Sport

Za grevanje

NNN RSS / 26.05.2018. u 19:38

Izvinjavam se zbog nabacivanja teksta bez nekog plana, ali nekako gre'ota da se na b92logu ne isprate prebogati sportski dani (u narednih mesec i po :))))...

Evo Jokan i Mitar (i Šahid Kan ako se tako zove) upravo uveli Fulam u Premijer ligu. Jokan je ponovio uspeh od pre neku godinu sa Votfordom, a pošto se danas sve gleda kroz pare, dostignuće je još vrednije kada se zna da je klubu obezbedio desetine miliona funti od prava TV prenosa PL. 

Uskoro počinje i finale Lige Šampiona između branioca titule Reala (za koji verovatno niko osim sitnih klinaca ne navija) i Liverpula za koga svi (iz ne baš najjasnijih razloga) navijaju. U onim opskurnim najavama gde se sve banalizuje i timovi svode na pojedince, ovaj duel bi bio najavljen kao duel između trenutno najboljeg fudbalera na svetu - Mohameda Salaha i marketing mašine - Kristijana Ronalda :) Finale sudi naš sudija Milorad Mažić sa svojim pomoćnicima.

Sutra u 15:10 je F1 trka za veliku nagradu Monaka

Sutra počinje i Rolan-Garos, Troicki i Dimitrov otvaraju progran na Šatrijeu u 11h.

Detaljnije u komentarima!

Sportski pozdrav

velkopopovicky-kozel-cerny-24-x-05-l-plechovkove.jpg 



Komentari (165)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

narcis narcis 19:44 26.05.2018

1

tkoji su naši ?
NNN NNN 19:55 26.05.2018

Re: 1

Za 1.


Tebi je lako, sutra u 11h navijaš za Troickog protiv Bugarina

a što se fudbala tiče, prvi pomoćnik trebera Liverpula, Jirgena Klopa, je Željko Buvač, njegov dugogodišnji saradnik (još su zajedno radili u Nemačkoj) + što su zvanično članovi Liverpula (ali trenutno na pozajmici) Lazar Marković i Marko Grujić
(eto, da se autujem )
c_h.arlie c_h.arlie 22:12 26.05.2018

Re: 1

NNN
Za 1.


Tebi je lako, sutra u 11h navijaš za Troickog protiv Bugarina

a što se fudbala tiče, prvi pomoćnik trebera Liverpula, Jirgena Klopa, je Željko Buvač, njegov dugogodišnji saradnik (još su zajedno radili u Nemačkoj) + što su zvanično članovi Liverpula (ali trenutno na pozajmici) Lazar Marković i Marko Grujić
(eto, da se autujem )

Buvač je napusti Liverpul (i Klopa) pre dve-tri nedelje.
NNN NNN 22:30 26.05.2018

Re: 1

Video šta se sprema

Da, prilično šokantan razvoj događaja, još 2001. su zajedno počeli "od nule" u Majncu, pa onda zajedno vratili Borusiju iz Dortmunda u vrh evropskog fudbala i sada... jbg.
vcucko vcucko 23:37 26.05.2018

Re: 1

NNN

Tebi je lako, sutra u 11h navijaš za Troickog protiv Bugarina

+ što su zvanično članovi Liverpula (ali trenutno na pozajmici) Lazar Marković i Marko Grujić

Batku Dimitrovu je sve oprošteno. I što je Bulgarin i što nema pojma, ma sve. Ali Mašu mu nećemo oprostiti. Nikad.

Ova dvojica što su članovi Liverpula, cenim da tako i mi možemo da se učlanimo on-lajn. Jedino što nećemo da budemo plaćeni kao oni. Ali jbg, nije sve u parama...
NNN NNN 20:02 26.05.2018

Smrdljivi SBB

vidim da trenutno nema RTS HD na 14. kanalu,
ali ga nađoh na 801.
(valjda namerno nerviraju ljude, da sebi daju na značaju )
c_h.arlie c_h.arlie 22:13 26.05.2018

Re: Smrdljivi SBB

NNN
vidim da trenutno nema RTS HD na 14. kanalu,
ali ga nađoh na 801.
(valjda namerno nerviraju ljude, da sebi daju na značaju )

Nisi morao da ideš do 801 - mogao si da pogledaš na 17. kanalu.
NNN NNN 22:33 26.05.2018

Re: Smrdljivi SBB

ma jok, sa 12 "skoči" na 18, pa sam morao od nazad, gde su HD kanali
(psovao sam im svepospisku, a zaslužili su odavno, nego me mrzelo da zbog govnara pišem blog, jer se plašim da za dobru monopolističku svinju nema loše reklame)
NNN NNN 21:12 26.05.2018

Auuuh!

Kakav gol Bejla!!!

Ne zna se čiji je luđi, Benzemin ili njegov, ali ovaj je jedan od najlepših golova ikad u LŠ!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:23 26.05.2018

Re: YNWA

Auh.

Saidiya nas nosi još. Srbi dobro sude!

Dosad sam se predstavljao (inkviziciji) kao Padre Sergio (Ramos), ali taj čovek je sramota za humanost. Kako nam je smradovski uništio Muhameda. A Karijus ne znam na čemu je... Ali, slabi smo.
c_h.arlie c_h.arlie 22:14 26.05.2018

Re: YNWA

Srđan Fuchs
Auh.

Saidiya nas nosi još. Srbi dobro sude!

Dosad sam se predstavljao (inkviziciji) kao Padre Sergio (Ramos), ali taj čovek je sramota za humanost. Kako nam je smradovski uništio Muhameda. A Karijus ne znam na čemu je... Ali, slabi smo.

Naravno !
Mogao je onom kurvanjskom polugom da Muhamedu slomi ruku.
Đubre ostaje đubre.
vcucko vcucko 22:31 26.05.2018

Re: YNWA

Srđan Fuchs
Auh.

A Karijus ne znam na čemu je...

Kad ode Stojke, mi da dovedemo Karijusa u Partizan! Taman će cena da mu padne toliko da bratko Iliev može da plati.

Ovo večeras ne može biti realna situacija, valjda je ispucao svoj fišek grozota za dalju karijeru. A za Javor i Lučane je dobar, jbg ima metar i devedeset, dovoljno je da stji na golu
aureus aureus 22:37 26.05.2018

Re: YNWA

Srđan Fuchs
A Karijus ne znam na čemu je... Ali, slabi smo.

Pokušavam se sjetiti kad je zadnji put jedan golman u ovako važnom meču napravio dvije neoprostive gluposti.
nask nask 23:04 26.05.2018

Re: YNWA

valjda je ispucao svoj fišek grozota za dalju karijeru.


Koju karijeru?
vcucko vcucko 23:07 26.05.2018

Re: YNWA

nask
valjda je ispucao svoj fišek grozota za dalju karijeru.


Koju karijeru?

Pa rekoh gore, batko Iliev da ga dovede kod nas kad Stojke ode.
Taman će da bude okazion, jeftiniji od Sume sigurno
nask nask 23:18 26.05.2018

Re: YNWA

brlja
nask nask 23:22 26.05.2018

Re: YNWA

batko Iliev da ga dovede kod nas kad Stojke ode.


Ma nema Karius te pare da plati grobarima kako bi branio za njih.


Ijaooj, ja tek sad upalio, pa ti si Vcucko grobar. Bio sam ubeđen da si pristojan čovek, kao bloger deluješ tako, kad ono ... Kuda ide ovaj svet.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:26 27.05.2018

Re: YNWA

aureus
Srđan Fuchs
A Karijus ne znam na čemu je... Ali, slabi smo.

Pokušavam se sjetiti kad je zadnji put jedan golman u ovako važnom meču napravio dvije neoprostive gluposti.


Čini mi se - Tomislav Ivković!
NNN NNN 21:56 26.05.2018

Real Madrid - Liverpul 3:1

realno zasluženo, posle izlaska Salaha, skupina rekreativaca iz Liverpula 20-ak minuta nije prešla sredinu i delovala je prilično sjebano (da su znali kakav im je golman - ne bi ni izlazili na teren).

...a Realova najveća snaga je što im sa klupe uđe u igru Geret 100 miliona Bejl lično!
aureus aureus 22:20 26.05.2018

Spanish football rules.

U zadnjih deset godina, španski klubovi su sedam puta osvajali Ligu šampiona (Real četiri, Barselona tri), pet puta uzastopno (2014-2018). UEFA ligu Evrope osvajali su šest puta (Sevilja i Atletiko po tri puta).
Za to vrijeme, engleski klubovi su uzeli jednu Ligu šampiona i dvije Lige Evrope.
U mečevima na ispadanje - u zadnjih 20 mečeva, španski klubovi su protiv engleskih trijumfovali u, mislim, 17 - tako nešto.

A Englezi i dalje pričaju svoju priču: Premier League - the best football league in Europe. Man UTD - the biggest club in the world.

Ajte vi na spavanje.

P.S. A Superkup u zadnjih 10 godina, španski timovi osvajali su devet puta. Jednom ga je uzeo Bajern.
NNN NNN 22:35 26.05.2018

Re: Spanish football rules.

samo naivni se lože na engleski fudbal
(ali svejedno ipak real mrzim najviše)
aureus aureus 22:44 26.05.2018

Re: Spanish football rules.

NNN

(ali svejedno ipak real mrzim najviše)

Šta da se radi. Ja naginjem Barseloni, ali Real je najveći klub na svijetu, a odmah do njega Barselona, sa samo pola koraka iza. To su dva najveća kluba. Kakvi Mančesteri, kakvi bakrači.
A posle njih u Evropi najveći šmek ima Milan. Milan je sad slabunjav, ali vratiće se Milan jednog dana. Biće Milan - silan, nadajmo se.

Što se tiče Reala, kapa dole za još jedno postignuće.
Ne samo da su najveći u evropskom fudbalu, nego i u košarci.
Jedini klub koji u fudbalu ima preko deset titula.
Jedini klub koji u košarci ima takođe dvocifren broj evropskih titula.
Ove godine prvaci Evrope i u fudbalu i u košarci. To je samo njima pošlo za rukom.
vcucko vcucko 23:02 26.05.2018

Re: Spanish football rules.

aureus

A posle njih u Evropi najveći šmek ima Milan. Milan je sad slabunjav, ali vratiće se Milan jednog dana. Biće Milan - silan, nadajmo se.

Milan je u 4 najveća kluba Evrope. Real iznad svih pa Milan-Barsa-Bajern, pa dalje redaj ostale po volji. Po broju titula Milan je odmah iza Reala. Ali u samoj Italiji Milan ne može da priviri Juventusu, ni po kom osnovu. Juve (čitaj moćna auto industrija) je veličina za sebe.

Što se tiče Engleza, upravo je Liverpul (ma kako to danas i večeras izgledalo) ubedljivo najveći, bar ako se gleda Evropa. Posle njih Junajted, a ostale prćije pijanih oligarha i šeikova ne mogu u rečenicu s njima.
aureus aureus 23:19 26.05.2018

Re: Spanish football rules.

vcucko
aureus

A posle njih u Evropi najveći šmek ima Milan. Milan je sad slabunjav, ali vratiće se Milan jednog dana. Biće Milan - silan, nadajmo se.

Milan je u 4 najveća kluba Evrope. Real iznad svih pa Milan-Barsa-Bajern, pa dalje redaj ostale po volji. Po broju titula Milan je odmah iza Reala. Ali u samoj Italiji Milan ne može da priviri Juventusu, ni po kom osnovu. Juve (čitaj moćna auto industrija) je veličina za sebe.

Što se tiče Engleza, upravo je Liverpul (ma kako to danas i večeras izgledalo) ubedljivo najveći, bar ako se gleda Evropa. Posle njih Junajted, a ostale prćije pijanih oligarha i šeikova ne mogu u rečenicu s njima.

To za Italiju je prilična enigma. Juventus osvaja titule kao na traci, a u Evropi se totalno pogubi. Imaju impresivan broj izgubljenih evropskih finala.
S druge strane, Milan ima baš - evropski šmek, zna da igra evropske utakmice. Ljudi bili sedam puta šampioni Evrope tokom tri decenije. A kod kuće - daleko iza Juventusa.

A ovaj ludi Real...imaju 13 titula šampiona Evrope, a čini mi se samo jedno izgubljeno finale. Jesu li stigli u finale - to je gotovo. Osvajaju rutinski.

Zato se nadam da ću jednog dana gledati finale Real-Barselona ili Real-Milan.
vcucko vcucko 23:44 26.05.2018

Re: Spanish football rules.

aureus

A ovaj ludi Real...imaju 13 titula šampiona Evrope, a čini mi se samo jedno izgubljeno finale. Jesu li stigli u finale - to je gotovo. Osvajaju rutinski.

Samo mi i Atletiko smo uspeli u finalu da im povedemo i na kraju da izgubimo.

Atletiko je posebna priča, to su baksuzi galaktičkog značaja. Ovi mlađi što se ne sećaju, neka pogledaju na tjubetu: finale iz '74. (prva Bajernova titula), plus ova sveža iz '14. i '16.
Strava u ulici brestova.
aureus aureus 23:57 26.05.2018

Re: Spanish football rules.

vcucko
Atletiko je posebna priča, to su baksuzi galaktičkog značaja. Ovi mlađi što se ne sećaju, neka pogledaju na tjubetu: finale iz '74. (prva Bajernova titula), plus ova sveža iz '14. i '16.
Strava u ulici brestova.

Kad pomenu Atletiko...ljudi uzeli Ligu Evrope. Od danas su oba trofeja u Madridu. Plus onaj košarkaški.



Beograd je to imao nekih mjesec dana: od 22.04.1992 kad je izvjesni plejmejker Partizana pred kraj meča dao neku trojku do 20.05.1992 kad je Zvezdi fudbalsku titulu preotela Barselona.
Zapravo...kriva je Sampdorija, ali ajde.
vcucko vcucko 00:06 27.05.2018

Re: Spanish football rules.

aureus

Zapravo...kriva je Sampdorija, ali ajde.

Krivi su Katanec i duet Mancini/Vialli, plus iz pozadine ćelavi Lombardo. Naravno i Pagliuca je umešan. I jedan što je jeo malja deca: Pietro Vierchowod, zver od igrača.
U finalu Vialli promašio večeru, a onaj zli olandez pogodio kroz zid. Nepravda.
Strašna generacija bila.
aureus aureus 00:25 27.05.2018

Re: Spanish football rules.

vcucko
aureus

Zapravo...kriva je Sampdorija, ali ajde.

Krivi su Katanec i duet Mancini/Vialli, plus iz pozadine ćelavi Lombardo. Naravno i Pagliuca je umešan. I jedan što je jeo malja deca: Pietro Vierchowod, zver od igrača.
U finalu Vialli promašio večeru, a onaj zli olandez pogodio kroz zid. Nepravda.
Strašna generacija bila.

A za Barsu igrao Gvardiola.
To je prva titula za Barselonu u njenoj istoriji i ostvarena je za vrijeme Johana Krojfa (1988-1996). Tu Barselonu, pojačanu Romarijom, dvije godine kasnije će u finalu razmontirati Milan sa 4-0.
Samo da dodam, za Barselonu je 1992. igrao i Hristo Stoičkov.
- Vaistinu Stoičkov!


Hristo je ovaj pored Miroslava Ilića.
niccolo niccolo 07:56 27.05.2018

Re: Spanish football rules.

Ljudi bili sedam puta šampioni Evrope tokom tri decenije. A kod kuće - daleko iza Juventusa.

To je sasvim objašnjivo - da bi kod kuće bio bolji od Juventusa, moraš da imaš najbolji tim u Evropi.

Ja naginjem Barseloni, ali Real je najveći klub na svijetu, a odmah do njega Barselona, sa samo pola koraka iza.

Da li im još uvek španska vlada oprašta dugove, potpomaže itd. ili su počeli da se takmiče pod istim uslovima kao i ostali klubovi u Evropi?
aureus aureus 09:36 27.05.2018

Re: Spanish football rules.

niccolo

Da li im još uvek španska vlada oprašta dugove, potpomaže itd. ili su počeli da se takmiče pod istim uslovima kao i ostali klubovi u Evropi?

Kako španska vlada može da oprašta dugove Zvezdi i Partizanu?

A ti misliš na Real i Barsu...

Pustimo sad dugove. Ovo je još zanimljivije. Većini ljudi se čini da su Real i Barsa velikani za koje se igra iz ljubavi, a ne samo zbog novca, ali - itekako se igra zbog novca.

Klub koji najviše troši na plate u Evropi (a i u svijetu) je...

...BARSELONA. Ko bi to rek'o, a? Izgleda da nije sve u dobrom skautingu, majstori se moraju platiti.
Godišnje Barselona na plate igrača potroši nevjerovatnih 372 miliona evra. To predstavlja 60 posto od prihoda kluba (620 miliona evra). Treba pošteno reći da su porezi u Španiji veliki.

Na drugom mjestu je Mančester Junajted sa 321 milionom evra potrošenim na plate. Mančester je klub sa najvećim prihodima na svijetu (689 miliona evra), pa na plate fudbalera ide 47 posto, no Junajted standardno mnogo troši na transfere.

Na trećem mjestu je Real Madrid, koji kao i Barsa ima prihode od 620 miliona evra, ali na plate troši 307 miliona evra (49 posto).

Ovako izgleda poredak prvih dvadeset:




1 In millions of Euros.

2 Percentage difference from previous year.

3 Income in millions of Euros. In parenthesis, position based on income.

4 Income difference from the year before.

5 Multiplier of the average wage in their domestic league.
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:16 30.05.2018

Re: Spanish football rules.

Zapravo...kriva je Sampdorija, ali ajde.

Krivi su Katanec i duet Mancini/Vialli...


Krivi smo mi jer smo prodali utakmicu. Bio sam u Sofiji, sve je bilo jasno.
vcucko vcucko 21:42 30.05.2018

Re: Spanish football rules.

Milutin Milošević


Krivi smo mi jer smo prodali utakmicu. Bio sam u Sofiji, sve je bilo jasno.

A možda je UEFA rekla da neće u finalu da vidi klub iz države za koju je već bilo spremna anatema, samo da se pročita? U tom slučaju, i bolje ako su uzeli neku paru nego džabe.

Nego, to otvara novu temu: ispada da smo mi prodali jedno finale (igrači išli u Brisel svaki posebno, kolima sa menadžerima, to za početak), vi dva polufinala (u Atini veza Miljan - Jovanka Broz za reflektore i ovo). Ima li kod nas išta, da nije ispod žita?

Dođe mi za SP da kupim zastavicu Urugvaja, oni su mi ono simpatične protuve, a jaki su na svim pozicijama i sto godina igraju u istom sastavu. Vamos Luis, el pequeño caníbal!
A ovde i podigao tri prsta
NNN NNN 22:21 26.05.2018

Brilijantno suđenje Mažića i pomoćnika

Ovo je verovatno najbolje odsuđeno finale LŠ koje sam ikada gledao!

Idealno je kada se sudije uopšte ne primećuju,
međutim ovde je bilo 3 vrlo kritične i vrlo zahtevne situacije i sudije su bile na visini zadatka!
Mažićevi pomoćnici su bili Milovan Ristić i Dalibor Đurđević

Prvo: Realu nije priznat gol zbog minimalnog ofsajda, prvo Ronalda...
(iako u nepisanim fudbalskim pravilima im se uvek priznaju takvi golovi, setimo se npr. smdrljivog ramosa u finalu od pre dve godine + što je pored ofsajda bio i faul:


Drugo: Benzema kod akcije za gol možda jeste bio u ofsajdu, ali nije primio loptu, pa se u takvoj situaciji ne svira ofsajd, a onda je ovaj nasretnik probao rukom da doda loptu koju je Benzema presekao i ubacio u gol što je potpuno regularno (da je npr. hteo da degažira loptu, onda protivnički igrač ne bi smeo da je dira)

Treće: Liverpul je dao čist gol (iako su se igrači reala standardno bunili, ipak je bila linija)



aureus aureus 22:31 26.05.2018

Re: Brilijantno suđenje Mažića i pomoćnika

Trebalo je da pokaže Ramosu žutu kartu zbog faula nad Salahom.

I nek mi neko kaže da je sport zdrav. Medicinska ekipa svako dvadeset minuta ukazuje pomoć nekom nesretniku koga su zveknuli i surovo oborili. Ramos poduhvatio Salaha za ruku i držao ga je namjerno na taj način (ukliještio mu je ruku svojim pazuhom otprilike) i držao ga je i dok su trčali i dok su padali zajedno. Mene je zabolio Salahov pad jer sam osjetio da mu je Ramos zeznuo rame.

Posle je neki igrač Liverpula otpozadi zviznuo Karvahala u skočni zglob i, naravno - Karvahal je morao da bude zamijenjen.

A Mažić ni mukajet. Samo faul.
Doduše, kriterijum u oba slučaja ujednačen.

vcucko vcucko 22:35 26.05.2018

Re: Brilijantno suđenje Mažića i pomoćnika

NNN

Drugo: Benzema kod akcije za gol možda jeste bio u ofsajdu, ali nije primio loptu, pa se u takvoj situaciji ne svira ofsajd, a onda je ovaj nasretnik probao rukom da doda loptu koju je Benzema presekao i ubacio u gol što je potpuno regularno (da je npr. hteo da degažira loptu, onda protivnički igrač ne bi smeo da je dira)

Nije bio ofsajd, bio je bar u liniji (vidi se na ponovljenom snimku po onim linijama od košenja trave). I mislim da nema veze da li je izvodio rukom ili nogom, onog časa kad golman uhvati loptu prethodna akcija se smatra završenom i svaki ofsajd i bilo koja druga situacija više ne važe.
NNN NNN 22:40 26.05.2018

Re: Brilijantno suđenje Mažića i pomoćnika

ja sam u startu mislio da je bio u ofsajdu (i da jeste, ne bi se svirao jer nije došao u posed lopte, nije uticao na igru i lopta je otišla kod golmana i od tada počinje nova akcija), ali sam negde na netu video sliku i vidim da čak i nije bio, mrzi me da ponovo kopam.
Inače da je ovaj slepac (ili bilo koji drugi golman) uzeo da degažira loptu, protivnički igrač ne bi smeo da mu izbije.
(ali ovo je klasično presečeno dodavanje, gol nije ni najmanje sporan, ali je baš baš neobilčan)
aureus aureus 23:02 26.05.2018

Mornar poveo!

Nakon što je u prvom meču finala crnogorskog prvenstva u košarci napravio brejk, Mornar je ponovo pobijedio Budućnost na svom terenu, i poveo sa 2:0 u finalnoj seriji!
Još jedna pobjeda i titula!
vcucko vcucko 23:30 26.05.2018

Re: Mornar poveo!

aureus
Nakon što je u prvom meču finala crnogorskog prvenstva u košarci napravio brejk, Mornar je ponovo pobijedio Budućnost na svom terenu, i poveo sa 2:0 u finalnoj seriji!
Još jedna pobjeda i titula!

Sećam se, ima bar 20 godina, kad je Beočin isto tako u finalu poveo protiv Partizana 2-0, ni jednog momenta nisam pomislio da na kraju neće biti 3-2.
Kladionice su čudo.
A i CG liga, kao i srpska, je ćorsokak. Ne vodi ni u Kup Lilijane Ronketi, ne donosi nikakve pare, znači duplo golo.
aureus aureus 23:35 26.05.2018

Re: Mornar poveo!

vcucko

Sećam se, ima bar 20 godina, kad je Beočin isto tako u finalu poveo protiv Partizana 2-0, ni jednog momenta nisam pomislio da na kraju neće biti 3-2.

Sjećam se toga. Sezona 1995/96. Budućnost je bila druga u regularnom dijelu, ali je zato Mornar završio zadnji.

Muta Nikolić je vodio BFC, a Žeravica Partizan.
vcucko
Kladionice su čudo.
A i CG liga, kao i srpska, je ćorsokak. Ne vodi ni u Kup Lilijane Ronketi, ne donosi nikakve pare, znači duplo golo.

Dosta si surov.
aureus aureus 21:11 31.05.2018

Re: Mornar poveo!

A u maloj i junačkoj Crnoj Gori igra se četvrti meč u kojem Mornar dočekuje Budućnost. Mornar je u trećoj utakmici imao šut za pobjedu i titulu, ali je Nidam promašio.

Završeno je prvo poluvrijeme u dvorani "Topolica" i Mornar vodi 39-29.

Danas je i Vlada Crne Gore donijela odluku da Monteput raspodijeli 70 posto neto zarade iz 2017 godine, a to je nekih 1,35 miliona evra.
Već je objavljeno da će Budućnost dobiti 603 hiljade evra, Mornar 50 hiljada, Olimpijski komitet Crne Gore 50 hiljada i Rukometni klub "Lovćen" 25 hiljada - njima siročićima najmanje.
U Državni trezor će otići 630 hiljada evra iako Državni trezor ne učestvuje ni u jednom takmičenju.

Ovih 603 hiljade koje će dobiti Budućnost nije uopšte mala cifra. Ako pogledamo broj stanovnika, to bi bilo isto kao kad bi Zvezda od Puteva Srbije dobila 7,2 miliona evra.
NNN NNN 21:20 31.05.2018

Re: Mornar poveo!

Od Puteva Srbije niko ništa ne dobija, čak ni sami putevi Srbije, to je najveća crna rupa u našoj galaksiji!
aureus aureus 21:38 31.05.2018

Re: Mornar poveo!

C c c...

Kakvi su ovo procenti šuteva?



Mornar ima 18/18 iz igre, a Budućnost 13/13.

Glupi kladioničarski sajtovi.
aureus aureus 21:44 31.05.2018

Re: Mornar poveo!

66-52 za Mornar na šest minuta do kraja.

Da li će se to desiti da Mornar postane šampion Crne Gore i da konačno neko svrgne Budućnost?
aureus aureus 22:02 31.05.2018

Re: Mornar poveo!

75-63.
3-1 u finalnoj seriji.

Čestitajmo Mornaru titulu šampiona Crne Gore.

Nije mogao Lovćen, nije mogla Sutjeska, nije mogla Zeta, ali može Mornar.
I to se dogodilo.

NNN NNN 23:17 26.05.2018

NBA - finala konferencija

Lično sam prezadovoljan kako se odvijaju finala konferencija
aureus aureus 23:20 26.05.2018

Re: NBA - finala konferencija

NNN
Lično sam prezadovoljan kako se odvijaju finala konferencija

Pored finala Budućnost-Mornar tebi se priča o finalu NBA lige?
NNN NNN 13:55 27.05.2018

Re: NBA - finala konferencija

Oba finala otišla u 7. utakmicu (na opšte zadovoljstvo).

Nadam se da će Pol da igra, a kako vidim Lav izgleda na neće.
NNN NNN 22:08 27.05.2018

Re: NBA - finala konferencija

Oba finala otišla u 7. utakmicu
prvi put od 1979!

večeras u 02:30 je finale Istoka: Boston - Klivlend
NNN NNN 08:42 28.05.2018

Re: NBA - finala konferencija

Clivlend prošao,
LBJ je jednostavno prejak (za Istok),
Tejtum je najbolji novajlija godine (bolji i od Mičela iz Jute, a Simons i nije baš ruki)
Tajron Lu je trener godine, promenili su 10 igrača iz prošle sezone i ponovo su stigli do finala
Boston šutirao trojke skoro k'o Zvezda onomad protiv Cibone (7 od 39)
Braun, Rozir i 2 Markusa imali kombinovano 13/56 šut iz igre!
aureus aureus 10:25 28.05.2018

Re: NBA - finala konferencija

NNN
Clivlend prošao,
LBJ je jednostavno prejak (za Istok),

Car.
Zovu ga kralj.

Odigrao je svih 48 minuta.
Zabilježio je 35 poena, 15 skokova i 9 asistencija. Jedna mu je falila za tripl-dabl.



Na na na na na na na na
And all my people say

Na na na na na na na na
And all my people say


Na na na na na na na na (it's alright)
(Oh oh oh oh oh oh oh oh)
And all my people say
Milutin Milošević Milutin Milošević 21:19 30.05.2018

Re: NBA - finala konferencija

Gledao sam poslednje dve NBA utakmice - to meni više nema veze. Sve se svodi na individualne akcije pojedinaca. Jeste da su im individualni potencijalni neverovatni, ali je dosadno.
docsumann docsumann 08:51 27.05.2018

retro vijest


Hafthor Bjornson osvojio i WSM 2018, pored Arnold Klasika, tako da je nesporno najsnažniji čovjek na planeti Zemlji u tekućoj godini.

ovim se poprilično obistinilo moje predviđanje da će nakon prve velike titule Thor prosto eksplodirati i postati nezaustavljiv kao Đoković u doba svog proboja pored Rodžera i Rafe.

no pravo iznaneđenje (mada samo za neupućene) je drugo mjesto mladog Poljaka Kieszelkovskog, kojeg već u par navrata spominjem kao neviđenog fizikl frika.

možda najslabiji u dedliftu od svih elitnih strongmena, Marius ima neku nemjerljivu životnu snagu (core power) što ga čini pravom zvjeri u bilo kojoj dinamičko-nosačkoj disciplini.
rijedal talenat.
niccolo niccolo 12:08 27.05.2018

Danica Patrick

danas završava karijeru trkom Indy 500
narcis narcis 12:25 27.05.2018

Re: Danica Patrick

niccolo
danas završava karijeru trkom Indy 500

znači više nemamo nikog ko zna kako se vozi auto.
NNN NNN 13:47 27.05.2018

Re: Danica Patrick

inače nikada nije uradila bukvalno ništa posebno u karijeri (može se reći da je 'vatala na izgled, ne osuđujem, samo konstatujem )



Harvik kida na početku sezone (mada sistem takmičenja favorizuje završnicu sezone), kao i Kajl Buš i Džoj Logano (za koga navija moj klinac),
ja navijam za Martina Trueksa juniora (koji je prošle sezone uzeo titulu)...

...super je što su i ovo počeli da prenose kod nas, pošto nikada ranije nisam pratio, izgledalo je super-dosadno kada se "samo vozi u krug", ali je ustvari vrlo dinamično, npr. vodi neko 500 krugova, napravi ubedljivo vođstvo, bude "koušn" (sudar) i prilikom ponovonog starta ga neko sjebe, ili još gore udari i bukvalno izduva za gomilu poena + završnica sezone po "nok-aut" sistemu.
Baš smo se navukli, pošto klinac obožava trke, pa smo bukvalno na početku prošle sezone odabrali ko će za koga da navija, ne znajući ništa ni o sportu ni o trkačima
(čini mi se da su i komentatori na SK priznali bukvalno isto )

nask nask 14:01 27.05.2018

Re: Danica Patrick

inače nikada nije uradila bukvalno ništa posebno u karijeri


Ovo nije baš tačno. Nije Andreti ali je bila i još uvek jeste sasvim pristojna sportska vozačica u predominantno muškom sportu. Nije ništa zaradila u tom sportu zbog nekakve ženske kvote ili pozitivne diskriminacije. Drugo žena je totalno kul i po izgledu i po karakteru.
NNN NNN 14:13 27.05.2018

Re: Danica Patrick

Važno je učestvovati
narcis narcis 16:55 27.05.2018

Re: Danica Patrick

inače nikada nije uradila bukvalno ništa posebno u karijeri (može se reći da je 'vatala na izgled, ne osuđujem, samo konstatujem

kao i 99,999 ostalih muškaraca vozača, tvoja mizoginija stvarno smara.
NNN NNN 17:49 27.05.2018

Re: Danica Patrick

jbg, neko gleda trke, neko drka, kako je kome drago(ljub)
narcis narcis 18:37 27.05.2018

Re: Danica Patrick

NNN
jbg, neko gleda trke, neko drka, kako je kome drago(ljub)

ozbiljno?
nisam te do sad smatrao za pederljivka , al eto sam si se otkrio.
NNN NNN 19:44 27.05.2018

Re: Danica Patrick

jbg svojim načinom komunikacije uspevaš da otkriješ izgleda baš ono što tražiš
aureus aureus 20:26 27.05.2018

Re: Danica Patrick

Док се наши симпатични блогери кошкају, да испричам једну причу.
Тачније, да препричам, пошто сам је малочас видио на телевизији.

Хеди Ламар је у раној младости била удата за неког аустријског богатуна, кажу - трећег најногатијег човјека у Аустрији.
- Најбогатијег, а не најногатијег.
- Грешка, види се да је грешка. И она је, као што знамо, са 18 година снимила "Екстазу", филм у којем се гола брчкала у некој рјечици или језеру. Кад је богати муж видио филм, побјеснио је...
- Као Макс?
- Као љубоморко један богати. Прекинуо је каријеру своје слатке женице, затворио је у дворац, а на улазу поставио стражаре.
- Звучи као бајка.
- Стварно је тако било. Сад сам видио на телевизији. Хеди је имала контакт са спољним свијетом само кад су њеном мужу долазили познаници и пословни партнери. Дозволио јој је само једно, да сама унајми кућну помоћницу. Хеди је унајмила помоћницу која је личила на њу.
Једног дана, маскирала се у помоћницу, обукла њену одјећу, глумачким талентом преварила стражаре и шмугнула из дворца. Сјела је на воз за Париз.
- У Паризу су је дочекали Енглези који су онда дојавили Американцима?
- Не, не. У Паризу је сама контактирала једног филмског агента који ју је пребацио у Холивуд.
Промијенио јој је презиме из Кеслер у Ламар да би звучало гламурозније и она је у Холивуду изградила име.
- Е слаткиш мали. Нек се све добро завршило.
NNN NNN 22:06 27.05.2018

Re: Danica Patrick

kad je već pominješ, ona je, osim što je imala 5 automobila ručne izrade (ipak je ove tread o automobilizmu i ženama), a sa dolarima i sa zlatom nije znala šta će - bila i čuveni pronalazač!
(kuj neverue neka gugla)
aureus aureus 22:31 27.05.2018

Re: Danica Patrick

NNN
bila i čuveni pronalazač!




NNN
kad je već pominješ, ona je, osim što je imala 5 automobila ručne izrade

Pet automobila, šest muževa...
Možda je malo pretjerivala. Ajde to za muževe i nekako, ali pet automobila!

aureus aureus 23:54 27.05.2018

Re: Danica Patrick


1937.

Ja nijesam kao svak
Ja ne sanjam kadilak...
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:12 28.05.2018

Re: Danica Patrick

kad je već pominješ, ona je, osim što je imala 5 automobila ručne izrade (ipak je ove tread o automobilizmu i ženama), a sa dolarima i sa zlatom nije znala šta će - bila i čuveni pronalazač!
(kuj neverue neka gugla)


Da, bre, Hedi je bila genije, između ostalog je izmislila frequency hopping, kao jednu od osnovnih tehnika prenosa signala sa proširenim spektrom.
NNN NNN 08:49 28.05.2018

Re: Danica Patrick

Indy 500

tek sad sam "pažljivo pročitao" otišla je da se oprosti trkom IndyCar gde je i napravila ime!
Inače prethodnih 10-ak godina vozila NASCAR (i na preko 250 trka nikada nije završila na podijumu, a ni u prvih 5) i ovu sezonu je na početku bila u nascaru i gledam sinoć i vidim nema je...

Na sinoćnoj trci je zauzela 30. mesto (od 33), ali ispred Takume Satoa bivšeg F1 vozača
NNN NNN 08:53 28.05.2018

Re: Danica Patrick

frequency hopping

Sada bi od svojih patenata zarađivala neuporedivo više nego od glume!

inače (nije što je naš):
The earliest mentions of frequency hopping in the open literature are in US patent 725,605 awarded to Nikola Tesla in March 17, 1903
nebo je granica kada Srbin ode u Ameriku
c_h.arlie c_h.arlie 10:22 28.05.2018

Re: Danica Patrick

srdjan.pajic
kad je već pominješ, ona je, osim što je imala 5 automobila ručne izrade (ipak je ove tread o automobilizmu i ženama), a sa dolarima i sa zlatom nije znala šta će - bila i čuveni pronalazač!
(kuj neverue neka gugla)


Da, bre, Hedi je bila genije, između ostalog je izmislila frequency hopping, kao jednu od osnovnih tehnika prenosa signala sa proširenim spektrom.

Da - jebote !
Igrao se sa time onomad, ali umesto izlaznih varicap dioda koristio sevomotoriće koji su zakretali vazdušne trim kondenzatore.
Možeš da zamisliš da je hoping trajao višestruko duže od same transmisije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:55 28.05.2018

Re: Danica Patrick

..super je što su i ovo počeli da prenose kod nas, pošto nikada ranije nisam pratio, izgledalo je super-dosadno kada se "samo vozi u krug", ali je ustvari vrlo dinamično, npr. vodi neko 500 krugova, napravi ubedljivo vođstvo, bude "koušn" (sudar) i prilikom ponovonog starta ga neko sjebe, ili još gore udari i bukvalno izduva za gomilu poena + završnica sezone po "nok-aut" sistemu.


Speaking of dosada, ja sam tako jednom, sa predrasudom, a na nagovor drugara, otišao da gledam one dragster trke, dakle to čak nije ni u krug, nego pravolinijski, četvrt milje, pa ko će brže, trka traje par sekundi i gotovo. I ne da nije bilo dosadno, nego sam se silno zabavljao, tu uglavnom dolazi ona Amerika kojoj ne pripadam (prva, ajde da kažem, patriotska, trampovska), i zanimljivo je videti ih izbliza, sasvim ok svet. Znači, od onih samih mašina, to su neke hiljade konjskih snaga, SUS + nitrometanol, dakle, ništa raketa ili mlazni pogon - to je samo za pičkice, pa uz prateću vrlo ozbiljnu industriju specijalizovanu za ta vozila, pa onda gomile onih entuzijasta koji se bave modifikovanjem mašina da uđu u tu kategoriju i onda se u tome i trkaju, za lovu, razume se, od toga žive, takve ludake a majstore ne možeš nigde drugo da vidiš i da popričaš sa njima. Pa sve do industrije zabave, dakle, ždranje i opijanje, striptiz klubovi u šatorima, pa ROTC, rekruterke za Armiju i Nacionalnu gardu, mislim, sve živo, to sve izgleda kao veliki vašar. Jedino što je malo na otvorenom, i to usred leta ovde kod nas su glavne trke, pa upekne zvezda, i to traje ceo bogovetni dan, srećom tu je striptiz šatra da malo uhvatiš ladovinu i naliješ se pivom, a možeš i da ogluviš ako sediš na tribini sve vreme, jer te mašine ne da su glasne, tu negde kao avionski motori, pa malo jače, cela tribina se trese kad krenu, izvrne ti se utroba, bez zezanja. Odlična zabava, makar za jednom u životu.



NNN NNN 11:10 29.05.2018

Re: Danica Patrick

U Srbiji drugosrbijanac, u ameriki drugoamerikanac... ej' živote lutalico

PS na tim dragster trkama potroše više goriva nego Er Srbija za godinu dana
(to što te malo pecka je tvoja ekološka svest )
NNN NNN 11:24 29.05.2018

Re: Danica Patrick

SUS + nitrometanol, dakle, ništa raketa ili mlazni pogon - to je samo za pičkice

Nema svadbe ni veselja dok džet endžin ne zapeva

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:12 29.05.2018

Re: Danica Patrick

NNN
U Srbiji drugosrbijanac, u ameriki drugoamerikanac... ej' živote lutalico

PS na tim dragster trkama potroše više goriva nego Er Srbija za godinu dana
(to što te malo pecka je tvoja ekološka svest )


Ali je klopa dosta bolja nego kod Er Srbije.

Jeste, pecka, do umereno peče, grešan sam, šta ću, evo, zalažem se za električne dragstere, mada, znam da nema tog trampovca koji me neće setno pogledati i reći, eh, druže zeleni, pa nije to to!
nask nask 22:19 29.05.2018

E ne dam Danicu Patrick

(i na preko 250 trka nikada nije završila na podijumu, a ni u prvih 5)


Bilo bi onda pošteno da pomeneš i njene rezultate iz IndyCar Series.


NNN NNN 23:00 29.05.2018

Re: E ne dam Danicu Patrick

Jeste, tamo je imala zapaženije rezultate (1 pobeda, 7 podijuma na 116 trka). Ipak bi se moglo reći da je njena reputacija bila iznad njenih dostignuća (kao npr. Kurnjikva u tenisu).
Evo npr. ja dok nisam pre godinu dana počeo da pratim NASCAR nisam znao za druge vozače osim nje (za neke sam i čuo, ali na jedno uvo uđe - na drugo izađe) i onda razočarenje kada u toku trke izlazi neka statistika vezana za nju i vidiš nešto minorno, a očekivao sam (zbog hajpa) da se godinama borila za titulu
Doduše imala je i neke pol pozicije, šteta što nije napravila bolju karijeru... ali je stvarno bila populana, ipak ima tu i pozitivne diskriminacije

+ što je ovde bila ložnja da Denika ima nekakve veze sa Srbijom

a ima otprilike kao i kada ona debilana od slinformera uoči izbora zalepi naslov "Tramp Srbin" pa onda dalje u tekstu ima da je šofer njegove bivše bejbisiterke bio oženjen ženom srpskog porekla...
nask nask 22:08 30.05.2018

Re: E ne dam Danicu Patrick

Jeste, tamo je imala zapaženije rezultate

Pošteno. Bila je popularnija kod publike i kod sponzora nego neke njene muške kolege sa ekvivaletnim rezultatima zato jer je bila jedina žena u tom takmičenju. Ja sam tih godina pratio Indy i uvek bih navijao za nju + tim matorog Andretija. A Vuk me zajebao još poodavno tako da je za mene uvek bila i ostala Даница, priznaćeš da to ipak bolje zvuči nego original.
NNN NNN 14:06 27.05.2018

F1

Monte Karlo, realno najdosadnija trka, ali tradicija je tradicija i ako već mora da postoje ulične trke, onda neka to bude (samo!) Monte Karlo.

Kimi je ovde lokalac (kreće 4.), prošle godine je krenuo 1. i (čini se timskom odlukom) prepustio pobedu Fetelu (kreće 2.), sa pol pozicije (i rekordom staze!) kreće Rikardo, Mercedesi su tu, a Ferstapen se slupao na treningu, pa kreće poslednji...
NNN NNN 14:08 27.05.2018

Re: F1

Ovde je Sena dominirao, zli jezici bi rekli da zauzme pol poziciju i samo održava vođstvo, jer je preticanje skoro nemoguće, međutim u stvarnosti je bilo potpuno drugačije, ko ne zna... jebiga.
NNN NNN 17:51 27.05.2018

Re: F1

trka je bila očekivana - kao da je sve vreme bilo virtuelno vozilo bezbednosti
NNN NNN 14:20 27.05.2018

Počeo Rolan-Garos

(doduše za Troickog se završio i pre nego što je počeo, jer se povukao zbog povrede)
trenutno se naš Laslo Đere kida sa Kližanom (koji je u kvalifikacijama izbacio Kecmanovića posle velikog preokreta)
NNN NNN 18:03 27.05.2018

Odbojka - Liga nacija

u 19h igramo protiv Italije
u 1. kolu smo izgubili od Brazila 0:3 (nije baš realno da bude toliko ubedljivo, pošto smo bili prilično ravnopravni, ali su oni realno bili bolji)
u 2. kolu smo dobili Nemačku 3:1

U muškoj odbojci nismo dominantni kao u ženskoj,
ali i dalje imamo stvarno dobru reprezentaciju.
Atanasijević je bio najbolji u Italiji i sa Peruđom (zajedno sa odličnim Podraščaninom) slavio u finalu protiv Lubea (3:2 u pobedama) i bili su 3. u LŠ
a Lube je nesrećno izgubio finale LŠ od domaćina - nepobedivog Kazanja, a jedan od najboljih je bio Dragan Stanković, naš bivši kapiten koji tek što se oprostio od reprezentacije, a igra kao u najboljim danima!

Što se devojaka tiče, one nastavljaju pohod ka slavi 29. maja protiv Rusije, inače format takmičenja (koliko znam) je da od 16 ekipa na završni turnir odlaze 5 najboljih + domaćin.
NNN NNN 19:54 27.05.2018

Re: Odbojka - Liga nacija

0:3 baš smo bili očajni
Zajcev nas uništio

Sledećeg vikenda gostujemo u Bugarskoj (igraćemo i sa Australijom i Rusijom)
dr.hans-zarkov dr.hans-zarkov 07:51 28.05.2018

idući vikend

Velika nagrada Italije - Mudjelo
NNN NNN 11:39 28.05.2018

Re: idući vikend

NNN NNN 11:46 28.05.2018

RG danas

igra Nole protiv Brazilca Dutra Slive (2. termin na Šatrijeu posle Kvitove, koja trenutno igra 3. set) ,
Lajović upravo počeo protiv Veselog.
Vavrinka već počeo (izgubio 1. set lagano protiv Garsije-Lopeza, ali 2. uzeo i vodi u 3.)
Nadal protiv Bolelija zatvara program danas na Šatrijeu.

Kod žena danas igraju "naše" Andrea Petković protiv Kristine Mladenović.

Izgleda da trenutno nešto zeza oficijalni sajt RG

Edit: sad radi ok, izgleda da je nešto bilo trenutno
NNN NNN 13:24 28.05.2018

Re: RG danas

Lajović
Pobedio dosta sigurno, konačno jedan GS pobeda, inače nije imao sreće na GS u poslednje vreme jer je na Vimbldonu ispao od Federera (uz odličan otpor do pola meča), a onda je na US Openu u prvom kolu naleteo na Nadala (isto se dobro držao "do pola''), a AO je ispao na početku od Švarcmana posle maratona 11:9 u 5. setu, a sada (žreb mu se i dalje smeje u lice) ide na mlađeg Zvereva koj deluje baš ubedljivo.
Dobro je Duci igao na poslednjih par turnira (tukao Delpa, krljao se sa Andersonom i Timom), tako da verujem da može da pruži pristojan otpor.

Novak krenuno izgubljenim servisom, pa (relativno lako) uzeo 1. set.
izgleda da i u 2.setu namerava da se drži sličnog recepta
NNN NNN 14:16 28.05.2018

Re: RG danas

izgleda da i u 2.setu namerava da se drži sličnog recepta
ladno isto

Vavrinka izduvao, imao 2:1 i brejk, pa pred kraj 4. ispustio neke silne brejk lopte i izgubio u TB (jbg. još se nije dovoljno oporavio, izgubiće preko 1000 atp poena)!

Ferer - Munar otišlo u 4. set (pobednik ide na pobednika Đokovićevog meča)


NNN NNN 15:12 28.05.2018

Re: RG danas

Pobeda Đokovića 6:3, 6:4, 6:4

nezgodni Istomin se krlja sa neugodnim Bautistom-Agutom...

Ferer i Munar su otišli u 5. set (Dača ispustio 2:0)

Bagdats predao (verovatno zbog povrede) iako je vodio u setovima i imao brejk prednosti u 2. setu.
...godine znaju da budu surove
NNN NNN 15:26 28.05.2018

Košarka

Danas u 18h igraju Zvezda - Partizan polufinale domaćeg prvenstva.

Zvezda će da proba da bar malo izvuče sezonu, u odnosu na vrlo uspešnu prošlu, ostali smo bez 10 igrača, ali ako je Klivlend mogao do finala bez 10 igrača u odnosu na prošlu sezonu... (doduše njima je ostao isti trener)
aureus aureus 17:54 28.05.2018

Re: Košarka

У првом полувремену Рочести убацио 20 поена.

Води Звезда 8 разлике. 41:33.
aureus aureus 19:09 28.05.2018

Re: Košarka

На крају 87-62 за Звезду. Партизан је од прве четвртине тражио прикључак, у пар наврата стизао на -5, али је Звезда све те нападе одбила и у посљедњој четвртини отишла далеко, далеко.
Овај пут су бацања добро реализована: 26/29.

Једног играча ћу ипак прокритиковати.
Лесору су живе лопте испадале из руку. Човјек има проблем или са видом или са концентрацијом.

Није била добра кошарка, а није било ни публике.
Посебно лоше је играо Партизан, што се види и из резултата. 33 процента из игре, 16/26 са пенала, само 10 асистенција...ништа, ништа. Као да су тек на почетку сезоне.
vcucko vcucko 19:22 28.05.2018

Re: Košarka

aureus
У првом полувремену Рочести убацио 20 поена.

Води Звезда 8 разлике. 41:33.

Partizan je sa ovim timom zatvorio krug, vratili smo se u pretkićino doba. U stvari, ups. Petorka Beravs-Čermak-Kerkez-Zečević-Farčić je izmislila košarku za ove balvane.

A ta ista Zvezda koja ih lagano dobija bez igre, trojkama, je dobila Real u Madridu. Koji je opet superiorno osvojio F4?! Samo pokazatelj da je euro-basket otišao u tri lepe, bukvalno zabavište za ponekog budućeg NBA igrača plus mirna pnzionerska luka za ponekog bivšeg. I to je svesno odrađeno. Ispravno, jer je košarka to što jeste: igra američkih crnaca i tačka. Šta vrede one silne titule Ex-Yu (čak jedno sticajem okolnosti OI zlato) kad u realnosti uvek postoji bar 50 timova koji će da te izuju. Svi NBA ligaši i prva klasa univerziteta.

Bibi je bio u Moskvi na paradi, valjda Trump neće da dođe na neke ideje, ajde više da prođu te dve nedelje i da krene ono pravo. Da kralj stupi na scenu. Sve ovo drugo je samo drugorazredni smor.
aureus aureus 19:43 28.05.2018

Re: Košarka

vcucko

A ta ista Zvezda koja ih lagano dobija bez igre, trojkama, je dobila Real u Madridu.

Звезда замало није добила Реал и код куће. Водила је али је у задњем нападу, Лука Дончић звекнуо тројку из степ-бека преко Огњена Добрића. Можда би двије побједе над Реалом у једној сезони биле мало превише.
NNN NNN 23:57 30.05.2018

Re: Košarka

Zvezda dobila i 2. utakmicu (81:73), ako je to uopšte vest (i ako neko prati KLS)
aureus aureus 02:44 31.05.2018

Re: Košarka

NNN
Zvezda dobila i 2. utakmicu (81:73), ako je to uopšte vest (i ako neko prati KLS)

Gled'o.

Feldin je kiksara, ali je zato Ročesti pokazao klasu.
aureus aureus 20:36 31.05.2018

Re: Košarka

Evo, Borac izjednačio protiv FMP-a i sad će se igrati majstorica za finale i duel sa Zvezdom.

Bilo bi interesantno da prođe Borac pošto se Čačani pale na košarku.
NNN NNN 21:17 31.05.2018

Re: Košarka

Ne, oćemo FMP, da igramo protiv filijale.

Zamisli osvoji FMP, ispalo bi da je Fića Čović baš baksuz...

a oduvek su mi bili dragi, kao kad su npr. 98. isprašili Partizan u polufinalu (koji je iste godine igrao na F4)
pa kada su osvajali Jadransku ligu..

Zamislio osvoji FMP, a Čović senior im samo promeni ime
aureus aureus 21:29 31.05.2018

Re: Košarka

NNN
Zamisli osvoji FMP, ispalo bi da je Fića Čović baš baksuz...

Nije on baksuz nego prosječan košarkaš.
Nizak je, ima previše kila, slab je u odbrani.
Ima osjećaj za asistenciju, ali gubi previše lopti jer igra kao Spanulis za siromašne.
Slab je šuter (kroz karijeru 31-32 posto za tri, i oko 40 posto za dva u srednje jakoj ligi kakva je ABA liga) a voli da šutira, počesto i sa 8-9 metara.
Zna da napravi dva dobra poteza, a onda sve to pokvari sa dva loša.
Tako može da igra samo kod tate.

Sve u svemu, to što je nekima djelovalo da je on sjajan košarkaš je više zato što je u najboljim košarkaškim godinama- ima 28 - i u FMP-u je imao ogromnu slobodu u igri, ali kad se analizira stavka po stavka dođe se do zaključka da nije čudo što 1) nikad nije igrao vani, 2) što nikad ništa nije osvojio.

Djeluje, doduše, da je okej tip.
Kazezoze Kazezoze 05:37 29.05.2018

Ponovo finale GSW - Klivlend

Probudio sam se jutros baš na vreme da odgledam 2. poluvreme GSW i Hjustona.
I, baš kao i u 6. meču, ratnici su odigrali furiozno. Lagano su dostigli zaostatak od 11 poena iz prvog dela i polako pravili razliku na +10. Ponovo su se raspucali Keri, Thomson i KD, a odbranom je komandovao Grin i, ako se uzme u obzir činjenica da Hjuston nije mogao ništa pogoditi u 2. poluvremenu (imali su 27 uzastopnih promašenih trojki), rutinski meč priveli kraju.

Gledam sad statistiku, Hjuston je šutirao trojke 7 od 44, a šutirali su najčešće preko ruke, iz solo akcija. Nije ni čudo što nisu mogli ništa da pogode.
aureus aureus 06:59 29.05.2018

Re: Ponovo finale GSW - Klivlend

Kazezoze
(imali su 27 uzastopnih promašenih trojki), rutinski meč priveli kraju.

Gledam sad statistiku, Hjuston je šutirao trojke 7 od 44, a šutirali su najčešće preko ruke, iz solo akcija. Nije ni čudo što nisu mogli ništa da pogode.


Zaslužili su da izgube.

7 od 44. 27 promašenih trojki...

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana