Život

PIZMA

razmisljam RSS / 01.05.2018. u 20:44

          Saga o jednoj dasci za sečenje


               Zazvonio je telefon. Uzela je slušalicu i na osvetljenom prozorčetu osmotrila broj. Zove je mama. Uzdahnula je duboko i uspostavila vezu trudeći se da zvuči što poletnije i vedrije:
               - Zdravo mama!
               - Pa da, - začulo se sa druge starane - vidim ja da vi već vežbate
kako je to kad mene više ne bude bilo. Svi ste me zaboravili, niko da me nazove,
kao da me nema.
               - Ali, mama...
               - Znam ja, nikome više ne trebam, a tata nikako da dođe po mene.
Jedino me je on i voleo.
               - Mama...
               - Ne živi mi se više, stara sam, umorna i teško mi je.
               - Znam, ali...
               - I niko mi ništa ne priča, nikog nije briga da li sam živa.
               - Mama...


               Iznenada, u pola tirade koja se nastavljala u istom duhu, počela je glasno da se smeje.
               - Jesam li ti sve kazala? - grcala je zacenjena od smeha.
               - Jesi... valjda... - odgovorila sam joj zbunjeno, pitajući se da li to prisustvujem direktnom prenosu njenog nervnog sloma.
               Ona se malo smirila, prestala da se smeje i u jednom dahu mi ispričala sledeću priču:
               - Spremala sam ručak, sekla luk i daska mi je pobegla i pala mi na nogu tako nezgodno da me sad stopalo baš boli i jako je oteklo. I pošto sam bila ljuta na sebe što mi se to dogodilo, rešila sam da se sa nekim posvađam. S obzirom da kod kuće nije bilo nikog,  nazvala sam tebe. I eto...
               - Dobro, mama, da li ti je sad lakše?
               - Jeste.
               - Super! Kad god dobiješ ideju da prosipaš žuč okolo, slobodno nazovi - stojim ti na raspolaganju. Je li dogovoreno?
               - Jeste.
               - Dobro, onda. Čujemo se.
               - Aha. Ćao.

Čekaonička priča

               Neverovatna je gužva, ali četiri medicinske sestre za šalterima su uigrane, orne za posao i izuzetno dobro organizopvane, tako da sve teče brzo i efikasno, na opšte zadovoljstvo. Pri tome ne treba prenebregnuti činjenicu da su i veoma ljubazne i predusretljive, spremne da saslušaju svako pitanje i na njega daju najbolji mogući odgovor. Prozivka teče bez trzavica dok se ne začuje:
               - Mileva Taita.
               Ka šalteru se upućuje crnomanjasta žena u ranim tridesetim godinama i nabusito kaže:
               - MileNa, a ne MileVa.
               - Dobro. - odgovara sestra iza šaltera i počinje žustro da obrađuje dobijenu dokumentaciju.
               - Nije dobro. - žena je rešena da istera svoje.
               Sestra završava posao brzo, vraća ženi papire i vrlo precizno je upućuje kuda treba da ide sa njima.  

               Dok ova odlazi bez reči, sestra pomirljivo kaže:
               - Valjda i ja imam pravo na grešku.
               - Ne, nemate. - dobacuje joj žena preko ramena i nestaje negde niz hodnik.

 

Tagovi



Komentari (283)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

aureus aureus 13:25 03.05.2018

Re: Haiku proza iz gradskog prevoza

zilikaka
TREBA OVAKO:

Može i ovako:


Ne može. Osmeh je previše srdačan, ko da si sreo sestru od tetke.
Ovo treba da bude faca kojoj osmeh služi samo kao prva nesvesna identifikacija: nisam došla sa namerom da napadam.

...skoro bila pominjana ovde laička psihologija.
Obožavam da to radim.
O-bo-ža-vam.

Imao sam još ovu sliku u izboru, ali tu žena gleda odozdo.

c_h.arlie c_h.arlie 13:47 03.05.2018

Re: Haiku proza iz gradskog prevoza

aureus
zilikaka
TREBA OVAKO:

Može i ovako:


Ne može. Osmeh je previše srdačan, ko da si sreo sestru od tetke.
Ovo treba da bude faca kojoj osmeh služi samo kao prva nesvesna identifikacija: nisam došla sa namerom da napadam.

...skoro bila pominjana ovde laička psihologija.
Obožavam da to radim.
O-bo-ža-vam.

Imao sam još ovu sliku u izboru, ali tu žena gleda odozdo.


Da li ova žena na slici, što bi rekao bivši ministar Gašić, možda ne kleči ?
zilikaka zilikaka 14:27 03.05.2018

Re: Haiku proza iz gradskog prevoza

Imao sam još ovu sliku u izboru, ali tu žena gleda odozdo.

Znači, nema odgovarajuće.
Ja sad nemam vremena al kad bih tražila, gledala bih upravo medj bele mantile.
EDIT;Može i medj carinike.
aureus aureus 14:37 03.05.2018

Re: Haiku proza iz gradskog prevoza

zilikaka
Imao sam još ovu sliku u izboru, ali tu žena gleda odozdo.

Znači, nema odgovarajuće.
Ja sad nemam vremena al kad bih tražila, gledala bih upravo medj bele mantile.
EDIT;Može i medj carinike.

Pokušaću još jednom.



Svi znamo da je Mona Liza čuvena po svom tajnovitom osmijehu.

Pa?
zilikaka zilikaka 14:50 03.05.2018

Re: Haiku proza iz gradskog prevoza

Recimo...
mirelarado mirelarado 14:52 03.05.2018

Re: Haiku proza iz gradskog prevoza

Ovo treba da bude faca kojoj osmeh služi samo kao prva nesvesna identifikacija: nisam došla sa namerom da napadam.

...skoro bila pominjana ovde laička psihologija.
Obožavam da to radim.
O-bo-ža-vam.


Moja varijanta te taktike: kad naletim na namrgođeno lice i nadrkan stav, sa normalne i uzdržane ljubaznosti prelazim na prekomernu ušećerenost, s prenaglašenim kezom. To svakog čestitog mrguda prenerazi, obezreči i izbaci iz koloseka. A tako bi mu prijala poštena, piljarička svađa. Tako da me drkoši oba pola odavno ne nerviraju, smešni su mi.
aureus aureus 15:09 03.05.2018

Re: Haiku proza iz gradskog prevoza

mirelarado
Moja varijanta te taktike: kad naletim na namrgođeno lice i nadrkan stav, sa normalne i uzdržane ljubaznosti prelazim na prekomernu ušećerenost, s prenaglašenim kezom. To svakog čestitog mrguda prenerazi, obezreči i izbaci iz koloseka.

Pa, ko da se svađa s tobom, ajde, ko?

mirelarado mirelarado 15:37 03.05.2018

Re: Haiku proza iz gradskog prevoza

aureus





Or'ginal ja na tvojoj slički.
razmisljam razmisljam 16:53 03.05.2018

Re: Haiku proza iz gradskog prevoza


iqiqiq

Jedino sto sam pocela da pravim neku skalu nivoa ljudi, od onih koji su spremni svima i svakome da izruce sadrzaj zucne kese do onih koji tu privilegiju cuvaju samo za svoje najmilije. Ne znam samo kako da napravim skalu npr od -10 do + 10???


Како год да поставиш скалу, увек ће се наћи потреба за једним подељком више, јер је распон људских реакција невероватно разнолик, тако да, шта год да решиш, на исто ти дође, осим што су, можда, скале са већим бројем подељака прецизније.

Jedno vreme sam bila potresena tolikom prisnoscu i pominjanjem familije u svakakvom kontekstu, ali se covek na sve navikne.



Знаш, ово је у ствари веома тужно, али и истинито. Човек изненада схвати да је огуглао на много страшних, непријатних, ружних ствари. Можда је то и једини самоодбрамбени начин да претекне и не пошандрца начисто у овој сулудији од наших живота.
narcis narcis 08:32 04.05.2018

Re: Haiku proza iz gradskog prevoza

Ovo treba da bude faca kojoj osmeh služi samo kao prva nesvesna identifikacija: nisam došla sa namerom da napadam.

razmisljam razmisljam 16:57 03.05.2018

ПЛП

Милане Новковићу, Срђане Пајићу и Атомски мраве, мах, мах...
Само да знате да сте примећени, но нисам имала су чим да се надовежем на ваше коментаре.
Свакако благодарим што сте изволели допринети овом пријатном ћаскању у мом блогодворишту.
aureus aureus 17:32 03.05.2018

Re: ПЛП

razmisljam

Свакако благодарим што сте изволели допринети овом пријатном ћаскању у мом блогодворишту.

Блогобашта. Ово је више као нека блогобашта пуна цвијећа, у којој се налази сточић са столњаком на туфнице, а под трешњом је кућица за птице.

И док у кући тата троши сво посуђе да би направио ручак, напољу се кикоћу "ушећерене" дјевојчице.
razmisljam razmisljam 17:45 03.05.2018

Re: ПЛП

aureus

Блогобашта. Ово је више као нека блогобашта пуна цвијећа, у којој се налази сточић са столњаком на туфнице, а под трешњом је кућица за птице.



Хе, хе.Је л' и ти 'оћеш захвалницу?
Пааа... што да не?
Захваљујем ти на обиљу коментара. Баш си широке руке што се тога тиче, а и види се да ти прија да диваниш. Ова чињеница је свакако допринела и солидној читаности ове моје приче, тако да си ми учинио лепу услугу.

Но, шалу на страну, срећна сам што моје блогодвориште доживљаваш тако кичерски пасторално. Ако ћемо право, управо је то ефекат који својим писанијима желим да постигнем.
Мало опуштања, мало најобичнијих свакодневних тема, мало приче за свачију душу, мало безазленог троловања...
Ех...

EDIT:

И док у кући тата троши сво посуђе да би направио ручак, напољу се кикоћу "ушећерене" дјевојчице.


Ето ти га сад! Па није лепо да едитујеш док ти ја одговарам на коментар.
А и покварио си првобитни утисак, тек да знаш. Овај додатак ти збиља није требао.
aureus aureus 18:13 03.05.2018

Re: ПЛП

razmisljam

И док у кући тата троши сво посуђе да би направио ручак, напољу се кикоћу "ушећерене" дјевојчице.


Ето ти га сад! Па није лепо да едитујеш док ти ја одговарам на коментар.
А и покварио си првобитни утисак, тек да знаш. Овај додатак ти збиља није требао.

Шта ћу кад ми је та слика пала на памет одмах након кућице за птице. Мора у домаћинству да буде живих људи и да се нешто дешава.
Оно што мене буни јесте шта ће ту Шарски и камила. Односно не Шарски него камила. Шарски је довео камилу, а камила би могла да изгази цвијеће.
aureus aureus 18:15 03.05.2018

Re: ПЛП

razmisljam
Овај додатак ти збиља није требао.


Бриши, преправљај!
Лингвисти се мувају овуда ових дана.
Туку.
zilikaka zilikaka 18:25 03.05.2018

Re: ПЛП

Slušam ja svojim ušima pre neki dan, ma pre dva, povodom 1. maja daje izjavu OVAJ

i doslovce kaže:

...da se ne zadužijemo da BIH isplatili plate i penzije...

Dakle, ovom prilikom pozdravljam vesele lingviste.
razmisljam razmisljam 18:37 03.05.2018

Re: ПЛП

aureus

Оно што мене буни јесте шта ће ту Шарски и камила. Односно не Шарски него камила. Шарски је довео камилу, а камила би могла да изгази цвијеће.


Слушај: нека цвета хиљаду цветова, па макар исти били и камиле. А нешто се мора жртвовати ради опште комоције. Ако је то пар изгажених цветова, ако... Боље то него да нам, рецимо, пасе ушеса.
razmisljam razmisljam 18:41 03.05.2018

Re: ПЛП

aureus

Бриши, преправљај!
Лингвисти се мувају овуда ових дана.
Туку.


Ц. Јок.
Ништа ја не бришем, а да преправљам туђе коментаре ( нажалост ) не могу.
Нека ти дођу Мирела и Таса, па ћеш већ видети своје.
Брајовића се не бој, тај никад није свратио у моје блогодвориште.
razmisljam razmisljam 18:46 03.05.2018

Re: ПЛП

zilikaka
Slušam ja svojim ušima pre neki dan, ma pre dva, povodom 1. maja daje izjavu OVAJ

i doslovce kaže:

...da se ne zadužijemo da BIH isplatili plate i penzije...

Dakle, ovom prilikom pozdravljam vesele lingviste.


Тај преучио. Чуо негде да мора и то Х понекад да се утури, ал' баш није упамтио ди, па к'о вели: - Боље да га искористим. Неће се баци, а мож да бидне.

Иначе, имам у плану неком приликом да напишем коју о свакодневним радостима на језик екстремно сензитивних особа. Материјала кол'ко 'оћеш.
razmisljam razmisljam 18:51 03.05.2018

Re: ПЛП

Будибогснама, тек сад видим да имам опцију да препоручим сопствени коментар.

Да сам то раније знала, раније бих се и ишчуђавала ( шчуђ на гомили такође заслужује ). Ал' није касно ни да сад то обавим и да доообро размислим о могућностима које ми та опција пружа.
aureus aureus 19:00 03.05.2018

Re: ПЛП

razmisljam
Будибогснама, тек сад видим да имам опцију да препоручим сопствени коментар.

Заправо - не можеш.
razmisljam razmisljam 19:04 03.05.2018

Re: ПЛП

aureus

Заправо - не можеш.


Заправо - у праву си. Бржи језик од памети. Кад нисам пробала, пре нег' сам ланула.

А откуд ти то знаш?

mirelarado mirelarado 19:30 03.05.2018

Re: ПЛП

razmisljam
aureus

Бриши, преправљај!
Лингвисти се мувају овуда ових дана.
Туку.


Ц. Јок.
Ништа ја не бришем, а да преправљам туђе коментаре ( нажалост ) не могу.
Нека ти дођу Мирела и Таса, па ћеш већ видети своје.
Брајовића се не бој, тај никад није свратио у моје блогодвориште.


Ту смо, спремамо казнену експедицију.


zilikaka zilikaka 19:31 03.05.2018

Re: ПЛП

А откуд ти то знаш?

Evo, znam i ja.
Sad dok sam tebe čitala i videla da je isto i kod mene - probala.
aureus aureus 19:37 03.05.2018

Re: ПЛП

zilikaka
А откуд ти то знаш?

Evo, znam i ja.
Sad dok sam tebe čitala i videla da je isto i kod mene - probala.

Ahm...
razmisljam razmisljam 19:38 03.05.2018

Re: ПЛП

zilikaka

Evo, znam i ja.
Sad dok sam tebe čitala i videla da je isto i kod mene - probala.


Тако и Ауреус зна - проб'о човек, а не к'о ја.
aureus aureus 19:41 03.05.2018

Re: ПЛП

razmisljam

Тако и Ауреус зна - про'бо човек, а не к'о ја.

Ama tuku!

Ups! Odoh da stavim kamilicu...
razmisljam razmisljam 19:54 03.05.2018

Re: ПЛП


aureus
razmisljam

Тако и Ауреус зна - про'бо човек, а не к'о ја.

Ama tuku!

Ups! Odoh da stavim kamilicu...




Ако, ако, ваља се за смирење након оволико узбуђења око једне грешке у куцању.
Ено, исправила сам. Је ли ти сад лакше?

Осим тога, Мирела је моја другарица, па ће ми прогледати кроз прсте.

( Мислим, оно, ај кил пипл фор мани, бат ју ар мај френд енд ај'л кил ју фор натинг. )
Milan Novković Milan Novković 19:56 03.05.2018

Re: ПЛП

razmisljam
Милане Новковићу, Срђане Пајићу и Атомски мраве, мах, мах...
Само да знате да сте примећени, но нисам имала су чим да се надовежем на ваше коментаре.
Свакако благодарим што сте изволели допринети овом пријатном ћаскању у мом блогодворишту.

Ups, kaže kompjuter da sam već dao preporuku ovom komentaru - postao sam jako zaboravan, u uvek nekoj žurbi

Uz pomoć komentara, bez pomoći komentara, prave dame i iskreni ljudi uopšte i nas u uvek nekoj žurbi uvek na trenutak zaustave, i ostave bez reči
aureus aureus 20:09 03.05.2018

Re: ПЛП

razmisljam
Ено, исправила сам. Је ли ти сад лакше?

Доста ми је лакше. Некако је све боље.

razmisljam
Осим тога, Мирела је моја другарица, па ће ми прогледати кроз прсте.

Ех, па до јуче нисам знао ни да постојиш, а сад видим да још имаш и моћне другарице на блогу.

П.С. Предомислио сам се па сам ставио зелени чај.

Да вам испричам једну легенду. Сви знамо да Енглези пију чај, је ли тако?
Е, легенда каже да кад су га донијели у Енглеску нису баш били најсигурнији како се спрема. Скували су чај, проциједили воду, просули воду, и онда су лиске чаја појели као спанаћ.
Сасвим је могућно да су ову легенду смислили Французи јер су их Енглези превише зезали у серији "Ало, ало".
Енглези су свакога зезали.


Tetley: Prepare Yourself a Perfect Cuppa
razmisljam razmisljam 20:19 03.05.2018

Re: ПЛП

Milan Novković


Uz pomoć komentara, bez pomoći komentara, prave dame i iskreni ljudi uopšte i nas u uvek nekoj žurbi uvek na trenutak zaustave, i ostave bez reči



mirelarado mirelarado 20:24 03.05.2018

Re: ПЛП

Осим тога, Мирела је моја другарица, па ће ми прогледати кроз прсте.


Наравно. Осим тога, грешке у куцању се не рачунају (ја их ретко примећујем).

aureus aureus 20:36 03.05.2018

Re: ПЛП

mirelarado
Осим тога, Мирела је моја другарица, па ће ми прогледати кроз прсте.


Наравно. Осим тога, грешке у куцању се не рачунају (ја их ретко примећујем).


Drugarstvo na djelu, definitivno.
Već su počele.
razmisljam razmisljam 20:41 03.05.2018

Re: ПЛП

mirelarado


Наравно. Осим тога, грешке у куцању се не рачунају (ја их ретко примећујем).


Знала сам ја да могу да се позовем на тебе.

Благо теби. Ја и то примећујем, осим кад ми промакне, као сад.
Што је најгоре, увек све проверим пре објављивања, и опет ми се готово редовно нешто провуче испод радара, па онда имам разлога да се сИкирам и неЛвирам.
mirelarado mirelarado 20:55 03.05.2018

Re: ПЛП

razmisljam
Што је најгоре, увек све проверим пре објављивања, и опет ми се готово редовно нешто провуче испод радара, па онда имам разлога да се сИкирам и неЛвирам.


To да, властите грешке у куцању ми наносе тежак душевни бол, а лако промакну јер свој текст читам напамет. Па онда едитујем, едитујем, едитујем...

Сетиће се Хучи како сам кукала када је једном цитирао мој текст с грешком у куцању.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:04 03.05.2018

Re: ПЛП

Сетиће се Хучи како сам кукала када је једном цитирао мој текст с грешком у куцању.


Toliko da sam i ja morao da ispravljam u citatu.
Da brišemo tragove, k'o posle zločina:)

Smeta to svima (čak i meni) al tebe struka upropastila skroz :)
razmisljam razmisljam 21:06 03.05.2018

Re: ПЛП

mirelarado

To да, властите грешке у куцању ми наносе тажак душевни бол, а лако промакну јер свој текст читам напамет. Па онда едитујем, едитујем, едитујем...



Кад смо код тога...

Али тако те добро разумем... А то читање напамет баш уме да забрља ствар.




mirelarado mirelarado 21:42 03.05.2018

Re: ПЛП

hoochie coochie man
Toliko da sam i ja morao da ispravljam u citatu.
Da brišemo tragove, k'o posle zločina:)



mirelarado mirelarado 21:43 03.05.2018

Re: ПЛП

razmisljam
mirelarado

To да, властите грешке у куцању ми наносе тажак душевни бол, а лако промакну јер свој текст читам напамет. Па онда едитујем, едитујем, едитујем...



Кад смо код тога...

Али тако те добро разумем... А то читање напамет баш уме да забрља ствар.






Ето видиш!
zilikaka zilikaka 22:00 03.05.2018

Re: ПЛП

Smeta to svima (čak i meni) al tebe struka upropastila skroz :)


Paaa, ne znam baš. Evo, ja, recimo. Onomad se Milan hvalio kako je šampion u tipfelerima a samo sam ga pitala da mi stane na crtu.

Šta da vam kažem, oma je bacio peškir.

Pošteno, ja ovde vazda protrčavam. Čak i kad skockam duži komentar, on je sigurno bar 3-4 puta prekidan zbog okoline.
Zato gledam da što pre prospem šta sam umislila.
Još ako to radim s telefona - duplo golo.

...ono, ne znam kako je vama, al ja se, falanapitanju, ne jedim.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:38 03.05.2018

Re: ПЛП

Još ako to radim s telefona - duplo golo.


E to je muka.
Nekad davno krenem da kuckam nešto ovde na telefonu, prsti grubi, paorski, slovca mala, jedno do drugog, sabijeno, ma muka živa.

Kažem nema od toga ništa, kucaj onako kako je bog rekao, domaćinski, sto, stolica, desktop, tatatrura pola metra...
Als me jednom primorao da kucnem neki komentar, posle njega još tek par, i to je to.
Bloguje se kad se smrkne, takav je običaj u mom selu.
A greške...pa ispravim po neku :)
Milan Novković Milan Novković 23:08 03.05.2018

Re: ПЛП

zilikaka
Smeta to svima (čak i meni) al tebe struka upropastila skroz :)


Paaa, ne znam baš. Evo, ja, recimo. Onomad se Milan hvalio kako je šampion u tipfelerima a samo sam ga pitala da mi stane na crtu.

Šta da vam kažem, oma je bacio peškir.

Pošteno, ja ovde vazda protrčavam. Čak i kad skockam duži komentar, on je sigurno bar 3-4 puta prekidan zbog okoline.
Zato gledam da što pre prospem šta sam umislila.
Još ako to radim s telefona - duplo golo.

...ono, ne znam kako je vama, al ja se, falanapitanju, ne jedim.

Sada imam drugog konja za trku, mlađu ćerku, 21 godina - 8.5 karaktera u sekundu, 170 karaktera plain text u 20 sekundi na malom iPhoneu, sa ispravkama.

Ako i ovde izgubim trku onda ću vam snimiti da čujete koliko brzo priča, a i to može satima
aureus aureus 19:01 04.05.2018

Re: ПЛП

mirelarado

властите грешке у куцању ми наносе тежак душевни бол

Duševni bol se može smanjiti igranjem sa kućnim ljubimcem.

narcis narcis 19:46 04.05.2018

Re: ПЛП

Milan Novković Milan Novković 19:50 04.05.2018

Re: ПЛП

narcis

Šta li su samo zgrešili partizani-četnici polemičari, ako su ovi ovako loše prošli

Znam da nema potrebe da ovo spominjem, nego samo da im pomognem oko solidifikacije (kad spominješ jezik i pravopis) volje za moćnijim i kreativnijim blogom
nsarski nsarski 20:31 04.05.2018

Re: ПЛП

Duševni bol se može smanjiti igranjem sa kućnim ljubimcem.


tasadebeli tasadebeli 20:48 04.05.2018

Re: ПЛП

narcis





Богами, ја примећујем да међу онима којима Бог такође није дао смисао за хумор има и оних који уместо правописних грешака јуре неистомишљнике по друштвеним мрежама.

Ето само да приметим...


narcis narcis 08:53 05.05.2018

Re: ПЛП

Milan Novković
narcis

Šta li su samo zgrešili partizani-četnici polemičari, ako su ovi ovako loše prošli

Znam da nema potrebe da ovo spominjem, nego samo da im pomognem oko solidifikacije (kad spominješ jezik i pravopis) volje za moćnijim i kreativnijim blogom

zadivljujem tvoja sposobnost apstraktnog načina mišljenja. genijalno si povezao partizane i četnike sa jednom benignom fejzbuk zajebancijom, plus izraziti dar za humor.
a na ročito me tadivljuje tvoja potreba da jedan blog posvećen dobrom raspoloženju pretvoriš u prepucavanje na ličnoj osnovi.
takvu potrebu moj komunistički um nije sposoban da razume.

ps
ovo je sve od mene što ću reći na ovu provokaciju sa tvoje strane.
nema dalje.

zilikaka zilikaka 18:30 03.05.2018

I, mislim se nešto

vidiš kako su svi mirni i prostojni.

Dobro, Profina kamila...al ona ne pravi štetu, vidiš da je ukroćena.

Nisu ludi oni što su drekali da treba žEna na blogu.

E, sad eto, izmilele su, a vi sad gledajte šta ćete.

Nemoj opet da ih razjurite.
aureus aureus 18:41 03.05.2018

Re: I, mislim se nešto

zilikaka
vidiš kako su svi mirni i prostojni.

Dobro, Profina kamila...al ona ne pravi štetu, vidiš da je ukroćena.

Камила би могла да поједе јасмин па ће Енџи бити тужна, а можда би могла да поједе и Чарлијеве трешње.
Једу ли двогрбе камиле трешње?
Мораће то неко фотографисати. Само да набавимо какав добар статив и телеобјектив - да не преплашимо камилу.
zilikaka
Nisu ludi oni što su drekali da treba žEna na blogu.

E, sad eto, izmilele su, a vi sad gledajte šta ćete.

Nemoj opet da ih razjurite.

Ја сам исто на једном мјесту прокоментарисао да би ваљало да на блогу буде мало више жена јер је понекад...

Али немојмо сад превише закључивати!
kaolavanda kaolavanda 14:06 04.05.2018

300

нека цвета хиљаду цветова, па макар исти били и камиле


Dobro, neka mi neko objasni kako je moguće ne obožavati Razmišljalicu. Hvala

To prvo. A drugo, neka neko javi Reu da nije lepo da me ignoriše ovoliko godina. Ok, bila sam još srednjoškolka kad smo ovde počeli da se družimo, ali to je bilo davno.

Treće, gde je Kukusigameni da se igramo kod Thinkilice na blogu, kad je ponovo odlučila da piše?
Četvrto, Doks? Stefančić...
Peto... ne mogu dalje da nabrajam, nego da mahnem Endži, MRNS...

P.S. primetimo 3. i 4. smajli, kojima dajem skromni, ali nadrndani doprinos ponuđenoj atmosferi bloga.

Razmišljalice, izvoli

razmisljam razmisljam 17:27 04.05.2018

Re: 300

kaolavanda


Оооо, кога ја то видим?!
Срећа, срећа, радост...
Неки мишОви решили да измиле из рупе, а за њима кренули и неки други.
Није лошО.

Dobro, neka mi neko objasni kako je moguće ne obožavati Razmišljalicu. Hvala


Бојим се да ти нико ништа неће објаснити, пошто не деле сви твоје илузије и затрављености.

To prvo. A drugo, neka neko javi Reu da nije lepo da me ignoriše ovoliko godina. Ok, bila sam još srednjoškolka kad smo ovde počeli da se družimo, ali to je bilo davno.


Да си ти мени жива и здрава, Ре се повукао у потпуну анонимност откако се ти не играш по овдашњим блогодвориштима, па ти сад види...
Но, ваљда ће му неко дојавити да си се изволела материјализовати на овом месту.

Treće, gde je Kukusigameni da se igramo kod Thinkilice na blogu, kad je ponovo odlučila da piše?


Што се Кукусигамени(ја) тиче, и он је отпловио за новим интересовањима. Врло озбиљно је почео да се бави политиком, тако да га је блам да се игра са недораслом дечурлијом попут нас.

Četvrto, Doks? Stefančić...


Докс је ту негде, углавном и претежно, а Стеф све ређе. Осипа се старо друштво, к'о што је некако и нормално.

P.S. primetimo 3. i 4. smajli, kojima dajem skromni, ali nadrndani doprinos ponuđenoj atmosferi bloga.


Примећено са огромним одобравањем.

Razmišljalice, izvoli


Хвала ти. Док не навежбам постављање фотки ( јер се за три године како не пишем чак и то у потпуности изменило ), ево теби заузврат , а ти га читај онако како си навикла.


aureus aureus 18:49 04.05.2018

Re: 300

Nevjerovatno.

Koliko je samo ženskih bića nahrupilo na ovaj blog!

I svako se igra sa cvijećem.
Evo, tu je i blogerka kaoLavanda koja nas je neko vrijeme iz potaje posmatrala, pa je na kraju odlučila da se i sama pridruži društvu.

razmisljam razmisljam 20:49 04.05.2018

Re: 300

aureus
Nevjerovatno.

Koliko je samo ženskih bića nahrupilo na ovaj blog!


Ти да мало припазиш како се изражаваш.
Долепршало, дошетало, доскакутало,чак и догегало (се), али нахрупило (!!!)
aureus aureus 21:14 04.05.2018

Re: 300

razmisljam
aureus
Nevjerovatno.

Koliko je samo ženskih bića nahrupilo na ovaj blog!


Ти да мало припазиш како се изражаваш.
Долепршало, дошетало, доскакутало,чак и догегало (се), али нахрупило (!!!)

У смислу нагрнуло, салетјело, спопало, навалило, устремило се...
Боље?
- Није!
- Како није? Ако дође превише жена, могло би ово мјесто да постане права женска брбљаоница.
- И ти брбљаш! Осим тога, брбљамо окружени цвијећем и прољећем...
angie01 angie01 21:58 04.05.2018

Re: 300

Lavandice, ljubim te.

aureus aureus 22:28 04.05.2018

Re: 300

angie01
Lavandice, ljubim te.


Izgleda da se nisu dugo vidjele.

kaolavanda kaolavanda 12:59 05.05.2018

Re: 300

Бојим се да ти нико ништа неће објаснити, пошто не деле сви твоје илузије и затрављености.


Izvini, Razmišljalice, ali ja sam želela da mi neko drugi objasni kako je moguće ne obožavati te. S obzirom na to da se niko ne javlja, prihvatam da je to ujedno i prećutno objašnjenje: ne, nije moguće ne obožavati je. Tako sam i sama mislila. Hvala svima na (ne)odgovorima

Sada tebe molim, da, tebe, Razmišljalice, da mi pojasniš podvučenu reč, i kako mi se uopšte dogodilo to, a da ja ni ne znam šta je to

Ре се повукао у потпуну анонимност откако се ти не играш по овдашњим блогодвориштима

Molim za nekoliko zrnaca mirišljave soli pod moj nos...hitno! Ja sam njega - virtuelnog, potpuno uništila...o, ne! ()
Што се Кукусигамени(ја) тиче...Врло озбиљно...се бави политиком


Kukusiganjemu!

kaolavanda kaolavanda 13:10 05.05.2018

Re: 300

Ако дође превише жена, могло би ово мјесто да постане права женска брбљаоница.

Ej, ćao, Aureuse
Zaboravio si da dodaš na kraj citirane rečenice ovog smajlija:
Mislim, očigledno je da pokušavaš da iza imidža drskog komentatora sakriješ rado boravljenje u društvu finog ženskog blogo-sveta, ali, meni je već jednom takav jedan u paramparčad slomio srce ovde, tako da, znam taj pristup, i ne podržavam ga (osim u njegovom slučaju, ali, dobro, on je maher )
A ti, bolje slušaj savet mudre Razmišljalice, da ne naljutiš prozvani fini ženski svet, pa da vidiš taj obrt
kaolavanda kaolavanda 13:21 05.05.2018

Re: 300

Lavandice, ljubim te.

Endži, tebi jedan bokor Irisa, manje zbog boje, a više zato što simbolizuje nadu, pa ti između redova pročitaj ko te još sa mnom pozdravlja

kaolavanda kaolavanda 13:26 05.05.2018

Re: 300

Razmišljalice, vidi kako sam opaka i naelektrisana i raspoložena za svađu i sve, samo da podržim ton bloga
c_h.arlie c_h.arlie 14:38 05.05.2018

Re: 300

kaolavanda

...
Izvini, Razmišljalice, ali ja sam želela da mi neko drugi objasni kako je moguće ne obožavati te. S obzirom na to da se niko ne javlja, prihvatam da je to ujedno i prećutno objašnjenje: ne, nije moguće ne obožavati je. Tako sam i sama mislila. Hvala svima na (ne)odgovorima
...

Ja ne mogu nekoga da obožavam ukoliko ga dovoljno ne poznajem
Ženama, doduše, dajem 50 procenata obožavanja in advance zato što su žene.
aureus aureus 14:46 05.05.2018

Re: 300

kaolavanda
Ако дође превише жена, могло би ово мјесто да постане права женска брбљаоница.

Ej, ćao, Aureuse
Zaboravio si da dodaš na kraj citirane rečenice ovog smajlija:
Mislim, očigledno je da pokušavaš da iza imidža drskog komentatora sakriješ rado boravljenje u društvu finog ženskog blogo-sveta,

Их, Лавандице...
Па први коментар на овом блогу сам оставио ја, и коментарисао сам и док није било оволико жена. Можда су све те жене и дошле као пчеле излетнице привучене цвијетом?
Али ајде кад су већ дошле - слажем се са Зили: не би требало да их растјерамо јер нам на Блогу В92 почесто недостају жене у коментарима, што је, признаћеш, врло необично пошто и жене користе компјутер.
kaolavanda
ali, meni je već jednom takav jedan u paramparčad slomio srce ovde,

Сунце му његово!
angie01 angie01 15:06 05.05.2018

Re: 300

ko te još sa mnom pozdravlja



razmisljam razmisljam 15:46 05.05.2018

Re: 300

kaolavanda
Бојим се да ти нико ништа неће објаснити, пошто не деле сви твоје илузије и затрављености.


Sada tebe molim, da, tebe, Razmišljalice, da mi pojasniš podvučenu reč, i kako mi se uopšte dogodilo to, a da ja ni ne znam šta je to


urečen, opčaran, opčinjen, omagijan, omamljen, uklet, posednut


Тако каже Викшнери. ( Хтедох да поставим линк, али ми карикица не ради, т.ј. не оживљава везу. )
Прецизније, можда, онај који је помоћу травки зачаран. Неко му дао да попије некакав теј од чаробних трава, па сад види и оно што другима промиче.

razmisljam razmisljam 15:47 05.05.2018

Re: 300

kaolavanda
Razmišljalice, vidi kako sam opaka i naelektrisana i raspoložena za svađu i sve, samo da podržim ton bloga


Само напред. Увек је добро када се појави неко ко уме да се држи теме.
razmisljam razmisljam 15:55 05.05.2018

Re: 300

aureus

Али ајде кад су већ дошле - слажем се са Зили: не би требало да их растјерамо јер нам на Блогу В92 почесто недостају жене у коментарима, што је, признаћеш, врло необично пошто и жене користе компјутер.


Жена у коментарима имате почесто и више него што то лепо васпитање допушта ( Види под милфаче, пичоке, стеоне краве, недојебане..., не могу свега ни да се сетим. )
Е, стога можда нема довољно жена које би коментарисале иако умеју да користе компјутер макар за стварање правих женских брбљаоница. Не да им се да се ваљају у блату ако не морају.

Мислим, сори што је овај мој коментар овако смртно озбиљан, али баш си ме поткачио. Знам да си се шалио и све то, али сам ја морала коначно да кажем шта мислим о неким стварима које се дешавају на овом виртуелном окупљалишту.
Ништа лично, дакле. Твој коментар ми је само послужио као шлагворт.
aureus aureus 16:07 05.05.2018

Re: 300

razmisljam

Мислим, сори што је овај мој коментар овако смртно озбиљан, али баш си ме поткачио. Знам да си се шалио и све то, али сам ја морала коначно да кажем шта мислим о неким стварима које се дешавају на овом виртуелном окупљалишту.
Ништа лично, дакле. Твој коментар ми је само послужио као шлагворт.

Ma ne brini, znam da je moj komentar poslužio samo kao šlagvort.

Možda bi valjalo da su žene malo borbenije u javnosti. Nije ni muskalcima baš lako da izlaze na kraj sa svakojakim negativnim pojavama pa se trude.
razmisljam
Увек је добро када се појави неко ко уме да се држи теме.

Šta je ono tema? Pčelice izletnice?

razmisljam razmisljam 17:01 05.05.2018

Re: 300

aureus
Ma ne brini, znam da je moj komentar poslužio samo kao šlagvort.


Хвала на разумевању.

Možda bi valjalo da su žene malo borbenije u javnosti. Nije ni muskalcima baš lako da izlaze na kraj sa svakojakim negativnim pojavama pa se trude.


Не знам шта бих ти на ово рекла. Дотакао си једну сложену и широку тему за коју није довољан један коментар, ма колико био дугачак. А и добро би било сагледати је и са женске и са мушке стране.

Оно што смем да тврдим је да се и жене труде. Можда само користе суптилније и мање очигледне начине.
Нису само Амазонке борбене. И тиха вода брег рони, барем тако кажу...

razmisljam
Увек је добро када се појави неко ко уме да се држи теме.

Šta je ono tema? Pčelice izletnice?



Тако некако.
aureus aureus 17:44 05.05.2018

Re: 300

razmisljam

Амазонке



Izdrži, ženo, izdrži!

razmisljam

Šta je ono tema? Pčele izletnice?


Тако некако.

A koje tačno pčelice izletnice?

Stražarice?
Vodonoše?
Čistačice?
Polenarice?
Nektarice?



razmisljam razmisljam 21:27 05.05.2018

Re: 300

aureus

A koje tačno pčelice izletnice?

Stražarice?
Vodonoše?
Čistačice?
Polenarice?
Nektarice?


Право да ти кажем - појма немам. Морала бих да питам свог шурака који годинама пчелари и од кога сам научила да је пчеларство једна врло комплексна наука.

Мада, некако, делује да су све побројане подједнако важне за функционисање кошнице, тако да бих мирне душе могла да ти одговорим: све.
aureus aureus 21:40 05.05.2018

Re: 300

razmisljam

Мада, некако, делује да су све побројане подједнако важне за функционисање кошнице, тако да бих мирне душе могла да ти одговорим: све.

Нису ли те пчеле дивна бића?
Некад им се деси да падну на воду: крену да прелазе ријеку, а ријека широка, и онда пуф-пуф са поленом, хоће ли тај крај, и - бућ.

Зато ти кажем, Размишљалице, никад не прелази прешироку ријеку са превише полена у рукама.
razmisljam razmisljam 22:44 05.05.2018

Re: 300

aureus

Зато ти кажем, Размишљалице, никад не прелази прешироку ријеку са превише полена у рукама.


Нетражени савети добро дођу у истој мери колико и сваки други.
Али, бојим се да нису од сорте која се да запатити у глави саветопримаоца, јер:
- Шта он сад ту мени кад га ништа нисам питала?...

Него, која је права мера полена и када река постаје преширока?
c_h.arlie c_h.arlie 05:25 06.05.2018

Re: 300

razmisljam

...

Нетражени савети добро дођу у истој мери колико и сваки други.
...

Pa da.
aureus aureus 09:11 06.05.2018

Re: 300

razmisljam

Него, која је права мера полена и када река постаје преширока?

Сава је преширока, а Дунав поготово.
Не преко њих!
Односно, можеш преко, али мостом.

А за полен...хммм...пола ђачке торбе.
Можеш и у женску торбицу ако није крцата разним стварчицама.
kaolavanda kaolavanda 11:55 06.05.2018

Re: 300

Ja ne mogu nekoga da obožavam ukoliko ga dovoljno ne poznajem


Sve ti verujem. Moje iskustvo je suprotno. Obožavanje postoji dok ne upoznam nekoga. E, onda ide ili razočaranje ili samo bujanje obožavanja do... pa, do obožavanja i dalje

Kad je u pitanju obožavanje Razmišljalice, tu lepo ne razumem kako je moguće ne obožavati je, te to pitanje i ovde postavljam. Hvala na pažnji.
kaolavanda kaolavanda 12:00 06.05.2018

Re: 300

Можда су све те жене и дошле као пчеле излетнице привучене цвијетом?

Da, da, jesam/smo, samo što je pomenuti cvet, khm, Razmišljalica
kaolavanda kaolavanda 12:04 06.05.2018

Re: 300

помоћу травки зачаран

hoćeš da kažeš da je u onim mmmm...kandiranim korama pomorandži bilo i nekih travki?!
Sada se stvarno osećam zatravljeno, a to nije lepo od tebe, znaš

Увек је добро када се појави неко ко уме да се држи теме.
Molim da se još neko uhvati teme, ne mogu ja sama, slabašne su mi ruke
kaolavanda kaolavanda 12:13 06.05.2018

Re: 300

Мислим, сори што је овај мој коментар овако



Vidi ti ovo! Zapodene besan, nervozan, namćorast razgovor, sve nas zatravi, i sad sori?!!
Pa, ne ide to tako. Taman kad je trebalo da sevne neka teška reč, ono jedno fino, pristojno, obzirno, izvinjavajuće sori

Nema smisla, stvarno

Brzo Rea, dok još može blog da se izvuče sa ove stranputice u koju bezglavo srlja! Nemoćna sam sama, ovako nadrndana
kaolavanda kaolavanda 12:17 06.05.2018

Re: 300

- Шта он сад ту мени кад га ништа нисам питала?...

Tako je, curo!
aureus aureus 17:24 06.05.2018

Re: 300

kaolavanda
Мислим, сори што је овај мој коментар овако



Vidi ti ovo! Zapodene besan, nervozan, namćorast razgovor, sve nas zatravi, i sad sori?!!
Pa, ne ide to tako. Taman kad je trebalo da sevne neka teška reč, ono jedno fino, pristojno, obzirno, izvinjavajuće sori

Nema smisla, stvarno

Brzo Rea, dok još može blog da se izvuče sa ove stranputice u koju bezglavo srlja! Nemoćna sam sama, ovako nadrndana

Lavandice, budi fina djevuška. Nemoj da svađaš ljude.
Budi kul.
razmisljam razmisljam 19:04 06.05.2018

Re: 300

aureus

Сава је преширока, а Дунав поготово.
Не преко њих!
Односно, можеш преко, али мостом.


Ето ти га сад! А ја пливала од Медулина до Премантуре и назад, а ти мени ту Дунав и Сава... Пих!
Мада, не, не бих се усудила. Бар не сад. Којих пар десетина година ранује - без даљњег.
Покушала сам ја ономад да препливам и Бококоторски залив, ал' ме један домородац сустигао чамцОм и вратио ме на обалу. Још ме к томе и изгрдио на пасја кола, а немам појма зашто.

А за полен...хммм...пола ђачке торбе.
Можеш и у женску торбицу ако није крцата разним стварчицама.


Буди Бог с тобом, ко још носи ђачке торбе?!
То се сад зове ранчевима, а величине су толико разнолике да ми баш ни мало ниси помогао.
А што се женских торбица тиче... Моја старија заова је имала са собом увек неку коју смо сви звали дамском, а у коју је 'ладно смештала читаво печно пиле, или два млека и лебац, или већ нешто тог габарита, уз сијасет којечега што је иначе носила у њој.
Је л' да посуђујем од ње,а?
razmisljam razmisljam 19:05 06.05.2018

Re: 300

kaolavanda

hoćeš da kažeš da je u onim mmmm...kandiranim korama pomorandži bilo i nekih travki?!


Мхм...

Sada se stvarno osećam zatravljeno, a to nije lepo od tebe, znaš





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana