Budućnost

sram nas bilo, Izraele / shame on us, Israel

Srđan Fuchs RSS / 05.08.2018. u 23:21

prvo me je zvao b92, a ja nisam reagovao jer nisam b92

ondak me je zvao Princi, a ja nisam reagovao jer nisam mario za njega (Princi je iz porodice stradalih u Holokaustu)

 

ondak me je zvala Komisija za Staro Sajmište, a ja nisam mario jer nisam u komisiji

ondak me je zvao drugar, vladika, a ja nisam mario za njega jer je on hrišćanin a ja jevrejin

______

 

Oнда су надлетали авиони Израелских ваздушних снага, продати госпоји из Натоа, слаткици једној која је притом и криптоусташкиња, са све црним кошуљама доле, презадовољним у свом дијаболичном пиру.
 
Потом сам се сетио свог деде који је фасовао, као скелетон, метак у главу неуспешно пробијајући опсаду Јасеновца, над којим си ти данас надлетао, Бенјамине. Онда ме је растужио Принци, чији деда је додавао воду и храну јеврејским заточеницима на Старом Сајмишту. Онда ме је растужио владика, којем је убијено 350 чланова комплетне шире и уже породице на Козари и по јасеновачким стратиштима. Претходно ме је растужио мој друг са Б92, који ме је питао: "Серђо, где је лимит?"
 
После, чак је и Аца звао, за свој грош, па су му рекли: "Зашто ти ниси купио авионе па да надлећемо над тобом?"
 
Онда сам ја пропао у земљу, и жарко жалио над Тобом, безумни Бенјамине. Где је лимит? Је л' немаш пара, хоћеш да ти Србија накупи?
 
Срамно и тужно. Извини, Србијо. У име нормалног Израела.
 
 


I can’t believe this but Israeli Air Force planes will participate tomorrow in the events in Croatia to mark “Operation Storm “ in which 250,000 Serbs were expelled from their homes in Croatia. Until today, no country has participated in this event!! Horrible!!!

25d28cd82f88bb1c534b.jpeg 

אחי, חולצות האלו אומרות: ״בשביל הבית, מוכנים״. זוהי קריאה אוסטשית שתחתיה אוסטשה הוציאו להורג אנשים ביסנובץ, לא רחוק מאיפה שחיל האוויר טס לפני כמה ימים. יום מאוד עצוב עבורי

 

i don't feel angry, or anything. whom my planes are threatening to, to my filip and hanit? i am just very, very sad. i thought when you sent Rivlin that you are going to stop the Croatian Holocaust Denial once and for good. then, couple of days later, our army has joined the festivities together with the neo-Nazis who celebrate the regime that has killed my almost entire family (Jewish, needless to say). let's just close the Yad Vashem, and go make the bizz with the cryptonazi g-ments around the globe. :( deeply, deeply sad situation. 


 
67090.jpg

The Jasenovac camp complex consisted of five detention facilities established between August 1941 and February 1942 by the authorities of the so-called Independent State of Croatia. As Germany and its Axis allies invaded and dismembered Yugoslavia in April 1941, the Germans and the Italians endorsed the proclamation of the so-called Independent State of Croatia by the fanatically nationalist, fascist, separatist, and terrorist Ustaša organization on April 10, 1941.

After seizing power, the Ustaša authorities erected numerous concentration camps in Croatia between 1941 and 1945. These camps were used to isolate and murder Jews, Serbs, Roma (also known as Gypsies), and other non-Catholic minorities, as well as Croatian political and religious opponents of the regime. The largest of these centers was the Jasenovac complex, a string of five camps on the bank of the Sava River, about 60 miles south of Zagreb. It is presently estimated that the Ustaša regime murdered between 77,000 and 99,000 people in Jasenovac between 1941 and 1945.

In late August 1941, the Croat authorities established the first two camps of the Jasenovac complex—Krapje and Brocica. These two camps were closed four months later. The other three camps in the complex were: Ciglana, established in November 1941 and dismantled in April 1945; Kozara, established in February 1942 and dismantled in April 1945; and Stara Gradiška, which had been an independent holding center for political prisoners since the summer of 1941 and was converted into a concentration camp for women in the winter of 1942.

The camps were guarded by Croatian political police and personnel of the Ustasa militia, which was the paramilitary organization of the Ustaša movement.

Conditions in the Jasenovac camps were horrendous. Prisoners received minimal food. Shelter and sanitary facilities were totally inadequate. Worse still, the guards cruelly tortured, terrorized, and murdered prisoners at will.

Between its establishment in 1941 and its evacuation in April 1945, Croat authorities murdered thousands of people at Jasenovac. Among the victims were: between 45,000 and 52,000 Serb residents of the so-called Independent State of Croatia; between 12,000 and 20,000 Jews; between 15,000 and 20,000 Roma (Gypsies); and between 5,000 and 12,000 ethnic Croats and Muslims, who were political and religious opponents of the regime.

The Croat authorities murdered between 320,000 and 340,000 ethnic Serb residents of Croatia and Bosnia during the period of Ustaša rule; more than 30,000 Croatian Jews were killed either in Croatia or at Auschwitz-Birkenau.

Between 1941 and 1943, Croat authorities deported Jews from throughout the so-called Independent State to Jasenovac and shot many of them at the nearby killing sites of Granik and Gradina. The camp complex management spared those Jews who possessed special skills or training, such as physicians, electricians, carpenters, and tailors. In two deportation operations, in August 1942 and in May 1943, Croat authorities permitted the Germans to transfer most of Croatia's surviving Jews (about 7,000 in total), including most of those still alive in Jasenovac, to Auschwitz-Birkenau in German-occupied Poland.

As the Partisan Resistance Movement under the command of Communist leader Josip Tito approached Jasenovac in late April 1945, several hundred prisoners rose against the camp guards. Many of the prisoners were killed; a few managed to escape. The guards murdered most of the surviving prisoners before dismantling the last three Jasenovac camps in late April. The Partisans overran Jasenovac in early May 1945.

Determining the number of victims for Yugoslavia, for Croatia, and for Jasenovac is highly problematic, due to the destruction of many relevant documents, the long-term inaccessibility to independent scholars of those documents that survived, and the ideological agendas of postwar partisan scholarship and journalism, which has been and remains influenced by ethnic tension, religious prejudice, and ideological conflict. The estimates offered here are based on the work of several historians who have used census records as well as whatever documentation was available in German, Croat, and other archives in the former Yugoslavia and elsewhere.

As more documents become accessible and more research is conducted into the records of the Ustaša regime, historians and demographers may be able to determine more precise figures than are now available.


68290a.jpg
Ustasa (Croatian fascist) camp guards order a Jewish man to remove his ring before being shot. Jasenovac concentration camp, Yugoslavia, between 1941 and 1945.
78512.jpg


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Ustasa (Croatian fascist) guards force a prisoner into a pit to be shot. Jasenovac concentration camp. Yugoslavia, probably 1942.

64309.jpg


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A Ustasa (Croatian fascist) guard stands amid corpses at the Jasenovac concentration camp, Yugoslavia, 1942.

85198.jpg


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Roma (Gypsies) being deported to Kozare and Jasenovac, both Croatian concentration camps. Yugoslavia, July 1942.

85815.jpg


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Serbs interned in the Jasenovac concentration camp in Croatia. Jasenovac, Yugoslavia, between 1941 and 1945.


88261.jpg


 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
A referral slip ordering Samuel Hirschenhauser to Jasenovac. June 24, 1942.

Za Dom Spreman, Mr. Netanyahu? -_-
 


Komentari (447)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

predatortz predatortz 12:48 06.08.2018

Sisajte ga!

Zarad prodaje par polovnih kanti, "uveličali" ste proslavu onih koji veličaju one koji su VAS klali.
Sledeći put kad budete pisali o negiranju Holokausta u Hrvatskoj, setite se da ste to pravo izgubili.

Mi nismo izgubili prijatelje, jer očigledno da ih u vama nismo ni imali.

Svako svojim putem, "braćo"!
njonjo njonjo 12:58 06.08.2018

Re: Sisajte ga!

predatortz

Sisajte ga!
Zarad prodaje par polovnih kanti, "uveličali" ste proslavu onih koji veličaju one koji su VAS klali.
Sledeći put kad budete pisali o negiranju Holokausta u Hrvatskoj, setitese da ste to pravo izgubili.

Mi nismo izgubili prijatelje, jer očigledno da ih u vama nismo ni imali.

Svako svojim putem, "braćo"!


Što će sad jadni Jevreji??
predatortz predatortz 12:59 06.08.2018

Re: Sisajte ga!

njonjo
predatortz

Sisajte ga!
Zarad prodaje par polovnih kanti, "uveličali" ste proslavu onih koji veličaju one koji su VAS klali.
Sledeći put kad budete pisali o negiranju Holokausta u Hrvatskoj, setitese da ste to pravo izgubili.

Mi nismo izgubili prijatelje, jer očigledno da ih u vama nismo ni imali.

Svako svojim putem, "braćo"!


Što će sad jadni Jevreji??


Ništa. Družiće se sa ološem i đuskati uz Tompsona.
njonjo njonjo 13:07 06.08.2018

Re: Sisajte ga!

predatortz

Ništa. Družiće se sa ološem.


Možda nisu dobro informirani (mossad zatajio) nisu skužili da ste vi good guys a cijeli svijet to zna.

predatortz predatortz 13:08 06.08.2018

Re: Sisajte ga!

njonjo
predatortz

Ništa. Družiće se sa ološem.


Možda nisu dobro informirani (mossad zatajio) nisu skužili da ste vi good guys a cijeli svijet to zna.



DeĆko, vidim da bi ti da razgovaraš. No, ja pažljivo biram sagovornike. Dobio si dovoljno pažnje, aj' sad pali!
njonjo njonjo 14:06 06.08.2018

Re: Sisajte ga!

predatortz
Ništa. Družiće se sa ološem

DeĆko, vidim da bi ti da razgovaraš. No, ja pažljivo biram sagovornike. Dobio si dovoljno pažnje, aj' sad pali!


Upućena mi je prva ozbiljna prijetnja na ovom blogu a, za razliku od tebe ,nisam te nazvao ološem (naciju ni tebe). Superioran si nema šta. Imam li pravo žalbe??
predatortz predatortz 14:21 06.08.2018

Re: Sisajte ga!

njonjo
predatortz
Ništa. Družiće se sa ološem

DeĆko, vidim da bi ti da razgovaraš. No, ja pažljivo biram sagovornike. Dobio si dovoljno pažnje, aj' sad pali!


Upućena mi je prva ozbiljna prijetnja na ovom blogu a, za razliku od tebe ,nisam te nazvao ološem (naciju ni tebe). Superioran si nema šta. Imam li pravo žalbe??


Jeftino!
Prvo, ne pretim ti. Ne želim da komuniciramo jer si provokator. Ne volim takve osobe.

Drugo, ni jednu naciju nisam imenovao. Ološ je svako ko slavi bilo šta uz Tompsona i njegove ekvivalente.

A sada drukaj gde treba, jer ti je izgleda to smisao bitisanja na ovom mestu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:54 06.08.2018

Re: Sisajte ga!

Mi nismo izgubili prijatelje, jer očigledno da ih u vama nismo ni imali.

Svako svojim putem, "braćo"!



Ja mislim da Izrael nikoga ne smatra prijateljem (ako se tako mogu nazvati medjudrzavni odnosi), sto i nije cudno s obzirom na njihov istorijat saS EvropljanI..

Kako bilo oni i pice svojim putem ne smarajuci se mnogo ko im pljucka pod prozor, jel, moze im se.



apacherosepeacock apacherosepeacock 14:59 06.08.2018

Re: Sisajte ga!

jer si provokator.


Zasto je provokator? Iznosi svoje misljenje.. Izrael im se pridruzio proslavi, da se pridruzio Srbiji komentarisali bi obojica ali (verovatno) u obrnutom smeru.
predatortz predatortz 15:07 06.08.2018

Re: Sisajte ga!

jel, moze im se.


Da! No, istorija nas uči da takva stanja nisu trajna. Mudre vlade ne kolju vola radi kile mesa. Ovde je to urađeno. Zašto bi ugovor o prodaji aviona morao da sadrži klauzulu pojavljivanja na tom događaju?
Događaju koji ne vređa samo Srbe, nego vređa i Jevreje. Njih ne vređa zbog "Oluje", ali ih vređa zbog ikonografije.
Da je Srbija ozbiljna država, odnose bi trebalo spustiti na nivo otpravnika poslova, a ambasadora povući. Ovo je šanar i RS, zbog koje je BiH morala da bude neutralna oko palestinskog pitanja i na čemu se Vlada Izraela zahvalila rukovodstvu RS.
apacherosepeacock apacherosepeacock 15:43 06.08.2018

Re: Sisajte ga!

predatortz


Pa ne mogu ja da objasnjavam njihove poslovne ugovore i klauzule, ali kad rade nesto vode se svojim interesima jer njima se moze sto sta zameriti a da su budale - nisu.

Nije ovo prvi put da nekoga (sta nekoga, vecinu) razgneve svojom politikom (pa i kod kuce) ali kao sto vidis oni voze svoje.

Njihova odluka njihova stvar, ja se nesto licno ne nerviram oko toga.

PS. Ok. RS jeste glasala njima u korist pa ispalo njima kao samar ali Srbija uvek glasa Palestincima u korist. znaci prst u oko Izraelu.





c_h.arlie c_h.arlie 17:14 06.08.2018

Re: Sisajte ga!

apacherosepeacock
Mi nismo izgubili prijatelje, jer očigledno da ih u vama nismo ni imali.

Svako svojim putem, "braćo"!



Ja mislim da Izrael nikoga ne smatra prijateljem (ako se tako mogu nazvati medjudrzavni odnosi), sto i nije cudno s obzirom na njihov istorijat saS EvropljanI..

Kako bilo oni i pice svojim putem ne smarajuci se mnogo ko im pljucka pod prozor, jel, moze im se.




Ja ne mislim tako.
Ja mislim da Jevreji Srbe smatraju prijateljima.
Mislim da Hrvate ne smatraju prijateljima.
Niti će ih ikada smatrati.
Jevreji nisu Srbi - oni pamte.
njonjo njonjo 18:39 06.08.2018

Re: Sisajte ga!

predatortz
Jeftino!
Prvo, ne pretim ti. Ne želim da komuniciramo jer si provokator. Ne volim takve osobe.

Drugo, ni jednu naciju nisam imenovao. Ološ je svako ko slavi bilo šta uz Tompsona i njegove ekvivalente.

A sada drukaj gde treba, jer ti je izgleda to smisao bitisanja na ovom mestu.


To je bilo vrlo grubo s tvoje strane. Tvoj stil kao nije provokacija? Fino si ti to definirao što i tko je ološ. Staviti ćemo to na Wikipediju.
A ono da nisi imenovao ni jednu naciju to ti se zove jeftino.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:54 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

apacherosepeacock
Mi nismo izgubili prijatelje, jer očigledno da ih u vama nismo ni imali.

Svako svojim putem, "braćo"!



Ja mislim da Izrael nikoga ne smatra prijateljem (ako se tako mogu nazvati medjudrzavni odnosi), sto i nije cudno s obzirom na njihov istorijat saS EvropljanI..

Kako bilo oni i pice svojim putem ne smarajuci se mnogo ko im pljucka pod prozor, jel, moze im se.



bilo je puno retorike u poslednje vreme gde se koristila reč "prijatelji". no kao što vidiš, čini mi da će doći do velikog zamrzavanja odnosa. ova Predina reakcija je samo jedna od mnogobrojnih koje sam imao ovog i prethodnog dana. dobra stvar koja, nadam se, može možda da izađe iz ovoga da dođe do ubrzavanja nekih procesa u nameri da se ispegla uvreda Srbije. barem se nadam. u svakom slučaju, da je naneta šteta odnosima moje dve zemlje, naneta je. vidiš Predu, vidiš Vrapca, to su iskrene srpske reakcije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:34 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

njonjo

Možda nisu dobro informirani (mossad zatajio) nisu skužili da ste vi good guys a cijeli svijet to zna.



U suštini, mislim da nema Mossad mnogo veze s time. Mossad da svoju ocenu stanja, a na šefu države je da to usvoji ili ne. U ovom slučaju nije usvojio, i time praktično dozvolio da crnokošuljaši i israeli air forces mašine učestvuju na istoj manifestaciji.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:21 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

predatortz

Sisajte ga!
Zarad prodaje par polovnih kanti, "uveličali" ste proslavu onih koji veličaju one koji su VAS klali.
Sledeći put kad budete pisali o negiranju Holokausta u Hrvatskoj, setitese da ste to pravo izgubili.

Mi nismo izgubili prijatelje, jer očigledno da ih u vama nismo ni imali.

Svako svojim putem, "braćo"!

Što će sad jadni Jevreji??

Ništa. Družiće se sa ološem i đuskati uz Tompsona.


To Bibi možda. Ovi iz IDF-a znaju vrlo dobro kakva povjest stoji iza crnih košulja. A da su odnosi narušeni, narušeni su. Da li bespovratno, videćemo.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:45 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

c_h.arlie


Ja ne mislim tako.
Ja mislim da Jevreji Srbe smatraju prijateljima.
Mislim da Hrvate ne smatraju prijateljima.
Niti će ih ikada smatrati.
Jevreji nisu Srbi - oni pamte.


Па, имамо и Кроати и ми свој лоби у Израелу, с тим што га ми базирамо на трајним и искреним вредностима, а они на десничарском сентименту (што засад има бољу прођу, што не значи да ми нећемо имати бољу прођу у сценарију промена режима у будућности, дуг је живот, можда ја теби некада напазарим авиона из 2018., јер су скоро сви наши у опозицији Бибију). Теби, Чаки д Бој, свакако хвала за искрену наклоност нашој/им земљи/ама.


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:20 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

njonjo


Upućena mi je prva ozbiljna prijetnja na ovom blogu a, za razliku od tebe ,nisam te nazvao ološem (naciju ni tebe). Superioran si nema šta. Imam li pravo žalbe??


nemaš. moraš čvršće zauzeti gard i cepaj. anarhija!




mariopan mariopan 12:42 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

njonjo
predatortz

Ništa. Družiće se sa ološem.


Možda nisu dobro informirani (mossad zatajio) nisu skužili da ste vi good guys a cijeli svijet to zna.



A ti stvarno zamišljaš da celi svet ne zna šta ste vi?

Misliš da je tvoja fašistička država usred Evrope nevidljiva?

predatortz predatortz 12:45 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

Misliš da je tvoja fašistička država usred Evrope nevidljiva?


predatortz predatortz 12:50 07.08.2018

Re: Sisajte ga!


To Bibi možda. Ovi iz IDF-a znaju vrlo dobro kakva povjest stoji iza crnih košulja.


Za okruglu cifru će tvrditi da su te košulje bele. Dali su vazdušnu podršku ustašama, makar i na proslavi. Pod Davidovom zvezdom!
Nema tu Srki reči opravdanja, nema ovih i onih. To je uradila država Izrael. Čast pojedincima i organizacijama koji se gnušaju tog čina, ali država Izrael je sebi izabrala društvo.

Svi izgovori su bedni. Ugovor o kupovini aviona još nije potpisan, tako da je i to bedna laž. A i da jeste, šta traže jevrejski piloti na ustaškom piru, a da ne bacaju bombe?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:12 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

predatortz

To Bibi možda. Ovi iz IDF-a znaju vrlo dobro kakva povjest stoji iza crnih košulja.


Za okruglu cifru će tvrditi da su te košulje bele. Dali su vazdušnu podršku ustašama, makar i na proslavi. Pod Davidovom zvezdom!
Nema tu Srki reči opravdanja, nema ovih i onih. To je uradila država Izrael. Čast pojedincima i organizacijama koji se gnušaju tog čina, ali država Izrael je sebi izabrala društvo.

Svi izgovori su bedni. Ugovor o kupovini aviona još nije potpisan, tako da je i to bedna laž. A i da jeste, šta traže jevrejski piloti na ustaškom piru, a da ne bacaju bombe?


Jesu naši ili njini pilotirali? Razumem gnev. Pokušavam da vas iskuliram, ne branim.
predatortz predatortz 13:13 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

Jesu naši ili njini pilotirali?


Vaši. Njini ne znaju da lete na F16,nisu obučavani. Tek će, ako kupe. Jer, rekoh, ugovor još nije potpisan.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:22 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

Jebi ga, vojnici, sedneš, ispuniš naređenje Vrhovnog Komandanta. Nisam znao da su naši pilotirali, mislio sam da su već tapnuli letelice. Baš zabavno, moji rođeni avioni kao pretnja nad mojim rođenim nebom...Šta da vam kažem. Imate Deda Arija tamo pa podignite dževu na njega.
predatortz predatortz 13:32 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

Jebi ga, vojnici, sedneš, ispuniš naređenje Vrhovnog Komandanta. Nisam znao da su naši pilotirali, mislio sam da su već tapnuli letelice.


Nisu tapnuli, a moguće da i neće. Te letelice su kante, malo bolje kante, ali kante. Slovačka, od Amera direktno, kupuje 14 novijih i manje korišćenih, za 1,6 milijardi evra. Hrvati daju 500 mil. za četiri kante, sa pratećom opremom. Neko se tu dobro ugradio, jer ovi avioni nisu modifikovani po NATO standardu, imaju previše sati leta i turistička su verzija u odnosu na ono što F16 može kada je nabudžen.

Mislim da su Hrvati isforsirali ovu priču u brzini, zbog naše nabavke 29-ki, koje se budže na 4+ generaciju. Ta generacija aviona je u upotrebi u mnogo ozbiljnijim državama, da ne kažem da je ni Švabe nemaju u potpunosti.

Hrvati su, inače, imali ozbiljan bag sa MiG 21 i Ukrajincima, gde je neko munuo pare i uzeo avione na kojim nije rađen remont.

Tako da će, i sa ovim 16-kama, hrvatsko zrakoplovstvo biti najveća opasnost po svoje građane.

Ješe su nahvatale budale koje hoće da kupe te kante, malo bruke će da progutaju.
Nama ostaje da izvučemo zaključak i da se prema njemu i ravnamo.
Palestinci vape za nekim sistemima koje Srbija jako dobro radi. To je, zbog politike, bilo stopirano neko vreme. Nisam siguran da će da tako i ostane.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:36 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

predatortz
Jebi ga, vojnici, sedneš, ispuniš naređenje Vrhovnog Komandanta. Nisam znao da su naši pilotirali, mislio sam da su već tapnuli letelice.


Nisu tapnuli, a moguće da i neće. Te letelice su kante, malo bolje kante, ali kante. Slovačka, od Amera direktno, kupuje 14 novijih i manje korišćenih, za 1,6 milijardi evra. Hrvati daju 500 mil. za četiri kante, sa pratećom opremom. Neko se tu dobro ugradio, jer ovi avioni nisu modifikovani po NATO standardu, imaju previše sati leta i turistička su verzija u odnosu na ono šta F16 može kada je nabudžen.

Mislim da su Hrvati isforsirali ovu priču u brzini, zbog naše nabavke 29-ki, koje se budže na 4+ generaciju. Ta generacija aviona je u upotrebi u mnogo ozbiljnijim državama, da ne kažem da je ni Švabe nemaju u potpunosti.

Hrvati su, inače, imali ozbiljan bag sa MiG 21 i Ukrajincima, gde je neko munuo pare i uzeo avione na kojim nije rađen remont.

Tako da će, i sa ovim 16-kama, hrvatsko zrakoplovstvo biti najveća opasnost po svoje građane.

Ješe su nahvatale budale koje hoće da kupe te kante, malo bruke će da progutaju.
Nama ostaje da izvučemo zaključak i da se prema njemu i ravnamo.
Palestinci vape za nekim sistemima koje Srbija jako dobro radi. To je, zbog politike, bilo stopirano neko vreme. Nisam siguran da će da tako i ostane.


Hvala, super komentar. Voleo bih da se ne nastavi nadgornjavanje u tom pravcu, ali... Vaša stvar. U većini ste. Kao što sam rekao, duboko sam žalostan zbog cele situacije.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:38 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

ali, koje cepanje po ušima za cifru. To ne komentarišu po Kroaciji. u stvari, peglaju drugohrvaćani malo, al' uglavnom minorno.
predatortz predatortz 13:44 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

Srđan Fuchs
ali, koje cepanje po ušima za cifru. To ne komentarišu po Kroaciji. u stvari, peglaju drugohrvaćani malo, al' uglavnom minorno.


Realno, kupuješ Golf 5 po ceni Golfa 6. Golf 5 nije loš automobil, ali si mogao da kupiš mlađe i bolje za iste pare.

Sa druge strane, nama su Rusi donirali kante, a pouzdano znam da iz Belorusije dolazi još. Znam nekog čikicu koji se pojavljuije na TV, kad god je neka nabavka oružja u pitanju.

Ono što mi radimo je da plaćamo remont da te kante budu u rangu kanti koje imaju neki ozbiljniji od nas. Da li te kante mogu da zaštite Srbiju od NATO? Mogu! 15 minuta. Ali, za air patrol i naše komšijsko-kokošarske ratove su jako ozbiljna priča.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:47 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

Nama ostaje da izvučemo zaključak i da se prema njemu i ravnamo.
Palestinci vape za nekim sistemima koje Srbija jako dobro radi. To je, zbog politike, bilo stopirano neko vreme. Nisam siguran da će da tako i ostane.


Smejao sam jutros, ti sa svojim brzogorećim fitiljem, kako si mislio Armiju u NATO da uvedeš? Pa, pocepao bi nas na prvim manevrima kada bi te iznervirao neki špiclov oficir.
predatortz predatortz 13:49 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

Srđan Fuchs
Nama ostaje da izvučemo zaključak i da se prema njemu i ravnamo.
Palestinci vape za nekim sistemima koje Srbija jako dobro radi. To je, zbog politike, bilo stopirano neko vreme. Nisam siguran da će da tako i ostane.


Smejao sam jutros, ti sa svojim brzogorećim fitiljem, kako si mislio Armiju u NATO da uvedeš? Pa, pocepao bi mas na prvim manevrima kada bi te iznervirao prvi špiclov oficir.


Pa ja njima namigujem, a molim se Bogu da što pre izdahnu. Dakle, taktiĆki sa njima, a strateški nikad.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:50 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

Ali, za air patrol i naše komšijsko-kokošarske ratove su jako ozbiljna priča.


Pa to, buraz, get back to the senses. Good ol' Pred.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:54 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

predatortz


Pa ja njima namigujem, a molim se Bogu da što pre izdahnu. Dakle, taktiĆki sa njima, a strateški nikad.


kool. ne znam, moje skromno mišljenje je da treba da se iskulirate. mislim da je strateški interes Srbije da koolira i razvija se barem 50 narednih godina, pa onda ako ovaj problem bude još postojao - idemo u peglanje s braćom. Džpen kajndah stratedžik!

njonjo njonjo 14:39 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

mariopan

Misliš da je tvoja fašistička država usred Evrope nevidljiva?


Iako se bavim turizmom mogu ti reći da smo već i previše vidljivi. Po malo mi je puna kapa naše vidljivosti i ove gužve a i "gungule" oko nogometa. Ipak uživam u tome što smo vidljivi Vučiću, Dačiću, Vulinu, Šešelju, Linti .... a i likovima sličnim tebi (u smislu patnje spomenutih ali na žalost oni su itekako sposobni donijeti patnju onima koje zastupaju i "brane".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 15:23 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

He, kolega! Nemojte da mi dira niko kolegu da vas ne bih pohapsio sve.

PS.I mi (Tel Aviv) smo počeli da organizujemo kod vas edukativne ture sa North American Jewish Federations. Ja sam radio sa Washington DC-jem, moj brat je trenutno kod vas sa Ozijima.

Lijepa naša domovino...
njonjo njonjo 16:44 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

predatortz

Ješe su nahvatale budale koje hoće da kupe te kante, malo bruke će da progutaju.


Nemojte nam se bar vi rugati što se kanti tiče.
njonjo njonjo 17:22 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

predatortz

Mislim da su Hrvati isforsirali ovu priču u brzini, zbog naše nabavke 29-ki, koje se budže na 4+ generaciju. Ta generacija aviona je u upotrebi u mnogo ozbiljnijim državama, da ne kažem da je ni Švabe nemaju u potpunosti.


Šijete nas na svim poljima. Pametniji ste, sposobniji (što se vidi po kvaliteti aviona), imate više novaca, bolji standard. Putnik namjernik samo proleti kroz Srbiju i Hrvatsku i primijeti tu razliku.
predatortz predatortz 17:33 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

njonjo
predatortz

Mislim da su Hrvati isforsirali ovu priču u brzini, zbog naše nabavke 29-ki, koje se budže na 4+ generaciju. Ta generacija aviona je u upotrebi u mnogo ozbiljnijim državama, da ne kažem da je ni Švabe nemaju u potpunosti.


Šijete nas na svim poljima. Pametniji ste, sposobniji (što se vidi po kvaliteti aviona), imate više novaca, bolji standard. Putnik namjernik samo proleti kroz Srbiju i Hrvatsku i primijeti tu razliku.



S kim se ti svađaš?
njonjo njonjo 21:37 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

predatortz
njonjo
predatortz

Mislim da su Hrvati isforsirali ovu priču u brzini, zbog naše nabavke 29-ki, koje se budže na 4+ generaciju. Ta generacija aviona je u upotrebi u mnogo ozbiljnijim državama, da ne kažem da je ni Švabe nemaju u potpunosti.



Šijete nas na svim poljima. Pametniji ste, sposobniji (što se vidi po kvaliteti aviona), imate više novaca, bolji standard. Putnik namjernik samo proleti kroz Srbiju i Hrvatsku i primijeti tu razliku.
S kim se ti svađaš?


Zar ne primjećuješ da sam ljubomoran.
alselone alselone 21:42 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

predatortz




E, Turčine, da te pitam nešto - je l' planiraš zimus na more?

Jer pored morske obale nema haira, ali u januaru u februaru.

predatortz predatortz 21:57 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

Jer pored morske obale nema haira, ali u januaru u februaru.


U pravu je čovek! Od kad idem sa ženom, nema ha'jra!
alselone alselone 22:08 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

U pravu je čovek!


Mart je kritičan!
predatortz predatortz 22:11 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

alselone
U pravu je čovek!


Mart je kritičan!


Piče hormoni!
alselone alselone 22:16 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

Ja sam ovog coveka otkrio danas. Ovo je prosto sjajno.



Do Visokog moze, do Zenice ipak ne.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:36 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

njonjo
predatortz
njonjo
predatortz

Mislim da su Hrvati isforsirali ovu priču u brzini, zbog naše nabavke 29-ki, koje se budže na 4+ generaciju. Ta generacija aviona je u upotrebi u mnogo ozbiljnijim državama, da ne kažem da je ni Švabe nemaju u potpunosti.



Šijete nas na svim poljima. Pametniji ste, sposobniji (što se vidi po kvaliteti aviona), imate više novaca, bolji standard. Putnik namjernik samo proleti kroz Srbiju i Hrvatsku i primijeti tu razliku.
S kim se ti svađaš?


Zar ne primjećuješ da sam ljubomoran.

Ko je šta ovde rekao boga pitaj, (ili se vrati pa komentar po komentar)
Nonjo, ajd kad već pripadaš tom izabranom narodu, neće ti biti teško da naučiš da kvotuješ ( i izbegavaj citiranje onog novo)
Lakše se prati.
Jel komplikovano?
njonjo njonjo 23:09 07.08.2018

Re: Sisajte ga!

hoochie coochie man
Nonjo, ajd kad već pripadaš tom izabranom narodu, neće ti biti teško da naučiš da kvotuješ ( i izbegavaj citiranje onog novo)


Očito nisam neki ogledni primjerak.
Ali nadograditi ću se i ja na 4+ generaciju (kao mig 29).
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 08:46 08.08.2018

Re: Sisajte ga!

E, Turčine, da te pitam nešto - je l' planiraš zimus na more?



Pukovnik Fedman Kasad



hoochie coochie man hoochie coochie man 22:08 08.08.2018

Re: Sisajte ga!

Očito nisam neki ogledni primjerak.
Ali nadograditi ću se i ja na 4+ generaciju (kao mig 29).


Škart?

Čoveče, samo te molim da naučiš da komentarišeš na način da je lakše pratiti razgovor, kakvi sad avioni?

Jebote, koja je to opsednutost Srbijom i Srbima, kad o srskim migovima pričaš i kad te neko zamoli i za najbanalniju stvar.
alselone alselone 22:46 08.08.2018

Re: Sisajte ga!

Pukovnik Fedman Kasad


Je l' to stvarno strip po knjizi?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:09 08.08.2018

Re: Sisajte ga!

alselone
Pukovnik Fedman Kasad


Je l' to stvarno strip po knjizi?


ne, ne, lik je samo rađen po uzoru na kasada.



Garth Ennis' 303
Cover: Jacen Burrows
Story: Garth Ennis
Art: Jacen Burrows
Color: Greg Waller
Readership: Mature Readers
Format: Color, 6 issue series
Series beginning in October, available for preorder now from your local comic retailer

Garth Ennis is unleashed on his first major creator-owned series in years! Ennis and red-hot artist Jacen Burrows are going to blow the doors off 2004 with this full-color six issue action-packed epic from the twisted mind of Ennis! A very hard man leads the Russian special forces team that is investigating a downed plane in Afghanistan. But when British and US forces also get thrown in the mix, tension turns to carnage as the whole mission goes sideways. Then Ennis really lets loose. This special preview gives you a teaser of what is sure to be one of the most talked-about series of the year.


vcucko vcucko 23:18 08.08.2018

Re: Sisajte ga!

Srđan Fuchs
njonjo

Možda nisu dobro informirani (mossad zatajio) nisu skužili da ste vi good guys a cijeli svijet to zna.



U suštini, mislim da nema Mossad mnogo veze s time. Mossad da svoju ocenu stanja, a na šefu države je da to usvoji ili ne. U ovom slučaju nije usvojio, i time praktično dozvolio da crnokošuljaši i israeli air forces mašine učestvuju na istoj manifestaciji.

Je li, znači nisu samo avioni bili u pitanju, nego su pilotirali IDF piloti?
Jer da su samo avioni, jedni su prodali drugi kupili mašine i tačka. Ovi drugi bi, teoretski, mogli i da ih iznajme Palestincima u Gazi, država Izrael ne bi imala ništa s tim. Ovako se otvaraju neka pitanja.

Npr. što ovi kupuju avione kojima očigledno nijedan Hrvat ne ume da upravlja
C-C; Circus Colorado.
alselone alselone 23:19 08.08.2018

Re: Sisajte ga!

ne, ne, lik je samo rađen po uzoru na kasada.


Jesi ti krenuo da citas 3 body problem?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:30 08.08.2018

Re: Sisajte ga!

alselone
ne, ne, lik je samo rađen po uzoru na kasada.


Jesi ti krenuo da citas 3 body problem?



三体? deluje super zanimljivo. sređujem dedinu skriptu o wwII pa da vidim s nekim kritičarima da l' je objavljivo? imam i radni naslov - "Kada je Tito bio Bog".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:00 09.08.2018

Re: Sisajte ga!

vcucko

Je li, znači nisu samo avioni bili u pitanju, nego su pilotirali IDF piloti?
Jer da su samo avioni, jedni su prodali drugi kupili mašine i tačka. Ovi drugi bi, teoretski, mogli i da ih iznajme Palestincima u Gazi, država Izrael ne bi imala ništa s tim. Ovako se otvaraju neka pitanja.

Npr. što ovi kupuju avione kojima očigledno nijedan Hrvat ne ume da upravlja
C-C; Circus Colorado.


pilotirali, savršeno ignorišući čitav narativ okolo. to totalno korumpira bilo kakvo saosećanje sa stradanjima, jer, zašto bi bilo ko imao saosećanje za tvoje stradanje kada ti nemaš za moje. duboko loša situacija. doći će nam valter, jebat' će nam mater. :(
korisnickoime-2 korisnickoime-2 09:57 10.08.2018

Re: Sisajte ga!

njonjo

Putnik namjernik samo proleti kroz Srbiju i Hrvatsku i primijeti tu razliku.



Спутњик намјерник?






Само за Пајићеве очи...
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:25 06.08.2018

Извињење

Срамно и тужно. Извини, Србијо. У име нормалног Израела.


Срамно и тужно јесте.
Но, због овога би Биби требало пре свега да се извињава свом народу, ми ћемо се већ некако снаћи.
Нек не брине за нас, навикли смо да добијамо буботке са свих страна и од свакога.
c_h.arlie c_h.arlie 20:31 06.08.2018

Re: Извињење

vrabac_onaj
Срамно и тужно. Извини, Србијо. У име нормалног Израела.


Срамно и тужно јесте.
Но, због овога би Биби требало пре свега да се извињава свом народу, ми ћемо се већ некако снаћи.
Нек не брине за нас, навикли смо да добијамо буботке са свих страна и од свакога.

Normalno !
Ništa novo za nas.
Idemo dalje !
romi.daba romi.daba 23:06 06.08.2018

Izvinjene

Bez obraza licemeri idu dalje!

I ne znaju šta znači izvinjenje. Srbi ne zaslužuju nikakva izvinjenja još uvek. A kada će? Ne zna se.

Da li je Carla del Ponte dobila izvinjenje od nekog našeg zvaničnika?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 01:38 07.08.2018

Re: Izvinjene

Moram priznati da deo vaših komentara ne razumem, premda mi se dopao vaš poslednji komentar na prethodnoj temi (kritika religije). Razumem da se javljate iz Srbije, te da ste jako kivni na Ruse i Srbe iz nekog razloga, a da ste anglofil, da potencirate britansku školu racionalnosti. Laburista?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:30 07.08.2018

Re: Извињење

vrabac_onaj

Но, због овога би Биби требало пре свега да се извињава свом народу, ми ћемо се већ некако снаћи.


Gde, taj se u životu nikada nikome nije izvinio. Čak je imao i slogan na poslednjim izborima: "Prestajemo da se izvinjavamo."
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:24 07.08.2018

Re: Извињење

Srđan Fuchs
vrabac_onaj

Но, због овога би Биби требало пре свега да се извињава свом народу, ми ћемо се већ некако снаћи.


Gde, taj se u životu nikada nikome nije izvinio. Čak je imao i slogan na poslednjim izborima: "Prestajemo da se izvinjavamo."


Nije ni čudo da se prirodno odma slizao sa ovim našim orangutanom. A Milanče da sad izađe sa teorijom zavere da su nam izbore zapravo haknuli Izraelci, pa nabedili pijane Ruse, ima šanse da bih mu poverovao.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:52 07.08.2018

Re: Извињење

A Milanče da sad izađe sa teorijom zavere da su nam izbore zapravo haknuli Izraelci, pa nabedili pijane Ruse, ima šanse da bih mu poverovao.



видећемо шта ће Аца сада радити - ако се повинује српској емоцији, урадиће ово што је Преда предложио. ако буде паметан, урадиће ово што ти кажеш. у сваком случају, 98% Срба би га подржало да поступи као што РС Commando Forces налажу (зато не треба пандурима никада давати да воде државу, мишљење да, чување да, вођење боље инжењерима ), док је у 2% лова, а Аца воли лову, тако да...
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:43 07.08.2018

Re: Извињење

“Srpsko vođstvo je strahovito uzrujala prisutnost Izraela i SAD-a na obeležavanju Oluje jer vlasti u Beogradu već dugo uveravaju tamošnju javnost kako Srbija ima sve više saveznika. Onda vide izraelske pilote iznad Knina, i svima je jasno da to nije istina, nego je Hrvatska u mnogo boljoj poziciji. Osim toga, Vučić ima veliki interni problem, a to je priznanje Kosova pa kupuje srpsku javnost ovakvim nacionalističkim istupima. A sve dok to radi, ne može biti govora o normalizaciji odnosa Srbije i Hrvatske u koje spadaju i politički susreti na najvišim nivoima”, naveo je sagovornik "Jutarnjeg lista".


Kolindi se mora odati poštovanje da je sjajan diplomata.

c_h.arlie c_h.arlie 11:38 07.08.2018

Re: Извињење

Srđan Fuchs
“Srpsko vođstvo je strahovito uzrujala prisutnost Izraela i SAD-a na obeležavanju Oluje jer vlasti u Beogradu već dugo uveravaju tamošnju javnost kako Srbija ima sve više saveznika. Onda vide izraelske pilote iznad Knina, i svima je jasno da to nije istina, nego je Hrvatska u mnogo boljoj poziciji. Osim toga, Vučić ima veliki interni problem, a to je priznanje Kosova pa kupuje srpsku javnost ovakvim nacionalističkim istupima. A sve dok to radi, ne može biti govora o normalizaciji odnosa Srbije i Hrvatske u koje spadaju i politički susreti na najvišim nivoima”, naveo je sagovornik "Jutarnjeg lista".


Kolindi se mora odati poštovanje da je sjajan diplomata.


Molim ?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:49 07.08.2018

Re: Извињење

Za svoju zemlju. Odradila je nešto što mi nismo. Uvek poštovanje za kvalitetnog neprijatelja.
c_h.arlie c_h.arlie 13:45 07.08.2018

Re: Извињење

srdjan.pajic
Srđan Fuchs
vrabac_onaj

Но, због овога би Биби требало пре свега да се извињава свом народу, ми ћемо се већ некако снаћи.


Gde, taj se u životu nikada nikome nije izvinio. Čak je imao i slogan na poslednjim izborima: "Prestajemo da se izvinjavamo."


Nije ni čudo da se prirodno odma slizao sa ovim našim orangutanom. A Milanče da sad izađe sa teorijom zavere da su nam izbore zapravo haknuli Izraelci, pa nabedili pijane Ruse, ima šanse da bih mu poverovao.

Konačno stigosmo i do Putina.
Bili Piton Bili Piton 19:37 07.08.2018

Re: Извињење

Srđan Fuchs


Kolindi se mora odati poštovanje da je sjajan diplomata.



Ma jok, ona je barbika za prezentaciju i kao takva je izvrsno odabrana. Ja bih rekao da se jedine bitne odluke koje zbilja zavise od nje tiču pundje kakvu taj dan želi, sve drugo se drugde kuha. Ništa loše pritom ne mislim, it's her job.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:18 07.08.2018

Re: Извињење

c_h.arlie

Konačno stigosmo i do Putina.


Batjuška gleda u fazonu, "pa dobro drugari kada ćete prekinuti agoniju i konačno doći pod skute vašeg jedinog dobrog Tsara". Bilo bi dobro kada bismo pustili referendum koliko naroda je za uniju s njim, a ne sa zapadom.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 21:20 07.08.2018

Re: Извињење

Bili Piton

Ma jok, ona je barbika za prezentaciju i kao takva je izvrsno odabrana. Ja bih rekao da se jedine bitne odluke koje zbilja zavise od nje tiču pundje kakvu taj dan želi, sve drugo se drugde kuha. Ništa loše pritom ne mislim, it's her job.


pa dobro, nekakav inteligentni dizajn uvek postoji iza takvih ličnosti.
mlinarslavko mlinarslavko 18:09 08.08.2018

Kako god

Proslavlja se vec godinama isterivanje 200 000 hiljada svojih gradjana i ubijanje 2000. Meni to nije normalno, kao sto mi nije normalno ucestvovanje bilo koje strane zemlje u toj proslavi. Tomson i ustaski pozdravi u Evropi, nesta nije u redu sa tom Evropom. Jednostavno, nije normalno da se u Evropi slave ubistva, etnicko ciscenje i uziva u fasistickim pesmama, povicima. Albanci su zestoko stradali od Srba, zatim su posle bombardovanja zestoko stradali Srbi. Kada bi neka sila dovela do toga da Kosovom opet vlada Srbija, muka bi mi bila da i jedan Albanac bude maltretiran, kao sto mi je muka i kad mi neko pametuje sto kupujem u pekari kod komsije Albanca. Inace pekara je prepuna, dobar deo dana. Koga boli uvo osim nekog broja patriota koji rata nisu videli, a osetili su ga samo po debelom novcaniku.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 22:34 08.08.2018

Re: Kako god

mlinarslavko
Proslavlja se vec godinama isterivanje 200 000 hiljada svojih gradjana i ubijanje 2000. Meni to nije normalno, kao sto mi nije normalno ucestvovanje bilo koje strane zemlje u toj proslavi. Tomson i ustaski pozdravi u Evropi, nesta nije u redu sa tom Evropom. Jednostavno, nije normalno da se u Evropi slave ubistva, etnicko ciscenje i uziva u fasistickim pesmama, povicima. Albanci su zestoko stradali od Srba, zatim su posle bombardovanja zestoko stradali Srbi. Kada bi neka sila dovela do toga da Kosovom opet vlada Srbija, muka bi mi bila da i jedan Albanac bude maltretiran, kao sto mi je muka i kad mi neko pametuje sto kupujem u pekari kod komsije Albanca. Inace pekara je prepuna, dobar deo dana. Koga boli uvo osim nekog broja patriota koji rata nisu videli, a osetili su ga samo po debelom novcaniku.


Mi isto kod Albanaca kupujemo, poslepodne prave najbolje sečene slane lepinje u Novom Sadu, a u parkiću (zna Alse koji je parkić) čovek ima poslastičarnicu s najboljom limunadom i baklavama u gradu.

Situacija sa ovom pričom je ovakva: u Izraelu nas razumeju trenutno levičari jedino, u dijaspori razumevanja imaju liberalne jevrejske grupe, a od konzervativnih jedino one koje su povezane sa organizacijama za čuvanje uspomene o holokaustu.
alselone alselone 22:44 08.08.2018

Re: Kako god

(zna Alse koji je parkić)

NE znam brate ali bih voleo da znam. :) Da kupim i ja.

MIslis mozda tamo na cosku dva cara, na 10 min od tebe?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 23:13 08.08.2018

Re: Kako god

alselone
(zna Alse koji je parkić)

NE znam brate ali bih voleo da znam. :) Da kupim i ja.

MIslis mozda tamo na cosku dva cara, na 10 min od tebe?


malo bliže vamo kod nas, tamo 'de si se igrao s malim stefom dok ste bili na bulevaru, bolan
alselone alselone 23:14 08.08.2018

Re: Kako god

malo bliže vamo kod nas, tamo 'de si se igrao s malim stefom dok ste bili na bulevaru, bolan

znam sad. zaglupeo sam se. :)
njonjo njonjo 23:27 09.08.2018

Re: Kako god

mlinarslavko
Proslavlja se vec godinama isterivanje 200 000 hiljada svojih gradjana i ubijanje 2000. Meni to nije normalno, kao sto mi nije normalno ucestvovanje bilo koje strane zemlje u toj proslavi.


Srbi iz Hrvatske uz pomoć JNA nesrazmjerno nadmoćni u naoružanju silom tog oružja proteraju Hrvate iz njihovih sela i kuća zauzmu sela i gradove pobiju dio stanovnika, siluju, zapale, poruše sela i gradove.U mom slučaju ti Hrvati pobjegnu deset kilometara dalje u moj gradić kojem je gore spomenuta ekipa presjekla opskrbu vodom i strujom i držala ga četiri godine pod artiljerijskim terorom. Nakon četiri godine Hrvatska vojska se dovoljno naoruža i osposobi i pomete prije spomenutu ekipu. I sad mi slavimo što smo se riješili tog zuluma.
Da li je to normalno??? Ako ima koji psiholog ili psihijatar na ovome blogu molim da odgovori ( ali ne u stilu: "nisam ginekolog ali mogu da pogledam".
alselone alselone 07:29 10.08.2018

Re: Kako god

Srbi iz Hrvatske uz pomoć JNA nesrazmjerno nadmoćni u naoružanju silom tog oružja proteraju Hrvate iz njihovih sela i kuća zauzmu sela i gradove pobiju dio stanovnika, siluju, zapale, poruše sela i gradove.U mom slučaju ti Hrvati pobjegnu deset kilometara dalje u moj gradić kojem je gore spomenuta ekipa presjekla opskrbu vodom i strujom i držala ga četiri godine pod artiljerijskim terorom. Nakon četiri godine Hrvatska vojska se dovoljno naoruža i osposobi i pomete prije spomenutu ekipu. I sad mi slavimo što smo se riješili tog zuluma.
Da li je to normalno??? Ako ima koji psiholog ili psihijatar na ovome blogu molim da odgovori ( ali ne u stilu: "nisam ginekolog ali mogu da pogledam".


Hrvati iz Hrvatske se uz pomoc Nemacke naoruzaju, vrate ustasku ikonografiju i retoriku, izbace Srbe iz Ustava kao konstitutivni narod, malo upadaju u sela, prete, proteruju i sikaniraju, preteci da nastave ono gde su bili zaustavljeni 50 godina ranije. Srbi se samoorganizuju kako bi pokusali da se odbrane. Hrvati iz Hrvatske uz pomoc Nemacke i novog saveznika Amerike se dodatno naoruzaju i naprave politicki dil sa Slobom koji em onda povuce armiju, em oni dobiju dva nova saveznika, i onda tako mocni i bez protivnika ulete i proteraju ono baba, deda, krava i traktora sto je preostalo.
predatortz predatortz 10:00 10.08.2018

Re: Kako god


Hrvati iz Hrvatske se uz pomoc Nemacke naoruzaju, vrate ustasku ikonografiju i retoriku,


Ko se sad svađa sa trolom?
njonjo njonjo 13:55 10.08.2018

Re: Kako god

alselone
Hrvati iz Hrvatske se uz pomoc Nemacke naoruzaju, vrate ustasku ikonografiju i retoriku, izbace Srbe iz Ustava kao konstitutivni narod, malo upadaju u sela, prete, proteruju i sikaniraju, preteci da nastave ono gde su bili zaustavljeni 50 godina ranije. Srbi se samoorganizuju kako bi pokusali da se odbrane. Hrvati iz Hrvatske uz pomoc Nemacke i novog saveznika Amerike se dodatno naoruzaju i naprave politicki dil sa Slobom koji em onda povuce armiju, em oni dobiju dva nova saveznika, i onda tako mocni i bez protivnika ulete i proteraju ono baba, deda, krava i traktora sto je preostalo.


A jesi ga nadrobio.
Jebe te kronologija a ona je naj bitnija.
Preskočiti ćemo "događanje naroda", "jogurt" i "anti birokratsku" revoluciju, miting na Gazimestanu, mošti cara Lazara i.t.d.(to je sve bilo do 1990.god.) i pitam što su tada i do tada radili Hrvati???

- prvi višestranački izbori u Hrvatskoj 22.04.1990.

-promjena ustava Srbije ljeto 1990. (Prema članu 72, stav 1: "Republika Srbija uređuje i obezbeđuje: 1. suverenost, nezavisnost i teritorijalnu celokupnost Republike Srbije i njen međunarodni položaj i odnose s drugim državama i međunarodnim organizacijama".) Po kojem se Srbija odcepila od Juge.

-balvan revolucija 17.08.1990.

-22.12.1990. promjena ustava Hrvatske.

-krajem 1990. Srbija razbojnički upala u platni sistem SFRJ.
Krajnji izraz samovolje i očiti iskaz nastojanja da se saveznu državu u cijelosti podredi partikularnim srpskim interesima iskazan je u srbijanskom upadu u monetarni sustav SFRJ u prosincu 1990. godine: na prijedlog Vlade ("Izvršnog veća" Srbije, Skupština te republike je 28. prosinca 1990. godine donijela set tajnih (!!) zakona kojima je odobren upad u monetarni sustav Jugoslavije, gdje se u optjecaj pustilo - bez znanja saveznih vlasti (uključivo Narodnu banku Jugoslavije, koja je bila jedina ovlaštena za puštanje novaca u optjecaj) - 18.243 milijuna tadašnjih dinara, tj. protuvrijednost tadašnjih 1,8 milijardi dolara, a radi rješavanja teških problema u poslovanju najvećih srbijanskih poduzeća."Financial Scandal Rocks Yugoslavia. Sudetic, Chuck za NY Times, 10. siječnja 1991. (engl.) Osim tog gusarskog"Velikosrpska agresija na Hrvatsku 1990.-ih", Ante Nazor, Zagreb 2011., str. 44 upada u savezni monetarni sustav, Srbija na čelu s Miloševićem poduzela je cijeli niz drugih aktivnosti radi ovladavanja financijskim potencijalima koje su pripadale Federaciji; slično kao što je u isto vrijeme organizirano nastojala ovladati jugoslavenskim vojnim sustavom, sustavom tajnih službi i jugoslavenskom diplomacijom."Operacija u Narodnoj banci", Tanja Jakobi, "Nin", 4. studenog 1999.

Aj sad ti ponovo ali se malo skoncentriši, kad se Hrvati iz Hrvatske uz pomoć Nemačke naoružavaju ....??
freehand freehand 14:03 10.08.2018

Re: Kako god

Aj sad ti ponovo ali se malo skoncentriši, kad se Hrvati iz Hrvatske uz pomoć Nemačke naoružavaju ....??

Čitao si Kuljiša o druženjima Mike Špiljka i Franje Tuđmana ranih osamdesetih?
Mislim, sve si ti ovde (skoro) pa dobro poređao, samo da se ipak ne zezamo - nije Gojko Šušak s kruške pao, nije Tuđman pripremio svoja hodočašća po belom svetu za skupljanje para i podrške baš ad hoc, niti je Matin Špegelj svoje planove i namere smislio baš onog jutra u vinogradu.
Komlikovanija je to priča, planovi sežu od '45, razrada u šezdesete i neumrli MASPOK, a razrada i aktiviranje operativnih planova od Titove smrti. Kod ovog poslednjeg tu ne mislim samo na Hrvatsku, dapače - Šuvar, Stanko Stojčević i vrijeme šutnje to su usporili u momentu kad su se Srbi i Slovenci već zaukali, ali da se ne lažemo baš da su Šeksovi, Glavaši i Merčepi poiskakali iz podruma tek tako.
mlinarslavko mlinarslavko 16:34 10.08.2018

Re: Kako god

Nakon četiri godine Hrvatska vojska se dovoljno naoruža i osposobi i pomete prije spomenutu ekipu. I sad mi slavimo što smo se riješili tog zuluma.
Da li je to normalno???
Pogledaj kakav izraz koristis za ljude, tvoje sugradjane, samo ti se kaze.
njonjo njonjo 17:10 10.08.2018

Re: Kako god

freehand
Čitao si Kuljiša o druženjima Mike Špiljka i Franje Tuđmana ranih osamdesetih?
Mislim, sve si ti ovde (skoro) pa dobro poređao, samo da se ipak ne zezamo - nije Gojko Šušak s kruške pao, nije Tuđman pripremio svoja hodočašća po belom svetu za skupljanje para i podrške baš ad hoc, niti je Matin Špegelj svoje planove i namere smislio baš onog jutra u vinogradu.
Komlikovanija je to priča, planovi sežu od '45, razrada u šezdesete i neumrli MASPOK, a razrada i aktiviranje operativnih planova od Titove smrti. Kod ovog poslednjeg tu ne mislim samo na Hrvatsku, dapače - Šuvar, Stanko Stojčević i vrijeme šutnje to su usporili u momentu kad su se Srbi i Slovenci već zaukali, ali da se ne lažemo baš da su Šeksovi, Glavaši i Merčepi poiskakali iz podruma tek tako.


Slažem se ja s tobom dobrim dijelom. Ne mogu ja ni da hoću pisati "doktorske disertacije" na ovu temu. Napisao sam skraćenu kronologiju bitnijih događaja i mislim da je kronologija tih događaja znakovita. A ono tko se s kim i kad što dogovarao i planirao i mislio u svojoj glavi to ćemo uvijek samo nagađati.
njonjo njonjo 17:21 10.08.2018

Re: Kako god

16:34 10.08.2018
Re: Kako god
mlinarslavko
Nakon četiri godine Hrvatska vojska se dovoljno naoruža i osposobi i pomete prije spomenutu ekipu. I sad mi slavimo što smo se riješili tog zuluma.
Da li je to normalno???

Pogledaj kakav izraz koristis za ljude, tvoje sugradjane, samo ti se kaze.


Ljepše bi izgledalo da si postavio cijeli moj tekst, rekli bi političari izvukao si iz konteksta. Ipak ja sam pre fin u odnosu na izraze koji se ovdje upotrebljavaju za "one druge".
freehand freehand 20:23 10.08.2018

Re: Kako god

Napisao sam skraćenu kronologiju bitnijih događaja i mislim da je kronologija tih događaja znakovita. A ono tko se s kim i kad što dogovarao i planirao i mislio u svojoj glavi to ćemo uvijek samo nagađati.

Pa ja ti rekoh da ti je kronologija generalno ok, samo što nekad mesec gore i dole ume da ozbiljno poremeti verodostojnost i tačnost zaključivanja.
Drugima sam ovde skretao pažnju, red je da i tebi kažem: pusti blogerske mudrace, na dohvat ruke su ti, ili na dva klika mišem svedočenja i Boljkovčeva, i Manolićeva, a bogami i Tuđmanova. Koji je, kažu bar (mada ja, lično, ne verujem da bi se to dogodilo) srećnom okolnošću sopstvenog upokojenja utekao od haške optužnice.
Mesića preskoči jer je, koliko god izgledao nekad kao šarmantan i kul lik previše sklon farbanju događaja tako da binjegova uloga bila neupitno pozitivna.
No činjenica je, po kmom uverenju, da su tu svi u pravu i niko nije u pravu. Reč je bila o tome da se ogromni tektonski rased događao, da je Jugoslavija bla na sred raseline, i da su karte bile tako raspoređene da je teško bilo drugačije igrati.
Tako i "Oluja": nepristrasno gledajući ono što si ti napisao u opisu može potpuno da se prihvati kao doživljaj prosečnog hrvatskog građanina.
Sa druge strane, međutim, u pitanju je akcija sa strašnim kratkoročnim i srednjeročnim posledicama po hratske Srbe, ali gotovo katastrofalnim dugoročno po samu Hvatsku.
No jebiga, ko sam ja da Hrvatskj na to ukazujem?
njonjo njonjo 21:15 10.08.2018

Re: Kako god

freehand
Sa druge strane, međutim, u pitanju je akcija sa strašnim kratkoročnim i srednjeročnim posledicama po hratske Srbe, ali gotovo katastrofalnim dugoročno po samu Hvatsku.
No jebiga, ko sam ja da Hrvatskj na to ukazujem?


Mogu ja sebi priuštiti malo mudrovanja i fantaziranja (u pozitivnom smislu) :
Da je bilo moguće da Srbi u dobroj vjeri prihvate Hrvatsku kao svoju državu bilo bi to izvrsno. U tom slučaju je neprocjenjiva šteta prazna zemlja.
Ali ako na tom području (na kojem su Srbi bili u većini) imaš stanovništvo kojem je cilj velika Srbija ili svi Srbi u jednoj državi (može se zvati i Jugoslavija) imaš konstantnu nestabilnost i problem. Reče Mesić: sije u Hrvatskoj a moli boga da kiša padne u Srbiji. Svako malo bi bili balvani na cesti. Što je dugoročno dobro a što katastrofalno po Hrvatsku? Da Hrvati pristanu da budu izdominirani od Srba u nekakvoj Jugoslaviji? Možda da "Hrvatski" Srbi ostanu u Hrvatskoj koju ne da ne vole nego...
freehand freehand 21:21 10.08.2018

Re: Kako god

njonjo
freehand
Sa druge strane, međutim, u pitanju je akcija sa strašnim kratkoročnim i srednjeročnim posledicama po hratske Srbe, ali gotovo katastrofalnim dugoročno po samu Hvatsku.
No jebiga, ko sam ja da Hrvatskj na to ukazujem?


Mogu ja sebi priuštiti malo mudrovanja i fantaziranja (u pozitivnom smislu) :
Da je bilo moguće da Srbi u dobroj vjeri prihvate Hrvatsku kao svoju državu bilo bi to izvrsno. U tom slučaju je neprocjenjiva šteta prazna zemlja.
Ali ako na tom području (na kojem su Srbi bili u većini) imaš stanovništvo kojem je cilj velika Srbija ili svi srbi u jednoj državi (može se zvati i Jugoslavija) imaš konstantnu nestabilnost i problem. Reče Mesić: sije u Hrvatskoj a moli boga da kiša padne u Srbiji. Svako malo bi bili balvani na cesti. Što je dugoročno dobro a što katastrofalno po Hrvatsku? Da hrvati pristanu da budu izdominirani od Srba u nekakvoj Jugoslaviji ili da "Hrvatski" Srbi ostanu u Hrvatskoj koju ne da ne vole nego...

Budi strpljiv, kašće ti se samo. Doduše, ulazak u EU je stvar već ubrzao. Pusta zemlja ne treba nikome, a napuštanje se samo ubrzava.
Inače, to što ti pominješ - to su posledice tektonskih političkh poremećaja. Koji kako se desu posle se i slegnu, pa bi ti hrvatski građani srpske nacionalnosti - ukoliko bi ta nova država prema njima bila korektna vrlo brzo postali lojalni kao i svi drugi. Uslovb je, da ponovim - država koja se prema njima ponaša kao prema ravnopravnim građanima.
Bili Piton Bili Piton 00:01 11.08.2018

Re: Kako god

njonjo


Mogu ja sebi priuštiti malo mudrovanja i fantaziranja (u pozitivnom smislu) :


Samo prvo da pitam - kako to da vi iz Burkine Faso tako dobro znate srpski, i tako dobro poznajete naše unutrašnje prilike?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 00:35 11.08.2018

Re: Kako god

Reče Mesić: sije u Hrvatskoj a moli boga da kiša padne u Srbiji. Svako malo bi bili balvani na cesti. Što je dugoročno dobro a što katastrofalno po Hrvatsku? Da Hrvati pristanu da budu izdominirani od Srba u nekakvoj Jugoslaviji? Možda da "Hrvatski" Srbi ostanu u Hrvatskoj koju ne da ne vole nego...


Njonjo, druže, pre svega, super je i drago mi je što se javio neko iz Hrvatske da učestvuje u temi.

Dve stvari: a) "naj bitniji = najbitniji", i "pre fin = prefin", isto je pravilo u oba, nadasve različita i nipošto ni približno slična i istovetna jezika, hrvatskom i srpskom. Puj, puj, anatema na svakoga tko pomisli bilo što nalik tome.

b) Vidi ovu vežbicu: "Reče Begin: sije u Izraelu a moli boga da kiša padne u Palestini. Svako malo bi bili balvani na cesti. Što je dugoročno dobro a što katastrofalno po Izrael? Da Izraelci pristanu da budu izdominirani od Arapa u nekakvom IzraPalu*? Možda da "izraelski" Arapi ostanu u Izraelu koji ne da ne vole nego...

Vezano za ostanak 160 tisuća Arapa u Izraelu, nakon kraja Domovinskog rata veljače 1949. Danas su 1.6 miliona, i dobri su i uzorni građani, i učestvuju i grade izraelsko gospodarstvo. U vremenima krize su organizirani u građanske proteste i građansku neposlušnost, i daju otvorenu podršku svojim sunarodnicima "s onu stranu Save i Dunava", tj. Zap. Obale i Pojasa Gaze. I nije propala Hrvatska od toga. Pardon, Izrael.

*IzraPal, originalni termin skovan od strane počivšeg g. Gadafija.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 02:06 11.08.2018

Re: Kako god

Bili Piton



Samo prvo da pitam - kako to da vi iz Burkine Faso tako dobro znate srpski, i tako dobro poznajete naše unutrašnje prilike?



Бака/деда из Србије - kao moja Lea, 21 godinu živela u Sl. Brodu (do NDH), a 58 u centru Begea, kod Generalštaba, i do kraja života je govorila čisti hrvatski književni jezik. Ruku na srce, i Drug Тито joj je, pa je to bila stvar prestiža - govoriti jezikom kao Maršal.
njonjo njonjo 07:54 11.08.2018

Re: Kako god

Srđan Fuchs
Re: Kako god
Reče Mesić: sije u Hrvatskoj a moli boga da kiša padne u Srbiji. Svako malo bi bili balvani na cesti. Što je dugoročno dobro a što katastrofalno po Hrvatsku? Da Hrvati pristanu da budu izdominirani od Srba u nekakvoj Jugoslaviji? Možda da "Hrvatski" Srbi ostanu u Hrvatskoj koju ne da ne vole nego...

Njonjo, druže, pre svega, super je i drago mi je što se javio neko iz Hrvatske da učestvuje u temi.

Dve stvari: a) "naj bitniji = najbitniji", i "pre fin = prefin", isto je pravilo u oba, nadasve različita i nipošto ni približno slična i istovetna jezika, hrvatskom i srpskom. Puj, puj, anatema na svakoga tko pomisli bilo što nalik tome.

b) Vidi ovu vežbicu: "Reče Begin: sije u Izraelu a moli boga da kiša padne u Palestini. Svako malo bi bili balvani na cesti. Što je dugoročno dobro a što katastrofalno po Izrael? Da Izraelci pristanu da budu izdominirani od Arapa u nekakvom IzraPalu*? Možda da "izraelski" Arapi ostanu u Izraelu koji ne da ne vole nego...

Vezano za ostanak 160 tisuća Arapa u Izraelu, nakon kraja Domovinskog rata veljače 1949. Danas su 1.6 miliona, i dobri su i uzorni građani, i učestvuju i grade izraelsko gospodarstvo. U vremenima krize su organizirani u građanske proteste i građansku neposlušnost, i daju otvorenu podršku svojim sunarodnicima "s onu stranu Save i Dunava", tj. Zap. Obale i Pojasa Gaze. I nije propala Hrvatska od toga. Pardon, Izrael.

*IzraPal, originalni termin skovan od strane počivšeg g. Gadafija.


Ne vjerujem da ono što funkcionira (ne funkcionira) na bliskom istoku da bi bilo primjenjivo kod nas ili na dalekom istoku. Nisam baš siguran ni da bih volio da je kod nas situacija kao tamo.
Ovo mi više liči na žongliranje a dobri žongleri nikad nisu bili dobri nogometaši
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 10:07 11.08.2018

Re: Kako god

njonjo

Ne vjerujem da ono što funkcionira (ne funkcionira) na bliskom istoku da bi bilo primjenjivi kod nas ili na dalekom istoku. Nisam baš siguran ni da bih volio da je kod nas situacija kao tamo.
Ovo mi više liči na žongliranje a dobri žongleri nikad nisu bili dobri nogometaši


Frende,
sve je to jedan te isti fenomen u biti: i Izraelac i Palestinac, i Hrvat i Srbin, i Kinez i Tajvanac, i Cipranin i Turčin, i Baskijat/Katalonac i Španjolac, i Saudijac i Jemenac/Kataranin, ___________ (name the conflict); a zove se - ljudsko biće.
njonjo njonjo 11:26 11.08.2018

Re: Kako god

Srđan Fuchs
Frende,
sve je to jedan te isti fenomen u biti: i Izraelac i Palestinac, i Hrvat i Srbin, i Kinez i Tajvanac, i Cipranin i Turčin, i Baskijat/Katalonac i Španjolac, i Saudijac i Jemenac/Kataranin, ___________ (name the conflict); a zove se - ljudsko biće.


Tako bi trebalo biti u idealnom svijetu. Kako bi zelena trebala biti naša dolina.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 12:03 11.08.2018

Re: Kako god

Je, pa da si je damo učiniti krvavom jer smo nesposobni da Slavonija bude zelena (vidi: HSP-Vukovar). Branitelji su vam u potpunosti preuzeli deep state, frende.
njonjo njonjo 12:38 11.08.2018

Re: Kako god

Bili Piton
Samo prvo da pitam - kako to da vi iz Burkine Faso tako dobro znate srpski, i tako dobro poznajete naše unutrašnje prilike?


njonjo njonjo 12:49 11.08.2018

Re: Kako god

Srđan Fuchs
Je, pa da si je damo učiniti krvavom jer smo nesposobni da Slavonija bude zelena (vidi: HSP-Vukovar). Branitelji su vam u potpunosti preuzeli deep state, frende.


Ne bi bio problem njih "razbucati" ali su oni političarima bogom dana prilika da šišaju i jebu stoku sitnog zuba (hrvatsku sirotinju i ljude koji žive od svog rada).
Ulizuju se njima i udovoljavaju im a ostalima rade što ih volja (deru i pljačkaju) i nitko se ne buni. Ne diraj mi u živu ranu.
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 13:07 11.08.2018

Re: Kako god

To ti pričam, frende, tebe bi izveli prvog na pjacu i likvidirali, zbog suradnje sa mnom, bez obzira na Stepinčevu sliku u uredu i sve. Isto kao što i naša banda ovde truje zrak hrvatofobijom, a država truli. Onda hrani i drži tog malog monstruma nacizma na lancu, duboko negde dole u kanalizaciji, i pusti ga povremeno da zastraši sve, kada nemaš druge opcije da opravdaš svoje političke i gospodarstvene promašaje. 750 miliona za te zrakoplove kod nas na Hebrew sajtovima. 500 kod vas, treba proveriti kod koga je razlika. Da napravimo normalne zemlje, da pohapsimo/pometemo lično političko smeće, ubijemo malu zver iz kanalizacije, da mogu moja deca ići kod tebe u Slavoniju ili na more, tvoja kod mene u Vojvodinu i s osjećajem da su kao doma - to je jedini pravi duh. Ovo sve ostalo je - propast. Izravna, definitivna i neumitna propast. Ti imaš dobro srce, ja ga vidim, ali nemoj misliti da nisam ljut zbog Zadomspremnića. A zna sada i Čika Bibi.

PS. Mada, ja tebi nešto držim moralne pridike, a mi imamo "For the Jewish Home, Ready".
njonjo njonjo 14:30 11.08.2018

Re: Kako god

freehand
Pa ja ti rekoh da ti je kronologija generalno ok


Kronologija je više nego ok. Kronologija (redoslijed događaja), zbog toga što smo bili povezani u sistem "spojenih posuda", onome tko želi čuti, vidjeti i razumjeti dosta toga, gotovo sve govori.
freehand freehand 14:47 11.08.2018

Re: Kako god

njonjo
freehand
Pa ja ti rekoh da ti je kronologija generalno ok


Kronologija je više nego ok. Kronologija (redoslijed događaja), zbog toga što smo bili povezani u sistem "spojenih posuda", onome tko želi čuti, vidjeti i razumjeti dosta toga, gotovo sve govori.

Ma jok, taman kako rekoh. Korektna ako služi blogovanju, neprecizna i sa materijalnim greškama u "pre-posle" i zročno-posledičnim vezama. Svakako nedovoljno bitno da se vraćam i čitam pnovo.
Nego, koliko vidim - spasli ste se Bajage, ovaj put.
Momčilo Bajagić Kalašnjikov i njegove ratnohučkačke "Igraju mali slonovi" neće parati domoljubne uši Skeja i družine.
Bog te jebo, to je gore nego što sam mislio. (a mislio sam da je relativno dobro)
predatortz predatortz 14:54 11.08.2018

Re: Kako god

Nego, koliko vidim - spasli ste se Bajage, ovaj put.
Momčilo Bajagić Kalašnjikov i njegove ratnohučkačke "Igraju mali slonovi" neće parati domoljubne uši Skeja i družine.
Bog te jebo, to je gore nego što sam mislio. (a mislio sam da je relativno dobro)


Ma nemoj, a bam bam bam?!
Zna se kome i čemu je to upućeno?

Mene su oduševili momci iz "Hladnog piva". Bravo majstori, respect!
Bili Piton Bili Piton 16:07 11.08.2018

Re: Kako god

Ja ne znam ko mučenog Bajagu može da zabrani (sem zbog eventualno bljutavosti, no dobro, to bi bilo baš nisko).

Čujem u hrvatskom tisku mu se pripisuje pevanje na Kninskoj tvrdjavi (ne zna se kad i kako - to je, kako opet čujem iz svojih izvora, izmišljotina, pripisuje se njemu a zapravo su pevali nekakvi Mindjušari - ko je sad to, opet ne znam, samo prenosim).

Dobro jutro džezeri mu je baš dobra stvar, eto...



predatortz predatortz 16:27 11.08.2018

Re: Kako god

Ja ne znam ko mučenog Bajagu može da zabrani (sem zbog eventualno bljutavosti, no dobro, to bi bilo baš nisko).


Ja znam! Kolektivna histerija, po kojoj treba zabraniti sve što dolazi iz Srbije.

Napominjem ti da se radi o državi čija se oredsednica izvinjavala roditeljima jer se u paketićima za decu obrela čokolada proizvedena u Srbiji.
Bili Piton Bili Piton 16:44 11.08.2018

Re: Kako god

predatortz
oredsednica izvinjavala roditeljima jer se u paketićima za decu obrela čokolada proizvedena u Srbiji.


Ti to verovatno ne pratiš ali tu predsednicu mnogi u Hrvatskoj vide kao vrlo blamantnu pojavu, naročito nakon egzibicionizma sad u Rusiji. Toliko su joj se jadnoj narugali da mi skoro bilo žao žene.

Ovo inače samo podstiče nervozu u samoj Hrvatskoj, jer je ljudima tamo tih branitelja i njihovih zahteva malo već više pun kufer.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana