Budućnost

Razumno i elegantno rešenje kosovskog pitanja:

Filip Mladenović RSS / 17.08.2018. u 15:33

 

Imajući u vidu činjenice da je Rezolucija UN 1244 još uvek važeća, da 5 država - punopravnih članica EU nisu priznale nezavisnost Kosova (Grčka, Rumunija, Slovačka, Španija i Kipar) i da aktuelni režimi Hašima Tačija i Aleksandra Vučića zbog nedemokratičnosti i korumpiranosti nisu u stanju da postignu nikakav dogovor, nameće se razumno i elegantno rešenje kosovskog pitanja:

Tek kada sve države zapadnog Balkana postanu članice NATO pakta i Evropske unije biće moguć dijalog izmedju Beograda i Prištine, koji će rezultirati istorijskim dogovorom i pravno obavezujućim sporazumom.

Drugim rečima, narednih 10 godina, do 2028, kosovsko pitanje bilo bi PRIVREMENO stavljeno u fioku radnog/okruglog stola, dok bi na tom istom stolu bila važnija i presudnija pitanja za gradjanstvo čitavog zapadnog Balkana: reforme društava, država i ekonomija, koje će omogućiti punopravno članstvo u NATO paktu i Evropskoj uniji do 2028. 

Ovaj istorijski tajm aut u trajanju od 10 godina razumni i civilizovani deo srpskog društva mora iskoristiti ne samo za finiširanje neodložnih reformi, definisanih sa 35 poglavlja u pregovorima za pristupanje Evropskoj uniji, odnosno sa 35 koraka ka prosperitetnoj budućnosti, nego i za normalizaciju odnosa i za pomirenje sa svim narodima ex Jugoslavije, a pre svega sa gradjanstvom albanskog, bošnjačkog i hrvatskog porekla.

Kao prvo i najvažnije, režirani ratovi iz devedesetih, započeti u medijima, upravo tu i treba da se najzad okončaju. Dakle, ovdašnji mediji tokom narednih 10 godina, zajedno sa odgovornim političarima, imaće istorijsku ulogu pomirenja i normalizacije. To im neće biti teško, jer ko god je bio u Bosni, Sandžaku ili Kosovu i Metohiji, već posle par dana shvati onu staru narodnu mudrost: vojske, političari i ideologije dolaze i prolaze, a ostaju gradjanke i gradjani - upućeni jedni na druge. Dakle, mediji samo treba objektivno i profesionalno da izveštavaju o svakodnevici na Kosovu i Metohiji, a ne da svaki incident namerno naduvavaju i senzacionalistički obradjuju kako bi i dalje održavali i podsticali mržnju.

Zatim, normalni i savesni deo srpskog društva u narednih 10 godina treba da se izbori za što intenzivniju saradnju sa gradjanstvom Kosova I Metohije. To drugim rečima znači još bogatija ekonomska, kulturna, turistička, sportska i svaka druga saradnja, bez predrasuda i bilo kakve rezervisanosti ili osvetoljubivosti.

I najzad, korektni i odgovorni deo srpskog društva treba dostojno da obeleži svako mesto u Srbiji gde su u masovnim grobnicama zakopavana tela albanskih civila sa Kosova i Metohije, kao i drugih žrtava bošnjačke, romske i hrvatske nacionalnosti iz ratova tokom devedesetih...

Da zaključim: predlogom da se rešenje kosovskog pitanja odloži za 10 godina, kada će okolnosti biti povoljnije i u ekonomskom i u socijalnom smislu, sa drugačijim političarima od aktuelnih, sa NATO paktom kao garancijom mira i Evropskom unijom kao političkim, ekonomskim, kulturnim, civilizacijskim... okvirom za poštovanje i primenu ljudskih prava i sloboda, izbegava se dalja blokada nužnih reformi, onemogućava demagoško zaklanjanje dva nedemokratska režima iza kosovskog pitanja i lopta elegantno prebacuje u Evropsku uniju, koja će ovim novim, razumnim i logičnim predlogom ne samo izbeći dalja unutrašnja sukobljavanja oko (ne)priznavanja nezavisnosti Kosova, nego i dodatno biti motivisana da što više pomogne u neophodnim reformama i pripremama država zapadnog Balkana za punopravno EU članstvo.

Pragmatičnost u svakom pogledu!

 

 



Komentari (438)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

romi.daba romi.daba 12:38 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

freehand:
Kapitalistička zemlja sa poludemokratskim državnim uređenjem. Ok, SAD ima bolji PR. EU je još uvek bogatija lai samo seje fašiste naokolo, u zemljama članicama, svom parlamentu, vladi a bogami i na svom čelu.



Freehend, žalosno je čitati te posle toliko godina. Ni milimetar evolutivnog pomaka nema u tvojim natpisima. Ali možda bi se blog ugasio bez tebe.

Hajde molim te daj nam neke izvore o pojmu "poludemokratija" - možeš početi od Marksa. I koje "fašiste" seje EU?


freehand freehand 12:54 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

romi.daba
freehand:
Kapitalistička zemlja sa poludemokratskim državnim uređenjem. Ok, SAD ima bolji PR. EU je još uvek bogatija lai samo seje fašiste naokolo, u zemljama članicama, svom parlamentu, vladi a bogami i na svom čelu.



Freehend, žalosno je čitati te posle toliko godina. Ni milimetar evolutivnog pomaka nema u tvojim natpisima. Ali možda bi se blog ugasio bez tebe.

Hajde molim te daj nam neke izvore o pojmu "poludemokratija" - možeš početi od Marksa. I koje "fašiste" seje EU?



Iš.
freehand freehand 12:57 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

Sa ovakvim rezonovanjem ja sam član SAN - Stranke normalnih!

Sa takvim rezonovanjem - "kud svi Turci", bez obzira na principe ti si upravo ono što rekoh.
A šta je alternativa ovom predlogu da se kosovski čvor počne razmrsivati za 10 godina, dakle 2028, tek pošto sve države zapadnog Balkana udju u NATO pakt i postanu punopravni članovi EU!?

Šta je alternativa besmislici koju nijedna od pomenutih strana ne bi ni iz zezanja uzela u obzir? Sve je alternativa, Filipe.

Pomenutih 5 članica EU NIKADA neće dozvoliti prijem nezavisnog Kosova u EU.
Ostale članice EU NIKADA neće dozvoliti prijem Srbije u EU zbog Kosova.

A prihvatanjem tvog predloga sve će biti sad i odmah. Ou jes...
romi.daba romi.daba 13:28 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

aureus
Т'ша Т'шановић прича као да ће сваки час издахнути кад прави увод у емисију.

Чудан лик, који је дио те опскурне екипе што прави интервјуе у продукцији "Балкан инфо".
Један од њих је постао водитељ, мислим на БН телевизији. Марко се зове, заборавио сам презиме. Сједи за столом као Марић и пропитује госте.


aureuse, nisam siguran da li hoćeš reći da je ekipa "opskurna" u smislu beznačajna.

Pogledaj ovaj prilog i goste. Ne bi svi ovi ljudi od Šešelja pa na dalje sedeli sa Tešom Tešanovićem i ekipom iz Balkan Infoa da oni nisu ljudi od poverenja. Po mojoj oceni Teša je izabran jer je sin proverenih roditelja.



133,000 pregleda
apostata apostata 13:52 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

@romi.daba

Znaš šta Dabo, između ovih klipova, kao svjedočanstva ludila jednog dijela srpske populacije i tvojih konstrukcija, bogato filovanih smjesom Skrutonove oikofobije neoliberalnog idolopoklonstva i kgb/udba fascinacije, u suštini ima vrlo malo razlike - ona je najviše u predznaku.
romi.daba romi.daba 14:16 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog



48,000 pregleda

Sudeći po reklamama koje pušta YouTube u vreme ovih programa gledaoci su uglavnom mladi ljudi koji igraju kompjuterske igrice.

Jugoslav Petrušić: Milićka prodaje prašak od uranijumskih bombi koje su padale ovde.


Kakvi su ovo ljudi? Svakako su nemilosrdni. Da li bi Evropska unija ili Nato imali ikakvu prednost da se ideološki zatrovano srpsko stanovništvo uključi u njihove institucije?


Mislim da je predsednik Francuske Makron napravo smislen plan za budućnost EU.

1. Unutrašnje jezgro sastavljeno od evrozone.

2. Drugi spoljni obruč sastavljen od mahom "konzervativnih" (da budem nežan) država istočne Evrope i Albanije, Kosova, Makedonije...

3. Treći krug bi sačinjavale Rusija, Turska, Ukrajina,...


U takvom predlogu Srbiji ne gine pripadanje trećem krugu. Pošto će svi normalni oko Srbije uključujući Makedonce i Albance preći u EU i NATO, nama ostaje da živimo u imaginarnom svetu Srđe Trifkovića, Johna Bosnića, Vojislava Šešelja, Duška Dunđera, Dragoslava Bokana, Spasoja Vlajića, Jugoslava Petrušića, Teše Tešanovića, Srpskog kolektiva, Velimira Abramovića, Aleksandra Vučića... drugim rečima Srbi će živeti u paklu odakle će svako normalan želeti da pobegne.

Ako treba da se bavim predskazanjima na osnovu srpskog ponašanja, Kosovo će ući u EU zajedno sa Albanijom i Makedonijom, Srbi će samo nastaviti da u izolaciji sikte mržnju da bi držali ostatak stanovništva pod njihovom kontrolom.

Freehand ne mora da se plaši, živeće na slobodnoj nezločinačkoj teritoriji.
romi.daba romi.daba 14:38 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

apostata
@romi.daba

Znaš šta Dabo, između ovih klipova, kao svjedočanstva ludila jednog dijela srpske populacije i tvojih konstrukcija, bogato filovanih smjesom Skrutonove oikofobije neoliberalnog idolopoklonstva i kgb/udba fascinacije, u suštini ima vrlo malo razlike - ona je najviše u predznaku.


Svedočanstvo ludila sa kojim se svakodnevno suočavamo kada kao ljudi razgovaramo. Ovaj deo srpske populacije je veoma značajan deo ako gledamo na broj gledaoca. S obzirom da znamo da su knjižari srećni sa tiražima od oko 2000 knjiga, a novinske kuće malo većim brojevima.

Smešno je da mi raspravljamo ovde kao o značajnim stvarima i podjebavamo se a da ne uzimamo u obzir šta se dešava oko nas. Tvoja poruka je u stilu "kill the messenger".

Skrutonova oikofobija ne znam šta je.

Ne razumem ni šta podrazumevaš sa "predznakom".

"Neoliberalno idolopoklonstvo" može biti samo uvreda jer negiraš mogućnost individualnog i slobodnog razmišljanja.

E sad, što se tiče "kgb/udba fascinacije" to priznajem, zanima me Čovek i njegova mogućnost da ima milion ideologija i borba tajnih sila za kontrolu nad ljudima.

Putin je nedavno rekao na konferenciji za štampu sa Trampom, da njihove istine ne mogu biti iste.

Da li se ti slažeš sa time da je istina nemoguća? Kada je čovečanstvo prestalo sa traženjem istine?

Ti si se pomirio sa ideološkim bućkurišem koji se nudi mladoj generaciji. Na zapadu ipak postoje (akademski i drugi) autoriteti koji brane pojedinca i društvo od opasnih besmislica poput svih ovih na srpskoj fašističkoj YouTube sceni.
aureus aureus 14:44 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

romi.daba

Podmladak dolazi. Taj opskurni svet lažnog novinarstva je paralelni svet zabave i lažnih vesti. Ali to nije ni malo bezazleno.

Za laike njihova ideja je kul:

Težimo nepristrasnom izveštavanju i vrata naše emisije su otvorena za sve političke stranke i za sve goste. Ideja kojom se vodimo je da svakom gostu omogućimo da govori slobodno i da nam ispriča svoju priču, a nakon toga je na gledaocima da sami procene ko ima njihove simpatije, a ko nema. Ne cenzurišemo emisiju, već objavljujemo celokupne snimke razgovora.

E, sad tu se mogu reći dvije stvari.

Prva je da nema ništa kul u tome da jedan medij ne bira goste i da su njihova vrata podjednako dostupna svima...pa će onda "gledaoci sami da procjene" "šta je istina a šta nije", "ko im se sviđa a ko ne".
Medij može biti ideološki obojen; za medij je bitno da ne laže, da ne izmišlja informacije, i da se drži određenih profesionalnih standarda, recimo po pitanju jezika, kulture, načina izvještavanja o događajima itd. (Tužno je, recimo, kad vidiš da neko ne zna da napiše tekst o teškoj saobraćajnoj nesreći.)
Medij može biti lijevi, desni, uravnotežen...time pokazuje da gaji neki sistem vrijednosti, pa će shodno tom sistemu autori i gosti biti biti pomalo obojeni - nije to toliko strašno kao što se nekome čini. U redu je da postoji "Peščanik" i "Nova srpska politička misao", tačno znaš šta otprilike možeš da očekuješ kad odeš na jedan a šta kad odeš na drugi sajt. Kao što znaš da je uređivačka politika "Gardijana" bliska stavovima lijevog centra. A nekog drugog, takođe kvalitetnog medija stavovima desnog centra.
Ali medij koji je otvoren i za dokazane humaniste i za kjukluksklanovce i za neonaciste, svaštarski medij kod kojeg sve može da prođe...nije baš normalan medij.

Drugo, "Balkan info" samo tvrdi da teži "nepristrasnom izvještavanju i da su vrata njihove emisije otvorena za sve goste". To da su oni u stanju da ugoste bilo koga ko hoće da dođe je, čini se, nesporno, ali ako se analizira ko zaista gostuje u njihovim emisijama i koliko puta vidi se ovo: 80 posto njihovih gostiju su umišljeni tipovi i teške budale, i takve rado zovu u emisije iznova i iznova. Nigdje, recimo, Miroljub Petrović nije toliko gostovao kao kod njih. Ko god priča budalaštine kod njih može bez problema da dođe, bitno je da je samouvjeren i zanimljiv. A ako taj podiže gledanost - taj će gostovati svaka tri mjeseca.
Oni rijetki normalni koji pohode emisije u produkciji "Balkan info" dođu ili zato što ne znaju sve ovo, ili znaju ali im ne smeta, ili jednostavno nemaju gdje drugo da dođu, što je najčešći slučaj jer je čitava medijska scena takva da normalni - nemaju mnogo prostora.
Suština je u čudacima, normalni su samo začin.
Ko redovno gleda te emisije može svašta da pomisli o stvarnosti Srbije, a može i da fijukne. Tako da nema baš mnogo od nepristrasnosti; oni vole goste koji rado trtljaju o tome ko vlada svijetom, ko ima tajne planove, ko će da nas potruje, vole one koji bez mnogo dokaza ruše uvriježene istine i predstave o sadašnjosti i prošlosti, vole polusvijet i pošašavjele profesore, udbaše i dizače utega koji otkrivaju velike istine, opičene kozmetičarke i muzičare koji su "svašta prošli pa svašta znaju i spremni su da javno kažu"...Takve vole.

romi.daba
aureuse, nisam siguran da li hoćeš reći da je ekipa "opskurna" u smislu beznačajna.

Opskurni su jer su mutni i zato što je jasno da kad bi svi mediji bili takvi - u društvu bi vladalo potpuno crnilo i težak dezorjentis. Vladao bi pravi ošamut, što bi rek'o Ivančić. I zato što je nejasno kome je u interesu da medij tog profila uopšte postoji. Ne bih stavio ruku u vatru da je sve smislila grupa mladih momaka koji nemaju gdje da rade pa onda sami prave emisije kako bi se probijali u svijetu novinarstva.
A takvi kakvi su, navodno nepristrasni i tobož protiv vlasti, oni u potpunosti odgovaraju ovom sistemu vlasti jer doprinose sluđivanju gledalaca.

Zato su opskurni, a beznačajni nisu.
c_h.arlie c_h.arlie 14:46 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

Dont Fear The Reaper
Da li je ta Borka Pavićević ona koja sikće (od mržnje) kada priča ?!
Ako je to ta, ko može da prihvata ikakve ideje koje propagira takvo čudo ?!



Tjah, zaista teško pitanje - koliko milijuna Srba je prihvatilo (i to zdušno i do poslednje kapi tuđe krvi) ideje koje je mržnjom siktao Šešelj i ostala takva bulumenta?

S druge strane, na šta Borka "sikće"? Na fašiste i zlikovce? Pa da, teba to zaštiti, šta bre ona misli kada ih napada, sikter more!

A Borka ne skiće niti od čega kada priča. Naprosto žena je em kulturna, em multikulturalna Bokeljka pa to mnogima - po onom Nacoš Principu, čim čujem za kulturu 'fatam se za revolver - zaista deluje "siktavo" (doćim im umilno Radikalsko, Dversko i ostalo skitanje na sve što je kulturno deluje umirujuće za uši.


Što bi gedža rekao - gluposti.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:55 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

freehand
Sa ovakvim rezonovanjem ja sam član SAN - Stranke normalnih!

Sa takvim rezonovanjem - "kud svi Turci", bez obzira na principe ti si upravo ono što rekoh.
A šta je alternativa ovom predlogu da se kosovski čvor počne razmrsivati za 10 godina, dakle 2028, tek pošto sve države zapadnog Balkana udju u NATO pakt i postanu punopravni članovi EU!?

Šta je alternativa besmislici koju nijedna od pomenutih strana ne bi ni iz zezanja uzela u obzir? Sve je alternativa, Filipe.

Pomenutih 5 članica EU NIKADA neće dozvoliti prijem nezavisnog Kosova u EU.
Ostale članice EU NIKADA neće dozvoliti prijem Srbije u EU zbog Kosova.

A prihvatanjem tvog predloga sve će biti sad i odmah. Ou jes...


Vratimo se drugačijim rešenjima u suprotnosti sa ovim predlogom o odlaganju rešavanja kosovskog pitanja za samo 10 (deset) godina, kada sve države zapadnog Balkana budu u NATO paktu i EU:

1. Zamrznut konflikt na neodredjeno vreme sa svim ekonomskim, socijalnim, demografskim... posledicama, više na štetu Republike Srbije
2. Blickrig na severu Kosova i proterivanje srpskog naroda
3. Podela Kosova i Metohije, pri čemu će veći broj srpskog naroda južno od Ibra krenuti u izbeglištvo na sever Kosova i u centralnu Srbiju
4. Priznanje Kosova u narednih par godina sa svim nerešenim problemima i bez garancija NATO pakta i EU.
romi.daba romi.daba 15:06 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

aureus
I zato što je nejasno kome je u interesu da medij tog profila uopšte postoji. Ne bih stavio ruku u vatru da je sve smislila grupa mladih momaka koji nemaju gdje da rade pa onda sami prave emisije kako bi se probijali u svijetu novinarstva.
A takvi kakvi su, navodno nepristrasni i tobož protiv vlasti, oni u potpunosti odgovaraju ovom sistemu vlasti jer doprinose sluđivanju gledalaca.

Zato su opskurni, a beznačajni nisu.


Ok. Razumeo sam. Kome je u interesu da medij tog profila uopšte postoje?

Pokušavam da nađem odgovore i zato vas bombardujem sa ovim besmislicama. Vidim da je naše društvo prepušteno stihiji jer niko ne može više da se bori i da spoji sve laži i propagandu koja sad već ima TRIDESETOGODIŠNJU tradiciju. Na zapadu se neće baviti besmislicama i lažnim vestima sa srpske YouTube scene jer njihovi stručnjaci prate rusku scenu koja je daleko opasnija - zbog nuklearnog naoružanja ako ništa drugo.

Znači samo nama ostaje da se bavimo našima. Ono što je prednost je što svi ti ljudi sa YouTube scene (koje ja zovem fašistima zbog njihove ideološke opredeljenosti protiv bilo kakve mogućnosti da postoji ISTINA) moraju da budu prisutni u javnosti da bi uopšte njihov uticaj postojao. Njihov CILJ je da budu slušani i viđeni.

Poslušaj Duška Dunđera ili Dragoslava Bokana. Pogledaj te nivoe manipulacije! U poređenju sa njima Hitler je bio pošten zlikovac ako se tako nešto može reći.

Ja vidim u mojoj sredini kako ŠKOLOVANI LJUDI nekritički prihvataju tuđe misli i izreke. Mislim da je to opasno. Pogledaj samo ovu bolementu likova sa ovog bloga. Primitivci su došli i isterali pametne - BUKVALNO. Ko ima pametan vremena da se bavi sa ovim primitizmom, gde moraš prvu uzeti četkicu za zube i kolgejt pastu i hirurškim zahvatom oprati zagađene mozgove. Sve je bilo dozvoljeno u srpskom društvu kad se raspadala Jugoslavija, zato su Srbi izgubili svaki kredibilitet. Srpski moral je danas na nivou krokodila:



Ovaj trosatni program koji je do sada imao samo oko 40,000 gledalaca počinje sa LAŽNIM obaveštenjem da gledaoci treba da se pretplate na taj kanal jer DRŽAVA HOĆE DA GA ZATVORI. U stvari hoće da povećaju monetizaciju sa YouTuba. Taj soj ljudi nema nikakvih skrupula. Kod njih ne postoji razlika između istine i laži. Svaka izjava služi samo za sadašnji trenutak. Taj podmladak su stvorile naše UDBA službe a ne NVO. Sa njima treba da se bavi država koju mi nemamo.
gedza.73 gedza.73 15:07 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

Dont Fear The Reaper
koliko milijuna Srba je prihvatilo (i to zdušno i do poslednje kapi tuđe krvi) ideje koje je mržnjom siktao Šešelj i ostala takva bulumenta?


em multikulturalna Bokeljka

meni groza 'fata od tih 'likova' koji su posle devedeset krenuli na jednu ili drugu ekstremističku stranu. ne znaš ko je luđi od njih.

za šešelja smo već utvrdili da je ordinarna budala (to što je elkoventan i načitan ne umanjuje stepen njegovih budalaština od vitlanja pištoljem do genocida amazaonskih šuma kako bi odštampao tomove i tomove svojih knjiga... s tim što će pre onaj majmun koji piše do kraja vremena da ubode nešto pametno nego Šešelj).
Dobro on kao paradigma jeste daleko pogubniji po srpsko društvo

S druge strane Borka Pavićević bi imala kredibilitet ako bi se pojavile njene izjave iz sedamdesetih gde se zalaže za demokratizaciju jugoslovenskog društva, bliže odnose sa Zapadom, pluralizam, višestranačke izbore, suočavanje sa zločinima iz ratnog i poratnog perioda, jednopartijsku dekontaminaciju ...

ovako je samo običan putujući trgovac po siromašnim zemljama trećeg sveta koji prodaje losion neke multinacionalne korporacije dok joj iz tašne viri njen lični 'Brion'. A i taj posao je dobila preko veze jer su joj tata i mama bili 'neko' i 'nešto' u rukovodstvu Briona pa ajde da se 'mala zanima nečim' a i mi ćemo pored nje da se šlepamo jer ako napravimo neku glupst možda će da nam bude adut za izvalčenje od partijske osude.
(A tih čiji su roditelji bili nešto zato što su bili poslušnici režima pa time stekli moć o koju su se ogrebala deca... pa to mi je level tablodinih naslednika poznatih kriminalaca, pevaljki, tajkuna... ista kategorija samo različiti stilovi)


Ponekad mi cela ta ekipa deluje poput Bredberijevih vatrogasaca koji umesto da gase vatru oni potpaljuju.

Još jedno tries godina. valjda ćemo i mi da se unormalimo. Iz ekstrema se teško odmah prelazi u normalu, moramo da oscilujemo još neko vreme dok se ne smirimo (shvatimo).

edit

najkretenskije moguće vojne 'šale' su za glavnog aktera imale najglupšeg idiota kog ste sreli u životu naoružanog Brionom, upaljačem i manjkom mozga.
aureus aureus 15:25 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

gedza.73

Da. i Stambeni EU Savet će besplatno da popravlja krovove

Gedžo, ovi Italijani izgleda ne popravljaju na vrijeme i ne rade novo na vrijeme. A EU kaže da im je davala za infrastrukturu.

Počeli su mostovi da im padaju.



Ć ć ć...nekoć su Italijani pravili kvalitetne stvari. Evo, ovaj most u Rimu, već dvije tisuće godina stoji. Ljudi prolaze, on ne pada...



romi.daba romi.daba 15:26 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

gedza
S druge strane Borka Pavićević bi imala kredibilitet ako bi se pojavile njene izjave iz sedamdesetih gde se zalaže za demokratizaciju jugoslovenskog društva, bliže odnose sa Zapadom, pluralizam, višestranačke izbore, suočavanje sa zločinima iz ratnog i poratnog perioda, jednopartijsku dekontaminaciju ...


Borka sa svojom denacifikacijom i dekontaminacijom srpske kulture je definitivno govorila istinu. Mene je ta istina vređala jer nisam odvojio emocije od razuma u ratnom i posleratnom periodu. Vidim da nisam bio u pravu a da je ona bila u pravu.

Što se tiča Konstantinovića i njegovo priče o Palanci kao izvoru fašizma, još uvek mislim da je izvor fašizma u pojedincu, i da se treba boriti protiv fašista a ne protiv "palanke."

Denacifikacija i "dekontaminacija" nisu bile mogućne preko ne-državnih organizacija, tu je bila potrebna državna organizacija. Trebao je Haški sud da se održi u nekom srpskom gradu a ne u Holandiji, kao što je Nirnberški sud održan u Nemačkoj a ne u inostranstvu.

Zapad je zapostavio potencijalnu destruktivnost srpskog fašizma i zato mi kao društvo plaćamo posledice i nastavićemo to da činimo. Nemačka se oporavila mnogo brže posle drugog svetskog rata, mi se izgleda NIKAD nećemo oporaviti.



Kod nas su STRUKTURE tipa UDBA-KGB ostale posle pada Miloševića, one su onda ubile Đinđića. Kao što su sovjetski komunisti vratili na vlast svoje ljude posle drogiranja Jelcina.

OTUD I "FASCINACIJA" TIM SLUŽBAMA, APOSTATO AKO SI JOŠ TU.

U ostalom kako drukčije izneti ovu strašnu našu sudbino na videlo?! Ćutanjem?
romi.daba romi.daba 15:58 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

Aureus:
Ali medij koji je otvoren i za dokazane humaniste i za kjukluksklanovce i za neonaciste, svaštarski medij kod kojeg sve može da prođe...nije baš normalan medij.



Treba pogledati FACEBOOK pisanija Dragoslava Bokana, jer on tamo deluje pored prisutnosti na YouTubu.

Ove savremene platforme postale opasno po mentalno zdravlje pojedinaca. Ko kod nas kontroliše šta se dešava na internetu? Niko. ET radnici se ne zanimaju takvim stvarima, sve je podređeno borbi protiv umišljenog "svetskog poretka" i dobrom zezu.

Ovaj blog ima moderaciju koja može da se bavi moderacijom na blogu, ali Fejsbuk i YouTube nemaju takvu vrstu kontrole za male državice poput naše.

Ova vrsta spske fašističke ideologije ideologije ima definitivne početke 80tih godina i tu treba uvrstiti Dragoša Kalajića kao uber-rasistu i fašistu, potražite njegova dela na internetu.

Dragoš Kalajić je pisao u Dugi u vreme kada je tamo radio i Miomir Marić. U to vreme su bili aktivni i Šešelj, i Spasoje Vlajić. Zašto današnje vlasti koriste medije poput Pinka i Hepija? Jer su njihovi.

Ovo što gledamo danas na Pinku, Hepiju, i na mnogim sajtovima na internetu- BalkanInfo, Srpski kolektiv - što sve zajedno ima MILIONSKI auditorijum - je stvoreno na ideologijama iz 80tih godina.

Dragoš Kalajić počinje sa odbranom hrišćanstva i Evrope od Roma, Azijata i Afrikanaca još 80tih godina. I on je delovao do svoje smrti 2006 godine.

Srpski savremeni fašizam ima korene iz tih 1980tih godina.



Samo 47,560 gledaoca

"Pomaže Bog!"
aureus aureus 16:31 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

romi.daba
Denacifikacija i "dekontaminacija" nisu bile mogućne preko ne-državnih organizacija, tu je bila potrebna državna organizacija. Trebao je Haški sud da se održi u nekom srpskom gradu a ne u Holandiji, kao što je Nirnberški sud održan u Nemačkoj a ne u inostranstvu.

Zapad je zapostavio potencijalnu destruktivnost srpskog fašizma i zato mi kao društvo plaćamo posledice i nastavićemo to da činimo. Nemačka se oporavila mnogo brže posle drugog svetskog rata, mi se izgleda NIKAD nećemo oporaviti.

Нијемци нису имали пуно избора - били су окупирани од Савезника, а Србију није окупирао нико.
Савезници су им још 1946. осудили двадесетак војних и државних главешина (оних који се нису самоубили), а добар дио популације повукли за уши и одвели да виде концентрационе логоре и лешеве на гомили како би онемогућили отворено порицање.

А онда су их на том плану оставили мање-више на миру и још су им тутнули (Американци су им тутнули) новац за обнову и развој. Њемачка се снажно разијала и већ 1960. дошла у ситуацију да јој фали радне снаге а да је БДП по глави становника међу највећима у Европи. И кад су добри Нијемци тако лијепо стали на ноге, кад су могли да купују нова кола, иду на љетовање у иностранство, пију вино на Јадрану и уживају у благостању, онда је кренуо талас суђења. Шесдесетих је било доста суђења за ратне злочине. Али лакше ти је да се суочиш са ратним злочинима које је твоја нација (дијелом кроз државну политику, дијелом кроз злодјела појединаца и група) спровела кад ти је стомак пун и кад можеш да сједнеш у кола и одеш у хотел у Истру.

Са Србима је потпуно други случај. Срби кроз то морају да прођу ојађени и шупљег џепа.
Овдје многи људи осјећају да су од живота добили - шипак. Ништа, само мучење, патњу, понижење и ускраћеност за достојанствен живот.

И онда кад им се неко појави и почне да прича од ратним злочинима, изгубљеној моралној вертикали, суочавању с прошлошћу - људи то доживе као наставак угњетавања, као на садизам Запада који воли да мрцвари, а ако ту причу причају Срби - онда су то продане душе или бар наивчине. Људи у себи мисле: "Па је ли то хоћете и душу да ми узмете и да ми погазите национално достојанство? Да ме изгазите до краја, да ми узмете баш све? Све сте ми ионако узели."

Не могу да критикујем Запад што је инсистирао на неким стварима, рецимо што је тражио те хашке оптуженике, али мислим да има основа да им се упути критика што нису до краја разумјели кроз шта су све сами Срби прошли и што нису ушприцали у Србију (али и у "регион" мало више пара, да се те паре оплоде и да се овдје створи мало јача економија и да се дође до мало бољег живота. Да људи не буду оволико исфрустрирани. Од фрустриранох човјека не можеш да очекујеш много самопреиспитивања, али зато можеш да очекујеш мрзовољу, сиктање, бурне реакције. А често и потребу да се некоме освети за свој положај.
romi.daba romi.daba 17:11 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

freehand
16:26 17.08.2018
NATO
... je šta? I zašto bi sve države zapadnog Balkana ulazile u takvu terorističku organizaciju?



Aureus, za naciste je postojao zatvor, a ti predlažeš da je ovim našima samo potrebno ušpricati novac. Sumnjam u takvo rešenje. Frustracija zbog siromaštva postoji svuda, ali na ovim YouTube klipovima se pojavljuju ljudi koji koriste tehnološka sredstva 21 veka da bi širili hibridnu ideologiju (laži-pravoslavlje-parapsihološke-borbe).

Možda otud i naziv Hibridni rat u kojem se sada nalazimo.

https://www.theguardian.com/world/2018/mar/06/poisoned-umbrellas-and-polonium-russian-linked-uk-deaths LINK

https://foreignpolicy.com/2018/03/09/a-brief-history-of-attempted-russian-assassinations-by-poison/ LINK
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:40 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

Bili Piton
aureus
kretanje ka EU


Kretanje je precenjeno, što bismo se kretali? Evidentno je da nam je super tu gde jesmo.

Kretanje, to je za druge. Bolje da mi to zamrznemo, ionako je hibernacija gotivna.


Ovo i moj sin isto kaže, "što bismo se mi se sada prsili u Evropu, kada je ona tu i možemo opušteno tamo; ili u Rusiju ili Ameriku kada možemo tamo ako imamo para, a i oni ovde, znači - opušteno, Vošo Srbine!"
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:45 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

blogovatelj

Bravo, majstore!
Sve to pod Putinov mač, bato, pa da onda priupitamo Čarlija i Tasu je li lepo.
Priča mi koleginica, rođena Moskovljanka, živi u Kanadi već četvrt veka, kako ne sme da proda stan u Moskvi, odmah bi joj se familiji pojavila mafija na vratima i tražila procenat. Otprilike kao u Jamajci.

Otprilike- zapravo kao u Begeu 1999-2000. Ovako je moj rođeni brat izgubio i stan i život (od strane Arkanovaca, dakle države). Srećom pa Bia danas igra na malo krupnije uloge (inače, last living Zemunac je vodi operativno).
aureus aureus 17:46 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

romi.daba

Aureus, za naciste je postojao zatvor, a ti predlažeš da je ovim našima samo potrebno ušpricati novac. Sumnjam u takvo rešenje. Frustracija zbog siromaštva postoji svuda.

Ех, па ти си изгледа само прелетио преко мог коментара.

У њему сам дао мало хронологије везане за њемачку денацификацију, а направио сам и поређење са Србијом. Није довољно САМО ушприцати више новца, али чини ми се да је нужно.
Мало је Запад био кратковид. Наравно, не постоји никаква обавеза Запада да даје новац или да на силу инвестира овдје, али то би заиста помогло не само да се боље живи него и да до преиспитивања дође...и да борба против тога што ти зовеш фашизмом буде мало ефикаснија.

Лакше је људима који не могу нигдје ни да оду (осим евентуално љети до Грчке) пунити главу о томе каква је пропаст у Данској, како је искварена Холандија, како Нијемци можда знају да раде али не знају да живе, а Енглези су пијане свиње...да су радничка права комунистичка ујдурма, а људска права генерално - западњачка измишљотина.

Али важније од овог што сам испричао је осјећај понижености и измрцварености који код бројних људи постоји. Замишљам некога ко станује у Србији и има 55 година. Он се полако приближава јадној пензији, здравље му попушта, има висок притисак и срчани удар је иза ћошка. Или канцер.
А кад се осврне иза себе, има шта да види. Турбуленције током осамдесетих, Армагедон током деведесетих. Прелазак из једног у други политички систем, прелазак из социјалистичке привреде у примитивни, буразерски облик капитализма. Ратови, најтеже могуће санкције, опљачкана штедња, криминалци на улицама а бештије на телевизији.
250 радних часова код приватника који му поручује да може ићи ако му се не свиђа. Неиспуњена обећања политичара.
А старост долази.

И још му неко прича о неким фашистима и о некој Сребреници.
А ко је одговарао за злочине над нама?!!!

Помало стрепим од армије ових људи. Кад оду у пензију и кад се нацале испред телевизора. А телевизор почне да им прича причу коју желе да чују...
Мало ту причу, мало ону о томе како могу да остану и без тога што сад имају ако...
То је позната комбинација сијања обмане и страха коју режими као што је овај у Србији радо користе јер им треба за репродукцију власти.
romi.daba romi.daba 18:38 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

То је позната комбинација сијања обмане и страха коју режими као што је овај у Србији радо користе јер им треба за репродукцију власти.


Treba da se da onda divimo tom ogromnom repertoaru koji je ponuđen. Sve sam bullshit par-exellance u službi reprodukcije vlasti. Kakav svet!
aureus aureus 19:09 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

romi.daba

To je ono što pokazujem u svojim komentarima. Interesantno je da sve vreme dobijam uglavnom negativne komentare drugih blogera. Pitam se zašto?

Па шта знам, Роми.Дабо...ти си овдје од јула, новајлија међу блогерима.
Можда су само неповјерљиви јер мисле да си агент.
Вриједно ради, коментариши, па ћемо да видимо.

Е да, и буди кул. Немој к'о Анонимус, ја му стално говорим да буде кул, а он ништа.
freehand freehand 20:23 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

Није довољно САМО ушприцати више новца, али чини ми се да је нужно.

Nije.
Pacovski kanali
Reinhard Gehlen
Gladio
gedza.73 gedza.73 20:43 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

aureus
Gedžo, ovi Italijani izgleda ne popravljaju na vrijeme i ne rade novo na vrijeme. A EU kaže da im je davala za infrastrukturu.

Počeli su mostovi da im padaju.

biće veselo. Od odnosa prema emigrantima, prema EU do krize u samoj Italiji.
Ima tu prostora da se svašta desi.


romi.daba
Borka sa svojom denacifikacijom i dekontaminacijom srpske kulture je definitivno govorila istinu. Mene je ta istina vređala jer nisam odvojio emocije od razuma u ratnom i posleratnom periodu

prvo je trebala da krene od 'svog' dvorišta. Ponekad imam problem kad vidim ko priča o poštenju.

a što se tiče 'fašizma' to su toliko bagatelisali ove naše 'javne' ličnosti da ta reč više ne znači ništa.

a i ja kenjkam bez veze. niti me nešto preterano zanima niti me dotiče. nešto mi se samo čini da kad nestanu takvi likovi, kda postanu beznačajni, sa javne scene tada ćemo postati normalno društvo. Svi trenutno aktuelni i sa leva i sa desna sa sve njihovim klonovima i 'novim snagama'

Šta je bre, kad već neko pomenuo Tešanoviće, sa onom bivšom blogerkom Tešanović? Jel' se beše tako prezivala? Beše neka umetnica, dramaturškinja (i njih štancuju kao Megatrend didžejeve) tako nekako?
Bili Piton Bili Piton 20:49 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

Samo da pomenem da mi je Borka upala onako ofrlje, ja nju ne znam lično, ono što znam je da je pristojna i obrazovana žena (koja ne samo da ne sikće nego ume i da bekne) i koju bih voleo da upoznam pa da recimo popričamo o onim stvarima u kojima se s njom ne slažem.
gedza.73 gedza.73 21:06 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

možda imam neki kompleks, možda averziju ali nekako ne volim ljude kojima su roditelji 'Nešto' (a to Nešto su postali zato što su uz vlast, bilo ovu bilo onu sve su to meni isti keramičari) pa su im deca onda poželela da budu glumci, slikari ili pesnici a roditelji k'o roditelji bolećivi, pa još im neki uvlakač ubacio crva kako im deca imaju talenta... a oni drugi koji su stvarno talenti moraju da se šlepaju uz ove.

ne znam tačno u kojoj oblasti ali devedesetih je na mesto, umesto momka sa odličnim kvalifikacija, upao nečiji sin (ili beše po političkoj vezi... a moguće i oba) dok je taj momak otišao u Belgiju i tamo postao cenjen u svojoj struci.

e to što ne volem.

aureus aureus 21:36 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

gedza.73
možda imam neki kompleks, možda averziju ali nekako ne volim ljude kojima su roditelji 'Nešto' (a to Nešto su postali zato što su uz vlast, bilo ovu bilo onu sve su to meni isti keramičari)

Ех, па дека од Вука Јеремића био дипломата, тајо директор "Југопетрола" (ако сам добро информисан), Вук тешкога живота није видио ни деведесетих.
Него је к'о човјек студирао по иностранству, а пошто је паметан, завршио је добре школе, и врло брзо га је његов бивши наставник Тадић турио на мјесто министра спољних послова иако Вук о том важном послу није имао благе везе; знао је енглески, то стоји.

Данас наш Вук, обучен у добра одијела, наплаћује савјете бјелосвјетским фирмама и по милијун долара, а Србима савјетује да нипошто не пристану да "продају" Косово и да не фантазирају о ЕУ, поготово јер је Макрон тврд у ставу да неће бити скоро проширења.

А некако је лијепо видјети тако младог и успјешног човјека.
Па још се енергично бори за српско Косово, љуби га наставник.
apostata apostata 22:15 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

romi.daba


Skrutonova oikofobija ne znam šta je.

Nema veze. Saznaćeš kad-tad.
Ne razumem ni šta podrazumevaš sa "predznakom".

Ti mnogo voliš jedan odiozni pojam "narativ", e pa taj tvoj narativ i onaj njihov, koji tako ogorčeno napadaš, praktički nemaju razlike.
Jedina razlika je što je onaj tvoj upakovam u cinizmom bogato išaran sjajni celofan demokratije i humanizma, a ovaj drugi ne, njegovo pakovanje je sirovo, primitivno i razdražujuće.
No po pasioniranosti, idealizovanosti, euforičnosti, mistifikaciji, iracionalizmu ... između njih razlike mema. Ukratko oko tvog narativa lelujaju miris hamburgera, viskija i barbasola, a oko njihovog aromatični mix pljeske, šljive i briona.
"Neoliberalno idolopoklonstvo" može biti samo uvreda jer negiraš mogućnost individualnog i slobodnog razmišljanja.

A individualno i slobodno mišljenje van neoliberalnog okvira je nemoguće?
E sad, što se tiče "kgb/udba fascinacije" to priznajem, zanima me Čovek i njegova mogućnost da ima milion ideologija i borba tajnih sila za kontrolu nad ljudima.

Putin je nedavno rekao na konferenciji za štampu sa Trampom, da njihove istine ne mogu biti iste.

Da li se ti slažeš sa time da je istina nemoguća? Kada je čovečanstvo prestalo sa traženjem istine?

Prestalo je kada je izdominirala postmodernistička paradigma gurana liberalno/neoliberalnom logistikom.
Ti si se pomirio sa ideološkim bućkurišem koji se nudi mladoj generaciji. Na zapadu ipak postoje (akademski i drugi) autoriteti koji brane pojedinca i društvo od opasnih besmislica poput svih ovih na srpskoj fašističkoj YouTube sceni.

Ideološki bućkuriš se nudi danas svim mladima.
Ono što si ti onomad nazvao ruskim državnim narativom je teško šizofreno sranje , kao uostalom i ovaj tvoj globalistički narativ .., koji je zapravo nekadašnji lokalni, samo je vještački hipertrofirao i postao umišljen i proždrljiv.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:18 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

možda imam neki kompleks, možda averziju


Inercija :)
A ima razlike, ima.
Nekako se po inerciji Borka Pavićević, Nataša Kandić, Sonja Biserko, pokojna Biljana Kovačević Vučo, pa i Sonja Liht trpaju uvek na istu gomilu.

Iako se sve one međusobno podržavaju ne bih ja Borku Pavićević i Natašu Kandić stavljao u istu grupu.
freehand freehand 22:19 18.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

Ono što si ti onomad nazvao ruskim državnim narativom je teško šizofreno sranje , kao uostalom i ovaj tvoj globalistički narativ .., koji je zapravo nekadašnji lokalni, samo je vještački hipertrofirao i postao umišljen i proždrljiv.

A ti se svađaš sa sedmom inkarnacijom trola koji je prošao sve ideološke paradigme
maliperica maliperica 04:12 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

aureus
romi.daba

To je ono što pokazujem u svojim komentarima. Interesantno je da sve vreme dobijam uglavnom negativne komentare drugih blogera. Pitam se zašto?

Па шта знам, Роми.Дабо...ти си овдје од јула, новајлија међу блогерима.
Можда су само неповјерљиви јер мисле да си агент.
Вриједно ради, коментариши, па ћемо да видимо.

Е да, и буди кул. Немој к'о Анонимус, ја му стално говорим да буде кул, а он ништа.










Čuvajmo Tešu ......


Srđan Fuchs Srđan Fuchs 06:27 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

aureus

Па шта знам, Роми.Дабо...ти си овдје од јула, новајлија међу блогерима.
Можда су само неповјерљиви јер мисле да си агент.
Вриједно ради, коментариши, па ћемо да видимо.

Е да, и буди кул. Немој к'о Анонимус, ја му стално говорим да буде кул, а он ништа.


Sve je dobro, i blogerskogradjanski jul je kul dok ne suprotstave novom zapadnom militarističkom humanizmu novi istočni humani ignorantizam.

Nego, Aurelije, kakav to zakon o nacionalizaciji Milo sprema (sve što je od pre-1918 je državno dobro - a uglavnom sve carska Rusija donirala SPC)? On baš rešio da proveri Trampovu izjavu "da nije NATO u obavezi da brani CG po svaku cijenu".
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:02 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

apostata
romi.daba


Skrutonova oikofobija ne znam šta je.

Nema veze. Saznaćeš kad-tad.

Ti mnogo voliš jedan odiozni pojam "narativ", e pa taj tvoj narativ i onaj njihov, koji tako ogorčeno napadaš, praktički nemaju razlike.
Jedina razlika je što je onaj tvoj upakovam u cinizmom bogato išaran sjajni celofan demokratije i humanizma, a ovaj drugi ne, njegovo pakovanje je sirovo, primitivno i razdražujuće.
No po pasioniranosti, idealizovanosti, euforičnosti, mistifikaciji, iracionalizmu ... između njih razlike mema. Ukratko oko tvog narativa lelujaju miris hamburgera, viskija i barbasola, a oko njihovog aromatični mix pljeske, šljive i briona.

A individualno i slobodno mišljenje van neoliberalnog okvira je nemoguće?

Prestalo je kada je izdominirala postmodernistička paradigma gurana liberalno/neoliberalnom logistikom.

Ideološki bućkuriš se nudi danas svim mladima.
Ono što si ti onomad nazvao ruskim državnim narativom je teško šizofreno sranje , kao uostalom i ovaj tvoj globalistički narativ .., koji je zapravo nekadašnji lokalni, samo je vještački hipertrofirao i postao umišljen i proždrljiv.


Uf. Prvo, zašto tolika gordost? Objasnite čoveku, lepo je pitao. Rodžer Skruton je engleski filozof i bavi se teorijom konzervativizma. Najznačajnija stvar koju je uradio je da je 1980-ih napravio čitavu mrežu andergraund škola za proučavanje zap. filozofije u Rusiji. Oikos ima višestruko značenje: porodica, imanje, kuće. Oikonomia bi predstavljalo zakonitosti kojima se to imanje vodi, -logia bi bilo znanje. Phobia bi bio strah za to imanje. Lep grčki, misaon jezik... Onako kako je Skruton upotrebio bi bio neka vrsta straha od političkog okruženja. Ne može ovako da se objasni čoveku, već mržnja i politička ekofobija ruskog tipa prema zapadu mora da se uperi protiv ličnosti. Gordi ste, braćo multilateralisti, gordi, kao Albanci i Hrvati prema Srbima, kao Izrael prema Palestini. Neće to na dobro izaći.
aureus aureus 07:49 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

maliperica

Čuvajmo Tešu ......

Чувајмо Европу, о анонимни новајлијо симпатичног назива.
А Тешу ћемо послати код каквог стручњака да савлада дикцију, па кад је савлада, савјетоваћемо му да се не враћа у новинарство - довољно је штете досад направио.
- Зашто да савлада дикцију ако неће бити новинар?
- Па...онако.
aureus aureus 08:00 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

Srđan Fuchs

Nego, Aurelije, kakav to zakon o nacionalizaciji Milo sprema (sve što je od pre-1918 je državno dobro - a uglavnom sve carska Rusija donirala SPC)? On baš rešio da proveri Trampovu izjavu "da nije NATO u obavezi da brani CG po svaku cijenu".

Чекај, море, Срђане, Мило ти није био предсједник Црне Горе добрих 15-16 година, заборавио је шта и како, можда се још не сналази. Поготово што предсједничка резиденција није у Подгорици, на коју је Мило навик'о, већ на Цетињу, а горе ти је час звјездан час кишурина - умије то да смлати човјека, па самим тим и предсједника.

А легенда каже да је и Тито знао одговорити Стаљину и то баш добро.
Једном му је неко писмо посл'о.
gedza.73 gedza.73 09:14 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

aureus
па дека од Вука Јеремића био дипломата, тајо директор "Југопетрола" (ако сам добро информисан), Вук тешкога живота није видио ни деведесетих.

некако је лијепо видјети тако младог и успјешног човјека.

pa posle svi bili jednaki. zato danas živimo 'Multiplicity'



hoochie coochie man
Inercija :)
A ima razlike, ima.

neki gard mi spusti mrenu na oči.

nevezano za temu, gledao



da parafraziram Raku iz 'Vratiće se rode' mamu im njihovu ima ih od svačega.

apostata apostata 09:35 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

freehand

A ti se svađaš sa sedmom inkarnacijom trola koji je prošao sve ideološke paradigme

Ebga free.


apostata apostata 09:40 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

Srđan Fuchs
apostata
romi.daba


Skrutonova oikofobija ne znam šta je.

Nema veze. Saznaćeš kad-tad.




Uf. Prvo, zašto tolika gordost? Objasnite čoveku, lepo je pitao. Rodžer Skruton je engleski filozof i bavi se teorijom konzervativizma. Najznačajnija stvar koju je uradio je da je 1980-ih napravio čitavu mrežu andergraund škola za proučavanje zap. filozofije u Rusiji. Oikos ima višestruko značenje: porodica, imanje, kuće. Oikonomia bi predstavljalo zakonitosti kojima se to imanje vodi, -logia bi bilo znanje. Phobia bi bio strah za to imanje. Lep grčki, misaon jezik... Onako kako je Skruton upotrebio bi bio neka vrsta straha od političkog okruženja. Ne može ovako da se objasni čoveku, već mržnja i politička ekofobija ruskog tipa prema zapadu mora da se uperi protiv ličnosti. Gordi ste, braćo multilateralisti, gordi, kao Albanci i Hrvati prema Srbima, kao Izrael prema Palestini. Neće to na dobro izaći.

Prihvatam kritiku, vratio sam se sa roštiljanja (a evo idem opet i sada) i bijah podobro omamljen i trom.

Ukratko - po Skrutonovom shvatanju oikofobija je antonim ksenofobiji.
romi.daba romi.daba 09:47 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

aureus
romi.daba

To je ono što pokazujem u svojim komentarima. Interesantno je da sve vreme dobijam uglavnom negativne komentare drugih blogera. Pitam se zašto?

Па шта знам, Роми.Дабо...ти си овдје од јула, новајлија међу блогерима.
Можда су само неповјерљиви јер мисле да си агент.
Вриједно ради, коментариши, па ћемо да видимо.

Е да, и буди кул. Немој к'о Анонимус, ја му стално говорим да буде кул, а он ништа.


Znam sve trikove, ovde sam od 2007 u kontinuitetu pod raznim imenima. Posle toliko godina boravka ovde mislim da znam ko su agenti - to su oni koji onemogućavaju dijalog prvo upadicama a tek kasnije dugačkim tekstovima ako je stepen uzbune podignut na viši nivo. Ja da sam agent bi bio upucan odavno jer me dosta njih poznaje i ima direktnu vezu sa mnom i nije teško službama da otkriju gde živim. Takođe dajem povremeno lične podatke o sebi koje službenici redovno uokvire. Za poslednjih sedam dana jedan član je uokvirio nekoliko mojih opuštenih komentara u kojim pišem o sebi.

Srpski primitivizam tj. skoro stogodišnje kašnjenje za civilizacijskim dostignićuima (demokratijom) je razlog što svako ko govori nešto o čemu se inače ćuti je SUMNJIVO LICE.

Tako da ne treba da patroniziraš. Ja sasvim imam kontrolu nad svojim ponašanjem tako da ako sam kul ili nisam to je u funkciji dijaloga. Mene ovde interesuju teme i fenomeni.

Demokratija na zapadu, koju ovdašnji naivci demonizuju, zavisi od pojedinca. Zapad je pun hrabrih pojedinaca koji se bore za svoja prava. Taj kontinuitet borbe čini demokratiju.

Hvala bogu da Srbija ima hrabre i poznate žene.
Možda bi trebali posle ove dominantno testosteronske vladavine da imamo vladavinu nekih miroljubivijih hormonalnih kombinacija.
aureus aureus 09:55 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

romi.daba

Znam sve trikove, ovde sam od 2007 u kontinuitetu pod raznim imenima.

Mislim da ovo nije dozvoljeno.
romi.daba
Znam sve trikove, ovde sam od 2007 u kontinuitetu pod raznim imenima.

Znači, Freehand je bio na dobrom tragu:
freehand
A ti se svađaš sa sedmom inkarnacijom trola koji je prošao sve ideološke paradigme

Odoh da drmnem jednu kamilicu nakon ovog saznanja.

E pa ljudi moji...
romi.daba romi.daba 10:11 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

aureus
maliperica

Čuvajmo Tešu ......

Чувајмо Европу, о анонимни новајлијо симпатичног назива.
А Тешу ћемо послати код каквог стручњака да савлада дикцију, па кад је савлада, савјетоваћемо му да се не враћа у новинарство - довољно је штете досад направио.
- Зашто да савлада дикцију ако неће бити новинар?
- Па...онако.


Tešini sagovornici nisu ljudi koji bi prihvatili poziv neproverenog klinca da ih intervjuiše za YouTube. Teša je po mom mišljenju dete nekih proverenih operativaca.

Ljudi koje on intervjuiše (na primer Velimir Abramović koji je prodao svoju setru za sedam šekela i koji naivnim Srbima prodaje etar i "teslijanstvo" ) žele da budu u javnom domenu. Dakle svi oni imaju neku funkciju.

Koje su to funkcije? Po meni to su:

Otupljivanje i omamljivanje građanstva lažnim informacijama i lažnim teorijama, SA OBAVEZNIM OSVRTOM NA BOŽIJU POMOĆ, VERU I SUJEVERJA, radi ostajanja u strukturama državne vlasti.


Nisko ste se spustili Apostato i Freehende!
Prvobitni komunisti su imali napredne ideale. Kineski komunisti su zadržali ideale (ateizam...) a prihvatili kapitalistički ekonomski sistem, a srpski i ruski komunisti su se srozali na nivo krokodila ubica.
aureus aureus 10:16 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

romi.daba

Tešini sagovornici nisu ljudi koji bi prihvatili poziv neproverenog klinca da ih intervjuiše za YouTube. Teša je po mom mišljenju dete nekih proverenih operativaca.

Što je najgore, obitavamo u sredini gdje skoro svako može da bude operativac.
Čim ga vidiš - ne znaš ko je.
Tako izgleda da ih ima više.
A ionako ih ima previše.
romi.daba romi.daba 10:16 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

aureus
romi.daba

Znam sve trikove, ovde sam od 2007 u kontinuitetu pod raznim imenima.

Mislim da ovo nije dozvoljeno.
romi.daba
Znam sve trikove, ovde sam od 2007 u kontinuitetu pod raznim imenima.

Znači, Freehand je bio na dobrom tragu:
freehand
A ti se svađaš sa sedmom inkarnacijom trola koji je prošao sve ideološke paradigme

Odoh da drmnem jednu kamilicu nakon ovog saznanja.

E pa ljudi moji...



Vraćati se na blog nije dozvoljeno?
romi.daba romi.daba 10:22 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

Aureuse, ja ovde dolazim da nešto naučim a ne da trošim vreme.

Da, pokušao sam da razumem "ideološke paradigme" kao što je Otvoreno društvo ili Filosofija palanke. Bio sam sumnjičav i imao sam mišljenja koja su evoluirala.

Sada mislim da je Otvoreno društvo bolje od ove močvare u koju se pretvorilo srpsko društvo. Filosofiju palanke ne cenim jer ne mislim da je izvor fašizma "palanka" nego pojedinac u korenu.

Takođe mislim da su bolje alternative EU i NATO, nego izolacija srpske močvare sa Duškom Dunđerom i Tešom Tešanovićem kao krokodilima koji dave ionako već "zatvorene umove".

aureus aureus 10:26 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

romi.daba

Vraćati se na blog nije dozvoljeno?

Izgleda da jeste.

Nije dozvoljeno:

"Registrovanje više korisničkih naloga". Tako stoji u Pravilima korišćenja Bloga.
Pretpostavljam - registrovanje više korisničkih naloga koji postoje istovremeno.
Ti vjerovatno imaš jedan po inkarnaciji tako da ne kršiš ovo pravilo.

Opet, sjećam se nekih diskusija u kojima se tvrdilo da ni reinkarnacije nisu dopuštene, ili bar da nisu u duhu bloga.
U stvari, to samo kad si banovan od strane moderacije.

Ali ima čovjek valjda pravo da sam ode sa bloga i vrati se pod drugim imenom.
No isto tako - zašto bi se vraćao pod drugim imenom?
aureus aureus 10:30 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

romi.daba

Da, pokušao sam da razumem "ideološke paradigme" kao što je Otvoreno društvo ili Filosofija palanke.

Uh, to je djelo teško za čitanje. Zbog stila. <_<
romi.daba

Takođe mislim da su bolje alternative EU i NATO, nego izolacija srpske močvare sa Duškom Dunđerom i Tešom Tešanovićem.

Čak je i NATO bolji od Teše.
romi.daba romi.daba 10:36 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

apostata
romi.daba


Skrutonova oikofobija ne znam šta je.

Nema veze. Saznaćeš kad-tad.
Ne razumem ni šta podrazumevaš sa "predznakom".

Ti mnogo voliš jedan odiozni pojam "narativ", e pa taj tvoj narativ i onaj njihov, koji tako ogorčeno napadaš, praktički nemaju razlike.
Jedina razlika je što je onaj tvoj upakovam u cinizmom bogato išaran sjajni celofan demokratije i humanizma, a ovaj drugi ne, njegovo pakovanje je sirovo, primitivno i razdražujuće.
No po pasioniranosti, idealizovanosti, euforičnosti, mistifikaciji, iracionalizmu ... između njih razlike mema. Ukratko oko tvog narativa lelujaju miris hamburgera, viskija i barbasola, a oko njihovog aromatični mix pljeske, šljive i briona.
"Neoliberalno idolopoklonstvo" može biti samo uvreda jer negiraš mogućnost individualnog i slobodnog razmišljanja.

A individualno i slobodno mišljenje van neoliberalnog okvira je nemoguće?
E sad, što se tiče "kgb/udba fascinacije" to priznajem, zanima me Čovek i njegova mogućnost da ima milion ideologija i borba tajnih sila za kontrolu nad ljudima.

Putin je nedavno rekao na konferenciji za štampu sa Trampom, da njihove istine ne mogu biti iste.

Da li se ti slažeš sa time da je istina nemoguća? Kada je čovečanstvo prestalo sa traženjem istine?

Prestalo je kada je izdominirala postmodernistička paradigma gurana liberalno/neoliberalnom logistikom.
Ti si se pomirio sa ideološkim bućkurišem koji se nudi mladoj generaciji. Na zapadu ipak postoje (akademski i drugi) autoriteti koji brane pojedinca i društvo od opasnih besmislica poput svih ovih na srpskoj fašističkoj YouTube sceni.

Ideološki bućkuriš se nudi danas svim mladima.
Ono što si ti onomad nazvao ruskim državnim narativom je teško šizofreno sranje , kao uostalom i ovaj tvoj globalistički narativ .., koji je zapravo nekadašnji lokalni, samo je vještački hipertrofirao i postao umišljen i proždrljiv.


Veoma sam zadovoljan što sam uspeo da tebe nateram da progovoriš sa vrha svoje kule od slonovače.

Moram sad na bicikl radi zdravlja.

Smrt fašizmu, sloboda narodu!
romi.daba romi.daba 10:43 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

aureus
romi.daba

Vraćati se na blog nije dozvoljeno?

Izgleda da jeste.

Nije dozvoljeno:

"Registrovanje više korisničkih naloga". Tako stoji u Pravilima korišćenja Bloga.
Pretpostavljam - registrovanje više korisničkih naloga koji postoje istovremeno.
Ti vjerovatno imaš jedan po inkarnaciji tako da ne kršiš ovo pravilo.

Opet, sjećam se nekih diskusija u kojima se tvrdilo da ni reinkarnacije nisu dopuštene, ili bar da nisu u duhu bloga.
U stvari, to samo kad si banovan od strane moderacije.

Ali ima čovjek valjda pravo da sam ode sa bloga i vrati se pod drugim imenom.
No isto tako - zašto bi se vraćao pod drugim imenom?


Tačno. Nisam ikad imao više nikova istovremeno. Uvek su me banovali zbog raznih stvari - svađe ili zbog toga što se narod žalio. Učim, svakako nisam bezgrešan.

Banovan je nik a ne čovek. Dakle ne možeš koristiti opet isti nik. Nikakva konspiracija nije u pitanju. Veliki genije koji je stvorio ovaj blog nije nam postavio mogućnost da sami ugasimo svoj nik.

Dakle nije me briga za nik. Brinem se o temi. Da li zato treba banovati neke teme?
aureus aureus 10:52 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

romi.daba
Veliki genije koji je stvorio ovaj blog nije nam postavio mogućnost da sami ugasimo svoj nik.

Ovo je zbilja neobično.
Mogli su dopustiti da ugasiš nalog, i da ga eventualno ponovo upališ - pod uslovom da koristiš istu mejl adresu, kako bi se spriječile zloupotrebe (da neko posle dvije godine počne da se predstavlja kao ti).
anonymous anonymous 10:54 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

romi.daba
Aureuse, ja ovde dolazim da nešto naučim a ne da trošim vreme.



Ako je већ тако онда обрати пажњу

1. Запад, ЕУ и НАТО губе моћ и престиж на глобалном плану, а неки нови блокови моћи су у успону.

2. " Отворено друштво " Карла Попера је добра теоријска основа за суживот у Светском друштву.
Са друге стране Отворени друштвом Сорош инструментализује основне, неупитне, опште прихваћене вредности и лукавством ума, манипулишући добронамерним људима, те вредности у первертираном облику промовише и пласира са циљем остваривања тоталитарне доминације над Светским друштвом.

3. Друштво у Србији није у ништа већој мочвари од оне у којој се налази цела западна цивилизација, која преиспитује своје основне постулате и парадигме да би уопште опстала у новом постзападном и постевроцентричном свету.

4.Избор ЕУ И НАТО је избор за губитника, лузера... Будућност је на некој другој страни, алтернатива постоји и има више опција.


Успут

Уколико се као и Фипип опредуељујеш за ЕУ и НАТО као јаче и моћније, грдно грешиш,за Филипа то није новина- он је увек у грешци.








aureus aureus 11:08 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

anonymous

1. Запад, ЕУ и НАТО губе моћ и престиж на глобалном плану, а неки нови блокови моћи су у успону.

Ali su im gradovi - najbolje ocijenjeni za život.
Beč se ustalio na prvom mjestu, sjećam se kad je to bio Cirih, a prije njega simpatični kanadski grad Vankuver.

Ovako izgleda ovogodišnja lista.

Srđan Fuchs Srđan Fuchs 11:17 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

romi.daba
Aureuse,
Sada mislim da je Otvoreno društvo bolje od ove močvare u koju se pretvorilo srpsko društvo. Filosofiju palanke ne cenim jer ne mislim da je izvor fašizma "palanka" nego pojedinac u korenu.



Шутнуо Орбан "Отворено друштво" из Пеште у Берлин. Како то да схватимо, изван послејугословенског контекста?
anonymous anonymous 11:26 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

aureus
anonymous

1. Запад, ЕУ и НАТО губе моћ и престиж на глобалном плану, а неки нови блокови моћи су у успону.

Ali su im gradovi - najbolje ocijenjeni za život.



Obrati malo pažnju na nastupe Dejana Mihailovića profesora iz Meksika.

" Znanje " na koje se oslanjamo je znanje proizvedeno u zapadnoj hemissferi, od strane zamalja koje čine 12 % svetske populacije.

Šta je sa znanjima drugih ?

" Bolji život " na Zapadu zasniva se na genocidima još uvek prisutnim i aktuelnim diljem planete.

Samo su za to oči zatvorene. Naši humanitarci i moralisti ne vide od drveća šumu.

Ali svi drugi - nisu slepi.

Usput
ukazao sam na Tešinu produkciju, ne zbog Teše nego gostiju.
Naprimer - ovoga.


aureus aureus 11:37 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

Obrati malo pažnju na nastupe Dejena Mihailovića profesora iz Meksika.

" Znanje " na koje se oslanjamo je znanje proizvedeno u zapadnoj hemissferi, od strane zamalja koje čine 12 % svetske populacije.

Šta je sa znanjima drugih ?

Ne znam.
Ali postoji Šangajska lista po kojoj su najbolji univerziteti - ponovo oni na Zapadu.
Beogradski univerzitet je ove godine malo klonuo (ispao je iz prvih trista), ali je novosadski ušao u prvih hiljadu.

Uglavnom, drugovi Kinezi svake godine vrijedno rade, prate šta se dešava, skupljaju podatke i objave listu.
Kad ono tamo: Harvard, Steford, Kembridž, MIT, Berkli, Prinston, Oksford, Kolumbija, Kalifornijski tehnološki institut, Univerzitet u Čikagu...
anonymous anonymous 20:53 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

romi.daba
Aureus:
Ali medij koji je otvoren i za dokazane humaniste i za kjukluksklanovce i za neonaciste, svaštarski medij kod kojeg sve može da prođe...nije baš normalan medij.



Treba pogledati FACEBOOK pisanija Dragoslava Bokana, jer on tamo deluje pored prisutnosti na YouTubu.

Ove savremene platforme postale opasno po mentalno zdravlje pojedinaca.




Имаш ли ти представу о томе шта је фашизам.

Успут

препоручујем да се одгледа интервју који си постирао.

Обавезно.



tasadebeli tasadebeli 21:25 19.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

Srđan Fuchs
romi.daba
Aureuse,
Sada mislim da je Otvoreno društvo bolje od ove močvare u koju se pretvorilo srpsko društvo. Filosofiju palanke ne cenim jer ne mislim da je izvor fašizma "palanka" nego pojedinac u korenu.



Шутнуо Орбан "Отворено друштво" из Пеште у Берлин. Како то да схватимо, изван послејугословенског контекста?



Капиларно, брате, капиларно. Тако то треба схватити. Зар то није тако очигледно, Срђане?







П.С. - Не замери, ухватио ме неиздрж. Због Сороша и 5, односно 6. октобра у Србији...
tasadebeli tasadebeli 00:33 20.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

romi.daba

ja ovde dolazim da nešto naučim a ne da trošim vreme.

Da, pokušao sam da razumem "ideološke paradigme" kao što je Otvoreno društvo ili Filosofija palanke. Bio sam sumnjičav i imao sam mišljenja koja su evoluirala.

Sada mislim da je Otvoreno društvo bolje od ove močvare u koju se pretvorilo srpsko društvo. Filosofiju palanke ne cenim jer ne mislim da je izvor fašizma "palanka" nego pojedinac u korenu.

Takođe mislim da su bolje alternative EU i NATO, nego izolacija srpske močvare sa Duškom Dunđerom i Tešom Tešanovićem kao krokodilima koji dave ionako već "zatvorene umove".



Еволуција или ипак само обична long distance метаморфоза под утицајем медија, питање је сад?


Е, пошто инсистираш на броју прегледа које емисије продукције Балкан инфо имају на Јућубету за разноразне дунђере "наше стварности"...


Planet Club (286,788 views)







Sirovinski sastav negativne selekcije (146,355 views)






Ипак много много више него Бокан, Шешељ, Дунђер, Кандић-Милић наратив, Абрамовић итд. клипови које качиш као доказ колико је Србија пала.


По три, четири, пет, па и шест пута више прегледа за Ланета и Цанета.

Не говори ли ти то нешто?
principessa_etrusca principessa_etrusca 06:50 20.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

Један од њих је постао водитељ, мислим на БН телевизији. Марко се зове, заборавио сам презиме. Сједи за столом као Марић и пропитује госте.

Зове се Марко Јеремић. Запамтила сам његово име након што је заблистао интервјуишући Шешеља.

anonymous anonymous 08:16 20.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

Srđan Fuchs
romi.daba
Aureuse,
Sada mislim da je Otvoreno društvo bolje od ove močvare u koju se pretvorilo srpsko društvo. Filosofiju palanke ne cenim jer ne mislim da je izvor fašizma "palanka" nego pojedinac u korenu.



Шутнуо Орбан "Отворено друштво" из Пеште у Берлин. Како то да схватимо, изван послејугословенског контекста?


Као јачање суверенистичке логике уз уважавање правних норми и обичаја међународног поретка уместо дозвољавања да волунтарситичко просуђивање и позивање на наводно
кршења људских права буде довољан разлог и изговор за "хуманитарне интервенције", политику деструкције других нација и глобално ширење хегемоније, до скоро једине светске силе.

Да, то јесте изазов УСА и уважавање нове констелације моћи и новог мултиполарног света, који промовишу пре свега Русија, Кина као економски и војно водеће у блоку који су основали.


romi.daba romi.daba 10:59 20.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

anonymous
romi.daba
Aureuse, ja ovde dolazim da nešto naučim a ne da trošim vreme.



Ako je већ тако онда обрати пажњу

1. Запад, ЕУ и НАТО губе моћ и престиж на глобалном плану, а неки нови блокови моћи су у успону.

2. " Отворено друштво " Карла Попера је добра теоријска основа за суживот у Светском друштву.
Са друге стране Отворени друштвом Сорош инструментализује основне, неупитне, опште прихваћене вредности и лукавством ума, манипулишући добронамерним људима, те вредности у первертираном облику промовише и пласира са циљем остваривања тоталитарне доминације над Светским друштвом.

3. Друштво у Србији није у ништа већој мочвари од оне у којој се налази цела западна цивилизација, која преиспитује своје основне постулате и парадигме да би уопште опстала у новом постзападном и постевроцентричном свету.

4.Избор ЕУ И НАТО је избор за губитника, лузера... Будућност је на некој другој страни, алтернатива постоји и има више опција.


Успут

Уколико се као и Фипип опредуељујеш за ЕУ и НАТО као јаче и моћније, грдно грешиш,за Филипа то није новина- он је увек у грешци.




Moj komentar na sve ove tvoje tačke je ovaj: običnog čoveka interesuje pristojan život u socijalnoj uređenoj pravnoj državi u kojoj se poštuje sud. Hajde da sve svedemo na samo tako jednostavnu stvar. Međudržavna politika i politika blokova i ideologija je na drugoj ravni na kojoj NE operišu obični ljudi u svakodnevnom životu sem kad dolazi do velikih ratnih preokreta.

Ja sam odrastao tokom Hladnog rata u čije vreme su desile velike revolucije ženska i seksualna (mnogo pre postmodernističke paradigme koju ovde proklinju).

Vi (većina na Blogu) ste izgleda odrasli tokom jugoslovenskih ratova i nosite teške traumatske posledice.

Uvek se govori o tome da je nepravedni mir posle prvog svetskog rata stvorio preduslove za drugi svetski rat. Čini mi se da mnogi Srbi koji se pojavljuju ovde na blogu i YouTubu BalkanInfo-Srpski kolektiv upravo stvaraju uslove za nov rat. Kakvu pobedu oni vide u novom ratu kada više niko ne veruje u pravdu u samoj Srbiji? Najpametniji su otišli i svi koji mogu će otići.

To da Srbija nije u većoj močvari je smešna konstatacija. Koliko para imaju naši ljudi? Da li mogu da biraju ishranu? Da li mogu da se adekvatno leče? Samo manjina ima mogućnost da živi kvalitetno.

Dakle opredeljujem se za EU i NATO radi boljeg života većine stanovnika ovih teritorija.
romi.daba romi.daba 11:24 20.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

anonymous
Srđan Fuchs
romi.daba
Aureuse,
Sada mislim da je Otvoreno društvo bolje od ove močvare u koju se pretvorilo srpsko društvo. Filosofiju palanke ne cenim jer ne mislim da je izvor fašizma "palanka" nego pojedinac u korenu.



Шутнуо Орбан "Отворено друштво" из Пеште у Берлин. Како то да схватимо, изван послејугословенског контекста?


Као јачање суверенистичке логике уз уважавање правних норми и обичаја међународног поретка уместо дозвољавања да волунтарситичко просуђивање и позивање на наводно
кршења људских права буде довољан разлог и изговор за "хуманитарне интервенције", политику деструкције других нација и глобално ширење хегемоније, до скоро једине светске силе.

Да, то јесте изазов УСА и уважавање нове констелације моћи и новог мултиполарног света, који промовишу пре свега Русија, Кина као економски и војно водеће у блоку који су основали.




Uvek se bira između manjeg i većeg zla. Mađari su sračunali šta donosi njima veću stabilnost. Nisu prošli kroz nasilja, etnička čišćenja, kriminalizaciju društva, siromaštvo.... sve ono kroz šta naše društvo prolazi.

Tokom ljudske istorije bilo je mnogo grešaka zlonamernih i dobronamernih. Humanitarna intervencija, u smislu sprečavanja veće humanitarne katastrofe ima svoje dobre strane, ali i loše. To je rizičan poduhvat. I vidimo da je ostavo trajne traumatske posledice na jednu ili čak dve genaracije stanovništva.

Destabilizacija Albanije, Makedonije, i Grčke je ono što je moglo da se desi da su Srbi uspeli u svojoj nameri da isele Albance sa Kosova - da je to bila namera nije tajna. Srbi su to zagovarali još od 80tih godina. Ali srećom po taj albanski narod "kasno Marko na Kosovo stiže". Umesto etničkog čišćenja "Kosmeta" srpski komunisti-nacionalisti su rešili da stvaraju etničke teritorije prvo u Hrvatskoj i Bosni. Svet je imao dovoljno vremena da se pripremi za kosovsko rešenje.

Danas Albanci sa Kosova imaju "upper hand" u pregovorima. Srbi su pokazali da ne mogu da se rukovode bez nasilja i bez iznude. Žalosno je što smo kao narod pokršili sve ideale civilizovanog ponašanja ne samo u međunarodnim vodama već i u sopstvenom društvu.

Koliko je vremena bilo potrebno da Srbija stekne potpunu nezavisnost od Turske?

Od 1804 do 1876. (Otprilike 70 godina).

Koliko će vremena biti potrebno da Kosovo stekne potpunu nezavisnost od Srbije?

Od 1945 do 2019? (Otprilike 70 godina).

Filipov predlog o zamrzavanju konflikta je samo odlaganje neminovnog i produžavanje srpske agonije. Srpski političari su počinili svoje greške počevši od početka 20tog veka i sad samo možemo da ubiremo te plodove.
romi.daba romi.daba 11:35 20.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

principessa_etrusca
Један од њих је постао водитељ, мислим на БН телевизији. Марко се зове, заборавио сам презиме. Сједи за столом као Марић и пропитује госте.

Зове се Марко Јеремић. Запамтила сам његово име након што је заблистао интервјуишући Шешеља.



Komentar na uvod. Hercegovački silovatelj Vojislav Šešelj govori o ljotićevskog ideologiji koja može da zavede narod!!! Obradović me ne interesuje, ali barem se vidi da nije SBovac.

Setimo se ko je na ovom blogu trolovao Ljotićem poslednjih 10 godina i na taj način sprečavao normalan dijalog. Upravo je glavni ideolog SB-a Šešelj konstruisao te mentalne blokove Srbima. Ljotić nije postojao u srpskoj političkog kulturi posle 1945, dok ga nisu nitkovi vratili. Danas BalkanInfo i Srpski Kolektiv redovno pozivaju "ljotićevca" Dragoslava Bokana na razgovore.
principessa_etrusca principessa_etrusca 12:12 20.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

romi.daba

Искрено, уопште ме не заниме Шешељево мишљење о било чему, а интервју сам окачила због младог новинара који је остао у контроли, што са Шешељем који има тендецију да све издоминира сигурно није једноставно. Jeremy Paxman in the making.
pnbb pnbb 20:53 23.08.2018

Re: Filip je dao prijedlog

Помало стрепим од армије ових људи. Кад оду у пензију и кад се нацале испред телевизора. А телевизор почне да им прича причу коју желе да чују...

a ko im prica pricu s televizora? njih se vise plasim....
za par godina, svi koji su neki faktor, bice generacije koje su rodjene posle '90. a nisu otisli napolje. e od toga ja strepim
tasadebeli tasadebeli 20:30 17.08.2018

Један неозбиљни прилог теми

Šabić podneo krivičnu prijavu zbog Šaćirija i Behramija


IZVOR: BETA PETAK, 17.08.2018. | 11:34 -> 15:50


Poverenik za informacije od javnog značaja i zaštitu podataka o ličnosti Rodoljub Šabić podneo je Prvom osnovnom javnom tužilaštvu u Beogradu krivičnu prijavu.


On je podneo prijavu zbog sumnje da u radnjama jednog ili više službenih lica Ministarstva unutrašnjih poslova postoje elementi krivičnog dela neovlašćenog prikupljanja ličnih podataka u slučaju dvojice švajcarskih fudbalskih reprezentativaca albanskog porekla, rođenih u Srbiji.

Kako se navodi, poverenik je ranije pokrenuo postupak nadzora zbog toga što su se u pojedinim medijima pojavili izvod iz matične knjige rođenih za Džerdana Šaćirija izdat u Vranju, kao i izvod i uverenje o državljanstvu za Valjona Behramija, koji su izdati u Kraljevu, svi datirani za 21. jun 2018. godine.

Gradske uprave Vranja i Kraljeva obavestili su poverenika da su navedena dokumenta izdale Policijskoj upravi za Gnjilane izmeštenoj u Vranju i Policijskoj upravi za Kosovsku Mitrovicu izmeštenoj u Kraljevu, na osnovu njihovih službenih zahteva.

Poverenik, imajući u vidu obim ovlašćenja u odnosu na medije, kao i garancije tajnosti novinarskih izvora nije sprovodio postupak prema medijima, ali je pokrenuo postupak nadzora prema MUP-u i zatražio izjašnjenje o tome da li je MUP dostavio medijima ta dokumenta, te po kom osnovu je vršio obradu podataka o ličnosti.

I pored proteka roka i urgencije poverenik nije primio odgovor MUP-a.

On je podsetio da zakon predviđa ko i na koji način može da traži izdavanje izvoda iz matičnih knjiga i uverenja o državljanstvu.

"Ne ulazeći, do izjašnjenja MUP-a, u to da li je uopšte postojao i kakav osnov za obradu podataka u ovom slučaju, sasvim je izvesno da se redistribucija tih podataka radi obezbeđenja 'pikantnih' tema tabloidnim ili drugim medijima nikako ne može dovesti u sklad sa zakonom, odnosno da predstavlja grubu zloupotrebu ovlašćenja, te da sve navedene okolnosti ukazuju na osnovanu sumnju da u radnjama jednog ili više NN službenih lica MUP-a postoje svi elementi krivičnog dela neovlašćeno prikupljanje ličnih podataka, za koje delo je službenom licu u vršenju službe zaprećena kazna do tri godine zatvora", dodaje se u saopštenju poverenika.
blogovatelj blogovatelj 17:46 18.08.2018

Re: Један неозбиљни прилог теми

Један неозбиљни прилог теми


I?
Kakav je tvoj stav glede citiranog? Da li "služba" treba, kada proceni da neko nije na partijskoj liniji, da objavi sve što zna o tome nekome?
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 17:55 18.08.2018

Re: Један неозбиљни прилог теми

Ne rade tako, više drže za jajca tog nekoga da radi za njih.
tasadebeli tasadebeli 15:56 19.08.2018

Re: Један неозбиљни прилог теми

blogovatelj
Један неозбиљни прилог теми


I?
Kakav je tvoj stav glede citiranog?



Својевремено је онај Љубодраг Стојадиновић, наводно новинар и војно-политички аналитичар, испричао како су га пред 5. октобар 2000. месецима зивкали телефоном (тада још увек претежно фиксна телефонија радила) и претили му.

Не буде он лењ, потегне своје везе у Служби и некако ископа тај број одакле су га звали и реши да позове он њих.

- Ало?

- Ало! Овде Љубодраг Стојадиновић. Кога сам добио?

- Музеј.

- Какав музеј?

- Шта те боли уво!

(Дезмонд Туту.)


Наравоученије из ове приче си и сам извукао, зар не Блоги?
blogovatelj blogovatelj 19:13 19.08.2018

Re: Један неозбиљни прилог теми

Наравоученије из ове приче си и сам извукао, зар не Блоги?


Jesam. Komuniciram sa pravoslavnim fundamentalistom, sisicom koja ne sme da zucne protiv Putina, čak i kada ovaj koristi nezakonito lične podatke i decu u svrhu stvaranja partijske paravojske.
Prava ruska škola.
tasadebeli tasadebeli 19:49 19.08.2018

Re: Један неозбиљни прилог теми

blogovatelj
Наравоученије из ове приче си и сам извукао, зар не Блоги?


Jesam. Komuniciram sa pravoslavnim fundamentalistom, sisicom koja ne sme da zucne protiv Putina, čak i kada ovaj koristi nezakonito lične podatke i decu u svrhu stvaranja partijske paravojske.
Prava ruska škola.



Немој да се зезнеш па да овај свој коментар махинално, у брзини и не гледајући ник, пријавиш модерацији као што то радиш са туђим коментарима.

Рекох ти већ:

Наравоученије из ове приче си и сам извукао, зар не Блоги?



Приче, басне, шта год већ...

Наравоученије је наравоученије:

Шта те боли уво.

(Мислим, као одговор на твоје питање о мом ставу о цитираном.)
blogovatelj blogovatelj 05:59 19.08.2018

Čekaj bre?!

Sve to, kao - šta raditi, jel ovo bolje ili ono, ali bre batice, u čemu je poenta sa ovom glupom pop muzikom postavljenom na blog?
To Filip sluša da bi se poslodavcima prikazao dobreim momkom?! Ili čeka da ga pitamo kakva je to glupa muzika, a on da kaže kako to Albanka peva?!
Srđan Fuchs Srđan Fuchs 07:05 19.08.2018

Re: Čekaj bre?!

Ili čeka da ga pitamo


Шта си се ти, мултиплицирао па постао мноштво? (Јул је) Кул.
romi.daba romi.daba 11:20 19.08.2018

Re: Čekaj bre?!

Možda niste upućeni ali ta Britanka je najslušanija žena na planeti.

Mislim da je postigla rekord na YouTubu: 2 milijarde slušanja!

Poreklom je iz Srbije (one koju mi praznijemo), znači SRBIJANKA na jedan način.

Ali zbog "našeg" rasizma i fašizma mi bi radije ćutali o njoj.




blogovatelj blogovatelj 19:17 19.08.2018

Re: Čekaj bre?!

Шта си се ти, мултиплицирао па постао мноштво?


Što to tebe nešto boli kara šta sam postao? Sa tobom nemam ni najmanju želju da komuniciram, blogove ti ne dotičem ni kursorom miša, gledam da te se klonim kao kuge, ali vidim da si zapeo da nešto kao pričemo.
E nećemo. Nemam želju. Ni sa tobom, ni sa Čarlijem, a ni Tasa nije daleko od moje takve odluke.
Dakle, očekuj ignor. Koji ćeš mi moj u životu.
c_h.arlie c_h.arlie 19:46 19.08.2018

Re: Čekaj bre?!

blogovatelj
Шта си се ти, мултиплицирао па постао мноштво?


Što to tebe nešto boli kara šta sam postao? Sa tobom nemam ni najmanju želju da komuniciram, blogove ti ne dotičem ni kursorom miša, gledam da te se klonim kao kuge, ali vidim da si zapeo da nešto kao pričemo.
E nećemo. Nemam želju. Ni sa tobom, ni sa Čarlijem, a ni Tasa nije daleko od moje takve odluke.
Dakle, očekuj ignor. Koji ćeš mi moj u životu.

Eeee !
Pa dobro blogi, šta sam ti ja skrivio ?!
Ja te gotovo uvek priupitam za zdravlje i tako to.
tasadebeli tasadebeli 00:44 20.08.2018

Re: Čekaj bre?!

c_h.arlie
blogovatelj
Шта си се ти, мултиплицирао па постао мноштво?


Što to tebe nešto boli kara šta sam postao? Sa tobom nemam ni najmanju želju da komuniciram, blogove ti ne dotičem ni kursorom miša, gledam da te se klonim kao kuge, ali vidim da si zapeo da nešto kao pričemo.
E nećemo. Nemam želju. Ni sa tobom, ni sa Čarlijem, a ni Tasa nije daleko od moje takve odluke.
Dakle, očekuj ignor. Koji ćeš mi moj u životu.

Eeee !
Pa dobro blogi, šta sam ti ja skrivio ?!
Ja te gotovo uvek priupitam za zdravlje i tako to.



Не воли нас. Чарливоје. Ни тебе ни мене.

Али не брини, нас двојицу само не воли, па је на ивици и марици да прекине сваку комуникацију са нама али није очигледно још увек прекинуо.

За разлику од Фукса којег мрзи па је већ прекинуо сваку комуникацију са њим.

(Може му се, брате...

Видиш да га нико не банује овде због речника и увреда које бљује свима около к'о нека очајна домаћица.

А тебе и мене овде банују чим зуцнемо нешто. Или помислимо да се бранимо од оваквих.

Шта ћеш, има човек добре везе, а не као ти и ја... Дрипци обични на Блогу Б92.)
tasadebeli tasadebeli 00:44 20.08.2018

Re: Čekaj bre?!

.
anonymous anonymous 09:41 19.08.2018

Evo - Cara...




Za njega je NATO - zmaj od papira , čak i da se Filip u njega učlani.



g.radicevic g.radicevic 11:03 19.08.2018

Deda mraze, deda mraze....

Drugim rečima, narednih 10 godina, do 2028, kosovsko pitanje bilo bi PRIVREMENO stavljeno u fioku radnog/okruglog stola, dok bi na tom istom stolu bila važnija i presudnija pitanja za gradjanstvo čitavog zapadnog Balkana: reforme društava, država i ekonomija, koje će omogućiti punopravno članstvo u NATO paktu i Evropskoj uniji do 2028.



ovim si prevazišao i sebe Filipe

predatortz predatortz 11:12 19.08.2018

Sačekati

Jesam sa zalagao za ulazak, isključivo zbog yoga da kao narod ne ostanemo rascepkani na one u i one van saveza. Pogotovo što naša jednostrana neutralnost nikog ne obavezuje.
Međutim, stvari se menjaju. US imaju druge planove za NATO. To postaje očigledno na primeru Turske, a i Crne Gore, za koju Tramp reče: "Koji bi moj ja ratovao za nekakvu CG?"
Dakle, sačekati da se iskristališu odnosi.
alselone alselone 11:20 19.08.2018

Re: Sačekati

predatortz
Jesam sa zalagao za ulazak, isključivo zbog yoga da kao narod ne ostanemo rascepkani na one u i one van saveza. Pogotovo što naša jednostrana neutralnost nikog ne obavezuje.
Međutim, stvari se menjaju. US imaju druge planove za NATO. To postaje očigledno na primeru Turske, a i Crne Gore, za koju Tramp reče: "Koji bi moj ja ratovao za nekakvu CG?"
Dakle, sačekati da se iskristališu odnosi.


Sveža vest od danas.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:35 19.08.2018

Re: Sačekati

Srbija po nekom istorijskom prokletstvu stalno kaska za dogadjajima, zbog političkog establišmenta, koje je maestralno opisao Arčibald Rajs još dvadesetih godina XX veka.

Kada se podvuče crta, jedini državnik u poslednjih 200 godina na ovim prostorima bio je Josip Broz. Svi ostali - političari pilićari.

Evo i sada, povodom kosovskog pitanja: već 6 (šest) godina AV režim verbalno onaniše i politikantski manevriše sa pitanjem Kosova i Metohije. I? Jedno veliko NIŠTA!!!

Pa šta više čeka!? Čekanje je ravno samoubistvu!

Zato sam i predložio ovo logično i elegantno rešenje kosovskog pitanja. Čitam pažljivo sve komentare i nijednog suvislog predloga, boljeg od ovog!

Čitam pažljivo i sve medije, i opet - NIŠTA. Sve je zakukuljeno i zamumuljeno, bez KONKRETNOG predloga. Nit smrdi, nit miriše!

Hajde, da čujemo i pročitamo bolje i sprovodivije rešenje kosovskog pitanja od ovog ispisanog na blogu!

predatortz predatortz 11:44 19.08.2018

Re: Sačekati

Pa šta više čeka!? Čekanje je ravno samoubistvu!


Vidiš, to je ta kratkovidost koju kritikuješ, a u koju srljaš.
NATO će se menjati, EU će se menjati, svet se menja.
Ti bi da sve staviš na kartu pristupa nečemu iz čega ćeš ispasti u prvom krugu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:51 19.08.2018

Re: Sačekati

predatortz
Pa šta više čeka!? Čekanje je ravno samoubistvu!


Vidiš, to je ta kratkovidost koju kritikuješ, a u koju srljaš.
NATO će se menjati, EU će se menjati, svet se menja.
Ti bi da sve staviš na kartu pristupa nečemu iz čega ćeš ispasti u prvom krugu.


Ulazak Srbije u NATO pakt i Evropsku uniju je JEDINA garancija za celokupno gradjanstvo srpske nacionalnosti da i na Balkanu živi kao u Beču, Frankfurtu, Cirihu, Parizu, Dablinu, Čikagu, Torontu... Dakle, važnija su PRAVA u odnosu na teritorije!

Naravno da će se i EU i NATO pakt menjati. Kao što sam već napisao, EU će do 2040. godine prerasti u SED - Sjedinjene evropske države, koje će kao i SAD imati vlastite vojne i policijske snage!
predatortz predatortz 11:55 19.08.2018

Re: Sačekati

Ulazak Srbije u NATO pakt i Evropsku uniju je JEDINA garancija za celokupno gradjanstvo srpske nacionalnosti da i na Balkanu živi kao u Beču, Frankfurtu, Cirihu, Parizu, Dablinu, Čikagu, Torontu... Dakle, važnija su PRAVA u odnosu na teritorije!


Srpski narod u Hrvatskoj je već u NATO i EU. Nešto se ne hvale ni slobodama, ni pravima.
Isto važi i za Srbe u Crnoj Gori, što se NATO saveza tiče.

Čak, ulaskom u te integracije prava Srba su drastično devalvirala.
mlatisa mlatisa 12:07 19.08.2018

Re: Sačekati

Pa šta više čeka!? Čekanje je ravno samoubistvu!


Журење краља Александра нас (српски народ и државу) је ДУГОРОЧНО гурнуло у врло тежак бедак, тј. Југославију. Некад је боље "стати на лопту и пресабрати се" како је причао Осим.

Са друге стране, нас нико не спречава да у међувремену уређујемо државу. А рекао бих да се сви слажемо да има доста тога да се уреди.

Ево рецимо Филипов пример. Жалио се на безбедност школске деце и никао је лежећи полицајац. Зар то није светао пример у духу Каизена? (ово није ни иронија ни сарказам)
mlatisa mlatisa 12:22 19.08.2018

Re: Sačekati

Ulazak Srbije u NATO pakt i Evropsku uniju je JEDINA garancija za celokupno gradjanstvo srpske nacionalnosti da i na Balkanu živi kao u Beču, Frankfurtu, Cirihu, Parizu, Dablinu, Čikagu, Torontu... Dakle, važnija su PRAVA u odnosu na teritorije!


Права имаш колико ти газда одреди. Ето ти Турске. У неком тренутку је САД организовао пуч, чији ми мотиви нису баш најјаснији. Али нема дилеме да је су били дууууубоко умешани. Турска је чланица НАТО пакта. Другим речима, није поента у чланству него у послушности газди.

Свет је са становишта међународне политике много сличнији друштвеним односима у затвору, где ако нећеш да те малтретирају, силују и убијају плаћаш рекет шефу банде која може да те заштити. Примера је много, нпр. Саудијска арабија купује од САД оружја у вредности од 400 милијарди долара.

Узгред, САД траже од НАТО чланица да повећају војну потрошњу на 2%. Ми тренутно трошимо око 1.7%. Где ћемо да уштинемо 0.3% тј. око 130 милиона долара?

Са тог становишта свакако да има смисла да се прикључимо НАТО. Али то нема никаве везе са ПРАВОМ него са плаћањем рекета.
aureus aureus 12:44 19.08.2018

Re: Sačekati

mlatisa
Примера је много, нпр. Саудијска арабија купује од САД оружја у вредности од 400 милијарди долара.

Ne kupuje baš toliko, osim ako ne misliš na duži vremenski period.
A Saudijska Arabija je jedna od zemalja koja troši na vojne svrhe najviše na svijetu, mislim da je na drugom mjestu, oko 11 posto od BDP-a, možda malo više.
Dabome, kupuju od Amerikanaca baš dosta oružja.

Jedan od najsmješnijih videa u vezi Trampa je kad je u Bijeloj kući primio saudijskog princa i novinarima pokazivao koliko će Saudijci kupiti oružja od Amerike. "Za (A) 1,4 milijarde dolara, za (B) 4 milijarde dolara..."

A saudijski princ sjedi i smješka se. Još mu Tramp kaže "to je sića za vas."



mlatisa
Узгред, САД траже од НАТО чланица да повећају војну потрошњу на 2%. Ми тренутно трошимо око 1.7%. Где ћемо да уштинемо 0.3% тј. око 130 милиона долара?

Kanada troši oko 1,3 posto (2017), Njemačka 1,2 posto a Italija još manje. Sramota! Fino su se dogovorili...
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:48 19.08.2018

Re: Sačekati

Pa šta onda predlažete?

Znamo u kom i kakvom svetu živimo!

Predlogom da se rešenje kosovskog pitanja PRIVREMENO odloži za 10 godina, dok sve države zapadnog Balkana ne udju u NATO pakt i EU, Srbija upravo prihvata taj i takav svet i nastoji da ide ISPRED, a ne IZA dogadjaja!

AV režim govori o tome da neće zamrznuti konflikt, već neko rešenje kosovskog pitanja.
Istovremeno, kroz usta Rasima Ljajića taj isti režim iskazuje svoju začudjenost (i brigu) što većina "faktora" u Srbiji priželjkuje taj zamrznuti konflikt.

Pa gde je onda izlaz iz ovog očiglednog ćor-sokaka, koji preti većim konfliktima u Srbiji!?

Izlaz je u predlogu navedenom u ovom blogu: PRIVREMENO zamrznuti konflikt na rok od 10 godina, dok Srbija, u skladu sa Rezolucijom 1244, ne bude zajedno sa ostalim državama zapadnog Balkana primljena u punopravno članstvo EU i NATO pakta.
c_h.arlie c_h.arlie 12:52 19.08.2018

Re: Sačekati

Filip Mladenović

...

Kada se podvuče crta, jedini državnik u poslednjih 200 godina na ovim prostorima bio je Josip Broz. Svi ostali - političari pilićari.
...

Eeee, taj nam je jebao sve po spisku.
Što bi rekao svojevremeno Nele Karajlić - crko Maršal.
Ako je !
Mnogi Srbi su mislili da ćopavi Joža neće nikada umreti - pa se iznenadili i plakali ko kiša.
Nije ni čudo pošto su ga voleli više od mame i tate - toga sina naših naroda i narodnosti koji je ukrao svinjsku glavu sa svog tavana i nahranio svoju braću i sestrice - ili tako nekako.
Kako mi je pričala jedna osoba koja je sa njim bila i u drvarskoj pećini, drug Tito (drugarčina do jaja) je uvek prvu kocku čokolade davao nekom od drugova - jebote, za Druga Titu je moralo da bude uvek čokolade - nema zajebancije.
Kakav nesebičan lik - zato je i kresao za sve državne pare od Elizabet Tejlor do Sofije Loren.
Bilo, ne ponovilo se takvo đubre nikome.

Filip Mladenović Filip Mladenović 12:52 19.08.2018

Re: Sačekati

predatortz
Ulazak Srbije u NATO pakt i Evropsku uniju je JEDINA garancija za celokupno gradjanstvo srpske nacionalnosti da i na Balkanu živi kao u Beču, Frankfurtu, Cirihu, Parizu, Dablinu, Čikagu, Torontu... Dakle, važnija su PRAVA u odnosu na teritorije!


Srpski narod u Hrvatskoj je već u NATO i EU. Nešto se ne hvale ni slobodama, ni pravima.
Isto važi i za Srbe u Crnoj Gori, što se NATO saveza tiče.

Čak, ulaskom u te integracije prava Srba su drastično devalvirala.


Mislim na Srpkinje i Srbe u Frankfurtu, Trstu, Gracu, Cirihu, Parizu, Dablinu, Londonu...

Što se Hrvatske i Crne Gore tiče, pa neće ni tamo večno vladati balkanski sindrom!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:54 19.08.2018

Re: Sačekati

c_h.arlie
Filip Mladenović

...

Kada se podvuče crta, jedini državnik u poslednjih 200 godina na ovim prostorima bio je Josip Broz. Svi ostali - političari pilićari.
...

Eeee, taj nam je jebao sve po spisku.
Što bi rekao svojevremeno Nele Karajlić - crko Maršal.
Ako je !
Mnogi Srbi su mislili da ćopavi Joža neće nekada umreti - pa se iznenadili i plakali ko kiša.
Nije ni čudo pošto su ga voleli više od mame i tate - toga sina naših naroda i narodnosti koji je ukrao svinjsku glavu sa svog tavana i nahranio svoju braću i sestrice - ili tako nekako.
Kako mi je pričala jedna osoba koja je sa njim bila i u drvarskoj pećini, drug Tito (drugarčina do jaja) je uvek prvu kocku čokolade davao nekom od drugova - jebote, za Druga Titu je moralo da bude uvek čokolade - nema zajebancije.
Kakav nesebičan lik - zato je i kresao za sve državne pare od Elizabet Tejlor do Sofije Loren.
Bilo, ne ponovilo se takvo đubre nikome.



To "djubre" za sve srpske političare od Karadjordja do Vučića je - zlato!
predatortz predatortz 12:55 19.08.2018

Re: Sačekati

Pa šta onda predlažete?


Uvek sam pre za dobar razvod nego za loš brak. Tako je i sa Kosovom, treba naći meru da taj razvod bude što je moguće više fer.

No, ja nemam moralno pravo da delim tuđu dedovinu. Tu odluku mora doneti narod.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:01 19.08.2018

Re: Sačekati

predatortz
Pa šta onda predlažete?


Uvek sam pre za dobar razvod nego za loš brak. Tako je i sa Kosovom, treba naći meru da taj razvod bude što je moguće više fer.

No, ja nemam moralno pravo da delim tuđu dedovinu. Tu odluku mora doneti narod.


Znate li da veći broj Srpkinja i Srba živi južno od Ibra u odnosu na broj Srpkinja i Srba na severu Kosova?

Znate li da je većina srpskih manastira južno od Ibra?

Insistiranje na podeli KiM i razgraničenju je političko i istorijsko samoubistvo!
c_h.arlie c_h.arlie 13:09 19.08.2018

Re: Sačekati

Filip Mladenović
predatortz
Pa šta onda predlažete?


Uvek sam pre za dobar razvod nego za loš brak. Tako je i sa Kosovom, treba naći meru da taj razvod bude što je moguće više fer.

No, ja nemam moralno pravo da delim tuđu dedovinu. Tu odluku mora doneti narod.


Znate li da veći broj Srpkinja i Srba živi južno od Ibra u odnosu na broj Srpkinja i Srba na severu Kosova?

Znate li da je većina srpskih manastira južno od Ibra?

Insistiranje na podeli KiM i razgraničenju je političko i istorijsko samoubistvo!

Šta predlažeš ?
Da ne delimo nego da vratimo suverenitet nad celokupnom teritorijom ?
Evo, dajem ti podršku - samo ja ne znam kako.
Ili da potpišemo da sve dajemo Šiftarima, dodatak i Preševa, Bujanovca i slično --- jer kao što ti reče, granice su ionako beznačajne i bla, bla, bla ...
aureus aureus 13:14 19.08.2018

Re: Sačekati

c_h.arlie

Ili da potpišemo da sve dajemo Šiftarima, dodatak i Preševa, Bujanovca i slično --- jer kao što ti reče, granice su ionako beznačajne i bla, bla, bla ...

Eeeeej, polako malo s tim Šiftarima.
A još lakše sa davanjem tih dodataka.

Problem Kosova zahtijeva hladnu glavu.
Bili Piton Bili Piton 14:14 19.08.2018

Re: Sačekati

aureus

Problem Kosova zahtijeva hladnu glavu.


"Zar bi ti da oni nas nadbiju?!"

("Bijesan pas" glavnom junaku u "Ubistvu sa predumišljajem" Bobe Selenića)
mlatisa mlatisa 14:07 20.08.2018

Re: Sačekati

Pa šta onda predlažete?


Мањка информација да би се квалификовано могло предлагати. Нпр, ако Србија одбије да потпише споразум, да ли ће САД да активирају план даљег растурања Србије, тј. да се повампире ОВ ПБМ или нешто слично да прави и Рашкој области или Војводини? Има још доста тога што не знамо. Надам се ови на власти имају те информације.

Овако на основу овога што знамо из медија мој предлог, успорити или закочити признавање Косова и максимално уређивти државу: корупција, владавина закона, економија. Верујем да БДП може да порасте 30% у наредних 5 година. Под условом да је ово што имамо од података реално (а на жалост мислим да није, почев од курса евра). Рецимо наводњавањем би се могло добити око 80% већи приноси. То захтева улагања, али би се цифра од 4.4 милијарди евра на пољопривреди могла подићи скоро на 8 милијарди што је само за себе 10% увећања БДП.
aureus aureus 07:40 22.08.2018

Re: Sačekati

Evo, Vučić kaže da se razmatra ponovno uvođenje obaveznog služenja vojnog roka, a neki analitičar dobacuje da je to sjajna ideja.

Iako u Srbiji nije ukinuta vojska, iako i sada svako ko želi može da je služi - ukinuta je samo vojna obaveza - vlasti smatraju da je sjajna stvar da te natjeraju da služiš vojsku kad već nećeš sam. Čemu ti služi slobodna volja kad ne znaš da odabereš šta ćeš da radiš u životu?

U međuvremenu je popustio neki potporni zid na Koridoru 10.
Direktor Koridora, Zoran Babić izjavio je da je znao da će se to desiti.
Vjerovatno je vidio napukline kad je vazduplohovom bio u kontroli gradilišta.
mlinarslavko mlinarslavko 13:18 19.08.2018

Razuno i elegantno

Filipe stvarno mislis da se prihvati tvoj predlog da bi prosao razumno i elegantno? Tek tako, ocemo u NATO i oni nas prime. A da ne treba pre toga da im dokazes da si potpuno obustavio sve tajne veze sa ruskim sluzbama, zatim da im u zavisnosti od svoje snage ( a bas smo jaki) dozvolis odredjeni stepen upravljanja tvojim vojnim resursima i pristup informacijama ? Zatim da prihvatis njihove politicke ideje, namere, pa zatim namere privatnih firmi itd. Neko ce da te primi u NATO na lepe oci ? Pazi, to moze da se desi i preko noci. Ujutru vidis na trafici Kurir i Informer kako pljuju po Putinu i Rusiji, hvale Amere i Nato, a posle saznas da ti komsija iznenada otisao u penziju. Samo moras prvo Rusima da isplatis usluge, a zatim Amerima da platis uclanjenje.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana