićem izgubili duplo onih normalnih koji misle i drže do istine i etike.

Ooooo - Bože !
Dokle više ova lupardanja !?
Strašno !
c_h.arlie c_h.arlie 07:10 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

blogovatelj
a šutanovac da ostane?!?!
pa na sledeće izbore će da osvojite 0,02 glasa



Баш тако. Чеда освојио 0,2%. Пуно ми срце.

Пази ово...

više od stranke Čedomira Jovanovića imaju npr. jedna Ruska stranka, Marko Bastać, Zelena stranka i Pokret obnove kraljevine Srbije, a "daleko" od njih se nalaze Zavetnici sa 0,7 odsto


Нису Србљи луди...

Хајде да поновим по ко зна који пут... Нико није луд да поново гласа за доказане лопове. Партије које такве елиминишу из свог врха имају веће шансе у будућности. Што пре то ураде, боље за њих саме.

Saglasan !
vcucko vcucko 07:54 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

aureus
Na ovim izborima Šutanovac je u odnosu na Đilasa prošao kao Šarlot Pereli (Švedska) u odnosu na Ani Lorak (Ukrajina) 2008. godine na Evroviziji.


A setio si me, jeste bila neka izoperisana bakica from scandinavia. Pa sam pogledao na istom mestu, ne valja ni da se poredi.
Ani!
maksa83 maksa83 08:04 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

Prije nekoliko dana sjedili su zajedno u studiju Čeda, Šutanovac, Đilas i Vesić.

Ovo zvuči kao početak nekog vica...

Naravno, Vesić je uzeo oko dva i po puta više glasova od Đilasa.

Nije Vesić ništa uzeo.
freehand freehand 08:17 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

Ko ovo razumije, dobiće...

Iz besmislenog poređenja ne množe se izvesti smislen zaključak.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:20 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

aureus
Ovaj Boris Tadić je stvarno baksuz.
Pridruži se DS-u da ih malo pojača, a oni ostanu ispod cenzusa.


смијем се цијели дан, покушавам да се сијетим гђе сам виђео овај комијентар, а оно Ђетићу напис'о...

зафркавам се, али није толика драма, commie-ДС је отпао од Сцене, реформисани, capital-leaning ДС је прошао релативно океј, спрам медијске блокаде (25 посто Ђ+Ш); вероватно је Вучко накрао мало гласова још, па виртуалних 1600000 гласача у БГ-у. добиће га на следећим изборима, а можда и commie-део сазри па престане да се револуционаши по Мрежи и тера електорат од себе.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:20 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

aureus
Ovaj Boris Tadić je stvarno baksuz.
Pridruži se DS-u da ih malo pojača, a oni ostanu ispod cenzusa.


смијем се цијели дан, покушавам да се сијетим гђе сам виђео овај комијентар, а оно Ђетићу напис'о...

зафркавам се, али није толика драма, commie-ДС је отпао од Сцене, реформисани, capital-leaning ДС је прошао релативно океј, спрам медијске блокаде (25 посто Ђ+Ш); вероватно је Вучко накрао мало гласова још, па виртуалних 1600000 гласача у БГ-у. добиће га на следећим изборима, а можда и commie-део сазри па престане да се револуционаши по Мрежи и тера електорат од себе.
nsarski nsarski 12:21 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

Ovo zvuči kao početak nekog vica...

Ne, vic je sledeći (jedna od beskrajnih varijanti): Ulaze u bar Srbin, Hrvat i Musliman. A kelner ih pita: "What is this, some kind of a joke?!"

Znači, da se vratimo na temu, ulaze u narečenu kafanu Č., Š., Đ., i V., a kelner kaže: "Šta je bre ovo - neko zahebavanje?!"

End joke.
aureus aureus 12:35 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

vcucko
A setio si me, jeste bila neka izoperisana bakica from scandinavia. Pa sam pogledao na istom mestu, ne valja ni da se poredi.

I ti se slažeš gosn vcucko?
Je li da je Šarlot baš loše prošla iako nije imala tako lošu pjesmu?

Ona je inače pobijedila na Evroviziji devet godina ranije, sa ovom pjesmom:



Onda se vratila devet godina kasnije i ovo je bio njen nastup:

maksa83 maksa83 12:44 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

Je li da je Šarlot baš loše prošla iako nije imala tako lošu pjesmu?

Je l' to ova dole?

Oz-bi-ljan biceps...

aureus aureus 12:46 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

афркавам се, али није толика драма, commie-ДС је отпао од Сцене, реформисани, capital-leaning ДС је прошао релативно океј, спрам медијске блокаде (25 посто Ђ+Ш); вероватно је Вучко накрао мало гласова још, па виртуалних 1600000 гласача у БГ-у. добиће га на следећим изборима, а можда и commie-део сазри па престане да се револуционаши по Мрежи и тера електорат од себе.

Nije najveća nevolja što je DS pukao nego što u međuvremenu njihovo mjesto nije uspjela da zauzme nijedna organizovana stranka.
Ti sad imaš slučaj da su dva najjača opozicionara Đilas i Janković. Janković vodi pokret koji je obično udruženje građana sa vrlo malo članova i sa desetak kancelarija u Srbiji (eto koliko je proširio mrežu za sve ove mjesece) a Đilas je - pojedinac, nema nikakvu stranku iza sebe.
A u Beogradu imaš ove mladunce koji slave to što su pukli na izborima.
Od sredstava posjeduju jedan automobil.

E baš takvu opoziciju je Vučić htio da ima protiv sebe. Sa nekakvim pojedincima i udruženjima. Na tome je dugo i istrajno radio, a pomogli su mu birači koji su nasjeli na staru radikalsku priču o lopovima i na stav da nam nisu potrebne stranke. Tako imaš, recimo, Lokalni front iz Kraljeva koji je potekao u tom gradu, tu je najaktivniji, a koji ima parolu "bez stranaka, bez lidera". I ono - nema kompromisa, nema ovoga, nema onoga. I imaju u svom Kraljevu šest posto podrške.

Rekoh prošle godine: kao da na Vermaht jurišaš sa Čvorovićevim trojkama.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:02 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

Па-а, није мени лоша та краљевачка прича. А странчари/партијаши србијанско-војвођански су, мени лично барем, оградили сваку помисао о приближавању политици. Тако да, док порикањавају сви од 1965. низбрдо а да су још у политици (или, хуманије, повуку се у савете и/или пензије), клинци и покрети мало сазре и увежу се и организују боље, постану националниjи и локалнији, са добрим везама напољу а Западу се смучи Вучко; можда још и буде демократија од нас.

karabasbarabas karabasbarabas 14:53 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

freehand
aureus
Ovaj Boris Tadić je stvarno baksuz.
Pridruži se DS-u da ih malo pojača, a oni ostanu ispod cenzusa.

Boris Tadić je večeras održao najbolji kratki poolitički govor u Srbiji u poslednjih pet godina.
DS je izgubio od Đilasa i sopstvene težine: stranka nije mogla da se politički ponizi i stane kao druga liga iza bivšeg predsednika sa kojim se istovremeno imovinski spori i sudi, a koji jedini ima ozbiljnu prepoznatljivost kod građana i upravo njenih birača. Sigurno je da bi ga u skupštini grada podržali da su ušli.
Inače, zastrašujuće je nerazumevanje da ovde ne gubi DS, nego Srbija i društvo čiji je ona prirodan predstavnik, a još je gora spoznaja koliko u mesecima i godinama srozavanja i propadanja svi zajedno gubimo svakim danom na vlasti ove bulumente besprizornika.


Oho, evo ga onaj! Jesi sacuvao skrinsot one poruke kad sam rekao da posle izbora saranjujemo rahmetli DS?

I i dalje ista prica, kriv narod, kriv djilas, kriv vucic.
Sami ste krivi jarane, najdobronamernije kazem. Ne mozes onako s pola guza da se suprotstavis ovom SRS na steroidima. Sa kostunjicom je mozda i moglo.
Lezali ste na kanabetu i cekali da vas pozovu na RTS a onda tamo prdili kao uvredjene sobarice.

Ne ide tako. Mora da se grize, radi, svaki dan, dva meseca ranije. Lepo vam je rekao Vucic ali ne slusate.

To mora da shvati ko god misli da nasledi ovaj snsvermaht.
Kraja Kraja 15:04 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

normalnih koji misle i drže do istine i etike


...zna li se broj preletacima iz ds-a u sns, kad smo kod istine i etike...???
...vise etike...
...ne mislim na "obicno" clanstvo, vec na ex-rukovodece ljude diljem srbije...

"Izostanak bilo kakvih sankcija, sem simboličnih, poput isključenja iz stranke (što po pravilu nema nikakvu svrhu, u suprotnom preletači ne bi menjali stranu), znači da ovaj problem neće nestati sve dok ne bude promenjen sam izborni sistem."

(istinomer)

preletaci - mapa
freehand freehand 16:07 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

...zna li se broj preletacima iz ds-a u sns, kad smo kod istine i etike...???
...vise etike...
...ne mislim na "obicno" clanstvo, vec na ex-rukovodece ljude diljem srbije...

Valjda ste vodili evidenciju vi što ste ih dočekivali?
Inače, kada smo kod etike - to je ono što razdvaja preletače od onih koji to nisu. Ali nemoj se time opterećivati, svakako etika nije ono što te zaista interesuje.
Kraja Kraja 16:34 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

Valjda ste vodili evidenciju vi što ste ih dočekivali?



...na pitanje nisi odgovorio, kao i obicno...

...stranku vam je napustila gomila rukovodeceg kadra, za koju ti sada tvrdis da su ljudi bez etike...
...kad ste ih postavljali na ta mesta niste to primetili...???
...po kom kriterijumu ste ih birali...???

...ali, u pravu si, s tobom o etici je besmisleno...
...ti si samo bezobrazan...
freehand freehand 16:40 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro


...na pitanje nisi odgovorio, kao i obicno...

...stranku vam je napustila gomila rukovodeceg kadra, za koju ti sada tvrdis da su ljudi bez etike...
...kad ste ih postavljali na ta mesta niste to primetili...???
...po kom kriterijumu ste ih birali...???

...ali, u pravu si, s tobom o etici je besmisleno...
...ti si samo bezobrazan...

Ama ne. Bezobrazan si ti, ili glup. Mada je najverovatnije i jedno i durgo.
Da nisi primetio bi da ti samo odgovaram istom merom i na isti način. Ali to je za vas tamo karakteristično.
Inače, sa bezobraznim glupanderima o etici ne rasrpavljam, mahom zato što nisu u stanju da skapiraju pročitano, čak i kad imaju volju (i dozviolu).
Kraja Kraja 17:30 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

...jadno...

...kao da slusam slinu...
...postavi mu se pitanje, a on uporno ponavlja napisani mu tekst...
...dve reci, tri uvrede...


....................................................................
eloy eloy 19:10 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

Ove godine je mogla stati iza Đilasa i to bi joj dodatno pomoglo. Šutanovac je (po meni) zaustavio pad DS-a i donio nekoliko dobrih odluka, a sad je napravio onu kobnu. Ne samo da nije podržao najjačeg opozicionog kandidata nego se osmjelio da istakne sebe kao kandidata za gradonačelnika iako mu je, iz nekog razloga, lična popularnost u biračkom tijelu vrlo mala.


lična,lična,lična,Lična,lična

lična,lična,lična,lična,lična,Lična,lična

lična,lična,lična,Lična,lična


lična,lična,lična,Lična,lična


lična,lična,lična,Lična,lična..........
aureus aureus 20:55 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

eloy

lična,lična,lična,Lična,lična

lična,lična,lična,lična,lična,Lična,lična

lična,lična,lična,Lična,lična


lična,lična,lična,Lična,lična


lična,lična,lična,Lična,lična..........

Ovo je primjećena intervencija.
eloy eloy 23:22 05.03.2018

Re: Ne, nije dobro

Ovo je primjećena intervencija


Kraja Kraja 01:13 06.03.2018

Re: Ne, nije dobro

Botino - paljba. Slina ti he brat po botovanju.



...demokratska etika...???
aureus aureus 09:29 06.03.2018

Re: Ne, nije dobro

maksa83
Naravno, Vesić je uzeo oko dva i po puta više glasova od Đilasa.

Nije Vesić ništa uzeo.
Nije, ali morao sam da budem dosljedan. Jesam ja kriv što u studiju nije sjedio Vučić?
niccolo niccolo 22:22 04.03.2018

Nije dobro ni za šta

ne treba se zavaravati. Ali to je ono što Srbija želi, ne možeš pomoći narkomanu ako on to sam ne želi...
aureus aureus 22:23 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

Upravo tako.
narcis narcis 22:27 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

niccolo
ne treba se zavaravati. Ali to je ono što Srbija želi, ne možeš pomoći narkomanu ako on to sam ne želi...

pa sad, prvo nisi preduzeo ništa da uapsiš dilere i pušere a posle se ljutiš što su se odali drozi, neće biti da su samo narkomani krivi, ima nešto i u atmosferi.
tasadebeli tasadebeli 22:47 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

niccolo

ne treba se zavaravati. Ali to je ono što Srbija želi,



Па... Изгледа, како ствари стоје, да Србија не жели да иде више на изборе.

Смучили су јој се. Толики избори. Србији.

Ево, и Драгољуб ти лепо каже:

neće biti da su samo narkomani krivi, ima nešto i u atmosferi.




niccolo niccolo 22:49 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

Ево, и Драгољуб ти лепо каже:

Ajd, ne bilo vam zapoveđeno, elaborirajte, nisam siguran da razumem šta želite istaći.
tasadebeli tasadebeli 22:55 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

niccolo
Ево, и Драгољуб ти лепо каже:

Ajd, ne bilo vam zapoveđeno, elaborirajte, nisam siguran da razumem šta želite istaći.



Објасниће ти Драгољуб.

Мене нешто мрзи.
niccolo niccolo 22:57 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

Bez brige, očekivao sam takav odgovor.
Jukie Jukie 22:57 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

Pa sutra ćeš morati da objašnjavaš deci kad te pitaju, bolje vežbaj odgovaranje na pitanja
narcis narcis 22:57 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

niccolo
Ево, и Драгољуб ти лепо каже:

Ajd, ne bilo vam zapoveđeno, elaborirajte, nisam siguran da razumem šta želite istaći.

aj ne zajebavaj, nisi ti neobavešteni koštunica.
sem ovih patkastih žutaća svi ostali su sa ogromnim repovima , svi su imali vlast da apse dilere i pušere a nisu. i sad oće da leče narkomane na suvo. kao nema veze što tad nismo jurili narko mafiju evo sag ćemo, samo nas izaberite i verujte nam na reč.
to glasanje za manje zlo je istrošeno, ono ja da sam nedajbože beogradžanin izašo bih pa bi glasao levom rukom za najmanje zlo i onog za kog bih predvideo da ima veće šamse, al malo je mene u beogradu, a i šire , do tokija i milvokija sa presecanjem u aljaski.
ne mož da seješ trnje a žanješ ruže.
tasadebeli tasadebeli 23:01 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

niccolo
Bez brige, očekivao sam takav odgovor.



Па што си онда уопште питао?


narcis

aj ne zajebavaj, nisi ti neobavešteni koštunica.
sem ovih patkastih žutaća svi ostali su sa ogromnim repovima , svi su imali vlast da apse dilere i pušere a nisu. i sad oće da leče narkomane na suvo. kao nema veze što tad nismo jurili narko mafiju evo sag ćemo, samo nas izaberite i verujte nam na reč.





to glasanje za manje zlo je istrošeno, ono ja da sam nedajbože beogradžanin izašo bih pa bi glasao levom rukom za najmanje zlo i onog za kog bih predvideo da ima veće šamse, al malo je mene u beogradu, a i šire , do tokija i milvokija sa presecanjem u aljaski.
ne mož da seješ trnje a žanješ ruže.






to glasanje za manje zlo je istrošeno,

ne mož da seješ trnje a žanješ ruže.






П.С. - Вечерас сам био у друштву од 10-12 људи. Сви пљују по Вучићу и СНС, свима је мука од њих. Сви до једног.

А само двојица од њих 10-12 су изашла данас да гласају.

(И верујем да је истина то што кажу јер их добро познајем.)


Изгледа, како ствари стоје, да Србија не жели да иде више на изборе.

Смучили су јој се. Толики избори. Србији.
niccolo niccolo 23:01 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

aj ne zajebavaj

Pravo da ti kažem, nisam od tebe ni očekivao objašnjenje - jer sam razumeo šta hoćeš da kažeš. Ali mi se nekako čini da je Tasa imao nešto sasvim drugo na umu, pa rek'o da probam iako nisam nešto bio uveren da će reći...
narcis narcis 23:03 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

niccolo
aj ne zajebavaj

Pravo da ti kažem, nisam od tebe ni očekivao objašnjenje - jer sam razumeo šta hoćeš da kažeš. Ali mi se nekako čini da je Tasa imao nešto sasvim drugo na umu, pa rek'o da probam iako nisam nešto bio uveren da će reći...

pa što si me kvotovao , osetio sam se prozvanim
niccolo niccolo 23:06 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

pa što si me kvotovao , osetio sam se prozvanim

Da parafraziram mladog Džordža Vašingtona u crtanom filmu sa Perom Detlićem, ja ne umem da lažem, Tasa je prvi počeo sa kvotovanjem.


Mada, s jednim nisam saglasan. Ono o trnju i ružama - vidiš kako snsu to odlično ide.
Jukie Jukie 23:08 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

narcis

sem ovih patkastih žutaća svi ostali su sa ogromnim repovima

narcis narcis 23:15 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

Mada, s jednim nisam saglasan. Ono o trnju i ružama - vidiš kako snsu to odlično ide.

e to je već stvar percepcije, šta je za tebe trnje a šta za snsovca ruža.
kao što nam nisu stomaci isti tako nam ni svest nije ista.stvar je u tome što akademski građani srbije nemaju slih za neakademski ostatak srbije i što u svom uznesenju ne vidi da je on manjinski deo a potpuno ignoriše pravo na postojanje onog većeg i 'glupljeg', po njima, dela.
treće i u akademskom delu ima buzdovana koji nisu niša manje glupi od glupih a sns ima sens za baš taj deo građana srbije.
što reče pesma
'neuznosi se zone'
tasadebeli tasadebeli 23:15 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

niccolo
aj ne zajebavaj

Pravo da ti kažem, nisam od tebe ni očekivao objašnjenje - jer sam razumeo šta hoćeš da kažeš. Ali mi se nekako čini da je Tasa imao nešto sasvim drugo na umu, pa rek'o da probam iako nisam nešto bio uveren da će reći...



Па лоше ти се учинило.

Али нема везе, биће ти то поштовање са учитавањем увек узвраћено истом мером.


Mada, s jednim nisam saglasan. Ono o trnju i ružama - vidiš kako snsu to odlično ide.


С којим процентом бирачког списка?

Пази, не с којим процентом изашлих на изборе, него са којим процентом бирачког списка?

Од преподнева објављују као папагаји сви медији да је излазност мала. Као да им је жеља да убеде људе да не изађу на изборе. Отприлике, ето видите колико њих нијее изашло. Немојте да вам због тога уопште буде непријатно.

А опозиционе странке се све време понашају као они ликови из Чаплиновог дикататора што пребацују новчић један другоме у тањир.

Како би ти то назвао него атмосфером, што рече Драгољуб?


neće biti da su samo narkomani krivi, ima nešto i u atmosferi.
narcis narcis 23:16 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

Jukie
narcis

sem ovih patkastih žutaća svi ostali su sa ogromnim repovima


u svakoj porodici ima izroda.
tasadebeli tasadebeli 23:19 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

narcis
Mada, s jednim nisam saglasan. Ono o trnju i ružama - vidiš kako snsu to odlično ide.

e to je već stvar percepcije, šta je za tebe trnje a šta za snsovca ruža.
kao što nam nisu stomaci isti tako nam ni svest nije ista.stvar je u tome što akademski građani srbije nemaju slih za neakademski ostatak srbije i što u svom uznesenju ne vidi da je on manjinski deo a potpuno ignoriše pravo na postojanje onog većeg i 'glupljeg', po njima, dela.
treće i u akademskom delu ima buzdovana koji nisu niša manje glupi od glupih a sns ima sens za baš taj deo građana srbije.
što reče pesma
'neuznosi se zone'






Све потписујем, Драгољубе!

А за ово

stvar je u tome što akademski građani srbije nemaju slih za neakademski ostatak srbije i što u svom uznesenju ne vidi da je on manjinski deo a potpuno ignoriše pravo na postojanje onog većeg i 'glupljeg', po njima, dela.
treće i u akademskom delu ima buzdovana koji nisu niša manje glupi od glupih a sns ima sens za baš taj deo građana srbije.



опет


.
anonymous anonymous 23:22 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

tasadebeli


Изгледа, како ствари стоје, да Србија не жели да иде више на изборе.

Смучили су јој се. Толики избори. Србији.


Grešiš Taso.

Nisu se ljudima smučili izbori.
Smučile su im se ....iste face.

I ono što oni zovu " politikom "

A ŠTO JE NEŠTO SASVIM DRUGO.



Ajd, malo za veselje.
niccolo niccolo 23:24 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

e to je već stvar percepcije, šta je za tebe trnje a šta za snsovca ruža.

Pa onda je i u odnosu na ove druge stvar percepcije šta je trnje a šta ruža. Ali je zanimljivo da za snsovca nešto što je od snsa je ruža, dok mu je ta ista stvar od onih pre trnje. Čime se to objašnjava?
narcis narcis 23:31 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

niccolo
e to je već stvar percepcije, šta je za tebe trnje a šta za snsovca ruža.

Pa onda je i u odnosu na ove druge stvar percepcije šta je trnje a šta ruža. Ali je zanimljivo da za snsovca nešto što je od snsa je ruža, dok mu je ta ista stvar od onih pre trnje. Čime se to objašnjava?

imam osećaj da me zajebavaš, ko da me navlačiš podpitanjima, a to ne očekujem od tebe
tasadebeli tasadebeli 23:32 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

anonymous

Nisu se ljudima smučili izbori.
Smučile su im se ....iste face.

I ono što oni zovu " politikom "



Па да, то је много прецизније речено У праву си.

А оно што ме највише ту брине:

И римском народу су, на крају, досадиле античке вредности, више су му се допадале удобности једноставног ропства и мира.

Како су сами Римљани признали, у њиховој слободи се налазио зачетак њихове сопствене пропасти


tasadebeli tasadebeli 23:34 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

narcis
niccolo
e to je već stvar percepcije, šta je za tebe trnje a šta za snsovca ruža.

Pa onda je i u odnosu na ove druge stvar percepcije šta je trnje a šta ruža. Ali je zanimljivo da za snsovca nešto što je od snsa je ruža, dok mu je ta ista stvar od onih pre trnje. Čime se to objašnjava?

imam osećaj da me zajebavaš, ko da me navlačiš podpitanjima, a to ne očekujem od tebe






Па не зарађује без разлога он свој хлеб као адвокат.
niccolo niccolo 23:35 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

imam osećaj da me zajebavaš, ko da me navlačiš podpitanjima, a to ne očekujem od tebe

Pa ne, zaista to pitam - ako je teza da su ovi prethodni posejali trnje i da sad ne mogu da žanju ruže, kako to da ovi seju ruže radeći gore stvari nego što su radili ovi prethodni?
narcis narcis 23:46 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

niccolo
imam osećaj da me zajebavaš, ko da me navlačiš podpitanjima, a to ne očekujem od tebe

Pa ne, zaista to pitam - ako je teza da su ovi prethodni posejali trnje i da sad ne mogu da žanju ruže, kako to da ovi seju ruže radeći gore stvari nego što su radili ovi prethodni?

zajebavaš, ti si gimnazijalac, učio si logiku i socijologiju, nisi činimi se balavac pa da si učio marksizam. a sa tim znanjem moraš da budeš svestan da judi imaju različit pogled na svet i da različito doživljavaju istu stvar.
sve što ti nazivaš trnjem za snsovca su ruže
kad sam svog prijatelja snsovca pitao kako to može da ministar bude sa srednjom školom njegov odgovor je bio 'snašo se'
e tim ljudima je potreban i mimnistar i precednik koji ume da se snađe a ne onaj koji će da sankcioniše snalaženje. čuveno veljino kraduckanje.

to je onaj palanački mentalitet koji je dominantan u srbiji al se 'gražđani' bacaju o patos kad im ga spomeneš.
svi se mi ovde šetamo u kraljevom novom odelu i bacamo govna na onog ko kaže da smo goli.
svako ko pokuša da dobronamerno kritikuje naše mane odmah proglašavamo za komunjaru i stranog plaćenika.
svaka samokriika je nepoželjna i ti se čudiš kako je nekom trnje ruža drugom ruža transgmo urota sa zapada.
niccolo niccolo 23:48 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

e tim ljudima je potreban i mimnistar i precednik koji ume da se snađe a ne onaj koji će da sankcioniše snalaženje.

I sad se vratismo na moj prvi komentar.
narcis narcis 23:51 04.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

niccolo
e tim ljudima je potreban i mimnistar i precednik koji ume da se snađe a ne onaj koji će da sankcioniše snalaženje.

I sad se vratismo na moj prvi komentar.

to je većinska srbija, a nema ko da tu nešto promeni, nisu uspeli ni komunisti onomad.
nask nask 00:44 05.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

nisu uspeli ni komunisti onomad


Ne bih se složio, dok su komunisti bili na vlasti cela Srbija bila za komunizam, kako za ideju tako i za sistem vladanja. Ideje i ideali su danas drugi ali je sistem vladanja ostao isti. Voli naš narod tako.
blogovatelj blogovatelj 05:04 05.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

Nisu se ljudima smučili izbori.
Smučile su im se ....iste face.


Тако је. И онда Тасе кукају на демократију. Ово што Србија има није видело демократију. Основна ствар демократије је одлазак онога ко изгуби. То прво важи за ниво месне заједнице, па онда даље за све више нивое, све до оног највишег. Ова опозициона говеда мисле да су људи кретени да гласају за њих, е да би могли још једном да се накраду.
tasadebeli tasadebeli 09:26 05.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

blogovatelj

И онда Тасе кукају на демократију.






'Оће та Канада да удари у главу, 'оће!

А немаш нападе епСилепсије?





(Е, јебем ти толике функционално неписмене будале рођене у Србији који се представљају као изузетно паметни, а овамо се продају за динар и по!

Такви нам предводе сваку "демократску промену" у последњих 30 година

Зато смо и доспели овде где смо доспели. )
anonymous anonymous 09:44 05.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

blogovatelj
Nisu se ljudima smučili izbori.
Smučile su im se ....iste face.


Тако је. И онда Тасе кукају на демократију. Ово што Србија има није видело демократију. Основна ствар демократије је одлазак онога ко изгуби. То прво важи за ниво месне заједнице, па онда даље за све више нивое, све до оног највишег. Ова опозициона говеда мисле да су људи кретени да гласају за њих, е да би могли још једном да се накраду.


Tako je Blogi.

Ponekad i ti i ja slično razmišljamo.



Ako gubitak izbora rezultira ostavkama ključnih, ofucanih faca u opoziciji - mi smo izbore dobili.

Za sada što se mene tiče, moji nisu izgubili, ali ni pobedili.


narcis narcis 09:58 05.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

nask
nisu uspeli ni komunisti onomad


Ne bih se složio, dok su komunisti bili na vlasti cela Srbija bila za komunizam, kako za ideju tako i za sistem vladanja. Ideje i ideali su danas drugi ali je sistem vladanja ostao isti. Voli naš narod tako.

ne radi se o tome da li su ili nisu bili, već o tome da su nesvesno bušili sistem svojom koruptivnom svešću i istrajavanju na inatu.
to komunisti nisu uspeli da promene, ne znam da li su znali za taj problem ali su mislili da će samo da se promeni ili ga nisu bili svesni uopšte.
švedžani, novegani i danci nisu za komunizam ali im nije smetalo da preuzmu kompletnu socijalnu ideju države od komunista i sprovedu u delo.
a mi smo doveli sebe do toga da ti je potrebna veza da bi otišo u klozet.
vcucko vcucko 10:38 05.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

narcis

ali su mislili da će samo da se promeni ili ga nisu bili svesni uopšte.
švedžani, novegani i danci nisu za komunizam ali im nije smetalo da preuzmu kompletnu socijalnu ideju države od komunista i sprovedu u delo.
a mi smo doveli sebe do toga da ti je potrebna veza da bi otišo u klozet.

Da. Ali to je obostrana ljubav
Narod je u osnovi tako navikao, u tome se snalazi i sa godinama (vekovima...) je došao do stadijuma da to voli. Ko ne voli ili se ne snalazi, ode.
Komunisti u osnovi nisu bili gadljivi ljudi. Pa su narodu taj način omogućili i negovali. Jer su znali da narod neće da ih dira, dok može (ili bar ima iluziju) da je zajeb'o državu za neku siću (neki porez, račun za struju, blejačko radno mesto, bilo šta).
Problem je (između ostalih), što narod i dalje čeka nekog Mesiju (bio Tito pa Sloba pa DOS sad AV, konačno EU kao krunski Messiah) koji će to da mu omogući: da kraducka, što reko Velja, a da se međusobno ne diraju. A sponzora sve manje i zakeraju. Jbg.
narcis narcis 11:08 05.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

Komunisti u osnovi nisu bili gadljivi ljudi. Pa su narodu taj način omogućili i negovali. Jer su znali da narod neće da ih dira, dok može (ili bar ima iluziju) da je zajeb'o državu za neku siću (neki porez, račun za struju, blejačko radno mesto, bilo šta).

desilo se da umesto da komunizam promeni čovekačovek je promenio komunizam.
desilo se da sve one mane protiv kojih je stvoren komunizam postanu i mane komunizma.
Milan Novković Milan Novković 11:04 06.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

tasadebeli
...

П.С. - Вечерас сам био у друштву од 10-12 људи. Сви пљују по Вучићу и СНС, свима је мука од њих. Сви до једног.

А само двојица од њих 10-12 су изашла данас да гласају.

(И верујем да је истина то што кажу јер их добро познајем.)
...

Srpska posla

Nači šta smo imali, sad kad uskoro krenemo da modeliramo AI Srbina

- Udri bližnjega svoga - mislim, to je za njegovo dobro, preventiva. Ako se pokaže da nije kriv pa ok, uvek mogu N dana normalno i prijateljski da komuniciram sa njim.

- Sliku svoju ljubi - moramo, vidi prethodnu tačku, ako me/nas ionako svi po defaultu kvrckaju moramo psisi svojoj da povratimo neki respekt, mojo i ostale ravnoteže

- Samoživi - ko bi se zezao sa snegovima, glasanjima i ostalim radnim akcijama kad je kod kuće toplo, a Internet brz i živahan, imamo materijala za udaranje nepresušnbog

- Udri druge u grupi sa (privremenim) pajtosima - bolji je risk adjusted return on investment

- Udri sve (pročitaj The Three Body Problem pre toga ako ti trebaju moralne, nemoralne i 50 shades of grey osnove)

- Radi sam - ako se nešto uradi sve je moje, ovo je zicer u stvari

- Bolje 100 Evra u ruci nego 1,000 na grani - nebitno gde je grana, ko bi se pored svih ostalih ozbiljnih stvari još botanikom bavio

- Varaj - da ne bi bio prevaren

- Laži, samog sebe prvenstveno - laži uvek garantuju neku sitnu udobnost, neudobno je za mlađe naraštaje

- Nedaj nikome ništa - ko zna kad će ti zatrebati

- Zaokruži ciklus kratkim odlaskom u kafanu, igre bez granica, pa trk kući da nastavimo gde smo stali
tasadebeli tasadebeli 13:52 06.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

Milan Novković
tasadebeli
...

П.С. - Вечерас сам био у друштву од 10-12 људи. Сви пљују по Вучићу и СНС, свима је мука од њих. Сви до једног.

А само двојица од њих 10-12 су изашла данас да гласају.

(И верујем да је истина то што кажу јер их добро познајем.)
...

Srpska posla

Nači šta smo imali, sad kad uskoro krenemo da modeliramo AI Srbina

- Udri bližnjega svoga - mislim, to je za njegovo dobro, preventiva. Ako se pokaže da nije kriv pa ok, uvek mogu N dana normalno i prijateljski da komuniciram sa njim.

- Sliku svoju ljubi - moramo, vidi prethodnu tačku, ako me/nas ionako svi po defaultu kvrckaju moramo psisi svojoj da povratimo neki respekt, mojo i ostale ravnoteže

- Samoživi - ko bi se zezao sa snegovima, glasanjima i ostalim radnim akcijama kad je kod kuće toplo, a Internet brz i živahan, imamo materijala za udaranje nepresušnbog

- Udri druge u grupi sa (privremenim) pajtosima - bolji je risk adjusted return on investment

- Udri sve (pročitaj The Three Body Problem pre toga ako ti trebaju moralne, nemoralne i 50 shades of grey osnove)

- Radi sam - ako se nešto uradi sve je moje, ovo je zicer u stvari

- Bolje 100 Evra u ruci nego 1,000 na grani - nebitno gde je grana, ko bi se pored svih ostalih ozbiljnih stvari još botanikom bavio

- Varaj - da ne bi bio prevaren

- Laži, samog sebe prvenstveno - laži uvek garantuju neku sitnu udobnost, neudobno je za mlađe naraštaje

- Nedaj nikome ništa - ko zna kad će ti zatrebati

- Zaokruži ciklus kratkim odlaskom u kafanu, igre bez granica, pa trk kući da nastavimo gde smo stali



Аууу, па ни сам не бих себи боље саставио аутобиографију!

Само да ставим до знања да сам прочитао и да подржавам.









П.С. - Пссст, међу нама...





Milan Novković Milan Novković 14:25 06.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

tasadebeli
...

Аууу, па ни сам не бих себи боље саставио аутобиографију!

...

Ja sam, gde sam se setio, stavljao prvo lice jednine - da ne bi sluajno neko pomislio da se "njemu" obraćam

Al grešim dok pišem, pa evo, pod zakletvom - ja sam prvi i subjekat i objekat u ovom zezanju, pa tek zamnom idu braća i sestre iz regiona i šire
tasadebeli tasadebeli 22:26 06.03.2018

Re: Nije dobro ni za šta

Milan Novković
tasadebeli
...

Аууу, па ни сам не бих себи боље саставио аутобиографију!

...

Ja sam, gde sam se setio, stavljao prvo lice jednine - da ne bi sluajno neko pomislio da se "njemu" obraćam

Al grešim dok pišem, pa evo, pod zakletvom - ja sam prvi i subjekat i objekat u ovom zezanju, pa tek zamnom idu braća i sestre iz regiona i šire



Нема везе, опис сам осетио баш некако блиским, скоро потпуно срођеним...


michiganac michiganac 22:27 04.03.2018

Prijedlog:

- da se uvede kategorija 'no buducnost', do momenta kad i b92-blogostranice proguta crna rupa





Atribut 'dobro' je danas validno upotrebljiv samo uz ime Ivane, nikako uz sav ostali pretpostavljeni kontekst.
Jukie Jukie 22:47 04.03.2018

Re: Prijedlog:

Ova pesma otprilike sažima situaciju

i obiluje tropama (TV tropes) (y)
G.Cross G.Cross 22:34 04.03.2018

twilight zone

Al opet, ko zna zašto je to dobro.


Ni za sta.

Srbija meni iz ove daljine izgleda kao episoda serije koja je bila super kad sam bio mlad. Zvala se " twilight zone ".

Sa druge strane svaki put kad bih nesto stvarno zasrao moja majka bi mi rekla " ma pusti ko zna zasto je to dobro"

Kada Srbija bude spremna i kada to oni koji treba da odluce odluce , pojavice se novi momak sa suncem u kosi.

Da tada treba ziveti sa ovom karikaturom na koju kao da smo osudjeni zbog svoje gluposti.

Ovaj , ja verujem da tesko ima veci antivucicevac od mene ovde ali da ga skine Radulovic , Djilas, Zuta Patka ili tako neki bi bila na neki nacin uvreda zdravom razumu.

Kada kriticna masa naroda bude zelela promenu ona ce se i dogoditi.
Uz sve prljave igre propagandih masina ovo je istina.

Do tad, srecan vam ... whatever
narcis narcis 22:40 04.03.2018

Re: twilight zone

Ovaj , ja verujem da tesko ima veci antivucicevac od mene ovde ali da ga skine Radulovic , Djilas, Zuta Patka ili tako neki bi bila na neki nacin uvreda zdravom razumu.

pa prvo nikad ovu ko zna ... nisam rekao sa pozitivnim predznakom, uvek kao žalost za nečim.
treće nijednog renutka nisam mislio da ovi imaju bilo kakve šamse.
ma sve se slažem i sa ostalim što si reko.
sad se nadam da će DS da napravi remont i da izbaci sav šoder, ne pesak već šoder, koji joj se zavuko u sve zupčanike i da se podmaže novim ikvalitetnim mazivom pa da krene od nule. jebešga sentimenat me veže za njuma.
tasadebeli tasadebeli 22:53 04.03.2018

Re: twilight zone

G.Cross

Srbija meni iz ove daljine izgleda kao



Да, добро си то рекао. Из даљине.

То уопште није исто као и из близине.


zilikaka zilikaka 22:54 04.03.2018

Re: twilight zone

Sa druge strane svaki put kad bih nesto stvarno zasrao moja majka bi mi rekla " ma pusti ko zna zasto je to dobro"

Pa to.
I mene hvataju godine i njima primereni način razmišljanja.



narcis narcis 23:53 04.03.2018

Re: twilight zone

tasadebeli
.



ovo što je debeli postavio treba da se proglasi za našu himnu,
to smo mi , hteli da priznamo ili ne ovo je većinska srbija.
tasadebeli tasadebeli 00:08 05.03.2018

Re: twilight zone

narcis
tasadebeli
.



ovo što je debeli postavio treba da se proglasi za našu himnu,
to smo mi , hteli da priznamo ili ne ovo je većinska srbija.





И 'ајде да разумем Кроса који то гледа из даљине.

Али не разумем ове који то гледају из близине, а опет се праве да не виде.
narcis narcis 00:12 05.03.2018

Re: twilight zone

tasadebeli
narcis
tasadebeli
.



ovo što je debeli postavio treba da se proglasi za našu himnu,
to smo mi , hteli da priznamo ili ne ovo je većinska srbija.





И 'ајде да разумем Кроса који то гледа из даљине.

Али не разумем ове који то гледају из близине, а опет се праве да не виде.

narcizam koji nose u sebi im to ne dozvoljava da vide i priznaju.
u tešku depresiju bi zapali kad bi to priznali
na fejsu sam stjepanu skoro pisao o tome kako kod nas ne smeš ni po koju cenu da priznaš da neko drugi nešto radi bolje od tebe. ako kažeš da onaj ume bolje od tebe to izaziva šok kod slušaoca.
odma mu izleti ono ' kako...'
tasadebeli tasadebeli 00:19 05.03.2018

Re: twilight zone

narcis
tasadebeli
narcis
tasadebeli
.



ovo što je debeli postavio treba da se proglasi za našu himnu,
to smo mi , hteli da priznamo ili ne ovo je većinska srbija.





И 'ајде да разумем Кроса који то гледа из даљине.

Али не разумем ове који то гледају из близине, а опет се праве да не виде.

narcizam koji nose u sebi im to ne dozvoljava da vide i priznaju.
u tešku depresiju bi zapali kad bi to priznali
na fejsu sam stjepanu skoro pisao o tome kako kod nas ne smeš ni po koju cenu da priznaš da neko drugi nešto radi bolje od tebe. ako kažeš da onaj ume bolje od tebe to izaziva šok kod slušaoca.
odma mu izleti ono ' kako...'



Да, у праву си.

И што би рекао Бреговић, овде коме не порасту зуби, кукала му мајка што многи узимају као своје животно начело.

То је она сујета коју често помињем и овде на Блогу.

Или висине куле од слоноваче за онај део друштва са највишим степеном образовања.

А на жалост, како си и сам то приметио, тај највиши степен образовања не подразумева увек и интелигенцију исто као што не подразумева увек ни васпитање.

narcis narcis 00:46 05.03.2018

Re: twilight zone

Или висине куле од слоноваче за онај део друштва са највишим степеном образовања.

ma ja poštujem one koji svojim intelektom se zarobe u pravu kulu od slonovače ali kod nas se zatvaraju u pseudo kule od lažne ebanovine.
tasadebeli tasadebeli 01:05 05.03.2018

Re: twilight zone

narcis
Или висине куле од слоноваче за онај део друштва са највишим степеном образовања.

ma ja poštujem one koji svojim intelektom se zarobe u pravu kulu od slonovače ali kod nas se zatvaraju u pseudo kule od lažne ebanovine.


Све те разумем. С таквима радим сваки дан. (У српској просвети је, за разлику од других области, званично највиши степен образовања запослених у просеку гледано.)
blogovatelj blogovatelj 05:06 05.03.2018

Re: twilight zone

Kada kriticna masa naroda bude zelela promenu ona ce se i dogoditi.
Uz sve prljave igre propagandih masina ovo je istina.


Сагласан !
tasadebeli tasadebeli 09:50 05.03.2018

Re: twilight zone

Читам овде ове нове коментаре од јутрос...

Јес, вала Драгољубе, одлично речено! Псеудо куле од лажне ебановине!

ma ja poštujem one koji svojim intelektom se zarobe u pravu kulu od slonovače ali kod nas se zatvaraju u pseudo kule od lažne ebanovine.


А овамо у ствари углавном све неки функционално неписмени.

Па се још онда чуде што имају СНС министре са купљеним дипломама.

Свега овде има...

stvar je u tome što akademski građani srbije nemaju slih za neakademski ostatak srbije i što u svom uznesenju ne vidi da je on manjinski deo a potpuno ignoriše pravo na postojanje onog većeg i 'glupljeg', po njima, dela.
treće i u akademskom delu ima buzdovana koji nisu niša manje glupi od glupih a sns ima sens za baš taj deo građana srbije.








П.С. - Изгледа да је овде на Блогу Б92 Боцвена најпаметнија од свих нас.


bocvena

28 godina nisam propustila nijedne izbore, skoro kao najverniji član srs-a, sns-a i sps-a. ni šećer, ni brašno, ni dve črvene mi niko nije dao. nisam dobila bolji posao, nisam postala član upravnog odbora, ma ni član NVO organizacije nisam postala. lepo se obučem i obujem i odem na glasanje, uvek za demokratsku opciju, nikad sloba, šešelj, toma, vučić i ostale palme. ove godine sam povela i tek punoletno dete, da i ono vežba praktičnu demokratiju.

od tih 28 godina, 20 su mi sugrađani i sunarodnici izbornim rezultatima poručivali da sam mentolka i da oni znaju bolje šta je za mene i srbiju ispravno.

pošto sam već matora i teško ću da se menjam, ja ću da nastavim po svom. ono što nikako ne želim je da i moja deca straće sledećih 30 godina na politikanstvo i poluživot. nadam se samo da ih nisam upropastila vaspitanjem, pa će da pate kao ja ili da beže odavde...ili da postanu mali vučići.

a što se tiče bloga b92, ja odoh. nemam više ništa da kažem, a mrzi me i da statiram u prividu demokratije i izbornim šutnjama.


svako dobro svima.



Одувек сам пажљиво слушао оне који су много паметнији од мене. Има шта да се научи.
narcis narcis 11:30 05.03.2018

Re: twilight zone

Или висине куле од слоноваче за онај део друштва са највишим степеном образовања.

sve što znam o kuli o slonovače znam na osnovu ove knjige
John Fowles
Kula od ebanovine
1980
otokar krešovani-rijeka
stim što ja starca podržavam
tasadebeli tasadebeli 13:43 05.03.2018

Re: twilight zone

narcis
Или висине куле од слоноваче за онај део друштва са највишим степеном образовања.

sve što znam o kuli o slonovače znam na osnovu ove knjige
John Fowles
Kula od ebanovine
1980
otokar krešovani-rijeka
stim što ja starca podržavam



Нагласак је на реч лажне.

Ебановине или слоноваче. Како вам драго.

(Сећам се и ја тог издања Отокар Кершовани - Ријека.)
aureus aureus 22:40 04.03.2018

Jedna lista

Radule će vjerovatno opet da kaže: Dobro, jesmo pali, ali ustaćemo, obrisati prašinu sa odjeće i nastaviti dalje.
- Neeeeeeeeee!!!

Mora jedna lista za naredne izbore, za republičke pogotovo.
Tako se jedino ruše autokratski režimi.
blogov_kolac blogov_kolac 22:43 04.03.2018

jBG

Na proporcionalnim lokalnim izborima u prestonici jedna stranka sama da osvaji 60% mandata drugi put uzastopno nema ni u Moskvi, ni u Ankari, ni u Minsku. I to u uslovima gde im je aktuelni gradonacelnik bio javno posramljen i skrajnut zbog velike afere, a za novog nisu ni istakli ime kandidata.

Beograd je dobio veceras vlast kakvu zasluzuje.
Jukie Jukie 22:56 04.03.2018

Re: jBG

I budućnost kakvu zaslužuje
aureus aureus 22:59 04.03.2018

Re: jBG

blogov_kolac

Beograd je dobio veceras vlast kakvu zasluzuje.

Apsolutno. Krivica ne može da bude samo na opoziciji.
Bolje društvo bi iznjedrilo i bolju opoziciju, a čak i da je opozicija nešto slabija u odnosu na kvalitet društva - trebalo je da opozicioni birači sami osjete važnost ovog momenta.

Biračko tijelo kao cjelina - napravilo je neshvatljivo glup izbor.

Ne samo da nije izabralo bolju vlast, nego ničim nije kaznilo postojeću lošu.
I sad će ta loša da se dodatno obezobrazi i biće gora nego dosad.
zilikaka zilikaka 23:07 04.03.2018

Re: jBG

Apsolutno. Krivica ne može da bude samo na opoziciji.
Bolje društvo bi iznjedrilo i bolju opoziciju, a čak i da je opozicija nešto slabija u odnosu na kvalitet društva - trebalo je da opozicioni birači sami osjete važnost ovog momenta.

Biračko tijelo kao cjelina - napravilo je neshvatljivo glup izbor.

Ne samo da nije izabralo bolju vlast, nego ničim nije kaznilo postojeću lošu.
I sad će ta loša da se dodatno obezobrazi i biće gora nego dosad.


Možda je to ono što može biti dobro.
Očigledno da se ovi moraju urušiti iznutra a računam da će ovako oni izgubiti svaku meru i obzir, a on krenuti konačno i da hoda po vodi.

Možda tako uspeju da dotignu onu kritičnu crtu kad mnoga šuplja tikva shvati da je rade.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana