Kućni ljubimci| Na današnji dan| Životinjski svet

(Шшш)creepy

tasadebeli RSS / 30.05.2018. u 20:41
maxresdefault.jpg
 
 
 
 

 
Блог је као реч настала од web log, је л' тако?
 
Дакле, као приватни дневник са белешкама, само је блог на интернету, па могу и други да читају те белешке и да их коментаришу, је л' тако?

Е, па ово је моја дневна забелешка за данашњи дан.
  
Дакле, МОЖЕ да чита и коментарише ауторске текстове и коментаре ко год хоће, али и не МОРА ако му то није по вољи. Нико овде никог не бије по ушима да пошто-пото чита и коментарише оно што сматра лошим писањем, спамовањем, троловањем, једном речју оно што не жели да чита.
 
И самим тим, онда, боље и да не чита, а не да глумата по Блогу Б92 некаквог Алексу Жуњића.
 
Па још да цинкари, друка, буде тастер и пријављује модерацији друге блогере позивајући се на кршење дисклејмера тамо где тога нема и тражећи да ти други блогери који му се не свиђају јер терају раздељак на другу страну главе буду бановани у име, тобож, некакве узвишености комуникације на Блогу Б92 који, барем како га представљају, све пуца од интелектуалне елите међу Србима ( "крем де ла крем", рекао би Елој) све док мало не загребеш испод површине и видиш каква је заиста та елита. Није елита, него "елита".. 
 
То цинкарење, друкање, бановање... не може онда никако да изађе на добро. 
  
 
 
  
 
 
 
 
 
 
 
 

Tagovi



Komentari (292)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

cassiopeia cassiopeia 18:30 02.06.2018

Re: Dupe-glava

tasadebeli



И не спомену Анђу, Пајића, Кркара, Питона, Касиопеју, Максу,...


Da ne bude da pričaš u prazno, smatraj da ću te ovog puta zaista prijaviti. Iskoristiti svoje veze sa bivšom firmom.

I neću te prijaviti samo uredništvu sajta, već ću preduzeti mere da odgovaras za svaku bljuvotinu koju si izasrao ovde na moj račun.

Znam da su male šanse da platiš za svaku laž ovde izrečenu, ali će mi biti zadovoljstvo da te stavim na stub srama. Tebe tako visoko moralnog profesora.

Sram te bilo!
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:37 02.06.2018

Re: Dupe-glava

angie01
nevezano,..vrabac, drago mi je da si se vratio.


Des bre Anđo :)

Znaš kako, ja sam zadnjih godinu i onako retko ovde tako da me taj ban i nije nešto pogodio, čak me nasmejao. Nisam ni znao da sam banovan dok nisam hteo da ostavim komentar kod Novkovića (a pre toga se nisam logovao ovde bar 10 dana).
No dobro idemo dalje, a da ste mi svi vi živi, zdravi i debeli
vrabac_onaj vrabac_onaj 18:41 02.06.2018

Re: Dupe-glava

cassiopeia
tasadebeli



И не спомену Анђу, Пајића, Кркара, Питона, Касиопеју, Максу,...


Da ne bude da pričaš u prazno, smatraj da ću te ovog puta zaista prijaviti. Iskoristiti svoje veze sa bivšom firmom.

I neću te prijaviti samo uredništvu sajta, već ću preduzeti mere da odgovaras za svaku bljuvotinu koju si izasrao ovde na moj račun.

Znam da su male šanse da platiš za svaku laž ovde izrečenu, ali će mi biti zadovoljstvo da te stavim na stub srama. Tebe tako visoko moralnog profesora.

Sram te bilo!


E ljudi, šta se ovde dešava?
Kas, ja ne mogu da verujem da je Tasa baš toliko nešto zasrao. A i ti si mi uvek delovala kao razborita žena.
Koj vam je bre ljudi?
predatortz predatortz 19:03 02.06.2018

Re: Dupe-glava

Koj vam je bre ljudi?


I ja apelujem da malo spuste loptu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:10 02.06.2018

Re: Dupe-glava

predatortz
Koj vam je bre ljudi?


I ja apeluje da malo spuste loptu.


Tako je druže, a uz to predlažem da se diskusija prebaci na sudbinu Astronomskog društva Ruđer Bošković, društva koje postoji od 1934. godine i kojem je pokrovitelj u osnivanju bio Milutin Milanković.

Sramota bi bilo da se to ugasi i sramota je što ovo društvo ne vodi o tome računa.
cassiopeia cassiopeia 19:18 02.06.2018

Re: Dupe-glava

Koj vam je bre ljudi?


I ja apeluje da malo spuste loptu.


Kod mene sve manje-više isto k'o i dok sam redovno ovde dolazila. U čekanju da mi moderacija ukine nalog po mom zahtevu, svratila pre neki dan kod Spire, pa kod Mrns i večeras saznam za ovo Tasino prozivanje.

Ne znam koji su njegovi razlozi i ne zanima me da se njime bavim. Samo mi je pukao film zbog konstantnog olajavanja, vređanja i upiranja prstom. Nemam nameru da se branim i ulazim u diskusiju, te ću ovog puta zaista dati sve od sebe da dobije zasluženo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:32 02.06.2018

Re: Dupe-glava

cassiopeia
te ću ovog puta zaista dati sve od sebe da dobije zasluženo.


Pa da, nemam zamerki. Znao je taj srednjovekovni svet šta radi.



zilikaka zilikaka 19:35 02.06.2018

Re: Dupe-glava

Koj vam je bre ljudi?


Ma ovo reakcija na više toga poslednjih dana, a posebno na spiskiće koji su opet počeli da se istačinju.
Meni lično nije smetalo al razumem da mnogima jeste.
Doduše, mašinac u meni je pokušao da tu već periodičnu pojavu dovede u vezu sa lošom rakijom ili možda punim mesecom.
Za sad ne uspevam ništa eksplicitno da dokažem.

zilikaka zilikaka 19:38 02.06.2018

Re: Dupe-glava

predlažem da se diskusija prebaci na sudbinu Astronomskog društva Ruđer Bošković, društva koje postoji od 1934. godine i kojem je pokrovitelj u osnivanju bio Milutin Milanković.

Sramota bi bilo da se to ugasi i sramota je što ovo društvo ne vodi o tome računa.


Ja najozbiljnije predlažem da ti o tome pod hitno napišeš povratnički blog i negde ga objaviš. Sigurna sam da će te svako od nas rado ugostiti, a tema jeste za blog i za dreku onoliku.

Jedino što ja ne poznajem materiju da bih se upuštala, ali bilo ko drugi ko ima pojma...
not2old2rock not2old2rock 21:03 02.06.2018

Re: Dupe-glava

pa barem da se izvines


Kvaziintelektualko, da li je ovo bio lapsus lingve ili samo obično neznanje? Sreća te nam je Tasa pismen, pa neće pokušavati da pravi most!
tasadebeli tasadebeli 21:48 02.06.2018

Re: Dupe-glava

zilikaka

Pazi, evo samo za tebe ću upriličim jedan celovečerni repertoar. Počinjemo obavezno



Их, бре, Зили! Па то није целовечерњи концерт него по порграму може да се иде и на глобалну турнеју која траје 4 године!

(Вечерас на РТС приказују "Битка на Неретви".)

Crni Taso. Sreća što mi muž ne prati blog, svašta da pomisli.
Sekni reč!


Ух, сунце м у жарко, то ми није пало на памет!

Ево, усекњивам се одмах.

П.С. - Заборавила си на моју омиљену... И она би могла да нам бидне део репертоара за ту глобтротерску турнеју...


tasadebeli tasadebeli 22:01 02.06.2018

Re: Dupe-glava

vrabac_onaj

Taso - Mesijo!



Гдејс, Врабац!!!





П.С. -

Taso, ne znam o čemu se ovde radi i o kakvom spisku se radi



Ма пусти, брате, није вредно препричавања...

Аустроугарске бабе, шенбрунски лакеји, римски прокуратори балканске јудеје, центуриони, легионари, Бигуси Дикуси са женама Инконтинентијама Ботокс, Вараве, Бехемоти и Ашмедаји, месије и разуздана гомила,...

Све ће то историја ионако заборавити за трен ока... За трептај очних капака...

Отићи ће ионако све у заборав док трепнеш оком прелазећи са овог мог коментара на неки други.


hoochie coochie man hoochie coochie man 22:22 02.06.2018

Re: Dupe-glava

Мислим, и ја сам аустроугарска баба и по пореклу и по унучету које имам и не видим у томе ништа лоше.


E, razmišljam, ovo je stvarno nisko, izvini.

Jbg, ne treba ni malo pažnje ni mudrosti da se razume da se ne misli na te austrougarske babe.
Da ne cinculiramo sad o tome da ti ne možeš biti austrougarska baba jer austrougarska ne postoji.
tasadebeli tasadebeli 22:29 02.06.2018

Re: Dupe-glava

hoochie coochie man
Мислим, и ја сам аустроугарска баба и по пореклу и по унучету које имам и не видим у томе ништа лоше.


E, razmišljam, ovo je stvarno nisko, izvini.

Jbg, ne treba ni malo pažnje ni mudrosti da se razume da se ne misli na te austrougarske babe.
Da ne cinculiramo sad o tome da ti ne možeš biti austrougarska baba jer austrougarska ne postoji.



Ја не знам, Хучи, зашто би се неко од свих нас овде који се јављамо коментарима уопште и препознао у мојим речима као некаква аустроугарска баба?

Имају ли појединци разлога за тако нешто?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:31 02.06.2018

Re: Dupe-glava

Ja bih spremio sedative, nešto mi govori da je u toku pisanje odgovora i kačenje klipova svima pojedinačno i jedan sintetički svima sve po spisku


Sedativ protiv laksativa.

A, evo ga i huči, odmotava anakondu, ljudi, ja sad stvarno odo, treba uvek znati kad je vreme za taktički uzmak.
razmisljam razmisljam 22:34 02.06.2018

Re: Dupe-glava

hoochie coochie man

E, razmišljam, ovo je stvarno nisko, izvini.


Ок, имаш потпуно право да тако мислиш, поштујем, али се не слажем .
И нема потребе да се извињаваш. Мислим да могу да поднесем неслагање све док размењујемо мишљења, а при томе се не пЦујемо.

Jbg, ne treba ni malo pažnje ni mudrosti da se razume da se ne misli na te austrougarske babe.
Da ne cinculiramo sad o tome da ti ne možeš biti austrougarska baba jer austrougarska ne postoji.


Пажљива јесам, али канда не и довољно мудра. Молим те сасвим озбиљно ( ово без икакве ироније ) да ми нацрташ на које се то бабе мисли и како то да оне могу постојати као такве, а ја ни уз цинцулацију на могу, иако имам свако право на самоопредељење, али, додуше, без права на отцепљење.

Мимо тога, мислиш ли да је ок било кога квалификовати на тај начин и то толико упорно...?


razmisljam razmisljam 22:41 02.06.2018

Re: Dupe-glava

tasadebeli
hoochie coochie man
Мислим, и ја сам аустроугарска баба и по пореклу и по унучету које имам и не видим у томе ништа лоше.


E, razmišljam, ovo je stvarno nisko, izvini.

Jbg, ne treba ni malo pažnje ni mudrosti da se razume da se ne misli na te austrougarske babe.
Da ne cinculiramo sad o tome da ti ne možeš biti austrougarska baba jer austrougarska ne postoji.



Ја не знам, Хучи, зашто би се неко од свих нас овде који се јављамо коментарима уопште и препознао у мојим речима као некаква аустроугарска баба?

Имају ли појединци разлога за тако нешто?


Добро је, Тасо. Одлична финта.
Ако мени имаш нешто конкретно да саопштиш, уради то директно, а не увлачећи Хучија у игру.

Кад сам га већ поменула, хајде и да га приупитам:
Хучи, шта мислиш о нивоу нискости овако послатих порука?
А Таси тај манир није непознат.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:44 02.06.2018

Re: Dupe-glava

Молим те сасвим озбиљно ( ово без икакве ироније ) да ми нацрташ на које се то бабе мисли


E pa hoću pa kud puklo :)

Ne znam da li je iko mislio na to, verovatno nije, ali meni se javila sledeća asocijacija...
Prepucavaju se Endži i Tes, jedna drugu krpe, o bosančicama, republikama i taj repertoar, a onda se neko doseti da Endži uvredi asocijacijom na njeno političko opredeljenje i godine.
Ja to, naravno, nikad tako ne bih uradio niti odobravam, ali nije nemoguć kontekst.



Пажљива јесам, али канда не и довољно мудра.

Ni ovo nije fer, ozbiljno, teraš me da se pravdam.
Pa naravno da te smatram mudrom, inače ne bih ono napisao.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:46 02.06.2018

Re: Dupe-glava

Хучи, шта мислиш о нивоу нискости овако послатих порука?

Ne bih to radio ali ....
Ajd ti i Tasa to raspravite, važi? :)
tasadebeli tasadebeli 22:57 02.06.2018

Re: Dupe-glava

razmisljam

Добро је, Тасо. Одлична финта.



Па слушај, учим свакога дана од оних најбољих...


tasadebeli tasadebeli 22:58 02.06.2018

Re: Dupe-glava

hoochie coochie man
Хучи, шта мислиш о нивоу нискости овако послатих порука?

Ne bih to radio ali ....
Ajd ti i Tasa to raspravite, važi? :)



Није мене питала, тебе је питала...


П.С. - Ето видиш, Размишљалице да играм фер и коректно.

Ти ми рекла да не увлачим Хучија у игру, али си одмах затим њему поставила питање, а не мени, па ја онда ипак нећу да се мешам у то што радиш.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:01 02.06.2018

Re: Dupe-glava

Није мене питала, тебе је питала...


Ne znam odgovor :)

Ako je ispravan njen ugao gledanja na taj tvoj komentar, a prepoznajmem ga, onda jeste prilično nisko, ali, blog ko blog, sve se može tumačiti na razne načine.
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:03 02.06.2018

Re: Dupe-glava

A, evo ga i huči, odmotava anakondu, ljudi, ja sad stvarno odo, treba uvek znati kad je vreme za taktički uzmak.


Jesi li ovo dodao ili sam ja preskočio?
(mada teško tvoje komentare da preskočim, makar preporuku da im kucnem:)



razmisljam razmisljam 23:07 02.06.2018

Re: Dupe-glava

hoochie coochie man

E pa hoću pa kud puklo :)

Ne znam da li je iko mislio na to, verovatno nije, ali meni se javila sledeća asocijacija...
Prepucavaju se Endži i Tes, jedna drugu krpe, o bosančicama, republikama i taj repertoar, a onda se neko doseti da Endži uvredi asocijacijom na njeno političko opredeljenje i godine.
Ja to, naravno, nikad tako ne bih uradio niti odobravam, ali nije nemoguć kontekst.


Хвала за објашњење. Збиља нисам ништа слично имала на уму.

Пажљива јесам, али канда не и довољно мудра.

Ni ovo nije fer, ozbiljno, teraš me da se pravdam.
Pa naravno da te smatram mudrom, inače ne bih ono napisao.


Извини, свакако ми није била намера да те терам на правдање. Видиш и сам да нисам добацила до твојих асоцијација. Зато сам те и питала. А с обзиром на то како си поставио почетни коментар, збиља сам контала да ми фали мудрости.

Хвала на комплименту, у сваком случају, али мислим да претерујеш. То што размишљам још увек не значи и да сам стекла некакву нарочиту мудрост.


Ne bih to radio ali ....
Ajd ti i Tasa to raspravite, važi? :)


Ја бих те ипак замолила да ми одговориш. Свакако си већ увучен у дискусију без икакве потребе, па стога не видим разлог да се сада извлачиш.
tasadebeli tasadebeli 23:10 02.06.2018

Re: Dupe-glava

hoochie coochie man
Није мене питала, тебе је питала...


Ne znam odgovor :)

Ako je ispravan njen ugao gledanja na taj tvoj komentar, a prepoznajmem ga, onda jeste prilično nisko, ali, blog ko blog, sve se može tumačiti na razne načine.



Ма шта блог као блог!


Свет као Свет, бре!


I kao da sve to nije bilo dovoljno, nego se onda kao šlag na tortu pojavio još i postmodernizam.

razmisljam razmisljam 23:14 02.06.2018

Re: Dupe-glava


tasadebeli
hoochie coochie man


П.С. - Ето видиш, Размишљалице да играм фер и коректно.

Ти ми рекла да не увлачим Хучија у игру, али си одмах затим њему поставила питање, а не мени, па ја онда ипак нећу да се мешам у то што радиш.


А радим тачно шта?

Наравно да сам га питала када си га ти већ увукао у причу без икакве потребе. Иначе, да си ми се обратио директно и у лице ми рекао шта мислиш, свакако да ми тако нешто не би пало ни на крај памети нити би било потребе да га прозивам, јер не би ни на који начин ни постојао у нашој преписци.
Елементарно, Вотсоне, елементарно...
razmisljam razmisljam 23:16 02.06.2018

Re: Dupe-glava


hoochie coochie man

Ne znam odgovor :)

Ako je ispravan njen ugao gledanja na taj tvoj komentar, a prepoznajmem ga, onda jeste prilično nisko, ali, blog ko blog, sve se može tumačiti na razne načine.


Хвала и за овај одговор.

Мада, јеси ли размишљао о бављењу дипломатијом?


freehand freehand 23:22 02.06.2018

Re: Dupe-glava

П.С. - Ето видиш, Размишљалице да играм фер и коректно.

Ти ми рекла да не увлачим Хучија у игру, али си одмах затим њему поставила питање, а не мени, па ја онда ипак нећу да се мешам у то што радиш.

Niko nikad nije saznao šta je Tasa napisao u komentaru. Njegovi komentari se menjaju, rastu, šire se i najjači su dokaz da je istorija dogovorna stvar. Sve teče, sve se menja. Nisu samo komunjare retuširale.
Čoveče, fantastična je i pomisao da ti blog daje tako neke fantastične mogućnosti i alate, samo ako si spreman da ih koristiš: prognoziraš, na primer, šta će se desiti sutra. Sačekaš, vidiš šta se desilo, onda se vratiš i napišeš jedan dobar edit i nekoliko post skriptuma. A mogućnost banovanja, brisanja i zaključavanja za komentare broj opcija multiplicira do neslućenog.
angie01 angie01 23:30 02.06.2018

Re: Dupe-glava

onda se neko doseti da Endži uvredi asocijacijom na njeno političko opredeljenje i godine.




omajngot, a kakve veze ima moje politicko opredelenje- koje ne postoji btw, sa austrougarskom i koje su to moje godine, u odnosu na recimo godine tvoje i tasine, koje je eto mizogino probao da apostrofira na takav jadan nacin- kao da je biti baka nesto nedolicno ruzno i gubavo-...a ti eto ipak razjasnio, da ne puknes:)))- ovo nije pitanje, da se ne zaleces, jer je besmisleno uopste raspravljati na ovaj nacin, besmisleno i sramatno.

...a rekoh vec i u odgovoru tasi, ja sa tes nisam imala nikakvu raspravu, znaci i ti poturas laz kao i carli i tasa, nisam ni bila na blogu kada i ona, ni obartila joj se nisam, niti je pomenula, ali ona mene jeste,... ona je samo dosla i ispovracala se u nizu ulicarske prostote gde se je li dosetila, kako ti nezno i sa razumevanjem kazes, da dokaci i moju predobru pokojnu baku, na najmizerniji nacin, jer je bila Nemica.

...toliko i o tebi i o njoj.
tasadebeli tasadebeli 23:33 02.06.2018

Re: Dupe-glava

Не дај се, Хучи!


tasadebeli tasadebeli 23:36 02.06.2018

Re: Dupe-glava

freehand
П.С. - Ето видиш, Размишљалице да играм фер и коректно.

Ти ми рекла да не увлачим Хучија у игру, али си одмах затим њему поставила питање, а не мени, па ја онда ипак нећу да се мешам у то што радиш.

Niko nikad nije saznao šta je Tasa napisao u komentaru. Njegovi komentari se menjaju, rastu, šire se i najjači su dokaz da je istorija dogovorna stvar. Sve teče, sve se menja. Nisu samo komunjare retuširale.
Čoveče, fantastična je i pomisao da ti blog daje tako neke fantastične mogućnosti i alate, samo ako si spreman da ih koristiš: prognoziraš, na primer, šta će se desiti sutra. Sačekaš, vidiš šta se desilo, onda se vratiš i napišeš jedan dobar edit i nekoliko post skriptuma. A mogućnost banovanja, brisanja i zaključavanja za komentare broj opcija multiplicira do neslućenog.



Коначно, Фри!!!

Разумели смо се!!!



(Падох, бре, у проскинезу док не дођосмо до овог степена разумевања, разбирања и на парове разброј с' у колону по један, марш на Игман по лед за виски, престројавања.)

Генерацијског или не, сад то већ и није важно.)
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:49 02.06.2018

Re: Dupe-glava

Мада, јеси ли размишљао о бављењу дипломатијом?


:)

Не дај се, Хучи!


Kakoo da se ne dam kad, vidi

ovo nije pitanje, da se ne zaleces, jer je besmisleno uopste raspravljati na ovaj nacin, besmisleno i sramatno.


Pitaju me, a onda kažu ovo nije pitanje.

Endži, samo nagađam šta je sve moglo da znači, ne tvrdim ništa, osim da ti izbegavaš da priznaš da jesi Tes čačkala, pokušavala da je uvrdiš, po mestu rođenja.
Naravno, sad ćeš insistirati na ovom, nisam rekla šumska, jer stvarno nisi, meni je pred posvedočio da nisi, a jesi ili ikad nešto spominjala oko toga?
A?
Ovo jeste pitanje.
tasadebeli tasadebeli 00:00 03.06.2018

Re: Dupe-glava

hoochie coochie man

Kakoo da se ne dam kad, vidi



Па ти знаш како се то онда увек заврши.

Искусан си човек, немој ја да ти причам...


angie01 angie01 00:18 03.06.2018

Re: Dupe-glava

Endži, samo nagađam šta je sve moglo da znači, ne tvrdim ništa,


pa to ti i velim, to od cega ti samo sto nisi pukao, pa rekao- je tuzno razmisljanje i objasnjenje koje samo govori o tome kako razmislajas, kakav si- zato nije pitanje, nego konstatacija.


osim da ti izbegavaš da priznaš da jesi Tes čačkala, pokušavala da je uvrdiš, po mestu rođenja.


mozes ti sada do prekosutra da tumecis- kao i carli i tasa, po potrebi, bili su ljudi na blogu kada i tes-dragoljub joj je odgovarao na te njene bezobrazluke i bedastocu, ja uopste nisam bila prisutna,....tek sutradan sam videla celu svinjariju-koja kapiram da ti se dopala, pa ovako nastavljas-

mene bi bilo sramota da trazim opravdanje za tako nesto, kao ti sada, ko god da je u pitanju.

toliko od mene, iako sam ti rekla da me zaobilazis,- jer nema razloga da bilo sa kim pricam na ovakav nacin i pravdam se za tudju sramotu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:25 03.06.2018

Re: Dupe-glava

hoochie coochie man
A, evo ga i huči, odmotava anakondu, ljudi, ja sad stvarno odo, treba uvek znati kad je vreme za taktički uzmak.


Jesi li ovo dodao ili sam ja preskočio?
(mada teško tvoje komentare da preskočim, makar preporuku da im kucnem:)





U odlasku sam napisao (jebote, ko Tasa sam: odlazim u nastavcima, ali bar nisam nadrkan ni uvređen).

Svejedno, hvala, druže, ova inflacija mojih komentara mi ne ide na ruku, nikako da ispunim kvotu preporuka po komentaru i zadovoljim svoj ego i narcizam. Tako da je svaki doborovoljni prilog u tom smislu dobrodošao.

(ma, pusti, bio sam zauzet juče kad je osvanuo ovaj blog sa natačinjan jem na kolac imaginarnih drukara i samovoljnih supermoderatora, a posle i sa spiskićima, dakle, popravljam neku šupu za alat, traktor i priključne mašine, žena mi stavila dedlajn kad mora da bude gotovo, a vi se ovde zajebavate i šenlučite bez mene. I sad samo uletim u kuću da promenim detetu pelenu jer se dere ko nenormalna, celo naselje zveči, doći će mi social service na vrata da je konfiskuju...pa usput brzo ždraknem šta ima na blogu, i onda nazad na posao).



zilikaka zilikaka 07:07 03.06.2018

Re: Dupe-glava


žena mi stavila dedlajn kad mora da bude gotovo, a vi se ovde zajebavate i šenlučite bez mene. I sad samo uletim u kuću da promenim detetu pelenu jer se dere ko nenormalna, celo naselje zveči, doći će mi social service na vrata da je konfiskuju...pa usput brzo ždraknem šta ima na blogu, i onda nazad na posao).

Pajke, da pozdraviš gospoju s moje strane i da je pitaš da li je razmišljala da osnuje onlajn školu za uspešne žene.
Ja bih joj bila prvi polaznik.
Ne pitam šta košta.

..ono, nisam ja baš početnik ali tačno mi nedostaje onaj element "kad to mora da bude gotovo"
Uvek me razvodnje.
zilikaka zilikaka 07:48 03.06.2018

Re: Dupe-glava

Endži, samo nagađam šta je sve moglo da znači, ne tvrdim ništa, osim da ti izbegavaš da priznaš da jesi Tes čačkala, pokušavala da je uvrdiš, po mestu rođenja.


Ni slučajno neću da istražujem i komentarišem da li ovo jeste il nije nego da se osvrnem na posledice.
Odmah da kažem, Tess je ono svesno i namerno uradila. Ni slučajno ne odobravam postupak ali ni kuknjavu da nije pravedno. Gotovo sam sigurna da njoj nikakva kuknjava i ne treba. Kad bude htela, pojaviće se opet.
Inače, ume da piše sjajne komentare.

Ali ja htedoh da se osvrnem na ovo možda si nekad čačkala, pokušavala da je uvrediš...

Evo, gle Tasa. On je recimo mene u onom prethodnom naletu pljuvo na pasja kola i vredjao kako stigne.
Alibi mu je bila ona čuvena piruka koju sam bila objavila. Ja se nisam nešto pačkala, čak sam našla za potrebno da objasnim i okolnosti poruke, sve zarad mira u kući.
E, onda smo malo bili fini, pa je počeo novi ciklus.
Napravio onaj spisak (koji sad nije važan) i krenuo opet da mlati, pa se malce pivukao.

Kako sad primeniti taj kriterijum "možda si nekad čačkala..."?

El ovo primirje treba da nas čini srećnima jer je ono prestalo il nam pa daje legitimitet da sa svoje strane krenemo nešto poput Tes onda?

Ako mene pitaš, ovde smo svi odrasli, a odrasli treba da budu svesni svojih postupaka i snose posledice za njih. I nema dvojnih kriterijuma.
tasadebeli tasadebeli 08:44 03.06.2018

Re: Dupe-glava

zilikaka

Evo, gle Tasa. On je recimo mene u onom prethodnom naletu pljuvo na pasja kola i vredjao kako stigne.
Alibi mu je bila ona čuvena piruka koju sam bila objavila. Ja se nisam nešto pačkala, čak sam našla za potrebno da objasnim i okolnosti poruke, sve zarad mira u kući.
E, onda smo malo bili fini, pa je počeo novi ciklus.
Napravio onaj spisak (koji sad nije važan) i krenuo opet da mlati, pa se malce pivukao.



Па ти мислиш да је лако бити курир Јовица?

Није, није, Зили... То је много тешко.

Зато и јесу сви преживели курири после постали носиоци споменице '41.

А о онима што су изгинули после за много пара снимали филмове у копродукцијама и са страним глумцима.

El ovo primirje treba da nas čini srećnima jer je ono prestalo il nam pa daje legitimitet da sa svoje strane krenemo nešto poput Tes onda?

Ako mene pitaš, ovde smo svi odrasli, a odrasli treba da budu svesni svojih postupaka i snose posledice za njih. I nema dvojnih kriterijuma.


Гле сад, мајку му...

А кад ја то кажем, онда смарам, будала сам, опљуј, ожежи јер Таса не капира да је све ово само зезање, шта се уопште без везе и буни кад тако лепо журезамо, па шта има везе ако је његов пост (или нечији туђи, свеједно - види последњи и само тек један од мноштва примера под Реднек) на сасвим озбиљну тему, дај да се ми проводимо тролујући и подјебавајући некога ко и не учествује,...

Бре(ме), Бре(ме), Бре(ме)...

Ако то нису двојни критеријуми, онда сам ја растаман.

Свијету је стварно тешко угодити.





Хм... Лепо звучи ова реч примирје...

Некако одише мудрошћу.


EDIT: Да, да, ево проверио сам...

У међувремену се закључала и она друга младост, кроз други део Дана младости, па тако та твоја реч примирје звучи још боље.

Мудра си ти жена, Зили.

Богами, да ти ниси удата и да ја нисам ожењен...

Ал' да не идемо даље јербо то није можно.
freehand freehand 08:47 03.06.2018

Re: Dupe-glava

Зато и јесу сви преживели курири после постали носиоци споменице '41.

Jok. Nosioci spomenice postali su oni koji su se NOB priključili '41.
tasadebeli tasadebeli 08:52 03.06.2018

Re: Dupe-glava

srdjan.pajic

U odlasku sam napisao (jebote, ko Tasa sam: odlazim u nastavcima, ali bar nisam nadrkan ni uvređen).









Кажу мудри људи, заједничка кобила у блату лежи.

Због тога, чек' да пренесем ону причицу из туђег блогодворишта у своје да тамо не пропадне...



Прича о мајмунчићима и опанчићима


А је л' знаш ти...како сељаци из околине Смедерева 'ватају мајмунчићи?

Каже прича, пођу групно у шуму, понесу лукац сирац, лебац, ракију и сланиницу и мале опанчиће које су пре тога одоздо намазали кожурицом од те исте сланинице. (Припрема за лов је у свему томе најважнија! )

Па залегну сељаци испод неког дрвета и мало грицкају лукац, мало сирац мало сланиницу, мало отпију ракијицу, па изују своје опанке, па их назују. Па онда опет понове читав процес неколико пута... Сирац, лукац, лебац, сланиница, ракијица, па сазуј опанке, па их назуј...

А мајмунчићи са дрвећа около гледају сељаке шта то раде. А опште је познато, је л' те, да мајмунчићи волу да имитирају људе.

Е, онда сељаци после неког времена устану и сакрију се у грмљу, а све оно за пикник оставе онако на ћебету испод дрвета. И сланиницу, и лукац, и ракијицу и оне мале опанчиће...

Мајмунчићи се онда пришуњају, па имитирају сељаке.

Мало грицкају лукац, мало сланиницу, мало сирац, лебац, мало отпију ракијицу, па до'вате они опанчићи па их назују, па сазују. И тако неколико пута.

И у једном тренутку, када су мајмунчићи назули опанчићи, сељаци искоче из грмља, па држ' на мајмунчићи, а мајмунчићи беж' уз дрво...

Али 'оћеш...

Они опанчићи на ногицама мајмунчића намашћени одоздо, па клизави и мајмунчићи не могу да се попну уз дрво, све се суљају и клизају низ стабло.

И тако их сељаци на'ватају.

Ако не верујеш мени, питај Лазара Џамића. Он је то чуо од једног другара Смедеревца који је правио друштво чувару хотела док је овај чувао празан хотел у Смедереву током санкција деведесетих, па њих двојица седели испред хотела, дуванили и диванили и гледали залазак сунца иза Дунава.

После је то о 'ватању мајмунчића Џамић причао неким странцима са којима је пословао у Лондону, да л' у централи Гугла или у некој другој фирми, није ни важно, а они му рекли:

"Па ви сте, бре, у Србији измислили надреализам за Бретона!!!"


И то му је онда, мајку му, такође некаква културна апропријација, зар не?



tasadebeli tasadebeli 09:00 03.06.2018

Re: Dupe-glava

freehand
Зато и јесу сви преживели курири после постали носиоци споменице '41.

Jok. Nosioci spomenice postali su oni koji su se NOB priključili '41.




Знам многе такве грађане Црне Горе или Србије рођене између 1939. и 1945. Неки од њих, богами, рођени и после 1945.


П.С. - Си вид'о? Изабраше Лутовца...

(То ти је једна од тих црногорско/српских Фамилија које ти поменух у горњим реченицама по питању споменица '41.)

Сад, брате, имам јаке везе у најјачој политичкој партији у Србији.

Ако треба нешто да ти се среди, ту сам.

Нисам ја џабе ишао у школу заједно са припадницима те Фамилије...
freehand freehand 09:04 03.06.2018

Re: Dupe-glava

Због тога, чек' да пренесем ону причицу из туђег блогодворишта у своје да тамо не пропадне...

A jel znaš ti kako se puštaju brkovi?
Negde predveče praviuš se da ti se prispavalo. Naspeš čašu vode, staviš ispred sebe. I pošto si već zadremao ti zatvoriš oči. A oni, brkovi, pošto su žedni, izađu da piju vode a ti skočiš i drž! i ne daš im da se vrate. i eto.
Svu sam decu naučio ovoj staroj a zaboravljenoj veštini.
freehand freehand 09:08 03.06.2018

Re: Dupe-glava

Знам многе такве грађане Црне Горе или Србије рођене између 1939. и 1945. Неки од њих, богами, рођени и после 1945.

Jel možeš, ako ti nije teško, da mi navedeš imenom i prezimenom jednog od tih nosilaca spomenice rođenih posle '45?

(То ти је једна од тих црногорско/српских Фамилија које ти поменух у горњим реченицама по питању споменица '41.)

I? Šta je tu problem sem što mogu biti ponosni na svoje pretke koji su se suprotstavili okupatoru?
Сад, брате, имам јаке везе у најјачој политичкој партији у Србији.

Ако треба нешто да ти се среди, ту сам.

Ne treba, Taso, hvala. Nisam u stranci i ne treba niko nigde ništa da mi sređuje.
A izvini što nemam nikog u "Obrazu" i "Našima" da bih ja tebi mogao da uzvratim ljubazbošću. :(
tasadebeli tasadebeli 09:10 03.06.2018

Re: Dupe-glava

freehand
Због тога, чек' да пренесем ону причицу из туђег блогодворишта у своје да тамо не пропадне...

A jel znaš ti kako se puštaju brkovi?
Negde predveče praviuš se da ti se prispavalo. Naspeš čašu vode, staviš ispred sebe. I pošto si već zadremao ti zatvoriš oči. A oni, brkovi, pošto su žedni, izađu da piju vode a ti skočiš i drž! i ne daš im da se vrate. i eto.
Svu sam decu naučio ovoj staroj a zaboravljenoj veštini.



Знам.

Научио сам то и ја.

Док сам служио ЈНА.

У СФРЈ.


tasadebeli tasadebeli 09:16 03.06.2018

Re: Dupe-glava

freehand

I? Šta je tu problem sem što mogu biti ponosni na svoje pretke koji su se suprotstavili okupatoru?



Ништа, брате, и ја сам поносан што имам такве другаре.

(Да само занш какве палачинке је правила њихова бака - и она је била носилац споменице '41. - бог да јој душу прости, много добра жена била.

Никада и нигде више такве палачинке нисам јео. Озбиљно, не зезам се.)

A izvini što nemam nikog u "Obrazu" i "Našima" da bih ja tebi mogao da uzvratim ljubazbošću. :(


Е, јеееебиииигаааа, Фри!

А ја се таман понадао да ти и ја можемо да одрадимо неку варијанту типа рука руку мије као што то раде једни с другима ови из Демократске странке, Српске напредне странке, СПС (Ивица Тончев, Ивица Тончев , Ивица Тончев!!!), ЛДП, Вадикалне стванке, Образа, Наших, Заветника, разноразних Савеза националних мањина итд.

Ал' кад је теби добро, онда ништа. Јбг.
zilikaka zilikaka 09:39 03.06.2018

Re: Dupe-glava

Прича о мајмунчићима и опанчићима



A jel znaš ti kako se puštaju brkovi?



E, a ima jedna autentična, iz života naših pečalbala po Afriki.
Rade ljudi negde u divljini po ceo dan. Imaju sređen kamp i pristupni put, i ograđeno gradilište, al pored džungla.

I majmuni ko majmuni, vole da preskaču ogradu a još više vole da uzimaju stvari okolo, pa dosta toga i nepovratno odnesu. A zavarivačka maska kad ti nestane, plaćaš 70$ novu.

I tako jednog slobodnog vikenda uzme čovek pribor za zavarivanje, neku bezveznu parčad metala, izađe odmah tu iz kruga, stavi masku i sedne da zavaruje.
Odmah se skupila publika majmunska. Gledaju, ne trepću. I tako satima.

Uveče okolo opšta dreka. Peku oči onoliko.

...i naučeni da beže od zavarivača čim ih vide.
tasadebeli tasadebeli 10:06 03.06.2018

Re: Dupe-glava

zilikaka

...i naučeni da beže od zavarivača čim ih vide.



Одлична прича!

Уопште, има сјајних прича из те црне Африке...

(Срамота ме од једне такође наше печалбарске приче из Африке, па зато нећу овде да качим ту слику.)


Ја много волим такође и ону народну из Африке...

Оно када је Бог делио године живота, па свима дао по 30...

Па дошао прво магарац, па се одрекао својих 20 година, каже много му је да толико рмба без пензије.

Па онда дошао пас, па се одрекао својих 20 година, каже не може толико да лаје, кевће и режи, досадно му.

И на крају дошао и мајмун, каже превише је то година да би се мајмунисао около, па вратио Богу својих 20 година.

А онда дошао грамзиви човек и измолио од Бога да њему да све те одбачене године.

И тако онда после човеку остало за вјеки вјеков.

Првих 30 година свог живота човек живи к'о човек. Онда 20 година ради као магарац, стиче, скупља, збира... Па 20 година режи, лаје, кевће и уједа около бранећи оно што је дотле стекао и скупио у животу. И на крају, у последњих 20 година, углавном се мајмунише, дречи, вречи, нико га и не зарезује.

Знаш ту причу сигурно, она је глобално позната...

И ја сада нешто контам, ми смо сви, мање или више, година горе година доле, у оном добу када се лаје, кевће, режи, брани се стечено.

Додуше, неки од нас су малкице и пожурили (ако може да се уђе у пубертет раније, онда може и у те животињске године раније - то је све индивидуално), па су већ ушли и у оне мајмунске године иако по рачуници не би требало.

Једино Алс и Пајић још увек морају да рмбају к'о магарци.

У тим су годинама, јбг.


hoochie coochie man hoochie coochie man 18:28 03.06.2018

Re: Dupe-glava

Kako sad primeniti taj kriterijum "možda si nekad čačkala..."?


Nije kriterijum možda si je čačkala, nego jesi je čačkala.
Ne toga puta koga se Endži sad drži, nego ranije, to jeste bilo i Endži to dobro zna.
Ali eto kakva je to žena, kakav karakter, nikakav, zna da jeste ali prikriva i ćuti.
:)
Milsim ako može
koje samo govori o tome kako razmislajas, kakav si

može valjda i kava je ona.
Ili to ne može?
Ajd da proverimo.
Endži, jesi li nekad u svađi sa Tes aludirala na njeno mesto rođenja?

Ne boj se namam skrinšot, možeš slobodno da slažeš.

i da, ne znam da li bi Tes volela ili ne bi volela da je neko "brani" ali me to i ne zanima previše, ne radim ovo zbog nje nego ne volim baš kad se ljudi foliraju.
razmisljam razmisljam 18:34 03.06.2018

Re: Dupe-glava

hoochie coochie man

Endži, jesi li nekad u svađi sa Tes aludirala na njeno mesto rođenja?

Ne boj se namam skrinšot, možeš slobodno da slažeš.


Ово није ниско?
Хучи, ок је истеривати мак на конац са Енџи ако мислиш да је ок, али да се послужиш овако нечим након оне критике коју си синоћ упутио мени, а за далеко безазленију ствар...
Мислим да није у реду.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:40 03.06.2018

Re: Dupe-glava

Ово није ниско?


Svetac i tropar, znaš.
Ne bih to da nisam pročitao ovo
koje samo govori o tome kako razmislajas, kakav si


Ostalo mi je ili da se žalim ili da uzvratim.
I ja izabrao ovo drugo.
razmisljam razmisljam 18:50 03.06.2018

Re: Dupe-glava

hoochie coochie man
Ово није ниско?


Svetac i tropar, znaš.
Ne bih to da nisam pročitao ovo
koje samo govori o tome kako razmislajas, kakav si


Ostalo mi je ili da se žalim ili da uzvratim.
I ja izabrao ovo drugo.


Ок.
Али остаје да не разумем ни двоструке аршине, ни потребу да се изнова и изнова узвраћа.
Није ти пало на памет да постоји и треће решење, а то су следећих неколико:
- заобићи
- прескочити
- одћутати
- игнорисати
- пренебрегнути
- одустати од вечитог надгорњавања
- слегнути раменима
- одмахнути главом
- ...

Мени све те ваше спирале делују напорно пре свега за вас. Случајне намернике не желим ни да помињем.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:07 03.06.2018

Re: Dupe-glava

Uveče okolo opšta dreka. Peku oči onoliko.


Auh, kakav animal cruelty. Ja mislim da to samo naš čovek može da smisli. (ne znam sad koji od ova dva smajlija treba da stavim, da me ne dovati ova novoformirana patriotsko-jezička blogopolicija koja ide od bloga do bloga, hapsi, prebija i preti disklejmerom svakom ko kaže "Smrdilend" ).

Kad smo bili u Serengetiju, majmuni su redovno uletali u trpezariju i marisali escajg. Pa ih onda keša jurio okolo, ali ovi odma zapale na krov, i odande podjebavaju. Ma, majmunska posla, samo da sam tad znao za ovaj trik za aparatom za zavarivanje, da pomognem ljudima.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:10 03.06.2018

Re: Dupe-glava

- заобићи
- прескочити
- одћутати
- игнорисати
- пренебрегнути
- одустати од вечитог надгорњавања
- слегнути раменима
- одмахнути главом


Pa na šta bi onda blog ličio, na učtive i "uzbudljive" rasprave o vremenu?
Srki Pajić bi umro od dosade i napustio bi blog, ne želiš valjda takvu sudbinu ovom mestu?:)

Zna ovo nekad da bude dobra motivacija, ali razumem da nekome i smeta. Sto ljudi sto ćudi.

A ovo oko dvostrukih aršina, tj sličnosti između onoga što sam tebi zamerio i ovoga što sad ja radim.
Pa nije to slično, ipak.

Tebi sam zamerio popularno "učitavanje" tj tumačenje napisanog na način koji očigledno nije bio namera onoga koji je pisao tumačeno.
"Austrougarske babe" se sigrno nije odnosilo na dame koje imaju unučiće nekako povezane sa Austrijom, Mađarskom ili šta već, pa takvo tumačenje jeste malo nisko.

Ovo između Endži i mene je direktno vređanje, poteklo sa njene strane, uzvraćeno sa moje, pa dokle doguramo.
Ona meni kaže nikakav si karakter, ja njoj evo ti dokaza kakav si ti, i tako (zamisli samo da se usudi da demantuje, a ja ipak opalim skrinšot) ali nema krivog tumačenja, samo odgovor na napisano i ispravno protumačeno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:20 03.06.2018

Re: Dupe-glava

"Austrougarske babe" se sigrno nije opdnosilo na dame koje imaju unučiće nekako povezane sa Austrijom, Mađarskom ili šta već, pa takvo tumačenje jeste malo nisko.


U čemu je fora sa tim austrougarskim babama, ja nikako da ukopčam?

Svejedno, ne sećam se da je endži ikad ikog drkala ovde na osnovu mesta rođenja (kao što je recimo predator drkao mene, više puta, za nekakav Železnik, što je ok, jedino što je omašio predgrađe, ali bolje to nego Miljakovac, tamo je stvarno propast, imamo mi, beogrAđani, i podrugljiv izraz za njih - intelektualci sa Miljakovca), a još više bi me iznanadilo da spoznam da ti ideš okolo i skupljaš kompromitujuće skrinšotove, a ovamo se boriš protiv drukara i neformalne moderacije na blogu.


vrabac_onaj vrabac_onaj 19:23 03.06.2018

Re: Dupe-glava

hoochie coochie man
(zamisli samo da se usudi da demantuje, a ja ipak opalim skrinšot) .


Ama ljudi, koliko puta treba da ponovim skrinšot nije dokaz bilo čega. Potrebno je 5 minuta da se montira šta god želite da pripišete čoveku da je rekao.
Jednom prilikom Als i ja to demonstrirali uvaljajuči svakojake izjave jedan drugome sprdajući se na nekom blogu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:24 03.06.2018

Re: Dupe-glava

Srki Pajić bi umro od dosade i napustio bi blog, ne želiš valjda takvu sudbinu ovom mestu?:)


Huči, sa ovog bloga ti i ja odlazimo samo zajedno, sa štitom ili na njemu.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:27 03.06.2018

Re: Dupe-glava

ne sećam se da je endži ikad ikog drkala ovde na osnovu mesta rođenja


ja se sećam, a sećam se baš zbog toga što sam i ja na to reagovao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:34 03.06.2018

Re: Dupe-glava

vrabac_onaj
hoochie coochie man
(zamisli samo da se usudi da demantuje, a ja ipak opalim skrinšot) .


Ama ljudi, koliko puta treba da ponovim skrinšot nije dokaz bilo čega. Potrebno je 5 minuta da se montira šta god želite da pripišete čoveku da je rekao.
Jednom prilikom Als i ja to demonstrirali uvaljajuči svakojake izjave jedan drugome sprdajući se na nekom blogu.


A, pazi ovu montažu, iz samog centra Smrd...ovaj, Srbije!



Mislim, zabole me sasvim što neki Hrvat smišlja pogrdne izraze sa Srbiju, ali od ovog me je stvarno sramota (pa makar bio rođen i u Železniku).
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:39 03.06.2018

Re: Dupe-glava

srdjan.pajic


Mislim, zablole me sasvim što neki Hrvat smišlja pogrdne izraze sa Srbiju, ali od ovog me je stvarno sramota (pa makar bio rođen i u Železniku).


I mene je sramota. Na onom proppotuvanju kroz istočnu Srbiju od pre par meseci koje sam ti spominjao, par puta mi došlo da plačem, ne znam dal pre od tuge il od besa.
gedza.73 gedza.73 19:40 03.06.2018

Re: Dupe-glava

Urbani



i ruralni



inače ovi 'ruralni' se skupe pa nekoliko puta sami očiste ceo potez puta kroz selo
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:42 03.06.2018

Re: Dupe-glava

gedza.73
Urbani



i ruralni



inače ovi 'ruralni' se skupe pa nekoliko puta sami očiste ceo potez puta kroz selo


joj bre gedžo što bih ja voleo da si u pravu, keve mi, ali nisi.
mislim, u ovom konkretnom slučaju jesi ali na žalost nisi kad je u pitanju opšte stanje u Srbiji.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:43 03.06.2018

Re: Dupe-glava

vrabac_onaj
ne sećam se da je endži ikad ikog drkala ovde na osnovu mesta rođenja


ja se sećam, a sećam se baš zbog toga što sam i ja na to reagovao.


Ok, a jel se sećaš i šta je bilo pre toga? (ne testiram te, pitam jer nisam tome prisustvovao).



hoochie coochie man hoochie coochie man 19:44 03.06.2018

Re: Dupe-glava

U čemu je fora sa tim austrougarskim babama, ja nikako da ukopčam?


Potrudi se malo :)
Huči, sa ovog bloga ti i ja odlazimo samo zajedno, sa štitom ili na njemu.


Zakrvljeni ili zagrljeni, kako nam se zalomi toga dana:)
kao što je recimo predator drkao mene,


To se ne računa, to tako i treba.
Potrebno je 5 minuta da se montira šta god želite da pripišete čoveku da je rekao.


Ajd smontiraj nešto gadno da prilepimo Srkiju :)
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:46 03.06.2018

Re: Dupe-glava

gedza.73
Urbani



i ruralni



inače ovi 'ruralni' se skupe pa nekoliko puta sami očiste ceo potez puta kroz selo


Tako je i gore, kod ovih mojih austrougarskih baba, jedino imaju problem oko deponije, koje nema, ili možda ima ali ih mrzi da nose do tamo, pa onda i jedni i drugi seljani istovaruju svoje đubre pored puta u buffer zoni između sela, tačno pored onog znaka kad prestaje jedno, a počinje drugo selo.

gedza.73 gedza.73 19:50 03.06.2018

Re: Dupe-glava

j bre gedžo što bih ja voleo da si u pravu, keve mi, ali nisi.
mislim, u ovom konkretnom slučaju jesi ali na žalost nisi kad je u pitanju opšte stanje u Srbiji.


ma znam. i uvek se raspravaljm oko toga. brate mili stvarno mi nije jasno otkud nam taj nagon da nešto rušimo i naružimo.

Doduše sistemi su nam uvek nekako 'labilno' napravljeni za one 'gore' pa onda svako cepa po svom nahođenju.

Ne postoji drugi način da se mi uljudimo do kazne. Svi kukaju oko naplaćivanja kazni na autoputu. Sine ograničenje 130 na sat. Toleriši do 135 i preko toga kidaj uši.

Bacanje đubreta? dovoljno da uhvate pedeset budala po Srbiji i da im nakarikaju troškove tako da dođe do sudskih izvršitelja. Pa javna licitacija na TV.

Za mesec dana Srbija ko Švajcarska.

Isto sa tučama. Fizički kontakt? Maksimalna kazna 5 godina? svakom po pet godina. Plus nerealno visoka novčana odšteta oštećenom koja će siledžiju da dovede do viševekovnog bankrota.

Vrabac, drago mi je što te vidim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:51 03.06.2018

Re: Dupe-glava

Ajd smontiraj nešto gadno da prilepimo Srkiju :)


Uf, ne mora da montira, pa ja imam toliko originalnog bagaža koji nosim kao teret, kao Isus što nosi krstaču, ili šta već nosi. Ali definitivno nisam nikad nikog zajebavao po mestu rođenja, to mi nešto nije mnogo duhovito a ni ubitačno (jesam po zanimanju - tebe, ali to je bilo u afektu, ili možda u zajebanciji, proveri tamo u svojoj arhivi).
gedza.73 gedza.73 19:54 03.06.2018

Re: Dupe-glava

pa onda i jedni i drugi seljani istovaruju svoje đubre pored puta u buffer zoni između sela, tačno pored onog znaka kad prestaje jedno

ja vido jednog BG koji baš pored znaka 'zabranjeno bacanje đubreta' baca iz gepeka neki otpad.

i to u

Topola je najčistija opština u Centralnoj Srbiji, a sa Čajetinom i Kikindom deli prvo mesto u celoj zemlji. Ovo je odlučeno na sajmu ekologije...

Osim što su dobili ovu laskavu titulu, meštani sela iz okoline Topole više ne moraju da brinu šta će sa svojim smećem. Svaka kuća ima kantu, a više od 1.000 kontejnera raspoređeno je duž puteva u selima u koje odlažu đubre iz svojih domaćinstava.


što će reći da najmanje ima veze dal' je baba austrougarka ili pandžabi staramajka.
vrabac_onaj vrabac_onaj 19:54 03.06.2018

Re: Dupe-glava

hoochie coochie man


Ajd smontiraj nešto gadno da prilepimo Srkiju :)


Evo ga:



hoochie coochie man hoochie coochie man 20:06 03.06.2018

Re: Dupe-glava

jesam po zanimanju - tebe, ali to je bilo u afektu


Nije u afektu nego na blogu.

Stara čačanska priča o panduru Tubiću (koji je, kažu stvarno, u knjižari tražio mastilo za treći razred, ili imalin za cipele broj 45)

Pohapsi on dvojicu posle kafanske tuče (gde si tad bila Zili) i kasnije svedoči na sudu.
Prvi kaže sudiji da je udario ovoga drugoga u afektu, a Tubić..Laže druže sudija, nije u afektu, udario ga je u Tri Bagrema (čačanska kafana)
Evo ga:


Ja se sećam tog Srkijevog komentara, stvarno.
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:13 03.06.2018

Re: Dupe-glava

hoochie coochie man

Ja se sećam tog Srkijevog komentara, stvarno.




Pri tome za ovako nešto ti uopšte nisu potrebni "neki fotošopovi i ostale dizajnerske munje", sve uradiš uz pomoć internet pretraživača (da ne kažem brauzera) koji i onako koristiš.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:16 03.06.2018

Re: Dupe-glava

Pri tome za ovako nešto ti uopšte nisu potrebni "neki fotošopovi i ostale dizajnerske munje", sve uradiš uz pomoć internet pretraživača (da ne kažem brauzera) koji i onako koristiš.


Ćuti bre:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:24 03.06.2018

Re: Dupe-glava

vrabac_onaj
hoochie coochie man


Ajd smontiraj nešto gadno da prilepimo Srkiju :)


Evo ga:







Si lud, bre, izbaciće me sa liste donatora Peščanika!
predatortz predatortz 20:27 03.06.2018

Re: Dupe-glava

Svejedno, ne sećam se da je endži ikad ikog drkala ovde na osnovu mesta rođenja (kao što je recimo predator drkao mene,


Endži je, više puta, Tess častila sa "Bosančica", na šta sam jednom žešće reagovao.

Žarkovo, Zeleznik, Miljakovac... - isti qratz!
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:30 03.06.2018

Re: Dupe-glava

srdjan.pajic
[
Si lud, bre, izbaciće me sa liste donatora Peščanika!


e ozbiljno, ako ti na bilo koji način smeta, reci da obrišem. mada siguran sam da kapiraš da je u pitanju zajebancija sa namerom da se demonstrira besmislenost skrinšotova.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:32 03.06.2018

Re: Dupe-glava

vrabac_onaj


Evo ga:






Obriši ga sad :)


srdjan.pajic srdjan.pajic 20:33 03.06.2018

Re: Dupe-glava

Žarkovo, Zeleznik, Miljakovac... - isti qratz!


E, kurac isti kurac!
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:34 03.06.2018

Re: Dupe-glava

vrabac_onaj
srdjan.pajic
[
Si lud, bre, izbaciće me sa liste donatora Peščanika!


e ozbiljno, ako ti na bilo koji način smeta, reci da obrišem. mada siguran sam da kapiraš da je u pitanju zajebancija sa namerom da se demonstrira besmislenost skrinšotova.


Ne vredi ti sad da brišeš, snimio sam ovo u svoju arhivu skrinšotova, već ću to nekako upotrebiti u budućnosti!
apacherosepeacock apacherosepeacock 07:54 04.06.2018

Re: Dupe-glava

drkala ovde na osnovu mesta rođenja


Drkanje na osnovu mesta rodjenja su ovde iskusili najvise Beogradjani ako cemo pravo s tim sto je krug dvojke tu brao najzeleniji bostan..
(pa krene cuvenim - Beogradzani, gospodzo, najgluplji, najnesposobniji, sovinisti i slicno)

To je nesto drugacije od pezorativnog upuceno Bosancima po mestu rodjenja?

Pa nije.

Bez obzira koliko cete spinovati i ritati se na 'Republiku Sumsku' i ostale krajeve.

PS. Za one koji umeju da procitaju ali ne i da razumeju napisano da podvucem: Ne odobravam ni jedno ni drugo!





predatortz predatortz 10:05 04.06.2018

Re: Dupe-glava

Drkanje na osnovu mesta rodjenja su ovde iskusili najvise Beogradjani ako cemo pravo s tim sto je krug dvojke tu brao najzeleniji bostan..
(pa krene cuvenim - Beogradzani, gospodzo, najgluplji, najnesposobniji, sovinisti i slicno)



Kako ono beše...

Sila akcije povlači silu reakcije koja je istog intenziteta, ali suprotnog smera.

Slažem se, glupo je i jedno i drugo.

Uz opasku da se gospoDŽo, BeograDžani i sl., najčešće ne odnose na Beograđane kao takve. Odnose se na one, a nije ih malo, koji misle da su zbog toga nešto mnogo bitni. Takvi, skoro po pravilu, nemaju previše drugih stvari kojim bi se mogli pohvaliti u životu. I nisam se ja takvih gluposti naslušao samo od Beograđana. U svakoj prćiji, u kojoj sam silom prilika boravio turbulentnih devedesetih, bilo je onih koji smatraju da su mnogo bitni jer su "domaći", a ti si, eto, došao.
Takve mnogo volem da zajebavam!
freehand freehand 10:10 04.06.2018

Re: Dupe-glava

Sila akcije povlači silu reakcije koja je istog intenziteta, ali suprotnog smera.

Tako je u fizici, kod Njutna. U ljudskom društvu imaš još i faktore obrazovanja i vaspitanja, karaktera i razuma, da ne pominjemo inteligenciju.
Inače bi oko za oko bio jedini i osnovni princip ačitava bi skalamerija od društvenog sistema uključujući pravni kao njegovu kičmu bio potpuno nepotreban i bezvredan.
predatortz predatortz 10:21 04.06.2018

Re: Dupe-glava


Tako je u fizici, kod Njutna. U ljudskom društvu imaš još i faktore obrazovanja i vaspitanja, karaktera i razuma, da ne pominjemo inteligenciju.


Tako je. No i sam si primer osobe koja to ne može uvek da iskulira i oćuti. Zapažena su tvoja pičkaranja sa krkarem, koja su umela da budu, obostrano, na nivou koji ukazuje na deficit svega onoga što si nabrojao iznad.
I to je ljudski. Čovek nije robot.

Inače bi oko za oko bio jedini i osnovni princip ačitava bi skalamerija od društvenog sistema uključujući pravni kao njegovu kičmu bio potpuno nepotreban i bezvredan.


Sve više i jeste bezvredan. Nisam srećan zbog toga, samo konstatujem.
predatortz predatortz 11:26 04.06.2018

Re: Dupe-glava

(kao što je recimo predator drkao mene, više puta, za nekakav Železnik, što je ok, j


A sad ozbiljno:

Ja tebe nikad nisam drkao po osnovu mesta rođenja. Istine radi, napisao sam da si ti, nebrojeno puta, pokušao da, gledajući iz Železnika, držiš meni pridiku o tome kako je bilo u Bosni devedesetih, i što je najbezveznije - šta sam ja tamo radio.
Ok, omašio sam predgrađe. No. akcenat nije na predgrađu. Umesto Železnik moglo je da piše Srbija, Bugarska, Amerika... Suština bi ostala ista.

To, ne da nije isto kako si ti sada želeo da predstaviš, nego se ne seče ni u beskonačnosti.

freehand freehand 11:56 04.06.2018

Re: Dupe-glava

No i sam si primer osobe koja to ne može uvek da iskulira i oćuti. Zapažena su tvoja pičkaranja sa krkarem, koja su umela da budu, obostrano, na nivou koji ukazuje na deficit svega onoga što si nabrojao iznad.

Dve stvari: ja nikad ne oćutim, i ja nikad nikog nisam pičkarao.
angie01 angie01 12:23 04.06.2018

Re: Dupe-glava

Sila akcije povlači silu reakcije koja je istog intenziteta, ali suprotnog smera.


pa sta onda hoces?...mislim, na cemu se zansiva ova tvoja upornost da dokazes sta, da su opravdane one neverovatno prostacke bljuvotine koje su izrecene?!

zasto tako uporno i nekorektno, ako se vec navodno drzis nekih principa?- je l se tebi to dopalo ili sta?

mislim, ko je lupao preporuke na te sramotne prostote upucene necijoj mrtvoj baki?

ako ovako neumorno insistiras da sam ja nesto zapocela i da sam kriva- pa to nije istina- trebalo bi da onda izlistas sve sto je tess meni izrekla, a nije bas daleko od tog poslednjeg ispada, pri cemu sam ja u jednom trenutku, kada sam shvatila tezinu problematike, krajnje dobronamerno ponudila da napise blog i da ga nakacim, umesto sto tako destruktivno i ulicarski praska- znaci to je istina.

isto tako je laz da sam je vise puta nazvala bosancicom- to se desilo samo jednom u nekom vrlo odgovarajucem, da se tako izrazim kontekstu, ge je ona pre toga svasta ruznog rekla,( po tome sto ovde tvrdis, akcija, reakcija, trebalo bi da onda opravdas moju reakciju:),...pri tome, moja zelja nije ni blizu tvog objasnjenja, jer mi molim te ukazi razliku izmedju, srpkinjica, bosancica, slOUvencica, npr,...a isto mi molim te, uporedi sve prideve i radnje kojim sam cascavana od nje sa sve ustaskinja- toga se ne secas, ili nije bitno, ili sta?

tes je stara blogerka, vise puta banovana zbog slicnih ispada i svaki put se vrati prvo prepodobna do momenta neizdrza i toliko o tome- tebi to moze da se dopada i da se slazes sa izrecenim, ali izgleda da nije bas prihvatljivo za javni medij.

protiv tes licno nemam nista.

druga stvar, da li sam ja ikada komentarisala bilo sta vezano za tvoje ucestvovanje u ratu, pripadnost i sl, sto je uobicajen kamen spoticanja u tvojim raspravama sa drugima?- nisam, uglavnom te preskacem, pa ne znam sta onda uporno hoces od mene.

evo i huci, sada objasnjava, kako smo mi u nekom uzajamnom ruznom odnosu- sto isto nije tacno, da ostanemo kod primera sa ovog bloga, a zaboravimo sve sto mi je tokom godina pisao, pominjuci cak i moje dete u ruznom kontekstu- manje/vise, cela ekipica sa sve tobom ima prilican minuli rad u tom smislu-
znaci, on opservira vrlo nekorektno ( pa makar prso), jos nekorektniju vise puta ponovljenu budalastinu od strane autora i ja mu kazem da to samo govori o njemu, a on onda kako sam ja njega uvredila- pa izvini, je l sam ja izrekla onu blesavo objasnjenje ili on...i to o meni.

pri tome ja isto tako godima izbegavam i njega, kao i tebe, jer mi nije normalno da se na ovaj nacin razgovara- pa je l to dovoljno ok s moje strane?

nista nemam ni protiv tebe ni njega, mislite sta hocete, vasa stvar,...gde ja to ikada pominjem bilo koga od vas- a nije da nema razloga, ako cemo po nekoj analogiji.


da li sada treba da pomenem i detalj, gde ti na ovo beskonacno nekorektno pisanje, na pocetku bloga dajes podrsku, a kada nekorektno prozivani i obelezavani reaguju, ti nudis da se spusti lopta....o tome je ovaj moj komentar.

toliko.
predatortz predatortz 12:36 04.06.2018

Re: Dupe-glava

mislim, ko je lupao preporuke na te prostote upucene necijoj mrtvoj baki?


Nemam pojma o čemu govoriš. To nisam ispatio, a da jesam sigurno ne bih dao preporuku takvom komentaru.

Kao što sam rekao da nisi uradila ono što su rekli da jesi, kažem i da jesi zvala tess Bosančicom. Dakle, svedočim samo ono što sam pročitao.

Što se tiče tvojih odnosa sa hučijem, odrasli ste ljudi. Verujem da umete to i bez mene da rešite. Nije tajna da se on i ja u većini stvari slažemo. No, to ne znači da ću mu lupiti preporuku ako se ogreši o tebe, kao što je i on meni otvoreno rekao da sam preterao kada sam napušio Pajića.

Dakle, ja ne insistiram da si ti kriva za bilo šta. Naročito ne za rasprave koje nisam pratio, i neću ako mi veruješ.
Samo sam rekao da JESI tess zvala Bosančicom, da sam na to reagovao i, ako te zanima, nije mi žao zbog toga.
angie01 angie01 12:55 04.06.2018

Re: Dupe-glava

Nemam pojma o čemu govoriš


pa da, nisam ni mislila drugacije:)).


Što se tiče tvojih odnosa sa hučijem,


uopste se ne radi o mojim odnosima sa bilo kim, samo sam ti ukratko objasnila kako se vi ponasate, a kako ja.


Dakle, ja ne insistiram da si ti kriva za bilo šta.


pa kako ne, uredno u nizu komentara objasnjavas, kako po sistemu akcije/reakcije, je l te, postsoji veliki razlog i opravdanje za ono sto je tes uradila- najmanje, da je razumljivo....pa onda tvrdis kako sam ja vise puta-podvuceno, nju, zamisli, nazvala bosancicom- sto je laz,...a nisi mi objasnio razliku izmedju srpkinjica i bosancica i u cemu je tu uvreda....ni kako tretiras sve neverovatne uvredljive prideve i akcije, kojima sam ja cascavana,...a da, to nisi otpratio:),...iako su neke bile u tom blogu na koji se pozivas,...doduse prilicno davno, pa si se setio eto samo onoga sto ti odgovara.





ako te zanima,



ma ne zanima me- to ti pricam sve vreme- kazem ti da me se manes, jer ni na koji nacin ne ucestvujem u tvojim pricama i vrlo je ruzno sto stalno pritrcavas da pomognes u nekim ne bas pohvalnim akcijama,....samo u ovom tekstu je izrecena gomila uvreda i prozivki gomili blogera i to vrlo namerno i proizvoljno i tebi je to ok, ali zato uporno mases samo jednim potpuno bezazlenim primerom, kao nevidjeno nedozvoljenim i strasnim, kao krunskim dokazom, ili sta, da je svo neprimereno baljezgarenje u stvari opravdano.

freehand freehand 13:01 04.06.2018

Re: Dupe-glava

angie01
Nemam pojma o čemu govoriš


pa da, nisam ni mislila drugacije:)).


Što se tiče tvojih odnosa sa hučijem,


uopste se ne radi o mojim odnosima sa bilo kim, samo sam ti ukratko objasnila kako se vi ponasate, a kako ja.


Dakle, ja ne insistiram da si ti kriva za bilo šta.


pa kako ne, uredno u nizu komentara objasnjavas, kako po sistemu akcije/reakcije, je l te, postsoji veliki razlog i opravdanje za ono sto je tes uradila- najmanje, da je razumljivo....pa onda tvrdis kako sam ja vise puta-podvuceno, nju, zamisli, nazvala bosancicom- sto je laz,...a nisi mi objasnio razliku izmedju srpkinjica i bosancica i u cemu je tu uvreda....ni kako tretiras sve neverovatne uvredljive prideve i akcije, kojima sam ja cascavana,...a da, to nisi otpratio:),...iako su neke bile u tom blogu na koji se pozivas,...doduse prilicno davno, pa si se setio eto samo onoga sto ti odgovara.





ako te zanima,



ma ne zanima me- to ti pricam sve vreme- kazem ti da me se manes, jer ni na koji nacin ne ucestvujem u tvojim pricama i vrlo je ruzno sto stalno pritrcavas da pomognes u nekim ne bas pohvalnim akcijama,....samo u ovom tekstu je izrecena gomila uvreda i prozivki gomili blogera i to vrlo namerno i proizvoljno i tebi je to ok, ali zato uporno mases samo jednim potpuno bezazlenim primerom, kao nevidjeno nedozvoljenim i strasnim, kao krunskim dokazom, ili sta, da je svo neprimereno baljezgarenje u stvari opravdano.


Toliko.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:39 04.06.2018

Re: Dupe-glava

Sila akcije povlači silu reakcije koja je istog intenziteta, ali suprotnog smera.
Slažem se, glupo je i jedno i drugo.


Da, samo jos da pokapiramo ko se zove akcijom a ko reakcijom (obicno ide po slobodnom nahodjenju).

Ja bih rekla svako ima od oba s tim sto malo ko hoce da prizna prvi deo.

I sad dolazimo do toga da je poenta da osobu akciju prozovemo po onome sta je rekao a ne odakle je rekao i nema zbuna. Tako da je izlisno gospodzo Beogradzanko isto koliko i gedzo provincijalcu, sumski Bosancu itd..

Znaci nema relativizacije u smislu e odnosilo se na ovo i ono (Beogradzanka) a ne na grad/mesto. Ne moze. Jer onda i Sumska moze da se relativizuje i kaze e odnosilo se samo na nekog divljaka a ne na svakog Bosanca. (i onda krene sve od pocetka).

A naslusala sam se od Srba preko Drine onoliko koliko su oni sve u superlativu dok su Srbi - Srbijanci i picke u poredjenju s njima. I naravno ima i u obrnutom smeru.







gedza.73 gedza.73 16:57 04.06.2018

Re: Dupe-glava

apacherosepeacock
gedzo provincijalcu,

samo što se nisam šlogir'o kad mi sin rek'o
-Seljački se ponašaju...

pa 'de sine na oca

predatortz
bilo je onih koji smatraju da su mnogo bitni jer su "domaći", a ti si, eto, došao.


To nema šanse da te obiđe. Otišao Beograđanin u inostranstvo i tamo proveo, dvaes, tries godina. U Bg bio taksista, mangup, nema za šta kuče da ga ujede ali premazan i namazan.

Prvi radni dan u firmi i pita ga lik
- A ti si nov?
- kevu mu jebem dokle bre više da budem nov u ovo inostranstvo
i to još onim nazalnim beogradskim.

Fora je da te baš briga. A da ima divljaka i sa 'domaće' i sa 'dođoške' strane ima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:30 04.06.2018

Re: Dupe-glava

Ja tebe nikad nisam drkao po osnovu mesta rođenja. Istine radi, napisao sam da si ti, nebrojeno puta, pokušao da, gledajući iz Železnika, držiš meni pridiku o tome kako je bilo u Bosni devedesetih, i što je najbezveznije - šta sam ja tamo radio.
Ok, omašio sam predgrađe. No. akcenat nije na predgrađu. Umesto Železnik moglo je da piše Srbija, Bugarska, Amerika... Suština bi ostala ista.


Jesi, jesi, i pre toga, kad sam se nešto ovde klao sa kučijem, rat u Bosni uopšte nije bila tema. Ali i tada sam ti rekao: ono što znam o tome nije iz Železnika, nego iz Bosne. I rekoh ti da živiš u zabludi ako misliš da je sve nas rođene u Srbiji to vaše krljanje tamo tek tako zaobišlo.

Btw, ja apsolutno nikad tebe lično nisam optužio nizašta, ni za zločine, ni za plljačku televizora i bele tehnike. Samo sam te podsećao na to, kad se ovde malo zaneseš, da si bio deo sistema koji se bavio organizovanim zočinačkim poduhvatom i čiji su šefovi, svi do jednog, zbog organizacije istog fasovali dugogodišnje robije. Što je sve člnjenično stanje, i nisam ja to izmislio. Ali meni je razumljivo da se ti joguniš protiv toga, na tvom mestu bih i ja to radio.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:36 04.06.2018

Re: Dupe-glava

Drkanje na osnovu mesta rodjenja su ovde iskusili najvise Beogradjani ako cemo pravo s tim sto je krug dvojke tu brao najzeleniji bostan..
(pa krene cuvenim - Beogradzani, gospodzo, najgluplji, najnesposobniji, sovinisti i slicno)


Uf, pa to me prati još kao dete, kad god sam odlazio na selo, tamo bi mi dupe pomerali, tad sam mislio da je sramota biti iz Beograda, pa sam čak i naučio da pričam kao lokalci, da me ne prepoznaju, Ali to je bilo dečije glupiranje, sad me uopšte ne dotiče, valjda smo prerasli to.

A ovo endžino "bosančica", ako je to razlog da joj se jebe majka mtva ustaška ovde na blogu uz pomoć spolovila Ratka Mladića, i njoj i narcisu, koji ni to bosinčica nije rekao, onda da ga jebem, mogao bih i ja da počnem da budem nezgodan.

predatortz predatortz 17:47 04.06.2018

Re: Dupe-glava

Samo sam te podsećao na to, kad se ovde malo zaneseš, da si bio deo sistema koji se bavio organizovanim zočinačkim poduhvatom


Koliko sam razumeo, radio si neke poslove za US Government?
Onda ti mogu reći da su moji poslodavci bedni amateri u odnosu na te tvoje tamo. Naročito za zločinačke poduhvate.
vrabac_onaj vrabac_onaj 17:52 04.06.2018

Re: Dupe-glava

srdjan.pajic

Btw, ja apsolutno nikad tebe lično nisam optužio nizašta, ni za zločine, ni za plljačku televizora i bele tehnike. Samo sam te podsećao na to, kad se ovde malo zaneseš, da si bio deo sistema koji se bavio organizovanim zočinačkim poduhvatom i čiji su šefovi, svi do jednog, zbog organizacije istog fasovali dugogodišnje robije. Što je sve člnjenično stanje, i nisam ja to izmislio. Ali meni je razumljivo da se ti joguniš protiv toga, na tvom mestu bih i ja to radio.


izvini Srki, nisam prisustvovao toj vasoj raspravi ali ako je to izgledalo ovako, u potpunosti ga razumem sta god da ti je rekao.
predatortz predatortz 17:57 04.06.2018

Re: Dupe-glava


A ovo endžino "bosančica", ako je to razlog da joj se jebe majka mtva ustaška ovde na blogu uz pomoć spolovila Ratka Mladića, i njoj i narcisu, koji ni to bosinčica nije rekao, onda da ga jebem,


To sam zaista preskočio. Ko god da je to rekao treba da se stidi svojih reci i da ozbiljno poradi na kontroli besa.

Endzi, nikad ne podržao onoga ko je ovo izrekao, niti bih mu dao preporuku.
predatortz predatortz 18:03 04.06.2018

Re: Dupe-glava

izvini Srki, nisam prisustvovao toj vasoj raspravi ali ako je to izgledalo ovako, u potpunosti ga razumem sta god da ti je rekao.


Doveo sam ga u vezu sa ustašama i pominjao felacio.
Odrobijao svoje reci, na zadovoljstvo drukara.
Nadam se da ćemo dočekati dan da isto tako bude kažnjavano prozivanje ljudi za stvari koje nikad nisu ni činili, ni podržavali. Naprotiv, hapsio sam neke Žuće i Repiće. Toliko je bilo do mene. Ostalo je bilo na pravosudnom sistemu Srbije. Da je bilo po mom,ne bi se trošio novac poreskih obveznika.
not2old2rock not2old2rock 18:04 04.06.2018

Re: Dupe-glava

srdjan.pajic
Samo sam te podsećao na to, kad se ovde malo zaneseš, da si bio deo sistema koji se bavio organizovanim zočinačkim poduhvatom


Nije on ni španski borac ni Che Gevara, pa da je od nekud došao "tako malo", da se ogrebe za po neki frižider, poziciju u CK ili ministarsku fotelju , odande je čovek, rat ga zatekao, a ti mu ponovo, bez ikakvog argumenta imputiraš da je zlikovac. Aferim, nema niže.
gedza.73 gedza.73 18:07 04.06.2018

Re: Dupe-glava

srdjan.pajic
tad sam mislio da je sramota biti iz Beograda

jok i nije.

not2old2rock
Nije on ni španski borac ni Che Gevara, pa da je od nekud došao "tako malo", da se ogrebe za po neki frižider, poziciju u CK ili ministarsku fotelju


e ovo baš zanimljivo. kako sad lik koji ukrade celu kuću sa pokućstvom (od tanjira do komoda i slika... šta će muka kad tad nije bilo zamrzivača), istera žene i decu napolje bude odlikoavn antifašista a baća koji se pretovario kradenim frižiderima i televizorima po Vukovaru, isterao ženu i decu bude ratni zločinac?


freehand freehand 18:08 04.06.2018

Re: Dupe-glava

Koliko sam razumeo, radio si neke poslove za US Government?

Svi ćemo, ako budemo pametni i razumni, zar ne.
freehand freehand 18:10 04.06.2018

Re: Dupe-glava

Uf, pa to me prati još kao dete, kad god sam odlazio na selo, tamo bi mi dupe pomerali,

Sad zamisli da si Pančevac i da moraš decenijama da slušaš svaku beslovesnu budalu koja ne zna šta je anlaser al zna ko su najgori vozači na svetu
predatortz predatortz 18:16 04.06.2018

Re: Dupe-glava

freehand
Koliko sam razumeo, radio si neke poslove za US Government?

Svi ćemo, ako budemo pametni i razumni, zar ne.


Hoćemo, što ne znači da nisu zlikovci.
Moja opaska upućena Srđanu je trebala da posluži da mu dočara koliko su smešne tvrdnje da sam bio deo sistema koji je #omiljenadrugosrbijanskamantraoratuubih.
Svi smo deo nekog sistema, i taj naš sistem je za nekog zločinački.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana