Astrologija| Hronika| Sex

S.A.B. PONOVO JASE (TURISTE)

angie01 RSS / 28.06.2018. u 17:49

 07-SAB-turisticka-agencija-230_620x0.jpg

 agencija S.A.B. sa spustenim roletnama

Pre neki dan je u novinama osvanula vest, da je turisticka agencija S.A.B. ponovo prevarila gradjane koju su letovanje uplatili preko nje.

Posle skandala, vlasnici su ladno spustili roletne na agenciji i iskljucili sve telefone, tako da osteceni ne mogu ni da im pridju ni na koji nacin i dobiju neka objasnjenja i resenja. Navodno, agencija nije zatvorena, jer bi u tom slucaju vlasnici morali odmah da obestete sve prevarene turiste- kako mi se cini da u zakonu stoji.

Sta se u stvari desilo, u skracenom obliku bi glasilo- neki turisti su u Grcku otputovali, ali nisu mogli da se vrate, jer  se, od njihove strane placen prevoz nije pojavio, neki turisti su otputovali u Grcku, ali nisu mogli da udju u, s njihove strane placene apartmane, a nekim turistima je pred sam put otkazano letovanje, koje je s njihove strane bilo placeno agenciji SAB.

Juce sam slucajno, vrteci kanale, naisla na emisiju u kojoj su gosti bili  vlasnik agencije SAB- Stevan Budjic, direktor JUTA-e – Aleksandar Sencik i  pomocnica ministra turizma i ujedno glavna turisticka inspektorka-Vera Bozic-Trefald ….i na insistiranje voditelja da se raznasi situacija, raznim pokusajima i pitanjima, do toga nije doslo.

Vlasnik je pricao neku svoju neubedljivu pricu, kako su Grci navodno zatvorili neke placene kuce- iako se to vec pokazalo kao netacnim, pri tome, bez da je doneo bilo kakva dokumenat koji potvrdjuje da su obaveze od strane agencije isplacene,… inspektorka je nesto u krug muljala, kao da je pala s Marsa,  i voditelj je odustao posle n-tog pokusaja da dobije neki konkretniji odgovor od nje, cak nije mogla da se seti svog sluzbenog telefona- verovatno joj ne bi odgovaralo, da sada svi osteceni krenu da je zvrckaju, jer agenciju koja ih je prevarila ocigledno ne mogu- dok je director JUTA-e, nesto uopsteno govorio, sa sve  skretanje na Flaj, Flaj trevl,…u glavnom- nista nije razjasnjeno….sem sto je inspektorka rekla da ne mogze da se garantuje da prevara nece biti, a director JUTA-e, kako nigde nije savrseno,…vlasnik agencije se drznuo da kaze, kako eto, on nikada do sada nije imao takvih iskustava,  a postoje vec 26 godina, pa je eto nespretan u resavanju nastale situacije.

Istina je malo drugacija i nju bi po logici stvari trebalo da znaju i inspektorka i director juta-e.

I dok se svuda spominje "S.A.B. travel" kao agencija koja na ovom tržištu postoji već 26 godina, podaci iz APR to drugačije pokazuju. Naime, u Srbiji posluje "S.A.B. internacional", čiji je zakonski zastupnik Miroslav Ostatović, i ta firma je otvorena 1992. godine. Za razliku od nje, "S.A.B. travel" osnovan je 2014. godine i vodi se na Stevana Buđića. Inače, obojica su prošle godine bila uhapšena zbog sumnje da su izvršili krivično delo prevara u saizvršilaštvu. Dok su bili u pritvoru, turistička agencija S.A.B. je normalno radila i tada nije bilo nekih problema.

( Novosti)

Sad, nije to prvi put da vlasnici ove agencije ucestvuju u mutnim radnjama,

Iako se vlasnik sumnjiči za malverzacije teške milion i po evra u poslu s nekretninama, dokle god turistička agencija normalno posluje, njeni klijenti ne mogu tražiti novac natrag, objašnjava advokat Ivan Simić.

……………

Podsetimo, policija sumnjiči Miroslava Osatovića i Stevana Buđića, njegovog partnera u firmi "SAB estetik", za malverzacije teške milion i po evra. Oni su pribavljali protivpravnu imovinsku korist za sebe i svoja privredna društva od 2012. do danas, a postoji sumnja da su prevarili i oštetili jednu banku za iznos od 1.505.531 evro.

(Republika)

 

Moje iskustvo sa agencijom SAB od pre par godina je, na zalosti bilo vrlo slicno i kroz koje mogu da objasnim ceo sistem prevare, kojom se ova agencija nesmetano godinama koristi.

Sticajem okolnosti je ispalo tako, da smo u poslednjem trenutku bukirali put za Egipat i to preko sporne agencije, jer je jos tu jedino bilo mesta. Kako smo putovali samo mladji sin-koji je tada bio mali i ja, zelala sam ful aranzman sve sa vodicem, da prosto ne brinem ni o cemu. U agenciji su sluzbenici bili ljubazni, izabrala sam hotel, jer nisam htela resort verziju, raspitala se za izlete koji su fakultativni- nama vrlo vazni, jer mi je mladje dete od malena bilo opsednuto egipatskom kulturom,pa smo planirali  da obidjemo sto vise toga-, ali ih njihov predstavnik tamo organizuje,…platila sve i otisla da se pakujem.

Elem, mi na vratima sa sve koferom, dole ceka taksi, kada ono zvoni telefon i neko iz agencije javlja da je put odlozen,…ja tu posle 5 sekundi soka, krenem da objasnjavam da me to uopste ne interesuje i da me prebace za neki drugi aranzman, jer mi odmor tece od danas i nema pomeranja. Tu se zbuni taj neko s druge strane, kaze, zvace me za pola sata i za dva, kada je ipak pozvao, kaze, dodjite na aerodrom, sve je sredjeno.

To je bilo oko 10/11 uvece-  zatekosmo i druge turiste koji su dosli jos ranije iz nekih drugih gradova. Predstavnici agencije, koji su se tu jedno vreme motali, zamajavali su nas celu noc, da ce evo sada nas avion da stigne- ono, lagali nas samo tako, jer sam ja oko 6h ujutro saznala preko nekih veza na aerodromu da SAB nije platio egipatskog avioprevoznika, da ce to mocu da ucini tek posle 8h, kada se budu otvorile banke i bio moguc transfer novca i da neki drugi turisti, koji su otisli u prethodnoj smeni, iz istog razloga vec dva dana spavaju na aerodromu u Egiptu.

Oko 9 je stigao avion, krcat smozdenim turistima, koji su psovajuci izlazili,…mi se isto tako zguzvani od cele noci uzaludnog blejanja ukrcali, jedva dobivsi neko posluzenje od krajnje neljubazne posade- koja je verovatno popizdela od zamajavanja oko placanja i odlaganja.

Kada smo stigli, sacekala nas neka, ocigledno tek probudjena devojka, neuredna u svakom smislu, koja nas je neljubazno samo uputila na mini buseve i podelila nam papire za cekiranje i izlete-ni vodom da nas ponudi posle one gnjavaze, ni izvinjenje,…znaci, sami smo usli u prevoz, svako izasao kod svog hotela, sam se cekirao,…niti jedno vece vodickinja, kao sto su svi drugi predstavnici, nije dosla u nas hotel da vidi, da li nesto treba, da l je sve u redu i slicno, znaci, nikakav vodic i njegove usluge i slicne munje nisu bile na raspolaganju, iako su bile placene kao deo aranzmana,…izleti su preko ove “nase” smorene devojke bili skuplji u odnosu na sve druge mogucnosti koje sam ovals uspela da nadjem za prvih par dana- mi smo na kraju otisli sa nekim domacim operaterom, sve sto smo hteli obisli, jos su nas besplatno provozali po celom gradu, plazi od 60km, vodili i pokazivali gde sta da kupimo- s tim, sto kada sam trazila lanc paket, koji mi pripada i placen je za odlazak na izlet, na recepciji prvo nisu hteli da mi daju, jer ne idem sa “nasom” vodickinjom, ( sto je verovatno SAB uslovio, jer je hotelu sve jedno)- ja onda trazila izvod iz placenog aranzmana i tu lepo videla, kako je SAB unapred uplatio 2 dana manje- zato nas je i poslao na aerodrome bez razloga, kako bi imali utisak da smo na put krenuli.

Onaj drugi dan manje se pokazao u poslednjem trenutku, kako su vec uvedzbali da rade, kada nam je dan ranije javljeno da ne letimo sutra, kako je po planu bilo placeno, nego taj dan posle podne, jer navodno moraju i neki drugi turisti s nama???:)))- tako da smo propustili odlazak na koralna ostrva, koji smo isplanirali tog dana.

Kada smo spakovani sisli u lobi, prvi put smo sreli druge putnike iz Srbije, koji su bukvalno presedeli u hotelu i okolo, jer ne znajuci jezik i sa malom decom nisu uspeli bez vodica nigde da mrdnu.

Na aerodromu opet smaracina, cekanje, haos,…valjda se opet natezalo oko uplate nase agencije,…u glavnom, ja sam SAB pri povratku nazvala i trazila da mi se nadoknadi sve sto su zahebali, oni se prvo pravili ludi, isto kao i sada, kao  Egipcani su krivi za sve, kao sto sada tvrde za Grke,…dok im nisam pokazala izvod iz hotela, na kome se jasno, sa sve potpisom menadzeraJ)), vidi da su unapred planirali vacarenje.

Prijavila sam ih inspekciji, malo se dopisivala- da ne bude da je sve u vazduhu i recima, i uspela da nesto novca vratim- mrzelo me da se sudim, gde bi verovatno dobila sve ulozeno i preko toga, jer sam mogla da dokazem nameru  za prevarom, no nije mi stalo do toga, vise mi je bilo da ne dozvolim da prodje sve tek tako, kao sto im je verovatno uspelo kod vecine drugih…pa evo ponavljaju svake godine isti scenario, ladno se praveci ludi, dok JUTA u i ispektorat pri ministarstvu turizma, ocigledno ne cine dovoljno da se ovakve prevare sprece.

A evo tabele, po kojoj se agencije stite u slucaju da vi iz objektivnih razloga odustanete od putovanja, koja pak uredno funkcionise.

 

 

Evo koliko novca gubite ako otkažete putovanje

Ako putnik otkaže putovanje u roku od 90 do 45 dana, organizator ima pravo naknade za učinjene  administrativne troškove u visini od:

* 10% ako se putovanje otkaže od 44 do 30 dana pre početka putovanja

20% ako se otkaže 29 do 20 dana pre početka putovanja

40% ako se otkaže 19 do 15 dana pre početka putovanja

80% ako se otkaže 14 do 10 dana pre početka putovanja

* 90% ako se otkaže 9 do 6 dana pre početka putovanja

* 100% ako se otkaže 5 do 0 dana pre početka putovanja ili u toku putovanja

 

Sto se prevarenih putnika za Grcku tice, garancija od 300 000 evra ce biti aktivirana, kada inspekcija zavrsi sa dostavljenom papirologijom, te ce u nekom momentu vlasnik agencije- ciji racun nije blokiran, morati da vrati sredstva ljudima, ali odmor nece moci.

 

 

 



Komentari (181)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

srdjan.pajic srdjan.pajic 03:23 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

janospistaferika
Spolja se obično budži ova francuska drenaža, to je ova tvoja slika, a ne pumpe za vodu. Mada ne znam tačno da kažem zašto.


Meni ovo moje deluje kao jednostavnije i prakticnije resenje.

U svakom slucaju, najebasmo obojica u kratkom periodu. :) Tebi ce da plati osiguranje, ja cu malo da se pomucim sam i to je to.


Što, jel ti nemaš osiguranje?

Jebem li ga, nisam ubeđen da je ovo jednostavnije rešenje (ajde da se malo pravim tvrdoglav) - prvo ako praviš tu drenažu i pumpu kad je kuća već završena, onda moraš da se jebavaš sa žbunjem, dekovima, terasama, šupama, štalama, šta već ljudi vole da dignu uz kuću (ta francuska drenaža mora da ide oko cele kuće). Ovo u podrumu samo nađeš neki zgodan ćošak i rokneš tu pumpu i miran si. Drugo, ako je pumpa napolju, pogotovu ova Milančetova što nije potopljena, onda moraš da je paziš i zaštitiš od elemenata (zime pre svega, a bogami i skupljača sekundarnih sirovina tu kod vas) dok u tvom podrumu je temperatura manjeviše uvek ista i topla, pa je, čini mi se, rad pumpe pouzdaniji. A i ako moraš nešto da je poravljaš u nevreme, lakše je u kući nego napolju.

Inače, podseti me atomski, a i baš sam danas išao nešto do tog mog starog apartmana (tamo imaju veliki javni dampster, da bacim neki materijal i krš) i setio sam se da su posle te poplave napravili upravo ovakvu drenažu koju pominješ, i imaju neku malecnu pumpu dosta daleko od zgrade i par velikih ukopanih rezervoara u uglu parkinga. Pa tu valjda skupljaju kišnicu i te podzemne vode i to onda koriste za navodnjavanje, to jest zalivanje travnjaka. Ovo dosta dugo nije bilo dozvoljeno u Koloradu, da skupljaš kišnicu, ali izgleda da su to dozvolili. To je definitivno dosta ozbiljniji sistem nego pumpe koje su imali u zgradi, a koje, kao što rekoh nisu ni radile kad je trebalo.

E, zezam se malo, da održim diskusiju, ja sad i nemam nikakvu pumpu, jer smo posle one traume kuću kupili manjeviše navr brega, video si. Mene može samo grom da spiči, a poplava jedino ako mi pukne cev u klozetu nedajbože.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:41 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

Atomski mrav
Ispod temelja kuce je drenaza, ta drenaza ima bunar sa strane kuce, koji je dublji i od drenaze i od podruma i onda tu voda prirodno ide. E, ti odatle ispumpavas.


A gde je ispumpavaš?


Kako gde, pa kod prvog komšije uz kuću!
c_h.arlie c_h.arlie 06:00 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

srdjan.pajic

...

Jebem li ga, nisam ubeđen da je ovo jednostavnije rešenje (ajde da se malo pravim tvrdoglav) - prvo ako praviš tu drenažu i pumpu kad je kuća već završena, onda moraš da se jebavaš sa žbunjem, dekovima, terasama, šupama, štalama, šta već ljudi vole da dignu uz kuću (ta francuska drenaža mora da ide oko cele kuće). Ovo u podrumu samo nađeš neki zgodan ćošak i rokneš tu pumpu i miran si. Drugo, ako je pumpa napolju, pogotovu ova Milančetova što nije potopljena, onda moraš da je paziš i zaštitiš od elemenata (zime pre svega, a bogami i skupljača sekundarnih sirovina tu kod vas) dok u tvom podrumu je temperatura manjeviše uvek ista i topla, pa je, čini mi se, rad pumpe pouzdaniji. A i ako moraš nešto da je poravljaš u nevreme, lakše je u kući nego napolju.
...

Saglasan po pitanju pumpe.
Što se tiče drenaže - saglasan i sa time.

janospistaferika janospistaferika 07:51 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

probaj ti da napraviš za Bačku slično


Eh sad, ko da je važno gde su rodjeni, važno je gde su živeli i radili. A to su mahom Novi Sad i Karlovci, ta neće valjda u Kekendu otići da žive.

Ali ajde, evo na prvu loptu, mrzi me da kopam:

Pod jedan bih spomenuo Avrama Mrazovica. Potpuno zaboravljen i skrajnut.
Jovan Jovanovic Zmaj.
Danilo Kis.
Mileva Maric.
Laza Kostic.
janospistaferika janospistaferika 07:54 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

A gde je ispumpavaš?


Za sada imam obicno crevo koje ide ispod zemlje na drugi kraj dvorista. Planiram to da razradim na nacin da imam tri izvoda na tri kraja dvorista, mada nije toliko neophodno.

prvo ako praviš tu drenažu i pumpu kad je kuća već završena

Pretpostavka je majka svakog zajeba. Naravno da je lakse napraviti ovako kako kazes posto je kuca napravljena. Pa drenazu ne mozes ni napraviti posto je kuca napravljena posto ide ispod temelja. Samo je razlika u tome sto ovaj "moj" nacin ne dozvolja da voda uopste dodje do temelja, a ovaj "tvoj" je nosi iz temelja.
mesan mesan 08:44 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

janospistaferika
probaj ti da napraviš za Bačku slično


Eh sad, ko da je važno gde su rodjeni, važno je gde su živeli i radili. A to su mahom Novi Sad i Karlovci, ta neće valjda u Kekendu otići da žive.

Ali ajde, evo na prvu loptu, mrzi me da kopam:

Pod jedan bih spomenuo Avrama Mrazovica. Potpuno zaboravljen i skrajnut.
Jovan Jovanovic Zmaj.
Danilo Kis.
Mileva Maric.
Laza Kostic.


Stevan Sremac
Jovan Đorđević
Jovan Muškatirović

Inače se slažem sa alseom i zato je (bez zezanja ili malicioznosti) Tesla američki pronalazač (srpskog porekla).
st.jepan st.jepan 09:18 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

janospistaferika
probaj ti da napraviš za Bačku slično

Jovan Jovanovic Zmaj.
Danilo Kis.
Mileva Maric.
Laza Kostic.

...Đorđe Čvarkov
janospistaferika janospistaferika 10:07 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

Milan Novković



Milane, evo ideja sta da ponudis narednim IoT klijentima:

Milan Novković Milan Novković 10:48 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

janospistaferika
Milan Novković



Milane, evo ideja sta da ponudis narednim IoT klijentima:


To

Samo još dodaš speech interface tipa "Da li biste bili ljubazni da napravite malo reda u ovoj prostoriji"

Mi kad radimo demoe i kažemo "Upali svetlo" - cool i impresivno, al kad kažemo sistemu "Da li biste bili ljubazni da upalite svetlo" - posetioci seku vene

Prljav fazon, u stvari, pošto fatamo potencijalne klijente na neznanje, ljubaznbost je prosta, jeftina i nema dušu u tehnologiji, još, ili sam ja samo seljak pa ne kapiram vrednosti lepih manira, i prosto sam samo ubo nekog kviska u marketingu
Milan Novković Milan Novković 11:06 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

srdjan.pajic
... Ovo u podrumu samo nađeš neki zgodan ćošak i rokneš tu pumpu i miran si. Drugo, ako je pumpa napolju, pogotovu ova Milančetova što nije potopljena ...

Srki, napolju su samo plastične cevi.

Meni je pumpa na podu u podrumu, postaviću posle fotke, pogubio sam neke kablove (mislim, imam 300 kablova oko sebe, fali mi samo onaj koji mi treba).

Nisam Emsiju odgovorio, ova naša pumpa radi 100-200 kubika vode dnevno, i prestane da pumpa pre par meseci. Ja reko vazduh, pa da Milane (deda Nemac od koga smo sve kupili trebao niže da je postavi). Kad ono lišće na oštrom skretanju u cevima.

Očistimo, i 1-2m vazduha (visinskog, a po ukupnoj dužini do 10m, plus 10cm cevi, pumpa odrati u sekundama - a baš pala prašina i patina na nju, vidi se da nije u cvetu mladosti. I ova radi na obali Mediterana.

Ovu u kući ovde, high preassure, menjamo na oko 8 godina, to sam sve menjam i jedini glitch do sada je loša amortizacija, gde sam, MAJSTORSKI, iskoristio pod prvog sprata kao zvučnu membranu (iako sam ja kriv prebacio sam svu krivicu na ženu, naravno, pošto mi nije kupila ono što sam joj napisao nego je prodavac na licu mesta ubedio da kupi "noviji" model (koji je lošiji, da ne objašnjavam neke kulturološke odrednice ovde)

Ovo navodim ako Alse bude podrumisao po kućama da poradi i na nekom amortizeru ispod podloge za pumpu, ako ne bude baš išao na tvrdo kačenje na ljuti beton.

Ima sad tih materijala, i neki tvrd, ne predebeo sunđer sa čvršćom pločom, može i plastična, sa bar one strane gde je pumpa, radi posao.

A danas, da sam uredan kao ti (pratim ti fotke kad objaviš) ima i onih materijala što koriste i u podmornicama za ublažavanje vibracija.

Al nisam toliko uredan da bih sad Googlovao
c_h.arlie c_h.arlie 12:21 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

mesan
...

Stevan Sremac
Jovan Đorđević
Jovan Muškatirović

Inače se slažem sa alseom i zato je (bez zezanja ili malicioznosti) Tesla američki pronalazač (srpskog porekla).

Tesla je Srbin !
Sviđalo se to ili ne.
c_h.arlie c_h.arlie 12:23 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

Milan Novković
...

Ovo navodim ako Alse bude podrumisao po kućama da poradi i na nekom amortizeru ispod podloge za pumpu, ako ne bude baš išao na tvrdo kačenje na ljuti beton.

Ima sad tih materijala, i neki tvrd, ne predebeo sunđer sa čvršćom pločom, može i plastična, sa bar one strane gde je pumpa, radi posao.

A danas, da sam uredan kao ti (pratim ti fotke kad objaviš) ima i onih materijala što koriste i u podmornicama za ublažavanje vibracija.
...

Dobvoljno je staviti 5 do 10 mm gume, tj. deblji oring ili nekoliko gumica za česmu jednu na drugu.
mesan mesan 13:37 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

c_h.arlie
mesan
...

Stevan Sremac
Jovan Đorđević
Jovan Muškatirović

Inače se slažem sa alseom i zato je (bez zezanja ili malicioznosti) Tesla američki pronalazač (srpskog porekla).

Tesla je Srbin !
Sviđalo se to ili ne.

To što ti drugima, i mrtvima, pripisuješ njihova lična opredeljenja te za to vezuješ emociju "sviđa mi se/ne sviđa mi se" jeste, da kažemo, tvoj problem.
No, teško je naći argumente na osnovu kojih bi Tesla kao pronalazač bio neamerički.
Bezbroj je naučnika, umetnika i preduzetnika koji su karijere i živote ostvarili, srećno, na tlu SAD, isključivo zahvaljujući njenom postojanju i društvu, svidelo se to tebi ili ne.
gedza.73 gedza.73 13:44 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

Dobvoljno je staviti 5 do 10 mm gume, tj. deblji oring ili nekoliko gumica za česmu jednu na drugu.

Neki silen blok (namenski ili od auto industrije). Može i sa priručnom zumbom (naoštre se na tocilo ivcie cevi većeg fi) da izumba od debele gume par komada i poveže (lošija varijanta).

O-ring će garantovano da se raspadne. Čak i ako naniže više komada.

Jedina zaštita od vode je dobra drenaža oko temelja. Ovako se pravi protočna zajebancija (rupa za ulaz i rupa za izlaz vode). Usmrdi, ubuđa, poplavi... ili da se u podrumu češće menja voda pomoću ovih pumpa skalamerija pa da se ubace pastrmke.

edit
Od kompresora

angie01 angie01 14:36 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

gde ako ne u Banatu


zili- evo stize podrska za Banat:)...da dodam spisku slikara Stevana Aleksica, hronicara, istrazivaca, ucitelja, izdavaca Feliksa Milekera, Savu Tekeliju,...Dejana Bodirogu, Vanju Grbica, Mile Lojpura:),...

i opstina Palilula u Beogradu, pripada Banatu:),...

...planine, jezera, pescare,...sta god ti dusa pozeli:)

srdjan.pajic srdjan.pajic 14:57 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

Pretpostavka je majka svakog zajeba. Naravno da je lakse napraviti ovako kako kazes posto je kuca napravljena.


Pa da, i sad dodaš još polutačnu činjenicu da je većina, mada možde ne i tvoja, kuća po tim selima i predgrađima napravljena pre, koliko, 50-100 godina (za vreme druga Tite i Marije Terezije), i da nisu tad ni znali šta je drenaža, a kamo li francuska () i dođeš nazad do mog prvog komentara i saveta o hiltiju i bušenju betončine u podrumu na kome uporno insistiram. Za vas sa srebrnom kašikom u dupencetu , u smislu posedovanja kuća novije gradnje, ovo sve ne važi, to jest ne odnosi se.

(sad sam se nekako valjda izvukao!)

E, a na farmi kod dede od moje gospoje su radili tu neku hidroizolaciju kad je kuća već bila sagrađena. Nemam pojma kako, znam da su nešto kopali, pa kuću na neke stubove stavljali, pa podvlačili, pa ni posle to nije baš bilo kako treba. Ali to je bilo u Ajovi, gde, recimo, navodnjavanje ne postoji kao kategorija, jer imaju puno padavina i podzemnih voda i kuća je sagrađena dosta pre nego što su krštene tehnike hidroizolacije izmišljene. Tu puNpa ne pomaže, čak ni više njih, nego moraš maltene sojenice da praviš.








srdjan.pajic srdjan.pajic 15:17 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

Srki, napolju su samo plastične cevi.


Nema veze od čega su cevi, mislio sam na to da ako neko hoće ovu tvoju goluždravu pumpu da ostavi napolju, makar i u nekom bunarevu, da tamo crpi vodu, dok se jadna ne iscrpi od zime, lišća i drugih sranja. Ispod podrumske ploče lišća nema sigurno, niti bilo čega da pumpu zapuši.

Mada...kad smo onomad gledali da kupimo kuću, ošacovali jednu tu severno od Boldera, i dosta nam se svidela. Izletimo sa ponudom, mislim da je bilo jedno 30 soma iznad tražane cene. I naravno, neki baja nas poklopi, uzme nam kuću ispred nosa. I mi tako popišani, nastavimo da tražimo. I posle nekog vremena, vidimo mi da se ta kuća vratila na market. Potegnem ja tu neke veze kod Firme, i dostave mi ljudi nalaz inspekcije. Znači, kuća je bila totalan krš, verovatno je zato i pala, nazad na tržište. Od čega izdvajam samo jedan detalj - drvo pored kuće je proteralo korenje ispod, pa kroz pukotine u betonskoj ploči, i dole u podrumu su imali čitav rasadnik. Pazi, neko granje, i lišće uredno raste, bez izvora svetla. Hteo sam da umrem od smeha, ali i osećaja zadovoljstva što nas Bog čuva pa smo na vreme ispali iz utrke. Doduše, i naša inspekcija bi to isto našla, i isto bismo odustali, ali bismo izgubili dragoceno vreme, i onda ova kuća u kojoj smo sada ne bi verovatno bila naša...


Milan Novković Milan Novković 15:45 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

srdjan.pajic
Srki, napolju su samo plastične cevi.


Nema veze od čega su cevi, mislio sam na to da ako neko hoće ovu tvoju goluždravu pumpu da ostavi napolju, makar i u nekom bunarevu, da tamo crpi vodu, dok se jadna ne iscrpi od zime, lišća i drugih sranja. Ispod podrumske ploče lišća nema sigurno, niti bilo čega da pumpu zapuši.

Mada...kad smo onomad gledali da kupimo kuću, ošacovali jednu tu severno od Boldera, i dosta nam se svidela. Izletimo sa ponudom, mislim da je bilo jedno 30 soma iznad tražane cene. I naravno, neki baja nas poklopi, uzme nam kuću ispred nosa. I mi tako popišani, nastavimo da tražimo. I posle nekog vremena, vidimo mi da se ta kuća vratila na market. Potegnem ja tu neke veze kod Firme, i dostave mi ljudi nalaz inspekcije. Znači, kuća je bila totalan krš, verovatno je zato i pala, nazad na tržište. Od čega izdvajam samo jedan detalj - drvo pored kuće je proteralo korenje ispod, pa kroz pukotine u betonskoj ploči, i dole u podrumu su imali čitav rasadnik. Pazi, neko granje, i lišće uredno raste, bez izvora svetla. Hteo sam da umrem od smeha, ali i osećaja zadovoljstva što nas Bog čuva pa smo na vreme ispali iz utrke. Doduše, i naša inspekcija bi to isto našla, i isto bismo odustali, ali bismo izgubili dragoceno vreme, i onda ova kuća u kojoj smo sada ne bi verovatno bila naša...

Pa sad ili nikad, to je dobra prilika - sa tim korenjem se lako izađe na kraj (relativno)

Kod većine drveća ono ne ide nešto previše u dubinu, niti li se tići (izraz babe moje žene) (trivija - si znao da sekvoje uglavnom ginu tako što padnu, korenje im plitko, ispod metar im je max)

Imaš, valjda, one neke ploče što ih ubadaš po vertikali u zemlju da korenje ne može da ide postrance do kuće - staviš metalne pa imaš uzemljenje out of this world - da naplaćuješ izdavanje gajbe za neka merenja onima kojima treba dobra zemlja

Treba po toj vertikali preseći postojeće korenje, naravno, al daš ženi i starijoj ćerci po sikirče, ti radiš R&D i management, i posle prodaš tu kuću za 30% više kad nađeš bolju, ili ti žena odluči da je vreme za selidbu.

Al dobro, vi ste Kolorodo, niste pitomi ko ova Engleska
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:40 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

Kod većine drveća ono ne ide nešto previše u dubinu, niti li se tići (izraz babe moje žene) (trivija - si znao da sekvoje uglavnom ginu tako što padnu, korenje im plitko, ispod metar im je max)

E, znao sam, naučio kad smo išli u Sekvoja nacionalni park, mada je to pisalo valjda i u Reci šta je?, no sam zaboravio. I pri padu se razbije na nekoliko komada kao da je od nekog krtog materijala napravljena. I onda tako leži na zemlji vekovima, jer to drvo prektično nikad ne truli.


Ma, to korenje nam jebe keve ovde (gde bre da mećem ploče, ne zajebavaj, to ima deset metara dubine, mada sam razmišljao o čeličnim limovima da obložim ovaj zapadni deo kuće koji je uz dalekovod, da radi kao magnetic shield), imamo neke stare glinene cevi za kanalizaciju, onaj segment od kuće do ulice. I sad te cevi same po sebi traju jako dugo, i u dobrom su stanju, da ne poveruješ, kuća ima 50 godina, ali korenje ima neki način da uđe u cevke tamo na onim spojevima, ne znam ni sam kako, i onda zapuši tu cev. Tako da mi, recimo, svake druge godine zovemo vodoinstalatera sa onim nekim nastavkom za seču korenja u cevima, i on nam tom da prostiš, pročačka. Ovo sam i video, kad su gurali kameru u cev, nije to neka velika količina, onako kao mali zidić od korenja, ali kažu dovoljno da zapuši govnovod, i onda napravi sranje u kući. Jedno što smo pre neku godinu ugradili spoljni port za sewer cev, pa to čišćenje sad rade komplet spolja.
c_h.arlie c_h.arlie 18:22 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

srdjan.pajic
Kod većine drveća ono ne ide nešto previše u dubinu, niti li se tići (izraz babe moje žene) (trivija - si znao da sekvoje uglavnom ginu tako što padnu, korenje im plitko, ispod metar im je max)

E, znao sam, naučio kad smo išli u Sekvoja nacionalni park, mada je to pisalo valjda i u Reci šta je?, no sam zaboravio. I pri padu se razbije na nekoliko komada kao da je od nekog krtog materijala napravljena. I onda tako leži na zemlji vekovima, jer to drvo prektično nikad ne truli.


Ma, to korenje nam jebe keve ovde (gde bre da mećem ploče, ne zajebavaj, to ima deset metara dubine, mada sam razmišljao o čeličnim limovima da obložim ovaj zapadni deo kuće koji je uz dalekovod, da radi kao magnetic shield), imamo neke stare glinene cevi za kanalizaciju, onaj segment od kuće do ulice. I sad te cevi same po sebi traju jako dugo, i u dobrom su stanju, da ne poveruješ, kuća ima 50 godina, ali korenje ima neki način da uđe u cevke tamo na onim spojevima, ne znam ni sam kako, i onda zapuši tu cev. Tako da mi, recimo, svake druge godine zovemo vodoinstalatera sa onim nekim nastavkom za seču korenja u cevima, i on nam tom da prostiš, pročačka. Ovo sam i video, kad su gurali kameru u cev, nije to neka velika količina, onako kao mali zidić od korenja, ali kažu dovoljno da zapuši govnovod, i onda napravi sranje u kući. Jedno što smo pre neku godinu ugradili spoljni port za sewer cev, pa to čišćenje sad rade komplet spolja.

Tebi nikada nije dosadno.
c_h.arlie c_h.arlie 18:25 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

mesan
c_h.arlie
mesan
...

Stevan Sremac
Jovan Đorđević
Jovan Muškatirović

Inače se slažem sa alseom i zato je (bez zezanja ili malicioznosti) Tesla američki pronalazač (srpskog porekla).

Tesla je Srbin !
Sviđalo se to ili ne.

To što ti drugima, i mrtvima, pripisuješ njihova lična opredeljenja te za to vezuješ emociju "sviđa mi se/ne sviđa mi se" jeste, da kažemo, tvoj problem.
No, teško je naći argumente na osnovu kojih bi Tesla kao pronalazač bio neamerički.
Bezbroj je naučnika, umetnika i preduzetnika koji su karijere i živote ostvarili, srećno, na tlu SAD, isključivo zahvaljujući njenom postojanju i društvu, svidelo se to tebi ili ne.

Kakva lična opredeljenja - šta buncaš ?!
Tesla nije bio opredeljeni Srbin. Tesla je bio (samo) Srbin - koliko god ga neki neSrbi svojatali.
Jebote - ne može čovek da prihvati činjenicu da je jedan od najvećih ljudi civilizacije bio Srbin !
Strašno !
zilikaka zilikaka 21:16 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

Drugari, vidim da ima onoliko komentara o odvodnjavanju i pumpama. Pošto je meni danas dan namenjen kuvamperempeglam aktivnostima, ne stižem da pročitam šta ste pisali. Jedino bih izjavila da sam od malih nogu u porodici naučila da se kuća pravi tamo gde nema vode.
Naime, moj deda je onomad bio pazario kuću koja je izgledala idealna dok nije došla jesen i okišalo. Onda, pričao otac, imali su pun podrum vode i na radost dečurlije, vozali se u koritu po njemu.

E, onda se i deda dao u pamet, našao mušteriju za to svoje al prvo bezecovao kuću na najvišem delu u kraju. I ostavio u amanet potomcima svoje iskustvo.

Šalim se, al ne sasvim. Ovaj naš teren ume da bude zeznut, pa je jedan od boljih načina raspitati se kako koji kraj to podnosi, al u preseku bar dvadesetak godina.
Eto, recimo, onomad devedesetih, u blizini počeli da zidaju hotel. Arhitekte Sarajlije. Jedan drugar radio neke crteže za njih i kaže kako se razmišljaju oko podruma. JA mrtva ozbiljna poručim da se manu tog posla jer je to mesto poznato kao podvodno (na istoj liniji kao malopre pomenuta kuća, a to nekad bilo korito Begeja).
Drugar im čak preneo poruku al nije uzeta u razmatranje.

Naravno da su sazidali kako su mislili i čak to čudo nikad nije sasvim dovršeno, ali kad god prođeš pored lepo se videlo kako podrum pliva.

A pumpe, to može trenutno da reši problem al ono što 'be naše kokoške je što voda drži nivo i uporno će nadirati kad je ima.
Osim toga, stalnim ispumpavanjem se proširuju žile kroz koje voda nadire, pa možeš nesvesno da počneš da praviš sam sebi bunar, tako da vama u dolji želim što manje takve borbe.
zilikaka zilikaka 21:22 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

Eh sad, ko da je važno gde su rodjeni, važno je gde su živeli i radili. A to su mahom Novi Sad i Karlovci, ta neće valjda u Kekendu otići da žive.

Ovde se nećemo složiti jer ni Novi Sad nije bio nikakva prosperitetna varoš u vreme onih koje sam navela. Bar ne većine.
Zapravo, na teritoriji današnje Vojvodine i nije bilo ozbiljnih gradova pa su centri bili za nas ovde Temišvar a za mnoge i Segedin.
Novi Sad bio dobrim delom i paorski.
Ajd, Karlovci, al nešto mi se javlja da bi to mogao biti Srem.

A spisak sam stavila onako, tek da vidite koliko bi cela srpska kultura bila siromašnija da se nabrojane Lale nisu pojavile.

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:27 01.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

Jedino bih izjavila da sam od malih nogu u porodici naučila da se kuća pravi tamo gde nema vode.


Pa može da se pravi i na vodi, sojenice. Tamo na onoj Floridi su te kuće na samom waterfrontu po pravilu naskuplje moguće (dobro, sad ih malo jebu uragani, i ponekad aligator oće da odnese poneko dete, ali to je druga priča). Oću da kažem, ljudi prave kuće gde god mogu.

Ne znam alseovu situaciju, ali naš problem konkretno je što nam kuće nisu ni bile na plavnoj ravni, pa niko nema pumpu, ni osiguranje protov poplave, a i drenaža je minimalna, ako je uopšte ima. A onda dođoše one kiše, kažu, jednom u 100 godina, ili beše 500, globalno otopljavanje, pa usput puče brana gore u planini, i odjednom se svi nađosmo na plavnoj ravni. Tad sam morao da pravim odstupnicu na tavan, jer iz kuće nije moglo da se izađe, ulicama išla Nijagara. Sa sve mačkama i malom bebom u korpici. A kad odosmo u izbeglištvo, naši domaćini su em bili na brdu, em imali pumpu koja je uredno radila, ali je voda i kod njih ušla, jedno desetak cm u podrum. I žena onda reče: kuću kupujemo isključivo na bregu, i daleko od bilo kakve vode. I eto, sad sam na bregu, ali, istina, imam tu jezero na jedno 200-300 m od kuće, to je zapravo gradski rezervoar vode, cenim da to regulišu, a i mi smo dosta iznad njega. Tako da mi pumpa ne treba, a nije da nisam imao slatke snove kako hiltijem bušim rupu u rođenom podrumu.

Alse (i gedža) su, naravno, u pravu, nema bolje zaštite od propisne drenaže ispod i oko kuće, uključujući nagibe zemljišta. A čim se tu upetlja i mašinstvo i elektrika, u vidu te proklete pumpe, spolja ili unutra, onda više ništa nije sigurno...Pumpe su tu samo ispomoć, ako baš šit hits the fen, ali ne previše, da pripomognu da ostaneš suv u nekim razumnim okolnostima. I tad ne praviš podrum koji može da bude poplavljen.

Nego, pitanje za alse-a: jel tu kod tebe imate kanalizaciju, ili septičke jame? (traume iz detinjstva...)
c_h.arlie c_h.arlie 05:16 02.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

srdjan.pajic

...

Alse (i gedža) su, naravno, u pravu, nema bolje zaštite od propisne drenaže ispod i oko kuće, uključujući nagibe zemljišta. A čim se tu upetlja i mašinstvo i elektrika, u vidu te proklete pumpe, spolja ili unutra, onda više ništa nije sigurno...Pumpe su tu samo ispomoć, ako baš šit hits the fen, ali ne previše, da pripomognu da ostaneš suv u nekim razumnim okolnostima. I tad ne praviš podrum koji može da bude poplavljen.

Nego, pitanje za alse-a: jel tu kod tebe imate kanalizaciju, ili septičke jame? (traume iz detinjstva...)

U pravu su pomenuti - ali delimično.
Najviše u pravu je zilikaka.
Suština priče je u sprečavanju da voda uopšte dođe do kuće, a ne njenom dreniranju (kada ti se 'podvuče' ispod i oko kuće).
Ako već ne možeš da biraš najvišu tačku u selu za gradnju kuće, onda uradi sve, lokalno, da vodu odbiješ što više od sebe - postavljanjem propisnih nagiba terena oko kuće, te nadzemnih odvodnih kanala do 'akumulacija'.
Atomski mrav Atomski mrav 22:38 02.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

Suština priče je u sprečavanju da voda uopšte dođe do kuće, a ne njenom dreniranju (kada ti se 'podvuče' ispod i oko kuće).


Napraviš čardak ni na nebu ni na zemlji i rešiš se briga oko podzemnih voda.
Šalu na stranu, voleo bih da vidim gde bi ti bezecovao plac u mom rodnom mestu koje se nalazi na 75m nadmorske visine i svega par metara naddunavske visine. Doduše, ima jedna raskrsnica koja je kao na nekom brežuljčiću ali to je brat-bratu možda još metar viška...
c_h.arlie c_h.arlie 10:27 03.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

Atomski mrav
Suština priče je u sprečavanju da voda uopšte dođe do kuće, a ne njenom dreniranju (kada ti se 'podvuče' ispod i oko kuće).


Napraviš čardak ni na nebu ni na zemlji i rešiš se briga oko podzemnih voda.
Šalu na stranu, voleo bih da vidim gde bi ti bezecovao plac u mom rodnom mestu koje se nalazi na 75m nadmorske visine i svega par metara naddunavske visine. Doduše, ima jedna raskrsnica koja je kao na nekom brežuljčiću ali to je brat-bratu možda još metar viška...

E, baš tu.
Atomski mrav Atomski mrav 13:03 03.07.2018

Re: Jel sme trolčina:

E, baš tu.

Tu ne može, nema mesta.
c_h.arlie c_h.arlie 05:09 29.06.2018

M'da !

Ja već godinama ne 'idem na more', tako da uopšte nemam problema sa tim lopurdama.
Što se mene tiče, moglo bi da se issuše sva mora i okeani.
Nego - sednemo u autić, pa 3 do 4 dana po Srbiji - i milina.
Šta bih ja, npr. radio u tom Tunisu - mnogo mi je bolje u Đerdapu.
janospistaferika janospistaferika 06:03 29.06.2018

Nije direktno vezano za temu

prevarantskih agencija, ali nije toliko ni trol.

Da li vi ljudi, pogotovo oni sa malom decom, koristite osiguranje od otkaza putovanja?

Ja sam to prvi put ove godine uplatio i super je stvar. Ova agencija sa kojom radim to nudi, a cujem da i redovne osiguravajuce kuce nude.

Platis neku kintu i osiguras aranzman zbog otkaza zbog zdravstvenih razloga. Imajuci 2 male dece koje donose razne baKcile iz vrtice, verovatnoca da niko od nas cetvoro nije bolestan i nije tako velika.
zilikaka zilikaka 06:14 29.06.2018

Re: Nije direktno vezano za temu

Da li vi ljudi, pogotovo oni sa malom decom, koristite osiguranje od otkaza putovanja?

Ja ne. Do sada nisam imala problema ali nije ti loše pitanje. Mada, nemamo malih deca al opet...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:12 29.06.2018

Re: Nije direktno vezano za temu

ja sam putnicka agencija, pa ne koristim agencije.
janospistaferika janospistaferika 08:36 29.06.2018

Re: Nije direktno vezano za temu

Lako je tebi.
anonymous anonymous 08:37 29.06.2018

Re: Nije direktno vezano za temu

Srđan Fuchs
ja sam putnicka agencija, pa ne koristim agencije.


Onda znači - drugi koriste tebe.

Atomski mrav Atomski mrav 09:40 29.06.2018

Re: Nije direktno vezano za temu

Ja imam putno osiguranje preko firme za celu porodicu i ta opcija je je uključena. Ali bih svakako uplatio to dodatno osiguranje, da me posle glava ne boli.
angie01 angie01 12:02 29.06.2018

Re: Nije direktno vezano za temu

Platis neku kintu i osiguras aranzman zbog otkaza zbog zdravstvenih razloga.


evo, moja drugarica je trebalo da putuje sa koleginicom i njenim malim sinom na Siciliju- dete u medjuvremenu slomilo ruku, lekar preporucio da nikako ne ode na more i moja drugarica je otputovala sama, a ovoj zeni zadrzan ceo iznos koji je uplatila, iako je otkazala recimo 2 nedelje pre puta, sto je vise nego dovoljno vremena da se aranzman ponovo proda.
c_h.arlie c_h.arlie 12:20 29.06.2018

Re: Nije direktno vezano za temu

angie01
Platis neku kintu i osiguras aranzman zbog otkaza zbog zdravstvenih razloga.


evo, moja drugarica je trebalo da putuje sa koleginicom i njenim malim sinom na Siciliju- dete u medjuvremenu slomilo ruku, lekar preporucio da nikako ne ode na more i moja drugarica je otputovala sama, a ovoj zeni zadrzan ceo iznos koji je uplatila, iako je otkazala recimo 2 nedelje pre puta, sto je vise nego dovoljno vremena da se aranzman ponovo proda.

Šta je pisalo u ugovoru - koliki je otkazni rok ?
janospistaferika janospistaferika 12:25 29.06.2018

Re: Nije direktno vezano za temu

evo, moja drugarica je trebalo da putuje sa koleginicom i njenim malim sinom na Siciliju- dete u medjuvremenu slomilo ruku, lekar preporucio da nikako ne ode na more i moja drugarica je otputovala sama, a ovoj zeni zadrzan ceo iznos koji je uplatila, iako je otkazala recimo 2 nedelje pre puta, sto je vise nego dovoljno vremena da se aranzman ponovo proda.


Pa da, to je taj primer. Ja sam ove godine platio osiguranje 70 eur, a osigurao sam se u januaru (posto tada uzimam aranzmane da uhvatim popuste) za putovanje u julu/avgustu, pola godine unapred.
angie01 angie01 12:38 29.06.2018

Re: Nije direktno vezano za temu

koliki je otkazni rok ?


nemam pojma-verovatno nesto nepovoljno za korisnike, a zamumuljeno:)- u glavnom, kada turisti otkazu, uvek zbog nekih iznenadnih vaznih i opravdanih razloga, odmah ide placanje penala, automatski, a kada ih zahebe agencija, moraju da se pomuce i prodju kroz maltretman da im se eventualno nesto nadoknadi, cak i u situacijama ovako jasne i ocigledne prevare,


....ovaj tekst sam postavila upravo zbog toga, sto zakonodavac mora i moze da reaguje i isparvi postojece stanje i spreci ovakve prevare.


angie01 angie01 12:53 29.06.2018

Re: Nije direktno vezano za temu

Pa da, to je taj primer.


kada vratim film, ne secam se ni jedne lose situacije na putovanjima, sem te sa S.A.B.-om, gde god da smo isli, agencija se bas trudila da sve bude domacinski i prijatno, cak i kada iskrsne nesto neplanirano, trudila se da sto bolje resi problem i da gosti budu zadovoljno,....i kada smo se sami organizovali, pa tamo negde gde smo isli, koristimo neke usluge lokalaca- uvek je bilo sve super, prosto ljudi koji od turizma zive, shvataju koliko je vazno da sve bude ugodno za goste i da im se oni vrate, ili ih preporuce,...nekada su nase agencije vodili profesionalci, koji su radili odgovorno i imali odlicne poslovne kontakte svuda po svetu,...

...ovi sada, uopste nisu u tom fazonu, sve se svodi na neku muljacinu i podmetanje u startu,...mogu jos da izdvojim agencije koje se bave tzv. omladinskim turizmom, koje su prevara samo takva, umesto da budu podrska target grupi koja putuje preko njih, oni su upravo sve suprotno....upravo se pre par dana pojavila vest o mesetarenju jedne takve agencije u Balkanskoj ulici, preko koje je moj mladji sin pre dve godine isao na more preko skole na Krf, gde je na kraju za ono sranje sto je dobio- drndavi autobusi, apartmani na kraju grada, obavezna skupa uplata za neke ponocne zurke, na kojima se sluzio i alkohol- mi poludeli-, ispalo da smo platili kao za ol inkluziv u hotelu sa 5 zvezdica i avionski prevoz.


evo te agencije,



BALKAN FAN PREVARANTI

BALKAN FAN PREVARANTI
c_h.arlie c_h.arlie 13:49 29.06.2018

Re: Nije direktno vezano za temu

angie01
koliki je otkazni rok ?


nemam pojma-verovatno nesto nepovoljno za korisnike, a zamumuljeno:)- u glavnom, kada turisti otkazu, uvek zbog nekih iznenadnih vaznih i opravdanih razloga, odmah ide placanje penala, automatski, a kada ih zahebe agencija, moraju da se pomuce i prodju kroz maltretman da im se eventualno nesto nadoknadi, cak i u situacijama ovako jasne i ocigledne prevare,


....ovaj tekst sam postavila upravo zbog toga, sto zakonodavac mora i moze da reaguje i isparvi postojece stanje i spreci ovakve prevare.



Ma !
Kod nas je (i) inače sve postavljeno da ti kao građanim možeš da se 'jebeš' kada tebe država zavrne.
Obrat ne važi (kada ti zavrneš državu).

Usput - napravi moj drugar novu ličnu kartu i da meni da pogledam ... naravno, ja odmah pronađem grešku itd...
Dobro, kaže on - idem sutra da im prijavim (njihovu) grešku itd.
Pitam ga ja kako je prošao - kaže on, baš bili ljubazni, ali 'jebe' im se da oni plate to što moram ponovno da se slikam (tada se još uvek predavale one male sličice, klasično) - jer to nije predviđeno njihovom procedurom.
Rekoh - da li si ih pitao šta se događa ako opet zajebu ? Ma, kaže on - pusti budale (tj. nisu krivi šalteraši nego budalčine koji im prave propise i procedure u kojim nema mesta za njihovu grešku, nego samo za grešku građanina).
angie01 angie01 14:38 29.06.2018

Re: Nije direktno vezano za temu

naravno, ja odmah pronađem grešku itd...


meni se desilo jednom, da mi glupaca u mup-u, ne znam kako da je drugacije nazovem, kojoj sam predala formular za pasos, gde sam jos podvukla eventualno sporno slovo, gde obicno ljudi grese u mom imenu, i pri tome predala i izvod iz maticne knjige rodjenih i licnu kartu, gde sve pise kako treba- ipak ukucala pogresno i ja dobila putnu ispravu sa greskom, a trebalo je da putujem- odmah.

drugi put, zove me advokat iz Skoplja, gde sam imala neku ostavinsku,...kaze, izasao iz sudnice, jer mi se jmbg iz pasosa i izvoda iza maticne knjige ne slazu?....samo sto nisam pala u nesvest,...odem u MUP, oni kazu, opsala, dva puta su mi odredjivali jmbg, nemaju pojma zasto....ovo sve, posle duzeg obijanja raznih saltera i kancelarija, dok nisam nasla vezu kod nekog glavonje.
Atomski mrav Atomski mrav 14:49 29.06.2018

Re: Nije direktno vezano za temu

Meni su uredno upisivali pogrešan JMBG kad god bih vadio krštenicu, a pošto sam gubio ličnu kartu nekoliko puta, svaki put bi u SUP-u ispravili hemijskom tu jednu cifru koja je bila pogrešna i upisivali ispravan JMBG u ličnu kartu. To je bilo pre nego što su se matičari "kompjuterizovali", dakle dok su još uvek listali knjige starosavne... Kad sam primetio da to više ne rade jer imaju kompjuter na stolu, pitao sam ih može li ta greška da se ispravi i dobio sam izgovor da ne može jer nisu umreženi sa SUP-om, nego SUP mora njima da pošalje dopis o grešci pa onda oni moraju da ponište taj moj JMBG (!) i da mi dodele novi, potpuno drugačiji od postojećeg (!!)... rekoh - ništa, hvala. E poslednji put sam video da radi neka nova, mlada matičarka. Pitao sam nju isto pitanje, ona me je pitala imam li važeću ličnu kartu - imam, kako neću imati... i uze ona lepo ličnu kartu, kliknu par puta, izmeni tu jednu cifru, kliknu na ikonicu diskete i - gotovo. Hvala lepo, doviđenja...
angie01 angie01 16:07 29.06.2018

Re: Nije direktno vezano za temu

i da mi dodele novi, potpuno drugačiji od postojećeg (


pazi sad momenat, gde ti se sve upisuje jmbg-kakva sva vazna dokumenta, gde ti tim brojem potvrdjujes da si diplomirao to i to, da si vencan, imas decu, da si u vlasnistvu,...sta te ja znam,...penzioni fond, osiguranja,...i sad ti neko promeni taj broj.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:45 29.06.2018

Re: Nije direktno vezano za temu

anonymous
Srđan Fuchs
ja sam putnicka agencija, pa ne koristim agencije.


Onda znači - drugi koriste tebe.



delimicno, da. dok se ne osamostalim i postanem prva srpska anarho-agencija.
Atomski mrav Atomski mrav 16:56 29.06.2018

Re: Nije direktno vezano za temu

i sad ti neko promeni taj broj

Znači, nisam mogao da verujem šta mi pričaju. Mislio sam da to nije moguće uraditi, sem u nekim imaginarnim "vitnes protekšn" situacijama...
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:36 29.06.2018

Re: Nije direktno vezano za temu

Da li vi ljudi, pogotovo oni sa malom decom, koristite osiguranje od otkaza putovanja?


Ja to kupujem obavezno za avionske karte kad idem na daleko, i zadnjih nekoliko godina unazad. Iz istog razloga, razboli se dete, ostavi me žena, izbije neki rat na turističkoj destinaciji. Do sada mi nije zatrebalo.
noboole noboole 13:32 29.06.2018

.

Mene kao nekog ko u post-tinejdzerskom zivotu nikada nije letovao preko agencije zanima po cemu je to toliko bolje, pogotovo kada se uzmu u obzir price kao ova?
angie01 angie01 14:31 29.06.2018

Re: .

po cemu je to toliko bolje,


svakako u nekim varijantama ima prednosti,

ljudi hoce da im je sve organizovano, da se drugi brine, oni samo da spakuju krpice i uzivaju- za mnoga putovanja, ti kao pojedinac, ne mozes za te pare da dobijes isto sto ti je agencija ponudila, jer ti naprosto trebaju ti kontakti, vise ljudi za dobijene popuste- kao i za sve drugo, gde je jedna cena za jednog, a druga za vise njih, pa bonusi na svaki neki broj, vreme da saznas sve sta i kako,...

za daleke destinacije, ti preko dobrih agencija stvarno dobijes ful dozivljaj, jer te za relativno krtko vreme provedu i upoznaju sa svime sto treba na toj destinaciji, za sta bi tebi samome trebalo i vise vremena i para.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 16:52 29.06.2018

Re: .

za daleke destinacije, ti preko dobrih agencija stvarno dobijes ful dozivljaj, jer te za relativno krtko vreme provedu i upoznaju sa svime sto treba na toj destinaciji, za sta bi tebi samome trebalo i vise vremena i para.


ne samo to, bilo kakve neugodnosti, na nama je da ishendlujemo to, primera radi, ribica neka se kresnula sa frajerom tokom leta u klonji tokom leta (katar ejrvejz), i ovi ih uhapse kada su sleteli u dohu. pa hendluj oslobadjanje.

ili, drugog tipa, devojci avio kompanija otkaze greshkom kartu. ona na kraju puta, potroshila svu kintu. onda mi ishendlujemo da se vrati mirno kuci (iako nemamo obavezu ugovornu, ali smo ljudi)... onda nas gotive posle svi po Jugi, i tako.

kao sto reche Endzi, zavisi gde idesh, koliko je komplikovana destinacija, i shta zelish da vidish od nje. ako ne zelish puno, onda palish solo. u Metropolama je bolje da imash nas.
angie01 angie01 17:01 29.06.2018

Re: .

ne samo to


eto, sad si (bukvalno) ispostovao i odrednicu za kategoriju sex u zaglavlju bloga, pa ako svrati sarski, da nema primJedbi na neispunjena ocekivanja.


ako ne zelish puno, onda palish solo


razni su razlozi- neko stvarno zeli da se opusti i ne brine ni o cemu, nekome odgovara da dobije ceo paket, a da ne mora da se sam petlja i informise, traga,...ima ljudi raznih profesija i obrazovanja, koji se prosto ne snalaze, ne govore jezik, recimo,....znam za situacije gde skoro cela grupa ceka ujutru vodica da zavrsi dorucak, kako bi ih vodio na plazu, iako je to njihovo slobodno vreme i on nije obavezan i pokazao im je kako se odlazi i vraca,....a onda tamo na plazi, kada vodic ustane i hoce da ide, ustanu svi oni i odu s njim,...prate ga gde god da se on mrda:))).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:22 29.06.2018

Re: .

moram ovde da preporuchim Kinu kao kex-destinaciju. mis'im, nisam upraznjavao, samo analitichki pristup.

no, cice i frajeri su vrlo frendli prema Evropljanima, a svi su senzualni Brus Li... jedino shto mora da se pazi da te ne oshishaju za kintu, "vodi me vamo-tamo, kupi mi robu, plati ceps", tako da je samo inicijalni kex na lepe ochi.

super-bezbedna, u svim aspektima, destinacija jedna. impresivno shta su stvorili, sjajna arhitektura. palimo sutra za Shangaj, pa cu pisati neki rezime. osnovni utisak, ljudi, iskreni u svom komunizmu, su stvorili super-mocno i mirno drushtvo.

zamisli da se stvori liderska ekipa koja bi metlom pometlala ove bandite koje ti opisujesh, fenomenalno. to im je Si uradio, i stavio nove klince na mocne pozicije... jedino shto mi je malo tuzno bilo sto su im manastiri prazni. voleo bih da imaju tu neku ekipicu, da popijesh chai, malo o duhu da prozoborish koju. inache, materija - vrh od uredjenja.

st.jepan st.jepan 17:26 29.06.2018

Re: .

ljudi hoce da im je sve organizovano, da se drugi brine, oni samo da spakuju krpice i uzivaju

Kako ko, kao ko...
Neki smo (dakako, u manje radikalnoj varijanti), poput naše Snežane.
Nikada, a pogotovo od kako sam pazario kamionče i pretvorio ga u off the grid garsonjericu, na agencije nisam ni pomišljao. Kao klinca naime, nemilosno su me šibali u razne dečje kolonije, sa sve vaspitačima i njihovim pištaljkama, pa sam stekao žešću averziju prema svemu grupnom, organizovanom, kaljektivnom...



Inače trenutno, moje kamionče izigrava bespravnu waterfront vikendicu.



Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:26 29.06.2018

Re: .

razni su razlozi- neko stvarno zeli da se opusti i ne brine ni o cemu, nekome odgovara da dobije ceo paket, a da ne mora da se sam petlja i informise, traga,...ima ljudi raznih profesija i obrazovanja, koji se prosto ne snalaze, ne govore jezik, recimo,....znam za situacije gde skoro cela grupa ceka ujutru vodica da zavrsi dorucak, kako bi ih vodio na plazu, iako je to njihovo slobodno vreme i on nije obavezan i pokazao im je kako se odlazi i vraca,....a onda tamo na plazi, kada vodic ustane i hoce da ide, ustanu svi oni i odu s njim,...prate ga gde god da se on mrda:))).



da, ovo je stvarno fenomen. ja se obichno iznerviram ovde i dreknem, "aman, ljudi, vashe slobodno vreme je vashe slobodno vreme, to znachi da je i moje"; ne, "al' mi tebe volimo, 'ocemo 'de ti idesh'", i onda, batali slobodno vreme, batali drugove iz anarho-podzemlja, kafanu i tekme, radi, shta cesh.
angie01 angie01 17:32 29.06.2018

Re: .

stjepane- kad je tvoja kuca putujuca, je super fora!

moram ti reci, da se ipak s ceznjom setim one fotke nekog romaticnog balkona s pogledom na dalmoskom primorju.
st.jepan st.jepan 17:49 29.06.2018

Re: .

angie01
stjepane- kad je tvoja kuca putujuca, je super fora!

moram ti reci, da se ipak s ceznjom setim one fotke nekog romaticnog balkona s pogledom na dalmoskom primorju.


Ne'š vjerovat' ovo ciganisanje mi je draže. Gde stanem, tu i stanujem. Neusporedivo! A dedinu hvarsku kuću... pa odem ponekad, mahom zimi, kad ljepše nema niđe.
angie01 angie01 18:06 29.06.2018

Re: .

Gde stanem, tu i stanujem.


zujis, a sve sto ti treba je sa tobom-nema kofera, cekiranja, ima soba/nema soba,...
c_h.arlie c_h.arlie 18:41 29.06.2018

Re: .

st.jepan
ljudi hoce da im je sve organizovano, da se drugi brine, oni samo da spakuju krpice i uzivaju

Kako ko, kao ko...
Neki smo (dakako, u manje radikalnoj varijanti), poput naše Snežane.
Nikada, a pogotovo od kako sam pazario i sredio si pokretnu off the grid garsonjericu, na agencije nisam ni pomišljao. Kao klinca naime, nemilosno su me šibali u razne dečje kolonije, sa sve vaspitačima i njihovim pištaljkama, pa sam stekao žešću averziju prema svemu grupnom, organizovanom, kaljektivnom...



Inače, trenutno, moje kamionče izigrava bespravnu waterfront vikendicu.




Boli te patka - kada mogu bespravno svi, možeš i ti.
c_h.arlie c_h.arlie 18:43 29.06.2018

Re: .

st.jepan
angie01
stjepane- kad je tvoja kuca putujuca, je super fora!

moram ti reci, da se ipak s ceznjom setim one fotke nekog romaticnog balkona s pogledom na dalmoskom primorju.


Ne'š vjerovat' ovo ciganisanje mi je draže. Gde stanem, tu i stanujem. Neusporedivo! A dedinu hvarsku kuću... pa odem ponekad, mahom zimi, kad ljepše nema niđe.

Lepo si ti to organizovao !
Verovatno možeš koješta lako i da privedeš - i baciš 'pod nož'.
zilikaka zilikaka 19:10 29.06.2018

Re: .

Verovatno možeš koješta lako i da privedeš - i baciš 'pod nož'.

Čarli, ovde više paše ili/ili
st.jepan st.jepan 20:46 29.06.2018

Re: .

Srđan Fuchs
razni su razlozi- neko stvarno zeli da se opusti i ne brine ni o cemu, nekome odgovara da dobije ceo paket, a da ne mora da se sam petlja i informise, traga,...ima ljudi raznih profesija i obrazovanja, koji se prosto ne snalaze, ne govore jezik, recimo,....znam za situacije gde skoro cela grupa ceka ujutru vodica da zavrsi dorucak, kako bi ih vodio na plazu, iako je to njihovo slobodno vreme i on nije obavezan i pokazao im je kako se odlazi i vraca,....a onda tamo na plazi, kada vodic ustane i hoce da ide, ustanu svi oni i odu s njim,...prate ga gde god da se on mrda:))).



da, ovo je stvarno fenomen. ja se obichno iznerviram ovde i dreknem, "aman, ljudi, vashe slobodno vreme je vashe slobodno vreme, to znachi da je i moje"; ne, "al' mi tebe volimo, 'ocemo 'de ti idesh'", i onda, batali slobodno vreme, batali drugove iz anarho-podzemlja, kafanu i tekme, radi, shta cesh.


I meni je to neshvatljivo.
Nezamislivo bi mi na primer bilo da, makar i nakon dva sata bezidejnog izležavanja na ciglenom sijenskom trgu, neko drekne "idemo ljudi, sad u programu imamo...", ili "autobus čeka, požurite!" Jer meni se možda još tu izležava, hoću bre, zalazak sunca na tom čudesnom trgu da dočekam - u stvari, baš mi se nikamo iz Sijene ne ide - obližnji Areco i njegova "Priča o pravom krstu" ionako neće nikamo, so prespavaću u svojoj, dvesta trista metara udaljenoj gajbi, pa ču i sutra na ovim istim ciglama da se čvarim dok sam ne kažem dosta.


angie01 angie01 21:23 29.06.2018

Re: .

pa ču i sutra na ovim istim ciglama da se čvarim, dok sam ne kažem dosta.


ko ume, ume.

ko umije, njemu dvije:)
gedza.73 gedza.73 21:45 29.06.2018

Re: .

izležavanja na ciglenom sijenskom trgu, neko drekne "idemo ljudi, sad u programu imamo...

Lepo i jedno i drugo. Tvoja varijanta opuštena, ona druga zbrzana ali poučna (ako vodiči znaju zanimljivo da ispričaju priču i znaju gde treba malo duže da se zadrže).

mali milion puta sam prošao pored jedne zgrade i da sin nije proguglao (pitao me šta je unutra) ne bih znao da je to jedan od važnijih muzeja za svetsku istoriju. U toj oblasti možda i najznačajniji globalni događaj. A i svašta nešto značajno za evropsku kulturu pored čega sam ja samo prolazio sve ove godine.

Drugi put u jednoj crkvi (u toku bila rekonstrukcija) da nije bilo ljubazne bake da nam ispriča šta se u njoj nalazi verovatno bi napravili krug, gledali prelepo oslikane zidove i plafon pa izašli napolje.

st.jepan st.jepan 22:18 29.06.2018

Re: .

Lepo i jedno i drugo.

Slažem se, ali moja već pomenuta, prisilnim smeštanjem u dečja odmarališta stečena, averzija prema organizovanom i zacrtanom, činila bi da se ne osećam dobro.
noboole noboole 11:29 30.06.2018

Re: .

st.jepan
ljudi hoce da im je sve organizovano, da se drugi brine, oni samo da spakuju krpice i uzivaju

Kako ko, kao ko...
Neki smo (dakako, u manje radikalnoj varijanti), poput naše Snežane.
Nikada, a pogotovo od kako sam pazario kamionče i pretvorio ga u off the grid garsonjericu, na agencije nisam ni pomišljao. Kao klinca naime, nemilosno su me šibali u razne dečje kolonije, sa sve vaspitačima i njihovim pištaljkama, pa sam stekao žešću averziju prema svemu grupnom, organizovanom, kaljektivnom...



Inače trenutno, moje kamionče izigrava bespravnu waterfront vikendicu.






Hahaha, sjajno! Dobro, ja sam, bre, i liga ispod tebe. No, auto, zena/dete pa airbnb, ili neki rent-a-cottage, istrazi destinaciju pre nego sto si tamo i sve uvek bude super. Vodice podnosim samo ako su ljudi na datoj lokaciji, recimo dezurni arheolog na iskopavalistu.
janospistaferika janospistaferika 19:25 29.06.2018

Jebote kakva provala oblaka ovde

Ladno mi se formiralo jezero u dvoristu.
angie01 angie01 19:53 29.06.2018

Re: Jebote kakva provala oblaka ovde



BGD

zilikaka zilikaka 19:54 29.06.2018

Re: Jebote kakva provala oblaka ovde

janospistaferika
Ladno mi se formiralo jezero u dvoristu.

DA, dobio muž od svojih drugara neke snimke. Kod vas baš bilo gadno.
angie01 angie01 20:21 29.06.2018

Re: Jebote kakva provala oblaka ovde



Temerinska
angie01 angie01 20:42 29.06.2018

Rain, Rain Go Away

janospistaferika janospistaferika 10:31 30.06.2018

Trol

niccolo niccolo 11:53 30.06.2018

Koji ste metuzalemi

pa ko još ide sa agencijama srpskim bilo gde, pored svih bookinga, airbnbova i ostalih...


p.s. @ Pajić + Fuchs - ako oćete mogu da vam pošaljem link za ok gajbe na Dorćolu, jedna je već na pomenutim sajtovima, a još dve su u radovima pa će tokom avgusta da postanu available. Pa da preporučujete zemljacima ako dolaze u Bgd.
49 41 49 41 13:48 30.06.2018

Ona bi, on nebi

Davno razgulih na Rhodos. Nista hoteli, aranzmani pansioni-polupansioni...
Prva turisticka, sobu bilo gde.
Vama placam sada al' njima posle... njima.

Gazda nas izhvali, kako smo mi pametni, Tito sutnuo sve; nas trte drugi...
Da platim pa da razgulim nazad. Ona oce da mi zacepi cenu, on ni da cuje.
Posvadjase se ko pas i macka, predamnom.
Platim koliko su mi rekli u lokalnoj agenciji, jer domacin ni 2% sto 'oce njegova gospoja.

Koleginicu, koja je bila par nedelja pre mene; ispitam kako je bilo, sta je bilo...
Zadnje pitanje, jer je neko "upotrebio"?!?
Zloupotrebio mamu li mu... da ga vidis lep kao bog; nemac ovako onako. Navece ne moze samnom boli ga glava, umoran od plivanja ...
Dok ga ne uhvatih jedne noci zagrljenog s drugim muskim.
Tako on meni s j... odmor.
Ogorcena, ljuta Z... kao zmija.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:23 02.07.2018

x

Prijavila sam ih inspekciji, malo se dopisivala- da ne bude da je sve u vazduhu i recima, i uspela da nesto novca vratim- mrzelo me da se sudim, gde bi verovatno dobila sve ulozeno i preko toga, jer sam mogla da dokazem nameru za prevarom, no nije mi stalo do toga, vise mi je bilo da ne dozvolim da prodje sve tek tako, kao sto im je verovatno uspelo kod vecine drugih…pa evo ponavljaju svake godine isti scenario, ladno se praveci ludi, dok JUTA u i ispektorat pri ministarstvu turizma, ocigledno ne cine dovoljno da se ovakve prevare sprece.



Trebali ste svi da se udruzite i uzmete jednog advokata za tuzbu jer tako se i izvlace godinama znaju da ce zbog troskova vecina prevarenih klijenata da odustane od tuzbe.

Inspektori mogu da rade i ovako i onako ali dok ih sud ne opali po novcaniku za obestecenja svih prevarenih putnika poslovace takve agencije jos dugo, sto ne bi, ocigledno da sebi prave nesmetano profit prevarantskim metodom.

Ja dok sam zivela u Srbiji i putovala preko agencija stvarno nikad nisam imala problema, srecom.
angie01 angie01 14:31 02.07.2018

Re: x

Trebali ste svi da se udruzite i uzmete jednog advokata za tuzbu jer tako se i izvlace godinama znaju da ce zbog troskova vecina prevarenih klijenata da odustane od tuzbe.


pa naravno- ja sam na aerodromu svima dala svoj broj telefona i mail adresu, rekavsi im da cu ja svakako reagovati i prijaviti agenciju inspakciji i da mi se jave, kako bi se dogovorili o eventualnom zajednickom nastupu- svi su tada bili u fazonu, vazi, hocemo, nego sta, sram ih bilo i slicno, no posle mi se niko nije javio,...ljudi jednostavno nastavili da zive i resavaju svoje svakodnevne probleme,....sve koje sam tada, na kraju aranzmana upoznala, nisu bili iz bgd-a, pa im je verovatno sve delovalo kao vece akanje od eventualne dobiti,...

....a inspekcija i JYUTA su specijalni slucaj, u ovom najnovijem slucaju prevare, predstavnici obe institucije se prave nevesti, iznenadjeni,...evo i kod drugih je tako, ne moze nista idealno i slicne seratorske munje- a ovi i SABA, prevejani prevaranti na vise frontova, hapseni za razne malverzacije, kako je onda moguce da i dalje nesmetano mogu da ponavljaju isti scenario, a da ove dve pomenute ustanove rade kako treba, pa majkumu, ne treba valjda gradjanin da obavlja njihov posao, kako bi se zastitio- nego oni upravo i postoje da ne bi do ovakvih sranja dolazilo.
mosko mosko 22:10 02.07.2018

Re: x

http://www.yuta.rs/sr/yuta/kongres.asp



"- Stevan Buđić, Predsednik Skupštine YUTA -"



jer je ovde uvek sve nekako uvezano :)
angie01 angie01 22:36 02.07.2018

Re: x


"- Stevan Buđić, Predsednik Skupštine YUTA -"


pa to ti kazem, ovaj direktor JUTAe, sve vreme nesto vrti pricu, kao zastitnik Budjica, a ne putnika, kako se predstavljaju, a Budjic stari hohstapler i prevaran, koji je bio hapsen, a sada se prave svi odgovorni, zajedno sa njim, da je ovo iznenadjenje, prvi put, nemaju iskustva,

PREVARANT VLASNIG SABa

Vlasnik firme “SAB group” Stevan Buđić i njegov saradnik Miroslav Osatović uhapšeni su krajem 2017. godine, zbog postojanja osnova sumnje da su izvršili krivično delo prevara u saizvršilaštvu. Oni se sumnjiče da su u periodu od 31. avgusta 2012. godine do danas pribavili protivpravnu imovinsku korist za sebe i svoja privredna društva.

Stevan Buđić jedan je od vlasnika S.A.B. Grupe, koju osim turističke agencije S.A.B Travel čine i kompanije S.A.B. Građevinar, specijalizovana za pružanje usluga iz oblasti projektovanja, investiranja, izgradnje i prodaje poslovnog i stambenog prostora po sistemu „ključ u ruke“ i S.A.B. Ambijent, kompanija za uvoz i prodaju svih vrsta opreme i materijala za uređenje enterijera.

CIK u svojim istraživanjima otkrio sve malverzacije Buđića

Podsećanja radi, stanarima zgrade u Ulici Vojvode Stepe 105, službenici ProCredit Banke su došli na vrata i obavestili ih o hipoteci na njihovoj imovini, za koju nisu uopšte znali. Investitor Stevan Buđić od koga su kupili stan i platili ga kešom, 2012. potpisao je ugovor o finansiranju izgradnje stambeno-poslovnog prostora sa ProCredit bankom od oko 1.5 miliona evra, dajući istu zgradu u zalog, a da pritom nije obavestio kupce stanova. Kako Buđić nije vratio novac za kredit banci, a na nejasan način ni banka nije uspela da zavede hipoteku u katastru Voždovac, stanari su bili u neznanju o teretu na imovini, a sad im preti gubitak krova nad glavom.


angie01 angie01 13:46 03.07.2018

Re: x

https://www.b92.net/info/vesti/index.php?yyyy=2018&mm=07&dd=03&nav_category=12&nav_id=1414393

Ispod linka je tekst o prevarama agencija- gradjani uplate aranzmane, agencija ne isplati prevoznika ili hotelijera i turisti izvise.

evo sta u tekstu kaze glavna inspektorka,

"Ono što je u suštini bitno je - da li putnik može da nadoknadi svoja sredstva jer se radi o avionskim kartama za gradove širom sveta. Kad su u pitanju putnici koji su sami kupili avionsku kartu - nije deo turističkog aranžmana, moći će da traže povraćaj sudskim putem, a kada je u pitanju turistički aranžman - tu je donekle lakša situacija, turistička inspekcija će reagovati, kroz garanciju putovanja moći će da nadoknade svoja sredstva", pojasnila je.

s tim, sto ne razumem deo o samostalnoj kupivini karata, gde prevareni gradjanin mora da se sudi,...pa svaka agencija koja prodaje karte, pa i avionske za to dobija licencu i to je deo poslovanja odredjene agencije, koja pak potpada pod jurisdikciju i sankcionisanje turisticke inspekcije.
zilikaka zilikaka 16:07 03.07.2018

evo i danas naslova

https://www.blic.rs/vesti/drustvo/krenuli-u-grcku-pa-ostavljeni-u-kragujevcu-turisti-sat-nakon-polaska-na-more-izbaceni/p3gx18t

...izvinjavam se, ne radi linkovanje.
angie01 angie01 17:04 03.07.2018

Re: evo i danas naslova

https://www.blic.rs/vesti/drustvo/krenuli-u-grcku-pa-ostavljeni-u-kragujevcu-turisti-sat-nakon-polaska-na-more-izbaceni/p3gx18t

zamisli budaletinu, uzeo ljudima pare, glumi zbun da nije uplatio tamo gde treba, pusti ih da krenu, pa ih negde na putu vozac obavesti da su zahebani,....pa to bi sve trebalo govnjivom motkom- katran i perje,....sa sve ovim sto nadziru, daju dozvole, zmure, i sl.
angie01 angie01 21:50 03.07.2018

Re: evo i danas naslova


13Apostol
‏ @_Apostle13
12h12 hours ago

Čačani koje je ispalila agencija (a moru u Kragujevcu). Anketa:
"Super je ovde, svi razumeju srpski...
Giros im je ista naša pljeska.
Svi primaju dinare!
Lepo je, ali je plaża daleko u pičku materinu!"

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana