Idu dani

jaksa scekic RSS / 23.04.2008. u 17:55

 

1. Svi sad kazu nema sporazuma sa EU  pre 11.maja.

2. Vizne olaksice ne funkcionisu. (Da je tako ne bi neki EU cinovnici molili    clanice  da se pridrzavaju sporazuma).

3. Iu Srbiji mrtva trka izmedju  zagovornika zapadnih vrednosti i njihovih protivnika.   

4. Savrseno. Za vladu ce najverovatnije biti potreban treci, kao u preferansu (ne znam da igram)

5. Mora da U Srbije svi znaju sta nece,ali ne znaju sta hoce.

6. Oli Ren salje razlicite poruke. Ja vise ne znam za koga navija EU .

7. Ladno u mislima odgovaram Jeleni Milic:"Da, Jelena  moze Srbija da bude okruzena EU a da ne bude clan. Moze jer  Srbija funkcionise po sistemu paradoksa (nije moja misao).

8. Uglavnom gradjani masovno uzimaju licne karte sa cipom. I ja cu.Ionako znaju  sve o meni.

9. Dakle, Karadzic i Mladic na slobodi,a eto nam i Seselja uskoro nazad.

10.I na kraju sve ponovo. U  nove izbore u septembru. Nemam vise zivaca, il moze planeta majka da stane za sekund, ja bih sisao na prvoj stanici. Eurosong moze da prodje i bez mene.    



Komentari (78)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Zeks Zeks 18:04 23.04.2008

Radilice,trutovi,matica i bumbari...

Mi Srbi smo kao pcelice:ima nas radilica,ima nas trutova, sve ih je rodila matica - al' ima i bumbara...
I to je glavni problem i pitanje pcelinjeg drustva:kako da vredne pcelice - radilice potamane tudjine - debele,drecave bumbare,puvadzije?
dragan7557 dragan7557 12:51 24.04.2008

Re: Radilice,trutovi,matica i bumbari...

Uglavnom gradjani masovno uzimaju licne karte sa cipom. I ja cu.Ionako znaju sve o meni.

Domanović
meni udari TRI žiga kao pravom heroju ostali mu zavide na hrabrosti (slobodna interpretacija)

Nego jel' ima neko informaciju ŠTA BI sa Tranzicijom ?????????
Jel' prošla k'o lanjski sneg kad je više NIKO NE SPOMINJE.

dragan7557
24 april 2008
dragan7557 dragan7557 15:11 24.04.2008

Re: Radilice,trutovi,matica i bumbari...

Vizne olaksice ne funkcionisu. (Da je tako ne bi neki EU cinovnici molili clanice da se pridrzavaju sporazuma).


Na moju veliku radost ovi činovnici ne mole već Naređuju pošto je u pitanju EU zakon pa ako se neko ogreši sledi kazna
a neke su već izrečene na Evropskom sudu.
kuki kuki 18:11 23.04.2008

Bas tako

1. S
2. V
3. I
4. S
5. M
6. O
7. L
8. U
9. D
10. I

I tako vec 20 godina, bez ikakve najave da ce se ista promeniti.
Palilula Palilula 03:04 24.04.2008

Re: Bas tako

http://www.youtube.com/watch?v=yEvgUw1j-Kw
Dolybell Dolybell 07:40 24.04.2008

Re: Bas tako

tako vec 20 godina, bez ikakve najave da ce se ista promeniti.


Kad je ludilo prelazno sa generacije na generaciju,
to nam je postao genetski kod.
dragan7557 dragan7557 12:58 24.04.2008

Re: Bas tako

I tako vec 20 godina, bez ikakve najave da ce se ista promeniti.


Pa, i pod Turcima smo bili 500 godina i ništa se nije menjalo dok nisu došli Aganlija, Kučuk Alija, Mula Jusuf i Fočić Memed Aga sve "Turci" iz Bosne koji Turske ne viđoše pa se odmetnuli i od Porte a i Svetlog Padišaha.

dragan 7557
24 april 2008
Obrenović Obrenović 18:24 23.04.2008

Karadzic za mandatara?

Pretpostavljam da je neka zavera u pitanju ... ovde se prica da ce Karadzic da bude novi mandatar vlade, ne mogu da verujem da niko o tome ne pise po BG-u, ceo Toronto bruji o tome ...
pnbb pnbb 20:01 23.04.2008

Re: Karadzic za mandatara?

ovde se prica da ce Karadzic da bude novi mandatar vlade, ne mogu da verujem da niko o tome ne pise po BG-u, ceo Toronto bruji o tome ...


u je...
a jel indijci, oni ga opasno gotive
angie angie 20:34 23.04.2008

Re: Karadzic za mandatara?

ovde se prica da ce Karadzic da bude novi mandatar vlade, ne mogu da verujem da niko o tome ne pise po BG-u, ceo Toronto bruji o tome ...


O karadzicuimladicu u Torontu prichju, a u superlativu, samo bosanci, koji su zbrisali chim je krenulo da se zakuvava, a njihove kuce su posle branili mladici iz Srbije, silom dobrovoljno regrutovani iz kreveta i ulice, od kojih se vecina nije ni vretila.
Dolybell Dolybell 07:44 24.04.2008

Re: Karadzic za mandatara?

ovde se prica da ce Karadzic da bude novi mandatar vlade, ne mogu da verujem da niko o tome ne pise po BG-u, ceo Toronto bruji o tome ...



Zeznuli ste se , Amfilohija je za mandatara, pa onda
krećemo u 1. Srpski krstaški rat.
Jelena Milić Jelena Milić 18:28 23.04.2008

nije sve tako crno


dragi jaksa, eto ti si poceo ponovo da blogujes :) a ldp je cujem na stabilnih 8%

mada, po mojim izvorima, tacka tri ti vise ne stoji, nije mrtva trka, DS pada tako da je zaista alarmantna situacija, ..oni moraju nesto ozbiljno da menjaju

moram da te 'obradujem" ono pitane i odgovor su iz pressa danasnjeg, deo intervjua, koji sam ja samo prenela u uvodu, otud italik, pretezno zbunjena turskim pitanjem, pogotovu zapadnim granicmaa turske :)) po jeremicu.

sta mislim malo sire i ozbiljnije o celoj situaciji mozes cuti ovde


http://www.zamislisrbiju.org/iris/jelena_milic.mp3


ukratko, ne da moze, nego prekid eu integracija, po meni, ne mora uopste nuzno da znaci i nazadovanje ekonomije ( toliko primera totalitarnih i manje totalitarnih koje keonomski napreduju, od malezije nadalje) ali zasigurno znaci zaustavljanje demokratizacije! to je ono gde lezi opasnost, a to nam DS ne govori!

i zato sam kivna toliko na DS i kako prodaju EU sa jedne, a pri tome ne koriste sinergiju sa LDP u kojoj bi njihova EU-radna mesta prica bila komplementarna se onom LDP i imala bi nekog mozga
JJ Beba JJ Beba 18:51 23.04.2008

Re: nije sve tako crno

2. Vizne olaksice ne funkcionisu. (Da je tako ne bi neki EU cinovnici molili clanice da se pridrzavaju sporazuma

a š'a misliš kako je nama koji nismo novinari, studenti, ministri, članovi partija i slični bizMismeni kojima ne funkcionišu te vizne olakšice? Mi se i dalje ponižavamo po ambasadama samo tako. zabole te iz vlade i za EU i za sporazum i za vize i za nas. pravodatika'em k'o bratu
jaksa scekic jaksa scekic 19:06 23.04.2008

Re: nije sve tako crno


I jeste i nije, zato sam napisao da Srbi znaju sta nece, ali ne znaju sta hoce. Valjda tad treba da bude uloga partija u politickom sistemu da daje koncept razvoja drustva i ideje kako dalje. I ja mislim da (ako dodje) do prekida EU integracija to automatski ne znaci ekonomski sunovrat kao sto je bilo devedeseti godina. Ali definitivno znaci zastoj demokratizacije drustva. Predpostavimo da gradjani Srbije ne zele da ratuju za Kosovo (ranije istrazivanje Ministarstva za Kim). Onda je moguce predpostaviti da gradjani Srbije takodje ne zele ni zastoj u demokratizaciji. Stoga je tacna konstatacija da DS treba vise da govori o opasnosti zastoja demokratizacije drustva nego o ekonomskoj propasti.
Ali, opet anti-teza. Tadic je pobedio jer je podsetio ljude kako su ziveli do 2000, a Nikolic je skupio glasove jer ih je podsetio kako zive posle 2000 godine. Znaci ekonomske teme i socijalna politika. Stoga DSS i NS su mozda promasili temu predizborne kampanje, rekao bi neko, ali kombinacija kampanja DSS-NS i Radikala pokriva skoro sav spektar pitanja.
Elem, zato se psiholoski spremam za DSS-NS-RADIKALI vladu. Jednostavno, hemokvin ujutru( za pritisak) ,bromazepam ujutu i popodne :))))).

Lepse cu se onda iznenaditi 11. maja oko ponoci.

Zato i citiram kad god mogu moju jako dobru (usudjujem se da kazem drugaricu), Srbija je zemlja paradoksa, i kao takva funkcionise..
antioksidant antioksidant 19:31 23.04.2008

Re: nije sve tako crno

Elem, zato se psiholiski spremam za DSS-NS-RADIKALI vladu

Moj tip je Radikali uz manjinsku podrsku DSSa (da probaju da sacuvaju razum svom starom glasackom telu). Takva varijanta bi trajala pola godine (od septembra). Ali ja sam optimista.
jesen jesen 19:53 23.04.2008

Re: nije sve tako crno

Srbija je zemlja paradoksa, i kao takva funkcionise..
da, bas tako....gledam trenutno lokalnu kragujevacku skupstinu i slusam tiradu radikalke Natase Jovanovic o postenju radikala, o njihovoj dobroti o tome kako su za njih svi ljudi isti bez obzira na naciju, veru, zanimanje.......o njohovom patriotizmu, o Seselju koji ce da se vrati u decembru i koga ce na aerodrumu da ceka milion ljudi...i koji ce da povede Srbiju na pravi put.....poneki odbornik joj nesto replicira ali tanko.... Povraca mi se...i pitam se ima li kraja ovom ludilu....
Dolybell Dolybell 07:48 24.04.2008

Re: nije sve tako crno

a š'a misliš kako je nama koji nismo novinari, studenti, ministri, članovi partija i slični bizMismeni kojima ne funkcionišu te vizne olakšice? Mi se i dalje ponižavamo po ambasadama samo tako. zabole te iz vlade i za EU i za sporazum i za vize i za nas. pravodatika'em k'o bratu


Prvo ne kaže se bizMismeni, nego bilmezmeni,
a što se tiče viza, logično je da bilmezmeni i
znasekosu lovatori dobijaju vize ne za dan, već zauvek,
a ko je nama kriv što nemamo love - koliko treba da imamo,
da bismo dobili vize na kućnu adresu ili da
bi nam ih ukinuli?

AlexDunja AlexDunja 19:59 23.04.2008

:)

Savrseno. Za vladu ce najverovatnije biti potreban treci, kao u preferansu (ne znam da igram
)
ja znam, al' sta mi vredi?
gordanac gordanac 20:06 23.04.2008

---

1. Politički uslov - saradnja sa Hagom (Mladić, Župljanin, Hadžić, Karadžić?) ubedljiv je samo za Holandiju, a spremni su da joj se pridruže Belgija i Britanija, dakle ZA je 24 out of 27, samo što nam treba - njihov konsenzus, pa dobro, teško je da im mi pomognemo da naprave konsenzus, ali da je lakše ne bi nas zapalo...
2. O sprovođenju sporazuma o vizama treba pitati države članice EU i razloge (ne)funkcionisanja odnosa EU i nacionalnih nivoa vlasti, do njih je
3. Borba na političkoj sceni Srbije je, kao i uvek ZA promene na bolje i PROTIV njih, borba između racionalne i mitološki nastrojene Srbije i takav će profil ta borba imati još dugo
4. E, kad bi imali drugačije biračko telo ni vlade ne bi bile koalicione, ali priroda naših birača je da će uvek kao izborni rezultat "odbaciti" koaliciju od tri ili više stranaka (koalicija) - i tako je od 1992.
5. Da bi umelo da se kaže šta se hoće mora se imati znanja, veština i spremnosti za dijalog sa drugima, jer nema jasne slike prioriteta ako se o njima - ne razgovara, a to vreme Srbiju tek čeka, vreme u kojem neće biti ponosnih na sopstveno neznanje o politici koja je - zanat, Srbija još uvek vodi strateške monologe, ne dijaloge
6. I Oli Ren i drugi evropski zvaničnici nijednom svojom izjavom nikada nisu i neće dovesti u pitanje evropske integracije Srbije, to može da se dogodi samo na naš zahtev, a i tada zahteva proceduru (i bilo bi prvi put), a ni Oli Ren ni bilo ko ne može da uradi poslove koji su samo naši - mora da se radi, mora mnogo da se radi...
7. Ćutke u mislima - slažem se da je pametno rečeno :)))) - Srbija jeste zemlja i društvo dubokih protivrečnosti i paradoksa, ali i QM je - pa funkcioniše! :)) Između mnogo ostalih stvari koje je stanvoništvo u Srbiji uspešno uradilo, to je najlepši da se bude ponosan na Srbiju
8. E, čipovi u ličnim kartama pretili su da postanu nepremostiva prepreka za "evropeizaciju i modrnizaciju" dokumenata (i LK i pasoši), pa ipak, protivrečno il ne . primena zakona ide...i ići će...kroz dane koji će biti sve bolji i bolji...
9. Mladić je lice u bekstvu od suda, on nije na slobodi, on je u bekstvu, razlika je ogromna u odnosu na situaciju kojom se donosi odluka da on nije u bekstvu, e onda je ili na slobodi ili priveden sudu...
10.O budućim izborima dok ni ovi pred nama nisu obavljeni, može samo u Srbiji da se naizgled "ozbiljno" analizira, paradoksi, pa to ti je...:))

10 -21
JJ Beba JJ Beba 20:20 23.04.2008

Re: ---

1. Politički uslov - saradnja sa Hagom (Mladić, Župljanin, Hadžić, ..) ubedljiv je samo za Holandiju, a spremni su da joj se pridruže Belgija i Britanija, dakle ZA je 24 out of 27, samo što nam treba - njihov konsenzus, pa dobro, teško je da im mi pomognemo da naprave konsenzus, ali da je lakše ne bi nas zapalo

pa što ih lepo ne poapsite?
jaksa scekic jaksa scekic 20:21 23.04.2008

Re: ---

10-21

Sve u svemu ide na bolje :)))

J

PS:Moj problem je il moze samo malo brze, nista vise ne trazim

PPSardon,sad sam se setio.
Pod moje 2.
Olaksice,ako se ne varam crnogorski ministrar spoljnih poslova je protestvovao pre izvesnog vremena jer se olaksice ne sporovode u praksi. Dobro, znam da stize odgovor da su Italijani zeleli da ukinu konzulat zbog zloupotreba laznih turisticki organizacija. A nas ministar ili neki do ministar ostadose nemi.
Pod moje 8
Inace cipove sam namerno spomenuo, secas se koliko je bilo rasprava npr u emisji Kljuc, te prate nas, te zastita podataka, i u pravi si Gordanac, ljudi uzimaju masovno LK sa cipom.
Pod moje 9
A sto se tice jurisprudentne rasprave da li je Mladic na slobodi ili u bekstvu, ja kao noslic LK (stare ) izdate zarad godina na neograniceno vreme nemam bas mnogo koristi. Vreme curi.
Pod moje 6
Kad rekoh Oli Ren, mislio sam pre neki dan rece Srbija ce potpisati, i sve pro-europske snage su se uhvatile za to. Onda danas Ren rece Srbija mora da ima dobre susedske odnose sa Kosovom, eto vetar u anti-europekse snage. Elem, svaom po malo :))
gordanac gordanac 20:26 23.04.2008

Re: ---

PS:Moj problem je il moze samo malo brze, nista vise ne trazim

Brže u odnosu na šta i koga?
Brže u poređenju s kim ili čim?
Ili - samo brže, da se "već jednom završi" period stalne zabrinutosti, osećanja pritiska i nepravdi i nedostatka razloga za bezbrižnost, za opaske "e, dobro je!"?
Ne pitam retorički, stvarno pitam, važno je...
JJ Beba JJ Beba 20:30 23.04.2008

Re: ---

PS:Moj problem je il moze samo malo brze, nista vise ne trazim

e moj jakša, njima svako vreme odgovara. Oni se ne muče sa kintom, sa stipendijama, sa vizama, što bi žurili? zabole njih što ima još ljudi koji bi da prožive još malo života putujući ko slobodni ljudi, koji bi da ne umru zatvoreni u tor.
angie angie 20:38 23.04.2008

Re: ---

Brže u odnosu na šta i koga?
Brže u poređenju s kim ili čim?


pa brze u odnosu na neizdrzljivu, katastrofalnu situaciju po gradjane Srbije- mislim, kad gori kuca, vatrogasci doju ili odmah, ili ne moraju ni da dolaze.

A je l mozemo da uvezemo na deset godina, npr isluzene politichare iz Nemachke, da porade na onome shto ovi nashi ne znaju, da postave kontrukciju i obuche ekipu, pa da onda krenemo dalje, jer ovo je vec nedopustivo koliko je pacerski i destruktivno.
jaksa scekic jaksa scekic 20:53 23.04.2008

Re: ---

Ja sad samo mogu da Ti odgovorim iz krajnje sebicnog rakursa.

Brze u odnosu na jedinicu vremena koja se zove moj zivotni vek.
Ja kad pogledam unazad svasta sam preziveo, doziveo i u principu ne bi smeo da se zalim, sumanute devedesete godine sam (kao i moja uza i pomalo sira familija) preziveo jer sam dohodovao kao "strani placenik". Znaci, ako pogledam unazad relativno je bilo OK, ali za mene i mozda 0,5% ljudi. Sad gledam unapred, samo imam zelju da jos recimo desetak godina prozivim kao mirno i stalozeno i zato mi je sporo. Mislim da ne trazim mnogo. E sad zamisli kad ja imam frustraciju, sta mislis kakvu tek frustarciju imaju ljudi koji su u proslosti imali uzas, a ni mirnu buducnost. Takvi ljudi kad se okrenu i pogledaju iza sebe moraju da se zapitaju "U sta mi prodje vreme"

Pre neko vece sam slusao tehnickog Premijera, koji je desecima minuta govorio kako je drzava najvaznija stvar na svetu ili tako nesto. A zasto ja (ne mislim ja kao JS,nego ja kao pojedinac) ne bi bio vazniji od drzave. Zasto drzava ne bi bila tu da meni omoguci.....a ne vice versa..

Moramo ponovo na kafu :)))

J
gordanac gordanac 20:54 23.04.2008

Re: ---

crnogorski ministrar spoljnih poslova je protestvovao

radi se o sektoru ministra unutrašnjih poslova - on je nadležan, mogu svi drugi (osim predsednika vlade) da protestvuju - to je za domaću upotrebe, najčešće, ne za uticaj na članice EU
A sto se tice jurisprudentne rasprave da li je Mladic na slobodi ili u bekstvu, ja kao noslic LK (stare ) izdate zarad godina na neograniceno vreme nemam bas mnogo koristi. Vreme curi.

sorry, nesporazum, nisam bila dovoljno jasna : rasprava je isključivo POLITIČKA, politika je ta koja će definisati da li je u bekstvu ili na slobodi, isključivo se radi o političkoj odluci, o realnosti govorim, sada je u bekstvu
Kad rekoh Oli Ren, mislio sam pre neki dan rece Srbija ce potpisati, i sve pro-europske snage su se uhvatile za to. Onda danas Ren rece Srbija mora da ima dobre susedske odnose sa Kosovom, eto vetar u anti-europekse snage. Elem, svaom po malo :))

i - šta je još novo? :))
kogod se imalo razume u funkcionisanje EU, takav "lavirajući balans" je za očekivati...I u EU se održavaju izbori, s vremena, na vreme :)
evropske integracije su unutrašnjepolitičko pitanje svake države koja stupa u dobrovoljne i međusobne obaveze sa EU i nijedan zvaničnik neće "izaći" iz tog prostora, a činjenica da se kod nas jako malo zna o prirodi i toku EU integracija je odgovornost političara/ki, isključivo, na domaćim ljudima na javnim poslovima je da prenose, ako treba razjašnjavaju i analiziraju info koji stiže iz EU
JJ Beba JJ Beba 20:58 23.04.2008

Re: ---

sta mislis kakvu tek frustarciju imaju ljudi koji su u proslosti imali uzas, a ni mirnu buducnost. Takvi ljudi kad se okrenu i pogledaju iza sebe moraju da se zapitaju "U sta mi prodje vreme"

i pomisle: ima li budućnost, vreme koje dolazi?
jaksa scekic jaksa scekic 21:13 23.04.2008

Re: ---


Sto se tice EU, mali primer, 5 oktobra (koji sam proveo na telefonu) stalno je dolazilo pitanje iz Londona sta ce Srbi misliti o porukama podrske koje treba da stignu ili iz Foreign Office-a ili 10 Downing street. Elem, moja teza u programu je bila:" Najbolje je da nista ne pricaju dok traje (r)evolucija, da je ovo stvar srpskog naroda, i da srpski narod treba za zavrsi ovo sto je zapoceo, jer bilo kakva poruka podrske kad se jos nista nije znalo u popodenevnim casovima moze samo da ima kontra-efekat.

Posle par godina na nekoj Sky proslavi sretnem jednog "civil servanta" koji mi je rekao da su oni sedeli,mozgali i odlucili da poslusaju savet, te su zvanicna reagovanja pocela da stizu mnogo kasnije nego sto su planirali. Slagao mene, slagao ja Vas.
E,zato sam spomenuo Oli Rena, ako on mora da balansira izmedju zemalja koje hoce da potpisu i zemalja koje se protive, a nisu mu izboru tu iza coska , onda moze i bez tih izjava. Evo ja cu evo dzabe da im kazem koja izjava ce imati kakav efekat ovde i od koga.
jesen jesen 21:24 23.04.2008

Re: ---

JJ...danas mi je grozan dan a jos kao sto sam gore napisala, gledam ove moje lokalce na tv na celu sa Natasom Jovanovic koja najavljuje povratak Seselja....zena je po mom skromnom misljenju pacijent za psihijatriju jer nije normalno da neko moze da prica bez tacke po sat i vise vremena...i jos se hvali kako je ona neki nas predstavnik u strazburu...znaci ni radikalka nema problem sa vizom....i niko da je pita sta ce ona tamo kod nasih neprijatelja....moja rodjaka koja zivi u strazburu mi je prosle godine pricala kako je videla Jorgovanku radikalku sa gomilom kesa u nekim radnjama....drskost, licemerje, bezobraluk...al ovaj narod sve to konzumira bez problema i glasa za njih....i pali ambasade....Mislim da su krivi ovi sto sporo rade u odnosu na moj zivotni vek, na primer.....
gordanac gordanac 21:27 23.04.2008

Re: ---

Ja sad samo mogu da Ti odgovorim iz krajnje sebicnog rakursa.

Brze u odnosu na jedinicu vremena koja se zove moj zivotni vek.
Ja kad pogledam unazad svasta sam preziveo, doziveo i u principu ne bi smeo da se zalim, sumanute devedesete godine sam (kao i moja uza i pomalo sira familija) preziveo jer sam dohodovao kao "strani placenik". Znaci, ako pogledam unazad relativno je bilo OK, ali za mene i mozda 0,5% ljudi. Sad gledam unapred, samo imam zelju da jos recimo desetak godina prozivim kao mirno i stalozeno i zato mi je sporo. Mislim da ne trazim mnogo. E sad zamisli kad ja imam frustraciju, sta mislis kakvu tek frustarciju imaju ljudi koji su u proslosti imali uzas, a ni mirnu buducnost. Takvi ljudi kad se okrenu i pogledaju iza sebe moraju da se zapitaju "U sta mi prodje vreme"

Pre neko vece sam slusao tehnickog Premijera, koji je desecima minuta govorio kako je drzava najvaznija stvar na svetu ili tako nesto. A zasto ja (ne mislim ja kao JS,nego ja kao pojedinac) ne bi bio vazniji od drzave. Zasto drzava ne bi bila tu da meni omoguci.....a ne vice versa..

"Sebični rakurs" je najbolji rakurs - to znači da ti jasno znaš svoj lični interes i da znaš od koga ostvarenje tog interesa zavisi (ko ili šta može da pomogne u ostvarenju ili da ugrozi ostvarenje).
I većina ljudi u Srbiji se slaže s tobom "daj više da se pokrenemo, daj već jednom da počnemo da živimo kao drugi (neki kažu i "kao nekada", dosta mi je briga, besparice, problema, dosta mi je da pričaju da smo najgori, dosta mi je nepravdi, korupcije, nezaposlenosti, laganja, strahova, ...."
Zato sam i rekla da pitanje nije retoričko, nimalo, ono je - životno pitanje za skoro sve ljude u Srbiji.
Evo da ti ilustrujem protivrečnost tog osećanja "aman, ajde više...prođe mi život!" i stavova koje ljudi vezuju za EU u Srbiji:
- preko 70% ljudi podržava evropske integracije i buduće članstvo Srbije u EU, a skoro polovina tih istih ima čitav spisak kritičkih ocena o EU ("ljuti su na EU" i to je - racionalno ponašanje, sasvim, koliko god zbunjivalo tkz. "salonske analitičare" i ine slične.. (ili one koji još uvek nisu ukapirali zašto je Vojvodina najjače uporište SRS, na primer i ko su njihovi glasači)
- ogromna većina (skoro 60%) izražava negativan stav prema korupciji u Srbiji i jasno napišu da li misle na pravosuđe, zdravstvo, policiju,...bilo koji javni sektor, a preko polovine istih njih spremno je da da novac ili poklon "da mu se završi posao" i to je - racionalno ponašanje, sasvim, devedesetih je korupcija bila način da se preživi, i još uvek se plaća cena života u državi koja se "finansirala iz nedostatka dokaza"
- apsolutna većina ljudi ima ekonomske i socijalne strahove, strah od nezaposlenosti, tegobe kako do posla, kako zadržati posao, kako doći do boljeg posla, kako "preživeti" kao mali ili srednji preduzetnik, kako se "rastegnuti" do kraja meseca i zadodvoljiti minimum porodičnih potreba, strah od toga da neće imati novaca za lečenje, strah od bolesti, za elementarnu sigurnost, strah od zagađenja životne sredine...
I tom ličnom osećanju da mora i da može brže da se menja na bolje, ne pomažu nikakvi "uporedni podaci", nikakve tačne brojke o tome koliko je sve ustvari bolje....ljudi to moraju da osete, pipnu, poveruju - kao priča o bankama, nekada i sada
Dokle god nezaposlenost ne padne na 11%-14% (objektivnim evropskim merenjem, ne američkim) dotle traje tranzicija dubokog nezadovoljstva koje samo ume da traži - da što brže bude bolje svima i u svakom pogledu...i u pravu su, naravno - ko se kandiduje da u njihovo ime rešava te probleme, mora to znati, kao što mora znati i sve podatke da bi znao KAKO može brže i koliko brže..

EDIT
p.s.mrzi me da boldujem, ja sam više za italic :))))
Demetra Demetra 21:44 23.04.2008

Re: ---

njima svako vreme odgovara. Oni se ne muče sa kintom, sa stipendijama, sa vizama, što bi žurili? zabole njih što ima još ljudi koji bi da prožive još malo života putujući ko slobodni ljudi, koji bi da ne umru zatvoreni u tor.


e, pazi kad se potpuno slazem s tobom, do poslednjeg slova.
ali, reci mi, molim te...
na KOJU vlast mislis ?!

ovu tehnicku..
buducu radikalsku..
ili buducu demokratsku...

jer meni su draga svi oni postali isti.
dotle je doslo.meni.



dragonKa dragonKa 21:51 23.04.2008

Re: ---

gordanac, samo da znash da ti verujem :)
ostalo cemo lako, zajedno :)
tamper tamper 22:25 23.04.2008

Re: ---

Ako nisu van politike duze od 6 godina i zadovoljavaju eko standarde mislim da je uvoz takvih politicara dozvoljen. :)
JJ Beba JJ Beba 22:30 23.04.2008

Re: ---

e, pazi kad se potpuno slazem s tobom, do poslednjeg slova.
ali, reci mi, molim te...
na KOJU vlast mislis ?!

mislim na sve vlade koje su bile do sada , sem na vladu Zorana Đinđića i Zorana Živkovića.
s obzirom da DS kao najveća i najjača stranka tzv demokratskog bloka ima svo vreme ovog sveta , prema izjavama koje daju kome tipo - ne može se to preko noći, ne može brže bla, bla.. vidim da ću ja svoj život završti u mraku, u rupi, zatvorena u zemlji bez budućnosti.
A kad za desetak godina eventualno dobijemo te pasoše bez viza, ne znam baš kolko će mi biti do kafe u Beču ili koncerta negde u okruženju. Biću umorna, prazna i možda jedva živa
tamper tamper 22:32 23.04.2008

Re: ---

Ja se stvarno izvinjavam ali Vasa LK nije bas trajno trajna.I ona mora da se zameni za ovu novu chipovanu.
Tako da kao i vecina stvari u Srbiji ni trajne LK nisu bas skroz trajne.Uostalom pa ni trajna kod frizera nije trajna a tako se zove. :)
JJ Beba JJ Beba 22:40 23.04.2008

Re: ---

jeseni, potpuno razumem o čemu govoriš. To je ne moguće slušati; prosto čovek da ne poveruje da su sa takvim ljudima pravili ustav, najvažniji akt ove zemlje. i to se radikali hvale da su svi njihovi predlozi (ucene) prihvaćeni.
ja ne gledam televiziju, sve sam već videla- mrs, laži, populizam....
Demetra Demetra 22:48 23.04.2008

Re: ---

s obzirom da DS kao najveća i najjača stranka tzv demokratskog bloka ima svo vreme ovog sveta , prema izjavama koje daju kome tipo - ne može se to preko noći, ne može brže bla, bla.. vidim da ću ja svoj život završti u mraku, u rupi, zatvorena u zemlji bez budućnosti.



to sam i mislila.
i da li da ponovim kako se opet potpuno slazem s tobom...

njima BRE super.

stalno putuju, velike pare, prljave pare, diplomatski pasossi, privatni avioni, telohranitelji, zive u vilama i velikim stanovima, povremeno se vrate u zemlju, stalno su negde, rade za nas, u nassu korist, ne vade se iz hotela sa 105 zvezdica,nasli pa zasli.
kad vidim, recimo, onog zadriglog ministra vojnog, vec mi ih je previse.
taj samo sto ne samara ljude u prolazu, toliko osionosti ne jednom mestu ne pamtim od oktobra 2000.

da, idu dani...
kako kome, ali idu.
jaksa scekic jaksa scekic 22:57 23.04.2008

Re: ---

tamper
Ja se stvarno izvinjavam ali Vasa LK nije bas trajno trajna.I ona mora da se zameni za ovu novu chipovanu.Tako da kao i vecina stvari u Srbiji ni trajne LK nisu bas skroz trajne.Uostalom pa ni trajna kod frizera nije trajna a tako se zove. :)


Al cipovana ce da bude trajna :))) (hladna)

J
JJ Beba JJ Beba 23:10 23.04.2008

Re: ---

JJ:
ima li budućnost, vreme koje dolazi?

p.s.mrzi me da boldujem, ja sam više za italic :))))

ti si moj zid
jesen jesen 23:38 23.04.2008

Re: ---

JJ...ovo je gore od populizma... ljudi koji su nam upropastili zivote sada pricaju o postenju i pravdi....i niko nista, kao sve je to normalno.....kad pomislim da su 6 oktobra bili u misjim rupama a da 2008 imaju preko 2 miliona glasaca...mnogo mi je muka...
JJ Beba JJ Beba 23:54 23.04.2008

Re: ---

jesen
JJ...ovo je gore od populizma... ljudi koji su nam upropastili zivote sada pricaju o postenju i pravdi....i niko nista, kao sve je to normalno.....kad pomislim da su 6 oktobra bili u misjim rupama a da 2008 imaju preko 2 miliona glasaca...mnogo mi je muka...

ma kapiram te i ja se slično osećam. Ali razmisli- sa njima su ljudi koji su učestvovali u petooktobarskim promenama pravili ustav, deklaracije, uvažavali njihove stavove. Nije čudo što su opet tu, što ih se sluša...čoveče skoro sam negde čula da je neko iz DSa rekao da su se radikali kao reformisali, kao promenili...a nose Šešelja na reveru i na usnama.Čoveka koji je na suđenju pre neki dan rekao da je Zoran Đinđić "mafijaški premijer" i da je svoje završio te ne mogu da ga pozovu na ga ispitaju. I večeras je u nekoj emisiji na RTSu Mićunović rekao da će sa svima da srađauju ko podrži nekih 5 principa pa i sa SPSom, koji su se takođe reformislali. A to što dačić trubi da "politika Miloševića i SPSa dobija stisfakciju u politici DS,DSS% comp" to nikom ništa. Loodila, draga moja, loodilo. Al, njima sve ok, sve uredu; pet principa pa polako...
Palilula Palilula 01:32 24.04.2008

Re: ---

JJ,

Kompletna strava, nemam reci. Da li ce se taj narod ikada probuditi?
Dolybell Dolybell 07:53 24.04.2008

Re: ---

p.s.mrzi me da boldujem, ja sam više za italic :))))

I ja sam celog života bila za italik, al mi sad posta daleko,
iako sam i dalje za ...
Dolybell Dolybell 08:08 24.04.2008

Re: ---

gordanac, samo da znash da ti verujem :)
ostalo cemo lako, zajedno :)


Što jes, jes of skroz si u pravu,
hat, međutim - vrlo dobro ti je poznato da
je korupcija sistemska i ne može se lečiti
pojedinačno na dostupnim nivoima - već na
najvišem pa na niže..ali kad ?
Samo nekorumpirani može da je leči, ali te pojedince
ne možemo skupiti na gomilu, koja je potrebna za lečenje.

Drugo, više nisam sigurna da imamo radnu snagu,
već više sirovu snagu - nove tehnologije ovakvoj radnoj snazi
nisu poznate, a oni koji bi znali, nema gde da
stiču iskustvo i kad počnemo nekad u budućnosti
da stičemo normalne uslove za život i rad,
počećemo od prvog osnovne...ko preživi...
ako ne zbriše čim prije - kad mu se ukaže prilika,
kad završi nešto od škole, sa čime bi mogao da počne
da radi negde - bilo gde...kao i do sada što su već uradili
oni koji nemaju vremena da čekaju bolje šanse i bolje dane

jaksa scekic jaksa scekic 08:24 24.04.2008

Re: ---


Gordana,
lepo smo mo tebe izabrali ovde za premijera, lepo zboris :)

meni najvise smeta sto je Srbija stalno na klackalici, stalno su svaki izbori "biti ili ne biti" ,mozda su ovi izbori sto se tice ekonomije manje bitni ili ne bitni, ali za demokratizaciju drustva (ma sta to znacilo) jesu bitni. Srbija funkcionise po principu lako "sizofrenog " drustva ,sto Ti rece 70% je za EU ali je vecina oni koji nisu za saradnju sa Hagom, te se to na neki nacin potire, jer ne moze prvo ako nema drugog. Slusao sam sinoc i pre neko vece Vuka Draskovica ,covek je neverovatno u pravu, ovde nema nacionalnog konsensusa da se ide u EU, u izgradnji tog konsensusa ne ucestvuju svi , i ne treba i ne mogu , ali ni ovi drugi slabo to rade. Steta sto nema jedna velika uciona pa da se svo gradjanstvo stavi u isto, lenjir u ruke pa objasnjavaj..


Dolybell Dolybell 08:31 24.04.2008

Re: ---

JJ,

Kompletna strava, nemam reci. Da li ce se taj narod ikada probuditi?


Probudio bi se ON - ali ne može, a kad neko nešto
ne može, nemoj ga zbog toga kriviti i na to terati.
Ovde su san i iluzija uvek imali bolju prođu od
stvarnosti, nju niko NEĆE da vidi, alo!

Prosta logika mi je govorila da će mi tokom života
biti samo bolje a ne gore. Nisam mislila na samu sebe, pri tom,
već uopšte - svima će biti bolje pa i meni..
Sve nešto smo se žrtvovali za bolje sutra...
(a to sutra je vlast imala i tad i danas, )
Mislila sam tehnologija se razvija, stalno se ide napred,
od radija, TV-a, i svih ostalih kućnih olakšica za rad,
koji su postajali većini dostupni, pa kad krenuše vikendice
da se zidaju - (nikoše mrtva sela.).
Jednostavno, napredak se osećao na svakom koraku,
putovalo se avijonom isključivo, gde hoćeš i kad
hoćeš.... većina ove dece, to ne mogu ni da sanjaju - da je tako bilo.
...........................................................................................................................
...........................................................................................................................

Najgore saznanje je da sve što nam se dešavalo od 2000. godine,
nije bilo nužno, već čisti hir budala, meni je to problem.



Dolybell Dolybell 08:51 24.04.2008

Re: ---

Steta sto nema jedna velika uciona pa da se svo gradjanstvo stavi u isto, lenjir u ruke pa objasnjavaj..


Ma sve da im nacrtaš - oni koji neće neće,
poznati smo po tome da večito pišamo uz vetar.
Istorijski je tako, uvek smo vukli glupe poteze
kad je trebalo imati pameti - i kako se završavalo?
Sve po našim glavama.
Sve ratove koje smo vodili, za nas su bili katastrofa.
Do XIX veka smo hladno pretekli, i da Turska ne propade,
možda bi i dan danas bila ovde...
Posle njih, ni mira ni spokoja, što između sebe samih,
što razni ratovi ... do '45. Samo smo dobro i mirno živeli
za vreme Tita, što je on bio "diktator", nije bilo smrtonosno,
za sve, za neke u redu, ali i taj Goli Otok je prošao...
O.K. i okolnosti u svetu su nam išle na ruku.
Sve države su imale jake ličnosti na čelu, za razliku od danas,
nijednog državnika na vidiku, nigde.
Tada smo ih sve znali, bez greške.
Sad kad smo ostali sami sa sobom - pojma nemamo šta nam je činiti,
mislim na zdrav razum naroda i logiku, nešto što bi trebalo
da je svima očigledno, ne vide - što kažeš lenjir i olovku
pa im crtaj, ali, veruj mi ni to ne pomaže.
Ovaj narod ima neku crtu, koja mu ne da da se konsoliduje
kao celina i kao takva da zna šta hoće i kuda i kako.

Pored nas samih, samo nam je Šešelj falio, koji
će kad-tad reći da je ovde radio šta je hteo, jer ovaj narod je
toliko lakoveran, da kupuje maglu na angro...
Dolybell Dolybell 08:57 24.04.2008

Re: ---

sorry, nesporazum, nisam bila dovoljno jasna : rasprava je isključivo POLITIČKA, politika je ta koja će definisati da li je u bekstvu ili na slobodi, isključivo se radi o političkoj odluci, o realnosti govorim, sada je u bekstvu

Potseti me na "Godine koje su pojeli skakavci" - kad pekić kaže:
"Kad si u zatvoru - ne beži , jer i kad pobegneš -opet ćeš biti u zatvoru!"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 09:09 24.04.2008

Re: --- zapetljancija

au bre, profesorka Goco, što petljate i komplikujete, ta ne treba biti ne znam kakav mudrac da bi se sfatilo da je ljudima i srbiji loše i da im ni sutrašnji dan ne donosi izvesnost (u smislu slobode koju pominjaste negda). mi smo napaćen i neslobodan narod, sa malim platama i bez znanja šta će nam sutra biti, regardless of what policians say.
Demetra Demetra 09:31 24.04.2008

Re: --- zapetljancija

Srđan Fuchs
au bre, profesorka Goco, što petljate i komplikujete, ta ne treba biti ne znam kakav mudrac da bi se sfatilo da je ljudima i srbiji loše i da im ni sutrašnji dan ne donosi izvesnost (u smislu slobode koju pominjaste negda). mi smo napaćen i neslobodan narod, sa malim platama i bez znanja šta će nam sutra biti, regardless of what policians say.




glas razuma,
i postenja.

pozdrav
johanna29 johanna29 09:53 24.04.2008

Re: ---

da uvezemo na deset godina, npr isluzene politichare iz Nemachke


...pa eto ja ih (mada eto, nisu politicari, niti isluzeni, vec strucnjaci u jednoj oblasti koja je pak od strateskog znacaja za pravilno funkcionisanje drzave), uvozim doduse nasitno vec par godina. I uciteljuju oni, ubise se, ali procenat onih koji to ovde PRIHVATE, i ne samo to, vec POCNU da primenjuju nauceno, je zaprepascujuce mali. Cast izuzecima koji se trude ali ne mogu oni sami.

Drugim recima, ne vredi ti ni da ih dovodis kad ekipa najvecim delom ili 'pava na casu ili kucka poruke ili ih mrzi da misle dalje od nosa jer - boze pa tako su im male plate. Sto bi sad radili vise, ne daj boze?? A sem toga, nemaju vremena jer svi su i uvek zrtve teskog nasledja, malog budzeta itd. ...

Nnnnda, a Toma i ekipa ce im doneti blagostanje i soma ajera plate preko noooci..

Nazalost vecina u ovoj metastazicnoj zemlji u to ISKRENO veruje.

Strahota.
Demetra Demetra 13:27 24.04.2008

Re: ---


taj samo sto ne samara ljude u prolazu



sinoc ja o sutanovcu a on jutros u kaziprstu...
danica vucinic jedva dosla do reci, jedva ostala ziva.

jos joj se i podsmehnuo : vi kao nagradjena novinarka...

e, covek nije video nit zna d od demokratije...on pa on,
eventualno bt, eventualno.

dragan7557 dragan7557 15:22 24.04.2008

Re: ---

A je l mozemo da uvezemo na deset godina, npr isluzene politichare iz Nemachke,


Šta je bre sa vama??? pa mi imamo uvezenog precednika, potprecednika, pa ministarku, pa minista itd. dosta uvoza treba i neko mesto za Srbijance ostaviti makar za leka da se nađe.
jesen jesen 01:39 25.04.2008

Re: ---

Ali razmisli- sa njima su ljudi koji su učestvovali u petooktobarskim promenama pravili ustav, deklaracije, uvažavali njihove stavove. Nije čudo što su opet tu, što ih se sluša..
.....znam da nije čudo, zato se i nerviram....moja rodjaka isla u skolu sa ovom Natasom, kad je cula da je ona neki pretstavnik-delegat u EU parlamentu, kaze da joj je doslo da sebi sipa kofu g......na glavu.....doticnu u skupstini pretstavljaju kao turizmologa a ona cepala karte za bus kg-bg u jednoj nasoj turistickoj agenciji.....Neki dan sam bila Vrnjackoj Banji, a tamo na centralnom trgu razvukli neko platno na kome pise "sloboda za Seselja" a ispod platna tezga na kojoj skupljaju potpise , naravno uz muzičku podlogu....neka kao koračnica u kojoj je refren "to je voja seselj"....uzaasss....To sto priča Mićunović o reformisanim radikalima i spsovcima....to je tadic rekao na utisku nedelje....kao, otprilike, svi mogu da se poprave samo ceda ne moze.....Mada u poslednje vreme pričaju da će saradjivati i sa ldp ako ovi promene misljenje o kosovu.....btw....ovde jedan nas lokalni spsovac u kampanji, dere se na sav glas kako će oni kad dodju ponovo na vlast da poprave sve sto su dosovci upropastili.....pa sad ako su za DS oni reformisani, onda nista...
Velimir Mladenovic Velimir Mladenovic 20:52 23.04.2008

.

Cini mi se da ce tako i biti....sve po redu
Puerta Puerta 21:22 23.04.2008

susedi

Dakle, Karadzic i Mladic na slobodi,a eto nam i Seselja uskoro nazad.


I sta sa tim(mislim na drugi deo recenice) ?
Ni meni se Vi recimo ne svidjate, i sta sad, da Vas posaljem u Hag?
Fala Bogu da ce da se vrati nazad, a verujem da Vam nije mnogo smetao povratak Haradinaja u, kako Oli Ren kaze, "susedno" Kosovo(Tadic nije obavesten, njemu jos niko nije javio da je to uslov za EU) .
jaksa scekic jaksa scekic 21:39 23.04.2008

Re: susedi


Nista posebno,samo informacija,jer ja predpostavljam da ce kazna biti srazmerna Seseljevom vremenu provedenom u zatvoru i nista vise.

Nisam svatio Vasu intervenciju,te cu vas ubuduce ignorisati,a to da li se ja vama svidjam ili ne uopste me ne zanima. A uostalom predmet vase replike iz drugog dela recenice je sad na drugom kanalu pa gledajte

J
tamper tamper 22:27 23.04.2008

Re: susedi

Zasto svi toliko o Hagu kad eno Zabela dobila opticki kabl video nadzor IP telefoniju.Ima i ovde toliko dobrih ustanova u koje bi se moglo kvalitetno uskladistiti toliko ljudi.
Kupujmo domace !
:)
JJ Beba JJ Beba 23:03 23.04.2008

Re: susedi

Kupujmo domace ! :)

nismo tolko bogati da kupujemo jeftino
:)
igipop igipop 00:52 24.04.2008

Re: susedi

QM?
gordanac gordanac 00:55 24.04.2008

:)))

Quantum Mechanics :)
EDIT
izvinjenje što nije odmah napisano kao ceo izraz
Dolybell Dolybell 07:55 24.04.2008

Re: susedi

Fala Bogu da ce da se vrati nazad, a verujem da Vam nije mnogo smetao povratak Haradinaja u, kako Oli Ren kaze, "susedno" Kosovo(Tadic nije obavesten, njemu jos niko nije javio da je to uslov za EU)


E, kad bih znala da ovo prevedem, ne bih li razumela i prvi deo teksta?
Zeks Zeks 10:10 27.04.2008

Skakavci i bumbari...

Sve ove godine - su godine koje su pojeli bumbari...
Atomski mrav Atomski mrav 10:01 24.04.2008

Crno nam se piše...

1. Svi sad kazu nema sporazuma sa EU pre 11.maja.
Ne znam samo ko je uopšte poverovao u to? Ko nam je to uopšte "nudio"? Rupel? Solana? Ren? Ma dajte...

2. Vizne olaksice ne funkcionisu. (Da je tako ne bi neki EU cinovnici molili clanice da se pridrzavaju sporazuma).
Ne funkcionišu... evropske birokrate se prave Tošama, čekaju izbore, čekaju ovo, čekaju ono... a većini građana Srbije to ionako ništa ne znači jer niti imaju pasoš niti imaju para za putovanja po inostranstvu. Nama kojima to znači, krune se zubi od škrgutanja svaki put kad nas sateraju u onaj tor ispred nemačke ambasade, npr...

3. I u Srbiji mrtva trka izmedju zagovornika zapadnih vrednosti i njihovih protivnika.
To je rezultat rada raznoraznih tobož' proevropskih vlada u poslednjih 8 godina.

4. Savrseno. Za vladu ce najverovatnije biti potreban treci, kao u preferansu (ne znam da igram)
Kažu Englezi: Three is a crowd.

5. Mora da U Srbije svi znaju sta nece,ali ne znaju sta hoce.
More, bar da je tako... jer i to je neki početak. Bojim se da nisu svi načisto sa tim šta neće, s kim neće...

6. Oli Ren salje razlicite poruke. Ja vise ne znam za koga navija EU .
Za sebe i svoje interese. I vuk sit i ovce na broju - reče vuk jedući čobanina...

7. Ladno u mislima odgovaram Jeleni Milic:"Da, Jelena moze Srbija da bude okruzena EU a da ne bude clan. Moze jer Srbija funkcionise po sistemu paradoksa (nije moja misao).
Kod nas sve može, ako je naizvrat (misao moje pokojne babe).

8. Uglavnom gradjani masovno uzimaju licne karte sa cipom. I ja cu.Ionako znaju sve o meni.
Ja ću uzeti sa čipom, da ne moram da je menjam svaki put kad promenim adresu prebivališta...

9. Dakle, Karadzic i Mladic na slobodi,a eto nam i Seselja uskoro nazad.
Ako su Haradinaja oslobodili svake krivice, Šešelju će još morati i odštetu da plate... A kad se Šešelj vrati, neizvesnosti na izborima više neće biti.

10. I na kraju sve ponovo. U nove izbore u septembru. Nemam vise zivaca, il moze planeta majka da stane za sekund, ja bih sisao na prvoj stanici. Eurosong moze da prodje i bez mene.
Novi izbori u septembru? Bez mene...
vucko vucko 10:11 24.04.2008

Prebivalište

Ja ću uzeti sa čipom, da ne moram da je menjam svaki put kad promenim adresu prebivališta...

E, mravac, kako ovo funkcioniše? Zar nije adresa naštampana i na plastici?
Atomski mrav Atomski mrav 10:17 24.04.2008

Re: Prebivalište

E, blage veze nemam - tako sam pročitao u novinama. Što kaže naš narod, pošto kupio, po to prodao...
Uostalom, neću žuriti, trenutna LK će ionako važiti do 2011. godine... a posle 11. maja možda od svega toga ne bude ništa...
Colin_bgd Colin_bgd 12:20 24.04.2008

Re: Prebivalište

Sta znaci "naizvrat"????
Atomski mrav Atomski mrav 12:42 24.04.2008

Re: Prebivalište

Naopačke.
Colin_bgd Colin_bgd 12:44 24.04.2008

Re: Prebivalište

Hvala, stvarno nisam cuo pre za taj izraz...
Atomski mrav Atomski mrav 12:46 24.04.2008

Re: Prebivalište

Izvrnuti = izvratiti, valjda tako nekako.
antioksidant antioksidant 14:05 24.04.2008

Re: Crno nam se piše...

Novi izbori u septembru? Bez mene...

A ovim ces prisustvovati?

Pitam, jer pretpostavljam da ces na septembarske izbore (ako bude novih izbora u septembru) ipak izaci (ako izadjes i na ove). Moj ortak tako stalno najavljuje apstinenciju, ali kako prilazi dan glasanja sve vise mu radi zivac iz pozicije "Ja bar znam sta hocu i razumem za kog glasam" pa na kraju izadje.
Atomski mrav Atomski mrav 14:48 24.04.2008

Re: Crno nam se piše...

Pa, moguće. Mada, priznaćeš, nema smisla da imamo izbore svaka tri meseca.
Ovim izborima ću sigurno prisustvovati, sem ako se iz nekog razloga ne vratim za biznis tripa na vreme...
antioksidant antioksidant 18:45 24.04.2008

Re: Crno nam se piše...

Mada, priznaćeš, nema smisla da imamo izbore svaka tri meseca.

Slazem se. Narocito sto smo mi u preizbornom stanju od oktobra 2006te (kampanja za Ustav, parlamentarni izbori, pa pravljanje "vlade'', pa predsednicki pa ovo sad. Pa ako bude ponovo za 3 meseca...). I svaki put mi je pun kufer svega ali na dan glasanja znam da imam stav i da mi je jedini nacin da ga iznesem tako sto cu glasati (ili bojkotovati ).
Atomski mrav Atomski mrav 10:18 24.04.2008

Naš bloger se bori za SSP!

Evo deo vesti sa B92 o zasedanju spoljnopolitičkog odbora holandskog parlamenta na kome će biti odlučivano da li će Holandija promeniti svoj stav o potpisivanju SSP sa Srbijom...

Današnjoj sednici spoljnopolitičkog odbora holandskog parlamenta prisustvovaće i predstavnici studentske organizacije "Evropa nema alternativu".

Član te delegacije Srećko Šekeljić rekao je da će svojim sagovornicima u holandskom parlamentu preneti da je proevropski orijentisanim mladima u Srbiji potrebna podrška Evropske unije.

"Tada ćemo imati prilike da poslanicima, članovima ovog odbora holandskog parlamenta ukažemo na neophodnost pomoći institucija EU demokratskim snagama u Srbiji i pomoći građanima Srbije, u smislu davanja jasnog signala da građani jesu dobrodošli u Uniju i da Srbija jeste deo evropske porodice", rekao je Šekeljić.
Sepulturero Sepulturero 13:19 24.04.2008

Re: Naš bloger se bori za SSP!

Ето, видите да споразум о визним олакшицама ипак функционише! Не верујем да је господин Шекељић морао да чека у тору пред амбасадом.
JJ Beba JJ Beba 13:38 24.04.2008

Re: Naš bloger se bori za SSP!

Sepulturero
Ето, видите да споразум о визним олакшицама ипак функционише! Не верујем да је господин Шекељић морао да чека у тору пред амбасадом.

patotikem., kad neko ide zvanično negde onda funkcioniše. samo onda.
Atomski mrav Atomski mrav 13:43 24.04.2008

Re: Naš bloger se bori za SSP!

I jedna lasta ne čini proleće...
jaksa scekic jaksa scekic 10:31 26.04.2008

slicno zar ne :) D Nedeljkovic u Politici

bar sam zasluzio copyrigt

J


Преферанс


Моја омиљена картарошка игра се зове преферанс. У преферансу, стратегија и тактика имају често много већи ефекат на финални резултат него квалитет карата. Правила преферанса се брзо уче. Међутим, постати мајстор у преферансу захтева много играња и искуства. Преферанс се игра у троје. Могу и четири играча да играју, али с тим да један од њих наизменично прескаче круг. Пред почетак партије, играчи извлаче карте. Најмања карта дели, а редослед играча је у супротном правцу казаљке на сату - од најмање до највише карте. Пре игре одржава се лицитација.

Кодекс понашања је врло прецизан и строг. Међутим, све се своди на три основна правила.

1. Не дозволите себи да варате на картама. 2. Понашајте се уљудно и пристојно за време, и после игре. 3. Не потцењујте противника, али му одајте признање на добро одиграној игри.

Ово је игра која може јако дуго да траје. Може чак и да се не заврши. Кажу да је један затвореник, осуђен на смртну казну, када су га питали шта му је последња жеља пред егзекуцију, изјавио да би волео да одигра партију преферанса.

Подсећањем читалаца ,,Политике” на ова основна правила преферанса, подвлачим паралелу са нашом тренутном политичком ситуацијом, што је више него очигледно.

Србија је тренутно картарошки сто који је постављен за поменуту игру. За формирање нове владе потребан је трећи. Ко ће то бити – зависи од вештине играча. Кибицери (народ) биће у трансу извесно време, а онда ће одустати од посматрања ове досадне и дуге игре, која је интересантна само учесницима и онима који држе карте у рукама.

Како ће се позиција у игри и карте у рукама пројектовати на наш живот? Тако што ће онај играч који има адут у рукама одредити даљи ток партије. Најбоље у тренутној позицији на талону стоји ДСС. Остали их углавном прате, али су им недостижни. ДС је пао на бетлу. Радикали имају санс са рупама. СПС је ту да ускочи као четврти пошто је, као што сте видели горе у тексту, на њих био ред да буду прескочени.

Компликована игра овај преферанс. Зар не?!

Док се ви играте, ван стола са чојом се дешава следеће: Нема споразума са ЕУ пре 11. маја. Визне олакшице не функционишу. У току је мртва трка између поборника западних вредности и њихових противника. У Србији сви знају шта НЕЋЕ, али не знају ШТА ХОЋЕ. Оли Рен шаље поруке, више не знам за кога он навија. Караџић и Младић су на слободи, а ето нама и Шешеља назад. И на крају сви на нове изборе у септембру.Несрећни затвореник кога су стрељали по завршеној партији, дуже би живео да му је последња жеља била да у Србији учествује у изборним кампањама.


Продуцент



Душан Недељковић
[објављено: 26/04/2008]


Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana