Život

PIZMA

razmisljam RSS / 01.05.2018. u 20:44

          Saga o jednoj dasci za sečenje


               Zazvonio je telefon. Uzela je slušalicu i na osvetljenom prozorčetu osmotrila broj. Zove je mama. Uzdahnula je duboko i uspostavila vezu trudeći se da zvuči što poletnije i vedrije:
               - Zdravo mama!
               - Pa da, - začulo se sa druge starane - vidim ja da vi već vežbate
kako je to kad mene više ne bude bilo. Svi ste me zaboravili, niko da me nazove,
kao da me nema.
               - Ali, mama...
               - Znam ja, nikome više ne trebam, a tata nikako da dođe po mene.
Jedino me je on i voleo.
               - Mama...
               - Ne živi mi se više, stara sam, umorna i teško mi je.
               - Znam, ali...
               - I niko mi ništa ne priča, nikog nije briga da li sam živa.
               - Mama...


               Iznenada, u pola tirade koja se nastavljala u istom duhu, počela je glasno da se smeje.
               - Jesam li ti sve kazala? - grcala je zacenjena od smeha.
               - Jesi... valjda... - odgovorila sam joj zbunjeno, pitajući se da li to prisustvujem direktnom prenosu njenog nervnog sloma.
               Ona se malo smirila, prestala da se smeje i u jednom dahu mi ispričala sledeću priču:
               - Spremala sam ručak, sekla luk i daska mi je pobegla i pala mi na nogu tako nezgodno da me sad stopalo baš boli i jako je oteklo. I pošto sam bila ljuta na sebe što mi se to dogodilo, rešila sam da se sa nekim posvađam. S obzirom da kod kuće nije bilo nikog,  nazvala sam tebe. I eto...
               - Dobro, mama, da li ti je sad lakše?
               - Jeste.
               - Super! Kad god dobiješ ideju da prosipaš žuč okolo, slobodno nazovi - stojim ti na raspolaganju. Je li dogovoreno?
               - Jeste.
               - Dobro, onda. Čujemo se.
               - Aha. Ćao.

Čekaonička priča

               Neverovatna je gužva, ali četiri medicinske sestre za šalterima su uigrane, orne za posao i izuzetno dobro organizopvane, tako da sve teče brzo i efikasno, na opšte zadovoljstvo. Pri tome ne treba prenebregnuti činjenicu da su i veoma ljubazne i predusretljive, spremne da saslušaju svako pitanje i na njega daju najbolji mogući odgovor. Prozivka teče bez trzavica dok se ne začuje:
               - Mileva Taita.
               Ka šalteru se upućuje crnomanjasta žena u ranim tridesetim godinama i nabusito kaže:
               - MileNa, a ne MileVa.
               - Dobro. - odgovara sestra iza šaltera i počinje žustro da obrađuje dobijenu dokumentaciju.
               - Nije dobro. - žena je rešena da istera svoje.
               Sestra završava posao brzo, vraća ženi papire i vrlo precizno je upućuje kuda treba da ide sa njima.  

               Dok ova odlazi bez reči, sestra pomirljivo kaže:
               - Valjda i ja imam pravo na grešku.
               - Ne, nemate. - dobacuje joj žena preko ramena i nestaje negde niz hodnik.

 

Tagovi



Komentari (283)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 11:13 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

apacherosepeacock
Ја сам, иначе, мојој жени једаред тамо код Кусте у Дрвенграду купио даску за сецкање на којој на једној страни пише:

"Куварице злато моје, радо једем јело твоје"


Ja znam (i ne samo ja) vise muskaraca nego zena da su odlicni kuvari. Zato zahtevam od proizvodjaca tih vezenih kuvarica za iznad sporeta i dasaka sa ugraviranim izlivima ljubavi da isprave ovu nepotrebnu, a nadasve stetnu, rodnu neravnopravnost.


Bravo za opasku, Apacherosepeacock! Odlični kuvari su najbolji frajeri, i obratno, tj. najbolji frajeri su i vrsni kuvari.

Predlozi za prigodne tekstove:

U našeg kuvara rumeni se lice kada peče masne gibanice.

Svaka snajka namiguje kuvaru jer on pravi najbolju poparu.

Kuvaru vrli, jutrom rano nemoj da mi dremaš, već ručak porodici da spremaš!
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:52 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

Predlozi za prigodne tekstove:

U našeg kuvara rumeni se lice kada peče masne gibanice.

Svaka snajka namiguje kuvaru jer on pravi najbolju poparu.

Kuvaru vrli, jutrom rano nemoj da mi dremaš, već ručak porodici da spremaš!


To Mirela

Sad kad si pomenula gore (vrlo dobro primeceno) vezu izmedju dobar kuvar - dobar frajer (i obrnuto:) pade mi na pamet i jedna bRezobrazna iz cajka repertoara
moze i ta na sitan vez pa na sporet al da se skine kad dodju gosti..
myredneckself myredneckself 13:03 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

vcucko
Muškarci vole onaj lepši deo - da eksperimentišu, traže idealni recept, da zadive (u skladu sa umećem) goste na večeri.


Super, divota, vcucko, sve se slažem. Samo neka pripreme sve potrebno za eksperimentisanje, i neka sve za sobom sklone posle eksperimenta. E da, i da ne pitaju (moj muž, kekeke...) gde stoje tepsije, veći lonci i poklopci, šerpe, kuhinjske krpe osim one koja je u opticaju...tako da mi koji imamo off možemo lepo da kuliramo.

I da mu ti tiganji nekako leže u ruci, a ne da radi po kujni kao s dve leve, braćomojamila...


Atomski mrav Atomski mrav 13:19 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

I da mu ti tiganji nekako leže u ruci, a ne da radi po kujni kao s dve leve, braćomojamila...


Možda bi češće kuvao ako mu ne bi prigovarala da radi po kujni kao s dve leve?
A onda bi se uz svu tu praksu popravio po tom pitanju.
vcucko vcucko 14:02 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

myredneckself

Super, divota, vcucko, sve se slažem. Samo neka pripreme sve potrebno za eksperimentisanje, i neka sve za sobom sklone posle eksperimenta. E da, i da ne pitaju (moj muž, kekeke...) gde stoje tepsije, veći lonci i poklopci, šerpe, kuhinjske krpe osim one koja je u opticaju...tako da mi koji imamo off možemo lepo da kuliramo.

Slažem se. Ja kad uzmem nešto da spremim (što, priznajem, nije baš često) proteram sve iz kuhinje u izbeglištvo, bar u dnevnu sobu (a najbolje napolje).

Ali o toj večnoj muško-ženskoj temi "a gde je..." ne bih.
Ponekad, kad vidim svatove kako uz sirene vijaju ulicom, dođe mi da napišem traktat o "a gde je...". Pa ga lepo odštampam i turim nesrećniku pod nos, da čita. Pa ako mu je i dalje do ženidbe, neka se bar pripremi na ono šta ga čeka
razmisljam razmisljam 15:09 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

nask


Хвала пуно.
razmisljam razmisljam 15:19 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

angie01

onda cu ja umesto tebe:))


Баш лепо од тебе. Уживам.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:29 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

nsarski
a ova tvoja kamila je čudovište! Ned'o bog da se naljuti, ili da se strmekneš sa te visine


Pajitju, Pajitju, ja sam je tada već bio ukrotio...



E, drago mi je da ste našli zajednički jezik pre nego što neko nastrada. Tako sam i ja, skoro kao ovaj tvoj Vlasnik velesile, jednom jahao neku kobilu ovde u planini, prvi put u životu, nikad pre toga nisam seo na konja, i nije mi bilo svejedno. Rekli su mi samo ništa da ne brinem, da kobila uglavnom zna šta radi, da joj ne dam da pase, i da za slučaj da namiriše pumu, treba da imam svoj testament u urednom stanju, jer će verovatno da me strese sa leđa ko zunzaru, što će ujedno biti i moj kraj s obzirom na reljefne odlike okruženja, i da će da pobegne u panici, te da se za kobilu ne sekiram unapred.
razmisljam razmisljam 15:33 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

tasadebeli


Па добро, Чарли, ја их ипак волим на шерпама и лонцима.


И ја, и ја!
Баш недавно сам добила једну туфнасту шерпу од свог Средњег Детета и обрадовала јој се... ма, не питај.
А склона сам и да се распилавим од драгости и кад видим раскошно разбокорене мушкатлове у обијеним шерпењама и лонцима. Сиротињско цвеће у сиротињским саксијама. Прелепо...

razmisljam razmisljam 15:46 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme


vcucko


Zavisi šta smatraš pod odlični kuvari.

Žene (uglavnom) dobro odrađuju tzv. redovno održavanje - u smislu da od raspoloživih namirnica skuvaju ručak koji će da podmiri porodične potrebe za taj dan. To je onaj dosadni deo.
Muškarci vole onaj lepši deo - da eksperimentišu, traže idealni recept, da zadive (u skladu sa umećem) goste na večeri. U krajnjoj liniji, da budu poznati i priznati chef-ovi.

I jedno i drugo je odlično i potrebno.


Управо тако.
Кад наручим пицу, мој Р. се ишчуђава и предлаже да је сама направим, што у нас значи пола дана посла, јер сложим бар три рернине велике тепсије, две ђувечаре и два овећа тигања без дршке ( Код нас се и иначе све справља у дуплој мери. ). Наравно, умесим тесто, нарендам, исецкам, помешам све што треба и на крају ми није ни до чега, а пица је нешто у чему бих волела да уживам.
Он опет, спрема кад хоће искључиво оно што воли: мућкалице, пихтије, шкембиће, џигерицу...
Лако је тако - само кад си расположен и само оно што ти је ћеиф да приредиш.

Е, да, да не заборавим: добродошао у моје блогодвориште.
razmisljam razmisljam 15:54 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

apacherosepeacock

Ja znam (i ne samo ja) vise muskaraca nego zena da su odlicni kuvari. Zato zahtevam od proizvodjaca tih vezenih kuvarica za iznad sporeta i dasaka sa ugraviranim izlivima ljubavi da isprave ovu nepotrebnu, a nadasve stetnu, rodnu neravnopravnost.


Драга моја, заборављаш да су у та доба када су се куварице масовно труковале и везле, жене имале неприксновену власт у кујнама и уз то им припадајуће обавезе да месе, кувају, пеку, прже, динстају, чваре и томе слично за читаву фамилију.
У мећувремену су се времена променила, а старе куварице се само репринтују. Можда је твој предлог зато добра идеја за бизнис?

razmisljam razmisljam 15:59 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme


myredneckself


Super, divota, vcucko, sve se slažem. Samo neka pripreme sve potrebno za eksperimentisanje, i neka sve za sobom sklone posle eksperimenta. E da, i da ne pitaju (moj muž, kekeke...) gde stoje tepsije, veći lonci i poklopci, šerpe, kuhinjske krpe osim one koja je u opticaju...tako da mi koji imamo off možemo lepo da kuliramo.


Дакле, к'о пресликано и код мене.
Тако да у потпуности подржавам твој став.
И, пошто сам склона попуштању, да додам: нека бар сво загорело посуће налију водом да се не скори док се пробијем до судопере.
c_h.arlie c_h.arlie 16:37 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

razmisljam

vcucko


Zavisi šta smatraš pod odlični kuvari.

Žene (uglavnom) dobro odrađuju tzv. redovno održavanje - u smislu da od raspoloživih namirnica skuvaju ručak koji će da podmiri porodične potrebe za taj dan. To je onaj dosadni deo.
Muškarci vole onaj lepši deo - da eksperimentišu, traže idealni recept, da zadive (u skladu sa umećem) goste na večeri. U krajnjoj liniji, da budu poznati i priznati chef-ovi.

I jedno i drugo je odlično i potrebno.


Управо тако.
Кад наручим пицу, мој Р. се ишчуђава и предлаже да је сама направим, што у нас значи пола дана посла, јер сложим бар три рернине велике тепсије, две ђувечаре и два овећа тигања без дршке ( Код нас се и иначе све справља у дуплој мери. ). Наравно, умесим тесто, нарендам, исецкам, помешам све што треба и на крају ми није ни до чега, а пица је нешто у чему бих волела да уживам.
Он опет, спрема кад хоће искључиво оно што воли: мућкалице, пихтије, шкембиће, џигерицу...
Лако је тако - само кад си расположен и само оно што ти је ћеиф да приредиш.

Е, да, да не заборавим: добродошао у моје блогодвориште.

Moja žena voli da kuva, jer ja sve jedem tako slatko da se ona oduševi.
Ribozom Ribozom 17:45 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

И ја, и ја!
Баш недавно сам добила једну туфнасту шерпу од свог Средњег Детета и обрадовала јој се... ма, не питај.

Mogu se zakleti da se zeni i njenim serponostalgicarkama oci zacaklile dok su pricale o nekim plavim serpama sa tufnama.
U našeg kuvara rumeni se lice kada peče masne gibanice.

Svaka snajka namiguje kuvaru jer on pravi najbolju poparu.

Kuvaru vrli, jutrom rano nemoj da mi dremaš, već ručak porodici da spremaš!

Charli dislajk dis
c_h.arlie c_h.arlie 18:58 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

mirelarado
...

Predlozi za prigodne tekstove:

U našeg kuvara rumeni se lice kada peče masne gibanice.

Svaka snajka namiguje kuvaru jer on pravi najbolju poparu.

Kuvaru vrli, jutrom rano nemoj da mi dremaš, već ručak porodici da spremaš!

Ili recimo ovaj ... Kuvar kuvaricu poljubi u guzicu !
Ili pak ovaj ... Kuvar kuvaricu poljubi u picu !
Ili, čak, ovaj ... U našega kuvara pogolema kara !
myredneckself myredneckself 19:02 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

Atomski mrav
I da mu ti tiganji nekako leže u ruci, a ne da radi po kujni kao s dve leve, braćomojamila...


Možda bi češće kuvao ako mu ne bi prigovarala da radi po kujni kao s dve leve?



Ma ne prigovaram mu, ovo ja njega samo malo ogovaram, jer mi ostavi haos u kuhinji i kad peče šniclu. Bodrim ga, čoveče, neću valjda protiv sebe.
Ali, čini mi se da je bolje da on ostane pri sendvičima i roštilju. To odlično radi.
tasadebeli tasadebeli 19:34 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

mirelarado

Predlozi za prigodne tekstove

U našeg kuvara rumeni se lice kada peče masne gibanice.



Слутим да би се овај могао завршити у четничко-партизанском препуцавању око ауторских права на ту гибаницу.

Због тога предлажем да реч гибанице замениш са пице:

U našeg kuvara rumeni se lice kada peče masne pice.


Римује се и то (некако), а и не каскамо за модерним временима и унапред ћемо спречити евентуалне политичке некоректности у коментарима.


razmisljam razmisljam 19:49 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

Ribozom

Mogu se zakleti da se zeni i njenim serponostalgicarkama oci zacaklile dok su pricale o nekim plavim serpama sa tufnama.


И не би погрешио.

U našeg kuvara rumeni se lice kada peče masne gibanice.

Svaka snajka namiguje kuvaru jer on pravi najbolju poparu.

Kuvaru vrli, jutrom rano nemoj da mi dremaš, već ručak porodici da spremaš!

Charli dislajk dis


Не дирај лава кад спава.
mirelarado mirelarado 19:50 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

tasadebeli
mirelarado

Predlozi za prigodne tekstove

U našeg kuvara rumeni se lice kada peče masne gibanice.



Слутим да би се овај могао завршити у четничко-партизанском препуцавању око ауторских права на ту гибаницу.

Због тога предлажем да реч гибанице замениш са пице:

U našeg kuvara rumeni se lice kada peče masne pice.


Римује се и то (некако), а и не каскамо за модерним временима и унапред ћемо спречити евентуалне политичке некоректности у коментарима.




Измена се прихвата оберучке, ал' да се пише пиззе, да не бисмо довели у заблуду Чарлијеве следбенике - поклонике порнографског стихоклепања. :)

P. S. Ово ме подсећа на једну фину госпу, пријатељицу моје баке, која нам је говорила: "Јао, децо, па како можете то јело да зовете тако ружно, што лепо не кажете 'талијанска пита'?!"


tasadebeli tasadebeli 20:29 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

razmisljam

нарендам, исецкам, помешам све што треба и на крају ми није ни до чега



Ма све ти је то узрочно-последично везано...

Зато ја никада и не једем наше славске колаче. Огаде ми се током припремања.

А наш први сукоб, још у давна студентска времена, око тога ко кува, а ко чита новине пред ручак, завршио се обостраним задовољним штуцањем и подригивањем у знак помирења у Босанској крајини, данас је то кафана 6400.



(Од тог доба све сукобе смо решавали на тај исти начин јербо се до сада бољег нисмо сетили.)

И тако данас, после толико година уигравања дуплих пасова и центаршутева са крила, моја одувек лепша, а сада сам и сасвим уверен и паметнија половина, када диктира неки рецепт колегиницама у школи, после набрајања састојака рецепта обавезно каже:

"А онда укључиш Тасу..."

Када је неупућени питају шта је то Таса, она каже да је то један од модела мултипрактика, јефтин и лак за одржавање.

(Приметио сам да најбоље рендам чоколаду за колаче када има нека фудбалска утакмица на ТВ. Онда имам две брзине. Ако је шанса за гол, умем да одрадим и по две штангле, а ако се игра одвија на средини терена, онда опуштено и спорије...)

Ма пусти...

То што може мајка да те упропасти, нико не може!

Кад се упознавала са мојом тазбином пред саму свадбу, док точим пиће у кухињи, чујем кеву како у соби будућим пријатељима ваља жваку:

"Ја сам мог сина све научила да ради по кући..."

(К'о да продаје коња на вашару, сунце му жарко!)

Џабе ја са врата собе сиктао:"Кево! Кево! Пст! Тићу, бре!"

Нахвалила ме/се онолико...

И ето...

Све радње радим.

Само не перем веш. То ради машина, а ја седећи на вц шољи само гледам како она мења програме.

И одбијам да пеглам.

Нема ту да ја по кући некоме перем, пеглам,...

vcucko

Ponekad, kad vidim svatove kako uz sirene vijaju ulicom, dođe mi da napišem traktat o "a gde je...". Pa ga lepo odštampam i turim nesrećniku pod nos, da čita. Pa ako mu je i dalje do ženidbe, neka se bar pripremi na ono šta ga čeka



Ма пусти, друже... Не вреди... Ноубади ноуз д трабл...


vcucko vcucko 20:54 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

tasadebeli



Ма пусти, друже... Не вреди... Ноубади ноуз д трабл...



I to što kažeš. Što njemu da bude bolje nego nama?

Prilično sam siguran da ni nama niko nije turao pod nos nekakve traktate...
tasadebeli tasadebeli 21:09 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

mirelarado

Измена се прихвата оберучке, ал' да се пише пиззе,



Договорено.

да не бисмо довели у заблуду Чарлијеве следбенике

Ово ме подсећа на једну фину госпу, пријатељицу моје баке, која нам је говорила: "Јао, децо, па како можете то јело да зовете тако ружно, што лепо не кажете 'талијанска пита'?!"



Сетих се сада Балашевића како на концерту прича како су он и његов бабо после посете "код кумова наших старих" (ал' се некад добро јело баш) у повратку кући огладнели, па свратили у кафану на железничкој станици, а келнер им каже да имају само пице.

"Срам те било! Бабо старији човек, нема смисла! Имаш нешто друго? Коленице? То је близу..."


When the moon hits your eye like a big pizza pie...





tasadebeli tasadebeli 21:12 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

vcucko

I to što kažeš. Što njemu da bude bolje nego nama?






vcucko Србине, vcucko Србине!!!
aureus aureus 21:19 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

aureus

Pa ljudi i danas prodaju i kupuju Haselbladove stare fotoaparate, a to su oni na film i to srednjeg formata!

Da se nadovežem na ovo.
Ako nekog zanima da vidi kako izgleda buba kad se fotografiše najnovijim Haselbladovim čedom od 100 megapiksela i 40 hiljada evra bez PDV-a i carine, može da klikne na bubu.





O aparatu (H6D-400C MS).

razmisljam razmisljam 21:20 03.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

tasadebeli

Сетих се сада Балашевића како на концерту прича како су он и његов бабо...


Тасо, Тасо,црни Тасо, па зар баш на теби да користим црвени мастиљави плајваз? Балашевић никако није мог'о касти бабО, већ само баааБа. Наставак на о је користио , рецимо, Шантић, да не кажем да је исти иманентан за неке друге крајеве, а никако за староседелачку Војводину..
c_h.arlie c_h.arlie 05:19 04.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

srdjan.pajic
nsarski
a ova tvoja kamila je čudovište! Ned'o bog da se naljuti, ili da se strmekneš sa te visine


Pajitju, Pajitju, ja sam je tada već bio ukrotio...



E, drago mi je da ste našli zajednički jezik pre nego što neko nastrada. Tako sam i ja, skoro kao ovaj tvoj Vlasnik velesile, jednom jahao neku kobilu ovde u planini, prvi put u životu, nikad pre toga nisam seo na konja, i nije mi bilo svejedno. Rekli su mi samo ništa da ne brinem, da kobila uglavnom zna šta radi, da joj ne dam da pase, i da za slučaj da namiriše pumu, treba da imam svoj testament u urednom stanju, jer će verovatno da me strese sa leđa ko zunzaru, što će ujedno biti i moj kraj s obzirom na reljefne odlike okruženja, i da će da pobegne u panici, te da se za kobilu ne sekiram unapred.

Što sam čuo jedan sremački bećarac, nešto poput ovoga ...

Ala sam se najašio konja
i kobila, sestro moja mila.

Šta li je lokalni stihoklepac hteo da kaže, to on zna.
tasadebeli tasadebeli 07:54 04.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

razmisljam
tasadebeli

Сетих се сада Балашевића како на концерту прича како су он и његов бабо...


Тасо, Тасо,црни Тасо, па зар баш на теби да користим црвени мастиљави плајваз? Балашевић никако није мог'о касти бабО, већ само баааБа. Наставак на о је користио , рецимо, Шантић, да не кажем да је исти иманентан за неке друге крајеве, а никако за староседелачку Војводину..






Опрости, добра моја Размишљалице, опрости,
што твојих гора ПОГАЗИХ бор...



Није никакво оправдање и не сме да буде, знам то, али ето...

Положих ту Акцентологију и ту Дијалектологију још давних 1986/87. и признајем, сраман пред свима, да после тога српски говори и дијалекти никада и нису били баш централна тема мојих интересовања.


Atomski mrav Atomski mrav 09:11 04.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

Ali, čini mi se da je bolje da on ostane pri sendvičima i roštilju. To odlično radi.


Mislim da bi to bilo optimalno rešenje - svako nek se bavi onim što mu ide od ruke.
razmisljam razmisljam 20:44 04.05.2018

Re: Kad smo kod pizme

tasadebeli

Опрости, добра моја Размишљалице, опрости,
што твојих гора ПОГАЗИХ бор...



Није никакво оправдање и не сме да буде, знам то, али ето...

Положих ту Акцентологију и ту Дијалектологију још давних 1986/87. и признајем, сраман пред свима, да после тога српски говори и дијалекти никада и нису били баш централна тема мојих интересовања.


Добро, де, овај пут ти је опроштено, али немој да би ти се поновило.
c_h.arlie c_h.arlie 05:40 02.05.2018

M'da !

Moja mama se nikada nije svađala sa nama.

Iz ove čekaoničke priče može samo da se zaključi da je ova nadrkana žena - nedojebana.
Ono što je zanimljivo, zašto se za muške budaletine toga tipa ne kaže da je nedojeban !?
narcis narcis 07:18 02.05.2018

Re: M'da !

Ono što je zanimljivo, zašto se za muške budaletine toga tipa ne kaže da je nedojeban !?

kaže se zagoreo
razmisljam razmisljam 13:49 02.05.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
Moja mama se nikada nije svađala sa nama.


Ни моја мама се не свађа: каже шта има, при том не бира речи ( или их пак бира да буду нарочито јетке за ту прилику ) и то ти је то.
Нико јој,наравно, не узвраћа истом мером, тако да свађе и не буде, јер, како оно кажу - за свађу је потребно ( бар ) двоје, мада сам, истину говорећи, присуствовала и ситуацијама у којима се људи свађају сами са собом.

Iz ove čekaoničke priče može samo da se zaključi da je ova nadrkana žena - nedojebana.
Ono što je zanimljivo, zašto se za muške budaletine toga tipa ne kaže da je nedojeban !?


Зашто? Зато што је језик свеколиких увреда углавном родно неравноправан,те се за све врсте неугодних квалификација користе термини везани за женску анатомију или за подразумевано (!!! ??? ) женско понашање.

* * *

Чарли, благодарим што си озбиљно приступио теми.

nikvet pn nikvet pn 14:21 02.05.2018

Re: M'da !

razmisljam

Ни моја мама се не свађа


Ни ја немам тај обичај, једноставно то не умем. Али...

Једног од првих пролећних дана пре пар недеља одем до општине. Кад тамо та-и-та канцеларија није више ту него у суседној стамбеној згради, у локалима. Добро. Нађем, завршим шта је требало и изађем напоље на леп пролећни дан. Припалим цигарету. Одједном чујем: Забрањено пушење! крештав бапски глас. Али не видим нигде никога. Баци ту цигару! Одмах! Почињем да се љутим јер видим да ме неко зеза. Подигнем поглед и на прозору првог спрата видим крезаву бабу злобног осмеха хехе, зезнула ме. Аух шта сам ја тада њој рекао... Да ме је слушала кева тачно би ме се одрекла преко радија, новина и телевизије. Баба се пред рафалом пресекла, крезав осмејак заледио, смањила се и почела повлачење, затварање прозора, завесе, ролетне. Замишљао сам је како сад шантаво трчи до врата, закључава па намиче резе и ланце. Полако сам попушио до краја, угасио у пепељари испред канцеларија и пошао према паркираном ауту у сасвим добром расположењу какво и припада дивном пролећном јутру.
razmisljam razmisljam 15:10 02.05.2018

Re: M'da !

nikvet pn

Ни ја немам тај обичај, једноставно то не умем. Али...


Ух, то али што девојци вазда срећу квари.

Не знам, још нисам била у сличној ситуацији, па не умем да кажем како бих се понашала, ал' нешто слутим да бих богарала у себи, а гласно се повукла на резервни положај.


c_h.arlie c_h.arlie 15:17 02.05.2018

Re: M'da !

razmisljam

...

* * *

Чарли, благодарим што си озбиљно приступио теми.


Šta mogu kad sam takav.
razmisljam razmisljam 16:20 02.05.2018

Re: M'da !

c_h.arlie

Šta mogu kad sam takav.


Будући да си овом приликом исказао невиђену скромност, следи ти још једна захвала уз похвалу, а стога што ниси постирао читаву претходну дискусију да би се на њу надовезао, већ си копирао само оно неопходно.
Чарли, не престајеш да изненађујеш, и то, к'о би рек'о, пријатно.
tyson tyson 19:03 02.05.2018

Re: M'da !

Iz ove čekaoničke priče može samo da se zaključi da je ova nadrkana žena - nedojebana.

To je taj tradicionalni srpski, domaćinski seksizam: ako je žena loše raspoložena mora da joj fali seksa. Da je jedan domaćin onako dobro izjebe*, pa da bude mirna k'o bubica.

Baš su žene jednostavne neke živuljke.


tyson tyson 19:05 02.05.2018

Re: M'da !

c_h.arlie c_h.arlie 19:28 02.05.2018

Re: M'da !

tyson
Iz ove čekaoničke priče može samo da se zaključi da je ova nadrkana žena - nedojebana.

To je taj tradicionalni srpski, domaćinski seksizam: ako je žena loše raspoložena mora da joj fali seksa. Da je jedan domaćin onako dobro izjebe*, pa da bude mirna k'o bubica.

Baš su žene jednostavne neke živuljke.



Eeee, ovo što si ti napisao je teški seksizam - zapravo.
Zašto mora da je dobro izjebe domaćin !?
Zbog čega ne može da je izjebe neki gospodin ?!
Nije valjda da dobro jebu samo domaćini ?

No, nebitno za ovaj konkretan slučaj ... ja, zaista, mislim da postoji određena, ne tako mala korelacija, između dobrog raspoloženja i seksa.
Ili ja to iz svoga iskustva !?
razmisljam razmisljam 21:03 02.05.2018

Re: M'da !

tyson

To je taj tradicionalni srpski, domaćinski seksizam: ako je žena loše raspoložena mora da joj fali seksa. Da je jedan domaćin onako dobro izjebe*, pa da bude mirna k'o bubica.

Baš su žene jednostavne neke živuljke.


Нешто слично сам и ја рекла у одговору Чарлију, али на мало финији начин. Што не значи да се не слажем и са твојим избором речи да би се појава описала. Некад је сасвим ок бити бруталан у изразу, и волела бих када бих и сама умела то да постигнем.Неке ситуације просто вапе за тим.
tyson tyson 22:54 02.05.2018

Re: M'da !

razmisljam
tyson

To je taj tradicionalni srpski, domaćinski seksizam: ako je žena loše raspoložena mora da joj fali seksa. Da je jedan domaćin onako dobro izjebe*, pa da bude mirna k'o bubica.

Baš su žene jednostavne neke živuljke.


Нешто слично сам и ја рекла у одговору Чарлију, али на мало финији начин. Што не значи да се не слажем и са твојим избором речи да би се појава описала. Некад је сасвим ок бити бруталан у изразу, и волела бих када бих и сама умела то да постигнем.Неке ситуације просто вапе за тим.

Čarli je jedan od najistaknutijih savremenih poklonika brutalizma na blogu, tako da sam mu zapravo učinio plezir.


blogovatelj blogovatelj 23:05 02.05.2018

Re: M'da !

kaže se zagoreo


I nejebičar.
c_h.arlie c_h.arlie 04:59 03.05.2018

Re: M'da !

tyson
razmisljam
tyson

To je taj tradicionalni srpski, domaćinski seksizam: ako je žena loše raspoložena mora da joj fali seksa. Da je jedan domaćin onako dobro izjebe*, pa da bude mirna k'o bubica.

Baš su žene jednostavne neke živuljke.


Нешто слично сам и ја рекла у одговору Чарлију, али на мало финији начин. Што не значи да се не слажем и са твојим избором речи да би се појава описала. Некад је сасвим ок бити бруталан у изразу, и волела бих када бих и сама умела то да постигнем.Неке ситуације просто вапе за тим.

Čarli je jedan od najistaknutijih savremenih poklonika brutalizma na blogu, tako da sam mu zapravo učinio plezir.



Nisi u pravu !
Ja sam suptilan do jaja.
aureus aureus 18:57 03.05.2018

Re: M'da !

Дакле, кад у виду имамо везу између секса и расположења, о којој се овдје причало, те родну равноправност у области шаљивих кулинарских пјесмица, потпуно природно се сложи сљедећи пјесмуљак:

Испржи нам јаја
Нек буде и кобаја
Нек буде и кобаја
Ал' обавезно јаја
Спреми нам то лепо
Па ћемо се лепо

- Па ћемо се шта!??
- Ништа, ништа
aureus aureus 07:13 02.05.2018

Žene su nekad takve



kick68 kick68 23:18 03.05.2018

Re: Žene su nekad takve

aureus

Žene su nekad takve

Resting bitch face, also known as RBF, or bitchy resting face, is a facial expression which unintentionally appears as if a person is angry, annoyed, irritated, or contemptuous, particularly when the individual is relaxed, resting or not expressing any emotion.

I muskarci takodje.

More gender-neutral or opposite gender phrases like hostile resting face (HRF), resting murder face, resting dick face (RDF), resting douche face or resting asshole face have been suggested to apply the term to men.



Pozdrav za razmisljam i preporuka za blog:)
razmisljam razmisljam 00:04 04.05.2018

Re: Žene su nekad takve

kick68

Pozdrav za razmisljam i preporuka za blog:)


Кик ноћна птица, као и обично.

Хвала на поздрву и благодарим за препоруку.

Поздрав свесрдно узвраћам, а и препоруку за прилог који си постирала.
( Ко ће, ако неће сердар војводи и војвода сердару . )


narcis narcis 07:25 02.05.2018

opasna

baba, ups mama
kratka priča najbolje rešenje u ovo doba, svakog mrzi da čita čaršafe ili da okreće stranicu.
8 tkako li mi ovo pobeže sinoć? enigma( iz kvake 22).
dobro odabrana dužina texta.

pozdrav
razmisljam razmisljam 13:55 02.05.2018

Re: opasna

narcis
baba, ups mama
kratka priča najbolje rešenje u ovo doba, svakog mrzi da čita čaršafe ili da okreće stranicu.


Ух, сад ми је лакнуло.
Ма, кратка је јер није било материјала за дужу, а можда ме је мало и мрзело да се расплињавам.

Видећеш ти белаја када се дохватим неких других тема које су ми у плану. Е, то неће да може да буде оволико кратко.

( Не претим, само кажем. )

tkako li mi ovo pobeže sinoć? enigma( iz kvake 22).
dobro odabrana dužina texta.


Ко зна на којим си ти географским ширинама нета синоћ био.

( ,,Ах, нитко ништа не зна/ крхко је знање'' )

pozdrav


Хвала.
Узвраћам

narcis narcis 14:53 02.05.2018

Re: opasna

Ко зна на којим си ти географским ширинама нета синоћ био.

pajitjevoj i profinoj ameriki, dovršavo one njiove sluškinje(The.Handmaid's.Tale.S01) i započinjo S02.
dobra tema al udavi, ko da ju je pisao onaj naši nesretjnici što pisali i režirali nemanjitje.(profo iskvri ni j'zik)
to bre kilometri,minuti i kilogrami ništa sene dešava, a i ako se dešava onda preglumljavanje kolko nećeš.
stvarno su upropastili dobru ideju i doveli do ubrzanog prelistavanja štva a ne gledanja.
od pedesetak minuta skrolovanjem se odgleda petanaestak po epizodi. sve ostalo ubibože od dosade.
nisu te kilave radnje za prosećnog stanovnika bloga.
zato i kažem dužina tvojih kratkih priča je taman da održi pažnju i ćoveku bide malce i krivo što nema još kad dođe do kraja.
razmisljam razmisljam 16:13 02.05.2018

Re: opasna

narcis

zato i kažem dužina tvojih kratkih priča je taman da održi pažnju i ćoveku bide malce i krivo što nema još kad dođe do kraja.


Ех, како си ово лепо скоцкао. Па још додао и једно од мојих омиљених цветја - незаборавак звани споменак.
Сва сам се распилавила од драгости.
Фала.
tasadebeli tasadebeli 08:52 02.05.2018

"Кад ја тамо, а оно међутим"

Ја бих да се унапред извиним домаћици ако моја "Прича о моје њих две" у унутрашњем концентричном кругу њене приче "Пизма" случајно покрене овде некакве расправе о сполним односима и антагонизмима. (Неке зле слутње ми се јављају после неких коментара...)

То ми заиста није била намера нити бих волео да све оде у том правцу.

И покушаћу да евентуалне такве сукобе врста спречим на сваки могући начин.


razmisljam razmisljam 14:51 02.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

tasadebeli
Ја бих да се унапред извиним домаћици ако моја "Прича о моје њих две" у унутрашњем концентричном кругу њене приче "Пизма" случајно покрене овде некакве расправе о сполним односима и антагонизмима. (Неке зле слутње ми се јављају после неких коментара...)

То ми заиста није била намера нити бих волео да све оде у том правцу.

И покушаћу да евентуалне такве сукобе врста спречим на сваки могући начин.


Ни бриге те, Тасо. Све је андер контрол и како треба да буде. Односно, сви се раскомотили и свако прича о чему 'оће, к'о што и приличи.

А извињење прихватам, мада мислим да није било потребно.
tasadebeli tasadebeli 15:12 02.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

razmisljam

А извињење прихватам, мада мислим да није било потребно.



ОК.

Ал' ето, чисто да знаш... Ако затреба, ту сам... Умем ја и да заводим ред, научио сам то одавно... Коштало је поприлично, али је вредело...

А и радио сам то већ и пре по журкама, па сам стекао искуство...



razmisljam razmisljam 16:17 02.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

tasadebeli
ОК.

Ал' ето, чисто да знаш... Ако затреба, ту сам... Умем ја и да заводим ред, научио сам то одавно... Коштало је поприлично, али је вредело...

А и радио сам то већ и пре по журкама, па сам стекао искуство...


Фала, али не, фала.
Моја журка у мом блогодворишту = моја одговорност.
Осим тога, све нешто рачунам и на свој урођени шарм.
tasadebeli tasadebeli 16:34 02.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

razmisljam
tasadebeli
ОК.

Ал' ето, чисто да знаш... Ако затреба, ту сам... Умем ја и да заводим ред, научио сам то одавно... Коштало је поприлично, али је вредело...

А и радио сам то већ и пре по журкама, па сам стекао искуство...


Фала, али не, фала.
Моја журка у мом блогодворишту = моја одговорност.
Осим тога, све нешто рачунам и на свој урођени шарм.


Поштујем.

Ваша доброта, драга моја, разоружава као и увек.



myredneckself myredneckself 21:34 02.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

Razmišljam, samo da te pozdravim i kažem da me je baš prijatno iznenadila objava tvog posta posle nekoliko godina tišine. Pročitala sam i uživala, radujem se, a ti samo piši, kako već pišeš.

Dobrodošlica za tvoj povratak je ruža iz moje bašte, juče procvetala, a evo uslikala sam je malopre. Noć je, ali da vidiš kako izgleda, ne mogu ti opisati kako miriše, ahh...

angie01 angie01 22:04 02.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

mnogo ti lepa ruza,
myredneckself
, k'o iz kataloga.
nsarski nsarski 22:23 02.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

myredneckself

Dobrodošlica za tvoj povratak je ruža iz moje bašte, juče procvetala, a evo uslikala sam je malopre. Noć je, ali da vidiš kako izgleda, ne mogu ti opisati kako miriše, ahh...


Eh, i mi noćnu ružu za trku imamo (istina nije tako žuta). Slikanu pre 2 minuta...


zilikaka zilikaka 23:29 02.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

Blago vama.
Moje ruže nisu ni jedna blizu cvetanja a trebalo bi da im je uveliko vreme.
Sigurno je tome žestoko doprino i ordinirajući veliki ker, koji ih je zimus urnisao, pa sad kasne sa vegetacijom.

S obzirom da je i đurđevak precvetao, je jedino mogu da ponudim cvet dunje. Iste ko iz bašte.



Mada, neće biti čudo ako se ispostavi da je i ona iz familije ruža.
myredneckself myredneckself 23:54 02.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

angie01

mnogo ti lepa ruza,


Lepa, kako i priliči kraljici cveća.
Hvala, ng.

myredneckself myredneckself 23:57 02.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

zilikaka
Mada, neće biti čudo ako se ispostavi da je i ona iz familije ruža.




Jeste, kaže wiki familija Rosaceae.
link
myredneckself myredneckself 00:23 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

nsarski
(nije tako žuta). Slikanu pre 2 minuta...


Pa ovde se bacaju rime u slavu ružine lepote.

Bela ruža mi je jedna od najlepših. Imam je i ja, ali je puzavica.
To što je puzavica nimalo joj ne škodi lepoti. I ona samo što nije procvetala.
razmisljam razmisljam 00:23 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

myredneckself
Razmišljam, samo da te pozdravim i kažem da me je baš prijatno iznenadila objava tvog posta posle nekoliko godina tišine. Pročitala sam i uživala, radujem se, a ti samo piši, kako već pišeš.


Захваљујем, МРНС, онако, баш-баш. Пријају ми речи подршке и толико сам благодарна што их добијам.

То ме на неки начин и обавезује да се мало више потрудим око писања, јер очигледно постоје особе којима те моје причице пријају, а севап је, мислим се ја, учинити неком макар сасвим малени плезир.


Dobrodošlica za tvoj povratak je ruža iz moje bašte, juče procvetala, a evo uslikala sam je malopre. Noć je, ali da vidiš kako izgleda, ne mogu ti opisati kako miriše, ahh...


Оооо, како је лепа, чак и ноћу, при лошем светлу!
Хвала.

Моја бака је покрај кућних улазних врата имала две руже пузавице: једну интензивно црвену, и невероватно чупаву, са пуно, пуно латица. Мирисала је заносно. Друга је била жута и крупна као та твоја. Имала је блажи мирис и никако није подносила да буде у вази. Угинула би за дан од туге за својим стаблом.

Ето, и на то си ме подсетила, осим што си ме баш обрадовала поклоном.
myredneckself myredneckself 00:39 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

razmišljam
Угинула би за дан од туге за својим стаблом.

Da, mislim da je ruži najbolje na njenom stablu, a i raskoš njene lepote tu najviše dolazi do izražaja.
Okrutna sam kad posečem ruže za moje vaze, ali ne mogu da odolim kad mi tako lepo mirišu u sobi i krase je.
c_h.arlie c_h.arlie 06:39 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

myredneckself
Razmišljam, samo da te pozdravim i kažem da me je baš prijatno iznenadila objava tvog posta posle nekoliko godina tišine. Pročitala sam i uživala, radujem se, a ti samo piši, kako već pišeš.

Dobrodošlica za tvoj povratak je ruža iz moje bašte, juče procvetala, a evo uslikala sam je malopre. Noć je, ali da vidiš kako izgleda, ne mogu ti opisati kako miriše, ahh...


Ja takvih ruža imam koliko hoćeš !
No, uskoro će moja trešnja da zri.
Ono što me pomalo nervira su ove previsoke temperature, pa postoji velika verovatnoća da prerano 'sazore' i ostanu sitnije nego što bi trebalo.

c_h.arlie c_h.arlie 06:40 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

zilikaka
Blago vama.
Moje ruže nisu ni jedna blizu cvetanja a trebalo bi da im je uveliko vreme.
Sigurno je tome žestoko doprino i ordinirajući veliki ker, koji ih je zimus urnisao, pa sad kasne sa vegetacijom.

S obzirom da je i đurđevak precvetao, je jedino mogu da ponudim cvet dunje. Iste ko iz bašte.



Mada, neće biti čudo ako se ispostavi da je i ona iz familije ruža.

Na šta li će (onda) tvoje ruže da mirišu !?
myredneckself myredneckself 09:12 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

čarli
No, uskoro će moja trešnja da zri.

E i moja višnja će.
Ali, ta moja višnjica je neka starinska sorta tamno bordo boje, skoro crna, odlična za kolače i za potapanje u rakiju, pa lepo imaš finu višnjevaču, šeri brendi, još ako zdrobiš nekoliko koštica da malo osetiš onaj bademasti miris od cijanovodonične kiseline iz njih...

Ma, slatka mi je ta višnjica, ali ti na trešnji zavidim, pogotovo ako je krupna. To je jedan od mojih liebling-a među voćkama.
Nego, Čarli, odluči samo da li ćeš da gutaš koštice, ili nećeš?
c_h.arlie c_h.arlie 12:00 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

myredneckself
čarli
No, uskoro će moja trešnja da zri.

E i moja višnja će.
Ali, ta moja višnjica je neka starinska sorta tamno bordo boje, skoro crna, odlična za kolače i za potapanje u rakiju, pa lepo imaš finu višnjevaču, šeri brendi, još ako zdrobiš nekoliko koštica da malo osetiš onaj bademasti miris od cijanovodonične kiseline iz njih...

Ma, slatka mi je ta višnjica, ali ti na trešnji zavidim, pogotovo ako je krupna. To je jedan od mojih liebling-a među voćkama.
Nego, Čarli, odluči samo da li ćeš da gutaš koštice, ili nećeš?

Zavisi koliko sam gladan.
angie01 angie01 12:47 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

ja, recimo, obozavam jasmin,

aureus aureus 13:07 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

angie01
ja, recimo, obozavam jasmin,



KLIK.
Da se vratimo 20 godina unazad.
angie01 angie01 13:31 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

aureus


tnx!:)))

...sto se tice Madam Pijano, uvek me asocira na ovaj nastup,...i autfit:).


zilikaka zilikaka 18:18 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

ja, recimo, obozavam jasmin,

I ja al ovaj



A do kraja dana ću valjda postaviti i jedan od dva kućna.
Doduše, meni to jasmin al ga kod kuće zvali "fol". Isto prelepo miriše.
Onaj pravi jasmin ove godine jedva preteko te nema cvetanja.
razmisljam razmisljam 18:35 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"


zilikaka
ja, recimo, obozavam jasmin,

I ja al ovaj


Немој, бре, да ме срамотиш. Откуд то јасмин?

Ноћна фрајла, уколико ме моје кратковиде очи не варају.

A do kraja dana ću valjda postaviti i jedan od dva kućna.
Doduše, meni to jasmin al ga kod kuće zvali "fol". Isto prelepo miriše.
Onaj pravi jasmin ove godine jedva preteko te nema cvetanja.


Ми имали у дворишту два огромна жбуна јасмина. Цветали к'о луди и мирисали исто тако. Мало је рећи да сам их Абажавала. А били и сјајно скровиште кад се играју жмурке: ћушнути уза зид комшијске куће, у потпуном мраку, а оно њихово пецкаво лишће боцка по голим рукама и ногама, па се ретко ко усуђивао да зађе.
zilikaka zilikaka 19:03 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"


Немој, бре, да ме срамотиш. Откуд то јасмин?


E, kad jeste.

Da nisi možda mislila da se od tog tvog okolokućnog žbuna prave parfemi?
razmisljam razmisljam 19:08 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

zilikaka


E, kad jeste.

Da nisi možda mislila da se od tog tvog okolokućnog žbuna prave parfemi?


А ко је помињао парфеме?
angie01 angie01 19:28 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

I ja al ovaj


zili, to ti je arabis- isto jako mirise.
zilikaka zilikaka 19:53 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

zili, to ti je arabis- isto jako mirise.


Ne znam, zbunjujete me skroz.
Evo ovde ima biljka o kojoj ja pričam.

https://www.kupindo.com/Sadnice/27933541_-SOBNI-JASMIN-BELI-POLYANTHUM-

Zapravo, ovo jesu sve jasmini i imaju mnooogo lepši miris od onog našeg po parkovima.

Konkretno, ovaj moj što je zimus jedva preživeo ima lišće ko mlad bagremac, Puza se na isti način kao ovaj na slici ali samo se malo lišće razlikuje.

Evo o čemu pričam. LINK


Ne zamerite, onu slikanu za dana ne mogu da skinem a ovde telefon tresno blic za sve novce. Valjda se vidi.
Ovo ispred je "fol", prošla jedna tura cvetanja i ide druga, a ono iza, sa sitnim lišćem jasmin. Onaj o kojem pričam.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:04 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

je jedino mogu da ponudim cvet dunje.

E i moja višnja će.


Ccccc
Dunja, višnja..po jedno drvce.
Hteo ja da postavim slike dunja i višanja, al ubijaju u pojam, demorališu, nije fer
:)
angie01 angie01 20:07 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

Onaj o kojem pričam.


evo, sad sam pogledala- kazu na gugletu, da je to jasmin penjacica- nikad cula, al kad Gugi kaze,....ja znam samo za onaj zbun,...kao mala sam volela i njegovo lisce, nekako je bilo idealno skrojeno:).


znaci, tvoj,



i moj,

razmisljam razmisljam 20:08 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

zilikaka

Ne znam, zbunjujete me skroz.
Evo ovde ima biljka o kojoj ja pričam.


Ма, нема збуњивања. Ово о чему ти причаш јесу јасмини, само што ја то нисам знала. Оно што ја зовем јасмином у ствари то није, мада ћу остати при томе да јесте, јер не знам како бих га другојаче звала. А и Енџи је у праву. Дакле, све је под контролом.

Шалу на страну - очигледно је да су различите биљке запатиле иста имена, па отуд толико неразумевање. А тај твој јасмин му ипак некако дође род ноћној фрајли, јер, колико сам прочитала, и сам цвета ноћом.
razmisljam razmisljam 20:11 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"


hoochie coochie man

Ccccc
Dunja, višnja..po jedno drvce.
Hteo ja da postavim slike dunja i višanja, al ubijaju u pojam, demorališu, nije fer
:)


Добро, бре, Хучи, кад се већ кериш тако изокола, учини то и како доликује: слике на сунце, па да ти лепо завиде сви, а нарочито ми који не поседујемо ни једно једино дрвце ако се не рачуна дрво живота у саксији.
nsarski nsarski 20:15 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

angie01
Onaj o kojem pričam.


evo, sad sam pogledala- kazu na gugletu, da je to jasmin penjacica- nikad cula, al kad Gugi kaze,....ja znam samo za onaj zbun,...kao mala sam volela i njegovo lisce, nekako je bilo idealno skrojeno:).


znaci, tvoj,



i moj,


Е, овај доњи је јасмин кога се сећам из детињства.



Он је јако лепо мирисао, поготово ноћу, и сећам се да су нам носеви увек били жути од силног њушкања.
razmisljam razmisljam 20:15 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

angie01

evo, sad sam pogledala- kazu na gugletu, da je to jasmin penjacica- nikad cula, al kad Gugi kaze,....ja znam samo za onaj zbun,...kao mala sam volela i njegovo lisce, nekako je bilo idealno skrojeno:).


Исти случај. Ето, просветлила нас Зили.

А тај твој је и мој. За други не знам. Дакле - наш.
mirelarado mirelarado 20:17 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

Ма, нема збуњивања. Ово о чему ти причаш јесу јасмини, само што ја то нисам знала. Оно што ја зовем јасмином у ствари то није, мада ћу остати при томе да јесте, јер не знам како бих га другојаче звала. А и Енџи је у праву. Дакле, све је под контролом.


Endži, Zili i Razmišljam, mislim da sve tri zaslužujete jednu ovakvu, opojno mirisnu ogradu od jasmina:


zilikaka zilikaka 20:30 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

Joj, mogu misliti kako je sedeti ispod.
A i ovaj moj "fol" mora da je iz te familije. Isto penjačica. Prelep miris.
Sad bi trebalo da izadju napolje nego nas strah jer nam veliki ker ko Ferdinand.
Voli da pomiriši, a kad je već tu, onda i da api koji cvet.
Budala, pojede ga.
zilikaka zilikaka 20:38 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

Dunja, višnja..po jedno drvce.

Pa dobro, mi to tako. Taman za kolače.
A moram da se požalim, napale nas neke biljne vaši. Do sada su to izgleda rešavale bebamare. Ove godine nisam videla ni jednu i eto problema.

A ne prskamo nista godimana.
Iskreno, lenjst smo lepo upakovali u organsku proizvodnju.
Pošto ne jedemo leba od tog, kako im bude.
razmisljam razmisljam 20:45 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

mirelarado


Endži, Zili i Razmišljam, mislim da sve tri zaslužujete jednu ovakvu, opojno mirisnu ogradu od jasmina:


Фала лепо, молићу фино.
angie01 angie01 21:10 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

Е, овај доњи је јасмин кога се сећам из детињства.


eto i ja,...kad se kaze jasmin, ja mislim na taj zbun,...na mojoj pijaci, kada je vreme cvetanja, neke zene donose ogromene bukete, onako nacickane cvetovima,...kada ga stavim u siroku vazu, dobijem pravi mali zbun na stolu i sve mirise,...posle mora da se brise zutilo sa prasnika koje otpada naokolo, al je stvarno super utisak, pa ne marim.


Mirela, famozma ti je ta cvetna ograda.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:17 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

Iskreno, lenjst smo lepo upakovali u organsku proizvodnju.


Pa tako mi kaži, da se ne foliramo :)

Добро, бре, Хучи, кад се већ кериш тако изокола, учини то и како доликује: слике на сунце


Hteo, pogledam, ni jedne od ove godine, i ni jedne u cvetu.
Prošla me manija slikanja svega i svačega, izgleda :)

A i ne znam da li znaš, u pitanju je moj posao, voćnjaci i to, nije to ova priča, ja se to samo malo zezam sa ovim curicama sa po jednim drvcetom.
Milan Novković Milan Novković 21:19 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

hoochie coochie man
je jedino mogu da ponudim cvet dunje.

E i moja višnja će.


Ccccc
Dunja, višnja..po jedno drvce.
Hteo ja da postavim slike dunja i višanja, al ubijaju u pojam, demorališu, nije fer
:)

Daj nama mazohistima
razmisljam razmisljam 21:26 03.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

hoochie coochie man

A i ne znam da li znaš, u pitanju je moj posao, voćnjaci i to, nije to ova priča, ja se to samo malo zezam sa ovim curicama sa po jednim drvcetom.


Наравно да знам и ово прво и ово друго. Но, кад си већ кренуо са зевзечењем, морала сам да се надовежем.
myredneckself myredneckself 01:46 04.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

huči kuči
ja se to samo malo zezam sa ovim curicama



c_h.arlie c_h.arlie 04:29 04.05.2018

Re: "Кад ја тамо, а оно међутим"

razmisljam

hoochie coochie man

Ccccc
Dunja, višnja..po jedno drvce.
Hteo ja da postavim slike dunja i višanja, al ubijaju u pojam, demorališu, nije fer
:)


Добро, бре, Хучи, кад се већ кериш тако изокола, учини то и како доликује: слике на сунце, па да ти лепо завиде сви, а нарочито ми који не поседујемо ни једно једино дрвце ако се не рачуна дрво живота у саксији.

Ma kakve slike !
Dajte bolje da sklepavamo stihove za krpe iznad smederevca.
iqiqiq iqiqiq 10:47 03.05.2018

Haiku proza iz gradskog prevoza

"Izvinite, mozete li da se pomerite, izlazim"
"Ma evo provuci se, ima mesta"
"Ja bih Vas ipak molila da izadjete da bih mogla da izadjem"
Lik se okrene, pogresno oceni moj poveci stomak i doda "Ah izvinite, razume se, nisam video" verovatno smatrajuci da trudnicu ipak ne treba prepustiti svakodnevnom guzvanju i presovanju.

Ovo je lepsi dogadjaj, one druge nemam broja da nabrojim, kada suvise sporo izlazis iz busa ili sporo ulazis i vec slicno. Jedno vreme sam bila potresena tolikom prisnoscu i pominjanjem familije u svakakvom kontekstu, ali se covek na sve navikne.

Jedino sto sam pocela da pravim neku skalu nivoa ljudi, od onih koji su spremni svima i svakome da izruce sadrzaj zucne kese do onih koji tu privilegiju cuvaju samo za svoje najmilije. Ne znam samo kako da napravim skalu npr od -10 do + 10???
zilikaka zilikaka 11:12 03.05.2018

Re: Haiku proza iz gradskog prevoza

Jedino sto sam pocela da pravim neku skalu nivoa ljudi, od onih koji su spremni svima i svakome da izruce sadrzaj zucne kese do onih koji tu privilegiju cuvaju samo za svoje najmilije.

Nije da se direktno nadovezujem al dugo mi teebao lek za one sitne svakodnevne bezobrazluke, da rwšim situaciju a da se ne sekiram.
I sad nastupam vrlo ljubazno ali na način koji podrazumeva da se traženo uradi.
Recimo, nema slibodnih mesta za sedenje a neko svoje keseil torbe ladno popeo i zauzima još jedno il dva mesta.
Ili pokušavam da itadjem iz radnje, sve vukući i kolica, i držim rukom otvorena vrata, a s druge strane ladno ulaze, da iskoriste priliku.
Ranije to umelo da me nasekira, da reagujem oštro pa se i posvadjam.Posle naučila. Samo pogledam u oči i uz blagi osmeh każem "molim vas, samo pomerite stvari da sednem"
Uglavnom budu zatwčeni al pomere
Atomski mrav Atomski mrav 11:24 03.05.2018

Re: Haiku proza iz gradskog prevoza

Samo pogledam u oči i uz blagi osmeh każem "molim vas, samo pomerite stvari da sednem"
Uglavnom budu zatwčeni al pomere


Lepa reč i gvozdena vrata otvara.
angie01 angie01 12:46 03.05.2018

Re: Haiku proza iz gradskog prevoza

Lepa reč i gvozdena vrata otvara.


ima jedna baba sto se stalno vozi gsb-om, udje, gunjda, seva ocima dok gleda okolo,...i, hebiga, bas se desi da joj uvek neko ljubazno ustupi mesto- izvolite sedite,... hocete moli vas da dodjete i sednete,...

al' ne lezi vraze, u ovom slucaj iz nekog nepoznatog razloga, to je pogresan pristup- jer starica, kao da si joj tom uljudnoscu i ponudom pritisnuo crveni taster-...krene ona k'o oparena iz petnih zila da urla, psuje, nagrdjuje,...sta bre ti 'oces, mrsu..ckumaterinu, kretenu, idijote, dabogdati ovo/ono,....razno...

(ja imala prilike dva puta da prisustvujem takvoj sceni,...cujem da je redovna).
aureus aureus 13:04 03.05.2018

Re: Haiku proza iz gradskog prevoza

Atomski mrav
Samo pogledam u oči i uz blagi osmeh każem "molim vas, samo pomerite stvari da sednem"
Uglavnom budu zatwčeni al pomere


Lepa reč i gvozdena vrata otvara.

Napisala je "samo pogledam u oči"...
Uh!


Pa ti nemoj da poslušaš kad te ovako pogleda.

Ili ovako:


- Rekla je uz blagi osmijeh.
- Ah, da, tačno.

TREBA OVAKO:

- Molim vas, pomerite stvari.
- Evo, evo
.



Može i ovako:

- Molim vas, pomerite stvari.
- Odmah, gospođo, odmah.

zilikaka zilikaka 13:22 03.05.2018

Re: Haiku proza iz gradskog prevoza

TREBA OVAKO:

Može i ovako:


Ne može. Osmeh je previše srdačan, ko da si sreo sestru od tetke.
Ovo treba da bude faca kojoj osmeh služi samo kao prva nesvesna identifikacija: nisam došla sa namerom da napadam.

...skoro bila pominjana ovde laička psihologija.
Obožavam da to radim.
O-bo-ža-vam.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana