Društvo| Ljudska prava| Politika

ŠtO hoće više ta Bocvena?

bocvena RSS / 14.06.2018. u 17:31
Neposredni povod je razgovor na Tasinom blogu "Imperija uzvraća udarac", a pošto je tamo isteklo vreme za komentarisanje, rada sam da razgovor nastavim na mom blogu.
 
To je bio povod, a ovo je uzrok - komentar blogera bene_geserit -  "Ja ti uporno pričam "neću da se svadjam", ali ti su uporna.

Meni je lepo gde sam, hvala na savetima, diversity banda mi još uvek ne zagorčava život toliko da to ne mogu da izlečim šetnjom po plaži koja mi je na 5 minuta.
A oba pola u ljudskoj populaciji su mi podjednako draga (osim kad je seks u pitanju, tu me zanima samo moja žena), podjednako volim ćerku i sina, oca i majku.

Što se tebe tiče, izgleda da bi srećna bila samo na Planeti žena. Odakle izviru tvoji problemi sa muskracima me ne zanima, da li iz ličnog iskustva, ili si završila gender studies (ili ti je ćerka završila gender studies) ili neke gluposti tog tipa, odnekle dolazi ta netrpeljivost i projektovanje. Šta da ti kažem, tvoj problem.

Dva linka koja si dala (na koje sam nesrećom kliknuo) su takve budalaštine, fascinantno mi je da to neko pročita do kraja a nek moli još da nadje za shodno da to podeli sa ostatkom blogopopulacije.
Drugi tekst je primer kada nemaštovit idiot od novinara traži senzaciju, pa iskostrujiše gomilu gluposti koje ni pas sa maslom ne bi progutao.
Prvi klasična propaganda.

Ako već potežeš temu silovanja (koja sa pravima lezbejki nema nikakve veze), umesto da se založiš npr. za daleko oštrije kazne za silovanje (što podržavam iz sve snage), ti linkuješ tekst gde ona nesrećnica objašnjava kako su je silovali što je drugačija.
Klasična ideološka manipulacija, gde se zaviruje u glavu zločinca i na osnovu toga odredjuje kazna, na liniji "govora mržnje" i sličnih gluposti."
 
Sam bloger je nebitan, njegov komentar sublimira većinu reakcija koje dobijam za prethodnih 8 godina kad neću da ućutim na bilo koju  temu, a posebno o manjinama i feminizmu, a lepo su me zamolili:) Linkovi su ti sranje, ništa nije istina, čista propaganda, smešni izvori (a ja namerno uzela sputnik, zbog zahebancije:)...i uvek, na kraju, bavljenje mojim motivima - mrzim muškarce, imam neki problem s njima, ne bi da nagađa, al' ipak će da proba...ovaj je još i fin, oni manje fini uvek znaju da sam nedojebana, jadan mi muž, lezbejka sam, bolesna u glavu, naporna, stvarno preterujem, sad je mnogo bolje nego pre, a i oni su baš dobri  prema svojoj ženi i ćerki, na kraju krajeva - šta je loše biti homofob i otvoreni ili uvijeni mizogin?  Ništa, brate. Ti otvoreni su mi najsimpatičniji, ovi mali antonići, tobož zaštitari slobode govora i borci protiv fašizma političke korektnosti, ti su mi baš naporni. Dok žene oko njih zlostavljaju, ubijaju, vređaju, društveno i socijalno iscrpljuju i marginalizuju, proglašavaju inkubatorima u ime spašavanja srpstva, abortus izjednačavaju sa čedomorstvom, oni bi da se bave finom semantikom, kanadskim feministkinjama četvrtog talasa i pišu nadahnute sastave o tome koliko vole žene. Kad izneseš lični primer diskriminacije ili zlostavljanja, seljanka si, to je u nobles društvu nepristojno. Kad navedeš statistiku i relevantne novinske i naučne izvore - to niko ne čita:)  Uglavnom, najbolje je da ćutimo i pravimo se da je sve u najboljem redu. Jer negde sigurno ima gore, a nigde baš nije sjajno i toga ima u svim društvima...još jedna slatka relativizacija. A ima i ono o autošovinizmu i radu za neku NVO i mlaćenju para od grantova! Ni za to nisam sposobna.
 
E sad, ni po jada kad mene krljaju, odrasla sam devojčica, preživeću. Imam sređen privatni život, živim toliko dosadno i pobožno...ma k'o Tomina Dragica, samo ne skupljam lekovito bilje. Ali kad te svoje relativizacije, otvorene i prikrivene diskriminatorske stavove hoćete da ozakonite, unesete u udžbenike, ulijete u glave tuđe dece...tu je tačka razdvajanja.  Kako moja kći, u sedmom osnovne, reče svom profesoru geografije - Vaši privatni stavovi o ženama i gejevima su opasni po društvo, jer ne  poštujete  ljudska prava. I ne, ne studiramo džender stadiz...ili neke gluposti tog tipa.
 
Živela inkluzija, na svim nivoima:)
 
 


Komentari (360)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 20:10 18.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

docsumann
Nije uopšte reč o tome kakvu će odluku žena doneti, već da ima apsolutno pravo da je donese, kakva god da je.


"suvo" pravo, bez adekvatnog odnosa i razumjevanja društva, paa to ti je nešto slično kao one škole na jugu Amerike, u koje su mogla ići i crna djeca, samo što nisu išla...

Izvini, šta piše ovde, nisam najbolje skapirao. Liči na nekakvu jeftinu relativizaciju al ne liči na tebe, pa ne razumem baš.
docsumann docsumann 20:24 18.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

freehand
docsumann
Nije uopšte reč o tome kakvu će odluku žena doneti, već da ima apsolutno pravo da je donese, kakva god da je.


"suvo" pravo, bez adekvatnog odnosa i razumjevanja društva, paa to ti je nešto slično kao one škole na jugu Amerike, u koje su mogla ići i crna djeca, samo što nisu išla...

Izvini, šta piše ovde, nisam najbolje skapirao. Liči na nekakvu jeftinu relativizaciju al ne liči na tebe, pa ne razumem baš.


tu piše da sam biram teme na koje referišem, i o nima pišem kako mi se piše, i pojma nemam kakvi su ti ovi redarstveni upadi pravovjernih držača neupitnog kursa. obalavi.
svaki moj komentar na ovom blogu je bio o maltene istoj stvari, i onda ti upafdaš da mi prepravljaš naslov i mjenjaš kraj priče.
mali si previše dopuštaš, na koga god da ličiš.
freehand freehand 20:29 18.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

mali si previše dopuštaš, na koga god da ličiš.


Ne znam šta je ovo o o naslovu, al sam očigledno debelo mašio. Godinama.
Izvinjavam, duboko.
docsumann docsumann 20:31 18.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

no frks
hoochie coochie man hoochie coochie man 23:01 18.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

"suvo" pravo, bez adekvatnog odnosa i razumjevanja društva,


A kako se to definiše, kad društvo ima a kad nema razumevanja?
Ako je zakon rezultat raspoloženja društva, a trebalo bi da jeste, onda sama činjenica da zakon nešto ne sprečava, govori da društvo za tu stvar ima razumevanja.

Svaka pojedinačna žena koja bi, eventualno, imala problema zbog abortusa, u smislu da je neko šikanira, vređa, omalovažava, ima pravo, i treba to pravo da koristi, da se od takvih zaštiti.

Ali, kada se radi o opštem pogledu na pitanje abortusa, dakle kada se ne radi ni o jednoj konkretnoj ženi, nego o abortusu kao takvom, o pitanjima jeste ubistvo nije ubistvo, jeste loše nije loše, očekivati da svi misle isto je malo neralno, a zabranjivati da oni koji misle drugačije to kažu, ili samo žigosati ih, je štetno.
docsumann docsumann 06:14 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

A kako se to definiše, kad društvo ima a kad nema razumevanja?


ne treba ti definicija načega da bi to nešto i prepoznao.

otprilike tako sam počeo komentarisanje na ovom blogu...

Svaka pojedinačna žena koja bi, eventualno, imala problema zbog abortusa, u smislu da je neko šikanira, vređa, omalovažava, ima pravo, i treba to pravo da koristi, da se od takvih zaštiti


društvo je agresivno na 1001 latentni i otvoreni način. neke njegove mehaniozme djelovanja je teško uočiti a kamoli raskrinkati i/ili pravno sankcionisati (ako je uopšte moguće u konkretnom slučaju).


Ali, kada se radi o opštem pogledu na pitanje abortusa, dakle kada se ne radi ni o jednoj konkretnoj ženi, nego o abortusu kao takvom, o pitanjima jeste ubistvo nije ubistvo, jeste loše nije loše, očekivati da svi misle isto je malo neralno, a zabranjivati da oni koji misle drugačije to kažu, ili samo žigosati ih, je štetno.


i ja mislim da je ubijanje životinja zločin, pa ne dobacujem ljudima koji jedu meso - ubice! krvoloci!
c_h.arlie c_h.arlie 06:50 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

docsumann

...

i ja mislim da je ubijanje životinja zločin, pa ne dobacujem ljudima koji jedu meso - ubice! krvoloci!

Ja jedem meso, a nikada nisam zaklao niti kokoš.
Da li sam ja dobrica ili, makar, polu-dobrica ?
docsumann docsumann 06:54 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...


to što ne jedeš meso ne čini te dobrim čovjekom, nit polu dobrim... baš kao što te ni neubijanje komšija ne čini boljim čovjekom
c_h.arlie c_h.arlie 08:24 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

docsumann

to što ne jedeš meso ne čini te dobrim čovjekom, nit polu dobrim... baš kao što te ni neubijanje komšija ne čini boljim čovjekom

'neubijanje komšija' --- molim pojašnjenje !
zilikaka zilikaka 08:31 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

neubijanje komšija' --- molim pojašnjenje !

Pa kako ne razumeš?
Ne ubiješ komšiju, a realno, mogo bi. Imao si i prilika onoliko i inače ti opasno skače po živcima, al eto do sad nisi.
To nikako jednoznačno ne znači da si dobar čovek. Može recimo značiti i da si lenj.
Znaš ono, danas ću, sutra ću, a poso stoji...
janospistaferika janospistaferika 10:13 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

to što ne jedeš meso ne čini te dobrim čovjekom, nit polu dobrim


A da li te jedenje cini losim, kao sto te ubijanje komsija cini losim?
c_h.arlie c_h.arlie 10:41 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

zilikaka
neubijanje komšija' --- molim pojašnjenje !

Pa kako ne razumeš?
Ne ubiješ komšiju, a realno, mogo bi. Imao si i prilika onoliko i inače ti opasno skače po živcima, al eto do sad nisi.
To nikako jednoznačno ne znači da si dobar čovek. Može recimo značiti i da si lenj.
Znaš ono, danas ću, sutra ću, a poso stoji...

Nesuvisla metafora dovodi (i) do nesuvislog objašnjenja.
docsumann docsumann 11:20 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

janospistaferika
to što ne jedeš meso ne čini te dobrim čovjekom, nit polu dobrim


A da li te jedenje cini losim, kao sto te ubijanje komsija cini losim?


pa kad rasčistiš sa samim sobom šta je dobro a šta zlo, s praktične a i metafizične strane, cijenim da će se odgovor sam iskristalisati
docsumann docsumann 11:21 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

Nesuvisla metafora dovodi (i) do nesuvislog objašnjenja.


jebeš suvisle metafore
c_h.arlie c_h.arlie 11:27 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

docsumann
Nesuvisla metafora dovodi (i) do nesuvislog objašnjenja.


jebeš suvisle metafore

Saglasan !
Metafore (i) jesu svojevrsne mimikrije iza kojih se (često) skrivaju licemeri (i kukakvice) koje ne smeju da kažu otvoreno šta misle.
janospistaferika janospistaferika 11:30 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

pa kad rasčistiš sa samim sobom šta je dobro a šta zlo, s praktične a i metafizične strane, cijenim da će se odgovor sam iskristalisati


Ja tebe potpuno razumem oko tog jedenja mesa i ubijanja. Ne slazem se u potpunosti ali razumem i osetim nagovestaje istog stava koji se pojavljuju u uglovima svesti. Da li ce ikada izaci u koru velikog mozga, ne znam, ali ih ponekad "cujem".

Nego me zanima sledece pitanje, kako ne odobravas ubijanje zivotinja ali u isto vreme razumes/odobravas, kako god vec receno, ne bih da izbor termina bude tema - abortus.
zemljanin zemljanin 12:58 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

docsumann

ubismo se od ozbiljnosti na ovom blogu
zbog tih vegetarijanaca moji prasići/telići etc. kaliraju ... sve pojedoše

ja sam, kao i prasići, svaštojed
docsumann docsumann 15:17 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

ubismo se od ozbiljnosti na ovom blogu


život i smart na tapetu, a ti bi da se zajebavaš
zemljanin zemljanin 15:36 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

docsumann
ubismo se od ozbiljnosti na ovom blogu


život i smart na tapetu, a ti bi da se zajebavaš

pa evo ide 6i dan bloga što znači ili žurka ili fajront
docsumann docsumann 16:56 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

Nego me zanima sledece pitanje, kako ne odobravas ubijanje zivotinja ali u isto vreme razumes/odobravas, kako god vec receno, ne bih da izbor termina bude tema - abortus.


razumjem i one kojhi jedu meso, naročito one koji svjesno jedu meso.
jest da tako formulisano glupo zvuči, ali sam mislio na one koji su tu odluku odvagali i presjekli kako su presjekli. s punom ličnom odgovornošću.

tako i u slučaju abortusa, smatram da žena o čijem se tjelu i plodu radi treba slobodno i u miru da donese odluku.
tasadebeli tasadebeli 19:14 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

docsumann
predatortz
freehand
formalno ili neformalno, ubistvo ili neubiostvo, teško da će nekoj ženi biti imalo lakše (teže) da donosi odluku o abortusu znajući koji je zvanični stav nauke.

Ovde se dobija dvojka za trud i mašenu temu.
Nije uopšte reč o tome kakvu će odluku žena doneti, već da ima apsolutno pravo da je donese, kakva god da je.



I tu bi se dalo diskutovati. Recimo, muž želi a žena ne želi to dete. Šta je sa njegovim pravom? Čisto hipotetički.


da mu se garantuje povraćaj sperme





Па јес, требало би...






hoochie coochie man hoochie coochie man 19:22 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

i ja mislim da je ubijanje životinja zločin, pa ne dobacujem ljudima koji jedu meso - ubice! krvoloci!


Odlično poređenje, mislim da se dosta toga preko njega može objasniti.

Isto kao što ti ne dobacuješ ljudima koji jedu meso da su ubice, niko nema pravo da ženama koje su abortirale to dobacuje.
O tome sam pričao kad sam rekao da svaka konkretna žena mora da bude zaštićena od takvih dobacivanja i osuđivanja.

Ali, kao što ti imaš pravo da svoj pogled na mesoždrestvo iskažeš, i da objašnnjavaš zašto si u pravu, zašto misliš da si u pravu, isto tako i protivnici abortusa ili oni koji ga smatraju ubstvom, imaju to isto pravo.

Čak, isto onako kako protivnici "jedenja životinja" svoje uverenje potkrepljuju scenama iz klanica sa sve krvoliptanjem i samrtnim ropcem, na šta imaju pravo jer su te scene zaista takve, to je realnost pa neka se oseća kako ko hoće, isto tako i protivnici abrtusa imaju pravo da prikazuju scene abortusa i abortiranog fetusa, jer i to zaista izgleda tako, i to jeste realno pa neka se oseća kako ko hoće.

Gde je razlika između ta dva slučaja?
Pa samo u tome što zagvornici abrotusa kao običnog zahvata nisu sasvim sigurni u svoje uverenje pa ih je lako pokolebati, te stoga zahtevaju da im niko ne spominje tamne strane njihovog uverenja, jer, zaboga, loše će se osećati.

Mesožderi, poput mene, su sasvim sigurni u ispravnost postupka ubijanja životinja zbog ljudske ishrane, i nikakve scene iz klanica, niti bilo koja argumentacija ih ne može uveriti da greše.
c_h.arlie c_h.arlie 19:45 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

hoochie coochie man
i ja mislim da je ubijanje životinja zločin, pa ne dobacujem ljudima koji jedu meso - ubice! krvoloci!


Odlično poređenje, mislim da se dosta toga preko njega može objasniti.

Isto kao što ti ne dobacuješ ljudima koji jedu meso da su ubice, niko nema pravo da ženama koje su abortirale to dobacuje.
O tome sam pričao kad sam rekao da svaka konkretna žena mora da bude zaštićena od takvih dobacivanja i osuđivanja.

Ali, kao što ti imaš pravo da svoj pogled na mesoždrestvo iskažeš, i da objašnnjavaš zašto si u pravu, zašto misliš da si u pravu, isto tako i protivnici abortusa ili oni koji ga smatraju ubstvom, imaju to isto pravo.

Čak, isto onako kako protivnici "jedenja životinja" svoje uverenje potkrepljuju scenama iz klanica sa sve krvoliptanjem i samrtnim ropcem, na šta imaju pravo jer su te scene zaista takve, to je realnost pa neka se oseća kako ko hoće, isto tako i protivnici abrtusa imaju pravo da prikazuju scene abortusa i abortiranog fetusa, jer i to zaista izgleda tako, i to jeste realno pa neka se oseća kako ko hoće.

Gde je razlika između ta dva slučaja?
Pa samo u tome što zagvornici abrotusa kao običnog zahvata nisu sasvim sigurni u svoje uverenje pa ih je lako pokolebati, te stoga zahtevaju da im niko ne spominje tamne strane njihovog uverenja, jer, zaboga, loše će se osećati.

Mesožderi, poput mene, su sasvim sigurni u ispravnost postupka ubijanja životinja zbog ljudske ishrane, i nikakve scene iz klanica, niti bilo koja argumentacija ih ne može uveriti da greše.

Ja sam isto mesožder.
No, čini mi se da kada bih sada jeo mesa koliko sam ga jeo pre npr. 20 godina, da bih, ali bukvalno - umro.
Štaviše - čini mi se da danima mogu da jedem samo travuljine.
I to ne nikakve začinjene travuljine (sa Endžinih 84 egzotična začina), nego samo travuljine skuvane u blago posoljenoj vodi.
Neverovatna je ta transformacija od, gotovo, ortodoksnog mesoždera, do nekoga ko uživa u blitvi (sa malo belog luka), karfiolu - a kada žena zaista želi da mi nešto učini onda mi skuva prokelja ... što ja od milja nazivam 'keljići'.
Pojedem 20 keljića, bez ičega, i ja sit.
Ali što je još čudnije - ja u tome potpuno uživam ... bez ikakvog začina.
docsumann docsumann 21:11 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

janospistaferika janospistaferika 21:20 19.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

Sepultura, a?

He, he, a ja bas danas razmisljam da napisem komentar kako sam "pod stare dane" ponovo otkrio Metaliku. Slusam ih danima.
zemljanin zemljanin 00:18 20.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

- omnivori – jedu sve, meso, ribu, sir, jaja…
- peskatarijanci – ne jedu meso, sem ribe i morskih plodova (jedu sir i jaja)
- vegetarijanaci – ne jedu nikakvo mesto (jedu sir i jaja)
- vegani – ne jedu ništa što je životinjskog porekla (meso, sir, jaja, med)
- raw vegani – jedu samo sirovu hranu biljnog porekla
- fruktarijanci – jedu samo voće (plodove),
- radikalni fruktarijanci – ne beru, već jedu samo voće koje je opalo
- sungejzeri – piju vodu i hrane se suncem
- bretarijanci – ne jedu i ne piju ništa, hrane se pranom

* čim umrem prelazim u radikalne bretarijance

bene_geserit bene_geserit 17:47 20.06.2018

Re: kasno Musa na Kosovo stiže...

zemljanin
omnivori, peskatarijanci, vegetarijanaci, vegani ...

Čekaj gde je tu varijanta jedeš meso ali ne ribu i morske plodove, tako tipična u srba?
Ili jedu meso ali ne zečju hranu (gluposti tipa povrće, osim kad je u obliku kiselog kupusa tj. sarme)?
sungejzeri – piju vodu i hrane se suncem

A kad hoće na dijetu (jel su se ugojili) pređu na mesecinu.
bocvena bocvena 22:01 18.06.2018

počinjem da se pitam

kako sam ikada imala vremena za blogovanje...

moram da pošaljem posebne poljupce za zili. imam jednu teoriju o zili, feminizmu i blogu b92, ali ona je samo za njene uši, kad se vidimo na piću:)

vi, momci, samo napred, o biću i nebiću, pravu spermatouoida i levog muškog bubrega, deridi i postmodernizmu, o slobodi...

daj i ja nešto da odguslam:)

ko će naša ženska prava da sačuva od buljuka srednjovekovnih mudrosera što se nakotiše po zemlji srbiji, srbiji zemlju da prevrne, propadosmo sestre! šišaće nam kike, prstom mrdnut neće, dok nas turci u hareme beogradu na vodi gone. ja sam već stara jevrosima majka, mene će u kujnu, ali ćerce naše trtnuše u čabar, ni oksfordske škole im pomoć neće. možda ako programiranju su vične, bude i za njih koja mrva s stola, ostalo jeleke da razveže i s dačiću ivicom zapeva, u wc-u ambasade selfi uslika.

ojha!



zemljanin zemljanin 22:26 18.06.2018

Re: počinjem da se pitam



bocvena bocvena 22:36 18.06.2018

Re: počinjem da se pitam

ti zemljanine treba da počneš da gledaš ovoga džordana pitersona i obavestiš se šta je moderno u svetu pravih muškaraca. zapeo sa tom naukom i logikom:)
stefan.hauzer stefan.hauzer 23:49 18.06.2018

Re: počinjem da se pitam

Isuviše dugo smo se borili da bi sad odustali. Ovaj svet je ionako teško njesra i postavljen je na tako pogrešnim osnovama da bi ga iko i žalio, dole sa njim!



tasadebeli tasadebeli 00:55 19.06.2018

Re: počinjem da se pitam

bocvena

ko će naša ženska prava da sačuva od buljuka srednjovekovnih mudrosera što se nakotiše po zemlji srbiji, srbiji zemlju da prevrne, propadosmo sestre! šišaće nam kike, prstom mrdnut neće, dok nas turci u hareme beogradu na vodi gone. ja sam već stara jevrosima majka, mene će u kujnu, ali ćerce naše trtnuše u čabar, ni oksfordske škole im pomoć neće. možda ako programiranju su vične, bude i za njih koja mrva s stola, ostalo jeleke da razveže i s dačiću ivicom zapeva, u wc-u ambasade selfi uslika.



ti zemljanine treba da počneš da gledaš ovoga džordana pitersona i obavestiš se šta je moderno u svetu pravih muškaraca. zapeo sa tom naukom i logikom:)



Бо, да нисмо мало пренаглили?

Мени се све ово чини некако пребрзо...


У сваком случају, мораћу прво да разговарам са Јевросимом мајком...






bocvena bocvena 10:28 19.06.2018

Re: počinjem da se pitam

vi dss intelektualci svi zvučite k'o južnjački generali...eh to zlatno doba kad su žene bile razmažene dame, a beli muškarci džentlmeni i imali po jednog crnca druga, a drugi su baš uživali na plantažama, pevali bluz po ceo dan:)



predatortz predatortz 12:46 19.06.2018

Re: počinjem da se pitam

i imali po jednog crnca druga, a drugi su baš uživali na plantažama, pevali bluz po ceo dan:)


Šta je alternativa? Rep?
Nema dobre muzike bez patnje...
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:56 19.06.2018

Re: počinjem da se pitam

Šta je alternativa? Rep?
Nema dobre muzike bez patnje...


Pa i rep je prica o patnji, samo ovih drugih
tasadebeli tasadebeli 14:54 19.06.2018

Re: počinjem da se pitam

bocvena
vi dss intelektualci



А шта ти ово, после свега реченог, треба? Чему служи?

Баш желиш, искаш то од мене, да ти попут Бена искрено кажем шта ја мислим о теби?

Знаш онај његов коментар:

Ja ti uporno pričam "neću da se svadjam", ali ti su uporna.

Meni je lepo gde sam, hvala na savetima, diversity banda mi još uvek ne zagorčava život toliko da to ne mogu da izlečim šetnjom po plaži koja mi je na 5 minuta.
A oba pola u ljudskoj populaciji su mi podjednako draga (osim kad je seks u pitanju, tu me zanima samo moja žena), podjednako volim ćerku i sina, oca i majku.



М'да... У праву је стари добри Рет...

Frankly, my dear, I don't give a damn.

Или, што рече Бен:

Šta da ti kažem, tvoj problem.




П.С. -


svi zvučite k'o južnjački generali...



Извини, радо бих наставио ово ћакулање са тобом, али не могу... Зове ме жена... Каже:"Тасо, дођи брзо да видиш! Ево га иде Генерал!"










:)
dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 15:44 19.06.2018

Re: počinjem da se pitam

ko će naša ženska prava da sačuva od buljuka srednjovekovnih mudrosera što se nakotiše po zemlji srbiji, srbiji zemlju da prevrne, propadosmo sestre! šišaće nam kike, prstom mrdnut neće, dok nas turci u hareme beogradu na vodi gone. ja sam već stara jevrosima majka, mene će u kujnu, ali ćerce naše trtnuše u čabar, ni oksfordske škole im pomoć neće. možda ako programiranju su vične, bude i za njih koja mrva s stola, ostalo jeleke da razveže i s dačiću ivicom zapeva, u wc-u ambasade selfi uslika.


opet nakot na blogu b92...

dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 15:51 19.06.2018

Re: počinjem da se pitam

Meni je lepo gde sam, hvala na savetima, diversity banda mi još uvek ne zagorčava život toliko da to ne mogu da izlečim šetnjom po plaži koja mi je na 5 minuta.
A oba pola u ljudskoj populaciji su mi podjednako draga (osim kad je seks u pitanju, tu me zanima samo moja žena), podjednako volim ćerku i sina, oca i majku.


odlican komentar i jos niz njegovih objasnjenja i primera na prvoj strani. u pravu je covek - da se posluzim bocveninim recnikom, nakotilo se tih diversity i slicnih, ali (jos uvek) ne mogu mnogo da smetaju (sem da oduzimaju vreme i da kostaju).

imao sam razgovor na prethodnom poslu u mojoj firmi (dok sam bio nekakav HR, sta god to znacilo...) - tipa
'zasto na tvojoj kratkoj listi ima samo jedna zena i devet muskaraca'.

rekoh joj, ako ti znas jos njih devet zena koje bi da idu u mogadishu, ti ih stavi na listu.

'pa ne znam, ali po pravilima... '.

ja joj kazem - 'pa primeni pravilo, i stavi njih jos devet'...

i tako je to trajalo jedno dvadesetak minuta; nije se znalo da li slon telefonira, ili telefon slonira...

ali ako, vazno da je njeno mesto (i plata) u firmi opravdano trosenjem mog radnog vremena na gluposti.


bocvena bocvena 23:02 19.06.2018

Re: počinjem da se pitam

Баш желиш, искаш то од мене, да ти попут Бена искрено кажем шта ја мислим о теби?

heh, ne usteži se:)

zašto bi ti išta mislio o meni? ili ja o tebi i beneu? razgovaramo o politici i razmimoilazimo se. big deal. opet brkaš lončiće. i to baš zato što sam žena, a ti džentlmen:) no, to je česta pojava na internetu.

stvarno se izvinjavam, ništa ne stižem da ispratim dovoljno pažljivo i odgovorim na komentare koji su zanimljivi. pozdrav za sve, mislim da je ovo bila prrilično pristojna razmena mišljenja. ovo malo navijanja sa strane i zanošenja ide u rok službe.

sad može neki trol o krznenim papučama:)



tasadebeli tasadebeli 01:50 20.06.2018

Re: počinjem da se pitam

bocvena

zašto bi ti išta mislio o meni? ili ja o tebi i beneu? razgovaramo o politici i razmimoilazimo se. big deal. opet brkaš lončiće. i to baš zato što sam žena, a ti džentlmen:) no, to je česta pojava na internetu.




Не знам да ли сам баш џентлмен, али када ми се и омакне, онда до тога свакако не дође зато што си ти жена.

Хоћу рећи да у оваквим расправама уопште и не примећујем од које ми је врсте, једне или друге (ону трећу врсту чекамо да већ једном дође у летећим тањирима), саговорник.

Ма све то није спорно уопште.

Него, шта је ово?

vi dss intelektualci


И како бих ја уопште после тога даље могао могао да наставим озбиљно? Како да се не зезам на то? Била ти женско или мушко...

Не смета мени ту размимоилажење мишљења.

Друго нешто ми смета... Та врста комуникације са таквим опаскама.





Ма чуј ти само њу, молим те лепо... ДСС интелектуалци...

Добро не рече и ЛДП мислиоци... И СПС аристократијо... И СНС доктори наука... И ДС поштењачине... И Двери/Образ хришћани... И СРС Срби... И патриоте СЛВ...

(Не знам кога још ту има у Скупштини, исцрпела ми се листа српских странака за које сам чуо до сада у свом животу.)


П.С. - Само једна ствар да буде јасна... Ове тегле са етикетама у којима је зимница нису ту зато што си ти женско... Нема везе с тим... Етикете су ту битне... То исто што и ти радиш, ради рецимо и Фрихенд, а не верујем да он спрема зимницу... Осим ако му жена не нареди...
predatortz predatortz 07:49 20.06.2018

Re: počinjem da se pitam

Баш желиш, искаш то од мене, да ти попут Бена искрено кажем шта ја мислим о теби?


Ako bi rekao nešto loše - pogrešio bi.
Ja sam Bo upoznao, preko zajedničke nam prijateljice.
Zanimljiva, duhovita, zanimljivo priča...
Ok, ovde zaista zna da zvuči kao ogorčena žena. ali moj utisak je da je ona daleko od toga. Naprotiv.
Svi mi, pod plaštom nikova, znamo da zajunimo u odbrani nekih stavova.
Ja sam to učinio nebrojeno puta.
Čini mi se da i Bo to radi, pogotovo kad je neki lajavac poput nas dvojice isprovocira. A, priznaćeš, umemo to često i namerno da činimo.
freehand freehand 08:29 20.06.2018

Re: počinjem da se pitam

То исто што и ти радиш, ради рецимо и Фрихенд, а не верујем да он спрема зимницу...

Odličan odgovor na pitanje "Zašto bi ti išta mislio o meni", upućeno Tasi "A da ja tebi kažem šta ja mislim o tebi" Debelom. Koji inače prezire etiketiranje na blogu.
tasadebeli tasadebeli 09:08 20.06.2018

Re: počinjem da se pitam

predatortz

Ako bi rekao nešto loše - pogrešio bi.
Ja sam Bo upoznao, preko zajedničke nam prijateljice.
Zanimljiva, duhovita, zanimljivo priča...



Ма не пада ми на памет, Предо...

Нека Бо то тумачи и као да сам ја џентлмен (а нисам, ваљда толико познајем себе да то знам) али ми не пада на памет да јој тако нешто кажем.

(Јер, као што и сам кажеш, не заслужује она такве речи.)
tasadebeli tasadebeli 09:15 20.06.2018

Re: počinjem da se pitam

freehand
То исто што и ти радиш, ради рецимо и Фрихенд, а не верујем да он спрема зимницу...

Odličan odgovor na pitanje "Zašto bi ti išta mislio o meni", upućeno Tasi "A da ja tebi kažem šta ja mislim o tebi" Debelom. Koji inače prezire etiketiranje na blogu.






Ма опуштено, Фри...

Ено баш то исто рекох и оном Сељаку (Бауеру) на мом посту.

Лето је.

Можда то из мојих речи на овом посту и не изгледа тако, али ја сам увек, нарочито лети, за liberation for women. That's what I preach. Као и сваки други preacher man.

Бикоз

I can think of a lot worse places to be
Like down in the streets
Or down in the sewer
Or even on the end of a skewer




freehand freehand 09:41 20.06.2018

Re: počinjem da se pitam

Можда то из мојих речи на овом посту и не изгледа тако, али ја сам увек, нарочито лети, за liberation for women. That's what I preach. Као и сваки други preacher man.

Ko još očekuje od nastavnika srpskog jezika da se izražava jasno i razumljivo.
To samo ovi kumrovački titići i cicarićevski politikanti (potplaćeni, garant) što se klanjaju Svinjskoj glavi, ženturače-sifražetkinje i razulareni pederi zakeraju.
tasadebeli tasadebeli 10:01 20.06.2018

Re: počinjem da se pitam

freehand
Можда то из мојих речи на овом посту и не изгледа тако, али ја сам увек, нарочито лети, за liberation for women. That's what I preach. Као и сваки други preacher man.

Ko još očekuje od nastavnika srpskog jezika da se izražava jasno i razumljivo.
To samo ovi kumrovački titići i cicarićevski politikanti (potplaćeni, garant) što se klanjaju Svinjskoj glavi, ženturače-sifražetkinje i razulareni pederi zakeraju.



Заборавио си панчевачке возаче.

(Зезам те, зезам те, знам колико то мрзиш. )


EDIT: А пријао ти клип, а?

Само нека смо сви ми вазда здрави и насмејани (и дебели ко воли), а све друго ћемо већ постићи.
bocvena bocvena 19:48 20.06.2018

Re: počinjem da se pitam

još i da se izvinim đuri što me je tukao:)

ogorčenost uopšte nije odgovarajući termin za moja osećanja. pre me ophrva rezigniranost kad se ulubim o zid patrijarhalnih nacionalista, antikomunista, monarhista, rusofila, protivnika evrope i majstora za kritiku postmoderne i feminističke ideologije. sve u ime poštovanja prava, pravde i slobode govora. dss intelektualci nisu heterogena kategorija, ona je šira od njihovog glasačkog tela. čine trećinu intelektualne elite ovog naroda. najbolji medju njima su izuzetni ljudi. npr. profesor lompar. pa i narečeni antonić.

problem je što se meni ne živi u njihovoj viziji srbije niti mi se sviđa koje su mi mesto u njoj namenili:)
c_h.arlie c_h.arlie 20:08 20.06.2018

Re: počinjem da se pitam

bocvena
još i da se izvinim đuri što me je tukao:)

ogorčenost uopšte nije odgovarajući termin za moja osećanja. pre me ophrva rezigniranost kad se ulubim o zid patrijarhalnih nacionalista, antikomunista, monarhista, rusofila, protivnika evrope i majstora za kritiku postmoderne i feminističke ideologije. sve u ime poštovanja prava, pravde i slobode govora. dss intelektualci nisu heterogena kategorija, ona je šira od njihovog glasačkog tela. čine trećinu intelektualne elite ovog naroda. najbolji medju njima su izuzetni ljudi. npr. profesor lompar. pa i narečeni antonić.

problem je što se meni ne živi u njihovoj viziji srbije niti mi se sviđa koje su mi mesto u njoj namenili:)

Ja sam samo antikomunista - od svega pobrojanoga.
I da - gospodin Antonić je jedan retko inteligentan čovek koji veoma uspešno raskrinkava ljudskopravaški biznis. Zato su i kivni toliko na njega. A o kompradorskoj inteligenciji da i ne pričamo.
Usput - ne mogu da verujem da postoji još iko ko za ljudskopravaše zaista misli da se zalažu za ljudska prava.
predatortz predatortz 20:17 20.06.2018

Re: počinjem da se pitam

dss intelektualci nisu heterogena kategorija, ona je šira od njihovog glasačkog tela. čine trećinu intelektualne elite ovog naroda. najbolji medju njima su izuzetni ljudi. npr. profesor lompar. pa i narečeni antonić.


Možda ovo DSS intelektualci nekom zvuči kao uvreda. Meni bi bila čast da sam u tom društvu.

Rusofil nisam. Nisam ni protiv Evrope, jer sam Evropljanin. Ne znam zašto pametni ljudi pod Evropom podrazumevaju EU i briselsku birokratiju. Evropa je mnogo više od tih uskogrudih, birokratskih činovničića koji bi svemu da odrede meru. Od dužine krastavca, pa do odnosa među ljudima - za sve nude neki glupav obrazac. Ko se ne uklopi u taj šablon, za njega odmah važe Dolfijevi rasni zakoni.
bocvena bocvena 20:37 20.06.2018

Re: počinjem da se pitam

nemam pojma šta hoće ljudskopravaši, nemam dodirnih tačaka sa njima.

npr. ova sitna boranija kao što sam ja, što po školama širi "demokratsku kulturu" je to radila i pre evropskog saveta i ministarstva prosvete aleksandra vučića i ministra mu prosvete šarčevića. to te uče malo u kući, malo na faksu humanističkih nauka. bez honorara i dodataka na platu. ako je ideja učenja, ravnopravnosti i empatije droga, ja sam narkoman, što bi rek'o kaniđa:)poturati mi zle namere i ideologizam je pucanj u prazno. svojim idejama nisam nikom mogla da naudim, a ako sam pomogla, super. mirno spavam.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:14 20.06.2018

Re: počinjem da se pitam

ova sitna boranija kao što sam ja, što po školama širi "demokratsku kulturu"


A sad je demokratska kultura to, ne govori ono što misliš jer mi se inače neće živeti u takvoj državi?
I što bre DSS, ja pomislih setićeš se onoga što je nešto govorio o neslaganju, ali borbi do smtri za pravo da kaže.
Nije više on popularan?
c_h.arlie c_h.arlie 22:11 20.06.2018

Re: počinjem da se pitam

bocvena
nemam pojma šta hoće ljudskopravaši, nemam dodirnih tačaka sa njima.

npr. ova sitna boranija kao što sam ja, što po školama širi "demokratsku kulturu" je to radila i pre evropskog saveta i ministarstva prosvete aleksandra vučića i ministra mu prosvete šarčevića. to te uče malo u kući, malo na faksu humanističkih nauka. bez honorara i dodataka na platu. ako je ideja učenja, ravnopravnosti i empatije droga, ja sam narkoman, što bi rek'o kaniđa:)poturati mi zle namere i ideologizam je pucanj u prazno. svojim idejama nisam nikom mogla da naudim, a ako sam pomogla, super. mirno spavam.

Ja tebi ništa ne poturam, niti mislim da si (ti) ljudskopravaš.
Ono što kažem jeste - da su ljudskopravaši tako posrali (ikakvo) zalaganje za ljudska prava da je to - strašno.
Slično kako je prokurvan termin 'nezavistan'.
tasadebeli tasadebeli 22:42 20.06.2018

Re: počinjem da se pitam

predatortz

Možda ovo DSS intelektualci nekom zvuči kao uvreda. Meni bi bila čast da sam u tom društvu.



Боцвена, Предо!!!

Није проблем у ДСС. Боли ме уво за ДСС и за било коју другу странку у Србији.


Ма чуј ти само њу, молим те лепо... ДСС интелектуалци...

Добро не рече и ЛДП мислиоци... И СПС аристократијо... И СНС доктори наука... И ДС поштењачине... И Двери/Образ хришћани... И СРС Срби... И патриоте СЛВ...

(Не знам кога још ту има у Скупштини, исцрпела ми се листа српских странака за које сам чуо до сада у свом животу.)



Проблем је у качењу етикета. Било каквих било коме. Јер се мисли да се тиме стиче извесна доминација у било којој расправи. (Фри је панчевачки возач! )

Да ли опет треба да кажем колико је то комесарски поступак у расправи тамо где таквом поступку и таквој врсти комуникације нема места. Барем нема више места јер смо одавно угазили у 21. век. Па немојте онда да због те наше навике да расправе водимо комесарски, испадне као да смо угазили у говно, а не у 21. век.

У том зецу чучи грм читаве ове расправе.

Бо, могао сам и ја теби, рецимо, да пришијем:

либерална квазилевичарска феминисткиња

и да мислим да сам те тиме победио у расправи.

Али нисам и не пада ми на памет да то радим.

Јер циљ расправе и није да неко победи, него је циљ расправе да чујемо и ону другу страну, да се ставимо у њен положај, да размислимо о ономе што чујемо од ње. Да упоређивањем аргумената видимо који су бољи, па да од аргумената и једне и друге стране у расправи направимо нови и много бољи микс аргумената и разлога да своје делање ускладимо са својим речима. И можда нешто и да научимо, па да својим деловањем убудуће учинимо друштво мало напреднијим.

И да прво и пре свега у свему томе научимо да контролишемо сопствену сујету која је врло често извор оваквих ствари у расправама на Блогу Б92.

Уосталом, да не објашњавам даље, малопре окачих тамо код мене на посту:







(Клик на слик.)













А ти и ја, Бо, ми смо још уз то и они који подучавају по школама младе генерације које тек долазе.

Па чему ћемо онда да их ти и ја научимо ако смо тако укопани у наше идеолошке шанчеве, што каже Бен, као што би се то помислило да јесмо док се читају ови наши коментари?

Да се и у 21. веку деле на племена и да убијају сваког ко не мисли исто као и они?
freehand freehand 23:07 20.06.2018

Re: počinjem da se pitam

Проблем је у качењу етикета. Било каквих било коме. Јер се мисли да се тиме стиче извесна доминација у било којој расправи.

Opet neke introspekcije, autobiografije i slične stvari
tasadebeli tasadebeli 23:27 20.06.2018

Re: počinjem da se pitam

freehand
Проблем је у качењу етикета. Било каквих било коме. Јер се мисли да се тиме стиче извесна доминација у било којој расправи.

Opet neke introspekcije, autobiografije i slične stvari



Је л' ти то смета?

Каже Киш у једној причи (мислим да је Симон Чудотворац) отприлике овако (парафразирам):

Зашто се човек нагиње над бунаром? Па зато да би доле, дубоко у мраку, на површини воде видео свој сопствени одраз.

А то није ништа друго него сујета над сујетама.

bene_geserit bene_geserit 04:01 21.06.2018

Re: počinjem da se pitam

bocvena
... ulubim o zid patrijarhalnih nacionalista, antikomunista, monarhista, rusofila, protivnika evrope i majstora za kritiku postmoderne i feminističke ideologije. ... problem je što se meni ne živi u njihovoj viziji srbije niti mi se sviđa koje su mi mesto u njoj namenili:)

bocvena
... poturati mi zle namere i ideologizam je pucanj u prazno. svojim idejama nisam nikom mogla da naudim, a ako sam pomogla, super. mirno spavam.

Pa slabo ovde ima rusofila, patrijahalnih nacionalista, monarhista, protivnika evrope (predator objasnio)
tako da se sve svede na antikomuniste i majstore za kritiku postmoderne i feminističke ideologije
je'š čoveka koji ne spada u te kategorije

Nego ima jedan problem - affirmative action je, kako god okreneš, primanje nekvalifikovanih i nesposobnih da rade neki posao umesto onih koji su kvalifikovaniji i sposobniji.
Tom idejom itekako možeš da naudiš, društvu u celini pre svega.
anonymous anonymous 08:15 21.06.2018

Re: počinjem da se pitam


tasadebeli
23:42 20.06.2018


..циљ расправе и није да неко победи, него је циљ расправе да чујемо и ону другу страну, да се ставимо у њен положај, да размислимо о ономе што чујемо од ње. Да упоређивањем аргумената видимо који су бољи, па да од аргумената и једне и друге стране у расправи направимо нови и много бољи микс аргумената и разлога да своје делање ускладимо са својим речима. И можда нешто и да научимо, па да својим деловањем убудуће учинимо друштво мало напреднијим.

И да прво и пре свега у свему томе научимо да контролишемо сопствену сујету која је врло често извор оваквих ствари у расправама на Блогу Б92.


..da izvučem ...da bi bilo primećeno ....


anonymous anonymous 08:31 21.06.2018

Re: počinjem da se pitam

bocvena
još i da se izvinim đuri što me je tukao:)

ogorčenost uopšte nije odgovarajući termin za moja osećanja. pre me ophrva rezigniranost kad se ulubim o zid patrijarhalnih nacionalista, antikomunista, monarhista, rusofila, protivnika evrope i majstora za kritiku postmoderne i feminističke ideologije. sve u ime poštovanja prava, pravde i slobode govora. dss intelektualci nisu heterogena kategorija, ona je šira od njihovog glasačkog tela. čine trećinu intelektualne elite ovog naroda. najbolji medju njima su izuzetni ljudi. npr. profesor lompar. pa i narečeni antonić.

problem je što se meni ne živi u njihovoj viziji srbije niti mi se sviđa koje su mi mesto u njoj namenili:)


Trebalo bi definisati svaku od kvalifikacija da bi se uopšte razumeli.
Ovako.... ispšražnjeni , sablasni, pojmovi bez sadržaja, ili sa previše istog, ne znače ništa i ne objašnjavaju .....ništa.

Rusofilstvom se naziva - kritika američke hegemonističke, neoliberalne i neo imperijalne politike .

Nacionalizmom - borba za autonomiju i suverenitet država i očuvanje nacionalnog identiteta i tradicionalnih vrednosti

Antikomunizmom - politika Zapadnog sveta , koja je danas komunističkija / totalitarnija od poltike Sovjeta u bilo kom periodu istorije .

Monarhizmom - politička praksa koja nužno i posledično dovodi do koncentraciji moći u jednoj ličnosti kako bi se na jedini mogući način objedinila nacija i oduprla globalizujućim i univerzalizujućim nasrtajima transnacionalnog kapitala i moći Imperije ...u odbrani suvereniteta i autonomije.....

Postmodernizam je nešto sasvim drugo i vrlo heterogeno .... od njegovog viđenja,uprošćavanja i svođenja na ono što je prisutno u aktuelnoj raspravi.

.....
c_h.arlie c_h.arlie 08:52 21.06.2018

Re: počinjem da se pitam

tasadebeli

...
Јер циљ расправе и није да неко победи, него је циљ расправе да чујемо и ону другу страну, да се ставимо у њен положај, да размислимо о ономе што чујемо од ње.
...

Naprotiv !
Cilj rasprave jeste da se neko pobedi.
anonymous anonymous 09:03 21.06.2018

Za tvoje učenike .....









....da bi bilo šta razumeli ....


Grk, Nemac .....i Amerikanac.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana