Društvo| Gastronauti| Kultura| Politika| Sex

Pre pozajmice progooglati

myredneckself RSS / 29.05.2018. u 22:32

Dugo nisam pisala, pa nisam ni filtrirala internet titbitse. U poslednje vreme rečenice koje često primećujem prateći online medije i socijalne mreže su, danas internet goriinternet je danas buknuo od besa zbog  .........,  a tu gde su mi sada tačkice, obično se nađe senzacija dana. U ovom javljanju bih se osvrnula na strane, uglavnom na američke medije i društvene mreže, i ono što saznajem preko njih, jer mi je to sticajem okolnosti od jesenas nekako najfriškije.

Neki koncepti su izgleda dušu dali, i kao da su smišljeni za otvorenu, besomučnu borbu koja za čas podeli i naljuti taj internet. Najčešće je to cultural appropriation, tj. kulturna aproprijacija, u mom daljem tipkanju velikim slovima, CA, (da nekako hajlajtujem skraćenicu) najpre zbog dužine izraza i mnoštva slova, a i jasnoće, jer bi skraćenica napisana malim slovima, ca, pre ličila na neki izgubljen ili zalutali slog.

Šta je ustvari ovaj kontroverzni pojam, kulturna aproprijacija? Ova pojava se danas definiše kao pozajmljivanje, prisvajanje ili upotreba elemenata jedne kulture od pripadnika druge (uglavnom većinske, dominantne kulture), bez pristanka ovih od kojih se pozajmljuje, (manjinskih kultura) što se danas posebno naglašava. No, kažu da ni to nije sasvim koncizna definicija, jer ima raznih nejasnoća, pokušaja i optužbi za CA. Ponekad se čini da je tumači kako ko hoće, a neki čak hoće da sve retroaktivno naplate, božemioprosti, kao da hoće da reketiraju državu.     

240shamans.jpg

Neki smatraju da je CA pozitivna i opšte dobro, a ima nekih koji kažu da je CA kao intelektualni koncept zastarela i na vrlo klimavim nogama, da predstavlja metaforu trenutnog mračnog intelektualnog doba kojem smo svedoci, i da je jednostavno treba ignorisati.  

Kao što sam rekla, optužbe za CA uglavnom kreću od pripadnika manjinskih kultura, (to su Afro Amerikanci, Azijski Amerikanci, Indijanci tj. Native Americanci, i dr.) ka pripadnicima većinske američke kulture.

U USA mnogi pripadnici manjinskih kulturih zajednica nemaju ništa protiv pozajmljivanja elemenata njihove kulture, sve dok razni artefakti i sveti predmeti koji njima mnogo znače, nisu izloženi poruzi i ismevanju, i dok stereotipi besomučnom eksploatacijom i nepoštovanjem ne vređaju osećanja ljudi iz dotične kulture. Tu se pominje i pokušaj krađe identiteta, često i dobit i bogaćenje od komercijalizacije pozajmljenih kulturnih obeležja bez naznake porekla. Eh, taj novac u svakoj čorbi mora da bude mirođija i tačka razdora. S druge strane neki govore kako su beli ljudi, pripadnici većinske kulture, u strahu, jer više ne znaju šta je dozvoljeno, a šta nije. Neki od njih imaju ozbiljne zdravstvene probleme, osećaju krivicu zbog mračne prošlosti i istorije, itd. Kad neki prigovore manjinskim zajednicama da i oni olako pozajmljuju kad peglaju kose na ravno kao Beyonce i dr. na primer, ili se oblače kao kauboji radeći na farmama, itd. ovi odgovaraju da to nije CA, već pokušaj prilagođavanja većinskoj kulturi radi opstanka, ili lakšeg preživljavanja u okruženju , ili to vide kao slavljenje i odavanje počasti različitosti kultura. Ili kažu, mi danas više ne tražimo vašu saglasnost, već je vama potrebna naša.  

0*EMCdh9rzbVRKqIq0.jpg

I tako, preko online medija i društvenih mreža saznajem da su mnogi poznati Amerikanci doživeli strašne internet osude, iskusili svojevrsnog toplog zeca na mrežama, a bogami zaršavaju i na pravim sudovima zbog optužbi za CA. Modni dizajner Marc Jacobs (poznat i kao jedan od glasnogovornika njujorške LGBT populacije) bio je pre godinu dana optužen za CA zbog toga što je za svoj novi koncept u dizajnu odeće angažovao modele koji su svi bili bele boje kože, ali su im frizure bile od upletenih dredova, (dreadlocks) od neke tkanine koja imitira kosu. Internet je momentalno buknuo od optužbi, jer Afro Amerikanci smatraju da su koren i poreklo dredova afrički, a dredovi se toliko koriste u komercijalne svrhe bez pitanja i dogovora, da to više ne može da se podnese. 

Slično je prošla, i Madona na koncertu zbog neke imitacije pokreta crne i Latino gay populacije, i Miley Cyrus, jer je na pozornici tverkovala, a tverkovanje, kažu, vuče koren iz afroameričkih zajednica. I Azijsko-američka zajednica takođe je reagovala i optužila za CA Gwen Stefani zbog njene fiksacije japanskom Harajuku kulturom, koja se odražava u njenom stilu oblačenja. Dalje, Native Americans i starosedeoci kontinenta, Indijanci, koji se bave tradicionalnom medicinom stalno imaju primedbe i traže da se kažnjava plastic shamanism, jer plastični šamani, kako ih nazivaju, (a uglavnom su to pripadnici većinske kulture), zarađuju ogroman novac lečeći ljude, a da nisu prošli pravu obuku i nemaju nikakvo znanje o tim veštinama. Kompanija Victoria Secret je takođe bila optužena za CA i platila je veliku kaznu, zato što je u novoj liniji donjeg veša upotrebila neku šaru Navaho Indijanaca, itd. itd…  

beyonce-straight-hair-ftr.jpg?w=600

Mnogi primeri CA su mi se učinili potpuno apsurdnim, kad sam videla neke ekstremne pojave i optužbe oko hrane, joge i još koječega, koje vode sumanutim zaključcima da, na primer, štapićima mogu da jedu samo Azijati, da ne mogu da se prave buritosi bez dozvole Meksikanaca, i sl.  Na primer, čija je pizza? Italijanska? Hmm...Da prestanem da jedem dok ne ustanovim šta je culturally appropriate tj. kulturno prikladno. Kako, zbunjena sam, a gladna?

Hit hitova mi je bio jedan belac, koji je na tviteru rekao da svu do sada izumljenu, ostvarenu i primenjenu tehnologiju treba da koriste samo belci, jer su oni po broju pronalazača i naučnika najzaslužniji za nju i unapređenje današnjeg komfornog stila života.

CA u muzici ne bih danas pominjala, što ne mora da se odnosi i na vas.

To je tako kompleksno pitanje, da je jedan blogpost za njega malo. Pomenuću samo Sema Phillipsa, (aj da načnem stvar, he, he…) čoveka koji je otkrio Elvisa, koji je jednom rekao, i sažeo svoju nameru u rečenici, if I could find a white man who had the Negro sound and the Negro feel, I could make a billion dollars, itd. pa vi sad vidite kakvo bi nas pretresanje materije očekivalo. 

Susan Scafidi, profesorka na Fordham univerzitetu u NYC, je autorka knjige Who Owns Culture. U toj studiji o istraživanju kulturnog identiteta  na savremenom tržištu, ona se osvrnula i na CA. Profesorka Scafidi kaže da je stvar složena, osetljiva, ljudi je ne razumeju u potpunosti, pa bi pojam što skorije trebalo valjano definisati.

Kulturnu aproprijaciju ona definiše kao uzimanje intelektualne svojine, tradicionalnih znanja, kulturnih ekspresija, pojava ili artefakata iz tuđe kulture, a bez dozvole. Ovo može uključivati neovlašćenu upotrebu jezika, plesa, muzike, odeće, folklora, kuhinje, tradicionalne medicine i verskih simbola, iz tuđe kulture. Najverovatnije  je štetno kada je izvorna zajednica manjinska grupa koja je ugnjetavana i eksploatisana ili kada je cilj aproprijacije posebno osetljiv, na primer sveti predmeti neke kulture, i sl. 

Na kraju, a najvažnije, čija je ustvari kultura?  

iXxY5Oic-a-o7EVy3xsHeTFkNh4s5OBAtIChEqDQ530mEdR7KkYAJNHNJvF1-pMw0GEFdk2aEmm-tilhEkIojYiVDA2-y-Wutrz_qj5IF1G6fZ2KAMQq9T0VQh6a3hWMyQt6JyfMt7Cz7CIff7MWED0TgdaWzZyf2tm0UT71wMwsHN8ziWAwgnbJCdWkhV5lIsBl7isOE7eRAvLzkmcqqkOdxj6I3WrFXLMoj5LjLgdLMHqFh4KVNb8qO9Fe_Lb2yuvJSMqF-z0UBhDFX0ybsm9oPl-J4VI0vtpGfIWfr3j-QA8D_f_lj16aK4_E4aQP2UjB4STfUxgYiug686iJmKp5gDM2hEN3vj5kf-hIbT172_Ya_29b1VNQzglJk7e9jmFbQL-Bc6dRkAUgle_be9C6sAMfy51vmKCwqVxW8vi6snzFrcGGmSl95kfbwavWX4QtL-qNjE2n-1NPfHoh9G6JpnCBvladrpo4ipDSxYHgO24t0rpvqKBrGDiKJ5TuD0a5RrOlN1IcOeWzYY5vX5qlaSVEU_VaF_bOgt1MGE2AgFHvi3xdlDV3q1XO9P_IsVTlxqR4hfsQmtUNMJmAunjCTm-TAko5kLG7aoKq=w466-h139-noJe li to neka opipljiva materija da se o njoj izdaje dokument o posedu kao o vlasništvu neke nekretnine, ili okolčena zemljišna parcela koja nekom pripadne nakon jasno povučenih deobnih granica? Postoji li neka svetska komisija koja izdaje vlasničke listove za kulturu? Šta bi bilo s ovim svetom, kakva bi bila i gde bi završila kreativnost ljudi da se njihovo delovanje ograničava, da se mnogi elementi raznih kultura nisu međusobno razmenjivali, ukrštali, tokom vekova? Može li se onda reći da CA traje tokom cele istorije čovečanstva, a tek sada je aktuelna?


U međuvremenu, mi smo multinacionalna zemlja. Dobro bi bilo da pripazimo u koga, i kako se maskiramo za eventualni maskenbal, ili ako idemo u maškare o pokladama, (volim maškare, bude inner child u meni) da se ne bismo zamerili pripadnicima neke kulturne zajednice zbog pozajmice ili prisvajanja kulturnog elementa koji im je značajan. A baš je slatko na primer staviti bindi na čelo, turban na glavu, a kad u neko doba zasvira bend kriti čardaš u tim lepim nogama (i crvenim čizmama!), aproprirati nečiji jelek svileni…itd.

Zato je bolje da pre bilo kakve pozajmice, u skladu sa starim natpisom pre upotrebe dobro promućkati,  treba dobro progooglati sav taj džez, šta je čije, šta se sme, šta se ne sme… jer nas sve to po svoj prilici čeka. (ako već nije tu, ne znam)

Šta vi mislite dok misli vam vrludaju na ovu temu, a ljudi po svetu, podeljeni, zavađeni i besni, svaki dan sve više jedni drugima zagorčavaju ionako teške živote?

 



Komentari (179)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Bili Piton Bili Piton 22:38 29.05.2018

Ja mislim

da mi odma predjemo na četnike i partizane

Dobro, ne baš odmah. Mali intro pa onda šorka. I molim vas, Titiće želim čuti.
myredneckself myredneckself 22:41 29.05.2018

Re: Ja mislim

Bili Piton
da mi odma predjemo na četnike i partizane

Dobro, ne baš odmah. Mali intro pa onda šorka. I molim vas, Titiće želim čuti.

Hi, Bili, don't be cruel.
Bili Piton Bili Piton 22:48 29.05.2018

Re: Ja mislim

Samo kažem. Titiće sad već sanjam.


myredneckself myredneckself 22:58 29.05.2018

Re: Ja mislim

Bili Piton
Samo kažem. Titiće sad već sanjam.



Sanjati, dakle spavati.
Dobra ideja, danas sam nekako umorna od života.
angie01 angie01 23:13 29.05.2018

Re: Ja mislim

Sanjati, dakle spavati.


odlicna ideja!,...ceo dan mi nekako smoren,...da l je ovo vreme, ili sve skupa,...
myredneckself myredneckself 23:20 29.05.2018

Re: Ja mislim

angie01
Sanjati, dakle spavati.


odlicna ideja!,...ceo dan mi nekako smoren,...da l je ovo vreme, ili sve skupa,...

Ajmo onda, NG, sutra je novi dan...
angie01 angie01 23:30 29.05.2018

Re: Ja mislim

Ajmo onda, NG, sutra je novi dan..


dobro kazes,

...a sto se CA tice- mislim da je svet vec dugo globalno selo i da su te neke granice pozajmljivanja cudne za definisanje,...tj, mizlim da je sve ono sto je zakonom zasticeno i proglaseno nekim nacionalnim dobrom sa zabranom koriscenja bez dozvole, jedino sto pod neki spor moze da podpadne, a i to je diksutabilno u kolikoj meri,...recimo, u muzici je tacno definisano koliko taktova, ( recimimo) je dozvoljeno uzeti iz nekog vec komponovanog dela, a da se to ne smatra plagijatom- ovo samo kao smernica o cemu pricam.

za modu je to skoro pa nemoguce, jer su sve kreacije proistekle iz neceg vec postojeceg, samo je modifikovano, izmesano, dodato, oduzeto, ovo/ono,...'naci, na strani sam Marca Jacobsa, koji je stvarno fenomenalan kreator.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:31 29.05.2018

Re: Ja mislim

Bili Piton
da mi odma predjemo na četnike i partizane

Dobro, ne baš odmah. Mali intro pa onda šorka. I molim vas, Titiće želim čuti.


Ja jedva čekam Dan mladosti - part 3!

(Tasa već pola dana nije objavio novi blog na ovu uvek svežu i zanimljivu temu, a huči se, eno, previja u bolovima i Milančetovom očinskom zagrljaju zbog malog broja preporuka na njegove briljantne komentare. Dajte ljudi, ako ja mogu da mu dajem preporuke, budite milosrdni i vi, svenuće mu (na šubari cveće...) )



angie01 angie01 23:31 29.05.2018

Re: Ja mislim

Titiće sad već sanjam


dobro da si prepoznao koji su- ja jos nisam:).
Bili Piton Bili Piton 23:38 29.05.2018

Re: Ja mislim

angie01

dobro da si prepoznao koji su- ja jos nisam:).


Ma to je više apstrakcija. Grozomorna, ali apstrakcija.


angie01 angie01 23:41 29.05.2018

Re: Ja mislim

Ja jedva čekam Dan mladosti - part 3!


ziva nisam....ne znam da l da ispricam i ja neki ( obavezno neprijatan) utisak sa sleta,...jedino cega se secam, sem stalnog vezbanja ( odsustvovanja sa casova:))) i zahebavanja pre i posle- koje je bilo super,... i raspolozenja pre glavnog nastupa, gde smo, devojke, nicim izavane upale u nedozvoljenu- u to vreme- emociju i pevale, ciganine ti sto sviras, sa vise puta ponovljenim dert refrenom, ( a sve u belim trikoima:)- nekad sam bila jaaaA, srecna i voljenaaaa, dok druga zena nije moju ljubav uzelaaa, druga ga milujeeee, on za njom ljudujeee, a moje srce usamljeno za njim bolujeeeEE,...eto, rekla sam...ne znam da l mi se ovo racuna, a jos manje kako...
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:48 29.05.2018

Re: Ja mislim

, a huči se, eno, previja u bolovima i Milančetovom očinskom zagrljaju zbog malog broja preporuka na njegove briljantne komentare. Dajte ljudi, ako ja mogu da mu dajem preporuke, budite milosrdni i vi, svenuće mu (na šubari cveće...) )


Dobro je, dobro je Srki, oladi malo.

Ako ti imaš neke idole ovde, imaj ih, ja sam malo prestar za to.
myredneckself myredneckself 23:55 29.05.2018

Re: Ja mislim

srdjan.pajic
Bili Piton
da mi odma predjemo na četnike i partizane

Dobro, ne baš odmah. Mali intro pa onda šorka. I molim vas, Titiće želim čuti.


Ja jedva čekam Dan mladosti - part 3!

(Tasa već pola dana nije objavio novi blog na ovu uvek svežu i zanimljivu temu, a huči se, eno, previja u bolovima i Milančetovom očinskom zagrljaju zbog malog broja preporuka na njegove briljantne komentare. Dajte ljudi, ako ja mogu da mu dajem preporuke, budite milosrdni i vi, svenuće mu (na šubari cveće...) )


Srdjane, dobrodošao u moje blogodvorište, što bi rekla moja omiljena blogerka razmisljam.

Samo bez srče momci, molićulepo. Bosa sam i spremna za lalaland.
Budite dobri i fini. (kakvi i jeste)
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:01 30.05.2018

Re: Ja mislim

hoochie coochie man
, a huči se, eno, previja u bolovima i Milančetovom očinskom zagrljaju zbog malog broja preporuka na njegove briljantne komentare. Dajte ljudi, ako ja mogu da mu dajem preporuke, budite milosrdni i vi, svenuće mu (na šubari cveće...) )


Dobro je, dobro je Srki, oladi malo.

Ako ti imaš neke idole ovde, imaj ih, ja sam malo prestar za to.



Važi, huči, olabavi onda i ti malo, ako možeš, mada znam da ti nije lako.

(edit: a evo i preporukica pala )
hoochie coochie man hoochie coochie man 00:32 30.05.2018

Re: Ja mislim

Važi, huči, olabavi onda i ti malo, ako možeš, mada znam da ti nije lako.




To što pokušavam da uvažim druge, posebno autorkuovog bloga, ti tumačiš da mi nije lako.
A što mi ne bi bilo lako, i šta ti znači to sa preporukom?

I da opet ja olabavim?
Pa neće ići više, dvaput je dosta, a gazdarica ima dugmad.

Ne kucam ja za preporuke niti za naklonost Milana Novkovića, koga ti već nekoliko puta pominješ, te videće šta pišeš o pesticidima, te evo ga prigrlio, i ne znam šta već.
Baš me briga šta će bilo ko, pa i ti ili on videti ili da li će se složiti.
Nemoj, Srki, uvek polaziti od sebe, nemaju svi idole, neko piše ono što misli i zaboli ga za to da li će dobiti preporuku i da li će se to dopasti Milanu Novkoviću.


Tvoju potrebu da se dopadneš "facama" poštujem, ali ima i onih koji su prerasli tu fazu, odavno.


srdjan.pajic srdjan.pajic 02:41 30.05.2018

Re: Ja mislim

To što pokušavam da uvažim druge, posebno autorkuovog bloga, ti tumačiš da mi nije lako.
A što mi ne bi bilo lako, i šta ti znači to sa preporukom?


Očigledno, nije ti lako da ne odgovoriš, i na ovakav način, iako znaš da će to opet do dovede do "sukoba". Tako da onda ne treba da pričaš o nekakvom poštovanju autorke i njenog bloga, jer prosto opet bezobzirno pokušavaš da isteraš nešto svoje, kako ovde tako i na praktično svakom blogu, ako te ne spreči banovanje ili zastarelost bloga.

Ne kucam ja za preporuke niti za naklonost Milana Novkovića, koga ti već nekoliko puta pominješ, te videće šta pišeš o pesticidima, te evo ga prigrlio, i ne znam šta već.
Baš me briga šta će bilo ko, pa i ti ili on videti ili da li će se složiti.
Nemoj, Srki, uvek polaziti od sebe, nemaju svi idole, neko piše ono što misli i zaboli ga za to da li će dobiti preporuku i da li će se to dopasti Milanu Novkoviću.


Pa ti uglavnom kukaš, i to ne jednom, kako je blog ovakav ili onakav, sudeći po preporukama koje ne dobijaš za komentare, iako su, po tvom uverenju, kvalitetni, ali te ljudi valjda mrze, šta li je, pa daju preporuke drugima. Pazi, ovo si ti sam rekao. Meni nije jasna ta tvoja opsednutost preporukama, iako to negiraš, mislio sam da si suviše star za to. Ali, pošto ti je, kako mi se čini, toliko stalo do njih, i ja ti dadoh jednu, jer ne mogu više.

Kako smo obojica toliko dugo godina na blogu, kao i većina ljudi ovde, pomalo je glupo i maliciozno da me optužuješ da pokušavam da se dopadnem nekom svojim komentarima. I ja pišem komentare isključivo za svoj groš, i sa dosta velikim uživanjem, i pri tome ponekad svesno idem na onu stvar nekom broju ljudi, a nekom ne. Baš kao i ti, i drugi blogeri ovde.

A gazdarica ne mora da se laća dugmića, evo ja ću, kao i mnogo puta do sada, opet prvi da stanem, ne što sam nešto posebno fin, nego što nemam više volje da se nadgornjavam sa tobom, ako me razumeš.
myredneckself myredneckself 10:18 30.05.2018

Re: Ja mislim

huči
To što pokušavam da uvažim druge, posebno autorkuovog bloga...

Hvala, hcm.
Hahh...vidi se to, pravi džentlmen old skul tipa, a toga retko danas ima.
myredneckself myredneckself 10:49 30.05.2018

Re: Ja mislim

srdjan.pajic
A gazdarica ne mora da se laća dugmića,


Neće, neće, gazdarica se ne služi tim alatima i sredstvima za primenu sile omiljene mnogima ovde, od kako je ovde na blogu.
Kod mene je oduvek demokratija, neka govori šta ko hoće. Svi sami o sebi najbolje govorimo.
Tako će ona, (jer ne voli da bude gazdarica, ni da govori o sebi u trećem licu, doduše, al ajd sad...) nastojati da ne pritiska dugmad dokle god bude bila ovde.
A blogopuk bi pomogao kad bi se malo više oslonio na samokontrolu prilikom diskutovanja (svađa je prejaka reč), a tek o vređanju, da ne govorim.
myredneckself myredneckself 10:55 30.05.2018

Re: Ja mislim

huči
a gazdarica ima dugmad

Huučiii...
angie01 angie01 12:23 30.05.2018

Re: Ja mislim

hoochie coochie man
, a huči se, eno, previja u bolovima i Milančetovom očinskom zagrljaju zbog malog broja preporuka na njegove briljantne komentare. Dajte ljudi, ako ja mogu da mu dajem preporuke, budite milosrdni i vi, svenuće mu (na šubari cveće...) )


Dobro je, dobro je Srki, oladi malo.

Ako ti imaš neke idole ovde, imaj ih, ja sam malo prestar za to.


izvini huci-ne bih se uopste ukljucila u ovo vase sparingovanje, da nisam malo pre videla da me pominjes u neprimerenom kontekstu na blogu na kome uopste ne ucestvujem, pa tu zlonamernu lopticu koju si bacio, posle uredno samozadovoljno koristi i zastitnik ekipicie-...da ne bude zabune, mene to ne dotice i stvarno je smesno i samo pokazuje 100ti put pogresan pravac, nerazumevanje, nedostatak prave argumentacije i u tom smilu ne bas korektnost u reagovanju, pre svega prema nekom, ko tebe, a ni zastitnika, apsolutno NIKADA nije prozvao ni pomenuo, a nije da nije bilo razloga - pa me zanima, kakve je faking veze imam sa tim sto se vi beskrajno cupate, derete i praskate nekim postvakama koje silom zelite da budu prihvacene od svih,...mislim, jedno je kada neko zastupa neki stav, a drugo je manijaklano ponavljanje i prozivanje sa etiketiranjem onih koju su bilo kada u nekoj raspravi rekli da misle nesto drugo.

alo bre huci, budu ti cetnik koliko god ti je volja, ali ti to ne daje za pravo da svakog ko ne deli tvoje stavove automatski zoves komunjarama, titicima i slicno i zajedno sa svojim istomisljenicima, prozivas izmisljene nepriajtelje i proganjas ih pazi, ucitanim kvalifikacijama.
razmisljam razmisljam 15:47 30.05.2018

Re: Ja mislim


myredneckself

Srdjane, dobrodošao u moje blogodvorište, što bi rekla moja omiljena blogerka razmisljam.







Иначе, теме што се тиче, прилажем потпуно слагање са твојим коментаром негде тамо низбрдо, а где си имала размену мишљења са Једномречју:

Jednareči, da ti kažem šta ja mislim. Taj politkorektni novogovor ograničava (a ja sam ljubitelj slobodnog govora) i meni iz dana u dan sve više liči na kavez s ograničenim i tačno propisanim kretanjem u šetnji u njemu. Ako istupiš izvan, teško tebi, smatraju te zločincem, rasistom, kriminalcem, homofobom, i sl.
Taj novo govor mu danas dođe kao neka ortodoksija, nova religija, dogma...ne znam više šta da kažem.


Мислим, могла бих ја исто то рећи својим речима, али чему, када си ти све то већ лепо скоцкала и уштедела ми труд.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:02 30.05.2018

Re: Ja mislim

myredneckself
huči
a gazdarica ima dugmad

Huučiii...


Ma ćuti..svašta sam nameravao da napišem, a ovo je samo trebalo da ti olakša da stisneš to dugmence, jer sam i sam mislio da ću preterati.
Ali prikočio sam ipak :)


Srki,
da ne dužim ovde, na nekom drugom blogu ću ti objasniti da jesi idolopoklonik, i to ne samo u ovom slučaju ovde.
Ovde samo oko preporuka, retko kad ih bilo kome kucam, i retko kad proveravam svoje komentare, ne smatram da je veliki broj preporuka dokaz kvalitetnog komentara.

Pomenuo sam "stotine preporuka" imajući u vidu baš tvoj komentar, ne znam na kom blogu, ali tu skoro, a u kom je pisalo nešto poput, i to je bila njegova suština....masni ginabičari, tako nešto.
Ako se setiš o čemu se radi nađi ga i videćeš mnogo preporuka.

Dakle na frazetinu koja se u poslednjih osamdeset godina čula osamdeset milijardi puta se kuckaju prepruke.

Ne misliš valjda da si te preporuke dobio ne neku pamet, na neku inventivnost, duhovitost...?
Ne Srki te preporuke su zbog strane koju si izabrao, komunističke, i to je samo potvrda mog stava, iznetog u tom komentaru, da je ovaj blog dominantno prokomunistički.

Mislim, ako voliš da smatraš da si to dobio na pamet, u redu :)))

Endži,
Ništa ružno nisma rekao za tebe, rekao sam samo da Novković nije fer što animozitet prema četnicima prikriva navodnom dosadom zbog priče o drugom ratu.

NIKADA se takvi komentari nisu pojavili posle komentara, tvojih ili sličnim tvojima, koji aboliraju teror i diktaturu, već UVEK kad se kaže suprotno.
I nije Milan jedini koji to čini, Maksa je tu uvek radio (par puta sam mu to i rekao)

To je tako i ti si bila samo primer, ne vidim tu ništa ružno.

I da, ne mogu da budem četnik nikako, prvo, jer nema te vojske, a drugo, prestar sam i za treći poziv.


srdjan.pajic srdjan.pajic 20:44 30.05.2018

Re: Ja mislim

hoochie coochie man
myredneckself
huči
a gazdarica ima dugmad

Huučiii...


Ma ćuti..svašta sam nameravao da napišem, a ovo je samo trebalo da ti olakša da stisneš to dugmence, jer sam i sam mislio da ću preterati.
Ali prikočio sam ipak :)


Srki,

...



freehand freehand 20:47 30.05.2018

Re: Ja mislim

srdjan.pajic
hoochie coochie man
myredneckself
huči
a gazdarica ima dugmad

Huučiii...


Ma ćuti..svašta sam nameravao da napišem, a ovo je samo trebalo da ti olakša da stisneš to dugmence, jer sam i sam mislio da ću preterati.
Ali prikočio sam ipak :)


Srki,

...




angie01 angie01 21:06 30.05.2018

Re: Ja mislim

To je tako i ti si bila samo primer, ne vidim tu ništa ružno.


primer cega, huci i zasto?...kakve bre ja veze imam sa tim vasim beskonacim smaranjem?...nit me briga, niti ucestvujem.

tvojih ili sličnim tvojima, koji aboliraju teror i diktaturu,


nadji molim te bilo koji moj komentar u kome ja aboliram teror i diktaturu- ovo je najogavniji vid ucitavanja i klevete i jos kazes, nista ruzno nisi rekao o meni....koja nikada tebe nije prozvala ni za sta, od onoliko materijala,... da ne ukucam sada analogiju prozivke koja se sama namece.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:05 30.05.2018

Re: Ja mislim

domaćice praštaj

primer cega,


Napisao već, primer koji potvrđuje moju tezu da se ućutkuje rasprava isključivo na komentare koji su protiv komunizma i Jugoslavije.
Jel tebi nekda neko rekao dosadna si sa tom Jugoslavijom više, kako se ne smoriš?
Nije.

nadji molim te bilo koji moj komentar u kome ja aboliram teror i diktaturu


Stotine ih je u kojima hvališ SFRJ i Tita, a tu slobode nije bilo.
A ako nema slobode ima li diktature?

Ne zoveš to diktaturom?
Pa o tome i pričam.
myredneckself myredneckself 22:18 30.05.2018

Re: Ja mislim

srdjan.pajic
hoochie coochie man
myredneckself
huči
a gazdarica ima dugmad

Huučiii...


Ma ćuti..svašta sam nameravao da napišem, a ovo je samo trebalo da ti olakša da stisneš to dugmence, jer sam i sam mislio da ću preterati.
Ali prikočio sam ipak :)


Srki,

...






I ode, a vratiće se u nekom drugom času, na nekom drugom mestu. Dobro da nije kazo so long, and thanks for all the fish.
angie01 angie01 22:51 30.05.2018

Re: Ja mislim

Napisao već, primer koji potvrđuje moju tezu da se ućutkuje rasprava isključivo na komentare koji su protiv komunizma i Jugoslavije.


ma hajde, tebi je ucutkivanje sto neko kaze da misli nesto drugacije od vas,...pri tome, ne secam se apsolutno niti jednog komentara koji je velicao komunizam, ni od koga, ...to je obavezno dodatno ucitavanje.

a sta su ove salve blogova, sa budalastim prozivanjem cvorovicevskog kalibra i kacenja sumnjivih teza i kojecega, ali zato sa urednim vredjanjem svih drugacijeg misljenja izrecenog u ko zna kojoj konatslaciji i blogu, nego pokusaj ucutkivanja i dikvalifikacije- pa vas iznenadni pokrovitelj sam mi je napisao komentar koji bi trebalo da znaci cuti zeno, evo tolike godine govoris sta mislis i jedva cekas da to kazes:))) kada bi se sabrala kolicina izrecenih reci u komentarima do prekosutra i napisanih blogova, ne bi se dostigao broj ni blizu svih ostalih zajedno.




Jel tebi nekda neko rekao dosadna si sa tom Jugoslavijom više, kako se ne smoriš?

u salvama, sa podsmesljivim prozivakama- samo ne znam zasto meni to kazes, pa nisam ja najupectljiviji primer toga sto hoces da aprostrofiras- a tacno je da mislim da je yu bila mnogo ozbiljnija i uredjenija zamlja od svega posle.




Stotine ih je u kojima hvališ SFRJ i Tita, a tu slobode nije bilo.
A ako nema slobode ima li diktature?



upravo sam rekla sta zastupam, kao sto sam i sto puta rekla sta nije bilo dobro, ali nikakav teror i diktaturu nisam nikada abolirala, a ne znam da li hoces da ti listam ovde zlocine i teror onih koje ti zagovaras, pa da te prozivam da zagovaras najstrasnije zlocine i slicno- ajde bre huci, stvarno nevidjeno smaranje sa bezobrazlukom.

Ne zoveš to diktaturom?


nesvesni covece, u cemu ti sada zivis, lebati- zove se demokratija, a u stvari je jednopartijski feudalizam,...a 21. je vek.

ono sto sam ti rekla nije nikakve veze imalo sa zeljom da se ovde otvara tema kojom ste zagusili blog i smorili apsolutno sve- da sam htela, pricala bih tamo, nego ti rekoh, sta imas ti mene da prozivas i to sa etiketom na blogu na kome uopste ne ucestvujem- zabole me za to vase ispiranje mozga, mislite sta hocete, mene zaobidji,...lepo se pokazalo da sa tobom ne vredi.
myredneckself myredneckself 22:53 30.05.2018

Re: Ja mislim

razmisljam
Мислим, могла бих ја исто то рећи својим речима, али чему, када си ти све то већ лепо скоцкала и уштедела ми труд


tako je, i baš volim što si svratila.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:03 30.05.2018

Re: Ja mislim

pa vas iznenadni pokrovitelj


I u prošlom komentaru htedoh da te pitam, koji je taj?
Stvarno nemam pojma o kome govoriš.

a ne znam da li hoces da ti listam ovde zlocine i teror onih koje ti zagovaras,

:)
Ajd leba ti, nikad to nije urađeno :)


nesvesni covece, u cemu ti sada zivis,


To je to, najdirektnije opravdavanje kominizma frazom, a sad, kako je sad.

angie01 angie01 23:06 30.05.2018

Re: Ja mislim

To je to, najdirektnije opravdavanje kominizma frazom, a sad, kako je sad.


huci, 'aj zdravo- idi smaraj nekog drugog glupostima, mene molim te, zaobidji, sada, a i u buduce.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:09 30.05.2018

Re: Ja mislim

huci, 'aj zdravo- idi smaraj nekog drugog glupostima, mene molim te, zaobidji, sada, a i u buduce.


Videću, nego da te potsetim, ti si mene trebala da zaobiđeš.
skrolneš malo gore i vidiš.
Mada si to trebala da uradiš pre.
Milan Novković Milan Novković 23:17 30.05.2018

Re: Ja mislim

hoochie coochie man
... rekao sam samo da Novković nije fer što animozitet prema četnicima prikriva navodnom dosadom zbog priče o drugom ratu.
...

Apsolutely not, ja sam data/info junkie u normalna vremena, tj kad imam jako mnogo vremena pa čitam svaki blog, svaki komentar i propratim svaki link.

Kad ga nemam onda kažem kako ne čitam šta pišete što je uglavnom tačno, tačnije prelećem i pohvatam poneku rečenicu, ali ne smisao i vaša mišljenja u bar minimalnoj dubini.

Nemam taj animozitet prema četnicima, šta god da su razni bili u ratu ja to i dalje vidim kao dobre i loše ljude, na svim stranama, kojima se zalomilo, između ostalog, manje ili više sreće.

Čak su mog ćaleta i njegovu grupu jednom zarobili četnici, ali ih je stražar pustio preko noći da pobegnu.

Isto tako, oni su puštali zarobljene četnike i Italijane, osim ako nisu bili koljači ili crnokošuljaši.

I mislim da su velike šanse da bi oni tada, iz tih delova Like, pred i protiv ustaša otišli sa bilo kojom grupacijom koja bi prva nešto organizovala.

A morali su da beže, i moji su imali sreće, mom prvom komšiji su ustaše papalile ženu i petoro dece.

Ono zašto vas ja više zezam nego što sam ozbiljan (bez imalo lažne skromnosti, po znanju sam duduk da bih imao pretenzije na bilo kakvu ozbiljnost) je to što, i sad sam ozbiljan pošto je lako predočiti pravu sliku:

- Moj ćale je imao 15 godina kad je počeo rat.
- Sa 16 pokušao da ode za starijim bratom ali ga je brat vratio
- Inače su iz jako siromašne porodice, na ivici gladi bili svi.
- Posle puno posla od zabave u Lici pored zezanja uz ovce kao klinci su imali takmičenja u hodanju na rukama - ko će više krugova oko crkve, a i ovce su se plašile pa im je bilo zabavno.
- Opet zbrisao od kuće sa 17 godina i prišljamčio se 6. Ličkoj.
- Jako brzo dobio tifus, jedva u tamo nekoj preživeo, pa pošto je zaostao pridružio se ...
- ... ne znam kojoj jedinici - ovo ti dovoljno ukazuje na moje interesovanje za WW2.
- A dovoljno ti ukazuje i na moj stav sada koji se tiče tog vanrednog jaza između ovog gore opisanog života i priprostih ljudi, bez imalo "filozofije" (usput je triput ranjavan od strane Nemaca, ima ordenje, završio u Prigrevici sa kolonistima u kući sa sestrom i bratom, posle kupio raspadnutu kuću od zemlje i od polovnog materijala nama sagradio bolju) i fantazije od 99% raznih dijagnostika koje je došla i traje do danas posle WW2.
- Deo mog neinteresovanja o WW2 je i zbog toga što je ćale pričao o tome, bez ustezanja, ali jako retko i uglvanom kad bi ga pitali, nije više ni njemu bilo interesantno, posle ga ja naučio da peca na DTD kanalu, pročitao više knjiga od cele moje familije zajedno, dok ne odemo na onaj svet, i to ti je to
- Komična strana: italijane su puštali pošto bi im skoro uvek uzeli obuću, a uglavnom i nešto od odeće. Jednom su jednog Italijana tako uhapsili po treći put i on se pridružio partizanima. I jeste, pričao je kako bi Italijani jako brzo počeli da beže čim se pripuca.

A ja ti danas kad Hrvati igraju protiv Holanđana navijam za Hrvate, tj sa ljubavlju puštam prvljavu prošlost da ude u zaborav, samo mi još ona treba, ne znam ni šta ću sa sadašnjošću.

U budućnosti ću da puštam brkove, ko Srki
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:33 30.05.2018

Re: Ja mislim

Nemam taj animozitet prema četnicima,


Ovo je već nešto :)

Ma šalim se.

U svoj ovoj gužvi mrzelo me da kuckam detalje pa sam pod "četnici" strpao mnogo toga, i Jugoslaviju ondosno antijugoslaviju, komuniste antikomuniste, demokratiju antidemokratiju, sav taj kalambur.
angie01 angie01 10:04 31.05.2018

Re: Ja mislim

Videću, nego da te potsetim, ti si mene trebala da zaobiđeš.
skrolneš malo gore i vidiš.


ti ne razumes napisano, ne povezujes stvari, sta li?

uredno sam naznacila da se ne bih ni umesala, da me ti nicim izazvan nisi prozivao neprimereno na blogu na kome se nisam ni pojavila, na sta je patron, "koji se samo sali" i neozbiljan je, radosno nadovezao sa ful feliks manirom i dodeljivao nagrade za "posrnuce"- pazi, onima koji su se u nekim diskusijama izjasnili protiv nacionalizma, sovinizma i fasizma, pa sada, ako ne kapiras koliko je to bedno, primitivno, besmisleno i nekorektno i uredno nastavljas sa izvrtanjem u tom smeru, sta cu ti ja
....a pri tome ja ni tebe ni njega nisam nikada prozivala u tom smislu- a sa onoliko ponudjenih razloga.

tako da, vi slobodno nastavite da smarate, vitlate, filozofirate, izmisljate neprijatelje, proganjate vicuci da ste progonjeni, zaseravjate svaki moguci blog, iznova i iznova ponavljajuci besmislene budalastine i sl....ako vam vec urednistvo dozvoljava toliko destrukcije,...ali ne uvlacite druge u to vase blato, tako sto ih neprimereno prozivate.
narcis narcis 10:38 31.05.2018

Re: Ja mislim

hoochie coochie man

druže huči ti i tvoje društvo ste postali ko jehovini svedoci, iako nikog ne interesuje vaša vera vi silom i dosadom hoćete nas 'nevernike' da prevedete u vašu 'istinitu veru'.
sve što je imalo da se kaže na temu partizani - četnici je rečeno, niko nije odstupio od svojih stavova ali su zato vaši 'protivnici i krvni neprijatelji' po vama odustali od priče no vi idalje nastavljate da smarate sve živo svojim 'ludostima i frustracijama'
ne dozvoljavate da se nijedan blog sa drugim temama normalno razvija u razgovoru.
evo i ovde nemaš nijednu misao na temu bloga a kao intelektualac si , samo te ništa sem 'uterivanje istine' u 'bezbožničke komunističke' glave ne interesuje.
verovao sam više u tvoj intelekualni kapacitet. umeo si da komentarišeš, i to dobro, i o temama koje nisu ideološki obojene. gde je to nestalo.
zašto se osećaš osujećenim jer nikog više ne interesuje tvoja 'istina' o četnicima?
zar tolko ne primećuješ da se sad svi ' titići' obraćaju sa zajebancijom na teme koje forsiraš.
kaži bre nešto na temu CA, al bez jadikovanja da samo nama srbima kradu tradiciju i identitet, viš da se to dešava svuda po svetu.
'krađa ' 'tradicije' se dešava podjednako na svim stranama sveta i u aziji, africi, amerikama, evropama bliskom istoku, eto čak i pingvinima na južnom kontinentu kradu identitet, zamisli Linux programeri su se drunuli da stave pingvina kao svoj zaštitni znak. imaš li mišljenje o tome, pitam Tebe jer mislim da jedino ti iz tvoje grupe istinozboraca imaš potencijal da razmišljaš van svojih frustracija, ostali iz tvoje grupe su pokazali da ne mogu da izađu iz 'terase' u kojoj se njihova svest nalazi zarobljena.
bar sam do sad verovao da ti možeš.
loader loader 13:12 31.05.2018

Re: Ja mislim

myredneckself

Kod mene je oduvek demokratija


Mrncksf - taj rad ! :)
loader loader 13:21 31.05.2018

Re: Ja mislim

Milan Novković

kad imam jako mnogo vremena pa čitam svaki blog, svaki komentar i propratim svaki link.

Kad ga nemam onda kažem kako ne čitam šta pišete što je uglavnom tačno, tačnije prelećem i pohvatam poneku rečenicu, ali ne smisao i vaša mišljenja u bar minimalnoj dubini.


Rekao bih da je ovo u citatu, nevezano za tok i sadržinu ukupnog (tekućeg) dijaloga među komentatorima, jedna od odličnih definicija razloga i kakvoće većeg dela komunikacije na blogu, definicija koja bi mogla dosta pomoći da se strasti ne rasplamsavaju, jer se često komentarišu samo delovi nečijih komentara, ili se prave bezazlene opaske na neke njihove fragmente, što se neretko uzme kao nekakav ozbiljan atak na lični blogointegritet i uzvraća se prekomernom upotrebom sile. Stoga ovo u citatu može da posluži i kao mali Manifest (u navedenom smislu).

angie01 angie01 13:36 31.05.2018

Re: Ja mislim

jer se često komentarišu samo delovi nečijih komentara,


obicno izvucenih iz konteksta-po potrebi.


ili se prave bezazlene opaske na neke njihove fragmente, što se neretko uzme kao nekakav ozbiljan atak na lični blogointegritet


ma, nece biti, ako se pojedini blogeri konstantno prozivaju neprimereno, ucitava im se, etiketiraju se, optuzuju se za nesto neistinito, spletkari se o njima sumnjivim sadrzajem kao da je to istina, i sl. sa ociglednom idejom diskvalifikacije...onda to nije bezazleno, nego se vrlo nedozvoljenom ozbiljnom namerom vrsi verbalno nasilje.


loader loader 13:52 31.05.2018

Re: Ja mislim

onda to nije bezazleno

Ne ... Mislio sam na to da često ima sasvim bezazlenih opaski - te da se one posle neretko upotrebe za nebezazleno ratovanje protiv toga ko se našalio ...

A ima naravno i tih, malicioznih pojava, gde nekim blogerima ne treba ovaj ili onaj povod, ma i najbezazleniji, već im je dovoljan onaj osnovni, nedobronamerni cilj.
loader loader 13:57 31.05.2018

Re: Ja mislim

Ne valja se džapati po ovoj vrućini ...
angie01 angie01 14:17 31.05.2018

Re: Ja mislim

već im je dovoljan onaj osnovni, nedobronamerni cilj.


pa to,...pazi, mesecima se ovde sprovodi tortura, sto tekstovima, sto komentarima, ali na svakom blogu- nema vise mogucnosti da se ljudi odbrane i mirno bloguju na temama koje ih zanimaju, nije dovoljno sto se vecina blogera povukla sasvim, a mnogi odustali od bilo kakvog komentarisanja na te teme, mora stalno da se prosipa neki otrov, vice, bacaka, ucitava, etiketira, vredja, proganja, a sve sa parolom licne ugrozenosti od nenzamkogavise,...100 X se ponavlja isto, valjda zbog nezadovoljstva odsustvom zeljene reakcije,...iznova i iznova se kopiraju privatni mailovi sumnjive sadrzine, u kojima se spletakri o nekim ucesnicima bloga nekim svojim "istinama"...mislim, kakav je to izvor koji optuzuje druge za ucestvovanje u diskusiji sa vise nikova, a i sam je to isto radio-po sistemu, drz' te lopova:)))

...ako je to normalno...
angie01 angie01 14:18 31.05.2018

Re: Ja mislim

Ne valja se džapati po ovoj vrućini


imas pravo!
myredneckself myredneckself 15:38 31.05.2018

Re: Ja mislim

loader
myredneckself

Kod mene je oduvek demokratija


Mrncksf - taj rad ! :)


Oh, Mr. loader, tako je okrutno to što se nismo videli tako dugo.
Divno je što ste svratili i obradovali me.
Za ovu priliku imam i pesmu na dar...

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:58 31.05.2018

Re: Ja mislim

druže huči ti i tvoje društvo ste postali ko jehovini svedoci,


Pa šta da ti kažem Narcise osim hvala.
Da sam naručivao komentar bolji ne bih mogao da smislim, nema boljeg dokaza onoga o čemu pričam od ovog tvog komentara.

Da te potsetim, pričam o pojavi da se reaguje isključivo na antikomunističke komentare, pa i onda kad su oni samo odgovor na prethodne, komunističke.
Smatra se normalnim da se ti komunistički prihvate i oćute, a odgovaranje na njih je sekta.

Evo ti samo par primera, sa ovog i sa prethodnog bloga, a uvek je tako

Priča o partizanima, četnicima, komunistima, svemu tome ...je, na ovom blogu počela od ovoga

budite milosrdni i vi, svenuće mu (na šubari cveće...) )


na prethodnom od ovoga
to je ono dete partizan što su ga zaklali četnici


I niko da kaže jebali te paritzani, jebalo te cveće, niko ne reaguje, ali se reaguje kad huči nešto napiše.

Dakle crno na belo i neporecivo ko se ućutkuje.


A sad moje tumačenje zašto je to tako.

U osnovi toga je komunistička svest, totalitarizam kao osnova poimanja društva, smtranje normalnim da se komunizam veliča, a nenormalnim da mu se suprotstavlja.

Suprotstavljanje štrči, pada u oči, smeta, totalitarni pogled na svet paše navikama, ne uzburkava ništa, uklapa se u sopstvene kriterijume, pa i kad se ne podržava ne primećuje se jer je običan, svakodnevica.

Vidim ima i onih koji kažu ne ućutkava se niko jer, pogledaj koliko je komentara.
To je tek posledica komunističkog pogleda na svet.

Smatra se, ne ućutkava se jer niste ućutkani, podrazumeva se normalnim neko prošlo vreme kad su komunisti efikasno ućutkivali.
Sada te efikasnosti nema pa mu se čini da nema ni pritisaka.

Ne, pritisaka ima, (o ovom blogu govorim) ali nemate snage, neće da vas slušaju, možete da plačete i da pušite, šta god, ali i pored važe silne želje da se oćuti na komunističke glupsoti, neće se oćutati.
Pa birajte, plakanje ili pušenje.
zilikaka zilikaka 20:17 31.05.2018

Re: Питањце за ауторку овог поста...

Да ли бих ја имао основа да блогере са овим аватарима


Je li bre, majku mu, pa šta sam ja Bogu zgrešila da imam takav tretman?

Poslednje mesto u nizu.
Šta hoćeš da kažeš, da sam najgora od sve dece?
I to me nisi iz prve ni pomenuo, nego se posle setio pa dopunio!

Znaš li ti koje sam ja silno vreme i energiju uložila u projekat prijavljivanja moderaciji?
Nedavno sam i blaženopočivšem Čarliju potanko objasnila kako to ide, taj put ka vrhu i borba za privilegije ovde na blogu.
Zanemarila bre i poso i porodicu a ti sad tako, poslednje mesto.

Nije lepo Taso, stvarno nisam od tebe to očekivala.

Stvarno ako ti ne umeš da ceniš nečiji trud, šta će ovi drugi od tebe naučiti?
I kakvu poruku šaljemo ostalima koji bi se upustili u posao drukanja moderaciji al kad vide kako se ovde ceni trud, odustače pre nego su i počeli.

U to ime, ja poručujem kolegama koji još nosu prešli na našu stranu (al su tu negde, znam ja ) da ih ne pokoleba ovakav tretman.


Nema tog meraka nego kad odradiš da nekog banuju. Vredi svaku paru.

A što se tužbi tiče, brate, tu me jesi našo, svaka ti čas!

Volem da se teram po sudovima više neg leba da jedem.
tasadebeli tasadebeli 20:23 31.05.2018

Re: Питањце за ауторку овог поста...

zilikaka

Je li bre, majku mu, pa šta sam ja Bogu zgrešila da imam takav tretman?

Nije lepo Taso, stvarno nisam od tebe to očekivala.



Тићу, бре, Зили!

Ниш' не капираш!

Зар не видиш да се иза овог ученог високопарног термина културна апропријација крије заправо много прозаичнија имовинска експропријација Блога Б92?


Bili Piton Bili Piton 20:28 31.05.2018

Re: Питањце за ауторку овог поста...

Evo i ovaj kopira sličice...mislio sam da je to ekskluzivno Anonimusov domet ali živ čovek pa se prevari.
zilikaka zilikaka 20:37 31.05.2018

Re: Питањце за ауторку овог поста...

Зар не видиш да се иза овог ученог високопарног термина културна апропријација крије заправо много прозаичнија имовинска експропријација Блога Б92?


Znam ja Taso da si ti to iz najboljih namera al nema veze, nek se krije šta oće, samo kad je meni slika osvanula u novine.

Kažem, nije lepo što sam poslednja al opat, šta misliš da nije uopšte, kud bih jadna i čemerna.

Sad kad mi skoči numera u ulici, ima da pocrkaju dušmani.
zilikaka zilikaka 20:42 31.05.2018

Re: Питањце за ауторку овог поста...

Evo i ovaj kopira sličice...


Gle ovaj, nezahvalnik.
Sad da si čovek pa da se lepo zahvališ i okreneš turu što si osvano tako visoko rangiran, ti se stiso pa još i zakeraš.

..e, ode čovek u beli svet al ništa ne nauči.

tasadebeli tasadebeli 20:43 31.05.2018

Re: Питањце за ауторку овог поста...

zilikaka

Kažem, nije lepo što sam poslednja



А да ли је то нама искуснима икада било важно?

Важно је учествовати. Ето, и сама то кажеш...
Bili Piton Bili Piton 20:45 31.05.2018

Re: Питањце за ауторку овог поста...

Obično se traži da se ljudi izvinjavaju, a sad još i da se zahvaljuju, pa sestro slatka, malo je mnogo.
tasadebeli tasadebeli 20:46 31.05.2018

Re: Питањце за ауторку овог поста...

zilikaka

..e, ode čovek u beli svet al ništa ne nauči



То му и ја све време причам.

Али џабе.

Мартин у Беч, Мартин из Беча, јбг...


П.С. - Реднек, а је л' и ова изрека овде сада културна апропријација?
myredneckself myredneckself 21:15 31.05.2018

Sud je kao dug loš drug

Да ли бих ја имао основа да блогере са овим аватарима












тужим неком редовном суду за

cultural appropriation


у циљу добијања новчане одштете за коришћење мога лика, дела и речи на Блогу Б92?

Pa, vid' ovako Taske, nezahvalno je davati savete kad si između dve vatre, kao ja. I s jedne strane (ti), i s druge strane (oni), stojite vi, moji blogodrugari tolike godine.
Mogla bih, ako se uopšte pitam, da kažem neke zamerke i tebi, i njima, nešto što mi ponekad smeta, ali to neće mnogo promeniti stvari kad ste mi svi dragi, svi imamo onu malu, a neophodnu dozu ludila (pozitivnog!) bez koje su ljudi inače neinteresantni.
Nego, imaš li ti nerava, veza i novaca da se sudiš? Samo pitam, iako je naše sudstvo poznato kao vrlo pošteno i nezavisno.
Drugo, imaš li ti nešto u tvom temperamentu, ili tvom personalnom, karakternom sklopu, nešto što je tako privlačno ovoj sedmorki, da te stalno čerupaju, dvicaju, leše...kako si izjavio? (Kad nešto ne ide ja prvo krenem da rešetam sebe, pa kad je to ok, jebo je ježa onaj drugi.)
Znam da se ne možete menjati, matori ste bre, pa onda ako ne mož' drugačije, probajte da se izbegavate i zaobilazite, ozbiljni ste ljudi. Ja bih tako da sam na tvom mestu, ili bih im rekla ma, sve će ve banujem, bre! i mirna Bačka.
A, da ti pravo kažem ne znam ni kako u nas stoji legislativa oko CA, vi'š da ni Ameri ne mogu da razluče na sudu šta je CA, a šta nije, pa se od jutra do sutra čupetaju, čak prete smrću jedni drugima, sačuvajbože pu, pu...šta će ti ta jebada?!

myredneckself myredneckself 22:07 31.05.2018

Re: Питањце за ауторку овог поста...

tasa
Мартин у Беч, Мартин из Беча, јбг...


П.С. - Реднек, а је л' и ова изрека овде сада културна апропријација?

Ne znam to, ja znam ono Martin u Zagreb, Martin iz Zagreba.
tasadebeli tasadebeli 23:29 31.05.2018

Re: Питањце за ауторку овог поста...

myredneckself

Drugo, imaš li ti nešto u tvom temperamentu, ili tvom personalnom, karakternom sklopu, nešto što je tako privlačno ovoj sedmorki, da te stalno čerupaju, dvicaju, leše...kako si izjavio?



Ја? Ја сам савршен!

Pa, vid' ovako Taske, nezahvalno je davati savete


Звучиш, бре, к'о Број Један из Алана Форда!

Ne znam to, ja znam ono Martin u Zagreb, Martin iz Zagreba.


Загреб, Беч, све је то близО. Скоро па исто.

'Ајде сад мало и о теми...

Културна апропријација кажеш...

Доброооо...


myredneckself myredneckself 00:31 01.06.2018

Re: Питањце за ауторку овог поста...

tasadebeli
myredneckself

Drugo, imaš li ti nešto u tvom temperamentu, ili tvom personalnom, karakternom sklopu, nešto što je tako privlačno ovoj sedmorki, da te stalno čerupaju, dvicaju, leše...kako si izjavio?



Ја? Ја сам савршен!

Pa, vid' ovako Taske, nezahvalno je davati savete


Звучиш, бре, к'о Број Један из Алана Форда!

Ne znam to, ja znam ono Martin u Zagreb, Martin iz Zagreba.


Загреб, Беч, све је то близО. Скоро па исто.

'Ајде сад мало и о теми...

Културна апропријација кажеш...

Доброооо...




Čekaj čekaj prvo, što si mi okačio ove super šuze i bele sportlih zokne koje ič ne idu uz njih?
Aj, nema veze sutra je novi dan, evo ti pesma koja ide uz ovu mesečinu i miris lipe.
Novi Sad ovih dana miriše na lipe, sve opija...




tasadebeli tasadebeli 07:47 01.06.2018

Re: Питањце за ауторку овог поста...

myredneckself

Čekaj čekaj prvo, što si mi okačio ove super šuze i bele sportlih zokne koje ič ne idu uz njih?



Па ја се сећам да је једна културна (не и национална, Драгољубе, да буде јасно) мањина то носила као модни детаљ своје народне ношње, а онда је у једном тренутку наше младости читава СФРЈ културно апроприисала тај детаљ, те ниси могао да замислиш ниједног мушкића без белих чарапица. Додуше, углавном на старке, али богами многи и на ципеле.

И данас их неки из наших генерација диљем читавог региона још увек носе на ципеле...














Много сам, бре, ја матор па много и памтим.

Благо тебЕ, ти остаде млада... Скоро па девојчица...

Еве ти још једна културна апропријација из бивших нам живота... Кажу да су ови били најпопуларнији у Словенији од целе СФРЈ...





П.С. -


Gradski čovek, specijalno naš, obezljuđuje se naglim prelaskom iz sela u grad, naši gradovi su jučerašnja sela, nigde to ne ide brže i šokantnije nego u zemlji koja je do pre sto godina izvozila samo svinje i koja građansko društvo nije ni imala, takoreći. Treba ga zato tek oživeti, ono tek nastaje. Naš čovek mora da prođe prvo fazu građanina, čoveka u papučama pred televizorom, sa kolima zbog kojih gladuje i ubija, sa besmislenim, lažnim stilskim nameštajem, sa paketima usluga za kružna putovanja, o vikendima u selo iz koga je bezglavo pobegao, sa decom koja uče balete, i jezike, i klavire... Tom čoveku, takvom, treba pomoći, ako ga voliš. A on se može voleti, ipak...



tasadebeli tasadebeli 08:26 01.06.2018

Прича о мајмунчићима и опанчићима

А је л' знаш ти, Реднек, како сељаци из околине Смедерева 'ватају мајмунчићи?

Каже прича, пођу групно у шуму, понесу лукац сирац, лебац, ракију и сланиницу и мале опанчиће које су пре тога одоздо намазали кожурицом од те исте сланинице. (Припрема за лов је у свему томе најважнија! )

Па залегну сељаци испод неког дрвета и мало грицкају лукац, мало сирац мало сланиницу, мало отпију ракијицу, па изују своје опанке, па их назују. Па онда опет понове читав процес неколико пута... Сирац, лукац, лебац, сланиница, ракијица, па сазуј опанке, па их назуј...

А мајмунчићи са дрвећа около гледају сељаке шта то раде. А опште је познато, је л' те, да мајмунчићи волу да имитирају људе.

Е, онда сељаци после неког времена устану и сакрију се у грмљу, а све оно за пикник оставе онако на ћебету испод дрвета. И сланиницу, и лукац, и ракијицу и оне мале опанчиће...

Мајмунчићи се онда пришуњају, па имитирају сељаке.

Мало грицкају лукац, мало сланиницу, мало сирац, лебац, мало отпију ракијицу, па до'вате они опанчићи па их назују, па сазују. И тако неколико пута.

И у једном тренутку, када су мајмунчићи назули опанчићи, сељаци искоче из грмља, па држ' на мајмунчићи, а мајмунчићи беж' уз дрво...

Али 'оћеш...

Они опанчићи на ногицама мајмунчића намашћени одоздо, па клизави и мајмунчићи не могу да се попну уз дрво, све се суљају и клизају низ стабло.

И тако их сељаци на'ватају.

Ако не верујеш мени, питај Лазара Џамића. Он је то чуо од једног другара Смедеревца који је правио друштво чувару хотела док је овај чувао празан хотел у Смедереву током санкција деведесетих, па њих двојица седели испред хотела, дуванили и диванили и гледали залазак сунца иза Дунава.

После је то о 'ватању мајмунчића Џамић причао неким странцима са којима је пословао у Лондону, да л' у централи Гугла или у некој другој фирми, није ни важно, а они му рекли:

"Па ви сте, бре, у Србији измислили надреализам за Бретона!!!"


И то му је онда, мајку му, такође некаква културна апропријација, зар не?



loader loader 09:04 01.06.2018

Re: Ja mislim

angie01
Ne valja se džapati po ovoj vrućini


imas pravo!

E.. to ... da znam da nisam jedini koji se zlopati po omorini ...

loader loader 09:12 01.06.2018

Re: Ja mislim

angie01

... 100 X se ponavlja isto, valjda zbog nezadovoljstva odsustvom zeljene reakcije,...


Jok ..
Nose se frustracije "od kuće". Puna torba, puna i druga torba. Pa pravo na blog.
Verujem da trenutak logovanja donosi duševnu prekretnicu. Onda se uoči neprijatelj i sa radošću se udari ...


Blog je paradigma, života svakodnevnog. Nema ovde ničega što ne videsmo u real-lifeu :)

...ako je to normalno...
Ako je normalno jednako uobičajeno, onda jeste normalno. Ali, pre bih upotrebio samo ovaj drugi izraz, uobičajeno. Normalno psihološki vuče na željeno, opravdano, čak i dobro - što u ovom slučaju nikako ne bi smelo aktivirati u spoju. Dakle, uobičajeno je "to".


loader loader 09:26 01.06.2018

Re: Ja mislim

myredneckself
loader
myredneckself

Kod mene je oduvek demokratija


Mrncksf - taj rad ! :)


Oh, Mr. loader, tako je okrutno to što se nismo videli tako dugo.
Divno je što ste svratili i obradovali me.
Za ovu priliku imam i pesmu na dar...


Mis Mrncksf, dovodite me u nelagodnu situaciju da ne mogu da pronađem adekvatan uzvratak tolikoj vašoj blogo-ljubaznosti i svem još neizrečenom što do mog blogo-srca poput lekovite toplote dopire ...

Izvinjavam se zbog dugih putovanja kroz šipražje ludosti i naivno gledanje u obećavajuću daljinu, zbog besomučnog zurenja u noćni mrak koji vrvi od zrikavaca, zbog nesvesnosti sveta, zbog vremena silnog koje uložih u traganje ... ... Ceo svet obiđoh i na blog se vratih ...
Kad, vi tamo, na blogu, sa jednim uobičajeno lepim postom ...
Što gore u komentaru reče nge, sve je manje nekih starih blogera, a sve više pojava ... U tom svetlu, vaša pojava prevazilazi moje lične percepcije i postaje opštedrušt... pardon, opšteblogovsko dobro :)

A kad smo već kod pesme, hvala veliko.
Popio. Evo, vraćam "kauciju" :)

myredneckself myredneckself 13:31 01.06.2018

Re: Ja mislim

loader
myredneckself
loader
myredneckself

Kod mene je oduvek demokratija


Mrncksf - taj rad ! :)


Oh, Mr. loader, tako je okrutno to što se nismo videli tako dugo.
Divno je što ste svratili i obradovali me.
Za ovu priliku imam i pesmu na dar...


Mis Mrncksf, dovodite me u nelagodnu situaciju da ne mogu da pronađem adekvatan uzvratak tolikoj vašoj blogo-ljubaznosti i svem još neizrečenom što do mog blogo-srca poput lekovite toplote dopire ...

Izvinjavam se zbog dugih putovanja kroz šipražje ludosti i naivno gledanje u obećavajuću daljinu, zbog besomučnog zurenja u noćni mrak koji vrvi od zrikavaca, zbog nesvesnosti sveta, zbog vremena silnog koje uložih u traganje ... ... Ceo svet obiđoh i na blog se vratih ...
Kad, vi tamo, na blogu, sa jednim uobičajeno lepim postom ...
Što gore u komentaru reče nge, sve je manje nekih starih blogera, a sve više pojava ... U tom svetlu, vaša pojava prevazilazi moje lične percepcije i postaje opštedrušt... pardon, opšteblogovsko dobro :)

A kad smo već kod pesme, hvala veliko.
Popio. Evo, vraćam "kauciju" :)



Dobro da smo se mi prepoznali, Mr. loader.
Zahvaljujem na lepim rečima u vašem komentaru, a i na pratećoj pesmi, odlična je.
myredneckself myredneckself 14:11 01.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима

tasa
Мајмунчићи се онда пришуњају, па имитирају сељаке.

Мало грицкају лукац, мало сланиницу, мало сирац, лебац, мало отпију ракијицу ...

Ajd sve ovo drugo, ali, samo im je rakijica falila, blentavi su i bez nje. A i nije sve u imitaciji, mora biti i nešto svoje, mislim, u ono malo majmunskog mozga. Pa, neka klize onda...
Samo ih pusti, i majmun radi što majmun vidi, kako kaže pesem.

A lepa pričica, Taso.
vcucko vcucko 14:12 01.06.2018

Re: Питањце за ауторку овог поста...

tasadebeli
myredneckself

Čekaj čekaj prvo, što si mi okačio ove super šuze i bele sportlih zokne koje ič ne idu uz njih?



Па ја се сећам да је једна културна (не и национална, Драгољубе, да буде јасно) мањина то носила као модни детаљ своје народне ношње, а онда је у једном тренутку наше младости читава СФРЈ културно апроприисала тај детаљ, те ниси могао да замислиш ниједног мушкића без белих чарапица. Додуше, углавном на старке, али богами многи и на ципеле.

И данас их неки из наших генерација диљем читавог региона још увек носе на ципеле...

U susjednoj Republici Hrvatskoj se ne libe reć: "pripadnici plemena White Socks iz Zemlje Hercegove".

Zagrebačkog meštra Bandića zli karikatursti znaju nacrtat sos bele čarapke, iako ih čestiti Mile odavno ne nosi. Ali džabe, ostala priča
myredneckself myredneckself 14:18 01.06.2018

Re: Питањце за ауторку овог поста...

vcucko
Zagrebačkog meštra Bandića zli karikatursti znaju nacrtat sos bele čarapke, iako ih čestiti Mile odavno ne nosi. Ali džabe, ostala priča


Dobro je, nek ostane na tome. Zamisli da je u belim čarapkama uskočio u sandale...
myredneckself myredneckself 14:22 01.06.2018

Re: Питањце за ауторку овог поста...

tasa
И данас их неки из наших генерација диљем читавог региона још увек носе на ципеле...


Otpašće im nos ko pokojnom M.Džeksonu.
tasadebeli tasadebeli 09:02 02.06.2018

Re: Питањце за ауторку овог поста...

vcucko
tasadebeli
myredneckself

Čekaj čekaj prvo, što si mi okačio ove super šuze i bele sportlih zokne koje ič ne idu uz njih?



Па ја се сећам да је једна културна (не и национална, Драгољубе, да буде јасно) мањина то носила као модни детаљ своје народне ношње, а онда је у једном тренутку наше младости читава СФРЈ културно апроприисала тај детаљ, те ниси могао да замислиш ниједног мушкића без белих чарапица. Додуше, углавном на старке, али богами многи и на ципеле.

И данас их неки из наших генерација диљем читавог региона још увек носе на ципеле...

U susjednoj Republici Hrvatskoj se ne libe reć: "pripadnici plemena White Socks iz Zemlje Hercegove".

Zagrebačkog meštra Bandića zli karikatursti znaju nacrtat sos bele čarapke, iako ih čestiti Mile odavno ne nosi. Ali džabe, ostala priča





tasadebeli tasadebeli 09:28 02.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима

myredneckself
tasa
Мајмунчићи се онда пришуњају, па имитирају сељаке.

Мало грицкају лукац, мало сланиницу, мало сирац, лебац, мало отпију ракијицу ...

Ajd sve ovo drugo, ali, samo im je rakijica falila, blentavi su i bez nje. A i nije sve u imitaciji, mora biti i nešto svoje, mislim, u ono malo majmunskog mozga. Pa, neka klize onda...
Samo ih pusti, i majmun radi što majmun vidi, kako kaže pesem.

A lepa pričica, Taso.



Да , баш некако примерена и добра илустрација за Блог Б92.

Пало брискање коментара, а?

Нема нигде оног мог коментара у којем сам окачио аватаре и питао те да ли могу да тужим Енџи, Пајића, Питона, Нарциса, Касиопеју и Зили због културне апропријације.

Неко пријавио модератору? (Тј. теби.)

Остакли само дугмићи, тј. моја преписка са Зили која штрчи сада потпуно неповезано.

Па дакле, не могу да верујем.

Погледај само колико су то једносмерни и недуховити људи, те друкаре које су ти друкале тај мој коментар.

Па они не умеју да прихвате чак ни зезање, јеботе!

Какве су то само сујетне будалетине (ко год да је, не занима ме), ти мајмунчићи Блога Б92 који су теби као модератору свог блога пријавили тај мој коментар!

Ужас!


Пај' сад овако, Реднек... Не зезам се...

Званично, у овом коментару, и то сасвим озбиљно мислим, тражим од тебе да обришеш следеће Пајићеве и Енџине коментаре које су њих двоје овде ничим изазвани, јер се ја овде код тебе нисам ни појављивао нити коментарисао било шта пре тога, написали одмах по отваррањуи овог твог поста и који немају везе са темом, али су њих двоје просто ето желели да се зезају на Тасин рачун:



srdjan.pajic


Ja jedva čekam Dan mladosti - part 3!

(Tasa već pola dana nije objavio novi blog na ovu uvek svežu i zanimljivu temu, a huči se, eno, previja u bolovima i Milančetovom očinskom zagrljaju zbog malog broja preporuka na njegove briljantne komentare. Dajte ljudi, ako ja mogu da mu dajem preporuke, budite milosrdni i vi, svenuće mu (na šubari cveće...) )



angie01


Ja jedva čekam Dan mladosti - part 3!



ziva nisam....ne znam da l da ispricam i ja neki ( obavezno neprijatan) utisak sa sleta,...



Дакле, ствар је врло једноставна.

Ја могу да прихватим зезање на свој рачун све док је и она друга страна спремна да прихвати зезање на свој рачун.

Пошто овде та спремност код мајмунчића у опанчићима Блога Б92 није показана, онда нема ниједног ваљаног разлога да ја прихватам зезање на свој рачун.

Са једносмерним и сујетним људима се онда једино тако разговара.

Нећу да притискам дугме Обавести модератора испод Пајићевог и Енџиног коментара јер то никада и не радим нити ћу радити.

Али ти овако, јавно, захтевам да та два њихова коментара обришеш јер ко не уме да прихвати зезање на свој рачун, не треба ни да има право да зеза друге.

И тек када будеш обрисала та два њихова коментара, имаш мој благослов да онда обрипшеш и овај мој коментар.

У супротном, биће ти јасно шта ћу онда мислити о теби.



П.С. - Успут...


Супермоде, да ли је сада јасно оно што сам Вам написао у ПП?

Да ли сада разумете на шта сам то мислио када сам Вам прекјуче у ПП написао:

tasadebeli у ПП Супермоду:




Да ли се ниво расправе подиже тако што се банују блогери који нису по вољи неким другим блогерима, некима којима је довољно да се само пожале Вама, па да неко буде банован иако није прекршио дисклејмер?

Имамо ли ми то неку повлашћену групу на Блогу Б92 која има утицаја и на модерацију Блога Б92 или сви блогери, и коментатори и аутори/коментатори, имају исти статус код модерације?

То са повлашћеном групом на Блогу Б92 никада није званично и јавно речено, али некако се види по том њиховом "уређивању Блога Б92 из сенке".

Једноставно, потруде се да на најпримитивнији начин дисквалификују друге ауторе и коментаторе јер им нешто написано није по вољи, а пнда када тим повлашћенима неко одговори на исти такав начин који и они користе за те дисквалификације неистомишљеника, они се онда жале модерацији и траже бановање тог који се усудио да им се супротстави.

(Помало ме подсећају на децу у школи која прво задиркују друге, а када им неко узврати, они се тужакају учитељици.)

Такав утисак сам стекао после, ево скоро пуних, 7 година на Блогу Б92 од којих последње две године имам ауторску опцију.

И нагледао се таквих примера какве вам описах онолико.

А ја сам се опет у Блог Б92 укључио верујући како ипак сви тамо имамо исти третман код модерације.


myredneckself myredneckself 15:18 02.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима

tasa
Пало брискање коментара, а?

Ne. Nikad ne brišem nikome komentar, jer, doduše, nije nikada ni bilo potrebe za tim.

tasa
Нећу да притискам дугме Обавести модератора испод Пајићевог и Енџиног коментара јер то никада и не радим нити ћу радити.

Али ти овако, јавно, захтевам да та два њихова коментара обришеш јер ко не уме да прихвати зезање на свој рачун, не треба ни да има право да зеза друге.

И тек када будеш обрисала та два њихова коментара, имаш мој благослов да онда обрипшеш и овај мој коментар.

У супротном, биће ти јасно шта ћу онда мислити о теби.


Taso, kažeš da nećeš da prijaviš moderaciji njihove komentare, jer to nikad ne radiš, niti ćeš raditi. Dobro, dosledan si svojim principima.
Istovremeno od mene zahtevaš javno pred svim blogerima da ja izbrišem njihove komentare, tj. da odustanem od svojih principa, iako sam i na ovom postu u komentaru Pajiću, milioniti put izjavila sledeće - da nikad ne brišem ničije komentare. Svako stoji iza svog komentara i najbolje govori o sebi, kao blogeru i kao čoveku.
Neće, neće, gazdarica se ne služi tim alatima i sredstvima za primenu sile omiljene mnogima ovde, od kako je ovde na blogu.
Kod mene je oduvek demokratija, neka govori šta ko hoće. Svi sami o sebi najbolje govorimo.
Tako će ona, (jer ne voli da bude gazdarica, ni da govori o sebi u trećem licu, doduše, al ajd sad...) nastojati da ne pritiska dugmad dokle god bude bila ovde.
A blogopuk bi pomogao kad bi se malo više oslonio na samokontrolu prilikom diskutovanja (svađa je prejaka reč), a tek o vređanju, da ne govorim.

Ali, ti ovo nisi pročitao izgleda, čim mene zamišljaš kao velikog moderatora.
Dakle, ne brišem ja nikome komentare, pa ni onaj s magičnim avatarima koji nestaju na volšeban način.
Uostalom, ima ovde vičnih IT-jevaca, oni mogu da zavire u moj moderatorski panel, koji je čist, prazan, i tako 10 godina. Bez brisanja, banovanja i sličnih gluposti...
Prvi i poslednji put kažem - nije lepo što ste vaše svađe preneli s drugog mesta na ovo moje. I što Bili Piton koji je prvi počeo, nije otvorio svoj blog pa se fajtao u nastavcima, umesto što je na mom postu, prvi komentarisao u maniru koji daje smer budućoj diskusiji, nekoj koju on želi da vodi. Dakle, prvi i poslednji put je moj post bio vaše bojno polje.

I da kažem još jednom,
Niko nikada neće uređivati moj blog, osim mene.

Dakle, niti davati smernice za nastavak borbe u tuđoj kući, niti zahtevati od mene da brišem nečiji govor. Sve ostaje po starom - ne brišem, ne banujem, ne svađam se, ne spletkarim, ne volim i neću da pripadam grupi. Nijednoj, jer grupa obično ima vođu, a ja vođe posebno ne podnosim, i ne trpim.

Taso, ti misli o meni šta god hoćeš, ja na to ne mogu da utičem.
Kraj, ćao, nemam živaca za ovo.
razmisljam razmisljam 15:39 02.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима


myredneckself


I da kažem još jednom,
Niko nikada neće uređivati moj blog, osim mene.

Dakle, niti davati smernice za nastavak borbe u tuđoj kući, niti zahtevati od mene da brišem nečiji govor. Sve ostaje po starom - ne brišem, ne banujem, ne svađam se, ne spletkarim, ne volim i neću da pripadam grupi. Nijednoj, jer grupa obično ima vođu, a ja vođe posebno ne podnosim, i ne trpim.




Kraj, ćao, nemam živaca za ovo.


Да, то је то: лепо напишеш нешто о чему се да пријатно ћаскати, а онда чекаш унезверено с које ће стране да те склепта оваква некаква непријатност и оптужбе за нешто што ти није било ни на крај памети и што својим понашањем свакако ниси изазвао, нити си истим заслужио прозивку. Није ни чудо што су многи људи решили да престану да пишу и да коментаришу. Немају живаца за то.
Bili Piton Bili Piton 18:13 02.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима

myredneckself
I što Bili Piton koji je prvi počeo, nije otvorio svoj blog pa se fajtao u nastavcima, umesto što je na mom postu, prvi komentarisao u maniru koji daje smer budućoj diskusiji, nekoj koju on želi da vodi.



Namera mi je bila samo da ti se javim, na polušaljiv/poluironičan način - videla si da nisam nastavljao. Da sam znao da na tome neće ostati već da će grudva krenuti nizbrdo, pa naravno da to ne bih radio, kao što neću ni ubuduće.

Tebi, mila, iskreno izvinjenje.
zilikaka zilikaka 18:27 02.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима

Istovremeno od mene zahtevaš javno pred svim blogerima da ja izbrišem njihove komentare, tj. da odustanem od svojih principa, iako sam i na ovom postu u komentaru Pajiću, milioniti put izjavila sledeće - da nikad ne brišem ničije komentare. Svako stoji iza svog komentara i najbolje govori o sebi, kao blogeru i kao čoveku.

Svaka čast, al sve mi se javlja da smo sami krivi za mnogo šta.
Principi koje si iznela su za poštovanje al u okruženju koje je to zaslužilo.
U protivnom, dobijamo da se u začetku uguše mnoge lepe teme.

Ja imam jednu izreku koju često ponavljam: 'Svima dobar - nikom dobar".
Do sada nije morala da se primenjuje ovde al što se mene tiče - hoće.
Nekad čovek jednostavno mora da odluči da li će se odlučiti za nepopularnost radi efikasnosti ili će dozvoliti da mu pojedu uši.

...sećaš se onih kompleta alata? Imaš ti slatka još svašta da naučiš da bi stasala za majstoricu.
angie01 angie01 18:50 02.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима

Tebi, mila, iskreno izvinjenje.


evo i ja- izvini,...povuklo me to sto sam videla neprimerene prozivke na drugom blogu, pa su se pajke i bili namestili ko kec na jedanaest:)),...ali mi smo poceli salom, ni blizu onome sto se tamo i na drugim mestima pisalo, a nisam/smo pretpostavili da ce da se razvije- tako da, izvini jos jednom.
tasadebeli tasadebeli 21:21 02.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима

myredneckself

I da kažem još jednom,
Niko nikada neće uređivati moj blog, osim mene.



Па као што видиш, ту твоју одлуку да само ти имаш право да уређујеш своје блогодвориште очигледно неко други не поштује јер тог мог коментара са сличицама-аватарима нема па нема.

Дакле, неко га је обрисао уместо тебе.

У твом блогодворишту.

Али немој да те то секира ако ти је то први пут.

Мени су то до сада радили више пута на многим мојим блоговима за које сам мислио да сам једино ја искључиво надлежан за уређивање.

Па је ипак неко тамо брисао коментаре других блогера уместо мене и без моје дозволе.

Taso, ti misli o meni šta god hoćeš


Па, сада смо барем ово разјаснили па сам сигуран да ти немаш никакве везе са брисањем мог коментара на твом блогу већ да је то учинио неко други.

Тако да што се тиче тога да мислим о теби шта год хоћу такође не стоји јер сада после ове потврде о теби свакако не могу да мислим ништа лоше.

Kraj, ćao, nemam živaca za ovo.


Извини што ја онда имам живаца за обоје.

И хвала и на досадашњем стрпљењу и трпљењу на твом блогу.

Ћао.

П.С. - И да бих ти некако вратио ту услугу (ниси ти кривац за брисање мог коментара већ неко други) и показао да нисам баш толико незахвалан гост, обећавам ти да ти више нећу никада на овакав начин узурпирати било који твој следећи блог.

Нити ћу наставити да узурпирам овај твој текући блог као што сам то радио до овог момента.
myredneckself myredneckself 22:06 02.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима

razmisljam


myredneckself myredneckself 22:12 02.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима

Bili Piton
myredneckself
I što Bili Piton koji je prvi počeo, nije otvorio svoj blog pa se fajtao u nastavcima, umesto što je na mom postu, prvi komentarisao u maniru koji daje smer budućoj diskusiji, nekoj koju on želi da vodi.



Namera mi je bila samo da ti se javim, na polušaljiv/poluironičan način - videla si da nisam nastavljao. Da sam znao da na tome neće ostati već da će grudva krenuti nizbrdo, pa naravno da to ne bih radio, kao što neću ni ubuduće.

Tebi, mila, iskreno izvinjenje.

Sve je u redu, Bili.
myredneckself myredneckself 22:17 02.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима

zilikaka
Istovremeno od mene zahtevaš javno pred svim blogerima da ja izbrišem njihove komentare, tj. da odustanem od svojih principa, iako sam i na ovom postu u komentaru Pajiću, milioniti put izjavila sledeće - da nikad ne brišem ničije komentare. Svako stoji iza svog komentara i najbolje govori o sebi, kao blogeru i kao čoveku.

Svaka čast, al sve mi se javlja da smo sami krivi za mnogo šta.
Principi koje si iznela su za poštovanje al u okruženju koje je to zaslužilo.
U protivnom, dobijamo da se u začetku uguše mnoge lepe teme.

Ja imam jednu izreku koju često ponavljam: 'Svima dobar - nikom dobar".
Do sada nije morala da se primenjuje ovde al što se mene tiče - hoće.
Nekad čovek jednostavno mora da odluči da li će se odlučiti za nepopularnost radi efikasnosti ili će dozvoliti da mu pojedu uši.

...sećaš se onih kompleta alata? Imaš ti slatka još svašta da naučiš da bi stasala za majstoricu.

zilikaka, ne daj da ti pojedu uši.
myredneckself myredneckself 22:23 02.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима

angie01
Tebi, mila, iskreno izvinjenje.


evo i ja- izvini,...povuklo me to sto sam videla neprimerene prozivke na drugom blogu, pa su se pajke i bili namestili ko kec na jedanaest:)),...ali mi smo poceli salom, ni blizu onome sto se tamo i na drugim mestima pisalo, a nisam/smo pretpostavili da ce da se razvije- tako da, izvini jos jednom.

Sve je u redu, NG.
myredneckself myredneckself 22:27 02.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима

tasadebeli
myredneckself

I da kažem još jednom,
Niko nikada neće uređivati moj blog, osim mene.



Па као што видиш, ту твоју одлуку да само ти имаш право да уређујеш своје блогодвориште очигледно неко други не поштује јер тог мог коментара са сличицама-аватарима нема па нема.

Дакле, неко га је обрисао уместо тебе.

У твом блогодворишту.

Али немој да те то секира ако ти је то први пут.

Мени су то до сада радили више пута на многим мојим блоговима за које сам мислио да сам једино ја искључиво надлежан за уређивање.

Па је ипак неко тамо брисао коментаре других блогера уместо мене и без моје дозволе.

Taso, ti misli o meni šta god hoćeš


Па, сада смо барем ово разјаснили па сам сигуран да ти немаш никакве везе са брисањем мог коментара на твом блогу већ да је то учинио неко други.

Тако да што се тиче тога да мислим о теби шта год хоћу такође не стоји јер сада после ове потврде о теби свакако не могу да мислим ништа лоше.

Kraj, ćao, nemam živaca za ovo.


Извини што ја онда имам живаца за обоје.

И хвала и на досадашњем стрпљењу и трпљењу на твом блогу.

Ћао.

П.С. - И да бих ти некако вратио ту услугу (ниси ти кривац за брисање мог коментара већ неко други) и показао да нисам баш толико незахвалан гост, обећавам ти да ти више нећу никада на овакав начин узурпирати било који твој следећи блог.

Нити ћу наставити да узурпирам овај твој текући блог као што сам то радио до овог момента.


Sve je u redu, Taso.
tasadebeli tasadebeli 22:50 02.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима

myredneckself

Sve je u redu, Taso.



И само још да додам на све то претходно речено:

Извини.

hoochie coochie man hoochie coochie man 22:55 02.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима

Sve je u redu, Bili.

Sve je u redu, NG.

Sve je u redu, Taso.


Hoću i ja da budem na spsiku za u redu
Izvini
:)
tasadebeli tasadebeli 23:03 02.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима

hoochie coochie man
Sve je u redu, Bili.

Sve je u redu, NG.

Sve je u redu, Taso.


Hoću i ja da budem na spsiku za u redu
Izvini
:)








anonymous anonymous 06:41 03.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима

hoochie coochie man
Sve je u redu, Bili.

Sve je u redu, NG.

Sve je u redu, Taso.


Hoću i ja da budem na spsiku za u redu
Izvini
:)


Sve je u redu, Hoochie .....





A kad sam se već javio i da pohvalim autora.

Retko dobar blog.

Tema koja inspiriše svojom aktuelnošću i značenjima.

Nažalost, ne može se adekvatno komentarisati na prvu loptu .

Zahteva pripremu i promišljanje ...

U odsustvu toga suština se gubi , a trivije dobijaju na značaju.



myredneckself myredneckself 07:34 03.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима

hoochie coochie man
Sve je u redu, Bili.

Sve je u redu, NG.

Sve je u redu, Taso.


Hoću i ja da budem na spsiku za u redu
Izvini
:)

Huči, sve ti je oprošteno.


myredneckself myredneckself 07:45 03.06.2018

Re: Прича о мајмунчићима и опанчићима

anonymous
hoochie coochie man
Sve je u redu, Bili.

Sve je u redu, NG.

Sve je u redu, Taso.


Hoću i ja da budem na spsiku za u redu
Izvini
:)


Sve je u redu, Hoochie .....





A kad sam se već javio i da pohvalim autora.

Retko dobar blog.

Tema koja inspiriše svojom aktuelnošću i značenjima.

Nažalost, ne može se adekvatno komentarisati na prvu loptu .

Zahteva pripremu i promišljanje ...

U odsustvu toga suština se gubi , a trivije dobijaju na značaju.




Drago mi je da tebi tema odgovara, anonimuse.
Nekome odgovara, nekome ne odgovara... Ne možeš svetu ugoditi.
Черевићан Черевићан 23:35 29.05.2018

podeljeni, zavađeni,

obično nađemo senzaciju dana

обузети ..живцима
нервозни од јутра,
дани нам оловни
а још теже сутра,

без наде за боље
(за то треба воље)

myredneckself myredneckself 00:04 30.05.2018

Re: podeljeni, zavađeni,

Čerevićan
дани нам оловни
а још теже сутра...


Božemioprosti, bi li nam pomogla neka dobra vutra?

Šala, šala...

Čer, volim što ste svratili u ove ponoćne sate.


cassiopeia cassiopeia 08:59 30.05.2018

Re: podeljeni, zavađeni,

Božemioprosti, bi li nam pomogla neka dobra vutra?


Ispolivah se kafom
loader loader 13:30 31.05.2018

Re: podeljeni, zavađeni,

cassiopeia
Božemioprosti, bi li nam pomogla neka dobra vutra?


Ispolivah se kafom


narcis narcis 23:59 29.05.2018

da , to, taj ca jeste problem

sve je ustvari počelo sa zaštitom autorskih prava, sa onim nesrećnim pevačom talijanskih kancona ili tako nečem, koji je jadnik umro u bedi a da su se njegove pesme pevala po celosveckim kafanama. i kao što to biva put do pakla je popločan dobrim namerama.
pa smo došli do toga da pojedinci hoćeju da polažu prav na ljucki genom , drugi bi da patentiraju ciglu( konkretno druga Appleta sam namrzo kad je teo da uzurpira pravo na običan paralelopiped, tužio 20 g. stariju izdavačku kuću zbog imena, pokrao od svih sve za svoj OS i desktop pa to ondak patentirao pod svojim imenom)
kao što je smešno i samo ime ' slovenački ajvar' ili kad bi leskovčani ptentirali 'leskovački ćevap, mućkalicu' ili papriku.
kao što je nastao potpuni zbun i besmisao sa patentiranjem 'dekorativnog pisma' ono dekorativna zlovca i te škrabotine.
džabe sam ja u čkolju učio razna blok i serif i sanserif zlovca, razne, sag već zaboravljete vrse pisama, kad dođoše ovija itijevci i pojebaše mi znanje.
odjednom se pojaviše razni arijeli, papirusi i ostale munje samo da se ne bi plaćali patenti, čak sam čuo da se i u idavaštvu otišlo toliko daleko da se ne objavljuju pisci dok ne prođe 50 g. koliko traje autorsko pravo.
priča se da je 60% cene mobilnog telefona samo plaćanje raznih patenata.
o monsantu i ostalim GMOovima i preuzimanju božjih prava na oprašivanje vazdukom da ne zborim.
i sad ovo sa CA, besmisao je postao smisao ove civilizacie.
i kao što uvek i ponekad volim da pametujem, put do besmisla je zapčet smislom za besmisao.
o ćetnicima, komunistima, antikomunistima proizašlim iz titovog šinjela nebi ja ovog puta. dosadilo i obesmislilo se.
myredneckself myredneckself 00:22 30.05.2018

Re: da , to, taj ca jeste problem

narcis
...sa onim nesrećnim pevačom talijanskih kancona ili tako nečem, koji je jadnik umro u bedi a da su se njegove pesme pevala po celosveckim kafanama.


Ihh, ko zna koliko je takvih nesrećnih ljudi koji su umrli u bedi, a njihove pesme i danas peva planeta. Evo, prvo mi pada na pamet Solomon Linda i njegova pesma Wimoweh, poznatija kao The Lion Sleeps Tonight.

Sam bog zna koliko ona ima izvođenja, i koliko je njih uzelo lovu na njoj i debelo se obogatilo, a on je umro bolestan i u bedi.
Njegovi potomci su vodili kao neke parnice, ali je ono što su dobili samo mrvice.

narcis narcis 00:50 30.05.2018

Re: da , to, taj ca jeste problem

Ihh, ko zna koliko je takvih nesrećnih ljudi koji su umrli u bedi,

ma ovo je poznati pevač i legenda kaže da su posle njegove smrti kolege muzikanti došli na ideju da zaštite svoje uradke. samo bog da me neubije al ne mogu da se setim imena. to se desilo početkom 20. veka oko 1910.
al stvarno je jedna dobra i humana ideja dovedena do besmisla, ono sa azijatima i štapićima ili dredovima je vrhunac idiotizma.
ps
imam još 6 dana da se setim imena pevača.
bene_geserit bene_geserit 05:56 30.05.2018

Re: da , to, taj ca jeste problem

narcis
Appleta sam namrzo kad je teo da uzurpira pravo na običan paralelopiped ...
priča se da je 60% cene mobilnog telefona samo plaćanje raznih patenata ...
besmisao je postao smisao ove civilizacie.

Ne radi se o besmislu, već o integralnom sastojku (jednim od ključnih) crony kapitalizma.
A patentna prava americkih firmi su solidno podržana u pozadini snagom američkog oružja.
myredneckself myredneckself 09:08 30.05.2018

Re: da , to, taj ca jeste problem

bene_geserit
...već o integralnom sastojku (jednim od ključnih) crony kapitalizma.


Ovo me podsetilo i na biznis i razne biznismene kod nas. Na biznise začinjene patriotizmom,
uz burazerskupomoćekonomijom, i sl.
To su sastojci iz podvaljenog recepta za loš gulaš, ne treba ih ni umešati, jer ukus se oseti i prepoznaje uprkos dinstanju na laganoj vatri, što bi moja pokojna baba po bački rekla - tincovanju. ( jer abonenti to provale i neće da jedu, džabe trud)

narcis narcis 09:09 30.05.2018

Re: da , to, taj ca jeste problem

imam još 6 dana da se setim imena pevača.

možda sam se i setio - drug Karuzo. daklem posle njegove smrti su se drugovi mjuzišnonari dogovorili da naprave zakon-patenat o zaštiti muzišnskih prava.
slikari i ostali umjetnici nisu nikad al su se fotografi dosetili pa sag slikare jebavaju svojimmautorskim pravima.
myredneckself myredneckself 09:20 30.05.2018

Re: da , to, taj ca jeste problem

narcis
drug Karuzo.

Htela sam da te pitam, da nije Karuzo, ali pretekao si me, važno je da si se ti setio.
Pa, ja znam da je on nažalost umro mlad, ni 50g nije imao, od teške bolesti, nisam znala da je umro baš u siromaštvu. Mislim da je on bio neka vrsta putokaza ostalima, jer je on već započeo snimanja u Americi, pa ono, kad se vratio sa prvih 100 hiljada $ u ono doba, ej, ali ne znam baš detalje iz njegove biografije.
vcucko vcucko 12:40 30.05.2018

Re: da , to, taj ca jeste problem

myredneckself
narcis
drug Karuzo.

Htela sam da te pitam, da nije Karuzo, ali pretekao si me, važno je da si se ti setio.
Pa, ja znam da je on nažalost umro mlad, ni 50g nije imao, od teške bolesti, nisam znala da je umro baš u siromaštvu. Mislim da je on bio neka vrsta putokaza ostalima, jer je on već započeo snimanja u Americi, pa ono, kad se vratio sa prvih 100 hiljada $ u ono doba, ej, ali ne znam baš detalje iz njegove biografije.

Enrico Caruso je umro 1921. sa 48 godina. Oko godinu dana pred smrt, doživeo je nesreću na sceni (stub deo scenografije je pao na njega i razbio mu bubreg i valjda jedno plućno krilo). Posle dužeg bolovanja i povlačenja po nehigijenskim bolnicama Napulja umro je od zapaljenja plućne maramice. Ne baš u bedi, ali daleko od ozbiljnih para koje bi neko njegovog statusa i popularnosti mogao da očekuje.
Zanimljivo, još jedan velikan od iste vrste je otišao na sceni: Mario Lanza je i bukvalno umro pevajući, mislim od srca.
narcis narcis 19:48 30.05.2018

Re: da , to, taj ca jeste problem

Ne baš u bedi,

pa ovi tako nekako napisali, ali ono što je bitno za priču je da su se tad u svet pevale njegove kancone po kafanama i ostalim zabaviština a on nije od toga ima ništa.
jedino što ne mogu da tvrdim 100% da je on u pitanju ali ako i nije onda je neko tako veliko ime, koje ja ne mogu da se setim.

ps
idalje blozeri nemaju nikakvo mišljenje o ovom civilizaciskom problemu, ali zato političke probleme inuita poznaju u prste.
vcucko vcucko 21:25 30.05.2018

Re: da , to, taj ca jeste problem

narcis
Ne baš u bedi,


jedino što ne mogu da tvrdim 100% da je on u pitanju ali ako i nije onda je neko tako veliko ime, koje ja ne mogu da se setim.


On je u pitanju, samo volim da ubacima malo faktografije. Naravno, ako smatram da se ponešto razumem u materiju.
U bedi da, ako pod to računamo da su ga lečili priučeni hećimi po prljavim javnim bolnicama. Jer nije imao para za fine doktore. Ne u bedi u smislu da nije imao šta da jede. Na to sam mislio. A kad je partio ispratila ga je tutta Napule

Koliko su bili gadljivi da mu pomognu dok je bio živ, toliko su svi skočili da odaju počast kad je umro. Klasika.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana