Mediji| Politika

Kome su namenjeni ovi naslovi?

Spiridon RSS / 05.04.2018. u 22:03

 Ovo su danasnji udarni naslovi iz najpopularnijih srpskih medija, pa vas pitam kojem profilu citalaca su namenjeni? 

 

Njujork tajms: Sud za OVK može da "potkači" i SAD i EU

Erdogan "hapsi" i u BiH?

Haradinaj oštro po EU: Ako vi ne možete, mi ćemo sami 

ŠTA JE PUTIN PRODAO ERDOGANU? NATO članica imaće u rukama najvecu Rusku tajnu

NOŽ U LEĐA TRAMPU Pentagon radi na ugovoru vrednom 10 MILIJARDI DOLARA

MILOŠEVIĆ U INTERVJUU AMERIČKOM NOVINARU OTKRIO: ... 

DAČIĆ PORUČIO NESVRSTANIMA: Suprotstavite se ... 

PUTIN I ERDOGAN ĆE RAZBITI NATO: Formira se novi, snažan blok

 

 

 



Komentari (232)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

highshalfbooze highshalfbooze 22:07 05.04.2018

1.

pa vas pitam

Jel nagradno pitanje?
loader loader 23:53 05.04.2018

Re: 1.

nagradno pitanje?

Skoro da zvuči tako, ali biće da ipak nije :) ... Na žalost, pitanje je tu s razlogom i ozbiljno je
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:25 06.04.2018

Re: 1.

Spiro, slučajno stisnuo na obavesti moda, dešava se s mobsa kada imaš paorske ruke.


c_h.arlie c_h.arlie 07:41 06.04.2018

Re: 1.

Srđan Fuchs
Spiro, slučajno stisnuo na obavesti moda, dešava se s mobsa kada imaš paorske ruke.



M'da !
highshalfbooze highshalfbooze 09:04 06.04.2018

Re: 1.

loader
nagradno pitanje?

Skoro da zvuči tako, ali biće da ipak nije :) ... Na žalost, pitanje je tu s razlogom i ozbiljno je


Ja sam čuo juče nešto što nisam mogao da saznam iz sredstava informisanja. Naime znao sam, mada opet ne piše u sredstvima informisanja, da javne ustanove i javna preduzeća zapošljavaju čistačice i portire preko agencija za čišćenje i čuvanje koje su u vlasništvu partijskih moćnika. Ali nisam znao da privatna kompanija koja proizvodi elektro instalacije za vozila, "strani investitor" ne zapošljava radnike direktno niti preko nacionalne službe za zapošljavanje, već preko privatne agencije partijskog moćnika koja za to uzima proviziju od onog jadnika koji radi na određeno vreme. Znao sam, naravno ne iz sredstava informisanja, da sada svi uglavnom zapošljavaju na određeno vreme čime ucenjuju radnike da ne pomišljaju da štite svoja prava jer im ugovor neće biti produžen. Tipična mašina za mlevenje mesa, radnici se zloupotrebljavaju i uvek dolaze novi i uvek plaćaju proviziju agenciji za zapošljavanje.
Nisam znao ni da Nacionalna služba za zapošljavanje upućuje radnike koji se vode kod njih u evidenciji u privatnu agenciju za zapošljavanje radi zapošljavanja.
Na primer takve stvari ne mogu da pročitam u sredstvima informisanja.
Još jednu stvar sam primetio, a to je da nijedan od ovih naslova koje si naveo ne može da se vidi na N1.
loader loader 10:54 06.04.2018

Re: 1.

Paradoksalno, ali - većina radi da bude baš tako kako je u komentaru rečeno
("... svi uglavnom zapošljavaju na određeno vreme čime ucenjuju radnike da ne pomišljaju da štite svoja prava jer im ugovor neće biti produžen. Tipična mašina za mlevenje mesa, ..."

U zemlji u kojoj većina ćuti
i gleda samo kako će tom "sistemu rada" da se prilagodi na nekom ličnom nivou,
umesto da se organizuje i pokuša da menja stvari
- drugačije i ne može da bude.

Jedinstvo rukovodstva, naroda i vojske. Ta mantra je predugo utiskivana. Na kraju se dobio populus koji je poslušnički integrisan u tekuću društvenu praksu, a prag trpljenja je neverovatno visok, dok su vrednosni kriterijumi neizgrađeni. Stoga to, kao u prethodnom komentaru.
mg.beeograd mg.beeograd 22:26 05.04.2018

kome

Amerima, prsli su
tyson tyson 22:27 05.04.2018

Smrt srpskog novinarstva

Mahom idiotima, tabloidnoj i površnoj publici.


loader loader 23:52 05.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

tyson
Mahom idiotima, tabloidnoj i površnoj publici.




Yes vala
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:49 06.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

Kritičnoj masi koju država želi da oblikuje za neke svoje potrebe?

Novac kojim se finansiraju ti listovi nepoznatog je porekla. Praksa u Srbiji pokazuje da se tabloidi posle izvesnog vremena, uglavnom zbog bankrota, ugase, a onda ponovo isti ljudi pod drugim imenom osnivaju druge novine. U Nezavisnom udruženju novinara Srbije navode da će tražiti da na pisanje tabloida reaguju Tužilaštva, ali i Ministarstvo kulture koje medijima daje dozvole za rad.

Ni jedna vlast od 5. oktobra 2000. nije do kraja istražila čiji kapital stoji u pozadini osnivanja tabloida. Prvi put su u akciji Sablja zabranjeni Identitet i Nacional, prvi zbog kapitala vođa Zemunskog klana u njemu, a Nacional zbog objavljvanja neistinitih sadržaja koji su stvarali atmosferu linča. Ubrzo po gašenju ta dva lista, nastali su dnevnici Kurir, Centar, Balkan, Internacional i Srpski nacional. Magazin Tabloid koji je jedan od najdrastičnijih primera najblaže rečeno neodgovornog novinarstva, takođe je naslednik ugašenih listova Nacional i Identitet.

Dragan Kojadinović, ministar za kulturu, smatra da građani ili oni koji su često na meti nesavesnih novinara ne koriste zakonsku regulativu koju imaju. "Pre svega mislim na odredbe Krivičnog zakona. Sada će ti procesi biti mnogo brži, kazne su rigorozne, pa smatram da je to jedan od pravih načina u borbi ili jedan od pravih načina protiv nesavesnog i neprofesionalnog rada. To je jedno vrzino kolo koje će preseći tržište. Ako vi shvatite da svakog dana kupujete novine koje su satkane od laži, reći ćete sebi da više nećete kupovati da biste se dezinformisali, već informisali", kaže on.

Primer iz poslednjeg broja lista Tabloid, u kom je glavni i odgovorni urednik Milovan Brkić objavio kolumnu za koju je naveo da je sadržaj pisala i potpisala novinarka B92, autorka Insajdera Brankica Stanković, pokazuje o kakvom je novinarstvu reč. Zbog tog falsifikata i lažnog teksta advokati B92 pokrenuće odgovarajući sudski postupak. Novinar NIN-a Dragan Bujošević smatra da je rešenje ne čitati takve novine. "Drugo rešenje je da onaj ko je na takav način oklevetan iz dana u dan podnosi tužbe i da pravi neki performans ispred Vlade, recimo zašto Vlada ne ukine takve novine, odnosno zašto javni tužilac ne reaguje u takvoj situaciji", kaže on.

Očigledno je da u Srbiji ne postoji politička volja za zaustavljanje takvih novina, smatra Velimir Ćurguz Kazimir iz medijske dokumentacije Ebart i navodi da se takvo novinarstvo može zaustaviti kroz građansku parnicu i visoku odštetu. On kaže da vlast u takvim slučajevima ne reaguje da ne bi bila prozvana za gušenje medija. "I njoj na vrlo direktan način manipulacija i putem medija i u Skupštini mnogo više odgovara nego da neko upre prstom i kaže: 'Aha, vi ste ti koji ugrožavate i sužavate slobodu. Vi ste ti koji ispitujete poreklo imovine' itd. Reč je o slaboj vlasti koja nije sigurna u sebe i kriterijume i vrednosti koje zastupa. A to su vrednosti demokratskog društva", kaže on.

Miroslav Markovića je autor teksta pod naslovom "Ćuruvija dočekao bombe" koji je 7. aprila 1999. objavila Politika ekspres. Četiri dana posle toga Slavko Ćuruvija je ubijen.



Ako povežemo 1 i 1 i 1, idejni tvorac tabloida je država kroz svoje krimogene strukture. Kako su vlasnici prvih tabloida iz Zemunskog/Surčinskog/Voždovačkog/svejednokog klana, a danas su preživeli delovi tih struktura inkorporirani u državi - dakle, autor te huskalačke štampe je država, te očito ima samo jednu namenu: da održava negativnost prema Zapadu u širem okrilju naroda, u slučaju da država odluči da napravi zaokret od svoje zapadne politike, da ima elektorat spreman.

Dakle, odgovor je svakako: naslovi su namenjeni narodu.
nsarski nsarski 09:41 06.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

tyson
Mahom idiotima, tabloidnoj i površnoj publici.



Mislis tabloidima kao sto je NY Times? Evo teksta vodećeg kolumniste NYT, Tomasa Fridmana (trostruki dobitnik Pulicera!) od pre dva dana. Naterao me je da razmislim o realnosti realnosti. Ništa nije onako kao što izgleda.
Evo i link:

LINK--> Da li je Putin agent CIA?

nsarski nsarski 10:29 06.04.2018

Kurirska anegdota

Bio u mom komšiluku neki tip koji je držao prodavnicu. Dobro snabdeven, vešt trgovac, pa sam često tu kupovao elementarne stvari: hleb, mleko, taj rad.
Elem jednog jutra odem u standardnu kupovinu, a gazda hukće.
-Šta je bilo? - pitam.
-Eno, piše da je Mišković pobegao sa svim parama na Kipar!
-Gde to piše!?
-U "Kuriru", naslovna strana. Pogledam: istina, piše.
-A kako ti zamišljaš da je on poneo svoje pare sa sobom?
-Ih! U koferu. Podmitio kontrolu na aerodromu i oni ga pustili.
-Aha, a misliš da bi sve njegove pare mogle da stanu u kofer?
-Pa, tako piše, šta ja znam.
-Da iznese sve svoje pare iz Srbije njemu bi trebao teretni avion, samo za njega i njegovu lovu - kažem ja.
-Ne znam, piše.

Sutradan opet odem u radnju po standardni pazar, gazda opet hukće.
-Šta je sada? - pitam.
-Uhapsili Miškovića u Beogradu, piše na naslovnoj strani "Kurira"!
-Pa, zar nije pobegao sa lovom na Kipar kako su juče napisali? - pitam.
-Ne znam.
-Čekaj, juče su javili da je zbrisao, danas da je uhapšen i sve to na naslovnoj strani velikim slovima. Nemoguće da su obe naslovne strane u pravu. Oni lažu: ili lažu danas, ili su lagali juče, ili i danas i juče. Oni štampaju laži. Makar jedna od tih vesti ne može da bude tačna. Šta ti misliš?
-Ne znam, piše.


P.S. Zaključak: They don't want to know the truth.

Milan Novković Milan Novković 10:35 06.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

nsarski
... Evo teksta vodećeg kolumniste NYT, Tomasa Fridmana (trostruki dobitnik Pulicera!) od pre dva dana. Naterao me je da razmislim o realnosti realnosti. Ništa nije onako kao što izgleda.
...

Blista, svaka čast, nije mu lako uzeti zlato - al nije ni toliko teško, da vidiš naših pulena, BBCja i UK vlade, ...

... i nije Boris Džonson najinteresantniji, on je dvorska luda, nego imamo ministra odbrane, isto bi bio dvorska luda da zadovoljava IQ zahteve, ovako mu je dvor sa IQ 71 nedostupan

Ja i dalje mislim da se ovi ovde ače, beče i krevelje naglašeno namerno, tj "vidi ruke" fora, moraju da rade posao.
c_h.arlie c_h.arlie 10:47 06.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

Milan Novković
nsarski
... Evo teksta vodećeg kolumniste NYT, Tomasa Fridmana (trostruki dobitnik Pulicera!) od pre dva dana. Naterao me je da razmislim o realnosti realnosti. Ništa nije onako kao što izgleda.
...

Blista, svaka čast, nije mu lako uzeti zlato - al nije ni toliko teško, da vidiš naših pulena, BBCja i UK vlade, ...

... i nije Boris Džonson najinteresantniji, on je dvorska luda, nego imamo ministra odbrane, isto bi bio dvorska luda da zadovoljava IQ zahteve, ovako mu je dvor sa IQ 71 nedostupan

Ja i dalje mislim da se ovi ovde ače, beče i krevelje naglašeno namerno, tj "vidi ruke" fora, moraju da rade posao.

Ali ta društva imaju postojane institucije čije postojanje kompenzuje postojanje (i aktivnost) takvih budaletina.
Za razliku od našega.
freehand freehand 11:34 06.04.2018

Re: Kurirska anegdota

nsarski
Bio u mom komšiluku neki tip koji je držao prodavnicu. Dobro snabdeven, vešt trgovac, pa sam često tu kupovao elementarne stvari: hleb, mleko, taj rad.
Elem jednog jutra odem u standardnu kupovinu, a gazda hukće.
-Šta je bilo? - pitam.
-Eno, piše da je Mišković pobegao sa svim parama na Kipar!
-Gde to piše!?
-U "Kuriru", naslovna strana. Pogledam: istina, piše.
-A kako ti zamišljaš da je on poneo svoje pare sa sobom?
-Ih! U koferu. Podmitio kontrolu na aerodromu i oni ga pustili.
-Aha, a misliš da bi sve njegove pare mogle da stanu u kofer?
-Pa, tako piše, šta ja znam.
-Da iznese sve svoje pare iz Srbije njemu bi trebao teretni avion, samo za njega i njegovu lovu - kažem ja.
-Ne znam, piše.

Sutradan opet odem u radnju po standardni pazar, gazda opet hukće.
-Šta je sada? - pitam.
-Uhapsili Miškovića u Beogradu, piše na naslovnoj strani "Kurira"!
-Pa, zar nije pobegao sa lovom na Kipar kako su juče napisali? - pitam.
-Ne znam.
-Čekaj, juče su javili da je zbrisao, danas da je uhapšen i sve to na naslovnoj strani velikim slovima. Nemoguće da su obe naslovne strane u pravu. Oni lažu: ili danas, ili su lagali juče, ili i danas i juče. Oni štampaju laži. Makar jedna od tih vesti ne može da bude tačna. Šta ti misliš?
-Ne znam, piše.


P.S. Zaključak: They don't want to know the truth.


Ova država za svog upravnika ima čoveka koji laže bez skrupula i zazora, javno i direktno. I stalno. Na vlast je došao kao takav, čovek bez karaktera i etike, voljom naroda i dobrog dela njeegove elite.
Svako sa trunkom zradvog razuma i elementarne logike znao je kuda to vodi, kao što zna u kom se smeru sve i danas kreće.
Čemu priča o ovim sitnicama, kad su u pitanju samo sirove alatljike?
tyson tyson 11:21 07.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

nsarski
tyson
Mahom idiotima, tabloidnoj i površnoj publici.



Mislis tabloidima kao sto je NY Times? Evo teksta vodećeg kolumniste NYT, Tomasa Fridmana (trostruki dobitnik Pulicera!) od pre dva dana. Naterao me je da razmislim o realnosti realnosti. Ništa nije onako kao što izgleda.
Evo i link:

LINK--> Da li je Putin agent CIA?


Tjah, tanka je linija između catchy i witty naslova, i tabloidne splačine.

Valjda kao i šund, jednostavno se oseti šta je šta.

nsarski nsarski 16:01 07.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

Valjda kao i šund, jednostavno se oseti šta je šta.

Slažem se, ali to važi za one koji imaju čulo da osete. Godinama brušenim i otupljenim mentalnim čulima ta fina razlika nije baš dostupna.
To je kao sa erotikom i pornografijom - setimo se da na grčkom pornos graphos originalno znači oslikavanje ružnog, a ružno/lepo je in the eye of a beholder. Reče jednom neki sudija u USA: "Ja ne znam šta je pornografija, ali je odmah prepoznam kada je vidim".
Tanka je ta linija, Tajsone, i sve maglovitija u sadašnjem novinarstvu. Ili nam treba SUBNOR da preseče?

Njujork tajms, "the paper of record" je u svojim redovima takođe imao Judith Miller, dobro plaćenu lažljivicu koju je posle otpustio (navodeći "I'm shocked, shocked!" argument, kako reče policajac u filmu "Kazablanka", kao rekciju na njeno šokantno namešteno pisanje), zahvaljujući čijim štimovanim tekstovima je prevagnulo mišljenje da Irak treba uništiti.
Irak devastiran, NYT shocked, divota. Naravno, NYT neće da se bavi problemom da li neka od Kardašijan sestara ima bubuljicu na zadnjici - njihovi ciljevi su mnogo viši - pa valjda zato se ne računa u tabloid.

Pokušavaš da odbraniš neodbranjivo, Tajsone. A to je osnovni zadatak masovnih medija, kako ih je video Orvel.

P.S. Tabloidni tekstovi nisu namenjeni samo "idiotima i površnoj publici", već svima koji te tabloide čitaju. Idioti ili sophisticated minds, nema razlike.
freehand freehand 16:35 07.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

nsarski
Valjda kao i šund, jednostavno se oseti šta je šta.

Slažem se, ali to važi za one koji imaju čulo da osete. Godinama brušenim i otupljenim mentalnim čulima ta fina razlika nije baš dostupna.
To je kao sa erotikom i pornografijom - setimo se da na grčkom pornos graphos originalno znači oslikavanje ružnog, a ružno/lepo je in the eye of a beholder. Reče jednom neki sudija u USA: "Ja ne znam šta je pornografija, ali je odmah prepoznam kada je vidim".
Tanka je ta linija, Tajsone, i sve maglovitija u sadašnjem novinarstvu. Ili nam treba SUBNOR da preseče?

Njujork tajms, "the paper of record" je u svojim redovima takođe imao Judith Miller, dobro plaćenu lažljivicu koju je posle otpustio (navodeći "I'm shocked, shocked!" argument, kako reče policajac u filmu "Kazablanka", kao rekciju na njeno šokantno namešteno pisanje), zahvaljujući čijim štimovanim tekstovima je prevagnulo mišljenje da Irak treba uništiti.
Irak devastiran, NYT shocked, divota. Naravno, NYT neće da se bavi problemom da li neka od Kardašijan sestara ima bubuljicu na zadnjici - njihovi ciljevi su mnogo viši - pa valjda zato se ne računa u tabloid.

Pokušavaš da odbraniš neodbranjivo, Tajsone. A to je osnovni zadatak masovnih medija, kako ih je opisao Orvel.

Ne bez gorčine rekao bih da je novinarstvo u blaženopoćivšoj SFRJ i njenom sistemu - u najmanju ruku od sredine sedamdesetih - bilo neuporedivo profesionalnije iu objektivnije od onoga za šta (neopravdano) danas koristimo isti termin u zemlji Srbiji, njenom kapitalističkom ustrojstvu i parlamentarnoj demokratiji.
Takođe se, ne bez gorčine, kajem zbog sopstvenog podsmevanja karakterisanju novinarstva kao društveno-političke delatnosti. Dapače, danas i u srbiji i u onome što smatramo slobodnim svetom ka kome smo sa onoliko čežnje i ushićenja gledali imamo "angažovano" novinarstvo, ali u svom monstruozbno pervertiranom obliku sirove propagande sa jedne i strašnog zaglupljivanja mase sa druge strane.
Ostatak je alternativna medijska scena koja po pravilu pati od ideološke obojenosti i upitnog profesionalnog kvaliteta, iako kudikamo poštenija i objektivnija od mejnstrima.
Milan Novković Milan Novković 16:36 07.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

nsarski
...Njujork tajms, "the paper of record" je u svojim redovima takođe imao Judith Miller, dobro plaćenu lažljivicu koju je posle otpustio (navodeći "I'm shocked, shocked!" argument, kako reče policajac u filmu "Kazablanka", kao rekciju na njeno šokantno namešteno pisanje), zahvaljujući čijim štimovanim tekstovima je prevagnulo mišljenje da Irak treba uništiti.
Irak devastiran, NYT shocked, divota....

I Tomas Fridman je prestitute, press prostitute, ili, manje verovatno, samo korisni idiot.

Teško da je ovo on "smislio".

Igra je prosta ali višeslojna - naivni neocons onomad, danas jedan objašnjava, pokušaše obojenu revoluciju u Kini, i de-facto je tu izgubiše, posle i kad pokušaju nešto lažu čim zinu ... i kletva sve govori "da Bog da ti Ameri bili prijatelji".

Pa se urušiše brže nego što je trebalo i sad vrše pritisak na Rusiju sa svih strasna (naiva oko "maltretiranja" Putina nije najjasnbija, tj narod nije glup a ima previše informacija na dohvat ruke, što više opaljuju po njemu sve su manje šanse da mu se u Rusiji pojavi ozbiljni konkurent - računaju na tu neku ekonomsko-finansijsku pro-zapadnu "elitu", ali ona je sve manja i sa sve manje alata na raspolaganju.

Tako da je ovo sada taktičko "zezanje" - neki kobajagi conditioning pre popkušaja da se sa Putinom napravi dil koji će Rusiju malo da odvoji od Kine, otud i Trampov poziv.

Koji dil?! Ko bi ga znao, odvajanje sigurno, dal kroz nove nesvrstane - možda, samo Amerima niko više ništa ne veruje, da sednu golom guzicom na vrelu peć, što bi rekla pokojna baba moje žene - koji bedast način da se uruši hegemonija, pljačkanje, laži i razaranja.

A Ruska i Kineska saradnja je, po svemu sudeći, ozbiljna i sve ozbiljnija -nesvrstani bi više bili platforma zastrašenima od US da se odmaknu od njih bez nekog preopasnpg, tvrdog "ne".

Koja preprosta fora - urušiše zapad na prosto-proširenu win-win foru u ne mnogo više od dve decenije.

Iako još više pomaže protivnička anti-fora, gramzivost, zastrašivanje i razaranje.

Iskreno, iako nije isključeno da je ovaj UK incident sada podmetnut i da se smene kilava Tereza i još kilaviji Boris, kad već moraju da se slušaju Ameri, tj dve muve jednim udarcem, Ameri više ni u UK nemaju prijatelja - ova neka "prestrojavanje" britanskih piona od Muslimanskog Bratstva su samo deo tranzicije, ma kako ugly izgledalo, oni već neko vreme sa Kinezima kuju velike planove.

... itd

Ogromna MSM većina su to, prestitutes, pa i ne-novinari, npr opinion-makers, kojima su MSM, ali i drugi alati (univerziteti, konferencije, think-tanks (koja kovanica) ... samo komunikacioni kanali ...

Neposlušnima se zahvali na uslugama i poneki se snađu u alternativnim medijima od donacija, pišu knjige, ....
nsarski nsarski 17:01 07.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

Igra je prosta ali višeslojna - naivni neocons onomad, danas jedan objašnjava, pokušaše obojenu revoluciju u Kini

Aha, misliš na one spontane proteste u Hong Kongu od pre par godina? Da, svakako, to je bio narodni pokret, kao što je pisalo u NYT.

Milan Novković Milan Novković 17:12 07.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

nsarski
Igra je prosta ali višeslojna - naivni neocons onomad, danas jedan objašnjava, pokušaše obojenu revoluciju u Kini

Aha, misliš na one spontane proteste u Hong Kongu od pre par godina? Da, svakako, to je bio narodni pokret, kao što je pisalo u NYT.


"Mislio" sam na Tiananmen Square, 1989.

Tj mislio je ovaj autor, ja se samo dotakao i njegovih misli:

The True Origins Of The US-Chinese Trade War

A onda su Wolfowitz Doctrinom "zacementirali" tragičnu "teoriju".
c_h.arlie c_h.arlie 17:12 07.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

freehand
nsarski
Valjda kao i šund, jednostavno se oseti šta je šta.

Slažem se, ali to važi za one koji imaju čulo da osete. Godinama brušenim i otupljenim mentalnim čulima ta fina razlika nije baš dostupna.
To je kao sa erotikom i pornografijom - setimo se da na grčkom pornos graphos originalno znači oslikavanje ružnog, a ružno/lepo je in the eye of a beholder. Reče jednom neki sudija u USA: "Ja ne znam šta je pornografija, ali je odmah prepoznam kada je vidim".
Tanka je ta linija, Tajsone, i sve maglovitija u sadašnjem novinarstvu. Ili nam treba SUBNOR da preseče?

Njujork tajms, "the paper of record" je u svojim redovima takođe imao Judith Miller, dobro plaćenu lažljivicu koju je posle otpustio (navodeći "I'm shocked, shocked!" argument, kako reče policajac u filmu "Kazablanka", kao rekciju na njeno šokantno namešteno pisanje), zahvaljujući čijim štimovanim tekstovima je prevagnulo mišljenje da Irak treba uništiti.
Irak devastiran, NYT shocked, divota. Naravno, NYT neće da se bavi problemom da li neka od Kardašijan sestara ima bubuljicu na zadnjici - njihovi ciljevi su mnogo viši - pa valjda zato se ne računa u tabloid.

Pokušavaš da odbraniš neodbranjivo, Tajsone. A to je osnovni zadatak masovnih medija, kako ih je opisao Orvel.

Ne bez gorčine rekao bih da je novinarstvo u blaženopoćivšoj SFRJ i njenom sistemu - u najmanju ruku od sredine sedamdesetih - bilo neuporedivo profesionalnije iu objektivnije od onoga za šta (neopravdano) danas koristimo isti termin u zemlji Srbiji, njenom kapitalističkom ustrojstvu i parlamentarnoj demokratiji.
Takođe se, ne bez gorčine, kajem zbog sopstvenog podsmevanja karakterisanju novinarstva kao društveno-političke delatnosti. Dapače, danas i u srbiji i u onome što smatramo slobodnim svetom ka kome smo sa onoliko čežnje i ushićenja gledali imamo "angažovano" novinarstvo, ali u svom monstruozbno pervertiranom obliku sirove propagande sa jedne i strašnog zaglupljivanja mase sa druge strane.
Ostatak je alternativna medijska scena koja po pravilu pati od ideološke obojenosti i upitnog profesionalnog kvaliteta, iako kudikamo poštenija i objektivnija od mejnstrima.

A-joj !
Dokle više pozivanje na dostignuća te komunjarske sprdačine !
freehand freehand 17:20 07.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

A-joj !
Dokle više pozivanje na dostignuća te komunjarske sprdačine !

Pa eto, i ti si jedan od produkata, neuspeo u vaspitnom delu doduše, katastrofalnog obrazovnog i etičkog sistema te "sprdačine".
freehand freehand 17:29 07.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

Tako da je ovo sada taktičko "zezanje" - neki kobajagi conditioning pre popkušaja da se sa Putinom napravi dil koji će Rusiju malo da odvoji od Kine, otud i Trampov poziv.

c_h.arlie c_h.arlie 17:32 07.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

freehand
A-joj !
Dokle više pozivanje na dostignuća te komunjarske sprdačine !

Pa eto, i ti si jedan od produkata, neuspeo u vaspitnom delu doduše, katastrofalnog obrazovnog i etičkog sistema te "sprdačine".

Da - jebote !
Da nebi komunjara i dragogo druga Tite, ne bi bilo ni škola, a o fakultetima da i ne govorimo.
Jadne zemlje koje nisu imale na svom čelu takvog giganta - jadni ti Danci, Italijani, Englezi, Francuzi ...
Strašno je da ima još uvek ljudi kojima je ćopo i njegova ekipa u šinjelima toliko pomračila svest.
Strašno !
freehand freehand 17:34 07.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

Da - jebote !
Da nebi komunjara i dragogo druga Tite, ne bi bilo ni škola, a o fakultetima da i ne govorimo.
Jadne zemlje koje nisu imale na svom čelu takvog giganta - jadni ti Danci, Italijani, Englezi, Francuzi ...
Strašno je da ima još uvek ljudi kojima je ćopo i njegova ekipa u šinjelima toliko pomračila svest.
Strašno !

Jeste, ali tvoj je stav da su Ćopo i njegovi sa šinjelima sve uništili.
A ti nisi produkt ni danskog, ni italijasnkog, ni engleskog, ni francuskog ideološkog iu obrazovnog sistema.

P.S. Ubi me tom komunjarskom hrvatskom slovenačkom sovjetskom latinicom, čoveče...
not2old2rock not2old2rock 18:03 07.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

Izvinjavam se što ometam u palamuđenju, ali



ima li ko od drugosrbijanaca zaintesovan da otvori takmičenje u preseravanju?
tyson tyson 19:40 07.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

nsarski
Valjda kao i šund, jednostavno se oseti šta je šta.

Slažem se, ali to važi za one koji imaju čulo da osete. Godinama brušenim i otupljenim mentalnim čulima ta fina razlika nije baš dostupna.
To je kao sa erotikom i pornografijom - setimo se da na grčkom pornos graphos originalno znači oslikavanje ružnog, a ružno/lepo je in the eye of a beholder. Reče jednom neki sudija u USA: "Ja ne znam šta je pornografija, ali je odmah prepoznam kada je vidim".
Tanka je ta linija, Tajsone, i sve maglovitija u sadašnjem novinarstvu. Ili nam treba SUBNOR da preseče?

Njujork tajms, "the paper of record" je u svojim redovima takođe imao Judith Miller, dobro plaćenu lažljivicu koju je posle otpustio (navodeći "I'm shocked, shocked!" argument, kako reče policajac u filmu "Kazablanka", kao rekciju na njeno šokantno namešteno pisanje), zahvaljujući čijim štimovanim tekstovima je prevagnulo mišljenje da Irak treba uništiti.
Irak devastiran, NYT shocked, divota. Naravno, NYT neće da se bavi problemom da li neka od Kardašijan sestara ima bubuljicu na zadnjici - njihovi ciljevi su mnogo viši - pa valjda zato se ne računa u tabloid.

Pokušavaš da odbraniš neodbranjivo, Tajsone. A to je osnovni zadatak masovnih medija, kako ih je video Orvel.

P.S. Tabloidni tekstovi nisu namenjeni samo "idiotima i površnoj publici", već svima koji te tabloide čitaju. Idioti ili sophisticated minds, nema razlike.

Ne branim ja ništa, samo kažem; nijanse očigledno postoje. A NYT mi nije iz oka ispao; kao i svi mainstream mediji u USA, i NYT od svog početka sledi agendu svojih vlasnika kad god je to potrebno. "Nezavisni mediji" je jedna velika šarena laža u USA.


nsarski nsarski 22:20 07.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

Ne branim ja ništa, samo kažem; nijanse očigledno postoje. A NYT mi nije iz oka ispao; kao i svi mainstream mediji u USA, i NYT od svog početka sledi agendu svojih vlasnika kad god je to potrebno. "Nezavisni mediji" je jedna velika šarena laža u USA.


E, što volim kad se s čovekom lepo ispričam! Srećan ti Uskrs meštre.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:44 08.04.2018

Re: Smrt srpskog novinarstva

Је л' дозвољавају Титићи да се обележи Бацкпц овде?
narcis narcis 22:40 05.04.2018

budalama

i idiotima
nask nask 23:05 05.04.2018

Look here, there's something to know




I da ilustrujem moje slaganje sa gornjim komentarima



Izvinjavam se za ovaj izliv lokalpatriotizma.
tasadebeli tasadebeli 23:32 05.04.2018

Инструментаријум друштвеног инжењеринга

10 strategija medijske manipulacije


1. PREUSMERAVANJE PAŽNJE

Ključni element društvene kontrole je strategija distrakcije ili ometanja koja će odvratiti pažnju javnosti od važnih pitanja i promena o kojima odlučuje politička i ekonomska elita, kroz tehniku kontinuiraih ometanja plasiranjem beznačajnih informacija. Strategija distrakcije je vrlo bitna i za sprečavanje javnog interesovanja za osnovna saznanja iz nauke, ekonomije, psihologije, neurobiologije i kibernetike.

“Držite pažnju javnosti daleko od stvarnih društvenih problema, okupirajte im misli pitanjima bez važnosti. Držite javnost zauzetom, zauzetom, zauzetom, tako da nema vremena za razmišljanje, vratite ih natrag na farmu među druge životinje.”
Izvod iz knjige “Tiha oružja za tihi rat”, Cody Goodfellow

2. STVORITI PROBLEME PA PONUDITI REŠENJE

Metoda se naziva i “problem-reakcija-rešenje.” Ova metoda stvara problem, “situaciju” koja izaziva reakcije u javnosti, nakon čega se nude rešenja kojima bi se, u normalnim okolnostima, javnost protivila.

Na primer: Pustiti da se razvije i pojača urbano nasilje ili dogovoriti krvave napade kako bi javnost sama zatražila nove sigurnosne zakone i pravila, iako na štetu sopstvene slobode. Ili: stvoriti ekonomsku krizu, te prihvatiti recesiju kao nužno zlo i na kraju smanjiti socijalna prava i redukovati javne službe.

3. STRATEGIJA POSTUPNOSTI PROMENA

Naterati javnost da prihvati neprihvatljivo, tj. primeniti postupno prihvatanje promena, na kapaljku, ako treba i godinu ili više. Na ovaj su način uvedeni novi radikalni društveno-ekonomski uslovi (neoliberalizam) tokom 1980-tih i 1990-tih: privatizacija, nesigurnosti, fleksibilnost, masovna nezaposlenost – zapravo promene koje bi izazvale revoluciju kada bi se uvele odjednom.

4. STRATEGIJA ODLAGANJA

Još jedan način prihvatanja nepopularnih odluka jeste njihovo predstavljanje kao “bolnih i nužnih”, kako bi se zadobila saglasnost javnosti za buduće promene. Lakše je prihvatiti buduću žrtvu nego trenutno žrtvovanje. Prvo, jer se napor neće desiti odmah. Drugo, jer javnost ima sklonost ka očekivanju da će se sve “sutra popraviti”, te da će se njihovo žrtvovanje verovatno izbeći. To daje javnosti više vremena da se navikne na ideju promene i da je na kraju prihvati sa rezignacijom.

5. UPOTREBA DEČIJEG JEZIKA

Većina reklama usmerenih na širu javnost koristi govor, argumente, likove i naročito dečije intonacije, kao da se obraćaju maloj deci ili mentalno nedovoljno razvijenm osobama. Što više žele zabluditi gledaoce, to više primenjuju infantilne tonove.
Zašto?

“Ako se obratite osobi kao da je u dobi od 12 godina ili manje, tada će, zbog sugestije, vrlo verovatno odgovor ili reakcija te osobe biti lišena kritičkog osećaja kao i u osobe od 12 godina ili mlađe.”
Izvod iz “Tiha oružja za tihi rat”

6. KORIŠĆENJE EMOCIJA

Zloupotreba emocija je klasična tehnika koja se koristi za izazivanju kratkog spoja u procesu razumnog prosuđivanja. Upotreba emotivnog registra omogućava pristup nesvesnom za implementaciju i prihvatanje ideja, želja, briga, bojazni ili prinuda, ili pak indukovanje određenih ponašanja.

7. DRŽATI JAVNOST U NEZNANJU I PROSEČNOSTI

Učiniti javnost nesposobnom da razume tehnologije i metode koje se koriste za njihovu kontrolu i porobljavanje.

"Kvalitet obrazovanja nižih društvenih slojeva treba da bude što slabiji ili ispod proseka, da bi razlika između obrazovanja viših i nižih slojeva ostala nepremostiva".
Izvod iz “Tiha oružja za tihi rat”

8. OHRABRIVANJE JAVNOSTI DA BUDE ZADOVOLJNA SVOJOM PROSEČNOŠĆU

Promocija stava u javnosti da je moderno i poželjno biti glup, vulgaran i neobrazovan…

9. STVARANJE OSEĆAJA KRIVICE

Usmeravati pojedinca da veruje kako je on jedini krivac za vlastitu nesreću, zbog neuspeha svoje inteligencije, svoje nesposobnosti ili nedovoljnog truda. Dakle, umesto pobune protiv ekonomskog sistema, pojedac ne deluju jer samog sebe krivi za neuspehe, što dovodi do depresivnih stanja kojem je jedina uloga sprečavanje akcije. A bez akcije nema revolucije!

10. UPOZNATI POJEDINCA BOLJE NEGO ŠTO ON POZNAJE SAMOG SEBE

Brz razvoj nauke u poslednjih 50 godina stvario je sve veću provaliju između znanja koje poseduje prosečan čovek i znanja koje poseduju i koriste vladajuće elite.
Zaslugom biologije, neurobiologije i praktične psihologije, “sistem” ima pristup naprednom znanju o čoveku i na fizičkom i na psihičkom planu. Sistem je u mogućnosti da bolje razume običnog čoveka nego što on poznaje sam sebe. To znači da, u većini slučajeva, sistem poseduje više kontrole i ima veću moć nad pojedincem nego što pojedinac ima nad samih sobom.


(Noam Chomsky - “10 strategies of manipulation” by the media

Prevod: Željko Dabović, Akuzativ)







Kakvi su nam mediji potrebni?
c_h.arlie c_h.arlie 07:51 06.04.2018

Re: Инструментаријум друштвеног инжењеринга

tasadebeli
10 strategija medijske manipulacije

1. PREUSMERAVANJE PAŽNJE

...

M'da !
Kakva su vremena došla, ispašće da je 'Kurir' medijska avangarda.
highshalfbooze highshalfbooze 08:44 06.04.2018

Re: Инструментаријум друштвеног инжењеринга

10 strategija medijske manipulacije

Jel ti to tvrdiš da su informativne kuće plaćene da bi manipulisale svojim čitaocima?
freehand freehand 08:47 06.04.2018

Re: Инструментаријум друштвеног инжењеринга

highshalfbooze
10 strategija medijske manipulacije

Jel ti to tvrdiš da su informativne kuće plaćene da bi manipulisale svojim čitaocima?

Ja mislim da opet koristi poriliku da gura ove svoje levičare
narcis narcis 08:48 06.04.2018

Re: Инструментаријум друштвеног инжењеринга

highshalfbooze
10 strategija medijske manipulacije

Jel ti to tvrdiš da su informativne kuće plaćene da bi manipulisale svojim čitaocima?

ako je reč o našima, one su plaćene da sluđuju narod.
freehand freehand 00:16 06.04.2018

Čitaocima?

Kaoi svi naslovi u svim novinama na svetu, sem kad su u pitanju šifre.
Ili pitanje ima neki drugačliji smisao?
kick68 kick68 03:12 06.04.2018

Khm,khm

Na sve to zazmuris, zaobidjes i predjes na Film/TV a se opustis. Ali, ne lezi vraze:)

Ovo me je iznerviralo, sadrzaj mi bi problematican ali ocutah: Get Out: Zaslužene nominacije za Oskara ili...?

Preskocim par tekstova ali ovo otvorih :Film "Ja, Tonja": Mračna strana američkog sna
Izadje mi para na usi i poslah poduzi komentar. Izrazih sumnju da je tekst autentican, jerbo cini mi se da je nevesto provucen kroz google translate. Iskaz potkrepih pimerima;
… i ume da se čini snažno i hladno,
... I pored nedostatka u vidu nedovoljne posvećenosti Tonji kao zaokruženom liku, što pokušava da se iskupi oslanjanjem na šarm Margo Robi,
...nikad nije bila prototip savršene klizačice, ili bar očekivane.

Nevesto napisan tekst je jedno, a nebulozne recenice nesto sasvim drugo. I ne objave mi komentar:))) U komentarima naletim na sledece:
a da, RESPECT za Ninu, I za redakciju koja daje ove prilike. Samo napred!
(sreten, 10. mart 2018 12:30)
# Link komentara
Preporučujem (+186)
Ne preporučujem (-8)

Potpisnica ovog teksta je Nina Plavanjac, studentkinja treće godine osnovnih studija dramaturgije na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu.
Postoji serijal tekstova koji pocinju sa Upozorenje: spoiler alert. (Misliiiiiim…) Autori su navodno svi studenti trece godine dramaturgije. Nesto mi se javlja da je to jedna te ista osoba.

Ali nisam to htela da kazem. Nije politika jedini domen. Ovom napacenom narodu ispira se mozak samo tako. Gde god se okrenes da nesto procitas, iskoci neki nadobudni mediokritet da te zastrasuje bombasticnim naslovima ili da ti sa visine (nekompetentno) soli pamet.

c_h.arlie c_h.arlie 06:50 06.04.2018

Re: Khm,khm

kick68

...

Ali nisam to htela da kazem. Nije politika jedini domen. Ovom napacenom narodu ispira se mozak samo tako. Gde god se okrenes da nesto procitas, iskoci neki nadobudni mediokritet da te zastrasuje bombasticnim naslovima ili da ti sa visine (nekompetentno) soli pamet.


Zato ja lepo dođem na blog, tu već imam filtrirane i delimično sažvakane informacije, tu već znam kome mogu da verujem, a ko gluparda ... i milina.
karabasbarabas karabasbarabas 09:32 06.04.2018

Re: Khm,khm

kick68
Na sve to zazmuris, zaobidjes i predjes na Film/TV a se opustis. Ali, ne lezi vraze:)

Ovo me je iznerviralo, sadrzaj mi bi problematican ali ocutah: Get Out: Zaslužene nominacije za Oskara ili...?

Preskocim par tekstova ali ovo otvorih :Film "Ja, Tonja": Mračna strana američkog sna
Izadje mi para na usi i poslah poduzi komentar. Izrazih sumnju da je tekst autentican, jerbo cini mi se da je nevesto provucen kroz google translate. Iskaz potkrepih pimerima;
… i ume da se čini snažno i hladno,
... I pored nedostatka u vidu nedovoljne posvećenosti Tonji kao zaokruženom liku, što pokušava da se iskupi oslanjanjem na šarm Margo Robi,
...nikad nije bila prototip savršene klizačice, ili bar očekivane.

Nevesto napisan tekst je jedno, a nebulozne recenice nesto sasvim drugo. I ne objave mi komentar:))) U komentarima naletim na sledece:
a da, RESPECT za Ninu, I za redakciju koja daje ove prilike. Samo napred!
(sreten, 10. mart 2018 12:30)
# Link komentara
Preporučujem (+186)
Ne preporučujem (-8)

Potpisnica ovog teksta je Nina Plavanjac, studentkinja treće godine osnovnih studija dramaturgije na Fakultetu dramskih umetnosti u Beogradu.
Postoji serijal tekstova koji pocinju sa Upozorenje: spoiler alert. (Misliiiiiim…) Autori su navodno svi studenti trece godine dramaturgije. Nesto mi se javlja da je to jedna te ista osoba.

Ali nisam to htela da kazem. Nije politika jedini domen. Ovom napacenom narodu ispira se mozak samo tako. Gde god se okrenes da nesto procitas, iskoci neki nadobudni mediokritet da te zastrasuje bombasticnim naslovima ili da ti sa visine (nekompetentno) soli pamet.



Jeste, neko vreme vec idu ti naslovi polubombasticni, zatim neka kritika filma prepricana sa rotten tomatoes, a u potpisu student trece godine fdu.

A sto se oskara tice, 80 posto filmova na ovaj ili onaj nacin govori o rasizmu. Je li moguce da je to toliko veliki problem tako dugo vremena?
Ta amer'ka je ko srbija sa puno para.
kick68 kick68 14:36 06.04.2018

Re: Khm,khm

Je li moguce da je to toliko veliki problem tako dugo vremena?

Mene je u ovom slucaju iznervirala izjava da scenarista filma tezi da produbi probleme, umesto da tezi ka pomirenju. Pa mislim, ne mora:) Film je izuzetno interesantan sa klaustrofobicnom tenzijom skoro od samog pocetka do kraja. Satira o privilegovanoj beloj rasi.
E sad, istina je da nisu svi belci privilegovani, ali u ono malo vremena sto sam provela tamo nikad nisam videla belog beskucnika. U Kanadi oni su mahom ili beli ili Indijanci. USA je puna propalih crnaca.

Nego, kakva je to frka oko Nemanjica? Je l' bas toliko lose?
c_h.arlie c_h.arlie 14:56 06.04.2018

Re: Khm,khm

kick68
Je li moguce da je to toliko veliki problem tako dugo vremena?

Mene je u ovom slucaju iznervirala izjava da scenarista filma tezi da produbi probleme, umesto da tezi ka pomirenju. Pa mislim, ne mora:) Film je izuzetno interesantan sa klausofobicnom tenzijom skoro od samog pocetka do kraja. Satira o privilegovanoj beloj rasi.
E sad, istina je da nisu svi belci privilegovani, ali u ono malo vremena sto sam provela tamo nikad nisam videla belog beskucnika. U Kanadi oni su mahom ili beli ili Indijanci. USA je puna propalih crnaca.

Nego, kakva je to frka oko Nemanjica? Je l' bas toliko lose?

Ne gledam Nemanjiće, žena gleda --- ja samo zirnem preko monitora da vidim da li su sve mame mlađe od svojih sinova ili kćeri.
Mislim da je sva frka u okviru profesije i glumačkih klanova, tj. da su u pitanju principijelne nesuglasice oko para, kako i dolikuje.
karabasbarabas karabasbarabas 20:22 06.04.2018

Re: Khm,khm

Za Get out, nisam imao pojma da je to uopste horor. Skinuo ga na preporuku, ali bez reci zasto je dobar.
Na pocetku, ok, rom kom, zovi zenu da gledamo zajedno.
Nakon 15 minuta, oh jos jedna Brada Ouprest baj Poulis and ve vus kingz tirada, ali nastavljam da gledam. Zena ot'sla da spava.
Nakon sat i 15 minuta, malo pisnuo u gace od straha, zovem zenu da se vrati.
blogovatelj blogovatelj 03:22 06.04.2018

Pokupio sa sajtova

"A vani kiša i dalje sipa, ništa novo pod neonom"

Što se ljudi ložite? Ništa Srblji nisu izmislili, samo kopiraju postojeće. Zašto onda ne citiraš Spiro to postojeće?

Daily Mail

'Women are raped at levels nobody's ever seen': Trump claims female immigrants are being attacked in Mexico caravan as he tears up script to say he was right that illegals are 'thugs' and 'murderers'

Florida man who was caught on camera kidnapping an 11-year-old girl who he then raped and murdered may escape death row after his sentence was thrown out under a legal loophole

Tennessee teacher, 51, who fled the state with his 15-year-old student and sparked a massive nationwide search pleads guilty


Toronto Sun

Liberty Village residents are sick of Toronto FC!

Sean Penn’s son Hopper jailed after drug bust

National Enquirerer

HEIDI FLEISS SEX TAPES EXPOSE HOLLYWOOD STARS

MICKEY ROONEY WIDOW LEFT BROKE
Jan Rooney denied $400G movie payday!

in Touch

Jill Duggar and Derick Dillard Get "High on Love" in CO, but All Fans Care About Is Her Nose Ring
Milan Novković Milan Novković 04:01 06.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

blogovatelj
...Što se ljudi ložite? ...

U najinteresantnije vreme ikad vidi lidere u regiJonu, BBC - naslovna, redom kojim čitamo:

- Yulia and Sergei Skripal - Russia says UK is 'playing with fire' (Boris i Tereza su predmet sprdnje, naravno)

- 'I have no doubt it was Yulia' - Viktoria, the cousin of Yulia Skripal, ...

- Trump threatens further $100bn in tariffs against China

- 'Grave of the Fireflies' director Isao Takahata dies at 82

- Nguyen Van Dai: Vietnam jails activist lawyer and five others

- Australia 'shocked' by 2,400 sheep deaths on export ship

- Brazil judge tells Lula to turn himself in on Friday

- Stormy Daniels: Trump says he did not know about $130,000 payment

... to se, otprilike, prvo vidi na naslovnoj, ko šiša više crnih rupa u centru naše galaksije, kvantne kompjutere, leteća kola (prva su, valjda, u pred-produkcionoj fazi - pola ljudi ni ne zna), dobre nove romane, poeziju, filmove, muziku, ... zapadnu civilizaciju, istočnu civilizaciju ...

... trivija, kad smo kod tabloidnog, evo me sa sinom u Phuketu, Tailand:

- Sva Ruska deca do, odoka, 4 godine, plaču - malo manje devojčice prave buku ko da ih žive deru (ovo je utisak, grešim sigurno

- Ostala zapadna deca delimično plaču, iako se ne sećam da sam video američko dete koje plače

- Ovdašnja deca ne plaču uopšte, sad dal ih roditelji maltretiraju ne znam, opuštea su, prava ko strela, sva jako mršava i imaju radoznao pogled na sve oko njih, često drže jednog od roditelja za ruku ...

- ... ruske bake izgledaju autoritativno

- Moj sin verovatno neće uzeti bronzu na buku, al tu smo negde između 3. i 10. mesta
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:02 06.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

ništa novo pod neonom


Kaže se, pod kapom nebeskom, pogrešio Džoni:)

Stvarno, ne znam odakle čuđene zbog naslova, svako cilja svoju publiku i pokušava da joj nekako privuče pažnju, najpre naslovima.

Ja se vreme očekujem neki blog na temu Rusija Britanija, novičok, jeste nije, diplomate tamo amo, tvitovanje pa brisanje tvitova, Boris Džonson i Tereza, Putin i Marija..kad ono naslovi iz kurira.
Valjda je to zanimnjivije.
apostata apostata 20:23 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

hoochie coochie man


Ja se vreme očekujem neki blog na temu Rusija Britanija, novičok, jeste nije, diplomate tamo amo, tvitovanje pa brisanje tvitova, Boris Džonson i Tereza, Putin i Marija..kad ono naslovi iz kurira.
Valjda je to zanimnjivije.

Najnovije (od juće) je da je krvavi režim premijerke Her Majesty's Government Tereze Mej izgladnjivanjem ubio dva morska praseta bivšeg pukovnika GRU Skripalja. Režim je naredio i da se kao nezgodni svjedok uspava i Sergejeva mačka, koja je navodno doživjela šok.

Sve tri jadne životinje su kremirane .., no ovakvu sudbinu izbjegao je drugi mačak Masjan (na slici sa Sergejevom kćerkom Julijom), koji je pobjegao i sada ga lovi najmanje 5-6 tajnih službi.



A evo ga i on - jedan i jedini:


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:45 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

Najnovije (od juće) je da je krvavi režim premijerke Her Majesty's Government Tereze Mej izgladnjivanjem ubio dva morska praseta bivšeg pukovnika GRU Skripalja. Režim je naredio i da se kao nezgodni svjedok uspava i Sergejeva mačka, koja je navodno doživjela šok.


Ma i to je sve Putin potrovao, garant:)

Začuđujuća je površnost kojom pokušavaju da isprovociraju Rusiju, ali ne mogu ni da naslutim šta bi želeli da isprovociraju, kakvu reakciju Moskve?





nsarski nsarski 21:33 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

Najnovije (od juće) je da je krvavi režim premijerke Her Majesty's Government Tereze Mej izgladnjivanjem ubio dva morska praseta bivšeg pukovnika GRU Skripalja. Režim je naredio i da se kao nezgodni svjedok uspava i Sergejeva mačka, koja je navodno doživjela šok.

Sve tri jadne životinje su kremirane .., no ovakvu sudbinu izbjegao je drugi mačak Masjan (na slici sa Sergejevom kćerkom Julijom), koji je pobjegao i sada ga lovi najmanje 5-6 tajnih službi.


Naravno, jer novichok prave isključivo Rusi, na čelu sa V.V. Putinom. Nažalost, nisu informisali čitaoce da izumitelj tog otrova, V. Mirzajanov, živi u Americi i čak je pre deset godina štampao knjigu o Sovjetskom programu bojnih otrova. U njoj može da se nađe recept za svakoga ko ima strpljenja i interesa da se posveti kućnoj hemiji.

Dakle, za $28,45, strašna tajna je dostupna svima.


narcis narcis 21:41 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

što ovo ne postaviš na fejz, ako nećeš mogu li ja
nsarski nsarski 21:46 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

narcis
što ovo ne postaviš na fejz, ako nećeš mogu li ja

Prijatelju narcise, hvala na savetu, ali ja ne fejsbučim. Toliko zaostalog dostojanstva imam (tako se, naravno, vajkam).
narcis narcis 21:50 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

nsarski
narcis
što ovo ne postaviš na fejz, ako nećeš mogu li ja

Prijatelju narcise, hvala na savetu, ali ja ne fejsbučim. Toliko zaostalog dostojanstva imam (tako se, naravno, vajkam).

el smam ja, čekam potvrdu i da kloknem na objavi , preveo sam na ingliš

''the inventor of this poison, V. Mirzayanov, lives in America, and even ten years ago he published a book about the Soviet program of war poisoning. There is a recipe for anyone who has the patience and interest to dedicate to home chemistry.

So, for $ 28.45, a terrible secret is available to everyone.''
i sličku
apostata apostata 22:04 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

nsarski
Najnovije (od juće) je da je krvavi režim premijerke Her Majesty's Government Tereze Mej izgladnjivanjem ubio dva morska praseta bivšeg pukovnika GRU Skripalja. Režim je naredio i da se kao nezgodni svjedok uspava i Sergejeva mačka, koja je navodno doživjela šok.

Sve tri jadne životinje su kremirane .., no ovakvu sudbinu izbjegao je drugi mačak Masjan (na slici sa Sergejevom kćerkom Julijom), koji je pobjegao i sada ga lovi najmanje 5-6 tajnih službi.


Naravno, jer novichok prave isključivo Rusi, na čelu sa V.V. Putinom. Nažalost, nisu informisali čitaoce da izumitelj tog otrova, V. Mirzajanov, živi u Americi i čak je pre deset godina štampao knjigu o Sovjetskom programu bojnih otrova. U njoj može da se nađe recept za svakoga ko ima strpljenja i interesa da se posveti kućnoj hemiji.

Dakle, za $28,45, strašna tajna je dostupna svima.




nsarski nsarski 22:23 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

el smam ja, čekam potvrdu i da kloknem na objavi , preveo sam na ingliš

Apsolutno, imaš moj blagoslov. Pazi, pred Svetu Nedelju to je još jače.
narcis narcis 22:32 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

nsarski
el smam ja, čekam potvrdu i da kloknem na objavi , preveo sam na ingliš

Apsolutno, imaš moj blagoslov. Pazi, pred Svetu Nedelju to je još jače.

ok i fala
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:36 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

Pazi, pred Svetu Nedelju to je još jače.


Nemoj Narcise, navlači te profa, ogrešićeš se, lažni je to blagoslov, potura ti vaskrs za svetu nedelju

Pravoslavna crkva proslavlja Svetu Nedelju 7. jula po julijanskom kalendaru.


:)
narcis narcis 22:46 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

hoochie coochie man
Pazi, pred Svetu Nedelju to je još jače.


Nemoj Narcise, navlači te profa, ogrešićeš se, lažni je to blagoslov, potura ti vaskrs za svetu nedelju

Pravoslavna crkva proslavlja Svetu Nedelju 7. jula po julijanskom kalendaru.


:)

e pa onda ti đavo kriv
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:52 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

vcucko vcucko 22:57 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

hoochie coochie man

Začuđujuća je površnost kojom pokušavaju da isprovociraju Rusiju, ali ne mogu ni da naslutim šta bi želeli da isprovociraju, kakvu reakciju Moskve?

Bilo kakvu. Koju bi (bilo kakvu) preko svojih medija i komirane mase pojurili da pretvore u neku zamišljenu lavinu. Sa bojkotom i propašću SP u fudbalu, kao prvom fazom te lavine.
Problem je, što ne shvataju da nije više 1999.
Tada su mogli tako, sad više ne mogu.
A najveći crnjak je - svakom odlukom, potezom, izjavom... samo učvršćuju, armiraju Vladimira Vladimiroviča i njegovu vlast. A drugačije ne mogu, ne umeju, jer su sa nekadašnjeg Istoka preuzeli samo ono nikako što nisu smeli - komesarsku logiku
Doduše, bilo bi možda i previše očekivati... da vikinški mozak pojmi nešto drugo
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:07 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

A najveći crnjak je - svakom odlukom, potezom, izjavom... samo učvršćuju, armiraju Vladimira Vladimiroviča i njegovu vlast. A drugačije ne mogu, ne umeju, jer su sa nekadašnjeg Istoka preuzeli samo ono nikako što nisu smeli - komesarsku logiku
Doduše, bilo bi možda i previše očekivati... da vikinški mozak pojmi nešto drugo


Sad pročitah ovu vest pa se baš uklopi...

Britansko Ministarstvo spoljnih poslova označilo je zahtev ambasade Rusije u Londonu za sastanak s šefom britanske diplomatije Borisom Džonsonom kao diverziju.


Molba za razgovor - diverzija!

Sjajni su :)
freehand freehand 23:20 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

A najveći crnjak je - svakom odlukom, potezom, izjavom... samo učvršćuju, armiraju Vladimira Vladimiroviča i njegovu vlast. A drugačije ne mogu, ne umeju, jer su sa nekadašnjeg Istoka preuzeli samo ono nikako što nisu smeli - komesarsku logiku

Sve je to većviđeno, kao tragedija i kao farsa.
KLIK (obavezno pogledati, urnebesna je korlacija)
nsarski nsarski 23:24 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

Pravoslavna crkva proslavlja Svetu Nedelju 7. jula po julijanskom kalendaru.

Aha. Dobro, to ne znam, nisam ni znao. Ja sam taj izraz našao kod Bulgakova, i u pitanju je Velika nedelja, ali sam ga pogrešno zapamtio. Pripovetka je o tome kako su se neki stanari u zgradi zverski napili. Ako laže koza, ne laže Bulgakov:

hoochie coochie man hoochie coochie man 23:39 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

Aha. Dobro, to ne znam, nisam ni znao. Ja sam taj izraz našao kod Bulgakova, i u pitanju je Velika nedelja, ali sam ga pogrešno zapamtio. Pripovetka je o tome kako su se neki stanari u zgradi zverski napili. Ako laže koza, ne laže Bulgakov:


Eto do čega, iz zezanja, stigosmo :)

Velika nedelja je zapravo velika sedmica, sedma sedmica časnog, vaskršneg posta.
Svih sedam sedmica imaju neke svoje nazive, čista, gluvna, cvetna...i na kraju velika.
I svi dani u njoj su veliki dani, veliki ponedeljak, veliki utorak....a nedelja na kraju nje je vaskrs.

(što li ja ovo uopšte pišem?:))
nsarski nsarski 23:40 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

(što li ja ovo uopšte pišem?:))

Ne znam za druge, ali ja sam nešto naučio. Hvala ti.

P.S.
Svih sedam sedmica imaju neke svoje nazive, čista, gluvna, cvetna...i na kraju velika.

Zapravo, za neke od ovih sam čuo. Znam da je za cvetnu nedelju, Pons de Leon "otkrio" nepoznato kopno i prigodno ga nazvao Florida (od flores).
apostata apostata 23:43 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

freehand
A najveći crnjak je - svakom odlukom, potezom, izjavom... samo učvršćuju, armiraju Vladimira Vladimiroviča i njegovu vlast. A drugačije ne mogu, ne umeju, jer su sa nekadašnjeg Istoka preuzeli samo ono nikako što nisu smeli - komesarsku logiku

Sve je to većviđeno, kao tragedija i kao farsa.
KLIK (obavezno pogledati, urnebesna je korlacija)

Ovo je još gore


hoochie coochie man hoochie coochie man 23:52 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

Ne znam za druge, ali ja sam nešto naučio. Hvala ti.


Pa počastvovan sam, zaista.
A ovo moje "znanje" zapravo i nije pavo znanje, to je posledica odrastanja u sredini gde se to "znanje" podrazumevalo.
Ima tu još dodataka, kao što je, recimo, da se gluvne sedmice ne peva, na veliki četvrtak ne radi ništa sa zemljom (kopanje, oranje..ništa što bi značilo neku manipulaciju zemljištem...)
Sve se to nekad podrazumevalo, a nisam proveravao, ali verujem da moje ćere o tome pojma nemaju.

(baš ću da proverim)
nsarski nsarski 23:53 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

Ovo je još gore

Da, jbt, samo mi nije jasno koja čitalačka publika ovo proguta, (do džigerice, kako ima običaj da kaže jedan moj drugar), line, hook and sinker.
nsarski nsarski 23:55 07.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

Ima tu još dodataka, kao što je, recimo, da se gluvne sedmice ne peva, na veliki četvrtak ne radi ništa sa zemljom (kopanje, oranje..ništa što bi značilo neku manipulaciju zemljištem...)


Pa, kad čovek posti, dani su mu dugački pa verovatno iznalazi način da se nečim zabavi. Imenuje dane, na primer. Naravno, ovo je čista špekulacija.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:47 08.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

nsarski
Pravoslavna crkva proslavlja Svetu Nedelju 7. jula po julijanskom kalendaru.

Aha. Dobro, to ne znam, nisam ni znao. Ja sam taj izraz našao kod Bulgakova, i u pitanju je Velika nedelja, ali sam ga pogrešno zapamtio. Pripovetka je o tome kako su se neki stanari u zgradi zverski napili. Ako laže koza, ne laže Bulgakov:



Професоре, професоре, ех, а тако је мало потребно.
nsarski nsarski 09:48 08.04.2018

Re: Pokupio sa sajtova

A povodom fejsbuka, evo jedan witz:

Vlasnik fejsbuka, Mark Zakerberg, posetio neku školu i vidi jednog klinca kako zuri u svoju fejsbuk stranicu. Priđe mu Mark, a klinac reče:

-Čika Zakerberg, meni tata kaže da vi imate sve privatne i lične podatke o ljudima na fejsbuku i da ih prodajete po svetu. Da li je to tačno?
-Nije tačno, naravno. I, uzgred, to ti nije tata.
mlatisa mlatisa 06:20 06.04.2018

Извори?

Ево прво и одговора на твоје питање. Наслови су намењени просечном читаоцу у Србији. И то бих рекао "горњем просечном читаоцу", пошто је укупни тираж новина мали и у опадању, а мислим да број људи на интернету не прелази половину станвништва.

Кључни проблем овде је неутралност и . Пошто интуиција говори да од неутралности нема ништа, поставља се питање

Који извори су у питању?

Потребно је раѕврстати текстове по томе који су извори у питању. Наиме сваки медиј има неку своју агенду (најбезазленији вид су лични ставови уредника и новинара). Овако набацани делују хаотично.

Пример једне агенде из Блица:
"BAHATI REKTOR IM UNIŠTAVA ŽIVOTE Dvoje vrhunskih stručnjaka ostavljeni u nemilosti čoveka koga niko ne sme da smeni"

Ја бих назвао агенду "Блиц?? против Арсенијевића". Без намере да браним човека, али сумњам да је он највећи проблем у друштву.

Доказа за то немам, али мислим да је у току "артиљеријска припрема" наше "deep state". Има више праваца:

- СПЦ - едиција "попови дилери и педофили"
- Универзитет "Арсенијевић"
- Очекујем да ће ускоро и САНУ да се појави на тапету

Мислим да бирају једног међу њима и шаљу поруку другима "Ево то може да вам се деси!"

Ово би била само једна агенда. Има ту вероватно и других.


c_h.arlie c_h.arlie 06:43 06.04.2018

M'da !

Ovi naslovi su namenjeni botovima.
mlatisa mlatisa 08:27 06.04.2018

Ево још примера


- Mother Russia crashes the Oscars New York Times

- What homoerotic videos can teach us about modern Russia Opet NYT

- It's not too late to save the world from killer robots The Guardian

Можда је епидемија?
eloy eloy 09:19 06.04.2018

svaka roba ima svoga kupca


Naslovi ko naslovi - jedni zarađuju pare drugi rade džaba. A možda i nije džaba?
,,Cilj opravdava naslove,,

Ko je tu gornji a ko donji - pokazatiće vrijeme.



Rat - nacionalsocijalizam i fašizam
Srbija s onu stranu ogledala
масивни брејнвош
MOJ PRVI BREVET (400 km), 2. deo
Kako je umro Poligraf
Печальное уничтожение демократического мувмента
Talenti i oglasi za posao
Dizraeli
36.788,00
Đubre
Vesti iz budućnosti: sudar sa velikom galaksijom
Bullseye
narcis narcis 09:22 06.04.2018

cenzura

evo šta se desi kad oćeš da otvoriš stranicu koja kritikuje vučića

link[url=http://www.slobodnaevropa.org/a/pesic-ostao-bez-karata-oko-kosovo/29145671.html][/url]



karabasbarabas karabasbarabas 09:37 06.04.2018

Re: cenzura

narcis
evo šta se desi kad oćeš da otvoriš stranicu koja kritikuje vučića

link[url=http://www.slobodnaevropa.org/a/pesic-ostao-bez-karata-oko-kosovo/29145671.html][/url]





KOliko vidim tebi sve crkava osim b92, cak i cukrebergov kursalon. Ne bi bilo lose da reinstaliras hrom.
narcis narcis 09:59 06.04.2018

Re: cenzura

karabasbarabas
narcis
evo šta se desi kad oćeš da otvoriš stranicu koja kritikuje vučića

link[url=http://www.slobodnaevropa.org/a/pesic-ostao-bez-karata-oko-kosovo/29145671.html][/url]





KOliko vidim tebi sve crkava osim b92, cak i cukrebergov kursalon. Ne bi bilo lose da reinstaliras hrom.

samo kad sam pokušao da otvorim sajt radio evrope, tad izbaci i fejs i b92 net, ovaj ruski ambasador je na b92 takodže. inače sad sve radi, itad je. ja chromium i koristim samo zbog bloga , pošto firefoxne može da otvara youtubove koji su postovani na blog.
neko mi baca pesak u
narcis narcis 16:45 06.04.2018

još malo o aerodromu

ŠTA JE ISTINA O NIŠKOM AERODROMU

Vojska je 2009. godine gradu Nišu ustupila deo zemljišta oko vojnog aerodroma radi izgradnje civilnog aerodroma "Konstantin Veliki".

Po sklopljenom ugovoru, grad je preuzeo obavezu da Direkciji za imovinu Vlade Srbije isplati milijardu i petsto miliona dinara a da za pripadnike Vojske obezbedi 21000 metara kvadratnih stambenog prostora na prostoru bivše kasarne "Bubanjski heroji".

Navedena kasarna je za bagatelnih milion i po dinara prodata američkom državljaninu, koga nijedna gradska vlast nije smela da natera da poštuje ugovor i na prostoru navedene kasarne sagradi naselje ''Novi Niš'' i u skladu sa obavezama iz potpisanog ugovora obezbedi stanove za Vojsku.

Država sve ove godine od grada nije potraživala milijardu i petsto miliona dinara.

Problem nastaje kada država aerodrom "Nikola Tesla" u Beogradu, po ugovoru koji nije poznat javnosti ove zemlje, izdaje u koncesiju na dvadeset godina francuskoj firmi "Vansi".
Godišnji promet putnika na Niškom aerodromu je 330 000 lica a aerodromska taksa je 3 eura, dok je na Beogradskom aerodromu 6 eura.

Izneto, kao i činjenice da se zbog povoljnog položaja poslednjih godina Niški aerodrom naglo razvija, ukazuje da može postati ozbiljna konkurencija Beogradskom aerodromu a time i negativno uticati na profit stranog investitora.

Republika nije, niti će išta investirati u Niški aerodrom.

Pre mesec dana Skupština grada Niša je donela odluku da se iz gradske kase izdvoji 32 miliona dinara za kupovinu vozila za odledjivanje aviona.

Prema gradjanima Niša nisu iskreni ni Gradonačelnik ni ministarka Mihajlović.

Ne bi bilo iznenadjujuće da u ugovoru o koncesiji beogradskog aerodroma stoji da će investitor, firma "Vansi", Niški aerodrom koristiti kao alternativni.

To znači da će Niški aerodrom zamreti.

Iz Niša su za Beograd preseljeni Telekom, EPS, privredna komora, AIK banka... sada odlazi i aerodrom.

Odlaskom aerodroma otići će i potencijalni investitori. Nišlijama ostaje da se izlažu dodatnim troškovima putovanja do Beograda kako bi poleteli u svet.

Ostaje da se vidi da li će odbornici Skupštine grada Niša na narednoj sednici Skupštine zastupati interese gradjana svog grada koji su ih birali ili interese stranih kompanija i stranačkih vrhuški.
aureus aureus 20:38 06.04.2018

Re: još malo o aerodromu

Eh, Narcise, kad sam govorio da je Niš odlično lociran i da ima autoput, prugu i aerodrom - a to je bilo prije tri-četiri mjeseca kad smo na nekom blogu ćaskali o autoputevima (čini mi se kod Zilikake) ti si bio u fazonu "ma šta nam znači taj aerodrom, nije to ništa posebno"...

A evo sad, kad postoji šansa da bez ikakvog razloga pređe u državne ruke i da njegov razvoj stagnira zbog "Nikole Tesle"...dao si se u kuknjavu!
Doduše, s pravom.

Podržavam Nišlije koje se bune.
A što se tiče koncesije za "Teslu", postao je običaj u zemlji Srbiji da svi veliki poslovi imaju ugovore čiji se najznačajniji dijelovi ne smiju objaviti.
Ako je to već tako, onda predlažem promjenu zvaničnog imena u Republika Tajnovita Srbija.
Ko je ZA?
narcis narcis 21:38 06.04.2018

Re: još malo o aerodromu

kontext, aurelije, kontext devojci sreću kvari.
daj mi linak ili quotuj.
ja često govorim i da mi ništa ne znači to što je cela srbija na magistrali istok zapad i da bi voleo da smo skrajnuti sa tog pravca.i mislim da nam autoput u službi tog pravca samo štetu nanosi, u pogledu trovanja životne sredine, gužvi po putu, ljudskim žrtvama zbog tih gužvi. madžari su godinama opstruirali , prvo ideju, a posle i gradnju alternativnog puta na istok. i neznam dal su i sad napravii pristojan put od granice sa srbijom do tog auto puta. i ja ih podržavam.
a i držim se one narodne
majka da jede , ćerka da gleda
majka na ćerku da ne dava.
aureus aureus 22:06 06.04.2018

Re: još malo o aerodromu

narcis
daj mi linak ili quotuj.

Напати ме жива.
Но изгледа да ми је меморија ипак јача страна.

Јесте, било је то код Зили.

Ево, прилажем и сличку.



Ја сам говорио да је Ниш просперитетна средина, па сам у навођењу шта све Ниш има (или је имао или би могао да има) кренуо прво од аеродрома који је порастао 15 пута за 3-4 године и још је близу центра.
Онда си и ти рекао коју ријеч о њему али си закључио да је тај аеродром требало да се подигне као је Ниш имао индустрију и био град и напредна средина. "Сад је само транзит за стренџере који долазу да обиђу татковину мајчовину, никаква друга орист од њега."

Морам да ти одам признање за видовитост:
"Док се београџани не повампире и затворе га, што је извесно. београџани не трпеконкуренцију и не дозвољавају регионализацију србије, све паре саму у њиов ђеп и њиов стомак."
narcis narcis 22:24 06.04.2018

Re: još malo o aerodromu

nači nisam bio protiv, samo sam reko istoriju aerodroma i koliko je kasno stigo.
ja sam se lično zagrejao za aerodrom tek kad su mi objasnili koju korist će da ima privreda u niš, zato sam ti izgledao negativan, to su mi objasnili početkom 80ih kad je niš imao privredu , sad je samo izletnički aerodrom sa mogućom perspektivom da postaneregionalni, al ugasiće ga , u to sam 100% siguran, sad igraju igru iznurivanja a kad im dosadi će pošalju pandure da pobiju narod i gotovo.
aureus aureus 22:51 06.04.2018

Re: još malo o aerodromu

narcis
nači nisam bio protiv, samo sam reko istoriju aerodroma i koliko je kasno stigo.
ja sam se lično zagrejao za aerodrom tek kad su mi objasnili koju korist će da ima privreda u niš, zato sam ti izgledao negativan, to su mi objasnili početkom 80ih kad je niš imao privredu , sad je samo izletnički aerodrom sa mogućom perspektivom da postaneregionalni, al ugasiće ga , u to sam 100% siguran, sad igraju igru iznurivanja a kad im dosadi će pošalju pandure da pobiju narod i gotovo.

Znaš šta. Taj aerodrom sasvim lijepo kompletira saobraćajnu sliku Niša, to prvo. Drugo, startovalo se sa 1300 putnika prije 5 godina, a onda se privlačenjem low cost kompanija otišlo na preko 300 hiljada. E sad, to ne može da prođe bez nekih povoljnosti za sam Niš. Gledao sam neku emisiju prije par dana i čova iz Niša kaže da ima i stranih turista, možda više nego ikad. Ako već nema nekadašnje ozbiljne industrije, nije zgoreg da bar neko dođe i potroši koji dinar turistički.

Niš, međutim, ima brata blizanca po rastu u regionu.
Tuzlanski aerodrom je slično prije pet-šest godina startovao od nule, a onda je privukao low-cost kompaniju Wizz Air (plus izvoz mesa u Tursku) i sa svojim ludačkim rastom (74 posto u 2017. godini - sa 233 na 406 hiljada) pravi lijepu konkurenciju aerodromu u Sarajevu koji postoji odavno i koji raste po umjerenim stopama od 5-10 posto (trenutno oko milion putnika).

Što se tiče najbližeg okruženja, aerodrom u Prištini je na oko 1,8 miliona, a onaj u Skoplju na 1,5 miliona.
Ako bi bio ostavljen na miru, cijenim da bi niški aerodrom itekako još rastao. Nije isključeno i da bi ga kosovski Albanci prilično koristili za putovanja jednom kad se odnosi malo srede.

Najgore od svega je što mi sad ne vrijedi puno da navijam za Ponikve: sva tri ostala aerodroma (Konstantin, Ponikve, Morava) su ugovorom sa "Vensijem" izgleda limitirani na milion putnika u narednih 12 godina.
narcis narcis 22:56 06.04.2018

Re: još malo o aerodromu

ma nisam ja protiv, daleko od toga, ali u onom razgovoru je kontext bio takav, hteo sam da kažem da je niški aerodrom zakasni 20 godina, ostalo što navodiš , sve se slažem, ali uništiće ga beogradžani , tu pomoći nema, samo se mrdamo al ga neće izvrdamo.
malopre sam razgovarao sa drugarom SNSovcem, ispran i m mozak, svi poslanici SNS ima da glasaju da se zatvori aerodrom i tu pomoći nema.
aureus aureus 23:12 06.04.2018

Re: još malo o aerodromu

narcis
ali uništiće ga beogradžani , tu pomoći nema, samo se mrdamo al ga neće izvrdamo.
malopre sam razgovarao sa drugarom SNSovcem, ispran i m mozak, svi poslanici SNS ima da glasaju da se zatvori aerodrom i tu pomoći nema.

Novi terminal aerodroma "Morava".



Novi terminal aerodroma "Ponikve".



"Konstantin Veliki" u Nišu.



Eto, tri nova, u Srbiji lijepo pozicionirana mala aerodroma - sva tri mogu biti luke za low-cost kompanije dok "Nikola Tesla" vrti naizmjeničnu struju.
narcis narcis 00:00 07.04.2018

Re: još malo o aerodromu

Eto, tri nova, u Srbiji lijepo pozicionirana mala aerodroma - sva tri mogu biti luke za low-cost kompanije dok "Nikola Tesla" vrti naizmjeničnu struju.

mogu , al nedavaju. to nije cilj ove vlasti, to da se lokal razvija, ne mogu da ga kontrolišu. radije će da unište nešto nego da to drugom donosi pare i političke poene.
zilikaka zilikaka 00:28 07.04.2018

Re: još malo o aerodromu

Eto, tri nova, u Srbiji lijepo pozicionirana mala aerodroma - sva tri mogu biti luke za low-cost kompanije dok "Nikola Tesla" vrti naizmjeničnu struju.

U regionu gde ogroman broj ljudi odlazi napolje takvi aerodromi još kako imaju smisla.
Mušterije su im upravo oni koji bi da skoknu do svojih brzo a za male pare.

Opet, to odvlači pare drumskom putničkom prevozu pa i tu grupu treba gledati kao protivnike rasta.
Ako još postoji neka klauzula ograničavanja zbog Tesle - piši propalo.
Nečiji interesi će već udesiti da sve bude kako mu odgovara.
Interes putnika i tako nikom nije važan.
aureus aureus 00:56 07.04.2018

Re: još malo o aerodromu

zilikaka
Eto, tri nova, u Srbiji lijepo pozicionirana mala aerodroma - sva tri mogu biti luke za low-cost kompanije dok "Nikola Tesla" vrti naizmjeničnu struju.

U regionu gde ogroman broj ljudi odlazi napolje takvi aerodromi još kako imaju smisla.
Mušterije su im upravo oni koji bi da skoknu do svojih brzo a za male pare.

Opet, to odvlači pare drumskom putničkom prevozu pa i tu grupu treba gledati kao protivnike rasta.
Ako još postoji neka klauzula ograničavanja zbog Tesle - piši propalo.
Nečiji interesi će već udesiti da sve bude kako mu odgovara.
Interes putnika i tako nikom nije važan.

Pade mi na pamet...Hrvatska je, naravno, turistička zemlja i oni imaju potrebu za jačim avio-saobraćajem iako imaju i autoputeve.
Evo trenutnog godišnjeg prometa (2017) na međunarodnim aerodromima:

Zagreb - 3,1 milion
Split - 2,9 miliona
Dubrovnik - 2,3 miliona
Pula - 595 hiljada
Zadar - 590 hiljada

Rijeka - 142 hiljade
Osijek - 43 hiljade
Brač - 21 hiljada

U Crnoj Gori, Tivat i Podgorica su bratski podijelili dva miliona putnika na jednake dijelove (oba su malčice prešla milion).

U Bosni i Hercegovini Tuzla (preko 400 hiljada) ubrzano konkuriše Sarajevu (oko 950 hiljada) dok su Mostar a naročito Banja Luka (Mahovljani) u velikom zaostatku.

No, izgleda da je najveća centralizacija u Srbiji.
Beograd je ubjedljivo najveći (5,1 milion) i najprofitabilniji a Niš (330 hiljada) tek što je prohod'o - kažu mu "sjedi, odmori malo".
E što je posebno zanimljivo - "Ponikve" i "Morava"...pa u njih je ulagano u zadnjih 5-10 godina. Zar će sad ti lijepi, novi terminali zvrjiti prazni?

Šta fali da recimo "Konstantin" za koju godinu nagura na milion-milion i po putnika, "Ponikve" i "Morava" startuju sa low-costerima i naguraju na 200-300 hiljada (minimum rentabilnosti), a "Nikola Tesla" nek ima koliko hoće? Koliko bi to samo značilo putnicima...može se i iz centralne Srbije putovati za Njemačku malim parama, ne mora se čovjek izlagati troškovima da se domogne Beograda.
aureus aureus 01:02 07.04.2018

Re: još malo o aerodromu

zilikaka

Ako još postoji neka klauzula ograničavanja zbog Tesle - piši propalo.

Meni to liči na neku šašavu situaciju gdje država daje dobar restoran u zakup, onda sa parama ulijeće Mekdonalds, daje "odličnu ponudu" - otvara svoj restoran, ali ugovorom obavezuje državu da po ušima klepa leskovačke roštiljnice koje prodaju više od pet kila mesa dnevno.

Nisu li ekonomisti govorili da je konkurencija sjajna stvar?
zilikaka zilikaka 08:04 07.04.2018

Re: još malo o aerodromu

Nisu li ekonomisti govorili da je konkurencija sjajna stvar?

Jeste, al za koga korisna. Kad je to tako dobro i svaki privrednik treba da se raduje, zašto onda moraju da prave antimonopolske zakone?

Msm, ekonomija je kanda ko hirovita osoba. Naizgled sve je dobro, ligično i kako treba a onda se sve to odjednom okrene u svoju suprotnost. Al ekonomisti za sve nadju objašnjenje.
freehand freehand 08:20 07.04.2018

Re: još malo o aerodromu

zilikaka
Nisu li ekonomisti govorili da je konkurencija sjajna stvar?

Jeste, al za koga korisna. Kad je to tako dobro i svaki privrednik treba da se raduje, zašto onda moraju da prave antimonopolske zakone?

Msm, ekonomija je kanda ko hirovita osoba. Naizgled sve je dobro, ligično i kako treba a onda se sve to odjednom okrene u svoju suprotnost. Al ekonomisti za sve nadju objašnjenje.

Logika kapitala je da teži monopolu u ekonomiji, logika vlasti da teži monopolu u politici.
Među osnovnim funkcijama države je da spreči i jedno i drugo.
zilikaka zilikaka 08:26 07.04.2018

Re: još malo o aerodromu

Logika kapitala je da teži monopolu u ekonomiji, logika vlasti da teži monopolu u politici.
Među osnovnim funkcijama države je da spreči i jedno i drugo.


Jeste, nego mi to ubedjivanje kapitalisti treba da se raduju zdravoj konkurenciji liči na ubedjivanje plemstva onomad da treba da sse raduje buržoaskoj revoluciji.
c_h.arlie c_h.arlie 09:12 07.04.2018

Re: još malo o aerodromu

freehand
zilikaka
Nisu li ekonomisti govorili da je konkurencija sjajna stvar?

Jeste, al za koga korisna. Kad je to tako dobro i svaki privrednik treba da se raduje, zašto onda moraju da prave antimonopolske zakone?

Msm, ekonomija je kanda ko hirovita osoba. Naizgled sve je dobro, ligično i kako treba a onda se sve to odjednom okrene u svoju suprotnost. Al ekonomisti za sve nadju objašnjenje.

Logika kapitala je da teži monopolu u ekonomiji, logika vlasti da teži monopolu u politici.
Među osnovnim funkcijama države je da spreči i jedno i drugo.

Mudro zboriš čoveče !
aureus aureus 09:31 07.04.2018

Re: još malo o aerodromu

zilikaka
Jeste, nego mi to ubedjivanje kapitalisti treba da se raduju zdravoj konkurenciji liči na ubedjivanje plemstva onomad da treba da sse raduje buržoaskoj revoluciji.

Imamo prije svega u vidu potrošače.

Zanimljiva trivija: Mekdonalds je prije nekoliko godina otvorio restoran u Banjaluci, ali su okončali rad posle par godina. Ne mo'š se tek tako ubaciti sa svojim skupom i ne pretjerano kvalitetnom hranom u grad gdje se inače dobro jede, u grad koji ima banjalučki ćevap i sve one slatke male pekare.
tyson tyson 11:19 07.04.2018

Re: još malo o aerodromu

niški aerodrom zakasni 20 godina, ostalo što navodiš , sve se slažem, ali uništiće ga beogradžani , tu pomoći nema,

Pa čuj, vaša niška vlast hoće da preda aerodrom "beograđanima"; nisu "beograđani" došli i stavili nož pod grlo. Njih vatajte za gušu.
aureus aureus 11:36 07.04.2018

Re: još malo o aerodromu

tyson
niški aerodrom zakasni 20 godina, ostalo što navodiš , sve se slažem, ali uništiće ga beogradžani , tu pomoći nema,

Pa čuj, vaša niška vlast hoće da preda aerodrom "beograđanima"; nisu "beograđani" došli i stavili nož pod grlo. Njih vatajte za gušu.

Чињеница је да је Нарцис из своје локалне позиције правилно антиципирао догађаје још прије неколико мјесеци, рекавши да ће тај аеродром радити све док Београџанима не засмета.
Звучао је као локалпатриотски шашавко који пружа отпор централизму, али није прошло много и испоставило се да је бојазан била оправдана.

Чувајмо Нарциса.
Чувајмо Холандију.
alles_atze alles_atze 12:38 07.04.2018

Re: još malo o aerodromu

aureus
zilikaka
Jeste, nego mi to ubedjivanje kapitalisti treba da se raduju zdravoj konkurenciji liči na ubedjivanje plemstva onomad da treba da sse raduje buržoaskoj revoluciji.

Imamo prije svega u vidu potrošače.

Zanimljiva trivija: Mekdonalds je prije nekoliko godina otvorio restoran u Banjaluci, ali su okončali rad posle par godina. Ne mo'š se tek tako ubaciti sa svojim skupom i ne pretjerano kvalitetnom hranom u grad gdje se inače dobro jede, u grad koji ima banjalučki ćevap i sve one slatke male pekare.


Okoncali, valjda jer su uvidjeli, da sem medjeda nemaju drugog gosta.
aureus aureus 12:55 07.04.2018

Re: još malo o aerodromu

alles_atze
aureus

Zanimljiva trivija: Mekdonalds je prije nekoliko godina otvorio restoran u Banjaluci, ali su okončali rad posle par godina. Ne mo'š se tek tako ubaciti sa svojim skupom i ne pretjerano kvalitetnom hranom u grad gdje se inače dobro jede, u grad koji ima banjalučki ćevap i sve one slatke male pekare.


Okoncali, valjda jer su uvidjeli, da sem medjeda nemaju drugog gosta.

I Starbaks teško prolazi u Italiji.

zilikaka zilikaka 13:03 07.04.2018

Re: još malo o aerodromu

I Starbaks teško prolazi u Italiji.

Pa normalno, ko što je normalno da neko ko odraste na dobrim pljeskama teško može da prihvati ono iz Merlka kao ozbiljnu hranu.

Inače, taj isti Mek je propo u mojoj varoši, ima 20 godina.
Iz sličnih razloga.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana