Ljubav

Crazy Little Thing Called Love

Spiridon RSS / 02.04.2018. u 20:37

 

Razmisljam koliko je ljubav kao tema postala demode, a koliko je ustvari i dalje prisutna u nasim zivotima. Nemam pojma zasto ali me ova scena nekako bas pomerila i inspirisala da napisem ovaj kratki tekst. Vratila me u neko davno vreme kada je ljubav bila nesto sto sam disao. Nisam razmisljao ni o cemu drugom osim o njoj. I bolelo me uvo ko je na vlasti, i sta se desava u svetu. Moj svet je bila ona. Moja ljubav. Tesko je obijasniti nekome ko je nije doziveo svu njenu lepotu i magiju. Poljubac, nezni dodir, drzanje za ruke, osmeh. Covek koji voli nikada ne moze biti siromasan. Naprotiv, ceo svet je njegov. To potpisujem.



Komentari (121)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

narcis narcis 20:38 02.04.2018

jes

ništa ne potpisuje.
ljubav, mlogo se prča malo se znae. još manje razumeva.
Spiridon Spiridon 20:42 02.04.2018

Re: jes

narcis
ništa ne potpisuje.
ljubav, mlogo se prča malo se znae. još manje razumeva.


ljubiti zenu koju volis znaci ljubiti slobodu. To je iznad svega.


tasadebeli tasadebeli 20:41 02.04.2018

И никада не заборавите!

Свако, ама баш свако од нас!


Spiridon Spiridon 20:43 02.04.2018

Re: И никада не заборавите!

И никада не заборавите!



c_h.arlie c_h.arlie 20:42 02.04.2018

Da !

Tako je !
Jedino što daje smisao životu je - ljubav.
Spiridon Spiridon 20:44 02.04.2018

Re: Da !

Jedino što daje smisao životu je - ljubav.


Jedino. I zato je najjaca
Spiridon Spiridon 20:57 02.04.2018

..

ovde me je kupio za sva vremena, tacno da nista nikada vise nije odglumeo

eloy eloy 08:00 03.04.2018

ma pusti potpis

Covek koji voli nikada ne moze biti siromasan. Naprotiv, ceo svet je njegov. To potpisujem.




PS jel tvoj tekst o ljubavi u perfektu zato što je bilo perfektno......

Zajeban ovaj prezent.
Spiridon Spiridon 09:39 03.04.2018

Re: ma pusti potpis

PS jel tvoj tekst o ljubavi u perfektu zato što je bilo perfektno......


naravno i to u vise navrata

Zajeban ovaj prezent.


prezent je zajeban zato sto se teze sagledava ... za to ti je potreban futur
mirelarado mirelarado 22:52 03.04.2018

Re: ma pusti potpis

prezent je zajeban zato sto se teze sagledava ... za to ti je potreban futur


Ma, lako je za futur: u futuru neka ljubav odlazi, ili neka nova dolazi...





stefan.hauzer stefan.hauzer 09:36 03.04.2018

*





Spiridon Spiridon 10:26 03.04.2018

Re: *

stefan.hauzer






kako ja nju gotivim ... ona mi je sinonim za posebnost

kada je bila klinka


stefan.hauzer stefan.hauzer 11:21 03.04.2018

Re: *

Jeste, Šarlota je retka zverka. I još sam trenutno skroz navučen na neki francuski elektro pop, a sve preko nje:)


Черевићан Черевићан 10:51 03.04.2018

вид' приисета

kada je ljubav bila nešto

плусквам перфект ево ми углави:
Зорин језик у мојем душнику,
где палаца међу крајницима ….
замућеним оком дочаравам слику,

под камаром где смо се затекли
и на завек ....љубав се зарекли
tasadebeli tasadebeli 11:23 03.04.2018

Re: вид' приисета

Черевићан
kada je ljubav bila nešto

плусквам перфект ево ми углави:
Зорин језик у мојем душнику,
где палаца међу крајницима ….
замућеним оком дочаравам слику,

под камаром где смо се затекли
и на завек ....љубав се зарекли


Гос'н Чер, само да Вас подсетим да глаголски облици имају и своја неправа значења.

Рецимо, футурски презент: Овог лета идем на море.

Па онда, перфекатски (наративни) презент: Идем ти ја јуче улицом и сретнем Перу.

Па рецимо перфекат за неку радњу у тренутку говора: Отишао сам одавде.

И онда нешто размишљам... Порадите Ви мало на том вашем плусквамперфекту... Сигуран сам да би то могло да остави сасвим лепе трагове и на презент.
Черевићан Черевићан 14:41 03.04.2018

уочени ми

лепи трагови на презенту

присети ме богме често посећују
те времена да слободног ми више,
(још се радно теренима дрчим )
имало би вазда о прошлом да'с пише,

али авај...г tasodebeli


c_h.arlie c_h.arlie 16:29 03.04.2018

Re: уочени ми

Черевићан
лепи трагови на презенту

присети ме богме често посећују
те времена да слободног ми више,
(још се радно теренима дрчим )
имало би вазда о прошлом да'с пише,

али авај...г tasodebeli



Ko o čemu, Čerevićan o seksu !
Ako, ako - valja se !
tasadebeli tasadebeli 21:53 03.04.2018

Re: уочени ми

Черевићан
лепи трагови на презенту

присети ме богме често посећују
те времена да слободног ми више,
(још се радно теренима дрчим )
имало би вазда о прошлом да'с пише,

али авај...г tasodebeli





Гос'н Чер (а и Чарли), сада мене подсетише ови доле на Леа Мартина...

Ма какви Реј Чарлс и Џејмс Браун! Ни принети Леу! Ни копачке да му чисте!


angie01 angie01 11:10 03.04.2018

,

Spiridon Spiridon 13:05 03.04.2018

Re: ,

angie01



bas ga je pokidala

mali vremeplov

angie01 angie01 14:42 03.04.2018

Re: ,

eloy eloy 17:48 03.04.2018

raznijeh ljubavi ima


Poljubac, Covek koji voli nikada ne moze biti siromasan. Naprotiv, ceo svet je njegov. To potpisujem. Tesko je obijasniti nekome ko je nije doziveo svu njenu lepotu i magiju.Ova scena me nekako bas pomerila i inspirisala da napisem ovaj kratki komentar.



narcis narcis 17:59 03.04.2018

aj malo prave stvari

eloy eloy 18:11 03.04.2018

Re: aj malo prave stvari


Banuj ga - dali aerodrom Beogradu - džukele !
Spiridon Spiridon 19:24 03.04.2018

Re: aj malo prave stvari


Banuj ga - dali aerodrom Beogradu - džukele !


oladi bre malo eloy, nije sve tako strasno. Stalno si u niskom startu, spreman za provokaciju. Razmisli malo o svojim postupcima. Eto, ja sam ti dao savet i najbolje bi bilo sada da se istusiras i dobro naspavas. Kada se sutra ujutu probudis ako i dalje razmisljas kao sada, onda je lobotomija jedini izlaz.
eloy eloy 19:58 03.04.2018

Kerovi,kerovi

Špiro daj malo više ljubavi, nemoj tako jako,nismo svi imali sreće da budemo voljeni kao neki drugi. Ti bi odma s lobotomijom - jel imaš pozitivna iskustva s tim ?
A Dragče ker zna zašto je zaslužio da ga ljudi ne vole.

PS. i da znaš saveti su najjeftinije stvari na svetu.
a tek loši saveti - šta reći
narcis narcis 22:45 03.04.2018

Re: Kerovi,kerovi

A Dragče ker zna zašto je zaslužio da ga ljudi ne vole.

da znaš , stvarno me mnogo mrze provinciski duhovi poput tebe.
al ima na blogu i građanskih duša koje me ne mrze, samo to provincijalac u tebi ne može da vidi.
eloy eloy 20:05 03.04.2018

Pamet u vugla i buljsona uza zid spiridone


I pazi šta radiš vidiš kako nestade Srđan the Fusch,
našo on da se kači sa gey populacijom.
Spiridon Spiridon 20:39 03.04.2018

Re: Pamet u vugla i buljsona uza zid spiridone

I pazi šta radiš vidiš kako nestade Srđan the Fusch,


jel? Nisam ispratio ... znaci ostao si samo ti i saka ovih vucibatina. Mala operativna jedinica. Sve sami odlucujete. Mozete sve da nas banujete i nikom nista.



angie01 angie01 21:32 03.04.2018

Re: Pamet u vugla i buljsona uza zid spiridone

jel?


tu je Srks,...verovatno je sam obrisao samo svoj poslednji blog.
Spiridon Spiridon 22:01 03.04.2018

Re: Pamet u vugla i buljsona uza zid spiridone

tu je Srks,...verovatno je sam obrisao samo svoj poslednji blog.


ma nek je ziv i zdrav ... iskreno ja sam u poslednje vreme poceo da blokiram pristup nekim trovacima. Sto da ih trpim i dovedem sebe u situaciju da zatvorim blog. Posle izvesnog vremena se vise i ne secam ko je blokiran. Banovanje uopste nije losa fora.
eloy eloy 22:58 03.04.2018

Re: Pamet u vugla i buljsona uza zid spiridone


Mala operativna jedinica.


Spiridon Spiridon 23:05 03.04.2018

Re: Pamet u vugla i buljsona uza zid spiridone

eloy

Mala operativna jedinica.





narcis narcis 21:37 03.04.2018

Re: počele i ucene

još ovo i neću više


Spiridon Spiridon 21:50 03.04.2018

Re: počele i ucene


Re: počele i ucene
još ovo i neću više


strasno moj Dragoljube, strasno. Gledao sam i citao danas. Reci nemam. I posle se pitamo sto nam ne ide.
narcis narcis 21:52 03.04.2018

Re: počele i ucene

I posle se pitamo sto nam ne ide.

pa pogldaj odziv na blogu, svi ćute sem dežurne zamlate koja nije svesna kolika je ovo tragedija za srbiju, ne samo za niš.
Spiridon Spiridon 22:06 03.04.2018

Re: počele i ucene

pa pogldaj odziv na blogu, svi ćute sem dežurne zamlate koja nije svesna kolika je ovo tragedija za srbiju, ne samo za niš.


apsolutno se slazem. Po meni je to udarna vest. Tragicno je da to niko ne spominje, a pisu nekakve beskorisne politicke elaborate. Mnogi od njih ne shvataju da je kvalitetan blog izmedju ostalog i pitanje tajminga. Ovo sa aerodromom u Nisu se desava sada i zato sada treba pisati, a ne kad vuk pojede magarca. Ali to je ovde trend ... da se kenja kada vise nije bitno. I jos te drkaju sto spominjes to. Nije fer.
narcis narcis 22:17 03.04.2018

Re: počele i ucene

Nikada necu zaboraviti onu povorku kada su ubili Zorana ... polovina (ako ne i vise) tih nekrofila ga nije podrzavala za zivota. Picke Dragoljube, to se tako zove. Picke.

da i obesmišljavaju svaku godišnjicu njegovog ubistva.
na taj dan i ne otvaram ni blog ni fejs. licemerne pičke.
Spiridon Spiridon 22:21 03.04.2018

Re: počele i ucene

narcis
Nikada necu zaboraviti onu povorku kada su ubili Zorana ... polovina (ako ne i vise) tih nekrofila ga nije podrzavala za zivota. Picke Dragoljube, to se tako zove. Picke.

da i obesmišljavaju svaku godišnjicu njegovog ubistva.
na taj dan i ne otvaram ni blog ni fejs. licemerne pičke.


ja sam to odavno zakopao u sebi
angie01 angie01 22:31 03.04.2018

Re: počele i ucene

Nikada necu zaboraviti onu povorku kada su ubili Zorana ... polovina (ako ne i vise) tih nekrofila ga nije podrzavala za zivota. Picke Dragoljube, to se tako zove. Picke.


svake godine se povecava broj bliskih prijatelja, saradnika i velikih postovalaca,...a secanja zajednickih trenutaka, prica i akcija, samo kuljaju,...ispada da je bio najobozavaniji covek u svemiru.
narcis narcis 22:39 03.04.2018

Re: počele i ucene

angie01
Nikada necu zaboraviti onu povorku kada su ubili Zorana ... polovina (ako ne i vise) tih nekrofila ga nije podrzavala za zivota. Picke Dragoljube, to se tako zove. Picke.


svake godine se povecava broj bliskih prijatelja, saradnika i velikih postovalaca,...a secanja zajednickih trenutaka, prica i akcija, samo kuljaju,...ispada da je bio najobozavaniji covek u svemiru.

znaš ono kad se drugi bruka a tebe sramota zbog njega, e tako sam se osećao dok sam gledao onu rulju što je nagrnula na sahranu.
angie01 angie01 22:45 03.04.2018

Re: počele i ucene

pa pogldaj odziv na blogu, svi ćute sem dežurne zamlate koja nije svesna kolika je ovo tragedija za srbiju, ne samo za niš.


nema vise iluzija, dragoljube- ovi poslednji izbori su na vise nacina pokazali nase tragicno stanje- svesti pre svega, a sve ostalo je posledica toga- i onih koji su podrzali propast, i onih koji su nudili blamaz i time pomomogli isto, i oni koji su se povukli i odradili istu stvar,...a ovi su odlucili da teraju koliko je god moguce, obrstice sve, a statisti/publika, koja je ocigledno prirodnim talentom preuzela potrbnu ulogu, samo posmatra i cuti.
narcis narcis 22:50 03.04.2018

Re: počele i ucene

obrstice sve, a statisti/publika, koja je ocigledno prirodnim talentom preuzela potrbnu ulogu, samo posmatra i cuti.

i raduje se tuđem stradanju, koliko sam zluradih komentar a pročitao o vome. no ne čudi me.
angie01 angie01 23:42 03.04.2018

Re: počele i ucene

i raduje se tuđem stradanju, koliko sam zluradih komentar a pročitao o vome. no ne čudi me.


vec neko vreme ovde luduje jedna beznacajna i nezanimljiva ekipica, koja prosipa retrogradne i zatupljujuce stavove, raznim sumnjivim filozofiranjem, ali zato i vredjanjem svega sto ne lici na njih- oni se uvek zlurado keselje svemu sto je unistenje razuma i gradjanskog razmisljanja- jer im to nije blisko,...prepoznaju se sa onim drugim i navijaju, iako se prave da ne.
narcis narcis 00:03 04.04.2018

Re: počele i ucene

prepoznaju se sa onim drugim i navijaju, iako se prave da ne.

sablast provincijalizma je zavladao blogom
eloy eloy 00:30 04.04.2018

Re: North American Philosophy


vec neko vreme ovde luduje jedna beznacajna i nezanimljiva ekipica, koja prosipa retrogradne i zatupljujuce stavove, raznim sumnjivim filozofiranjem, ali zato i vredjanjem svega sto ne lici na njih



Kusturica
У Србији постоје читави нивои бивше генералске деце Титове Југославије који уживају слободу захваљујући НВО и начину мишљења који је потпуно очишћен од патриотизма. А патриотизам је такође естетика, питање признања неких чињеница, питање копчи које вас воде према будућности.




hermine hermine 07:47 04.04.2018

Re: počele i ucene

raznim sumnjivim filozofiranjem

Hajde dobro sve i svi razni papiriči, al šta znači sumnjivo filozofiranje?
hermine hermine 07:47 04.04.2018

Re: ..

angie01 angie01 09:54 04.04.2018

Re: počele i ucene

Hajde dobro sve i svi razni papiriči, al šta znači sumnjivo filozofiranje?


eh, kad se pravimo naivni- pa tes, samo uzmes u obzir gomile komentara koji imaju za cilj da obNjasne zasto je nesto patRiJotski, a ono drugo izdaja i placenistvo, gde se premise za izvedeni zakljucak vrte u spinovanim nizovima potpuno lose sklopljenih cinjenica, vizura i namera.
hermine hermine 09:59 04.04.2018

Re: počele i ucene

Ok.
angie01 angie01 10:05 04.04.2018

Re: North American Philosophy

Kusturica
У Србији постоје читави нивои бивше генералске деце Титове Југославије који уживају слободу захваљујући НВО и начину мишљења који је потпуно очишћен од патриотизма. А патриотизам је такође естетика, питање признања неких чињеница, питање копчи које вас воде према будућности.


ne volim da odgovaram duplim/troduplim nikovima i inkarnacijama,...al posto si ovo vezao kao repliku na ono sto sam rekla, malo mi je nejasno u kom kontekstu, pa jos kusturicino palamudjenje kostunijevske provinijencije.


Decu komunizma sam procitala jos davno, kada je izaslo prvo izdanje u kome je stajala posveta za Dusku Jovanic, koja je tada bila ljuba- evo da se drzimo teme- autoru,....a sve sto je u njoj tada napisao, dobija potpuno drugo znacenje i kontekst u maricevom dugogodisnjem aganzmanu vezanom za vlast u kome sija u svetlu mnogo poganijem, stetnijem i perfidnijem od onoga o kome navodno analiticno pise- nekada brojano kao avangardni/hrabri potez,- jer se radnja desava sada i nekako bi trebalo da su neke greske ispravljene, lekcije naucene i da je evolucija imala svoj pozitivan doprinos kroz vreme.
angie01 angie01 10:31 04.04.2018

Re: počele i ucene

sablast provincijalizma je zavladao blogom


:)))- filozofija palanke, koja se toliko negira.
eloy eloy 11:51 04.04.2018

Re: North American Philosophy

ne volim da odgovaram duplim/troduplim nikovima i inkarnacijama,


Smešno i pritom veze s vezom. Šta sad treba da se pravdam i objašnjavam? Čemu?

pa jos kusturicino palamudjenje kostunijevske provinijencije.


Eto i odgovora. Tvo je ga.

Decu komunizma sam procitala jos davno, kada je izaslo prvo izdanje


I onda se dislocira u vremenu i prostoru sa sve ljubavlju i brigom prema rodnoj grudi i tako do današnjejših dana.
Pa dobro - sve je to ok. More se progutat al se teže vari i pravi gasove.
narcis narcis 11:52 04.04.2018

Re: počele i ucene

angie01
sablast provincijalizma je zavladao blogom


:)))- filozofija palanke, koja se toliko negira.

samo je potvrđuju svojim delovanjem , baš ovde na blogu. sajam palanačkog duha.
hermine hermine 11:54 04.04.2018

Re: počele i ucene

filozofija palanke, koja se toliko negira.

E, dobro me napomenu da palanačkog filozofa ocjenim na Goodreads..

hermine hermine 12:00 04.04.2018

Re: počele i ucene

sajam palanačkog duha.



eloy eloy 12:15 04.04.2018

Re: ovde na blogu. sajam palanačkog duha



c_h.arlie c_h.arlie 15:57 04.04.2018

Re: North American Philosophy

angie01
Kusturica
У Србији постоје читави нивои бивше генералске деце Титове Југославије који уживају слободу захваљујући НВО и начину мишљења који је потпуно очишћен од патриотизма. А патриотизам је такође естетика, питање признања неких чињеница, питање копчи које вас воде према будућности.


ne volim da odgovaram duplim/troduplim nikovima i inkarnacijama,...al posto si ovo vezao kao repliku na ono sto sam rekla, malo mi je nejasno u kom kontekstu, pa jos kusturicino palamudjenje kostunijevske provinijencije.


Decu komunizma sam procitala jos davno, kada je izaslo prvo izdanje u kome je stajala posveta za Dusku Jovanic, koja je tada bila ljuba- evo da se drzimo teme- autoru,....a sve sto je u njoj tada napisao, dobija potpuno drugo znacenje i kontekst u maricevom dugogodisnjem aganzmanu vezanom za vlast u kome sija u svetlu mnogo poganijem, stetnijem i perfidnijem od onoga o kome navodno analiticno pise- nekada brojano kao avangardni/hrabri potez,- jer se radnja desava sada i nekako bi trebalo da su neke greske ispravljene, lekcije naucene i da je evolucija imala svoj pozitivan doprinos kroz vreme.

Kusturica je gigant za skorojeviće ispale iz šinjela.
Gospodin Koštunica je slabo pravio kompromise sa komunjarama. Dok su se komunjare zaklinjale Titi i fenomenalnom jednopartijskom sistemu, njemu je već tada većinom bilo jasno.
To što nije služio komunjarama, naslednici komunjara mu smatraju najvećim grehom.
docsumann docsumann 07:47 05.04.2018

Re: North American Philosophy

Gospodin Koštunica je slabo pravio kompromise sa komunjarama


al mu je to sasvim fino išlo sa postudbaškim strukturama,
c_h.arlie c_h.arlie 09:31 05.04.2018

Re: North American Philosophy

docsumann
Gospodin Koštunica je slabo pravio kompromise sa komunjarama


al mu je to sasvim fino išlo sa postudbaškim strukturama,

Ako ti kažeš da je tako, onda nema govora.
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:54 07.04.2018

Re: počele i ucene

apsolutno se slazem. Po meni je to udarna vest. Tragicno je da to niko ne spominje, a pisu nekakve beskorisne politicke elaborate. Mnogi od njih ne shvataju da je kvalitetan blog izmedju ostalog i pitanje tajminga. Ovo sa aerodromom u Nisu se desava sada i zato sada treba pisati, a ne kad vuk pojede magarca. Ali to je ovde trend ... da se kenja kada vise nije bitno. I jos te drkaju sto spominjes to. Nije fer.


pa ko o cemu, srednjoskolci o ljubavi..

dragosevacsutra dragosevacsutra 12:56 07.04.2018

Re: počele i ucene

Nikada necu zaboraviti onu povorku kada su ubili Zorana ... polovina (ako ne i vise) tih nekrofila ga nije podrzavala za zivota. Picke Dragoljube, to se tako zove. Picke.


picke i 'zoran'. sve u jednoj recenici. srednjoskolski elegantno.

tasadebeli tasadebeli 08:08 04.04.2018

Добро, бре!!!

Ово је, бре, блог о љубави!

Јебали вас аеродроми, авиони, камиони, бродови и све крстарице Потемкин заједно са Потемкиновим селима, те сви Срђани Фуксови Блога Б92, "екипице" и сви остали све вас заједно низ ред!



hermine hermine 08:18 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

Ne znam da li si vidio, kod Srđana odgovorih na pitanje - radimo li šta dok si ti na raspustu?

Ponedeljak je bio praznik, evo i juče i danas.. štima.

:)

tasadebeli tasadebeli 08:28 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

hermine
Ne znam da li si vidio, kod Srđana odgovorih na pitanje - radimo li šta dok si ti na raspustu?

Ponedeljak je bio praznik, evo i juče i danas.. štima.

:)



Нисам, закаснио сам. Ако те не мрзи, понови га овде...

Нама је празник (други дан Ускрса) тек у наредни понедељак.

Одох сад да чекам попа, треба да ми дође да свети водицу за Ускрс. Рек'о је између 9 и 10...



hermine hermine 08:29 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

Нама је празник (други дан Ускрса) тек у наредни понедељак.

Ajdee..

:)
tasadebeli tasadebeli 08:59 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

hermine
Нама је празник (други дан Ускрса) тек у наредни понедељак.

Ajdee..

:)



Озбиљно ти кажем.

Нисмо ти се ми овде још увек поунијатили.

Па смо зато живи пријекор у очима неких наших суграђана у Србији.

А нисмо још увек постали ни православни протестанти.

Ма колико год то наш, од нас идиота у толиком проценту (85%), вољени предШједник желео и волео да бидне. Исто као и они поменути већ суграђани што би волели и желели да бидне.

Ал' не знају они за ону стару српску пословицу: Мож' да бидне, не мора да значи.
hermine hermine 09:13 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

Нисмо ти се ми овде још увек поунијатили.

Kako si ti već stigao do pounijaćenja, ne bih znala reći..




tasadebeli tasadebeli 09:37 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

hermine
Нисмо ти се ми овде још увек поунијатили.

Kako si ti već stigao do pounijaćenja, ne bih znala reći..







Причамо о разликама у црквеним календарима, зар не?

Поменула си да је теби ТУ (негде на трулом капиталистичком Западу) празник био прекјуче. А ја рекох да ће нама тај исти празник бити следећег понедељка.

Ако сам те добро разумео?

Или си ти мислила да је цела ова недеља пред Ускрс Васкршња недеља, па је још од понедељка, прекјуче, сваки дан празник? Сад ми тек синуло... Можда?

У међувремену био попа и о'шо.

То ти, драга моја, код нас све иде брзо, индустријски, к'о на траци...

Углавном, сад не смем да псујем следећих недељу дана. Ни да се купам.

За купање ми није проблем, навикао сам, а и волим тако.

Али да не псујем... Како ћу ја ту покору издржати, моја Хермина?


hermine hermine 09:54 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

Али да не псујем

Da, nije fino..


tasadebeli tasadebeli 10:15 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

hermine
Али да не псујем

Da, nije fino..








Ма важно је да брод плови...



eloy eloy 11:38 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

Како ћу ја ту покору издржати, моја Хермина?
Da, nije fino..


Eto ipak je blog o ljubavi.

hermine hermine 11:56 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

Ма важно је да брод плови...


Ma da, i čamac..

:)

hermine hermine 12:05 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

"Na stranu rasistički temelji zapadnog sveta, ali nije mala ironija što su ime i delo Džordža Džeksona iz mrtvačkog sivila kosmičke anonimnosti otrgla dvojica Engleza, posvećenika američkog r&b i soula iz prošlog veka, koji su svoj publicistički rad zamenili rudarskim izdavaštvom te tako otkrili mnoge skrivene dragulje u poljima pamuka gde su ofrlje pokopani ostaci „Great Black Music”."


Majstor i dupla margarita, nova kolumna osebujno prevejanog Z. Ćirića.


Samo kažem..

:)
korisnickoime-1 korisnickoime-1 15:32 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

Причамо о разликама у црквеним календарима, зар не?


Pa vi veliki Srbi bi trebalo da znate da kada pada katolicki i pravoslavni Uskrs nema veze sa gregorijanskim i julijasnkim kalendarom.

Boze me sacuvaj srpske kulture i hrvatske hrabrosti.
narcis narcis 15:44 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

ima neke veze sa nekmim jevrejskim praznikom i još nečim, al nit se sećam nit me interesuje.
zilikaka zilikaka 18:22 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

ima neke veze sa nekmim jevrejskim praznikom i još nečim, al nit se sećam nit me interesuje.

Pasha, Čarli.
Po pravoslavcima ne može Uskrs pre Pashe.
narcis narcis 18:33 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

zilikaka
ima neke veze sa nekmim jevrejskim praznikom i još nečim, al nit se sećam nit me interesuje.

Pasha, Čarli.
Po pravoslavcima ne može Uskrs pre Pashe.

nisam ja čarli, bar me niko nije obavestio još, mada ko zna u ovu zemlju je sve moguće, legneš ko čovek a probudiš se ko čarli
narcis narcis 18:42 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

no da vidimo de smo stali po pitanju erprta lager niš
kopirao sam jednog lik sa fejza a nebi da ga imentujem

'ВРЕМЕ ЈЕ ЗА ИРАНСКИ СЦЕНАРИО?
За оне који нису до краја разумели, оно што је дилбер суманути рекао је да ће ако аеродром остане Нишу и настави да успешно ради, уследити брутална освета централних власти из Београда. Не, не будимо још једном наивни да тако неће и бити. Свако ко ремети мафијашке дилове тајкуна који су га створили, биће брутално гажен од режима. Посебно је опасно бити успешан у Србији, то се не опрашта! Посебно је опасно и то што је Нишки аеродром постао замајац развоја Југа, а који су Вођине газде намериле да угасе не због београдског, већ због приштинског и софијског аеродрома. Свако ко подигне главу, постигне успех, покуша да унапреди било које место ван београдског пашалука, а при томе угрози и финансијске интересе мафије на власти, бива одмах сасечен. Изгледа да Ниш добија ову прву битку, али морамо бити спремни на бруталну одмазду окупационих снага из Београда. СНС НИКАДА СРБИНУ УСПЕХ НИЈЕ ОПРОСТИО!
ПС. У расплету који следи, веома је битно да ситуацију не искористе жути пропалитети који су из истог шињела. ВРЕМЕ ЈЕ ЗА НОВЕ ЉУДЕ.'

bes ne popušta mada su skotovi lukavo odložili sednicu za deseti u nadi da će e nišlije olade.
videćemo, vreme nam ide na ruku sve toplije i toplije, baš lepo vreme za šetnje, koje smo mi nišlije izmislili.
c_h.arlie c_h.arlie 18:51 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

narcis
zilikaka
ima neke veze sa nekmim jevrejskim praznikom i još nečim, al nit se sećam nit me interesuje.

Pasha, Čarli.
Po pravoslavcima ne može Uskrs pre Pashe.

nisam ja čarli, bar me niko nije obavestio još, mada ko zna u ovu zemlju je sve moguće, legneš ko čovek a probudiš se ko čarli

Da je Čarli biti lako
Čarli bi bio svako !
eloy eloy 19:09 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

Pa vi veliki Srbi bi trebalo da znate da kada pada katolicki i pravoslavni Uskrs nema veze sa gregorijanskim i julijasnkim kalendarom.


Zato mali Srbi to jako dobro znaju.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 19:46 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

eloy
Pa vi veliki Srbi bi trebalo da znate da kada pada katolicki i pravoslavni Uskrs nema veze sa gregorijanskim i julijasnkim kalendarom.


Zato mali Srbi to jako dobro znaju.



A najgori su oni koji i nisu Srbi.
zilikaka zilikaka 19:52 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

nisam ja čarli, bar me niko nije obavestio još, mada ko zna u ovu zemlju je sve moguće, legneš ko čovek a probudiš se ko čarli

Izvini, na telefonu sve sitno a avatari vam po bojama slični.
angie01 angie01 19:59 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

Nislije, drz'te se, bre!
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:05 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

ima neke veze sa nekmim jevrejskim praznikom i još nečim, al nit se sećam nit me interesuje.


Jašta.
Palanački je znati to, još i kad bi te interesovalo, bio bi to klasičan primer palanačkog duha, čuvaj se toga :)
eloy eloy 20:19 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

A najgori su oni koji i nisu Srbi.


Već si se predstavio, nisi otkrio ništa novo.
narcis narcis 20:33 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

hoochie coochie man
ima neke veze sa nekmim jevrejskim praznikom i još nečim, al nit se sećam nit me interesuje.


Jašta.
Palanački je znati to, još i kad bi te interesovalo, bio bi to klasičan primer palanačkog duha, čuvaj se toga :)

ja se svog palaničanstva ne stidim, samo pokušavam da ga suzbijem.ili mu bar ne dam da se razmahne.
narcis narcis 20:35 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

zilikaka
ima neke veze sa nekmim jevrejskim praznikom i još nečim, al nit se sećam nit me interesuje.

Pasha, Čarli.
Po pravoslavcima ne može Uskrs pre Pashe.

mora pre pashe ali mora i posle nečeg, mislim, ne tvrdim, da ima veze sa mesečevom menom ili tako nešto, stvarno sam zaboravio a negde sam čuo objašnjenje, ča mislim da je sadašnji patrijarh a tadanji vladika niški to objasnio na teveju.
vcucko vcucko 20:43 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

narcis

mora pre pashe ali mora i posle nečeg, mislim, ne tvrdim, da ima veze sa mesečevom menom ili tako nešto, stvarno sam zaboravio a negde sam čuo objašnjenje, ča mislim da je sadašnji patrijarh a tadanji vladika niški to objasnio na teveju.

Prolećne ravnodnevnice.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 20:50 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

eloy
A najgori su oni koji i nisu Srbi.


Već si se predstavio, nisi otkrio ništa novo.


Sram me nesrpska bilo.

Mada svi ste isti i Srbi i Hrvati i Albanci i ostali.

Sto se vise trudite da budete razliciti sve ste vise isti.
eloy eloy 21:01 04.04.2018

Re: Mi stojimo postojano

Sto se vise trudite da budete razliciti sve ste vise isti.


Pa naravno, to uporno objašnjavam ovde. Šta piše u bibliji:

Imaćete oči nećete videti
Imaćete uši nećete čuti

Svi smo mi pomalo Yugo Sloveni




tasadebeli tasadebeli 21:24 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

korisnickoime-1
Причамо о разликама у црквеним календарима, зар не?


Pa vi veliki Srbi bi trebalo da znate da kada pada katolicki i pravoslavni Uskrs nema veze sa gregorijanskim i julijasnkim kalendarom.

Boze me sacuvaj srpske kulture i hrvatske hrabrosti.



Ја лепо рекох, РАЗЛИКЕ у црквеним календарима.

Ко је уопште помињао јулијански и грегоријански календар?

И ко је уопште помињао Србе? Србију и грађане Србије да, али Србе нисам поменуо...



Аааа, сада сам се досетио! Па твоја мржња према мени је на вјерској основи јер смо ми у ствари различите националности!








'Оће мржња да удари, 'оће.

И на очи и на уши и на мозак...

Зато, највећа и најгора Мицо Мојсиловић Блога Б92, боље ти је да се држиш теме овог блога (љубав) него да мрзиш около по цео дан оне са којима живиш.
zilikaka zilikaka 21:43 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

vcucko
narcis

mora pre pashe ali mora i posle nečeg, mislim, ne tvrdim, da ima veze sa mesečevom menom ili tako nešto, stvarno sam zaboravio a negde sam čuo objašnjenje, ča mislim da je sadašnji patrijarh a tadanji vladika niški to objasnio na teveju.

Prolećne ravnodnevnice.

Evo, ovo sam prvo našla da ne prepričavam napamet. Sve je rečeno.

Računanje datuma Uskrsa ili komputski račun (lat. computus) srednjovjekovni postupak je kojim se određuje datum Uskrsa u crkvenim kalendarima kao što je opći rimski kalendar.

Određivanje datuma Uskrsa povezano je s usklađivanjem trajanja solarne i lunarne godine i solarnog sa židovskim lunarnim kalendarom. Dana 14. "nisana" (mjesec židovskog kalendara), Isus i njegovi učenici, slavili su "pashu", praznik kad su se Židovi prisjećali izlaska iz Egipatskog ropstva. Sljedećeg je dana Isus položio svoj život za otkup čovječanstva od grijeha, te je treći dan nakon toga, u nedjelju, uskrsnuo.

Izvorno pravilo je bilo da se Uskrs slavi na nedjelju koja pada nakon punog mjeseca iza proljetne ravnodnevice. Prema tom računu Uskrs je padao u nedjelju nakon 21. ožujka (iako ravnodnevica može biti i 20. ožujka), 14 dana nakon početka crkvenog mlađaka (datuma početka novog mjeseca u lunarnoj godini). Datum crkvenog mlađaka, odnosno usklađivanje trajanja lunarne i solarne godine određivalo se s pomoću epakta. Astronomski točni datumi punog mjeseca i proljetne ravnodnevice ponekad nisu bili jednaki datumima iz propisanog komputskog postupka.

Od 16. stoljeća računanje datuma Uskrsa se razlikuje u istočnoj i zapadnoj crkvi.

Prema pravilu Katoličke crkve datum Uskrsa se određuje kao prva nedjelja koja pada nakon 14. dana mladog mjeseca počevši s 21. ožujkom. Ovako određen datum može biti u rasponu između 22. ožujka i 25. travnja, pa je zato Uskrs pomični blagdan.

U crkvama koje koriste julijanski kalendar postoji dodatno pravilo da Uskrs mora biti iza Pashe, pa zbog toga datum Uskrsa može biti kasniji, ali i jednak datumu izračunatog prema gregorijanskom kalendaru



Ovde insistira na kalendaru kao osnovnoj razlici aliima tačnije objašnjenje

Ускрс или Васкрс (стсл. въскръсъ, ređe i donekle arh. Veligdan) najveći je hrišćanski (crkveni) praznik kojim se proslavlja Isusov povratak u život — vaskrsenje. Po hrišćanskom verovanju, to se desilo trećeg dana posle njegove smrti, uključujući i dan smrti: tj. prve nedelje posle Velikog petka. To je pokretni praznik i praznuje se posle jevrejske Pashe (hebr. pessach) u prvu nedelju posle punog meseca, koji pada na sam dan prolećne ravnodnevnice, ili neposredno posle nje. Kod istočnih hrišćana, Uskrs najranije može da padne 4. aprila, a najkasnije 8. maja, a kod zapadnih hrišćana uvek pada između 22. marta i 25. aprila.

Iz istorijskih razloga (da datum Vaskrsa za sve pravoslavce određuje Jerusalimska pravoslavna crkva, koja se i dalje drži Julijanskog kalendara), i crkve koje inače koriste Gregorijanski kalendar, kao što su Grčka, Rumunska i dr. slave Vaskrs po Pravoslavnoj pashaliji (način određivanja datuma praznovanja Vaskrsa), i nema veze ni sa Julijanskim ni sa Gregorijanskim kalendarom.
eloy eloy 21:47 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!


боље ти је да се држиш теме овог блога (љубав)


Lepo si mu reko Taske ni ja ne bi mogo tako lepo da se setim.

korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:02 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

tasadebeli
korisnickoime-1
Причамо о разликама у црквеним календарима, зар не?


Pa vi veliki Srbi bi trebalo da znate da kada pada katolicki i pravoslavni Uskrs nema veze sa gregorijanskim i julijasnkim kalendarom.

Boze me sacuvaj srpske kulture i hrvatske hrabrosti.



Ја лепо рекох, РАЗЛИКЕ у црквеним календарима.

Ко је уопште помињао јулијански и грегоријански календар?

И ко је уопште помињао Србе? Србију и грађане Србије да, али Србе нисам поменуо...



Аааа, сада сам се досетио! Па твоја мржња према мени је на вјерској основи јер смо ми у ствари различите националности!








'Оће мржња да удари, 'оће.

И на очи и на уши и на мозак...

Зато, највећа и најгора Мицо Мојсиловић Блога Б92, боље ти је да се држиш теме овог блога (љубав) него да мрзиш около по цео дан оне са којима живиш.




Izvinjavam se i kajem duboko sto nisam Srbin i znam koje je to nepopravljive nedostatke ostavilo na moj DNK ali who the fuck is Mico Mojsilovic ?





eloy eloy 22:13 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!


Izvinjavam se i kajem duboko sto nisam Srbin i znam koje je to nepopravljive nedostatke to ostavilo na moj DNK


More nikad ne reci nikad. Jesi ti to proverio?


tasadebeli tasadebeli 22:20 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

korisnickoime-1

Izvinjavam se i kajem duboko sto nisam Srbin i znam koje je to nepopravljive nedostatke ostavilo na moj DNK



Јој, колико ти мрзиш, брате рођени!

Па како можеш да живиш са тим тако? С толиком мржњом у себи?

Ја бих самом с(ј)еби одавно просвирао лобању када бих носио толико отрова у себи.

А да, опет сам заборавио...

У твом случају и самољубље игра велику улогу, па ми је онда мало и јасније како гураш из дана у дан с толико гована у души.

Тужно...

ali who the fuck is Mico Mojsilovic ?


Хоћеш да ти опет окачим линк на Радио Корчулу?

Тамо имаш Мицину слику, препознаћеш је сигурно...
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:32 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

Evo, ovo sam prvo našla da ne prepričavam napamet. Sve je rečeno.


Može to i kraće
Prolećna ravnodnevica, pa pun mesec posle nje, pa prva nedelja polse njega, eto vaskrsa.
Ako do tad ne prođe pasha pravoslavni odlažu vaskrs dok ona ne prođe.
Jednosatvno.
Malu zabunu pravi što oni ne gledaju u mesec kad je pun nego i to računaju po nekom svom metodu, pa može da odudara od stvarnog stanja na nebu.
korisnickoime-1 korisnickoime-1 22:34 04.04.2018

Re: Добро, бре!!!

tasadebeli
korisnickoime-1

Izvinjavam se i kajem duboko sto nisam Srbin i znam koje je to nepopravljive nedostatke ostavilo na moj DNK



Јој, колико ти мрзиш, брате рођени!

Па како можеш да живиш са тим тако? С толиком мржњом у себи?

Ја бих самом с(ј)еби одавно просвирао лобању када бих носио толико отрова у себи.

А да, опет сам заборавио...

У твом случају и самољубље игра велику улогу, па ми је онда мало и јасније како гураш из дана у дан с толико гована у души.

Тужно...

ali who the fuck is Mico Mojsilovic ?


Хоћеш да ти опет окачим линк на Радио Корчулу?

Тамо имаш Мицину слику, препознаћеш је сигурно...


Ja mislim sa si ti malo odlijepio.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana