Sport

BRAVO Hrvatska!

Filip Mladenović RSS / 02.07.2018. u 01:52

Jovo Subašić, pekar
Jovo Subašić, pekar
Koliko me je oduševila igra fudbalske reprezentacije Hrvatske protiv Argentine, toliko me je sinoć razočarala utakmica protiv Danske.

No, uprkos svemu, slavio sam pobedu naših susjeda, tim pre što je junak trijumfa i glavni akter plasmana Hrvatske medju 8 najboljih fudbalskih reprezentacije na svetu golman Danijel Subašić.

I on je poput najboljeg hrvatskog igrača Luke Modrića i kolege iz reprezentacije Šimeta Vrsaljka iz jednog od najsiromašnijih predela  Hrvatske - sela iz okoline Obrovca.

I dok traju polemike da li je junak najnovije pobede Hrvatske Srbin po ocu Jovi ili se radi o Hrvatu pravoslavne vere, prenosim tekst sa portala 24 sata - https://www.24sata.hr/sport/u-rastevicu-kod-subasica-eh-koliko-nas-je-taj-puta-pocastio-580267 

U Subašićevu selu: 'Uđite, sve ovo je moj Danijel napravio!'

Tek kad je imao 10 godina igrali su neku utakmicu, golman se ozlijedio i nisu imali drugog, a Danijel je trenera Milorada Paunovića pitao: "Treneru, mogu li ja stati na gol?". I kako je stao, tako je i ostao, priča otac Jovo!

Tek nekih tridesetak kilometara zračne linije dijeli mjesta iz kojih su potekla tri aktualna člana Hrvatske nogometne reprezentacije. Obitelj Luke Modrića je iz Zatona Obrovačkog. Majka Danijela Subašića je iz Raštevića, otac iz Zagrada, a obitelj Šime Vrsaljka iz Nadina koji se spaja na dva prethodno spomenuta sela. Ili zaseoka. Od svih navedenih, Nadin je najveći. Zagrad ima petnaestak kuća, baš kao i Zaton u kojem su vukovi i pokoji stanovnik.

Sva ova mjesta i njihovi stanovnici, ma kako malobrojni bili, prate Mundijal velikom strašću, a utakmice "Vatrenih" većinom u društvu, strepeći i grizući nokte. Jovo Subašić (63) i supruga Boja (62) prije dvije godine iz Zadra su se preselili na selo, a starinu u kojoj žive s Danijelovom bakom obnovio je upravo njihov najmlađi sin, prvi golman "Vatrenih".

Dan je bez nogometa, ali glasnoća na tv-u je pojačana. Odjednom - reklama, a Danijel u glavnoj ulozi.

- Evo ga. Jučer smo se čuli. Što ćemo s Danskom, nemam pojma. Ali oni znaju, jaki su to momci - kaže nam Jovo ne odvajajući pogled od ekrana.

U velikoj prostoriji je stol od punog drva sa stolnjakom bez ijednog nabora. Tu pola sela dođe kad igraju naši. U drugoj je prostoriji veliki obiteljski mlin gdje su se mljeli pšenica i kukuruz, a uz njih veliki okviri s dresovima Modrića, Subašića i suigrača iz raznih klubova.

 - Uđite, uđite. Ovo je sve moj Danijel napravio! - kaže nam Jovo Subašić, umirovljeni pekar, pozivajući nas u svoju novo-staru kuću u Zagradu. Danijel je odrastao u Zadru sa majkom, ocem i dva starija brata, Milanom i Oliverom. Živjeli su u blizini igrališta Stanovi, u današnjoj Molatskoj ulici, a kad je imao 6 godina prvi je put otišao na trening.

- Nije odmah bilo rečeno da će biti golman. Ma kakvi. Tek kad je imao 10 godina igrali su neku utakmicu, golman se ozlijedio i nisu imali drugog, a Danijel je trenera Miška Paunovića pitao - treneru, mogu li ja stati na gol? I kako je stao, tako je i ostao. Izrastao je do metar i 92 - kaže nam otac Jovo.

Kako su živjeli blizu stadiona, Jovo je davno upoznao Mladena Vrsaljka, Šiminog oca, ali i Lukinog tatu Stipu Modrića.

- Ma to su vam pravi ljudi, nema greške. Jako ih cijenim.

Prijateljstvo se još podebljalo mlađom generacijom. Iz Rusije često dolaze slike trojice Zadrana, zagrljenih i nasmijanih. Oglasila se i Boja koja nikako nije htjela pred kameru.

- Oni su vam međusobno bolji nego braća, kad vam kažem. Bliži su jedan drugom, stalno se čuju kad nisu skupa, to je milina.

Subašići imaju dva unuka, po jednog od Milana i Olivera. Čeka se Danijel...

- A i Danijel će valjda, tako su mi rekli. Da će se uskoro pobrinuti za to. A daj Bože, samo ja ništa ne pitam, nek to oni sami odluče - smije se Boja.

Ponosni su na sina, na to kakav je nogometaš, a najviše na to kakav je čovjek.

 

 

 

 

Atačmenti



Komentari (236)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

blogovatelj blogovatelj 16:38 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Čarli je prosto seljačina


Kao što Tasa vređa ciganisanjem, tako i ti sada vređeš seljake, ne mogu a da ne primetim.
A Čarli... Ja bih njega recimo nazvao džiberom, ili pre buzdovanom.
predatortz predatortz 16:43 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Fora je što se na mrskom zapadu stvari menjaju, a većina Srbalja bi htela da sve ostane kako je bilo. Tu i jeste koren naših blogonesuglasica


Menjaju! Ja volim krimi serije na Fox-ovim kanalima. Sve češće su sudija i kapetan crnci, a krimosi belci.
Jedino me zbunjuju novinski članci gde pročitam kako beli policajci, bez preke potrebe i opravdanja za upotrebu sile, ubiju mladog crnca.

Ne znam kome da verujem - serijama ili novinama...
blogovatelj blogovatelj 16:45 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Тако створена индивидуалистичка Америка отишла је до данас у другу крајност, у корпоративну Америку са тотално супротним правилима. Ни да се зезаш у том правцу, одмах си крив ко код Тита за виц.


Nisi, ovo je samo još jedna od zabluda koje prosipa internet. Tasa mi je istu skasku pričao pre par godina, pa evo danas na vlasti američkog predsednika koji uglavnom govori ono što Tasa voli da čuje. Ne bi on mogao postati predsednikom da nije slobodno besedio ono što misli. A ako može precednik, mogu i predstavnici korporativne Amerike.
alselone alselone 16:48 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Fora je što se na mrskom zapadu stvari menjaju,


Meni su ovi tvoji primeri bezveze. Pitam se da li ce uspeti naci ijednu osobu iz tog vremena koja je po danasnjim merilima ispravna.

Skinuti nekog sa novcanice iako je zasluzan (ne znam ali pretpostavljam da jeste cim je na novcanici) zato sto je u eri robovlasnistva bio robovlasnik je, za mene, budalastina.
blogovatelj blogovatelj 16:48 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Jedino me zbunjuju novinski članci gde pročitam kako beli policajci, bez preke potrebe i opravdanja za upotrebu sile, ubiju mladog crnca.

Ne znam kome da verujem - serijama ili novinama...


Pobogu, serije su fikcija, tj ideal kome se teži. Šta je tu čudno? Ljudi smišljaju priče.
Vidiš, da ti plastično objasnim razliku između SAD i Republike Srpske, na primer.
U SAD novine pišu o ubistvima tih crnaca, po volji i nahođenju. A u Srpskoj, danas čitam, neki dečko ubijem, ili se samoubio, a parlament raspravlja o tome.
To je zovem banana država. Jebga, ali tako je.
blogovatelj blogovatelj 16:52 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Skinuti nekog sa novcanice iako je zasluzan (ne znam ali pretpostavljam da jeste cim je na novcanici)


Taj na novčanici je kanadski ekvivalent Džordža Vašingtona. Prvi premijer nezavisne Kanade, Sir John A. Macdonald.
A ovaj što su mu skinuli spomenik, zaboravih detalje, rekoh neki Džeremaja Springfild, osnovao provinciju, šta li. Da ne lupam, guglaću, pa da onda kažem koju glede toga.

PS.

Nudio je novčane nagrade za skalpove Indijanaca. Je li to dovoljan greh da mu se bista skloni?

Klik

PPS.

Znači, osnuješ grad, dignu ti bistu, posle par vekova potomci obespravljenih se udruže i dokažu da je baja nudio za ubijene Indijance nagradu. Ubiješ Indijanca, skalpiraš ga, doneseš skalp u opštinu, a baja ti da 3000 za gospodina.
Skloniti mu bistu, da ili ne? Zanima me tvoj odgovor.
predatortz predatortz 17:00 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

U SAD novine pišu o ubistvima tih crnaca, po volji i nahođenju. A u Srpskoj, danas čitam, neki dečko ubijem, ili se samoubio, a parlament raspravlja o tome.


Šta te tu zbunjuje?
U SAD ubiti crnca i nije neka vest. U RS mutno ubistvo Davidovo digne ljude na noge. Viši nivo svesti, rekao bih. A i ne događa se svaki dan da se pod nerazjašnjenim okolnostima ubije momak a da policija i tužilaštvo istrče sa providnom pričom.

Dakle, pritisak na institucije da rade svoj posao. Toga nema u banana državama.
alselone alselone 17:22 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Skloniti mu bistu, da ili ne? Zanima me tvoj odgovor.


Ne.

c_h.arlie c_h.arlie 18:12 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

blogovatelj
Čarli je prosto seljačina


Kao što Tasa vređa ciganisanjem, tako i ti sada vređeš seljake, ne mogu a da ne primetim.
A Čarli... Ja bih njega recimo nazvao džiberom, ili pre buzdovanom.

Tu si, tu si Blogi !
Vruće, vruće, ...

Usput --- jeste da me niste pitali, no, svejedno - da obavestim blogstvo ... mlađe dete mi je danas završilo prvu godinu na Triniti koledžu, u Kembridžu, Inženjering, sa najvišom ocenom ... First.
Hvala, hvala na čestitkama - nema tu ništa od mojih zasluga. Meni ostaje samo da se, ničim izazvan, pohvalim.
predatortz predatortz 18:20 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

c_h.arlie
blogovatelj
Čarli je prosto seljačina


Kao što Tasa vređa ciganisanjem, tako i ti sada vređeš seljake, ne mogu a da ne primetim.
A Čarli... Ja bih njega recimo nazvao džiberom, ili pre buzdovanom.

Tu si, tu si Blogi !
Vruće, vruće, ...

Usput --- jeste da me niste pitali, no, svejedno - da obavestim blogstvo ... mlađe dete mi je danas završilo prvu godinu na Triniti koledžu, u Kembridžu, Inženjering, sa najvišom ocenom ... First.
Hvala, hvala na čestitkama - nema tu ništa od mojih zasluga. Meni ostaje samo da se, ničim izazvan, pohvalim.


Ima tu malo i roditeljskih zasluga, uvek ih ima.
Čestitam!
blogovatelj blogovatelj 18:28 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Usput --- jeste da me niste pitali, no, svejedno - da obavestim blogstvo ... mlađe dete mi je danas završilo prvu godinu na Triniti koledžu, u Kembridžu, Inženjering, sa najvišom ocenom ...


Svaka čast.

Hvala, hvala na čestitkama - nema tu ništa od mojih zasluga. Meni ostaje samo da se, ničim izazvan, pohvalim.


Ima tvojih zasluga svakako. Ali to ne menja činjenicu da si buzga.
blogovatelj blogovatelj 18:29 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Ne.


Moj bi bio da.
predatortz predatortz 18:31 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

blogovatelj
Ne.


Moj bi bio da.


Istorijska nauka ima jedno pravilo. O događajima iz prošlosti se sudi isključivo u kontekstu vremena kada se taj događaj zbio.

Moj odgovor - ne!
alselone alselone 18:34 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Moj bi bio da.


To je druga era. Da se isti dogadjaj desio u ovoj modernoj eri, recimo pre 50, 100 godina, isto bih mislio kao i ti. Ovako - ne.

Na isti nacin bismo mogli ponistiti zasluge velikog broja znacajnih licnosti istorije.

Ne postoje univerzalna pravila, ne postoji univerzalni moral. Svaki dogadjaj se mora posmatrati u kontekstu ere u kojoj se odigrao.
blogovatelj blogovatelj 18:36 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Dakle, pritisak na institucije da rade svoj posao. Toga nema u banana državama.


Toga baš ima u banana državama. U normalnim državama poverenje u institucije se gradi vekovima i institucijama se veruje. Što naravno ne znači da sve one uvek rade savršeno, ali im puk generalno i u ogromnoj većini veruje. Za Srpsku čisto sumnjam da većina sveta veruje tamošnjem sudstvu.
niccolo niccolo 18:55 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Moj bi bio da.

I moj bi bio da. Zato što danas odlučujemo o tome i svojim stavom pokazujemo današnji odnos prema nekoj istorijskoj ličnosti. U redu je to što se on ponašao kao većina tog vremena, ali možemo i mi da damo svoj sud o tome. Nije interpretacija istorijskih činjenica nešto što je zakucano u kamen i nepromenjivo.

Slično tome su mu neki prethodni izgradili bistu. Ili kao kad su kod nas menjali nazive ulica posle 45., pa smo neke od njih vratili kada se završio taj sistem...
c_h.arlie c_h.arlie 18:59 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

blogovatelj
Usput --- jeste da me niste pitali, no, svejedno - da obavestim blogstvo ... mlađe dete mi je danas završilo prvu godinu na Triniti koledžu, u Kembridžu, Inženjering, sa najvišom ocenom ...


Svaka čast.

Hvala, hvala na čestitkama - nema tu ništa od mojih zasluga. Meni ostaje samo da se, ničim izazvan, pohvalim.


Ima tvojih zasluga svakako. Ali to ne menja činjenicu da si buzga.

Fala, fala !

I u to ime za veselo društvo !


c_h.arlie c_h.arlie 19:02 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

I nadovezalo se



... nema svirke bez bajsa !
michiganac michiganac 20:30 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Fora je što se na mrskom zapadu stvari menjaju, a većina Srbalja bi htela da sve ostane kako je bilo. Tu i jeste koren naših blogonesuglasica.


Ma dobro, pusti western front, da se vratimo Filipovom lajtmotivu.. Nego (vise retoricki ovako), ocel' velikoRvatine da iskamce kanonizaciju Alojzija? Francisko je kul djedica, i vjesto manevrise da se ne konfrotira sa vajnim HR-koncilom i njenom svekolikom vjernom pastvom. Za sad im cuva taj, prevashodno njini socijalni mir duboko negdje u fioci. Ali sta iza njega? Mislis li da ce taj west wind o kojem govoris, blagovremeno vec da dopre do balkanskih gudura, ili ce prije da raspali novi pozar?!?


PS. profa je dole vec ubo poentu.



Da ne skrenemo bas s teme: Bravo za HR-Termite!
michiganac michiganac 20:47 04.07.2018

violation of the verbal morality statute

alselone alselone 21:19 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Nije interpretacija istorijskih činjenica nešto što je zakucano u kamen i nepromenjivo.


Mozes da interpretiras koliko hoces danas, ali to ne menja skup vrednosti kojima su se oni vodili onda.
alselone alselone 21:21 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

iskamce kanonizaciju Alojzija


Pitanje ovde je u eri u kojoj se dogadjaj desio. Alojzije je deo nase ere, ovaj siroma sa biste je deo druge ere. Ere = skup vrednosti.
niccolo niccolo 21:36 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

ali to ne menja skup vrednosti kojima su se oni vodili onda

To niko ne spori, govorimo o tome ko će da bude na novčanici, da se ulica zove po njemu ili da ima bistu u nekom mestu. A to su vrednosna pitanja u trenutku kada se postavljaju, a ne vrednosna pitanja iz prošlosti.
alselone alselone 21:38 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

govorimo o tome ko će da bude na novčanici, da se ulica zove po njemu ili da ima bistu u nekom mestu


Pa onda zelimo da menjamo imena ulica, trgova, da rusimo biste, i spomenike, na svakih 50 godina? Jer taj koji je izgradio drzavu nije super po danasnjim merilima nego cemo uzeti nekog kul od pre 3 godine?
niccolo niccolo 21:55 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Pa onda zelimo da menjamo imena ulica, trgova, da rusimo biste, i spomenike, na svakih 50 godina?

Pa to ljudi rade kroz celu istoriju, moglo bi se reći da je istorija skup sagrađenih i srušenih spomenika.
alselone alselone 22:03 04.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Pa to ljudi rade kroz celu istoriju, moglo bi se reći da je istorija skup sagrađenih i srušenih spomenika.


Pa necemo valjda da budemo kao komunisti (ili neki slicni) koji su verovali da je vreme pocelo od njih, pa su krenili da prave svoju istoriju?
st.jepan st.jepan 00:15 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

mlađe dete mi je danas završilo prvu godinu na Triniti koledžu, u Kembridžu, Inženjering, sa najvišom ocenom ... First.

c_h.arlie c_h.arlie 05:08 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

alselone
Pa to ljudi rade kroz celu istoriju, moglo bi se reći da je istorija skup sagrađenih i srušenih spomenika.


Pa necemo valjda da budemo kao komunisti (ili neki slicni) koji su verovali da je vreme pocelo od njih, pa su krenili da prave svoju istoriju?

Nemojte komunjare da mi pominjete, muka mi je.
niccolo niccolo 07:23 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Pa necemo valjda da budemo kao komunisti

Ne moramo kao komunisti, dovoljno je da kao Srbi onomad od preko koliko već džamija u Beogradu ostavimo samo jednu.
alselone alselone 07:43 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Ne moramo kao komunisti, dovoljno je da kao Srbi onomad od preko koliko već džamija u Beogradu ostavimo samo jednu.


Ti mislis da je to dobro sto smo ostavili samo jednu dzamiju ili lose?
predatortz predatortz 10:45 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

niccolo
Pa necemo valjda da budemo kao komunisti

Ne moramo kao komunisti, dovoljno je da kao Srbi onomad od preko koliko već džamija u Beogradu ostavimo samo jednu.


To je bila divlja gradnja, plus na tuđoj parceli.
tasadebeli tasadebeli 14:24 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

predatortz
niccolo
Pa necemo valjda da budemo kao komunisti

Ne moramo kao komunisti, dovoljno je da kao Srbi onomad od preko koliko već džamija u Beogradu ostavimo samo jednu.


To je bila divlja gradnja, plus na tuđoj parceli.









blogovatelj blogovatelj 17:17 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Ti mislis da je to dobro sto smo ostavili samo jednu dzamiju ili lose?


Loše. Time si dva i po miliona svojih sunarodnika islamske vere automatski prebacio u tabor svojih neprijatelja i danas imaš ono što imaš.
tasadebeli tasadebeli 19:23 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

blogovatelj
Ti mislis da je to dobro sto smo ostavili samo jednu dzamiju ili lose?


Loše. Time si dva i po miliona svojih sunarodnika islamske vere automatski prebacio u tabor svojih neprijatelja i danas imaš ono što imaš.



Е? Баш два и по милиона?

(Минус Џака и Шаћири који су Шипцарци?)

Само, заборавио си да кажеш да је то данашњих два и по милиона, а не 2,5 милиона пре 200 година када је и остала та једна џамија у Београду над којом се плаче као једином преосталом...






Поглавље 2. Или стране 58 и 59 ако те мрзи да све читаш. (ЛИНК)


Погледај исто и стране 6 и 7 за објашњење појма “kisve bahası” од којег је аутор пошао:


In approaching the subject of conversion to Islam, we should bear
in mind that the latter is a process “intelligible within specific historical,
social and cultural contexts.”13 This point is very important,
not only for understanding that conversion to Islam in the period
under consideration may have features distinguishing it from conversion
at other points of time in Islamic history, but also for realizing
that we have to analyze it bearing only this particular stage of
Ottoman social development in mind. Any other perspective would
tend to distort our view of the nature of the conversion and historical
reality in consequence.
One of the ways to avoid a distorted perception of conversion to
Islam and to determine its proper role in the general development
of contemporary Ottoman society is to probe into the social consciousness
of the people. It is only by considering the perspective of
those who themselves accepted Islam that we can hope to answer
this question. Therefore, my method of inquiry will consist in examining
also the individual side of the process, the personal reasons for
conversion.
That such an approach can be taken is made possible by the existence
of a large body of documents that reveal personal information
about the converts. The main sources from which this work draws
its conclusions are petitions submitted to the sultan of the day by
new Muslims requesting that they be rewarded—most often with anamount of money known as “kisve bahası”—for accepting the new
faith.
It would not be an exaggeration to state that these documents,
which I refer to as “kisve bahası petitions,” are unique, since, with the
exception perhaps of court records, no other body of official documents
provides such an insight into the lives of ordinary people. A significant
number of documents of this kind have so far been discovered in
the Ottoman archive of the National Library of Bulgaria, while
recently some have surfaced in Turkish Ottoman archives as well.





Намерно ти наводим овај извор (BRILL LEIDEN • BOSTON, 2004), то јест извор "оне друге стране", а не неки извор САНУ и слично јер би ти онда рекао да сам пристрасан јер САНУ лаже и сви чланови САНУ су ратни злчочинци због Меморандума.



А занимљиво је да су ти исти Турци целих 100 година касније од једне једине преостале џамије у Београду побили или протерали милион и по Јермена током Првог светског рата, а затим и милион Грка из мале Азије 1922. после Грчко-турског рата. (Сви Грци домороци које сам на Тасосу до сада упознао потомци су тих протераних Грка из Мале Азије.)

Над њима нико у Србији не плаче.

Као што уосталом врло ретко било ко плаче над побијеним и протераним Србима са Косова и Метохије 1878-1912. (Мој прадеда међу њима.)

Или побијеним и протераним Србима из Хрватске и Босне и Херцеговине 1941-1945.

Или свима онима побијеним и протераним (и несталим - Србима на КиМ) од пре само 20 година којима се ни уз помоћ све напредне технологије и правног система напредног Запада не може ни до дана данашњег ући у траг. (ЛИНК)



Зато немојте, молим вас, и ти и сви остали да лупетате више глупости помињући то рушење џамија на територији данашње Србије од пре 200 година.

Ено, иди провозај се до границе са Македонијом да видиш како се беле минарети. У сваком селу. Где је село богатије, има више Шипцараца, има и по 2 и 3 минарета. Доћи ће до Ниша ако тако наставе...

Још ћете и Марка Краљевића да изводите на суд јер је утепао Мусу Кесеџију, јбт! Као у оном зезању званом Надреална телевизија. (ЛИНК)


Или као онај паметњаковић Вигор Мајић што данас руководи истраживачком станицом Петница (наградили га његови партијски другови са све Тинде Ковач Церовић на челу колоне из Демократске странке још ономад, пре 10 година) који је хтео и Малог Радојицу на суд због верске нетолеранције.


Стварно лупетате за све паре и ти и Николо... Уколико се не зајебавате, наравно. А ако се зајебавате са оваквим коментарима, онда ОК.

А ако мислите то озбиљно? Немојте онда више да мислите, молим вас.


Јој, Блоги (и Николо исто), штос' ти неки пажљив ћоек...





Ти "Турци и Арнаути", у ствари сународници исламске вере од пре 200 година, расцветали би вам буљу само тако...

Што коцем, што обрезаним идентификационим органом, такорећи пасошем из онијех дана.

(А нисам сигуран ни да бисте данас прошли другачије у рејону некадашње карауле Кошаре, по околним селима.)

Толико сте вас двојица пажљиви... Ћоеци...


П.С. - Е, Блоги, а занимљива је посвета аутора на почетку ове књиге, извора на који се позивам...


To my mother who begged me not to write this book because it was
turning her world upside down,
to my wife who didn’t think I will ever write
it and to my daughter Laura whose chubby legs walking around me finally
made me write it.
niccolo niccolo 20:07 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Зато немојте, молим вас, и ти и сви остали да лупетате више глупости помињући то рушење џамија на територији данашње Србије од пре 200 година.


Ti si bre funkcionalno nepismen. Kakve jebene veze sa razgovorom ima genocid nad Jermenima?

Pričamo o tome da je rušenje starih i izgradnja novih spomenika (tačnije, u širem smislu, bilo kakvih građevina) sasvim normalna stvar. U tom smislu da odgovorim i Alsu na njegovo pitanje, ne mislim ni da je dobro ni da je loše, već nešto što se kroz istoriju uvek dešavalo i dešavaće se - novi uspostavljaju svoj sistem vrednosti i u okviru toga sruše ovaj ili onaj objekat, skinu nekoga sa ove ili one novčanice, ili daju drugi naziv ulici koja se ranije zvala po njemu. I tako slično. Zato sam i rekao da bih podržao uklanjanje biste tog nikad čuo lika koji je osnovao (šta god to značilo) neku kanadsku provinciju - time kažemo da je protivu našeg sistema vrednosti da se ubijaju Indijanci za nagradu. Ako tako misli i većina Kanađana, verovatno će da sklone bistu. Kao što je suprotno mom sistemu vrednosti da se onaj iz Anđinog bloga postavi na mesto na koji ga je većinska Srbija postavila, ali većinska odlučuje pa je uradila u skladu sa svojim sistemom vrednosti.

A sad da se izviniš iz dva razloga - prvo što si rekao da lupetam gluposti, a drugo zato što si glup da razumeš razgovor koji se vodi, a svejedno se trpaš u isti.
alselone alselone 20:50 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

U tom smislu da odgovorim i Alsu na njegovo pitanje, ne mislim ni da je dobro ni da je loše, već nešto što se kroz istoriju uvek dešavalo i dešavaće se - novi uspostavljaju svoj sistem vrednosti i u okviru toga sruše ovaj ili onaj objekat, skinu nekoga sa ove ili one novčanice, ili daju drugi naziv ulici koja se ranije zvala po njemu. I tako slično.


Pa to ti kazem. Neki tipovi pre 200 godina sruse dzamije i to to koristis kao argument kako je to dobra praksa pa cemo i mi danas tako samo sa spomenicima. :) ILi kazes "eto kako su komunisti sve srusili i napravili iz pocetka, pa cemo i mi tako".

Za mene su to primeri za kontra, kako ne treba, a ne kako treba.
tasadebeli tasadebeli 21:37 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

niccolo

A sad da se izviniš iz dva razloga - prvo što si rekao da lupetam gluposti, a drugo zato što si glup da razumeš razgovor koji se vodi, a svejedno se trpaš u isti.



Чекај, зар ниси ти написао гледе рушења споменика:

Ne moramo kao komunisti, dovoljno je da kao Srbi onomad od preko koliko već džamija u Beogradu ostavimo samo jednu.


?


Ако ниси ти, добијеш извињење.

А ако јеси, извини се онда ти мени.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:05 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

bauer
Malo sam se kasno setio svega ovoga, ali bi možda mogli sledeće godine da napravimo neku kombinaciju?


Može, komšo, ali samo ako dođeš po mene svojim (unajmljenim) propelercom, ne mora džet, mislim, nije mi baš zinulo dupe da se džetujem okolo, ali ne bih ni da zaostajem za drugima.

Samo, među nama, i nisam baš neka faca velikog kafanskog kapaciteta, verovatno ne bih izdržao toliko, ma koji da je povod.

Nadam se da ste se lepo proveli za praznik, i da si ga spojio sa vikendom. Ja nisam, ali ne radim u punom kapacitetu jer mi je bepče na poslu, bebi sikterka nam dala voljno za praznik, pa je po principu seniorstva u kući meni doaplo da je dojim i menjam pelene u radno vreme.

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:09 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

blogovatelj
Čarli je prosto seljačina


Kao što Tasa vređa ciganisanjem, tako i ti sada vređeš seljake, ne mogu a da ne primetim.
A Čarli... Ja bih njega recimo nazvao džiberom, ili pre buzdovanom.


Ja to samo da proverim da li blogopolicija drema na dužnosti, ili pomno prati sva zbivanja i provokacije. Naravno da se izvinjavam seljačinama što sam im naziv upotrebio da opišem čarlija.


niccolo niccolo 22:11 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

kako je to dobra praksa

Gde sam rekao da je dobra praksa? Jedino što tvrdim jeste da je to praksa, bez davanja vrednosnog suda o tome da li je to dobro ili loše. Dakle, to je nešto što postoji, a da li je dobro ili loše - pa moš' da bude ili dobro ili loše, u zavisnosti od konkretnog slučaja. Recimo smatram da bi u konkretnom slučaju tog kanađanskog lika to bilo dobro. A svakako ni u ludilu ne bih izjavio da je nešto što su komunisti radili dobro (iako i ćorava koka ubode koje zrno)...

?

Naravno da jesam ja napisao, ali je problem ovde što si ti nesposoban da shvatiš šta se dokazuje napisanim, a imaš potrebu da vređaš okolo.
tasadebeli tasadebeli 22:34 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

niccolo

Naravno da jesam ja napisao, ali je problem ovde što si ti nesposoban da shvatiš šta se dokazuje napisanim, a imaš potrebu da vređaš okolo.



Глупости.

Увређеним се после нечега што им кажем осећају само они који о себи имају превисоко мишљење.

Као што ни ја нечије речи не доживљавам као злонамерне ако те речи нису заиста такве (а то се итекако осети), тако ни већина осталих људи моје речи уопште не доживљава као злонамерне.

Барем ја то нисам приметио.

Ни у свом животу ни на Блогу Б92.

Но, није ни важно... Ионако је та тема добила превише пажње...

Уживај у даљој дискусији, нећу се више мешати да ти не кварим уживање и задовољство.

EDIT: Николо, када бих хтео да будем злонамеран, уопште се не бих шалио на твој и Блогијев рачун и зезао вас, него бих био врло озбиљан.

Срећом, у мом животу су врло врло ретки тренуци када сам сасвим озбиљан.

Оне које не подносим, не зезам и не шалим се са њима него их избегавам.

Баш зато да ми не би пале на памет неке злонамерне мисли.

(А то што ти то зезање на твој рачун не можеш да поднесеш, то већ није до мене, него до тебе.)
tasadebeli tasadebeli 22:37 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

srdjan.pajic
blogovatelj
Čarli je prosto seljačina


Kao što Tasa vređa ciganisanjem, tako i ti sada vređeš seljake, ne mogu a da ne primetim.
A Čarli... Ja bih njega recimo nazvao džiberom, ili pre buzdovanom.


Ja to samo da proverim da li blogopolicija drema na dužnosti, ili pomno prati sva zbivanja i provokacije. Naravno da se izvinjavam seljačinama što sam im naziv upotrebio da opišem čarlija, on je ipak posebna kategorija.



Чарли ми се јавио мејлом поподне, каже да је опет банован... Због нечега на Крловом посту (не знам о чему се ради, нисам уопште ни залазио тамо). И брисани му коментари.

Но, нисам због тога, него само да вам то кажем да знате јер је без везе да вређате и олајавате човека који не може да вам одговори.
predatortz predatortz 22:45 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Но, нисам због тога, него само да вам то кажем да знате јер је без везе да вређате и олајавате човека који не може да вам одговори.


Nekima je upravo tad najslađe da vređaju. Ne kvari im gušt.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:02 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

tasadebeli
srdjan.pajic
blogovatelj
Čarli je prosto seljačina


Kao što Tasa vređa ciganisanjem, tako i ti sada vređeš seljake, ne mogu a da ne primetim.
A Čarli... Ja bih njega recimo nazvao džiberom, ili pre buzdovanom.


Ja to samo da proverim da li blogopolicija drema na dužnosti, ili pomno prati sva zbivanja i provokacije. Naravno da se izvinjavam seljačinama što sam im naziv upotrebio da opišem čarlija, on je ipak posebna kategorija.



Чарли ми се јавио мејлом поподне, каже да је опет банован... Због нечега на Крловом посту (не знам о чему се ради, нисам уопште ни залазио тамо). И брисани му коментари.

Но, нисам због тога, него само да вам то кажем да знате јер је без везе да вређате и олајавате човека који не може да вам одговори.


E, ok, nisam znao, saću da obrišem (prepravim) gornji komentar. Predatore, ne seri.
predatortz predatortz 23:07 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak



E, ok, nisam znao, saću da obrišem (prepravim) gornji komentar. Predatore, ne seri.


Ma, ti uvek nekako ne znaš pa prepravljaš. To postaje kliše...
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:07 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

(А то што ти то зезање на твој рачун не можеш да поднесеш, то већ није до мене, него до тебе.)


I ti ovo zoveš zezanjem? Pa to je toliko otužno, i lišeno minimuma duhovitosti, da je uvreda koristiti za to reč "zezanje". Da se Koštunica ovde pojavi i uzme da podjebava nekog bilo bi stoput zabavnije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:12 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

predatortz


E, ok, nisam znao, saću da obrišem (prepravim) gornji komentar. Predatore, ne seri.


Ma, ti uvek nekako ne znaš pa prepravljaš. To postaje kliše...


Ajde ne laži. Ako te pitam kad to još nisam znao da je neko banovan, pa prepravljao komentare, verovatno bih dobio isti odgovor kao o izbeglim blogerima iz Hrvatske. Zato je pametnije da te ne pitam.


tasadebeli tasadebeli 23:19 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

srdjan.pajic

E, ok, nisam znao, saću da obrišem (prepravim) gornji komentar.



Није на мени да држим предавање било коме овде, али знам да нисте такви људи, а може да испадне без везе јер не знате да је банован. (Нисте обавештени. - copyright by Коштуница. )


I ti ovo zoveš zezanjem? Pa to je toliko otužno, i lišeno minimuma duhovitosti, da je uvreda koristiti za to reč "zezanje". Da se Koštunica ovde pojavi i uzme da podjebava nekog bilo bi stoput zabavnije.


Добро, разумем ја то.






П.С. - Реци ми само још, молим те, зар ти није било занимљиво (теби, Блогију, Николоу,...) да сазнате за ону књигу (ако нисте пре тога знали за њу) о исламизацији Балкана и о појму “kisve bahası”? Кад се већ потежу у дискусији СРУШЕНЕ ЏАМИЈЕ које су срушили СРБИ (наравно, ц,ц,ц какв смо народ и слично).... Мени то исто отужно и излизано као и ово са белом техником Предатору, са Чарлијевим џиберским појасом и слично.

А то је најважније у том коментару.

Мени би, рецимо, било занимљиво да то сазнам ако нисам знао раније... За ту књигу.

Зато питам.

Јер ако ни то није занимљиво као што нисам ни духовит, онда ћу поставити себи питање смисла сваког даљег мог учествовања на Блогу Б92.

Чему ако не постоји радост дељења нечега што неко има, а други немају, нечега што неко зна, а други не зна? (Види пост NNN, рецимо и моје коментаре тамо.)

Ако је смисао само тек у пуком утуцавању времена овде, онда то није my cup of tea.


EDIT: А да понека истина коју повремено чујемо од других о себи уме да заболи, уме.

Само то онда није разлог да се било ко осети увређеним.

А поготово не да то што му је речено тумачи искључиво као злонамерно.
predatortz predatortz 23:21 05.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

srdjan.pajic
predatortz


E, ok, nisam znao, saću da obrišem (prepravim) gornji komentar. Predatore, ne seri.


Ma, ti uvek nekako ne znaš pa prepravljaš. To postaje kliše...


Ajde ne laži. Ako te pitam kad to još nisam znao da je neko banovan, pa prepravljao komentare, verovatno bih dobio isti odgovor kao o izbeglim blogerima iz Hrvatske. Zato je pametnije da te ne pitam.




Nekoliko puta si podvukao da ti je žao što si me isprovocirao pa sam zbog toga banovan, no to te nije sprečilo da nakon toga, milioniti put da si sa tim dosadio i bogu i narodu, u raspravi sa mnom opet ubacuješ imbecilne konstrukcije o beloj tehnici. Pa bi opet bilo "žao mi je" i tako u krug.

Ne kažem da si znao da je Čarli banovan, nisi ti jedini koji ga prostački vređa. No, licemerno je brisanje već rečenog. Šta, kao pošto je on banovan, a ti obrišeš prostakluk koji si rekao o njemu jer je banovan, manji si prostak?

Ne ide to tako...


srdjan.pajic srdjan.pajic 01:40 06.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Nekoliko puta si podvukao da ti je žao što si me isprovocirao pa sam zbog toga banovan, no to te nije sprečilo da nakon toga, milioniti put da si sa tim dosadio i bogu i narodu, u raspravi sa mnom opet ubacuješ imbecilne konstrukcije o beloj tehnici. Pa bi opet bilo "žao mi je" i tako u krug.


To su činjenice, sudski ustanovljene, a ne imbecilne konstrukcije, i razumem zašto te to provocira. Žao mi je što ne možeš da se kontrolišeš iako se to ne odnosi lično na tebe, nego rizikuješ da popiješ ban, pa ne možemo onda dalje da se raspravljamo.

Ne kažem da si znao da je Čarli banovan, nisi ti jedini koji ga prostački vređa. No, licemerno je brisanje već rečenog.


Rekao si:

Ma, ti uvek nekako ne znaš pa prepravljaš. To postaje kliše...


To je insinuacija da sam znao da je čarli banovan pa sam ipak nastavio da ga cipelarim, kao što nisam. Ajde, sredi malo ovaj napad, da bude koliko toliko koherentan, ovako nemam sa čime da radim.

Nemam ja nikakav problem da sa prostakom budem prostačina, nego mislim da nije skroz fer da ga gnječim ako nije tu da može da se brani. Eto, i ti kad si pao zbog svog vanserijskog prostakluka prema meni, na nivou džiberčine spram koje je čarli mala maca, ja ti nisam reč rekao dok se nisi vratio na blog. Nemoj to da zaboravljaš.

alselone alselone 05:43 06.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Gde sam rekao da je dobra praksa?


Rekao si da je dobra praksa tamo gde si se zalozio da treba da nastavimo tako da radimo. Nisi rekao eksplicitno 'dobra' niti upotrebio rec 'dobra' ali si se zalozio za nesto i to potkrepio primerima, pa verujem da se zalazes za nesto sto mislis da je dobro.
predatortz predatortz 07:22 06.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

To su činjenice, sudski ustanovljene, a ne imbecilne konstrukcije, i razumem zašto te to provocira. Žao mi je što ne možeš da se kontrolišeš iako se to ne odnosi lično na tebe, nego rizikuješ da popiješ ban, pa ne možemo onda dalje da se raspravljamo.


Vidi, ovako...
U BiH se odvijao najkrvaviji rat u Evropi nakon WWII. Ratovala su se tri naroda koja na tom parčetu zemlje imaju dugu i bolnu istoriju međusobnih sukoba. Potom, tri religije, koje na planetarnom nivou ne funkcionišu u miru i ljubavi, pa ne vidim zbog čega bi to moglo i na mikro nivou.
Ti u svemu tome, za povod, vidiš nekakve frižidere i stalno to potenciraš.
Meni je to malo uvrnuto, a siguran sam da je zlonamerno kada je upućeno meni.

Kažeš, Čarli je prostak pa nemaš problem da budeš prostak prema njemu. Ima tu jedna sitna razlika - Čarli ne vređa nikoga per tu. Ume da ispriča masan vic gde mu nije mesto, ume da nervira upadicama, ali per tu - nikad.
Ti se obrušavaš na njegovu ličnost, ne znajući čoveka, njegove vrline, mane. Vređaš njega, ne manir.

To je, po meni, velika razlika između vas dvojice.
niccolo niccolo 08:17 06.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

I ti ovo zoveš zezanjem? Pa to je toliko otužno, i lišeno minimuma duhovitosti, da je uvreda koristiti za to reč "zezanje". Da se Koštunica ovde pojavi i uzme da podjebava nekog bilo bi stoput zabavnije.


Dobro, to je već klasičan Tasin pokušaj finte, kad shvati da je ispao glup, onda pokuša da se izvadi na zezanje. To je zato što razmišlja binarno mi vs oni, pa se odmah uplašio da hoću da kažem ccc kakav smo mi Srbi narod. Pa da doskoči tuđim svinjarijama i genocidima, slučajno da ne ispadnemo mi najgori.

Logično da sa tako setovanim razmišljanjem ne može da mu padne na pamet da je sasvim normalno da ti treba 100 verskih objekata u gradu koji ima (lupam broj) 500.000 muslimana, a da ti ne treba toliko u gradu koji ima (opet lupam broj) 5.000 muslimana. I da je sasvim normalno da ćeš ovaj višak da porušiš i izgradiš nešto što je potrebnije društvu u novim okolnostima. Što ne znači da mi danas ne možemo da kažemo ono što je Blogi rekao gore - nije trebalo to da uradimo jer smo na taj način otuđili od sebe Srbe muslimane.

Uzgred, sve ovo je u isto vreme i odgovor na današnju situaciju i građenja tipa Beograd na vodi - većinsku Srbu zanima isključivo materijalno i onda naravno da svi podržavaju priliku da se uzme novac (čak i ako oni lično nemaju nikakvu korist od toga, ali će možda predanim radom jednog dana doći u situaciju da se okoriste), jebo arhitekturu, životnu sredinu, plavljenja i slične pičke materine, take money and run.

I sad, da se vratim na Tasino nerazumevanje napisanog, zamisli ti muku prosečnog Srbina koji skače kao oparen, spreman za fajt, jer je nesposoban da shvati da niko ne napada ni njega lično niti Srbe generalno...pa normalno da prosečan Srbin misli da su svi protiv Srba kad ne kapira osnovne stvari.
niccolo niccolo 08:23 06.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

pa verujem da se zalazes za nesto sto mislis da je dobro.

U tom konkretnom primeru da. Ali ne generalno. I ne razumem zašto je to toliko teško da se shvati, šta sad, ako sam u jednom konkretnom slučaju bio za nešto, sad moram i u svim drugim slučajevima da budem za to? Pa onda nam ne trebaju sudovi uopšte, dajte da Vučić propiše za svaku situaciju kako ćemo i onda pogledamo bibliju i kažemo e za ove slučajeve piše ovako, jebeš nijanse i razlike...
predatortz predatortz 08:28 06.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

verovatno bih dobio isti odgovor kao o izbeglim blogerima iz Hrvatske


Odgovor si dobio od sedam ljudi koji se slažu sa mojim komentarom. Zar ti stvarno misliš da ljudima koji su proterani, ili su im roditelji proterani iz Hrvatske, a ovaj blog čita hiljade ljudi a sere i komentariše nas par desetina, dakle da njima ne piči po ganglijama ovo Filipovo snishodljivo šlihtanje Hrvatima?

Ono, oni u svlačionici pevaju "Jasenovac i Gradiška stara" a neko se raduje uspehu tako divne mladeži, a da to ne nervira ljude direktno ili indirektno pogođene takvim hrvatskim vrijednostima?

I koji je moj vama drugosrbijancima, pa su vam i ustaše draže od komšije koji ne misli kao vi? ja to, sto godina da živim, ne mogu da razumem!
tasadebeli tasadebeli 08:49 06.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

srdjan.pajic

TasaDebeli

вечито циганисање Аргентинаца



Jel možeš da mi objasniš šta tačno ovaj izraz znači, i kako to nije šovinistički/rasistički ispad?



Видим да је овде обрисан мој први коментар од којег је почела прича о мом шовинизму, а у којем је у ствари од тог "циганисања Аргентинаца" како сам написао много важније оно што је речено у овом Филиповом посту о голману Субашићу и Србима и Хрватима православне вере, посту који је једно најобичније продавање магле. И то наивно и јефтино продавање магле. Регионалне () магле.

Не знам ко је обрисао. Знам да високоморални Филип има ту могућност као домаћин поста, али исто тако и верујем да он то никада и не примењује. Зато и не тврдим да је он обрисао тај мој коментар од којег је све ово почело.

Не знам ко је обрисао.

А и не занима ме.

Него оно што ме занима јесте да су остављени ови твоји и Блогијеви коментари који су се надовезали на тај мој коментар упућен Филипу. Остављено је то ваше о томе како Таса вређа читав један народ. И онда све оно што смо потом о томе писали, али нигде нема онога где сам написао шта мислим о овом и оваквом Филиповом посту.

Па тако испада да је много важније то што је Таса употребио један колоквијални израз причајући о фудбалу него то што нам Филип овде подмеће аутошовинистичке глупости и идиотарије.


Ц,ц,ц,...

Какви људи! И чиме се све служе...

Да ли сада разумеш Пајићу на шта се ја то жалим онда када ми кажете да кукумавчим по Блогу?


Дакле, када сада погледаш, Пајке, испадне после читавог тог низа коментара да је Таса шовиниста, а Филип је један изузетно интелигентни, високоморални и образовани новинар који трага за истином и отвара људима на Блогу Б92 и по Србији очи да схвате у ком правцу треба да мисле и да иду.

Па фуј, бре!

Да ли сада разумеш када ти кажем да се поставља то питање смисла учешћа овде са таквим људима?

Барем га ја себи постављам...


tasadebeli tasadebeli 09:36 06.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

niccolo

Dobro, to je već klasičan Tasin pokušaj finte,


Logično da sa tako setovanim razmišljanjem ne može da mu padne na pamet


I sad, da se vratim na Tasino nerazumevanje napisanog,


Tasin


Tasino




Добро је, Николо, одмори...

Рекох ти, уживај.

Просечни Србин те више неће ометати.

На тим висинама.


П.С. - Пајић ми не одговори ништа на питање (вероватно он сада пајки, знаш код њих је сада ноћ када се обрне време... Америка и Енглеска биће земља пролетерска...)

Хоћеш можда ти да прочиташ ону књигу о исламизацији Балкана коју сам окачио?

Занимљиво је то штиво...

Сазна човек како су то империје радиле кроз историју.

Што, самим тим, значи да и данас империје користе исте методе.


The main sources from which this work draws
its conclusions are petitions submitted to the sultan of the day by
new Muslims requesting that they be rewarded—most often with anamount of money known as “kisve bahası”—for accepting the new
faith.



EDIT: Е, заборавих!

Добра ти фора оно за вињак!



Зато што ја уопште не пијем.



Помињао сам то већ више пута по Блогу...

Нису мени потребна никаква стимулативна средства.

Сам себи сам сасвим довољно стимулативно средство. Понеки пут ми и то буде много...
niccolo niccolo 12:00 06.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Хоћеш можда ти да прочиташ ону књигу о исламизацији Балкана коју сам окачио?

Jel ima link ili mi šalješ primerak poštom?

Edit: Nisam razumeo ono za vinjak, ko je pominjao vinjak?
tasadebeli tasadebeli 12:35 06.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

niccolo

Jel ima link ili mi šalješ primerak poštom?



Има, има и тамо линк...

Нема везе, ево ти га опет:

CONVERSION TO ISLAM IN THE BALKANS, Kisve BahasÌ Petitions and Ottoman Social Life, 1670-1730 BY ANTON MINKOV (ЛИНК)

А могу и поштом, није проблем.

Стварно је занимљиво... Без зезања... Зато што се тиче и нас...


Edit: Nisam razumeo ono za vinjak, ko je pominjao vinjak?



Чекај, бре, сад си ме збунио...

Зар ниси ти помињао неки вињак?

(Нећу, хвала, не волем. Као мали сам упао у казанче...)


EDIT:

А, ниси, ниси ти!

Извини, молим те.

То је онај Dont Fear The Reaper. Нашао сам...



Ti si je odavno izgubio u flajkama vinjaka.

Koliko ti je sada potrebno, dva litrenjaka, ili si još na litar i po?

Dobra stvar je što se boriš, loša što ti je sredstvo "otpora" to da sereš ko bolesna patka po blogu, serbuješ, nacistuješ, i ono najgore - opšte nespecifično lupetanje.

Ali ne vredi, tu si borbu - da ne bude baš dve litre vinjaka, izgubio, tebi spasa nema, ali učini nešto za blog, dodaj i to pola litre, pa tihuj malo.



Све ми се измешало у глави.

И вињак и шовинизам и функционална неписменост и глупост...

Глава јес вел'ка по обиму, али не прима много.

А много тога има, па нисам у стању да испратим ко ми је шта рекао...

Извини, као да теби нисам спомињао никакав вињак.
niccolo niccolo 13:50 06.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Нема везе, ево ти га опет:

Blagodarim, blagodarim. Imam dve već u pajplajnu pre ove, pa ćemo onda...
dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 16:07 06.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

A u Srpskoj, danas čitam, neki dečko ubijem, ili se samoubio, a parlament raspravlja o tome.
To je zovem banana država. Jebga, ali tako je.


banana drzave, kazes, slazem se...




David Christopher Kelly CMG (14 May 1944 – 17 July 2003) was a Welsh scientist and authority on biological warfare, employed by the British Ministry of Defence, and formerly a weapons inspector with the United Nations Special Commission in Iraq. He came to public attention in July 2003 when an unauthorised discussion he had off the record with BBC journalist Andrew Gilligan about the UK Government's dossier on weapons of mass destruction in Iraq was cited by Gilligan and led to a major controversy. Kelly's name became known to the media as Gilligan's source and he was called to appear on 15 July before a parliamentary Foreign Affairs Select Committee investigating the issues Gilligan had reported. Kelly was questioned aggressively about his actions. He was found dead two days later.[2]

UK Prime Minister Tony Blair's government set up the Hutton Inquiry, a public inquiry into the circumstances surrounding Kelly's death. The inquiry concluded that Kelly had committed suicide, with the cause of death as "haemorrhage due to incised wounds of the left wrist" in combination with "coproxamol ingestion and coronary artery atherosclerosis". Lord Hutton also decided that evidence related to the death, including the post-mortem report and photographs of the body, should remain classified for seventy years.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:42 06.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Odgovor si dobio od sedam ljudi koji se slažu sa mojim komentarom. Zar ti stvarno misliš da ljudima koji su proterani, ili su im roditelji proterani iz Hrvatske, a ovaj blog čita hiljade ljudi a sere i komentariše nas par desetina, dakle da njima ne piči po ganglijama ovo Filipovo snishodljivo šlihtanje Hrvatima?


Koliko ja mogu da vidim, to ide na živce tebi i još par nadrkanih blogera nacionalističke orjentacije, uključujući i duple naloge, bez obzira da li su pobegli iz Hrvatske ili nisu. Preporuke može da daje svako registrovan ovde, a da blog čita hiljade ljudi, te da im Filip kolektivno ide na onu stvar, čisto sumnjam - bilo bi mnogo više preporuka, mislim, ako smo se već bacili na posao brojanja istih. Tako da tih tvojih 7 preporuka (a mogao bih sa velikom verovatnoćom da ti kažem poimence ko ti je dao preporuku, i niko od nih nije video Hrvatsku, u smislu bežanja iz iste) nije odgovor na moje pitanje. Fer bi bilo da priznaš da si gornju tvrdnju odvalio, onako paušalno, isključivo radi postizanja dramskog efekta, i da na moje pitanje nemaš odogovor. Pa da se razilazimo, meni bi to bilo sasvim dovoljno.

Ako i mene uključuješ u drugosrbijance, da ti kažem da mi ustaše nisu drage, naprotiv, tu su na istom nivou kao i koljači i pljačkaši među "komšijama", verovatno i gore.

blogovatelj blogovatelj 17:44 07.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Намерно ти наводим овај извор (BRILL LEIDEN • BOSTON, 2004), то јест извор "оне друге стране", а не неки извор САНУ и слично јер би ти онда рекао да сам пристрасан јер САНУ лаже и сви чланови САНУ су ратни злчочинци због Меморандума.


Čoveče, ti si teško bolestan. Neprestano pišeš šta bih ja radio. Kako ti znaš kako bih reagovao?
Kakav te memorandum spopao? To i jeste tvoj najveći problem, mozak ti je ostao zarobljen negde u 1986.
blogovatelj blogovatelj 17:47 07.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Ti si bre funkcionalno nepismen. Kakve jebene veze sa razgovorom ima genocid nad Jermenima?


Ne treba gubiti vreme na njega. Definitivno ima nekakav problem, samo što nisam stručan da definišem kakav. Non stop zna šta bi ko rekao, priča sam sa sobom i sa još nekim ljudima u sebi.
Mislim da je ignorisanje najbolje rešenje.
blogovatelj blogovatelj 17:50 07.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Ako tako misli i većina Kanađana, verovatno će da sklone bistu


Ne Kanađana, nego žitelja Halfaksa, grada na Atlantiku gde se bista nalazila. I već je sklonjena. Gradski većnici glasali 12:4 da se skloni i problem rešen.
To je ono što se još nije zapatilo u Srbalja, da se bez nekog velikog negodovanja prihvati odluka vlasti.
blogovatelj blogovatelj 17:54 07.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Pa to je toliko otužno, i lišeno minimuma duhovitosti, da je uvreda koristiti za to reč "zezanje". Da se Koštunica ovde pojavi i uzme da podjebava nekog bilo bi stoput zabavnije.


Dabre, kao zajebava, a u stvari je triper. Utuši, što bi jarani rekli.
blogovatelj blogovatelj 18:07 07.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

I sad, da se vratim na Tasino nerazumevanje napisanog, zamisli ti muku prosečnog Srbina koji skače kao oparen, spreman za fajt, jer je nesposoban da shvati da niko ne napada ni njega lično niti Srbe generalno...pa normalno da prosečan Srbin misli da su svi protiv Srba kad ne kapira osnovne stvari.


E juče natrčim na neku zezalicu na Fejsu i setih se Tase.

1. Postoji tamo uvrnuta grupa pod imenom "Да живее независна и слободна Бајага"
2. Ta grupa pravi memee sa Bajaginim likom i pod njegovu sliku meće svakojake "citate" a u stvari to su podjebavanja srpskog averidž Džoa i podsmevanje našem kasabalijskom mentalitetu
3. Stavili tako novi meme, Tarzaniji se svidelo, pa šerovali i učinili meme vidljivim za jedno pola miliona ljudi.
4. Da vidiš komentare ispod! Kao da ih je Tasa pisao. Ispizdeli totalno na Bajagu, potpuno su u tripu da je Bajaga to stvarno izjavio.

I posle ajd' ti pričaj sa takvima.
A slika je ova.

niccolo niccolo 19:30 07.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

potpuno su u tripu da je Bajaga to stvarno izjavio

tasadebeli tasadebeli 00:25 08.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

blogovatelj

Mislim da je ignorisanje najbolje rešenje.






Ја схватио то коначно.

А ти?
blogovatelj blogovatelj 02:05 08.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

Ја схватио то коначно.

А ти?


Shvatio, a šalješ mi privatne poruke pre par dana?!
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:42 08.07.2018

Re: Hoćeš postaviti i snimak

blogovatelj
Ја схватио то коначно.

А ти?


Shvatio, a šalješ mi privatne poruke pre par dana?!


Da, stvarno, Taske, koji ti je đavo da nam šalješ privatne poruke - raspali javno na blogu sve što ti leži na srcu, kao što i mi radimo, i ne žali, nije ti nas majka rodila. A ako moderacija obriše, ko ga jebe, nije ni prvi ni poslednji put, niti bilo ko uzima za ozbiljno ovo tvoje prenemaganje i pretnje odlaskom sa bloga.

Btw, meni na PP može da se obraća samo ako nekom treba neka pomoć, za ovo i ono, ostalo ignorišem, mada je bilo i par dileja koje su htele da mi jebu milu majku preko PP-a, u čemu im nisam ostao dužan, ali to je bilo pre dosta godina. Kažem, čisto da se ne gubi vreme u pisanju i iščekivanju.

anonymous anonymous 03:13 02.07.2018

Mora da je u pitanju ....

..." umjetnički dojam "
milanb milanb 05:25 02.07.2018

Re: Mora da je u pitanju ....

ili se radi o Hrvatu pravoslavne vere


Ех, када Јовов син запева "Јасеновац и Градишка Стара" ...


Пре 10-так година, Субашићев таст хтео да убије своју кћерку, јер се удала за Хрвата православне вере Субашића.

[url=http://www.novinar.de/2007/06/16/zaklacu-te-zbog-srbina.html][/url]

tasadebeli tasadebeli 08:12 02.07.2018

Re: Mora da je u pitanju ....

anonymous
..." umjetnički dojam "










tasadebeli tasadebeli 07:32 02.07.2018

А синоћ на састанку кућног савјета

I dok traju polemike da li je junak najnovije pobede Hrvatske Srbin po ocu Jovi ili se radi o Hrvatu pravoslavne vere,



Ма кога то уопште у Србији боли уво шта је Субашић по националности!

Нека се тиме баве Хрвати. То им је ионако најомиљенији и најпопуларнији национални спорт.



Ćirilica u Splitu


Oni veliki ekiposi iz našeg portuna su skupili se u prizemlju. Oni su stajali ispred oglasne table i beštimali su. Ona Domazetka je vikala:

‘Ja ovo ne mogu virovat, majkemi isukrstove! Da nan višaju ćirilične napise usrid portuna, pa to je za obolit na živce! Nije in dosta Vukovar, nego su se sad natakarili i na naš portun!’

Ona Plazibatka je vikala: ‘Sramota! Cila se ova zemlja pretvara u jednu velikosrpsku… da ne kažen šta!’ Onaj Kragić je viknijo: ‘Jeben ih sve u glavu dvojezično!’

Onaj Šegvić je viknijo: ‘Nisan ja krvarija za ovu državu zato da me sad siluju sa ćirilicon!’

Onaj barba Mario je pitao: ‘A di si ti to krvarija, Šegviću, majketi? Jel dok si u tinelu gleda dnevik?’
Šegvić je rekao: ‘Hrvatski dnevnik je nekad bilo teže izdržat nego agresiju JNA!’

Onda je onaj barba Jole pitao: ‘A ko je ovo ćirilično sranje ovde obisija?’

Plazibatka je rekla: ‘Nije moga niko drugi nego Bezmalinović! On je prestavnik stanara!’ Kragić je viknijo: ‘Pa di je on sad, jebenlimu prči irudove?’
Onda je Šegvić zalaufao se na treći kat po Bezmalinovića. Onda je za dvi minute on se vratijo sa Bezmalinovićem u prizemlje. Onda je barba Jole dreknijo: ‘Bezmalinoviću, jesil ti ovo obisija na oglasnu tablu?’
Bezmalinović je slegnijo sa ramenima i rekao je: ‘Jesan!’
Domazetka je skriknila: ‘Pa šta si nas naša prcat sa ćiriličnim napisima, jebati konj strinu!?’

Bezmalinoviću je uletilo teže čudilo: ‘Sa kojin ćiriličnim napisima, ljudi? Otkud van ta spika?’
Plazibatka je viknila: ‘Aj ne pravi se tudum, Bezmalinoviću! A šta je ovo ovde?’
Bezmalinović je pogledao na oglasnu tablu i rekao je: ‘To je račun za vodu!’
Onda je Šegvić mrgaški stavijo ruke na kukove i rekao je: ‘Vidimo i mi da je račun za vodu, nismo slipi! Al zašto je na ćirilici?’ Kragić je uletijo: ‘Jesil ti, Bezmalinoviću, neki velikosrbin? Il neki malohrvat?’

Bezmalinović je opet se zapiljio u oglasnu tablu i rekao je: ‘Pa nije ovo, ljudi, na ćirilici! Koji van je klinac?’
Kragić je rekao: ‘Nego na čemu je, molinte lipo? Nisan ja nepismen, jebate, čista ćirilica! Evo pogleaj ovi dio ovde!’
Bezmalinović je nagnijo se i rekao je: ‘Ali to su brojevi, čoviče božji!’
Kragić je rekao: ‘Pa šta onda da su brojevi?’
Bezmalinović je rekao: ‘Kako šta onda? Koliko ja znan, brojevi su isti i na latinici i na ćirilici!’

Domazetka je njemu unila se u facu i rekla je: ‘Pa kad su isti na latinici i na ćirilici, kako ti znaš da ovi nisu na ćirilici?’ Bezmalinović je stajao ukipan isprid oglasne table. Onda je on rekao: ‘A je, jebate, dobro govoriš…’
Rulja oko njega su značajski klimali sa glavama. Onda je Bezmalinović rekao: ‘O materin jeben! To su mi oni četnici iz Vodovoda poslali! Ma pogleaj ti koja je to banda!’
Kragić je vrtijo sa glavom i rekao je: ‘Nemoš virovat, čoviče! Da se ovakve stvari događaju u samostalnoj i suverenoj Hrvackoj!’ Šegvić je rekao: ‘Za koju smo mi prolili hektolitre krvi!’
Barba Mario je uletijo: ‘Jebiga, Šegviću, viš da krv nije voda!’
Plazibatka je rekla: ‘Ako nan šalju račune na ćirilici, možda nan i truju vodu! Ja se ne bi začudila!’
Kragić je rekao: ‘Ne bi ni ja!’

Onda je Domazetka rekla: ‘Slušajte svitu, ja san pristojna građanka i želin pošteno plaćat svoje račune! Al nema šanse da ću ih platit ako mi ji šalju na ćirilici! Mene ka Hrvaticu duboko vriđa kad dobijen račun na agresorskom pismu!’
Šegvić je rekao: ‘Drugin ričima, platićemo in kurac!’

Onda su svi ekiposi skočili i strgnili su račun za vodu sa oglasne table. Onda su iscipali ga na komadiće i itnili ga na pod. Onda su skakali i gazili su po njemu. Plus su drečali: ‘Doli ćirilica! Doli guba agresorska! Živila Hrvacka!’


Sutra su rulja iz portuna svi skupili se u prizemlju. Oni su šutili i piljili su u oglasnu tablu. Na oglasnoj tabli je bijo izvišen račun za vodu. Pored računa za vodu je bila obavijest. Na obavjesti je pisalo: ‘Poštovani stanari, Preko Vašeg predstavnika, g-dina Bezmalinovića, Uprava Vodovoda informirana je o negodovanju koje ste izrazili smatrajući da smo Vam račun za mjesečnu potrošnju vode isporučili na ćiriličnome pismu. Pokušali smo g-dinu Bezmalinoviću predočiti činjenicu da je račun izražen u brojevima, a da su brojevi, prema našim spoznajama, jednaki i na latiničnome i na ćiriličnom pismu. Međutim, g-din Bezmalinović ustrajao je na optužbi držeći da, ukoliko su brojevi jednaki na latinici i ćirilici, postoji opravdana sumnja kako su oni na Vašem računu izraženi ćirilicom. Nakon što je pomno razmotrila slučaj, Uprava Vodovoda odlučila je uvažiti argumente g-dina Bezmalinovića. Stoga Vam ispostavljamo novi račun. Kao što ćete zapaziti, u odnosu na stari račun, gdje je stajalo da trošak mjesečne potrošnje vode u Vašem ulazu iznosi ’1750 kn’, na novom računu, na hrvatskome jeziku i s latiničnim slovima, stoji da taj trošak iznosi ’tisuću osamsto i pedeset kuna’. Nadamo se da je time nesporazum otklonjen i da ćemo ubuduće uspješno surađivati. S osobitim štovanjem, Uprava Vodovoda.’

Ekiposi su piljili u oglasnu tablu i šutili su.

Onda je barba Jole rekao: ‘Koji je ovo kurac, Bezmalinoviću?’
Bezmalinović je slegnijo sa ramenima i rekao je: ‘Račun za vodu!’
Šegvić je rekao: ‘Vidimo da je račun za vodu, nismo slipi! Al zašto je na latinici?’
Bezmalinović je rekao: ‘Kako zašto? Pa tili smo da bude na latinici!’
Kragić je rekao: ‘Znan, jebaga jarac, al zašto je na ćirilici bija ’1750 kn’, a na latinici je ’tisuću osamsto i pedeset kuna’?’ Domazetka je rekla: ‘Kužin da se latinica i ćirilica razlikuju, al baš za sto kuna…’

Bezmalinović je rekao: ‘U Vodovodu kažu da je to trošak prevođenja!’


(Napisao: Viktor Ivančić)



П.С, - А да не помињем то што се мржња између нас Срба и Хрвата већ вековима заснива на ВЕРИ. Ми смо различите НАЦИОНАЛНОСТИ.




apacherosepeacock apacherosepeacock 10:51 02.07.2018

Re: А синоћ на састанку кућног савјета

Onda je barba Jole rekao: ‘Koji je ovo kurac, Bezmalinoviću?’
Bezmalinović je slegnijo sa ramenima i rekao je: ‘Račun za vodu!’
Šegvić je rekao: ‘Vidimo da je račun za vodu, nismo slipi! Al zašto je na latinici?’
Bezmalinović je rekao: ‘Kako zašto? Pa tili smo da bude na latinici!’
Kragić je rekao: ‘Znan, jebaga jarac, al zašto je na ćirilici bija ’1750 kn’, a na latinici je ’tisuću osamsto i pedeset kuna’?’ Domazetka je rekla: ‘Kužin da se latinica i ćirilica razlikuju, al baš za sto kuna…’

Bezmalinović je rekao: ‘U Vodovodu kažu da je to trošak prevođenja!’




Ne znam kako vama ali ja mnogo volim dalmatinski da slusam..
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:07 02.07.2018

Re: А синоћ на састанку кућног савјета

Iako je u turističkim agencijama zabeležen visok porast prodaje aranžmana za Tursku i Egipat, rezultati ankete portala "92putovanja" pokazuju da građanke i građani Srbije i dalje najviše vole Grčku, pa se tako 33,59 odsto anketiranih odlučilo za letovanje u ovoj zemlji.

Drugoplasirana je bila Hrvatska sa 14,54 odsto glasova, koja je prestigla Crnu Goru u kojoj će letovati 12,65 odsto naših čitalaca.

Na četvrtom mestu našla se Turska sa 4,78 glasova, a odmah iza našla se Albanija.

Šesto i sedmo mesto zauzeli su Italija i Egipat, a nije ni zanemarljiv broj ljudi koji ove godine nigde neće letovati, a iznosi 19,51 odsto naših glasača.
blogovatelj blogovatelj 13:40 02.07.2018

Re: А синоћ на састанку кућног савјета

Iako je u turističkim agencijama zabeležen visok porast prodaje aranžmana za Tursku i Egipat, rezultati ankete portala "92putovanja" pokazuju da građanke i građani Srbije i dalje najviše vole Grčku, pa se tako 33,59 odsto anketiranih odlučilo za letovanje u ovoj zemlji.

Drugoplasirana je bila Hrvatska sa 14,54 odsto glasova, koja je prestigla Crnu Goru u kojoj će letovati 12,65 odsto naših čitalaca.

Na četvrtom mestu našla se Turska sa 4,78 glasova, a odmah iza našla se Albanija.

Šesto i sedmo mesto zauzeli su Italija i Egipat, a nije ni zanemarljiv broj ljudi koji ove godine nigde neće letovati, a iznosi 19,51 odsto naših glasača.


Znači Hrvati ti dali pare da im reklamiraš more.
nikvet pn nikvet pn 14:22 02.07.2018

Re: А синоћ на састанку кућног савјета


Откуд теби Филипе таква и толика опсесија Хрватском и Хрватима (и Хрватицама)? Недостаје ти братство-јединство, топлота СФРЈ? Нема тога више Филипе нити ће га икад бити. Разбраћа нам отела народ, језик, некретнине, историју и ти и даље цвилиш за њима? Далеко им лијепа њихова, нека иду својим путем куд год да су кренули а ми гледајмо своја посла.

Спрам њих душа ми на средини, равна; не дотиче ме усхићење југофила нити мржња на комшијску краву; баш ме брига.

Што се фудбала тиче... Ујке и Црвене дрвосече су пружили најсмор досада. Најбоља текма била је кад су Црнцузи испрашили Цигентинце.
predatortz predatortz 17:09 02.07.2018

Re: А синоћ на састанку кућног савјета

Откуд теби Филипе таква и толика опсесија Хрватском и Хрватима (и Хрватицама)?


Misli, mukica, da je tako veći čovek i veći eUropejac.
Nije svestan koliko je ljudi na ovom blogu na čiju se nesreću urinira ovakvim hvalospevima najgenocidnijoj državi Evrope, a i šire.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:56 02.07.2018

Re: А синоћ на састанку кућног савјета

Nije svestan koliko je ljudi na ovom blogu na čiju se nesreću urinira ovakvim hvalospevima najgenocidnijoj državi Evrope, a i šire.

Koliko, ajde da vidimo?
vcucko vcucko 20:10 02.07.2018

Re: А синоћ на састанку кућног савјета

srdjan.pajic
Nije svestan koliko je ljudi na ovom blogu na čiju se nesreću urinira ovakvim hvalospevima najgenocidnijoj državi Evrope, a i šire.

Koliko, ajde da vidimo?

A koliko bi tebi bilo dovoljno?
tasadebeli tasadebeli 21:40 02.07.2018

Re: А синоћ на састанку кућног савјета

apacherosepeacock
Onda je barba Jole rekao: ‘Koji je ovo kurac, Bezmalinoviću?’
Bezmalinović je slegnijo sa ramenima i rekao je: ‘Račun za vodu!’
Šegvić je rekao: ‘Vidimo da je račun za vodu, nismo slipi! Al zašto je na latinici?’
Bezmalinović je rekao: ‘Kako zašto? Pa tili smo da bude na latinici!’
Kragić je rekao: ‘Znan, jebaga jarac, al zašto je na ćirilici bija ’1750 kn’, a na latinici je ’tisuću osamsto i pedeset kuna’?’ Domazetka je rekla: ‘Kužin da se latinica i ćirilica razlikuju, al baš za sto kuna…’

Bezmalinović je rekao: ‘U Vodovodu kažu da je to trošak prevođenja!’




Ne znam kako vama ali ja mnogo volim dalmatinski da slusam..



И ја исто.




Познавао сам својевремено једног старог барбу са Пељешца.

Он ме је научио једну од најважнијих ствари у мом животу коју и данас памтим:

"Сваки народ јема свој смрад!"

dragosevacprekosutra dragosevacprekosutra 22:14 02.07.2018

Re: А синоћ на састанку кућног савјета

Znači Hrvati ti dali pare da im reklamiraš more.


nisu oni bas tolike budale da bi placali likovima kao sto je filip.

mada, uopste me ne bi cudilo da bi filip placao njima da ih reklamira. kad bi imao pare.

tasadebeli tasadebeli 22:27 02.07.2018

Re: А синоћ на састанку кућног савјета

vcucko
srdjan.pajic
Nije svestan koliko je ljudi na ovom blogu na čiju se nesreću urinira ovakvim hvalospevima najgenocidnijoj državi Evrope, a i šire.

Koliko, ajde da vidimo?

A koliko bi tebi bilo dovoljno?



Срба никада није довољно.

Ни Србима ни другима.
tasadebeli tasadebeli 22:30 02.07.2018

Re: А синоћ на састанку кућног савјета

Filip Mladenović
Iako je u turističkim agencijama zabeležen visok porast prodaje aranžmana za Tursku i Egipat, rezultati ankete portala "92putovanja" pokazuju da građanke i građani Srbije i dalje najviše vole Grčku, pa se tako 33,59 odsto anketiranih odlučilo za letovanje u ovoj zemlji.

Drugoplasirana je bila Hrvatska sa 14,54 odsto glasova, koja je prestigla Crnu Goru u kojoj će letovati 12,65 odsto naših čitalaca.

Na četvrtom mestu našla se Turska sa 4,78 glasova, a odmah iza našla se Albanija.

Šesto i sedmo mesto zauzeli su Italija i Egipat, a nije ni zanemarljiv broj ljudi koji ove godine nigde neće letovati, a iznosi 19,51 odsto naših glasača.






Филипе, !


Какав си ти лик!


Domazetka je rekla: ‘Kužin da se latinica i ćirilica razlikuju, al baš za sto kuna…’

Bezmalinović je rekao: ‘U Vodovodu kažu da je to trošak prevođenja!’




floki floki 09:21 02.07.2018

fuj

.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:13 02.07.2018

Re: fuj

A što se ne bismo radovali uspehu susjedne države?
Do skoro smo bili u istoj državi, a uskoro ćemo opet živeti u istoj državi, sa drugačijim imenom.
milanb milanb 17:04 02.07.2018

Re: fuj

Filip Mladenović
A što se ne bismo radovali uspehu susjedne države?
Do skoro smo bili u istoj državi, a uskoro ćemo opet živeti u istoj državi, sa drugačijim imenom.


Можда не треба да се радујемо њиховим успесима, јер нам суседи не мисле добро.

Певају о Максовим месарима, "клаоницама", Неретви која носи српске лешеве,легији Јуре Францетића а и машу заставом из геноцидне акције у којој је протерано 200 000 наших сународника.

Мени је нешто јавља да нам они не желе добро, да нам прижељкују неко зло.

predatortz predatortz 17:05 02.07.2018

Re: fuj

Filip Mladenović
A što se ne bismo radovali uspehu susjedne države?
Do skoro smo bili u istoj državi, a uskoro ćemo opet živeti u istoj državi, sa drugačijim imenom.


A kako će ta država da se zove?
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:22 02.07.2018

Re: fuj

Evropska unija.
U bivšoj državi bratstvo i jedinstvo, a u budućoj državi fraternite & liberte!
predatortz predatortz 17:25 02.07.2018

Re: fuj

Filip Mladenović
Evropska unija.
U bivšoj državi bratstvo i jedinstvo, a u budućoj državi fraternite & liberte!


EU nije država. Nit' je kad bila, niti ima naznaka da će ikada biti.
Pritom, Hrvati i Slovenci su već zajedno u toj "državi", pa se spore i prete silom jedni drugim zbog sićušnog zaliva.

Ti vidiš nešto čega nema.
blogovatelj blogovatelj 17:36 02.07.2018

Re: fuj

A što se ne bismo radovali uspehu susjedne države?


A što bismo se radovali, matere ti?!
Mislim, nemoj pogrešno da me shvatiš, igraju fin fudbal, zasluženo su stigli među osam najboljih ekipa sveta, svaka im čast na tome, skidam im kapu.
Ali koji razlog imam da se radujem? Dobro, ti imaš, dali ti direktivu u NUNS-u da tako pišeš, ali nemoj da nas ložiš da je super ako se radujemo njihovim uspesima.

PS.

Tek sada vidim, napisao si susjedne.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:45 02.07.2018

Re: fuj

Radovanje tudjem uspehu je jedna od odlika normalnosti, civilizovanosti, kućnog vaspitanja...
Eto zašto se radujem. I zato što su 3 dečaka sa dna jednog nepravednog i surovog kapitalističkog sistema/sustava uspela u životu.
predatortz predatortz 17:47 02.07.2018

Re: fuj



A što bismo se radovali, matere ti?!


Ti si zlonameran čovek!
Filip nam daje konkretan primer na osnovu kog se vidi da je Hrvatska zemlja visokih evropskih vrednosti i standarda. Pekar Jovo i sin mu loptadžija su ugledni građani te države, omiljeni kod narodnih masa, iako su nekad bili Srbi. Dovoljno je da jasno kažu da to više nisu, pa da i za njih važe sva prava koja imaju Hrvati. Vidiš da nevestin tata više neće da kolje ćeru od kad je zet izjavio da je katolik.

Svi ti primeri tebi nisu dovoljni i tražiš još razloga za ushićenje!
c_h.arlie c_h.arlie 17:48 02.07.2018

Re: fuj

Filip Mladenović
Evropska unija.
U bivšoj državi bratstvo i jedinstvo, a u budućoj državi fraternite & liberte!

Gluposti !
Usput - najveće dostignuće sve ove muke koja nas je zadesila je da je sa tom nakaradom od države gotovo.
Kako bi se definisala pojava prisutna kod tebe i kod još desetak Srba koji se raduju uspesima države koja je etnički očistila Srbe i čija velika većina stanovnika na Srbe gleda kao na gamad i otpad ?
Mazohizam nije - jer je to suviše blaga kvalifikacija.
c_h.arlie c_h.arlie 17:50 02.07.2018

Re: fuj

Filip Mladenović
Radovanje tudjem uspehu je jedna od odlika normalnosti, civilizovanosti, kućnog vaspitanja...
Eto zašto se radujem. I zato što su 3 dečaka sa dna jednog nepravednog i surovog kapitalističkog sistema/sustava uspela u životu.

Ja mislim Filipe da ti nas zajebavaš !
Nema druge.
predatortz predatortz 17:57 02.07.2018

Re: fuj

Ja mislim Filipe da ti nas zajebavaš !


Ja mislim da nas ne zajebava.
Od ovakvog ljudskog resursa su nastajali najelitniji komunisti, ili elitne ustaše koje su u prvom ili najdalje drugom kolenu imali srpske pretke.

Takvima nikada nije dosta priče o srpskoj krivici i njihovoj izuzetnosti.
Svi računi iz prošlosti, po njima, treba da se namire isključivo srpskim glavama.

Ovo Filipovo pravoverje može biti smešno u miru, ali je veoma opasno u ratu.
milanb milanb 18:30 02.07.2018

Re: fuj

Ех, Филипова туга је преголема.

Да је постао директор РТС-а,као што није и никада неће, могао је да нам доведе на национални сервис Томпсона да нам певуши љубавне песмице о клаоницама, црним усташким легијама и месарима Макса Лубурића.

Но, на срећу свих нас ипак нисмо још потонули толико да нам такве персоне буду директори РТС.

floki floki 19:48 02.07.2018

Re: fuj

posto me mrzi da objasnjavam bilo sta ovom jadnom imbecilu, probacu biti kratak i jasan:
mrš!
:)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana