Gradjanske inicijative

Novi protest Nišlija: Ne damo naše jeftine letove (updated)

Spiridon RSS / 26.04.2018. u 10:38

403524-750x430.jpg

 Više hiljada građana Niša protestovalo je ponovo na centralnom gradskom trgu zbog namere gradske vlasti da državi bez naknade ustupi aerodrom "Konstantin Veliki".

 

nova vest sa N1

 

Inicijativa "Ne damo niški aerodrom" predala žalbu EK 

 



Komentari (172)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

narcis narcis 10:42 26.04.2018

a

narcis narcis 11:03 26.04.2018

zaštoli

na jutubetu nema snimci a na fejzu kolko oćeš, al sa fejzeta se ne mož ovde zakači.

narcis narcis 11:06 26.04.2018

Re: zaštoli

https://www.facebook.com/search/top/?q=ne%20damo%20ni%C5%A1ki%20aerodrom

ko ima nalog na fasbuk mož da dzvirne da vidi kako je sinoćke bilo
nsarski nsarski 12:32 26.04.2018

Нишки аеродром

Ја никада нисам био у Нишу (за мене је то још увек мистериозан град као, на пример, Мачу-Пичу у Андима), и свакако нисам на нишком аеродрому, али ми је неко, у кога имам велико поверење, причао о својим ”авантурама” тамо од пре неки дан. Наиме, речено ми је да је у питању мање-више барака у којој постоји 1 (и словом, један) ВЦ у коме нема сијалице.
Такође, кад треба да пренесеш дозвољену количину течности, она пластична кеса не може да се купи на аеродрому, већ у трафици преко пута. Еј, па то је жешће малтретирање. Јесте тривијално, али је малтретирање. Зар не може та трафика да отвори ”филијалу” у аеродромској згради и ту продаје пластичне кесе?

Такође, апсолутно сам за то да се ”проблем аеродром” реши на начин који најбоље одговара Нишлијама, а не Београду. Ипак, не могу да верујем да тамошње власти нису у стању да свој аеродром макар елементарно среде (еј, колико може да кошта једна сијалица и једна чистачица?!). Јер, моја је процена да им Београд то неће средити.

Дакле, аеродром Нишу!!!, ако вам је то повољно решење, али, браћо, удесите га, средите га макар минимално, јер ћете га тако више ценити и поштовати!
narcis narcis 12:39 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

imaš poverenje u tog što ti pričao, šta ima ja nda da ti pričam dal jesete ili nije to tako kako ti on kaže.
narcis narcis 12:41 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

nsarski nsarski 12:43 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

narcis
imaš poverenje u tog što ti pričao, šta ima ja nda da ti pričam dal jesete ili nije to tako kako ti on kaže.


Па, ако није тако, кажи ми. Ова особа нема никаквог разлога да лаже, веруј ми (ако хоћеш, послаћу ти име особе на пп), али , наравно, свачији утисак може да буде погрешан или недовољан. Ја лично једноставно не знам, и онда препричавам. Ово је искуство од пре 5 дана.
narcis narcis 12:47 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

nsarski
narcis
imaš poverenje u tog što ti pričao, šta ima ja nda da ti pričam dal jesete ili nije to tako kako ti on kaže.


Па, ако није тако, кажи ми. Ова особа нема никаквог разлога да лаже, веруј ми (ако хоћеш, послаћу ти име особе на пп), али , наравно, свачији утисак може да буде погрешан или недовољан. Ја лично једноставно не знам, и онда препричавам. Ово је искуство од пре 5 дана.

ja nisam bio na aerodrom, najbliže što sam mmu prišo je 60-70 m. od zgrade, bio nešto na parkink tamo.
ali imaš link na prethodnom blogu kod nicole gde je neki zagrepćanin opiso ceo aerodrom pa prošetaj, ja ću , akoga nađem okačim i ovde.
ne interesujeme ko je taj poverljivi tip, ič.
nsarski nsarski 12:53 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

Ма, верујем ти ја да Ниш има одличну понуду за јефтине летове. Зато и треба да гура у том правцу развијања бизниса. Али, да ти направим паралелу: и београдска аутобуска станица има на стотине аутобуса који долазе и одлазе сваког дана, али та станица је једна понижавајућа институција за сваког нормалног путника.
То је једна каљуга која служи да узме лову и брига их како се путници осећају. Наплаћују улаз на перон (мени се више пута десило да сам морао да купим жетон јер сам морао једну жену од 95 година да испратим до аутобуса), кафане су одвратне и задимљене, ВЦ се плаћа, итд. А верујем да добро послују - трошкови минимални, народ трпи малтретирање и свима добро. Није то начин.
narcis narcis 12:56 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

Није то начин.

šta nije način?
mislim da je tajson dao link , ne mogu da ga nađem kod nicole, gde je tip opisoa celu zgradu, sve ,četkaonice, kafane, izlaze , nigde nije pomenuo to što ti je 'prijatelj od poverenja' reko. ustvari nafalio je aerodrom onoliko.
al sve i da je tačno, kake veze to ima sa otimačinom.
nsarski nsarski 13:08 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

al sve i da je tačno, kake veze to ima sa otimačinom.

Имаш право - у принципу нема. Али, ето та ”репортажа” ми запала за око. И сигуран сам, ако је стање тамо лоше, београдске власти га сигурно неће побољшати. Не треба им дати аеродром, то сам већ рекао.
narcis narcis 13:14 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

Имаш право - у принципу нема.

zato ti se i čudim što nasedaš na provokaciju, no pitaj tog 'prijatelja od poverenja' el u pitanju poljski il zidani klozet? i dal mi nišlije još uvek jedemo sprsti , pišamo iza zgradu i seremo pod šljivu, pošto vidim da je dobro obavešten pa daznam šta mi je raditi.
nsarski nsarski 13:25 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

narcis
Имаш право - у принципу нема.

zato ti se i čudim što nasedaš na provokaciju, no pitaj tog 'prijatelja od poverenja' el u pitanju poljski il zidani klozet? i dal mi nišlije još uvek jedemo sprsti , pišamo iza zgradu i seremo pod šljivu, pošto vidim da je dobro obavešten pa daznam šta mi je raditi.

Ма, не, бре. Не претеруј. О каквим провокацијама говориш?
Нема она никаквог разлога да ме приводи на било коју страну.
Тако ми је рекла особа (у питању је женска особа) која никада раније није била тамо. Није шминкерка да извољева, нема апсолутно никаквог разлога да такву ствар измисли, а и сама мисли да ”Константин Велики” треба да припада граду Нишу. Нити је покондирена да омаловажава било кога, и то никада није радила. Једноставно, тотално нормална особа која је то приметила и рекла ми.

И да закључим. Сваки потез београдских лопова никад није усмерен ка општем бољитку, већ ка личној заради. Када би понудили да преузму све ваше ђубре и отпад, ја бих био сумњичав.
c_h.arlie c_h.arlie 13:39 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

nsarski
narcis
Имаш право - у принципу нема.

zato ti se i čudim što nasedaš na provokaciju, no pitaj tog 'prijatelja od poverenja' el u pitanju poljski il zidani klozet? i dal mi nišlije još uvek jedemo sprsti , pišamo iza zgradu i seremo pod šljivu, pošto vidim da je dobro obavešten pa daznam šta mi je raditi.

Ма, не, бре. Не претеруј. О каквим провокацијама говориш?
Нема она никаквог разлога да ме приводи на било коју страну.
Тако ми је рекла особа (у питању је женска особа) која никада раније није била тамо. Није шминкерка да извољева, нема апсолутно никаквог разлога да такву ствар измисли, а и сама мисли да ”Константин Велики” треба да припада граду Нишу. Нити је покондирена да омаловажава било кога, и то никада није радила. Једноставно, тотално нормална особа која је то приметила и рекла ми.

И да закључим. Сваки потез београдских лопова никад није усмерен ка општем бољитку, већ ка личној заради. Када би понудили да преузму све ваше ђубре и отпад, ја бих био сумњичав.

Kada sam ja bio, pre dve godine, bio je jedan WC.
Ne sećam se da li je papira bilo, jer sam ja iskusan - pošto papirne maramice, suve i vlažne, uvek nosim sa sobom.
Uglavnom, starije dete sam odvezao jer je kupilo povratnu kartu do Berlin / Niš za nekih cca 20 evrića ... ili tako nekako.
Moj jedan od, možda čak i najbolji drug, živi u Nišu, psiholog.
Tako sam iskoristio da se družim nekoliko sati sa njim.
Popili piće u onoj njihovoj 'Knez Mihajlovoj', kazandžijskj ili tako nekako - i onda šetali u zoni tvrđave oko 3 sata - i razgovarali.
Tada mi je on dao jedan od najdražih komplimenata ... kaže on meni - znaš li ti da ja veoma često razgovaram sa tobom ?!
Kako jebote, čujemo se 'svake prestupne godine'.
E, vidiš - kada god sam u nekoj dilemi, ja se zapitam kako bi ti odreagovao, odgovorio, uradio i slično.
Ja sam mu na to rekao samo --- jebote.
Spiridon Spiridon 13:57 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

E, vidiš - kada god sam u nekoj dilemi, ja se zapitam kako bi ti odreagovao, odgovorio, uradio i slično.


I sta bi mu ti rekao u vezi sa protestom u Nisu? Jel su oni budale sto se bore na ovaj nacin (za razliku od ostatka srbije koja uglavnom cuti i pusi)?
Bili Piton Bili Piton 14:24 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

ephemeris
http://tangosix.rs/2018/10/04/kolumna-alena-scurica-kome-zasto-smeta-nis/


Taj Alen dobro piše, uvek vrlo korektno i nepristrasno.

Javlja se i na onom drugom portalu, ex-yu aviation news. Trebalo je da prodje brat bratu pet godina njegovog konstantnog i upornog, dobronamernog, trpeljivog komentarisanja pod nikom "purger" pa da Srbi koji se uglavnom okupljaju na tom sajtu prestanu da ga smatraju za "ustašu" (samo kažem).
narcis narcis 16:50 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

Ма, не, бре. Не претеруј. О каквим провокацијама говориш?
Нема она никаквог разлога да ме приводи на било коју страну.

znam i ja ko je, setio se dok sam spavao popodne.
šta to podrazumeva jedan klozet, jednu kabinu ili jednu prostoriju sa x kabina.
oket , možda i verovatno jeste malo za sadašnji broj putnika, ali kad porasteš sa 1400 puntnika na 300 i nešto tisuća za godinu dana, pa sve ćeti bide potesno.
ali glupo je i provokativno početiraspravu o otimačini pisanjem o manama.
samo prizoveš trola, svima poznatog da lupeta i troluje temu.
ako si primetio , a vidim da nisi, ja kad god napadam beograd nisam nikad zamerao ona opšta mesta u kulturi i organizaciji koja su opšta mesta u karakteru srbistanaca.
ja da sam palanačkog duha, ne mislim na tebe i vecku putnicu nitkako, mogo bi da serem o beogradu onolko i ovoliko, al to ostavljam pančanima ja sam ipak svecka persona i karakter.
narcis narcis 16:54 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

Taj Alen dobro piše,

prvi put sam ga ćitao i vidim neki pitom 'ustaša' skoro pa yugosloven.

meneme zapanjio sa pohvalama o samoj stanici, da ne rečem aeroputu. ono kafana-četkaonice pa čak i zamerke su bile više nego pristojne.
ali nio ne uviđa da je niški aeroput kao onaj tinejđer koji za mesec dana preraste svu garderobu i cipele koje ima i svi ga zajebavaju jer mu je sva garderoba premala i cipele pretesne.
c_h.arlie c_h.arlie 19:26 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

Spiridon
E, vidiš - kada god sam u nekoj dilemi, ja se zapitam kako bi ti odreagovao, odgovorio, uradio i slično.


I sta bi mu ti rekao u vezi sa protestom u Nisu? Jel su oni budale sto se bore na ovaj nacin (za razliku od ostatka srbije koja uglavnom cuti i pusi)?

Nije me pitao.
Tebi ću da odgovorim, ako me budeš pitao.
angie01 angie01 20:46 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

I sta bi mu ti rekao u vezi sa protestom u Nisu? Jel su oni budale sto se bore na ovaj nacin (za razliku od ostatka srbije koja uglavnom cuti i pusi)?


Drz'te se Nislije!
aureus aureus 21:03 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

Bili Piton
ephemeris
http://tangosix.rs/2018/10/04/kolumna-alena-scurica-kome-zasto-smeta-nis/


Taj Alen dobro piše, uvek vrlo korektno i nepristrasno.

Добар му је онај текст о нишком аеродрому. Дугачак, темељан - али врло поштен и занимљив. Уз то, Ален изгледа има обичај да стрпљиво и аргументовано одговара на питања. Уз текст су десетине коментара.
Једина замјерка би била да би требало да користи мало правилнији заједнички језик и коректнији правопис.

Одлучио сам да радикализујем захтјев.
Захтијевам да држава помогне развој нишког аеродрома, онолико колико може, да се што прије отклоне неки недостаци и да га свеједно остави на миру. Нема преузимања и промјене власништва.
Сад је тренутак великих одлука!
Ја сам говорио. Хауг.
blogovatelj blogovatelj 23:50 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

ja nisam bio na aerodrom, najbliže što sam mmu prišo je 60-70 m. od zgrade, bio nešto na parkink tamo.
ali imaš link na prethodnom blogu kod nicole gde je neki zagrepćanin opiso ceo aerodrom pa prošetaj, ja ću , akoga nađem okačim i ovde.


Leteo sam iz Niša prošle godine. Manju i prepunjeniju aerodromsku zgradu nikada nisam video.
Tolika je gužva da dva pandura sa puškama koji obezbeđuju aerodrom moraju svakih 10 sekundi da se sklanjaju da bi ljudi sa prtljagom mogli da prolaze. Oni nemaju kad da osmatraju i vode računa o bezbednosti, jednostavno to je nemoguće.
blogovatelj blogovatelj 23:54 26.04.2018

Re: Нишки аеродром

Такође, кад треба да пренесеш дозвољену количину течности, она пластична кеса не може да се купи на аеродрому, већ у трафици преко пута


Takođe, menjačnice su u trafikama van aerodromske zgrade. Unutra nema mesta ni za šta.
blogovatelj blogovatelj 00:00 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Ма, верујем ти ја да Ниш има одличну понуду за јефтине летове


I na 40 stepeni ispod najlon kesice, na suncu, 150 ljudi čeka da se ukrca u avion, a kreteni iz obezbeđenja neće da otvore najlon kesicu.
Ali da je jeftino, jeftino je. Niš - Ajndhoven u jednom pravcu, sa prtljagom i sa onim što se u Wizzu zove biznis klasa, koštalo je 80 evra. Mislim, nije biznis klasa, nego ona prva sedišta sa ekstra prostorom za noge i gde ti klopu i piće ne naplate.
Za Dortmund je bilo desetak evra jeftinije.
aureus aureus 00:03 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

blogovatelj

Leteo sam iz Niša prošle godine. Manju i prepunjeniju aerodromsku zgradu nikada nisam video.
Tolika je gužva da dva pandura sa puškama koji obezbeđuju aerodrom moraju svakih 10 sekundi da se sklanjaju da bi ljudi sa prtljagom mogli da prolaze. Oni nemaju kad da osmatraju i vode računa o bezbednosti, jednostavno to je nemoguće.

Uz poneki dinar od ministarke Mihajlović sve se to može srediti.

Spiridon Spiridon 08:14 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

angie01
I sta bi mu ti rekao u vezi sa protestom u Nisu? Jel su oni budale sto se bore na ovaj nacin (za razliku od ostatka srbije koja uglavnom cuti i pusi)?


Drz'te se Nislije!


jbt jel to toliko tesko da se prevali preko usta ...

hvala andzi!


Spiridon Spiridon 08:25 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Leteo sam iz Niša prošle godine. Manju i prepunjeniju aerodromsku zgradu nikada nisam video.
Tolika je gužva da dva pandura sa puškama koji obezbeđuju aerodrom moraju svakih 10 sekundi da se sklanjaju da bi ljudi sa prtljagom mogli da prolaze. Oni nemaju kad da osmatraju i vode računa o bezbednosti, jednostavno to je nemoguće.


dobro jel mislis da je ovo trenutno najpotrebnija informacija koja ce doneti boljitak onim nesrecnicima koji se bore da se zastite od ovih dzukela iz Beograda?

Da li mislis da je bilo ko normalan ko je je malo vise proputovao mogao nesto vise da ocekuje od jednog malog aerodroma u centralnoj Srbiji? Oni to odrzavaju onoliko koliko mogu i koliko imaju sredstava. Bore se. Moj utisak je da im ide na bolje.

Kada je opalio zemljotres u Kraljevu i sjebao pozoriste (izmedju ostalog) ja nisam reagovao tako sto sam kenjao o tome kako se zgrada nije dobro odrzavala ni pre zemljotresa, kako je u osnovi napravljena lose, kako je rukovodstvo nesposobno i da to sve mora da se rusi ...
Ja sam bato uzeo lonče i isao od kanca do kanca kod mene na poslu sakupio 2,500 evra (pa je onda moj sindikat dodao jos 2,500. Ukupno 5,000 evra. Novac im je uplacen na racun posle 10tak dana.

Po meni se tako reaguje ako nekom zelis dobro.
aureus aureus 08:30 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Spiridon
angie01

Drz'te se Nislije!


jbt jel to toliko tesko da se prevali preko usta ...

hvala andzi!

Држ'те се, Нишлије!

Ено, Растислав Динић на "Пешчанику" каже да је Вучић брзо напустио Ниш, вјероватно са осјећајем да га је заувијек - изгубио.
Довезли су му три хиљаде људи да би им он нешто напричао, а неколико сати касније на протесту се окупило око пет хиљада Нишлија.
Spiridon Spiridon 08:37 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Ено, Растислав Динић на "Пешчанику" каже да је Вучић брзо напустио Ниш, вјероватно са осјећајем да га је заувијек - изгубио.


to je vec jedna mala pobeda ali nece oni tako lako da se predaju ... sada ce poceti sa ucenama (malo da izlece komplekse zato sto im ovi iz brisela pomeraju bulju).
¨Moraju i oni nekoga da karaju ...

kako se ono kaze ... na sirotinju i zec vadi onu stvar
narcis narcis 08:44 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Spiridon
Ено, Растислав Динић на "Пешчанику" каже да је Вучић брзо напустио Ниш, вјероватно са осјећајем да га је заувијек - изгубио.


to je vec jedna mala pobeda ali nece oni tako lako da se predaju ... sada ce poceti sa ucenama (malo da izlece komplekse zato sto im ovi iz brisela pomeraju bulju).
¨Moraju i oni nekoga da karaju ...

kako se ono kaze ... na sirotinju i zec vadi onu stvar

neće oni ništa da ukapiraju, mogli bi ovaj poraz da pretvore u svoju pobedu i da se prikažu kao 'eto mi smodemokrate i ostavljamo vam aeroput' ali sujeta i jednoumlje koje vlada tom strankom ne može da dozvoli sebi bilo kakvo drugo rešenje osim onog koji zamisle.
oni su nepogrešivi , oni nikad ne priznaju da su pogrešili ili da ono što oni smisle nekome nije dobro ili prihvatljivo.
aureus aureus 08:49 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Spiridon
Ено, Растислав Динић на "Пешчанику" каже да је Вучић брзо напустио Ниш, вјероватно са осјећајем да га је заувијек - изгубио.


to je vec jedna mala pobeda ali nece oni tako lako da se predaju ... sada ce poceti sa ucenama (malo da izlece komplekse zato sto im ovi iz brisela pomeraju bulju).

Слажем се да се неће тако лако предати, али мање из комплекса а више из природе режима - а природа режима је да се сваки отпор мора скршити да се други не би повели па направили нешто слично, и да се власт не би почела крунити.

Треба бити будан и спреман на улицу сваки пут кад власт нешто промрмља око нишког аеродрома.
И не зезам се уопште. Доста је било реактивног дјеловања. Умјесто наступа "не дамо аеродром у ваше руке" сад треба изаћи пар корака испред и рећи: "не само да вам не препуштамо аеродром, него захтијевамо од државне власти да нам новчано помогне у његовом развоју. И Ниш је Србија, и ми пунимо буџет!"
predatortz predatortz 10:18 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Ја никада нисам био у Нишу (за мене је то још увек мистериозан град као, на пример, Мачу-Пичу у Андима), и свакако нисам на нишком аеродрому


Ih, koliko sam ga puta prepuzao! Vojna, travnata, pista je tik uz glavnu.

Šalu na stranu, bio sam i na civilnom delu par puta, kada su letove zbog magle u Bg preusmeravali za Niš. Doduše, nisam bio par godina unazad. No, kad sam bio, zgrada i sve u vezi sa njom je bilo u sasvim pristojnom stanju.
Ribozom Ribozom 10:18 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Sto se tice velicine aerodroma...
Zivim u gradu velicine Nisa, sa do skora malim aerodromom sa 5 miliona putnika godisnje. Tako da verujem da ce se i niski razvijati vremenom. Malo strpljenja sto se tice kvaliteta usluga.
Cuo sam da je i splitski aerodrom mali.
c_h.arlie c_h.arlie 10:21 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Ribozom
Sto se tice velicine aerodroma...
Zivim u gradu velicine Nisa, sa do skora malim aerodromom sa 5 miliona putnika godisnje. Tako da verujem da ce se i niski razvijati vremenom. Malo strpljenja sto se tice kvaliteta usluga.
Cuo sam da je i splitski aerodrom mali.

Naš najveći aerodrom je kao taj tvoj mali aerodrom.
predatortz predatortz 10:24 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Ribozom
Sto se tice velicine aerodroma...
Zivim u gradu velicine Nisa, sa do skora malim aerodromom sa 5 miliona putnika godisnje. Tako da verujem da ce se i niski razvijati vremenom. Malo strpljenja sto se tice kvaliteta usluga.
Cuo sam da je i splitski aerodrom mali.


Tuzla je manja od Niša. Međutim, aerodrom je doživeo neviđenu ekspanziju. Što sa jeftinim letovima, što sa kargo letovima. Mislim da tuče niš za nekih 200.000 - 300.000 putnika godišnje. Znam za dosta slučajeva da su ljudi iz Bg išli za Tuzlu da od tamo lete ka Nemačkoj ili Skandinaviji jer je neuporedivo jeftinije. Ako se na vreme bukiraju karte, leti se za prosečan kafanski račun.
aureus aureus 10:24 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Ribozom
Sto se tice velicine aerodroma...
Zivim u gradu velicine Nisa, sa do skora malim aerodromom sa 5 miliona putnika godisnje. Tako da verujem da ce se i niski razvijati vremenom. Malo strpljenja sto se tice kvaliteta usluga.
Cuo sam da je i splitski aerodrom mali.

Tačno, strpljenja samo.



Splitski aerodrom - 2,8 miliona putnika u 2017.



Split i Niš su baš uporedivi. Oba po 180 hiljada stanovnika (grad bez okoline) - oba imala značajnog rimskog imperatora.
aureus aureus 10:27 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

predatortz
Tuzla je manja od Niša. Međutim, aerodrom je doživeo neviđenu ekspanziju. Što sa jeftinim letovima, što sa kargo letovima. Mislim da tuče niš za nekih 200.000 - 300.000 putnika godišnje.

Tačno, oko pola miliona. I on je za pet godina došao do te cifre.
Mađarski Wizz Air leti s tuzlanskog aerodroma i to na 12 odredišta, a autobusima kupe putnike iz drugih gradova BiH.
Milan Novković Milan Novković 10:48 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

predatortz
Ih, koliko sam ga puta prepuzao!

Reklama za apstraktni biznis: Puzim po kućama

Ja, npr, često puzim do frižidera
aureus aureus 10:57 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Milan Novković
Ja, npr, često puzim do frižidera

Dok puzim prema frižideru...

Milan Novković Milan Novković 11:00 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

blogovatelj
ja nisam bio na aerodrom, najbliže što sam mmu prišo je 60-70 m. od zgrade, bio nešto na parkink tamo.
ali imaš link na prethodnom blogu kod nicole gde je neki zagrepćanin opiso ceo aerodrom pa prošetaj, ja ću , akoga nađem okačim i ovde.


Leteo sam iz Niša prošle godine. Manju i prepunjeniju aerodromsku zgradu nikada nisam video.
Tolika je gužva da dva pandura sa puškama koji obezbeđuju aerodrom moraju svakih 10 sekundi da se sklanjaju da bi ljudi sa prtljagom mogli da prolaze. Oni nemaju kad da osmatraju i vode računa o bezbednosti, jednostavno to je nemoguće.

U (de-facto) početku skoro svakog biznisa sasvim sigurno postoje sitnice koje mogu jeftino da se poprave.

Ali je isto tako i pravilo da je početki kapital ograničen, u novcu i resursima uopšte, i zdravo planiranje podrazumeva fokusiranje resursa na ono o čemu je srž biznisa, onaj deo gde se zarađuje - tj ne ulaže se u impresivne a ne-kritične objekte u staklu i mermeru.

Čak i kad imaš lak pristup investicionom kapitalu u početku za njega daješ više akcija, pa je u interesu postojećih vlasnika akcija/biznisa da se ne preteruje sa razvodnjavanjem vlasništa nego krene sa manje investicija, i u više investicionih koraka ako treba, povrh nekih sitnih dečijih bolesti, koje će klijenti oprostiti i zaboraviti kasnije kad se nedostaci otklone.

Primer, priča o impresivnom rastu niškog aerodroma je inspirativna i kasnije će pomoći pa početne boljke zaboravimo, kada one budu otklonjene.

Vrednost firme u nekoj rundi finansiranja, povrh immutable faktora, osnovnih strategijskih, zavisi neverovatno mnogo od kvaliteta menadžmenta i brzine rasta.
aureus aureus 11:25 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Zanimljiva je stvar sa avio-prevozom u Bosni i Hercegovini.
Ona, naime, ima četiri funkcionalna međunarodna aerodroma: Sarajevo, Tuzla, Mostar i Banjaluka. Prije deset godina, 95 posto sveg transporta odvijalo se preko sarajevskog. U 2017. tek oko 61. Zašto? Pojavila se Tuzla kao igrač.

2012. Tuzla je imala tek 4 hiljade i bila je u istoj poziciji kao Niš 2014.
Onda su krenuli jeftini letovi. 2013 bilo je 61 513, 2014. - 151 353, 2015. -259 074, 2016. - 311 398, a 2017. - 535 834 putnika.
Sarajevo je te 2012. imalo 580 058, a 2017. 957 971. Poraslo je za oko 400 hiljada ili za nekih 70 posto.
Ali Tuzla je praktično od nule odletjela na pola miliona.
Naravno, sa nekih milion i po putnika u 2017. BiH je još iza Srbije kad se gleda omjer broja putnika i broja stanovnika zemlje. Ali avio-sabraćaj u BiH raste za oko 20 posto godišnje u zadnjih nekoliko godina.

Pogledajte koliki je rast tuzlanskog aerodroma u ovoj godini:



Za to vrijeme Mostar i Banjaluka godinama stagniraju. Banjaluka je na oko 20 hiljada i liniju održava samo sa Beogradom, dok je Mostar čak pao sa nekih 70 na 40 hiljada. Vlada Republike Srpske je prije nekoliko dana objavila da je potpisala nešto sa Rayanairom i da će od jeseni Rayanair ići po dva puta sedmično za Memingen (Njemačka) i Brisel (Belgija).
I to je dobro. Sramota je da Sarajevo ima milion, Tuzla pola miliona i da oba rastu, a da Banjaluka ima samo 20 hiljada putnika koji ionako ne mogu nigdje da lete osim za Beograd. A do Beograda ionako ima pet-deset autobusa dnevno.

Sreća da u nesrećnoj BiH ima neke decentralizacije pa se Vučić ne pita za sve.
Ribozom Ribozom 12:21 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

@charli
Mislio sam na velicinu aerodromske zgrade. Broj putnika je veliki zato sto je sve daleko, pa je avionski saobracaj isto sto i autobuski kod vas.
@predatorz
Kod vas 'u regionu' je medjugradski autobuski saobracaj dobar, i uz dobru organizaciju se mogu koristiti i drugi aerodromi. Meni je svaki dan odmora zlata vredan, pa mi je trazenje jeftinije varijante nije u prvom planu.
@aureus
Ipak putnici na aerodromima Nis, Split, Bergen, ne putuju iz istog motiva. Uporeljiviji je Nis sa tuzlom, s tim sto Nis ima vecu mogucnost da se razvije na preko milion putnika godisnje. Sad je pravi trenutak za biznis graditi hotele u nisu i okolini.
aureus aureus 12:41 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Ribozom

@aureus
Ipak putnici na aerodromima Nis, Split, Bergen, ne putuju iz istog motiva.

Svakako. Mada bi se i iz Niša putovalo više kad bi bilo više para. Ako mogu norveški studenti iz Bergena da putuju dva-tri puta godišnje vani - mogu i ovi iz Niša. To jest, ne mogu svi jer samo jedan dio ima para. Norvežanima je cijena karte počesto kao hamburger i nekoliko piva. Evo: Bergen-London (Gatwick) 38 evra iduće srijede sa Norwegian Air Shuttle.

Ribozom
Sad je pravi trenutak za biznis graditi hotele u nisu i okolini.

Znači, pravac banka i...

highshalfbooze highshalfbooze 12:53 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

blogovatelj
Leteo sam iz Niša prošle godine. Manju i prepunjeniju aerodromsku zgradu nikada nisam video.
Tolika je gužva da dva pandura sa puškama koji obezbeđuju aerodrom moraju svakih 10 sekundi da se sklanjaju da bi ljudi sa prtljagom mogli da prolaze. Oni nemaju kad da osmatraju i vode računa o bezbednosti, jednostavno to je nemoguće.


Odlično se sećam kad si traktat pisao kako ti ne koristiš niskobudžetne letove jer su, zaboga, tvoji prohtevi takvi da ta usluga ne zadovoljava tvoje standarde. Čak je možda bilo reči o ovom istom aerodromu.
Ako je usluga takva da se na fosni ulazi u avion, svako kome se to ne sviđa neka lepo plati bolju i kvalitetniju uslugu. Što se fosne tiče, i ona mora da ima vlasnika, ako ništa drugo da onaj ko se oklizne i strmekne sa nje, zna koga treba da tuži za naknadu štete. I ne mora niko da krade fosnu, neka si kupi svoju kad već ima pare.
c_h.arlie c_h.arlie 13:23 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

highshalfbooze
blogovatelj
Leteo sam iz Niša prošle godine. Manju i prepunjeniju aerodromsku zgradu nikada nisam video.
Tolika je gužva da dva pandura sa puškama koji obezbeđuju aerodrom moraju svakih 10 sekundi da se sklanjaju da bi ljudi sa prtljagom mogli da prolaze. Oni nemaju kad da osmatraju i vode računa o bezbednosti, jednostavno to je nemoguće.


Odlično se sećam kad si traktat pisao kako ti ne koristiš niskobudžetne letove jer su, zaboga, tvoji prohtevi takvi da ta usluga ne zadovoljava tvoje standarde. Čak je možda bilo reči o ovom istom aerodromu.
Ako je usluga takva da se na fosni ulazi u avion, svako kome se to ne sviđa neka lepo plati bolju i kvalitetniju uslugu. Što se fosne tiče, i ona mora da ima vlasnika, ako ništa drugo da onaj ko se oklizne i strmekne sa nje, zna koga treba da tuži za naknadu štete. I ne mora niko da krade fosnu, neka si kupi svoju kad već ima pare.

Razradi malo ovo o fosni i o njenoj upotrebi pri aerodromskim uslugama.
Spiridon Spiridon 13:35 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Ako je usluga takva da se na fosni ulazi u avion, svako kome se to ne sviđa neka lepo plati bolju i kvalitetniju uslugu.


apsolutno. Ako ja mogu da letim iz Berlina, Ciriha ili Milana (lupam) za manje od 100 evrica (povratna) i da za manje od 2 cuke budem u Nisu, Beogradu ... yebe se meni da li aerodrom ima 5 ili 15 klonji. Jos bolje ako je mali. U Amsterdamu ima jajaj da ti se oteknu dok ne dodjes do izlaza.

Niski je posebno interesantan jer omogucava lak dolaz nasih ljudi kojima je muka da se klackaju 20 sati po nekim autobusima (i to za vecu kintu). Ovako za nesto vise od cuke vremena on je u Nisu i jos 45 minuta do njegovog rodnog sela. On srecan sto je dosao, kompanija zaradila lovu, rodbina sretna jer im je doneo ono sto su narucili, drzava je dobra jer ce ipak potrositi neku kintu dok je tu ...

e sad bi ove hijene iz BG da se ugrade ... usta ih yebem nezasita

c_h.arlie c_h.arlie 13:41 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Spiridon
Ako je usluga takva da se na fosni ulazi u avion, svako kome se to ne sviđa neka lepo plati bolju i kvalitetniju uslugu.


apsolutno. Ako ja mogu da letim iz Berlina, Ciriha ili Milana (lupam) za manje od 100 evrica (povratna) i da za manje od 2 cuke budem u Nisu, Beogradu ... yebe se meni da li aerodrom ima 5 ili 15 klonji. Jos bolje ako je mali. U Amsterdamu ima jajaj da ti se oteknu dok ne dodjes do izlaza.

Niski je posebno interesantan jer omogucava lak dolaz nasih ljudi kojima je muka da se klackaju 20 sati po nekim autobusima (i to za vecu kintu). Ovako za nesto vise od cuke vremena on je u Nisu i jos 45 minuta do njegovog rodnog sela. On srecan sto je dosao, kompanija zaradila lovu, rodbina sretna jer im je doneo ono sto su narucili, drzava je dobra jer ce ipak potrositi neku kintu dok je tu ...

e sad bi ove hijene iz BG da se ugrade ... usta ih yebem nezasita


Ovo za klonje ti se jebe dok te ne potera ... a kada te potera, ako nema dovoljno klonja, postaje izuzetno bitno.
Spiridon Spiridon 13:43 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Ovo za klonje ti se jebe dok te ne potera ... a kada te potera, ako nema dovoljno klonja, postaje izuzetno bitno.


ne poznajes ti psihologiju povratnika =) taj je spreman na sve =)

osim toga imas klonju u avionu ... (ovo se rimuje)


c_h.arlie c_h.arlie 13:43 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Spiridon
Ovo za klonje ti se jebe dok te ne potera ... a kada te potera, ako nema dovoljno klonja, postaje izuzetno bitno.


ne poznajes ti psihologiju povratnika =) taj je spreman na sve =)



Ja sam bio dva puta povratnik !
Spiridon Spiridon 13:49 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Ja sam bio dva puta povratnik !


robija i ludara se ne racunaju ... vec smo pricali o tome
narcis narcis 14:44 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Spiridon
Ja sam bio dva puta povratnik !


robija i ludara se ne racunaju ... vec smo pricali o tome

Ribozom Ribozom 17:23 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

@aureus
Mislim da studenti nisu dobra ciljna grupa za posetu Nisu. Prosli put sam u avionu za bg iz kopenhagena sreo povecu grupu penzionera, koji mi objasnili da ih bg ne zanima vec Stara planina i okolina nisa, banje i sl.
Pensjoneri traza alternativu za zivot od onog sto im se nudi u maticnim zemljama. Dakle neki staracki pansion sa dobrom medicinskom uslugom.
Na pamet mi padaju i 'vecite mladozenje', srednjovecni desno orjentisani koji traze tradicionalnog belog partnera koji ce im kuvati i spremati i maziti i paziti.
Nasa studentarja koja bi da vidi sveta, ne donosi nikakvu korist i ne treba je ozbiljno razmatrati kao potencijal za razvoj aerodroma i nisa.
aureus aureus 19:15 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Ribozom
@aureus
Mislim da studenti nisu dobra ciljna grupa za posetu Nisu. Prosli put sam u avionu za bg iz kopenhagena sreo povecu grupu penzionera, koji mi objasnili da ih bg ne zanima vec Stara planina i okolina nisa, banje i sl.
Pensjoneri traza alternativu za zivot od onog sto im se nudi u maticnim zemljama. Dakle neki staracki pansion sa dobrom medicinskom uslugom.
Na pamet mi padaju i 'vecite mladozenje', srednjovecni desno orjentisani koji traze tradicionalnog belog partnera koji ce im kuvati i spremati i maziti i paziti.
Nasa studentarja koja bi da vidi sveta, ne donosi nikakvu korist i ne treba je ozbiljno razmatrati kao potencijal za razvoj aerodroma i nisa.

Dobro platežni penzioneri su super, samo, čovjek kad zađe u neke godine traži, brate, komfor.
c_h.arlie c_h.arlie 19:22 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Spiridon
Ja sam bio dva puta povratnik !


robija i ludara se ne racunaju ... vec smo pricali o tome

Videćeš ti da li ćeš se smejati kada te pritera, a klonja bude zauzeta.
Bili Piton Bili Piton 19:55 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Ribozom

Nasa studentarja koja bi da vidi sveta, ne donosi nikakvu korist i ne treba je ozbiljno razmatrati kao potencijal za razvoj aerodroma i nisa.


Bilo kakvo povezivanje Srbije, naročito juga Srbije, sa svetom je nasušno. Da se ja pitam to bi bio razvojni prioritet, pošto se taj svet davno izgubio s vidika.
aureus aureus 20:16 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Bili Piton
Ribozom

Nasa studentarja koja bi da vidi sveta, ne donosi nikakvu korist i ne treba je ozbiljno razmatrati kao potencijal za razvoj aerodroma i nisa.


Bilo kakvo povezivanje Srbije, naročito juga Srbije, sa svetom je nasušno. Da se ja pitam to bi bio razvojni prioritet, pošto se taj svet davno izgubio s vidika.

И то што кажеш, Били Питоне.

С друге стране, ти страни студенти који долазе јефтиним превозом, остају у хостелима и штеде на свему - сутра, то јест за 10-20 година биће неки фактор у својим земљама: биће добро да се сјећају Србије, да знају нешто о њој и да им је остала у доброј успомени.
А то је важно и због економије и због политике.
Bili Piton Bili Piton 20:30 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

aureus
биће добро да се сјећају Србије, да знају нешто о њој и да им је остала у доброј успомени.


Njima je već sad Srbija u sasvim finoj uspomeni. Non stop letim Wizzom (hvala ti, bože, na vizu!) London-Beograd i natrag i ponekad proćaskam s ljudima. Vidim Engleze koji su redovno u redu za ukrcavanje. Šta će u Srbiji? Imaju prijatelje i svaki sekund slobodnog vremena koriste da se vide s njima. Prošli put, otac četrdesetih godina, iz Plimuta, leti sa sinom (koji ima tri-četiri godine i već je opasan šarmer) za Beograd, putuju od ranog jutra, avion je tek uveče - zašto? Otac ima prijatelje u Beogradu koji imaju sina istih godina, pa ga ovaj prvi put vodi da se deca upoznaju.

Dakle, wizz air. i Rajan er i svi ostali erovi.
aureus aureus 20:49 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Bili Piton
aureus
биће добро да се сјећају Србије, да знају нешто о њој и да им је остала у доброј успомени.


Njima je već sad Srbija u sasvim finoj uspomeni. Non stop letim Wizzom (hvala ti, bože, na vizu!) London-Beograd i natrag i ponekad proćaskam s ljudima. Vidim Engleze koji su redovno u redu za ukrcavanje. Šta će u Srbiji? Imaju prijatelje i svaki sekund slobodnog vremena koriste da se vide s njima. Prošli put, otac četrdesetih godina, iz Plimuta, leti sa sinom (koji ima tri-četiri godine i već je opasan šarmer) za Beograd, putuju od ranog jutra, avion je tek uveče - zašto? Otac ima prijatelje u Beogradu koji imaju sina istih godina, pa ga ovaj prvi put vodi da se deca upoznaju.

Dakle, wizz air. i Rajan er i svi ostali erovi.

Апсолутно. :)
Да су се питали млади Енглези - они би још увијек били у Европској унији пошто их је 60 посто гласало за останак.
И то је тако...Европа се добро повезала тим јефтиним летовима, евром и безвизним режимом. То је важно због културе, личне али и друштвене, уравнотежених ставова и погледа.
И много чега другог.

Некако су, по правилу, најзатворенији они који нигдје нису били, највише се миграната плаше они који их имају најмање или их чак нису ни видјели итд.

Врло је могуће да о Србији најгоре мишљење имају они који у њој никад нису били, а који се сјећају шта су гледали на телевизији деведесетих.
Bili Piton Bili Piton 21:21 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

aureus

Да су се питали млади Енглези - они би још увијек били у Европској унији пошто их је 60 посто гласало за останак.


Pa eto ja ne znam ovde nikog ko zna nekog ko zna ikog kome je Bregzit bilo šta drugo osim puke samodestrukcije. Ali, isto tako svojevremeno nisam znao ikoga ko je glasao za Miloševića, tako da to ništa ne znači.


aureus
Некако су, по правилу, најзатворенији они који нигдје нису били, највише се миграната плаше они који их имају најмање или их чак нису ни видјели итд.


Tačno. To se vidi na istom primeru. Ona sebična, uskogruda, provincijska Engleska koja imigrante ni videla nije, ali je o njima svakodnevno bila filovana lažima u štampi, ona je prevagnula. A tamo gde ih najviše ima, u Londonu, znamo kakav je ishod bio - London je listom bio za ostanak u EU, baš na mojoj opštini s najubedljivijim rezultatom - 79%, tako nešto, suludo.

Svet je svuda isti.


karabasbarabas karabasbarabas 21:32 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Да су се питали млади Енглези - они би још увијек били у


nekoj kanalizaciji na Zakintosu, pijani drogirani i neupotrebljivi za zivot.
Nije pametno pitati mlade engleze ni za sta. To je luda sorta.
aureus aureus 22:02 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

karabasbarabas
Да су се питали млади Енглези - они би још увијек били у


nekoj kanalizaciji na Zakintosu, pijani drogirani i neupotrebljivi za zivot.
Nije pametno pitati mlade engleze ni za sta. To je luda sorta.

Dosta se loše osjećam kao mladi Englez nakon ovog što si napisao.
blogovatelj blogovatelj 22:28 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

dobro jel mislis da je ovo trenutno najpotrebnija informacija koja ce doneti boljitak onim nesrecnicima koji se bore da se zastite od ovih dzukela iz Beograda?


Uopšte se ne sekiram. Pametan čovek sagledava činjenice pre nego formira mišljenje. Upravo sam činjenice i izneo. I sam si rekao da je to informacija i u pravu si. Nekome je potrebna, tebi nije.
Vidim da si nafuran da svi treba da navijaju za jednu stranu. Ne bih te više remetio u navijanju.
blogovatelj blogovatelj 22:36 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Odlično se sećam kad si traktat pisao kako ti ne koristiš niskobudžetne letove jer su, zaboga, tvoji prohtevi takvi da ta usluga ne zadovoljava tvoje standarde. Čak je možda bilo reči o ovom istom aerodromu.


Jesam pisao, ne o niškom, već u to vreme o beogradskom aerodromu. I tada je bilo skupo ako se putuje sa prtljagom. Sada više nije.
Samo idiot ne menja mišljenje.
I nije da su mi prohtevi veliki. Gledam koliki je razmak između redova u avionima i pošto je prevoz prtljaga. Neću da se vozim kao životinja, nego kao čovek. Je li to neki greh?
blogovatelj blogovatelj 22:38 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Ovo za klonje ti se jebe dok te ne potera ... a kada te potera, ako nema dovoljno klonja, postaje izuzetno bitno.


Mudro zboriš.
Spiridon Spiridon 23:24 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

I nije da su mi prohtevi veliki. Gledam koliki je razmak između redova u avionima i pošto je prevoz prtljaga. Neću da se vozim kao životinja, nego kao čovek. Je li to neki greh?


pa ti moras da razmisljas o tome kad putujes sa drugog kontinenta ... koliko ti treba sati? ajde reci da ne googlam. Ali znam da nije malo.

ovo su ti bre kratki letovi "ko to tamo peva" ...koga tu boli za klonju i razmak izmedju sedista

ps. i da se smiris jer cu svima da ispricam kako si milancetu karagaci slao poruke kako te uzbudjuje njegov muzevni nacin pisanja, a on te prijavio moderaciji.
b92fmember b92fmember 23:34 27.04.2018

Re: Нишки аеродром


Pogledajte koliki je rast tuzlanskog aerodroma u ovoj godini:




http://nis-airport.com/statistika/


Spiridon Spiridon 23:35 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

b92fmember

Pogledajte koliki je rast tuzlanskog aerodroma u ovoj godini:




http://nis-airport.com/statistika/




jel ovo dobra ili losa vest?
Spiridon Spiridon 23:43 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Ona sebična, uskogruda, provincijska Engleska


njima su za sve Skoti krivi
aureus aureus 23:45 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Spiridon
jel ovo dobra ili losa vest?

Ne možemo znati jer nema poređenja sa prošlogodišnjim mjesecima, pa čak ni sa prvim kvartalom.
Neko te podatke vjerovatno ima pa je na Vikipediji stavio da je rast broja putnika 28 posto u prva tri mjeseca 2018.
aureus aureus 23:54 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

Spiridon
Ona sebična, uskogruda, provincijska Engleska


njima su za sve Skoti krivi

I Škotima se ostajalo u EU.



Samo, Škota ima malo. Ovo je dosta smiješan prikaz.

b92fmember b92fmember 23:55 27.04.2018

Re: Нишки аеродром

jel ovo dobra ili losa vest?


pa kako za koga :)

iz statistike se moze pretopstaviti da ce se nastaviti rast broja putnika i ove godine, cak i ako broj putnka ostane na istom nivou kao i u prva 3 meseca:

4*84894 = 339576

a kako je broj putnika od maja do oktobra znatno veci nego u zimskim mesecima, za ocekivati je da ce biti preko 400 000 na kraju godine

(nema statistike po mesecima za niski aerodrom ali to se moze vidiet za beograski ili tuzlanski)
aureus aureus 00:06 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

b92fmember
jel ovo dobra ili losa vest?


pa kako za koga :)

iz statistike se moze pretopstaviti da ce se nastaviti rast broja putnika i ove godine, cak i ako broj putnka ostane na istom nivou kao i u prva 3 meseca:

4*84894 = 339576

a kako je broj putnika od maja do oktobra znatno veci nego u zimskim mesecima, za ocekivati je da ce biti preko 400 000 na kraju godine

(nema statistike po mesecima za niski aerodrom ali to se moze vidiet za beograski ili tuzlanski)

A uz sve to...iz Niša karta u jednom pravcu do Berlina 3. maja 37 evra (to u ovom momentu, a ako odaberete 20 maj najeftinija karta je 22 evra, a 7. juna samo 15!), a do Dizeldorfa 17 maja 43 evra (inače oko 75-90). Naravno, treba platiti prtljag i ostalo. Milano 15. maja 44 evra, 19. maja 27. Sve sa Rajanerom.

Još je ovo lijep dio godine. Proljeće, dani duži, više sunca i zelenila, a još nije prokleto vruće.
b92fmember b92fmember 00:06 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

aureus
Spiridon
jel ovo dobra ili losa vest?

Ne možemo znati jer nema poređenja sa prošlogodišnjim mjesecima, pa čak ni sa prvim kvartalom.
Neko te podatke vjerovatno ima pa je na Vikipediji stavio da je rast broja putnika 28 posto u prva tri mjeseca 2018.


Ne mozemo znati ali mozemo da pretpostavimo da ce rast biti jos vecu u letnjim mesecima.

meni je veoma zanimljivo to sto iz statistike moze da se vidi da je broj putnika krenuo naglo da raste posle 2014 godine.

Koji je uzrok stagniranja do tada a sta je razlog tako ubrzanog rasta od 2015. godine?


da li je taj rast posledica

- smene direktora 2014
- investicije grada nisa
- investicije drzave srbije
- donacija od strane beogradskog aerodroma
- liberalizacije trzista (vucic rece da je beograd dozvolio da se niski aerodrom razvija)
- cista sreca
- ...
?

edit:

dodao bih i pitanje:

Kome smeta jak Niš i niški aerodrom?
Spiridon Spiridon 00:07 28.04.2018

Re: Нишки аеродром


iz statistike se moze pretopstaviti da ce se nastaviti rast broja putnika i ove godine, cak i ako broj putnka ostane na istom nivou kao i u prva 3 meseca:



oni samo pistu da prosiruju, to je sve

samo tu da ide lova, ... nista preteci objekti ...samo ono sto mora ... za sada

a Nis jeste pupak Srbije ... snaga dolazi iz stomaka Tako su nas ucili japanci ...
b92fmember b92fmember 00:09 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

Spiridon

iz statistike se moze pretopstaviti da ce se nastaviti rast broja putnika i ove godine, cak i ako broj putnka ostane na istom nivou kao i u prva 3 meseca:



oni samo pistu da prosiruju, to je sve

samo tu da ide lova, ... nista preteci objekti ...samo ono sto mora ... za sada


pa ne bih se ja mesao u ono u sta se ne razumem.
Spiridon Spiridon 00:11 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

pa ne bih se ja mesao u ono u sta se ne razumem.


Apsolutno ostavljam otvorenu tu mogucnost. Samo volim jak argumnt.
b92fmember b92fmember 00:11 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

b92fmember
Spiridon

iz statistike se moze pretopstaviti da ce se nastaviti rast broja putnika i ove godine, cak i ako broj putnka ostane na istom nivou kao i u prva 3 meseca:



oni samo pistu da prosiruju, to je sve

samo tu da ide lova, ... nista preteci objekti ...samo ono sto mora ... za sada


pa ne bih se ja mesao u ono u sta se ne razumem, ne znam kako treba upravljati aerodromima, ali nadam se da sadasnje rukovodstvo zna sta su prioriteti...

aureus aureus 00:14 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

b92fmember
meni je veoma zanimljivo to sto iz statistike moze da se vidi da je broj putnika krenuo naglo da raste posle 2014 godine.

A ako se sjećaš, desetak godina (aerodrom je priveden namjeni, mislim, krajem 2003) aerodrom je imao 20-30 hiljada putnika. Bila je to početna era, puna nekog eksperimentisanja i određenih neuspjeha.
A onda potpuni krah 2014.
1300 putnika.

Ima li to veze sa Er Srbijom, tj. sa ulaganjem u nju?
Spiridon Spiridon 00:15 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

ali nadam se da sadasnje rukovodstvo zna sta su prioriteti...


ok, ja se vise nadam da beograd nece opstruisati rad ovog aerodroma .... a ne bih se iznenadio, bas cu da pitam neke kolege za misljenje, njima je bas to posao.
Bili Piton Bili Piton 00:17 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

aureus


Ima li to veze sa Er Srbijom, tj. sa ulaganjem u nju?


Skoro sasvim sigurno, ja bih rekao.

BTW videh juče nešto u prolazu kako izgleda da Etihad postepeno kulira čitavu stvar.
Spiridon Spiridon 00:22 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

Er Srbijom,


kazu ljudi da je to sminkanje mrtvaca i da nama ne treba nacionalna kompanija ... samo stvara gubitke jer ne moze da se takmici sa easy-jetom i ostalim budzet kompanijama ... probali su u geneva-beograd i prdnuli u cabar. Odmah se vratio easyjet, sa 40 posto jeftinijom ponudom i cescim letovima
b92fmember b92fmember 00:22 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

aureus

Ima li to veze sa Er Srbijom, tj. sa ulaganjem u nju?


Ne znam odgovor, samo sam postavio pitanje.


https://www.juznevesti.com/Drushtvo/Dozvola-drzave-niskom-aerodromu-da-se-razvija-najgori-primer-centralizma.sr.html

Dok predsednik Srbije Aleksandar Vučić tvrdi da je država dozvolila niškom Aerodromu "Konstantin Veliki" da se razvija, iako oduzima putnike beogradskom, iz niške Nacionalne koalicije za decentralizaciju objašnjavaju da je takva izjava Vučića spin, zamena teza i klasičan primer centralizma.

Spiridon Spiridon 00:25 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

Dok predsednik Srbije Aleksandar Vučić tvrdi da je država dozvolila niškom Aerodromu "Konstantin Veliki" da se razvija, iako oduzima putnike beogradskom, iz niške Nacionalne koalicije za decentralizaciju objašnjavaju da je takva izjava Vučića spin, zamena teza i klasičan primer centralizma.


jbg. Nis razmislja ...pa smislite i vi neku foru ... niko vam ne brani ... imate "vise" pametnih ljudi u Beogradu, sta vas sprecava?

nego morate nama da sjebete pricu da bi je sebi namestili. Jok nego ce Beograd pare od niskog aerodroma (prihod) da salje u Zajecar ...

to je po meni, zdravo-ekonomski
aureus aureus 00:41 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

Spiridon
Er Srbijom,


kazu ljudi da je to sminkanje mrtvaca i da nama ne treba nacionalna kompanija ... samo stvara gubitke jer ne moze da se takmici sa easy-jetom i ostalim budzet kompanijama ... probali su u geneva-beograd i prdnuli u cabar. Odmah se vratio easyjet, sa 40 posto jeftinijom ponudom i cescim letovima

Pa skršeno je dosta novca u nju otkako je Srbija potpisala ugovor sa Etihadom.
Inače, Er Srbija praktično i nema svojih aviona - svi su iznajmljeni i to se plaća na mjesečnom nivou. Dva ili tri su nasljeđena od JAT-a, ali ne znam jesu li u funkciji.
Smatra se da Er Srbija ima flotu od 21 aviona ali, kao što rekoh, to su iznajmljeni avioni. To, doduše, nije od značaja - danas se svašta iznajmljuje - bitno je da je profitabilno. Međutim, 2013. je ponosno objavljeno da će Er Srbija kupiti 10 novih Erbasovih aviona. Naravno, informacija je i tad bila sumnjiva. Avioni su skupe igračke. Idite na sajt Erbasa i Boinga pa ćete vidjeti da koštaju po pola miliona evra po sjedištu (otprilike). Tih 10 aviona Erbas A320neo trebalo je da koštaju milijardu nečega, dolara valjda...Odakle???
To je ludo.

E, sad je, naravno, saopšteno da neće kupovati nikakvi avioni.

Uglavnom, Srbija je u tu kompaniju godišnje ulagala po 20-30 miliona evra da bi je održala. A ona i dalje nema svoje avione i može prestati s radom praktično bilo kad.

Teško je avio-kompaniji koja želi da bude "ozbiljna" da se održi u današnjem svijetu ako dolazi iz siromašne zemlje. Potrebna su velika ulaganja, a nema dovoljno putnika koji žele da plaćaju skupe karte. A Er Srbija ne želi da bude lou-kost. Mada bi to bilo možda i najlogičnije.

Lakše je avio-prevozniku da propadne nego aerodromu.
aureus aureus 00:47 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

Spiridon
Dok predsednik Srbije Aleksandar Vučić tvrdi da je država dozvolila niškom Aerodromu "Konstantin Veliki" da se razvija, iako oduzima putnike beogradskom, iz niške Nacionalne koalicije za decentralizaciju objašnjavaju da je takva izjava Vučića spin, zamena teza i klasičan primer centralizma.


jbg. Nis razmislja ...pa smislite i vi neku foru ... niko vam ne brani ... imate "vise" pametnih ljudi u Beogradu, sta vas sprecava?

nego morate nama da sjebete pricu da bi je sebi namestili. Jok nego ce Beograd pare od niskog aerodroma (prihod) da salje u Zajecar ...

to je po meni, zdravo-ekonomski

Ima jedna interesantna stvar u susjedstvu.
Prije više od deset godina, u Federaciji BiH donijeli su odluku da razvijaju svoju avio-kompaniju, pa su za tu svrhu uveli neku taksu koja se u iznosu od 10 evra naplaćivala odlazećim putnicima sa sarajevskog aerodroma. Priča sa avio-kompanijom je propala, ali je taksa ostala i sad je preimenovana i promjenjena joj je namjena: sad se naplaćuje za razvoj aerodromske infrastrukture u Federaciji BiH.
I još uvijek samo sa sarajevskog aerodroma. Godišnje se oko milion evra proslijedi Tuzli i Mostaru, a odnedavno i Bihaću. Što će reći da sarajevski aerodrom, imajući u vidu da se taksa samo na njemu naplaćuje, zaista pomaže razvoj tuzlanskog!
c_h.arlie c_h.arlie 06:16 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

Bili Piton
Ribozom

Nasa studentarja koja bi da vidi sveta, ne donosi nikakvu korist i ne treba je ozbiljno razmatrati kao potencijal za razvoj aerodroma i nisa.


Bilo kakvo povezivanje Srbije, naročito juga Srbije, sa svetom je nasušno. Da se ja pitam to bi bio razvojni prioritet, pošto se taj svet davno izgubio s vidika.

Bravo !
Saglasan !
Spiridon Spiridon 06:37 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

Bravo !
Saglasan !


znao sam da iza ove grube maske lezi jedna topla balkanska dusa
aureus aureus 07:42 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

Spiridon Spiridon 08:05 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

aureus


c_h.arlie c_h.arlie 09:25 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

Spiridon
Bravo !
Saglasan !


znao sam da iza ove grube maske lezi jedna topla balkanska dusa

Mislim da sam već rekao da u Nišu živi moj (možda i) najbolji drug, psiholog po zanimanju.
94-te godine, dogovori on meni neke sastanke u Nisalu i u Elektronskoj industriji, obavimo to 'za dana' - i ja htedoh da krenem popodne nazad, no, on reče - jok.
Ostanem ja, te mi naveče izađemo u jedan kafić ... tamo gro njegovih drugara.
Zanimljivo je kako su se, potpuno različitih političkih opredeljena, opušteno zezali i 'podjebavali'.
A vreme je krize, 94-ta godina.
U BG su se tada zbog politike i u familijama očevi i sinovi hvatali za vratove.
niccolo niccolo 18:17 28.04.2018

Re: Нишки аеродром

A Er Srbija ne želi da bude lou-kost

Da se ne lažemo, Er Srbija je već lou-kost, u svim segmentima osim cena.
c_h.arlie c_h.arlie 05:47 29.04.2018

Re: Нишки аеродром

Spiridon
E, vidiš - kada god sam u nekoj dilemi, ja se zapitam kako bi ti odreagovao, odgovorio, uradio i slično.


I sta bi mu ti rekao u vezi sa protestom u Nisu? Jel su oni budale sto se bore na ovaj nacin (za razliku od ostatka srbije koja uglavnom cuti i pusi)?

Nisam ti odgovorio na ovo --- a red bi bio.
O svim protestima razmišljam na elementarnom nivou, jer ... su protesti, pre svega, ventili za relaksaciju od nadpritiska.
Sa druge strane, valja pozvati u pomoć istoriju naših protesta - i što je još važnije, rezultate postignute tim protestima.

A postignuti rezultati su katastrofalni - jer, živimo u nečemu što se životom teško i može nazvati.
Stoga, zaključi sam šta bi bilo umesno da (mu) kažem tom nekom.
aureus aureus 06:54 29.04.2018

Re: Нишки аеродром

niccolo
A Er Srbija ne želi da bude lou-kost

Da se ne lažemo, Er Srbija je već lou-kost, u svim segmentima osim cena.

Многе озбиљне авио-компаније су у сличном положају.

Али, ево, ако се лети са Катар Ервејзом из Загреба до Дохе и натраг, за 800 евра може се добити сасвим фин комфор и услуга. А ако се иде првом класом - иха...
Свашта човјек добије за тисућу и по евра.

Онда Емирејтс, Сингапур Ерлајнз...
niccolo niccolo 07:27 29.04.2018

Re: Нишки аеродром

Многе озбиљне авио-компаније су у сличном положају.

To jeste, sasvim moguće da je to budućnost ovih manjih "nacionalnih" prevoznika, da budu lou-kost sa par linija koje se drže ne sasvim iz ekonomskih razloga...
freehand freehand 07:31 29.04.2018

Re: Нишки аеродром

A postignuti rezultati su katastrofalni - jer, živimo u nečemu što se životom teško i može nazvati.
Stoga, zaključi sam šta bi bilo umesno da (mu) kažem tom nekom.

Na proteste se izlazi da bi se izrazio stav drugačiji i suprotan nekom drugom a po pravilu i praksi - vlasti i da bi se stvari menjale.
Da bi se objektivno ocenili postignuti rezultati pogrešno je porediti ih sa projekcijom idealnog, valja ih porediti sa onim što smo imali pre i sa onim za šta se objektivno može pretpostaviti da bi bilo da se promene ostvarene protestima nisu desile.
Pa probaj.
Inače, najveći problem kod razmišljanja o ovakvim stvarima jestte što se tim promenama menjaju uslovi i prioriteti, ali ostajemo i dalje mi da ideje sprovedemo. Ne dolaze ni anđeli ni vanzemaljci. .
c_h.arlie c_h.arlie 08:31 29.04.2018

Re: Нишки аеродром

freehand
A postignuti rezultati su katastrofalni - jer, živimo u nečemu što se životom teško i može nazvati.
Stoga, zaključi sam šta bi bilo umesno da (mu) kažem tom nekom.

Na proteste se izlazi da bi se izrazio stav drugačiji i suprotan nekomdrugom a o pravilu praksi vlasti i da bi sestvari menjale.
Da bi se objektivno ocenili postignuti rezultati pogrešno je porediti ih sa projekcijom idealnog, valja ih porediti sa onim što smo imali pre i sa onim za šta se objektivno može pretpostaviti da bi bilo da se promene ostvarene protestima nisu desile.
Pa probaj.
Inače, najveći problem kod razmišljanja o ovakvim stvarima jestte što se tim promenama menjaju uslovi i prioriteti, ali ostajemo i dalje mi da ideje sprovedemo. Ne dolaze ni anđeli ni vanzemaljci. .

Jebote !
Pa ti si rođen za političara.
freehand freehand 08:45 29.04.2018

Re: Нишки аеродром

Jebote !
Pa ti si rođen za političara.

Zato što sam nepismen kad kucam na brzinu ili zato što sam citirao vojislava Koštunicu?
c_h.arlie c_h.arlie 08:57 29.04.2018

Re: Нишки аеродром

freehand
Jebote !
Pa ti si rođen za političara.

Zato što sam nepismen kad kucam na brzinu ili zato što sam citirao vojislava Koštunicu?

Gospodina Vojislava Koštunicu mi ne diraj !
freehand freehand 08:59 29.04.2018

Re: Нишки аеродром

c_h.arlie
freehand
Jebote !
Pa ti si rođen za političara.

Zato što sam nepismen kad kucam na brzinu ili zato što sam citirao vojislava Koštunicu?

Gospodina Vojislava Koštunicu mi ne diraj !

Ni štapom, ne boj se.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana