Mediji

Promocija knjige i portala “STOP MOBINGU!“

Filip Mladenović RSS / 14.05.2018. u 08:08

Svedočanstvo i uputstvo
Svedočanstvo i uputstvo
U sredu, 16. maja 2018, u 12 sati, u Medija centru na Terazijama br. 3 biće održana promocija knjige i portala "STOP MOBINGU!" novinara Filipa Mladenovića (https://stopmobingu.wordpress.com/).

Na promociji će govoriti Marija Vukasović, pravna savetnica NUNS-a, Slaviša Lekić, predsednik NUNS-a, inače autor pogovora za knjigu, i Filip Mladenović. Knjiga i portal "STOP MOBINGU!" osmišljeni su kao svedočanstvo i kao uputstvo za borbu protiv zlostavljanja na radu kako u medijima, tako i u svim drugim preduzećima, javnim ustanovama, privatnim firmama, bankama...

Svi zaposleni, bilo u stalnom radnom odnosu ili u honorarnom, mogu na portalu https://stopmobingu.wordpress.com/ pronaći korisne i praktične informacije za borbu protiv zlostavljanja na radu, odnosno za zaštitu elementarnih radnih i ljudskih prava sudskim putem.

Svedočanstvo o zlostavljanju na radu autora portala "STOP MOBINGU!", bivšeg novinara RTS/Radio Beograda 202 Filipa Mladenovića, prezentirano je kao niz SAVETA i konkretnih PRIMERA, koji na jasan i poučan način mogu pomoći svakome ko je izložen mobingu na svom radnom mestu. 

Takođe, na portalu "STOP MOBINGU!" prezentirani su važni linkovi do bitnih tekstova o zlostavljanju na radu, pre svega Zakon o sprečavanju zlostavljanja na radu i Zakon o radu, kao i besplatni pravni saveti i kontakt podaci.

I najzad, svi zainteresovani mogu kopirati gotov OBRAZAC Tužbe za mobing, u koji treba samo ubaciti neophodne podatke na osnovu uputstva, odštampati ga u 3 (tri) primerka, od kojih se 2 (dva), sa priloženim dokazima, predaju na šalteru nadležnog suda, dok se treći primerak sa pečatom prijema zadržava za sebe.

DOBRODOŠLI na promociju knjige i portala "STOP MOBINGU!" u sredu, 16. maja 2018, u Medija centru, tačno u podne!

P.S. Ko ne može da prisustvuje promociji u prilici je da prati livestream, odnosno direktan prenos preko sajta Medija centra: www.mc.rs

Atačmenti



Komentari (66)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

c_h.arlie c_h.arlie 12:01 14.05.2018

M'da !

Hoće li ova tvoja promocija imati ikakvog odjeka na one koji mobinguju ?
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:16 14.05.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
Hoće li ova tvoja promocija imati ikakvog odjeka na one koji mobinguju ?


"Protest je kada kažem da mi se nešto ne sviđa; otpor je kada uradim nešto da mi se to više ne ponavlja". Ulrike Majnhof, novinarka
c_h.arlie c_h.arlie 16:51 14.05.2018

Re: M'da !

Filip Mladenović
c_h.arlie
Hoće li ova tvoja promocija imati ikakvog odjeka na one koji mobinguju ?


"Protest je kada kažem da mi se nešto ne sviđa; otpor je kada uradim nešto da mi se to više ne ponavlja". Ulrike Majnhof, novinarka

E, do kukija --- našao si da citiraš teroristu.
Strašno !
principessa_etrusca principessa_etrusca 00:10 15.05.2018

Re: M'da !

Filip Mladenović
"Protest je kada kažem da mi se nešto ne sviđa; otpor je kada uradim nešto da mi se to više ne ponavlja". Ulrike Majnhof, novinarka


"Улрике Мајнхоф, новинарка" је као да кажеш "Адолф Хитлер, сликар".
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:08 15.05.2018

Re: M'da !

principessa_etrusca
Filip Mladenović
"Protest je kada kažem da mi se nešto ne sviđa; otpor je kada uradim nešto da mi se to više ne ponavlja". Ulrike Majnhof, novinarka


"Улрике Мајнхоф, новинарка" је као да кажеш "Адолф Хитлер, сликар".


Ovakav komentar potvrdjuje da se prema pomenutoj novinarki odnosite - teroristički.
A da ste malo bolje obavešteni saznali biste sledeće:

Godine 1976, 9. maja, straža u ćeliji štutgartskog zatvora pronašla je obešenu ULRIKE MAJNHOF, nemačku novinarku i jednu od lidera levičarske organizacije "Frakcija Crvene armije", poznatije kao "Bader-Majnhof".

Šezdesetih godina u Nemačkoj dolazi do ekstremne reakcije na nacističku prošlost. Mladi Nemci su se pitali zašto je generacija njihovih roditelja učestvovala u užasima nacizma. Kada su shvatili da su mnogi bivši nacisti i dalje deo sistema i policije koja napada njihove proteste, ponekad i smrtonosnom silom, mnogi su izgubili svaku veru u demokratski potencijal političkog poretka i okrenuli se oružanoj borbi da ga zbace.

Godine 1968. Andreas Bader i njegova devojka Gudrun Enslin podmetnuli su požar u kojem je do temelja izgorela robna kuća u Frankfurtu. Na zidu obližnje zgrade ostaviše grafit: "Bolje spaljivati robne kuće nego kupovati u njima". Bader je brzo pronađen i uhapšen. U zatvoru ostaje do 14. maja 1970. godine kada beži uz pomoć poznate novinarke Ulrike Majnhof koja je došla u zatvor pod izgovorom intervjua s Baderom za pisanje knjige o mladima na rubu društva. Oslobađanje Badera računa se kao njihova prva akcija i početak "Frakcije Crvene armije".

Novinarka Ulrike Majnhof je u to vreme pozitivno pisala o studentskim protestima istovremeno kritikujući ponašanje policije i šireći bunt. Zahvaljujući svojim kolumnama postaje prava novinarska zvezda. Po udruživanju sa Andreasom Baderom i ostalim istomišljenicima, Majnhofova sastavlja "Koncept gradske gerile", de fakto manifest "Frakcije", i iz mešavine marksističkih i anarhističkih teza ona stvara totalnog neprijatelja, te objavljuje ratno stanje "svinjskoj policijskoj državi".

Narednih godina njihova grupa odlazi u ilegalu, odakle u sledećem razdoblju izvodi pljačke banaka i bombaške napade. U tom crnom nizu ubijen je u Hamburgu glavni policijski komesar Hans Ekart; napadnut je glavni štab američke vojske u Frankfurtu; u Karlsrueu je eksplodirala bomba podmetnuta pod automobil sudije Volfganga Budenberga, eksplodiraju dva automobila bombe u glavnom štabu američke vojske u Hajdelbergu itd. Grupa postaje poznata pod medijskim nazivom "Bader-Majnhof", odnosno po prezimenima najpoznatijih članova.

Nemačka policija 1972. hapsi vodeće ljude "Bader-Majnhofa". Ulrike je prvo bila smeštena u zatvor u Kelnu odakle je prebačena u Štutgart u maju 1975. radi početka procesa protiv uhapšenih članova. Rano ujutro 9. maja 1976. straža u ćeliji pronalazi obešenu Ulrike Majnhof. Javljaju se sumnje da se nije radilo o samoubistvu, te se postavlja pitanje krivice policije i države. Šest dana kasnije, 15. maja 1976, organizovan je sprovod kada je došlo i do velikog protesta u Berlinu.

NAPOMENA: Novinari i publicisti danas teže tome da Ulrike Majnhof sve manje spominju u terorističkom, a sve više u ideološkom kontekstu.
gedza.73 gedza.73 22:17 15.05.2018

Re: M'da !

Filip Mladenović
Kada su shvatili da su mnogi bivši nacisti i dalje deo sistema i policije koja napada njihove proteste

Ovo jednostavno nije istina.

Filip Mladenović je više puta na blogu B 92 napisao da se Nemačka posle rata potpuno denacifikovala i suočila sa svojim zločinima.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:37 15.05.2018

Re: M'da !

gedza.73
Filip Mladenović
Kada su shvatili da su mnogi bivši nacisti i dalje deo sistema i policije koja napada njihove proteste

Ovo jednostavno nije istina.

Filip Mladenović je više puta na blogu B 92 napisao da se Nemačka posle rata potpuno denacifikovala i suočila sa svojim zločinima.


Grešite! Tvrdio sam da su i Srbiji, posle ratova devedesetih i rušenja zločinačkog režima Slobodana Miloševića, potrebni denacifikacija i demokratizacija, kao u Nemačkoj po okončanju II svetskog rata.
gedza.73 gedza.73 22:46 15.05.2018

Re: M'da !

Tvrdio sam da su i Srbiji, posle ratova devedesetih i rušenja zločinačkog režima Slobodana Miloševića, potrebni denacifikacija i demokratizacija, kao u Nemačkoj po okončanju II svetskog rata

a to. možda sam onda pogrešno razumeo Vašu preporuku da se u vojnim, policijskim i drugim državnim strukturama zadrže ljudi koji su činili zločine po ex-Yu i Vaše zalaganje da se Šešelju omogući ponovno učestvovanje u političkom životu Srbije kao i u Nemačkoj gde su 'mnogi bivši nacisti i dalje deo sistema i policije '
tyson tyson 23:26 15.05.2018

Re: M'da !

Filip Mladenović
principessa_etrusca
Filip Mladenović
"Protest je kada kažem da mi se nešto ne sviđa; otpor je kada uradim nešto da mi se to više ne ponavlja". Ulrike Majnhof, novinarka


"Улрике Мајнхоф, новинарка" је као да кажеш "Адолф Хитлер, сликар".


Ovakav komentar potvrdjuje da se prema pomenutoj novinarki odnosite - teroristički.
A da ste malo bolje obavešteni saznali biste sledeće:

Godine 1976, 9. maja, straža u ćeliji štutgartskog zatvora pronašla je obešenu ULRIKE MAJNHOF, nemačku novinarku i jednu od lidera levičarske organizacije "Frakcija Crvene armije", poznatije kao "Bader-Majnhof".

Šezdesetih godina u Nemačkoj dolazi do ekstremne reakcije na nacističku prošlost. Mladi Nemci su se pitali zašto je generacija njihovih roditelja učestvovala u užasima nacizma. Kada su shvatili da su mnogi bivši nacisti i dalje deo sistema i policije koja napada njihove proteste, ponekad i smrtonosnom silom, mnogi su izgubili svaku veru u demokratski potencijal političkog poretka i okrenuli se oružanoj borbi da ga zbace.

Godine 1968. Andreas Bader i njegova devojka Gudrun Enslin podmetnuli su požar u kojem je do temelja izgorela robna kuća u Frankfurtu. Na zidu obližnje zgrade ostaviše grafit: "Bolje spaljivati robne kuće nego kupovati u njima". Bader je brzo pronađen i uhapšen. U zatvoru ostaje do 14. maja 1970. godine kada beži uz pomoć poznate novinarke Ulrike Majnhof koja je došla u zatvor pod izgovorom intervjua s Baderom za pisanje knjige o mladima na rubu društva. Oslobađanje Badera računa se kao njihova prva akcija i početak "Frakcije Crvene armije".

Novinarka Ulrike Majnhof je u to vreme pozitivno pisala o studentskim protestima istovremeno kritikujući ponašanje policije i šireći bunt. Zahvaljujući svojim kolumnama postaje prava novinarska zvezda. Po udruživanju sa Andreasom Baderom i ostalim istomišljenicima, Majnhofova sastavlja "Koncept gradske gerile", de fakto manifest "Frakcije", i iz mešavine marksističkih i anarhističkih teza ona stvara totalnog neprijatelja, te objavljuje ratno stanje "svinjskoj policijskoj državi".

Narednih godina njihova grupa odlazi u ilegalu, odakle u sledećem razdoblju izvodi pljačke banaka i bombaške napade. U tom crnom nizu ubijen je u Hamburgu glavni policijski komesar Hans Ekart; napadnut je glavni štab američke vojske u Frankfurtu; u Karlsrueu je eksplodirala bomba podmetnuta pod automobil sudije Volfganga Budenberga, eksplodiraju dva automobila bombe u glavnom štabu američke vojske u Hajdelbergu itd. Grupa postaje poznata pod medijskim nazivom "Bader-Majnhof", odnosno po prezimenima najpoznatijih članova.

Nemačka policija 1972. hapsi vodeće ljude "Bader-Majnhofa". Ulrike je prvo bila smeštena u zatvor u Kelnu odakle je prebačena u Štutgart u maju 1975. radi početka procesa protiv uhapšenih članova. Rano ujutro 9. maja 1976. straža u ćeliji pronalazi obešenu Ulrike Majnhof. Javljaju se sumnje da se nije radilo o samoubistvu, te se postavlja pitanje krivice policije i države. Šest dana kasnije, 15. maja 1976, organizovan je sprovod kada je došlo i do velikog protesta u Berlinu.

NAPOMENA: Novinari i publicisti danas teže tome da Ulrike Majnhof sve manje spominju u terorističkom, a sve više u ideološkom kontekstu.

Čije su ovo reči? Ko je ovo napisao?


Filip Mladenović Filip Mladenović 00:54 16.05.2018

Re: M'da !

gedza.73
Tvrdio sam da su i Srbiji, posle ratova devedesetih i rušenja zločinačkog režima Slobodana Miloševića, potrebni denacifikacija i demokratizacija, kao u Nemačkoj po okončanju II svetskog rata

a to. možda sam onda pogrešno razumeo Vašu preporuku da se u vojnim, policijskim i drugim državnim strukturama zadrže ljudi koji su činili zločine po ex-Yu i Vaše zalaganje da se Šešelju omogući ponovno učestvovanje u političkom životu Srbije kao i u Nemačkoj gde su 'mnogi bivši nacisti i dalje deo sistema i policije '


Pa to se upravo desilo Srbiji! Zakon o lustraciji, koji je bio na snazi punih 10 godina (od 2003. do 2013.) uopšte NIJE PRIMENJEN!

Da je primenjen, većinu od sada prisutnih političara, ne bismo uopšte gledali, tj. ne bi se više bavili politikom!
gedza.73 gedza.73 12:34 16.05.2018

Re: M'da !

Zakon o lustraciji

Da je primenjen




i krećemo od početka.

zato što tajni dosijei nisu postali javni, da su postali javni saznao bi se deo istine o režimu...

tada komunistički funkcioneri ne bi bili na vlasti... pa ne bi mogli da prigrabe za sebe državnu imovinu...

državnu imovinu nisu mogli za džabe da dobiju da je postojao zakon o privatnom vlasništvu...

Komunizam ne bi postojao da je postojao zakon o privatnom vlasništvu...

ali onda mi ne bi živeli kao gospoda...


Zato nema zakona o lustraciji jer bi trebao i zakon o poreklu imovine a za koji đavo su se onda partijski funkcioneri borili... kad bi se tako lako predavale 'stečene' vile po Dedinju... mi bi bili normalnda država ne ovaj cirkus.
c_h.arlie c_h.arlie 13:44 16.05.2018

Re: M'da !

gedza.73
Zakon o lustraciji

Da je primenjen




i krećemo od početka.

zato što tajni dosijei nisu postali javni, da su postali javni saznao bi se deo istine o režimu...

tada komunistički funkcioneri ne bi bili na vlasti... pa ne bi mogli da prigrabe za sebe državnu imovinu...

državnu imovinu nisu mogli za džabe da dobiju da je postojao zakon o privatnom vlasništvu...

Komunizam ne bi postojao da je postojao zakon o privatnom vlasništvu...

ali onda mi ne bi živeli kao gospoda...


Zato nema zakona o lustraciji jer bi trebao i zakon o poreklu imovine a za koji đavo su se onda partijski funkcioneri borili... kad bi se tako lako predavale 'stečene' vile po Dedinju... mi bi bili normalnda država ne ovaj cirkus.

Gedžo, sve im diraj, samo im imovinu ne diraj !
Kakav si to čovek !?
Oni bi se odrekli i dragog (im) druga Tite, ali imovine zasnovane na otimačini - to ne mogu nikako.
Istina, oni su se za to (i) borili.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:22 16.05.2018

Re: M'da !

NAPOMENA: Novinari i publicisti danas teže tome da Ulrike Majnhof sve manje spominju u terorističkom, a sve više u ideološkom kontekstu.

Филипе, који новинари и који публицисти? Која је њихова оријентација? Да ли “циљ оправдава средство” важи селективно или увек? Да ли је оправдано атентирати неистомишљенике? Ти, извесно, мислиш да јесте. (Само тебе нико не сме да дира или случајно премести у другу канцеларију.)
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:39 16.05.2018

Re: M'da !

principessa_etrusca
NAPOMENA: Novinari i publicisti danas teže tome da Ulrike Majnhof sve manje spominju u terorističkom, a sve više u ideološkom kontekstu.

Филипе, који новинари и који публицисти? Која је њихова оријентација? Да ли “циљ оправдава средство” важи селективно или увек? Да ли је оправдано атентирати неистомишљенике? Ти, извесно, мислиш да јесте. (Само тебе нико не сме да дира или случајно премести у другу канцеларију.)


Da li je opravdano da zbog mobinga ljudi umiru od raka, vrše samoubistva, padaju u teške psihoze?

Da li je opravdano da se sprovodi mobingcid, da se stotine hiljada ljudskih bića pretvara u moderno roblje, da bi 10 ili 100 drugih ljudskih bića imali što duže jahte, 5 ili 8 kupatila u vilama i 30 ili 50 automobila u garaži!?

Da li je opravdano da deca od 10 ili 12 godina proizvode brendirane patike za bedne nadnice?

Da li je ovo što sam nabrojao terorizam? Državni terorizam?
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:02 16.05.2018

Re: M'da !

A da ste malo bolje obavešteni saznali biste sledeće:

Са Википедије:
The RAF has been held responsible for thirty-four deaths, including many secondary targets, such as chauffeurs and bodyguards, as well as many injuries throughout its almost thirty years of activity. (Although better-known, the RAF conducted fewer attacks than the Revolutionary Cells (Revolutionäre Zellen, RZ), which is held responsible for 296 bomb attacks, arson and other attacks between 1973 and 1995.)
bene_geserit bene_geserit 17:52 16.05.2018

Re: M'da !

Filip Mladenović
Ovakav komentar potvrdjuje da se prema pomenutoj novinarki odnosite - teroristički.
A da ste malo bolje obavešteni saznali biste sledeće: ...

Dakle teroristkinja i komunistički bandit. Mogao si to i kraće.
Nego, jel rekla da priznaje samo sud svoje partije?
Filip Mladenović Filip Mladenović 08:29 17.05.2018

Re: M'da !

Zašto, objektivnosti radi, u nastavku svojih komentara, niste naveli brojeve mrtvih i ranjenih od državnog terorizma!?

I zašto, objektivnosti radi, te brojeve, koji su u rangu miliona i miliona žrtava državnog terorizma, niste uporedili sa navedenim brojevima žrtava RAF-a!?
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:35 17.05.2018

Re: M'da !

Filip Mladenović
Zašto, objektivnosti radi, u nastavku svojih komentara, niste naveli brojeve mrtvih i ranjenih od državnog terorizma!?

I zašto, objektivnosti radi, te brojeve, koji su u rangu miliona i miliona žrtava državnog terorizma, niste uporedili sa navedenim brojevima žrtava RAF-a!?

Не разумем зашто ти, као следбеник Улрике Мајнхоф, уопште тражиш правду за себе на (државном) суду. Зашто не дигнеш у ваздух зграду суровог послодавца или макар не поставиш неку бомбу под кола?
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:51 17.05.2018

Re: M'da !

principessa_etrusca
Filip Mladenović
Zašto, objektivnosti radi, u nastavku svojih komentara, niste naveli brojeve mrtvih i ranjenih od državnog terorizma!?

I zašto, objektivnosti radi, te brojeve, koji su u rangu miliona i miliona žrtava državnog terorizma, niste uporedili sa navedenim brojevima žrtava RAF-a!?

Не разумем зашто ти, као следбеник Улрике Мајнхоф, уопште тражиш правду за себе на (државном) суду. Зашто не дигнеш у ваздух зграду суровог послодавца или макар не поставиш неку бомбу под кола?


Ja sam Vam postavio konkretno pitanje u vezi sa Vašim komentarom (uporedjenje broja žrtava RAF terorizma sa brojem žrtava državnog terorizma). Umesto odgovora, Vi insinuirate u vezi sa Ulrike Majnhof, koju sam ovde citirao kao novinarku, a ne kao teroristkinju.

Inače, protivnik sam svakog oblika nasilja, uključujući i terorizam.
c_h.arlie c_h.arlie 10:19 18.05.2018

Re: M'da !

Filip Mladenović
principessa_etrusca
Filip Mladenović
Zašto, objektivnosti radi, u nastavku svojih komentara, niste naveli brojeve mrtvih i ranjenih od državnog terorizma!?

I zašto, objektivnosti radi, te brojeve, koji su u rangu miliona i miliona žrtava državnog terorizma, niste uporedili sa navedenim brojevima žrtava RAF-a!?

Не разумем зашто ти, као следбеник Улрике Мајнхоф, уопште тражиш правду за себе на (државном) суду. Зашто не дигнеш у ваздух зграду суровог послодавца или макар не поставиш неку бомбу под кола?


Ja sam Vam postavio konkretno pitanje u vezi sa Vašim komentarom (uporedjenje broja žrtava RAF terorizma sa brojem žrtava državnog terorizma). Umesto odgovora, Vi insinuirate u vezi sa Ulrike Majnhof, koju sam ovde citirao kao novinarku, a ne kao teroristkinju.

Inače, protivnik sam svakog oblika nasilja, uključujući i terorizam.

Što bi logičari rekli ... pa ti bi mogao tako i Hitlera da citiraš kao slikara.
amika amika 12:18 14.05.2018

Честитам на књизи и конкретном ангажману

prezentirano je kao niz SAVETA i konkretnih PRIMERA, koji na jasan i poučan način mogu pomoći svakome ko je izložen mobingu na svom radnom mestu.

Takođe, na portalu "STOP MOBINGU!" prezentirani su važni linkovi do bitnih tekstova o zlostavljanju na radu, pre svega Zakon o sprečavanju zlostavljanja na radu i Zakon o radu, kao i besplatni pravni saveti i kontakt podaci.

I najzad, svi zainteresovani mogu kopirati gotov OBRAZAC Tužbe za mobing, u koji treba samo ubaciti neophodne podatke na osnovu uputstva, odštampati ga u 3 (tri) primerka,


Честитам на књизи и конкретном ангажману да се помогне у спречавању самовласти и помогну права запослених.
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:51 14.05.2018

Re: Честитам на књизи и конкретном ангажману

Hvala! U Srbiji se trenutno dogadja svojevrsni mobingcid!

Veliki broj medijskih radnica i radnika se tretira kao roblje.
Slično je sa velikim brojem radnica i radnika u fabrikama širom Srbije.
Pogledajte šta rade radnicama tekstilne fabrike u Smederevu!!!

Nije razlog za otkaze što su obustavile proizvodnju nego što su to iznele u javnost, preko Fejsbuka, pa je posle sve dospelo u medije. Postavljene su kamere u fabričkoj hali i snimali su ko je mobilnim telefonima slikao skup. Najviše njih u smederevskoj fabrici „Kajzen“ ima platu od 25.000 dinara, tek nekoliko, na pojedinim pozicijama, stignu do 32 ili 35 hiljada. Uslovi rada su daleko od normalnih, čak i za ovu vrstu industrije, nema klima uređaja, prašina od tekstila guši, na 280 žena samo je jedan ženski toalet sa dve klozetske šolje, a i bolje je tamo ne ići, i to se evidentira, koliko ste ostali, koliko puta ste išli… Norme su enormne, teško ih je ispuniti bez padanja na nos od posla.

Da sve bude gore, zaposleni u „Kajzenu“ nisu imali sindikalnu organizaciju koja bi štitila njihove interese, jer poslodavac nije dozvoljavao ma kakvo organizovanje.
aureus aureus 13:41 14.05.2018

Re: Честитам на књизи и конкретном ангажману

Bravo za našeg blogerskog kolegu Filipa koji se bori, koliko može, protiv stvari koje ne valjaju u njegovoj zemlji.

I koji sad Višem sudu u Beogradu piše prigovore zbog nezakonitog kašnjenja u donošenju presude u predmetu P1-105/16. U prigovorima Filip navodi da predmetni sudija Mirjana Grujičić ponovo odugovlači sudski proces, ovog puta neblagovremenim donošenjem odluke i njenom ekspedicijom.
anonymous anonymous 13:47 14.05.2018

Re: Честитам на књизи и конкретном ангажману

aureus
Bravo za našeg blogerskog kolegu Filipa koji se bori, koliko može, protiv stvari koje ne valjaju u njegovoj zemlji.

I koji sad Višem sudu u Beogradu piše prigovore zbog nezakonitog kašnjenja u donošenju presude u predmetu P1-105/16. U prigovorima Filip navodi da predmetni sudija Mirjana Grujičić ponovo odugovlači sudski proces, ovog puta neblagovremenim donošenjem odluke i njenom ekspedicijom.


Kad ćeš ti da uradiš nešto tako .....u tvojoj zemlji ?


aureus aureus 14:25 14.05.2018

Re: Честитам на књизи и конкретном ангажману

anonymous

Kad ćeš ti da uradiš nešto tako .....u tvojoj zemlji ?

Анонимусе!
Теби се, након што си фино одспавао, канда вратила енергија.
narcis narcis 14:28 14.05.2018

Re: Честитам на књизи и конкретном ангажману

anonymous
aureus
Bravo za našeg blogerskog kolegu Filipa koji se bori, koliko može, protiv stvari koje ne valjaju u njegovoj zemlji.

I koji sad Višem sudu u Beogradu piše prigovore zbog nezakonitog kašnjenja u donošenju presude u predmetu P1-105/16. U prigovorima Filip navodi da predmetni sudija Mirjana Grujičić ponovo odugovlači sudski proces, ovog puta neblagovremenim donošenjem odluke i njenom ekspedicijom.


Kad ćeš ti da uradiš nešto tako .....u tvojoj zemlji ?



a kad ćeš ti sa uradiš tako nešto, u tvojoj svesti bar? kad si već nesposoban za drugo sem da se podsmevaš drugima koji nešto rade.
ti si sramota za ceo Anonimus pokret, mada nije jasno sa kojim moralnim pravom sebe nazivaš anonimusom.
aureus aureus 14:40 14.05.2018

Re: Честитам на књизи и конкретном ангажману

narcis

a kad ćeš ti sa uradiš tako nešto, u tvojoj svesti bar? kad si već nesposoban za drugo sem da se podsmevaš drugima koji nešto rade.
ti si sramota za ceo Anonimus pokret, mada nije jasno sa kojim moralnim pravom sebe nazivaš anonimusom.

Ово је добро примјећено.
Али пошто у сваком житу има кукоља...

Осим тога, можда ми превише благонаклоно гледамо на те "анонимусе". Ко зна каквих ту све ликова има.
Претпостављам да бисмо више сазнали кад би коначно био завршен и објављен дуго најављивани текст "Како (п)остати Анонимус". Можда је довољно ставити одговарајућу иконицу.
anonymous anonymous 14:41 14.05.2018

Re: Честитам на књизи и конкретном ангажману

aureus
anonymous

Kad ćeš ti da uradiš nešto tako .....u tvojoj zemlji ?

Анонимусе!
Теби се, након што си фино одспавао, канда вратила енергија.




Čuvajmo Izrael.



70 godina.

aureus aureus 14:45 14.05.2018

Re: Честитам на књизи и конкретном ангажману

anonymous
Čuvajmo Izrael.

Чувајмо.
Али немојмо му све гледати кроз прсте.
bene_geserit bene_geserit 04:08 17.05.2018

Re: Честитам на књизи и конкретном ангажману

aureus
можда ми превише благонаклоно гледамо на те "анонимусе". Ко зна каквих ту све ликова има.
Претпостављам да бисмо више сазнали кад би коначно био завршен и објављен дуго најављивани текст "Како (п)остати Анонимус". Можда је довољно ставити одговарајућу иконицу.


anonymous anonymous 14:06 14.05.2018

Filipe, Filipe,.....

...koji si ti lik....

Ne dao bog da neko krene tvojim putem....

Pa što ne uze advokata ?

I kako se sve završi ....

Dobi li koleginica čokoladu ?

O " svedokinji " i " sudijki " se izjasnila SANU.

Detaljnije o svemu


Usput


Nalazim neke sličnosti između bombardovanja SAD-a nevinih širom sveta i tvog suđenja.

Ni kod njih, a rekao bih ni kod tebe - završetak i cilj preduzetih aktivnosti nije pobeda / uspeh u sporu.

Kod njih je to jednostavno ....demonstracija moći, a kod tebe ...nemoći / žrtve.

Bez volje za promenom svog statusa.




Filip Mladenović Filip Mladenović 14:14 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

anonymous
...koji si ti lik....

Ne dao bog da neko krene tvojim putem....

Pa što ne uze advokata ?

I kako se sve završi ....

Dobi li koleginica čokoladu.


Imao sam advokaticu Krunu Savović, u sklopu besplatne pravne pomoći NUNS-a.

Ona je sjajna, sposobna, obrazovana advokatica i dugujem joj veliku zahvalnost.

Čokolada je već spremna, ali nema još uvek presude!!!

Ovo je moguće samo u Srbiji: da bezobrazno, nakon protivzakonitog odugovlačenja sudskog procesa i upozorenja Apelacionog suda da se to više ne čini, sudijka Mirjana Grujičić sada ne donosi rešenje, iako je zaključno ročište održano još 8. marta 2018!!

A možda se presuda ne piše u njenom kabinetu, pa zato toliko kasni!?
anonymous anonymous 14:27 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

Imao sam advokaticu Krunu Savović, u sklopu besplatne pravne pomoći NUNS-a.


Ako sam dobro razumeo - tokom postupka nisi imao advokata.

Zastupao si tužbu ti lično.

Ili možda grešim ?
aureus aureus 14:29 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

Filip Mladenović

Čokolada je već spremna, ali nema još uvek presude!!!

Ovo je moguće samo u Srbiji: da bezobrazno, nakon protivzakonitog odugovlačenja sudskog procesa i upozorenja Apelacionog suda da se to više ne čini, sudijka Mirjana Grujičić sada ne donosi rešenje, iako je zaključno ročište održano još 8. marta 2018!!

A možda se presuda ne piše u njenom kabinetu, pa zato toliko kasni!?

Је ли чујеш, Анонимусе, да пресуде још нема иако је прошао рок од 30 дана?
Лоше правосуђе.

Ем мобинг ем лоше правосуђе.
anonymous anonymous 14:35 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

aureus
Filip Mladenović

Čokolada je već spremna, ali nema još uvek presude!!!

Ovo je moguće samo u Srbiji: da bezobrazno, nakon protivzakonitog odugovlačenja sudskog procesa i upozorenja Apelacionog suda da se to više ne čini, sudijka Mirjana Grujičić sada ne donosi rešenje, iako je zaključno ročište održano još 8. marta 2018!!

A možda se presuda ne piše u njenom kabinetu, pa zato toliko kasni!?

Је ли чујеш, Анонимусе, да пресуде још нема иако је прошао рок од 30 дана?
Лоше правосуђе.

Ем мобинг ем лоше правосуђе.


Ovo drugo je činjenica, za prvo nisam siguran.


Nego,.... veži kera koji kevće kada ti ulazim u dvorište .


I reci mi šta misliš o ovom testu koji rade sve buduće sudije ....

Nije li to korak napred- ukoliko ne bude zloupotreba ?
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:39 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

anonymous
Imao sam advokaticu Krunu Savović, u sklopu besplatne pravne pomoći NUNS-a.


Ako sam dobro razumeo - tokom postupka nisi imao advokata.

Zastupao si tužbu ti lično.

Ili možda grešim ?


Kao što piše na portalu "STOP MOBINGU!, advokatica Kruna Savović mi je puno pomogla uoči i tokom sastavljanja tužbe i prikupljanja dokaza.

A što se samih ročišta tiče, na njima nisam imao advokata, što se pokazalo kao bolje rešenje!
anonymous anonymous 14:42 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....


A što se samih ročišta tiče, na njima nisam imao advokata, što se pokazalo kao bolje rešenje!



Kao neko ko se bavi profesionalno predmetnim poslom - moram da ti kažem - da mnogo grešiš.

Usput


Ako se ne varam vrednost spora je 750.000,00 din.

Koliku taksu si platio ?
aureus aureus 14:56 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

Како је правилно: пресуда је донесена или пресуда је донета (донијета)?
anonymous anonymous 14:57 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

aureus
Како је правилно: пресуда је донесена или пресуда је донета (донијета)?


Pravilno je - još uvek nije presuđeno.



...ne znam kako je pravilno .....u tvojoj zemlji ?
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:01 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

anonymous

A što se samih ročišta tiče, na njima nisam imao advokata, što se pokazalo kao bolje rešenje!



Kao neko ko se bavi profesionalno predmetnim poslom - moram da ti kažem - da mnogo grešiš.

Usput


Ako se ne varam vrednost spora je 750.000,00 din.

Koliku taksu si platio ?


Rizikovao sam... i uspeo.
Nisam platio taksu jer sam oslobodjen plaćanja iste kao nezaposlena osoba bez imovine.
aureus aureus 15:05 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

anonymous

Pravilno je - još uvek nije presuđeno.

То није правилно јер је прошао законски рок.
Није правилно, то је срамота.
anonymous anonymous 16:04 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

aureus
anonymous

Pravilno je - još uvek nije presuđeno.

То није правилно јер је прошао законски рок.
Није правилно, то је срамота.


Jel govoriš o situaciji u njegovoj ili tvojoj zemlji ?
aureus aureus 16:39 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

anonymous
aureus

То није правилно јер је прошао законски рок.
Није правилно, то је срамота.


Jel govoriš o situaciji u njegovoj ili tvojoj zemlji ?

O kojoj god zemlji da govorimo, sa tobom, kao učesnikom diskusije, završićemo pričajući o - Americi.
anonymous
Nalazim neke sličnosti između bombardovanja SAD-a nevinih širom sveta i tvog suđenja.
anonymous anonymous 16:47 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

aureus
anonymous
aureus

То није правилно јер је прошао законски рок.
Није правилно, то је срамота.


Jel govoriš o situaciji u njegovoj ili tvojoj zemlji ?

O kojoj god zemlji da govorimo, sa tobom, kao učesnikom diskusije, završićemo pričajući o - Americi.
anonymous
Nalazim neke sličnosti između bombardovanja SAD-a nevinih širom sveta i tvog suđenja.


Ma ne.




SAD: Senat odobrio zakon za obnovu prisluškivanja


Američki Senat je odobrio zakon o ponovnom odobrenju operacija prisluškivanja stranih državnjana u inostranstvu, koje sprovode pojedine američke obaveštajne agencije



aureus aureus 16:59 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

anonymous
SAD: Senat odobrio zakon za obnovu prisluškivanja


Američki Senat je odobrio zakon o ponovnom odobrenju operacija prisluškivanja stranih državnjana u inostranstvu, koje sprovode pojedine američke obaveštajne agencije

Ovo mi se nimalo ne dopada.
I kako da se čovjek zaštiti od vragova?
Kako da ostane anoniman, recimo, na internetu?
anonymous anonymous 17:06 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

aureus
anonymous
SAD: Senat odobrio zakon za obnovu prisluškivanja


Američki Senat je odobrio zakon o ponovnom odobrenju operacija prisluškivanja stranih državnjana u inostranstvu, koje sprovode pojedine američke obaveštajne agencije

Ovo mi se nimalo ne dopada.
I kako da se čovjek zaštiti od vragova?
Kako da ostane anoniman, recimo, na internetu?


Približavaš se odgovoru - temi od koje sam odustao.

Zato ću ti dati još jedan orjentir.

Postavka izložbe u Muzeju savremene umetnosti u Valensiji.

Svet kao zatvor

aureus aureus 17:13 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

anonymous
Približavaš se odgovoru - temi od koje sam odustao.

Reći ću ti samo jednu stvar, Anonimouse.

1. Nemoj baš u svemu potpuno vjerovati Amerikancima.
anonymous anonymous 17:23 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

aureus
anonymous
Približavaš se odgovoru - temi od koje sam odustao.

Reći ću ti samo jednu stvar, Anonimouse.

1. Nemoj baš u svemu potpuno vjerovati Amerikancima.



Ne znam šta je pod 2,ili 3....


...ali link na koji sam te uputio vodi do izložbe na kojoj je 26 umetnika svojim radovima ukazalo na problematiku kojom se i ja bavim.

Da li to ima veze sa Amerima ...ili i sa još nekima ....?

U svakom slučaju ako misliš da sam ja jedan usamljeni lunatik, ....

.....čini mi se da nas ima više.
c_h.arlie c_h.arlie 18:41 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

anonymous
aureus
anonymous
Približavaš se odgovoru - temi od koje sam odustao.

Reći ću ti samo jednu stvar, Anonimouse.

1. Nemoj baš u svemu potpuno vjerovati Amerikancima.



Ne znam šta je pod 2,ili 3....


...ali link na koji sam te uputio vodi do izložbe na kojoj je 26 umetnika svojim radovima ukazalo na problematiku kojom se i ja bavim.

Da li to ima veze sa Amerima ...ili i sa još nekima ....?

U svakom slučaju ako misliš da sam ja jedan usamljeni lunatik, ....

.....čini mi se da nas ima više.

Bavi se i Milan Novković !
Ja se ne bavim, jer - ja znam !
I jebe mi se !
aureus aureus 19:53 14.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

anonymous

U svakom slučaju ako misliš da sam ja jedan usamljeni lunatik, ....

.....čini mi se da nas ima više.

Мени се чини да си вријеме за одмор које си провео у Шпанији утрошио на посјећивање одређених изложби.
Вјероватно је то било кад си се враћао из Марока.
А сигурно је добро ако си видио Калатраву.

Кад смо већ код Калатраве, црногорска полиција је ухапсила неколико типова који су из Албаније на леђима преносили стотинак килограма траве. Не би то било богзна колико кажњиво да није у питању врста траве коју поједини шашавци воле да пуше а чији узгој ни у Албанији ни у Црној Гори није потпуно дозвољен чак ни за личну упорабу. А исто тако ни трговина.
Видјећемо хоће ли трава бити уништена у складу са прописима.
bene_geserit bene_geserit 04:06 17.05.2018

Re: Filipe, Filipe,.....

Filip Mladenović
Rizikovao sam... i uspeo.
Nisam platio taksu jer sam oslobodjen plaćanja iste kao nezaposlena osoba bez imovine.

Čestitam, to je ozbiljan uspeh.
U tim godinama biti Ninja (no income, no job, no assets) tj. ninđa, to nije lako postići, jel si jos uvek kod roditelja na gajbi?
principessa_etrusca principessa_etrusca 00:38 15.05.2018

Мобинг?

Оно што на сајту наводиш као елементе мобинга у твом случају (премештање из једне канцеларије у другу, смањење хонорара и смањење обима емисије на којој си радио), све спада у прерoгативе послодавца/власника медија.
Filip Mladenović Filip Mladenović 01:27 15.05.2018

Re: Мобинг?

principessa_etrusca
Оно што на сајту наводиш као елементе мобинга у твом случају (премештање из једне канцеларије у другу, смањење хонорара и смањење обима емисије на којој си радио), све спада у прерпгативе послодавца/вланика медија.


Naravno, ako se sve to radi sa obrazloženjem, sa razlogom i sa zakonskim pokrićem!

U slučaju premeštanja, niti obrazloženja niti razloga, jer je jedan sto u kancelariji 120 ostao neiskorišćen, tj. nezauzet.

U slučaju smanjenja honorara, i to ne za 10 ili za 20%, već za 50 odsto, niti obrazloženja niti razloga, jer su u pitanju ISTE radne obaveze.

U slučaju satirične emisije "Mućni glavom", takodje niti obrazloženja niti razloga, jer je emisija bila slušana, sponzorisana, a i relevantna: ispunjavala je programske kriterijume jednog javnog medijskog servisa - praćenje aktivnosti naših satiričara.
Posebna mobing priča je to što je skraćena emisija "Mućni glavom", u vidu rubrike od 10 minuta, uvrštena u emisiju "Prosto k'o pasulj", koja se bavila receptima i sitnim popravkama po kući.

I najzad, poslodavac nije postupio u skladu sa obavezujućim odredbama Zakona o sprečavanju zlostavljanja na radu: nije doneo nikakav zaključak povodom mog obrazloženog zahteva, da bi me zatim i protivzakonito otpustio, iako dok traje postupak to nije moguće učiniti!
c_h.arlie c_h.arlie 05:00 15.05.2018

Re: Мобинг?

Filip Mladenović
principessa_etrusca
Оно што на сајту наводиш као елементе мобинга у твом случају (премештање из једне канцеларије у другу, смањење хонорара и смањење обима емисије на којој си радио), све спада у прерпгативе послодавца/вланика медија.


Naravno, ako se sve to radi sa obrazloženjem, sa razlogom i sa zakonskim pokrićem!

U slučaju premeštanja, niti obrazloženja niti razloga, jer je jedan sto u kancelariji 120 ostao neiskorišćen, tj. nezauzet.

U slučaju smanjenja honorara, i to ne za 10 ili za 20%, već za 50 odsto, niti obrazloženja niti razloga, jer su u pitanju ISTE radne obaveze.

U slučaju satirične emisije "Mućni glavom", takodje niti obrazloženja niti razloga, jer je emisija bila slušana, sponzorisana, a i relevantna: ispunjavala je programske kriterijume jednog javnog medijskog servisa - praćenje aktivnosti naših satiričara.
Posebna mobing priča je to što je skraćena emisija "Mućni glavom", u vidu rubrike od 10 minuta, uvrštena u emisiju "Prosto k'o pasulj", koja se bavila receptima i sitnim popravkama po kući.

I najzad, poslodavac nije postupio u skladu sa obavezujućim odredbama Zakona o sprečavanju zlostavljanja na radu: nije doneo nikakav zaključak povodom mog obrazloženog zahteva, da bi me zatim i protivzakonito otpustio, iako dok traje postupak to nije moguće učiniti!

Ja sam jednom (greškom) slušao deo te emisije.
Za mene bi bilo prihvatljivo kompromisno rešenje ... da ti daju sto posto veću platu i celu kancelariju 120, samo da se ta emisija ukine.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:01 15.05.2018

Re: Мобинг?

Hvala na komplimentima!
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:04 17.05.2018

Re: Мобинг?

Naravno, ako se sve to radi sa obrazloženjem, sa razlogom i sa zakonskim pokrićem!

U slučaju premeštanja, niti obrazloženja niti razloga, jer je jedan sto u kancelariji 120 ostao neiskorišćen, tj. nezauzet.

U slučaju smanjenja honorara, i to ne za 10 ili za 20%, već za 50 odsto, niti obrazloženja niti razloga, jer su u pitanju ISTE radne obaveze.


Тешко да запослени увек може да процени све разлоге који руководе послодавца, нити ти разлози уопште морају бити свима обелодањени. Ти ипак ниси радио у социјалистичком самоуправном предузећу.

Него, овде говориш о "хонорару". Да си био запослен, твоја примања би се звала "плата". Да ли си био запослен или си био спољни сарадник?
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:35 18.05.2018

Re: Мобинг?

Svih 20 godina, dakle polovinu novinarske karijere, proveo sam u 3 redakcije Radio Beograda
kao honorarac.
Više puta sam zahtevao da budem primljen u stalni radni odnos, ali uzalud.
Gledao sam kako neki drugi honorarci posle 6 meseci ili 2 godine angažmana prelaze u stalni radni odnos, a moja malenkost ni posle 5, 8 ili 10 godina rada u Radio Beogradu to nije mogla.
Inače, prema Zakonu o sprečavanju zlostavljanja na radu, svi radno angažovani, čak i volonteri, mogu da podnesu tužbu zbog mobinga.

anonymous anonymous 11:33 19.05.2018

Re: Мобинг?

Filip Mladenović
Svih 20 godina, dakle polovinu novinarske karijere, proveo sam u 3 redakcije Radio Beograda
kao honorarac.
Više puta sam zahtevao da budem primljen u stalni radni odnos, ali uzalud.
Gledao sam kako neki drugi honorarci posle 6 meseci ili 2 godine angažmana prelaze u stalni radni odnos, a moja malenkost ni posle 5, 8 ili 10 godina rada u Radio Beogradu to nije mogla.
Inače, prema Zakonu o sprečavanju zlostavljanja na radu, svi radno angažovani, čak i volonteri, mogu da podnesu tužbu zbog mobinga.



Šta imaš od čkole ?


Filip Mladenović Filip Mladenović 18:07 19.05.2018

Re: Мобинг?

Osnovna škola "Žikica Jovanović Španac" u Novom Beogradu, IX beogradska gimnazija, Ekonomski fakultet u Beogradu, Fakultet dramskih umetnosti u Beogradu - Magistar teatrologije...
Detalji: filipmladenovic.wordpress.com/about
bene_geserit bene_geserit 23:28 19.05.2018

Re: Мобинг?

Zaboravio si da napišeš koje si obdanište završio. Usput FDU nije škola nego zajebancija.

Nego jedno pitanje - odakle stiže ta želja ka komunističkoj revoluciji, ono uobičajeno tj. zavist prema ljudima koji su u životu nešto uradili, ili sa nekog drugog mesta?
tyson tyson 08:47 20.05.2018

Re: Мобинг?

anonymous
Filip Mladenović
Svih 20 godina, dakle polovinu novinarske karijere, proveo sam u 3 redakcije Radio Beograda
kao honorarac.
Više puta sam zahtevao da budem primljen u stalni radni odnos, ali uzalud.
Gledao sam kako neki drugi honorarci posle 6 meseci ili 2 godine angažmana prelaze u stalni radni odnos, a moja malenkost ni posle 5, 8 ili 10 godina rada u Radio Beogradu to nije mogla.
Inače, prema Zakonu o sprečavanju zlostavljanja na radu, svi radno angažovani, čak i volonteri, mogu da podnesu tužbu zbog mobinga.


Šta imaš od čkole ?

A što ti je to bitno...?


principessa_etrusca principessa_etrusca 12:38 20.05.2018

Re: Мобинг?

Filip Mladenović
Inače, prema Zakonu o sprečavanju zlostavljanja na radu, svi radno angažovani, čak i volonteri, mogu da podnesu tužbu zbog mobinga.

Наравно да нико никог не сме да злоставља, али питање је шта ко подразумева под мобингом. Ја заиста не видим како хонорарни сарадник има загарантован ангажман, како полаже право на једну одређену канцеларију или како нека емисаја има гарантовано постојање за сва времена. Шта је о томе писало у уговору који си потписао са послодавцем?
anonymous anonymous 15:38 20.05.2018

Re: Мобинг?

tyson
anonymous
Filip Mladenović

Inače, prema Zakonu o sprečavanju zlostavljanja na radu, svi radno angažovani, čak i volonteri, mogu da podnesu tužbu zbog mobinga.


Šta imaš od čkole ?

A što ti je to bitno...?


Nije meni bitno .....nego njemu.

Da bi odbranio svoj status .


A zašto ti misliš ...da to nije bitno ?




anonymous anonymous 15:41 20.05.2018

Re: Мобинг?

bene_geserit
Zaboravio si da napišeš koje si obdanište završio. Usput FDU nije škola nego zajebancija.

Nego jedno pitanje - odakle stiže ta želja ka komunističkoj revoluciji, ono uobičajeno tj. zavist prema ljudima koji su u životu nešto uradili, ili sa nekog drugog mesta?


Ne znam zašto ....ali imam utisak da se provaljuješ sa nepoznavanjem " leve ideologije" ....i divinizaciojom " desne " .
bene_geserit bene_geserit 19:47 20.05.2018

Re: Мобинг?

"Divinizuje" - nešto me žulja ova "čista" srpska reč. Ne sećam se da su je koristili pre 20-30 godina, ali možda se i varam. Uostalom jezik je živa stvar podlozna promenama.

Nego levica, desnica, a i pohlepa, zavist, niti sam ja previše desno, niti je ovo bilo o tome, već o Filipu.
Čovek "divinizuje" teroristkinju samo zato što mu je ideološki bliska.
Tako da sam zaključio, zajebi ti to tretiranje Filipa kao blogovske bezazlene lude, ko god se zalaže za komunizam nije bezazlen.
anonymous anonymous 22:28 20.05.2018

Re: Мобинг?

bene_geserit
"Divinizuje" - nešto me žulja ova "čista" srpska reč. Ne sećam se da su je koristili pre 20-30 godina, ali možda se i varam. Uostalom jezik je živa stvar podlozna promenama.

Nego levica, desnica, a i pohlepa, zavist, niti sam ja previše desno, niti je ovo bilo o tome, već o Filipu.
Čovek "divinizuje" teroristkinju samo zato što mu je ideološki bliska.
Tako da sam zaključio, zajebi ti to tretiranje Filipa kao blogovske bezazlene lude, ko god se zalaže za komunizam nije bezazlen.


A da li bi na isti način reagovao da je citirao Robespjera ili Napoleona ...da ne pominjem Če Gevaru ...?

Antonio Negri ?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana