Film| Muzika| Na današnji dan| Nostalgija| Reč i slika

Dan mladosti

tasadebeli RSS / 25.05.2018. u 06:22

 

1985-back.jpg

 

 

 

Срећан рођендан свима који Га и данас славе! *


Посвета (што би рекао Шарски, cohort effect):

Елојееее, врати сеееее...

Много ми је досадно да се дописујем са овим недуховитим и једносмерним Титовим пионирима на Блогу Б92.

Ти нам фалиш у екипи јер једино са тобом (поред korisnickoime3, vcucka, urbane gerile, vrapca, lionsgate, naska и freehanda) пристајем да на Блогу Б92 размењујем пионирске мараме, па да видимо коме чија најлепше стоји. Кад то будемо утврдили, гласањем као на Евровизији, тај ће онда да носи штафету данас. Остали ће да трче у пратњи штафете...

И, наравно, сви заједно после правац стадион ЈНА на слет! 

 

 

2106188-tan2015-5-25-11833590-0.jpg

 

maxresdefault.jpg

 

kuca-cvijeca-tito007.jpg

 

Dan-mladosti-4-670x447.jpg

 

dan-mladosti-u-kuci-cvijeca-tito-je-bio-cuvena-faca-2015003.jpg

 

666539_dan-mladosti-tito-kuca-cveca_sq-s.jpg

 

pionirke-dan-mladosti_1337903423.jpg

 

Komunajzer.jpg

 

 

 _____________________________________________________________________________ 

 

*- Novi izborni predmeti zvaće se jezik, mediji i kultura; pojedinac, grupa i društvo;

 

 



Komentari (156)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 19:45 28.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

E da, sinoć naletim na serijal na

ima i dokumentarac o Sevrnoj Koreji na RTS.
Zanimljivo da se pogleda, mada dosta toga izrečenog ima da se pročita i u komentarima na blogu. Skoro ista retorika i opravdanja.

'Mi štitimo naš socijalizam od imperijalizma'
'Ovako iskazujemo svu zahvalnost našim vođama'
'Bez jake vojske imperijalisti bi nas uništili'
'Jaka vojska štiti partiju i vođe'
'Naše vođe su cenjene svuda u svetu'

Sve uređeno, čisto, ljudi blago osmehnuti...


prosto te u'vati neka jeza u stomaku kad posmatraš sa strane
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:55 28.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

prosto te u'vati neka jeza u stomaku kad posmatraš sa strane


Što, super ljudima, zadovoljni, vole kad ih neko mamuza.
gedza.73 gedza.73 20:43 28.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Što, super ljudima, zadovoljni, vole kad ih neko mamuza.


Deluje kao da neko voli da mamuza i priča mamuzanom kako je lep ovaj svet.

Sirotog Gavrila opljune svako bar jednom (često ne bez razloga). Te braniš Pičkoustog, te prodo si se za sendvič, za radno mesto... a jel onaj tvoj radikal i zločinac i dalje izvlači decu iz smetova?

i samo par koraka dalje 'nemoj da mi vređaš Ćopavog, za njegovo vreme sam živeo k'o čovek a sad partijska bagra dobija radna mesta, svi smo bili jednaki, naravno da je Cuko spasio Ćopu, on se i u austrougarskoj vojsci borio za nas...'

Kad kažeš da ne valja takav sistem, da nisu svi bili 'jednaki' (neki jesu kao i uvek) ide 'šta ti znaš nedonošče, ti ćeš meni da pričaš'.

Brate sistem je loš, neodrživ, šupalj i bušan, svako može da se koristi njim ako ima dovoljno potplaćenih poslušnika.

'Ljotićevcu, fašisto, bagro... joj samo da nam se On vrati... sve bi vas On pohapsio i sredio'

Ne zna čovek dal da se smeje ili da plače.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:09 28.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Ne zna čovek dal da se smeje ili da plače.


Da, baš tako, ne znaš šta da misliš.

Nije u redu analizirati nečiju ličnost, ali nemeće se pitanje kakva je to pamet koja sad na sva zvona udara na ma i najmanje kršenje nekog sitnog crevca od slobode i demokratije, a istovremeno hvali ono vreme kad je sloboda bila apsolutno ukinuta.

Polsedica čega je to, otkud tolika nesposobnost da se vidi očigledno?
gedza.73 gedza.73 21:22 28.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Polsedica čega je to, otkud tolika nesposobnost da se vidi očigledno?


izgleda da su se neki lični razlozi uklapali sa navodnim 'višim dobrom' ili porodičnom istorijom (koja je po običaju ili u delovima prećutana ili preuveličana).

Nije u redu analizirati nečiju ličnost, ali nemeće se pitanje kakva je to pamet koja sad na sva zvona udara na ma i najmanje kršenje nekog sitnog crevca od slobode i demokratije, a istovremeno hvali ono vreme kad je sloboda bila apsolutno ukinuta.


Radili su istraživanja po Istočnoj Nemačkoj. Kad su, posle ujedinjenja, pregledali poslovne knjige ispalo je da industrija, koja je propagandom bila jača sama nego cela zapadnoevropska, ne vredi ništa.

Em ne vredi em tehnološki zaostala i pred kolapsom (kako neko reče k'o toster i svemirska stanica).

Fora je što stariji DDR Nemci žale za tim vremenom 'sigurnosti' i 'spokoja'. Stokholmski sindrom, alkoholni delirijum, bem li ga šta je.

sličan slučaj kao kod nas

vest sa B92
rezultati izbora u Nemačkoj analiziraju demografski može se videti jasna podeljenost između nekadašnje Zapadne i Istočne Nemačke, piše BBC

Kako navode, to se najbolje vidi po rezultatima antiimigracione i desničarske stranke Alternative za Nemačku (AfD).

Oni su na teritoriji nekadašnje Zapadne Nemačke osvojili 11% glasova, a na Istoku zemlje čak 21,5 procenata

veliki uspeh u Istočnoj Nemačkoj imali su Levičari sa osvojenih čak 17% glasova, u odnosu na devet procenata ako se pogledaju rezultati u čitavoj zemlji.


NJihova prednost što imaju tutorstvo, naša mana što smo po običaju pogubljeni i u prostoru i u vremenu.
c_h.arlie c_h.arlie 06:53 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

gedza.73

...

i samo par koraka dalje 'nemoj da mi vređaš Ćopavog, za njegovo vreme sam živeo k'o čovek a sad partijska bagra dobija radna mesta, svi smo bili jednaki, naravno da je Cuko spasio Ćopu, on se i u austrougarskoj vojsci borio za nas...'

Kad kažeš da ne valja takav sistem, da nisu svi bili 'jednaki' (neki jesu kao i uvek) ide 'šta ti znaš nedonošče, ti ćeš meni da pričaš'.

Brate sistem je loš, neodrživ, šupalj i bušan, svako može da se koristi njim ako ima dovoljno potplaćenih poslušnika.
...

Gedžo,
lakše ćeš uterati u kamen, nego u titiće logiku.
Ljubav je slepa.
Oni su voleli dragog im druga Titu više od mame i tate.
freehand freehand 07:18 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Gedžo,
lakše ćeš uterati u kamen, nego u titiće logiku.
Ljubav je slepa.
Oni su voleli dragog im druga Titu više od mame i tate.

Nema trojke bez trećeg.
Milan Novković Milan Novković 10:06 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

freehand
Gedžo,
lakše ćeš uterati u kamen, nego u titiće logiku.
Ljubav je slepa.
Oni su voleli dragog im druga Titu više od mame i tate.

Nema trojke bez trećeg.

Ja mislim da Emsi, Huči i Gedža (on je "najopasniji" vrše neki psihotronični (Sprski?!) eksperiment nad nama sirotim i nevinim Građankama i Građanima.

Naime, za sebe tvrdim, a stavio bih neku kintu i na veliki broj drugih, da bih se već teže sećao "termina" "Tito", "komunizam", "partizan", "četnik", ... da nisu oni uzjašili, al nako, baš "muški".

A ovako, juče po 6. put pitam ženu da li joj je deda bio komunista - kaže ona svaki put nego ja uvek zaboravim, pa mi je skrenula pažnju na pravilo da pametnom čoveku ne treba jednu te istu stvar ponoviti više od 7 puta.

Dedu nisam upozao, otišao u večna lovišta davno, a bez ponavljanja, posle prvog kazivanja sam zapamtio osnovno, bio jako dobar čovek, imao drvodeljsku radnju sa dosta (nekoliko, evo opet zaboravljam) zaposlenih pre WW2, bio drugu žirant, jel se tako kaže, pa izgubio radnju, posle rata bio predsednik opštine Voždovac, al prečesto započeo rečenicu sa "Hm, ..." pa završio na Golom Otoku, rekao bi čovek da se radilo o čoveku koji nema sreće, ali bi se prevario, posle deda bio ipak srećan, vanredno, pošto je jako voleo unuke i sve njihove sitne krivice preuzimao i pokrivao pred strožijom bakom, a baka dobro, čitaj fenomenalno kuvala pa je i tako uživao ...

... samo se nešto mislim, slabo bi mu se posrećilo da je poznavao ova naša 3 musketara i čitao njihove aint kiddin' analize, jelte, 12najs puta dnevno, pre i posle svakog obroka i užine (koliko vi puta konzumirate hranu dnevno?)

Al zna Miško za foru, ja sam naučio da isključujen neocortex na blogu i wetware između ušiju mi se izbistri samo samo kad je 1.5 aktivnost u pitanju, al neću da kažem o čemu se radi
gedza.73 gedza.73 13:02 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Kad ovi na državnom poslu mogu da igraju pasijans mogu i ja između slanja EUR 1 da blogujem.

Pre nekoliko dana mi bila jedna Beograđanka pa se dotaknemo cene trešanja. Kaže mnogo skupo 250. Pa joj ispričam kad se mlada žena cenkala na pijaci sa seljakom 'pa skupo ovo, skupo ono, mnogo skupo...' a seljak
-Nije to dete skupo nego si se ti loše udala.

-M. cena je ta na tržištu a ima dole jedno kilometar u šumi trešnja pa idi naberi sama. Biće ti jeftinije.
-Pa kako ću ja, trava je, zmije.
-Onda gospođa treba da ima u džepu 250 dinara za trešnje pa dizbegne sav taj ponižavajući manualni trud (od ponižavajući, što kaže Čvarkov, sam joj rek'o u sebi).

Komentari za sezonske radove idu otprilike
'ko, ja da mu radim za te pare, ne pada mi na pamet da gorim na suncu, nek' bere sam kad je toliko sadio, u opštini imam laganica 50 000...'

Na cenu goriva
'nisu normalni, tolike akcize, kako ja da idem na more sa tom cenom goriva'
ne shvatajući da od te akcize primaju platu.

Šta smo mi? nacija debila? ljudi koji ne znaju da sabiraju? Socijalni slučajevi koji glasaju za idealizovane vođe ne za politiku i ideološka obećanja ne praktična ostvarenja?
Tupavi 'Bizantinci' koji žive u višim sferama obitavanja, rešavaju svemirska pitanja a ne znaju durade ništa u ovom ponižavajućem realnom svetu?
Sirija? Sve znamo. Rusko naoružanje, američke gubitke, svetsku globalnu ekonomiju u prste a kupujemo na čekove

SFRJ ekonomija na deset petnaest godina. Prvo je išla nacionalizacija i preraspodela. Rusko američki krediti. Gastarbajterske doznake. I bankrot. PA TEK RAT.

Usput u JNA (rukovodeći kadar) je bilo, u odnosu na broj stanovnika, Crnogoraca u plusu 148 posto, Srba 50 % (računajući Srbe iz Hrvatske i Bosne), Hrvata u minusu, Slovenaca u minusu. Pored ekonomije još jedan od kamenčića za raspad. Granice bile formirane. Nacionalisti su samo bili najvidljiviji deo ali ne i najbitniji.

Kapitalistički i proamerički nacionalisti pobedili, komunistički i prosovjetski nacionalisti izgubili.

I povrh svega mi idu na tuki plačipičke kojie kritikuju vlast isključivo jer nisu oni uključeni u 'preraspodelu' dobiti.

Ovo je u stvari rasprava istovetna fudbalskoj ili kulinarskoj.

Svako ko zagovara prošlost kao najbolju varijantu budućnosti može da ode u Jagodinu na par godina. Vožd kaže ko će gde, kako i koga da zaposli, gde se asfaltira, kome On daje pomoć.

Posle budala ko kaže da taj narod kad ima svoje Ja ne treba da zavisi od dobre milosti Sunčevog Sina, da su vlast obični činovnici na određeno vreme dok rade dobro...

Obleću banke, mole, preklinju, skupljaju briseve grla bliže i dalje porodice samo duzmu keš kredit i par dana postavljuju slike sa paradajz letovanja da bi posle grudima jurišali na izvršitelje. Koje je postavila partijska vlast jer su u stranci. Kojima je dobro u ovakvom uređenju.

Kapiraš?
nemaš odabir kvalitetan - bofl. kako ti dobijaš poslove? Što si nečiji ili što znaš da loviš miševe? Jel' odlučuje najpsolušniji ili najbolji predlog?

u nauci, ekonomije, privredi, strankama, javnim preduzećima...

Kao kad se Bobić urbanista žali na uređenje Beograda. Niđe veze.
Ili Filip. Zalagao se za pretplatu, svoje kolege novinare. Onda paf. Mobing, 'oću doživotno zaposlenje (kako drugi, što drugi a ne ja) ni jednog trenutka se ne pitajući 'šta nudim'.
s druge strane u tom istom RTS-u imaš armiju klimoglavaca. što kaže Goran Milić, po sećanju, imao si jedva dva psimena urednika i Mitevića koji je pasivno znao ruski.
Jedan od komentara kaže za DDR Nemce da su savesniji i poslušniji. Savesniji jer su skupljali zalihe zbog preživljavanja a poslušniji jer nisu smeli ničim da skrenu pažnju na sebe. mimikrija. Ne mreškaj, ne upadaj u oči. Pa sad ti uturi u takvo samoupravno levičarstvo internet. još bi bio na dajalapu.

Juče sa drugarom, kolegom tvog dede, pričamo o poslu (radio sam mu deo za neku vinariju).
-Ko ti se vratio od ovih što stalno kukaju kako je kriza?
-Pa nije niko. Osim G. al' i njemu teško, nema mehanizaciju.
-Ko ga .ebe. Što nije razmišljao na vreme. Jel' si i ti imao mehanizaciju i mašine ili si morao da je kupuješ? Jel' te on zvao kad mu bilo 'lepo'?

Napravili eksperimentom, nisam ja majke mi, zaostali narod koji gleda u vođe kao u bogove čekajući da im nešto daju pa se čudimo što smo svetske parije.

ima neki CIA izveštaj (i tu nisam učestvovao) gde nas opisuju kao komunističko društvo sa zaostalim ekonomskim uređenjem ili nešto u tom stilu (za razliku od Hrvatske i Slovenije. Zato ja uvek i pominjem samo 'srpsko')

Malo nas svet zajebava kako se ponašamo.
Bili Piton Bili Piton 15:39 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

hoochie coochie man

koga da slušam, tebe ili Srkija?


Mene
freehand freehand 16:58 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Naime, za sebe tvrdim, a stavio bih neku kintu i na veliki broj drugih, da bih se već teže sećao "termina" "Tito", "komunizam", "partizan", "četnik", ... da nisu oni uzjašili, al nako, baš "muški".

Uz beskrajni niz bezbroj puta ponovljenih izmišljotina, besmislica, poluistina, direktnih neistina, tupavih metafora, kolone slamnatih ljudi i nepregledna jata crvenih haringi.
I besramno a omiljeno umetanje i podmetanja kao osnovni način "dijaloga".
Čoveku sa mrvom mozga i razuma nije teško da mu omile i partizani, ni komunisti, ni Tito, ni Jugoslavija kad ovde u nekoliko navrata pročita ko ih i kako napada.
Mnogi bi okoreli torijevac odavde izašao sa petokrakom na reveru.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:37 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

rekao bi čovek da se radilo o čoveku koji nema sreće, ali bi se prevario, posle deda bio ipak srećan, vanredno, pošto je jako voleo unuke i sve njihove sitne krivice preuzimao i pokrivao pred strožijom bakom, a baka dobro, čitaj fenomenalno kuvala pa je i tako uživao ...


Naravoučenije, ako ja dobro čitam, je, i u diktaturi se može biti srećan deda i mogu se voleti svoji unuci, a i tu baba može dobro da kuva, pa što bi kome smetala diktatura?

Ima jedna ibarskomagistralska mudrost slična ovom načinu zaključivanja, a to je da je za sreću dovoljno trojstvo: use, nase i podase, a nek vlada ko hoće i kako hoće, zabole me.

Legitiman način rezonovanja, sasvim legitiman, ali problem se javlja kad ljudi, poput tebe, koji sigurno ne rezonuju na taj način, pribegavaju ovim relativizacijama diktature, očito iz razloga što se ipak, jer znaju šta je to, je usuđuju da je otvroreno brane, pa onda ide to sveto trojsvo, ili šta bre ova trojica pričaju o konunizmu, ajd da to prećutimo, ružno jeste ali mi to ipak volimo, pa je najbolje tako.

Čini se nemoralnim zamerati bilo šta Vućiću i Pinku a podržavati petokraku, ali ima ih dosta kod kojih to ide skupa.
Ne verujem da je nemoral u pitanju, pre ljubavno slepilo.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:39 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Bili Piton
hoochie coochie man

koga da slušam, tebe ili Srkija?


Mene


Ako se Srki naljuti, ti si kriv :)
c_h.arlie c_h.arlie 19:48 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

freehand
Naime, za sebe tvrdim, a stavio bih neku kintu i na veliki broj drugih, da bih se već teže sećao "termina" "Tito", "komunizam", "partizan", "četnik", ... da nisu oni uzjašili, al nako, baš "muški".

Uz beskrajni niz bezbroj puta ponovljenih izmišljotina, besmislica, poluistina, direktnih neistina, tupavih metafora, kolone slamnatih ljudi i nepregledna jata crvenih haringi.
I besramno a omiljeno umetanje i podmetanja kao osnovni način "dijaloga".
Čoveku sa mrvom mozga i razuma nije teško da mu omile i partizani, ni komunisti, ni Tito, ni Jugoslavija kad ovde u nekoliko navrata pročita ko ih i kako napada.
Mnogi bi okoreli torijevac odavde izašao sa petokrakom na reveru.

Da se ne ljuti Milan (Novković), no ja moram, ipak, pored svega, da ponovim.
Titićima uterati u glavu Slobodu, nema šanse.
Gedža pokušava da ukaže na šizofrenost Titića, no, slaba vajda.
Usput - nemam ja ništa protiv Frihenda - jer nije on kriv, kriv je Tito.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:08 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Titićima uterati u glavu Slobodu, nema šanse.


Pa, sloboda nije jednostavan domaći zadatak.
freehand freehand 20:43 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Gedža pokušava da ukaže na šizofrenost Titića, no, slaba vajda.

Mogao bi i vulin da pokuša. To bi, otprilike, bilo to.

Usput - nemam ja ništa protiv Frihenda - jer nije on kriv, kriv je Tito.

Nemaš ništa protiv Frihenda? Ništa efikasno?
Šalim se.
Ali grešiš. Naravno da ni ja nemam ništa protiv tebe, ali ne mislim da za tvoje stavove ni "kriv" (kao propovednik slobode morao bi znati da tu nema krivice) Koštunica, već si sticanjem punoletstva - baš kao i ja koji sam na to ponosan - za sve svoje stavove io dela kriv sam. Ti.
A ovo ostalo... Samo bulšit nedotupavnih, osujećenih i u nečemu neizmirenih.
Milan Novković Milan Novković 21:04 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

hoochie coochie man
Naravoučenije, ako ja dobro čitam, je, ...

Nije to, ali ja preuzimam par pola krivice za nerazumevanje, koliko hoćeš, u stvari

Naravoučenije je, uglavnom, da je sve to bilo toliko davno, da mu većina nas, bar ja mislim da je većina, i mimo svih podela, u (time)exponentialy weighter maniru, pridaje toliko mali značaj da ga uveliko zaboravljamo.

Istorija jeste učiteljica života, ali taj time weighting čini, ajd da pojednostavim do apsurda, to da ta ista istorija ne poteže za Džingis Kanom da bi nas naučila kako se odnostiti prema dobrim, a kako prema lošim ljudima danas, bez obzira kako ih je struja događaja ponela u nekom delu života.

Blog je common, zajedničko dobro, i dok je šarenolikih ljudi u širem domenu imaćemo i tužnu pojavu nazvanu "Tragedy of the commons". Iako većina zna da podsetim:

"The tragedy of the commons is a term used in social science to describe a situation in a shared-resource system where individual users acting independently according to their own self-interest behave contrary to the common good of all users by depleting or spoiling that resource through their collective action."

Neki su blogeri otišli, fenomenalni komentatori, fenomenalni autori, pobrisali što su mogli za sobom, pa onda su neki od nekih to uradili zbog te neverovatno uporen i bučne diskusije o drugom svetskom ratu.

Meni je ta vaša diskusija, bez imalo sumnje, fenomenalna paradigma kilave (proto)elite u Srbije - beskrajno, beskorisno, dijagnostifikovanje koje ni ptice više nemaju živaca da slušaju, uvek jedno te isto, sa malo ili nimalo osvrta na kreativni potencijal sadašnjice, i prosto neverovatnu budućnost.

I opet nisam siguran da li je deda bio komunista ili ne, kad god mi žena priča ja odlutam u mislima, mislim da jeste pa izbačen kad su mu podarili Goli otok, al evo da mi Emsi ne ode razočaran još jedne dogodovštine:

- Baba, al faca samo taka i deda je igrao pipirevku samo taku, je ubrzo po završetku WW2 lupila šakom o sto i rekla da neće više da mu pere noge.

- Na dedino iznenađeno i nevino lice je rekla da je to zato što joj je drug Tito dao prava - ovde iskreno prilažem širok osmeh s nadom da se sad Emsi neće naljutiti i da će prepoznati humor ovde.

- Bakota, btw, je bila niska i sitna, bez ijedne bore bliže 90. godini, volela da cugne, kuću u Pinosavi gde se nas 6toro, tri para zadesilo tamo nekih meseci zvala "kuća ljubavi", prskala parfemom ono staro plastično cveće, i jednog Karmela uporno zvala Karamelo.

Otac mu je, the Karamelu, bio Talijan i možda neko zna priču iz Topole, godinama fenomenalan lekar, jednom prišio odsečene prste i oni donekle i promrdali, dok se nije otkrilo da on nikad nije studirao medicinu.

Jednom on i ja idemo u Trs i prelazimo granicu negde kod Gorice, švercujemo mnogo deviza i sakrili ih u čarape - do gola nas skinuli ostale samo te čarape i carinik će "Ajd izujte i te čarape"

Eto, namerno sam se malo raspričao postrance zato što mi više prija od vaše diskisije

Na neviđeno, pošto slabo znam istoriju, podržavam Freejev komentar ovde psole mog komentara - tj to mi je osećaj za feeling, da se dešava to što on kaže, iako, da ponovim, ako ste dobri ljudi, nači bez obzira na bezazlena frljanja, ja sa svakim od vas mogu radosno da odem u kafanu, bili partizani ili četnici, komunjare ili, šta sad ide ovde, monarhisti, i radije ću zaobiće daveža istomišljenika nego navijenog i sa pundravcima da nešto kreira neistomišljenika.

Šta da vi kažem, odo da pojedem koju pljesku dole u podnožju kuće da se smirim malo
tasadebeli tasadebeli 21:11 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

freehand

Samo bulšit



Фри!!!

Па ти си почео да користиш мој речник на Блогу Б92!











Не, не, ово је већ превише... Ја ово не могу истрпети...

Овај Блог Б92 је постао мали за нас двојицу...

Један од нас двојице мора да оде одавде...


freehand freehand 21:14 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Па ти си почео да користиш мој речник на Блогу Б92!

Na tvom mestu ne bih insistirao na hronološkom kopanju. :)
Milan Novković Milan Novković 21:16 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

c_h.arlie
freehand
Naime, za sebe tvrdim, a stavio bih neku kintu i na veliki broj drugih, da bih se već teže sećao "termina" "Tito", "komunizam", "partizan", "četnik", ... da nisu oni uzjašili, al nako, baš "muški".

Uz beskrajni niz bezbroj puta ponovljenih izmišljotina, besmislica, poluistina, direktnih neistina, tupavih metafora, kolone slamnatih ljudi i nepregledna jata crvenih haringi.
I besramno a omiljeno umetanje i podmetanja kao osnovni način "dijaloga".
Čoveku sa mrvom mozga i razuma nije teško da mu omile i partizani, ni komunisti, ni Tito, ni Jugoslavija kad ovde u nekoliko navrata pročita ko ih i kako napada.
Mnogi bi okoreli torijevac odavde izašao sa petokrakom na reveru.

Da se ne ljuti Milan (Novković), no ja moram, ipak, pored svega, da ponovim.
Titićima uterati u glavu Slobodu, nema šanse.
Gedža pokušava da ukaže na šizofrenost Titića, no, slaba vajda.
Usput - nemam ja ništa protiv Frihenda - jer nije on kriv, kriv je Tito.


Taman posla da se ljutim, meni je Tile bio vazdušast lik i potpuno stran.

A prostijim rečima, niti sam tad imao pojma o njemu niti danas, i ama baš nimalo me ne interesuje.

Ja sam 97% u sadašnjosti i 125% u budućnosti, 45% povrh toga u kafani sa svima vama, i nikad ne bacam pogled sa fLižidera.

SVE MI JE STIGLO: gušim se u moru elektronskih komponenti, razvojih sitema, naručujem sistem za PCB prototajping, kupujem Altium Designer, PC scope, 3D printer stigao (Bošova firma iz Amerike!), učim od Kineza kako se radi volume manufacturing, idemo i u Fintech, evo baš ću zaraditi prvi milion posle dugo vremena, roštilj mi odavno niej ovako dobro uspevao, brinem za posađenu travu iako odlično izgleda, odvrćem muziku do daske skoro kad su ukućani na solidnoj udaljenosti, drone prototajping motorčići ispod Evra komad, ... i znaš šta mi ni na pamet ne pada ... Tile ...

... dok ne naletim na vas Musketire

A jesam levičar, ja bih rado plaćao duple poreze da vredni i pametni, a manje spretni, dobiju šansu, pogotovo deca, inače floating voter, ne pada mi na pamet da dam kintu laburistima ako imaju budalu za vođu (Korbina jako cenim, on ima moj glas)...

... i tako dalje, as time goes by, gledajte malo Italiju, zverski interesantna dešavanja, a sada
zilikaka zilikaka 21:26 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Meni je ta vaša diskusija, bez imalo sumnje, fenomenalna paradigma kilave (proto)elite u Srbije - beskrajno, beskorisno, dijagnostifikovanje koje ni ptice više nemaju živaca da slušaju, uvek jedno te isto, sa malo ili nimalo osvrta na kreativni potencijal sadašnjice, i prosto neverovatnu budućnost.

Ne delim u potpunosti optimizam u pogledu neverovatne budućnosti (prvenstveno na lokalu) ali to je ogromno rasipanje energije na nepovratne stvari od kojih niko koristi nema (jerbo ni teorijski ne možeš da dođeš u situaciju da si u istim okolnostima pa da nešto kao treba da odlučiš poučen prethodnim iskustvom.
Ne znam za druge al ja sebi odavno ne mogu da dozvolim takav luksuz. A s tim u vezi, poprilično me smara i besomučno okretanje jednog te istog, taman i postojaao jednosznačan izlaz iz tog problema.

A ono za budućnost, iz prvog pasusa, verovatno ima veze i sa tim koliko smo zapravo spremni da rasipamo resurse.

gedza.73 gedza.73 21:37 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Milan Novković
sa malo ili nimalo osvrta na kreativni potencijal sadašnjice, i prosto neverovatnu budućnost.


Milane jesam opičen priznajem.
Stvarno sam bio u kontaktu sa dosta ljudi različitih profesija i zanimanja. To su ljudi koji stalno nešto uče, menjaju, trude se, padaju i ustaju. Čuo sam priča i priča. Neke prosto neverovatne da misliš kako ih je neko pisao za film. Skoro nemogući događaji i slučajnosti.

Mnogo cenim i najmanji trud nekoga čak i ako ga sreća ne prati.

Ogroman problem je što te ljude, pored nepredvidivog tržišta, ulaženja u nove poslove i tehnologije, hroničnog nedostatka novca za investicije sapliće troma, lenja i nasleđena birokratija (u nekim kancelarijama sedi treća generacija partijskog unuka ili naslednika strica direktora državne firme).

Pokušavaš da trčiš trku sa ostalima a vežu ti za nogu đule sa tri metra veriga.

Umesto da budeš fokusiran na posao ti treba da izigravaš kravu muzaru koja poznaje papirologiju u prste. Pa kad čuješ zaplačinku što su smanjene plate dođe ti duzmeš konopac i da se obesiš.

Imaš ljude profesionalce, stručnjake, naučnike koje umesto da pustiš da se razmahnu ti im postaviš za šefove partijske lelemude i poluidiote kojima oni moraju da ćute.

Iz ličnog iskustva mogu da ti pričam o problemima koje imaju ljudi od poljoprivrede preko proizvodnje najmanje moguće sitnice do špedicije i transporta.

Imaš skoro dva suprostvaljena tabora koji jedan drugom ne veruju.

Jedan od najboljih komentara koje sam ikada pročitao na blogu je od pre neki dan (ne mogu od reči do reči a moguće i da sam ga prepričao)

'ode Srbin u Ameriku i postane čovek'

Boli me dupe i za istoriju na kraju krajeva, za Srbsku i Jugaslavensku Čast, četnike, partizane, Kosovo (da je Srbija imala jaku privredu da vidiš da li bi se Kosovo cepalo) mene me interesuje sistem. Sine padni ako si smotan, pa ustani. nemoj da si ikebana.

Ovaj današnji mutant je truo da trulji ne može biti. Njemu ne može da bude alternativa ta da dečaci prebijaju po ulici momke u drugim dresovima, diluju drogu niti može biti sistem u kome je jednak alkoholičar i neradnik sa talentovanim klincom iz IT sektora koji stalno napreduje.

Ovo ti je najbolji primer šta je Srbija danas



over and out.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:56 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

hoochie coochie man
Bili Piton
hoochie coochie man

koga da slušam, tebe ili Srkija?


Mene


Ako se Srki naljuti, ti si kriv :)


Ma gde, bre, zar stvarno misliš da ja mogu na nekog da se naljutim, na duže od pet minuta? Dakle, vreme - sad!

(pogotovu što sam odavno ispravno zaključio da vi, desničari, domaćini, nazovi patriote svih vrsta, da ne pominjem opet fašiste, ljotićevce, pljačkaše televizora i bele tehnike i ostale koji sede na toj vašoj strani, ste prosto operisani od bilo kakvog smisla za humor, tako da ovim tvojim dubokim analizama jedne humorističko-satirične serijice koja ide na retko pristojnoj televiziji, makar i američkoj, ne dajem baš previše značaja).


hoochie coochie man hoochie coochie man 21:57 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Neki su blogeri otišli, fenomenalni komentatori, fenomenalni autori, pobrisali što su mogli za sobom, pa onda su neki od nekih to uradili zbog te neverovatno uporen i bučne diskusije o drugom svetskom ratu.


Pa dobro, mogao bih razumem donekle, al kako, majku mu, to spočitavate, za to okrivljujete, samo starnu koja o komunistima i Jugoslaviji misli loše, a onu drugu podržavate?
Da li to mi sami sa sobom pričamo, ili ima neko ko ne bira reči kad opovrgava to što pričamo i na to dobija stotitne preporuka.
Što tako nešto ne zameri, recimo, Srkiju Pajiću, Endži, Frihendu i ostalom zakasnelim titinim pulenčičima?

Lakše bih razumeo, i više bih poštovanja imao, da je umesto "bučne diskusije o drugom svetskom ratu" stajalo "bučno negiranje vrednosti komunizma i partizanštine".

Nije teško zaključiti da je ovaj blog pretežno prokomunistički, i to je ok, slobodno je zagovarati komunizam, bilo bi bolje ako bi se skupilo hrabrosti da se to otvoreni i kaže, ali nije ni to neophodno, smeta samo pretvaranje da se radi o dosadnim pričama o drugom ratu, a u stvari radi se o podršci petokraci i tiraniji.

Razumeo bih i kad bi većina zahtevala da se negiranje vrednosti komunizma i Jugoslavije zabrani na ovom blogu, kad bi se zabranilo išta pozitivno reći o Draži i četnicima, to bi se baš uklopilo, ali nemojte samo to zavijati u oblande da dosadno je pričati o drugom ratu, kad je jasno i vidljivo da smo jednu stranu ućutkujete.
Milan Novković Milan Novković 22:09 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

hoochie coochie man
Neki su blogeri otišli, fenomenalni komentatori, fenomenalni autori, pobrisali što su mogli za sobom, pa onda su neki od nekih to uradili zbog te neverovatno uporen i bučne diskusije o drugom svetskom ratu.


Pa dobro, mogao bih razumem donekle, al kako, majku mu, to spočitavate, za to okrivljujete, samo starnu koja o komunistima i Jugoslaviji misli loše, a onu drugu podržavate?
Da li to mi sami sa sobom pričamo, ili ima neko ko ne bira reči kad opovrgava to što pričamo i na to dobija stotitne preporuka.
Što tako nešto ne zameri, recimo, Srkiju Pajiću, Endži, Frihendu i ostalom zakasnelim titinim pulenčičima?

Lakše bih razumeo, i više bih poštovanja imao, da je umesto "bučne diskusije o drugom svetskom ratu" stajalo "bučno negiranje vrednosti komunizma i partizanštine".

Nije teško zaključiti da je ovaj blog pretežno prokomunistički, i to je ok, slobodno je zagovarati komunizam, bilo bi bolje ako bi se skupilo hrabrosti da se to otvoreni i kaže, ali nije ni to neophodno, smeta samo pretvaranje da se radi o dosadnim pričama o drugom ratu, a u stvari radi se o podršci petokraci i tiraniji.

Razumeo bih i kad bi većina zahtevala da se negiranje vrednosti komunizma i Jugoslavije zabrani na ovom blogu, kad bi se zabranilo išta pozitivno reći o Draži i četnicima, to bi se baš uklopilo, ali nemojte samo to zavijati u oblande da dosadno je pričati o drugom ratu, kad je jasno i vidljivo da smo jednu stranu ućutkujete.

Aaaa, ček, imamo vodu u koaksu - meni Srki, Endži i Free nose zlato, srebrno i bronzu, tim redom (doduše Srki bi mogao da bude i van konkurencije .

Vi musketari ste tek 4., 5. i 6.

A kod vas trojice mi se plače zato što ste dream-team za nešto što bih ja voleo da probam, da imam vremena - pravim drona. Pazi koliko je to ekplozivno a interesantno, ti imaš zemlju, Emsi voli elektroniku, Gedža ima pundravce za svu trojicu.

To je sad toliko jeftino za probati, i specijalizovati - posipa useve, bere trešnje, raznosi piće i hranu po njivama - moš biznis samo u tom da otvoriš, kad mu ponestane baterija ode na docking station da se dopuni (osim ako ne ubedite Srkija da odreši kesu i da vam pravi metamaterijalske antene za dopunjavanje u letu (on ti zna i ko to radi za Amazon, dal Billi the Gejs ili neka slična zverka, Endži može da vam radi marketing, Free sales, prosto ne znam odakle da počnem sa maštanjem, a unopšte nije naivno, programere fatate da vam pišu softvare, sajt, Dragančeta da radi crowd-sourcing, ... nema kraja dobrom zezanju i, al baš verujem, netrivijalnim zaradama.

Zili, bre, može svu mehaniku da vam odradi
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:16 29.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

A kod vas trojice mi se plače zato što ste dream-team za nešto što bih ja voleo da probam, da imam vremena


Nabavi negde to vreme i može.
( al prvo da raspravimo to o četnicima i partizanima, uživo, ispred prodavnice :))

c_h.arlie c_h.arlie 05:01 30.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Milan Novković
hoochie coochie man
Neki su blogeri otišli, fenomenalni komentatori, fenomenalni autori, pobrisali što su mogli za sobom, pa onda su neki od nekih to uradili zbog te neverovatno uporen i bučne diskusije o drugom svetskom ratu.


Pa dobro, mogao bih razumem donekle, al kako, majku mu, to spočitavate, za to okrivljujete, samo starnu koja o komunistima i Jugoslaviji misli loše, a onu drugu podržavate?
Da li to mi sami sa sobom pričamo, ili ima neko ko ne bira reči kad opovrgava to što pričamo i na to dobija stotitne preporuka.
Što tako nešto ne zameri, recimo, Srkiju Pajiću, Endži, Frihendu i ostalom zakasnelim titinim pulenčičima?

Lakše bih razumeo, i više bih poštovanja imao, da je umesto "bučne diskusije o drugom svetskom ratu" stajalo "bučno negiranje vrednosti komunizma i partizanštine".

Nije teško zaključiti da je ovaj blog pretežno prokomunistički, i to je ok, slobodno je zagovarati komunizam, bilo bi bolje ako bi se skupilo hrabrosti da se to otvoreni i kaže, ali nije ni to neophodno, smeta samo pretvaranje da se radi o dosadnim pričama o drugom ratu, a u stvari radi se o podršci petokraci i tiraniji.

Razumeo bih i kad bi većina zahtevala da se negiranje vrednosti komunizma i Jugoslavije zabrani na ovom blogu, kad bi se zabranilo išta pozitivno reći o Draži i četnicima, to bi se baš uklopilo, ali nemojte samo to zavijati u oblande da dosadno je pričati o drugom ratu, kad je jasno i vidljivo da smo jednu stranu ućutkujete.

Aaaa, ček, imamo vodu u koaksu - meni Srki, Endži i Free nose zlato, srebrno i bronzu, tim redom (doduše Srki bi mogao da bude i van konkurencije .

Vi musketari ste tek 4., 5. i 6.

A kod vas trojice mi se plače zato što ste dream-team za nešto što bih ja voleo da probam, da imam vremena - pravim drona. Pazi koliko je to ekplozivno a interesantno, ti imaš zemlju, Emsi voli elektroniku, Gedža ima pundravce za svu trojicu.

To je sad toliko jeftino za probati, i specijalizovati - posipa useve, bere trešnje, raznosi piće i hranu po njivama - moš biznis samo u tom da otvoriš, kad mu ponestane baterija ode na docking station da se dopuni (osim ako ne ubedite Srkija da odreši kesu i da vam pravi metamaterijalske antene za dopunjavanje u letu (on ti zna i ko to radi za Amazon, dal Billi the Gejs ili neka slična zverka, Endži može da vam radi marketing, Free sales, prosto ne znam odakle da počnem sa maštanjem, a unopšte nije naivno, programere fatate da vam pišu softvare, sajt, Dragančeta da radi crowd-sourcing, ... nema kraja dobrom zezanju i, al baš verujem, netrivijalnim zaradama.

Zili, bre, može svu mehaniku da vam odradi

Da - jebote !
A ja znam i da programiram.
A zamisli, nekada sam se bavio i Nd_YAG laserima.
Usput - što se tiče tvoje nabavke Altium dizajnera - ja sam projektovao u Protel-u (između ostaloga) jer sam imao fenomenalnu bazu komponenata (ni sam ne znam koliko sam ih sam 'napravio' ) i po završetku prevučem u Altium - jer je u Altiumu sve izgledalo mnogo, mnogo lepše.
No, da se mi vratimo suštini - pošto si me (dis)kvalifikovao u nekakv trio, mogu samo da ti kažem da - ja ratujem sam.
Pošto mene mrzi mnogo da pišem, najlakše mi je da preporučim Gedžu.
Šizofreno je, upravo to, što Gedži predbacuju koješta upravo oni koji su napustili ovu poprilično šugavu situaciju fundiranu na titizmu, frankenštajnskoj paradigmi koje nije bilo nigde na svetu - ni slično.
Zato pojedinci i pojedinke (što bi rekao Filip) tu sprdnju ne mogu da zaborave.
tasadebeli tasadebeli 08:12 30.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

freehand
Па ти си почео да користиш мој речник на Блогу Б92!

Na tvom mestu ne bih insistirao na hronološkom kopanju. :)



Ш'ооооо?

Мислиш да би опет неки (не ти, други неки! ) могли да ми због тог хронолошког копања, прекопавања и ископавања (лешева?) јебу мајку усрану љотићевску у уста?

Па зар нисмо већ одавно пасе са тим?

Мислим, мајкама љотићевским и иним?



freehand freehand 08:23 30.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Ш'ооооо?

Za shvatanje jednostavne rečenice bez podteksta ne treba mnogo ni pameti ni truda.
Taj izraz upotrebljavam dugo. I na blogu.
Nije komplikovano sem kad ti treba da bi krenuo u novu spiralu.
A ovo
могли да ми због тог хронолошког копања, прекопавања и ископавања (лешева?) јебу мајку усрану љотићевску у уста?

... mi baš liči na neka od tvojih obraćanja sagovorniku. Možda ima razlike u nijansama, no nivo je taj. Mislim, i sam sam na taj način sa tvoje strane čašćavan pa govorim sa stanovišta empirije, ne samo kao posmatrač.
tasadebeli tasadebeli 08:33 30.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

hoochie coochie man

Razumeo bih i kad bi većina zahtevala da se negiranje vrednosti komunizma i Jugoslavije zabrani na ovom blogu, kad bi se zabranilo išta pozitivno reći o Draži i četnicima, to bi se baš uklopilo, ali nemojte samo to zavijati u oblande da dosadno je pričati o drugom ratu, kad je jasno i vidljivo da smo jednu stranu ućutkujete.





gedza.73

Ovo ti je najbolji primer šta je Srbija danas








VULIN PREŠAO U HRIŠĆANSTVO Patrijarh Irinej mu krstio sinove (ЛИНК)


А је л'се сећаш, Геџо, када је Служба (не знам какво јој је име било у том тренутку, али Служба је Служба већ вековима на овим просторима) пре једно десетак година пред неке изборе кренула по навици да прави што више странака да би се добио привид демократије у мноштву глупости, па основала неку странку у Нишу?

А ја случајно ухватио представљање те странек на ТВ.

Брате рођени!

Сликали их испред Ћеле куле. Њих 6-7 се сликало.

Један од њих, дебели Циганин мојих година, држи икону Свеетог Николе. Други, неки маторац са мајицом Че Геваре. Па нека три клинца са мајицама к'о оне Доксове... Нирвана, и те муње. Па опет неки мој исписник са пионирском марамом око врата и Титовом сликом. Па онда неки који је говорио у име свих, у оделу, са краватом и акт ташном.


Какав флеш, јбт!

Фалили им само још Мртви Кенедијеви као музичка подлога, јбт!










П.С. -

over and out.






tasadebeli tasadebeli 08:45 30.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

freehand

Za shvatanje jednostavne rečenice bez podteksta ne treba mnogo ni pameti ni truda.
Taj izraz upotrebljavam dugo. I na blogu.



Жао ми је, нисам баш неки помни и верни пратилац твог лика и дела на Блогу Б92, па ми ово што кажеш и није баш познато.


A ovo

могли да ми због тог хронолошког копања, прекопавања и ископавања (лешева?) јебу мајку усрану љотићевску у уста?


... mi baš liči na neka od tvojih obraćanja sagovorniku. Možda ima razlike u nijansama, no nivo je taj. Mislim, i sam sam na taj način sa tvoje strane čašćavan pa govorim sa stanovišta empirije, ne samo kao posmatrač.



Па ћуј, стари, свако стрпљење има своје границе. Предуго сам са таквима на Блогу покушавао на леп начин. Онда сам решио да им узвратим њиховим речником.

Ти си вероватно пропустио онај први део, онај када сам још увек покушавао са таквима да комуницирам као са људима.

На жалост, стигао си изгледа тек када сам ја схватио после много година и уложеног стрпљења да са таквом стоком, да би те разумела, можеш да комуницираш само истим језиком који и сама та стока користи у комуникацији.

Ма опуштено, Фри...

Ја знам да ти мене капираш као неку врсту "непријатеља" на овом Блогу Б92.

Али, погрешно ме капираш.

И то није до мене, него до тебе.

Само опуштено, иде лето, море, младе рибе у провидним костимима ако их уопште и имају на себи јер не видим добро, немам наочаре...

Хоћу ти рећи, живот је леп...

Када се човек мало опусти и изађе из својих идеолошких и политикантских цицварићевских кутија у које је сам себе закључао ко зна зашто.





EDIT - Уосталом, зар ниси приметио који ми је уводни клоип одмах испод сличице са Даном младости '45. - '85. на овом мом посту?

У праву си , много волим клипове. Музичке. Говоре више од хиљаду речи. Знам да оптерећују блог, али... Илустративни су, зар не?

И сви они остали клипови које качим такође су у склопу те моје приче на Блогу коју ти очигледно погрешно капираш јер се не осећаш баш удобно када то видиш на Блогу Б92.
freehand freehand 08:51 30.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Када се човек мало опусти и изађе из својих идеолошких и политикантских цицварићевских кутија у које је сам себе закључао ко зна зашто.

I tako opet na kraju komentara dođe anpasan malo kvalifikacija i uvredica...
Svikli smo, ok je.
A što se načina komunikacije tiče čovek tovje inteligencije i obrazovanja morao bi znati da spuštanje nivoa nikad ne daje rezultate, a da to što te konji, krave i kučići belo gledaju dok ti ržeš, mučeš i laješ ne znači da su oni glupi.
Da ne govorimo o posmatračima sa strane i slučajnim prolazinicima.
tasadebeli tasadebeli 09:09 30.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

freehand

I tako opet na kraju komentara dođe anpasan malo kvalifikacija i uvredica...
Svikli smo, ok je.



Гле сад курца у жутом капуту!!!

(Пардон мај френч, то се тако говорило откада знам за себе и нема везе са Демократском странком. Тако се говорило и пре оснивања и појављивања ДС у овом нашем времену у којем живимо. Морам то да објасним да не би ти погрешно схватио.)

Значи, ти смеш да се увредиш када те назовем политикантом на Блогу Б92, а ја не треба да се увредим када ми ти напишеш једно иронично, скоро па да помислим и малициозно, "ех, ви југоносталгичари" на нешто што заиста и мислим?

Или Хучи и Геџа не треба да се увреде када им ти напишеш "нема тројке без трећег" док покушавају да и теби и осталима кажу шта мисле?

Али ти можеш да се увредиш ако ти кажем да је то што радиш само најобичније политикантство? Оно кафанског типа. Или испред задруге са флајком пива у руци све добацујући пролазницима духовите и вицкасте коментаре.

Е, јбг онда! Јебеш онда такву комуникацију, узалудна је! Када је вечито само једна страна крива за све, а друга вазда исправна и поштена и васпитана... и претплаћена на истину.







Па знаш како, једна од основних ствари које научим клинце у школи јесте да се у свом животу не буне када им неко каже шта мисли о њима ако већ и они сами желе да кажу искрено шта мисле о другима.

Нема ту љутиш, него ако имаш неки сувисли аргумент, терај... Ако немаш одговор на то што ти неко каже да мисли о теби, него се само дуриш и буниш, онда ти је паметније да ћутиш.

Некако је то део тог васпитања на којем ти наводно инсистираш.

И тако барем ја учим клинце у школи.


Дефинитивно, Хучи је ипак у потпуности у праву:


Razumeo bih i kad bi većina zahtevala da se negiranje vrednosti komunizma i Jugoslavije zabrani na ovom blogu, kad bi se zabranilo išta pozitivno reći o Draži i četnicima, to bi se baš uklopilo, ali nemojte samo to zavijati u oblande da dosadno je pričati o drugom ratu, kad je jasno i vidljivo da smo jednu stranu ućutkujete.
freehand freehand 09:17 30.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Дефинитивно, Хучи је ипак у потпуности у праву:

Probaj, ne bilo ti zapoveđeno, da prebrojiš blogove i komentare "ućutkivane strane" u poslednje dve godine.
Rezultat će biti zaprepašćujuć!
tasadebeli tasadebeli 09:37 30.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

freehand
Дефинитивно, Хучи је ипак у потпуности у праву:

Probaj, ne bilo ti zapoveđeno, da prebrojiš blogove i komentare "ućutkivane strane" u poslednje dve godine.
Rezultat će biti zaprepašćujuć!



Нема шта да бројим... Одбијају људи да ћуте...

И успут да трпе гомиле глупости које им се сасипају са неких узвишених просветљених висина.

Знаш ли, бре, ти на колико сам ја таквих семинара за наставнике од 2003. до сада био? И наслушао се политички коректног просеравања?

И после неког времена престали људи и на тим семинарима за наставнике више да ћуте и само слушају. Почели отворено "инструкторима" да говоре у лице да се просеравају.

Тако је и на Блогу Б92.

Читали људи много просеравања још од 2006. (то је, Фри, 12 година данас, скоро па четвртина твог и мог живота), па им се смучило.

То је нормално, Фри. Сасвим нормалан процес...

Теби то није лигично? Очекивано?

Људи смо, бре! Не умемо ми људи другачије.

Требало би да то схвате и они у Србији који себе сматрају некаквим вечитим претплатницима на Истину, па је онда, што милом што силом, намећу свима осталима.

Ућерују у памет, што би рекли, огромним бројем понављања просеравања око те њихове наводне Истине и ућуткивања сваког гласа који се не слаже и не иде им низ длаку (и још више низ њихов материјални интерес гледе тог просеравања) јер без обзира колико год они Гебелса мрзели као нацисту, ипак му се диве и копирају га и дан-данас када су медији, образовање и култура у Србији у питању.


П.С. - А то што неке "суптилне" староседелачке душице на Блогу Б92 нису могле да истрпе то што њихови неистомишљеници на Блогу Б92 неће више да ћуте, него су ти нежни и осетљиви и наводно интелигентни и образовани напустили Блог Б92, то није до нас који смо овде остали, него до њих који су отишли и њиховог егоцентризма и гледања на живот само кроз она два принципа која ја стално на Блогу Б92 помињем када су ти нетрпељиви у питању:

1) Ја па ја, па хрпа гована;

2) У се, на се и пода се.
freehand freehand 10:15 30.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Ућерују у памет, што би рекли, огромним бројем понављања просеравања око те њихове наводне Истине и ућуткивања сваког гласа који се не слаже и не иде им низ длаку (и још више низ њихов материјални интерес гледе тог просеравања) јер без обзира колико год они Гебелса мрзели као нацисту, ипак му се диве и копирају га и дан-данас када су медији, образовање и култура у Србији у питању.

Da podvučem samo kao ilustraciju onoga o čemu govorimo: citat je deo odgovora na moju sugestiju da radi utvrđivanja činjenične istine o "ućutkivanju" prebrojiš blogove i komentare svoje i svojih ućutkivanih istomišljenika u dužem vremenskom periodu po izboru.

У праву си , много волим клипове. Музичке. Говоре више од хиљаду речи. Знам да оптерећују блог, али...

A tek sto klipova kombinovanih sa tri miliona reči?! Ihaj.
Mada nekako ponavljaju jedno isto. Valjda zato što su po pravilu i klipovi uvek isti?
Нема ту љутиш, него ако имаш неки сувисли аргумент, терај... Ако немаш одговор на то што ти неко каже да мисли о теби, него се само дуриш и буниш, онда ти је паметније да ћутиш.

A biće da je u boldovanom suština.
Znaš, Taso, meni uopšte ne pada na pamet da ovde sa bilo kim raspravljam o sebi, ili drugima u pokušaju razgovora o nekim drugim temama. Tek ne da za takve stvari, kad bih i pristao na takvu bljuzgu, tražim nekakve suvisle argumente, kao da oni postoje u raspravama takvog tipa. I to sa misliocima koji bi da raspravljaju o ličnostima istovremeno se frljajući metaforama "zadruga-pivo-flajka".

Centrifuga.
tasadebeli tasadebeli 10:47 30.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

freehand

A biće da je u boldovanom suština.
Znaš, Taso, meni uopšte ne pada na pamet da ovde sa bilo kim raspravljam o sebi, ili drugima u pokušaju razgovora o nekim drugim temama.



Па можда ти не пада на памет, али то радиш.

Можда несвесно?


П.С. - Е, само да ти кажем...

Док се ја дописујем овде са тобом, неко је мени као модератору овог мог блога пријавио све моје коментаре које сам ти писао.

Јбт, какви људи!




У праву је Срђан Фукс. Знам да га ти нешто баш и не подносиш, али у праву је:

Мех, шлихтарон. Идем да се бачим у базен палестински у Рамали, у нади да ме Супермод неће откривати ПЛО-у да сам Моше, а не Ђура Чворовић. Ко вас омета јеботе, причајте шта 'оћете, црвендаћи, јеб'о вас ћаћа. Па ови марксоши овде су миријаду пута more relaxed dudes од Србијанаца.


Ја не могу да верујем, Цветко, које сте друкаре? Јесте у СКОЈ-у тако једни друге друкарили? Које је то, готово, задовољство да можеш да друкариш некога због нечега. Идем, после минералне купке, након што ми се Кира увећала за 2,5 цм у глобалним размерама, да нађем неку другарицу у Рамали да се утешим над вашом безнадежношћу.


Шта сам могао друго да му тамо напишем, него да се понављам још од пре две године?


Ја мислим, Срђане, да је то због оне већ помињане милине која се у тим тренуцима разлеже у доњим деловима кичме, тамо где је некада био репић...





Četiri molera iz Vijene i plemeniti D’ Enuncio

Одувек сам разумео мотив људи који су се у свом животу бавили пријављивањем (били цинкароши, друкаре, тастери, откуцавали друге људе) властима или разноразним Службама безбедности, којих фала богу модерне државе имају у изобиљу, а који су за то имали нешто опипљиво пред собом: материјалну добит, запослење, напредовање у служби,...
Нисам никада то одобравао и најчешће бих поред таквих пролазио запушивши нос, али сам разумео. Од људи се свашта може очекивати...
Али ми никада нису у свему томе били јасни они који су то радили ничим изазвани, сами од себе, по сопственом нахођењу.
Који је њихов психолошки мотив? Шта се то догађа у њиховим главама док се спремају да то ураде и док то раде?
Да ли је могуће да је једини мотив за такве поступке неко лагано треперење и милина која им се разлеже у доњем делу кичме, тамо где је некада постојао репић?
Ако је и од људи, онда би то стварно било превише.
А друго питање које постављам себи размишљајући на ову тему јесте:
Да ли су ти људи свесни да таквим својим поступцима широм отварају врата и утиру пут за нешто чега се и сами јавно ужасавају - фашизму?
(Под фашизмом овде не подразумевам идеологију, него контролу људских маса уз помоћ страха, манипулације медијима и информацијама и насиља чему смо, јел' те, врло често сведоци у овом нашем добу Водолије.)
Да ли су ти људи свесни да сваки пут када пријављују (друкају, цинкаре, тастеришу) „надлежнима" ближњега свога за свакојака дела, као и за изречене/написане речи, усипају по једно ново чанче воде у оковано буре у којем је затворен тај страшни баук, то одвратно створење, тај Баш Челик - фашизам?
freehand freehand 10:52 30.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Па можда ти не пада на памет, али то радиш.

Pa ono, u neku ruku imaš pravo. Možda ne baš kako si hteo da kažeš al nemaveze.
Шта сам могао друго да му тамо напишем, него да се понављам још од пре две године?

Svaka je prilika za citiranje Fukse i samocitiranje zlatna.
Samo piči.
I ddaj neki klip, praznjikavo je ovako.
gedza.73 gedza.73 11:16 30.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

А је л'се сећаш, Геџо,

toga ne.

Ali ovo danas, da ne živimo samo u prošlosti , mogu da 'pohvalim'.

Liberalne i demokratske programe LDP pišu jedna LAtinka Perović, žena koja je javno spaljivala stripove, Jovo Kapičić, šef logora koji je' samo radio svoj posao'.

Kad bih bio bezobrazan ... edit ... kao da kleptomana zaposliš u zlatari.

Zbog ovo dvoje, njima sličnih, porodice Borke Pavićević, Sonje Biserko su ljudi gubili glave, bili zatvarani.

I ta ekipa opet danas da priča o nekoj slobodi, poštenju, demokratiji i pluralizmu


znaš kad ćemo da izađemo iz ovog sranja? Nikad.

Što kaže onaj seljak
Srpski narod treba jebati. Definitivno. Jeste ljudi. Smejte se majmuni jedni. Treba jebati narod i mi smo stoka i treba nas jebati

tasadebeli tasadebeli 11:26 30.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

freehand

Pa ono, u neku ruku imaš pravo. Možda ne baš kako si hteo da kažeš al nemaveze.



Ја сам то рекао баш тако како сам рекао, без икаквих конотација, да не кажем пратећих значења, помало увијених у обланде што каже Хучи.

Немој да ми приписујеш да сам рекао и оно што нисам.

Svaka je prilika za citiranje Fukse i samocitiranje zlatna.
Samo piči.
I ddaj neki klip, praznjikavo je ovako.



Злоћко један мали!

Само да ти шапнем...

Ти којима ти држиш страну (нисам рекао да спадаш међу њих, али им упорно држиш страну) једнога дана ће доћи и по тебе.

Прво ће да покупе педере, па Цигане, па онда Фукса и мене, па на крају и тебе...



tasadebeli tasadebeli 18:54 30.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

gedza.73

I ta ekipa opet danas da priča o nekoj slobodi, poštenju, demokratiji i pluralizmu


znaš kad ćemo da izađemo iz ovog sranja? Nikad.



Јес, вала, у праву си.

Са таквима по разноразним центрима за културну деконтаминацију, политичку изузетност, хелсиншким одборима и слично, никада нећемо изаћи из овог срања.

Они и јесу ту да би нас стално држали на коленима и опаучили по ушесима сваки пут када подигнемо главу.
zilikaka zilikaka 23:16 30.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

Zili, bre, može svu mehaniku da vam odradi


Me nože. Numem to oko letenja, a i nemam običaj da izmišljam rupe po saksijama. Nek dreše kesu i kupe, ako im se oće.

Nego, čini mi se da ne smeš te sprave tek tako ni da pušćaš nego trebaju silne dozvole letačko-preletčkog tipa, a onda eto ti opet mesta za teoriju zavere, zašto neko nekog ne vole pa mu ne da da leti kud oće i kako oće.

Milan Novković Milan Novković 17:33 31.05.2018

Re: Kako sam postao disident - EDIT

zilikaka
Zili, bre, može svu mehaniku da vam odradi


Me nože. Numem to oko letenja, a i nemam običaj da izmišljam rupe po saksijama. Nek dreše kesu i kupe, ako im se oće.

Nego, čini mi se da ne smeš te sprave tek tako ni da pušćaš nego trebaju silne dozvole letačko-preletčkog tipa, a onda eto ti opet mesta za teoriju zavere, zašto neko nekog ne vole pa mu ne da da leti kud oće i kako oće.


Ma uradiš sve tu piratski (a zašto, uopšte, služi anarhija) po Delibatskim Peščarama, Sićevačkim Klisurama, ... ja mogu da vam sredim "prostor" preko veze u Prigrevačkim atarima, pa ako vas i dalje maltretiraju, skupite kintu, ali sa prototajpom je to lako, i šaljete representativa u tamo neke Arizone, ili fatate Pajitja da pomogne
freehand freehand 14:18 26.05.2018

Miralem

... je legenda. Nikad dosta Miralema. Da ih je samo bilo više i da su bili jači...
tasadebeli tasadebeli 19:48 26.05.2018

Re: Miralem

freehand
Miralem je legenda. Nikad dosta Miralema. Da ih je samo bilo više i da su bili jači...



Не буди патетичан, друже...

И мени се сваки пут стегне око срца када се помене та наша бивша земља.

Али то није разлог да ми сада и овде, у Србији у 2018. години будемо патетични.

(Сети се само колико си мени пута пребацивао патетичност. Е, па дошао је тренутак да и ја теби то једном кажем.)

Изгледа да смо ту земљу волели само ми који и нисмо имали баш превише разлога да је волимо.

Али смо је волели такву каква је.

Јер то нема никакве везе са разумом, рачунима, калкулацијама, материјалном користи,...

Волели смо је безусловно.

И наравно да је не можемо заборавити.

Јер се љубави и мржње, у ствари, никада у животу не заборављају ма када год да се десе, у младости или у старости.

И то је отприлике све што треба рећи.

Без патетике.


freehand freehand 20:05 26.05.2018

Re: Miralem

Не буди патетичан, друже...

И мени се сваки пут стегне око срца када се помене та наша бивша земља.

Али то није разлог да ми сада и овде, у Србији у 2018. години будемо патетични.

(Сети се само колико си мени пута пребацивао патетичност. Е, па дошао је тренутак да и ја теби то једном кажем.)

Изгледа да смо ту земљу волели само ми који и нисмо имали баш превише разлога да је волимо.

Али смо је волели такву каква је.

Јер то нема никакве везе са разумом, рачунима, калкулацијама, материјалном користи,...

Волели смо је безусловно.

И наравно да је не можемо заборавити.

Јер се љубави и мржње, у ствари, никада у животу не заборављају ма када год да се десе, у младости или у старости.

И то је отприлике све што треба рећи.

Без патетике.

Ne znam o kakvoj patetici govoriš, jagovorim o Miralemu koji je mrtvom Titu pisao o zahvalnosti za život i zemlju koju je imao zahvaljujući tom Titu i ideologiji koja je toj zemlji bila vezivno tkivo. I taj Miralem to piše 37 godina posle smrti Titove i 26 godina po nestanku te države. Bez trunke stida ili straha od podsmeha kojima su decenijama izloženi on i njegovi istomišljenici.
Za razliku od onih drugih koji su se ideološki osvestili i shvatili kako sve to zajedno ništa ne valja i kako sve treba srušiti i zapaliti kao veliku laž i nesreću. Pa su onda one crvene marame pobacali a na kapama im se umesto petokrake pojavili neki drugi simboli koji nose i garantuju slobodu, sreću i blagostanje.
E sad dolazimo do patetičnog dela gde ja parafraziram Sidrana po sećanju sa onim "da je ta Jugoslavija bila sto puta gora nego što je bila, i dalje bi bila hiljadu puta od ovoga što je posle nje nastalo", i još kažemn da više poštujem jednog Miralema koji je ostao stamen i ponosan u svojim uverenjima od sve reelativizatorske fukare od naglo nacionalno i verskiosveštenih partijskih sekretara do vazda besnih i zluradih unuka ratnih liferanata.
E to možda jeste malo patetično, al i ja sam živa duša.

tasadebeli tasadebeli 20:56 26.05.2018

Re: Miralem

freehand

37 godina posle smrti Titove i 26 godina po nestanku te države.



Ниси обратио пажњу, писмо је од 16. фебруара 2002. године.

Дакле, 22 године после Титове смрти и 11 година од званичног распада Југославије.

E to možda jeste malo patetično, al i ja sam živa duša.



ОК. И наравно.

Ма нисам ти ја ништа замерио, написах и сам одмах на почетку:

И мени се сваки пут стегне око срца када се помене та наша бивша земља.



И када то кажем, не лажем.

А за Тита ме заболе патка, право да ти кажем...

Жао ми је само што сви Миралеми те Југославије нису на време и мало раније укапирали да се може заједно и без Тита.

И да им о глави највише раде управо ти Титови наследници.

Али и за то је сада готово. Прошао воз.

Ко ту мало спорије схвата ствари и односе међу тим стварима, мора да понавља разред јер док теку догађаји око нас који већ сутра постају градиво историјских уџбеника, не постоји никакво прилагођавање наставног програма као што је то случај у школама са децом која мало спорије капирају.
gedza.73 gedza.73 21:11 26.05.2018

Re: Miralem

Miralemu koji je mrtvom Titu pisao o zahvalnosti za život i zemlju koju je imao zahvaljujući tom Titu i ideologiji

ima ovaj da vlada još sto godina. Još će posle da mu zahvaljuju i pišu pisma.




jebeš zemlju u kojoj narod živi od dobre Vođine volje. i treba da propadne, za bolje i nije. Uopšte me više ne čudi što nas svet gledao ovako posle plišane revolucije. valjda su mislili da ćemo da se opametimo.

'jedini spas Srbije... spasite narod'

freehand freehand 21:12 26.05.2018

Re: Miralem

И када то кажем, не лажем.

А за Тита ме заболе патка, право да ти кажем...

Жао ми је само што сви Миралеми те Југославије нису на време и мало раније укапирали да се може заједно и без Тита.

Eh vi jugonostalgičari...
tasadebeli tasadebeli 22:19 26.05.2018

Re: Miralem

freehand
И када то кажем, не лажем.

А за Тита ме заболе патка, право да ти кажем...

Жао ми је само што сви Миралеми те Југославије нису на време и мало раније укапирали да се може заједно и без Тита.

Eh vi jugonostalgičari...


Ех...
nask nask 18:49 26.05.2018

Dan policije blokira Beograd

E ovo nije moglo za verme Tite i komunizma.
gedza.73 gedza.73 19:20 26.05.2018

Re: Dan policije blokira Beograd

E ovo nije moglo za verme Tite i komunizma.

a ovo jeste

vlada HDZ-a Josipa Manolića 1991. usvojila uredbu kojom je počelo otimanje srpske imovine. Vlasnik nekretnina se proglasi državnim neprijateljem i kreće prodaja uglednim HDZ-ovcima. Proces traje 27 godina - rekao je Linta.


u praksi značiti da imovinu pravnih lica iz drugih republika bivše SFRJ, Hrvatska može dati na upravljanje trećim osobama na čak 30 godina.


Sad dušmani 'oće da se žale Strazburu. traže neku restituciju, tvrde da je to njihovo i protivzakonito oteto.
Dosledno se zalažem da, u skladu sa dobrom istorijskom praksom, samo aminujemo odluke hrvatskog i kosovskog parlamenta o oduzimanju četničke privatne imovine na tim teritorijama.
nask nask 22:57 26.05.2018

Re: Dan policije blokira Beograd

a ovo jeste

nije ni to moglo
za verme Tite i komunizma.

gedza.73 gedza.73 08:31 27.05.2018

Re: Dan policije blokira Beograd

nije ni to moglo

'a u stvari jeste'. lažna optužba, neprijatelj, oduzimanje, poklanjanje 'zaslužnom' prvoborcu. Saće tako i pored Dečana da odrade put. 'odakle tim crkvama toliko imanja?'

i to je jedna naša zanimljiva osobina.
'Nije Tito kriv, kad bi on samo znao, nego ovi oko njega lopovi...'
Pa onda
'Nije Slobo kriv, ovi oko njega su lopovi...'
Sad Vučić...

Otkud li ta fiksacija ličnostima?

očekujem i da će praksa pisanja pisama zahvalnosti da se ustali pa čim na šalteru dobiješ opštinsku potvrdu ti gramatu šalterskom službeniku. Ministru za put, baba seri za wc, menažderu u firmi, viljuškaristi...
moji lepi trenuci su moji, nisu lepi zato što 'oni' postoje, što postoji Vođa ili partija već zato što postojim ja, ljudi oko mene.


već zamišljam naše današnje gastarbajtere kako, u skladu sa Danom mladosti, organizuju sletove po belom svetu političarima na vlasti.

Ili one sedamdesetih godina kako pišu na pisamcetu
'fala Brantu što nam omogućio lagodan i miran život...' 'Dragi Niksone da nije bilo tebe još bih živeo u onoj bedi...'

samo im zajebano što moraju bar na četiri godine da menjaju ime kancelara ili predsednika.
tasadebeli tasadebeli 19:09 26.05.2018

Поп Ћирина Меланија и 7 Титових пионира

Користим прилику овде да вам пренесем поздраве од Елоја који нас, иако онемогућен, ипак прати да не изостане превише са часова.

Већ сам се захвалио човеку у име свих нас.


Eloy



tasadebeli tasadebeli 19:13 26.05.2018

Једна цура, два пандура, ође мора доћ' ...

Eloy




Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana