Reč i slika| Život

Kome se divim ovih dana (ilustrovano stivo 200x100)

Spiridon RSS / 25.05.2018. u 08:57

Oliver Frljić

Oliver-Frljic-foto-Jovica-Drobnjak-Novosti.jpg?w=752&ssl=1 

Boris Dežulović 

boris-dezulovic.jpg 

Vladika Grigorije 

grigorije.jpg 

Woody Allen 

woody.png?w=1000&h=563&crop=1 

Srećko Horvat 

eLES3vbq_400x400.jpg

Snežana Radojičić 

snezana-radojicic.jpg 

Nebojša Glogovac 

IMG_3520.jpg 

Oliver Ivanovic 

oliver_620x0.jpg 

Otac Ilarion 

iguman_ilarion.jpg 

Draza Petrovic

Draza-Petrovic-karikatura.jpg 

Rambo Amadeus

583582.jpeg 

Quincy Jones 

Quincy-Jones-Primary-Image.jpg 



Komentari (140)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gavros gavros 09:01 25.05.2018

Dobra ekipa

Ja sam se ovih dana "navukao" na Ivana Pernara - pogledah sve dostupno na Jutjubu.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?time_continue=116&v=LwFrYpZ9wMw[/youtube]
Spiridon Spiridon 09:05 25.05.2018

Re: Dobra ekipa

Ja sam se ovih dana "navukao" na Ivana Pernara




ps: dodavacu jos ako mi neko padne na pamet ... ovo je bas bilo iz prve ruke i pokriva period u poslednjih par nedelje

znaci aktuelno divljenje =)

bilo bi interesantno videti sta povezuje sve ove ljude ... iskreno nemam pojma ... mozda nacin na koji brane svoje stavove
gavros gavros 09:09 25.05.2018

Re: Dobra ekipa

Nažalost, neće da mi otvori link - uglavnom Vladika ide u Njemačku, napisao je jednu zanimljivu knjigu "Preko praga" koja govori o ljudima koji su u minulom ratu činili dobročinstva i spašavali živote. Trenutno čitam Čerevićanove "Pečalbade" - ono gustiram dvije tri pričice dnevno slatko se smijuci ali čim završim prelazim na "Preko praga"
Spiridon Spiridon 09:12 25.05.2018

Re: Dobra ekipa

Nažalost, neće da mi otvori link - uglavnom Vladika ide u Njemačku, napisao je jednu zanimljivu knjigu "Preko praga" koja govori o ljudima koji su u minulom ratu činili dobročinstva i spašavali živote.


znam za knjigu ali je nisam procitao ... bas juce sam je video kada je spomenuo u intervju

Trenutno čitam Čerevićanove "Pečalbade" - ono gustiram dvije tri pričice dnevno slatko se smijuci ali čim završim prelazim na "Preko praga"


pa ti me sijes uveliko =)


gavros gavros 10:02 25.05.2018

Re: Dobra ekipa

pa ti me sijes uveliko =)


Nedavno sam se nakon 20 godina učlanio ponovo u lokalnu biblioteku i imaju knjigu pa danas idem da podignem. Btw, ovo mi je privremeni nik (ne znam ni šta znači) koji sam dobio od prijatelja jer su mi blokirali IP adresu pa ne mogu da se registrujem pod imenom ali smisliću nešto bolje rješenje u narednim danima. Pozdrav od "gavrosa", hehe! Jednom bloger - uvijek bloger! Mada je i tviter zavodljiv, tek otkrivam njegove čari




Finds deserted island

a message in a bottle washes onto the beach

*opens bottle*

"We’ve updated our Privacy Policy"



edit:

Evo je

michiganac michiganac 23:47 25.05.2018

Re: Dobra ekipa


Spiridon
Ja sam se ovih dana "navukao" na Ivana Pernara

ps: dodavacu jos ako mi neko padne na pamet ... ovo je bas bilo iz prve ruke i pokriva period u poslednjih par nedelje

znaci aktuelno divljenje =)


Pernar i ekipica su populisti, a bo'me i prilicni diletanti.. Stavise, vise cijenim i ovih par iza njega (Sincica, Bunjca) koji nastupaju opreznije sa svojim stavovima i mislima koje iznose.

Nego Spiro, posto primjecujem da si bacio pogled preko susjednog plota, da li si upratio 'Peti Dan' na HRT? Eno ti tamo jos (makar) jedan koji zasluzuje paznju: Boris Jokic (najpoznatiji ipak kao glavno-odgovorni autor remformi obrazovanja). Mada ima i onaj Aleksandar Music vrijedan paznje.

Kad naglasavas 'aktuelno' i kad si se vec s Frljicem dotakao rijecke scene: -da dodam i jos jednog koji se odupr'o naletu tamosnjih kleronaci(onali)sta (da ne bih rekao i drugo) u prikupljanju potpisa za raspisivanje referenduma o ukidanju usvojene tzv. 'Istanbulske Konvencije' i izmjenama izbornog zakona (i posredno ukidanja prava manjinama): Vojko Obersnel - gradonacelnik glavom i bradom


Ono sto mi najvise skrece paznju iza tog susjednog plota je da na javnoj sceni sazrijeva i etablira se cijela jedna plejada (uslovno) mladih & open-minded, jako kriticki nastrojenih umova prema aktuelnom drustv. i polit. mejnstrimu, problemima danasnjice i ovih prostora (ti si eto pomenuo Horvata, pa i Frljic je jos u svojim poletnim/iliti najplodonosnijim godinama, ok Dezulovic je ipak matorac,.., zatim tamosnji SDP su preuzeli takodje podmladjene snage: Bernardic, Arsen Bauk, Pedja Grbin.., etc..), dok je, eto, na srpskoj sceni i dalje "mrtvo more" - olinjali 'jahaci apokalipse 90-ih' i dalje svuda kroje, prekrajaju, ruse i razaraju (ovaj put gotovo iskljucivo na sopstvenom tlu)..


Evo npr. i ovaj lik im je zanimljiv:



Cijenim da je poznat i nasem profi nsarskom.

Pominje i samog, gorenavedenog Jokica. Mada, uzgred, ne kapiram bas i njegove simpatije i razumijevanje prema jednom Macronu koje iznosi u drugom dijelu emisije.
nsarski nsarski 02:17 26.05.2018

Re: Dobra ekipa

Cijenim da je poznat i nasem profi nsarskom.

Pa, mislim da ovde moram nešto izuzetno važno da istaknem (mada nije direktna tema). Molim za malo pažnje.

Ne poznajem detaljno rad Ivice Puljka, niti njega lično. Sasvim je moguće da je on izuzetan čovek i izuzetan naučnik. Ali, sasvim je moguće da i nije ništa od toga.

Njegovi credentials se lako mogu naći na google scholar i izgledaju ovako:

Ukupan broj radova na kojima je potpisan je 1096 - i svi su oni urađeni tokom poslednje decenije! Ti radovi su citirani oko 91000 puta, neverovatan broj. Samo tako gledajući, taj čovek je neverovatan genije kakav se nije rodio u bližoj istoriji kosmosa. Kako je to moguće?

Ako rasporedimo oko 1000 radova na 10 godina, to znači da je taj čovek objavljivao 2 rada nedeljno. To, jednostavno, fizički nije moguće da se postigne, a kamoli da se ima 2 nova otkrića svake nedelje, i svako je citirano oko 100 puta! Nešto se ne slaže. A evo i šta.

Kada se pogleda u spisak radova, on je potpisivan na radovima i rezultatima ATLAS i CMS kolaboracije u CERN-u,
a takvi radovi imaju i po nekoliko stotina (često i nekoliko hiljada) autora. Navode se imena čelnika raznih grupa, pa tehničara, pa analizatora podataka, itd. Koliki je lični doprinos Ivice Puljka u takvim radovima na kojima je potpisano 300 ljudi, na primer, je nemoguće proceniti. Često se takvi radovi štampaju tako što se automatski unose svi registrovani članovi grupe kao autori rada.

Zvuči strašno, ali ovo je način da se mnogi mediokriteti "istaknu" kao nezamislivi naučnici. Mehanizam funkcioniše na sledeći način.

Matična država (Hrvatska u ovom slučaju) plati članarinu u CERN-u oko 1 milion ŠFR. Tada ima pravo da njeni naučnici "učestvuju u radu" te ogromne laboratorije u okviru neke radne grupe - ATLAS, recimo. Potom, ako država plati još oko 10000 ŠFR po naučniku, onda svi radovi koje grupa ATLAS objavi automatski potpisuju i te "članove" grupe kao autore. Dakle, dovoljno je da neki "naučnik" uspe da se dokopa članstva u registrovanoj radnoj grupi u CERN-u, i eto njemu večne naučne slave! A član se postaje političkim uticajem u naučnim krugovima Hrvatske.

Kad sam malo detaljnije pogledao reference gospodina Puljka, našao sam svega nekoliko radova na kojima je potpisan samo on i još par autora - na svim drugim radovima Puljak figuriše kao jedan od nekoliko desetina ili stotina. Ti "samostalni" radovi nisu citirani nijednom, i svi su napisani pre nego što se on učlanio u grupu za CERN - članarinu platila država Hrvatska.

Da uporedimo dostignuća I. Puljka (1100 radova 91000 citata tokom 10 godina) sa, recimo, dostignućima Dejvida Gross-a, profesora sa Harvarda, trenutno u Santa Barbari, i jedinog fizičara koji je ikad dobio Fields medalju (matematiči ekvivalent Nobelovoj nagradi). Uzimam Gross-a za primer jer se on bavi sličnom problematikom (elementarne čestice, teorija struna) kao Puljak.
Gross je tokom svoje karijere objavio oko 350 radova, što kao jedini autor, što u kolaborciji sa nekolicinom saradnika ili studenata, i citiran je oko 50000 puta tokom karijere od oko 45 godina (matematika kaže da je za svog veka pisao oko 8 radova godišnje, Puljak preko 100). Naravno, pošto je Gross svetski poznata faca, u te radove spadaju i revijalni i popularni tekstovi, izlaganja na konferencijama, itd., koji se uvek jako mnogo citiraju. I to sve za skoro 5 decenija (najraniji njegov rad koji sam našao je iz 1971.) Impresivno, ali ni približno fenomenalno kao što je formalni rezultat I. Puljka.
I država Srbija je na velika zvona objavila da smo ponovo članovi CERN-a, i registrovala svoje članstvo po istraživačkim grupama. Srba, izuzetnih naučnika za fiziku elementarnih čestica sada odjednom imamo za izvoz. Jedino što se oni nekako više bave politikom. Pametnom dovoljno.

Inače i Crna Gora je to uradila nedavno, pa ćemo sada imati i mnogo đetića koji će postati veliki naučnici u istraživanju fundamentalnih čestica od kojih se sastoji naš kosmos. A kosmos se, kao što znamo, sa Cetinja najbolje vidi. (Beše li ona "Luča Mikrokozma"?). Živeli!

Da zaključim. Ivica Puljak je možda divan i zanimljiv čovek, mada sam strašno sumnjičav što se tako izuzetan naučnik okrenuo politici. Njegov naučni output je veoma, veoma slab, čak nedovoljan, uprkos svim tim fantastičnim ciframa koje njegov naučni doprinos krase.

P.S. Da ne budem pogrešno shvaćen: u Hrvatskoj, kao i u Crnoj Gori ima sjajnih naučnika. Jedan moj kolega i drugar, sa Žabljaka (radi u Beogradu, istina), je predložen za člana SANU ove godine i ja mu želim svu sreću. Ima ih takvih još, ali oni se po brojkama ne mogu ni prineti jednom Ivici.

EDIT: Izvinjavam se, ali pomesao sam podatke za Davida Gross-a i Edwarda Witten-a (Grossov student). Svi navedeni podaci su tačni, ali Gross nije dobio Fields medalju kako sam napisao - tu medalju je dobio Witten. Medjutim, Gross je dobio Nobelovu nagradu 2004. Svi navedeni zaključci ostaju kao što sam napisao.

Черевићан Черевићан 11:07 26.05.2018

in ultima linea

čitam Čerevićanove "Pečalbade"

захвалан сам г gavros
на читању Прича мојих ,
прилика Вам то је права
за поредбу згода својих,

рецимо
gavros gavros 12:49 26.05.2018

Re: in ultima linea

Черевићан
čitam Čerevićanove "Pečalbade"

захвалан сам г gavros
на читању прича мојих ,
прилика му то је права
да пореди с' згода својих,

рецимо


Pravi je smjehotresni užitak gos'n Sveta - tako da sam odučio da ih "razvlačim" koliko god mogu - da ne slistim u dahu svu blagotvornost Vašeg humora!

Zbirku pjesama "Muk opsidijana" sam pak slistio za veče a usudio sam se da, blisku mi, "Dilkarnicu" skromno uglazbim uz dva akorda te kod rođaka u lokalnoj apoteci bez ikakvih priprema i "uvedžbavanja" napravim i skicni zapis na njegovoj akustari onako iz prve da ne zaboravim ideju!



gavros gavros 13:02 26.05.2018

Re: in ultima linea

Ne bih se baš složio Michiganac. Pernar je nekih 8 godina u politici, popularan jeste zahvaljujući društvenim mrežama, svojim gostovanjima na nezavisnim televizijama i svom aktivizmu prilikom brojnih deložacija kada je bio uhapšen nekih 17 puta. Mejnstrim mediji ga uglavnom zaobilaze i kritikuju a ono što on u okviru Živog zida govori nije nikakav populizam - čak šta više njegove ideje mi se čine radikalne ali poprilično iskrene - naime Pernar je za izlazak iz EU i NATO saveza, za promjenu monetarne politike u Hrvatskoj kao i za blisku saradnju sa Rusijom, Kinom, Brazilom itd. Istinski je vjernik (ne plaši se smrti i skreće pažnju na postojanje poslije nje) ali je istupio iz katoličke crkve. Na pitanje ko bi u Srbiji bio neko sličan njemu - odgovorio je Boris Malagurski ali Borisa ne interesuje politički angažman. Iskreno volio bih da se kod nas u Bosni pojavi neka sestrinska partija Živom zidu koja promoviše ista načela - pa možda bih se tad po prvi put u životu i učlanio u tu partiju.
gavros gavros 14:03 26.05.2018

Preko praga

Uzgred, pročitah knjigu Vladike Grigorija u cugu za par sati - interesantno štivo, osim par humorističnih crtica poput ove:


Pozvonili smo, stara gospođa je, boreći se sa ogromnim psom, odgovorila:
- Moooomeeenat!
Napokon je otvorila vrata, a njega, psa, zatvorila je u kupatilo. Na stolu je bilo sve spremno. Počeli smo s pojanjem. Gospođa je stajala iza nas. Pas je za trenutak osluškivao šta se događa, a kad smo mi zapjevali, on je zalajao iz sveg glasa. Staroj gospođi je bilo neprijatno, pokušala je da ućutka psa povlačeći se nekoliko koraka unazad, u hodnik. Otac Marko je pjevao kao da je sve u redu, a ja sam pratio. A onda je ona molećivim glasom uzviknula: - Marko, prekini, zašto si toliko zločest! Mom pjevanju je bio kraj.


uglavnom su to dirljive i potresne priče o ljudima i neljudima. Plemenito ali tužno da se čovjek iskreno rasplače. Ko to voli - topla preporuka!
Черевићан Черевићан 16:30 26.05.2018

ex tempore

"Dilkarnica" uglazbljena uz dva akorda

хармонија прати
речи изазове ,
уз нова слушања
импресије нове

БРАВО г gavros
st.jepan st.jepan 18:45 27.05.2018

Re: Dobra ekipa

nsarski

Jedan od (sve ređih) komentara zbog kojih još uvek vredi zirnuti u blog.
gavros gavros 18:52 27.05.2018

Re: Dobra ekipa

Jedan od (sve ređih) komentara zbog kojih još uvek vredi zirnuti u blog.


Blog u blogu, prakticno.
nsarski nsarski 23:15 27.05.2018

Re: Dobra ekipa

Blog u blogu, prakticno.


Situacija je, zapravo, stravična. I sve gora. Zato sam hteo na to da ukažem, jer mnogi ljudi nemaju pojma o njoj - prosto, ne zanima ih i to je razumljivo. Imaju preča posla.

Na primer, gospodin Puljak je potpisan na 183 rada u časopisu Physical Review Letters (u search uneti ime I. Puljak i pritisnuti klik!). Za one koji ne prate situaciju, ovaj časopis, poznat kao PRL, je vrhunski naučni časopis u kome se najveća i najznačajnija otkrića iz fizike štampaju. Recimo, David Gross ima oko 20 publikacija u PRL. Ozbiljni fizičari preziru časopise kao "Science" i "Nature" - oni imaju slike u boji, reklame i slično. Fizika je hard science i ne bavi se reklamiranjem novog lasera ili laboratorijskog nameštaja.
Uz Ivicu, tu figuriše i nekoliko naučnika, autora, svi iz Splita, i svaki od njih daleko nadmašuje sve poznate Nobelovce iz fizike. Da li je moguće da su svi ti Splitski naučnici višestruko bolji od Ajnštajna, Fajnmana, ili Higsa?

Ne znam koliko sam verno prestavio ovo dramatično stanje, ali ova metrika (broj radova, broj citata - bez ozbiljnije analize tih brojeva) potpuno degradira bilo kakav razgovor o naučnim vrednostima. Odmah da kažem, dobar način da se oceni rad nekog naučnika ne postoji. (Postoje neke razumne metrike, ali one razumno važe za iole "normalne" autore - trenutno ih ima jako mnogo "nenormalnih" koji celu metriku obezvređuju. Ovde najpre mislim na Hiršov indeks - za fizičare, Hiršov indeks od oko 20 ga kvalifikuje za poziciju na nekom od udarnih svetskih fakulteta. Hiršrov indeks I. Puljka je 131, što je potpuni outlier unutar ovog sistema). Oni koji se naukom bave, u nekoj oblasti, sasvim dobro znaju čiju reč treba pažljivo slušati, a čiju ne. I uglavnom se svi međusobno poznaju.

Ali, jbg, pošto je nauka postala commodity, kao na primer nafta ili pasta za zube, koja se prodaje, kupuje, reklamira, onda su i ove metrike odraz takvog stanja. Uostalom, i MekDonalds reklamira svoj proizvod kao najbolji hamburger koji postoji. Milijarde prodatih hamburgera o tome svedoče. Mislim, na našem mikro nivou, to je isto kao tvrdnja da je neka pevaljka sa Ibarske magistrale "bolja" od Betovena jer je prodala više ploča (diskova).

Najstrašnije pitanje: kako se boriti protiv toga? Ja nemam nikakav odgovor na to pitanje.

P.S. Ovaj rant je olakšan time što je u pitanju nekakav konkretan "znanosnik" iz Splita. Da se pomenulo ime nekog sličnog kod nas (a ima ih, ima! ) bio bih suzdržaniji.
Atomski mrav Atomski mrav 23:59 27.05.2018

Re: Dobra ekipa

Milijarde prodatih hamburgera o tome svedoče. Mislim, na našem mikro nivou, to je isto kao tvrdnja da je neka pevaljka sa Ibarske magistrale "bolja" od Betovena jer je prodala više ploča (diskova).

Najstrašnije pitanje: kako se boriti protiv toga? Ja nemam nikakav odgovor na to pitanje.


Da, kad bi se gledala samo masovnost onda bi najbolje bilo da svi jedemo go*na - nemoguće je da milijarde muva greše u izboru!
nsarski nsarski 00:21 28.05.2018

Re: Dobra ekipa

Da, kad bi se gledala samo masovnost onda bi najbolje bilo da svi jedemo go*na - nemoguće je da milijarde muva greše u izboru!


Ili da gledamo rijaliti programe - po gledanosti oni su bolji od bilo kakvog Šekspira.
Milan Novković Milan Novković 07:52 28.05.2018

Re: Dobra ekipa

nsarski
...

Najstrašnije pitanje: kako se boriti protiv toga? Ja nemam nikakav odgovor na to pitanje.

P.S. Ovaj rant je olakšan time što je u pitanju nekakav konkretan "znanosnik" iz Splita. Da se pomenulo ime nekog sličnog kod nas (a ima ih, ima! ) bio bih suzdržaniji.


Borba nas je održala ...

Kad već rantujemo - moj drug onomad prilazio kraju N-tog post-doca ovde na Kembridžu, Triniti Koledž, i taman bacio oko na Šveđanke i seobu u Švecku kad mu žena lupila šakom o sto i uzviknula "Dosta je bilo " pa ga poslala da bude quant u Cityju ovde.

A i sam se vajkao kako se toliko ušiljio da više nije imao pravo da se zove matematičkim logičarem, a kamoli matematičarem, i kako je sve to uradio u oblasti sa 3 stalna posla godišnje u svetu i na svakom 200 aplikacija samo od Kineza koji pišu radove 17 sati dnevno.

Na veselu notu imam dve "stavke":

Stavka 1: Eno on je napravio pauzu i uživa u sitnicama, sad gaji pčele, a pre toga je izdao knjigu (nije on autor, samo je izdavač) šaljivih priča Ličkih gastarbajtera.

Stavka 2: Tekuća subcultura je skoro pa sje**la cultural marxism i iako je prerano kapilarnim "radovima" će to, valjda, izvući i Hiršov Index iz šok sobe.

Gde je u stavci 2 vesela nota?!

U primerima šta je to Cultural Marxism sa, one and only, Urban Dictionary:

"everything is relative man".... "there is no truth".... "reality is what we make of it".... smoke dope and drop out dude!!! .... we don't need money... cops are violent pigs (especially the white ones). Women are smarter and betteer than men, all men are rapists. "get in touch with your feelings".... "if it feels good then do it"... "she so empowered!!... you go girl!!"... "there is no god"... "Let's burn the bible" "don't criticize islam!!"... "you're a bigot" "a homophobe" "you're an agist classist pig"..... "think globally act locally".... "save the whales.. the trees... the poor african kids!!".... "drop out of school and rebell against your parents".... "Dad's are scum.... mum's are cool".... "go vegetarian" "the ufo's are comming!!" .... "don't teach kids math's and reading!!!!!..... you elitist pig!!!.... they need to learn to build a veggie patch and learn to recycle and wear gender nuetral clothes!!!" "we can all eat other's cuisines and enjoy each others religions from every nation in one smelting pot of peoples and get along together and intermarry"
highshalfbooze highshalfbooze 09:16 25.05.2018

Povodom Olivera Frljića

Skoro sam se divio:



Spiridon Spiridon 09:18 25.05.2018

Re: Povodom Olivera Frljića

highshalfbooze
Skoro sam se divio:





video =( jako potresno
highshalfbooze highshalfbooze 09:27 25.05.2018

Re: Povodom Olivera Frljića

Spiridon

video =( jako potresno


Jeste, vrlo. Mada je meni potresnija srpska verzija "Kupi popu audi za oprost greha"
gavros gavros 17:54 25.05.2018

Re: Povodom Olivera Frljića

highshalfbooze
Skoro sam se divio:





Odlican trejler, citao sam o ovome ranije, moze li film da se nadje na netu?
michiganac michiganac 00:19 26.05.2018

Re: Povodom Olivera Frljića

O ovom sam takodje saznao nedavno na portalu (srpskih) ZG-Novosti. Ovaj dokumentartac je definitivno 'must see', i nakon gledanja od strane sirih masa zahtijevao bi makar poseban blog (ali, opet, ne vjerovatno na ovom portalu, vec krajnje desetkovanom i izlizanom..).

Sva tragedija i trauma prethodnog rata prelomljena kroz unutarnji dozivljaj djevojcice o kojoj je rijec, koja i nije bila njini neposredni svjedok. Utisnuta duboko u njen DNK s informacijom koju nosi u buducnost (od svega je to i najstrasnije!). Nazire se s kraja ovog trejlera.
ephemeris ephemeris 09:22 25.05.2018

Ispravka

Oliver Ivanović, ne Jovanović
Spiridon Spiridon 09:23 25.05.2018

Re: Ispravka

ephemeris
Oliver Ivanović, ne Jovanović


hvala ... ispravicu (frojdovska greska ... zbog slicnosti sa mojim imenom i prezimenom pa sam se podsvesno identifikovao =)
tyson tyson 10:31 25.05.2018

Da upotpunimo

Da se ne bi blog pretvorio u seriju "ja" komentara - a iskustvo nas uči da nekima jako malo treba - mogao bi recimo da napišeš po par rečenica zašto se svakom od navedenih u poslednje vreme diviš.

Osim ako namera nije da se uputi izazov komentatorima da se ispovede putem svoje liste, u kom slučaju neka nam je bog u pomoći.

Uzgred, primećujem da je lista uočljivo polno nebalansirana

nsarski nsarski 10:35 25.05.2018

Re: Da upotpunimo

Uzgred, primećujem da je lista uočljivo polno nebalansirana


А ти зашиљи плајваз па напиши допис Филипу. Да има још један доказ при руци.
tyson tyson 11:03 25.05.2018

Sizifov posao

nsarski
Uzgred, primećujem da je lista uočljivo polno nebalansirana


А ти зашиљи плајваз па напиши допис Филипу. Да има још један доказ при руци.

Ne bih se upuštao u prepisku sa građaninom Mladenovićem, ako me razumeš.

nsarski nsarski 11:29 25.05.2018

Re: Sizifov posao

...ako me razumeš.


Разумем у ”целини и целости”, да цитирам Жику Обретковића. Узгред, да ли си приметио да он и Шешељ много личе?





tyson tyson 12:34 25.05.2018

Re: Sizifov posao

Разумем у ”целини и целости”, да цитирам Жику Обретковића. Узгред, да ли си приметио да он и Шешељ много личе?

Pa da, i to ne samo spoljnim izgledom.


dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 12:48 25.05.2018

Re: Sizifov posao

Pa da, i to ne samo spoljnim izgledom.


ima jos jedan sto lici na ziku obretkovica

Boris Johnson has been targeted by a Russian prank caller pretending to be the new prime minister of Armenia.
Spiridon Spiridon 12:57 25.05.2018

Re: Sizifov posao

ima jos jedan sto lici na ziku obretkovica



ne vredjate mi Žila
Bili Piton Bili Piton 15:11 25.05.2018

Re: Da upotpunimo

tyson
a iskustvo nas uči da nekima jako malo treba





Nego, Vudi...t'was a one big happy family....not.

Čitao sam Alenovu neautorizovanu biografiju iz pera Džona Bakstera (nimalo laskavu, ali zato napisanu verovatno najelegantnijim engleskim jezikom još od Oskara Vajlda i Agate Kristi) koja se vrlo detaljno i krajnje nepristrasno bavi (i) Vudi/Mia skandalom. Čini se da su se oboje fino okoristili od asocijacije jednog s drugim i da bi red bio da toj svojoj bezbrojnoj usvojenoj deci (koju su uglavnom temeljno upropastili) nalože da se, za sopstveno dobro, ne oglašavaju više u javnosti.
tasadebeli tasadebeli 15:43 25.05.2018

Re: Sizifov posao

tyson
Разумем у ”целини и целости”, да цитирам Жику Обретковића. Узгред, да ли си приметио да он и Шешељ много личе?

Pa da, i to ne samo spoljnim izgledom.





А зашто нико никада не спомене или цитира и Мишу Тумбаса?

Што само Жики да се дивимо?

Да није зато што се Партизан још увек кличе као Југословенско Спортско Друштво Партизан?

(Мада се ја слажем са Б. Тирнанићем који је инсистирао да се унесе измена у правопис и да се то партизан ипак пише малим словом, али ето, то није усвојено као квајње веакционавни свбочетнички пвавописни пведлог.)



angie01 angie01 19:37 25.05.2018

Re: Da upotpunimo

Nego, Vudi...t'was a one big happy family....not.


meni skroz nejasno, kako se on provukao bez zakonskih konsekvenci.

...jeste, inteligentan, zabavan, duhovit, originalan,...od spostvenih kompleksa i frustracija je naprvio umetnost koja se visoko kotira i placa,...al je sustinski prevrezni, matori, ljigavi povarenjak, koji je svojim vezama i novcem pokrio svu krivicu.
narcis narcis 19:49 25.05.2018

Re: Da upotpunimo

.al je sustinski prevrezni, matori, ljigavi povarenjak,

da, al istorija kaže da samo ti matori...itd. i stvaraju civilizacijske vrednosti, ovi drugi uglanom ništa.
angie01 angie01 20:01 25.05.2018

Re: Da upotpunimo

i stvaraju civilizacijske vrednosti


e, hebiga, Dragoljube, sve ok, dok ne ugrozavaju one, za koje bi trebalo da su odgovorni i koji su slabi/ nisu ravnopravni i zavisni od njuh.
tyson tyson 20:14 25.05.2018

Re: Da upotpunimo

al je sustinski prevrezni, matori, ljigavi povarenjak

Tjah, neka prvi baci kamen onaj ko nije grešio...


angie01 angie01 20:34 25.05.2018

Re: Da upotpunimo

onaj ko nije grešio...


pa sad, ima gresaka i gresaka,...za neke se pobrinuo zakon, upravo jer su neprihvatljive... inace bi ova tvoja krilatica mogla da vazi i za najgore greske...rekoh i Dragoljubu,

sve ok, dok ne ugrozavaju one, za koje bi trebalo da su odgovorni i koji su slabi/ nisu ravnopravni i zavisni od njuh.

zloupotreba ima raznih, a ovo je brate- najgora.




tyson tyson 21:33 25.05.2018

Re: Da upotpunimo

inace bi ova tvoja krilatica

Pa ne bih baš sad da prisvajam autorska prava, nije red, kad pravi autor nije u mogućnosti da mi odgovori - makar na ovom svetu


angie01 angie01 21:44 25.05.2018

Re: Da upotpunimo

Pa ne bih baš sad da prisvajam autorska prava, nije red, kad pravi autor nije u mogućnosti da mi odgovori - makar na ovom svetu


dobro bre tajsone, zna se da je Dzises to rekao,...mozda je trebalo sad neki komentar do prekosutra sa svim objasnjenjima,...stavila sam kurziv kao naznaku,..
narcis narcis 22:48 25.05.2018

Re: Da upotpunimo

angie01
i stvaraju civilizacijske vrednosti


e, hebiga, Dragoljube, sve ok, dok ne ugrozavaju one, za koje bi trebalo da su odgovorni i koji su slabi/ nisu ravnopravni i zavisni od njuh.

el si ti upoznata sa istorijom poznatih ljudi. znaš tu možeš da nađeš sve vrste izopačenosti. ali najčudnije , ne i meni, da je to uobičajen odnos kretaivnost - potemećenost.
zato se i kaže ' odvoj umetnost-nauku od čoveka'
u konkretnom slučaju kako bi drug vudi uopšte stvorio to što je stvorio da ne nosi to demona u sebi.
ima jedna interesantna knjiga Tragedija genija, dobro štivo za razumevanje odnosa bolesti i genijalnosti.
Bili Piton Bili Piton 00:29 26.05.2018

Re: Da upotpunimo

angie01
al je sustinski prevrezni, matori, ljigavi povarenjak, koji je svojim vezama i novcem pokrio svu krivicu.


S druge strane, treba reći istinu, i ona je luda da bi luda bila. Čitava ta veza je bila potpuno sumanuta još mnogo pre nego što je ispao skandal zbog usvojene Korejanke. A opet, neke od svojih najboljih filmova je snimio baš s njom, od kojih je poslednji (Husbands and Wives) baš sjajan.
blogovatelj blogovatelj 00:35 26.05.2018

Re: Da upotpunimo

al je sustinski prevrezni, matori, ljigavi povarenjak, koji je svojim vezama i novcem pokrio svu krivicu.


Ponovo preporuka za Anđu.
Imam utisak da nesretni Vudi forsira čitavog života šaljivost sa samo jednom jedinom svrhom - ne bi li se ogrebao za snošaj.
Na to mi uvek zanosi taj njegov nazovi humor.
Bili Piton Bili Piton 00:37 26.05.2018

Re: Da upotpunimo

blogovatelj


Ponovo preporuka za Anđu.


Ja ovde vidim začetak jedne blogerske romanse
c_h.arlie c_h.arlie 06:40 26.05.2018

Re: Da upotpunimo

angie01
Nego, Vudi...t'was a one big happy family....not.


meni skroz nejasno, kako se on provukao bez zakonskih konsekvenci.

...jeste, inteligentan, zabavan, duhovit, originalan,...od spostvenih kompleksa i frustracija je naprvio umetnost koja se visoko kotira i placa,...al je sustinski prevrezni, matori, ljigavi povarenjak, koji je svojim vezama i novcem pokrio svu krivicu.

Ma naravno, matora drtina, jednom rečju - đubre.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:09 26.05.2018

Re: Da upotpunimo

meni skroz nejasno, kako se on provukao bez zakonskih konsekvenci


Pa to sto se ozenio usvojenom cerkom je svakako moralno diskutabilno ali nije zakonom zabranjeno. Jel na to mislis ili na nesto drugo?
Bili Piton Bili Piton 14:50 26.05.2018

Re: Da upotpunimo

apacherosepeacock
meni skroz nejasno, kako se on provukao bez zakonskih konsekvenci


Pa to sto se ozenio usvojenom cerkom je svakako moralno diskutabilno ali nije zakonom zabranjeno. Jel na to mislis ili na nesto drugo?


Ne, problem nije što je prvo spavao a kasnije se i oženio jednom usvojenom ćerkom (uostalom, već je bila punoletna u tom trenutku) nego je problem u optužbi da je seksualno zlostavljao drugu, mnogo mladju usvojenu kćer.

To na sudu nikada nije dokazano, a od prve se sumnjalo da mu je to Mia natovarila jer je to u brakorazvodnim parnicama vrlo čest slućaj. Devojčica, danas odrasla žena, tvrdi da ju jeste pipkao gde ne treba, bez obzira što je sud rekao ne, nema dokaza.
angie01 angie01 15:05 26.05.2018

Re: Da upotpunimo

apacherosepeacock


evo, objasnio ti Bili- s tim sto se nije tacno utvrdilo kada je zapoceo da spava sa usvojenom cerkom, najverovatnije, kada je jos bila maloletna, a sumnja se i na drugu,....pa sad izvini, meni to nije dikutabilno, jer je upravo nevidjena zlopupotreba u pitanju u prilicno neravnopravnim odnosima, a i stavlja pod znak pitanja opravdanost usvajanja uoste, ako je normalno da se zbog nepostojanja krvne veze, potpuno zanemari odgovornost i uloga roditelja,....meni aposolutno nema razlike u tome, da li je otac bioloski ili nije....to je svakako seksualno zlostavljanje i to nekoga ko ti je poveren da se o njemu staras i stitis ga i ko zavisi od tebe.

To na sudu nikada nije dokazano, a od prve se sumnjalo da mu je to Mia natovarila jer je to u brakorazvodnim parnicama vrlo čest slućaj


sredio to vudi parama i vezama,...sta mu je natovarila, kada se posle ozenio sa Sui, ili kako se vec zove....cini mi se da ni njegov bioloski sin nema bas puno veze sa njim i da mu nije bas privrzen.
Bili Piton Bili Piton 15:16 26.05.2018

Re: Da upotpunimo

angie01


sredio to vudi parama i vezama,...sta mu je natovarila, kada se posle ozenio sa Sui, ili kako se vec zove....cini mi se da ni njegov bioloski sin nema bas puno veze sa njim i da mu nije bas privrzen.


Nije, grešiš. Veštačenje je bilo obavljeno od strane stručnjaka koje je angažovala Mia i oni su rekli bez dvoumljenja - ne, nema osnova za gonjenje. To je u javnosti koja je već bila naoštrena za seču glava prošlo sasvim nezapaženo ali je to zapravo bila tačka na taj slučaj, bar sa sudskog gledišta.






ecce-florian ecce-florian 15:51 26.05.2018

Re: Da upotpunimo

@bp
Re: Da upotpunimo

blogovatelj

Ponovo preporuka za Anđu.

Ja ovde vidim začetak jedne blogerske romanse

:)
ali

@blogi
Imam utisak da nesretni Vudi forsira čitavog života šaljivost sa samo jednom jedinom svrhom - ne bi li se ogrebao za snošaj.
Na to mi uvek zanosi taj njegov nazovi humor.


a ima i neku drugu ( svrhu-funkciju)?

@angie
dobro bre tajsone,
:)


@apache

Pa to sto se ozenio usvojenom cerkom je svakako moralno diskutabilno

Sartr nije , nemo'š ljudima udovoljiti
angie01 angie01 18:42 26.05.2018

Re: Da upotpunimo

Nije, grešiš. Veštačenje je bilo obavljeno od strane stručnjaka koje je angažovala Mia


da i?...sta je tu problem u onome sto sam rekla:)...dapace.
angie01 angie01 21:29 26.05.2018

Re: Da upotpunimo

upravo odgledah, posle dugo vremena ponovo fenomenalni film Napoleon Dynamite,
jednako odusevljenje kao i pre,...ko nije gledao obavezno da ispravi, ima na netu sa prevodom,

docsumann docsumann 13:51 25.05.2018

Re: M'da !

Redak gospodin.


autentični gospodin i veoma pametan čovjek

mesan mesan 15:55 25.05.2018

Re: M'da !

docsumann
Redak gospodin.


autentični gospodin i veoma pametan čovjek


Šališ se docse?

Video sam nekoliko isečaka, jedno predavanje i dugi intervju, morao da prekinam poslednja dva.
Pokušava da dokaže kako su beli muškarci ugroženi, te da pomoć ženama u edukaciji i zapošljavanju "nije fer", naravno jer ignoriše istoriju ugnjetavanja i kulturu nipodaštavanja žena koje nisu kraj šporeta.

Ista argumentacija kao američkih rasista protiv crnaca, a čak i ne koristi interesantna istraživanja da pokuša konstruktivno promišljanje socijalne pravde, samo prosipa "na osećaj".

Grozomoran lik čija su baza (1) testosteronski čeloprstaši i nesposobni paćenici na američkim koledžima, (2) redneci i (3) vajnstinski viagra klub.


PS: docse, ne sumnjam da je "gospodin" rekao i nešto pametno, ali je sramotna njegova upotreba pseudonauke za najbljutaviji trampovski popularizam --- te ja ne mogu nikako da ga poštujem.
Bili Piton Bili Piton 16:15 25.05.2018

Re: M'da !

mesan


Ista argumentacija kao američkih rasista protiv crnaca


Ha, baš sinoć odgledao "Get Out". Jel gledao neko i šta misli o tome?
docsumann docsumann 18:08 25.05.2018

Re: M'da !

docse, ne sumnjam da je "gospodin" rekao i nešto pametno, ali je sramotna njegova upotreba pseudonauke za najbljutaviji trampovski popularizam --- te ja ne mogu nikako da ga poštujem.


odmah da kažem da i kad se ne slažem s njim (feminizam, recimo) dopada mi se kako iznosi svioje stavove.

ne znam da li si ufatio da mu često predavanja (regularna na faksu) završavaju aplauzom studenata.

ne znam da l' je ikad probao psihodelike, ali jeima par odličnih predavanbja na temu svijest, šamanizam, DMT...

ja ga ne vidim kao populistu. naprotiv. mislim da je naglašeno svoj.
često van aktuelnih mejnstrim "tokova političke misli". ponekad nnervira lijeve, ponekad desne, konzervativac, ali otvorenih pogleda.

ali, pošto je za mene nov lik, ne mogu da kažem da ga baš dobro znam.

par predavanja koja sam odgledao u cjelosti, su mi ostavila pozitivan utisak,
a u debatama je izuzetan.
c_h.arlie c_h.arlie 18:56 25.05.2018

Re: M'da !

docsumann
docse, ne sumnjam da je "gospodin" rekao i nešto pametno, ali je sramotna njegova upotreba pseudonauke za najbljutaviji trampovski popularizam --- te ja ne mogu nikako da ga poštujem.


odmah da kažem da i kad se ne slažem s njim (feminizam, recimo) dopada mi se kako iznosi svioje stavove.

ne znam da li si ufatio da mu često predavanja (regularna na faksu) završavaju aplauzom studenata.

ne znam da l' je ikad probao psihodelike, ali jeima par odličnih predavanbja na temu svijest, šamanizam, DMT...

ja ga ne vidim kao populistu. naprotiv. mislim da je naglašeno svoj.
često van aktuelnih mejnstrim "tokova političke misli". ponekad nnervira lijeve, ponekad desne, konzervativac, ali otvorenih pogleda.

ali, pošto je za mene nov lik, ne mogu da kažem da ga baš dobro znam.

par predavanja koja sam odgledao u cjelosti, su mi ostavila pozitivan utisak,
a u debatama je izuzetan.

Pokušao da gledam - no kada sam u prvih nekoliko sekunda video koliko 'priča' rukama, odustao sam.
Ko zna koliko sam pametnih stvari, inače, preskočio ne slušajući takve ljude (koji toliko mlataraju rukama).
Usput --- jebote, tek sada sam primetio da mi je Spiridon obrisao komentar !?
Stra-šno !
docsumann docsumann 19:08 25.05.2018

Re: M'da !


mislim da on ima odličan rad rukama (dok priča)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 19:29 25.05.2018

Re: M'da !

Четворо мојих френдова на листи - ако се изузму френдои који су у ФК Астралном Радничком . Сада ми је ту Епархија Немачка. А горданац, nayo? Она ми делује као positive development.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:01 25.05.2018

Re: M'da !

Bili Piton
mesan


Ista argumentacija kao američkih rasista protiv crnaca


Ha, baš sinoć odgledao "Get Out". Jel gledao neko i šta misli o tome?


Jel mora da se gleda, ili možemo odma da se bacimo na davanje mišljenja?

Kome se divim:



U rekordnom roku (za ~3 vikenda) i po najvećoj vrućini zamenio prokleti tepih drvenim podom tipa laminat. I to sve uprkos objektivnim ometalima u vidu krivih zidova, kosih uglova, žene, dece, svoje i komšijske, prehlade, akutnog napada bola u leđima tipa diskus hernija, posla preko glave i još kakvih trzavica. I sve to dok sam jednom rukom ovde na blogu, uz endžinu asistenciju, branio tekovine NOB-a, i razbacivao pomahnitale četnike i ljotićevce dok su obeležavali Dan poraza, a kod Jelice sam čak i ban zaradio, što sam otpatio u miru i tišini.

mesan mesan 22:08 25.05.2018

Re: M'da !

docsumann
odmah da kažem da i kad se ne slažem s njim (feminizam, recimo) dopada mi se kako iznosi svioje stavove.

OK, ali ja ne mogu formu ispred suštine kad je u pitanju naučnik predavač na univerzitetu, to je prihvatljivo možda za umetnike.
ne znam da li si ufatio da mu često predavanja (regularna na faksu) završavaju aplauzom studenata.

ne znam da l' je ikad probao psihodelike, ali jeima par odličnih predavanbja na temu svijest, šamanizam, DMT...

Da, znam, bah, pa taj njegov "kul" imidž buntovnika, a u stvari klasični šovenski populizam ("jao vi jadni beli muški studenti kako vas ugnjetavaju" je odlična udica za zelene studente.
Pa pošto je na neke teme prodavac lažnih floskula, magle i zloupotrebljavač korelacija, ne sumnjam da može dobro da proda i ono što zapravo razume i poznaje.


E podseti me, lista, isključivo popularnih, trenutno inspirišućih likova:

Neil deGrasse Tyson --- jer oživljava duh Karla Sagana.

Federica Mogherini --- jer se zalaže za prave vrednosti (islam u Evropi, pomirenje s Rusijom) i dominira nad balkanskim govnarskim vođama.

George Soros --- i pod stare dane se bori protiv diktatura istočne Evrope.

Stacey Abrams --- prva crnkinja guverner kandidat u SAD, progresivni političar koji se bori za edukaciju i misli na glasače svih rasa.

Emmanuel Macron --- jer je u vlast doveo kompetentnu ministarku za nauku i poznatog matematičara, podigao (malo) budžet za istraživanja, fokusirao se na zelene tehnologije.
Bili Piton Bili Piton 23:55 25.05.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic


Jel mora da se gleda, ili možemo odma da se bacimo na davanje mišljenja?




Nije negledljivo. Prepuno je referenci, što suptilnih, što manje suptilnih, na Hiča, Polanskog et al, ali čitav film počiva na prilično jednostavnoj reverziji stereotipa. Ima dobrih mesta, npr, scena iz koje je gornja fotka je genuinely unsettling - žena na slici je savremena (i prilagodjena) verzija gdje Denvers iz Hičkokove "Rebeke".

edit - zaboravih - ako si, dakle, u fuck y'all fazonu, a čini mi se da trenutno jesi, ništa kao zabavan, absorbing film za jedno veče
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:10 26.05.2018

Re: M'da !

Nije negledljivo. Prepuno je referenci, što suptilnih, što manje suptilnih, na Hiča, Polanskog et al, ali čitav film počiva na prilično jednostavnoj reverziji stereotipa. Ima dobrih mesta, npr, scena iz koje je gornja fotka je genuinely unsettling - žena na slici je savremena (i prilagodjena) verzija gdje Denvers iz Hičkokove "Rebeke".


Ok, zadržaću mišljenje za sebe dok ga ne pogledam , stavio ga 1. na netfliksu.
Isput, čuo sam da je ovaj novi horor, A Quiet Place, mnogo dobar, još se daje u bioskopima ovde, ali žena ne voli horore, jedino da nekako umaknem sa posla i uvatim neku matine projekciju sa penzosima i ratnim veteranima i posle da ćutim i pravim se blesav.
Bili Piton Bili Piton 00:19 26.05.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
ali žena ne voli horore


Ma mnogo je više suspense triler nego horor :)

Na Netfliksu sam upravo odbindžovao dansku apokalipsa seriju The Rain od 8 epizoda. Baš sam s uživanjem pustio mozak na ispašu.
tasadebeli tasadebeli 01:01 26.05.2018

Re: M'da !

mesan

E podseti me, lista, isključivo popularnih, trenutno inspirišućih likova:

Neil deGrasse Tyson --- jer oživljava duh Karla Sagana.

Federica Mogherini --- jer se zalaže za prave vrednosti (islam u Evropi, pomirenje s Rusijom) i dominira nad balkanskim govnarskim vođama.

George Soros --- i pod stare dane se bori protiv diktatura istočne Evrope.

Stacey Abrams --- prva crnkinja guverner kandidat u SAD, progresivni političar koji se bori za edukaciju i misli na glasače svih rasa.

Emmanuel Macron --- jer je u vlast doveo kompetentnu ministarku za nauku i poznatog matematičara, podigao (malo) budžet za istraživanja, fokusirao se na zelene tehnologije.



Јбт!!!

Сад ми је стварно жао што нисам имао ономад више стрпљења са тобом, него сам те онако грубо напушио мислећи да ме зајебаваш.

А ти у ствари мртав озбиљан.

Много сам грешан што то нисам још ономад схватио.

Није ми у природи да будем груб према таквима.






П.С. - Али

George Soros --- i pod stare dane se bori protiv diktatura istočne Evrope.





Хвала ти, смејаћу се овоме наредних недељу дана...




Другарице и другови, сада и овде на овом месту и у овом тренутку мислим да треба сви да рејонизујемо електроне.


New Age Bullshit Generator


Како оно ти рече?


prodavac lažnih floskula, magle i zloupotrebljavač korelacija,



srdjan.pajic srdjan.pajic 03:05 26.05.2018

Re: M'da !

Bili Piton
srdjan.pajic
ali žena ne voli horore


Ma mnogo je više suspense triler nego horor :)

Na Netfliksu sam upravo odbindžovao dansku apokalipsa seriju The Rain od 8 epizoda. Baš sam s uživanjem pustio mozak na ispašu.


Ne, ovaj drugi pomenuti je hororčina, sa sve vanzemljacima, i čudima. čak su mu posvetili podugačku i dosta pozitivnu kritiku na NPR-u.

A, video sam taj Rain da ima na strimu, deluje dobro, ali mi se nakupilo DVD-ova za gledanje, pa da prvo to otaljam (juče baš odradio Fracture, onako, a onda ću ovaj Berlin Vavilon, to ste me navukli ti i Bauer pre par blogova, evo izašla i druga sezona kod nas). Nedavno je ova naša mala počela da spava uredno celu noć, pa nemam više dobar excuse za bindžovanje na onoj lopti za trudnjače (sad me zato i leđa bole, jebo je onaj ko izmisli tu loptu, ali mala tako najbolje prestane da se dernja i krene da pažljivo gleda seriju sa mnom, mislim da joj se do sada najviše svideo Narcos, i Better Call Saul ).



bauer. bauer. 03:34 26.05.2018

Re: M'da !

evo izašla i druga sezona kod nas

Ha! Eto zanimacije za jedno subotnje veče. A i prilika da se obnovi znanje njemačkog, sticano tijekom dugih ljetnih mjeseci na Dubrovačkoj rivijeri.

Jbte, ovaj Bili i na netfliksu ima veze i poznanstva. Samo što sam mu se požalio da kod nas još nije izašla druga sezona, kad ono...
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:24 26.05.2018

Re: M'da !

bauer.
evo izašla i druga sezona kod nas

Ha! Eto zanimacije za jedno subotnje veče. A i prilika da se obnovi znanje njemačkog, sticano tijekom dugih ljetnih mjeseci na Dubrovačkoj rivijeri.

Jbte, ovaj Bili i na netfliksu ima veze i poznanstva. Samo što sam mu se požalio da kod nas još nije izašla druga sezona, kad ono...


Da, da, uticajan bloger, Bili Piton. Kod mene dok radim iz garaže trešti muzika iz tog vašeg Vavilona, stvarno su je majstori dobro skockali. Prosto tera čoveka na preciznost u radu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 05:43 26.05.2018

Re: M'da !

I sve to dok sam jednom rukom ovde na blogu, uz endžinu asistenciju, branio tekovine NOB-a, i razbacivao pomahnitale četnike i ljotićevce dok su obeležavali Dan poraza, a kod Jelice sam čak i ban zaradio, što sam otpatio u miru i tišini.


Mika mali, Drugosrbijanac a borac, a ne kao pojedini ovde što odu pa kukumavče naokolo kada ih pribanuješ. Kod nas je izašla zanimljiva knjiga, "Jedan od svakih osmoro: Jevreji u partizanima i pokretima otpora, u Drugom svetskom ratu u Jugoslaviji". Čitam sada, na Hebrewu je, mrzi me da vam prevodim sada. Čekam sledećeg meseca u ZG-u, grupu Amera iz Washington DC-ja, telavivska organizacija, malo more, malo Sunce, malo Rovinj, malo Hvar, malo Dubrovnik, i onda bum - u glavu! Istrebljenje u Dubrovniku, istrebljenje u Sarajevu, istrebljenje u Jasenovcu za kraj. To sve što su Titići zataškali. Moram smisliti neki blog da napalim ove kvaziliberale što se javljaju ovde.

PS: Je li, Taske, znaš li da li je na hrvatskom i od strane hrvatskih autora objavljivano išta o Stepincu (može i od Titića, oni su nam saveznici u Hrv)?
blogovatelj blogovatelj 05:53 26.05.2018

Re: M'da !

kod Jelice sam čak i ban zaradio, što sam otpatio u miru i tišini.


Ko te banovao i zašto?
docsumann docsumann 06:25 26.05.2018

Re: M'da !

mesan
Da, znam, bah, pa taj njegov "kul" imidž buntovnika, a u stvari klasični šovenski populizam


jasno mi je na šta ukazuješ, ali ne vidim to baš na taj način.

a otpratio sam i par javnih diskusija kojih je imao mnogo (izgleda). i čini mi se da uptravo njegovi oponenti nastupaju s pozicija nekih ustaljenih šablona i predrasusa, a Pitersonovi stavovi, koji su ponekad genuine political uncorect, izgledaju posve svježe u takvoj podjeli snaga i stavova...vjerovatno mu trebaju nekui kvalitetniji sagovornici.

ovi dosad su bili u "težinskom" deficitu
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:26 26.05.2018

Re: M'da !

blogovatelj
kod Jelice sam čak i ban zaradio, što sam otpatio u miru i tišini.


Ko te banovao i zašto?


Eh, sad i ja treba ovde, ko Tasa, da krenem da kukam u milion nastavaka kako me je Ekipica uzela na zub i maltretira me iz bloga u blog, ne da mi da dođem do reči i iznesem svoje mišljenje, a ni potkazivanje i banovanje im nije strano.

Ne znam, bre, ko me banovao, lepo sam se i kulturno nadmudrivao sa hučijem jedno vreme, sve je tamo još, valjda, i taman sam hteo da zadam završni udarac posle kojeg bi Huči sam otišao na tavan da iskopa svoju partijsku knjižicu i malo se podseti Manifesta KP, kad me stiže ruka pravde. E, i neka je, ionako je bilo dosadno do zla boga, čak i meni, iako imam dosta visok prag tolerancije zahvaljujući Čarliju i još par njih ovde, ustvari, hteo sam samo da izmerim dokle to može da ide, i da li je huči psihički u stanju da odustane, ili, još bolje, da uopšte ne odgovara na moje zlobne komentare o četničkom pokretu. Nema veze, ne ljutim se, jedino bi mi bilo malo lakše kad bih znao da je i njega banovalo.

EDIT: Istine radi, sad sam proverio, moguće je i da sam ban izmislio, to jest da me je u nastupu sprečilo isticanje roka važnosti bloga. Znam da kad sam pokušao da odgovorim hučiju, nije moglo, i to je bilo 23. uveče, a zili je ostavila komentar 24., poslednji na blogu. Svejedno, bolje ban, da imam i ja orden da se okitim. Poslednji put me je banovao Krle, ne znam koga nije, a pre toga pokojna Urednica, i Budimac. I to je sva moja dokumentovana sankcionisana delinkventnost na ovom blogu.
c_h.arlie c_h.arlie 06:42 26.05.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
Nije negledljivo. Prepuno je referenci, što suptilnih, što manje suptilnih, na Hiča, Polanskog et al, ali čitav film počiva na prilično jednostavnoj reverziji stereotipa. Ima dobrih mesta, npr, scena iz koje je gornja fotka je genuinely unsettling - žena na slici je savremena (i prilagodjena) verzija gdje Denvers iz Hičkokove "Rebeke".


Ok, zadržaću mišljenje za sebe dok ga ne pogledam , stavio ga 1. na netfliksu.
Isput, čuo sam da je ovaj novi horor, A Quiet Place, mnogo dobar, još se daje u bioskopima ovde, ali žena ne voli horore, jedino da nekako umaknem sa posla i uvatim neku matine projekciju sa penzosima i ratnim veteranima i posle da ćutim i pravim se blesav.

Pametna žena !
Kako iko, uopšte, može da voli horore ?!
Šta tu ima da se voli !?
Šta je u glavi tih koji to vole ?
Milan Novković Milan Novković 06:42 26.05.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic
blogovatelj
kod Jelice sam čak i ban zaradio, što sam otpatio u miru i tišini.


Ko te banovao i zašto?


Eh, sad i ja treba ovde, ko Tasa, da krenem da kukam u milion nastavaka kako me je Ekipica uzela na zub i maltretira me iz bloga u blog, ne da mi da dođem do reči i iznesem svoje mišljenje, a ni potkazivanje i banovanje im nije strano.

Ne znam, bre, ko me banovao, lepo sam se i kulturno nadmudrivao sa hučijem jedno vreme, sve je tamo još, valjda, i taman sam hteo da zadam završni udarac posle kojeg bi Huči sam otišao na tavan da iskopa svoju partijsku knjižicu i malo se podseti Manifesta KP, kad me stiže ruka pravde. E, i neka je, ionako je bilo dosadno do zla boga, čak i meni, iako imam dosta visok prag tolerancije zahvaljujući Čarliju i još par njih ovde, ustvari, hteo sam samo da izmerim dokle to može da ide, i da li je huči psihički u stanju da odustane, ili, još bolje, da uopšte ne odgovara na moje zlobne komentare o četničkom pokretu. Nema veze, ne ljutim se, jedino bi mi bilo malo lakše kad bih znao da je i njega banovalo.


Dobra ideja za biznis: "Mudrujem po kućama".

Doduše, treba biti talentovan, ja probao na najužem domaćem terenu, u svojoj kući, ali sa vrlo preskromnim rezultatima

Da mi nije bloga ....
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:52 26.05.2018

Re: M'da !

Doduše, treba biti talentovan, ja probao na najužem domaćem terenu, u svojoj kući, ali sa vrlo preskromnim rezultatima

Da mi nije bloga ....


Same here...
c_h.arlie c_h.arlie 07:11 26.05.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic

...

Ne znam, bre, ko me banovao, lepo sam se i kulturno nadmudrivao sa hučijem jedno vreme, sve je tamo još, valjda, i taman sam hteo da zadam završni udarac posle kojeg bi Huči sam otišao na tavan da iskopa svoju partijsku knjižicu i malo se podseti Manifesta KP, kad me stiže ruka pravde. E, i neka je, ionako je bilo dosadno do zla boga, čak i meni, iako imam dosta visok prag tolerancije zahvaljujući Čarliju i još par njih ovde, ustvari, hteo sam samo da izmerim dokle to može da ide, i da li je huči psihički u stanju da odustane, ili, još bolje, da uopšte ne odgovara na moje zlobne komentare o četničkom pokretu. Nema veze, ne ljutim se, jedino bi mi bilo malo lakše kad bih znao da je i njega banovalo.
...

Drago mi je da sam pomogao.
I meni se ponekada, dok sam bio mlađi, primišljalo kako sam najpametniji i slično.
mesan mesan 07:39 26.05.2018

Re: M'da !

docsumann
mesan
Da, znam, bah, pa taj njegov "kul" imidž buntovnika, a u stvari klasični šovenski populizam


jasno mi je na šta ukazuješ, ali ne vidim to baš na taj način.

Ok mislim da smo na istoj strani.
a otpratio sam i par javnih diskusija kojih je imao mnogo (izgleda). i čini mi se da uptravo njegovi oponenti nastupaju s pozicija nekih ustaljenih šablona i predrasusa, a Pitersonovi stavovi, koji su ponekad genuine political uncorect, izgledaju posve svježe u takvoj podjeli snaga i stavova...vjerovatno mu trebaju nekui kvalitetniji sagovornici.

ovi dosad su bili u "težinskom" deficitu

Hm, ja sam u stvari sumnjičav prema “težincima”.
Pokojni Hitchens je nenadmašiv bio u debati ali je debatovao ranije za komunizam a kasnije protiv.
Sam Harris je danas uzdanica mnogih sekularista, neverovatno staložen i promišljen, jak debater, ali upecao sam ga u ćorsokaku (knjiga o najgorem od svih mogućih svetova) pa mi postao smešan.
Jednostavno, oracija nije mudrost, iako je u Antici bila ključna
c_h.arlie c_h.arlie 08:14 26.05.2018

Re: M'da !

mesan
docsumann
mesan
Da, znam, bah, pa taj njegov "kul" imidž buntovnika, a u stvari klasični šovenski populizam


jasno mi je na šta ukazuješ, ali ne vidim to baš na taj način.

Ok mislim da smo na istoj strani.
a otpratio sam i par javnih diskusija kojih je imao mnogo (izgleda). i čini mi se da uptravo njegovi oponenti nastupaju s pozicija nekih ustaljenih šablona i predrasusa, a Pitersonovi stavovi, koji su ponekad genuine political uncorect, izgledaju posve svježe u takvoj podjeli snaga i stavova...vjerovatno mu trebaju nekui kvalitetniji sagovornici.

ovi dosad su bili u "težinskom" deficitu

Hm, ja sam u stvari sumnjičav prema “težincima”.
Pokojni Hitchens je nenadmašiv bio u debati ali je debatovao ranije za komunizam a kasnije protiv.
Sam Harris je danas uzdanica mnogih sekularista, neverovatno staložen i promišljen, jak debater, ali upecao sam ga u ćorsokaku (knjiga o najgorem od svih mogućih svetova) pa mi postao smešan.
Jednostavno, oracija nije mudrost, iako je u Antici bila ključna

Jeste !
Evo i ti ponekada kažeš ponešto korektno.
Istina, češće se 'upljuješ'.
nask nask 10:55 26.05.2018

Re: M'da !

Pokojni Hitchens je nenadmašiv bio u debati ali je debatovao ranije za komunizam a kasnije protiv.


Mladost ludost, starost mudrost. Generalno mi ne uspeva da odvojim lik od dela, ali slušati tog čoveka za vreme raznih debata je bilo pravo uživanje, bez obzira da li se slažem sa njegovim tezama ili ne.
mesan mesan 11:00 26.05.2018

Re: M'da !

tasadebeli

напушио

Bullshit

Ajde ajde, smiri se, ne treba nam opet plačka i bacanje igračaka.

Soros je Jevrej koji je spašavao glavu od totalističkog terora, za razliku od vas stradalnika pionirčića i Titovih studenata koji samo kukate.

On pomaže slobodu, uklanjane netolerantnog da bi opstalo tolerantno, a to što mu se prijavljuju ili ga pozivaju u velikoj meri i pilićari i mutivode je samo odraz nivoa svesti i mentaliteta balkanaca i istočnoevropljano, nije odraz njegove filantropije.
Preživela i Petnica devedesete.

Treba samospoznaje, samokritike i razuma da se to shvati, no tipičnom nacionalisti su baš to manjkavosti.
Bili Piton Bili Piton 14:55 26.05.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic


Da, da, uticajan bloger, Bili Piton.


Hehe nemoj molim te, osećam se kao Jelena Maćić.
docsumann docsumann 17:50 26.05.2018

Re: M'da !

Pa pošto je na neke teme prodavac lažnih floskula, magle i zloupotrebljavač korelacija, ne sumnjam da može dobro da proda i ono što zapravo razume i poznaje.


bio bih rad (najozbiljnije) da me uputiš na te momente, intervjue, predavanja.
koji tačnio dijelovi, uz tvoju recenziju istih.

inače, za potkreplivanje svog gledišta citirao bih domaćina


bilo bi interesantno videti sta povezuje sve ove ljude ... iskreno nemam pojma ... mozda nacin na koji brane svoje stavove


e, mislim da je baš to najjači Pitersonov kvalitet
gavros gavros 18:08 26.05.2018

Re: M'da !

citirao bih domaćina


A domaćin je najveća carčina! U ovih deset i kusur godina se toliko izvještio da od praktično ničega stvori najčitanije i najkomentarisanije blogove. U par poteza postavi kostur i samo se izmakne - i eto dvjesto i kusur komentara!
docsumann docsumann 18:14 26.05.2018

Re: M'da !

A domaćin je najveća carčina!


izvaredno vješt bacač koske


spira je izbrusio svoj svedeni stil postovanja do savršenstva. Maljevič bloga b92
narcis narcis 18:14 26.05.2018

Re: M'da !

za razliku od vas stradalnika pionirčića i Titovih studenata koji samo kukate.

za razliku od vas stradalnika pionirčića i Titovih studenata koji samo kukate.

za razliku od vas stradalnika pionirčića i Titovih studenata koji samo kukate.

za razliku od vas stradalnika pionirčića i Titovih studenata koji samo kukate.

za razliku od vas stradalnika pionirčića i Titovih studenata koji samo kukate.

za razliku od vas stradalnika pionirčića i Titovih studenata koji samo kukate.

docsumann docsumann 18:24 26.05.2018

Re: M'da !

Šta je u glavi tih koji to vole ?


šta li je u glavi ljudi koji se čude tuđim ukusima?



tasadebeli tasadebeli 20:33 26.05.2018

Re: M'da !

Srđan Fuchs

Je li, Taske, znaš li da li je na hrvatskom i od strane hrvatskih autora objavljivano išta o Stepincu (može i od Titića, oni su nam saveznici u Hrv)?



Не знам, друже... Слабо ти ја то пратим...

Можда Пуховски, а?

Или Славко Голдштајн?

To sve što su Titići zataškali.


Прикажи туристима из САД овај документарац из 2014. којим се и Немци и усташе такође перу прекрајајући историју:





Пази, у филму су представили као политичког емигранта чак и Ђурековића, бившег директора ИНЕ који је половином осамдесетих побегао у Немачку зато што су хтели да га у СФРЈ подметну као жртвено јагње да лежи мардељ после откривања афере да би кажњавањем Ђурековића у ствари покрили сина Мике Шпиљака који је у у тој истој афери коферима износио девизе из земље (и то много много више него Вулин данас).

После је Доланчева ДБ убила Ђурековића у Немачкој на прагу његове куће као пса јер је био потенцијална уста која говоре на суду. (Причали ми упућени, Аркан је био у том случају buffer. То је било после Нане на Сењаку и тих ствари из Арканове каријере...)

А овај документарац у продукцији Дојче Веле тог истог Ђурековића 30 година касније представља као некаквог демократског борца за неовисну Хрватску.

Хоћу рећи, друже, да сви прекрајају историју и заташкавају. Не само Титићи него и усташе (ХДЗ) и Дојче Веле...

(У Немачкој су тада заштиту налазили и усташе и они Бандерини нацисти из Украјине и многи други... Очигледно су их ту чували као "спаваче" чекајући да падне Берлински зид...)

А волео бих да си могао заједно са мном да будеш у Минхену 1984. када сам ушао у кафанче под називом "Јадрански корали" у којем сам сео преко пута велике Павелићеве слике на зиду коју нисам уопште приметио пре него сам сео за сто. (Док те цела кафана гледа испод ока, знаш већ тај осећај... А ја када сам видео оно Јадрански корали на фирми кафане са улице весело и наивно ускликнуо Наши!!! и ушао унутра да се изљубим са браћом.)

Па када ми се унутра брката келнерица обратила са Оћ'те попит' штогођ?, ја тек онда видео Павелићеву слику иза њених леђа, погледао келнерицу усран к'о грлица и на најчистијем Титовом матерњем говору промуцао:

"Кај сте рекли?"

(Хвала вам мајко и оче на таленту и добрим ушесима за језике.)

И после ми неко каже да ДБ није требало да јури усташку емиграцију по Немачкој...

Требало је.

Али не и Ђурековића који је са усташком емиграцијом имао таман толико везе колико и Стане Доланц са покретом Грин Пис.

Хоћу да ти кажем,Срђане, да не можеш никако све то гледати црно-бело и тврдити да само Титићи заташкавају и прекрајају историју.

Очигледно сви то раде. И много је ту испреплетених интереса.

Зар ми ниси уосталом и сам рекао да се на Старом сајмишту деценијама не отвара меморијални центар зато што неки велики "партнери" из ЕУ имају примедбе када год се нешто покрене по том питању?
c_h.arlie c_h.arlie 22:18 26.05.2018

Re: M'da !

docsumann
A domaćin je najveća carčina!


izvaredno vješt bacač koske


spira je izbrusio svoj svedeni stil postovanja do savršenstva. Maljevič bloga b92

To ti kažem !
Sažeto !
blogovatelj blogovatelj 01:26 27.05.2018

Re: M'da !

Ne znam, bre, ko me banovao


Možda te drogirani drukao nešto moderaciji? Jesi popio ban pre nego si ga pravio majmunom ili posle?
blogovatelj blogovatelj 01:29 27.05.2018

Re: M'da !

I meni se ponekada, dok sam bio mlađi, primišljalo kako sam najpametniji i slično.


Sada si se te mane oslobodio. Sada si savršen.
Spiridon Spiridon 08:11 27.05.2018

Re: M'da !

U par poteza postavi kostur i samo se izmakne - i eto dvjesto i kusur komentara!


pa kada ne mogu da dodjem do reci =))

salu na stranu ... istina nije tako svetla ...

ja ne umem da vodim diskusiju, cak i preko telefona ... preopterecen sam time da svaki put moram nesto pametno da kazem. Ovako, pre nego sto objavim blog, imam vise vremena da razmislim i mogu kasnije da ga editujem ... doradjujem. Po sistemu "ispeci pa reci".

Evo, sad kada bih se ukljucio u diskusiju to bi bilo isforsirano (cisto da povecam broj komentara), a realno nemam vise sta da kazem. Sve sam rekao na pocetku bloga. A i ne bi bilo fer prema drugima posebno zato sto cenim njihovu inteligenciju.

Postoji jos jedna teorija (moja licno jer mi to niko nikada nije rekao), a to je da sam blago disleksican. Da bih kvalitetno odgovorio nekome moras sve prethodne komentare da procitas (da bi ostao u kontekstu). Ja to ne mogu. Nemam strpljenja.

ps. ovaj komentar pisem vec 10 minuta i 4 puta sam ga editovao.

hoochie coochie man hoochie coochie man 08:48 27.05.2018

Re: M'da !

taman sam hteo da zadam završni udarac posle kojeg bi Huči sam otišao na tavan da iskopa svoju partijsku knjižicu i malo se podseti Manifesta KP, kad me stiže ruka pravde.


Ti o tome pričaš!
Mene šlog strefio kad sam video da je tvoj komentar poslednji a blog zaključan.
:)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:30 27.05.2018

Re: M'da !

blogovatelj
Ne znam, bre, ko me banovao


Možda te drogirani drukao nešto moderaciji? Jesi popio ban pre nego si ga pravio majmunom ili posle?


Koji je ovaj Giblo folirant, Bože mili, ovamo se među tetama kurči s vutrom da ispadne faca, a ovamo nekoga ko je openly-vutra, naziva drogiranim... Jadoo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:37 27.05.2018

Re: M'da !

tasadebeli

Не знам, друже... Слабо ти ја то пратим...

Можда Пуховски, а?

Или Славко Голдштајн?

To sve što su Titići zataškali.


Прикажи туристима из САД овај документарац из 2014. којим се и Немци и усташе такође перу прекрајајући историју:





Пази, у филму су представили као политичког емигранта чак и Ђурековића, бившег директора ИНЕ који је половином осамдесетих побегао у Немачку зато што су хтели да га у СФРЈ подметну као жртвено јагње да лежи мардељ после откривања афере да би кажњавањем Ђурековића у ствари покрили сина Мике Шпиљака који је у у тој истој афери коферима износио девизе из земље (и то много много више него Вулин данас).

После је Доланчева ДБ убила Ђурековића у Немачкој на прагу његове куће као пса јер је био потенцијална уста која говоре на суду. (Причали ми упућени, Аркан је био у том случају buffer. То је било после Нане на Сењаку и тих ствари из Арканове каријере...)

А овај документарац у продукцији Дојче Веле тог истог Ђурековића 30 година касније представља као некаквог демократског борца за неовисну Хрватску.

Хоћу рећи, друже, да сви прекрајају историју и заташкавају. Не само Титићи него и усташе (ХДЗ) и Дојче Веле...

(У Немачкој су тада заштиту налазили и усташе и они Бандерини нацисти из Украјине и многи други... Очигледно су их ту чували као "спаваче" чекајући да падне Берлински зид...)

А волео бих да си могао заједно са мном да будеш у Минхену 1984. када сам ушао у кафанче под називом "Јадрански корали" у којем сам сео преко пута велике Павелићеве слике на зиду коју нисам уопште приметио пре него сам сео за сто. (Док те цела кафана гледа испод ока, знаш већ тај осећај... А ја када сам видео оно Јадрански корали на фирми кафане са улице весело и наивно ускликнуо Наши!!! и ушао унутра да се изљубим са браћом.)

Па када ми се унутра брката келнерица обратила са Оћ'те попит' штогођ?, ја тек онда видео Павелићеву слику иза њених леђа, погледао келнерицу усран к'о грлица и на најчистијем Титовом матерњем говору промуцао:

"Кај сте рекли?"

(Хвала вам мајко и оче на таленту и добрим ушесима за језике.)

И после ми неко каже да ДБ није требало да јури усташку емиграцију по Немачкој...

Требало је.

Али не и Ђурековића који је са усташком емиграцијом имао таман толико везе колико и Стане Доланц са покретом Грин Пис.

Хоћу да ти кажем,Срђане, да не можеш никако све то гледати црно-бело и тврдити да само Титићи заташкавају и прекрајају историју.

Очигледно сви то раде. И много је ту испреплетених интереса.

Зар ми ниси уосталом и сам рекао да се на Старом сајмишту деценијама не отвара меморијални центар зато што неки велики "партнери" из ЕУ имају примедбе када год се нешто покрене по том питању?



Hoću, ja im pričam sve što mi je zanimljivo a čujem od vas.

Auh, razvaljaju me noge. Danas treći put špartam gore-dole, muslimanska četvrt-Golgota.

Ma ne znam za Goldštajna, u principu mi je truo otkako je oćutao stvaranje HDZ, zarad pozicije u društvu. Ko beše Puhovski?

Edit: Eh, 1984. sam teško mogao u kafane, ali sećam se zlatne kombinacije: Paškvalin-Bebić-Đuho-Roje-Milanović-šrauba, ljudi moji, šrauba!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:48 27.05.2018

Re: M'da !

heh, čoveče, a majka Angela nam uvek prišljamči nekoga iz Službe njene da sluša šta se priča... stari tasteri ovi Germani.
c_h.arlie c_h.arlie 17:18 27.05.2018

Re: M'da !

Spiridon
U par poteza postavi kostur i samo se izmakne - i eto dvjesto i kusur komentara!


pa kada ne mogu da dodjem do reci =))

salu na stranu ... istina nije tako svetla ...

ja ne umem da vodim diskusiju, cak i preko telefona ... preopterecen sam time da svaki put moram nesto pametno da kazem. Ovako, pre nego sto objavim blog, imam vise vremena da razmislim i mogu kasnije da ga editujem ... doradjujem. Po sistemu "ispeci pa reci".

Evo, sad kada bih se ukljucio u diskusiju to bi bilo isforsirano (cisto da povecam broj komentara), a realno nemam vise sta da kazem. Sve sam rekao na pocetku bloga. A i ne bi bilo fer prema drugima posebno zato sto cenim njihovu inteligenciju.

Postoji jos jedna teorija (moja licno jer mi to niko nikada nije rekao), a to je da sam blago disleksican. Da bih kvalitetno odgovorio nekome moras sve prethodne komentare da procitas (da bi ostao u kontekstu). Ja to ne mogu. Nemam strpljenja.

ps. ovaj komentar pisem vec 10 minuta i 4 puta sam ga editovao.


Ma, boli te patka !
Gde to piše da moraš sve da pročitaš, pa potom pišeš svoj komentar ?!
Štaviše, ne moraš (uopšte) ništa da pročitaš, a možeš da napiše komentar.
tasadebeli tasadebeli 20:04 27.05.2018

Re: M'da !

srdjan.pajic

Eh, sad i ja treba ovde, ko Tasa, da krenem da kukam u milion nastavaka kako me je Ekipica uzela na zub i maltretira me iz bloga u blog, ne da mi da dođem do reči i iznesem svoje mišljenje, a ni potkazivanje i banovanje im nije strano



Па ћуј, стари, богати...

Ако не кукам, мож' да чује Пореско колико ми је добро, па да најебем.


tasadebeli tasadebeli 20:15 27.05.2018

Re: M'da !

Srđan Fuchs

Ko beše Puhovski?



Ма ја то испуцао прва два имена која су ми пала на памет...

Али кажем ти, не пратим то око Степинца нешто нарочито.

Само успутно, по таблоидима...








heh, čoveče, a majka Angela nam uvek prišljamči nekoga iz Službe njene da sluša šta se priča... stari tasteri ovi Germani.



Ма ко им јебе матер, друже!

Тастерима свих фела, крстова, нација, боја дресова и штуцни и величине копачки...


blogovatelj blogovatelj 22:06 27.05.2018

Re: M'da !

Koji je ovaj Giblo folirant, Bože mili, ovamo se među tetama kurči s vutrom da ispadne faca, a ovamo nekoga ko je openly-vutra, naziva drogiranim... Jadoo.


Kad je neko napušen, taj je drogiran. Popušim pešes džointa godišnje u poslednjih desetak godina. A ti? Pešes dnevno?

PS. Baš me čudi da si se pronašao u imenu drogirani, kao zla žena u čuvenoj priči.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana