Politika

Tuzne slike jednog nerazumnog naroda

Spiridon RSS / 26.03.2018. u 18:56

 

Kosovski politicari vrlo dobro znaju dokle mogu da idu. Imam utisak da su cak iznenadjujuce tolerantni i uzdrzani obzirom na to koliko je Srbija slaba u ovom momentu. Ovakvoj zemlji koju vodi ovakva ekipa svako moze da radi sta hoce. Vodeca garnitura nema zrna respekta prema sopstvenom narodu. A zasto bi? Zayebali su ih, pokrali, ponizili ... a ovi su sve to progutali i sad cute.

Ipak nisu politicari krivi, to je jako vazno razumeti. Kriv je narod koji ih je glasao (jos od devedesetih). Ovo je cena pogresnih odluka jednog naroda (barem njegove vecine) koja vec decenijama glumi pamet, a zivi ludilo.

 

beleske na margini:

Iskreno nemam pojma koji me djavo natera da napisem ovaj tekst obzirom da politiku u Srbiji vise uopste ne pratim. Sve je tako predvidivo depresivno da bi se trosila energija na tako nesto. 

 



Komentari (426)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

anonymous anonymous 16:58 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

aureus

.
Ionako treba skidati Vučića i Tačija pošto nepotrebno proizvode tenzije i uznemiravaju ljudstvo u regionu.





angie01 angie01 17:04 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

Evo šta piše prekaljeni novinar Dejan Anastasijević na svježe obnovljenom BBC sajtu na srpskom.



anonymous anonymous 17:04 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

aureus
anonymous
A kako ćemo mi da prođemo, drugo je pitanje.

U svakom slučaju naše krivice neće biti ....

Biće.

Čudni ljudi pozivaju i dovlače drugi pol za varničenje i sopstvenu zemlju pretvaraju u poligon za lokalne i svjetske sukobe.

Ako su Amerikanci tu gdje jesu, moraju li se još i Rusi ubacivati u igru?

- Ne moraju.
- Tako je. Ne moraju.


Kolko ja pratim ....Ameri su ti koji su se .....ubacili ....nepozvani.



Ili možda ne računaš ....kad se oni ubace...

...smatraš to normalnim .....i prirodnim...

...pa tako ....na jedno stotinu mesta ....na planeti.
aureus aureus 17:44 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

anonymous

Kolko ja pratim ....Ameri su ti koji su se .....ubacili ....nepozvani.

Ili možda ne računaš ....kad se oni ubace...

...smatraš to normalnim .....i prirodnim...

...pa tako ....na jedno stotinu mesta ....na planeti.

Тачно. Убацили су се непозвани - од стране Србије. Али су их у помоћ позвали косовски Албанци. Не знам јесу ли Албанци знали да то значи војну базу, али сад је готово.

Према томе...каубоји су већ ту.
Не морају и "ноћни вукови". Велики би то био рашомон и превише белаја за наше напаћено људство. А у домаћу политичку елиту немам повјерења да умије да хендлује и једноставније ствари.

Паде ми на памет. Медији су извијестили да је Вучић поводом дешавања у Косовској Митровици звао Путина.
Разумијем да му је послао телеграм саучешћа због смрти неколико десетина људи у тржном центру, али да зове Путина и да га гњави због Ђурића...
И то у дану кад Путко има посла преко главе због протјеривања руског дипломатског особља.

И ко нормалан ставља Ђурића да нешто рјешава?
Ајде да су га послали да испреговара мању цијену за неки полован ауто, али да се човјек тог калибра бави Косовом?
Изгледа да ће Србија кад је Косово у питању проћи далеко горе него што је морало.
Вучић на челу државе, Дачић шеф дипломатије, Ђурић се бави Косовом - шта уопште може да испадне кад се таква екипа подухвати посла?
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:00 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

Према томе...каубоји су већ ту.


Jbt, ovo je neviđeno mirenje sa sudbinom.
Defetizam u najcrnjem obliku.
Može li to ikome dobro doneti?

Pogledaj stvari ovako:
Ameri su tu, tačno je.
Da li je to dobro ili loše po srpske interese?
Ako je loše, a ne znam kako bi moglo da bude dobro, sme li Srbija išta da učini da bi to loše stanje kolikotoliko makar pokuša da promeni, pa makar da i drugima, u mnogo manjem obimu i sa mnogo manje značaja, dozvoli da budu prisutni.
Ili je najbolja politika, ćuti trpi, neka te ponižavaju, neka te omalovažavaju, može da bude i gore od ovoga.
aureus aureus 19:55 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

hoochie coochie man
Према томе...каубоји су већ ту.


Jbt, ovo je neviđeno mirenje sa sudbinom.
Defetizam u najcrnjem obliku.
Može li to ikome dobro doneti?

Pogledaj stvari ovako:
Ameri su tu, tačno je.
Da li je to dobro ili loše po srpske interese?
Ako je loše, a ne znam kako bi moglo da bude dobro, sme li Srbija išta da učini da bi to loše stanje kolikotoliko makar pokuša da promeni, pa makar da i drugima, u mnogo manjem obimu i sa mnogo manje značaja, dozvoli da budu prisutni.
Ili je najbolja politika, ćuti trpi, neka te ponižavaju, neka te omalovažavaju, može da bude i gore od ovoga.

Po meni, Kosovo je za Srbiju - izgubljeno.

No to ne znači da se nešto ne može izvući.
Čak i sa samog Kosova.
Ali mislim da ova trenutna ekipa za to nije sposobna.

To je bitno.
A defetizam, nemirenje, poniženje, omalovažavanje i sve drugo je na liniji truć-bruć.

Jednom je ta ista velika sila povukla granicu pa se Banat našao u Srbiji, iako je od 580 hiljada stanovnika Srba bilo 240 hiljada (popis iz 1921). Tad je sve bilo u redu, a danas su u pitanju bjelosvjetske bitange jer su ukapirali da 80 i više posto stanovnika Kosova ni u ludilu ne želi da im Beograd bude glavni grad.

SPEC. Banaćani nastanjeni u Americi pokrenuli inicijativu da se u Zrenjaninu podigne bista posvećena 28. američkom predsjedniku Vudrou Vilsonu.
anonymous anonymous 20:09 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

aureus


Po meni, Kosovo je za Srbiju - izgubljeno.



Potrebna nam je samo još jedna informacija koju bi mogao da nam daš o sebi.

Pretpostavljam da znaš u vezi čega.

Možeš, a i ne moraš.

Čisto da bolje razumemo tvoj stav.
aureus aureus 20:17 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

anonymous

Potrebna nam je samo još jedna informacija koju bi mogao da nam daš o sebi.

Pretpostavljam da znaš u vezi čega.

Нет, я не знаю.
Spiridon Spiridon 20:27 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

И ко нормалан ставља Ђурића да нешто рјешава?


meni samo nije jasno zasto su ga vracali
korisnickoime-1 korisnickoime-1 20:29 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

Spiridon
И ко нормалан ставља Ђурића да нешто рјешава?


meni samo nije jasno zasto su ga vracali



Koji ce im ?
Spiridon Spiridon 20:38 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

korisnickoime-1
Spiridon
И ко нормалан ставља Ђурића да нешто рјешава?


meni samo nije jasno zasto su ga vracali



Koji ce im ?


korov
aureus aureus 20:39 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

Spiridon
И ко нормалан ставља Ђурића да нешто рјешава?


meni samo nije jasno zasto su ga vracali

On je dobro prošao.



Kokeza je bio u još većim zavojima. Doduše, ne zbog Kosova.
Kasnije je postao prvi čovjek srpskog fudbala.

Spiridon Spiridon 20:45 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

aureus
Spiridon
И ко нормалан ставља Ђурића да нешто рјешава?


meni samo nije jasno zasto su ga vracali

On je dobro prošao.



Kokeza je bio u još većim zavojima. Doduše, ne zbog Kosova.
Kasnije je postao prvi čovjek srpskog fudbala.



jbt ja se jesam distancirao od lokalne politike ali kad vidim njusku ovoga u sredini, pritisak mi skoci na 200. To me drzi jos od 1991. Ja se gadim na ovog coveka punih 27 godina.

da li treba bilo sta da se doda osim cinjenice da Srbijom vladaju Vucic, Dacic, Vulin, Toma (iz senke) ... fali im jos samo Uros Suvakovic ako mene pitate.

DNO DNA ...




aureus aureus 20:48 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

Spiridon
da li treba bilo sta da se doda osim cinjenice da Srbijom vladaju Vucic, Dacic, Vulin

Dovoljno je.
A ja bi' dodao da nemam šta da dodam.
Spiridon Spiridon 21:06 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

Dovoljno je.
A ja bi' dodao da nemam šta da dodam.


jebiga Djindjic im nije valjao ... dzukela, lopov, kriminalac ... kako je radio tako je i prosao ... i td

znas ako sam nesto u zivotu naucio, a prosao sam relativno dosta toga, je da je najveci greh dati nesto vredno nekome ko to ne zaslusuje. I onda gledas kako ga taj neuki, prosti idiot unistava, obezvredjuje i na kraju baci ko izguzvanu paklicu cigareta. Nekako ova slika me naterala da se uvek u zivotu trudim da ne dodjem u ruke takvih idiota. Taj strah me je doveo gde sam sada (sto naravno nije nista specijalno) ali dovoljno daleko da budem van dometa lokalnih baraba. I opet ih ne pocenjujem, znam da su sposobni da naprave neko veliko sranje koje ipak moze negde da me se tice.


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:11 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

Po meni, Kosovo je za Srbiju - izgubljeno.


Da, o tom defetizmu pričam.
Kraj, gotovo je, diži belu zastavu, namesti se, opusti se....

A da li je baš tako?
Poređaj malo činjenice: u toj nazovi državi jedna koalicija napusti vladu i nastane haos, nema ta "država" mehanizme ni moći da sama reši pitanje svoje vlade, nego neki trče iz Brisela, gde?
U Srbiju.

Da prete, da ucenjuju, da mole, da razgovaraju, šta god, ali u Srbiju.
Postoji li i jedna druga država na svetu u kojoj krizu vlade rešavaju u drugoj, koja sa njom nema ništa?
Rešava li se kriza slovačke vlade u nekoj drugoj državi, pita li se bilo koja druga država išta o izlasku neke stranke iz slovačke vlade?

Razgovara li i jedna druga država o svom uređenu sa nekom drugom?
Pa ne.
E ta "država" mora da razgovara sa Srbijom da bu uopšte postojala.

A da pogledamo malo i tu "državu" van odnosa sa Srbijom, da pogledamo ono što se po inerciji misli da je u redu, njen odnos sa "zapadom".

Taj "zapad" joj je do juče govorio, uredite granicu sa Crnom Gorom i oslobodićemo vas viza.
I ta "država" uz opšti haos, sa sve suzavcem i hapšenjem poslanika, ali uz prisustvo američkog ambasadora NA SEDNICI PARLAMENTA kad se o tome glasa, izglasava taj uslov.

Obraća se gazdama i kaže, evo ispunili smo uslov, a ovi im kažu, ma zajebavali smo vas, sad morate i da sredite kriminal pa ćemo vam ukinuti vize, možda.

Što se tom "miljeniku" zapada još drže vize?
Zato što je svima jasno kakva je to "država" i što baš i ne bi da im iz te jazbine baš svako dolazi.
a pazi, radi se o političkom miljeniku, o njihovom produktu, znači nisu u pitanju politički pritisci za bilo šta, kao što je sa Srbijom bilo slučaj, u pitanju je klasično nepoverenje da je taj provizorijum zaista sposoban da kontroliše bilo šta važno.

Toliko o zacementiranosti i nepromenljivosti stanja.
Ništa nije nepromnljivo, posebno u politici, posebno u odnosima snaga u svetu.

A u prilog tome govori upravo pominjanje Vilsona.
Nije samo Banat u pitanju, Vilson je odmah po stupanju Amerike u rat zahtevao da jedan od uslova mira bude i izlazak Srbije na more. Sever Albanije, taj kraj.
Ako je od Vilsona do Klintona napravljeno 180 stepeni, što od Trampa do nekog drugog Boltona ne bi moglo makar 90?

Što u tom smanjivanju ugla ne bi pomogla i baza u Nišu npr, kad je poprilično jasno da svet postaje policentričan, za razliku od devedesetih kad je američka volja bila svetinja?

A šta bi na kraju balade Srbija mogla da postigne, e to se ne zna.
Da vrati u svoje granice Prizren i Peć, teško, a i, ja mislim, pogrešno.
Ono što se zna je, najmanje se potiže ako ništa ne pokuša, ako kaže, kauboji su već tu, gotovo je.


A šta ti misiš, šta se postiže time, šta se dobro po Srbiju dešava ako kauboje posmatra kao bogove čija se ne poriče?








anonymous anonymous 21:17 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

aureus
anonymous

Potrebna nam je samo još jedna informacija koju bi mogao da nam daš o sebi.

Pretpostavljam da znaš u vezi čega.

Нет, я не знаю.



Istina će te osloboditi.

Ako daš sebi šansu.

aureus aureus 21:51 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

hoochie coochie man

Poređaj malo činjenice: u toj nazovi državi jedna koalicija napusti vladu i nastane haos, nema ta "država" mehanizme ni moći da sama reši pitanje svoje vlade, nego neki trče iz Brisela, gde?
U Srbiju.

Da prete, da ucenjuju, da mole, da razgovaraju, šta god, ali u Srbiju.
Postoji li i jedna druga država na svetu u kojoj krizu vlade rešavaju u drugoj, koja sa njom nema ništa?
Rešava li se kriza slovačke vlade u nekoj drugoj državi, pita li se bilo koja druga država išta o izlasku neke stranke iz slovačke vlade?

Razgovara li i jedna druga država o svom uređenu sa nekom drugom?
Pa ne.
E ta "država" mora da razgovara sa Srbijom da bu uopšte postojala.

Mogu da se složim s tobom u dosta stvari, osim da je Kosovo nekakav "miljenik". Meni ne djeluje da je baš miljenik, jednostavno je Zapad stao na njegovu stranu u sukobu sa Srbijom.

Na pitanje da li je Kosovo Srbija ili je nezavisna država, najradije odgovaram "niti je srpsko niti je država". Razumije se - kad kažem da nije država imam u vidu i samo stanje na Kosovu i činjenicu da još nemaju stolicu u Ujedinjenim nacijama. Primjenjujem oštre kriterijume. Sa nešto blažim - ipak je država, igra rukomet. :)
Jadna ali država. A za kosovske Albance je i takva nešto čega se ne treba odricati.

hoochie coochie man
A šta bi na kraju balade Srbija mogla da postigne, e to se ne zna.
Da vrati u svoje granice Prizren i Peć, teško, a i, ja mislim, pogrešno.
Ono što se zna je, najmanje se potiže ako ništa ne pokuša, ako kaže, kauboji su već tu, gotovo je.

Pa ja kažem da treba da se pokuša. Jedino što ne mislim da je pametno zvati Ruse u Niš. To bi bilo pogrešno iz mnogo razloga, a jedan od njih je što bi to značilo automatsku rampu Srbiji za ulazak u EU - džaba bi joj posle bili i standardi i sve drugo.
Ali mislim da je ova vlast u stvari zadovoljna s time da Zapad okreće glavu na to šta ona radi u Srbiji, a da se po pitanju Kosova ne bori ni za šta.

Što se tiče toga šta bi Srbija mogla da postigne u pregovorima, to nije lako reći. Lakše je reći za koji put može da se opredijeli. Vidim manje-više četiri puta.

1. Prvi je nastavak svega što smo imali dosad, uz određeni zaokret. Dakle, insistiranje da Kosovo ne može biti nezavisna država, nepristajanje na bilo kakave razgovore koji bi rezultirali čak i indirektnim priznanjem. Odustajanje od puta u EU.

2. Drugi put bi bio podjela Kosova. Malo vjerovatno, a opasnije nego što se na prvi pogled čini. Kad kažem podjela, ne mislim na trampu već na pokušaj da sjever Kosova pripadne Srbiji.

3. Treći put bi bio pravno obavezujući sporazum po kojem bi Srbija pristala da ne blokira Kosovo u međunarodne institucije. Riječ je o indirektnom, a ne formalnom priznanju. Formalno bi Srbija decenijama mogla da čeka promjenu snaga u svijetu i neko ujedinjenje sa državom koja je članica Ujedinjenih nacija.

4. Četvrti put bi bio ono što predlaže Čanak. Srbija treba da prizna Kosovo, a da zauzvrat dobije eksteritorijalnost svojih crkava, velika prava za Srbe, možda čak i nešto imovine (jer je ulagala) itd.

Kod svake opcije, vrlo je važno hoće li se graditi dobri i koliko-toliko zdravi odnosi, ili će se ljudi i u Srbiji i na Kosovu plašiti novim sukobima. Trebalo bi raditi na tome da odnosi budu najbolji mogući.
tyson tyson 22:04 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

Kako god. Albanci su dobili priliku da pokažu da je Kosovo njihovo, a Vučić je dobio priliku da priča o terorizmu.

A Vučićeva takozvana Srpska lista priliku da izađe iz vlade Kosova i time prouzrokuje pad vlade (Tačijevog glavnog takmaca) Haradinaja.


aureus aureus 22:11 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

tyson
Kako god. Albanci su dobili priliku da pokažu da je Kosovo njihovo, a Vučić je dobio priliku da priča o terorizmu.

A Vučićeva takozvana Srpska lista priliku da izađe iz vlade Kosova i time prouzrokuje pad vlade (Tačijevog glavnog takmaca) Haradinaja.

Ima tu još stvari koje su postignute.

Recimo, Vučić sad može da kaže narodu: poslali smo voz - oni ga zaustavili, otišao je Marko Đurić - oni ga uhapsili, ubili su Ivanovića - a mi ne možemo da istražujemo...pa vidite li da čak ni sjever Kosova nije naš?
tyson tyson 22:13 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:40 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

1. Prvi je nastavak svega što smo imali dosad, uz određeni zaokret. Dakle, insistiranje da Kosovo ne može biti nezavisna država, nepristajanje na bilo kakave razgovore koji bi rezultirali čak i indirektnim priznanjem. Odustajanje od puta u EU..............


Ne čini mi se da je ova poslednja rečenica tesno vezana sa prethodnim, tj. ne mislim da insistiranje na politici da Kosovo nije nezavisna država (ne samo formalno) znači i odustajanje od puta ka EU.

Neki nagoveštaji zaokreta su, ili se meni čini da jesu, već na pokazani.
Malo se pažnje na to obratilo, ali dan uoči sastanka Vučića i Tačija (posle Vučićeve posete Americi) Stefanović je rekao otprilike "možda će se večeras(na tom sastanku mislilo se) desiti veliko iznenađenje".
Vučić je pre svih ovih dešavanja činilo se ničim izazvan reako nešto poput "upozoravam Albance da ne pokušavaju da na sever šalju bilo kakve snage"
Onda se desi sastanak koji ništa ne donese, tj na kome su se očigledno posvađali.
Sva je prilika da su se odnosi zategli i pre tog sastanka, i pre hapšenja Marka Đurića.

Na sve to EU ipak ne stiska Srbiju previše, Mogerinijeva dolazi u Beograd neplanirano, ali i taj sastanak propada (saopštenje o otvorenim i sadržajnim razgovorima u diplomatskom rečniku znači da se ništa nisu mogli da se dogovore), ali ono što je vidljivo, što je i Vučić naglasio kao svoju pobedu, ali što ipak jeste tačno, posle sastanka se ne priča o dve strane koje treba da se suzdrže.
Dakle nije više situacija takva da se Srbiji samo preti, čine joj se kakvi takvi, mali i beznačajni, ali ipak ustuci.

Šta bi moglo da Srbiji još pomogne?
Pa sigurno ne konstatacija da su Ameri tu i da je stvar gotova. To bi bilo definitivan kraj, i sve što bi moglo da se radi je dodvoravanje Amerima.
To rezultata ne može da ima.

Ostaje da se igra na kartu frke zapad Rusija, i ne baš apsolutne prevlasti zapada u toj frci.
I baš zbog toga je dobro što to u Nišu, šta god da je, postoji, i što iz Rusije stižu saopštenja kakva stižu.
To je jednostavno imanje odstupnice, a u svim pregovorima na svetu strana koja nema alternativu je prisiljena da popusta maksimalno.

Šta bi drugo mogla da bude naša alternativa?
Neka naša vojna sila, ne, nemamo je, neki naši ekonomski aduti ne, ni njih nemamo, nemamo ništa osim te pozicije sa Rusijom.
Kad bismo se i nje odrekli šta bi nam ostalo kao adut u pregovorima?
A nije pametno ostajati bez i jedinog aduta.

Tako da smatram da i kad bismo malo zategli (ili, iako smo već zategli) to je još daleko od odustajanja od EU.
blogovatelj blogovatelj 23:42 27.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

Tako je to kad je neko dobar jebač...


Da.
Znam po sebi.


Opaaa!
Trpao ti ga Krkiša?
aureus aureus 00:01 28.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

hoochie coochie man
Kad bismo se i nje odrekli šta bi nam ostalo kao adut u pregovorima?
A nije pametno ostajati bez i jedinog aduta.

E pa to je drugo.
Ali valja imati u vidu sve što je dosad potpisano.
Vuk Jeremić recimo kaže "Jedino je Srbija mogla dati Kosovu pozivni broj, što ga nisu vezali za osnivanje ZSO"? Vidimo da nisu, jednostavno su ga dali.
Tako da...imala je Srbija i ranije nekakvih aduta ali ih je skoro sve ispucala.
Imao ih je i Koštunica ali dešavalo se čak da on odbije da se uopšte sretne sa Ahtisarijem. Bio ljut na njega. Neplodno pokazavinanje državnog dostojanstva. No, Ahtisari je svejedno u svoj plan stavio ponešto što i danas znači kosovskim Srbima.

U vrijeme Koštunice infantilno pregovaranje, u vrijeme Tadića - praktično ga nije ni bilo. Sad su na vlasti ovi najgori, a oni se izgleda samo prave da se za nešto bore.

Ali i ako se bore, posebno je pitanje za šta se bore?
Možda još važnije pitanje je - i da nisu oni na vlasti - za šta bi Srbija uopšte trebalo da se bori?
Nakon 1999.
I danas, 2018.
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:14 28.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

E pa to je drugo.


Pa nije drugo, to je izgleda jedino.
Naravo da je mnogo grešaka napravljeno i mnogo aduta prokockano, ali pričamo o situaciji koju imamo i šta se u njoj, takva kakva jeste, može uraditi.
Zbog toga kažem da nije najpametnije reći, Ameri su tu, ajd da oteramo Ruse, pa će nam biti bolje.
Ne bi nam bilo bolje, a da li će činjenica da su Rusi u Nišu zaista i prevagnuti na našu stranu ne zna se, ostaje nam da se nadamo i da igramo na tu kartu.

Može to da bude i opasno, ako bi Rusija dospela u poziciju u kojoj je bila devedesetih, obilo bi nam se o glavu to igranje na njih, ali stvarno nema naznaka da će se to desiti.

Ali nikako da pročitam obrazloženje vas koji smatrate da se Rusima u Nišu treba zahvaliti.
Šta bi se time dobilo, to mi nije jasno, a stvarno bih voleo da pročitam.
aureus aureus 02:16 28.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

hoochie coochie man
E pa to je drugo.


Pa nije drugo, to je izgleda jedino.
Naravo da je mnogo grešaka napravljeno i mnogo aduta prokockano, ali pričamo o situaciji koju imamo i šta se u njoj, takva kakva jeste, može uraditi.
Zbog toga kažem da nije najpametnije reći, Ameri su tu, ajd da oteramo Ruse, pa će nam biti bolje.
Ne bi nam bilo bolje, a da li će činjenica da su Rusi u Nišu zaista i prevagnuti na našu stranu ne zna se, ostaje nam da se nadamo i da igramo na tu kartu.

Može to da bude i opasno, ako bi Rusija dospela u poziciju u kojoj je bila devedesetih, obilo bi nam se o glavu to igranje na njih, ali stvarno nema naznaka da će se to desiti.

Ali nikako da pročitam obrazloženje vas koji smatrate da se Rusima u Nišu treba zahvaliti.
Šta bi se time dobilo, to mi nije jasno, a stvarno bih voleo da pročitam.

Ako je pitanje da li Ruse treba otpratiti kući - taj prijedlog malo ko postavlja, ali meni pada jedan logičan razlog zašto bi im se trebalo zahvaliti.
Naime, ako si zemlja koju redovno pogađaju prirodne katastrofe, ili su se prirodne katastrofe u zadnje vrijeme zapatile - onda je to problem kojem sam poklanjaš pažnju i opremaš se sa svime što ti je potrebno da bi se suočio sa katastrofama. Nije baš u redu da ti drugi gase požare iz godine u godinu, a ti nisi baš tolika sirotinja da ne bi kupio poneki avion za gašenje. Ajde jednom, ajde dva puta, ajde ponekad kad zaista nemaš izbora - onda zoveš druge upomoć - i drugi zovu ili im se komšije same nude, sve je to razumljivo; ali imati stalnu ispostavu druge zemlje da bi se izlazilo na kraj sa prirodnim katastrofama - to nije toliko pohvalno za Srbiju. Zamislite samo da Evropska Unija po Srbiji napravi regularne punktove sa kolima hitne pomoći da bi pomagala Srbiji da brine o pacijentima. Bilo bi čudno, zar ne?

Ali, kao što rekoh, za sada malo ko traži da Rusi odu. Stvar je u tome što Rusi traže ono što trenutno nemaju, ali i neki u Srbiji se zalažu da Rusi dobiju to što se traži. Ne treba im eksteritorijalnost i diplomatski status za osoblje da bi gasili požare. Za šta im onda treba?
Ako Rusi instaliraju špijunsko-vojnu bazu, Srbija može da se pozdravi sa nadama da će biti dio EU.
To ne bi bilo ni pošteno prema generacijama onih koji su bili za ulazak u EU, a takvi su većina još od 2000. I danas kad je evroskepticizam raširen, a put u EU dug i predug, još uvijek je više onih koji su ZA ulazak u EU. Zadnji put kad sam gledao, bilo je nešto kao 47-41 u korist ulaska Srbije u EU.
Tim ljudima bi bila ubijena nada jeftinim trikom - dovoljno je da se potpiše neki papir i skupština ga odobri i eto Rusa sa imunitetom u Srbiji, i eto rampe Srbiji na putu ka EU. Ako ljudi neće u EU, u redu, neće, ne može ih niko natjerati. Ali ako hoće, a još uvijek hoće, onda nije pošteno da se Rusima da to što traže.

S time se ne treba mnogo igrati, a pogotovo ne bi trebalo da se s tim igra OVA EKIPA. Oni su već pokazali da su im najbitnije fotelje i da je borba koju oni vode više navodna nego stvarna.

I opet bi podsjetio na možda ključno pitanje: za šta bi Srbija trebalo da se konkretno bori kad je u pitanju Kosovo?
anonymous anonymous 06:42 28.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?



I opet bi podsjetio na možda ključno pitanje: za šta bi Srbija trebalo da se konkretno bori kad je u pitanju Kosovo?





Čim pitaš za tebe nikakav odgovor ne bi imao smisla.


Zato, putuj igumane. Put je dug.

Tamo negde ćemo se sresti.


aureus aureus 07:39 28.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

anonymous

Zato, putuj igumane. Put je dug.

Tamo negde ćemo se sresti.

Гледајте у будућност. И тамо ћемо се састати ви и ја.

Рече једном један човјек.
mlatisa mlatisa 14:25 28.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

Ili da ostanu ....i jedni i drugi.


Имамо ту ситуацију у Сирији. Нисам сигуран колико је то добро!
docsumann docsumann 12:48 29.03.2018

Re: Da nije ponovo dogovoreni voz?

Ima verzija i sa dva gusana.


jedan je Guta



dve su Gute
Черевићан Черевићан 00:57 27.03.2018

in continuo

to jos nikome nije poslo za rukom

има томе .......пар стотина леета
Балкан вазда проблеме сусреће,
па што онда ......брзамо решењу
прапотомци наши биће боље среће,

можда
eloy eloy 07:46 27.03.2018

The Circle Is Not Round


Novi dan,stara nafaka.

Krpež - trpež

The Song Remains the Same



tasadebeli tasadebeli 08:08 27.03.2018

Re: The Circle Is Not Round

eloy


Novi dan,stara nafaka.

Krpež - trpež



И медијско блогерски прдеж.


The Song Remains the Same



eloy eloy 08:19 27.03.2018

Re: The Circle Is Not Round


И прдеж.


Eeeee, jedi kavijar sraćeš zlatne ribice.
tasadebeli tasadebeli 08:44 27.03.2018

Re: The Circle Is Not Round

eloy

И прдеж.


Eeeee, jedi kavijar sraćeš zlatne ribice.



То и ја причам све време... Свако моје слово на Блогу Б92 у ових седам храбрих кројачких година је баш томе посвећено и указује на ту физиолошку нуспојаву.



eloy eloy 11:18 27.03.2018

More Spiro ne ori drumove...



anonymous anonymous 15:18 27.03.2018

TUŽNE SLIKE JEDNOG ....

....UCENJENOG I USLOVLJENOG NARODA


....od koga zapravo ništa ne zavisi, a sve mu se pripisuje...

korisnickoime-1 korisnickoime-1 21:24 27.03.2018

Re: TUŽNE SLIKE JEDNOG ....

anonymous
....UCENJENOG I USLOVLJENOG NARODA


....od koga zapravo ništa ne zavisi, a sve mu se pripisuje...



Upravo suprotno. Od nas sve zavisi i od odluka koje donosimo. To sto ti govoris je defetizam najgore vrste.

Jednostavno je.

Samo treba da pocnemo da donosimo ispravne odluke.

A to sigurno nije ruska baza u Nisu.

I jeste moja uloga na ovom blogu je prcanje Sputnjikovaca.


aureus aureus 21:53 27.03.2018

Re: TUŽNE SLIKE JEDNOG ....

korisnickoime-1

Upravo suprotno. Od nas sve zavisi i od odluka koje donosimo. To sto ti govoris je defetizam najgore vrste.

Jednostavno je.

Samo treba da pocnemo da donosimo ispravne odluke.

anonymous anonymous 22:22 27.03.2018

Re: TUŽNE SLIKE JEDNOG ....

korisnickoime-1


I jeste moja uloga na ovom blogu je prcanje Sputnjikovaca.




Moja uloga je da prepoznajem i demistifikujem krkarovštinu u svim oblicima i situacijama.

A tebi -da bi ispunio svoju ulogu mnogo toga nedostaje, a najpre ono osnovno ....


USPUT


To što nazivaš defetizmom - samo je konstatacija da smo u polukolonijalnom statusu i da nemamo mogućnost slobodnog donošenja odluka o bitnim pitanjima koja nas se tiču.

Odnosi se na demokratske opcije upražnjavanja prava i sloboda.

Ali to ne znači da se nećemo boriti.

Kad dođe vreme, a doći će.

Političke prilike u svetu se upravo intenzivno menjaju i događaji ubrzavaju.

aureus aureus 23:06 27.03.2018

Re: TUŽNE SLIKE JEDNOG ....

anonymous
Političke prilike u svetu se upravo intenzivno menjaju i događaji ubrzavaju.

A ako pod bombama izdržimo još nekoliko dana, NATO će se raspasti.
Već ima dosta komešanja na njihovim sastancima, a širom svijeta ljudi protestuju zbog bombardovanja Jugoslavije.
anonymous anonymous 23:19 27.03.2018

Re: TUŽNE SLIKE JEDNOG ....

aureus
anonymous
Političke prilike u svetu se upravo intenzivno menjaju i događaji ubrzavaju.

A ako pod bombama izdržimo još nekoliko dana, NATO će se raspasti.
Već ima dosta komešanja na njihovim sastancima, a širom svijeta ljudi protestuju zbog bombardovanja Jugoslavije.


Iz istorije se ne izlazi .... a rat ....je stalna karakteristika društvenih odnosa.

Sve su mi manje duhoviti tvoji uradci.

aureus aureus 23:32 27.03.2018

Re: TUŽNE SLIKE JEDNOG ....

anonymous

Sve su mi manje duhoviti tvoji uradci.

Da probam ovako.

anonymous anonymous 23:48 27.03.2018

Re: TUŽNE SLIKE JEDNOG ....

aureus
anonymous

Sve su mi manje duhoviti tvoji uradci.

Da probam ovako.



Opet ...ćorak.


Ja tebi citat ....Fukoa.

Ti meni .....sa dlana.



Pazi - Fuko je francuski filozof .
Nije kolumnista Sputnjika.

<_<
anonymous anonymous 23:50 27.03.2018

Re: TUŽNE SLIKE JEDNOG ....

aureus


.... NATO će se raspasti.



....i ti si to spoznao ?


aureus aureus 00:05 28.03.2018

Re: TUŽNE SLIKE JEDNOG ....

anonymous
aureus


.... NATO će se raspasti.



....i ti si to spoznao ?



Hoće sigurno jednog dana.
Raspalo se i moćno Rimsko carstvo pa što ne bi i NATO?
anonymous anonymous 00:09 28.03.2018

Re: TUŽNE SLIKE JEDNOG ....

aureus
anonymous
aureus


.... NATO će se raspasti.

....i ti si to spoznao ?


Hoće sigurno jednog dana.
Raspalo se i moćno Rimsko carstvo pa što ne bi i NATO?


Kao da .... za tebe još uvek ....ima nade.

Možda bi jedno turističko putovanje pomoglo.





aureus aureus 01:22 28.03.2018

Re: TUŽNE SLIKE JEDNOG ....

anonymous

Kao da .... za tebe još uvek ....ima nade.

Možda bi jedno turističko putovanje pomoglo.




Ah, srpski manastir Hilandar u divnoj zemlji Grčkoj.
Tačno je da je u NATO-u, uostalom kao i njen rival Turska, ali ima Grčka i drugih kvaliteta.
- More? Mmmm...
- Ne samo more, nego i još nešto. U pitanju je zemlja koja se nalazi istočno od Srbije, glavni grad joj je istočno od glavnog grada Srbije, ali Grčka nema sumnju da li je na istoku ili na zapadu; ona sebe, naime, apsolutno smatra dijelom zapadnog svijeta i evropske civilizacije, koju je pritom i sama stvarala.

Čuvajmo Grčku.

vcucko vcucko 23:36 28.03.2018

Re: TUŽNE SLIKE JEDNOG ....

aureus
[ U pitanju je zemlja koja se nalazi istočno od Srbije, glavni grad joj je istočno od glavnog grada Srbije, ali Grčka nema sumnju da li je na istoku ili na zapadu; ona sebe, naime, apsolutno smatra dijelom zapadnog svijeta i evropske civilizacije, koju je pritom i sama stvarala.

Čuvajmo Grčku.


Meni ovde nešto ne štima.
Kad gledaš mapu, Grčka nam dođe južno, ne istočno. Solun i Atina (2/3 države) su južno pa još malo južno. Nešto izrazitije istočno su samo oni delovi prema suvoj granici sa Turskom.
I? Kakve to ima veze
A propos ovog čuvanja Evrope; Skt Petersburg je Evropa par excellance, nadam se da se s tim slažeš (ako ne, ovde prestani da čitaš, ne vredi). Znači li to, da treba čuvati Skt P.? Ili ga - pre bih rekao sažimajući tvoje upise - ionako treba razoriti. Kao svojevremeno Kartagu (da ne počinjem sa Dolfijem).
Samo još jedno pitanje (mislim da sam već pitao, ali nisi odgovorio): kojoj civilizaciji pripada Vladivostok?
mlatisa mlatisa 16:06 27.03.2018

Неразумно

Неразумније, најнеразумније, нестајање постова?
Spiridon Spiridon 17:00 27.03.2018

Re: Неразумно

Неразумније, најнеразумније, нестајање постова?



Nemam pojma o cemu govoris? Cijih postova?
mlatisa mlatisa 19:16 27.03.2018

Re: Неразумно

Nemam pojma o cemu govoris? Cijih postova?


Па ја нешто писах овде и то беше обрисано. Што је најчудније не разумем зашто. Можда почнем једном да чувам постове локално и направим збирку обрисаних постова. Или се то назива коментар, нисам сигуран.
Spiridon Spiridon 20:24 27.03.2018

Re: Неразумно

Што је најчудније не разумем зашто.


da nije ono najgore?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:16 27.03.2018

Re: Неразумно

Krkar moderator?
eloy eloy 22:54 27.03.2018

Re: Неразумно

Mogerini "Ono od juče da se ne ponovi"


Spiridon Spiridon 23:13 27.03.2018

..

Filip Mladenović Filip Mladenović 00:19 28.03.2018

Sve će to mili moji...

prekriti novac, snegovi i laž!
blogovatelj blogovatelj 04:59 28.03.2018

Re: Sve će to mili moji...

Sve će to mili moji...
prekriti novac, snegovi i laž!


Je li, Filipe, šta misliš da je bolje - rat ili pakt?
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:22 28.03.2018

Re: Sve će to mili moji...

blogovatelj
Sve će to mili moji...
prekriti novac, snegovi i laž!


Je li, Filipe, šta misliš da je bolje - rat ili pakt?



Upitan da komentariše podršku na društvenim mrežama koju su mnogi kosovski Srbi dali akciji jedinice ROSU, pozivajući da uhapse i Vučića, Marko Jakšić kaže da su „ljudi shvatili da je sve ovo prevara i podvala – sve te Đurićeve priče o pobedi nad Prištinom od pet prema nula, trujumfima za koje je proglašavao gašenje institucija Srbije na KiM“.
bene_geserit bene_geserit 05:14 28.03.2018

Google, Facebook

sta google i facebook skupljaju o nama

koga mrzi da klikce na link ...

1. Google stores your location (if you have it turned on) every time you turn on your phone, and you can see a timeline from the first day you started using Google on your phone (example: his is every place I have been in the last twelve months in Ireland, going in so far as the time of day I was in the location and how long it took me to get to that location from my previous one) - google.com/maps/timeline?pb …

2. Google stores search history across all your devices on a separate database, so even if you delete your search history and phone history, Google STILL stores everything until you go in and delete everything, and you have to do this on all devices. myactivity.google.com/myactivity

3. Google creates an advertisement profile based on your information, including your location, gender, age, hobbies, career, interests, relationship status, possible weight (need to lose 10lbs in one day?) and income. http://www.google.com/settings/ads/

4. Google stores information on every app and extension you use, how often you use them, where you use them, and who you use them to interact with (who do you talk to on facebook, what countries are you speaking with, what time you go to sleep at) https://security.google.com/settings/security/permissions …

5. Google stores ALL of your YouTube history, so they know whether you're going to be a parent soon, if you're a conservative, if you're a progressive, if you're Jewish, Christian, or Muslim, if you're feeling depressed or suicidal, if you're anorexic... youtube.com/feed/history/search_history …

6. Google offers an option to download all of the data it stores about you, I've requested to download it and the file is 5.5GB BIG, which is roughly 3 MILLION Word documents. This link includes your bookmarks, emails, contacts, your Google Drive files, all of the above information, your YouTube videos, the photos you've taken on your phone, the businesses you've bought from, the products you've bought through Google...
Your calendar, your Google hangout sessions, your location history, the music you listen to, the Google books you've purchased, the Google groups you're in, the websites you've created, the phones you've owned, the pages you've shared, how many steps you walk in a day... google.com/takeout

7. Facebook offers a similar option to download all your information, mine was roughly 600mb, which is roughly 400,000 Word documents. This includes every message you've ever sent or been sent, every file you've ever sent or been sent, all the contacts in your phone, and all the audio messages you've ever sent or been sent. Facebook also stores what it think you might be interested in based off the things you've liked and what you and your friends talk about. Somewhat pointlessly, they also store all the stickers you've ever sent on Facebook. They also store every time you log into Facebook, where you logged in from, what time, and from what device.
And they store all the applications you've ever had connected to your Facebook account, so they can guess I'm interested in politics and web and graphic design, that I was single between X and Y period with the installation of Tinder, and I got a HTC phone in November...

8. If you have Windows 10 installed, this is a picture of JUST the privacy options with 16 different sub-menus, which have all of the options enabled by default when you install Windows 10. This includes tracking where you are, what applications you have installed, when you use them, what you use them for, access to your webcam and microphone at any time, your contacts, your e-mails, your calendar, your call history, the messages you send and receive... The files you download, the games you play, your photos and videos, your music, your search history, your browsing history, even what RADIO stations you listen to.

9. I got the Google Takeout document with all my information, and this is a breakdown of all the different ways they get your information ... Here's the search history document, which has 90,000 different entries, even showing the images I downloaded and the websites I accessed (I showed ThePirateBay section to show much damage this information can do) ... Here's my Google Calendar broken down, showing all the events I've ever added, whether I actually attended them, and what time I attended them at (this part is what I went for an interview for a Marketing job, and what time I arrived at) ... This is my Google Drive, which includes files I EXPLICITLY deleted including my resume, my monthly budget, and all the code, files, and websites I've ever made, and even my PGP private key, which I deleted, which I use to encrypt e-mails ... This is my Google Fit, which shows all of the steps I've ever taken, any time I walked anywhere, and all the times I've recorded any meditation/yoga/workouts I've done (I deleted this information and revoked Google Fit's permissions) ... This is all the photos ever taken with my phone, broken down by year, and includes metadata of when and where I took the photos ... Every e-mail I've ever sent, that's been sent to me, including the ones I deleted or were categorised as spam ... And now my Google Activity, this has thousands of files, so I'll just do a short summary of what they have ... Firstly every Google Ad I've ever viewed or clicked on, every app I've ever launched or used and when I did it, every website I've ever visited and what time I did it at, and every app I've ever installed or searched for ... Every image I've ever searched for and saved, every location I've ever searched for or clicked on, every news article I've ever searched for or read, and EVERY SINGLE google search I've made since 2009 ... every YouTube video I've ever searched for or viewed, since 2008 ...

10. Manage to gain access to someone's Google account? Perfect, you have a chronological diary of everything that person has done for the last ten years. This information has millions of nefarious uses and violates multiple human rights, you're not a terrorist? Then how come you were googling ISIS? Work at Google and you're suspicious of your wife? Perfect, just look up her location and search history for the last ten years ...
aureus aureus 05:22 28.03.2018

Re: Google, Facebook

Bene, zašto nisi ovo preveo?
bene_geserit bene_geserit 06:08 28.03.2018

Re: Google, Facebook

Evo sazeta verzija prevoda za Carlija: najebali smo, skupljaju sve informacije o nama i nikada ih ne brisu.

Ostali ce da se snadju.
aureus aureus 06:28 28.03.2018

Re: Google, Facebook

bene_geserit
Evo sazeta verzija prevoda za Carlija: najebali smo, skupljaju sve informacije o nama i nikada ih ne brisu.

Ostali ce da se snadju.

Како је кренуло изгледа да ћемо једног дана сви јадиковати што су нас навукли да користимо интернет.
anonymous anonymous 06:37 28.03.2018

Re: Google, Facebook

aureus
bene_geserit
Evo sazeta verzija prevoda za Carlija: najebali smo, skupljaju sve informacije o nama i nikada ih ne brisu.

Ostali ce da se snadju.

Како је кренуло изгледа да ћемо једног дана сви јадиковати што су нас навукли да користимо интернет.


Želim ti hiljade izgubljenih sati , koje ti, nadam se, niko .....ne plaća.




c_h.arlie c_h.arlie 06:37 28.03.2018

Re: Google, Facebook

bene_geserit
Evo sazeta verzija prevoda za Carlija: najebali smo, skupljaju sve informacije o nama i nikada ih ne brisu.

Ostali ce da se snadju.

Zašto za mene ?
Ja znam engleski - a znam i za to sve što si citirao.
Meni to nije ništa novo - niti se bojim da ćemo najebati.
aureus aureus 06:44 28.03.2018

Re: Google, Facebook

Е готово је сад.
Ово се можда могло предуприједити.
Али како кад један блогер, на примјер, већ четири године пише текст о томе како постати Анонимус.

Како оно иде? Инсталираш Тор?
tasadebeli tasadebeli 07:13 28.03.2018

Re: Google, Facebook

anonymous
aureus
bene_geserit
Evo sazeta verzija prevoda za Carlija: najebali smo, skupljaju sve informacije o nama i nikada ih ne brisu.

Ostali ce da se snadju.

Како је кренуло изгледа да ћемо једног дана сви јадиковати што су нас навукли да користимо интернет.


Želim ti hiljade izgubljenih sati , koje ti, nadam se, niko .....ne plaća.










Ма шта нас боли уво!

Још је стари добри Богдан Тирнанић за време бомбардовања 1999. излазио сваког дана на улицу, хватао се обема рукама за муда истурајћи кукове и подижући главу према небеским висинама викао на сав глас:

"Поздрав аваксу!!!"

Ја исто тако кад год се прикачим на интернет поштујући ту процедуру до последњег детаља.

То исто радим и када дођем на Блог Б92.

Ухватим се за муда и знате већ даље како иде процедура... Поздрав итд...

Него, читасте ли ви, браћо моја млада, читасте ли ви овај релативно новији роман наше српске књижевности када?





Занимљива идеја је ту промовисана. Да Гугл постане један од књижевних ликова у роману.


Teza da je barokni duh, svojim manirom prenaglašavanja, potencijalno prisutan u svakom dobu, našem naročito, jedna je od ključnih misli romana. Slika savremenog doba u Jedru nade otuda ne samo da apostrofira preterivanje i težnju za umnožavanjem materijalnih dobara, nego i pojavu nedokučivih, zakulisanih radnji i simulakruma. Nema slučajnosti u tome što glavni junak, čitajući Umberta Eka, podvlači upravo one refleksije u štivu Italijana koje kazuju o atomizovanosti sveta, gomilanju ljudskih grehova i čovečanstvu nagnutom nad ivicom ponora. Prividi i infernalne scene nižu se u pripovednom tkanju: ugovor o nezavisnosti Perasta, u kojeg su građani slepo verovali, ostvaren je zapravo kao ugovor o međuzavisnosti budući da su Ujedinjene zemlje, težeći da uklone svaki oblik suverenosti država, dopuštale samo ograničen identitet. Demokratija, kakvu moćnici proklamuju, prećutkuje i izobličava istinu, mediji prenose samo eufemističke fraze, ratovi bukte, a beznadežno naivni turisti, oduševljeni kruzerom čiji je inventar skuplji od celokupnog nasleđa Perasta, neumorno škljocaju aparatima nezainteresovani za hemijski genocid kojeg džetovi, u skladu sa interesnim profitom farmaceutskih giganata i kompanija koje se bave GMO inženjeringom, vrše nad prirodnim resursima Perasta. Utisak o psihičkoj aberaciji sveta upotpunjen je pomenom Google Arm-a, aplikacije koja prenosi aktuelnosti sa svetskih ratnih žarišta, te moćnici imaju uvid u aktivnosti svakog čipovanog vojnika, a roditelji direktan prenos poslednje epizode života svoje dece. Spoznaja o nepravdama, bolestima i ratovima i njome prouzrokovano osećanje svetskog bola, pokreću junakovu čežnju za utočištem navodeći ga na misao da u olujnoj atmosferi savremenog sveta postoji još jedan spasonosni brod, oličen u zagr-ljaju voljene žene, iščekivanju deteta koje raste u njenoj utrobi, u ukusu vina, mirisu lovorovog ulja, rascvetalim mimozama, lepotama Turskog rta... u svim povlašćenim životnim trenucima koje Google ne uspeva da sačuva i zabeleži.










bene_geserit bene_geserit 07:18 28.03.2018

Re: Google, Facebook

c_h.arlie
Zašto za mene ?
Ja znam engleski - a znam i za to sve što si citirao.
Meni to nije ništa novo - niti se bojim da ćemo najebati.

Pa znas engleski ali te mrzi da citas i stalno trazis skracenu verziju.

A najebali smo jer smo krivi na osnovu zakona koji jos nisu napisani, a dokaze vec skupljaju. Ili st'o bi se reklo kavez je gotovo kompletan. Naravno mozemo da se opustimo i uzivamo.
Spiridon Spiridon 07:39 28.03.2018

Re: Google, Facebook

Google, Facebook
sta google i facebook skupljaju o nama

koga mrzi da klikce na link ...


hvala bene, super korisno ... specijalno myactivity.google.com/myactivity

bene_geserit bene_geserit 09:30 28.03.2018

Re: Google, Facebook

Da bas sam probao da budem koristan. I btw. ovde sve vrvi od korisnih komentara.
Nego gde nestade tvoj naredni komentar upucen carliju?
Spiridon Spiridon 09:40 28.03.2018

Re: Google, Facebook

bene_geserit
Da bas sam probao da budem koristan. I btw. ovde sve vrvi od korisnih komentara.
Nego gde nestade tvoj naredni komentar upucen carliju?


ma ja ga obrisao, bio je neumesan ... mislis da nisam trebao?
c_h.arlie c_h.arlie 12:09 28.03.2018

Re: Google, Facebook

Spiridon
bene_geserit
Da bas sam probao da budem koristan. I btw. ovde sve vrvi od korisnih komentara.
Nego gde nestade tvoj naredni komentar upucen carliju?


ma ja ga obrisao, bio je neumesan ... mislis da nisam trebao?

Ma udri samo ... umesan ili ne !
Svoji smo !
c_h.arlie c_h.arlie 12:10 28.03.2018

Re: Google, Facebook

bene_geserit
c_h.arlie
Zašto za mene ?
Ja znam engleski - a znam i za to sve što si citirao.
Meni to nije ništa novo - niti se bojim da ćemo najebati.

Pa znas engleski ali te mrzi da citas i stalno trazis skracenu verziju.

A najebali smo jer smo krivi na osnovu zakona koji jos nisu napisani, a dokaze vec skupljaju. Ili st'o bi se reklo kavez je gotovo kompletan. Naravno mozemo da se opustimo i uzivamo.

Nije tačno da tražim stalno ... evo, ovo što si ti okačio sam pročitao sve.
bene_geserit bene_geserit 06:07 29.03.2018

Re: Google, Facebook

eloy eloy 08:12 28.03.2018

und noch einmal

Sve je tako predvidivo depresivno da bi se trosila energija na tako nesto.


Sve je davno i napisano.

zilikaka zilikaka 18:42 28.03.2018

Pu, kakvi ste!

Gledam vas samo, danima drobite neku kao strategiju, visoku politiku a niko da pita kako Marko, niko da kaže: "Brate, srećne ti rane junačke!"

niccolo niccolo 19:54 28.03.2018

Re: Pu, kakvi ste!

Ko je Marko?
zilikaka zilikaka 20:05 28.03.2018

Re: Pu, kakvi ste!

niccolo
Ko je Marko?

Od tebe drugo nisam ni očekivala.
eloy eloy 20:23 28.03.2018

Re: Pu, kakvi ste!

Gledam vas samo, danima drobite neku kao strategiju, visoku politiku a niko da pita kako Marko, niko da kaže: "Brate, srećne ti rane junačke!"


A šta misliš da budeš kreativna i pokreneš inicijativu da Zrenjanin promeni ime u Markovgrad ?

Glupo da se mi Beooooograđani mešamo u vaš lokal.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 20:44 28.03.2018

Mitovi Mitovi

Pitao me jedan kolega bloger Privatnom Porukom da li mislim da je u redu da se napravi nekakav panel blogera .... ne znam sta...nije u redu da cinkarim.


Ja mislim da je odlicna ideja, i da tema treba da bude " Otkud to da postoji MIT da je Srbija istoriski neutralna i da treba da nastavi da bude neutralna ".

I evo je pocinjem taj panel.


Srbija nikada nije bila neutralna. Srbija je uvjek znala gdje je njeno mjesto u u svijetu .Neutralna je kobajagi bila Jugoslavija.

I tada kao i sada ta neutralnost je bila lazna . Bila je koriscena za promovisanje jedne strane.

Srbija je dobila svoj konacni status na Berlinskom ( ne Moskovskom ) Kongresu.

Srpsku vojsku su sa dobrim i losim pomagali u Velikom Ratu zapadne sile, Rusija je bila zauzeta cekanjem Uljanova da dodje u zapecacenom vagonu iz Svajcarske .

Nikada Srbija nije bila neutralna i uvek je znala na koju ce stranu
. Nikada Srbija nije muzla dve majke. To je radila Jugoslavija.

I sad kad mi Anonismni i ekipa pocnu da drve o neutralnosto koja je kao i u Jugoslaviji skrivena podrska Rusiji, ja bih da im kazem umjesto da selite 7 meliona Srba u Rusiju ako je toliko volite idite tamo.


Eto teme, sad da vidimo Panel. Da imam autorsku ovo bih objavio kao Blog ali nisam ja Tasa da imam autorsku.

zilikaka zilikaka 20:50 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

Eto teme, sad da vidimo Panel. Da imam autorsku ovo boh objavio kao bBlog ali nisam ja Tasa da imam autorsku.

Ako je autorska problem, evo mogu ja da ti objavim to ili nešto više. Jedino nemam baš kad da dežuram na komentarima.
Mada, verujem da bi isto ponudile i druge kolege, uključujući i pomenutog Tasu.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 20:58 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

zilikaka
Eto teme, sad da vidimo Panel. Da imam autorsku ovo boh objavio kao bBlog ali nisam ja Tasa da imam autorsku.

Ako je autorska problem, evo mogu ja da ti objavim to ili nešto više. Jedino nemam baš kad da dežuram na komentarima.
Mada, verujem da bi isto ponudile i druge kolege, uključujući i pomenutog Tasu.


Hvala.

Ja zaista mislim da je ta laz da je neutralnost istorijski utkana u srpsku istoriju veoma oapsna laz.

Srbija je uvjek znala gdje pripada>.

I sa Nemanjicima i Obrenovicima i sa Karadjordjevcima.

Sad malo manje sa Penezicima, Milosevicima, Seseljima i slicnima ali oni su djeca komunizma sovjetskog tipa pa je onda razumnjivo da njihovi sljedbenici drve oko neutralnosti tipa nama treba ruski centar u Nisu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:38 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

ja bih da im kazem umjesto da selite 7 meliona Srba u Rusiju ako je toliko volite idite tamo.


A važi li to isto samo za drugi pravac, onaj prema Berlinu?
Ako ga volite, putujte.
Ili ne važi?
anonymous anonymous 21:39 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

eloy
Eto teme, sad da vidimo Panel. Da imam autorsku ovo boh objavio kao bBlog ali nisam ja Tasa da imam autorsku.


Jbg sad vidim da smo te oklevetali - nisi ti Krkaru ni za pod hemoroid.

umjesto da selite 7 meliona Srba u Rusiju ako je toliko volite idite tamo.


Nema potrebe - doći će oni ovde - lakše je.



Krkarovština je toliko prožela ovaj blogerski prostor i likove koji u njemu obitavaju, da je gotovo potpuno svejedno da li je novopojavljeni nik virtuelna reinkarnirnacija Korčulanvca, Princija ili ....nekog sasvim trećeg.

U svakom slučaju, ma ko on bio, blogerska skupina ga je svesrdno dočekala.

Spremno.

Staro drugarstvo.

I novi zadatak.

Treba ih jednostavno pustiti da odigraju svoje đavolje kolo i ne pružati im dodatno zadovoljstvo.



anonymous anonymous 21:44 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

hoochie coochie man
ja bih da im kazem umjesto da selite 7 meliona Srba u Rusiju ako je toliko volite idite tamo.


A važi li to isto samo za drugi pravac, onaj prema Berlinu?
Ako ga volite, putujte.
Ili ne važi?


Da li ti Hoochie zaiista možeš da misliš da jednog običnog blogera može toliko odjednom da tangira ruski centar u Nišu....


.....pevaju gotovo horski ....orkestrirano....

..ili se meni to - samo priviđa ?



korisnickoime-1 korisnickoime-1 21:49 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

anonymous
eloy
Eto teme, sad da vidimo Panel. Da imam autorsku ovo boh objavio kao bBlog ali nisam ja Tasa da imam autorsku.


Jbg sad vidim da smo te oklevetali - nisi ti Krkaru ni za pod hemoroid.

umjesto da selite 7 meliona Srba u Rusiju ako je toliko volite idite tamo.


Nema potrebe - doći će oni ovde - lakše je.





Krkarovština je toliko prožela ovaj blogerski prostor i likove koji u njemu obitavaju, da je gotovo potpuno svejedno da li je novopojavljeni nik virtuelna reinkarnirnacija Korčulanvca, Princija ili ....nekog sasvim trećeg.

U svakom slučaju, ma ko on bio, blogerska skupina ga je svesrdno dočekala.

Spremno.

Staro drugarstvo.

I novi zadatak.

Treba ih jednostavno pustiti da odigraju svoje đavolje kolo i ne pružati im dodatno zadovoljstvo.






Nego jos dva tri bloga na kojima cete da popusite sa svojom propagandom kao na ovome I odose sendvici i pripadajuce valutne ( hmmm , ne u rubljama) klauzule.

Razbi vas neko sa toliko glupim imenom kao " korisnockoime". Na sta bolan trose pare. Zali Boze.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:52 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

Da li ti Hoochie zaiista možeš da misliš da jednog običnog blogera može toliko odjednom da tangira ruski centar u Nišu....


Može, dobrom propagandom se sve potiže
Čak i to da i običan bloger odjednom "shvati" kako mu je taj centar veoma važna stvar u životu, i kako je to, veruje on jadan, sam svojom glavom zaključio.
anonymous anonymous 21:57 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi


I sad kad mi Anonismni i ekipa pocnu da drve o neutralnosto koja je kao i u Jugoslaviji skrivena podrska Rusiji, ja bih da im kazem umjesto da selite 7 meliona Srba u Rusiju ako je toliko volite idite tamo.


Od nekog ko jednom kaže " ovdje " a drugi put "ovde " čovek nikad ne može da bude siguran da li će reći " umjesto " ili "umesto"

A u stvari globalizacija je ukinula teritorijalnost i geografiju, pa je "ovde " uvek i istovremeno i " ovdje"

Tako da nema potrebe za seljenjem.

Ionako će uskoro samo nekoliko transnacionalnih entiteta imati suverenu moć, a ljudi će se priklanjati jednima ili drugima, .....bez obzira na teritoriju na kojoj žive ....i bez obzira kojoj naciji pripadaju .

Tako da ....BRIKS je in , NATO je ....out.





anonymous anonymous 22:01 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

korisnickoime-1


Razbi vas neko sa toliko glupim imenom kao " korisnockoime". Na sta bolan trose pare. Zali Boze.



Razbi nas neko .....


korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:04 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

anonymous

I sad kad mi Anonismni i ekipa pocnu da drve o neutralnosto koja je kao i u Jugoslaviji skrivena podrska Rusiji, ja bih da im kazem umjesto da selite 7 meliona Srba u Rusiju ako je toliko volite idite tamo.


Od nekog ko jednom kaže " ovdje " a drugi put "ovde " čovek nikad ne može da bude siguran da li će reći " umjesto " ili "umesto"

A u stvari globalizacija je ukinula teritorijalnost i geografiju, pa je "ovde " uvek i istovremeno i " ovdje"

Tako da nema potrebe za seljenjem.

Ionako će uskoro samo nekoliko transnacionalnih entiteta imati suverenu moć, a ljudi će se priklanjati jednima ili drugima, .....bez obzira na teritoriju na kojoj žive ....i bez obzira kojoj naciji pripadaju .

Tako da ....BRIKS je in , NATO je ....out.








Cuj BRIKS je in , NATO je out...

pa to ne vrijedi ni salame iz sendvica.

Moras ti to bolje ako hoces da sacuvas posao. A mladji dolaze, uskoro ce tvoj posao da rade algoritmi.

Jel igras Sah ? Znas li gdje je Kalimegdan ?

Penzija prijatelju.
anonymous anonymous 22:04 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

korisnickoime-1


Srbija je uvjek znala gdje pripada>.



Srbija je znala.....ali je umišljena elita uvek smatrala da je uskraćena za nešto više kulture i civilizacije.....


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:06 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

Znas li gdje je KalImegdan


Il se dooobro folira ili nije ipak.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:10 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

anonymous
korisnickoime-1


Srbija je uvjek znala gdje pripada>.



Srbija je znala.....ali je umišljena elita uvek smatrala da je uskraćena za nešto više kulture i civilizacije.....




Gluposti. Sta to znaci? Elaboriraj !
anonymous anonymous 22:11 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

korisnickoime-1


Moras ti to bolje ako hoces da sacuvas posao. A mladji dolaze, uskoro ce tvoj posao da rade algoritmi.

Jel igras Sah ? Znas li gdje je Kalimegdan ?

Penzija prijatelju.


Kako sam se prevario....

A lepo je neko primetio....

Ti čak ne umeš ni da kuvaš kao korčulanac, a da sročiš ....ni približno...

On je donekle bio dostojan protivnik , borio se ....i zarađivao.

Ti si prijatelju - amater.

Napabirčio si neke mantre sa Peščanika, pobrao nešto preporuka .....ali sve je to kratkog daha...

Nemaš ti šta reći....

Prozreće te i oni koji su očekivali - čudo.







korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:11 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

hoochie coochie man
Znas li gdje je KalImegdan


Il se dooobro folira ili nije ipak.



Ti si malo pametniji od onog drugog.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:14 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

anonymous
korisnickoime-1


Moras ti to bolje ako hoces da sacuvas posao. A mladji dolaze, uskoro ce tvoj posao da rade algoritmi.

Jel igras Sah ? Znas li gdje je Kalimegdan ?

Penzija prijatelju.


Kako sam se prevario....

A lepo je neko primetio....

Ti čak ne umeš ni da kuvaš kao korčulanac, a da sročiš ....ni približno...

On je donekle bio dostojan protivnik , borio se ....i zarađivao.

Ti si prijatelju - amater.

Napabirčio si neke mantre sa Peščanika, pobrao nešto preporuka .....ali sve je to kratkog daha...

Nemaš ti šta reći....

Prozreće te i oni koji su očekivali - čudo.









Eh, konaco si u pravu, ja jesam amater pa opet prcam profesionalca.

Kako to ? Bice da si ti jadan profesionalac.
anonymous anonymous 22:18 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi


Eh, konaco si u pravu, ja jesam amater pa opet prcam profesionalca.

Kako to ? Bice da si ti jadan profesionalac.



"Mrš u pičku materinu " odgovorio bi Korčulanac i pobrao simpatije i aplauze blogera.

Kad ti kažeš " prcam profesionalca" - to zvuči - tako ženstveno.

Skoro da čovek oseti želju da ti se prepusti.


korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:21 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

anonymous

Eh, konaco si u pravu, ja jesam amater pa opet prcam profesionalca.

Kako to ? Bice da si ti jadan profesionalac.



"Mrš u pičku materinu " odgovorio bi Korčulanac i pobrao simpatije i aplauze blogera.

Kad ti kažeš " prcam profesionalca" - to zvuči - tako ženstveno.

Skoro da ti se čovek prepusti.




Pa prepusti se ... mada Gavrilo se prvi javio.



hoochie coochie man hoochie coochie man 22:22 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

ja jesam amater pa opet prcam profesionalca.


Uh, ovim si baš zacementriao amaterizam.
Kad krene samohvalisanje tipa, vi'š kako sam pametan, vi'š kako sam te zajebao, vi'š kako sam te pobedio, vidi kako pričam smešne viceve...to ti, je prijatelju moj, jasan dokaz diletantizma, što nije strašno, nego i neisgurnosti u sebe, što ne može da bude dobro nikada.

Nego, vidi ti sam šta češ sa tim, a ako te ne mrzi odgovori mi,. ili makar samo razmisli o tome, koji tebe đavo tera da pokrećeš teme o kojima očigleno vrlo malo znaš, poput ove u opredeljenosti Srbije.
Pa još pominješ Krađorđeviće, Obrenoviće, prvi rat...pitaće te neko ozbiljan nešto o tome, a ti ne znaš, pa kud ćeš od sramote?
anonymous anonymous 22:26 28.03.2018

Re: Mitovi Mitovi

korisnickoime-1



Ćao tebra,

...za večeras sam zauzet ....zato obavi to sam sa sobom...

I drži se tema .....malo NATO, pa Ameri, pa opljuni po Rusima, Srebrenica, vakcine , jadni Albanci ... i te mantre ....dobićeš preporuke.

Ali pazi ne previše reči.

To ti već ne ide.







Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana