Budućnost

sram nas bilo, Izraele / shame on us, Israel

Srđan Fuchs RSS / 05.08.2018. u 23:21

prvo me je zvao b92, a ja nisam reagovao jer nisam b92

ondak me je zvao Princi, a ja nisam reagovao jer nisam mario za njega (Princi je iz porodice stradalih u Holokaustu)

 

ondak me je zvala Komisija za Staro Sajmište, a ja nisam mario jer nisam u komisiji

ondak me je zvao drugar, vladika, a ja nisam mario za njega jer je on hrišćanin a ja jevrejin

______

 

Oнда су надлетали авиони Израелских ваздушних снага, продати госпоји из Натоа, слаткици једној која је притом и криптоусташкиња, са све црним кошуљама доле, презадовољним у свом дијаболичном пиру.
 
Потом сам се сетио свог деде који је фасовао, као скелетон, метак у главу неуспешно пробијајући опсаду Јасеновца, над којим си ти данас надлетао, Бенјамине. Онда ме је растужио Принци, чији деда је додавао воду и храну јеврејским заточеницима на Старом Сајмишту. Онда ме је растужио владика, којем је убијено 350 чланова комплетне шире и уже породице на Козари и по јасеновачким стратиштима. Претходно ме је растужио мој друг са Б92, који ме је питао: "Серђо, где је лимит?"
 
После, чак је и Аца звао, за свој грош, па су му рекли: "Зашто ти ниси купио авионе па да надлећемо над тобом?"
 
Онда сам ја пропао у земљу, и жарко жалио над Тобом, безумни Бенјамине. Где је лимит? Је л' немаш пара, хоћеш да ти Србија накупи?
 
Срамно и тужно. Извини, Србијо. У име нормалног Израела.
 
 


I can’t believe this but Israeli Air Force planes will participate tomorrow in the events in Croatia to mark “Operation Storm “ in which 250,000 Serbs were expelled from their homes in Croatia. Until today, no country has participated in this event!! Horrible!!!

25d28cd82f88bb1c534b.jpeg 

אחי, חולצות האלו אומרות: ״בשביל הבית, מוכנים״. זוהי קריאה אוסטשית שתחתיה אוסטשה הוציאו להורג אנשים ביסנובץ, לא רחוק מאיפה שחיל האוויר טס לפני כמה ימים. יום מאוד עצוב עבורי

 

i don't feel angry, or anything. whom my planes are threatening to, to my filip and hanit? i am just very, very sad. i thought when you sent Rivlin that you are going to stop the Croatian Holocaust Denial once and for good. then, couple of days later, our army has joined the festivities together with the neo-Nazis who celebrate the regime that has killed my almost entire family (Jewish, needless to say). let's just close the Yad Vashem, and go make the bizz with the cryptonazi g-ments around the globe. :( deeply, deeply sad situation. 


 
67090.jpg

The Jasenovac camp complex consisted of five detention facilities established between August 1941 and February 1942 by the authorities of the so-called Independent State of Croatia. As Germany and its Axis allies invaded and dismembered Yugoslavia in April 1941, the Germans and the Italians endorsed the proclamation of the so-called Independent State of Croatia by the fanatically nationalist, fascist, separatist, and terrorist Ustaša organization on April 10, 1941.

After seizing power, the Ustaša authorities erected numerous concentration camps in Croatia between 1941 and 1945. These camps were used to isolate and murder Jews, Serbs, Roma (also known as Gypsies), and other non-Catholic minorities, as well as Croatian political and religious opponents of the regime. The largest of these centers was the Jasenovac complex, a string of five camps on the bank of the Sava River, about 60 miles south of Zagreb. It is presently estimated that the Ustaša regime murdered between 77,000 and 99,000 people in Jasenovac between 1941 and 1945.

In late August 1941, the Croat authorities established the first two camps of the Jasenovac complex—Krapje and Brocica. These two camps were closed four months later. The other three camps in the complex were: Ciglana, established in November 1941 and dismantled in April 1945; Kozara, established in February 1942 and dismantled in April 1945; and Stara Gradiška, which had been an independent holding center for political prisoners since the summer of 1941 and was converted into a concentration camp for women in the winter of 1942.

The camps were guarded by Croatian political police and personnel of the Ustasa militia, which was the paramilitary organization of the Ustaša movement.

Conditions in the Jasenovac camps were horrendous. Prisoners received minimal food. Shelter and sanitary facilities were totally inadequate. Worse still, the guards cruelly tortured, terrorized, and murdered prisoners at will.

Between its establishment in 1941 and its evacuation in April 1945, Croat authorities murdered thousands of people at Jasenovac. Among the victims were: between 45,000 and 52,000 Serb residents of the so-called Independent State of Croatia; between 12,000 and 20,000 Jews; between 15,000 and 20,000 Roma (Gypsies); and between 5,000 and 12,000 ethnic Croats and Muslims, who were political and religious opponents of the regime.

The Croat authorities murdered between 320,000 and 340,000 ethnic Serb residents of Croatia and Bosnia during the period of Ustaša rule; more than 30,000 Croatian Jews were killed either in Croatia or at Auschwitz-Birkenau.

Between 1941 and 1943, Croat authorities deported Jews from throughout the so-called Independent State to Jasenovac and shot many of them at the nearby killing sites of Granik and Gradina. The camp complex management spared those Jews who possessed special skills or training, such as physicians, electricians, carpenters, and tailors. In two deportation operations, in August 1942 and in May 1943, Croat authorities permitted the Germans to transfer most of Croatia's surviving Jews (about 7,000 in total), including most of those still alive in Jasenovac, to Auschwitz-Birkenau in German-occupied Poland.

As the Partisan Resistance Movement under the command of Communist leader Josip Tito approached Jasenovac in late April 1945, several hundred prisoners rose against the camp guards. Many of the prisoners were killed; a few managed to escape. The guards murdered most of the surviving prisoners before dismantling the last three Jasenovac camps in late April. The Partisans overran Jasenovac in early May 1945.

Determining the number of victims for Yugoslavia, for Croatia, and for Jasenovac is highly problematic, due to the destruction of many relevant documents, the long-term inaccessibility to independent scholars of those documents that survived, and the ideological agendas of postwar partisan scholarship and journalism, which has been and remains influenced by ethnic tension, religious prejudice, and ideological conflict. The estimates offered here are based on the work of several historians who have used census records as well as whatever documentation was available in German, Croat, and other archives in the former Yugoslavia and elsewhere.

As more documents become accessible and more research is conducted into the records of the Ustaša regime, historians and demographers may be able to determine more precise figures than are now available.


68290a.jpg
Ustasa (Croatian fascist) camp guards order a Jewish man to remove his ring before being shot. Jasenovac concentration camp, Yugoslavia, between 1941 and 1945.
78512.jpg


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ustasa (Croatian fascist) guards force a prisoner into a pit to be shot. Jasenovac concentration camp. Yugoslavia, probably 1942.

64309.jpg


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A Ustasa (Croatian fascist) guard stands amid corpses at the Jasenovac concentration camp, Yugoslavia, 1942.

85198.jpg


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Roma (Gypsies) being deported to Kozare and Jasenovac, both Croatian concentration camps. Yugoslavia, July 1942.

85815.jpg


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Serbs interned in the Jasenovac concentration camp in Croatia. Jasenovac, Yugoslavia, between 1941 and 1945.


88261.jpg


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A referral slip ordering Samuel Hirschenhauser to Jasenovac. June 24, 1942.

Za Dom Spreman, Mr. Netanyahu? -_-
 


Komentari (447)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

freehand freehand 13:26 10.08.2018

Re: .

Srđan Fuchs
slažem se sa obojicom.

Ing. Frihendovič, potpitanje, pošto je tu oficir Preda - da li je u Srebrenici počinjen genocid?

Kakve veze ima oficir Preda sa tavkim pravno-političkim pitanjem?

Haški Tribunal u nekim presudama kaže da jeste. Ali ako je to tačno onda se genocid praktikuje gotovo na dnevnoj bazi i praktikuju ga neke od najvećih demokratija sveta.
Kažem - pravno-političko je pitanje, sa naglaskom na politici. Kvalifikacija direktno zavisi od količine moći koju poseduje onaj na koga se odnosi.

Bajdvej - da ne dovodimo ljude u zabludu, nisam inženjer.
Za deset dana bi se pojavio neki idiot da kaže kako sam se lažno predstavljao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:30 10.08.2018

Re: .

freehand

Kakve veze ima oficir Preda sa tavkim pravno-političkim pitanjem?

Haški Tribunal u nekim presudama kaže da jeste. Ali ako je to tačno onda se genocid praktikuje gotovo na dnevnoj bazi i praktikuju ga neke od najvećih demokratija sveta.

kao glas razuma, a bio tamo ( "ћуј, ћит'о, 'одо, болан"... ) pusti ti HT, bezvezna politička institucija;
šta Frihend kaže, je l' bio ili nije bio?
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:31 10.08.2018

Re: .

A Srbiju je osvežio novim, potentnim materijalom


Usta moja hvalite me..

A sta su Srbi u Srbiji, impotentni po tebi?

Ovo se provlaci konstantno od tebe i tvojih sunarodnika nekad kao zezanje a sustini misljenje da ste vi Srbi iz Bosne i Hrvatske bolji a Srbi iz Srbije neke picke, a tek Beogradjani, i evo potentni - mos misliti.

Sram te bilo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:31 10.08.2018

Re: .

freehand


Bajdvej - da ne dovodimo ljude u zabludu, nisam inženjer.
Za deset dana bi se pojavio neki idiot da kaže kako sam se lažno predstavljao.


okej, iz nekog razlog sam mislio da si dipl. maš. inž.
Bili Piton Bili Piton 13:31 10.08.2018

Re: .

Srđan Fuchs
Billy je branio svoju ortakinju, BoLeta,



A? Ko je Bole? Kad sam te ja vredjao?

Nešto si se natripovao. Podsetiću te, naš jedini sukob je izbio kad si me iz čista mira optužio za tipičnu beogradsku aroganciju, što sam ti odmah vratio podsećanjem na novosadske komplekse prema Beogradu. Do svega ne bi došlo da se ti nisi prvi ustremio na mene, jer ja prvi nikad ne počinjem (a često odaberem i da ne nastavim, uprkos čačkanju).

Što se Čarlija tiče, ne znam zašto je sad opet banovan - ono što vidim je da on uporno odbija da smanji doživljaj i uklopi se u društvo. I klinac bi do sad već naučio i pohvatao cake, ali, ako je nekome cilj isključivo da non stop galami i unosi nervozu, onda jebiga.
predatortz predatortz 13:32 10.08.2018

Re: .


Kakve veze ima oficir Preda sa tavkim pravno-političkim pitanjem?


Preda je rezervni oficir. U aktivnoj službi sam bio u MUP RS, prilično davno. U svakom slučaju, potpuno sam nekompetentan za razgovore o vojno/policijskim poslovima koji premašuju angažman jedne čete.

Za međunarodno i ratno pravo sam još manje kompetentan.

Sve o čemu pišem ovde na blogu, pisano je iz ličnog ugla i ličnih ideoloških stavova. Niti pretendujem da se to tretira kao jedina i neprikosnovena istina, niti neko treba da se poziva na moj autoritet u tom pogledu.

Hvala na pažnji, gospodo.
freehand freehand 13:34 10.08.2018

Re: .

šta Frihend kaže, je l' bio ili nije bio?

Nisam ni pravni stručnjak ni ovlašćeno međunarodno telo. Pažljivo sam čitao mnoge koji su zastupali obe teze i . ako već moram da se izjasnim - rekao bih da nije. Da u pitanju nije bila namera istrebljenja već tribalne osvete koja nije ništa manji zločin.
Razlika je samo u političkim posledicama te kvalifikacije tog nesumnjivog i neoprostivog zločina po državu/etitet izvršioca i to zauvek.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:34 10.08.2018

Re: .

apacherosepeacock
a tek Beogradjani, i evo potentni - mos misliti.

Sram te bilo.


bog'me ja imam sjemenki za pet komata, k'o Ibrahim, mal' sa Sarajom, mal' sa Hađrom, al' ne da hanuma. kaže, "ne'š se ti meni mlađih pićaka dofaćat'". al' eno drugi buraz, šminker jedan sa slavije, 5 komata (s dve hanume) naštanc'o.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:38 10.08.2018

Re: .

freehand
Pažljivo sam čitao mnoge koji su zastupali obe teze i . ako već moram da se izjasnim - rekao bih da nije. Da u pitanju nije bila namera istrebljenja već tribalne osvete koja nije ništa manji zločin.
Razlika je samo u političkim posledicama te kvalifikacije tog nesumnjivog i neoprostivog zločina.


Jad Vašem ga je definisao kao war crime, i massacre - pustili su žene i decu da odu. Ne, kao genocid. Treba paziti s tim olakim kvalifikacijama (look who's talking ). Inače, branio sam vas intenzivno kod apologeta nadletanja skupa, i rekao više-manje identičnu stvar za Srbiju u UN-u što i ti.
predatortz predatortz 13:41 10.08.2018

Re: .

apacherosepeacock
A Srbiju je osvežio novim, potentnim materijalom


Usta moja hvalite me..

A sta su Srbi u Srbiji, impotentni po tebi?

Ovo se provlaci konstantno od tebe i tvojih sunarodnika nekad kao zezanje a sustini misljenje da ste vi Srbi iz Bosne i Hrvatske bolji a Srbi iz Srbije neke picke, a tek Beogradjani, i evo potentni - mos misliti.

Sram te bilo.


Pogrešno si me shvatila.
U Srbiju je došao znatan broj ljudi u reproduktivnoj dobi, a da nije bilo ratova to se ne bi desilo.
To je bila jedina stvar koju sam želeo da kažem.

I ovde se provlači stav, nekad u šali, nekad u zbilji, da su svi iz Bosne glupi.
takve generalizacije su opšte mesto.
Ne bih te priče sada započinjao, jer mi nije ni bila namera da govorim o tome.

Govorio sam o demografiji, lošoj demografskoj slici, koja je, nažalost privremeno, zaustavljena prilivom "sveže krvi" (ne vređa te, nadam se, i ovaj izraz?).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:42 10.08.2018

Re: .

Izraelci i Palestinci su braća, istina, od početka sveta i veka su na istoj zemlji i treba pravično da je podele i to je toliko očigledno, i ako ćemo mistifikovati, i iskaz je biblijskih poruka i volja Alahova i Elohimova (čak se i ova dva buraza nazivaju etimološki slično) da je podele, to je toliko očito - da je prevršilo više svaku meru ovo neprestano potezanje nasilja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:43 10.08.2018

Re: .

predatortz
apacherosepeacock
A Srbiju je osvežio novim, potentnim materijalom


Usta moja hvalite me..

A sta su Srbi u Srbiji, impotentni po tebi?

Ovo se provlaci konstantno od tebe i tvojih sunarodnika nekad kao zezanje a sustini misljenje da ste vi Srbi iz Bosne i Hrvatske bolji a Srbi iz Srbije neke picke, a tek Beogradjani, i evo potentni - mos misliti.

Sram te bilo.


Pogrešno si me shvatila.
U Srbiju je došao znatan broj ljudi u reproduktivnoj dobi, a da nije bilo ratova to se ne bi desilo.
To je bila jedina stvar koju sam želeo da kažem.

I ovde se provlači stav, nekad u šali, nekad u zbilji, da su svi iz Bosne glupi.
takve generalizacije su opšte mesto.
Ne bih te priče sada započinjao, jer mi nije ni bila namera da govorim o tome.

Govorio sam o demografiji, lošoj demografskoj slici, koja je, nažalost privremeno, zaustavljena prilivom "sveže krvi" (ne vređa te, nadam se i ovaj izraz?).


a da ne pričamo koliko su nam sve repke bolje sa republičkosrpskijancima.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:49 10.08.2018

Re: .

A sta su Srbi u Srbiji, impotentni po tebi?


mada, ruku na srce, ovi novosadisti kod nas sve šonje, mi beogradžani i bosandžerosi poskidali sve k'o šljive u septembru - koliko znam prelepih žena po NS-a, a da trule u samoći...
freehand freehand 13:51 10.08.2018

Re: .

Inače, branio sam vas intenzivno kod apologeta nadletanja skupa, i rekao više-manje identičnu stvar za Srbiju u UN-u što i ti.

Nema potrebe da nas braniš, sve je to ok, naročito ako pod nadletanjem podrazumevaš izraelsko učešće.
Tu će njima trebati odbrana.
Jer da kažem i ovo: ja Hrvatskoj ič ne zameram te njihove kič parade i daljenje u patetičnim izlivima samoljublja u herojstvu progona civila i ubijanju baba i deda. To je uvek tako, svaka familija, društvo i država gleda da pod tepih gurne sopstvena sranja a istakne blistave momente, makar morala da riba one govnjive ili izmišlja nepostojeće.
Postupak Izraela sasvim je nešto drugo. Izrael je uvek - tu pojedini komentatori nisu u pravu - kod takvih stvari jako dobro vagao. Ovde nije niti može biti samo trgovački momenat u pitanju. Ili je katstrofalan propust nekog bilmeza koji sad ne mogu da operu i prave se da slona u sobi nema, ili je sasvim drugi momenat i motiv u pitanju, koji ja ne mogu da domašim.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:59 10.08.2018

Re: .

Nešto si se natripovao. Podsetiću te, naš jedini sukob je izbio kad si me iz čista mira optužio za tipičnu beogradsku aroganciju, što sam ti odmah vratio podsećanjem na novosadske komplekse prema Beogradu. Do svega ne bi došlo da se ti nisi prvi ustremio na mene, jer ja prvi nikad ne počinjem (a često odaberem i da ne nastavim, uprkos čačkanju).


što je tim pre besmislenije pošto sam i sam beogradžanin, samo su me kiNdapovali ovi ovde neoplanćani. moguće je da sam se istripovao onda, IZVINI!

*BoLe - Beba od Lončara (ko će kuckati tol'ki nik)
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:01 10.08.2018

Re: .

freehand
Inače, branio sam vas intenzivno kod apologeta nadletanja skupa, i rekao više-manje identičnu stvar za Srbiju u UN-u što i ti.

Nema potrebe da nas braniš, sve je to ok, naročito ako pod nadletanjem podrazumevaš izraelsko učešće.
Tu će njima trebati odbrana.
Jer da kažem i ovo: ja Hrvatskoj ič ne zameram te njihove kič parade i daljenje u patetičnim izlivima samoljublja u herojstvu progona civila i ubijanju baba i deda. To je uvek tako, svaka familija, društvo i država gleda da pod tepih gurne sopstvena sranja a istakne blistave momente, makar morala da riba one govnjive ili izmišlja nepostojeće.
Postupak Izraela sasvim je nešto drugo. Izrael je uvek - tu pojedini komentatori nisu u pravu - kod takvih stvari jako dobro vagao. Ovde nije niti može biti samo trgovački momenat u pitanju. Ili je katstrofalan propust nekog bilmeza koji sad ne mogu da operu i prave se da slona u sobi nema, ili je sasvim drugi momenat i motiv u pitanju, koji ja ne mogu da domašim.


sto odsto se slažem.
drugi motiv je u pitanju.
Bili Piton Bili Piton 14:04 10.08.2018

Re: .

Srđan Fuchs
IZVINI!

*BoLe - Beba od Lončara (ko će kuckati tol'ki nik)


Potpuno je sve ok, već smo se objasnili. Nije mi Beba pala na pamet, priznajem.

Jednom sam Klaru branio od neke lujke što ju je napala, toga se recimo sećam. Not that she needed it
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:05 10.08.2018

Re: .

Pogrešno si me shvatila.
U Srbiju je došao znatan broj ljudi u reproduktivnoj dobi, a da nije bilo ratova to se ne bi desilo.
To je bila jedina stvar koju sam želeo da kažem.

I ovde se provlači stav, nekad u šali, nekad u zbilji, da su svi iz Bosne glupi.
takve generalizacije su opšte mesto.
Ne bih te priče sada započinjao, jer mi nije ni bila namera da govorim o tome.

Govorio sam o demografiji, lošoj demografskoj slici, koja je, nažalost privremeno, zaustavljena prilivom "sveže krvi" (ne vređa te, nadam se i ovaj izraz?).


I, sta hoces da kazes da ste ostavili RS u Bosni demografski da krepa bez #sveze krvi i potentnog materijala# jer su sada u Srbiji?

Sta je opste mesto, koje generalizacije, da su Srbi iz Srbije nesposobne pickice?

Cist bezobrazluk bez pokrica; ko je stvorio Knezevinu Srbiju pa Kraljevinu Srbiju, ratovao u srpsko-turskim, balkanskim i prepesacio Albaniju i probijao solunski front za 1.sv rata - picke iz Srbije, generalizacije i opsta mesta?

I moj deda nosilac ordena i nebrojeni Srbi iz Srbije, da bi ovde citala neukusna izdrkavanja i #posalice# svako malo o pickastim Srbima, Srbijancima kojima cete da pokazete vi #zajebani# preko Drine..

Jos jednom - sram vas bilo.

PS. A skacete mi ovde ko opareni na spomen Bosne.

Ja ne zovem Bosance glupima niti smatram duhovitim takve generalizacije, jer inace bih nazvala time i jednog Andrica (na primer) glupim i svoju najdrazu drugaricu iz Banjaluke inace najinteligentniju osobu koju sam upoznala.






predatortz predatortz 14:09 10.08.2018

Re: .


Cist bezobrazluk bez pokrica; ko je stvorio Knezevinu Srbiju pa Kraljevinu Srbiju, ratovao u srpsko-turskim, balkanskim i prepesacio Albaniju i probijao solunski front za 1.sv rata - picke iz Srbije, generalizacije i opsta mesta?

I moj deda nosilac ordena i nebrojeni Srbi iz Srbije, da bi ovde citala neukusna izdrkavanja i #posalice# svako malo o pickastim Srbima, Srbijancima kojima cete da pokazete vi #zajebani# preko Drine..


Ponovo ti kažem - svađaš se sa pogrešnim čovekom.

Mene u Srbiju nije niko naterao da dođem, ja sam je svojom voljom, i pri zdravoj pameti, izabrao za otadžbinu meni i mojoj deci.

Te frustracije, koje evidentno nosiš, rešavaj sa sebi ravnim po mržnji i predrasudama.

Ja Srbiju volim.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:22 10.08.2018

Re: .

frustracije, koje evidentno nosiš, rešavaj sa sebi ravnim po mržnji i predrasudama.


Ti si poslednja osoba koja ovo sme nekome da kaze.

I ne pravi se blesav, citala sam te 100x sa proseravanjima i #posalicama# tog tipa.
freehand freehand 14:27 10.08.2018

Re: .

Mene u Srbiju nije niko naterao da dođem, ja sam je svojom voljom, i pri zdravoj pameti, izabrao za otadžbinu meni i mojoj deci.

No si došao da je genetski obogatiš.
predatortz predatortz 14:30 10.08.2018

Re: .

apacherosepeacock
frustracije, koje evidentno nosiš, rešavaj sa sebi ravnim po mržnji i predrasudama.


Ti si poslednja osoba koja ovo sme nekome da kaze.

I ne pravi se blesav, citala sam te 100x sa proseravanjima i #posalicama# tog tipa.


Znaš li ti uopšte kako je krenuo ovaj razgovor u koji si uletela đonom?

Srki mi je sugerisao da pročitam tekst iz "Slobodne Dalmacije", u kom hrvatski general iznosi tvrdnju da je rat u Hrvatskoj bio dogovoren, kao da je bilo dogovoreno i to da Srbi napuste Hrvatsku da bi se popravila demografska slika Srbije na Kosovu.

I ja kažem da mi to ima logike, da to verovatno nije moglo bez rata, a da Srbija jeste dobila "potentan" ljudski resurs.

Onda ti histerično ulećeš sa pričom o tome kako ja mrzim i vređam Srbiju.

Ajde, ljubazno te molim, da me se prođeš sa takvim glupostima.
predatortz predatortz 14:33 10.08.2018

Re: .

freehand
Mene u Srbiju nije niko naterao da dođem, ja sam je svojom voljom, i pri zdravoj pameti, izabrao za otadžbinu meni i mojoj deci.

No si došao da je genetski obogatiš.


Tako je!
Isklučivo sa tim ciljem!
Zna se da smo mi Dinarci lepši, kršniji, viši, snažniji!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 14:38 10.08.2018

Re: .

predatortz


Znaš li ti uopšte kako je krenuo ovaj razgovor u koji si uletela đonom?

Srki mi je sugerisao da pročitam tekst iz "Slobodne Dalmacije", u kom hrvatski general iznosi tvrdnju da je rat u Hrvatskoj bio dogovoren, kao da je bilo dogovoreno i to da Srbi napuste Hrvatsku da bi se popravila demografska slika Srbije na Kosovu.

I ja kažem da mi to ima logike, da to verovatno nije moglo bez rata, a da Srbija jeste dobila "potentan" ljudski resurs.

Onda ti histerično ulećeš sa pričom o tome kako ja mrzim i vređam Srbiju.

Ajde, ljubazno te molim, da me se prođeš sa takvim glupostima.


Pričao mi je jednom jedan neuropsihijatar da je neobjašnjivo to stanje kurcšlusa u komunikaciji kod ljudi kada dođe do inicijalnog nerazumevanja, npr. da se "promaše" u razumevanju jedne jedine reči, i da dva sveta poimanja u razmimoilaženju, kao dva kosmička broda, opale jedan po drugom iz svih oružja, iako su možda o inicijalno neshvaćenoj reči razmišljali na isti način. tako, fenomen kod ljudi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:48 10.08.2018

Re: .

I ja kažem da mi to ima logike, da to verovatno nije moglo bez rata, a da Srbija jeste dobila "potentan" ljudski resurs.

Onda ti histerično ulećeš sa pričom o tome kako ja mrzim i vređam Srbiju.

Ajde, ljubazno te molim, da me se prođeš sa takvim glupostima.


Nevazno je gde je i oko cega tebi poceo razgovor ovoga puta, napisala sam da je vec nebrojeno puta gde se ti istices izdrndava ta prica o impotentnim Srbima, Srbijancima.

Usput, da Milosevic je bas to planirao, evo verujem..

Sto se histerije tice, smanji dozivljaj, sa tobom u histerisanju ne mogu da se takmicim cak i da hocu.

Ne, nisu gluposti, gro puta nisam reagovala na tvoje komentare kad se raspistoljis na tu temu ali sad komentarisem i necu da te se prodjem.

predatortz predatortz 14:51 10.08.2018

Re: .

Nevazno je gde je i oko cega tebi poceo razgovor ovoga puta, napisala sam da je vec nebrojeno puta gde se ti istices izdrndava ta prica o impotentnim Srbima, Srbijancima.


Zanimljivo je da to niko osim tebe nije ni primetio, ni spomenuo.

i necu da te se prodjem.


da li ovo treba da mi imponuje, ili da se zabrinem?
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:03 10.08.2018

Re: .

Zanimljivo je da to niko osim tebe nije ni primetio, ni spomenuo.
da li ovo treba da mi imponuje, ili da se zabrinem?


Jesi siguran da nije, osim tvojih ortaka ovde s bloga.

Ma neodoljiv si sto muskarcima sto zenama sa kojima komentarises, pa sigurno zato..





predatortz predatortz 15:08 10.08.2018

Re: .

apacherosepeacock
Zanimljivo je da to niko osim tebe nije ni primetio, ni spomenuo.
da li ovo treba da mi imponuje, ili da se zabrinem?


Jesi siguran da nije, osim tvojih ortaka ovde s bloga.

Ma neodoljiv si sto muskarcima sto zenama sa kojima komentarises, pa sigurno zato..









Ajde, bre, koji ti je vrag?!
Sad ozbiljno...
Za svašta su me optuživali, ali da imam takva osećanja prema Srbima iz Srbije (glupa kovanica, za mene je Srbin - Srbin), to nisam očekivao.
Verovatno se nekad jesam zajebavao na temu Srbijanci, čak siguran sam da jesam. Ali, da tu ima neke netrpeljivosti sa moje strane - nećeš dočekati da to kažem da jeste. Žao mi je ako si moje pisanje shvatila na taj način, ali više nemam nameru da se pravdam.

angie01 angie01 15:15 10.08.2018

Re: .

da to verovatno nije moglo bez rata, a da Srbija jeste dobila "potentan" ljudski resurs.

predatortz predatortz 15:18 10.08.2018

Re: .


angie01


šta sad tebi nije jasno?
pozvalo te da se pridružiš?
Znam da ovakve prilike ne propuštaš.

angie01 angie01 15:33 10.08.2018

Re: .

pozvalo te da se pridružiš?


ti to zakljucujes po svom licnom iskustvu?...ono kada treba podrska da se neko grupno napada?

...sto bi mene apasah pozvala za bilo sta,....slucajno sam otvorila, videla i bi mi blesavo, ...nisam ni rec rekla, da prostis, ono, nema ih za tako nesto...


Znam da ovakve prilike ne propuštaš.


koje prilike, leba ti?...sta to ja ne propustam?

vi kada se sjatite kao roj zolja pa pljuckate, to je superiska,...ja stavila jedan smajli u dva dana i onda ne propustam...uhebote...

....tu filozofiju je uveo londonski patron,...ono ispisuje carsave mimikrijske filozofije za sve i svasta, ja kada reagujem- ako sam vec videla- na nesto sto je prosto neprimereno za blog, a krajnje dobronamerno, onda je to, da jedva cekam da nesto kazem:)))...umajkumuboziju,...znaci, vi propustate- s onolikim sranjima i u grupi i ne cekate svaku i najmanju mogucnost da se proseravate za ono sto vam neodgovara, makar i ucitali znacenje pocetnog komentara,....a ja ne propustam i jedva cekam:))))...da ponekad kazem sta mislim,...pa to onda samo znaci da sam tacno rekla, a nije prijatno.

...a sto se tebe licno tice- onolike godine sam ti preskakala tolike prilike, pa ti ni to nije valjalo, nego si se uporno u grupi lepio za moje komentare....sa proseravanjima samo takvim.
predatortz predatortz 15:35 10.08.2018

Re: .

.a sto se tebe licno tice- onolike godine sam ti preskakala tolike prilike, pa ti ni to nije valjalo, nego si se uporno u grupi lepio za moje komentare....sa proseravanjima samo takvim.


Šta da ti kažem...
Ložim se na tebe!
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:37 10.08.2018

Re: .

Ali, da tu ima neke netrpeljivosti sa moje strane - nećeš dočekati da to kažem da jeste. Žao mi je ako si moje pisanje shvatila na taj način, ali više nemam nameru da se pravdam.


Moj motiv da napisem sto sam napisala nije da bi se ti pravdao, kapiras, vec da razmislis sta izjavljujes i sta tebe zulja sa Srbima iz Srbije konkretno. Jer ja ne izmisljam niti mi se prividja to nadmeno provlacenje potke narocito u vezi sa ratovima devedesetih.

Pa ili razmisli ili ne moras sto mene nece spreciti da reagujem i sledeci put. Ja ne mislim da ti mrzis Srbiju, ne, ali imas neki issue (i ne samo ti rodjen van Srbije) a ti vidi zasto je to tako.

I ne samo tebe. Citam vec dugo i to primecujem iako uvijate to u zezanje. Ili otvorenu erupciju kad dodje do prepirke na relaciji Bosna - Srbija.


predatortz predatortz 15:41 10.08.2018

Re: .

Moj motiv da napisem sto sam napisala nije da bi se ti pravdao, kapiras, vec da razmislis sta izjavljujes i sta tebe zulja sa Srbima iz Srbije konkretno


Razmislio.
Ne žulja me ništa!

A sad ti razmisli zašto preko mene vodiš rat sa drugim.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:42 10.08.2018

Re: .

pozvalo te da se pridružiš?


Kad sam ja ikoga zvala dok se sa nekim sva.. pardon, diskutujem?

Jesam li ja prozvala Srkija F. sto ti drzi stranu ovde, ajde bre..

angie01 angie01 15:43 10.08.2018

Re: .

Ložim se na tebe!


ahaaaa,...kad vidis moj komentra, odmah potrcis, k'o na crvenu maramu na koridi.


....a inace, slazem se sa apsherosom, sta cu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:45 10.08.2018

Re: .

A sad ti razmisli zašto preko mene vodiš rat sa drugim


Iz prostog razloga sto sam primetila sta pises pa se tebi i obracam. Mnozina je jer nisi jedini.
angie01 angie01 15:46 10.08.2018

Re: .

Jesam li ja prozvala


on to iz licnog primera,...kada treba nekog da napucaju, u sekundi su svi tu,....to ne mere biti slucajno i jos svaki put.
predatortz predatortz 15:50 10.08.2018

Re: .

apacherosepeacock


angie01


Ako ćemo da izvrćemo, onda i ja vaše pisanje mogu da čitam ovako:

Vas dve mislite da je dolaskom skoro 300.000 Srba iz Hrvatske, od kojih je dobar deo u reproduktivnoj dobi, dakle "potentan ljudski resurs", Srbija izgubila na svojoj "čistoći", je zaboga šta će tu oni koji nisu iz Srbije.

Moram da vam priznam da tako nešto i naslućujem iz vašeg pisanja, te da nisam siguran da bi ovo što napisah uopšte bilo izvrtanje.

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:50 10.08.2018

Re: .

Za ovo si 100% u pravu i iskreno se izvinjavam tvom ocu.


Prihvatam izvinjenje.

Čovek koji pomeša Babu i Aliju

Nisam ih pomešao, nego sam netačno citirao po sećanju ono što si ti napisao, izvinjavam se babi, i ustašama koje si vozio, jer su ipak bili na pravoj strani, kako sam te razumeo.

Za ručice ste se držali vi sa Babama u crnom i raznim drugim filijalama.


E ako su tebi Žene u crnom isto što i ti ujaci koje si sa puno entuzijazma i galanterije prevozio na koljačke poslove, a možeš biti siguran u to da nisi bio jedini koji se slizavao sa "neprijateljem" kad je to bilo zgodno i profitabilno, i u velikom strahu od njih, to je sad novi momenat, učio i podučavao ih pesmicama iz branše, onda svaka čast, ne znam šta da pričamo dalje.

Ja nisam bio ničija pešadija, niti sam to radio za nadoknadu, ili iz perverznih poriva, išao sam da stojim sa njima jer sam verovao da mora da postoji neki glas protiv Slobe i njegovog krvavog režima koji je i vas i ove nesrećnike iz Krajine gurnuo u rat. Ne zato što sam bio siguran da ćemo Babe i ja da promenimo tok istorije, nego što sam mislio da je to posao pristojnog čoveka da bude tamo, ako nije zauzet na onim drugim demostracijama protiv režima.

Razume se, na ovo što si napisao bih mogao dosta dalje da elaboriram, ali neću, prvo, malo sam se smorio, plus je prošla proslava Oluje, koje se niko neće sećati niti je pominjati do sledeće godišnjice, kao što zamalo da prođe neprimećena u Srbiji i kad se desila, pa ćemo da onda nastavimo, ako hoćeš. A i obećao sam alseu.
angie01 angie01 15:58 10.08.2018

Re: .

Vas dve mislite da je dolaskom skoro 300.000 Srba iz Hrvatske, od kojih je dobar deo u reproduktivnoj dobi, dakle "potentan ljudski resurs", Srbija izgubila na svojoj "čistoći", je zaboga šta će tu oni koji nisu iz Srbije.


koliko sam ja procitala, ni jedna od nas dve tako nesto niti je rekla, niti primetila, ni spomenula ni u jednoj varjanti i kontekstu, a da smo obe reagovale na tvoj belsavo/uvredljivi kontekst, koji si ubacio u pricu, koja veze nema sa bilo cim, nego je samo za sebe idiotska konstatacija.

znaci ti si smislio i napisao, a nas dve smo, nevezano jedna od druge, reagovale na to tvoje proseravanje.

angie01 angie01 15:59 10.08.2018

Re: .

Ja nisam bio ničija pešadija, niti sam to radio za nadoknadu, ili iz perverznih poriva, išao sam da stojim sa njima jer sam verovao da mora da postoji neki glas protiv Slobe i njegovog krvavog režima koji je i vas i ove nesrećnike iz Krajine gurnuo u rat. Ne zato što sam bio siguran da ćemo Babe i ja da promenimo tok istorije, nego što sam mislio da je to posao pristojnog čoveka da bude tamo, ako nije zauzet na onim drugim demostracijama protiv režima.



apacherosepeacock apacherosepeacock 16:06 10.08.2018

Re: .

predatortz
apacherosepeacock


angie01


Ako ćemo da izvrćemo, onda i ja vaše pisanje mogu da čitam ovako:

Vas dve mislite da je dolaskom skoro 300.000 Srba iz Hrvatske, od kojih je dobar deo u reproduktivnoj dobi, dakle "potentan ljudski resurs", Srbija izgubila na svojoj "čistoći", je zaboga šta će tu oni koji nisu iz Srbije.


E obavezno bas ovako mislim, meni keva Kordunasica i svi s majcine strane izbegli iz Hrvatske, 1942 kad joj je bilo 10 godina..

predatortz predatortz 16:11 10.08.2018

Re: .

apacherosepeacock
predatortz
apacherosepeacock


angie01


Ako ćemo da izvrćemo, onda i ja vaše pisanje mogu da čitam ovako:

Vas dve mislite da je dolaskom skoro 300.000 Srba iz Hrvatske, od kojih je dobar deo u reproduktivnoj dobi, dakle "potentan ljudski resurs", Srbija izgubila na svojoj "čistoći", je zaboga šta će tu oni koji nisu iz Srbije.


E obavezno bas ovako mislim, meni keva Kordunasica i svi s majcine strane izbegli iz Hrvatske, 1942 kad joj je bilo 10 godina..



Znam.
A svi imaju druga pedera, crnca, Jevreja...

Nego, jesu li i ti tvoji što su došli ovakva gamad kao ja, pa da mrze Srbijance?

Kad se već gađamo spomenicama, moj pradeda je preplivao Drinu i došao da mrzi Srbijance idući preko Albanije, a vraćajući se preko Makedonije.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:11 10.08.2018

Re: .

angie01
Jesam li ja prozvala


on to iz licnog primera,...kada treba nekog da napucaju, u sekundi su svi tu,....to ne mere biti slucajno i jos svaki put.


Al su zato drugi #ekipica#..
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:16 10.08.2018

Re: .

Kad se već gađamo spomenicama, moj pradeda je preplivao Drinu i došao da mrzi Srbijance idući preko Albanije, a vraćajući se preko Makedonije.


Znam; a svi imaju druga pedera, crnca..
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:16 10.08.2018

Re: .

i to x2
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:17 10.08.2018

Re: .

- Hajde što Izrael, pre svega, pokušava da proda pola milijarde dolara aviona Hrvatskoj, i zbog toga izigrava hrvatskog prijatelja, a većinu ionako zabole za Srbe proterane iz tih krajeva ...


Eto, ja kad sam ovo napisao, nema ko nije svukao pantalone da me jebe zbog navodnog nedostatka empatije prema izbeglim Srbima. A prosto, da prostije ne može biti, pričao sam od početka o Izraelcima i kako oni na to sve, po svoj prilici gledaju, ali mi kolege posle utrpaše svašta, samo da bi imali priliku da iznesu svoje nacionalne brige i frustracije. Kao da im ja za to uopšte i trebam. Evo, čak se i moj drugar alse, sa kojim sam odavno zakopao ratnu sekiru na ove teme, javio da me i on okrpi. E, baš me interesuje da li ćeš i ti biti iste sreće (mada je blog na umoru, a verujem da će te i ova soft-naci deklaracija zaštititi, bar donekle).

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:21 10.08.2018

Re: .

Ovo se provlaci konstantno od tebe i tvojih sunarodnika nekad kao zezanje a sustini misljenje da ste vi Srbi iz Bosne i Hrvatske bolji a Srbi iz Srbije neke picke, a tek Beogradjani,


I lože se samo na babe. U Crnom.
Bili Piton Bili Piton 16:22 10.08.2018

Re: .

predatortz
dakle "potentan ljudski resurs", Srbija izgubila na svojoj "čistoći", je zaboga šta će tu oni koji nisu iz Srbije.


Sad ja moram da podignem obrvu.

Uopšte nije problem u čistoći, već je problem to što Beograd, i sam veliko, iždžigljalo selo, nema dovoljan urbani kapacitet da došljake apsorbuje i prešaltuje na urbano, već ga došljaci degradiraju na kopiju zavičaja koji im nedostaje.

Ovo je više ili manje problem svih velikih gradova i metropola, ali se Beograd posebno izdvaja (čak i u poredjenju sa recimo Zagrebom, čiji je urbani poredak - makar do ex-YU ratova bio mnogo jači i ustaljeniji. O tome je recimo dosta pisao Boba Selenić).
predatortz predatortz 16:25 10.08.2018

Re: .

Uopšte nije problem u čistoći, već je problem to što Beograd, i sam veliko, iždžigljalo selo, nema dovoljan urbani kapacitet da došljake apsorbuje i prešaltuje na urbano, već ga došljaci degradiraju na kopiju zavičaja koji im nedostaje.


Jbga, to je već do Beograda.

Ako te teši, i ja nekad imam utisak da sam se ovde "poseljačio". Nisam iz nekog velegrada, ali se brate znao neki red.
Bili Piton Bili Piton 16:49 10.08.2018

Re: .

predatortz

Jbga, to je već do Beograda.

Ako te teši, i ja nekad imam utisak da sam se ovde "poseljačio". Nisam iz nekog velegrada, ali se brate znao neki red.


Ne teši me ali kao Beogradjanin koji je u Londonu došljak (long standing, ali ipak došljak) lako mogu da sagledam obe strane novčića.

Grad i provincija su neraskidivo povezani i zavise jedno od drugog, ali to se dobro vidi samo ako se promeni perspektiva pa se to sagleda sa distance.
predatortz predatortz 16:57 10.08.2018

Re: .

Bili Piton
predatortz

Jbga, to je već do Beograda.

Ako te teši, i ja nekad imam utisak da sam se ovde "poseljačio". Nisam iz nekog velegrada, ali se brate znao neki red.


Ne teši me ali kao Beogradjanin koji je u Londonu došljak (long standing, ali ipak došljak) lako mogu da sagledam obe strane novčića.

Grad i provincija su neraskidivo povezani i zavise jedno od drugog, ali to se dobro vidi samo ako se promeni perspektiva pa se to sagleda sa distance.


Nemoj da se ljutiš, ali mi na ovim prostorima nismo davali gradovima šanse da se u potpunosti razviju i postanu ozbiljni gradovi.
Praziluk je tu bio dominantan, samo smo svi skloni da mislimo da je naše vreme i naši običaji bolje od drugog vakta.
mesan mesan 20:39 10.08.2018

Re: .

predatortz
apacherosepeacock


angie01


Istini za volju, pošto čitam i (nekad nažalost) dobro pamtim:
predator svako malo ubacuje te fore o vitalnim i potentnim pridošlicama (u kontekstu NS je jednom za nas rekao nešto poput “mlitavi” :) ).
Evo i sad usred razgovora je ubacio kako su oni (ne mi) kršni i snažni.

Bitno je to uokviriti činjenicom da uvek stavi smajlija, onog iskeženog.

Bitno je takodje da Apach nije spočitavala nužno bilo kakvu mržnju, već samo implicitan šovinizam.

Da li tu postoji pozadinski problem, da li su samo standardni stereotipi u želji da se pošto poto ubaci šala (pred je često vrlo witty i šaljiv), da li je nesporazum, štagod, ja ne zalazim, ovo su činjenice.

Meni lično je humor svetinja, koliko god sumnjiv ili stereotipan, sloboda govora se tu ne sme ograničavati —- ako postoji sumnja da je izraženo iskreno a degutantno mišljenje, treba direktno pitati i preispitati bez svadje.

Sve najbolje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:17 10.08.2018

Re: .

Bitno je takodje da Apach nije spočitavala nužno bilo kakvu mržnju, već samo implicitan šovinizam.


Šta god da je spošitala pogrešno je spočitala.

Ja sam poprilično osetljiv na takve stavove, da su Srbi sa one strane Drine neki ekstra Srbi, ljuti Krajišnici, kršni Hercegovci, čast, obraz, ponos, hrabrost, za razliku od nas sa ove koji smo kao mekani, ovakvi ili onakvi.

Ali, narode moj, spočitati to Preatoru je moguće samo u dvatri slučaja, ili se on ne podnosi pa da mu se nešto prikrpi, ili se tražio šlagvort da se to kaže pa se ne njemu kola slomila, ili se, što mi zvuči najligičnije, ne razume.

Da ima i trunka toga osetio bih je, garant.
predatortz predatortz 23:08 10.08.2018

Re: .


Ja sam poprilično osetljiv na takve stavove, da su Srbi sa one strane Drine neki ekstra Srbi, ljuti Krajišnici, kršni Hercegovci, čast, obraz, ponos, hrabrost, za razliku od nas sa ove koji smo kao mekani, ovakvi ili onakvi.


Ma, bre...
Luđi sam ja koji im se pravdam. Naslušao sam se ja tih priča tipa "kakav je ovo grad bio dok nisu došli ovi, ili oni".
Ako misle da mrzim ljude iz Srbije, da smatram da sam bolji - nek' misle.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:54 10.08.2018

Re: .

apacherosepeacock


Jesam li ja prozvala Srkija F. sto ti drzi stranu ovde, ajde bre..



Srgjeefa, Srgjeefa - Срђииф. Arapin. Ja pokazujem samo životnim primerom da dva sukobljena brata mogu da nađu način da, uprkos svim razmiricama, prevaziđu sve i - budu ipak braća. Mislim, ne topla, nego ovako figurativno. To stalno radim u životu, i sa Palestincima, i u sefardi-aškenazi problematici, i sa Hrvatima i sa Bošnjacima, i Albancima i Crnogorcima i demokratama i republikancima, i reformistima i ortodoksnim, i liberalnim i konzeravativnim i Amerima i Rusima, i šire: zemljanima i vanzemljacima/vanzemljankama.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:43 11.08.2018

Re: .

ekskluzivno, neočekivano, neverovatno!

извинили су ми се другари из МИП-а - ако вам је чудно откуд ми тол'ко другара посвуда: моја генерација преузима полако власт у ИЛ; заједно смо учили, радили, тикве садили, џојусе мотали...

odličan kritički tekst, i to iz desničarskih novina (izvinjavam se sada ko ne čita engleski )

The Pavela of Gaza
Op-ed: Amid the talks of a possible long term arrangement with Hamas, it becomes clear that Israel does not want any wide scale agreement with the organization since the Israeli government is sustained by the status quo; Improving a situation in Gaza will strengthen Hamas politically and change the perception that it's an irredeemable terror entity that cannot be reasoned with.

The current Israeli government has an obvious interest in the survival of the Hamas government in Gaza. The reasons are clear to anyone who sees beyond the rhetorical smoke screen.

Instead of one powerful Palestinian entity, there are currently two weak ones, and they are very hostile towards each other. Israel is not interested in a long term arrangement, both for ideological reasons (the arrangement will endanger the idea of “Greater Israel”) and for political reasons (the arrangement will create a coalition crisis).

The current Israeli government is being sustained by the status quo. The fact that the Gaza Strip is controlled by an extremist Islamic organization that advocates terrorism and the destruction of Israel is an important bargaining chip.

Had the Gaza Strip been controlled by a more moderate organization, it would have been far more difficult to explain both Israel's political intransigence and the blockade imposed on the strip.

With Hamas in Gaza and Palestinian Authority in the West Bank, everything is simpler. Hamas is too strong, Mahmoud Abbas is too weak, that way there is no partner for negotiations, and until one emerges, we can continue to build settlements and destroy Israeli democracy, in order to ensure that a suitable partner will never emerge.

Israel should not be blamed for the policies of Hamas. Although Israel’s policy affects the emergence of protests in its areas of influence, it is doubtful that it has any responsibility regarding the nature of this protest, which generally tends to demand the enactment of Sharia law and legitimization of terrorism.

So far, so good. The Israeli government enjoys the advantages of the current situation and would like for it to continue as long as possible. This means that Hamas must continue to govern Gaza (Netanyahu and Lieberman have no interest in conquering the strip in a wide scale and bloody war).

Having said that, Israel wants the Hamas government to be as weak as possible. If Gaza thrives under Hamas, its status will be strengthened and strong Hamas is bad for Israel. Add to this the justified terror threat, and here it is—the Gaza blockade.

If everything is so good, why is it so bad? The problem is that contrary to the popular belief that after the disengagement, Israel turned its back on the Gaza Strip, the opposite is true.

Although Israel is not in charge of the daily lives of the Gaza residents, Israel controls it for all intents and purposes, apart from internal management. Pay attention to the fact that Israel does not recognize Hamas as a legitimate political regime. For Israel, the Gaza Strip is a no-man's land.

Israel enters and leaves Gaza as it pleases. It controls the airspace and the territorial waters of the strip and manages the imports and exports of goods. If you want an appropriate comparison, Gaza is less than a neighboring country and more of an armed Pavela in a Brazilian city.

The state, in theory, is interested in the collapse of the hostile organization that controls it, but enjoys the exemption from civil obligations that the regime in Gaza allows. The government forces enter it from time to time with a great deal of noise, but usually they allow it to just run "by itself."

This does not mean the Pavela is not part of the city and state that controls its resources. Until an agreement is reached, the Pavela of Gaza is technically part of Israel and since Israel refuses to allow anyone else to do so, it is obligated to allow the Gaza residents to live a reasonable life, like all human beings.

How can we achieve this without strengthening Hamas? There are quite a few options, from the the security forces’ proposal to eliminate a humanitarian crisis in the strip, and to Minister Katz's proposal to establish an island off the Gaza coast that will provide its residents with services under Israeli supervision.

We cannot let the Gazans live in hell under the excuse that Gaza is not our responsibility. Currently, it is our responsibility.

It is not just a preventive act. What could have broken the deadlock—which leads us in the long term to the destruction of Israel as a Jewish state (a binational state) or to the destruction of Israel’s democracy—is a political and cultural vision, acts of humanitarian generosity that would transform us from a giant stick to a mixture of sticks and carrots.

As far as the Palestinians are concerned, Israel treats them inhumanly, and those who are treated that way are radicalized. Extremism sustains the deadlock. It does not serve the national Israeli interest.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:26 11.08.2018

Re: .

Istini za volju, pošto čitam i (nekad nažalost) dobro pamtim:
predator svako malo ubacuje te fore o vitalnim i potentnim pridošlicama (u kontekstu NS je jednom za nas rekao nešto poput “mlitavi” :) ).
Evo i sad usred razgovora je ubacio kako su oni (ne mi) kršni i snažni.

Bitno je to uokviriti činjenicom da uvek stavi smajlija, onog iskeženog.


Vidis, staviti smajlija moze biti znak opreza da drugima stavis do znanja da se zezas a moze biti i znak pokrivanja otrova + odstupnicu.

Racunam da se svi mi zezamo tu i tamo na nekorektan nacin sa drugima, medjutim kada se to zezanje ponavlja mnogo, mnogo puta, meni se pali crvena lampica.

Meni lično je humor svetinja, koliko god sumnjiv ili stereotipan, sloboda govora se tu ne sme ograničavati


Da, medjutim na ovom blogu a i inace papir i nase usi u rl. trpe sve, uz izuzetak minornog brisanja i banovanja koje i nije banovanje uz mnostvo visestrukih registracija, bez obzira sta Tasa trtljao u beskrajnim snovidjenjima..

Sve najbolje i tebi.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:34 11.08.2018

Re: .

Šta god da je spošitala pogrešno je spočitala.


Iz tvoje vizure pogresno, ne turaj to kao fakat.


Da ima i trunka toga osetio bih je, garant.


Garant bi prevideo jer se inace slazes s njim na mnoge teme.. sto mnogi rade, cisto ljudski faktor.
predatortz predatortz 11:39 11.08.2018

Re: .

Vidis, staviti smajlija moze biti znak opreza da drugima stavis do znanja da se zezas a moze biti i znak pokrivanja otrova + odstupnicu.


Hajde mi se sa tim "otrovom" malo skini sa grbače. Svoju netrpeljivost prema onima koji su došli, a koja je evidentna jer "svi mi to radimo", nemoj da podmećeš meni.
Može da te žukja kiliko hoćeš, možeš da dobiješ čir zbog toga, ali ja sam ravnopravan građanin Srbije, sa svim pravima i obavezama koja iz toga proističu. Tako da mogu i da kritikujem i podsmevan se svemu što mi se ne dopada, a i da hvalim ono što mi se sviđa ovde.
Prestani da izigravaš nekakvu šerijatsku policiju koja se bavi čistoćom i ispravnošću mojih stavova.
Ja tvoje ne da ne pratim, nego sam morao da odem na tvoj profil da vidim da li si muško ili žensko kada je ova stupidna prepiska počela.

Da skratim - boli me uvo kako ti doživljavaš moj odnos prema Srbiji. Prestani da me razvlačiš u tim svojim bolesnim pretpostavkama.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:43 11.08.2018

Re: .

Društvo,
pogledajte stranicu HSP-Vukovar, molim vas, i ako možete prijavite je FB-u. Naš prijatelj, Ivan Vule Fridman, Zagrepčanin i publicista, je blokiran od strane FB-a jer je postovao fotografije iz dečijeg logora u sklopu Jasenovca, a ovo nesmetano divlja.
alselone alselone 12:06 11.08.2018

Re: .

predator svako malo ubacuje te fore o vitalnim i potentnim pridošlicama (u kontekstu NS je jednom za nas rekao nešto poput “mlitavi” :) ).


Al ste coveka uhvatili u šutku i ne puštate. Realno, ovo se nikad nije desilo. Možda jeste iz zajebancije, pošto on voli da se zajebava o stereopitima, ali iz zbilje nije.

predatortz predatortz 12:16 11.08.2018

Re: .

alselone
predator svako malo ubacuje te fore o vitalnim i potentnim pridošlicama (u kontekstu NS je jednom za nas rekao nešto poput “mlitavi” :) ).


Al ste coveka uhvatili u šutku i ne puštate. Realno, ovo se nikad nije desilo. Možda jeste iz zajebancije, pošto on voli da se zajebava o stereopitima, ali iz zbilje nije.



Ma to je ono kad ti meni kažeš Turčine, ja tebi Mađar. Samo, kad ti kažes za gospoju je to zajebancija, a ja to govorim iz mržnje.

Živim ja sa tim dvadeset i kusur godina. Uočio saj jedan obrazac - što su ljudi nezadovoljniji svojim životima to su u svojim očima bitniji jer su "iz odavde", a više im smetaju oni koji to nisu.
alselone alselone 12:27 11.08.2018

Re: .

Živim ja sa tim dvadeset i kusur godina. Uočio saj jedan obrazac - što su ljudi nezadovoljniji svojim životima to su u svojim očima bitniji jer su "iz odavde", a više im smetaju oni koji to nisu.


Ma da, budalaština.

Eto, to što imamo toliko nacija u Vojvodini je bogatstvo, ali što imamo Bosance, Ličane i Dalmoše, to nije. Bukvalno, samo što se ne kaže tako.

Evo, ja baš volim što ste došli jer su ljudi iz tih krajeva često srdačniji, direktniji, prostodušniji, "življi" (imaju tu neku živinu, što kaže onaj tvoj Zemunac).
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:28 11.08.2018

Re: .

predatortz
Vidis, staviti smajlija moze biti znak opreza da drugima stavis do znanja da se zezas a moze biti i znak pokrivanja otrova + odstupnicu.


Hajde mi se sa tim "otrovom" malo skini sa grbače. Svoju netrpeljivost prema onima koji su došli, a koja je evidentna jer "svi mi to radimo", nemoj da podmećeš meni.
Može da te žukja kiliko hoćeš, možeš da dobiješ čir zbog toga, ali ja sam ravnopravan građanin Srbije, sa svim pravima i obavezama koja iz toga proističu. Tako da mogu i da kritikujem i podsmevan se svemu što mi se ne dopada, a i da hvalim ono što mi se sviđa ovde.
Prestani da izigravaš nekakvu šerijatsku policiju koja se bavi čistoćom i ispravnošću mojih stavova.
Ja tvoje ne da ne pratim, nego sam morao da odem na tvoj profil da vidim da li si muško ili žensko kada je ova stupidna prepiska počela.

Da skratim - boli me uvo kako ti doživljavaš moj odnos prema Srbiji. Prestani da me razvlačiš u tim svojim bolesnim pretpostavkama.





Pa sad sam 100% ubedjena da jesi jadnik i lazovcina.

Pre x dana si na komentar da imam 2 drzavljanstva i muza Holandjanina komentarisao
plus mene kvotirao da je i tvoja sestra isto tako uradila.. (potvrdio si cinjenicu na Casiopeino pitanje meni kako je moguce imati dvostruko drzavljanstvo u Holandiji a i znas ti jako dobro i od ranije da tamo zivim komentarisao si vise puta mnogo sto sta oko toga).

Ovo je samo jedan primer tvojih inace mnogih reakcija na moje komentare i obrnuto godinama u nazad.

Znaci lazov si i mufljuz i to jeftini i iskompleksirani (osim ako nisi jos i mentol povrh svega) .

To samo potvrdjuje da sam jako dobro uocila prirodu tvog #zezanja# na temu.



Boli mene uvo za sta tebe boli uvo, ja sam slobodna gradjanka koja ima pravo da komentarise i kritikuje sve bljuvotine koje procita od tebe ili bilo koga drugoga.

Tako da ces morati da me slusas jbg. dokle god dolazis na ovo mesto i mnoge druge ciji ti komentari ne prijaju i koje napadas ko besan..





apacherosepeacock apacherosepeacock 12:37 11.08.2018

Re: .

Al ste coveka uhvatili u šutku i ne puštate. Realno, ovo se nikad nije desilo. Možda jeste iz zajebancije, pošto on voli da se zajebava o stereopitima, ali iz zbilje nije.


Jao jadan on, kako se samo ne setis toga kad se on ostrvi, u toru sa drugima, na nekog drugog, a?

I realno, ne zajebavaj. Osim ako nisi slep i gluv (i pristrasan:).
predatortz predatortz 12:44 11.08.2018

Re: .


Pre x dana si na komentar da imam 2 drzavljanstva i muza Holandjanina komentarisao
plus mene kvotirao da je i tvoja sestra isto tako uradila.. (potvrdio si cinjenicu na Casiopeino pitanje meni kako je moguce imati dvostruko drzavljanstvo u Holandiji a i znas ti jako dobro i od ranije da tamo zivim komentarisao si vise puta mnogo sto sta oko toga).


I?
Zašto misliš da pamtim čiji je komentar na koji sam se nadovezao? Da sam to uopšte registrovao?
Ja komentarišem sadržaj. Složim se, ili se ne složim sa napisanim.
Od svih nikova ovde, zapazio sam i zapamtio desetak.
Šta, treba da znam sve o liku i delu svakog na čiji komentar odgovorim?
Da vodim evideciju o tome kad je taj i šta govorio?
Shvataš li koliko to bolesno zvuči?

Edit:
A sad kreni redom, od momenta kada si me optužila i ja ti odgovorio.
Vidi koliko su moji komentari pomirljivi i usmereni ka tome da se radi o nesporazumu, za razliku od tvojih u kojim vređaš i projektuješ na mene i grehe drugih pa mi se obraćaš čas u množini, čas u jednini.
Nisi odustala dok nisi isprovocirala sličnu reakciju kod mene.
Verujem i da si ubeđena da sam zvao alsa i hučija da se umešaju.
Ne znam zbog čega ovo radiš, ali ti ne valja rabota.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:57 11.08.2018

Re: .

Sada zapravo, u ovoj svađi, razumem poziciju izraela: voli i Hrvatsku (ApacheRose), i Srbiju (Predu), a oni se glođu između sebe i hoće da se pokolju.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:48 11.08.2018

Re: .

Ne znam zbog čega ovo radiš, ali ti ne valja rabota.


Radim to sto komentarisem sta smatram ruznim. Nekad komentarisem i ono sto smatram lepim.. Ajde sad se zacudi tome.

Mislim, ajde bre nemoj pricati gluposti. Niko ne pamti sve blogere i sve komentare i replike ali bazicno pamti, osim ako nema alchajmer ili ga glumi po potrebi, ovo malo frekventnih blogera sto se ovde vrte godinama. A ti si, kao i ja, jedan od njih.

Zasto insistiram na ovoj temi, pa verovatno zato sto sto upornije pokusavas da se pravis lud i dodajes nove slojeve, ja ne dozvoljavam da me prave ludom..

A ovaj biser da ne znas da sam zensko nego si danas/juce morao da pogledas u moj profil - je vadiona toliko priglupa taman isto kao da mi je Als (primera radi) to rekao.

Nice try but no cigar.

Ja mislim da nije nesporazum, i stojim iza onoga sta sam rekla, sad sto se to pretvorilo u prepirku gde ti izigravas naivca i dobrocudnog saljivdziju oko svakog slicnog komentara, ja ti ne verujem. I zasto uopste mislis da mozes da negiras (meni) ocigledno a ja budem ta i da se povucem?

Pa prekini ti diskusiju ako je smatras nesuvislom, prosto.





predatortz predatortz 14:08 11.08.2018

Re: .


A ovaj biser da ne znas da sam zensko nego si danas/juce morao da pogledas u moj profil - je vadiona toliko


Verovala ili ne, nije. Znam da neko jeste komentarisao za državljanstvo, Hokandiju, da sam se nadovezao - i to je sve.

Ali, nije u tome suština.
Problem je u tome što si ti mene za nešto optužila, ja ti najuljudnije rekao da je u pitanju nesporazum, objasnio zbog čega sam upotrebio spornu formulaciju, da bi ti nastavila da me napadaš uz opasku da nisam samo ja takav nego da nas ima još. Iz toga se izrodilo da sam, pa pročitaj kako si me sve krstila.

Ja ti kažem dve stvari, i iza njih stojim:
1. Nemam problem sa Srbima iz Srbije. Ne smatram ih ni manje, ni više vrednim od nas koji smo iz drugih krajeva. Sve šale koje sam na ovom mestu izrekao na tu temu su samo to - šale.
2. Nisam se unosio u tvoj lik, delo, stavove. Do ove neprijatnosti, nisam te svrstavao ni u one koji su mi dragi, ni u one koji nisu. Čitao san tvoje komentare, kao što čitan svačije na temama koje me zanimaju. No, ne vodim evidenciju ko je ko i ne pravim liste.

Izrekla si niz ružnih kvalifikacija o meni, a da te prethodno ničim nisam uvredio. Samo na osnovu pretpostavki koje imaš o meni.

Ne valja ti rabota, a ti kako hoćeš.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:09 11.08.2018

Re: .

Živim ja sa tim dvadeset i kusur godina. Uočio saj jedan obrazac - što su ljudi nezadovoljniji svojim životima to su u svojim očima bitniji jer su "iz odavde", a više im smetaju oni koji to nisu.


Evo i kako sad da ne reagujem na ovo: Znaci analogija se ta - ti si nezadovoljan i frustriran svojim zivotom cim moras da pravis skoro redovno posalice kako si kao Bosanac bitniji jer si odande i bolji od tih pickastih Beogradjana medju kojima zivis, i generalno genetski materijal bolji od Srbija/srpskog.

Jel kapiras, bre?

PS. I ne provlaci uporno svoju pricu da te neko proziva zasto zivis u BG kao Bosanac pored i u vezi mojih komentara. Jer ja ti to nisam nikada rekla, ni tebi ni bilo kome drugome. To radis vrlo drsko da bi poentirao kao u diskusiji kad ostanes bez valjanih razloga za bes prema sagovorniku.

Dakle, zajebi radnju kad vec meni pricas da mi radnja ne valja.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:09 11.08.2018

Re: .

duplo.
predatortz predatortz 14:22 11.08.2018

Re: .

apacherosepeacock
Živim ja sa tim dvadeset i kusur godina. Uočio saj jedan obrazac - što su ljudi nezadovoljniji svojim životima to su u svojim očima bitniji jer su "iz odavde", a više im smetaju oni koji to nisu.


Evo i kako sad da ne reagujem na ovo: Znaci analogija se ta - ti si nezadovoljan i frustriran svojim zivotom cim moras da pravis skoro redovno posalice kako si kao Bosanac bitniji jer si odande i bolji od tih pickastih Beogradjana medju kojima zivis, i generalno genetski materijal bolji od Srbija/srpskog.

Jel kapiras, bre?


Ne kapiram, jer nije tako.
Prosto, svi sreću budale koje misle da su bolje od drugih zbog mesta rođenja. Takvih budala ima svugde, pa i u Srbiji.
Svojim životom sam prilično zadovoljan. Iz Srbije uvek mogu da odem, a pošto to ne činim znači da mi je dobro tu gde jesam.

Kojim si proesima došla do ovakvih sudova o meni, ne mogu da dokučim. A da ti pravo kažem, ni ne zanima me preterano.


Edit:

I prestani da me svrstavaš kao nekakvog Bosanca. Ja sam Srbin, uvek bio i uvek ću to da budem. Ko si bre ti da meni određuješ ko sam i šta sam?!
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:52 11.08.2018

Re: .

Kojim si proesima došla do ovakvih sudova o meni, ne mogu da dokučim. A da ti pravo kažem, ni ne zanima me preterano.


Edit:

I prestani da me svrstavaš kao nekakvog Bosanca. Ja sam Srbin, uvek bio i uvek ću to da budem. Ko si bre ti da meni određuješ ko sam i šta sam?!


Pa sudimo malo o ljudima na osnovu onoga sto procitamo, u ovom formatu koji nam ovakvo net mesto dozvoljava, ni vise ni manje. Cuj, ne zanima ga a ne prestaje..

Ja te ne komentarisem dalje od toga.

Po mestu rodjenja si Bosanac ko sto i sam tvrdis, i ne izvrci opet jeftino.

Ne budi toliko smesan u ovom, i slicnom, ritanju da te neko napada najobicnijom konstatacijom.

E, ne kapiras ti nista kad ti ne odgovara, vidim.


angie01 angie01 16:25 11.08.2018

Re: .

Al ste coveka uhvatili u šutku i ne puštate. Realno, ovo se nikad nije desilo. Možda jeste iz zajebancije, pošto on voli da se zajebava o stereopitima, ali iz zbilje nije.


jujujuju, al si se ganuo,...jadana predator, rekla mu jedna zena da prestane da sere po Srbima iz Srbije i to na bas prizeman nacin, a druga mu stavila zabezeknuti smajli, na isto proseravanje,...njemu, koji npr., skace do neba na samu pomisao da neko upotrebi smernicu, Bosancica,...a kamoli i da je vidi ukucanu u nekom komentaru, oko koje posle, uz pomoc ekipice, koja sad ne vidi sta je covek rekao, ispreda neverovatna znacenja i namere do prekosutra i nazad, dok ceo svemir ne zadrhti.
angie01 angie01 16:30 11.08.2018

Re: .

Sve šale koje sam na ovom mestu izrekao na tu temu su samo to - šale.


je l,

Vas dve mislite da je dolaskom skoro 300.000 Srba iz Hrvatske, od kojih je dobar deo u reproduktivnoj dobi, dakle "potentan ljudski resurs", Srbija izgubila na svojoj "čistoći", je zaboga šta će tu oni koji nisu iz Srbije.

predatortz predatortz 16:35 11.08.2018

Re: .

angie01
Sve šale koje sam na ovom mestu izrekao na tu temu su samo to - šale.


je l,

Vas dve mislite da je dolaskom skoro 300.000 Srba iz Hrvatske, od kojih je dobar deo u reproduktivnoj dobi, dakle "potentan ljudski resurs", Srbija izgubila na svojoj "čistoći", je zaboga šta će tu oni koji nisu iz Srbije.




Ovo nije bila šala nego deo rasprave da vama.
Sad je tvoja smena?

angie01 angie01 17:23 11.08.2018

Re: .

Ovo nije bila šala nego deo rasprave da vama.


pa o tome sve vreme pricamo,...i na pokusaj opravdavanja od nekih blogokolega, da se radilo o sali, evo kazem da nije,...


Sad je tvoja smena?


sta sad moja smena- ne kapiram osetljivost na obican komentar,...meni mnogo jadna ta cela fora sa kukumavcenjem, kao eto, organizovana ekipa, dogovori, mehanizmi sa moderacijom,...i to od clanova stvarne ekipe, koja obicno grupno napada, najvise, bez nekog razloga, nego izvrtanjem necega sto je napisano, klevetanjem i sl....

...pazi, u ovom slucaju, dve zene ti se obratile, jer si stvarno napisao budalastinu, ....ja u prvom komentaru bila nevidjeno fina i suzdrazna, ono, samo naznaka,...al ti ne mozes to da prepoznas,...da adekvatno odreagujes, budes dzek, kad si vec tako nesto napisao, pa da se ne foliras i ne branis glupost tako sto napadas ucitavanjem.
predatortz predatortz 18:49 11.08.2018

Re: .

sta sad moja smena- ne kapiram osetljivost na obican komentar,...


Slušaj, Anđo...
Neko je već lucidno primetio da ti uskačeš kad neka svađa na blogu zamire. Da malo raspiriš vatru. Posle cokćeš, prenemažeš se i kuneš se u svoje poštenje i časne namere, kada to drugi ljudi primete i skrenu ti pažnju na to.

Dakle, ti i tvoja drugarica mislite o meni šta vam je volja.

dragosevacsutra dragosevacsutra 19:09 11.08.2018

Re: .

Po mestu rodjenja si Bosanac






ajde?

a moj klinac dakle svajcarac?

predatortz predatortz 19:13 11.08.2018

Re: .

dragosevacsutra
Po mestu rodjenja si Bosanac






ajde?

a moj klinac dakle svajcarac?



Nisam hteo da repliciram gospođi da sam po mestu rođenja Tuzlak. Otkud znam kako će to biti shvaćeno i koga će sve da uvredi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:17 11.08.2018

Re: .

Garant bi prevideo jer se inace slazes s njim na mnoge teme.


Na mnoge da, ali nije mali broj ni onih na kojima ne.
I to ne vidim kao problem koji bi me sprećio da prepoznam "antisrbijanstvo", siguran sam.

Pogrešila si čitanje, fakat.
Ali...ako i dalje smatraš da nisi, tj ako i dalje grešiš..meni ni iz džepa ni u džep.
dragosevacsutra dragosevacsutra 19:26 11.08.2018

Re: .

Nisam hteo da repliciram gospođi da sam po mestu rođenja Tuzlak. Otkud znam kako će to biti shvaćeno i koga će sve da uvredi.


angie01 angie01 19:31 11.08.2018

Re: .

Neko je već lucidno primetio da ti uskačeš kad neka svađa na blogu zamire. Da malo raspiriš vatru. Posle cokćeš, prenemažeš se i kuneš se u svoje poštenje i časne namere, kada to drugi ljudi primete i skrenu ti pažnju na to.


izvini- ko je to lucidno primetio?....sad ja trazim da se svadjam, onim jednim smajlijem koji sam nakacila na tvoje uvredljivo bulaznjenje?


a ti? sta ti trazis, kada se UVEK umesas u bilo koju raspravu u kojoj sam ja nesto rekla- pa makar nemas pojma kako je i zasto pocela, ni o cemu se radi- uredno si tu da nesto svoje dodas-naravno, ruzno po mene i u grupi,...iako sam ja godinama sve sto kazes preskakala,...i sada jednom nakacim smajli na tvoj komentar i ti mi kazes, kako sam dosla da raspirem vatru, dok ti nespretno vrtis neka objasnjenja, da bi na kraju ispalo da se sa onim idiotskim iskazom, ipak nisi salio.:))))


Dakle, ti i tvoja drugarica mislite o meni šta vam je volja.


ja nista o tebi rekla nisam, samo sam komentarisala i to smajlijem, nesto sto si ovde javno postavio.

....jao kako si osetljiv kada nema gomile- iako su neki pristigli- kada tebi neko nesto kaze, makar ti neki bili u pravu,...ono, ne umes da normalno komuniciras, nego okreces neko nespretno vadjenje, napade,....
predatortz predatortz 19:41 11.08.2018

Re: .

ono, ne umes da normalno komuniciras, nego okreces neko nespretno vadjenje, napade,....


Kako, sestro slatka, da normalno komuniciramo kad je svaka tvoja rečenica takva kao da je sastavljao random generator?
angie01 angie01 19:53 11.08.2018

Re: .

da normalno komuniciramo kad je svaka tvoja rečenica takva kao da je sastavljao random generator?


eto vidis-ti si meni ovde izrekao gomilu uvreda, a zalis se da neko drugi ima nesto protiv tebe i da su replike na tvoj blesavi komentar, posledica nekih losih namera i razloga,....eh kako jadno,....ti pritrcavas i maltretiras nicim izazvan druge-godinama, a na obicna dva odgovora na nesto sto je trazilo reakciju, ti kmecis, prenemazes se, vredjas,...toliko o tebi.



predatortz predatortz 20:01 11.08.2018

Re: .

angie01
da normalno komuniciramo kad je svaka tvoja rečenica takva kao da je sastavljao random generator?


eto vidis-ti si meni ovde izrekao gomilu uvreda, a zalis se da neko drugi ima nesto protiv tebe i da su replike na tvoj blesavi komentar, posledica nekih losih namera i razloga,....eh kako jadno,....ti pritrcavas i maltretiras nicim izazvan druge-godinama, a na obicna dva odgovora na nesto sto je trazilo reakciju, ti kmecis, prenemazes se, vredjas,...toliko o tebi.





Dobro je, Anđo...
Svi smo upoznati sa tim kako tebe ovde spopadaju, proganjaju, vređaju, šikaniraju, a da si ti uvek imala najčasnije, devičanski čiste namere.
Eto, čak i ja koju tvoje komentare uglavnom zaobilazim od slučaja "Bosančica", u kom si ispoljila krajnji primitivizam.

No, opet ponavljam, i tad si imala časne namere i svi koji su reagovali na to su prljavi i zli, a smisao njihovog postojanja je da se bave tobom i da šire abrove o tebi.

angie01 angie01 20:17 11.08.2018

Re: .

Svi smo upoznati sa tim kako

Eto, čak i ja koju tvoje komentare uglavnom zaobilazim od slučaja "Bosančica",


ti samo lazes i lose pokusavas da se vadis, tako sto napadas i vredjas- a inac volis da pritrcavas u grupi- onda nemas problem sa tim, sta ti sad hoces,...jer si ocigledno i licemeran....

...a to kako ti predstavljas slucaj bosancica- je deo tvog zlonamernog folkolra i ucitavanja,...vise puta smo se oko toga objasnjavali i ti i dalje insistiras na necemu sto ne postoji, kao da nikada oko toga nije bila izgovorena ni jedna rec.

a ovo sto radis, je klasicno skretanje sa teme i okretanje krivice u napad- sada treba da ispadne da nije gadno to sto si ti izreako i od cega je sve pocelo, nego ovim tvojim silnim besmislenim komentarima vadjenja, okreces stvari tako, da ispada da sam ja kriva sto sam uopste nakacila onaj jedan smajli, a ne sustina onoga sto u tvom komentaru stoj.....i da, kvisko sa slucajem bosancica, koji stalno potezes:)))


ps- primitvna je tvoja konstatcija o rasplodnoj bazi koju ste nam uvezli....a ne to sto ti kompleksaski uporno tvrdis da ima neceg ruznog u reci Bosancica,....jer nema ni u Srpkinjca,( imas pesmu, sa naslovom, Srpkinjica jedna mala), Slovencica,...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 20:21 11.08.2018

Re: .

Prijatelji svi,

dok se ne zatvori dućan, i za mog dragog frenda Njonja, pozdrav svima od moje 5-ogodišnje ćerke:



PS. Song s kojim pravimo šutku pred spavanje.
c_h.arlie c_h.arlie 05:04 06.08.2018

M'da !

Bez obzira na sve, ja bih se, ipak, držao braće Jevreja.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:04 07.08.2018

Re: M'da !

c_h.arlie
Bez obzira na sve, ja bih se, ipak, držao braće Jevreja.

Hvala, Čaki. Tužan sam jako, dali smo legitimitet režimu koji neguje kriptonacizam.
mayo1 mayo1 08:46 06.08.2018

Avioni

Kad treba gasiti požare u Izraelu, onda su dobri i ustaše.
A zgodno bi bilo pogledati kako je glasovala RH, a kako Srbija prilikom kojekakvih rezolucija u UN kada je Izrael bio na tapetu.
Recimo, zadnje, oko Jerusalema.





c_h.arlie c_h.arlie 11:03 06.08.2018

Re: Avioni

mayo1
Kad treba gasiti požare u Izraelu, onda su dobri i ustaše.
A zgodno bi bilo pogledati kako je glasovala RH, a kako Srbija prilikom kojekakvih rezolucija u UN kada je Izrael bio na tapetu.
Recimo, zadnje, oko Jerusalema.






Normalno !
Hrvatska ima i previše razloga da bude dobra sa Izraelom.
Šta misliš kakvih ?!
mayo1 mayo1 11:37 06.08.2018

Re: Avioni

Hrvatska ima i previše razloga da bude dobra sa Izraelom.
Šta misliš kakvih ?!


Misliš - i Hrvatsku i Izrael su htjeli satrati kad su osnovali državu?
c_h.arlie c_h.arlie 11:52 06.08.2018

Re: Avioni

mayo1
Hrvatska ima i previše razloga da bude dobra sa Izraelom.
Šta misliš kakvih ?!


Misliš - i Hrvatsku i Izrael su htjeli satrati kad su osnovali državu?

Ne mislim !
Mislim da je poređenje Hrvatske i Izraela popriličan cinizam.
No, šta je tu je --- proterano, pobijeno, pokatolično ... važno je da je cilj ostvaren.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:47 06.08.2018

Re: Avioni

mayo1
Kad treba gasiti požare u Izraelu, onda su dobri i ustaše.
A zgodno bi bilo pogledati kako je glasovala RH, a kako Srbija prilikom kojekakvih rezolucija u UN kada je Izrael bio na tapetu.
Recimo, zadnje, oko Jerusalema.


Nemam pojma kako je Hrvatska glasala po rezolucijama ali znam da je Srbija medju prvima priznala drzavu Palestinu.

Sto je verovatno jako obradovalo Izrael
Ne zato sto im je vazna Srbija nego je dosla kao jos 1+.

Ali valjda Srki F. zna bolje kako sve to Izraelci sabiraju i oduzimaju, dele & mnoze kad treba negde da deluju. Srdjo?


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:33 07.08.2018

Re: Avioni

Od danas se predstavljam kao Srgjeef, Arapin. Sigurno da ima udela ovo što Mayo priča. Bibi je zlopamtilo i pitao sam se gde i kada će se obiti Srbiji o glavu. Međutim, ono što je mene rastužilo što je taj dil sa Hrvatskom odrađen bez da bude uslovljena da iskoreni ustaštvo. A da ti ne pričam koliko je meni sada zagorčan život i kroz koje salve nepoverenja ću morati da se probijam. U suštini, Kolinda je fenomenalno diplomatski odradila - dobila je šta je želela bez ikakvog ustupka.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:14 07.08.2018

Re: Avioni

mayo1
Hrvatska ima i previše razloga da bude dobra sa Izraelom.
Šta misliš kakvih ?!


Misliš - i Hrvatsku i Izrael su htjeli satrati kad su osnovali državu?



da, taj narativ prodaju Hrvati Izraelu, bez ikakve namere ili cilja da se pozabave denacifikacijom društva - čast izuzecima iz Antife. to je ono što boli nas potomke hrvatskih građana židovske vjeroispovijesti, nestalih sa geopolitičke i povjesne mape Hrvatske.
Bili Piton Bili Piton 20:27 11.08.2018

Re: Avioni

dragosevacsutra
A zgodno bi bilo pogledati kako je glasovala RH, a kako Srbija prilikom kojekakvih rezolucija u UN kada je Izrael bio na tapetu.


a zgodno bi bilo da ga popusis.



Jel i sina tako uličarski vaspitavaš? Džaba tebi Švajcarska.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana