Satira| Zdravlje

NEVEROVATNO! Kliknuli su

niccolo RSS / 29.04.2018. u 07:22

na ovaj blog, a onda se desilo OVO!

 

 

OTKRIVAMO, pod kojim nikom je Zaharova pisala na Blogu B92 – KLIK!

 

FRAPANTNO! Ko je sve koristio nalog Krkar! (FOTO)

 

NEĆETE VEROVATI: otkriveni dileri duplih i troduplih naloga korisničkoime – (FOTO)(VIDEO)

 

JEZIVO, policija pretresla Tasu, a OVU sliku su našli u njegovom novčaniku!

 

SAMO ZA RIBE! Grupa hakera godinama provaljivala šifru Maksinog naloga, a kada je konačno uspela, videla je OVO!

 

EKSKLUZIVNO! Naša ekipa zavirila je u Pajićevu dnevnu sobu u dalekom Koloradu. Iznenadićete se šta su tamo zatekli – KLIK!

 



Komentari (270)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

c_h.arlie c_h.arlie 07:30 29.04.2018

M'da !

Ne mogu da verujem o kakvim ljudima se radi !
A mogao si da se zakuneš u pomenute.
Kad ono ... pica sa tri lica (ili se kaže tako nekako).
Strra-šno !
docsumann docsumann 08:02 29.04.2018

Re: M'da !

bloger Čarli uhvaćen tokom jedne od svojih legendarnih šetnji kako tajno koristi sprave za vježbanje na otvorenom.
i iako je radio totalne zgibove (u narodu poznatiji kao ruski zgibovi), donji dio trenerke mu je i dalje bio uredno navučen do grudi.

c_h.arlie c_h.arlie 08:07 29.04.2018

Re: M'da !

docsumann
bloger Čarli uhvaćen tokom jedne od svojih legendarnih šetnji kako tajno koristi sprave za vježbanje na otvorenom.
i iako je radio totalne zgibove (u narodu poznatiji kao ruski zgibovi), donji dio trenerke mu je i dalje bio uredno navučen do grudi.


Dobro obavešteni izvori kažu da je pomenuti bloger odložio trenerku u ormar do jeseni, a, takođe, da je odmotao daljinski, pošto će uskoro da menja televizor (nema televizora do Philipsa, no, i Grundig je dobro poslužio).
narcis narcis 08:10 29.04.2018

Re: M'da !

[/img]
zilikaka zilikaka 08:34 29.04.2018

Re: M'da !

Ne mogu da verujem o kakvim ljudima se radi !
A mogao si da se zakuneš u pomenute.
Kad ono ... pica sa tri lica (ili se kaže tako nekako).
Strra-šno



Čarli, grešiš, siiilno grešiš.

Ovaj post je nastajao danima, kao posledica atmosfere na blogu.

ČAk je i sam napravio posledicu, popriličnu, jer sam ja kao jedan od dva autora bila tražila dozvolu od Krkara, tada banovanog, da ga pomenemo u blogozajebanciji.
Nakon dobijanja dozvole stigla je i ona čuvena poruka.
Otišli smo svi zajedno još korak dalje u zajedničkom propadanju.

E, vidi sad, ovaj ovde advokat i ja smo osvedočene blogolucprde koje svaku kuknjavu vole da okrenu u zajebanciju. To nam nekako dođe prirodno i spontano.

Zajebancija bez tabua kao vid mentalnog provetravanja. Računamo, bolje da ga povremeno sami vertimo nego da nam ga peru čike u belom.

Dakle, blog nema trunku zle namere. Ko to ne može da shvati, mislim da mu ja mu ne mogu pomoći.
c_h.arlie c_h.arlie 08:40 29.04.2018

Re: M'da !

zilikaka
Ne mogu da verujem o kakvim ljudima se radi !
A mogao si da se zakuneš u pomenute.
Kad ono ... pica sa tri lica (ili se kaže tako nekako).
Strra-šno



Čarli, grešiš, siiilno grešiš.

Ovaj blog je nastajao danima, kao posledica atmosfere na blogu.

ČAk je i sam napravio posledicu, popriličnu, jer sam ja, kao jedan od dva autora bila tražila dozvolu od Krkara, tada banovanog, da ga pomenemo u blogozajebanciji.
Nakon dobijanja dozvole stigla je i ona čuvena poruka.
Otišli smo svi zajedno još korak dalje u zajedničkom propadanju.

E, vidi sad, ovaj ovde advokat i ja smo osvedočene blogolucprde koje svaku kuknjavu vole da okrenu u zajebanciju. To nam nekako dođe prirodno i spontano.

Zajebancija bez tabua kao vid mentalnog provetravanja. Računamo, bolje da ga povremeno sami vertimo nego da nam ga peru čike u belom.

Dakle, blog nema trunku zle namere. Ko to ne može da shvati, mislim da mu ja mu ne mogu pomoći.

Pa da !
Kažem ja - jednom mašinac, zauvek mašinac.
docsumann docsumann 08:43 29.04.2018

Re: M'da !


zajebancija je ozbiljna stvar
mirelarado mirelarado 09:44 29.04.2018

Re: M'da !

Zajebancija bez tabua kao vid mentalnog provetravanja. Računamo, bolje da ga povremeno sami vertimo nego da nam ga peru čike u belom.

Dakle, blog nema trunku zle namere. Ko to ne može da shvati, mislim da mu ja mu ne mogu pomoći.


U to ime, nema bolje zahebancije od one na vlastiti račun:

Skandalozno!!! Blogerka Mirela otkrivena u hordi razularenih lingvista koja je napala mirnog građanina zato što je svom društvu rekao: "Ova vlast nas mudro vodi, za koju godinu bićemo kao Japan, zato mi ne bi trebali ništa da menjamo."
Morala je i policija da interveniše.


Milan Novković Milan Novković 09:49 29.04.2018

Re: M'da !

zilikaka
... ovaj ovde advokat i ja smo osvedočene blogolucprde koje svaku kuknjavu vole da okrenu u zajebanciju ...

Baš sam i ja hteo da kažem, čim se blog pojavio, kako ste vas dvoje, pored Mirele, isto oduvek bili sumnjivi, nego su mi ukućani još spavali pa sam harao po kuhinji i pažljivo vas pratio na mobilnom, nezgodnom za kucanje

A Srki P. - to je i vrapcima jasno, tj jasno im je kako on, kroz zavesu zezanja, non-stop nešto zapitkuje oko geo-politike
docsumann docsumann 10:06 29.04.2018

Re: M'da !

A Srki P. - to je i vrapcima jasno, tj jasno im je kako on, kroz zavesu zezanja, non-stop nešto zapitkuje oko geo-politike


i vrapcima i stenama
aureus aureus 10:09 29.04.2018

Re: M'da !

mirelarado

Skandalozno!!! Blogerka Mirela otkrivena u hordi razularenih lingvista koja je napala mirnog građanina zato što je svom društvu rekao: "Ova vlast nas mudro vodi, za koju godinu bićemo kao Japan, zato mi ne bi trebali ništa da menjamo."

Džaba što je miran, kad je nekulturan. Treb'o je drukčije da se izrazi.
zilikaka zilikaka 10:19 29.04.2018

Re: M'da !

Blogerka Mirela otkrivena u hordi razularenih lingvista

Pazi kad se dalo naslutiti.
Msm, ne baš svako al oni pronicljiviji.
aureus aureus 10:42 29.04.2018

Re: M'da !

Bloger Aureus primjećen da neprestano krema stare zimske čizme.
Branio se riječima da se ne valja trošiti na ovu skupoću i da želi da mu traju još jednu zimu.
mirelarado mirelarado 10:45 29.04.2018

Re: M'da !

aureus
mirelarado

Skandalozno!!! Blogerka Mirela otkrivena u hordi razularenih lingvista koja je napala mirnog građanina zato što je svom društvu rekao: "Ova vlast nas mudro vodi, za koju godinu bićemo kao Japan, zato mi ne bi trebali ništa da menjamo."

Džaba što je miran, kad je nekulturan. Treb'o je drukčije da se izrazi.


Jasno ti je, Aureuse, koliko takva pasivnost može da bude destruktivna... po pismenost. ;-)
zilikaka zilikaka 11:09 29.04.2018

Re: M'da !


Džaba što je miran, kad je nekulturan. Treb'o je drukčije da se izrazi.


Ćuti, ne pitaj.
Priča se da uvode i tajnu lingvističku policiju, sa sve jurišnim odredima. Likvidacije su neminovne.
Pogađate ko će biti na njenom čelu. (klik na smajli, mora i mi neki dinar da uzmemo)

Sad umesto da pravim musaku, sedimo svi ukućani i bubamo sklanjanje brojeva po padežima.
aureus aureus 11:13 29.04.2018

Re: M'da !

mirelarado

Jasno ti je, Aureuse, koliko takva pasivnost može da bude destruktivna... po pismenost. ;-)

Iritira ta nepismenost nakon nekoliko hiljada godina od početka pisma, a pretpostavljam i gramatike.

Ajmo mi malo da se igramo.

Brajović je pomenuo (the) Independent. Tamo stoji jedan zanimljiv KVIZ.
U podnaslovu provokativna rečenica:

You may not be as good at grammar as you think you are.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:51 29.04.2018

Re: M'da !

A Srki P. - to je i vrapcima jasno, tj jasno im je kako on, kroz zavesu zezanja, non-stop nešto zapitkuje oko geo-politike


Pa da, ovaj blog je, po pitanju geopolitike, najbliže što postoji interaktivnom Kuriru i Informeru.
Milan Novković Milan Novković 18:57 29.04.2018

Re: M'da !

docsumann

zajebancija je ozbiljna stvar

Life-threatening

Milan Novković Milan Novković 19:07 29.04.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
A Srki P. - to je i vrapcima jasno, tj jasno im je kako on, kroz zavesu zezanja, non-stop nešto zapitkuje oko geo-politike


Pa da, ovaj blog je, po pitanju geopolitike, najbliže što postoji interaktivnom Kuriru i Informeru.

Moderna tehnologija i najbolji stručnjaci ti dobacuju vesti 24x7, pre nego što se dese

Milan Novković Milan Novković 19:24 29.04.2018

Re: M'da !

mirelarado
...Blogerka Mirela otkrivena u hordi razularenih lingvista koja je napala mirnog građanina...



mikele9 mikele9 09:24 30.04.2018

Re: M'da !

Morala je i policija da interveniše.

Iako me niko od vas nije prepoznao pod šlemom i vizirom, moram da se ofiram! Tamo sam bio da bih odbranio Mirelu i koliko mogu ostale prevodioce. Uspeo sam da ubedim još dvojicu kolega
aureus aureus 07:48 29.04.2018

Браво

Овако изгледају наслови у данашњим медијима: у Куриру, у Ало, у Блицу...

"Некад је била мисица Југославије. Погледајте како данас изгледа".
"Ово је стан у којем је Љутимир Табаџија претукао певачицу Изабелу".
"Наступала је у споту Здравка Чолића 1990. Откривамо где је данас и шта воли да једе".
"Завирите у најновије купатило Шабана Шаулића".
narcis narcis 07:52 29.04.2018

Re: Браво

aureus
Овако изгледају наслови у данашњим медијима: у Куриру, у Ало, у Блицу...

"Некад је била мисица Југославије. Погледајте како данас изгледа".
"Ово је стан у којем је Љутимир Табаџија претукао певачицу Изабелу".
"Наступала је у споту Здравка Чолића 1990. Откривамо где је данас и шта воли да једе".
"Завирите у најновије купатило Шабана Шаулића".

kamo linkovi, ovo je poluinformacija, teo sam da kažem informancija al bi se budale zbunile i ne bi znale šta sam napiso,
karabasbarabas karabasbarabas 08:01 29.04.2018

Re: Браво


aureus aureus 08:02 29.04.2018

Re: Браво

narcis

kamo linkovi, ovo je poluinformacija, teo sam da kažem informancija al bi se budale zbunile i ne bi znale šta sam napiso,

Не могу да вјерујем да те занима зашто Шабан Шаулић умјесто веш-машине има још једну вц-шољу у купатилу.
И шта је толико лоше у смарагдно-зеленим плочицама и прозором изнад ђакузија?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 08:11 29.04.2018

Волео бих да знам...

... колико је ово светски тренд, ова врста новинарства и наслова. Ја сам престао да пратим The Indipendent на Твитеру због оваквих наслова. Само сам помислио -- "Опа, ови су исти к'о Курир и Информер?!"

Углавном, сведочимо једном shiftovanju у медијској сфери, у политичкој, у духовној. Позиције и обрасци се мењају, али ми смо тога мање свесни, јер их пратимо у континуитету, па их и не примећујемо, као оно кад дете расте, па само једног дана видимо -- гле, стасало је за женидбу?!
narcis narcis 08:15 29.04.2018

Re: Волео бих да знам...

Predrag Brajovic
... колико је ово светски тренд,

ja mislim da je to glavni trend u novinarstvu, pitanje je dal ovaj pojam još treba koristiti.
niccolo niccolo 08:25 29.04.2018

Re: Волео бих да знам...

... колико је ово светски тренд, ова врста новинарства и наслова. Ја сам престао да пратим The Indipendent на Твитеру због оваквих наслова.

Koliko je meni poznato Englezi zaista prednjače, a i naši se više nego uspešno trude da isprate taj trend. Nisam ipak siguran za klasične italijanske, francuske i nemačke medije, nešto malo koliko sam viđao, čini mi se da nisu podlegli.
aureus aureus 08:29 29.04.2018

Re: Волео бих да знам...

Никколо, каква је то бундева?
Подсјећаш на Зили.

О, боже...
freehand freehand 08:51 29.04.2018

Re: Волео бих да знам...

čini mi se da nisu podlegli.

Ih, ne znaš ti šta je Bild Cajtung ni ko je Ginter Valraf...
Razlika je samo u stilu, suština je ista.
niccolo niccolo 08:55 29.04.2018

Re: Волео бих да знам...

Pod klasičnim sam više podrazumevao Velt, Zidojče i tako...Bild je po mom doživljaju klasičan tabloid.
niccolo niccolo 08:56 29.04.2018

Re: Волео бих да знам...

О, боже...

Vidiš, čoveče, šta se sve dešava, ništa nije sigurno više na ovom svetu...
freehand freehand 09:00 29.04.2018

Re: Волео бих да знам...

niccolo
Pod klasičnim sam više podrazumevao Velt, Zidojče i tako...Bild je po mom doživljaju klasičan tabloid.

Majka svih tabloida. Inače ni ja ne pratim nemačku štampu, ali generalno nem,a osnove za sumnju da su se oni oduprli svetskom trendu.
niccolo niccolo 09:21 29.04.2018

Re: Волео бих да знам...

Sasvim moguće.
mesan mesan 09:32 29.04.2018

Re: Волео бих да знам...

Predrag Brajovic
... колико је ово светски тренд, ова врста новинарства и наслова

Primetio sam da su nacionalne dnevne novine u Francuskoj izuzetno ozbiljne, da kažemo "štreberske", suvoparne, pune tekstova o piscima, filozofima, dramaturzima u sekcijama o društvu.

Iskreno još uvek ne znam ni koji su im tabloidi.

Najprodavanije posle Le Parisien su
Le Figaro,
Le Monde,
onda sportski žurnal,
finansijske i
katoličke novine, zatim
Liberation, društvena kritika s leva koju je pokrenuo Sartr. (TABELA)

Prvopomenuti Le Parisien ima tek za nijansu bombastičnije naslove, ali ni najmanje slične ovim tabloidnim sa wc šoljama.
Primera radi, prelistati online verzije (gde su klikovi zakon!):

http://www.lemonde.fr/
http://www.lefigaro.fr/
http://www.leparisien.fr/


narcis narcis 09:40 29.04.2018

Re: Волео бих да знам...

Primera radi, prelistati online verzije (gde su klikovi zakon!):

http://www.lemonde.fr/
http://www.lefigaro.fr/
http://www.leparisien.fr/

otvorio, prelistao i spoznao da idalje umem da pročitam ali ne i da razumem francuski. a kažu vreme čini svoje, nije tačno ja i pored tolikog protoka vremena nikako da naučim značenje francuskih reči koje pročitam.
džaba sam krečio.
Milan Novković Milan Novković 10:11 29.04.2018

Re: Волео бих да знам...

niccolo
Pod klasičnim sam više podrazumevao ...

Kad već spominješ klasično - prelistavajući jutarnju internet štampu naleteo sam šta bi bila idealna kvalifikacija za Blog B92 moderatora:

- Biseksualni, bivši Jehovin Svedok u procesu otvaranja "Millennials-Only" Sex Kluba

Našao na sajtu za koji je Maksa napisao onaj test, garant
kamilo_emericki kamilo_emericki 15:12 29.04.2018

Re: Волео бих да знам...

Liberation, drustvena kritika s leva. Odavno se nisam necemu nasmijao kao naovu tvrdnju. Ako su Les Bobos ( u slobodnom prevodu oni sto ovdje na blogu zovu krug dvojke) ljevica onda je ok.
https://www.youtube.com/watch?v=LZzR7-apnKA
kick68 kick68 15:26 29.04.2018

Re: Волео бих да знам...

Iskreno još uvek ne znam ni koji su im tabloidi.

Neverovatno!

Detalje napoznatijeg francuskog tabloida mozete otkriti OVDE
principessa_etrusca principessa_etrusca 05:43 01.05.2018

Re: Волео бих да знам...

Углавном, сведочимо једном shiftovanju у медијској сфери, у политичкој, у духовној.

Те промене о којима говориш су захватиле све сфере и њих добро сажима израз dumbing-down.
zilikaka zilikaka 08:42 29.04.2018

NAJNOVIJE!

Korisnikčkoime_1 i korisničkoime_2 sreli se nakonferenciji za štampu, a onda ostali šokirani kad im se sa govornice pojavilo lično KORISNIČKOIME
docsumann docsumann 09:12 29.04.2018

Re: NAJNOVIJE!

tko tkoristi tkorisnička imena?
Milan Novković Milan Novković 09:44 29.04.2018

Re: NAJNOVIJE!

docsumann
tko tkoristi tkorisnička imena?

t(k)imena
docsumann docsumann 09:58 29.04.2018

Re: NAJNOVIJE!

Milan Novković
docsumann
tko tkoristi tkorisnička imena?

t(k)imena


naravno da sam razmišljao i o tom "prefiksu"



FRAPANTNO: MOZES ME ZVATI KAKO GOD HOCES JER JA NISAM IME... Ovi stihovi su ustvari citat iz F. Herbertove Dine, a izgovorio ih je bozanski car Leto II - Bogocrv !
nikvet pn nikvet pn 11:17 29.04.2018

Re: NAJNOVIJE!


SILE HAOSA I BEZUMLJA!!!

Anonimus, Elojica i Gavrilo kao kolovođe razularene blogohorde ispred fontane na Slaviji popljuvali su, pocepali i izgazili sliku našeg precednika!
zilikaka zilikaka 11:31 29.04.2018

Re: NAJNOVIJE!

ispred fontane na Slaviji

To ona fontana što ju je projektovao lično kolega arhitetka?
Cccc...ko bi reko...
tasadebeli tasadebeli 13:04 29.04.2018

Re: NAJNOVIJE!

zilikaka
Korisnikčkoime_1 i korisničkoime_2 sreli se nakonferenciji za štampu, a onda ostali šokirani kad im se sa govornice pojavilo lično KORISNIČKOIME










У друштву са IMENOMKORISNIČKIM што је до имбецилности одушевило власнике два и више пасоша присутне на овом историјском хепенингу?






Дочим се korisnickoime-3 није појавило на тој данима унапред заказаној конференцији за медије јер је имало нека преча посла баш тог дана.


Ипак, поручило је korisnickoime-3 преко својих обожавалаца, односно курира, на Блогу Б92 да ће као своју замену свакако послати припаднике своје екипице korisnickoime-4, korisnickoime-5, korisnickoime-6, korisnickoime-7,...


freehand freehand 15:04 29.04.2018

Re: NAJNOVIJE!

nikvet pn

SILE HAOSA I BEZUMLJA!!!

Anonimus, Elojica i Gavrilo kao kolovođe razularene blogohorde ispred fontane na Slaviji popljuvali su, pocepali i izgazili sliku našeg precednika!

Da, da... Gavrilo gazio sliku predsednika.
Pa posle kaže veruj novinama.
Nadam se bar da je ova vest sa Mirelom i njenim vipovanjem tačna, mada... Za dve, najviše tri godine. Pa da joj i ja čestitam.
tasadebeli tasadebeli 09:00 29.04.2018

Инфлација

niccolo

NEVEROVATNO! Kliknuli su






JEZIVO, policija pretresla Tasu, a OVU sliku su našli u njegovom novčaniku!









На новчаници од 3 000 динара што је и изазвало сасвим оправдану сумњу надлежних органа гоњења у овог просветног радника ако се узме у обзир висина професорске плате данас у Србији?










zilikaka zilikaka 09:18 29.04.2018

i još nešto

Kolega ovdašnji nije umeo da postavi pravljene slike na post pa je veštim manevrom u advokatskom maniru loše postavio link na vest o Krkarovim nalozima.
Stoga, ako ste vest pročitali, kliknite opet:)
Ribozom Ribozom 11:03 29.04.2018

korisnicko vime

Ja sam na odmoru, pa mi tesko pada sto je ovih dana blog utihnuo.
Molim moderaciju da aureusu autorsku, on je jedan od dva crnogorca na blogu koji slusa mejdene i ne mrzi ga da kaci slike. Sa svima je dobar i uspe da se slozi sa potpuno razlicitim misljenjima.
Ja sam do sada mesao i nicolu i tajsona, a sad plus i zili ima slican avatar. A tek ovo sa duplim nalozima i korisnickim imenom 1,2...n.

Kod mene ovi tupavi naslovi u pisanim medijima jos nisuuzeli zamaha. Kupio kevi juce aAlo... Ma jooj.
Nisam primetio da je politika sa naslovima takva.
zilikaka zilikaka 11:10 29.04.2018

Re: korisnicko vime

Ja sam do sada mesao i nicolu i tajsona, a sad plus i zili ima slican avatar.

Zavera, moj kolega, čista zavera.
aureus aureus 11:17 29.04.2018

Re: korisnicko vime

Ribozom
Molim moderaciju da aureusu autorsku

I da mi se plate troškovi koje imam ovih dana.

c_h.arlie c_h.arlie 14:46 29.04.2018

Re: korisnicko vime

Ribozom
Ja sam na odmoru, pa mi tesko pada sto je ovih dana blog utihnuo.
Molim moderaciju da aureusu autorsku, on je jedan od dva crnogorca na blogu koji slusa mejdene i ne mrzi ga da kaci slike. Sa svima je dobar i uspe da se slozi sa potpuno razlicitim misljenjima.
Ja sam do sada mesao i nicolu i tajsona, a sad plus i zili ima slican avatar. A tek ovo sa duplim nalozima i korisnickim imenom 1,2...n.

Kod mene ovi tupavi naslovi u pisanim medijima jos nisuuzeli zamaha. Kupio kevi juce aAlo... Ma jooj.
Nisam primetio da je politika sa naslovima takva.

Meni je aureus nekako dosadan.
tyson tyson 15:16 29.04.2018

...ili ode uvo !

Ja sam do sada mesao i nicolu i tajsona, a sad plus i zili ima slican avatar.

Strašno !
Zar ja bundeva?
Smesta se izvini !

zilikaka zilikaka 16:16 29.04.2018

Re: ...ili ode uvo !

Strašno !
Zar ja bundeva?
Smesta se izvini !


To je ludaja, kolega. Ludaja!
Ribozom Ribozom 17:03 29.04.2018

Re: korisnicko vime

@zili
Volim ja zavere.
Sad se smrzoh, sto si me nazvala kolegom.
@tajson
Ma secam se nekog antivaxerskog bloga pre par godina o rahmetli svinjskoj influenci. Sad se ne secam s koga sam od vas dvojice ubedjivao da je vakcinacija ok. Izvini, sto te sad mesam sa ex klapajkom, razlozi su visestruki.
@aureus
Navijam za tvoju autorsku jer verjujem da se svaki crnogorac u srednjim godinama trasformise u mudraca, pa da nam mudrujes (crnogorke postanu travarke).
Btw. Sto se tice para i blogovanja, u norveskoj je najbolje placeno zanimanje blogovanje. Tajson zna kakve su nam blogerke lepojke, ali mozda ne zna kakvu muku one danas muce. Posto je no trziste poprilicno zatvoreno, kozmeticka i modna industrija su iskoristile ove naivne devojke za reklamiranje njihovih proizvoda. Ali ni drzava nije luda pa im oporezuje svaku reklamu pudjera i karmina (vasojevka svaka fina), u tekstu bloga. A sad im trazi da same blogerke prijavljuju i reklame u komentarima, sto je za njih tezak posao, jer postoje i insinuacije reklama. Uglavnom, udebati poreskih organa i blogera, zapreceno im je da prijavljuju i reklamne insinuacije, ili ce ih proglasiti 'stetne za decu' i onda mogu samo da voze sleper.
zilikaka zilikaka 19:50 29.04.2018

Re: korisnicko vime

Sto se tice para i blogovanja, u norveskoj je najbolje placeno zanimanje blogovanje...

El čitaš ti ovo, fiškalu nijedan?!


aureus aureus 20:32 29.04.2018

Re: korisnicko vime

Ribozom

@aureus
Navijam za tvoju autorsku jer verjujem da se svaki crnogorac u srednjim godinama trasformise u mudraca, pa da nam mudrujes

Откуд људима представа да сам Црногорац...
Ribozom
Btw. Sto se tice para i blogovanja, u norveskoj je najbolje placeno zanimanje blogovanje. Tajson zna kakve su nam blogerke lepojke, ali mozda ne zna kakvu muku one danas muce. Posto je no trziste poprilicno zatvoreno, kozmeticka i modna industrija su iskoristile ove naivne devojke za reklamiranje njihovih proizvoda. Ali ni drzava nije luda pa im oporezuje svaku reklamu pudjera i karmina (vasojevka svaka fina), u tekstu bloga. A sad im trazi da same blogerke prijavljuju i reklame u komentarima, sto je za njih tezak posao, jer postoje i insinuacije reklama. Uglavnom, udebati poreskih organa i blogera, zapreceno im je da prijavljuju i reklamne insinuacije, ili ce ih proglasiti 'stetne za decu' i onda mogu samo da voze sleper.

Бриши ово! Ако ово виде противници Скандинавије, има само да добију још муниције.
Рећи ће: каква је то земља у којој те држава толико циједи кроз порезе и не да ти да дишеш и да се развијаш?

Ох, Смуут Оператор на радију...
niccolo niccolo 20:53 29.04.2018

Re: korisnicko vime

El čitaš ti ovo, fiškalu nijedan?!

Misliš da bi nas plaćali da reklamiramo karmine?
zilikaka zilikaka 21:22 29.04.2018

Re: korisnicko vime

Misliš da bi nas plaćali da reklamiramo karmine?


Pa sad, ja kad mi iznesu rođendansku tortu za taj poso koristim PP aparat, al ti bi baš i mogo...
Bili Piton Bili Piton 11:26 29.04.2018

Samo da vam

mahnem, danas mi počinje neki haos pa neću moći da se igram s vama.

Edit - i samo da čestitam Mireli autorsku
zilikaka zilikaka 12:38 29.04.2018

Re: Samo da vam

danas mi počinje neki haos pa neću moći da se igram s vama.

Znamo, znamo, načulo se i ovde za tvoje NOVE PROJEKTE.

Mi odavde, zemljaci, ti želimo puno uspeha u samostalnoj karijeri.
Milutin Milošević Milutin Milošević 17:24 29.04.2018

Re: Samo da vam

čestitam Mireli autorsku

Bravo, draga blogokoleginice!
Bili Piton Bili Piton 17:31 29.04.2018

Re: Samo da vam

zilikaka

Znamo, znamo, načulo se i ovde za tvoje NOVE PROJEKTE.





c_h.arlie c_h.arlie 18:48 29.04.2018

Re: Samo da vam

Bili Piton
mahnem, danas mi počinje neki haos pa neću moći da se igram s vama.

Edit - i samo da čestitam Mireli autorsku

Kakva sada autorska ... pa zar to nije bilo pre cca pola godine ... ili tako nekako ?!
Bili Piton Bili Piton 19:16 29.04.2018

Re: Samo da vam

c_h.arlie

Kakva sada autorska ... pa zar to nije bilo pre cca pola godine ... ili tako nekako ?!


Ti reče gore Aureusu da je dosadan?

Sine, ajmo maaaalo samospoznaje. Malo-majušno.
Atomski mrav Atomski mrav 09:25 30.04.2018

Re: Samo da vam

Znamo, znamo, načulo se i ovde za tvoje NOVE PROJEKTE.


Ko je uopšte dao Džordžu Kostanci da peva u crkvi!?
c_h.arlie c_h.arlie 09:29 30.04.2018

Re: Samo da vam

Bili Piton
c_h.arlie

Kakva sada autorska ... pa zar to nije bilo pre cca pola godine ... ili tako nekako ?!


Ti reče gore Aureusu da je dosadan?

Sine, ajmo maaaalo samospoznaje. Malo-majušno.

Kakve veze ima ovo tvoje sa mojim pitanjem ?!
zilikaka zilikaka 09:36 30.04.2018

Re: Samo da vam

Ko je uopšte dao Džordžu Kostanci da peva u crkvi!?

Ne znam, al evo ga i OVDE.
Koji raskošan talenat.
Bili Piton Bili Piton 11:48 30.04.2018

Re: Samo da vam

c_h.arlie
Bili Piton
c_h.arlie

Kakva sada autorska ... pa zar to nije bilo pre cca pola godine ... ili tako nekako ?!


Ti reče gore Aureusu da je dosadan?

Sine, ajmo maaaalo samospoznaje. Malo-majušno.

Kakve veze ima ovo tvoje sa mojim pitanjem ?!


Ne znam kakvo si pitanje postavio ali nevolja je, Čarli, u tome što tebi uvek mora da se crta a nema baš svako vremena i volje za to.
aureus aureus 13:02 30.04.2018

Re: Samo da vam

Bili Piton

Ne znam kakvo si pitanje postavio ali nevolja je, Čarli, u tome što tebi uvek mora da se crta a nema baš svako vremena i volje za to.

A crtanje bez AutoCAD-a zna da bude naporno i mrljavo.



Katkad i fizički zahtjevno.



Višečasovno previjanje nad stolom, rapidografi...



Stoga, Čarli...imaj obzira i nemoj da nepotrebno naprežeš ljude.

c_h.arlie c_h.arlie 13:11 30.04.2018

Re: Samo da vam

Bili Piton
c_h.arlie
Bili Piton
c_h.arlie

Kakva sada autorska ... pa zar to nije bilo pre cca pola godine ... ili tako nekako ?!


Ti reče gore Aureusu da je dosadan?

Sine, ajmo maaaalo samospoznaje. Malo-majušno.

Kakve veze ima ovo tvoje sa mojim pitanjem ?!


Ne znam kakvo si pitanje postavio ali nevolja je, Čarli, u tome što tebi uvek mora da se crta a nema baš svako vremena i volje za to.

Nisi u pravu !
Moje pitanje je bilo veoma jasno.
Ukoliko ima dobre volje, odgovor je mogao da stigne za nekoliko sekundi ... dakle, nikakvo vreme kao limitirajući faktor.
aureus aureus 13:22 30.04.2018

Re: Samo da vam

c_h.arlie
.
Ukoliko ima dobre volje, odgovor je mogao da stigne za nekoliko sekundi ... dakle, nikakvo vreme kao limitirajući faktor.

Nema čovjek registrovan AutoCAD!
zilikaka zilikaka 13:29 30.04.2018

Re: Samo da vam

aureus

A crtanje bez AutoCAD-a zna da bude naporno i mrljavo.

Katkad i fizički zahtjevno.

Višečasovno previjanje nad stolom, rapidografi...



E, istina, ko nije probo, ne zna kako je bilo u ono vreme samo recimo studirati tehniku. A ne leba zarađivati od crtanja.

Kad se samo setim hamera, pa pausa, pa olovaka vakih nakih, pa rapidografa koje ostaviš na stolu sa nepotpuno uvrnutom kapicom, a oni se obavezno skotrljaju i padnu tačno na vrh. I to u 8 uveče, kad više nema šansi bilo gde da kupiš nov, a treba da istuširaš za ujutro.

Nego, ako među prisutnima ima od te fele, da vas pitam, se sećate čemu je služilo brašno?
Kazezoze Kazezoze 13:29 30.04.2018

Re: Samo da vam

zilikaka
Ko je uopšte dao Džordžu Kostanci da peva u crkvi!?

Ne znam, al evo ga i OVDE.
Koji raskošan talenat.


Lako mu je ovako pevati kad nema sluha, ajde nek pokuša neko ovako otpevati ko ima sluha...
zilikaka zilikaka 13:30 30.04.2018

Re: Samo da vam

ajde nek pokuša neko ovako otpevati ko ima sluha.


Može, al taj ko to ume mora da BAŠ ima sluha.
Bili Piton Bili Piton 13:31 30.04.2018

Re: Samo da vam

aureus

Nema čovjek registrovan AutoCAD!


A nisam ni baš toliki samarićanin.

Pošto, medjutim, nisam ni zao, evo, Čarli, izguglaj negde definiciju "recurring gag" pa pokušaj da sve to dovedeš u vezu. Eto, samo što ti nisam i sažvakao.
nikvet pn nikvet pn 13:45 30.04.2018

Re: Samo da vam

zilikaka

Kad se samo setim hamera, pa pausa, pa olovaka vakih nakih, pa rapidografa


Ове јесени моја кева, хидраш, навршиће 60 (шездесет) година у томе.

Брашно... привремени лепак за нешто?
Bili Piton Bili Piton 13:52 30.04.2018

Re: Samo da vam

zilikaka


Kad se samo setim hamera, pa pausa, pa olovaka vakih nakih, pa rapidografa koje ostaviš na stolu sa nepotpuno uvrnutom kapicom, a oni se obavezno skotrljaju i padnu tačno na vrh. I to u 8 uveče, kad više nema šansi bilo gde da kupiš nov, a treba da istuširaš za ujutro.


Poznato mi je sve to, sve svoje partiture, od solističkih do orkestarskih, svojevremeno sam pisao rukom, pre kompjutera. Dodaj tu pored rapidografa i lenjire, uglomere, krivuljare, nalepnice za prelepljivanje grešaka itsl.
zilikaka zilikaka 13:58 30.04.2018

Re: Samo da vam

Брашно... привремени лепак за нешто?

Jok
Poznato mi je sve to, sve svoje partiture, od solističkih do orkestarskih, svojevremeno sam pisao rukom, pre kompjutera. Dodaj tu pored rapidografa i lenjire, uglomere, krivuljare, nalepnice za prelepljivanje grešaka itsl.

I, su tebe naučili za brašno?
Bili Piton Bili Piton 13:59 30.04.2018

Re: Samo da vam

Ne...?
zilikaka zilikaka 14:14 30.04.2018

Re: Samo da vam

Ako ćeš obavezno na kraju sve tuširati, znači brisati dooobrom gumicom sve što ne prekriva rapidograf, onda i nije neophodno da znaš.
Ali, ako ti treba da bar nešto ostane u olovci, brašno te spasava.
Naime, prilikom crtanja izvlačiš gomilu glavnih i pomoćnih linija.
Ako radiš olovkom srednje tvrdoće, teško da se brisane greške neće videti. Zato se uzimala meka. Obično 2B.
E, al takav grafit se razmazuje da bog sačuva.
Onda, koliko god da pereš pribor, nakon više provlačenja on se zaprlja od dole i ponovo razmazuje. Zato se pravile "nogice" od više slojeva selotejpa, nego nije ni to potpuni spas, nego lepo po celom crtežu pospeš malo brašna, kao da si ga posolio, toliko.
Brašno skuplja prljavštinu svih vrsta i ne dozvoljava direktan kontakt sa podlogom, (naročito je dobro što skuplja i masnoću sa ruku) i onda ga povremeno oduvaš i staviš novi sloj, pa tako do kraja.

Nikvetova majka to garant zna i danas.



aureus aureus 14:17 30.04.2018

Re: Samo da vam

Bili Piton
zilikaka


Kad se samo setim hamera, pa pausa, pa olovaka vakih nakih, pa rapidografa koje ostaviš na stolu sa nepotpuno uvrnutom kapicom, a oni se obavezno skotrljaju i padnu tačno na vrh. I to u 8 uveče, kad više nema šansi bilo gde da kupiš nov, a treba da istuširaš za ujutro.


Poznato mi je sve to, sve svoje partiture, od solističkih do orkestarskih, svojevremeno sam pisao rukom, pre kompjutera. Dodaj tu pored rapidografa i lenjire, uglomere, krivuljare, nalepnice za prelepljivanje grešaka itsl.

Objektivno, lakše je danas, sa modernim uređajima kao što je kompjutor.



I pametnim telefonima.
Bili Piton Bili Piton 14:21 30.04.2018

Re: Samo da vam

zilikaka

E, al takav grafit se razmazuje da bog sačuva.


E a zamisli da si na sve to još i levak, kao ja.

Kod mene stvar ipak nije toliko neutešna. Pre nekoliko godina, znači već sasvim u jeku kompjuterske notacije kao standarda, donesem ja izvodjačima i dirigentu partituru i štimove pisane, onako starinski, rukom, flomasterima/lenjirima etc. Obradovali su se kao da su ugledali davno izgubljen Bahov manuskript. "Jao, vidi, pisano ruuuukom!"
zilikaka zilikaka 14:29 30.04.2018

Re: Samo da vam


Objektivno, lakše je danas, sa modernim uređajima kao što je kompjutor.

Ih danas.
Ma danas ne mora da imaš sluha ni da znaš note, sve on sam radi.

Kazezoze Kazezoze 14:39 30.04.2018

Re: Samo da vam

zilikaka
ajde nek pokuša neko ovako otpevati ko ima sluha.


Može, al taj ko to ume mora da BAŠ ima sluha.


Da, tako je, ili mora da bude supersluhista!
aureus aureus 14:43 30.04.2018

Re: Samo da vam

zilikaka

Objektivno, lakše je danas, sa modernim uređajima kao što je kompjutor.

Ih danas.
Ma danas ne mora da imaš sluha ni da znaš note, sve on sam radi.


Dobro, moraš nešto i ti.

Uglavnom, dosta sam zadovoljniji otkako imam kompjuter.







srdjan.pajic srdjan.pajic 14:56 30.04.2018

Re: Samo da vam

zilikaka
Ako ćeš obavezno na kraju sve tuširati, znači brisati dooobrom gumicom sve što ne prekriva rapidograf, onda i nije neophodno da znaš.
Ali, ako ti treba da bar nešto ostane u olovci, brašno te spasava.
Naime, prilikom crtanja izvlačiš gomilu glavnih i pomoćnih linija.
Ako radiš olovkom srednje tvrdoće, teško da se brisane greške neće videti. Zato se uzimala meka. Obično 2B.
E, al takav grafit se razmazuje da bog sačuva.
Onda, koliko god da pereš pribor, nakon više provlačenja on se zaprlja od dole i ponovo razmazuje. Zato se pravile "nogice" od više slojeva selotejpa, nego nije ni to potpuni spas, nego lepo po celom crtežu pospeš malo brašna, kao da si ga posolio, toliko.
Brašno skuplja prljavštinu svih vrsta i ne dozvoljava direktan kontakt sa podlogom, (naročito je dobro što skuplja i masnoću sa ruku) i onda ga povremeno oduvaš i staviš novi sloj, pa tako do kraja.

Nikvetova majka to garant zna i danas.





Da, to ručno tehničko crtanje je bilo nacrnji predmet u srednjoj školi. Sve sam po sedam puta morao ponovo da crtam kod prokletog Bore Ćore, njemu ništa nije bilo dovoljno paralelno.

A sad, kad hoću da zaposlim mašinca, on mi na intervjuu pod nos poturi gomilu nekih sertifikata za Solidworks, i to kao prvu stavku. Nikad ništa stvarno napravio nije, ali CAD paketom vlada besprekorno.

Inače, za tehničko crtanje i projektovanje, da preporučim ovaj paket: Onshape. Sve je na klaudu i u browseru, dakle radi na svim mogućim platformama, ajpedu, telefonu, ma šta god može da tera bilo koji iole pristojan browser. Nema apdejtovanja, drajvera, ničeg, plus je kompatibilno sa svim drugim mogućim paketima. Jedino što moraš da budeš onlajn, ali to je sad trivijalno. I što je najlepše, imaju džabe verziju, za hobiste i siromahe, mada ni licenca nije preterano skupa.



blogovatelj blogovatelj 15:39 30.04.2018

Re: Samo da vam

Nego, ako među prisutnima ima od te fele, da vas pitam, se sećate čemu je služilo brašno?


Nesto za paus, jel tako bese?
I zilet za rendanje tusa sa pausa.
docsumann docsumann 15:45 30.04.2018

Re: Samo da vam


jednu stvar, u vezi s tehničkim crtanjem, sam provalio na ovom projektu gdje radim već 2 godine.
zapalo mi za oči koja količina projekata (crteža) se izdaje, + svako malo neka revizija već postojećih c rteža.
mislim da je naš print room već sažvakako omanji šumarak, što se tiče količine izdatih crteža.
i pored svega toga, nerjetko ćeš na njima naći poneku grešku, nešto što u stvarnosti ne može da se odradi baš tako...

šta oću kasti? pa to da kad se crtalo ručno, ti crteži su garant bili 3klase tačniji, precizniji (u odnosu na situaciju sa terena, ne na sam crtež), jer se tu dobro mjerilo i vagalo prije nego što se crtež istušira.
danas kad ga komp. ko od šale "retušira", kopi/pejstuje, produkcija crteža je ogromna, naoko izgledaju skockani ki bombone, ali sam kvalitet informacija koji sadrže nije na nivou tehnologije na kojoj se zasnivaju.
zilikaka zilikaka 15:58 30.04.2018

Re: Samo da vam

pa to da kad se crtalo ručno, ti crteži su garant bili 3klase tačniji, precizniji (u odnosu na situaciju sa terena, ne na sam crtež), jer se tu dobro mjerilo i vagalo prije nego što se crtež istušira.

Ima još jedna kvaka koju sam pa ja primetila.
Kroz ruke mi često prolaze razni proračuni, slične prirode, koji su se nekad naravno peške radili, iz svu trilemu oko izbora kojekakvih koeficijenata i čuda. Danas imaš gomilu paketa gde pismeni srednjoškolac treba da ga napuni podacima i ovaj kao sam računa. Da, i bude to ok, osim kad ne bude.


Naime, nema kontrolnih tačaka, nema praćenja logike stvari, ničeg. Samo ti na kraju bubne rezultat.

E, ali čim ti se neki od podataka klima, čim inaš nešto što mu baš nisi naglasio ili softvr nije predvideo, izlazi gomila beskorisnih, lepih šarenih papira, a onaj što ih dobija ne zna kud će.

Znam da zvučim arhaično, al ispada da smo mi tim silnim prolazima polupeške kroz nešto, osim ako ti baš vetar kroz uši duvao, nešto morali usput da ukačimo.
Ono, odnose, gde šta na čega jako ili malo utiče, gde imaš ili nemaš prostora za neophodan manevar.
Kad crnu kutiju naraniš podacima, ide daleko brže al ništa ti ne znaš.
zovitemegrunf zovitemegrunf 17:02 30.04.2018

Re: Samo da vam

Brašno skuplja prljavštinu svih vrsta i ne dozvoljava direktan kontakt sa podlogom, (naročito je dobro što skuplja i masnoću sa ruku) i onda ga povremeno oduvaš i staviš novi sloj, pa tako do kraja


Meni OTO u gimnaziji predavao promašeni mašinac, ebao nam kevu sa crtanjem. Pamtim da smo koristili griz, ne brašno.

A o kompujtorima, pričala nećaka pre petnaestak godina na athitekturi nisu bili dozvoljeni ploteri, samo peške crtanje se tražilo. Navodno, imali su nekakve softvere da u gotov crtež tokom plotovanja ubace drhtaje ruke
c_h.arlie c_h.arlie 17:33 30.04.2018

Re: Samo da vam

Bili Piton
aureus

Nema čovjek registrovan AutoCAD!


A nisam ni baš toliki samarićanin.

Pošto, medjutim, nisam ni zao, evo, Čarli, izguglaj negde definiciju "recurring gag" pa pokušaj da sve to dovedeš u vezu. Eto, samo što ti nisam i sažvakao.

Nema šanse da mi sažvaćeš !
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:35 30.04.2018

Re: Samo da vam

šta oću kasti? pa to da kad se crtalo ručno, ti crteži su garant bili 3klase tačniji, precizniji (u odnosu na situaciju sa terena, ne na sam crtež), jer se tu dobro mjerilo i vagalo prije nego što se crtež istušira.


Slično je i sa fotografijom. Sa celuloidom si morao stvarno da razumeš proces, i kako optimalno da podesiš parametre, jer imaš tih 36 snimaka u kameri pre nego što moraš da menjaš film, i sve je manjeviše moralo da bude "iz prve". Sad - opališ bracketing, i stisneš gumbić, kamera sroka 5-10 snimaka u sekundi svaki sa drugačijom varijacijom parametara, i bar jedna će dispadne kako treba. A i ako ne ispadne, tu je Fotošop. Zato, na primer, moji roditelji imaju ukupno nekoliko albuma naših slika iz detinjstva, dobar deo crnobelih. A moje klinke imaju za svaki dan po album ili dva, i realno te fotke nisu ništa bolje, sem što na količinu ponekad ubodem i neku kvalitetnu fotku.



c_h.arlie c_h.arlie 17:37 30.04.2018

Re: Samo da vam

srdjan.pajic
zilikaka
Ako ćeš obavezno na kraju sve tuširati, znači brisati dooobrom gumicom sve što ne prekriva rapidograf, onda i nije neophodno da znaš.
Ali, ako ti treba da bar nešto ostane u olovci, brašno te spasava.
Naime, prilikom crtanja izvlačiš gomilu glavnih i pomoćnih linija.
Ako radiš olovkom srednje tvrdoće, teško da se brisane greške neće videti. Zato se uzimala meka. Obično 2B.
E, al takav grafit se razmazuje da bog sačuva.
Onda, koliko god da pereš pribor, nakon više provlačenja on se zaprlja od dole i ponovo razmazuje. Zato se pravile "nogice" od više slojeva selotejpa, nego nije ni to potpuni spas, nego lepo po celom crtežu pospeš malo brašna, kao da si ga posolio, toliko.
Brašno skuplja prljavštinu svih vrsta i ne dozvoljava direktan kontakt sa podlogom, (naročito je dobro što skuplja i masnoću sa ruku) i onda ga povremeno oduvaš i staviš novi sloj, pa tako do kraja.

Nikvetova majka to garant zna i danas.





Da, to ručno tehničko crtanje je bilo nacrnji predmet u srednjoj školi. Sve sam po sedam puta morao ponovo da crtam kod prokletog Bore Ćore, njemu ništa nije bilo dovoljno paralelno.

A sad, kad hoću da zaposlim mašinca, on mi na intervjuu pod nos poturi gomilu nekih sertifikata za Solidworks, i to kao prvu stavku. Nikad ništa stvarno napravio nije, ali CAD paketom vlada besprekorno.

Inače, za tehničko crtanje i projektovanje, da preporučim ovaj paket: Onshape. Sve je na klaudu i u browseru, dakle radi na svim mogućim platformama, ajpedu, telefonu, ma šta god može da tera bilo koji iole pristojan browser. Nema apdejtovanja, drajvera, ničeg, plus je kompatibilno sa svim drugim mogućim paketima. Jedino što moraš da budeš onlajn, ali to je sad trivijalno. I što je najlepše, imaju džabe verziju, za hobiste i siromahe, mada ni licenca nije preterano skupa.




Ne brini - AutoCAD je ionako na umoru.
Jebote - taj DOS program za crtanje je prilagođen psihi mašinaca - i njihovim brzinama promena.
Dolazi vreme REVITA !
docsumann docsumann 18:04 30.04.2018

Re: Samo da vam

Ima još jedna kvaka koju sam pa ja primetila.
Kroz ruke mi često prolaze razni proračuni, slične prirode, koji su se nekad naravno peške radili, iz svu trilemu oko izbora kojekakvih koeficijenata i čuda. Danas imaš gomilu paketa gde pismeni srednjoškolac treba da ga napuni podacima i ovaj kao sam računa. Da, i bude to ok, osim kad ne bude.


Naime, nema kontrolnih tačaka, nema praćenja logike stvari, ničeg. Samo ti na kraju bubne rezultat.



odlično zapažanje.

docsumann docsumann 18:07 30.04.2018

Re: Samo da vam



Jebote - taj DOS program za crtanje je prilagođen psihi mašinaca - i njihovim brzinama promena.


uvijek su mi bili spooky ljudi koji skreću pažnju na načine razmišljanja.


Dolazi vreme REVITA !


aj baš da probam...
c_h.arlie c_h.arlie 18:51 30.04.2018

Re: Samo da vam

docsumann


Jebote - taj DOS program za crtanje je prilagođen psihi mašinaca - i njihovim brzinama promena.


uvijek su mi bili spooky ljudi koji skreću pažnju na načine razmišljanja.


Dolazi vreme REVITA !


aj baš da probam...

Jbg.
Milan Novković Milan Novković 18:52 30.04.2018

Re: Samo da vam

docsumann


Jebote - taj DOS program za crtanje je prilagođen psihi mašinaca - i njihovim brzinama promena.


uvijek su mi bili spooky ljudi koji skreću pažnju na načine razmišljanja.


Dolazi vreme REVITA !


aj baš da probam...

Rocket science!

Ne znam da li je Emsi svestan - vreme REVITA, već neko vreme, je došlo

Isto, ista firma im je mama, tata, šta god, Autodesk.

Što nas dovodi do ..., tj herein leži mala tajna još manjih majstora: napravi nešto komplementarno Autodesk portfoliju, ili dosta bolje od neke njihove sitnice, i oni će doći da te kupe za veliki novac.

A sad odeljak za hvalisanje: mi smo jednom pozvani da na EC sponzorisanom R&D prjektu zamenimo univerzitet koji nije umeo da uradi svoj deo posla 3D modelling, a za to da im treba i multi-model simulation framework na server strani nisu ni znali u trenutku kad su dobili novac.

Uradimo lepo neku mešavinu 3D Studio Maxa iiiii .... kako se zvaše, Sketchup, još ih nije bio kupio Google za milijardu-dve, ...

... nismo mogli na sitnoj lovi da se približimo dubinama 3D StudioMaxa, naravno, ali je modelling radio, a parameterizacija delova građevine generaciju ispred Sketchupa (ideja je bila da na velikim građevinama, N zgrada, optimizujemo sa ciljem štednje energije) ...

Lead partneri bili UK firma: Englez, Nemac, Jevrej i Srbin - on je onomad bio kratkoročni pajtos u Energoprojektu, mi radili 3D modelling, zato me je i pozvao, a ionako rasturamo kafanjering kad god nam se ukaže prilika.

To je ispalo toliko dobro da je EDF (najveća electricity firma u Evropi) pokazivala ozbiljen znake da sa nama napravi JV - i iako je pajtos Srbin mašinac (jbg, niko nije savršen) dramatično je pametan i sve kapira, ali partneri mu rekli njet, to će da podrije njihov consulting income.

Mi batalili ideju, Google kupiJo Sketchup za milijardu-dve, Autodesk ne zna šta će sa ponekom milijardom SVAKE godine (suludo profitabilni) ...

... i sad mi ne ostaje ništa drugo nego da se frljam savetima tipa Motiku u šake i približavaj se Autodesku

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana